Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1200
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    20

ShapeshifterGR98 last won the day on Αύγουστος 30

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

997 Excellent

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
  • Γενέθλια 05/21/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Volos
  • Ενδιαφέροντα
    Παπιά, μηχανές, αμάξια, υπολογιστές, games, οικονομικά, λογιστική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    LS2 Stream Evo FF320

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    V-Strom 650-XT
  • dreamBike: Κυβισμός
    650

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4409 προβολές προφίλ
  1. https://www.car.gr/30997746-yamaha-crypton-x135-2017 4000€ τιμή ευκαιρίας! Το αφεντικό τρελάθηκε! Τρέξτε να προλάβετε! Αυτή η λογική του "τα 500€ που έριξα σε έξτρα θα τα πάρω πίσω" πρέπει να σταματήσει...3100€ αν θυμάμαι καλά το έδινε η Yamaha κούτα με 0χλμ όταν έφερνε τις τελευταίες παρτίδες του Crypton-X...
  2. @klab Η Honda στα αριστερά ποιο μοντέλο είναι;
  3. @HLIAS Δεν θα κρυφτώ πίσω απο το δάχτυλο μου, όταν ήμουν ακόμα 1ο έτος για τον 19χρονο κάγκουρα ευατό μου τότε δεν με κάλυπτε. ΄Ήθελα και γκάζια, ήθελα να περνάω τα Crypton-X και τα φτιαγμένα GLX που με φτερά στον άνεμο στο βάρος. Με τον καιρό σιγά σιγά, με τα χιλιόμετρα, με τις βόλτες εκτός πόλης, κατάλαβα την αξία του σαν μηχανάκι. Απο μοτέρ, τυπικό παπί, πάει όπως όλα τα 125αρια, απειροελάχιστες διαφορές μεταξύ τους. Του κάνω τα σέρβις του στην ώρα τους, δεν βγάζει κανέναν ύποπτο θόρυβο, αποδίδει σαν καινούριο πλέον, και αυτό με νοιάζει. Ούτε να κοπανάνε μέταλλα μέσα ούτε τίποτα, μόνο το φιλτροκούτι και η εξάτμιση ακούγονται. Το κυλινδροπίστονο είναι 1μιση χρόνου, το injection του καινούριο, αμορτισέρ, ζάντες, λάστιχα καινούρια, εξάτμιση που να μην κάνει σαματά, σωστά φώτα, νέο δισκόφρενο μπροστά (όχι oversize), νέα δισκάκια και ελατήρια συμπλέκτη. Δεν του λείπει τίποτα, πραγματικά. Πλέον είμαι φουλ εντάξει μαζί του. Μου έμαθε και αρκετά πράγματα στις βόλτες. Πως να κάθομαι σωστά πάνω στο μηχανάκι, πότε να πατήσω φρένο πριν την στροφή, να έχω χαλαρά τα χέρια μου και όχι σφιγμένα (βασικό), πότε να κατεβάσω ταχύτητα, πότε και πως να ανοιχτώ πριν στρίψω κλπ. Μέχρι και λίγο χώμα έμαθα πάνω στην σέλα του. Και όταν με το καλό έρθει και η μηχανή, θα το κρατήσω ως έναν αξιόπιστο εργάτη για την πόλη....δεν θα κατέβαινα πχ για ψώνια και λογαριασμούς κάτω με ένα στριτάδικο και να βάλω τις σακούλες πάνω στα clip on...αμαρτία είναι, το Addressακι θα έχω για αυτές τις δουλειές. Γενικά ένα πραγματικά τίμιο και ποιοτικό μηχανάκι και παράλληλα (για εμένα) ένα καλό σχολείο οδήγησης για αρχή.
  4. Μετά απο 4 χρόνια με το Addressακι ας αναφέρω και εγω τα θετικά και τα αρνητικά του. Παπί είναι μεν, αλλά δεν είναι και κακό για έναν υποψήφιο αγοραστή να τα δει. Suzuki Address FL125 λοιπόν (μοντέλο 2008 το δικό μου, 1ης γενιάς δηλαδή) Κινητήρας: 124.5cc (53.5mm x 55.2mm διάμετρος επί διαδρομή), 2βάβλιδος SOHC προφανώς, αερόψυκτος, 4ταχυτος Επιδόσεις: 10ΗΡ @ 8000RPM / Ροπή: 1 κιλό @ 7800RPM / Τελική ταχύτητα: 100 με 110 km/h τυπικά (120 σε κατήφορο οπού και έχει κόφτη). Τροφοδοσία καυσίμου: Ηλεκτρονικός ψεκασμός Mikuni (Mikuni DCP-FI) με 24mm σώμα ψεκασμού Βάρος: 105 κιλά γεμάτο Ντεπόζιτο: 4.3L Κατανάλωση (με βάση την Suzuki): 2.8L /100km Euro 3 