Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.806
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    44

ShapeshifterGR98 last won the day on Οκτώβριος 4

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.483 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Ride the wind. Race the rain. Chase the sunset!"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Φωτογραφία, τοπία-βόλτες, μηχανές, κινητήρες, τεχνολογία
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7.304 προβολές προφίλ
  1. ShapeshifterGR98

    Daytona Sprinter 125

    Όταν δούλευα ντελιβεράς σε καφέ ένας συνάδελφος είχε Sprinter 125 καρμπυρατεράτο. Το μηχανάκι από την αρχή που το πήρε μέχρι την καταστροφή του ήτανε μόνιμα σε ντελίβερι και σέρβις ανά όποτε θυμόταν του έκανε. Για τέρμα κακομεταχείριση άντεξε μέχρι 70κατι χιλιάδες χιλιόμετρα μέχρι που του κόλλησε το μοτέρ. Και όταν λέω κακομεταχείριση το εννοώ. Ειδικά τον τελευταίο καιρό πριν το κόλλημα, όποτε έφευγε από το μαγαζί να αφήνει καπνούς το μηχανάκι πίσω. Φαντάζομαι με σωστή συντήρηση δεν θα πάθαινε κάτι.
  2. Αυτό το Kawasaki πάντως έχει ακριβώς ίδιο κοντέρ με το Downtown που είχε ο πατέρας μου, απλά με διαφορετικά χρώματα. Περί σκούτερ, το SYM θα έλεγα. Το συγκεκριμένο το βλέπω συχνά στον δρόμο, έχει πουλήσει αρκετά. Το έχει και φίλος από το 2018, μέχρι σήμερα δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα, αλλά το συντηρεί ευλαβικά. Αρκετά οικονομικό, καλό γκαζάκι, καλά φρένα, μόνη αλλαγή ήτανε ένα ζευγάρι LED φώτα. Το καλοκαίρι πάντως που ανεβήκαμε Πήλιο για μπάνιο (Αι Γιάννη) μια χαρά πήγαινε και τις ανηφόρες/κατηφόρες πέρα από τα Χάνια δεν τις λες και ομαλές.
  3. Το φράγμα Παναγιώτικο από ψηλά Είναι κρυμμένο ανάμεσα στο Νεοχώρι και τις Μηλιές, δεν φαίνεται από κανένα σημείο του δρόμου και μόνο από χωματόδρομο μπορείς να φτάσεις εκεί. Η κατασκευή ξεκίνησε το 1999 και ολοκληρώθηκε το 2004.
  4. Σε περίπτωση που έψαχνα παπί σαν 2ο όχημα για μέσα στην πόλη (αν πχ είχα μηχανή ή αμάξι) τότε ναι, θα πήγαινα σε κάτι τέτοιο. Αν ήμουν στην φάση που θα έψαχνα κάτι για να το κρατήσω και να είναι ως πολυεργαλείο (δουλειές, κέντρο, βόλτες, μπάνια το καλοκαίρι κλπ) θα κοιτούσα Ιαπωνικό.
  5. Μα αν τα δεις και αλλιώς, προσφέρουν ότι και τα Ιαπωνικά (Euro 4/5, injection, CBS, κλπ) απλά δεν φέρουν επώνυμα ανταλλακτικά. Μόνο τα SYM ουσιαστικά έχουν Keihin ψεκασμό, τα Daytona νομίζω Yeson είναι η μάρκα ή κάτι τέτοιο. Για τον τύπο που θέλει έναν εργάτη πόλης, για τον πιτσιρικά που θέλει παπί για φροντιστήρια, βόλτες κλπ ή για ντελίβερι είναι η μόνη προσιτή επιλογή σε κούτα τα κινέζικα. Τα Daytona ειδικά εδώ παίζουν ΠΟΛΥ στο ντελίβερι.
  6. Πάντως εδώ κυκλοφορούν σχετικά αρκετά Target και ακόμα περισσότερα Daytona. Ολίγον τι, λογικό το βρίσκω...με 1600-1800 (και γενικά κάτω από 2κ) βρίσκεις έναν τίμιο εργάτη καινούριο. Με CBS, οικονομικό, άνετο για την πόλη, να κάνεις την δουλειά σου με λίγα λόγια. Για Ιαπωνικό παπί πρέπει να δώσεις πάνω από 2000€....2400€ Astrea 110i / 2550€ Crypton-S 115 / 2800€ Supra-X125 Το καινούριο Supra 125 πχ, ζήτημα να έχω δει μόνο 2-3 στον Βόλο. Το έχω δει και από κοντά δεν μου άρεσε ποιοτικά...το προηγούμενο (Helmin) ήτανε πιο ποιοτικό, αυτό δεν ξέρω τι φάση. Συνεπώς δεν μου κάνει εντύπωση πως πλέον τα κινέζικα, και ειδικά τα Daytona, έχουν ένα σεβαστό μερίδιο πωλήσεων στην αγορά.
  7. Και στο δικό μου τα έχει αυτά, ποτέ δεν κατάλαβα τι ρόλο παίζουν...
  8. Ο δρόμος κάτω από το χιονοδρομικό στις Αγριόλευκες. Πρόσφατα τον φτιάξανε με καινούρια άσφαλτο.
  9. ShapeshifterGR98

