Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 12/12/2023 in all areas
-
7 pointsΚαλά ρε, δεν γράφει κανένας εδώ πια; Anyways, σήμερα πήγαμε παρέα με τον @achilleasv μια καταδρομική στον Όλυμπο Στον Πλαταμώνα για καφεδάκι Η ανάβαση... Με θέα τις ψηλότερες κορυφές του βουνού Να σου και ένα πιάτο γεμάτο βουνό Ίδιος δρόμος, ίδιο μέρος, ίδιες μάρκες μοτοσυκλετών....4 χρόνια μετά!
-
6 pointsΠω δίκιο έχεις Άγρια τοπία τση Κρήτης την Κυριακή που μας πέρασε.
-
5 points
-
5 pointsΚαλημέρα και από εμένα Το V-Strom 650 το έχει ο πατέρας μου, μοντέλο 2006 από τα τελευταία Euro 2 χωρίς δίμπουζες κεφαλές, χωρίς ABS. Το περασμένο καλοκαίρι πέρασα σχεδόν 4 μήνες μαζί του καθημερινά σπίτι-δουλειά, εντός και εκτός πόλης βόλτες. Οπότε να οι εντυπώσεις μου... Από θέμα σωματότυπου είμαι 1.74 και 67kg, την κουμάνταρα χωρίς θέματα. Οπότε δεν έχεις να φοβάσαι κάτι. Η σέλα στο δικό μας είναι αλλαγμένη, λίγο χαμηλότερη, ωστόσο όντας αρκετά πιο ψηλός από εμένα και με την μαμά σέλα να βρεις θα κουμπώνεις μια χαρά πάνω του. Εντός πόλης κινείται ικανοποιητικά, αλλά ερχόμενος κυρίως από παπί δεν είχα αυτή την ευκολία-πρακτικότητα. Και λέω "ερχόμενος από παπί", ακριβώς γιατί πολύ πιθανόν απλά να είχα συνηθίσει το Address μου εντός πόλης. Μια χαρά θα σε μετακινήσει όμως. Σε βόλτες εκτός πόλης για μπάνια, δικάβαλος ή και μόνος, με έβγαζε μια χαρά. Η μετακίνηση και άνεση σε εθνική και ανοιχτές διαδρομές είναι στα δυνατά χαρτιά του, όπως και ο κινητήρας του. Έχει δυνατό κινητήρα, μπόλικη ροπή και χωρίς ξαφνικά ξεσπάσματα, είναι προοδευτική η απόδοση του. Πολύ οικονομική και σε κατανάλωση, θαρρώ πως είναι ένα από τα καλύτερα V-twin γιαπωνέζικα μοτεράκια εκεί έξω. Τα φρένα του θα έλεγα πως είναι απλώς επαρκή. Το μπροστά συγκεκριμένα ενώ έχει δύναμη υπολείπεται λίγο σε αίσθηση...πατάς λίγο την μανέτα και "κόβει", βάζεις λίγο παραπάνω δύναμη και φρενάρει πιο απότομα, σαν να έχει σκαλοπάτι ένα πράμα. Εγώ προσωπικά το συνήθισα και το έμαθα να σου πω την αλήθεια, το ίδιο "θέμα" έχουν όλα τα V-Strom. Το πίσω είναι καλύτερο σε αίσθηση. Δεν είναι επικίνδυνα, μπορούν να ακινητοποιήσουν την μηχανή με ασφάλεια, αλλά η αίσθηση είναι λίγο θέμα συνήθειας. Εγώ μετά από μια εβδομάδα το έμαθα ας πούμε. Το κέντρο βάρους το έχει κυρίως στο κέντρο και λίγο ψηλά-μπροστά. Σε απότομο άνοιγμα γκαζιού (με χαμηλή ταχύτητα), πετάει κώλο σχετικά εύκολα η μοτοσυκλέτα, ΑΝ το κάνεις ΕΠΙΤΗΔΕΣ όμως. Είπαμε, είναι γραμμική η δύναμη του. Ως και περί τα 80km/h είναι ευέλικτη, από εκεί και πάνω αρχίζει να γίνεται "τρένο". Ξαναλέω, η μετακίνηση σε εθνική/ανοιχτές διαδρομές είναι ένα από τα δυνατά του σημεία. Εντάξει, δεν είναι ότι πιο καλοστημένο υπάρχει, αλλά έχει ένα ικανοποιητικό ζύγισμα. Σε πιο κλειστές διαδρομές μια χαρά σταθερή την βρήκα. Ο συνοδηγός κάθεται άνετα πίσω, δεν θα κουραστεί εύκολα. Οι αναρτήσεις είναι καλές, οι τυχόν κακοτεχνίες στο οδόστρωμα αποσβένονται καλά. Το πίσω αμορτισέρ έχει και ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Από χώμα δεν ξέρω πως τα πάει....σίγουρα δεν είναι τόσο on/off όσο ένα Transalp ή F650, αλλά ένα πέρασμα θα το κάνεις...περπατάει απλώς δηλαδή. Δυνατά φώτα, η ποιότητα κατασκευής είναι καλή. Ίσως σε κάποια λίγο παραμελημένα V-Strom να υπάρχει λίγη σκουριά στις βίδες του ψαλιδιού και στις δισκόπλακες, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ! Τα πλαστικά τμήματα στέκονται αντάξια στο πέρασμα του χρόνου. Από αξιοπιστία δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, πέρα της τρόμπας βενζίνης. Στα μεταγενέστερα μοντέλα μετά του 2010 (με το facelift) αλλάχθηκε με διαφορετικού τύπου και δεν απασχόλησε ξανά κανέναν. Αρκετά V-Strom προ του 2010, την έχουν επισκευασμένη την τρόμπα από όσο ξέρω. Μοναδικό "θέμα" (γιατί δεν είναι ουσιαστικό θέμα) είναι πως η καμπάνα ακούγεται λιγάκι στο ρελαντί. Αν πατήσεις συμπλέκτη δεν παράγει θόρυβο, αλλά σε 2 μηχανικούς που ρώτησαν μου εξήγησαν και οι δυο πως απλά έτσι δουλεύει το μοτέρ, δεν είναι κάποια βλάβη δηλαδή. Επίσης, αν βρεις κάποιο που το πλαϊνο στάντ φαίνεται να πλαγιάζει αρκετά την μοτοσυκλέτα, μην σου φανεί περίεργο. Από την μάνα του, το side stand δεν είχε αρκετή κλίση με αποτέλεσμα αρκετά V-Strom να πέφτουν, οπότε οι ιδιοκτήτες απλά το μόνταραν για να πλαγιάζει λίγο περισσότερο και να μην πέφτει. Και σε εμάς έτσι είναι....γυρνάω το τιμόνι στα δεξιά και κάνω μοχλό για να την σηκώσω...τρόπο θέλει, όχι κόπο. Θα ήτανε ωραίο πάντως αν από την Suzuki έβγαινε και με κεντρικό στάντ ως στάνταρ εξοπλισμό....υπάρχει ως εξτρά σε γνήσιο και ιμιτασιόν....το ιμιτασιόν δεν θα κουμπώσει σωστά όμως, θέλει πατέντα στις βάσεις. Αυτά τα λίγα από εμένα! Να και μια φωτό από την Suzie...
-
5 points
-
4 pointsΤρεις μήνες ακινησία είναι ένα τίποτα. ΟΚ, φούσκωσε τα λάστιχα και βάλε τη μπαταρία σε συντηρητή, αν δε θέλεις να την πετάξεις. Αυτά. Ολά αυτά που σου είπαν και κυκλοφορούν υποψιάζομαι οτι είναι από διάφορους στο youtube που κυνηγάνε τα κλικς. Τρεις μήνες ακινησία είναι ένα τίποτα.
