
CRX
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
548 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
7
CRX last won the day on Φεβρουάριος 20
CRX had the most liked content!
Πόντοι
276 ExcellentΣχετικά με το μέλος CRX
-
Κλάση
Σπίτι, δουλειά
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Μοντέλο
TCB Wind
-
myBike: Κυβισμός
125
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
dreamBike: Μοντέλο
V50 TownMate
-
dreamBike: Κυβισμός
50
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
1.912 προβολές προφίλ
-
Κανένα πρόβλημα. Ότι είπε ο Γιώργος από πάνω. Προσοχή να είσαι ασφαλής και καλά να περάσεις! (Δικάβαλο ο Κινέζος Αθήνα - Ναύπλιο - Αθήνα για καφέ και δεν έκανε κιχ) Τα παπιά αντέχουν παραπάνω από όσο νομίζει ο κόσμος.
-
Ο μάστορας που το έλυσε τί λέει; Γιατί δεν συμφέρει; Αυτός δεν μπορεί να το ξαναδεσει; Δεν πετάνε μοτέρ παπιου για μια μπιέλα. 50-60€ κάνει μια μπιέλα κομπλέ σε μηχανουργείο. Συν τα εργατικά του μάστορα. Συν φλατζες, λάδια, ξύδια, ψιλολόγια. Τα περισσότερα έξοδα είναι το λύσε δέσε. Ε, το λύσε έχει γίνει... Δεν ξέρω αν τα "κλασικά" Lifan κουμπώνουν στο πλαίσιο του Innova χωρίς κόψε ράψε. Ούτε ξέρω αν έχει βγάλει κάποιος μοτέρ με συμβατές βάσεις. Αλλά σίγουρα, δεν θα είναι η καλύτερη επιλογή. Ότι σου κοστίσει το κινέζικο, βάλε λίγο παραπάνω και φτιάξε το μαμά μοτέρ καινούριο. Θα γλιτώσεις από πολλούς μπελάδες μακροπρόθεσμα...
-
Καμιά φορά και με σφήνα, στρίβει το βολάν (παθών). Η αιτία είναι ότι χαλαρώνει το παξιμάδι και το βολάν αποκτά τζόγο και αυτό σιγά σιγά τρώει τη σφήνα και πηδάει το λούκι της. Edit: λούκι = η φωλιά της σφήνας.
-
Από οικογενειακή εμπειρία: όχι Προς τον op: Άσε το κινεζάκι στην ησυχία του. Σου καίει λάδια; Σου έβγαλε ζημιά; Γιατί να το πειράξεις; Θες να δεις αν αντέχει ο στρόφαλος; Τι; Τα Lifan 110 βγήκαν πολύ καλά για αυτό που είναι. Μην ζητάς να σου δώσει παραπάνω. Και σιγά το παραπάνω...
-
Η 100αρα δεν καίγεται;;; Η ταπεινή μου άποψη είναι ότι η 100αρα είναι overkill για ένα παπί. Τα οκτάνια το μόνο που προσφέρουν είναι αντικροτική προστασία. Το πόσο ανάγκη έχει ένας κινητήρας εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά του (και ιδιαίτερα από το λόγο συμπίεσης), ώστε υπό συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας να μην αυταναφλέγεται το μίγμα (αυτό που λέμε πειράκια). Αν ο κινητήρας σου μπορεί να δουλέψει σωστά με 95 οκτάνια, τα περισσότερα δεν προσφέρουν κάτι. Αυτό που προσφέρει κάτι λίγο, είναι τα πρόσθετα που έχουν οι "ακριβές" βενζίνες. Προσωπικά, στο παπί μου των 8 και κάτι γαιδουριών δεν βλέπω βελτίωση ούτε με τη Shell Racing. Μη σου πω ότι τώρα πια ούτε στο CRX... Όσο για τις καθαριστικες ιδιότητες... Αυτή τη δουλειά την κάνει συνήθως το λάδι. Το μόνο που μπορεί να καθαρίσει η βενζίνη είναι ο θάλαμος καύσης, άντε και το καρμπ. Αλλά για να έχουν αξία τα όποια καθαριστικά, χρειάζεται να υπάρχει τέλεια καύση κάτι που ένα καρμπυρατεράτο παπί δύσκολα πετυχαίνει. Καλύτερα βάζε κάπου κάπου ένα καθαριστικό στο τεποζιτο, αν σε ανησυχεί η καπνίλα.
