Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.469
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    111

ShapeshifterGR98 last won the day on Νοέμβριος 22 2024

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.846 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Through the Never!"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Revenge 2

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    GSX-8S
  • dreamBike: Κυβισμός
    800

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

15.408 προβολές προφίλ
  1. "The folder XR400 has been removed" βγάζει....δοκίμασε το imgur μπας και
  2. Πρόβλημα με το TPS υποψιάζομαι. Το λαμπάκι που άναψε είναι το προειδοποιητικό check engine. Το πας σε συνεργείο να το κουμπώσουν σε διαγνωστικό και να διαβάσουν την βλάβη και να το επισκευάσουν. Μην το παραμελήσεις, το να ανεβοκατεβάζει στροφές από μόνο του είναι επικίνδυνο για την ασφάλεια σου.
  3. Η πρώτη και μοναδική πτώση που είχα με το ήτανε κυριολεκτικά με μηδέν χιλιόμετρα. Στην διασταύρωση ακριβώς δίπλα από το σπίτι, ανηφορικός ο δρόμος, άφησα συμπλέκτη λίγο πιο απότομα χωρίς να έχω αρκετές στροφές με αποτέλεσμα να σβήσει η μηχανή. Είχα ήδη χαζοξεκινήσει να στρίβω και με το σβήσιμο έπεσα κάτω. Εγώ θα συμφωνήσω με την λογική του να μην πάρεις καινούρια μοτοσυκλέτα για πρώτη. Μπορείς να βρεις ένα σωστό μεταχειρισμένο και να ξεκινήσεις με αυτό, χιλιόμετρο στο χιλιόμετρο θα "ξεκλειδωθείς" και εσυ ο ίδιος ως αναβάτης. Εγώ από το παπί πήγα στο V-Strom, τα δυο πράματα που με ξένισαν στην αρχή ήτανε το βάρος της μηχανής όταν ήμουν σταματημένος σε φανάρι και οι κλειστές στροφές. Με τον καιρό όμως το έμαθα και πλέον δεν την φοβάμαι. Στα του γκαζιού τώρα, αν το ελέγχεις είσαι μια χαρά. Το ΜΤ δεν έχει δα και τρομακτική δύναμη, νομίζω πως είναι εντάξει για αρχάριο. Το σημαντικότερο είναι να μην βιαστείς να μάθεις πράγματα, να οδηγάς χαλαρά στην αρχή μέχρι εκεί που φτάνουν οι δυνατότητες σου και σιγά σιγά θα δεις πως θα μπορείς και λίγο περισσότερο σταδιακά. Εννοείται πως δεν θα παραλήψεις εξοπλισμό όπως καλό κράνος, μπουφάν, γάντια κλπ. Ότι και να πάρεις εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και να σου χαρίσει πολλά ευχάριστα και ασφαλή χιλιόμετρα!
  4. Ίσως, αν σκεφτείς πως εγώ πρέπει να γκουγκλάρω το Ζ80Α για να δω τι ακριβώς είναι Ανήκω στην γενιά που μεγάλωσε με Windows XP.
  5. To 2006 ήμουν 8 χρονών και θυμάμαι το "Καλημέρα Ελλάδα" του Νίβο να είχε βγει τότε. Έλα Χριστέ και Παναγία, νιώθω βρωμόγερος τώρα.
  6. Στο μεταξύ το παλικάρι έχει να μπει από το 2023 στο φόρουμ....
  7. ShapeshifterGR98

    Daytona Sprinter 125

    Η μέτρηση συμπίεσης γίνεται με σβηστό μοτέρ, μανόμετρο στην θέση του μπουζί και με τέρμα ανοιχτό γκάζι δίνεις 3-4 μιζιές ή μανιβελιές. Καταγράφεις το υψηλότερο νούμερο που θα δείξει το όργανο και ελέγχεις να δεις αν βρίσκεται εντός προδιαγραφών κατασκευαστή. Έχε τον νου σου πως και από ξερύθμιστες βαλβίδες μπορεί να σου κάνει αυτό το πρόβλημα που περιέγραψες.
  8. Απλά πάρε έναν κατάλληλο και αποτελεσματικό σιγαστήρα και τελείωσε η υπόθεση.
  9. ShapeshifterGR98

    Πάπιος no more?

