Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1413
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    25

ShapeshifterGR98 last won the day on Ιανουάριος 21

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

1174 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    "Ride the wind. Race the rain. Chase the sunset!"
  • Γενέθλια 05/21/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Βόλος
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανές, τοπία, βόλτες, μουσική, games

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT Thunder 3 SV Kingdom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    AfricaTwin 1100
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5520 προβολές προφίλ
  1. ShapeshifterGR98

    Honda Astrea Grand x 110i

    Πιστεύω οτι για βέσπες μπορείς να βρεις πολλούς οδηγούς στο google για το πως να λύσεις και να δέσεις πράματα μιας και έχουν ένα αρκετά μεγάλο fan base σαν μηχανάκια. Εγω στην θέση σου θα το έφτιαχνα σιγά σιγά μόνος μου. Δεν νομίζω να είναι τοοοσο δύσκολο.
  2. ShapeshifterGR98

    Funny pics 3

    Plot twist: φαντάσου το συγκεκριμένο να είναι ηλεκτρικό
  3. Η ηλεκτρονική στα καρμπυρατέρ αν δεν κάνω λάθος είναι για την ανάφλεξη του μπουζί (το αβάνς δηλαδή) και τον κόφτη. Βάλε πάλι την μανίσια να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Κάτι Ooracing και Apido CDI είναι για το τσίρκο. Εξάλλου με ηλεκτρονική κερδίζεις κάτι μεταξύ τίποτα και 0.5 φανταστικά άλογα.
  4. ShapeshifterGR98