-
4 pointsΘέλετε να μιλήσω για καλσόν σε φιλτροκουτια;
-
4 pointsΑντιλαμβάνομαι ότι η ερώτηση είναι καθαρά νομικού ενδιαφέροντος και όχι λειτουργικού. Με άλλα λόγια, μας ρωτάς αν θα φας κλήση και όχι αν και πως θα αλλάξει η συμπεριφορά του οχήματος. Πάνω σε αυτό θα σου απαντήσω, εντελώς φιλικά: 1ο. Στην ηλικία σου δεν θα έπρεπε να λέγονται αστυνομικοί; 2ο. Εφόσον η μόνη αμφιβολία σου είναι αν θα σε γράψουν, μπορείς πάντα να τους ρωτήσεις. Συνήθως, οι αστυνομικοί όταν δεν τους αποκαλούμε "μπάτσους" είναι φιλικοί και προσεγγίσιμοι. Θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη για εσένα όταν ανακαλύψεις ότι και αυτοί είναι άνθρωποι. Με τα στραβά τους και τα καλά τους, όπως όλοι μας. 3ο. Συνήθως, το μήκος του ψαλιδιού μετριέται σε χιλιοστά. Μονάδες μέτρησης όπως "πολύ μεγάλο" ή "πολύ κοντό" δεν βοηθούν ιδιαίτερα στην κατανόηση του θέματος. Γενικά, οποιαδήποτε μετατροπή σε ένα όχημα που δεν έχει την έγκριση του εργοστασίου ή δεν έχει δηλωθεί όπως ορίζει η νομοθεσία, τυπικά είναι παράνομη. Στην περίπτωσή σου, δεν νομίζω ότι κάποιος αστυνομικός θα ασχοληθεί με το μήκος του ψαλιδιού. Τώρα, αν το παπί είναι κράχτης, καγκουρεμένο όσο δεν πάει, τότε το λιγότερο που θα σε απασχολήσει είναι το ψαλίδι... Φυσικά, δεν ισχύει το ίδιο για το κτεο...
-
4 pointsΓεια σε όλους! Σήμερα έκατσα ασχολήθηκα με την κεφαλή από το μηχανάκι. Καθαρά και μόνο στα πλαίσια του ότι θέλω να ασχοληθώ μόνος μαζί του, και μιας και όταν αλλάχθηκε το κυλινδροπίστονο, τον Φεβρουάριο, δεν έγινε κάποια περιποιήση στην κεφαλή του μοτέρ. Οπότε είπα να το ανεβάσω και εδώ σαν οδηγό για να βοηθήσω όποιον τυχόν θελήσει να ασχοληθεί μόνος του. Εννοείται πως αυτή η δουλειά γίνεται με ΚΡΥΟ κινητήρα και γενικά ποτέ δεν σκαλίζουμε και ξεκινάμε τα λύσε-δέσε με ζεστό μοτέρ. Λοιπόν ξεκινάμε! Για αρχή θα χρειαστεί τα πλαϊνά πλαστικά, την εξάτμιση και τον ψεκασμό (καρμπυρατέρ στην δικιά μου περίπτωση). Έπειτα αφαιρούμε τα καπάκια βαλβίδων όπως και το καπάκι του εκκεντροφόρου, με ένα κλειδί 8mm Λύνουμε την βίδα-"παραθυράκι" του βολάν στα πλάγια πάνω από το φίλτρο λαδιού (17mm κλειδί) και γυρνάμε την μηχανή μέχρι να βρούμε το Τ. Αν δεν έχουμε αρκετά μακρύ καρυδάκι για να φτάσουμε στο βολάν, μπορούμε να βάλουμε 4η και να γυρίσουμε σιγά σιγά (προς τα μπροστά προφανώς) την πίσω ρόδα και μαζί της γυρνάει και ο κινητήρας. Έτσι φέρνουμε το πιστόνι στο ΑΝΣ και θα μας βοηθήσει αργότερα στον χρονισμό, έστω ώστε να μην παιδευόμαστε άσκοπα. Αφαιρούμε και τον τεντωτήρα καδένας με το 8mm κλειδί: Αν μείνουν τυχόν υπολείμματα φλάντζας στον κύλινδρο τα βγάζουμε είτε με μια λίμα, είτε με ένα νυστεράκι, είτε με ένα ίσιο κατσαβίδι. Δεν θέλει πολύ δύναμη, μην πληγώσουμε και το μέταλλο. Εμένα δεν έμεινε κάτι, αλλά έβαλα νέο φλαντζάκι καλού-κακού. Στην συνέχεια θα αφαιρέσουμε το γρανάζι εκκεντροφόρου. Συγκρατείται από δυο αλενόβιδες: Αφού τις λύσουμε απλώς βγάζουμε το γρανάζι: Ωραία ως εδώ...πάμε να βγάλουμε και την ίδια την κεφαλή τώρα. Με το 8mm πάλι, λύνουμε τις δυο πλαϊνές βίδες που συγκρατούν την κεφαλή στον κύλινδρο: Και τέλος λύνουμε τα παξιμάδια από τα μπουζόνια του κυλίνδρου: Καλό είναι αυτά να τα λύσουμε χιαστί. Δηλαδή πρώτα το πάνω αριστερά, έπειτα το κάτω δεξιά και πάει λέγοντας. Αφού τα βγάλουμε όλα αυτά, τραβάμε σιγά σιγά την κεφαλή προς τα έξω. Αν δεν βγει εύκολα, με μια μικρή βαριοπούλα την χτυπάμε ελαφρώς για να ξεκολλήσει. Και έτσι βγαίνει η κεφαλή! ... Μπόλικη βρωμιά στο εσωτερικό... Ας την λύσουμε και αυτή. Βγάζουμε την γλίστρα της καδένας, η οποία βγαίνει λύνοντας αυτήν εδώ την βίδα πάνω από το καπάκι γραναζιού εκκεντροφόρου: Έπειτα πρέπει να αφαιρέσουμε τα κοκοράκια βαλβίδων. Ξεκινάμε λύνοντας αυτήν εδώ την βίδα: Αυτή η βίδα συγκρατεί ένα μεταλλικό πλακάκι και πίσω του βρίσκονται οι πείροι από τα κοκοράκια. Μόλις λύσουμε το πλακάκι αυτό, θα παρατηρήσουμε πως οι πείροι έχουν βόλτες στο εσωτερικό τους. Μπορούμε είτε να βάλουμε μια βίδα (να ταιριάζει όμως) και να τους τραβήξουμε, ή να τους βγάλουμε με ένα μικρό ίσιο κατσαβίδι: Αφού βγάλουμε τους πείρους, τα κοκοράκια του εκκεντροφόρου βγαίνουν απλά τραβώντας τα με τα χέρια μας προς τα έξω: Παρατηρήστε πάνω στο κοκοράκι τον ρεγουλατόρο για το διάκενο της βαλβίδας και το παξιμάδι του. Ο δε εκκεντροφόρος όσο και να προσπάθησα δεν κατάφερα να τον βγάλω. Λογικά κάποιον εξωλκέα θα θελήσει και αυτό, σε βίντεο που έβλεπα, με μυτοτσίμπιδο τον έβγαζαν, εγώ δεν το κατάφερα. Οκ δεν μας ενοχλεί ιδιαίτερα η αλήθεια είναι. Πάμε τώρα να βγάλουμε τις βαλβίδες...