Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 23/09/2022 in all areas

  1. 10 points
    Η απύθμενη γνωσιακή βάση του MyBike (γι'αυτό φόρουμ και μόνο φόρουμ ρεεε, όχι Facebook και αηδίες) έχει ήδη απάντηση ΚΑΙ σε αυτό. Εδώ είσαι: Η δική μου πρόταση είναι να φτιάξεις έναν ωραίο διπλό καφέ αύριο το μεσημέρι και να το διαβάσεις ΟΛΟ το thread, πρόκειται περί ιντερνετικού χρυσωρυχείου, mining before it was cool
  2. 7 points
    Προσωπικά δεν ξέρω, αλλά ρώτα στο λινκ εδώ θα σε βοηθήσουν
  3. 6 points
    ΈΦΤΑΣΕ ο καιρός λοιπόν! Την Παρασκευή το πρωί πήγα λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη, με το λεωφορείο τελικά και μόνος. Αρχικά είχα κανονίσει να δω ένα μαύρο hornet το οποίο ήθελε λάστιχα αλλά τελικά μου είπε ο άνθρωπος πως θα το κρατήσει λίγο ακόμα. Έτσι πήγα στην αρχική μου επιλογή αλλά λίγο πιο ακριβή. Έκανα γύρω στα 50 χλμ μέχρι να φτάσω στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης και ήταν ότι πρέπει για να το συνηθίσω λίγο στο πώς στρίβει και γενικά να έχω μια εικόνα. Όλα καλά στο δρόμο από 100-120 στην εθνική. Πολύ όμορφο το γκρι και αυτή η εξάτμιση υπέροχη! Έφτασα στο Βόλο με περίπου 5/100 κατανάλωση μιας και δεν πέρασα τις 6000 στροφές
  4. 5 points
    To τελευταίο ζήτημα είναι τρελό το πόσο κουκουλώνεται, σαν να μην ενοχλείται κανείς από το ότι δεν υπάρχει δίκτυο ηλεκτροπαραγωγής να τα υποστηρίξει. Εδώ Ελβετία υπάρχουν ήδη πολλά ηλεκτρ ικά, αρκετοί συνάδελφοι έχουν Tesla model 3, Megane EV, Zoe και η ίδια η εταιρεία που δουλεύω είχε ως εταιρικό ένα i3, οπότε έχω περάσει μπόλικες ώρες σε αυτά τα οχήματα. Η αρχική εντύπωση είναι αυτή η εντυπωσιακή ησυχία που αναφέρει ο Θανάσης, ειδικά όταν ξεκινάς που περιμένεις να συμβεί 'κάτι' σαν δονήσεις ή ήχος ρελαντί, αλλά απλά οι τροχοί ξεκινούν να ρολάρουν. Η επιτάχυνση είναι επίσης εντυπωσιακή, ακόμη και αν έρχεσαι από τον χώρο της μοτοσυκλέτας. Αν δεν είχες ποτέ εμπειρεία μοτό και το ταχύτερο που έχεις βιώσει είναι κανένα... σαξόραλο, τότε είναι τρομακτικό χάσμα. Κάπου εδώ σταματούν τα θετικά δυστυχώς. Στην αραιοκατοικημένη Ελβετία (πλην τριών πόλεων) οι περισσότεροι μένουν σε μικρά κτίσματα που σημαίνει ότι μπορούν να εγκαταστήσουν έναν (πανάκριβο) οικιακό φορτιστή. Αλλά όταν χρειαστεί να φορτίσεις εκτός σπιτιού το πράγμα περιπλέκεται με πολλούς από τους εγκατεστημένους δημόσιους φορτιστές να έχουν μεγάλες αναμονές και ουρές και συχνά βλάβες. Ο σχεδιασμός διαδρομής γίνεται με βάση το δίκτυο φόρτισης, οπότε κυριακάτικες εκδρομές 500 χλμ... δεν. Με τα κρύα του χειμώνα (και την ανάγκη θέρμανσης της καμπίνας) η αυτονομία μειώνεται άλλο ένα 30%, γνωστός μου που μένει μακριά φοράει μπουφάν του σκι για να φτάσει στο σπίτι του χωρίς να χρειάζεται στάση για φόρτιση. Όχι και πολύ premium συναίσθημα θα έλεγα! Οδηγικά, μόλις ξεφτίσει η εντύπωση της επιταχυνσης, είναι όλα κάπως... ίδια. Υποστροφή άπειρη λόγω μεγάληςμάζας, κιλά ροπής μόλις ισιώσουν οι τροχοί και ξανά το ίδιο. Σίγουρα όταν πέθαιναν τα 2Τ στα 90ies ο κόσμος θα κατηγορούσε τα 4Τ οτι δεν έχουν χαρακτήρα, αλλά τα ηλεκτρικά παραείναι...νερόβραστα. Αααα και ένα τελευταίο: Η Τέσλα μόνο premium δεν είναι, τα εσωτερικά και η ποιότητα κατασκευής είναι επιπέδου Κορέας πριν 30 χρόνια, δίχως ειρωνεία το λέω. Από την άλλη, έχεις στην ευθεία επιδόσεις hypercar με ένα κλάσμα της τιμής του, κάπως σας τα muscle cars στο παρελθόν, ξεχειλώνοντας λίγο την αναλογία.
  5. 5 points
    24 ετών παλικαράκι, θα περιμέναμε όλοι πως θα μπορούσες να καταλάβεις πως μιλάς για καραμπινάτη παρανομία. Δεν έχεις καμία θέση σε ένα δημόσιο φόρουμ με θέμα τον ΥΓΙΗ μοτοσυκλετισμό..... Γεια σου Λεωνίδα!
