Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.382
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    101

ShapeshifterGR98 last won the day on Μάιος 20

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.805 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Would?"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    GSX-8S
  • dreamBike: Κυβισμός
    800

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Καλησπέρα παιδιά έχω το ΑΜ και αγόρασα πρόσφατα ένα R1, έχω εμπειρία από μικρός στα 10 μου οδηγούσα την Virago του μπάρμπα μου. Με καλύπτει αν τους πω πως μπερδεύτηκαν στην σχολή και αντί για Α μου έδωσαν ΑΜ; .... Σοβαρά τώρα: η σωστή λύση είναι πως απλώς ΔΕΝ αγοράζεις μοτοσυκλέτα που ΔΕΝ καλύπτεται από την κατηγορία διπλώματος σου. Σε περίπτωση στραβής το μπλέξιμο θα είναι σε εκθετικό βαθμό.
  2. ShapeshifterGR98

    Παπί η σκούτερ

    Από Malaguti βλέπω πλέον μερικά εδώ στον Βόλο να κυκλοφορούν, κυρίως από πιτσιρικάδες. Απο αξιοπιστία, τυχόν θέματα κλπ θα σε γελάσω...το ίδιο και για το Keeway. To Grand 110 το βλέπω πολύ συχνά σε ντελιβεράδες και κούριερ εδώ, αποδείχτηκε αρκετά αξιόπιστο, καίει μικροποσότητες βενζίνης και ζητάει λίγα σε σέρβις και συντήρηση. Θα έλεγα και Crypton-S αλλά κάτι πήρε το αυτί μου πως έχουν πρόβλημα με σβησίματα...εκεί που προχωράς το μηχανάκι σβήνει εντελώς, η Yamaha έκανε λόγο για εγκέφαλο. +1 λοιπόν και από εμένα στο Honda. Δοκιμασμένη λύση όσο να ναι.
  3. Μόνο Hayabusa Turbo μάγκες...
  4. Λάθος του λέτε του παιδιού! Αδερφέ μην τους ακούς...ακύρωσε το CB και πάρε Κρύπτον-Έξ....φτιάξτο 180cc UMA (για ακραία ρεϊσινγκ φάση), μετατροπή σε καρμπυρατέρ OKO PWK32 και εξάτμιση Racetech Tzampagiannis...συμπλέκτη στο χέρι, και ρεύματα από μιξεράκι για τρελό στροφάρισμα δικέ μου. Το πίσω φτερό ξύλωμα, το μαλλί θα το κουρέψεις μπόμπα και θα βάλεις γυαλί τύπου Trannos. Εννοείται κράνος δεν φοράς ποτέ γιατί αυτό είναι μόνο για τους χαζούς. Ακολούθα τα παραπάνω και θα δεις πως η ζωή σου θα βελτιωθεί κατά +98.3%, οι φίλοι σου θα σε αγαπάνε περισσότερο και θα λάβεις τουλάχιστον 40 αιτήματα φιλίας στο φβ/ίνστα από κοπέλες που θα θέλουν το αλάνι με το φτιαγμένο κρύφτο-ίξ και το γυαλί Trannos. Άσε τις μηχανές για εμάς τους φλώρους που δεν ξέρουμε να καβαλάμε σοβαρά εργαλεία. ... Πλακίζω, έτσι;
  5. Ωραιος. Αναμένουμε και καμια φωτο απο το νέο απόκτημα όταν έρθει με το καλό.
  6. Και πάλι δεν αναιρεί το γεγονός πως η συμπεριφορά τους ήτανε άθλια και αντιεπαγγελματική.
  7. Να πω καλοτάξιδο λοιπόν! Φρόντισε επίσης για ένα καλό κράνος, μπουφανάκι και γάντια. Κοίτα να ευχαριστηθείς την νέα σου μοτοσυκλέτα (και όχι παπί) και άσε τους άλλους να χολοσκάνε Το CB θα είναι ένα πολύ καλό σχολείο για ξεκίνημα, θα σου αρέσει.
  8. Off topic: διάβασα το thread για την ιστορία του φίλου με το Kawasaki στην Φιλανδία. Δεν περίμενα να διαβάσω για τέτοια συμπεριφορά από την ελληνική αντιπροσωπεία....
