Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1271
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    24

ShapeshifterGR98 last won the day on Νοέμβριος 7

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1056 Excellent

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
  • Γενέθλια 05/21/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Volos
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανές, τοπία, βόλτες, μουσική, games

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4535 προβολές προφίλ
  1. Α, άρα βενζίνη απο σκίζει απο ποιότητα...και αν ανοίξεις ντεπόζιτο μυρίζει κάτι μεταξύ βερνίκι και οινόπνευμα. Ένας καθαρισμός καρμπυρατέρ μήπως βοηθήσει;
  2. Κάνα βραχυκύκλωμα μήπως; Απο υγρασίες, βροχές τίποτα ή νερά; Πρώτη φορά ακούω για μηχανάκι να δουλεύει χωρίς την μπουζόπιπα...
  3. Αν μιλάς για αποστάσεις ή βάλε ένα 34Τ πίσω ή κάνε το μπροστά 15Τ. Και στις 2 περιπτώσεις θα μακρύνει η τελική σχέση μετάδοσης. Μην βάλεις μπροστά κάνα 16Τ γιατί θα κρεμάσει το μοτέρ.
  4. @ΓιωργοςΤΤ Εμείς που οδηγάμε Σουτζούκι είμαστε γρήγοροι Πάντως αυτό που λες το παρατήρησα όταν άλλαξα ζάντες. Παρήγγειλα της γνήσιες που έβγαιναν με το Address, δηλαδή της Union που είναι Ιαπωνικές. Ε οι βάσεις και τα ρουλεμάν είναι της OOH και όχι της Union.
  5. Σε ποιότητα, σαν τα γνήσια δεν θα βρεις. Τα ρουλεμάν εντάξει, αλλά στο κυλινδροπίστονο που είναι η "καρδιά" του μοτέρ μην τσιγκουνευτείς, εξάλλου δεν είναι και τρελή η διαφορά τιμής που έχουνε.
  6. Δεν ξέρω αλλά πάνω κάτω σε όλα τα μηχανάκια θα αρχίσουν να τρίζουν τα πλαστικά λίγο ή πολύ απο ένα σημείο και μετά. Και εμένα τρίζει στην μάσκα μπροστά κυρίως απο τρακάρισμα που είχα στο παρελθόν.
  7. Το μοτέρ του Kaze-R έχει αποδειχτεί οτι είναι τίμιο και αξίπιστο. Κρίμα δεν είναι να το φορτώσεις με κινεζιές πάνω; Δούλεψα και εγω 1μιση χρονο ντελίβερι σε 4 μαγαζιά και ξέρω τι καταπόνηση τρώει ένα μηχανάκι σε τέτοια χρήση. Χρυσό το έκανα το Address απο τις βλάβες που έβγαλε όταν το είχα για μεροκάματα... Μιας και το δικό σου είναι εργαλείο δουλειάς και οι τιμές στο γνήσιο κυλινδροπίστονο δεν είναι πολύ υψηλές σε σχέση με τα ιμιτασιόν, βάλε τα γνήσια. Άλλη ποιότητα και μέταλλα έχει ένα ανταλλακτικό της Kawasaki και άλλο ένα κινέζικο. Το γνήσιο έχει καλύτερη απόδοση, καλύτερη απαγωγή θερμότητας, καλύτερη καύση. Το κινέζικο απλά λειτουργεί....το για πόσο όμως θα λειτουργεί σωστά όμως δεν το ξέρω... Για τις βαλβίδες, η Aasa πιστεύω είναι μια τίμια εταιρία. Αν βρεις της Kawasaki πάντως σε λογικές τιμές βάλε αυτές πάλι. Με γνήσια πράματα πάνω, σωστή δουλειά και σωστή συντήρηση θα κρατήσει άλλο τόσο το μηχανάκι...για το κομμάτι που έφυγε απο το μοτέρ δεν ξέρω τι είναι...θα σε γελάσω. Αλλά για κυλινδροπίστονο εγω θα έβαζα τα γνήσια...
  8. Τζαμάκι στην δεξιά μεριά του κάτερ.