μοτέρ Eκκίνηση: μίζα και μανιβέλα σαν καλό παπάκι που είναι Κοντέρ: ταχύμετρο, ολικός χιλιομετρητής, δείκτης βενζίνης, επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο, φλας, μεγάλη σκάλα στα φώτα, σφάλμα ψεκασμού (FI) Θετικά - ροπάτο μοτεράκι ειδικά στις μεσσαίες στροφές - οικονομικό, Λιβάδι Ολύμπου - Mεσοχώρι (το χωριό μου) μισό ντεπόζιτο έκαψε και είναι διαδρομή βουνίσια κυρίως. Σε ευθείες το πάταγα. Δεν το λες και άσχημο για παπί. - καλά φώτα - σχεδίαση που ακόμα και σήμερα δείχνει όμορφη - άνετη σέλα και για τον οδηγό αλλά και για τον συνοδηγό - στιβαρή αίσθηση, ευχάριστο στις βόλτες (πάντα για τα δεδομένα ενός παπιού), καλά κρατήματα - δυνατό μπροστά δισκόφρενο - πολύ καλή ποιότητα πλαστικών - το κοντέρ είναι ακριβές (2-3 km/h περισσότερα σε σχέση με GPS) Αρνητικά - απο τις 8000RPM και πάνω μόνο θόρυβος και 0 ουσία. Το θέμα βελτιώνεται κάπως με μια καλή aftermarket εξάτμιση που το ελευθερώνει λίγο. - το ταμπούρο πίσω μέτριο σε αίσθηση και δύναμη. Απλά λειτουργεί, αλλά ως εκεί. Επίσης έχει την κακή τάση να τρώει τα συνεμπλοκ εύκολα - μέτρια πίσω αμορτισέρ απο το εργοστάσιο. Απο κάποια χλμ και μετά γίνονται σώβρακα και θέλουν αλλαγή. Κατά προτίμηση με aftermarket YSS/KYB. Φυσικά με ένα σέρβις στα μπροστά (τσιμουχάκια, πιο χοντρό λάδι κλπ). - η 1η γενιά είχε θέματα με το σασμάν ή θα κούρευε τα γρανάζια της 3ης και της 2ας ή θα έσπαγε ο άξονας με τα γρανάζια του σασμάν πάνω ή θα χαλούσε ο επιλογέας - περίεργη σχεδίαση ψεκασμού...αντλία, μπεκ και ελεγκτής μίγματος 3 σε 1. Αν σου παρουσιάσει βλάβη η αντλία (και σε πολλά μοντέλα έβγαινε η βλάβη αυτή) τότε όλο το εξάρτημα είναι για πέταμα. Γνήσια 250-300€. Οι πλέον γνήσιες είναι ίδιες με αυτές που είχανε τα 2ης γενιάς Address και δεν βγάζουν το θέμα του ρεταρίσματος. - αν το θες για κόντρες, πείραγμα και 0-400 τότε κοιτάς λάθος μηχανάκι. Ελάχιστες επιλογές σε aftermarket. - ακριβά ανταλλακτικά σχετικά - ο δείκτης βενζίνης είναι για γέλια. Με ένα λίτρο ακόμα μέσα στο ντεπόζιτο έδειχνε οτι είναι άδειο.
  5. Απαντάω αργά στο φόρουμ αλλά μέσα στο καλοκαίρι είδα το εξής. Ερχόμουν απο Κισσό και πήγαινα προς Χάνια. Ακούω απο μακριά βουητό, κάτι πλησιάζει σκέφτηκα. Απο την στροφή μπροστά ξεπροβάλει ένα Tracer το 900αρι. Πάνω ένας τύπος ακράνοτος, παντόφλα μαγιό, αμάνικο και πίσω η γκόμενα με ακριβώς ίδιο εξοπλισμό, δηλαδή μηδέν προστασία. Αν εγω πήγαινα με 60 περίπου αυτός κατέβαινε άνετα με 100...μπορεί και παραπάνω, και μιλάμε για δρόμο Χάνια-Κισσό που είναι γεμάτος κλειστές στροφές και πέταλα. Ο τύπος έτρεχε λες και το έκλεψε το μηχανάκι. Λίγο να σπάσει ο διάολος το ποδάρι του, δεν θέλει πολύ, θα γίνει άσχημο σκηνικό. Και αντέ εσυ είσαι χαζός δεν σε νοιάζει και πολύ η ζωή σου, θες να είσαι yolo.Η κοπέλα απο πίσω (που αν είχε μυαλό δεν θα ήτανε εκεί, πιστεύω) τι σου φταίει; Ακόμα και μια βόλτα μέχρι Καλά Νερά να κάνω, το Spidi και το κράνος, για να μην πω και τα γάντια θα είναι πάνω μου. Οτι μπορείς να πάθεις στο 900αρι, 1000αρι το ίδιο μπορείς να πάθεις και στο 125 και στο 50αρι. Ο χάρος δεν κάνει διακρίσεις στα κυβικά. Έχει τύχει πριν 3 χρόνια όταν είχα την πρώτη μου στούκα (απο δικό μου λάθος), το κράνος να με σώσει γιατί κοπάνησα το κεφάλι σε άκρη απο πεζοδρόμιο περίπου. Και δεν μιλάω για Shoei, AGV, Arai, μιλάω για LS2 των 70€. Σεβασμός πρώτα στον εαυτό μας και στον συνοδηγό, έπειτα στους γύρω μας και τέλος στο γκάζι.
  6. ShapeshifterGR98

