-
Δημοσιεύσεις
2.201 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
67
ShapeshifterGR98 last won the day on Ιανουάριος 9
ShapeshifterGR98 had the most liked content!
Πόντοι
1.692 ExcellentΣχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98
-
Κλάση
"Ride the wind. Race the rain. Chase the sunset!"
- Γενέθλια 21/05/1998
Άλλα Στοιχεία
-
Τόπος
Βόλος
-
Ενδιαφέροντα
Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Suzuki
-
myBike: Μοντέλο
Address 125
-
myBike: Κυβισμός
125
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
MT Thunder 3 SV Kingdom
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Honda
-
dreamBike: Μοντέλο
AfricaTwin 1100
-
dreamBike: Κυβισμός
1100
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
Απλη 98αρα η 100αρα Βενζινη σε Lifan 110cc Μιζα
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του ntisco
Τεχνικά θέματαΕδώ καιγόταν ο κώλος μας εκείνη την στιγμή, οι φωτός μας μάραναν. Έχουν περάσει αρκετά "exotic" αυτοκίνητα πάντως από το πρατήριο. -
-
Απλη 98αρα η 100αρα Βενζινη σε Lifan 110cc Μιζα
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του ntisco
Τεχνικά θέματαΣτο manual του παπιού (και του V-Strom) αναφέρει, πως μπορούν να δουλέψουν με οτιδήποτε από 91 οκτάνια και πάνω. Συνεπώς, η απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων είναι μια χαρά για το μηχανάκι σου, όπως και για κάθε συμβατικό κινητήρα "απλής" (ας το πούμε) χρήσης. Τα παραπάνω οκτάνια, είναι χρήσιμα σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων. Εκεί ο κατασκευαστής το ορίζει και από μόνος του, πχ ήρθε Skyline στην δουλειά, το ντεπόζιτο έγραφε "99+OCTANE", στα σπορ μοντέλα Mercedes, ομίλου Vag κλπ αναφέρει "RON98", όπου RON = Rated Octane Number. Εκεί επειδή η συμπίεση ξεφεύγει από τα συνηθισμένα επίπεδα, τα παραπάνω οκτάνια συμβάλουν στην σωστή καύση, να μην υπάρχει προανάφλεξη δηλαδή...τα "πειράκια" όπως ανέφεραν και τα παιδιά πιο πάνω. Μάλιστα, σε κάποια μοντέλα η ECU μπορεί να ανιχνεύσει αν το καύσιμο είναι "χαμηλότερης" ποιότητας και ρυθμίζει ανάλογα το μείγμα. Συνήθως το αποτέλεσμα σε αυτή τη περίπτωση, είναι μειωμένες επιδόσεις και υψηλότερη κατανάλωση. Συνεπώς, αν στο Lifan σου δεν έχεις κάνα 62mm κυλινδροπίστονο, με πομπέ έμβολο, φλάντζες υψηλής και άλλες αηδίες, τότε η 95αρα είναι μια ταμάμ. Αυτά. -
Lifan 110 διπλοκαμπανο σε μονοκαμπανο
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του Γιάννης Νιεντερκίρχνερ
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΚατά πάσα πιθανότητα διπλοκάμπανο είναι. -
Lifan 110 διπλοκαμπανο σε μονοκαμπανο
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του Γιάννης Νιεντερκίρχνερ
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΤο διψήφιο νούμερο στις ονομασίες κινέζικων μοτέρ, δηλώνει την διάμετρο του πιστονιού. Το 52 συνήθως, αναφέρεται στα 52.4mm. Επίσης τα lifan 110, στην πραγματικότητα είναι 107 κυβικά (107.8 για την ακρίβεια), με ίδια διαδρομή από το Astrea (50mm) Έχει κάποια λογική....αν σκεφτείς πως τα 110αρια λιφάν, είναι είτε βασισμένα σε C50 είτε σε Astrea μοτέρ. Το C50 ήτανε άμιζο και μονοκάμπνο, ενώ το Astrea με μίζα και διπλοκάμπανο. Εσένα είναι μιζάτο ή όχι; -
Lifan 110 διπλοκαμπανο σε μονοκαμπανο
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του Γιάννης Νιεντερκίρχνερ
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΒλέπε πιο πάνω αυτό που έγραψα πριν κάναν χρόνο. Αλλά για να στο κάνω πιο απλό: αν το μοτέρ μοιάζει οπτικά με του C50 τότε έχεις το μονοκάμπανο 110. Αν οπτικά μοιάζει με του Astrea τότε έχεις το διπλοκάμπανο. Δες το μοτέρ σου, δες και φωτός στο ιντερνετ από τα δυο αυτά μηχανάκια, σύγκρινε τα και θα σου λυθεί το ερώτημα. -
lifan σε glx
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του gregchar
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΠολλά παίζουν ρόλο. Η γεωμετρία του μοτέρ, ο χρονισμός, το αβάνς, τι καρμπυρατέρ έχει, κλιμάκωση σασμάν κλπ. Εκείνο το TCB ακόμα και μετά από καθαρισμό/ρύθμιση του καρμπυρατέρ, ρύθμιση βαλβίδων και νέους δίσκους συμπλέκτη, πάλι σαν να ήτανε μπουκωμένο πήγαινε. -