κανονικά υπάρχει εξωλκέας βαλβίδων και αν το έχετε τότε μπορείτε να τις βγάλετε με αυτό. Αν δεν έχουμε (όπως εγώ) ακολουθούμε τον "παραδοσιακό" τρόπο. Παίρνουμε ένα καρυδάκι 11-13mm, και το τυλίγουμε με ένα πανί. Τοποθετούμε ένα ακόμα πανί κάτω από την κεφαλή για να φροντίσουμε να μην χτυπήσει απότομα η βαλβίδα κάτω. Έπειτα κεντράρουμε το καρυδάκι στην βαλβίδα και με μια μικρή βαριοπούλα το χτυπάμε. Δεν θέλει πολύ δύναμη, απλώς θέλει σβέλτη κίνηση! Αφού την χτυπήσουμε και δούμε πως η βαλβίδα αφοπλίστηκε, βγάζουμε τις ασφάλειες της, το καπάκι ελατηρίου, το ελατήριο και φυσικά την βαλβίδα. Τα ελατηρία βαλβίδων από το Suzuki μου. Στην κορυφή τους είναι τα καπάκια ελατηρίων και οι ασφάλειες σε σχήμα "C". Προσοχή με τις ασφάλειες γιατί είναι μικροσκοπικά εξαρτήματα και εύκολα χάνονται! Κάτω δεξιά είναι το κοκοράκι εκκεντροφόρου και ο πείρος του. Αφού βγουν οι βαλβίδες, με ένα μυτοτσίμπιδο αφαιρούμε το τσιμουχάκι: Ναι αυτό το καφέ στο κέντρο είναι. Εφόσον φτάνουμε σε αυτό το σημείο το αλλάζουμε και αυτό (δεν κοστίζουν πολύ), και καλό θα ήτανε να εφοδιαστούμε είτε με τα γνήσια, είτε με κάποια ποιοτική ΟΕΜ μάρκα. Τα τσιμουχάκια "τρώνε" αρκετή θερμότητα κατά την λειτουργία του κινητήρα, και επειδή τα ιμιτασιόν δεν είναι και της καλύτερης ποιότητας τείνουν να σκάνε. Το αποτέλεσμα θα είναι να περνάει λάδι κατά μήκος της βαλβίδας το οποίο αργότερα θα καίγεται από τον κινητήρα. Οπότε για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο βάζουμε τσιμουχάκια καλής ποιότητας. Να και η βαλβίδα εξαγωγής: Αυτό το αριστουργηματικό εξάρτημα δείχνει να έχει καεί προ πολλού. Πέρνουμε τις καινούριες μας βαλβίδες: Όπως και σμυριγδαλοιφή: Αυτή η αλοιφή είναι συγκεκριμένη για τρίψιμο βαλβίδων. Έχει δυο άκρα, το κάτω (COARSE) είναι η χοντρή, και με αυτή κάνουμε την περισσότερη δουλειά. Στην πάνω όψη είναι η ψιλή (FINE) η οποία χρησιμεύει στο τελικό φινίρισμα. Ξεκινάμε με την χοντρή (COARSE) και την αλοίφουμε περιμετρικά τις βαλβίδας, αλλά και στην έδρα της: Δεν θέλει να την τιγκώσουμε κιόλας... Έπειτα παίρνουμε ένα σωληνάκι βενζίνης και τοποθετούμε το ένα του άκρου στην κορυφή της βαλβίδας, ενώ το άλλο το βγάζουμε από το αντίστοιχο καπάκι της εκάστοτε βαλβίδας που τρίβουμε. Περιστρέφουμε αριστερά-δεξιά (όπως όταν τρίβουμε τα χέρια μας) και πάνω κάτω, ανοίγοντας-κλείνοντας δηλαδή την βαλβίδα. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο πράμα αρκετές φορές μέχρι να δούμε πως αρχίζει να παίρνει μορφή η έδρα αλλά και η βαλβίδα, αλλά και να πατάει σωστά. Στο τέλος με την ψιλή (FINE) αλοιφή επαναλαμβάνουμε το ίδιο, δίνοντας το τελικό φινίρισμα. Έτσι εξασφαλίζουμε ότι οι νέες μας βαλβίδες θα σφραγίζουν σωστά και δεν θα χάνει συμπίεση ο κινητήρας, ούτε θα προκληθούν θέματα απόδοσης. Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία και στην άλλη βαλβίδα. Να δυο τριμμένες έδρες: Εντάξει, έκανα ότι καλύτερο μπορούσα. Και τώρα πάμε στο "ακραίο" κομμάτι....αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ, εγώ απλώς το δοκίμασα και είπα να το βγάλω φωτογραφίες. Αν θέλουμε μπορούμε να γυαλίσουμε λίγο και τους αυλούς εισαγωγής εξαγωγής. Εγώ είπα να το κάνω και αυτό....δεν τους μεγάλωσα γιατί δεν είχα το κατάλληλο εργαλείο και κυρίως επειδή δεν γνωρίζω πως ακριβώς τρως/ανοίγεις μια κεφαλή. Οπότε απλώς έμεινα στο γυαλισματάκι. Με ένα ντρεμελάκι και με το εξάρτημα γυαλόχαρτου....δεν θέλει υπερβολές, απαλές κινήσεις μέχρι να "πάρουμε" όλο το μήκος του αυλού. Εγώ έφτασα μέχρι εκεί που ξεπροβάλει η βαλβίδα, δεν το συνέχισα παρακάτω. Η δε εξαγωγής έβγαλε μπόλικη βρωμιά. Αυτό αν το κάνουμε, δεν θέλει βιασύνες, θέλει σιγά-σιγά για να γίνει όσο το δυνατόν πιο εντάξει δουλειά γίνεται. Δεν το έκανα και "καθρεπτέ" (Και δεν πρέπει) διατηρήθηκε αυτό το σαγρέ του δηλαδή. Μάλιστα, η εισαγωγή από 22mm μετρούσε 22.5mm στο τέλος στο παχύμετρο, οπότε ορίστε και η "ροϊκή" εξέλιξη σου (ο Θεός να την κάνει). Με το ελαφρύ αυτό γυάλισμα, το μείγμα απλώς ρέει ευκολότερα στον κύλινδρο, και διατηρώντας μια σαγρέ επιφάνεια δεν χαλάει και ο στροβιλισμός του. ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΝΟ! Μετά από αυτή τη δουλειά θα μείνουν γρέζια μέσα στην κεφαλή. Εγώ πήγα την φύσηξα καλά σε ένα βενζινάδικο πιο κάτω και έπειτα την έπλυνα με άφθονο νερό έτσι ώστε να σιγουρευτώ πως δεν έμεινε κάτι μέσα. Ξαναλέω, αυτό ΔΕΝ είναι ανάγκη να γίνει. Επειδή το κάνει ένας "μουρλός" δεν σημαίνει πως πρέπει να τον πάρετε και παράδειγμα. Και τώρα πάμε να την δέσουμε και να την βάλουμε επιτέλους στο μηχανάκι μας! Τοποθετούμε τα νέα μας τσιμουχάκια: Πάμε τώρα να βάλουμε τις βαλβίδες...