  9. H εργοστασιακή ζελατίνα δεν κάνει και θαύματα πάντως από όσο έχω ακούσει. Τα περισσότερα βέβαια την έχουν ήδη αλλαγμένη για αυτόν τον λόγο κιόλας. Και θα συμφωνήσω, μην σε απασχολεί το πως δείχνεις στο μοτό. Για την πάρτη σου/καύλα σου το παίρνεις, όχι για τα μάτια του κάθε αργόσχολου τρίτου. Αν βολεύει εσένα και την σύντροφο σου, και κυρίως σου αρέσει τότε είσαι κομπλέ.
  10. Καλημέρα Το Versys δεν ξέρω πόσο βολικό ή όχι είναι...δεν είχα και ποτέ την ευκαιρία να οδηγήσω να σου πω την αλήθεια. Είναι ίδια κατηγορία όμως και με το V-Strom οπότε θαρρώ πως δεν θα διαφέρει δα, τόσο πολύ. Αν κάποιος έχει καλύτερη εικόνα για το Kawasaki ας προσθέσει κάτι..
  11. Περί χιλιομέτρων...κοίτα να δεις, στα λεφτά αυτά βρίσκεις τίμια vstrom. Το 2021 όταν την πήρε ο φάδερ είχε 68.000 αν θυμάμαι καλά, τώρα κοντεύει τα 90.000 περίπου. Όπως και να έχει, είναι μοντέλα 15ετιας πες κατά μέσο όρο αν το πάμε ηλικιακά. Οπότε, τα χιλιόμετρα δεν θα είναι και λίγα εκτός και αν βρεις κάποια καλή ευκαιρία με λίγα χιλιόμετρα που να είναι αληθινά, αλλά δεν ξέρω πόσο πιθανόν μπορεί να είναι κάτι τέτοιο...θα κοιτάξεις λοιπόν να βρεις το πιο καλοσυντηρημένο κατά την γνώμη μου. Για διαφορετική εναλλακτική....και το Transalpακι δεν είναι κακό, περί του ΤΑ650 θα σε βοηθήσει ο Γιάννης @Cr3a7ur3 To F650 είναι σαν μεγάλο παπί...αρκετά all round αλλά μικροκαμωμένο...ας πούμε πως θα κούμπωνα καλύτερα εγώ και η κοπέλα μου πάνω στο BMW μιας και έχουμε πάνω-κάτω ίδιο σουλούπι. Θα έλεγα KLE αλλά είναι παλιό, η τελευταία φουρνιά ήτανε του 2005-2007 και μόνο το χρώμα και η μούρη άλλαξαν. Τα υπόλοιπα είναι ακριβώς τα ίδια από το 1990κατι. Σκέφτηκες κάτι σε Versys ως εναλλακτική; Πολύ τίμιο και αυτό!
  12. Είδα σήμερα στο φανάρι ένα καινούριο CB125R. Όμορφο...μου αρέσει η όψη του, ανεξαρτήτως του κυβισμού του.
  13. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω αν έχει ήδη 150cc κινητήρα και θέλει να βάλει τον μαμά 125 ή το αντίθετο.
  14. Κάτσε, για να καταλάβω Το μηχανάκι σου έχει ΗΔΗ ένα μοτέρ 150 και θες να το αλλάξεις; Ή θες να βγάλεις το 125αρι μοτέρ και να βάλεις ένα μεγαλύτερο;
  15. Καλημέρα και από εμένα Το V-Strom 650 το έχει ο πατέρας μου, μοντέλο 2006 από τα τελευταία Euro 2 χωρίς δίμπουζες κεφαλές, χωρίς ABS. Το περασμένο καλοκαίρι πέρασα σχεδόν 4 μήνες μαζί του καθημερινά σπίτι-δουλειά, εντός και εκτός πόλης βόλτες. Οπότε να οι εντυπώσεις μου... Από θέμα σωματότυπου είμαι 1.74 και 67kg, την κουμάνταρα χωρίς θέματα. Οπότε δεν έχεις να φοβάσαι κάτι. Η σέλα στο δικό μας είναι αλλαγμένη, λίγο χαμηλότερη, ωστόσο όντας αρκετά πιο ψηλός από εμένα και με την μαμά σέλα να βρεις θα κουμπώνεις μια χαρά πάνω του. Εντός πόλης κινείται ικανοποιητικά, αλλά ερχόμενος κυρίως από παπί δεν είχα αυτή την ευκολία-πρακτικότητα. Και λέω "ερχόμενος από παπί", ακριβώς γιατί πολύ πιθανόν απλά να είχα συνηθίσει το Address μου εντός πόλης. Μια χαρά θα σε μετακινήσει όμως. Σε βόλτες εκτός πόλης για μπάνια, δικάβαλος ή και μόνος, με έβγαζε μια χαρά. Η μετακίνηση και άνεση σε εθνική και ανοιχτές διαδρομές είναι στα δυνατά χαρτιά του, όπως και ο κινητήρας του. Έχει δυνατό κινητήρα, μπόλικη ροπή και χωρίς ξαφνικά ξεσπάσματα, είναι προοδευτική η απόδοση του. Πολύ οικονομική και σε κατανάλωση, θαρρώ πως είναι ένα από τα καλύτερα V-twin γιαπωνέζικα μοτεράκια εκεί έξω. Τα φρένα του θα έλεγα πως είναι απλώς επαρκή. Το μπροστά συγκεκριμένα ενώ έχει δύναμη υπολείπεται λίγο σε αίσθηση...