  6. 5 points
  7. 5 points
    Αντιμετώπισα πρόσφατα το πρόβλημα του τίτλου σε ένα VFR800F. To πίσω φρένο, δεν απελευθέρωνε την πίεση και ο τροχός παρέμενε φρεναρισμένος ακόμα και αφού άφηνες την μανέτα ή το ποδόφρενο. Ιδιο σύστημα έχουν τα Blackbird και Varadero. Επειδή όλο και σε κάποιον μπορεί να τύχει, κι επειδή οι αντιπροσωπείες και τα εξουσιοδοτημένα, δεν θα κάτσουν να ασχοληθούν, αλλά θα σας χρεώσουν το μισό σύστημα φρένων αλλαγή, ιδού τι θα πρέπει να τσεκάρετε πρώτο πρώτο, που φτιάχνεται με μηδαμινό κόστος, ακόμα και από ερασιτέχνη μηχανικό. Το εξάρτημα που μπορεί να προκαλεί το πρόβλημα, δεν αναφέρεται σε ΚΑΝΕΝΑ manual, ούτε υπάρχει σαν ξεχωριστό εξάρτημα στο parts list, ούτε βρήκα κάποιον να το γνωρίζει. Ακόμα καλύτερα, όσοι έχετε μία από τις τρείς, βάλτε μιά φορά στην πενταετία, στο πρόγραμμα συντήρησης, ένα καθάρισμα στο εξάρτημα της βαλβίδας, που τείνει να λερώνεται και να μπλοκάρει. Περισσότερα στο άρθρο μου, εδώ >>> http://forcev4.blogspot.com/2023/01/cbs.html Και μια εικόνα για teaser
  8. 5 points
    Ένα ζεστό πρωινό του Αυγούστου, το DT έσβησε στα φρένα μιας διασταύρωσης. Είχαν προηγηθεί κάποιοι περίεργοι ήχοι στο ζέσταμα που σταμάτησαν πριν καν προλάβω να πατήσω τον διακόπτη. Το έσπρωξα για περίπου 2 χλμ, το έλυσα και η διάγνωση έδειξε καμένο πολλαπλασιαστή. Εύκολο σκέφτηκα. Παραγγελία μαζί με την αντλία λαδιού που είχε διαρροή, επιλογή αεροπορικής αποστολής και τα είχα στα χέρια μου μέσα σε 8 μέρες. Κρατήστε το 8 για μετά.... Αλλαγή λοιπόν του πολλαπλασιαστή, δοκιμή στον δρόμο και τί να δω.... Η μοτοσυκλέτα δεν είχε συμπίεση, δεν κρατούσε ρελαντί, επιτάχυνε απρόθυμα και γενικά ο ήχος δεν έδειχνε υγιή λειτουργία του μοτέρ. Το πρόβλημά μου ήταν φυσικά ότι είχαν μείνει δύο μέρες για να περάσω ΚΤΕΟ. Το πήγα μέχρι εκεί κακήν κακώς, πέρασε όπως πέρασε και την επόμενη μέρα έλυσα το μοτέρ. https://imgur.com/1zXfMS Οι φωτογραφίες τα λένε όλα, κύλινδρος και πιστόνι είχαν γίνει μύλος. Κάλεσα ένα γνωστό ρεκτιφιέ της Θεσσαλονίκης που ήξερα ότι έχει κύλινδρο έτοιμο, το αγόρασα πακέτο με πιστόνι σε εργοστασιακή διάμετρο και έφτασαν στα χέρια μου με την βοήθεια του @Canardo. Φλάντζες σκέφτηκα να παραγγείλω γνήσιες. Τραγικό λάθος όπως αποδείχτηκε. Παρήγγειλα φλάντζα κεφαλής, κυλίνδρου και ζουάν. Φλάντζα κεφαλής και ζουάν ήρθαν με αεροπορική σε 7 μέρες. Η φλάντζα κυλίνδρου όμως δεν ερχόταν με τίποτα. Είχα και μεγάλο φόρτο εργασίας εκείνη την περίοδο και για να μην πολυλογώ πέρασαν 25 μέρες με την μηχανή σε λυμένη. Κάπου εκεί εμφανίστηκε πάλι ο @Canardo που μου έστειλε ένα ολόκληρο σετ φλάντζες και τσιμούχες της Athena. Σήκωμα τα μανίκια λοιπόν και δουλειά. Ανοίγω για αρχή το πιστόνι, περνάω τα ελατήρια και έτοιμο. Ούτε καν.... Για κάποιο λόγο τα ελατήρια κολλούσαν, τα έβαλα εξαρχής σωστά, μετά τα έβαλα με κάθε πιθανό συνδυασμό αλλα και πάλι το αποτέλεσμα ήταν ίδιο. Τηλέφωνο στον μάστορα ο οποίος προς τιμήν του, αντικατέστησε το σετ δωρεάν και χωρίς τα γνωστά "εσύ το χάλασες". Άλλες τέσσερις μέρες καθυστέρηση. Όταν έφτασε το νέο πιστόνι. ξεκίνησα επιτέλους ένα δροσερό μεσημέρι του Οκτώβρη, αποφασισμένος να τελειώσω μέχρι το βράδι. Εξάλλου το είχα ξανακάνει. Πριν 18 χρόνια αλλά το είχα ξανακάνει.... Πιστόνι και κύλινδρος μπήκαν χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Όταν ήρθε η ώρα της φλάντζας όμως, διαπίστωσα ότι τα μπουζόνια του ανταλλακτικού κυλίνδρου ήταν στραβά. Αφού τα ίσιωσα με ευγενή μέθοδο (σφυρί-κοπίδι), πέρασα την φλάντζα και έβαλα και την κεφαλή. Την κοιτάω καλά και πάλι κάτι δεν μου άρεσε. Κάποιος κάποτε, κλώτσησε τα εργοστασιακά μπουζόνια και τα άλλαξε με άλλα πιο μακριά από τα εργοστασιακά. Όλα καλά μέχρι εδώ. Όμως τα εργοστασιακά παξιμάδια είναι τυφλά και δεν μπορούσα να σφίξω. Αναζήτηση παξιμαδιών και σε 40 λεπτά είχα τα νέα στα χέρια μου. Αφού έδεσα το μοτέρ, έβαλα επάνω εξάτμιση, πλαστικά κλπ, και βάζω μπροστά. Πήρε κανονικά, σφιχτή λειτουργία βέβαια αλλά όλα καλά. Σκέφτηκα να το ζεστάνω και να βγω μία βόλτα αλλά όταν το ξανασκέφτηκα αποφάσισα να το σβήσω γιατί είχα ξεχάσει να βάλω νερό στο ψυγείο!!!! Όταν τελείωσα είχε σουρουπώσει ήδη. Το πάρκαρα και το κλείδωσα. Την επόμενη μέρα που πήγα στην δουλειά, έκανα έλεγχο για τυχόν διαρροές. Καθόσον της νύχτας την δουλειά την βλέπει η μέρα και γελά, είχα ξεχάσει να σφίξω το μπουζί. Ακόμα είμαι στο στρώσιμο, δεν έχω φτάσει καν στα μισά. Άλλαξα και αλυσίδα με γρανάζια, τακάκια μπρος πίσω, την χαλασμένη αντλία λαδιού, αντικατέστησα και ένα κομμένο σωληνάκι στο καρμπυρατέρ και πλέον ελπίζω να μην χρειαστεί κάτι άλλο πέρα από λάδια και βενζίνη για τον υπόλοιπο ενάμιση χρόνο που (ελπίζω να) έχω ακόμα στο νησί. Οι φωτογραφίες είναι από διάφορες εργασίες, δεν τις έχω με την σειρά μιας και δεν είναι τεχνικό θέμα. Το λειτουργικό αποτέλεσμα είναι άψογο, το αισθητικό όχι αλλά αυτή την στιγμή για εμένα ακόμα και να πλύνω την μηχανή αποτελεί πολυτέλεια. Και φυσικά, το βράδι που έδεσα το μοτέρ, με κάλεσε η αντιπροσωπεία για να με ενημερώσει ότι έφτασε και η τελευταία φλάντζα που περίμενα!!!! Απλά τις πλήρωσα και συμπλήρωσα το σετ της Athena. ΥΓ, @Canardo ευχαριστώ για όλη την βοήθεια!
