Jump to content

CRX

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    558
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

Πόντοι

280 Excellent

Σχετικά με το μέλος CRX

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    TCB Wind
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    V50 TownMate
  • dreamBike: Κυβισμός
    50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.074 προβολές προφίλ
  1. Ότι ρεύμα περισσεύει, το ρουφάει αχόρταγα και ανηλεώς η παμφάγα μπαταρία. Καταλαβαίνεις ότι πιο πάνω τα γράφω τελείως απλοϊκά για να γίνουν κατανοητές βασικές έννοιες. Τα πράγματα είναι λίγο πιο σύνθετα και τα κυκλώματα δεν δουλεύουν τόσο απλά. Αλλά θα χαθεί το νόημα αν μπούμε σε λεπτομέρειες. Σημασία έχει ότι η μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας δεν επιβαρύνει ούτε φθείρει το κύκλωμα φόρτισης (πηνία, ανορθωτή κοκ).
  2. Μήπως τότε να κάνουμε κάτι, όσο υπάρχει καιρός; Νομίζεις! Υπάρχουν πολλοί, πάρα πολλοί της δικής μου γενιάς (40+) που κάνουν ακριβώς το ίδιο. Το παιχνίδι αυτό έχει ήδη χαθεί. Σε αυτό που θα συμφωνήσω με τον ιπτάμενο είναι ότι έχει χαθεί κάθε ίχνος ορθολογικής σκέψης. Και αυτό δεν έχει ηλικία ή/και γενιά. Είναι γενικότερο φαινόμενο. Οι άνθρωποι δυσκολεύονται να πάνε από το Α στο Β με ευθεία πορεία. Off topic τέλος... Για το θέμα A, Ah, V και λοιπά μυστικιστικά σύμβολα. Με πολύ απλά λόγια, Α είναι το πόσο ρεύμα περνά από το καλώδιο, εργαλείο, μίζα κτλ. Δηλαδή, πόσο νερό περνά από το λάστιχο. V είναι η τάση, δηλαδή, πόσο ψηλά είναι η δεξαμενή που παίρνουμε νερό. Όσο πιο ψηλά, τόσο πιο πολλή πίεση θα έχει στην άκρη του λάστιχου. Ah είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας, δηλαδή, πόσο νερό χωράει η δεξαμενή. Cca είναι το ρεύμα εκκίνησης, πόσο ρεύμα μπορεί να δώσει η κρύα μπαταρία υπό πλήρες φορτίο και έχει να κάνει με την κατασκευή και το είδος της μπαταρίας. Δηλαδή, πόσα λάστιχα μπορούμε να ενώσουμε ταυτόχρονα στη δεξαμενή και να έχουν όλα ικανοποιητική παροχή. Πάμε τώρα: το κύκλωμα φόρτισης του οχήματος έχει δυνατότητα να παρέχει συγκεκριμένα Α. Αυτό σημαίνει ότι αυτά τα Α (αμπέρ) τροφοδοτούν όλα τα ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά συστήματα και ότι περισσεύει, φορτίζει τη μπαταρία. Ο κατασκευαστής έχει προβλέψει και πάντα περισσεύει ρεύμα για τη μπαταρία, εκτός αν εμείς βάλουμε παπάδες πάνω. Το ρεύμα αυτό δεν το νοιάζει πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία. Δεν το καταλαβαίνει. Η δουλειά του είναι να πηγαίνει και να φορτίζει τη μπαταρία. Κάποια στιγμή, η μπαταρία θα γεμίσει. Τότε, το κύκλωμα φόρτισης κόβει αυτό το ρεύμα (υπάρχουν πολλοί τρόποι που γίνεται αυτό, δεν είναι της παρούσης). Αν βάλουμε μεγαλύτερη μπαταρία, τότε θα συνεχίσει να δίνει ρεύμα, μέχρι να φορτίσει και αυτή. Το μέγεθος (χωρητικότητα) της μπαταρίας δεν προσφέρει παραπάνω φορτίο στο κύκλωμα φόρτισης γιατί τη μπαταρία δεν τη νοιάζει με πόσο ρεύμα τη φορτίζουμε. Όσο ρεύμα έχει δυνατότητα το κύκλωμα να δώσει, η μπαταρία το παίρνει, χωρίς γκρίνια. Πάμε πίσω στη δεξαμενή: Έχουμε δύο δεξαμενές (μπαταρίες) που βρίσκονται στο ίδιο ύψος. Η μία είναι 100 λίτρα, η άλλη είναι 500 λίτρα. Έχουμε μία αντλία (κύκλωμα φόρτισης) που μπορεί να δώσει 5 λίτρα το λεπτό. Την αντλία αυτή τη συνδέουμε στην πρώτη δεξαμενή και την αφήνουμε να δουλέψει για 10 λεπτά. Πόσο νερό πήρε η πρώτη δεξαμενή; 50 λίτρα. Τη συνδέουμε στη δεύτερη δεξαμενή για άλλα 10 λεπτά. Πόσο νερό πήρε η δεύτερη δεξαμενή; 50 λίτρα. Ακριβώς το ίδιο. Άρα, αν χρειαστούμε νερό, για δέκα λεπτά φόρτισης, οι δύο δεξαμενές θα μπορέσουν να μας δώσουν το ίδιο. Αν τώρα αφήσουμε την αντλία να γεμίζει για 100 λεπτά, τί θα γίνει; Η πρώτη δεξαμενή θα έχει γεμίσει στα πρώτα 20 λεπτά και το υπόλοιπο νερό θα φεύγει από την υπερχείλιση ενώ η δεύτερη δεξαμενή θα γεμίσει ακριβώς. Μετά από 100 λεπτά γεμίσματος, η πρώτη δεξαμενή θα μπορεί να μας δώσει, πόσο; 100 λίτρα. Ενώ η δεύτερη; 500 λίτρα. Η αντλία κατάλαβε κάποια διαφορά όταν γέμιζε τη μία ή την άλλη; Όχι. (για τους ψείρες του φόρουμ, θεωρητικά υπάρχει διαφορά στο φορτίο που επιβαρύνει η κάθε μπαταρία το κύκλωμα φόρτισης ανάλογα με τη χωρητικότητά της και έχει να κάνει με την εσωτερική αντίσταση - όσο μεγαλώνει η χωρητικότητα τόσο μειώνεται η αντίσταση - αλλά οι διαφορές είναι απειροελαχιστες οπότε δεν υπάρχει πρακτικά κάποια διαφορά)
  3. CRX

