Jump to content

CRX

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    602
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    18

CRX last won the day on Οκτώβριος 18

CRX had the most liked content!

Πόντοι

315 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος CRX

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    TCB Wind
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    V50 TownMate
  • dreamBike: Κυβισμός
    50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3.545 προβολές προφίλ
  1. Η μόνη βελτίωση που μπορείς να κάνεις σε αυτό το μηχανάκι είναι ένα καλό σέρβις και να το επαναφέρεις στην εργοστασιακή κατάσταση. Αρχαία σχεδίαση, αστείο πλαίσιο, ανύπαρκτα φρένα, επικίνδυνη ανάρτηση. Για 50αρι είναι από μόνο του αρκετά δυνατό (δίχρονο) δεν χρειάζεται και άλλο. Για οτιδήποτε παραπάνω, πας γυρεύοντας. Υγ. Αν θέλεις παραπάνω, βρες ένα v90.
  2. @Tasos Meliτόσο σάπιο το v50; Έχω καλές αναμνήσεις από αυτό το μηχανάκι και να σου πω, το σκεφτόμουν να βρω και να φτιάξω ένα τέτοιο, τελείως μαμά... Dream bike!
  3. CRX

    Moter

    Φίλε και σύντροχε @karellen η κοινωνία και η χώρα που ζούμε, χρόνια ολόκληρα αντί να προσφέρει παιδεία, το μόνο που κάνει - και το κάνει καλά - είναι να εκκολάπτει Καραγκιόζηδες και Χατζηαβάτες. Όταν κληθώ να λογοδοτήσω τί έκανα για να αλλάξει αυτή η κατάσταση, εγώ τουλάχιστον θα έχω κάτι να πω. Έστω και αν σπατάλησα χρόνο και κόπο. Έστω και μέσα από ένα πληκτρολόγιο. Έστω και αν φαίνομαι αφελής ή αδαής. Χαλάλι. Αλίμονο σε αυτούς που ακυρώνουν και διαγράφουν χωρίς καμία προσπάθεια. Και όταν πρόκειται για ανθρώπους, δεν χωράει καμία πρόγνωση. Ούτε προοικονομία της ζωής. Οι άνθρωποι πολλές φορές μπορεί να μας εκπλήξουν. Θετικά.
  4. CRX

    Moter

    Άρα βγάζεις δίπλωμα για μοτοποδήλατο και βρίσκεις ένα σωστό 50αρι και είσαι μάγκας και νόμιμος. Και πριν μου πεις για ανηφόρες και μπούρδες, με μαμά κινέζικο 50αρι, μόνο που είχε κοντό γρανάζωμα, έχω κάνει δικάβαλο, 80 κιλά ο καθένας μας, Πειραιά - Ωρωπό. Μια χαρά μας έβγαλε στις ανηφόρες του Καλάμου. Δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο αλλά δεν κόλλησε και πουθενά. Οπότε, σωστό γρανάζωμα και υπομονή και μια χαρά θα είσαι για τον επόμενο 1,5 χρόνο μέχρι να πάρεις το Α1. Και άσε τα monster και gtr... Δεν χρειάζεσαι 150cc για να κυκλοφορείς στην πόλη, στην ηλικία σου. Αλήθεια, οι γονείς - κηδεμόνες σου τί άποψη έχουν για όλα αυτά; Γιατί αν είσαι παράνομος και σου κάτσει η στραβή, αυτοί θα πληρώνουν μια ζωή...
  5. CRX

    Moter

    Αυτό λέγεται εθελοτυφλία, το λιγότερο. Κοινώς, υποστηρίζεις το λάθος που κάνεις με αυθαίρετες υποθέσεις. Για παράδειγμα: γιατί να χρησιμοποιώ προφυλακτικό αφού υπάρχει πιθανότητα να σπάσει; Ας προσπαθήσω να απαντήσω σοβαρά. Τί μηχανάκι έχεις και για τί μηχανάκι έχεις δίπλωμα (αν έχεις); Πόσο χρονών είσαι (για να πάρεις απαντήσεις σύμφωνα με τις επιλογές που έχεις);
  6. CRX

    Moter

    Αλήθεια, πόσο χρονών είσαι; Ανάλογα με την ηλικία σου, μπορώ να σου προτείνω risky δραστηριότητες που και νομιμότατες θα είναι και οι επιπτώσεις θα σε κυνηγούν για μια ζωή. Έτσι, για να έχει πλάκα το πράμα... Ξέρεις τι είναι να πηγαίνεις να πάρεις πνεύμονες και καρδιά από εγκεφαλικά νεκρούς και να είναι λιαρδα; Να έχουν γίνει μπλε μαρέν από τις κακώσεις του θώρακα; Ακατάλληλα μοσχεύματα;
  7. CRX

