Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.667
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    35

ShapeshifterGR98 last won the day on Ιούλιος 31

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1.378 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Ride the wind. Race the rain. Chase the sunset!"
  • Γενέθλια 21/05/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανές, τοπία, βόλτες, μουσική, games
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6.748 προβολές προφίλ
  1. ShapeshifterGR98

    Στραβο ψαλιδι σε Jetix

    Με μια σύντομη αναζήτηση πάντως βλέπω αμορτισέρ ΚΥΒ για Crypton-X να παίζουν στα 60κατι €...δες μήπως ταιριάζει και στο δικό σου. Εμένα πχ στο Address τα YSS που έχω ταιριάζουν και σε GLX, Astrea, Modenas, KazeR, ΖΧ130 κλπ. Οι βάσεις είναι συνήθως οι ίδιες, εσένα όμως σε νοιάζει να είναι το ίδιο μήκος με το εργοστασιακό. Αν πχ το γνήσιο Kymco είναι 25cm (δεν ξέρω πόσα είναι) τότε θα βρεις ένα 25cm να βάλεις, και αν ταιριάζει aftermarket από το Crypton (YSS και ΚΥΒ πολύ τίμιες επιλογές) τότε προτίμησε το. Θα είναι και καλύτερο σε σχέση με το μανίσιο. Απλά ΜΗΝ μπεις στην διαδικασία να κάνεις πειράματα με μεγαλύτερο αμορτισέρ και καλά για να "σηκωθεί" το μηχανάκι πίσω. Θα γίνει περίεργο στην οδήγηση, γιατί στις στροφές θα "φορτίζει" περισσότερο το μπροστά και θα ελαφρύνει το πίσω. Το αντίθετο γίνεται αν βάλεις μικρότερο, θα σου φορτίζει πολύ το πίσω και θα ελαφρύνει το μπροστά. Και οι δυο περιπτώσεις το χαλάνε στον δρόμο. Για αυτό βρες ένα ίδιου μήκους.
  2. Από το 2016 μέχρι σήμερα, το Address είναι δηλωμένο στο όνομα του πατέρα μου. Δεν είχα ποτέ θέματα, βέβαια στις περιπτώσεις που το όχημα είναι γονιού και το οδηγάει το παιδί το προσπερνάνε κιόλας από όσο έχω ακούσει. Η ασφάλεια νέων οδηγών (ηλικιακά) πιάνει για άτομα κάτω των 23 ετών. Εμένα πχ που τον Μάιο έκλεισα τα 23 και μπήκα στα 24, έπαψε να ισχύει και έχω την στάνταρ ασφάλεια. Δεν νομίζω να θελήσει κάτι το ιδιαίτερο, αλλά προφανώς κάνε μια ερώτηση στην ασφαλιστική και ενημέρωσε και εδώ για να ξέρουμε και τι γίνεται.
  3. ShapeshifterGR98

    Στραβο ψαλιδι σε Jetix

    Άσχετο αλλά, ωραίο το Calibra Touring Car '94 πάντως Το μηχανάκι του φίλου πάντως για να στράβωσε έτσι, κατά πάσα πιθανότητα αν όχι σαβούρα, τότε τρακάρισμα απο πίσω σε κάνα φανάρι μάλλον. Εκτός και αν έφαγε όντως πτώση και πχ σύρθηκε το μηχανάκι στον δρόμο και κοπάνησε το πίσω μέρος σε κάνα πεζοδρόμιο με δύναμη ή καμιά κολόνα. Όπως και να έχει το Jetix είναι ουσιαστικά μια "κοπιά" του Crypton-X...ΙΣΩΣ και να ταιριάζει από το Yamaha. Αλλιώς το γνήσιο της Kymco. ... https://www.car.gr/parts/view/35695193-psalidi-kymco-jetix125-2010-2014-5211a-lfd6-e81 Kαι αμορτισέρ γνήσιο... https://www.car.gr/parts/view/31794990-amortiser-pisw-kymco-jetix125-2010-2014-52400-lfd6-e80-hqs Ένα 200αρικο πες τα ανταλλακτικά μόνο....αμορτισέρ ψάξε μήπως ταιριάζει κάνα aftermarket. Θα γλιτώσεις ενδεχομένως κάποια €€ και θα είναι και καλύτερο σε σχέση με το εργοστασιακό.
  4. ShapeshifterGR98