    Καλά ντε δεν σου βρίσαμε και κάτι, λάρωσε
  10. Έχω δει και μηχανάκι που να έπαθε ζημιά στον σταυρό επειδή ανέβηκε απότομα και πολύ άγαρμπα πεζοδρόμιο. Κινέζικο ήτανε το παπί, δεν θυμάμαι τι μάρκα αλλά ναι. Εμένα στο Suzuki μόνο μετά από τρακάρισμα ήθελε αλλαγή...
  11. ShapeshifterGR98

    Πάπιος no more?

    Έλα μωρέ, μια χαρά είναι το 300. Τουλάχιστον σε σχέση με τα κακάσχημα (κατ' εμέ) Versys/ER6 του 2007, δείχνει πολύ καλύτερο. Εντάξει δεν είναι ότι πιο εντυπωσιακό υπάρχει αλλά είναι οκ οπτικά. Υποκειμενικής φύσης αυτό μεν....ξέρω πχ άτομα που δεν τους αρέσει η Emma Watson...
  12. ShapeshifterGR98

    Πάπιος no more?

    Ελαφρύ, μαζεμένο και ψεκαστό, Ιάπωνας....χμμ... Versys 300?
  13. ShapeshifterGR98

    Πάπιος no more?

    Kawasaki KLE250....? Ξεμένω από ιδέες δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο! Βέβαια το KLE είναι σκυλί μαύρο....
  14. ShapeshifterGR98

    Πάπιος no more?

    Καλά κάνεις και το βάζεις και αυτό μέσα στην εξίσωση, το να φορτώσεις ένα πρόβλημα σε κάποιον ανυποψίαστο είναι ανήθικο κατ' εμέ. Αλλά εντάξει ρε παιδιά δεν πρόκειται να κοπεί και στην μέση το μηχανάκι, καθώς βρίσκεται εν κινήσει. Βεβαίως, η ποιότητα και η αντοχή υλικών σε κινέζικα μοντέλα δεν μπορεί παρά να είναι μέτρια (στην καλύτερη) σε σχέση με αυτή που συναντά κάποιος σε ένα Ιαπωνικό πχ μηχανάκι. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα αυτοκαταστραφεί κιόλας. Εκτός αν έφαγε γερή τράκα, πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής του στα χωράφια ή στα κατσάβραχα δεν νομίζω πως υπάρχει τόσος μεγάλος φόβος για την αντοχή του σκελετού. Πριν χρόνια (2015) ένας γνωστός είχε αγοράσει ένα MTG 125αρι καινούριο. Αντιγραφή Innova οπτικά, 1000€ έκανε το μηχανάκι με το κλειδί στο χέρι. Έζησε ακραία κακομεταχείριση στα χέρια του (φουλ έξτρα σιδεροφάγος ο τύπος) και το μηχανάκι σήμερα, πέρα του μοτέρ και των πλαστικών, δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα. Δεν διαλύονται έτσι εύκολα τα σασί. Αν δεν σε πάει η ψυχή να το δώσεις, κάτι που το καταλαβαίνω γιατί και εγώ δένομαι με τα σίδερα, τότε κάνε ένα καλό refresh στο μοτεράκι και στα περιφερειακά με ποιοτικά ανταλλακτικά και θα συνεχίζει να σε εξυπηρετεί. Αν καταλήξεις προς την αλλαγή, το δίνεις σε μια εντάξει τιμή και πας σε ένα μοτοσυκλετάκι 250. Πέρα του CBF και του Inazuma δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο που θα εξυπηρετούσε άνετη καθημερινή μετακίνηση βέβαια.....θα έλεγα Ninja 250 (είτε το R, είτε το μονοκύλινδρο SL) και CBR250 αλλά αυτά είναι πιο σπορτίδικα...δεν ξέρω αν θα βολέψει ιδιαίτερα τον συνοδηγό.
×
×
  • Create New...