    Αντισκωριακή προστασία

    Ξέχασα να αναφέρω ότι δεν με νοιάζει το αισθητικό αποτέλεσμα. Μόνο να έχει αντοχή στο χρόνο και να μην σκουριάσει από κάτω. Δεν θα υπάρχει δυνατότητα ελέγχου άπαξ και μπει. Σκέφτομαι τα spray πίσσας που χρησιμοποιούν για την προστασία των αυτοκινήτων από κάτω. Οποιαδήποτε άλλη γνώμη, καλοδεχούμενη.
  4. CRX

    Αντισκωριακή προστασία

    Θέλω να φτιάξω ένα εξάρτημα από χάλυβα το οποίο θα είναι συνέχεια μέσα σε νερό (βρύσης, όχι θάλασσας). Ξέρετε κάποιο υλικό, κατά προτίμηση σε spray που να προσφέρει καλή κάλυψη από σκουριά και αντοχή στο χρόνο; Το απλό "αστάρι - χρώμα - βερνίκι" φοβάμαι ότι δεν θα αντέξει σε βάθος χρόνου.
  5. 20k και δισκάκια, λίγο δύσκολο. Όχι αδύνατο, βέβαια. Θα ξεκίναγα με ρύθμιση της βίδας (ψάξε για Astrea, νομίζω το ίδιο διπλοκάμπανο σύστημα χρησιμοποιεί) και μετά θα έψαχνα τα δισκάκια /φυγοκεντρικό. Είσαι σίγουρος, όμως ότι πατινάρει; Στα 80χαω το παπί είναι στα όρια. Μήπως δεν έχει άλλο να δώσει και νομίζεις ότι πατινάρει; Συνήθως το πατινάρισμα παρατηρείται σε χαμηλότερη ταχύτητα και σε στροφές κινητήρα όπου έχει τη μεγαλύτερη ροπή. Σε ανηφόρα πώς συμπεριφέρεται; Όταν ξεκινάς, ανεβάζει στροφές στο Θεό αλλά δεν φεύγει;
  6. https://www.michelin.gr/motorbike/tyres/michelin-pilot-street?tyreSize=17
  7. Μετά τα m22 έβαλα τα pilot street. Δεν ξανακοιτάω πίσω. Δεν βγάζουν τα χιλιόμετρα που βγάζουν τα metzeler γιατί είναι μαλακά λάστιχα αλλά είναι άκρως απολαυστικά. Δεν στα προτείνω μόνο αν πας πολύ σε χώμα.
  8. CRX

    T50

    Πιπεράκι στη γλωσσίτσα...
  9. Εκεί δώσε βάση. Πιο πιθανό είναι να χάνει παρά να καίει. Τα κινέζικα, ότι έχουν σε τσιμούχες είναι χάλια. Στο δικό μου είδα προκοπή μόνο όταν άρχισα να αλλάζω οτιδήποτε λαστιχένιο με γνήσιο Honda. Στα υπόλοιπα περί υπερκυβισμού, ότι (πολύ σωστά) είπαν οι προλαλίσαντες. Έχεις ένα μέτριο παπί, ίσως ότι πιο ποιοτικό μπορείς να βρεις σε κινέζικο. Σου έβγαλε 75k. Είναι καλά. Πολύ καλά. Εφόσον θέλεις να το κρατήσεις και για οικονομικούς λόγους, μην πειραματίζεσαι. Δεν