Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.068
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    63

ShapeshifterGR98 last won the day on Ιούνιος 18

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.639 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Ride the wind. Race the rain. Chase the sunset!"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Συμφωνώ σε αυτό. Σταματημένο και σε επιτόπιους, τα 220 κιλά (γεμάτη) δεν τα κρύβει εύκολα. Εν κινήσει βέβαια, δεν νιώθεις το βάρος της, ρολάρει όμορφα. Εγώ για 1η μηχανή, θα πήγαινα σε CBX500. Τιμιότατο, αξιόπιστο, πάει παντού και έχει αρκετό γκαζάκι για να μην βαρεθείς ως αρχάριος. Επίσης υπάρχει και το Versys 300...ανάλογα το budget σου βέβαια.
  2. Άσχετο, αλλά ο πραγματικός ορισμός του "δεν πωλήθη, δεν θα πουληθεί", πρέπει να ήτανε ένας πελάτης που πέρασε χθες απο την δουλειά. Address, σε ασημί χρώμα, ίδιας χρονολογίας με το δικό μου....222.000 χιλιόμετρα κύριοι. Το μηχανάκι κατέβηκε 4 φορές Αθήνα. Αυτός ξεπέρασε και εμένα ρε στο θέμα "παντρειάς" Και μηχανή όταν είναι να πάρω, δεν θα το δώσω. Πάντα πρέπει να υπάρχει ένα παπί-σκούτερ στο σπίτι.
  3. ShapeshifterGR98

    Αλλαγή Μοτέρ

    To παλικάρι έχει να μπει από τον Αύγουστο του 2016 στο φόρουμ ξέρω γω...
  4. Δεν έβαλε μπιέλα από Astrea, έβαλε ΚΟΜΒΙΟ μπιέλας από Astrea. Το κόμβιο του Astrea έχει περισσότερες τρύπες λίπανσης σε σχέση με αυτό του Innova.
  5. Η μπιέλα του Astrea έχει διαδρομή 50mm (ή 49.5mm, νομίζω), ενώ του Innova έχει 57.8mm, δεν μπορείς να βάλεις από Astrea. Γενικά, προτίμησε γνήσια ανταλλακτικά...
  6. Λευκός-Ελαφρώς μπλε καπνός = καμμένα λάδια, κοιτάς είτε τα ελατήρια του πιστονιού, είτε τσιμουχάκια βαλβίδων. Συνήθως όταν είναι από τις βαλβίδες, η εξάτμιση "καπνίζει" όταν είναι κρύο το μηχανάκι, ενώ όταν ζεσταίνεται και βγάζει καπνό είναι από το κυλινδροπίστονο. Η κάπνα από το καρμπυρατέρ, συνήθως είναι σκουρόχρωμη και δηλώνει, είτε λάθος μείγμα (πλούσιο, πετάει άκαυτες), είτε μπουκωμένο καρμπυρατέρ.
  7. Τίμια και πραγματικά αξιόπιστα μηχανάκια και με αρκετό γκάζι για τα κυβικά τους. Παραδόξως δεν πούλησαν σχεδόν καθόλου όμως...
  8. ShapeshifterGR98

    Daytona Sprinter 125

    Αναλόγως....εμάς ένα μεγάλο μαγαζί στον Βόλο έχει δικά του μηχανάκια (DY110 όλα τους, και δυο DY50), από το 2011-2012 που είχε ανοίξει. Ακόμα τα ίδια έχει, αν και σε άσχημη εξωτερική κατάσταση πλέον... Και Astrea πετυχαίνω αρκετά, όπως και παλιά Crypton (105/105R/115)....Crypton S παραδόξως δεν βλέπω αρκετά εδώ πέρα...ωραίο φαίνεται όμως. Καινούρια Supra-X 125 σχεδόν κανένα. Λογικό μεν, ποιος θα δώσει 3000€ για 125αρι παπί με τεχνολογία Innova? VF185/GTR μόνο δυο έχω δει σε ντελιβεράδες...τα άλλα τα έχουν απλά για βόλτες. Όσον αφορά ΖΧ/Modenas δεν ξέρω τι, αλλά πριν κάτι χρόνια που είχα ρωτήσει έναν μάστορα για το ΖΧ μου λέει "όχι, κόβουν εκκεντροφόρο"...
  9. ShapeshifterGR98

