Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.333
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    92

ShapeshifterGR98 last won the day on Φεβρουάριος 15

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.783 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Would?"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    GSX-8S
  • dreamBike: Κυβισμός
    800

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Ανάλογα τι σηκώνει η τσέπη σου, εγώ δεν θα έδινα και πολλά για εξάτμιση σε 50αρι. Ότι πάρεις πάντως, φρόντισε να έχει και σιγαστήρα για να μην ελοχεύει ο κίνδυνος κλίσης...και φυσικά για να μην κάνεις συλλογή από μούντζες στον δρόμο.
  2. Αν έχει αλλαχθεί ολόκληρο το πίσω σύστημα... Θα κάνω βλακώδης ερώτηση, αλλά το πλαίσιο σε τι κατάσταση είναι; Μήπως είναι απο πλαίσιο το κούνημα δηλαδή...
  3. ShapeshifterGR98

    Κράνος για παιδί

    Αν το κράνος κάθεται καλά στο κεφάλι του μικρού και δεν έχει τζόγο τότε θα είναι μια χαρά. Προσοχή μόνο στο βάρος του κράνους....τα κράνη στο πίσω μέρος δηλώνουν και το βάρος τους. Εγώ με το LS2 που είχα πάρει το 2020, μετά από κάνα μισάωρο ένιωθα σαν πιάσιμο στον αυχένα μου πίσω κάπως. Από ένα σημείο και μετά το συνήθισα βέβαια, αλλά μιλάμε για παιδί 10 χρονών, οπότε καλό είναι να το προσέξεις. Να μην πιαστεί δηλαδή μετά απο λίγη ώρα. Τυχόν σφίξιμο από τα μαξιλαράκια στα μάγουλα θα βελτιωθεί με τον καιρό που θα μαλακώσει το υλικό από μέσα. Μπράβο πάντως που σκέφτεσαι σωστά για την ασφάλεια! Έχω δει άφθονα περιστατικά στον δρόμο με γονείς με 1-2 παιδιά στα μηχανάκια πάνω, ούτε ένας με κράνος...μιλάμε για ακατάλληλους ανθρώπους.
  4. To GLX90 έβγαινε με 16αρι καρμπυρατέρ αν δεν κάνω λάθος. Ότι θα δουλέψει, θα δουλέψει, αλλά και ένα 18-20mm δεν θα ήτανε άσχημο. Το 16αρι αν ζιγκλερωθεί αναλόγως θα είναι πιστεύω. For the record πάντως, τα Astrea 100 και τα Crypton 105 έβγαιναν με 16αρια από το εργοστάσιο. Στο YouTube/Google υπάρχουν ένα κάρο οδηγοί, αλλά ρίξε μια ματιά και εδώ: Τα εξηγεί όμορφα και αναλυτικά περί ρύθμισης, αλλαγής, συντήρησης κλπ. Όσο περισσότερα χιλιοστά είναι ένα καρμπυρατέρ, με τόσο περισσότερο μείγμα μπορεί να τροφοδοτήσει έναν κινητήρα. Ο εισερχόμενος αέρας, αναμιγνύεται μαζί με την βενζίνη που δίνει το καρμπυρατέρ (μέσω των ζιγκλέρ) και έτσι δημιουργείται το μείγμα αέρα/καυσίμου το οποίο τραβάει ο κινητήρας. Μεγαλύτερο καρμπυρατέρ = περισσότερος αέρας = περισσότερο καύσιμο = περισσότερο μείγμα. Σε γενικές γραμμές ένα μικρό καρμπ (πχ 16/17/18) θα δουλέψει καλύτερα σε χαμηλές-μεσαίες στροφές ενώ ένα μεγαλύτερο (πχ 22/24) θα αποδίδει περισσότερο από μεσαίες στροφές και πάνω. Σε 100-105 κυβικά μοτέρ θαρρώ πως κάτι μεταξύ 16mm και 20mm είναι ταμάμ. Για κυλινδροπίστονο δεν ξέρω ακριβώς να σου προτείνω μάρκα, αλλά σε Honda βλέπω συχνά να παίζουν τα Aasa...περί σχέση τιμής και ποιότητας...ότι πληρώνεις παίρνεις. Θα κοιτάξεις να βρεις ένα value for money.