    Στραβο ψαλιδι σε Jetix

    Ψαλίδι και αμορτισέρ θα βρεις. Το πλαίσιο όμως σε μηχάνημα...με το μάτι δύσκολο να παρατηρήσει κανείς αν έχει πάρει, εκτός φυσικά και αν χτύπησε άσχημα το μηχανάκι.
  5. ShapeshifterGR98

    Στραβο ψαλιδι σε Jetix

    Καταρχάς πριν αγοράσεις το οποιοδήποτε δίτροχο είτε παπί, είτε μηχανή ΠΑΝΤΑ το ελέγχεις σε κάθε τομέα. Αν δεν ξέρεις εσύ τότε το πας σε έναν μάστορα που εμπιστεύεσαι ή πας μαζί με τον μάστορα να το δείτε από κοντά. Για να πήρε μέντα το ψαλίδι, τότε αυτός που το είχε δεν έφαγε απλά σαβούρα, παίζει και να έφαγε τρακάρισμα το μηχανάκι. Ή έφαγε ΤΟΣΟ γερή σαβούρα και στράβωσε. Η ανάρτηση είναι το λιγότερο....βρίσκεις ένα αμορτισέρ που να κουμπώνει και είσαι ΟΚ. Μπορεί να μην είναι γνήσιο της Yamaha αλλά να είναι πχ YSS, KYB κλπ. Το αν ταιριάζει το ψαλίδι απο το Crypton δεν γνωρίζω....πάντως και τα δυο monoshock είναι, ίσως και να μπει με πατέντα...εγω θα έπαιρνα της Kymco αν υπάρχει καινούριο. Το υποπλαίσιο ΑΝ δεν κάνω λάθος (ας με διορθώσει κανένας αν είναι), μόνο σε μηχάνημα μπορείς να δεις αν έχει στραβώσει ή όχι. Αλλά πρώτα ασχολήσου με το ψαλίδι, γιατί αν το αφήσεις και άλλο, λακούβα στην λακούβα αμα λασκάρει εντελώς παίζει να σαβουριαστείς εσυ. Αυτά.
  6. Για να φτιάξεις ένα αληθινό dragster μηχανάκι θέλει ΧΡΗΜΑ και δεν μιλάω για το να πάρεις ένα πχ DV ή ένα κρίπτον να του ανεβάσεις κυβικά και να το κάνεις μακρυψάλιδο...που και όσα παπιά τέτοια έχω δει στον δρόμο όλα με πινακίδες χαρτιά κλπ είναι.... Τώρα αν μιλάμε για κάτι τέτοιο: To οποίο είναι ένα αληθινό dragster (το Ζ του casper) εκεί όχι, ούτε καν πινακίδα δεν βγάζουν τέτοια μηχανάκια...μιας και το συγκεκριμένο είναι όντως για αγωνιστική χρήση και μόνο. Αυτό πχ δεν μπορείς να το πάρεις και να πας για καφέ στο πλησιέστερο καγκουροκαφέ να βρεις τα παιδιά. Αλλά και πάλι, θα ρίξεις τόσα και τόσα, μπροστά στα χαρτιά θα κολλήσεις;
  7. ShapeshifterGR98

    Loncin 50cc

    Καλωσόρισες! Έχουμε και λέμε....το μηχανάκι είναι 72cc, άρα είναι ήδη ένα υπερκυβισμένο 50αρι μοτέρ. Το να αλλάξεις στρόφαλο, κυλινδροπίστονο, κεφαλή, καρμπυρατέρ θα σου βγει πιο ακριβό σε σχέση με το να πάρεις ένα Lifan 110 κούτα. Να δες εδω: https://katsantonis.car.gr/parts/view/9337744/ Έρχεται με μίζα, καρμπυρατέρ και όλα τα άλλα απαραίτητα που θα χρειστεί. Το στρώνεις σωστά και αν το προσέχεις δεν θα πάθει τίποτα. Lifan 125 όχι....δεν είναι τόσο αξιόπιστα και απο ένα σημείο και μετά βγάζουν πρόβλημα στον στρόφαλο. Αντίθετα τα 110 βγήκανε σκυλιά. Όταν δούλευα ντελιβεράς πολλά παιδιά με lifan 110 κάνανε δουλειά.
  8. ShapeshifterGR98