τοποθετούμε πρώτα την βαλβίδα, έπειτα το ελατήριο, το καπάκι του και τέλος τις ασφάλειες (2 ασφάλειες ανά βαλβίδα). Εδώ ίσως αρκετοί να ζοριστούν λίγο (όπως και εγώ), αρκετοί πάλι με καρυδάκι το κάνουν, εγώ βρήκα πως μου ήτανε ευκολότερο τοποθετώντας πάλι ένα πανί κάτω από την κεφαλή (να κρατάει κόντρα αυτή τη φορά) και πιέζοντας το ελατήριο προς τα μέσα με τα χέρια μου, ενώ παράλληλα έσπρωχνα και τις ασφάλειες. Θέλει δύναμη, αλλά κουμπώνει. Εννοείται πως ελέγχουμε αν η βαλβίδα έχει ασφαλίσει όντως καλά, πιέζοντας την και άλλο προς τα μέσα. Έπειτα ξαναβάζουμε τα κοκοράκια του εκκεντροφόρου, αλλά μια μικρή προσοχή εδώ: Όταν βγάλουμε τα κοκοράκια θα πέσουν και δυο δαχτυλίδια σαν αυτό εδώ. Αυτά μπαίνουν στην άκρη απο το κοκοράκι, κόντρα στο τοίχωμα της κεφαλής. Αυτά τα δαχτυλίδια παίρνουν το κενό ανάμεσα σε κοκοράκι και κεφαλή έτσι ώστε να μην έχει τζόγο. Στην κάτω εικόνα διακρίνεται το δαχτυλίδι στο κάτω μέρος από το κοκοράκι: Εγώ έβαλα πρώτα τον πείρο ως ένα σημείο, έπειτα το κοκοράκι, έσπρωξα περισσότερο τον πείρο (για να μείνει ακίνητο το κοκοράκι) και τέλος με ένα μυτοτσίμπιδο έσπρωξα και το δαχτυλίδι. Αν δούμε πως ο πείρος δεν προχωράει περισσότερο προς τα μέσα, παίζουμε λίγο με το δαχτυλίδι μέχρι να κεντραριστεί σωστά και να μπει σωστά ο πείρος. Δεν ξεχνάμε να βάλουμε και το μεταλλικό πλακάκι με την σταυρωτή βίδα που λύσαμε παραπάνω! Και μιας και έχουμε τα κοκοράκια και τις βαλβίδες έτοιμα, κάνουμε και έναν έλεγχο στα διάκενα των βαλβίδων με ένα φιλεράκι Λύνουμε το παξιμάδι πάνω από το κοκοράκι (8mm) και έπειτα περιστρέφουμε το ρεγουλατόρο μέχρι να πάρει το κενό. Ο σκοπός είναι το φίλερ να μην είναι εντελώς λάσκα αλλά ούτε και να μαγκώσει, να έχει μια φυσιολογική αντίσταση δηλαδή. Προσοχή όταν σφίξουμε το παξιμάδι, να κρατάμε σταθερό και τον ρεγουλατόρο! Ειδάλλως θα γυρίσει και αυτός δεξιόστροφα, και η βαλβίδα δεν θα ρυθμιστεί σωστά. Τοποθετούμε ξανά και την γλίστρα της καδένας και πάμε τώρα να βάλουμε την κεφαλή ξανά στον κινητήρα! Παίρνουμε την νέα μας φλάντζα και την περνάμε στον κύλινδρο: Βάζουμε ξανά και την κεφαλή και πάμε στο γρανάζι του εκκεντροφόρου το οποίο το τοποθετούμε και αυτό: Θα πρέπει να κεντράρουμε το κυκλάκι του με την εγκοπή της κεφαλής στα αριστερά (στην φωτό δεν φαίνεται καλά αυτό). Αν δεν το καταφέρετε απευθείας δεν πειράζει, εγώ στην 3η προσπάθεια το βρήκα. Για αυτό και αφήσαμε από την αρχή το μοτέρ "παρκαρισμένο" στο Τ, για να μας κάνει την όλη διαδικασία λίγο πιο εύκολη τώρα, χωρίς να μπλέκουμε εξτρά χωρίς λόγο. Εφόσον χρονίσαμε σωστά το μοτέρ μας, τοποθετούμε ξανά τις δυο πλαϊνές βίδες κυλινδροκεφαλής: Και τέλος τα παξιμάδια στα 4 μπουζόνια. Εννοείται πως πρέπει να βάλουμε και τις μπρουτζοροδέλες τους, στο καθένα από αυτά. Κατά το σφίξιμο τους, δεν θέλει υπερβολική δύναμη. Κινούμε απλώς τον καρπό μας και εκεί που βλέπουμε πως τερματίζει, δίνουμε ιιισα-ιιισα 1/8 της στροφής απαλά για να ασφαλίσουν. Πάλι τα βιδώνουμε χιαστί και αυτά. Τέλος, επανατοποθετούμε το καπάκι γραναζιού εκκεντροφόρου και το καπάκι βαλβίδας εξαγωγής. Το καπάκι βαλβίδας εισαγωγής εγώ το άφησα ανοιχτό και έριξα λίγο λάδι μέσα: ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ FAIL γιατί το μισό χύθηκε έξω, αλλά το έκανα με γνώμονα πως τα σωθικά της κεφαλής ήτανε παντελώς στεγνά μετά από από όλη αυτή τη δουλειά, οπότε του έριξα λίγο για να μην ξεκινήσει να δουλεύει εντελώς ξερό. Και αν πέσει λίγο λαδί απλώς το σκουπίζουμε, δεν θα πάθει κάτι. Στο τέλος τοποθετούμε ξανά την εξάτμιση και το καρμπυρατέρ/σώμα ψεκασμού. Πριν το οτιδήποτε το σταύρωσα 3 φορές και επιχείρησα να δώσω μανιβελιά.... Δουλεύει! Δουλεύει!!! Τσακμάκι κιόλας, με την πρώτη πήρε μπρος! Πλέον απέκτησε την σωστή συμπίεση που θα έπρεπε να έχει, "αρπάζει" καλύτερα και στο άνοιγμα δουλεύει πιο αεράτα! Γενικώς μόνο καλό του έκανε η παραπάνω ενασχόληση. Και επιτέλους αυτό το βλακώδες κενό δύναμης (να στροφάρει, αλλά να μην πηγαίνει) από τις μεσαίες και πάνω εξαφανίστηκε! Αυτά! Ελπίζω να βοηθήσει όποιον θέλει να το πειράξει μόνος του!
-
4 pointsΜεγάλο σεντόνι αλλά τί να κάνουμε.... Αν όταν την πήρες από το συνεργείο 3 δούλευε σωστά, σημαίνει πως οποιαδήποτε πατέντα έκανε ο τύπος δούλευε. Έχω την εντύπωση ότι η μοτοσυκλέτα είναι σε κακή κατάσταση λόγω ακινησίας. Τί θα έκανα εγώ αν μου το έδινες τώρα: Αλλαγή λαδιών, αλλαγή μπουζί, καθάρισμα καρμπυρατέρ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ (υπάρχουν άπειρα βίντεο), επαναφορά της εργοστασιακής διάταξης του φίλτρου. Πήγαινε σε μία σοβαρή αντιπροσωπεία, άνοιξε τον κατάλογο ανταλλακτικών και δες ακριβώς τί λείπει από το σύστημα εισαγωγής αέρα. Βάλε εργοστασιακό ζιγκλέρ και εργοστασιακές ρυθμίσεις καρμπυρατέρ. Επίσης έλεγξε τις βαλβίδες. Βγάλε το ντεπόζιτο, άδειασε το καύσιμο και ξεβίδωσε το ρουμπινέτο. Δεν ότι τα εσωτερικά φίλτρα είναι καθαρά και αν η βενζίνη είναι παλιά, βάλε καινούργιο καύσιμο.
-
4 pointsΚαταρχάς καλώς ηρθες. Δεύτερον. Έρχεσαι ειρηνικά;
-
4 pointsΕγω λεω να μη βιάζεστε να μεγαλώσετε, απολαύστε την κάθε ηλικία με ότι σας προσφέρει, μία χαρά είναι και οι μοτοσικλέτες για Α2, δεν είναι ψοφίμια, μαζέψτε εμπειρία που θα σας φανεί χρήσιμη για το μέλλον.