    Daytona Sprinter 125

    Πάντως εδώ στον Βόλο, τα Daytona τα δουλεύουν πολύ οι ντελιβεράδες. DY/Sprinter και κυρίως το καινούριο Astrea-X 110 βλέπεις σε ντελίβερι. Είναι ένα κινέζικο δε, τίμιο μεν, παπί το οποίο με την ανάλογη προσοχή θα αντέξει. Από βλάβες, όλα βγάζουν κάτι...τα Innova είχανε το θέμα της μπιέλας, τα Address βγάζανε σασμάν, σε κάποια Kawasaki ZX130 εμφανιζόταν πρόβλημα με εκκεντροφόρο (δεν θυμάμαι τι ακριβώς όμως) και σε σχέδον όλα τα ΖΧ υπήρχε το θέμα του καρμπυρατέρ.
  10. Λακούβα στην λακούβα όμως λίγο-λίγο χαλάνε αυτά με τον καιρό. Δεν κοστίζουν πάνω από 50 λεπτά πάντως, πάρε 2-3 να έχεις ξέμπαρκα και άστα να υπάρχουν. Αν δεν λυθεί, τότε κοίτα αν οι βαλβίδες είναι καλορυθμισμένες.
  11. Ξεκίνα από το πιο εύκολο, κοίτα μήπως η εξάτμιση τραβάει από κάπου αέρα. Για να το δεις αυτό, με κρύο μηχανάκι (μην καείς κιόλας) θα ταπώσεις την απόληξη της και την μικρή τρύπα που θα έχει κάπου πάνω της. Εμένα στο Address την έχει στο κάτω μέρος, στο Innova, δεν ξέρω, αλλά κάπου εκεί φαντάζομαι. Αυτή η τρύπα είναι για να φεύγει νερό και υγρασία αν τραβήξει μέσα. Αν τις ταπώσεις αυτές τις δυο, καθώς δουλεύει, το μηχανάκι λογικά πρέπει να σβήσει. Αν σβήσει, τότε η εξάτμιση δεν χάνει και δεν τραβάει από κάπου αέρα, αλλιώς κοιτάς να αλλάξεις το ζουάν. Το ζουάν είναι ένα μικρό δαχτυλίδι που μπαίνει εκεί που κουμπώνει ο λαιμός με την κεφαλή. Συνήθως είναι φτιαγμένα από αμίαντο και καίγονται-χαλάνε σχετικά εύκολα αυτά. Αν από εξάτμιση είσαι κομπλέ, τότε πας σε βαλβίδες. Είναι σωστά ρυθμισμένες; Επίσης, το μηχανάκι είναι εργοστασιακό ή έχεις πειράξει τίποτα;
  12. ShapeshifterGR98

    Χοανη crypton x

    Πριν κάτι χρόνια είχα πιάσει κουβέντα με τον μάστορα για βελτιώσεις....και το 150αρι κιτ να βάλεις (για Address όμως λέω), με το φιλτροκούτι δεν θα έχει θέμα. Τα πλέον "σύχρονα" φιλτροκούτια, συνήθως μπορούν και κρατάνε περισσότερη ποσότητα αέρα, από όσο χρειάζεται ο κινητήρας. Αν δεν έχεις θέματα με το φιλτροκούτι, δεν βρίσκω λόγο να το βγάλεις. Γιατί, δεν βάζεις απλά ένα πιο ελεύθερο φίλτρο ΜΕΣΑ στο κουτί; Σαν αυτό: https://www.mixas.gr/antallaktika/category-902/category-600/kn-yamaha-crypton-x-135/?skr_prm=WyI0N2I1MTdmMS1hMzBkLTRhMTUtYWRhOC1iMWY0NGQ0ZjY4ZmEiLDE2NTYzNDUzNzY4MDIseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0 Τσιμπημένη τιμή, ναι, αλλά τα Κ&Ν είναι από τα κορυφαία...πλενόμενο και το κρατάς μια ζωή που λέει ο λόγος.
  13. Νομίζω φυσιολογικό είναι, αν από τέρμα κλειστό γκάζι μέσα σε 0.1s πας σε τέρμα ανοιχτό γκάζι. Και σε ψεκαστό παπί να το κάνεις, θα έχει μια μικρή-μικρή καθυστέρηση μέχρι να αρπάξει.
  14. Αν δεν κάνω λάθος, τα καινούρια 50αρια Daytona (Euro 4 και μετά) έχουν έναν κόφτη στο μπροστινό φρένο νομίζω. Είναι ένα καλώδιο, το οποίο καταργείς και το μηχανάκι πηγαίνει παραπάνω από 45 χλμ/ω. Δεν θυμάμαι ακριβώς όμως τι και πως...το μόνο που θυμάμαι είναι ότι το 50αρι έχει εκεί πέρα έναν κόφτη. Αν τον βγάλεις πάει μέχρι 65-70 περίπου.
  15. Ώστε έτσι λοιπόν... Απλά δεν έβγαζα ποτέ νόημα με τα 4500χλμ που ζητάει σέρβις το manual. Βαριά ανά 2000 κάνουν στα παπιά όλοι πάνω-κάτω. Για αυτό έχει γεμίσει η Ελλάδα με αμάξια κυρίως από Γερμανία; Όλα τους νομίζω έχουν ένα αυτοκόλλητο "TUV NORD" στο παρμπρίζ. Και από κάτω σε ποια περιοχή πέρασε τον έλεγχο...το tuv νομίζω κάτι σαν το δικό μας ΚΤΕΟ είναι.
×
×
  • Create New...