lifan σε glx
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του gregchar
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΕγώ ξέρω πως τα περισσότερα κινεζομοτέρ είναι φασόν συνήθως. Βέβαια η Yingxiang, καλά έπραξε και διόρθωσε αυτό το πρόβλημα στον στρόφαλο, κατάφερε ας πούμε και έκανε την διάφορα ανάμεσα στα άλλα μοτέρ. Θυμάμαι το 2018, ένας φίλος είχε πάρει ένα TCB Wind-140....στα χαρτιά πάντως έγραφε 129cc, δεν ξέρω αν ήτανε 140αρι...πάντως το δικό μου ήτανε πιο γρήγορο και τότε ήτανε σε τέρμα μαμά κατάσταση. -
lifan σε glx
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του gregchar
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΤσονγκίνγ...κάτι τέτοιο τέλος πάντων, από όπου και να είναι το εργοστάσιο τους. Καλή φάση...πάντως δεν βλέπω να πουλάνε μεμονωμένος κινητήρες Yingxiang, εκτός και αν βρεις κανέναν μεταχειρισμένο. Αλήθεια όμως, η Lifan τόσα χρόνια δεν έχει πάρει χαμπάρι το κατασκευαστικό λάθος στα 125/140 κλπ; -
lifan σε glx
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του gregchar
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΟι YX είναι οι μόνοι κινέζικοι κινητήρες που δεν έχουν θέμα με τον στρόφαλο. Δεν ξέρω τι κόλπο έκαναν οι σχιστομάτηδες στο Πεκίνο, αλλά δούλεψε. Όλα τα άλλα 125 ως 180cc μοτέρ τύπου Lifan/Monster/Racing Engine, είναι λες και έρχονται με ημερομηνία λήξης. Πολλά παιδιά, τα έβαλαν στα μηχανάκια τους, τα χάρηκαν για ένα διάστημα, μέχρι που απλά παρέδωσαν πνεύμα. Εγώ πάντως αν ήθελα ένα τίμιο μοτεράκι να κάνω αξιόπιστα την δουλειά μου, λιφάν 110 ασυζητητί. -
lifan σε glx
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του gregchar
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΈχω δει πολλούς ντελιβεράδες εδώ να δουλεύουν με Lifan 110, μια χαρά είναι. Και το delivery καταπονεί αρκετά ένα μηχανάκι, και σαν μοτέρ και σαν σύνολο. Απλά αν έχεις στον νου, βελτιώσεις να το πειράζεις κλπ, το 110 (και γενικά τα λιφάν) δεν είναι για πολλά-πολλά. Το αφήνεις έτσι όπως είναι για να αντέξει. -
lifan σε glx
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του gregchar
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΌλα αυτά τα κινεζομοτερ, ταιριάζουν σε GLX, C50, Astrea και αλλά κινέζικα μηχανάκια. Τώρα, τα 125αρια λιφαν δεν αποδείχτηκαν τόσο αξιόπιστα, συγκεκριμένα βγάζουν πρόβλημα στον στροφαλο μετά από κάποια χιλιόμετρα. Λιφαν 110 από εμένα. Τίμιο για τα €€ του και αν το προσέχεις αντέχει καλά. -
Στο θέμα περί φώτων, κοίτα για μια καλή αλογόνου. Η Osram NightRacer +90 πχ, πολύ καλή λαμπά. Αλλιώς, πας σε LED αλλά νομίζω στο Innova θέλει κάποιες μετατροπές στα ρεύματα για να δουλέψει σωστά η LED.
- 12 replies
-
Θέλω να το ψάξω αυτό με τον ψεκασμό...έχω απορία να δω αν έχει δυο ξεχωριστά μπεκ πχ ένα για καύσιμο, ένα για λάδι ή αν υπάρχει ένα μόνο μπεκ που ψεκάζει έτοιμο βενζινόλαδο...σίγουρα αυτά τα EFI θα είναι λίγο πιο πολύπλοκα σε σχέση με αυτά των 4Τ
-
Δεν είναι πιο εργονομικό όμως; Προσθέτεις πχ ένα γέμισμα λαδιού στο δοχειάκι και γεμίζεις κανονικά βενζίνη; Ή πάει αναλογικά πχ στα 4L αμόλβυδης θες 100cc λάδι. Ρωτάω, διότι με δίχρονα δεν έχω ασχοληθεί ποτέ... Πάντως αυτά τα νέα EFI 2χρονα, δεν ακούγονται κακή ιδέα. Οι ρύποι όμως είναι το πρόβλημα, και αυτό το κλασσικό "βρωμάω λάδια"
-
Αν θυμάμαι καλά πάντως, εκείνο το Ζ που είχα πάρει για βόλτα στο ντεπόζιτο, δίπλα από την τάπα βενζίνης είχε μια δευτερεύον για λάδι, άρα λογικά και αυτό κάποιου είδους αντλία λαδιού θα είχε, υποψιάζομαι στο καρμπ. Βασικά αρκετά Mikuni που έχω δει στο εμπόριο, έχουν ήδη έτοιμες τρύπες για διχρονόλαδο, όπως και κάποια ιμιατασιόν Keihin PE. Στα τετράχρονα, απλά κλείνεις αυτές τις τρύπες και δουλεύει κανονικά. Αλήθεια, αυτά τα "νέας γενιάς" διχρονάκια με injection, είναι καλύτερα σε αξιοπιστία;