είναι παπί για πολλά πράγματα. Φτιάξε το να δουλεύει σωστά, όπως το έβγαλε το εργοστάσιο και θα δεις ότι θα αντέξει άλλο τόσο. Αν βάλεις ποιοτικά πράγματα, θα αντέξει ακόμα παραπάνω. Αν αρχίσεις τα πειράγματα (και πειράματα) τότε μέτρα μέρες και ευρώ... Με το δικό μου αναιμικό 125αρι κινέζικο έχω κάνει άπειρες φορές το Αθήνα - Ωρωπό δικάβαλο, πάρα πολλές φορές το Αθήνα - Ναύπλιο δικάβαλο, έχω ανέβει σε ατελείωτα βουνά δικάβαλο και κάτι Αθήνα - Πάτρα ή Αθήνα - Θήβα (μάντεψε... ναι, δικάβαλο) τα έκανε χωρίς ζόρι. Αν του φερθείς σαν παπί, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Αν το κάνεις καρναβάλι, και παπί θα παραμείνει και προβλήματα θα έχει.
  10. Όντως, παρακάλα να μην κάνει κάποια βλακεια. Όπως πολύ καλά κατάλαβες, ένα μήνα κυκλοφορεί το μηχανάκι στο όνομά σου. Που σημαίνει ότι είσαι (συν)υπεύθυνος για ότι κάνει. Το λιγότερο κακό που μπορεί να σου συμβεί είναι να αρχίσουν να σου έρχονται κλήσεις για διάφορες παραβάσεις. Το χειρότερο... άσε καλύτερα! Ποτέ, ποτέ, ποτέ μα ποτέ δεν μεταβιβάζουμε όχημα με εξουσιοδότηση σε άτομο που δεν γνωρίζουμε. Κάθε τρεις και λίγο εδώ μέσα ξεπηδάει το ίδιο πρόβλημα... Τώρα, τι μπορείς να κάνεις. Για το νόμο, είσαι ακόμα ιδιοκτήτης. Άρα και κύριος του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να απαιτήσεις να σου επιστραφεί το μηχανάκι. Αν το τραβήξεις στα άκρα, μπορείς να κατηγορήσεις τον άλλο ακόμα και για κλοπή. Αυτός βέβαια, έχει την υπογραφή σου στην εξουσιοδότηση αλλά μπορείς να επικαλεστείς κατάχρηση, υπεξαίρεση ή όπως αλλιώς λέγεται νομικά, τη στιγμή που δεν προχώρησε στη μεταβίβαση. Μπλέξιμο. Γερό στομάχι να έχεις... Προσπάθησε να επικοινωνήσετε και εξήγησε του ότι και αυτός έχει πρόβλημα που οδηγεί στην ουσία ένα ξένο μηχανάκι και να προχωρήσει άμεσα στη μεταβίβαση αλλιώς μπορείς να του κάνεις φασαρία. Το να κάνεις εξουσιοδότηση σε τρίτο άτομο να αγοράσει το μηχανάκι είναι απολύτως νόμιμο. Αλλά θα έχεις τους ίδιους κινδύνους. Είναι ένα άγνωστο προς εσένα άτομο και δεν ξέρεις τις προθέσεις του.
  11. CRX