-
Lifan 110 διπλοκαμπανο σε μονοκαμπανο
Ο CRX δημοσίευσε στο Θέμα του Γιάννης Νιεντερκίρχνερ
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΔες το δεξί καπάκι του κάρτερ. Αν η βίδα του ρεγουλατόρου του συμπλέκτη είναι στο ύψος του στροφάλου και στο κέντρο του εξογκώματος, είναι μονοκαμπανο. Αν η βίδα είναι πίσω από το στρογγυλό εξόγκωμα της πρώτης καμπάνας (του στροφάλου), είναι διπλοκαμπανο. -
Αχαχαχα!!! Και το δικό μου TCB 125 είναι (120cc πραγματικά) αλλά τα μαμά Astrea με περνάνε σαν σταματημένο... Δεν φτάνουν μόνο τα κυβικά για να πάρεις δύναμη...
-
Σέβομαι απόλυτα την άποψή σου, Τάσο. Παρόλα αυτά, δεν συμφωνώ στην ανθεκτικότητα του helicoil όταν πρόκειται για αλουμίνιο. Το helicoil είναι πολύ πιο ανθεκτικό από το αλουμινένιο σπείρωμα, αν είναι της προκοπής. Είναι φτιαγμένο από χρωμονικελίνη και αντέχει πολύ ξύλο... Ένα σπείρωμα κλωτσάει όταν η βίδα που σφίγγει, τρίβεται πάνω του με αποτέλεσμα να το κόβει. Το αλουμίνιο είναι πολύ μαλακό και κόβεται για πλάκα. Στην περίπτωση του helicoil, η βίδα τρίβεται πάνω του (ενώ αυτό είναι πιο ανθεκτικό) ενώ αυτό μένει σφηνωμένο στο αλουμίνιο. Οπότε, οποιαδήποτε δύναμη εφαρμόζεται πάνω στο αλουμίνιο είναι έφελξης και όχι τριβής, άρα στατική. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τα μπουζονια (δεν υπάρχει τριβή στο σημείο εισόδου), όμως έχουν και αυτά τα μείον τους. Συν του όσες βίδες μου έχουν κοπεί, έχουν σπάσει στο κεφάλι αφήνοντας μήκος για να πιάσει η σκύλα και να την ξεσφιξει. Όσα μπουζονια μου έχουν κοπεί, έχουν σπάσει σύριζα στο σπείρωμα οπότε η αφαίρεση απαιτούσε άλλες τεχνικές, πολύ πιο δύσκολες. Επίσης, στην περίπτωση της κλασικής 6mm βίδας, το καινούργιο σπείρωμα για helicoil ανοίγει μόλις με 0.4mm μεγαλύτερο τρυπάνι. Αν πας σε 7mm βίδας τρως 0.6mm παραπάνω υλικό. Συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά κάποιες φορές αυτό το 0.6 παραπάνω δημιουργεί πρόβλημα. Τέλος, αν κλωτσήσει το helicoil, τις πιο πολλές φορές αρκεί να περάσεις ένα καινούριο έλασμα. Αν όμως κλωτσήσει το μεγαλύτερο αλουμινένιο σπείρωμα, μετά τι κάνεις; Edit: Δεν παράγω ούτε εμπορεύομαι ούτε έχω κάποιο προσωπικό όφελος από την χρήση και κατανάλωση των helicoils.........