  5. Η μπιέλα δεν νομίζω να θέλει αλλαγή, εκτός αν είναι ταλαιπωρημένη από χιλιόμετρα και ηλικία κινητήρα. Εγώ θα την άλλαζα προληπτικά με μια ιαπωνική (πχ TKRJ) να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μια ερώτηση για το συγκεκριμένο στον μηχανικό σου δεν θα ήτανε κακή ιδέα. Για καρμπυρατέρ μπορείς να παίξεις με αυτό: https://motohousetamias.gr/shop/axesouar-veltiosis/veltiosis-kinitiron-papion/karmpirater-18mm-honda-innova-125-sheng-wey/ Τύπου Innova...έχει και ταπωμένη την υποδοχή για το TPS, η οποία είναι πρακτικά αχρείαστη στο GLX. Δουλεύει καλά για 18mm, θα σου αρέσει το γκαζάκι του. Και δεν καίει και πολύ. Υπάρχει και σε 20mm ως τύπου Lifan 125 (PZ20). Αλλιώς μετά στο κλασσικό τύπου CM200 20mm. Αν το καρμπυρατέρ ρυθμιστεί/ζιγκλερωθεί σωστά, θα δουλέψει μια χαρά και δεν θα πίνει βενζίνες σαν χαζό. Εννοείται ΟΧΙ άφιλτρο, αλλιώς το μοτέρ θα τραβάει ότι σκόνη βρει στον διάβα του. Το οποίο μακροχρόνια μπορεί να κάνει ζημιά στο κυλινδροπίστονο. Κεφαλή αφήνεις ως έχει, μην μπλέξεις με εκκεντροφόρια, μεγάλες βαλβίδες και ιστορίες για αγρίους. Ηλεκτρονική επίσης δεν πειράζεις, μια χαρά θα σε καλύψει η εργοστασιακή του. Εγκέφαλο (ECU) έχουν μόνο τα injection οχήματα. Για γρανάζωμα να συμπληρώσω τον @CRX, μπορείς να κοντύνεις ή να μακρύνεις την τελική σχέση μετάδοσης. Αν πχ βάλεις ένα μεγαλύτερο μπροστινό γρανάζι το μηχανάκι θα χάσει λίγο από το "μπαμ" του, αλλά θα κερδίσει σε πορεία. Αν αντιθέτως θες "αρπάζει" πιο γρήγορα, βάζεις ένα μικρότερο γρανάζι αλλά θα χάσει λίγο από την τελική του. Το αντίστροφο ισχύει για το πίσω γρανάζι όπου μεγαλύτερο = μπαμ και μικρότερο = τελική...το μπροστά όμως είναι πολύ πιο εύκολη υπόθεση. Συνήθως το εργοστασιακό γρανάζωμα είναι μια μέση λύση, ο κατασκευαστής δηλαδή το επιλέγει με σκοπό να τα κάνει "όλα". Αν παίξεις με αυτά, το μηχανάκι σου θα πάρει τα πάνω του, θα είναι αξιόπιστο και θα είσαι άρχηγος.
  6. Ότι και να βάλεις, χάνεις την αξιοπιστία του εργοστασιακού οπότε το αν θα σπάσει ή όχι....who knows? Εγώ θα το έκανα απλά 54mm (105cc περίπου θα βγει το μοτέρ σου), με ένα 18-20mm καρμπυρατέρ και θα το άφηνα ως έχει. Ίσα ίσα να τραβάει καλύτερα σε δικάβαλα και ανηφόρες. Έχεις ένα πολύ αξιόπιστο μοτέρ, κρίμα είναι να το σακατέψεις. Για την βαφή δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω...