-
3 pointsΠήρα την απόφαση να χαιρετήσω τον τίμιο πήγασο προς αναζήτηση της νέας μου μοτο. Η διάθεση υπήρχε , το χρήμα υπήρχε η μηχανή δεν υπήρχε.. Έπειτα από τρελή αναζήτηση ετοιμοπαράδοτου από τον Μάιο σε Αθήνα Πάτρα και άλλες πόλεις και με ημερομηνία παράδοσης καινούριας μετά από 6 μήνες (και βλέπουμε), τελικά τέλος Ιουλίου βρέθηκε από τυχαία αναζήτηση στο car η νέα μου μηχανή. Το πως, έχει λίγο πλάκα γιατί χάζευα μια άλλη μοτοσυκλέτα σε αγγελία και από πίσω στη φωτο πήρε το μάτι μου αυτό που έψαχνα μήνες και κυριολεκτικά βρήκα την Ιθάκη μου. Και ναι είμαι εδώ και 4 μήνες περήφανος κάτοχος ενός VOGE 525DSX. Δυστυχώς λόγο δουλειάς και απομάκρυνσης από το σπίτι δεν την έχω χαρεί. Όλα και όλα 550χλμ έχω κάνει σε 4 μήνες και όπως πάει η δουλειά δε βλέπω μέχρι τον Μάιο να πιάνω τα 1000χλμ. Άτιμη ξενιτιά.. Πάντως μέχρι στιγμής μπορώ να πω ότι φαίνεται πολύ καλή σαν μοτοσυκλέτα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ο ήχος της λειτουργίας μηχανής που θυμίζει σε μικρό βαθμό αυτό το σφυριγματάκι που κάνουν τα triumph. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι μου φαίνεται λίγο σκληρό το κιβώτιο αλλά πιστεύω μετά την αλλαγή λαδιών που θα κάνω άμεσα θα στρώσει (οπωσδήποτε silkolene 10-40pro). Άλλωστε η μηχανή είναι άστρωτη ακόμα. Αυτά... Εύχομαι να έχω καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
-
3 pointsΠάντα όρθιος και πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα εύχομαι, αλλά αφού δεν πόσταρες φωτό δεν σε πιστεύουμε, ζούμε μια ετεροχρονισμένη πρωτΑπριλιά.
-
3 points
-
3 points
-
3 pointsΝα προσθέσω κι εγώ πως έχω αφήσει μηχανές σε ακινησία για 2 με 4 μήνες αρκετές φορές, μόνο αποσυνδέοντας τον ένα πόλο της μπαταρίας χωρίς κανένα πρόβλημα. Υποθέτω πως η μηχανή θα μείνει σε εσωτερικό χώρο, αλλά αν υπάρχει θέμα υγρασίας θα πρότεινα να την πλύνεις/καθαρίσεις/στεγνώσεις, έστω και πρόχειρα, ώστε τα λιωμένα έντομα που έχουν μείνει σε φερινγκ, ζελατίνα κτλ να μην μετατραπούν εστίες μούχλας (παθών). Τέλος, να αναφέρω και το προφανές, αν στο χώρο έχουν πρόσβαση γάτες, κάνε κάτι για την σέλα.
-
3 pointsΡυθμισμένο και καθαρό, έτοιμο να μπεί Μετά από ένα καλό πλύσιμο με Fairy, ότι πρέπει για λάδια και γράσα. Βρήκα την ευκαιρία και γράσαρα και τα βελονοειδή του μοχλικού, τα οποία είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Φωτό δε τράβηξα.
-
3 pointsΤο έγραψα έτσι ως "αργκό" ίσως. Εγκέφαλο εννοούμε τυπικά την μονάδα διαχείρισης ενός injection κινητήρα, ενώ ηλεκτρονική είναι όρος που έμεινε από τα καρμπυρατεράτα μοντέλα. Τον ίδιο σκοπό έχουν και τα δυο, απλώς η ηλεκτρονική σε ένα καρμπ μηχανάκι (όπως το FX) ελέγχει το αβάνς, ενώ η ECU ενός ψεκαστού κινητήρα ελέγχει τόσο το αβάνς όσο και την ποσότητα καυσίμου που θα ψεκαστεί από το/τα μπεκ, βάση τιμών που διαβάζει από τους αισθητήρες της μοτοσυκλέτας. Δεν διαφοροποιώ το ένα με το άλλο, τον ίδιο σκοπό εκτελούν. Απλά οι περισσότεροι (σχεδόν όλοι ίσως) τείνουν να τα ονομάζουν ανάλογα με το σύστημα τροφοδοσίας του εκάστοτε μοντέλου. Ίσως βλακώδες απάντηση η παραπάνω αλλά ναι.
-
3 pointsΚαλά κάνεις και δεν έχεις δίπλωμα, γιατί αν είχες και σε σταματούσαν θα στο έπαιρναν, τώρα δεν κινδυνεύεις από κάτι τέτοιο!!!
-
3 pointsΠεθαίνω να παραστώ αυτόπτης μάρτυρας: -Κύριε μπάτσε έχω ψαλιδι τριάντα οχτώ χιλιοστά μακρύτερο, υπόκειμαι σε καμμιά παράβαση του νόμου;
-
3 pointsΤρακαρισμένο είναι. Μείνε μακρυά
-
3 points
-
3 pointsΤο λοιπόν, μιας και με βοήθησε το φόρουμ να πάρω μια κάποια απόφαση, νομίζω ότι είναι ώρα να αρχίσω να μοιράζομαι λίγα πράγματα. Honda CBR650F πήρα τελικά, δυστυχώς η γραφειοκρατεία με καθυστέρησε ΠΑΡΑ πολύ και έχασα όλο το καλοκαίρι. Αλλά ότι προλάβω τις μέρες που θα έχει καλό καιρό πριν αναγκαστώ να την κλείσω μέχρι του χρόνου σε κάποιο γκαράζ. Βραδυνή βόλτα στους μικρούς δρόμους των Άλπεων, συγχωρήστε με που βάζω σύνδεσμο από το IG, αλλά βαριέμαι να περάσω τώρα αρχεία στο λάπτοπ https://www.instagram.com/p/C__nTvjM8TI/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
-
3 pointsΠριν κοντα δυο βδομαδες,επεστρεψα απο ενα ταξιδι τριων εβδομαδων συνολο,απ την Ισλανδια οδικό. Εξαιρετικα τοπια,καταρρακτες,ηφαιστεια και παγετωνες μας αφησαν με το στομα ανοιχτο. Αποτυπωσαμε σε βιντεο τις στιγμες και ειναι αυτο εδω: https://youtu.be/IRxx0YhTmek
-
3 pointsΧαίρετε στα 2-3 άτομα που θα τσεκάρουν το post . Με θεματάκια που έχω κατα καιρούς και googlάρω, βρίσκω συχνά σχετικά θέματα ή/και λύσεις εδώ. Αποφάσισα κι επισήμως να μπω λοιπόν, να κάνω τις noobοερωτήσεις μου όταν χρειάζεται, αντί για hit and run (too soon?). Οδηγώ motos απο το 04-05 περίπου, ξεκάθαρα ο αγαπημένος τρόπος μεταφοράς. Τα νιώθω προέκταση του σώματος θα έλεγα, όχι οχήματα. Η εμπειρία μου είναι με μικρού κυβισμού κυρίως, κάτοχος XT 125 X πολλά χρόνια και παπιού πιο πριν. Έχω κάνει αρκετές βόλτες με 600άρες μηχανές, δεν είχα θέμα, ιδανικά κοιτάω να πάω προς τα εκεί κάποια στιγμή. Δεν μου αρέσουν πλέον τα παπιά. Επίσης δεν συμπαθώ τα scooter λόγω μεγάλου κόστους επισκευής και συμπεριφοράς οδήγησης, το αυτόματο κομμάτι *αμάει όμως. Δεν τα πάω καλά με κινητήρες, συνεργεία, επισκευές γενικότερα. Αυτά που ψάχνω είναι για να μην με πιάνουν κότσο, ή για να πάρω υλικά να τους τα πάω. Πιάνουν τα χέρια μου για μικροπράγματα, έχω αλλάξει λάμπα, τιμόνι, χερούλια π.χ., αλλά δεν θέλω να αναλάβω κι άλλο hobby, ούτε έχω χώρο, εργαλεία, χρόνο και όρεξη για κάτι παραπάνω. Δεν έχω καλές εμπειρίες με συνεργεία γενικότερα δυστυχώς, ο καθένας βάζει/βγάζει ότι του καπνίσει χωρίς να ρωτήσει. Αυτά τα ολίγα, καλωσόρισα!