-
Η κοκκαλινη φλάντζα μπαίνει μεταξύ λαιμού και καρμπ. Η δουλειά της είναι να μονώνει θερμικά το καρμπ. Ο λαιμός μπαίνει στην κεφαλή με τις κλασικές χάρτινες φλάντζες. Αν η φωλιά της βίδας στην εισαγωγή της κεφαλής έχει φαγωθεί (έχει κλωτσήσει το σπείρωμα) ΔΕΝ βάζουμε μεγαλύτερη βίδα με κολαούζο. Υπάρχουν άλλες λύσεις, η πρώτη και πιο οικονομική είναι να περαστεί καινούριο σπείρωμα (helicoil). Το "ελατήριο" που είδες μάλλον κάτι τέτοιο είναι, οπότε η περιοχή δεν είναι "παρθένα". Για να κλωτσήσει όμως το helicoil ή αυτός που το έβαλε ήταν άσχετος ή αυτός που έσφιξε τη συγκεκριμένη βίδα, το ξέσκισε. Γενικά, τα helicoil είναι πολύ ανθεκτικά, αν μπουν σωστά.
-
Ε, και; ........ Αυτή είναι η διαφορά του Κινέζου από τους άλλους κατασκευαστές. Τη στιγμή που πουλάει, όλα είναι καλά. Για εγγυήσεις και λοιπά ψιλά γράμματα, μην ψάχνεις. Ποιος το ψάχνει; Και ποιο μαγαζί θα δικαιώσει τον πελάτη για κομμένο στρόφαλο; Take the egg and give it a haircut. Τώρα, γιατί η Yinxiang έκανε τέτοια μετατροπή στο αρχικό σχέδιο της Honda, δεν ξέρω. Προφανώς κάποιος μεγάλος πελάτης ζήτησε κάτι τέτοιο. Γιατί μιλάμε για μετατροπή στο στρόφαλο, στα κάρτερ και εντελώς καινούργια σχεδίαση της αντλίας λαδιού. Καινούργιο κούτα ΥΧ μοτέρ είχε κάποτε ο αντιπρόσωπος της TCB. Αλλά τώρα πια δεν ξέρω τί φέρνει. Ούτε βγάζεις άκρη με τις εμπορικές ονομασίες. Το παπί μου είναι TCB αλλά η άδεια γράφει σαν κατασκευαστή Chongqing. Προφανώς έχει πάρει το όνομα από την πόλη. Yinxiang είναι περιοχή της πόλης και έχει δώσει το όνομα στο άλλο εργοστάσιο. Μπορεί τα δύο εργοστάσια να είναι αδελφά. Ή να είναι το ίδιο. Who knows?
-
Όχι Πεκίνο αλλά Chongqing (άντε πες το αυτό...) Οι ΥΧ έχουν μεγαλύτερα μάγουλα οπότε πιο χοντρά μέταλλα στο στρόφαλο. Αν δεν θεωρηθεί διαφήμιση, θα μπορούσα να γράψω ένα thread για αυτούς γενικά τους κινητήρες. Edit: βρήκα το πρόσφατο post που εξηγώ τις διαφορές:
-
Το Lifan 110 είναι ότι καλύτερο σε κινέζικο μοτέρ υπάρχει (εννοείται μετά από το δικό μου Yinxiang 125, χεχεχε...). Οι λόγοι γνωστοί και χιλιογραμμενοι...
-
Χμμμ... Glx 50; Ξέρεις ότι το Lifan δεν δηλώνεται; Ελπίζω να καταλαβαίνεις τί σημαίνει αυτό. Τώρα, εφόσον το παλιό μοτέρ δεν σώζεται (ή δεν θέλεις να ασχοληθείς/μπλέξεις) το Lifan 110 είναι... μονόδρομος.
-
Έκδοση άδειας κυκλοφορίας
Ο CRX δημοσίευσε στο Θέμα του George tsvk
Ερωτήσεις / Γραφειοκρατία / ΚΤΕΟΛίγο καθυστερημένα. Έγκριση τύπου έχουν; Αν θυμάμαι καλά χρειάζεται για να βγει η άδεια στην τροχαία. -
Το vstrom παρόλο που έχει κοινό κομβίο και για τις δύο μπιέλες και έδραση στροφάλου μόνο στα άκρα, χρησιμοποιεί κουζινέτα τόσο για τις μπιέλες όσο και για το στρόφαλο. Γιατί είναι και πολύ εργαλείο το εργαλείο, λέμε!!! Edit: το ξεσκίσαμε το topic του ανθρώπου!