    Γνώμες για 125cc

    Με το καλό το Α1 για αρχή! Όλα αυτά τα 2βαλβιδα 125αρια αερόψυκτα μοτέρ δεν βγήκανε με στόχο τις υψηλές επιδόσεις αλλά με στόχο την οικονομία καυσίμου και την εύκολη/φθηνή συντήρηση. Μπορεί λοιπόν το YBR να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο (ούτε και το Address μου βάζει) αλλά είναι οικονομικό σε κατανάλωση και παράλληλα έχει ένα πολύ αξιόπιστο κινητήρα πάνω του. Και είναι 5ταχυτητο με συμπλέκτη άρα θα κάνεις μια καλή αρχή στο 2τροχο. Τα παπάκια όπως είπε και ο Τάσος πιο πάνω επειδή είναι πιο ελαφριά φαίνονται πιο δυνατά ενώ δεν είναι στην πραγματικότητα. Αν πάρεις ένα Innova 125, Address 125, Sprinter 125, YBR125 και πάνε ανοιχτή πορεία (πχ εθνική Βόλο Λάρισα) θα δεις οτι όλα πάνε ακριβώς το ίδιο πάνω κάτω. Άρα οι διαφορές είναι μικρές και οι επιδόσεις εφάμιλες πάνω κάτω. Σε όλα αυτά πχ οι τελικές είναι 100 με 110. Εδώ με το Address έκανα μέσα σε 2 μέρες μίνι ταξιδάκι Βόλο Λιβάδι Ολύμπου και μια χαρά με πήγε (για τα δεδομένα ενός 125 παπιού). Αν σου αρέσει πραγματικά και το αγαπήσεις στο τέλος θα δεις οτι δεν θα σε νοιάζει αν τα Crypton-X ή τα πειραγμένα GLX σε περνάνε. Αν βρεις YBR σε καλή κατάσταση τότε μια χαρά. Εναλλακτικά μπορείς να κοιτάξεις και για Honda CBF125 που είναι και με injection. Φρόντισε επίσης και για εξοπλισμό φυσικά. Ένα καλό κρανάκι δεν κάνει πάνω απο 130€. Στα 100€ πήρα το MT Thunder 3 SV Kingdom που έχω εδω και 1 μήνα σχεδόν και είναι πάρα πολύ καλό. Επίσης ένα καλό μπουφανάκι μπορείς να βρεις στα 120 (Nordcode πχ). Γάντια τα Nordcode Stratos Black που πήρα για τον χειμώνα μου βγήκανε στα 20€. Φρόντισε αυτό που θα πάρεις να σου αρέσει, να το βλέπεις και να λες "θέλω να το βολτάρω", κάνε του τα σέρβις όπως πρέπει και όποτε πρέπει, οδήγα προσεκτικά και καλές βόλτες!
  7. Κοίτα για Novsight A500-N15. Την έχω βάλει στο Address και το βράδυ φέγγει πάρα πολύ καλά τόσο η μικρή όσο και η μεγάλη σκάλα. Σε σχέση με την κλασσική αλογόνου είδα πολύ καλή διαφορά. Την ίδια φοράει και ο @achilleasv σε Innova injection και σε βραδινές βόλτες φέγγει επίσης πάρα πολύ καλά. Έρχεται και σε ζευγάρι άρα όποτε η μια παραδώσει πνεύμα κάποια στιγμή έχεις ήδη κρατημένη την άλλη για ανταλλακτική. Είναι Η4 25W. Μην κοιτάξεις για κιτάκι Xenon όπως έχω δει μερικά Crypton έξω. Δεν θα κρατήσουν για πάνω απο 7 μήνες και στον δρόμο θα τυφλώνεις τους πάντες. Επίσης θα σου ξεζουμίσουν και την μπαταρία. Αυτά απο εμένα.
  8. @Tasos Meli Να σαι καλά Τάσο! Προφανώς και θα έρθουν και άλλα ταξιδάκια, αυτό ήτανε η αρχή μόνο! Το βράδυ πριν φύγω το κοντέρ ήτανε στα 80.476km. Σήμερα πρωί που έφτασα Βόλο έγραψε 80.831 άρα συνολικά 355km μέσα σε 3 μέρες (2 μέρες την μία που πήγα χωριό και μέχρι Βλαχογιάννη, χθες που πήγα μέχρι το Λιβάδι και άλλα 100χλμ περίπου απο χωριό μέχρι σπίτι στον Βόλο). Άρα ναι 355χλμ συνολικά έκανα απο την Τρίτη μέχρι σήμερα. @MarkosMonk Τσέκαρε τα pm σου, θα σου στείλω εκεί!
  9. Καλησπέρα φίλε!
    Καταρχάς, σου αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την αγάπη που έχεις για το address.

    Εύχομαι, σύντομα να ξανακάνεις αυτό το δρομολόγιο όπως εσύ το επιθυμείς! 

    Θέλω να σε ρωτήσω κάτι λίγο άσχετο με το θέμα. Έχω κι εγώ ένα address (μαύρο - μπλε) και θέλω να βάλω τα αμορτισέρ που έχεις κι εσύ.

    Πόσο τα πήρες και από που; (ποσά εκ. είναι 33 εκ. όσο είναι και τα δικά του;).

    Ευχαριστώ εκ των πρότερων.