    2.500 χλμ με kawasaki athlete

    Μέχρι τα 90 (το πολύ όμως) νιώθει σχετικά άνετα το μοτέρ...απο εκεί και πάνω στροφάρει σχεδόν κοντά στον κόφτη (9600RPM). Με 80 μπορεί να ταξιδεύει όλη μέρα. Παίζει και το γρανάζωμα ρόλο ως ένα σημείο αλλά κυρίως θεωρώ οτι η κλιμάκωση του σασμάν κάνει την περισσότερη δουλειά σε αυτό το θέμα.
  9. ShapeshifterGR98

    2.500 χλμ με kawasaki athlete

    "Ψαράκι" σε κατηφόρα και εμένα πιάνει τα 120 km/h όπου και έχει κόφτη (με 14-36 γρανάζια)....όρθιος σε ευθεία, 105-110 max...στα 110 κοντέρ το GPS γράφει 108-109 Μεγαλύτερη ταχύτητα που είδα πάλι ψαράκι σε κατηφόρα με 14-34 γρανάζια και δυνατό αέρα να με χτυπάει απο πίσω ήτανε τα 130 στο κοντέρ και πάλι μια φορά μόνο έγινε αυτό... Πάντως το καλό στο μοτέρ του Address είναι η ελαστικότητα του...είτε μόνος είτε δικάβαλος τα 90-100 τα πιάνει πάντα σε ευθεία. Απο αυτό και μόνο εγω είμαι κομπλέ, δεν θέλω κάτι άλλο απο το παπί μου...γενικά σε παπιά θεωρώ οτι η τελική δεν παίζει τόσο ρόλο. Ότι και να κάνεις το 4αρι σασμάν, είναι 4αρι...αν είχανε 5ταχυτα σασμάν πες θα βγάζανε και λίγο παραπάνω. Που και πάλι όχι πολλά...Kymco Straight 150 πχ που είναι 5αρι τελική +5 km/h σε σχέση με ένα 4αρι 125cc.
  10. ShapeshifterGR98