  7. Εγώ αδυνατώ να καταλάβω το γιατί δεν μπορεί να υπάρξει μια υγιής συνοχή διαλόγου. Τα πιθανά σενάρια είναι δυο: ή να λέμε ακριβώς αυτό που θέλει να ακούσει κάποιος, στο συγκεκριμένο ερώτημα του. Ή να μην ειπωθεί τίποτα απολύτως, διότι ειδάλλως θα πέσει κράξιμο μιας και δεν ειπώθηκε αυτό το πολυ συγκεκριμένο κάτι. Ουγκα μπουγκα....δηλαδή αν δεν μου αρέσει μια απάντηση να ξεκινήσω τα μπινελίκια; Να ρίξω και κάνα βρωμόξυλο μπας και στρώσει ο άλλος; Έτσι, για να μάθει ο μαλάκας να απαντάει ΑΚΡΙΒΩΣ όπως θέλω, αλλιώς ουγκα-μπουγκα μέχρι τελικής πτώσεως. Έλα ρε φίλε, ούτε στο δημοτικό δεν κάναμε έτσι. Απλή ανταλλαγή απόψεων; Error 404...δεν μιλάω μόνο για εδώ συγκεκριμένα, το ίδιο μοτίβο υπάρχει και σε άλλα θρεντ τόσο εδώ όσο και σε γειτονικά φόρουμ. I don't get it..
  8. Τις προάλλες ο άλλος σπάστηκε γιατί αποτύχαμε να του φτιάξουμε το μηχανάκι τηλεπαθητικά, που όπως έλεγε "αλλού κοιτάει το τιμόνι, αλλού κοιτάει η ρόδα" Εδώ καντήλια γιατί δεν δόθηκε μια 100% αναλυτική και επιστημονικά ορθή απάντηση στο αρχικό ερώτημα. Εγώ απλά θα παραθέσω αυτό: https://www.skroutz.gr/c/2778/sakoi-box.html?order_by=pricevat&order_dir=asc Έχει και σε διάφορα χρώματα/σχέδια για κάθε γούστο... ΥΓ: άντε και με το καλό να το γυρίσουμε και σε shitpost, έχω χρόνια εμπειρίας σε αυτό.
  9. Και είναι ακόμα στην ΤΕΟΜΟΤΟ. Ρίξε μια μάτια εδώ --> https://www.mototriti.gr/data/newbikes/times/montela/SKYTEAM_(TEOMOTO).asp Στο 1000αρικο παίζει το 50αρι, και με 100€ παραπάνω δίνει το 125. Εννοείται πως το 50αρι άνετα το κάνεις 72cc. Εγώ θα πήγαινα απευθείας στο 125 προσωπικά...
  10. 4-5 χιλιάρικα για τέτοιο μηχανάκι δεν παίζει να τα έδινα ποτέ. Βέβαια ούτε και 3000€ για απλό παπι 125 μου φαντάζουν λογικά. Σε κινέζικα τέτοιου τύπου νομίζω τα Skyteam υπάρχουν κυρίως.
  11. Από τα τελευταία Dax δηλαδή που έβγαιναν. Θα συμφωνήσω πάντως με τον Τάσο, μπορείς είτε να βρεις ένα όντως γνήσιο και να το κάνεις 72αρι ή το αντίστροφο, να το υποκυβίσεις δηλαδή. Η πιο "αρχαία" μετατροπή είναι, το κόστος ανταλλακτικών δεν παίζει να ξεπερνάει το 50ευρο. Κεφαλή, καρμπ αφήνεις ως είναι, μόνο το κυλινδροπίστονο αλλάζεις. Αν πιάνουν και τα χέρια σου το κάνεις και στο σπίτι χαλαρός.
  12. Στην ίδια φάση είμαι και εγώ, συνεφέρνω την πάπια σιγά σιγά. Φτιάξτο να είναι αξιόπιστο και πήγαινε όπου θες. Αν το προσέχεις, μια χαρά σε βγάζει παντού.
  13. Να προτείνω μια μεσοβέζικη/νόμιμη λύση; Γιατί δεν ψάχνεις ένα ήδη "υπερκυβισμένο" εργοστασιακό μηχανάκι; Τύπου 80/90cc από το εργοστάσιο, πχ GLX90...βέβαια το να βρεις μη-κανιβαλισμένο 90αρι σε μια σχετικά λογική τιμή είναι σαν να ψάχνεις να βρεις παρθένα στο 4ο έτος του πανεπιστημίου: κομμάτι δύσκολο. Πάντως αν ο κύλινδρος αναγράφει μεγαλύτερο κυβισμό από αυτόν που δηλώνει η άδεια, η διαδικασία δεν θα ολοκληρωθεί δυστυχώς...
  14. Αν το κατέχεις τότε κάντο. Γενικά είναι ωραίο να το φτιάχνεις μόνος σου...με το καλό να επισκευαστεί!
×
×
  • Create New...