  10. Δεν ξέρω να σου πω ακριβώς αλλά έχω παρατηρήσει το εξής σε παπάκια... Το Address είναι διπλοκάμπανο. Οι ταχύτητες μπαίνουν πιο ομαλά/μαλακά αλλά σε 4η ναι ένα πατινάρισμα μου το κάνει μερικές φορές αν αλλάξω πολύ νωρίς. Οχι ακριβώς πατινάρισμα να το πω στην δικιά μου περίπτωση απλά σαν να μην κάνουν σωστή επαφή οι δίσκοι μέσα. Σε πιο ανεβασμένες στροφές πηγαίνει σφαίρα δεν λέω. Σε Astrea Grand 100 φίλου μου που είναι μονοκάμπανο δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ αυτό, ακόμα και με πολυκαιρισμένα δισκάκια. Ίσως παίζει ρόλο αν είναι διπλοκάμπανο ή μονοκάμπανο αλλά δεν είμαι σίγουρος, ας με διορθώσει κάποιος σε αυτό. Τι μηχανάκι έχεις;
  11. @crussifier Άλλαξα συνολικά 4 εξατμίσεις στο Address απο το 2016 που το έχω...απο όσες είχα βάλει (ΝΟΒ1, κινέζικη Akrapovic, κινέζικη Yoshimura) η Motorsport είναι ίσως η καλύτερη. Απο ποιότητα, πολύ καλή κατασκευή, δείχνει όμορφη πάνω στο μηχανάκι, δεν βγάζει πολύ θόρυβο (μπάσος κροταλιστός είναι με fixed σιγαστήρα μέσα) και το μηχανάκι δεν κρεμάει, ίσα ίσα απο μεσσαίες και πάνω λειτουργεί λίγο πιο ελεύθερα...σε 125 injection δεν θες κάτι άλλο. Την επόμενη φορά που θα περάσω απο εκεί πέρα προφανώς και θα γυρίσω περισσότερα μέρη, μιας και πλέον έχω μια ιδέα του πως είναι εκεί πάνω. Για το Δημάτη άκουσα καλά λόγια και απο τους δικούς μου, έχει νόστιμο φαγητό απο οτι λένε. @noodles Το απόγευμα πριν φύγω καθόμουν και μάζευα πράγματα, κοιτούσα διαδρομές κλπ, τα λέγαμε κιόλας στο φβ. Το Redmi η καλύτερη συσκευή μέχρι στιγμής μαζί με το ΖΤΕ που είχα το 2016!
  12. ShapeshifterGR98

    Το πρώτο ταξίδι!