    Αγορα Παπιου

    Φίλε, καλησπέρα. Μην νομίζεις ότι τα Daytona είναι κάτι το ιδιαίτερο. Είναι αξιόπιστα ανάμεσα σε ότι κινέζικο κυκλοφορεί αλλά μέχρι εκεί. Την αξιοπιστία των GLX, ASTREA και SUPRA δεν την φτάνουν ούτε για αστείο. Διαθέτεις ένα καλό ποσό και έχεις την όρεξη να μπλέξεις με αλλαγή μοτέρ, κτλ. Με 1300€ φτιάχνεις το supra καινούργιο. Ιδιαίτερα αν έχει ακόμα τον εργοστασιακό κινητήρα. Τα προβλήματα που βγάζει ένα παπί τέτοιας τεχνολογίας είναι μετρήσιμα και σχετικά εύκολα επισκευάσιμα. Εκτός αν έχει πρόβλημα στο πλαίσιο, οπότε εκεί αλλάζει το πράγμα. Ανταλλακτικά για το supra βρίσκεις πανεύκολα (ίσως το πιο εύκολο παπί) και σε κάθε ποιότητα. Για το κινέζικο θα βρίσκεις; Εγώ ήδη δυσκολεύομαι για το δικό μου, μετά από 15 χρόνια στα πλαστικά. Και μην σε μπερδεύουν τα κυβικά. Τα 125αρια αυτά είναι υποτετράγωνα και ναι μεν έχουν ροπή στις μεσαίες αλλά ψηλά είναι ψόφια ενώ το 100αρι Astrea - Supra δίνει ψηλά. Οπότε σαν ισχύ είναι πάνω κάτω ίδια.
  8. CRX

    Μακρυψάλιδο

    Αντιλαμβάνομαι ότι η ερώτηση είναι καθαρά νομικού ενδιαφέροντος και όχι λειτουργικού. Με άλλα λόγια, μας ρωτάς αν θα φας κλήση και όχι αν και πως θα αλλάξει η συμπεριφορά του οχήματος. Πάνω σε αυτό θα σου απαντήσω, εντελώς φιλικά: 1ο. Στην ηλικία σου δεν θα έπρεπε να λέγονται αστυνομικοί; 2ο. Εφόσον η μόνη αμφιβολία σου είναι αν θα σε γράψουν, μπορείς πάντα να τους ρωτήσεις. Συνήθως, οι αστυνομικοί όταν δεν τους αποκαλούμε "μπάτσους" είναι φιλικοί και προσεγγίσιμοι. Θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη για εσένα όταν ανακαλύψεις ότι και αυτοί είναι άνθρωποι. Με τα στραβά τους και τα καλά τους, όπως όλοι μας. 3ο. Συνήθως, το μήκος του ψαλιδιού μετριέται σε χιλιοστά. Μονάδες μέτρησης όπως "πολύ μεγάλο" ή "πολύ κοντό" δεν βοηθούν ιδιαίτερα στην κατανόηση του θέματος. Γενικά, οποιαδήποτε μετατροπή σε ένα όχημα που δεν έχει την έγκριση του εργοστασίου ή δεν έχει δηλωθεί όπως ορίζει η νομοθεσία, τυπικά είναι παράνομη. Στην περίπτωσή σου, δεν νομίζω ότι κάποιος αστυνομικός θα ασχοληθεί με το μήκος του ψαλιδιού. Τώρα, αν το παπί είναι κράχτης, καγκουρεμένο όσο δεν πάει, τότε το λιγότερο που θα σε απασχολήσει είναι το ψαλίδι... Φυσικά, δεν ισχύει το ίδιο για το κτεο...
  9. CRX