  9. 5 points
    Καλησπέρα στην παρέα, Τυχαία βρήκα το post. Και μετα απο 6 μήνες κατοχής του συγκεκριμένου στο review ενα δέος το έννοιωσα... Έχω αλλάξει τρία MV Agusta μέχρι στιγμής. Brutale 750S του 2008. F4 1000 2007. Στα προαναφαιρόμενα υπήρχαν θεματάκια. Θα μπορούσα να γράφω για ώρες, αντιμετόποιση μαστώρων και ελειπείς γνώσεις στην αγορά. Ωστόσο η ευθήνη είναι πάντα στα χέρια του εκάστοτε ιδιοκτήτη. Με την σωστή σηντήρηση θεωρώ ότι θα μπουρούσα να είχα αποφύγει πολλά. Στα του Veloce τώρα... Το μηχανάκι έχει φτάσει στα 30Κ χιλιόμετρα απο τα οποία 12Κ στα χέρια μου... Το καλοκαίρι γυρίσαμε μεγάλο μέρος της ηπειρωτικής Ελλάδας. Νομίζω οτι θα αποτύχω πλήρως αν προσπαθήσω να περιγράψω συναίσθημα... αλλα πραγματικά κάθε πρωί πριν πάω στην δουλειά θα σηκώσω την κουκούλα να ανταλλάξουμε ματιές και μόλις μου χαμογελάει μπαίνω στο αμάξι και φεύγω για δουλειά.... Έχω περάσει απο διάφορες φάσεις με γιαπωνέζικα και με τα προηούμενα MV.. αλλα αυτό που γίνετε με το συγκεκριμένο είναι πραγματικά κάτι άλλο... Στα φανάρια ανοίγουν παράθυρα και ρωτάνε τι είναι... σταματάς για 5 λεπτά κάπου και μαζέυει κόσμο γύρο του... είναι πραγματικά attention whore... Παρακάτω μερικές photos απο το πώς είναι τώρα https://pasteboard.co/Rw8pdYGOu6mG.jpg https://pasteboard.co/MzN5SOQdk3EV.jpg https://pasteboard.co/OSirA2kOfqgM.jpg
  10. 5 points
    Θα φτάσει αυτός ο Μερισιώτης κάποια στιγμή 90 ετών, θα χρειάζεται όντως αίμα, και δεν θα το πιστεύει κανείς.
  11. 4 points
    Την Τρίτη είδα αυτό έξω από το σπίτι μου Όλες οι μονοκατοικίες στην περιοχή μας καταστράφηκαν, μπήκαν νερά ως την μέση σχεδόν. Σε εμάς η πιλοτή και η είσοδος τίγκα στις λάσπες και τα χώματα, στο υπόγειο οι αποθήκες γέμισαν φουλ νερά, ολόκληρο το βράδυ τα αντλούσε η πυροσβεστική. Από το ύψος της Μαιάνδρου (Νέα Ιωνία) και πάνω, δείχνει να την γλίτωσαν. Το παρακάτω είναι η Αναλήψεως...να σημειωθεί πως στην παρακάτω φωτό μιλάμε για σημείο αρκετά μακριά από το ποτάμι... Εφιαλτικό απλά. Εγώ και η οικογένεια μου είμαστε οκ, χθες ήρθε ρεύμα κανονικά, σήμερα ήρθε και νερό. Το νερό καθάρισε αρκετά σε σχέση με προχθές, όχι όμως 100% όπως θα έπρεπε να είναι. Προφανώς ΔΕΝ πίνεται και ΔΕΝ μαγειρεύεις με αυτό, είναι ίσα ίσα για τουαλέτα και για να πλύνεις τα χέρια σου απλά. Τα αντλιοστάσια/πηγές σε Μακρινίτσα, Πορταριά και Άλλη Μεριά καταστράφηκαν εντελώς. Σωστό νερό λένε σε 15 με 20 μέρες. Η ΔΕΥΑΜΒ πάντως ακόμα και τώρα λέει να κάνουμε οικονομία στο νερό. Στα μάρκετ επικρατεί πανικός γενικά, νερό όντως βρίσκεις αρκετά δύσκολα. Μάλιστα, κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν την κατάσταση και πουλάνε την εξάδα στα 6€!!! Μιλάμε για απαράδεκτους βλάκες Τέρμα πάνω Ιωλκού, ο δρόμος που σε πάει προς Άνω Βόλο, κατέρρευσε εντελώς μέσα στο ποτάμι. Μόνο από Άλλη Μεριά με δική σου ευθύνη. Στο Πήλιο η κατάσταση είναι πολύ πολύ χειρότερη, πολλά χωριά είναι ακόμα χωρίς ρεύμα/νερό, η πρόσβαση δύσκολη σε μερικά μέρη αδύνατη. Σήμερα δώθηκε 112 για Κανάλια, Στεφανοβίκειο και Αρμένιο, έσπασε ο Πηνειός και η Λίμνη Κάρλα αρχίζει να φουσκώνει. Με τον @achilleasv μιλούσαμε και τηλ το παιδί είναι εντάξει, εδώ στον Βόλο είναι. Περίπου ίδια περιοχή είμαστε, δεν μένουμε πολύ μακριά. Για τα άλλα 2 παλικάρια δεν γνωρίζω δυστυχώς νέα, ελπίζω να είναι καλά τα παιδιά.