    Απο EFI σε carb.

    Δεν ήξερα πως μπορείς να μετατρέψεις το EFI βολάν σε καρμπ...αν βρεις σωστό μάστορα να στο φτιάξει πιστεύω θα βγει εντάξει.
  10. ShapeshifterGR98

    Απο EFI σε carb.

    Τι ακριβώς εννοείς με αυτό;
  11. ShapeshifterGR98

    Απο EFI σε carb.

    Το φιλτροκούτι γενικά, παρέχει μια πιο γραμμική απόδοση, λογικά για αυτό. Αν είναι κράτα το, προστατεύει και από νερά, σκόνες κλπ. Ignitech θα βρεις, δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι να βρεθεί ένα βολάν που να ταιριάξει στο μοτέρ. Το συγκεκριμένο μηχανάκι μήπως έβγαινε και σε καρμπ; Το λέω γιατί ορισμένα μοντέλα που στην Ευρώπη τα έβγαλαν με injection, σε άλλες χώρες (βλέπε Ασία) βγαίνουν με καρμπυρατέρ. Πχ αν ψάξεις από εξωτερικό. Δεν ξέρω αν αξίζει βέβαια όσον αφορά το θέμα τιμής (μαζί με μεταφορικά, τελωνείο κλπ), αλλά απλά ρωτάω.
  12. ShapeshifterGR98

    Απο EFI σε carb.

    Βασικά βρήκα αυτά: https://motohousetamias.gr/shop/ilektrika-antallaktika/pinia-pinioforos-mataki-volan/βολάν-yamaha-crypton-x-135-καρμπυρατέρ/ https://www.mototrade.gr/el/ανταλλακτικα/25588-βολαν-yamaha-crypton-x-135-για-καρμπυρατερισιο--detail Αν το δικό σου παίρνει από Χ, τότε αυτά που είναι για καρμπυρατέρ λογικά θα ταιριάζουν Edit: γράψε άκυρο, τώρα είδα πως είναι μη διαθέσιμα....βασικά, πράγματι δεν έχει πουθενά καρμπ βολάν...μήπως μπορεί να ταιριάξει από άλλο μηχανάκι;
  13. ShapeshifterGR98

    Απο EFI σε carb.

    Καλή πατέντα....θα το κάνω και εγώ καρμπ για να κοιτάω τα λάδια 3 (!!!) φορές ανά 10.000km Εγγυημένη μακροζωία κινητήρα....άλλα επίπεδα...
  14. ShapeshifterGR98

    Απο EFI σε carb.

    Καταρχάς και μόνο που γλιτώνεις από το άγχος μην την ακούσει η τρόμπα βενζίνης ή μην χαλάσει ο ΜΑΡ ή μην μπουκώσει το μπεκ, κέρδος είναι
×
×
  • Create New...