Jump to content

ShapeshifterGR98

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1182
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    16

ShapeshifterGR98 last won the day on Ιούνιος 23

ShapeshifterGR98 had the most liked content!

Πόντοι

957 Excellent

Σχετικά με το μέλος ShapeshifterGR98

  • Κλάση
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
  • Γενέθλια 05/21/1998

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Volos
  • Ενδιαφέροντα
    Παπιά, μηχανές, αμάξια, υπολογιστές, games, οικονομικά, λογιστική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    LS2 Stream Evo FF320

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    V-Strom 650-XT
  • dreamBike: Κυβισμός
    650

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4210 προβολές προφίλ
  1. Το FX σαν παπί για το 1999 ήτανε αρκετά πρωτοποριακό (DOHC κινητήρας, συμπλέκτης, περιμετρικό πλαίσιο κλπ) αλλά δεν πούλησε σχεδόν καθόλου. Κυρίως γιατί οι πιο πολλοί αν ήθελαν γρήγορο παπί πέσανε στο Ζ της Yamaha. Ανταλλακτικά ανέκαθεν δεν είχε πολλά...ο Κατσαντώνης έχει αρκετά βέβαια απο οτι βλέπω. Και σαμπρέλες να βάλεις δεν πειράζει, θα έχεις όμως καλύτερη σταθερότητα στον δρόμο με τις νεές ζάντες!
  2. Αν έχει το ΑΜ τότε ας μείνει με το 50αρι 1-2 χρόνια όσο έχει μέχρι να κλείσει τα 18 και μετά ας πάει σε 125. Ίσα ίσα με το 50αρι θα μάθει και τα βασικά σέρβις και πάνω απο όλα πως να φαίρεται σώστα στον δρόμο. Δεν είναι κακό να μάθεις 5 πράματα και ας είναι 50cc μόνο. Αν βγάλεις το Α1 πάντως μπορείς να το δώσεις με συμπλέκτη και να κοιτάξεις μοτοσυκλετάκι 125 (CBF125, CBR125, XR125, ΧΤ125 κλπ) που θα σε βάλουν και στον κόσμο του συμπλέκτη και της πιο "μηχανής" οδήγησης. Αλλιώς αν θες παπί σε κούτα ενδιαφέρον φαίνεται και το SYM VF125. Κάτι GTR150, VF185 τα ξεχνάς γιατί θέλουν Α2.
  3. Οκ άρα δεν επιτρέπεται το μοτοποδήλατο να γίνει μοτοσυκλέτα στον κυβισμό. Τότε εγω ίσως είχα καταλάβει λάθος. Στην θέση σου πάντως για να μιλάμε για νόμιμα πράματα να κοιμάσαι ήρεμος δηλαδή, θα μαζεύα 5 φράγκα στην άκρη, θα έβαζα αγγελία το 50αρι και θα έπαιρνα το 125 μοντέλο. Επίσης εδω στον έμπορο που φέρνει και Daytona μπορείς να του πας μεταχειρισμένο να στο πάρει και ανάλογα την τιμή που στο αγοράζει σου κόβει απο ένα κούτα μηχανάκι, λογικά γίνεται και σε όλους τους εμπόρους. Μπορείς να κάνεις και αυτό, και αν θες να είσαι λίγο πιο άνετος οικονομικά το βάζεις και με δόσεις (προφανώς να έχεις το Α1 δίπλωμα έτσι?) Θα έχεις ένα γρηγορότερο μηχανάκι, θα πηγαίνεις πιο άνετα βόλτες και είναι το Euro 4 μοντέλο θα έχει CBS φρένα και θα είναι τέρμα οικονομικό στην βενζίνη.