  9. Μου είχε περάσει απο το μυαλό να το κάνω για να γλιτώσω την ακριβή συντήρηση και φυσικά θα ήτανε πιο εύκολο αν ήθελα να ρυθμίσω μείγμα σε περίπτωση που αλλάξω εξάτμιση/φίλτρο. Το είχα πει στον μάστορα αλλά η διαδικασία δεν είναι τόσο απλή όσο ακούγεται...και θα πω αναλυτικά τι μου είπε ο άνθρωπος οτι θα χρειαστεί να γίνει. Υπάρχουν 2 τρόποι λοιπόν μου είχε πει ο μάστορας 1) ο μπακάλικος τρόπος δηλαδή βγάζουμε μπεκ και σώμα ψεκασμού, βάζουμε καρμπυρατέρ και κατά κάποιο τρόπο "ξελεγάμε" τον εγκέφαλο (και ΑΝ γίνεται αυτό) να νομίζει οτι ψεκάζει στο τέρμα ή 2) κάνουμε μια ολοκρηρωμένη δουλειά... Εγω δεν ήθελα μπακάλικες δουλειές στο μηχανάκι άρα τον ρώτησα για τον δεύτερο τρόπο. Μια ολοκρηρωμένη μετατροπή για το μηχανάκι αυτό θα χρειαστεί τα εξής μου είπε Σώμα ψεκασμού, λαιμός εισαγωγής, και το ίδιο το injection φεύγουν προφανώς Ο εγκέφαλος φεύγει όπως και οι αισθητήρες μιας και είναι πρακτικά άχρηστοι Ηλεκτρονική (όπως πχ για ένα Astrea) για το Address δεν υπάρχει και απο το Shogun δεν ταιριάζει. Πρέπει να μπει άγραφος εγκέφαλος και να προγραμματιστεί το νέο αβάνς και ο κόφτης απο την αρχή. Ήδη αυτό κοστίζει απο μόνο του πολλά €. Τα ρεύματα θα φύγουν και θα μπουν ρεύματα απο καρμπυρατεράτο μηχανάκι που χωρίς να παίρνω όρκο ΙΣΩΣ ταιριάζουν απο το Shogun αλλά με χοντρή πατέντα. Φυσικά να βρούμε ένα καρμπυρατέρ. Και δεν θα έβαζα ένα iQTech με 20€...θα έβαζα πες ένα μεταχειρισμένο Mikuni...άντε 20αρι (2mm παραπάνω απο το στοκ της Ασίας) να πηγαίνει και λίγο καλύτερα. Όσο καλά και να ρυθμιστεί ένα καρμπυρατέρ με δυναμομετρήσεις σαν την εργοστασιακή ρύθμιση δεν θα πλησιάσει...επίσης δεν θα κουμπώνει το φιλτροκούτι μετά το οποιο έχει υποδοχή για σώμα ψεκασμού και όχι για καρμπυρατέρ. Πατέντα για να παίρνει βενζίνη απο το ντεπόζιτο φυσικά γιατί δεν είναι το ίδιο σύστημα τροφοδοσίας Να μπει μοχλός τσοκ στο τιμόνι, εκτός αν θες να βάζεις βαθιά το χέρι μέσα απο το φτερό και την ποδιά μέχρι να βρεις τον διακόπτη για τον αέρα. Το κόστος θα ξεπέρναγε τα 500€ και θα άγγιζε τα 650 με 700€ για όλα αυτά, υλικά δουλειά και φυσικά θα ήτανε άκρως χρονοβόρο και το μηχανάκι το χρειαζόμουν γιατί δούλευα ντελιβεράς τότε. "Εγω να στην κάνω την δουλειά, αλλά θα πάρει χρόνο και θα γίνει ολοκρηρωμένη και σωστή...η τσέπη σου όμως θα αντέξει το κόστος;"...αυτά μου είπε ο μάστορας στο τέλος. Βρήκαμε ψεκασμό (αντλία+μπεκ+ρυθμιστής μίγματος 3 σε 1 είναι στο Address) απο αποθήκη της Suzuki στην Βουλγαρία ολοκαίνουριο στο κουτάκι του. Είναι πλέον απο το 2ης γενιάς μοντέλο που δεν έβγαζε πρόβλημα με ρετάρισμα. Μαζί με δουλειά (απλό λύσε-δέσε είναι) και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο βενζίνης 300€ μου πήρε. Εδω και 9 μήνες απολύτως μηδέν θέματα έχω αλλά πλέον ξέρω τι να κάνω για να μην την ακούσει πάλι. Πρώτον βάζω βενζίνη απο ένα μόνο πρατήριο που είναι εταιριακό (Avin), ανα 5000χλμ ρίχνω λίγο καθαριστικό μέσα στο ντεπόζιτο και τώρα μετά τις γιορτές θα το πάω για έλεγχο μήπως θέλει καθαρισμό το μπεκ ή αν θέλει το φίλτρο αλλαγή... Γιατί καλώς ή κακώς στο ντελίβερι έβαζα βενζίνες απο όπου έβρισκα και το φίλτρο δεν το άλλαξα ποτέ...πλέον ξέρω.
  10. Αν απο γκάζι είναι σχεδόν στα ίδια πλαίσια με το ψεκαστό μοντέλο τότε μάλλον για Euro 3 πρόκειται. Προσωπικά αν είχα την επιλογή να το βρω ή σε καρμπ ή σε injection, θα διάλεγα καρμπ μόνο και μόνο για την πιο απλή κατασκευή....1 χρόνο τραβήχτηκα με τον ψεκασμό στο δικό μου και τελικά έσκασα ένα 300αρικο για τον αλλάξω. Όποτε βρεις χρόνο ρύθμισε το και στείλε μου pm αν θες βοήθεια.