  12. 4 points
    2η ημέρα-Αλβανία & Β. Μακεδονία Ξύπνημα και γέμισμα μπαταριών με το ωραίο πρωινό στο Ορέστιον και εκκίνηση για Κρυσταλλοπηγή για το πέρασμα στην Αλβανία. Ταλαιπωρία τα σύνορα γενικά και ευτυχώς μου δώσανε προτεραιότητα οι τελωνειακοί υπάλληλοι για να μην είμαι εκτεθειμένος στον ήλιο. Είσοδος στην Αλβανία λοιπόν. Στόχος ήταν μετά από λίγα χλμ στον κεντρικό δρόμο προς Κορυτσά να κατευθυνθώ στο συνοριακό πέρασμα Stenje και να περάσω στη Β. Μακεδονία ακολουθώντας μια ορεινή διαδρομή με θέα τις Πρέσπες. Η διαδρομή ήταν ερημική και πανέμορφη. Γενικά δεν υπήρξε κάτι που να με φόβισε όσον αφορά την ποιότητα των δρόμων και την οδηγική συμπεριφορά των Αλβανών. Το μόνο μειονέκτημα της Αλβανίας είναι η έλλειψη οδικής βοήθειας και για αυτό το λόγο το πέρασμα ήταν τόσο σύντομο. Θα επανέλθω με συνταξιδιώτη/ες για να εξερευνήσω τις ομορφιές της χώρας με μεγαλύτερη ασφάλεια. Επίσης, ο κόσμος ήταν φιλικός με αρκετούς να με χαιρετάνε. Άφιξη στο Stenje έχοντας γεμίσει με ωραίες εικόνες και γρήγορο πέρασμα για Β. Μακεδονία αφού βρήκα μόλις ένα αυτοκίνητο μπροστά μου. Το πλάνο ήταν να κατευθυνθώ προς τη λίμνη Οχρίδα περνώντας από το Galicica National Park. Το εισιτήριο ήταν στα 2 ευρώ με τον Σκοπιανό υπάλληλο να μου πιάνει την κουβέντα στα ελληνικά. Πανέμορφη στριφτερή διαδρομή που περιελάμβανε άπειρο πράσινο, θέα απο ψηλά προς Οχρίδα και άπειρες χαιρετούρες και γνωριμίες με μηχανόβιους. Είχε αρκετές διαδρομές για πεζοπορία αλλά δεν βόλευε φορώντας τον μοτοεξοπλισμο, οπότε έμεινε εκκρεμότητα σε τυχόν 2η επίσκεψη. Άφιξη λοιπόν στην ανατολική πλευρά της Οχρίδας κοντά στο χωριό Trpejca και συνέχεια με κατεύθυνση προς Βορρά. Γενικά τα μέρη αυτά είναι τουριστικά, έχουν οργανωμένες παραλίες και είχε αρκετή κίνηση μέχρι να φτάσω στην πόλη της Οχρίδας. Εκεί έγινε η πρώτη στάση για ανεφοδιασμό και συνάλλαγμα. Ενδιαφέρουσα πόλη για τουρισμό. Έχει το κομμάτι της παλιάς πόλης που είναι ιδιαίτερα γραφικό, αρκετές επιλογές για φαγητό και διασκέδαση και οι ντόπιοι είναι πολύ φιλικοί. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν βάση για εξορμήσεις στις γύρω παραλίες. Μια από τις πιο ωραίες στιγμές του ταξιδιού ήταν όταν σταμάτησα να πάρω νερό ένα παλικάρι βλέποντας τις ελληνικές πινακίδες της μηχανής σταμάτησε και με ρώτησε αν χρειάζομαι κάποια βοήθεια στα ελληνικά. Είναι πολύ ωραίο να γνωρίζεις φιλόξενους ανθρώπους με ανοιχτό μυαλό χωρίς αγκυλώσεις και προκαταλήψεις. Μετά το ευχάριστο διάλειμμα στην Οχρίδα, συνέχισα ακόμα βορειότερα ακολουθώντας το δρόμο για τη λίμνη Δίβρη και το Εθνικό Πάρκο του Μαυρόβου. Πανέμορφη διαδρομή και αυτή με έντονο το πράσινο στοιχείο και με αρκετές λιμνούλες. Το Μαύροβο προσφέρεται ιδιαίτερα για χειμερινό τουρισμό, αλλά ακόμα και καλοκαιρινή περίοδο αξίζει να το επισκεφτείς για το δροσερό κλίμα και τα ωραία του μαγαζιά για καφέ/ποτό. Κατάκοπος έφτασα απόγευμα στο Τέτοβο όπου ξεκίνησα να ψάχνω για ξενοδοχείο. Κατέληξα στο 5στερο Mercure Tetovo Hotel στο κέντρο της πόλης. Αν και δεν μου αρέσει αυτού του είδους η πολυτέλεια, δεν υπήρχαν πολλές επιλογές που να εξασφαλίζουν ασφάλεια για τη μότο και η τιμή ήταν αρκετά λογική. Γενικά σαν πόλη κατοικείται κατά πλειοψηφία από Αλβανόφωνους και θυμίζει αρκετά ελληνική πόλη δεκαετίας 90. Νυχτερινή ζωή δεν εντόπισα. Μόνο καζίνο σε κάθε γωνία κυριολεκτικά και αρκετά εστιατόρια. Η κουζίνα τους θυμίζει έντονα Τουρκία και η κοπιαστική μέρα έκλεισε με σουτζούκ λουκάνικο και μπουρέκ με τυρί (τυρόπιτα). Νοστιμότατα ήταν και αρκετά οικονομικά. Ο κόσμος δεν ήταν το ίδιο φιλικός όπως στην υπόλοιπη χώρα μιας και υπάρχει το χάσμα της γλώσσας. Μόνο οι νεαρές ηλικίες (και όχι όλοι) ήξεραν βασικά αγγλικά.
  13. 4 points
    1η ημέρα-Καστοριά Εκκίνηση πρωινές ώρες από Αθήνα. Επέλεξα να ανηφορίσω από Ιονία Οδό μιας και τη διαδρομή μέσω δυτικής Θεσσαλίας (που είναι πανέμορφη) την έχω κάνει άπειρες φορές τον προηγούμενο χρόνο γιατί πηγαινοερχόμουνα Κοζάνη-Αθήνα για δουλειά. Επίσης, ήταν μια διαδρομή που δεν την είχα κάνει ποτέ. Σαν διαδρομή δεν λέει και πολλά μιας και κινείσαι σε αυτοκινητόδρομο. Ένα ενδιαφέρον σημείο είναι η γέφυρα στο Ρίο και έχει κάποια ωραία σημεία και το κομμάτι στην Εγνατία. Άφιξη στην ωραία Καστοριά μεσημεριανές ώρες. Τα ξενοδοχεία είχαν τσιμπημένες τιμές. Κατέληξα στο Ορέστιον που προτείνεται. Είχε χαμηλές τιμές, ήταν πεντακάθαρο, το προσωπικό ήταν ευγενέστατο και είναι σε πολύ κεντρικό σημείο. Η ημέρα έκλεισε με μια βόλτα στη γραφική λίμνη Ορεστιάδα. Η Καστοριά σαν πόλη είναι μικρή μεν αλλά πολύ όμορφη μιας και είναι κτισμένη περιμετρικά της λίμνης Ορεστιάδας. Όπως οι περισσότερες πόλεις στη Βόρεια Ελλάδα έχει εξαιρετικό φαγητό και ζεστούς ανθρώπους. Είναι σε πολύ βολικό σημείο για διάφορες εκδρομές οπότε προτείνεται σαν βάση για εξορμήσεις.