πατάς λίγο την μανέτα και "κόβει", βάζεις λίγο παραπάνω δύναμη και φρενάρει πιο απότομα, σαν να έχει σκαλοπάτι ένα πράμα. Εγώ προσωπικά το συνήθισα και το έμαθα να σου πω την αλήθεια, το ίδιο "θέμα" έχουν όλα τα V-Strom. Το πίσω είναι καλύτερο σε αίσθηση. Δεν είναι επικίνδυνα, μπορούν να ακινητοποιήσουν την μηχανή με ασφάλεια, αλλά η αίσθηση είναι λίγο θέμα συνήθειας. Εγώ μετά από μια εβδομάδα το έμαθα ας πούμε. Το κέντρο βάρους το έχει κυρίως στο κέντρο και λίγο ψηλά-μπροστά. Σε απότομο άνοιγμα γκαζιού (με χαμηλή ταχύτητα), πετάει κώλο σχετικά εύκολα η μοτοσυκλέτα, ΑΝ το κάνεις ΕΠΙΤΗΔΕΣ όμως. Είπαμε, είναι γραμμική η δύναμη του. Ως και περί τα 80km/h είναι ευέλικτη, από εκεί και πάνω αρχίζει να γίνεται "τρένο". Ξαναλέω, η μετακίνηση σε εθνική/ανοιχτές διαδρομές είναι ένα από τα δυνατά του σημεία. Εντάξει, δεν είναι ότι πιο καλοστημένο υπάρχει, αλλά έχει ένα ικανοποιητικό ζύγισμα. Σε πιο κλειστές διαδρομές μια χαρά σταθερή την βρήκα. Ο συνοδηγός κάθεται άνετα πίσω, δεν θα κουραστεί εύκολα. Οι αναρτήσεις είναι καλές, οι τυχόν κακοτεχνίες στο οδόστρωμα αποσβένονται καλά. Το πίσω αμορτισέρ έχει και ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Από χώμα δεν ξέρω πως τα πάει....σίγουρα δεν είναι τόσο on/off όσο ένα Transalp ή F650, αλλά ένα πέρασμα θα το κάνεις...περπατάει απλώς δηλαδή. Δυνατά φώτα, η ποιότητα κατασκευής είναι καλή. Ίσως σε κάποια λίγο παραμελημένα V-Strom να υπάρχει λίγη σκουριά στις βίδες του ψαλιδιού και στις δισκόπλακες, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ! Τα πλαστικά τμήματα στέκονται αντάξια στο πέρασμα του χρόνου. Από αξιοπιστία δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, πέρα της τρόμπας βενζίνης. Στα μεταγενέστερα μοντέλα μετά του 2010 (με το facelift) αλλάχθηκε με διαφορετικού τύπου και δεν απασχόλησε ξανά κανέναν. Αρκετά V-Strom προ του 2010, την έχουν επισκευασμένη την τρόμπα από όσο ξέρω. Μοναδικό "θέμα" (γιατί δεν είναι ουσιαστικό θέμα) είναι πως η καμπάνα ακούγεται λιγάκι στο ρελαντί. Αν πατήσεις συμπλέκτη δεν παράγει θόρυβο, αλλά σε 2 μηχανικούς που ρώτησαν μου εξήγησαν και οι δυο πως απλά έτσι δουλεύει το μοτέρ, δεν είναι κάποια βλάβη δηλαδή. Επίσης, αν βρεις κάποιο που το πλαϊνο στάντ φαίνεται να πλαγιάζει αρκετά την μοτοσυκλέτα, μην σου φανεί περίεργο. Από την μάνα του, το side stand δεν είχε αρκετή κλίση με αποτέλεσμα αρκετά V-Strom να πέφτουν, οπότε οι ιδιοκτήτες απλά το μόνταραν για να πλαγιάζει λίγο περισσότερο και να μην πέφτει. Και σε εμάς έτσι είναι....γυρνάω το τιμόνι στα δεξιά και κάνω μοχλό για να την σηκώσω...τρόπο θέλει, όχι κόπο. Θα ήτανε ωραίο πάντως αν από την Suzuki έβγαινε και με κεντρικό στάντ ως στάνταρ εξοπλισμό....υπάρχει ως εξτρά σε γνήσιο και ιμιτασιόν....το ιμιτασιόν δεν θα κουμπώσει σωστά όμως, θέλει πατέντα στις βάσεις. Αυτά τα λίγα από εμένα! Να και μια φωτό από την Suzie...
×
×
  • Create New...