-
3 pointsΔυστυχώς το συγκεκριμένο δεν πούλησε τόσο, οπότε κομμάτι δύσκολο τα ανταλλακτικά του. Ψάξε να βρεις σε μεταχειρισμένο αναγκαστικά, πάρε αμπάριζα τα συνεργεία της περιοχής σου και ρώτα εν τέλει αν δεν βρεις κάτι στο ίντερνετ. Τουλάχιστον αυτό θα έκανα εγώ στην θέση σου. Κρίμα πάντως που πούλησε λίγο, πολύ τίμιο το Joy. Όσον αφορά το ταξίδι...το 2020 έκανα Βόλο-Λιβάδι Ολύμπου με το Address μου. Αν το μηχανάκι είναι σωστά συντηρημένο θα σε βγάλει, αρκεί να μην το πηγαίνεις συνέχεια τάπα...80-90 είναι μια οκ ταχύτητα ταξιδιού για παπί. Θα φροντίζεις να κάνεις και στάσεις ανά κάποια διαστήματα για να κρυώνει και λίγο και να ξεκουράζεσαι. Και μια αλλαγή λαδιών, φίλτρων και μπουζί πριν το ταξίδι δεν θα ήτανε κακή ιδέα. Επίσης θα ελέγξεις και την αλυσίδα σου όπως επίσης και τα φρένα να είναι σε σωστή κατάσταση. Από εκεί και πέρα...αν αντέχει ο πισινός σου, πας όπου θες!
-
3 pointsΚαμία ειρωνεία δεν προκύπτει από το κείμενο του CRX. Μια δόση χιούμορ, μέσω της επανάληψης περί ερώτησης στην τροχαία, τη διακρίνω. Που και πάλι όμως υπάρχει για να τονίσει πως ο ενδιαφερόμενος που ψάχνει απαντήσεις στο πρόβλημά του, οφείλει να βρει ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ απαντήσεις στην τροχαία, πριν αποφασίσει οτιδήποτε. Πριν μπει σε έξοδα μεταφοράς του μοτοποδηλάτου, πριν θεωρήσει πως είναι εφικτό να βγάλει πινακίδες για να κυκλοφορήσει νόμιμα στην Ελλάδα. Το βασικότερο όμως, είναι πως δέχθηκες κι εσύ μια «σφαλιάρα» από τον Crazycow (που συνέχισε ως Q_Q), όπως ο CRX. Γιατί η απάντηση, εκ νέου επιθετική και με χαρακτηρισμούς, προσβάλλει κι εσένα που τον υποστήριξες και σαφέστατα δείχνει το ποιόν του Crazycow/Q_Q. Προσωπικά όχι μόνο δε μου αρέσει, αλλά μου επιβάλλει εκ νέου να πατήσω τα κουμπάκια συντονισμού. Γιατί αγαπητέ A-nik-i, δε μπορώ να δεχθώ πως μια ομάδα ανθρώπων καλωσόρισαν έναν περαστικό και ο περαστικός άρχισε να τους λέει μαλάκες. Μάλλον είναι η μόνη του ικανότητα προσφοράς, όπως είπε αργότερα: προφανώς όχι γνώσης, αλλά αγένειας και επιθετικότητας. Στο σπίτι μου, απλά θα τον πετούσα με τις κλωτσιές έξω. Στο φόρουμ όμως που φιλοξενούμαι, όπως ΌΛΟΙ ΜΑΣ, γιατί κάποιος «μαλάκας» πληρώνει και αγχώνεται για να μας χαρίζει χώρο/χρόνο και ανθρώπους να μιλάμε, οφείλω να τηρήσω απλά τους κανόνες, αυτούς που οφείλουμε όλοι μας να έχουμε διαβάσει πριν κάνουμε οποιοδήποτε post. Και οι κανόνες αυτοί απαιτούν να μην αρχίσω τις κλωτσιές, αλλά να κάνω τα κατάλληλα κλικ ανά περίπτωση.
-
3 pointsΤις προάλλες ο άλλος σπάστηκε γιατί αποτύχαμε να του φτιάξουμε το μηχανάκι τηλεπαθητικά, που όπως έλεγε "αλλού κοιτάει το τιμόνι, αλλού κοιτάει η ρόδα" Εδώ καντήλια γιατί δεν δόθηκε μια 100% αναλυτική και επιστημονικά ορθή απάντηση στο αρχικό ερώτημα. Εγώ απλά θα παραθέσω αυτό: https://www.skroutz.gr/c/2778/sakoi-box.html?order_by=pricevat&order_dir=asc Έχει και σε διάφορα χρώματα/σχέδια για κάθε γούστο... ΥΓ: άντε και με το καλό να το γυρίσουμε και σε shitpost, έχω χρόνια εμπειρίας σε αυτό.