  14. 4 points
    Ήρθε η ώρα της αναβάθμισης στις 7 Απριλίου που πήγα λίγο πιο έξω από τη Θεσσαλονίκη και πήρα τη μηχανή γύρω στα 28760 χλμ. Είχα όριο τα 3500€ και εκεί κατέληξα ενώ είχα βρει και πιο οικονομική λύση στην οποία τελικά το μηχανάκι δεν πουλήθηκε για λόγους του πωλητή. Πήρα το ΚΤΕΛ λοιπόν για Θεσσαλονίκη από Βόλο. Από εκεί με ταρίφα στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και ύστερα σε ένα χωριό γύρω στη μισή ώρα μακριά. Έφτασα κατά τις 10... Από τις λίγες φορές που το ταξίδι με ΚΤΕΛ δεν με κούρασε και έμοιαζε μικρό (μέχρι εκείνη την ώρα τουλάχιστον ) Την είδα προσεκτικά και μου φάνηκε καθώς πρέπει. Κάναμε τη μεταβίβαση μέσω gov.gr, το οποίο μας λύνει τα χέρια… 28760 χλμ αγοράς Έτσι ξεκίνησα για την επιστροφή. Αυτή τη φορά με την αδερφή του Innova μου! Μέχρι να φτάσω στη Θέρμη ήταν ότι πρέπει ο δρόμος και η απόσταση ώστε να συνηθίσω το μοτορσαηκλ και να ανταπεξέλθω στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης. Όλα καλά όμως βγήκα εθνική με το καλό και επέστρεψα με ηρεμία στα 90-120 χλμ/ώρα. Εδώ από τις πρώτες φωτογραφίες Το γκρι ήταν το αγαπημένο μου χρώμα. Άξιζε τα παραπάνω χρήματα! Η σέλα έχει μια φθορά όπου μπήκε σε πρόγραμμα. Έχω κάνει παραγγελία καλύμματος από motoK το οποίο θα το βάλω εγώ μάλλον. Επίσης λείπει ένα αντίβαρο με το οποίο θα δω τι θα κάνω. Είτε καινούργιο αφτερ σετ είτε ένα γνήσιο. Τα υπόλοιπα τις επόμενες ημέρες!
  15. 4 points
    Φωτογραφίες από τις πρόσφατες διακοπές μου στην Λάρισα! https://postimg.cc/gallery/WpXfZRP
  16. 4 points
    Καλημέρα! Είχε κόψει τη σφήνα βολάν. Δεν προκλήθηκε άλλη βλάβη. https://imgur.com/a/YoF0gBR https://imgur.com/a/8yPqedT Πήρα καινούργια https://imgur.com/a/ynzqNmt Σφιξαμε και τέλος https://imgur.com/a/fr0aaNl Τσακμακι το εργαλείο. Ούτε τη μανιβέλα δεν πρόλαβα να κατεβάσω ολόκληρη και πήρε. Τώρα να δω γιατί δεν έχω φώτα χερούλια (θερμαινόμενα) και φλας. Προφανώς κάτι μου ξέφυγε... Όλα αυτά παίρνουν dc (και τα κύρια φώτα).
  17. 4 points
    Προχθές μεν αλλά πήγα και την αγόρασα!
  18. 4 points
    Ασε τους φλώρους να λένε τα δικά τους, να το κάνεις 54, η διαφορά θα ειναι εμφανέστατη στον σαματά και γενικά στο ψυχολογικό κομμάτι, να βαλεις εκκεντροφορο, καρμπυρατερ, μπουρι για εξατμηση και κεφαλή CDI... βαλε και μια φιλτροχοανη κυρ' Στέφανε...
  19. 4 points
    Αμα το σκέφτεσαι αυτό, και προφανώς θα είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός, είσαι εντάξει. Αν δεν το σκεφτόσουν αυτό, θα είχες πρόβλημα.
  20. 4 points
    Άστον τον @#$%^. Το βρήκα από αλλού και στο ανεβασα στο wetransfer. Το λινκ θα είναι ενεργο για μια εβδομάδα. Μετά το σβήνουν. https://we.tl/t-hQMlSwFYqo
  21. 4 points
    Από δίχρονα δεν ξέρω και πολλά, ξέρω όμως, ότι το νούμερο στο μπουζί δείκτης θερμότητας του μπουζί. Οσο πιο μεγάλο το νούμερο, τόσο πιο ψυχρό το μπουζί, και όσο πιο μικρό, τόσο πιο θερμό το μπουζί. Η διαφορά στην κατασκευή είναι ότι το ψυχρό, έχει πιο πολύ υλικό, οπότε η θερμότητα στην άκρη του, διαχέεται περισσότερο προς την κεφαλή και έτσι το μπουζί ψύχεται περισσότερο. Αντίθετα το θερμό, έχει λιγότερο υλικό, περνάει λιγότερο η θερμότητα προς την κεφαλή, άρα κρατιέται πιο ζεστό. Τα ψυχρά μπουζί (10ρια) τα βάζουμε για συνέχεια τέρμα γκάζι χρήση π.χ. αγωνιστική στην πίστα , τα θερμά (8ρια) για πολύ ψυχρό κλίμα π.χ. στις υπερβόρειες χώρες τον χειμώνα, και το μέσο (9ρι) είναι για νορμάλ χρήση. Εσένα το 10ρι ΥΠΟΘΕΤΩ, δεν ζεσταίνεται αρκετά για να κάψει από πάνω του τα υπολείματα της καύσης, και για αυτό λαδώνει. Αντίθετα το 9ρι, ζεσταίνεται αρκετά, ώστε να καθαρίζει και για αυτό δεν σου χαλάει. Για περισσότερα, ρίξε την ερώτησή σου σε κανά διχρονογκρουπ στο FB, εκεί θα σου απαντήσουν πιο ειδικοί.