    Η σεζόν έλαβε τέλος, μιας και πλέον κάθε ΣΚ θα δουλεύω μόνο. Μετά απο 3 μήνες που δούλευα καθημερινά είπα για 2 μέρες να αποδράσω λιγάκι και να δω φύση. Ξεκίνησα λοιπόν με προόρισμό μια βόλτα στο Λιβάδι στον Όλυμπο! Στο Address είχε ήδη γίνει αλλαγή λαδιών και μπουζί και ήτανε πιο έτοιμο απο ποτέ. Μαζί μου πέρα απο τον σωστό ρουχιζμό (μπουφάν, γάντια, κράνος κλπ) πήρα μαζί μου σπρει αλυσίδας, ένα φαστ, ανταλλακτικό μπουζί και ανταλλακτική λάμπα. Δεν ξέρεις ποτέ, αλλά ας είμαστε έτοιμοι αν τύχει η στραβή στον δρόμο. Τελικά αχρείαστα ήτανε, το μηχανάκι έμεινε σκυλί σε όλη την διαδρομή. Την Τρίτη στις 7 το πρωί ήμουν ήδη φευγάτος απο το σπίτι Στην Λάρισα σταμάτησα για να συμπληρώσω βενζίνη μέχρι το Μεσοχώρι που είναι το χωριό μου. Έμεινα 2 βράδια στον παππού και την γιαγιά. Και για βόλτα αλλά και για να δω και τους συγγενείς μου εκεί πάνω μιας και είχα πολύ καιρό να τους δω. Η εθνική προς Τύρναβο Μετά απο τον Τύρναβο πήρα σιγά σιγά τον δρόμο προς το χωριό. Μια όμορφη διαδρομή που σε οδηγεί μέσα απο βουνά. Ο ποταμός που περνάει απο εκεί είναι ο Τιταρήσιος. Τελικά έφτασα στο χωριό στις 9 περίπου! Εκεί κάθησα και ήπια έναν ελληνικό παρέα με τους παππούδες και το Addressακι! Του έριξα και ένα πλύσιμο να φύγει η βρώμα που μάζεψε απο βροχές στον Βόλο. Έριξα ξανά σπρέι στην αλυσίδα να είμαστε σίγουροι και γυάλισα το τελικό της εξάτμισης αφού το έλυσα. Πρέπει να δείχνει όμορφο πριν την μεγάλη εκδρομή! Το απόγευμα κύλισε χαλαρά με μια βόλτα προς το Βλαχογιάννη το δίπλα χωριό. Δεν πήγα παραπέρα γιατί ο καιρός ήδη ήτανε μουντός και είχανε πει για βροχές. Στον γυρισμό προς το σπίτι απο τους καθρέπτες έβλεπα πίσω κεραυνούς και σύννεφα...ερχόταν βροχή. Τα μέρη εκεί γύρω δεν τα ξέρω καλά άρα δεν με έπαιρνε για πολλές γενναιότητες. Σπίτι πάντως το έβαλα κάτω απο το υπόστεγο που είχε ο παππούς το αμάξι άρα δεν το πείραξε η βροχή. Ξημερώνει καινούρια μέρα! Έφαγα ένα καλό πρωινό και ξεκίνησα για τον προόρισμο μου, το Λιβάδι Ολύμπου! Εδω και μήνες το είχα βάλει στο μάτι εξάλλου. Πέρασα το Δομένικο, και ο δρόμος με έβγαλε στο Στεφανόβουνο. Οι στροφές στο Στεφανόβουνο είναι απλά τέλειες! Απλωτές και με καλή άσφαλτο που δεν είναι σαπούνι, έχει καλά κρατήματα. Τα Michelin και τα YSS λειτουργούσαν πάρα πολύ καλά. Και εξάσκησα και counter steering σιγά σιγά...