    glx ρυθμιση βαλβιδες

    Φίλε, θα σου απαντήσω εδώ γιατί έχεις ποστάρει σε 10 μεριές το πρόβλημα σου. Ας μείνουν τα άλλα θέματα καθαρά. Τί εννοείς δεν ρυθμίζονται οι βαλβίδες; Ξερυθμιζονται τα διάκενα ή χάνει το χρονισμό μετά από μια περιστροφή; Και τί περιστρεφεις, τον εκκεντροφόρο ή το στρόφαλο;
  10. Off topic (ίσως όχι και τόσο...): δοκίμασα λάδι στον κινεζο από γνωστή εταιρεία πετρελαιοειδών, το οποίο έχει όλες τις προδιαγραφές για χρήση σε μηχανή (jaso-ma, ma2 κτλ) και μετά από περίπου 20χλμ χρήσης άρχισε να πατινάρει. Τυχαίο γεγονός, λέω, αλλάζω τα δισκάκια και έβαλα λάδι άλλης εταιρείας. Όλα καλά, έλα όμως που με έτρωγε να ξαναχρησιμοποιήσω την πρώτη μάρκα (της γνωστής εταιρείας πετρελαιοειδών). Ξανά, μετά από 20 χλμ τα καινούργια δισκάκια πατινάριζαν... Εννοείται ότι δεν ξανακούμπησα το συγκεκριμένο λάδι. Μίλησα με το γραφείο καταναλωτή της εταιρείας αλλά ο μπάρμπας που το σήκωσε μου "εγγυήθηκε" ότι πρώτη φορά ακούει τέτοιο πράγμα και ότι τα λάδια τους είναι προσεγμένα και εγγυημένα για χρήση... Οι 2 φορές που τα έβαλα ήταν από διαφορετικά δοχεία με διαφορετική παρτίδα και εννοείται διαφορετική ημερομηνία παραγωγής. Οπότε, μόνο τυχαίο γεγονός δεν είναι. Η κάθε εταιρεία που συσκευάζει λάδια, γράφει ότι θέλει χωρίς καλά καλά να ξέρει τι βάζει μέσα ο παρασκευαστής. Λίγες είναι οι σοβαρές εταιρείες που αναγράφουν ακριβώς αυτό που πουλάνε. Υγ1. Μακριά από λάδια αντιπροσωπειών. Συνήθως βάζουν την ετικέτα τους σε ότι βρουν πιο φθηνά που ίσα ίσα να καλύπτει τις προδιαγραφές τους. Εκτός αν αναφέρεται ο παρασκευαστής. Υγ2. Για κινητήρες με κιβώτιο ταχυτήτων στο κάρτερ (και υγρό συμπλέκτη) jaso-ma ή jaso-ma2. Για κινητήρες cvt (σκούτερ) jaso-mb. Και παρόλο τι λέω εγώ, εννοείται ότι συμβουλευόμαστε τις οδηγίες του κατασκευαστή...
  11. CRX

    Ήχος στο παπί crypton t110c

    Με τις πληροφορίες που δίνεις, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι διαρροή στην εξάτμιση. Κοίτα ιδιαίτερα στο σημείο σύνδεσης του λαιμού με την κεφαλή.
  12. Κωνσταντίνα, καλημέρα. Δυστυχώς, ο τύπος που "αγόρασες" το μηχανάκι έχει το πάνω χέρι. Τυπικά (και ουσιαστικά) το μηχανάκι είναι δικό του, τη στιγμή που είναι στο όνομά του και ΔΕΝ κάνατε τα απαραίτητα για τη μεταβίβαση. Έχεις στα χέρια σου ένα ξένο όχημα με ότι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό. Δεν μπορείς να το ασφαλίσεις και αν σε σταματήσουν για έλεγχο ή χειρότερα, αν γίνει ατύχημα θα είσαι ξεκρέμαστη (μπλέκεις χοντρά με δικαστήριο). Αν ο τύπος είναι κακοήθης μέχρι ότι του το έχεις κλέψει μπορεί να σε κατηγορήσει. Βέβαια και εσύ από μέρους σου μπορείς να τον βάλεις σε περιπέτειες αλλά ας μην το φτάσουμε εκεί. Όταν του έδωσες χρήματα, σου υπέγραψε κάποιο συμφωνητικό; Κάποια απόδειξη; Υπήρχε κάποιος μάρτυρας, τουλάχιστον; Επέστρεψε το μηχανάκι και ζήτα τα χρήματα που του έδωσες. Αλλά και εγώ θεωρώ απίθανο να δεχτεί πίσω ένα σαράβαλο που μόλις ξεφορτωθηκε.
  13. Αν από 52,4 το πας στα 60 χιλιοστά, η κατανάλωση θα είναι το τελευταίο που θα σε απασχολήσει... Αλήθεια, για ποιο μηχανάκι μιλάμε;
  14. Μπράβο Τάσο! Πολύ καλή δουλειά και πολύ καλό φωτορεπορτάζ. Άντε, είδαμε και ένα Suzuki! Μας έχουν φάει τα Honda και τα Yamaha!!!
×
×
  • Create New...