    2.500 χλμ με kawasaki athlete

    Δεν παίζει καν να υπάρχει αυτό το κιτ πλέον. Δυστυχώς το Athlete (όπως και το Kaze-S 115) δεν πούλησαν σχεδόν καθόλου στην Ελλάδα. Στον Βόλο μόνο 1-2 Athlete υπάρχουν. Γενικά η ιδέα του "moto-cub" δεν πουλάει εδω...ασχέτως αν οδηγικά είναι ένα κλικ καλύτερο σε σχέση με ένα απλό παπί. Και πάλι λίγο χλωμό το κόβω με μια ηλεκτρονική, εξάτμιση και ένα γρανάζι απο 105 να βγάζει +30 km/h παραπάνω....ψιλοαπίθανο βασικά.
  11. Απο την φωτογραφία φαίνεται εντάξει σε μήκος. Τώρα αν είναι διαφορετικό αυτό δεν το γνωρίζω, αλλά πρόκειται για την πιο εύκολη και φθηνή πατέντα νομίζω. Σε 1ο στάδιο δοκίμασε με την ροζέτα να δεις μήπως και διορθωθεί το πρόβλημα. Αλλιώς μετά, εδω είμαστε, το βλέπουμε. Βγάλε και καμιά φωτογραφία να έχουμε μια καλύτερη εικόνα του μοτέρ.
  12. Δεν γίνεται να μην βγάλεις άκρη...τόσα και τόσα chally έχουν βελτιωθεί, το δικό σου δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα. ΑΝ λέω εγω τώρα, βρεις έναν κλασσικό λαιμό για καρμπυρατέρ αλλά να είναι πιο ψηλός; Δηλαδή να έχει χώρο να ταιριάξει το καρμπυρατέρ απο το Astrea. Δηλαδή κάτι σαν αυτό: https://www.mototogelos.gr/index.php?route=product/product&product_id=10208&skr_prm=WyJkNjc0ZmZhOC0wMTg2LTRkMmItYjVjZC1mZmMyOGE1OGNhZjQiLDE2Mjc0MTExNTg3NTcseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0 Αυτός ο λαιμός είναι απο C90... Και παράλληλα να το συνδιάσεις με μια ροζέτα για να το στρέψεις ανάποδα. Το καρμπ του Astrea δεν είναι πολύ μεγάλο σε μέγεθος, πιστεύω θα ταιριάξει μια χαρά απο κάτω. Συνοψίζοντας: ροζέτα + ψηλός λαιμός καρμπυρατέρ, λογικά θα είναι εντάξει έτσι. Δεν ξέρω, εγω απλά μια λύση σκέφτηκα...
  13. Στα injection μηχανάκια (και μηχανές και οχήματα γενικά) ο αισθητήρας λάμδα μετράει το ποσοστό οξυγόνου στα καυσαέρια. Αν τον βγάλεις ο εγκέφαλος θα γυρίσει σε safe mode και δεν θα πηγαίνει καλά το μηχανάκι. Γενικά μην κάνεις πειράματα με αισθητήρες.... Όταν λέμε οτι θα μελανιάσει εννοούμε οτι θα πάρει χρώμα. Στο δικό μου πχ που έχω έναν ΝΟΒ1 λαιμό όταν τον έβαλα το 2016 ήτανε νίκελ, τώρα είναι καφετί στο χρώμα. Άλλες εξατμίσεις γίνονται μπλε-μωβ απο το "κάψιμο". Δεν είναι κάτι...τον αισθητήρα όμως ΜΗΝ τον καταργήσεις. Επίσης ναι, ο εξατμησας θα σου ανοίξει τρύπα...και στο δικό μου έτσι έκανα γιατί δεν είχε τρύπα για τον λάμδα.
  14. 72cc + 16mm καρμπυρατέρ είναι μια χαρά νομίζω...παραπάνω mm δεν παίζει να αξίζει...σκέψου οτι πχ 18mm καρμπυρατέρ είχανε τα Innova 125, Kazer 115 και Shogun 110.... Χωρίς να είμαι σίγουρος ρίξε μια ματιά σε αυτό εδω: https://www.stelpet.gr/Proion/20064/1031/Laimos-karmpurater-No26-Flex-Universal-xromio-NIKME/ Απο όσο μπορώ να καταλάβω απο την εικόνα δεν παίζει να είναι σε 90 μοίρες γωνία, φαίνεται να πηγαίνει πιο ψηλά...γενικά κοίτα για λαιμό ρυθμιζώμενο που να μπορείς να τον γυρίσεις ανάποδα (όχι να κοιτάει μπροστά δηλαδή) και να κοιτάει προς τα πάνω. Ρώτα και στο Stelpet, ρώτα και στον Κατσαντώνη, σίγουρα κάτι θα έχουν. O Κατσαντώνης ειδικά έχει άπειρα πράματα για Honda μηχανάκια... Απλά προσοχή στα νερά, ξαναλέω..
  15. Φαγωμένοι δίσκοι συμπλέκτη δεν παίζει ρόλο στο πως δουλεύει το ίδιο το σασμάν, δηλαδή αν παίρνει ταχύτητες ή αν δεν τις πάιρνει. Εκτός αν ρυθμίσεις τόσο άτσαλα τον συμπλέκτη απο την πλαϊνή βίδα σε σημείο που να έχεις θέμα στις αλλαγές. Για να μην παίρνει την 3η, αλλά σταματημένο απο 4η να τις κατεβάζει όλες κανονικά εμένα για επιλογέας μου κάνει...κουρεμένο γρανάζι θα έκανε της κακομοίρας τον θόρυβο.
×
×
  • Create New...