-
3 pointsΌταν τελειώσεις με τη διαδικασία να πας αλλού να την εξιστορήσεις. Γιατί εδώ είσαι ανεπιθύμητος. Τα μπογαλάκια σου κ σε άλλη παραλία... Όταν χαρακτηρίζεις ανθρώπους που προσπάθησαν να σε βοηθήσουν, χωρίς να σε ξέρουν, κ απαντάς με μπινελίκι, δείχνει τι είσαι ο ίδιος. Κοιτάξου στον καθρέπτη και σάλτα και γράψου αλλού να βρεις απαντήσεις. Υ.Γ.: Το μήνυμά σου δε το διαγράφω για να σκεφτούν όλοι τους Goin' Through
-
3 pointsΑν θέλεις οπωσδήποτε το συγκεκριμένο μηχανάκι, πάρε ένα κυλινδροπίστονο 50αρι και βάλε το πάνω να είσαι εντάξει. 8 βίδες και 2 φλάντζες ζημιά είναι. Περί υπερκυβισμού και κινδύνων: υπάρχει περίπτωση να ξεφύγει η κατάσταση. Ακόμα και το να σε πιάσουν σε ένα έλεγχο ανήκει στην καλή πλευρά του θέματος. Η κακή πλευρά έρχεται σε περίπτωση στραβής. Αν εμπλακείς σε ατύχημα και υπάρξει τραυματισμός ή θάνατος και πέσεις σε γατόνι πραγματογνώμονα που θα μυριστεί τον υπερκυβισμό, η ασφαλιστική έχει κάθε δικαίωμα να προσβάλλει το συμβόλαιο και τυπικά να το κηρύξει άκυρο αφήνοντάς σε ακάλυπτο σε περίπτωση που φταις. Αν δεν φταις και η άλλη πλευρά έχει γάτα δικηγόρο, θα βγάλει το μηχανάκι παράνομο άρα δεν έχει δικαίωμα να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο άρα επικίνδυνο άρα φταις. Και η ασφαλιστική σου θα κάνει την πάπια λόγω των παραπάνω... Τώρα θα μου πεις "γίνονται αυτά;" Δυνητικά, όπως ξαναείπα, ναι. Μπορούν να γίνουν. Ιδιαίτερα τώρα που σφίγγουν τα πράγματα ακόμα πιο πολύ. Αλήθεια, τι μηχανάκι είναι;
-
2 pointsΕγώ προτείνω να πάρεις 2 στάντ, ένα για μπροστά και ένα για πίσω ώστε να μην ακουμπάνε οι τροχοί κάτω και πατηθούν τα λάστιχα, καλό είναι όπως ειπώθηκε να γεμίσει το ντεπόζιτο, και η μπαταρία να μπει σε συντηρητή, καλό επίσης θα ήταν να μπουνε στα λάστιχα ηλεκτρικές κουβέρτες ώστε η θερμοκρασία του ελαστικού να μην πέσει κάτω από 7 βαθμούς Κελσίου και να παραμένουν μαλακά και έτοιμα για χρήση, η αλυσίδα είναι καλό να λιπανθεί για να μην σκουριάσει, πιστεύω να την σκεπάσεις με ένα μεγάλο κομμάτι μαλακό πανί πριν της καλύψεις με κουκούλα, τα καλάμια στο μπροστινό να τα περάσεις με λιπαντικό για να μην σκουριάσουν και μετά να τα σκουπίσεις πριν την πρώτη χρήση να φύγουν οι σκόνες.
-
2 pointsΤο ανέβασα στα καβαλέτα, έβγαλα το White Power και το πήγα για ρύθμιση προφόρτισης, κάτι που του χρώσταγα πολλά χρόνια. Τα βελονοειδή στο μοχλικό φαίνονται μια χαρά, αυριο θα το συναρμολογήσω και αργότερα θα συνεχίσω την ψυχοθεραπεία με το καρμπιρατέρ, τα καβαλέτα του τιμονιού και κάτι άλλα που δε θυμάμαι τώρα.Μπορεί και να βάλω καμιά Supertrapp. Μην ακούσω σχόλιο για το σκεπάρνι, είναι βασικό εργαλείο στα αγροτικά μηχανήματα.
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 pointsΟι δεικτες 15/20/5/10/0W αντιστοιχούν στην ικανότητα του λαδιού, στο κρυο ξεκινημα. W= winter = αν κατοικει καποιος στον Εβρο, παει σε 10 ή ακομη και 5w = πιο εύκολη εκκινηση τα παγωμενα πρωινα = Οσο κατεβαινει ο δεικτης προς το 0, τοσο πιο ακριβο το λάδι, ευνόητο λογω πρόσθετων και διεργασιας παραγωγης, ωστε να παραμενει σωστο το ιξωδες με τα κρυα = συνεπακόλουθο αυτων των ιδιοτητων, ειναι η ποιότητα του λιπαντικου (VI= Viscosity Index ο δεικτης ιξωδους, ενας συντελεστης που δειχνει την ποιότητα του λιπαντικου με μια ματιά) να ειναι καλύτερη συνολικά με χειρότερο το 20w (αντεχει εκκινηση σε -15 C) και καλύτερο το 0w (που αντεχει εκκινηση σε -45 C). Υπόψιν, οτι τα εγκεκριμενα λιπαντικα απο τις σοβαρες εταιριες παραγωγης, εγκρινονται μετα απο τεστ που υποβαλλονται και αναγκαστικα εμπίπτουν σε συγκεκριμενο ευρος ιξωδους και θερμοκρασιας λειτουργιας Το αλλο νουμερο 50/40/30/20, ειναι το ιξωδες του λιπαντικού στους (40 C), το οποίο οταν ζεσταθει πλέον το μοτέρ, παραμενει 50αρι λάδι ΑΣΧΕΤΩΣ του πρωτου δεικτη (0/5/10/15/20W) = επιλογη παντα του ιξωδους μας και αγορά με οσο χαμηλοτερο τον πρωτο δεικτη, ισοδυναμει με την καλυτερη προταση για το μοτερ (το ίδιο φυσικα ισχυει και για μοτερ οχηματος). Με μια πρόχειρη ψαχτικη, θα εκπλαγεις με το πόσο κοντα ειναι πλέον οι τιμες... Το 10/40 μπορει να το σηκωσει το μοτέρ, και το πρωτο που θα καταλαβεις αμεσα ειναι η ευκολη εκκινηση, το γρηγορο ζεσταμα και η αυξηση ευστροφίας του μοτέρ. Υπάρχει η πιθανοτητα να καψει λαδι βεβαια σε χοντρες ζέστες ή ζόρισμα = τακτικος ελεγχος σταθμης. Τα λιπαντικα εχουν εξελιχθει σε βαθμό αηδίας, και οι τιμες πλέον ειναι πολυ κοντα σε ημι + φουλ συνθετικά. Τα ορυκτελαια δε βλέπω κανα λογο να τα προτιμησεις παλι, ειναι πολυ μικρη η ποσοτητα που παιρνει το Τ50, και δεν αξιζει καν τετοια οικονομια. Καταλήγοντας, θα έμενα στο 15/50 με αλλαγη ανα 1500 χλμ.
-
2 pointsΚωνσταντίνα, καλημέρα. Δυστυχώς, ο τύπος που "αγόρασες" το μηχανάκι έχει το πάνω χέρι. Τυπικά (και ουσιαστικά) το μηχανάκι είναι δικό του, τη στιγμή που είναι στο όνομά του και ΔΕΝ κάνατε τα απαραίτητα για τη μεταβίβαση. Έχεις στα χέρια σου ένα ξένο όχημα με ότι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό. Δεν μπορείς να το ασφαλίσεις και αν σε σταματήσουν για έλεγχο ή χειρότερα, αν γίνει ατύχημα θα είσαι ξεκρέμαστη (μπλέκεις χοντρά με δικαστήριο). Αν ο τύπος είναι κακοήθης μέχρι ότι του το έχεις κλέψει μπορεί να σε κατηγορήσει. Βέβαια και εσύ από μέρους σου μπορείς να τον βάλεις σε περιπέτειες αλλά ας μην το φτάσουμε εκεί. Όταν του έδωσες χρήματα, σου υπέγραψε κάποιο συμφωνητικό; Κάποια απόδειξη; Υπήρχε κάποιος μάρτυρας, τουλάχιστον; Επέστρεψε το μηχανάκι και ζήτα τα χρήματα που του έδωσες. Αλλά και εγώ θεωρώ απίθανο να δεχτεί πίσω ένα σαράβαλο που μόλις ξεφορτωθηκε.