και στρίβει και ωραία το σκασμένο! Στην Ελασσόνα σταμάτησα για έναν καφέ με την ξαδέρφη μου που είχα χρόνια να την δω. Κάτσαμε στα Μικέλ και όταν την άφησα μου είπε απο που να φύγω για να βγω απο Ελασσόνα. Ομολογώ δεν περίμενα ποτέ να δω το Address μπροστά απο πινακίδα για Κατερίνη, Θεσσαλονίκη, Κοζάνη και Όλυμπο... Στάση μετά την Καλλιθέα Ελασσόνας για τσιγάρο. Πίσω απο το μηχανάκι ο Όλυμπος! Ο δρόμος προς την Ολυμπιάδα...που στην πραγματικότητα ήτανε ο λάθος δρόμος. Δεν ξέρω καν πως το κατάφερα αλλά μπερδέυτηκα στο Μικρό Ελευθεροχώρι. Αντί να πάω προς τα πάνω, εγω είδα πινακίδες να λένε προς Λιβάδι, προς Χιονοδρομικό Ολύμπου, ε τι στο καλό σκέφτηκα εκεί θα είναι. Κάπου προς Κρυόβρυση κατάλαβα οτι κάτι πάει στραβά...άνοιξα το GPS....αριστερά το Λιβάδι Ολύμπου, δεξιά ο Τάσος..."μπράβο μλκ Τάσο εσυ τράβα απο την ακρίβως αντίθετη μεριά σίγουρα θα φτάσεις στο Λιβάδι...μια μέρα". Με έπιασε λίγο νευρικό γέλιο εκείνη την στιγμή για κάποιο λόγο, κυρίως γιατί βρισκόμουν στην μέση του πουθενά με καμία ιδέα του προς τα που να πάω. Γύρισα πίσω στο Ελευθεροχώρι και άνοιξα ξανά το Google Maps. Έπρεπε να ακολουθήσω τον δρόμο που είχε πινακίδα για Κατερίνη. Είχα ξεχάσει εντελώς οτι αν απο το Λιβάδι Ολύμπου συνεχίσεις προς τα πέρα θα σε βγάλει προς Κατερίνη. Στο φράγμα Λιβαδιού Στάση σε μια μικρή πηγούλα στο βουνό για ξεπιάσιμο. Και φυσικά να πιω και λίγο νερό βουνίσιο...καθαρό νεράκι, καμία σχέση με την χλωρίνη του Βόλου...απο εκεί και μετά ξεκίνησε η ομορφιά... Με θέα τις ψηλότερες κορυφές του βουνού! Η ανηφόρα έγινε απότομη...