Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.117
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    66

ShapeshifterGR98 last won the day on Οκτώβριος 8

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.668 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Ride the wind. Race the rain. Chase the sunset!"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Από ότι κατάλαβα, θες μοτέρ μόνστερ χωρίς συμπλέκτη. Αυτό δεν γίνεται, όλα αυτά τα "racing" (ο Θεός να τα κάνει ρεϊσινγκ) μοτέρ με συμπλέκτη έρχονται. Εγώ έχω καλύτερη ιδέα, γιατί να μην πάρεις ένα μοτέρ Astrea και να ασχοληθείς μαζί του; Εφόσον σου έχει καρφωθεί η ιδέα να ασχοληθείς (και καλά κάνεις) Ημιαυτόματο είναι, ανταλλακτικά και στο περίπτερο βρίσκεις, αξιόπιστο είναι, έτοιμες "συνταγές" βελτίωσης έχει 1002. Προσωπικά από ότι έχω δει μηχανάκια φίλων/γνωστών κλπ, όλα αυτά τα "racing" μοτέρ 140/150/160 κυβικά έχουν ημερομηνία λήξης.
  2. Κοίταξες μπουζί; Μπαταρία;
  3. Δηλαδή μπορώ να βάλω μοτέρ μπούσα στο Opel? Τέλεια.
  4. Εγώ έχω μια φλέγον απορία, αλλά σχετική με το ποστ... Πως στο καλό, κάνεις μετατροπή από διαφορικό σε αλυσίδα; Το μόνο 50αρι Yamaha παπί αλυσιδάτο, ήτανε το V50, το οποίο ήτανε πολύ πιο παλιό.
  5. Καταρχάς, πέρα του οτι κάποιοι δεν γνωρίζουν από βελτίωση σε Innova, σκέφτηκες καθόλου πως ίσως λόγο κούρασης/υποχρεώσεων δεν λαμβάνεις απαντήσεις; Μην επιτίθεσαι με το παραμικρό, είναι παιδιάστικο. Με όλη την φιλική διάθεση αυτά τώρα. Στο θέμα μας...Honda Innova βελτίωση. Αν το κάνεις 56mm θα φτάσει περί τα 140 (και κάτι ψιλά) κυβικά. Δική μου γνώμη, μην ξεπεράσεις τα 135-137cc ΑΝ θες να σου κρατήσει το μηχανάκι. Επειδή και εγώ ασχολήθηκα με βελτίωση, προσωπικά πιστεύω πως σε παπί τα 125cc είναι αρκετά. Αυτό που θα σου έλεγα είναι να παίξεις με ένα μεγαλύτερο καρμπυρατέρ, έναν εκκεντροφόρο, σωστό φίλτρο/εξάτμιση, σωστή ρύθμιση βαλβίδων και καρμπυρατέρ και θα είσαι μια χαρά. Και αξιόπιστο θα παραμείνει και δεν θα καίει και τα έντερα του, όπως ένα 140κατι cc μοτέρ. Τουλάχιστον εγώ αυτά έκανα + σκληρά ελατήρια συμπλέκτη...το πως/γιατί/πότε έγινε μετατροπή σε καρμπ στο δικό μου σε άλλο επεισόδιο. Αν απορείς πάντως από θέμα επιδόσεων, σε σχέση με πριν είναι αρκετά πιο νευρικό. Δεν περίμενα να γίνει (και δεν έγινε) πύραυλος, αλλά κέρδισα αυτό το κάτι παραπάνω που ήθελα, χωρίς να επεμβαίνω σε κυλινδροπίστονα, στροφαλομπιέλες κλπ.
  6. Ολίγον τι άτοπο, αλλά αυτό που παρατηρώ είναι πως σε σχεδόν όλα τα Ιαπωνικά μοντέλα παπιών 125/130/135, η 4η πάντα είναι πιο μακρυά από όσο μπορεί να σηκώσει το μοτέρ. Όσο να ναι, μικρά μοτεράκια 10-12 ίππων είναι...φαντάζομαι το κάνουν ως "overdrive", να κρεμάει δηλαδή η μηχανή και να βοηθάει όσο γίνεται στην εξοικονόμηση καυσίμου. Και στο Address, η 4η είναι αρκετά μεγάλη, σε σημείο που σε κατηφόρα (μια φορά μόνο το είδα αυτό), ο κόφτης βρίσκεται στα 125-130! Βάση κοντέρ δηλαδή... Είχα δοκιμάσει 13-34 ήτανε μια χαρά, όχι τρελά πράματα, αλλά βοηθούσε. Το 15-34 δεν το σήκωνε εύκολα κάποτε...