  22. 4 points
    Εγώ ακόμα προσπαθώ να σκεφτώ τί πρόβλημα μπορεί να είχαν τα μπιστονια που δεν το κατάλαβες εσύ, δεν το πήρε χαμπάρι ο αγοραστής όταν είδε το αυτοκίνητο αλλά το κατάλαβε την μέρα που το αγόρασε.
  23. 4 points
    Επανέρχομαι μετά από καιρό. Τελικά βρήκα μια καλή περίπτωση και πήρα την Transalp 700. Ήδη έχω κάνει 10000 χλμ περίπου στα οποία συμπεριλαμβάνονται δύο ταξιδια πήγαινε ελα Αθήνα Θεσνικη Κοζάνη και μια φορά στα Καλάβρυτα. Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές και τις παροτρύνσεις. Επόμενος στόχος, τον Ιούνιο στην Πορτογαλία.
  24. 4 points
  25. 4 points
    Εγώ πάλι διάβασα για έναν Βαγγέλη Μερισιώτη που χρειάζεται αίμα και λέω να πάω να δώσω.
  26. 4 points
    Το ΖΧ, είναι ήδη σχετικά δυνατό για παπί. Στον δρόμο οι επιδόσεις του, είναι σχεδόν εφάμιλλες με ένα Crypton-X. Εγώ προσωπικά, άντε να έβαζα κάνα πιο ελεύθερο φίλτρο και ως εκεί. Μην μπλέξεις με κυλινδροπίστονα, εκκεντροφόρια, κλπ. Έχεις ένα αξιόπιστο μηχανάκι, που θα σε πάει βόλτα απροβλημάτιστα. Αυτό όμως που θεωρώ πως αξίζει να γίνει σε ένα παπί είναι, καλύτερες αναρτήσεις, φώτα και λάστιχα. Ειδικά στα φώτα, μια φορά που πήρα ΖΧ φίλου βράδυ, δεν φώτιζε καλά, ούτε η μεσαία, ούτε η μεγάλη σκάλα. Το πρόβλημα λύθηκε με 2 καλές LED λάμπες.
  27. 4 points
    Μετα απο 3.5 ετη κατοχος ηρθε η στιγμη να το αποχωριστω. Δυσκολο σε σημειο που ετρεξε ενα δακρυ βρισκομενος στο ΚΕΠ για τη μεταβιβαση (οκ, πηγα διπλα και καλα να μιλησω στο κινητο) αλλα η γνωστη υπαλληλος με καταλαβε πως δεν ηταν οτι καλυτερο που το πουλησα. Ενα κεφαλαιο εκλισε, θα ανοιξει καινουριο στο προσεχες μελλον... Το αγορασα αρχες του 2019 σε αριστη κατασταση με 25-27κ χλμ. Ειχα εμπειρα σε gsxr 600 αλλα και πολλες μοτοσυκλετες φιλων και γνωστων. Το ταπεινο αυτο 250, με εμαθε παρα πολλα και συνεχιζε να με ευχαριστει μεχρι και την τελευταια μερα στην κατοχη μου. Δεν ειναι τυχαιο που ολοι στους αγωνες κτλ ξεκινανε απο 250 και ανεβαινουν 1-1 τα σκαλια. Η δυνατη μοτοσυκλετα χωρις εμπειρια μονο λαθη και προβληματα δημιουργει, αν εχεις σκοπο να μαθεις να οδηγεις με ασφαλεια φυσικα. Αν εχεις σκοπο σπιτι-καφε-καγκουριες στην εθνικη-ηλιος γκαζι αλητεια 400μετρα ευθεια παρε τουρμπο μπουσα (και χεστεις 10-20 φορες, αλλα θα το ανοιγεις με υπερηφανεια μετα) Στην ουσια ηταν σα να ξεκιναω απο την αρχη. Πολλα επρεπε να τα μαθω απο την αρχη, αλλα το δυσκολοτερο ηταν να διορθωσω αυτα που ειχα μαθει λαθος. Πολυ μεγαλη κουβεντα το οδηγικο και μαλλον αξιζει ενα κεφαλαιο μονο πανω σαυτο... Πηγα σε μερη εντος Ελλαδας που δεν ειχα παει με το 600 και που δε θα μπορουσα να παω. Ανετα και οικονομικα, το μονο αρνητικο ειναι η χαμηλη ΜΟΤ αλλα οκ στην Ελλαδα ειμαστε οχι στις US. Ενα ταξιδι στα Βαλκανια που ηταν προγραματισμενο δεν εγινε γιατι πουληθηκε (τπτ σπουδαιο Ελλαδα-Βουλγαρια-Σκοπια θα πηγαινα). Παραθετω καποιες φωτο απο ολα τα χρονια συμβιωσης με 22 αλογα ροδας και 45κ χλμ
  28. 3 points
    Όχι πρόσφατες, αλλά τις είχα ξεχασμένες στο κινητό και είπα να παίξω λιγάκι. Enjoy Αγριόλευκες, Πήλιο Το λιμάνι του Βόλου Silent Hill Β'ΒΙΠΕ Edition Λοιπόν, αυτά τα δυο μέρη βρίσκονται ούτε 15 λεπτά από την πόλη! Όπως ανεβαίνεις την ανηφόρα στον Σορό (περνώντας από Αλυκές, προς Ν.Αγχίαλο) είναι μια γέφυρα. Αν ανέβεις πάνω και πας αριστερά και όλο ευθεία σε βγάζει σε αυτό το μέρος. Πρέπει να ήτανε νταμάρι μαζί με λιμανάκι μιας και κάποια κτίσματα μοιάζουν αρκετά με ράμπες φόρτωσης. Ξεκάθαρα ένα μέρος "κρυφό", που ο χρόνος έχει ξεχάσει προ πολλού. To ανακαλύψαμε ένα απόγευμα εντελώς τυχαία μαζί με ένα φιλαράκι καθώς βολτάραμε με τις πάπιες. Η ανάλυση είναι λίγο κάπως σε μερικές, ίσως το Imgur κάνει κάποιο compression σε μεγάλα αρχεία, μιας οι φωτός είχαν τραβηχτεί σε 64ΜΡ Mode.