  11. Δοκίμασε σε πρώτη φάση τον συμπλέκτη και αν δεις οτι επιμένει κοιτάς καρμπυρατέρ και ρεύματα. Μπορεί και απο εκεί να είναι το θέμα. Απλά μου φάνηκε κουφό...το Address μόνο σε injection ήξερα οτι έβγαινε πάντα...Euro 2 ή Euro 3 είναι το δικό σου;
  12. Δεν είχα ποτέ T110 αλλά το ένα παιδί που δουλεύαμε μαζί στο καφέ ντελιβεράδες είχε. Το είχε πάρει απο έναν μπάρμπα μου είχε πει με 27.000κατι χλμ πάνω του. Του έκανε ένα σενιάρισμα λάδια, μπουζί, λάστιχα και έναν καθαρισμό καρμπυρατέρ για να είναι ετοιμοπόλεμο για την δουλειά. Το μηχανάκι εντελώς εργοστασιακό δεν είχε αλλάξει τίποτα πάνω. Στον 1ο μήνα η 4η έκανε έναν άσχημο θόρυβο σαν κροτάλισμα κάπως και έμπαινε με δυσκολία. Κούρεψε το γρανάζι της 4ης. Επισκευή....μετά απο κάνα 2μηνο πάλι δουλειάς με παίρνει τηλέφωνο να τον μαζέψω αν μπορώ. Πάω και το μηχανάκι είχε νεκρώσει εντελώς....έμεινε απο πηνεία μου είπε τα έκαψε. Επισκευή πάλι με γνήσια της Yamaha. Προς το τέλος πριν φύγω απο το μαγαζί αυτό, είχε βγάλει ένα θέμα με το καρμπυρατέρ αν θυμάμαι καλά, του είχε κατεβάσει σκουριά απο το ντεπόζιτο και μπούκωσε όλο. Δεν ξέρω αν έπεσε σε εντελώς ελλατωματική παρτίδα αλλά του είχε βγάλει την πίστη μέσα σε διάστημα μισού χρόνου. Εντάξει, το delivery το σκοτώνει το μηχανάκι η αλήθεια είναι αλλά το Address σκέψου με σκληρή δουλειά μια φορά με άφησε μόνο απο συμπλέκτη (τέρμα φαγωμένα δισκάκια). Το έδωσε και πήρε ένα Supra 100 τώρα για την δουλειά. Με την συντήρηση που πρέπει δεν του έβγαλε ποτέ προβλήματα.
  13. Ο τύπος έκανε το μεγαλύτερο roasting της χρονιάς για το 2020. Και πάλι όμως τους αργόσχολους και τα παζάρια δεν τα γλιτώνεις...πάντα θα βρεθεί αυτός ο κάποιος ο οποιος θα σου πει το κλασσικό "θες 10.000€ στο χέρι μπαμ;"
  14. Τι γρανάζια φοράει τώρα καταρχάς;
  15. Με καρμπυρατέρ απο όσο ξέρω έβγαινε στην Ασία κυρίως και λίγο που το έψαξα ήρθανε όντως κάποιες παρτίδες Address με καρμπυρατέρ πριν εφαρμοστεί για τα καλά το Euro 3....Mikuni VM18 έχει το δικό σου... Αυτά γενικά βγάζανε θέμα στο σασμάν αλλά όπως είπα στα 160.000χλμ σίγουρα θα το είχε βγάλει ή έπεσες στην "καλή" παρτίδα που δεν είχε το θέμα του σασμάν. Σε πρώτο στάδιο για να λες οτι κοπανάει κοίτα τον συμπλέκτη. Ο συμπλέκτης ρυθμίζεται απο εδω: Το πλαστικό καπάκι που γράφει Suzuki ξεβίδωσε το και βγάλτο. Ξαναμπαίνει μετά δεν είναι κάτι. Με ένα 17αρι κλειδί, ξεσφύγγεις το εξωτερικό παξιμάδι. Έπειτα με ένα 8αρι ρυθμίζεις την βίδα. Πιο αριστερά = πατινάρει περισσότερο αλλά είναι πιο μαλακές οι ταχύτητες Πιο δεξιά = είναι λιγότερο το πατινάρισμα αλλά κουμπώνουν πιο σκληρά. Αν το κάνεις τέρμα αριστερά δεν θα προχωράει καν το μηχανάκι. Ούτε τέρμα δεξιά όμως γιατί θα τις βάζει καρφωτές το οποιο δεν είναι καλό. Θέλει λίγο πειραμματισμό βασικά εγω για να το ρυθμίσω, έκανα ρύθμιση, εργαλεία μαζί, βόλτα. Δεν μου άρεσε, κατέβαινα το ρύθμιζα λίγο ακόμα. Μετά ξανά πάλι το ίδιο μέχρι να βρεθεί η σωστή ρύθμιση. Αν τα σβησίματα και τα ξεσπάσματα είναι απο τροφοδοσία τότε κοίτα το καρμπυρατέρ του μήπως έχει κάποιο πρόβλημα. Το ρελνατί μήν είναι πολύ ψηλά ή αν θέλει ρύθμισμα. Επίσης κοίτα και τα ρεύματα. Σε πρώτο στάδιο παίξε με τον συμπλέκτη λίγο μήπως είναι απο εκεί το πρόβλημα. Άκυρη ερώτηση, εσένα που είναι καρμπυρατέρ απο άποψη επιδόσεων διαφέρει σε σχέση με το injection μοντέλο ή πάνε ακριβώς το ίδιο;
×
×
  • Create New...