    Γραναζομα

    Λίγα λόγια για το γρανάζωμα... Όταν αλλάζεις το γρανάζωμα σε ένα μηχανάκι πάντα κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Αν βάλεις μπροστά μεγαλύτερο γρανάζι το μηχανάκι θα κερδίσει σε πορεία (ή τελική μάλλον αν θες πες το), αλλά θα χάσει σε τράβηγμα και μπαμ. Αν βάλεις μικρότερο γρανάζι μπροστά θα κερδίσεις μπαμ/τράβηγμα αλλά θα χάσεις τελική. Το ακριβώς αντίστροφο ισχυεί για τα πίσω γρανάζια. Αν βάλεις πίσω μεγαλύτερο κερδίζεις μπαμ, αν βάλεις μικρότερο χάνεις μπαμ και παίρνεις τελική. Οι κατασκευαστές πριν βγάλουν ένα δίτροχο, είτε είναι 50αρι, είτε 125, είτε 600αρι supersport, πειραματίζονται με διάφορα γραναζώματα έτσι ώστε το μηχανάκι να διατηρεί μια ισορροπία μεταξύ τραβήγματος και τελικής. Είναι ένας μέσος όρος με λίγα λόγια. Τώρα το θέμα στα μικρά μοτέρ είναι το εξής: το γρανάζωμα έχει να κάνει με την ροπή, και σε παπίσιους κινητήρες η ροπή δεν είναι μεγάλη. Το δικό μου πχ είναι 125 και βγάζει σχεδόν 1kg ροπής (0.98 για την ακρίβεια). Αν βάλεις μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά το μηχανάκι στην 4η θα κρεμάσει και δεν θα κερδίσεις τελική. Κερδίζεις όμως οτι σε πορεία (σε βόλτες πχ) θα βάζεις 4η και το μοτέρ θα δουλεύει με πιο χαμηλές στροφές άρα κερδίζεις λίγο παραπάνω οικονομία καυσίμου. Εγω στην θέση σου θα του έβαζα ένα 1 δόντι λιγότερο μπροστά, να πάρει λίγο παραπάνω τράβηγμα για να σηκώνεις και δικάβαλα λίγο πιο εύκολα. Μην μπεις στον κόπο να μακρύνεις το 72αρι γιατί θα το μετανιώσεις. Εδω στο δικό μου έβαλα 15Τ μπροστά (14 το στοκ), η 3η έφτανε 105 και με την 4η έριξα κλάμα γιατί απο το κρέμασμα του μοτέρ τα 105 έπεσαν στα 95.... ....ή απλά μένεις με αυτό που έχει ήδη το μηχανάκι. Αυτά.
  5. Απο Shell την έχω πατήσει και εγω στον Βόλο αλλά δεν θέλω να πω ποια πρατήρια είναι συγκεκριμένα. Απλά το ένα Shell ήτανε ούτε 1 λεπτό απο το σπίτι μου και πήγαινα εκεί για γέμισμα. Με τον καιρό έκανε ζημιά σιγά σιγά απο οτι φαίνεται. Ουσιαστικά ο ψεκασμός που είχα αρχικά χάλασε κυρίως απο σάπιες βενζίνες που έβαζα και όταν δούλευα ντελιβεράς. Όσο να ναι τα βράδια, έχει πολύ φόρτο εργασίας και έβαζα απο ένα Shell που ήτανε ανοιχτό μέχρι αργά. Πριν το πάω για αλλαγή ψεκασμού, άνοιξα το ντεπόζιτο να μυρίσω αν όντως ήτανε βενζίνη...μύριζε κάτι σαν νέφτι κάπως να το πω. Κάτι καθαρά χημικό σαν μυρωδιά αλλά βενζίνη ΔΕΝ ήτανε. Άλλαξα τον ψεκασμό (αφού έσκασα ένα 300αρικο για γνήσιο μαζί με φίλτρο εργατικά κλπ) και ο μάστορας μου είπε απο ποια βενζινάδικα να βάζω συγκεκριμένα. Εδω και 1 χρόνο βάζω απο Avin (εταιρικό) και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Ανά 6000χλμ περίπου ρίχνω και 1-2 καπάκια καθαριστικό injection στο ντεπόζιτο καθαρά και μόνο για λόγο συντήρησης, να παραμένει καθαρό το σύστημα ψεκασμού.
  6. Καταδρομική προς λίμνη Κάρλα. Έτσι να δούμε και λίγο βόρειο Πήλιο... Η φύση αρχίζει να ξυπνάει σιγά σιγά! Η θέα απο το παρατηρητήριο.... @achilleasv "μα αυτό είναι γεμάτο ρε!" Πήγα και λίγο απο τον δρόμο που σε πάει προς Βένετο και ανακάλυψα οτι παίζει να έχει και γ@μω τις διαδρομές για να πας εκεί. Όταν φύγει το lockdown οπωσδήποτε θα πάω μια βόλτα μέχρι Βένετο και Καμάρι.
  7. Πέρα απο το πρόστιμο μπορούν να σου πάρουν και τις πινακίδες αν η εξάτμιση κάνει υπερβολικό θόρυβο. Το οτι στους πιο πολλούς απλά δίνουν χαρτάκι, είναι απλά χάρη πιστεύω.
  8. Φρόντισε μόνο η εξάτμιση που θα πάρεις να έχει και σιγαστήρα. Και αν είναι να συνδυαστεί και με φίλτρο να γίνει σωστή ρύθμιση στο καρμπυρατέρ.
  9. Τότε σίγουρα θα θελήσει διαφορετική εξάτμιση...στα 60€ πάντως υπάρχει η γνήσια για 125: https://www.carseller.gr/bikespare/16744/ Αλλιώς μετά πας σε aftermarket, με σιγαστήρα βέβαια.
  10. Μωρέ αν ρυθμιστεί σωστά το καρμπυρατέρ για φιλτροχοάνη και εξάτμιση δεν θα έχει πρόβλημα. Αυτό είναι το λιγότερο.
  11. Αν μπορείς να πάρεις το 125αρι Daytona μοτέρ τότε οκ. Αν έρχεται μαζί με όλα τα περιφερειακά, κάρμπ, ρεύματα, ηλεκτρονική κλπ τότε κομπλέ. Εξάτμιση και φίλτρο τώρα.... Φίλος έχει το 50αρι Sprinter (καρμπ μοντέλο) και έβαλε Lifan 110 πάνω. Το μοτέρ δουλεύει μια χαρά, άρα πιστεύω οτι και το Daytona 125 μοτέρ δεν θα έχει θέμα... Τώρα αν με το Euro 4 τροποποιήσαν φιλτροκούτι και εξάτμιση δεν το γνωρίζω αν και λογικά είναι ακριβώς τα ίδια, σιγά τι πατέντες έκαναν για να περάσει το 50αρι το Euro 4. Εν τέλει βάζεις πάνω το μοτέρ και κοιτάς. Αν το μηχανάκι ακόμα και με ρύθμιση στο καρμπυρατέρ δεν αποδίδει σωστά, τότε πας σε πιο ελεύθερο φίλτρο και πιο ελεύθερη εξάτμιση.
  12. Για αρχή μην αρπάζεσαι τόσο εύκολα με το τρολάρισμα. Δεν είναι κακοπροαίρετο ούτε γίνεται με σκοπό την προσβολή. Χαλάρωσε λοιπόν. Ενημερωτικά για να ξέρεις...όταν ο ψεκασμός στο Address μου έκανε νερά είχα σκεφτεί να το κάνω μετατροπή σε καρμπυρατέρ για να γλιτώσω μια και καλή το injection. Όταν ρώτησα τον μάστορα το κόστος θα ξεπερνούσε τα 500€ γιατί έπρεπε να γίνει μπόλικη δουλειά. Γιατί δεν βάζεις ένα Lifan 110 πάνω; Είναι ήδη 110cc απο μόνο του, τα καπάκια απο το 50αρι Daytona κουμπώνουν πάνω και θα είσαι έτοιμος. Πιο φθηνό θα σου βγει σε σχέση με μετατροπή απο injection σε καρμπ. Με 200€ βρίσκεις 110 μοτέρ καινούριο με 0 χλμ. Think about it....
  13. Το έπλενα συχνά σε πλυντήριο αυτοκινήτων για την ακρίβεια. Το λάστιχο που έχω σπίτι το πετάω απο το μπλακόνι, δεν έχει πιστόλι να το πω που να ρυθμίζει πίεση. Απλό λάστιχο είναι δηλαδή. Και μάλλον αυτό θα κάνω απο εδω και στο εξής.
  14. Οκ τότε πλύσιμο στο χέρι, σκούπισμα με πανάκι και βόλτα.
×
×
  • Create New...