  29. 3 points
    Hola.. Φιλη φιλου απο χωριο κοντα στον Τυρναβο τη μετεφεραν με εκσκαφεα στο νοσοκομειο γιατι ηταν εγκυος. Εγω ειμαι απο Καρδιτσα. Το αναχωμα στην Καραμπαλη εσπασε (παλι), πολλα απο τα εργα που επρεπε να ειχαν γινει απο τον Ιανο, δεν εγιναν. Κανεις στο στενο οικογενειακο κυκλο δεν ειχε χωραφια, ζωα κτλ, αλλα γενικα ο καμπος και πολλοι ανθρωποι που ζουσαν εκει και ζουσαν απο εκει καταστραφηκαν. Φιλη απο Αθηνα πηγε το ΣουΚου στο Βολο και βοηθησαν να βγαλουν λασπες απο σπιτια, πολυ ζορι, μεγαλες ζημιες. Συγνωμη για το σχολιο, αλλα αυτο το "αξιος ο Μπεος" στο λαιμο μου καθεται, εως και με εξοργιζει, ειδικα με ο,τι εγινε και δεν ειμαι καν Βολιωτης... Τα φαινομενα μαυραγοριτισμου και γενικοτερης εκμεταλλευσης ανθρωπων απο αλλους ανθρωπους σε τετοιες στιγμες ειναι επισης ντροπιαστικα. Πριν κανα μηνα ειχαμε παει Χορευτο για διακοπες. Βλεποντας εικονες απο τα μερη που πριν λιγο καιρο ειχαμε περασει πως εχουν γινει, πεσμενες γεφυρες, δρομοι εχουν εξαφανιστει ειναι φοβερο...
  30. 3 points
    Καλησπέρα στην ομάδα To 2019 έκανα το πρώτο μότο-ταξίδι εξωτερικό (Με παπί Τουρκία https://www.mybike.gr/topic/85739-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%AF-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%AF%CE%B1/). Από τότε απέκτησα ένα sv650 που σίγουρα σε ταξιδεύει πιο άνετα και σου επιτρέπει να διανύσεις μεγαλύτερες αποστάσεις. Λόγω covid και έλλειψης μότο-παρέας 3χρόνια σχεδόν το sv650 αράχνιαζε στο parking. Φέτος οι περιστάσεις το ευνόησαν και πήρα την απόφαση για solo ταξίδι Βαλκάνια. Μετά από αρκετή σκέψη, κατέληξα σε μια διαδρομή με πέρασμα από Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, Σερβία και Βουλγαρία. Γενικά δεν έκλεισα καταλύματα ούτε μελέτησα ιδιαίτερα ταξιδιωτικούς οδηγούς. Το πλάνο ήταν ξυπνημα σχετικά νωρίς κάθε μέρα, μπόλικα χιλιόμετρα σε διαδρομές εκτός αυτοκινητόδρομων με πλούσια φύση και όταν έκανε την εμφάνιση της η κούραση, στάση σε κάποια πόλη για διανυκτέρευση και λίγο urban τουρισμό. Το ταξίδι κράτησε 6 ημέρες και θα ανεβάζω σταδιακά κάθε ημέρα.
  31. 3 points
    Δεν ξέρω κάτι για αυτό που ρωτάς, αλλά διαβάζω στο λινκ Οι μοτοσυκλέτες για λόγους ασφάλειας περνούν μόνο από τις λωρίδες με εισπράκτορα και αναρωτιέμαι , ποιοί είναι οι ''λογοι ασφάλειας'' που δεν πρέπει μια μηχανή να περνάει με μηχάνημα τύπου epass από αυτόματο διόδιο; Τι κινδυνεύει να πάθει η μηχανή δλδ, να πέσει η μπάρα στο κεφάλι του οδηγού; Και στο πέρασμα από το ταμείο ισχύει αυτό. Κάτι άλλο; Για να μην περνάνε τέσσερις μηχανές κολλητά με ένα epass, την κόβω την δουλειά και δεν έχουν τι να πουν και λένε ''λόγους ασφάλειας''.
  32. 3 points
    Φωτογραφίες από την χθεσινή μου εκδρομή στους Αγίους Αποστόλους! https://postimg.cc/gallery/7YY3JWv
  33. 3 points
    Η αυτόματη διόρθωση δεν έπιασε όλες τις λέξεις, μονο αυτές που έχουν τόνο.
  34. 3 points
    Φωτογραφίες από τις διακοπές που έκανα στην Λαμία και το νομό Φθιώτιδας πέρυσι! https://postimg.cc/gallery/CMmVVQB Φωτογραφίες από την εκδρομή στα Τρίκαλα Κορινθίας στις 26/3/23: https://postimg.cc/gallery/4g6SgZb Φωτογραφίες από τις διακοπές που έκανα πρόσφατα στην Αμαλιάδα και το νομό Ηλείας! https://postimg.cc/gallery/0yWW7D6
  35. 3 points
    Πέρασα μια βόλτα από το συνεργείο το έκανε έναν έλεγχο αγοράς ας πούμε και είναι άψογο! Μοτέρ και όλο το σύνολο. Οι δαγκάνες ναι είναι φυσιολογικό.
  36. 3 points
    Πες του ρε φίλε, εκδρομή με το ΕΠΑΛ ήρθες, δεν προαυλίζεσαι στο Μαλανδρίνο
  37. 3 points
    Λοιπόν βρέθηκε από που χάνει. Οπως είναι η ταπα που βάζουμε τα λάδια λίγο πιο κάτω έχει 2 αυτάκια δεξιά και αριστερά στα οποία στηρίζεται το τεποζιτο και είναι κολλημένα πάνω στο σκελετό - καρτερ ( αν το λεω καλά). Από το αριστερό αυτάκι δακρύζε λαδι στο σημείο που είναι η κολληση με το σκελετό. Έγινε συγκόλληση και πλέον δε χάνει. Τωρα αυτό από ότι είδε ο μαστορας πρέπει να εχανε και παλιότερα πολύ μικρή ποσότητα γιατι ειχε λαδιλα εκεί από κάτω γενικά. Μπορει με τη σύγκρουση να τρανταχτηκε και να άνοιξε πιο πολύ γιατί με βρηκε αριστερά το αμαξι. Πιστεύω να κρατήσει η κοληση
  38. 3 points
    Αυτό είναι το ΧΤ μου..
  39. 3 points
    Γεια σας και από εμένα είμαι κάτοχος ενός YAMAHA XT 600Ε με αρκετές βελτιώσεις και θα χαρώ να τις δείξω στην ομάδα...