  4. Απαντάω λίγο αργά αλλά τώρα το είδα. Καταρχάς αν θες να είσαι νόμιμος 100% πρέπει να το δηλώσεις γιατί θα έχει να κάνει με υπερκυβισμό μετά. Δεν ξέρω ακριβώς την διαδικασία, αλλά αφού βάλεις το μοτέρ πρέπει με απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο (του μοτέρ) να πας σε μηχανικό να στο περάσει και αυτός αργότερα να σου δώσει χαρτί για την δουλειά που σου έκανε. Θα χρειαστεί επείσης να περάσει νέα καυσανάλυση απο όσο ξέρω και δυναμομέτρηση για να βγάλει νέα άδεια και πινακίδες όπως επίσης και ΚΤΕΟ γιατί τα 50αρια δεν περνάνε ΚΤΕΟ. Πινακίδες επίσης θα αλλάξει γιατί δεν θα φοράει τις κλασσικές ΝΗΕ που μπαίνουν σε 50αρακια (πινακίδες μοτοποδηλάτου δηλαδή) αλλά τις κανονικές μοτοσυκλετών αυτές με το GR πάνω αριστερά. Αν κάποιος εδω μέσα ξέρει ακριβώς την διαδικασία και τι κάνεις για να το δηλώσεις ας το πει, μπορεί να κάνω και λάθος εγω. Τώρα, αν εσυ βάλεις το 125αρι μοτέρ πάνω στο 50αρι ΧΩΡΙΣ να το δηλώσεις, δηλαδή σε πινακίδα και χαρτιά να φαίνεται ως 50αρι να ξέρεις οτι ο χ ψ αστυνομικός που θα σε σταματήσει έχει τρόπους να μάθει το μοτέρ πόσα κυβικά είναι με τον πιο απλό να κοιτάξει τον κύλινδρο κάτω. Όλοι οι κύλινδροι, γνήσιοι και όχι, γράφουν πάνω τον κυβισμό τους. Αν δηλαδή ο αστυνομικός δει οτι αντί για 49ccm πάνω γράφει 120ccm (δηλαδή τα κυβικά απο το μεγαλύτερο Sprinter) θα σε γράψει. Αν πάλι δει οτι το τρόχισες για να μην φαίνεται ο κυβισμός του μοτέρ θα σε καταλάβει. Επίσης τυπικά τα 50αρακια στα 65 km/h πάνε σπασμένα, άρα αν δει εσένα να πηγαίνεις με αυτά τα χιλιόμετρα χαλαρά πάλι θα σε υποψιαστεί. Κατά τα άλλα το 50cc μοτέρ με το 125cc είναι ίδια στο μάτι, άντε του 125 να έχει και λιιιγο πιο χοντρά κάρτερ και φυσικά λίγο μεγαλύτερο καρμπυρατέρ. Εγώ στην θέση σου λοιπόν, θα έβαζα το 125αρι μοτέρ πάνω, θα έκανα τα χαρτιά μου για νεές πινακίδες και άδεια για να είμαι νόμιμος και θα βόλταρα χωρίς να έχω άγχος
  5. @Deluxe Βλέπω έχεις FX125. Αν το θέμα σου είναι στις ζάντες, ταιριάζουν αν δεν κάνω λάθος και απο Address 125 (το δικό μου δηλαδή). Στα FX, Shogun (όχι το FD112 που είναι ίδιο με το Kaze-R) και Address τα καλάμια μπροστά και οι ζάντες είναι ίδιες απο όσο ξέρω. Πήρα σετ γνήσιες (Union φοράει νίκελ) στα 100€ καινούριες. Αν θες μπορώ να σου στείλω το link. Είχα και εγω τρέμουλο στο τιμόνι απο χτυπημένη ζάντα πίσω και μπρός αλλά πλέον εξαφανίστηκε. Το λέω γιατί το FX έχει ψιλοδυσεύρετα ανταλλακτικά. ΕΠίσης με ακτινωτές ζάντες πιστεύω θα έδειχνε πιο όμορφο (γούστα βέβαια).
  6. Μιας και είχα καιρό, κάναν χρόνο δηλαδή να γράψω εδω πέρα είπα να ποστάρω φωτός απο την σημερινή μου βόλτα προς Νεοχώρι. Ίσως ο πιο κομβικός δρόμος στο Πήλιο, με πινακίδες για συνολικά 11 μέρη που μπορείς να επισκεφτείς με το πιο μακρινό να είναι το Τρίκερι το οποιο απέχει 50χλμ απο το Νεοχώρι σχεδόν. Όλα αυτά τα μέρη τα έχει γυρίσει και ο πατέρας μου όταν δούλευε φορτηγό και πάντα μου έλεγε οτι αξίζει να βολτάρεις. Τελικά δεν είχε άδικο. Φύση παντού! Επίσης ένα μεγάλο θετικό είναι οτι σε σχέση με άλλους δρόμους του Πηλίου εκεί πέρα έχει πάρα πολύ καλή άσφαλτο κάτι που κάνει την οδήγηση ακόμα πιο ωραία.