-
2 pointsΤο άρθρο 27 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ορίζει ότι η αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης. Μάλιστα, το πρόστιμο για τους οδηγούς που κινούνται στην αριστερή λωρίδα ενός αυτοκινητόδρομου χωρίς να προσπερνούν ένα προπορευόμενο όχημα ή χωρίς να συντρέχει κάποιος άλλος λόγος, όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση, ανέρχεται σε 200 ευρώ. Συμπερασματικά. Έχεις κάθε δικαίωμα να πηγαίνεις ακριβώς με το όριο ταχύτητας του δρόμου. Λέει 120 και θες κι εσύ να πηγαίνεις με 120. Κάνε το αλλά όχι στην αριστερή. Κάτσε στη μεσαία ή κ πιο δεξιά αναλόγως τον δρόμο. Το να καβαλάς την αριστερή λωρίδα κ να πηγαίνεις με όσα λέει η ταμπέλα του ορίου, με πρόσχημα προσπέραση, είναι λάθος και απόλυτα εγωιστικό. Να φανταστώ πως όταν σε πλησιάζει ο πίσω του κάνεις νοηματάκια με το δεξί σου χέρι σε φάση ημιπεριστροφής σαν ερώτηση "που πας?". Γιατί είσαι ο απόλυτος άρχοντας του δρόμου, ο δικαστής. Κ πρέπει να μάθεις σε όλους τους υπόλοιπους πως υπάρχει όριο στα 120 κ πρέπει να μάθουν όλοι να το σέβονται. Και όχι μόνο ενεργείς εγωιστικά, αλλά προχωράς κ στο να δηλώνεις και να ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ σε άλλους να κάνουν κ brake check. Το οποιό ξεφεύγει από τα εγωιστικά κ περνά σε εγκλήματα. Και που όφειλες ΗΔΗ να πεις "εντάξει παιδιά, μαλακί@ έγραψα, από λάθος. Δε το εννοούσα". Όχι μόνο δε μαζεύεις πίσω την προτροπή σε έγκλημα αλλά βγήκες να μας ρωτήσεις που είναι η παρανομία κ παίζεις με τις λεξούλες. Ένα φαντάσου, κύριε δικαστά Dredd. Τη στιγμή που πίσω σου έρθει κάποιο ψηλό SUV, μαύρο, με κατράμι φιμέ κ σου κάνει σινιάλο εν τέλει να κάνεις δεξιά να προχωρήσει. Να του τσαμπουκαλευτείς πως είσαι ο νόμιμος κ απόλυτος δικαστής. Που, ΝΑΙ, είναι ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ ο SUVάς, αλλά εκεί θα την δεις δικαστής να κάνεις brake check? Ή τις σκέψεις αυτές τις κάνεις μπροστά σε κανένα αμαξάκι της πλάκας?
-
2 pointsΦίλος μου έχει πάνω σε στρογγυλοφάναρο μοτέρ lifan 110 άμιζο με καρμπιρατέρ sheng way 22. Τόσα χρόνια τώρα δεν έχει πάθει τίποτα(μάλιστα χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα) και πάει καλά. Μη χαλάσεις το γνήσιο μοτέρ καλύτερα. Αύριο μεθαύριο, που ίσως θες να πουλήσεις το παπί, θα έχει μεγαλύτερη αξία με γνήσιο απείραχτο μοτέρ. Ειδικά αν δεν έχεις γνωστό και αξιόπιστο μηχανικό μην πας να σου ανοίξει μοτέρ. Θα σου ζητήσει όσα θέλει χωρίς να ξέρεις τι δουλειά θα κάνει ή τι ανταλλακτικά θα χρησιμοποιήσει. Αν πρέπει να κρατήσεις το γνήσιο μοτέρ βάλε ένα μεγαλύτερο καρμπιρατέρ και μία εξάτμιση. Βελτίωση θα δεις αλλά μη περιμένεις κάτι τρελό. Μπορείς επίσης να αλλάξεις γρανάζια ώστε να τραβάει καλύτερα στα χαμηλά ή να έχεις μεγαλύτερη τελική.
-
2 points
-
2 pointsΚλαίω απτά γέλια Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές φίλε, να είσαι καλά. Καλώς σας βρήκα
-
2 pointsΤο 2020 είχα προχωρήσει σε κάποιες βελτιώσεις. Απο τότε κύλησε νερό στο αυλάκι, υπήρξαν πολύ δύσκολες στιγμές, οι οποίες ας πούμε ότι ξεπεράστηκαν. Πριν 1 χρόνο περίπου ξανασχολήθηκα με το 954. Η εξάτμιση two brothers έφυγε και τη θέση της πήρε μια ολόσωμη racetech Παπαγιάννης. Μπήκε healtech traction και launch control καθώς και shifter. Η ιπποδύναμη έφτασε τα 150.6 hp στο τροχό και η ροπή στα 10.4 m.kg
-
2 pointsΠεριοριστές ισχύος δεν ξέρω καν αν υπάρχουν, έχεις βρεί κάτι; Μια χαρά είναι κι έτσι το ΜΤ, δεν κάνει μπαντιλίκια αν δεν το πιέσεις, δεν έχεις να φοβηθείς αν είσαι λίγο συγκρατημένος στην αρχή. Αυτό που θα ναι δύσκολο να συνηθίσεις σε σχέση με το σκουτεράκι είναι το βάρος και ο διαφορετικός τρόπος που κάνεις τα πάντα (παρκάρω-ξεπαρκάρω, φρένα κλπ κλπ), και σ αυτό κανένας περιοριστής δε βοηθάει.
-
2 pointsΚαλώς ήρθες. Πέρα από τις noobο-ερωτήσεις πάντως, να ξέρεις ότι η "γνωσιακή βάση" του mybike είναι πάρα πολύ πλούσια. Τόσο σε τεχνικά θέματα, όσο και σε ταξιδιωτικά, συζητήσεις κ.α. (θα μου πεις ποιός κάθεται να διαβάσει τη σήμερον αλλά τέλος πάντων). Μπορεί να έχει ατονήσει η συμμετοχή, αλλά διαχρονικά έχουν υπάρξει μέλη με πολύ μεγάλη συνεισφορά στο φόρουμ (present company included) και μπορείς να μάθεις πολλά (κατά τη γνώμη μου πάντα)
-
2 pointsΚαλησπέρα Θανάση. Καλώς ήρθες στο mybike. Ρίξε μια ματιά σε μερικά μαγαζιά που έχουν ανταλλακτικά https://www.car.gr/parts/711/motosykletwn.html/?category=711&pg=1&q=KAWASAKI JOY R 125 Κάνε κ μια ερώτηση στην αντιπροσωπεία Μπορεί να είσαι τυχερός κ να βρεις το ανταλλακτικό που αναζητάς κ σε λογική τιμή. Το ταξιδάκι το κάνεις άνετα. Όσο αντέχεις πας. Περιορίσου κάπου γύρω στα 80km/h όπως σου είπε το παλιόπαιδο πιο πάνω, κάνε κ καμιά στάση να πιεις έναν καφέ/αναψυκτικό και είσαι κομπλέ!
-
2 pointsΜε χάλαγε να είχα ένα CFmoto 450SR-S που οδηγιέται με Α2, πω πωωωω πόσο θα με χάάάάάλαγεεεεεεεε
-
2 pointsΜην υποτιμάς τόσο τις Α2 μοτοσυκλέτες. Το μόνο που αντικειμενικά δεν μπρούν να κάνουν είναι να βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, οκ, χαίρω πολύ. Πολύς κόσμος όμως έψαχνε μια προσωρινή ή ενδιάμεση λύση και βρήκε πολλά περισσότερα. Είναι πολλοί αυτοί που -ειδικά για το 500Χ της Honda- τις έχουν κρατήσει και κατευχαριστηθεί. Και στην τελική, το πουλάς και χωρίς σημαντική χασούρα down the line αν τόσο δεν σου κάνει. CB500R και Ninja 300/400 νομίζω είναι ωραιότατες επιλογές.
-
2 pointsΤο φίλτρο αέρα και το καρμπυρατέρ είναι καθαρά; Το μπουζί είναι οκ; Σε τροφοδοσία μου πάει ο νους εμένα.
-
2 points