  40. 3 points
    Υπάρχουν τρία σενάρια που δεν μου κάθονται καλά για το μέλλον της ηλεκτρικής αυτοκίνησης. 1.Η αυτονομία της μπαταρίας για ένα επαρκές δρομολόγιο και η ταχύτητα φόρτισης. ΟΚ Αυτό πιθανότατα θα λυθεί κάποια στιγμή όπως άλλες τεχνολογικές προκλήσεις στο παρελθόν (αυτονομία μικροτέρων συσκευών,ισχύς CPU κλπ) 2.Θέμα χωροταξίας.Ας υποθέσουμε ότι σε μια πολυκατοικία στην Αθήνα οι μισοί ένοικοι έχουν ηλεκτρικά και,φυσικά,θέλουν το βράδυ να τα φορτίσουν για την επόμενη.Πού θα χωρέσουν 20-30 σταθμοί φόρτισης σε ένα δρόμο? και αν χωρέσουν θα πιάνουν το χώρο της δίπλα πολυκατοικίας κ.ο.κ. Φέρτε το λιγο σαν εικόνα με τα εκατοντάδες αυτοκίνητα στριμωγμένα σε κάθε γειτονιά. 3.Ενεργειακό αποτύπωμα,το εργο που απαιτείται σε έναν σταθμό παραγωγής ρεύματος για να φορτίσει ένα αυτοκίνητο υπερβαίνει το "κέρδος" σε ενέργεια,έχουμε δηλαδή έλλειμα ενέργειας και όχι πλεόνασμα.Πιο λιανά περισσότερο καυσαέριο θα βγάλει η γεννήτρια παρά το βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Και κάτι επίπρόσθετα στο 3. Υποθέστε όλη η Ελλάδα να θέλει να φορτίσει το EV της το βράδυ για να είναι έτοιμο το πρωί (λογικό).Φανταστήτε λοιπόν τι τεράστιο φορτίο θα πρέπει να αποδώσει το δίκτυο διανομής ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και σε περιορισμένο χρόνο.Εδώ τα air condition ανάβουμε το καλοκαίρι και ανα πάσα στιγμή κινδυνεύει με μπλακ άουτ!
  41. 3 points
    Και σε κάνει να έχεις delay καμιά 15 χρόνια
  42. 3 points
  43. 3 points
    Νικόλα, αν ειναι οντως καυστικη σοδα ακομη και σε μεγαλη διαλυση με νερό, δεν κανει για αλουμινια, θα το τρυπησει. στα ανοξειδωτα δουλευει άφοβα. Θα πρότεινα swaz που ειναι άψογο, απίστευτα φθηνό, μη τοξικό, και Ελληνικό.
  44. 3 points
    .....γύρευε πόσα 2κιλα παγωτά ξεπάστρεψες, για να μαζεψεις τα πλαστικά τάπερ που'χεις
  45. 3 points
    Εγώ θα το έλυνα, να αλλάξω θέση στην βελόνα, ώστε στο 0 να δείχνει -0. Το λύνεις, παίρνεις ένα πηρούνι, από αυτά που τρώμε, και το περνάς κάτω από το στρόγγυλο της βελόνας, να κάνει μοχλό και να την βγάλει έξω. Πολυ προσεκτικά, πολύ ισομερώς ασκείς δύναμη, και βγαίνει. Αν έχει μετακινηθεί για να πάει μόνιμα στο +, πάει να πει ότι είναι ήδη χαλαρή, έτοιμη να βγει. Την ξαναβάζεις ώστε να δείχνει μηδέν και λίγο πριν το μηδέν, δένεις, έτοιμο. Αν δεις και είναι πολυ χαλαρή, βάλε μια πολύ μικρή σταγόνα κυανοακρυλικής κόλλας, προσοχή όμως μην τρέξει παραμέσα.
  46. 3 points
    Μαθητές του Ευκλείδη πίνουν καφέ στην Τούμπα, Θεσσαλονίκη 1993.
  47. 3 points
    Έχω την εντύπωση ότι ειδικά το Hornet αλλά και άλλα i4 "παλιάς κοπής" (παλιάς πλέον, στην 2Kύλινδρη new world order), υπερτερούσαν σε ποιότητα κατασκευής, χρώματα, συναρμογές, μέταλλα από τα περισσότερα σύγχρονα. Νομίζω πως καθότι ο μοτοσυκλετισμός αυτός καθ'αυτός είναι αντικειμενικά λάθος, υστερεί, αλλά είναι μια υποκειμενική επιλογή ζωής, έχει περισσότερο νόημα απ'όσο του δίνουμε το να βλέπουμε τα πράγματα υποκειμενικά. Και υποκειμενικά, το ρημάδι το μπλε το Hornet είναι μια πανέμορφη μηχανάρα που χαίρεσαι να τη βλέπεις να αστράφτει στον δρόμο. Προφανώς ο @achilleasv για να κοιτάζει τέτοιας λογικής/φιλοσοφίας i4 και να έχει ξεχωρίσει το Hornet δεν υπάρχει κάτι άλλο να σκεφτεί. Αλλιώς θα έλεγε "ποιό naked στρίβει καλύτερα στις τάδε συνθήκες" ή "ποιό naked τερματίζει πρώτο το 400άρι" κ.ο.κ.
  48. 3 points
    Άτιμη έδρα… Μέχρι και μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις…
  49. 3 points
    αν προσέξεις τους όρους του ασφαλ ασ'το, never mind.
  50. 3 points
    Καλημερα, αυτα που σκεφτεσαι δεν ειναι καθολου κουταμαρες, μεσα σου ξερεις ακριβώς τι θελεις, απλα θελεις να το ακουσεις και απο καποιον ακομα. Στην πραγματικότητα θέλεις να αγοράσεις το Crypton S, αυτο που σε κάνει να κομπιάζεις ειναι τα 3100, που ειναι αρκετά.. Απο αυτα που ανέφερες και με τη χρήση που κάνεις, βλεπω οτι το μηχανακι το θελεις για να κάνεις απλα, οικονομικά και με αξιοπιστία τη δουλεια σου, επισης απο τα χιλιομετρα που εχεις γραψει βλεπω οτι θελεις να το παρεις και να το κρατησεις αρκετα χρόνια. Αξιζει να πάρεις κατι ¨λιγοτερο¨ για να γλιτώσεις καποια χρήματα κατα την αγορα απο το να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο? Αν επιμερίσεις το παραπάνο κοστος αγορας, σε σχεση με καποιο άλλο παπι, στα χρόνια που εχεις σκοπο να το κρατησεις, τοτε θα δεις οτι θα σου βγει 50-60 ευρω το χρόνο αν πουμε οτι θα πας 10ετια. Εισαι Yamahaκιας, οτι άλλο αγοράσεις θα σου ξυνιζει και θα σου βρωμαέι..
×
×
  • Create New...