  7. Μετά τις τελευταίες αλλαγές δηλαδή νεές ζάντες, αμορτισέρ καινούρια, λάστιχα και αλυσιδογράνα είπα να παω μια βόλτα απο Πήλιο να τα δοκιμάσω. Οι ζάντες Union Cycle οι γνήσιες του Address, τα αμορτισέρ είναι της YSS ρυθμιζόμενα και τα λάστιχα Michelin CityPro. Έκανα περίπου 100χλμ χαλαρά για να τα στρώσω καλά και σήμερα ήθελα να τα πιέσω λίγο στην οδήγηση. Η διαδρομή που έκανα ήτανε Βόλος μέχρι Κορόπη (aka Μπούφα) Μηλιές, Βυζίτσα, Πινακάτες, Αγ. Γεώργιος, Αγ. Βλάσιος και μετά Λεχώνια και Βόλος. Θεωρώ οτι απο όσες επισκευές έχω κάνει στο μηχανάκι αυτή την χάρηκα περισσότερο απο οποιαδήποτε άλλη. Το μηχανάκι ούτε "κουνάει" απο στραβές ζάντες, τα αμορτισέρ αποσβένουν αμέσως τις ανωμαλίες στον δρόμο, δεν έχουν αυτή την ταλάντωση μετά απο λακούβες όπως τα παλιά (είχανε γίνει νερό τα λάδια μέσα τους μετά απο 12 χρόνια) και στις στροφές κρατάνε σταθερά το μηχανάκι. Επίσης έγινε σέρβις λαδάκια και τσιμούχακια στα μπροστά και τα λάστιχα είναι απλά μαγνήτης. Σε πέταλα το μηχανάκι έμπαινε τρένο, μπορώ να πω οτι ευχαριστήθηκα στροφές σήμερα
  8. @HLIAS Θα σε γελάσω ειλικρινά...πάντως απο σήμερα ανοίγουνε σιγά σιγά τα καφέ κλπ @kalimera8764 Δεν πειράζει, έχουμε μέρες μπροστά μας! Είχε αρκετή μηχανή χθες πάντως ισχυεί, είχε και ωραία μέρα άξιζε για βόλτα. Πάλι καλά δηλαδή που βολτάρανε όλοι χθες γιατί αυτή η εβδομάδα θα το πάει βροχές και καταιγίδες απο όσο βλέπω.
  9. Αν λες ένα στην πλατεία στην Ζαγορά νομίζω ναι; Θα σε γελάσω όμως δεν θυμάμαι ακριβώς κιόλας, ξέρει ο Αχιλλέας όμως σίγουρα.
  10. Σήμερα μαζευτήκαμε εγω ο @achilleasv και ο @noodles και βολτάραμε μέχρι Ζαγορά Όπως βλέπετε περιβάλλομαι απο Hondaκιδες Με θέα το απέραντο γαλάζιο! Πήραμε και κάτι να πιούμε Και μετά ο καθένας πήρε τον δρόμο του για το σπίτι. @noodles thanks για τα μαθήματα στροφών, τόσο καιρό το έκανα λάθος Άντε την επόμενη φορά ακόμα πιο μακριά και αμα λάχει και με περισσότερα άτομα
  11. @pitapola Απο τις 6-παρα ξύπνησα βασικά
  12. Πρωινή βόλτα στο Πήλιο Μετά απο σχεδόν 1μιση μήνα αυτή η βόλτα ήτανε πρέπει!
  13. Εγω δηλαδή δεν είμαι glitchαρισμενος;
  14. @BlackDiamond προσπαθώ να μοιάσω και εγω σαν τον @achilleasv...μέσα στην πόλη καθρέπτες και με το που φτάσουμε λίγο πιο πάνω απο Πορταριά τον βλέπεις εν κινήσει κιόλας να τους ξεβιδώνει Τυπικά αν μετά απο στροφή θέλω να βγάλω φωτογραφία κάνω οτι είπες και εσυ, πάντα θα προχωρήσω λίγο παραπάνω έτσι ώστε αν έρθει αμάξι ή μηχανή να με δει και να προλάβει να στρίψει.
  15. Σήμερα ανέβηκα απο Άνω Λεχώνια προς Άγιο Βλάσιο έπειτα μέσα απο Πινακάτες, Βυζίτσα, Μηλιές και τέλος κατέβηκα προς Κορόπη και πίσω προς Βόλο. Πανέμορφη διαδρομή μπορώ να πω.
×
×
  • Create New...