εκεί κατάλαβα και τα όρια του παπιού. Θα σε ταξιδέψει αν το θες, ναι, αλλά μην ζητήσεις ροπή για να ανέβεις τέτοιες ανηφόρες. Όσο εξελιγμένο σύστημα injection να έχει με αισθητήρες, να ρυθμίζει το μίγμα σε αλλαγή υψόμετρου κλπ, μέσα απο 125 κυβικά δεν μπορεί να κάνει και πολλά. Με πρώτη και 2α ήρεμα ανέβηκε πάντως. Εξάλλου δεν πας εκεί για να γράψεις χρόνους, ανεβαίνεις καθαρά τουριστικά να το πω. Για το τοπίο! Να μην πατήσουμε και λίγο χωματάκι; Καλό κάνει, κακό δεν κάνει. Με προσοχή βέβαια. Έφτασα τελικά στο Λιβάδι! Στα 1200μ ύψος. Σίγουρα όχι η ψηλότερη κορυφή απο όλο όλο το βουνό του Ολύμπου, μα ένας απο τους προόρισμους που σκέφτηκα να πάω πριν μήνες έγινε πραγματικότητα! Εκεί πάνω κάθησα σε ένα μικρό καφέ και ήπια ένα αναψυκτικό. Θέα ο κάμπος κάτω και στα αριστερά το βουνό, παράλληλα με καθαρό οξυγόνο. Πιο μετά κατέβηκα κάτω προς το χωριό πάλι. Γέμισα βενζίνη σε ένα βενζινάδικο εκεί πάνω. Μέχρι το Μεσοχώρι (σπίτι δηλαδή) είναι 55χλμ αν θυμάμαι καλά. Μισό ντεπόζιτο έκαψε, όχι και άσχημα για παπί. Το απόγευμα χθες πήγα είδα κάτι συγγενείς μου που ήρθανε κιόλας, και το βραδάκι έπεσα για ύπνο νωρίς. Είχα πρωινό ξύπνημα σήμερα, αν δεν ήθελα να φάω ζέστη στον δρόμο για Βόλο. Να σημειώσω οτι Βόλος - Μεσοχώρι είναι 100χλμ. Σήμερα το πρωί στις 9μιση έφτασα πάλι σπίτι μου. Ομολογώ οτι για πρώτο ταξιδάκι ήτανε τέλεια εμπειρία! Καθάρισε το μυαλό μου λίγο, άλλαξα παραστάσεις, είδα και νέα μέρη, ευχαριστήθηκα στο τέρμα οδήγηση, εξάσκησα τις στροφές μου καλύτερα και φυσικά θα έχω να το θυμάμαι μια ζωή αυτό. Το πρώτο ταξίδι...και με τίποτα άλλο πέρα απο ένα απλό αερόψυκτο 125. Άξιζε κάθε χιλιόμετρο διαδρομής. Προφανώς και δεν είναι η πρώτη και η τελευταία φόρα που πήγα εκεί πάνω. Την επόμενη φορά με πιο πολλά κυβικά και σίγουρα πέρα απο το Λιβάδι μέχρι την Κατερίνη. Μέχρι τότε υγεία!
  13. @st3li0s Ε ναι. Όταν παίζει παραπάνω χρήμα, ας παίξουμε τον σωστό μαγαζάτορα σου λέει... Πάντως σε σχέση με το LS2 το βρήκα αρκετά καλύτερο σε όλα, πριν που βγήκα έξω. Ούτε να σου προκαλεί πονοκεφάλους απο τα πρώτα 15 λεπτά όπως το Stream Evo που είχα, ούτε τίποτα. Πολύ άνετο δηλαδή. Και με κατεβασμένο το τζαμάκι το μόνο που ακούς είναι ένα ελαφρύ βουητό απο τον αέρα και το μοτέρ. Με ανοιχτό τζαμάκι σφυρίζει αρκετά ο αέρας απο τα 80 και πάνω ειδικά... Μέχρι στιγμής πάντως τέρμα ευχαριστημένος!
×
×
  • Create New...