  7. Ε, σφάξτην, βγάλε καταλύτες, σιλανσιέ, ιστορίες και θα είναι ελαφριά ρε μάστορα
  8. Meh...μετά από 5 (ναι, πέντε) εξατμίσεις, σαν την μανίσια δεν έχει. Προσωπικά πλέον μαρέσει περισσότερο ο ήχος της εισαγωγής, παρά της εξαγωγής.
  9. Το ΖΧ, είναι ήδη σχετικά δυνατό για παπί. Στον δρόμο οι επιδόσεις του, είναι σχεδόν εφάμιλλες με ένα Crypton-X. Εγώ προσωπικά, άντε να έβαζα κάνα πιο ελεύθερο φίλτρο και ως εκεί. Μην μπλέξεις με κυλινδροπίστονα, εκκεντροφόρια, κλπ. Έχεις ένα αξιόπιστο μηχανάκι, που θα σε πάει βόλτα απροβλημάτιστα. Αυτό όμως που θεωρώ πως αξίζει να γίνει σε ένα παπί είναι, καλύτερες αναρτήσεις, φώτα και λάστιχα. Ειδικά στα φώτα, μια φορά που πήρα ΖΧ φίλου βράδυ, δεν φώτιζε καλά, ούτε η μεσαία, ούτε η μεγάλη σκάλα. Το πρόβλημα λύθηκε με 2 καλές LED λάμπες.
  10. Εγώ πάλι βλέπω στο Instagram καμιά φορά, κάτι βιντεάκια με τυπάδες 30+ χρονών να βαράνε κόφτες με: supersport (οποιοδήποτε, δεν μας αφορά), Tracer, KTM κλπ σε περιστάσεις όπως: ο κολλητός έκανε πρόταση γάμου στην κοπέλα ο κολλητός αρραβωνιάστηκε με την κοπέλα ο κολλητός κάνει καντάδα σε κοπέλα η κοπέλα του κολλητού γέννησε με επιτυχία Τελικά, βλέπω πως το καγκουριλίκι δεν έχει ηλικία.
  11. Τότε ήμουν 2α γυμνασίου Ούτε που κατάλαβα πότε έγινα 24μιση Όπως και να έχει πάντως με τα YSS δεν θα μείνεις παραπονεμένος από οδηγική άποψη. Τώρα νίκελ ή όχι...σιγά το πράμα! Σε σχέση με τις stock πάντως είναι αρκετά καλύτερες...και με 5 σκάλες ρύθμισης, να τις σετάρεις εκεί που εσυ θες. Εγώ στην 2η τα έχω, νομίζω είναι το πιο ισορροπημένο από όλα.
  12. YSS έχω και εγώ. Σε σχέση με τις εργοστασιακές, πολύ καλύτερες σε άνεση, κράτημα και απόσβεση σε τυχόν κακοτεχνίες που έχουν οι υπέροχοι δρόμοι του Βόλου. Φυσικά τις έβαλα μαζί με σέρβις στο μπροστινό...όσο για το νίκελ, βλακώδης ιδέα αλλά, δεν γίνεται να τις πας σε φανοποιό να τις κάνει μια επινικέλωση;
  13. Οι βαλβίδες σε τι κατάσταση βρίσκονται; Μήπως θέλει καθαρισμό μπεκ/τρόμπα καυσίμου; Το φίλτρο αέρα είναι καθαρό; Δώσε παραπάνω πληροφορίες ρε μάστορα...
  14. Η μπαταρία σε τι φάση βρίσκεται; Να ξέρεις, στα Injection αν η μπαταρία είναι πεθαμένη, ενδέχεται να μην γυρίζει καν την αντλία βενζίνης. Όταν γυρνάς το κλειδί στον διακόπτη, ακούς την αντλία να γυρίζει;
  15. Στο Address μου πάντως, παρέα με τον @achilleasv, είχαμε βάλει ένα on-off στον διακόπτη για μικρή-μεγάλη σκάλα, συγκεκριμένα στο καλώδιο για την μικρή σκάλα (aka φώτα διασταύρωσης). Σχετικά εύκολη δουλειά, 20 λεπτά μας πήρε να το περάσουμε. Όταν βάζω μπρος, ανάβει κανονικά το πίσω φωνάρι, ο φωτισμός στο κοντέρ και η "ψείρα" στο μπροστινό (φωτάκι θέσης). Βέβαια, το καλώδιο φαγώθηκε μετά από 2 χρόνια, και έτσι το ακύρωσα, και το έκανα ξανά όπως πριν. Δύσκολο δεν είναι, εγω πάντως νιώθω λίγο πιο safe αν έχω αναμμένα φώτα ακόμα και την ημέρα. Όχι πως σε παρατηρούν βέβαια οι βλάκες έξω στον δρόμο, αλλά λέμε τώρα...
×
×
  • Create New...