    Daytona 125 injection προβλημα

    Για σύγκριση part number δεν θα μιλήσω γιατί με τα κινέζικα δεν θα βγει άκρη. Γιατί όμως δεν βάζετε το κάθε ανταλλακτικό πλάι πλάι με το παλιό εξάρτημα για οπτική σύγκριση; Έτσι θα δείτε που είναι το πρόβλημα. Ένας πόντος είναι πολύ μεγάλη διαφορά για να σας ξεφύγει. Α, και άλλαξε μάστορα.... Θα έπρεπε ήδη να ξέρει ποιο ανταλλακτικό είναι το πρόβλημα. Επίσης, γνώμη μου, μήπως σε συμφέρει να αλλάξεις ολόκληρο το μοτέρ;
  12. Λίγο καθυστερημένα. Και συνεχίζει να ισχύει. Τα 50αρια δεν βγάζουν κρατικές πινακίδες. Είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη να φέρει ευδιάκριτη πινακίδα η οποία όμως ΔΕΝ υπόκειται σε συγκεκριμένα πρότυπα (από όσο ξέρω). Οπότε, δεν τίθεται θέμα γνησιότητας. Ο αστυνομικός είτε σε ψαρωνε είτε ήταν τελείως άσχετος. Ας σε έγραφε για πλαστή πινακίδα σε 50αρι και θα τον πήγαινες τραινάκι μετά. Μου θυμίζει μια ιστορία. Με σταματάνε στα διόδια για έλεγχο και είχα τρέιλερ (νόμιμα). Η άδεια έλξης που έβγαζε τότε το υπουργείο ήταν μια βεβαίωση μηχανολόγου σφραγισμένη από την υπηρεσία. Ο αστυνομικός ήθελε να μου κάνει φασαρία γιατί δεν δεχόταν την άδεια (περίμενε να δει κάτι πιο... επίσημο). Ατάραχος εγώ του ζήτησα να μιλήσω με τον ανώτερο του. Ήρθε εκείνος και με το γάντι τον ξεφτίλισε... Δυστυχώς, υπάρχουν ημιμαθείς και πρέπει να γνωρίζουμε πολύ καλά τα δικαιώματά μας, όπως και τις υποχρεώσεις μας.
  13. CRX

    Εκδρομή

    Κανένα πρόβλημα. Ότι είπε ο Γιώργος από πάνω. Προσοχή να είσαι ασφαλής και καλά να περάσεις! (Δικάβαλο ο Κινέζος Αθήνα - Ναύπλιο - Αθήνα για καφέ και δεν έκανε κιχ) Τα παπιά αντέχουν παραπάνω από όσο νομίζει ο κόσμος.
  14. Ο μάστορας που το έλυσε τί λέει; Γιατί δεν συμφέρει; Αυτός δεν μπορεί να το ξαναδεσει; Δεν πετάνε μοτέρ παπιου για μια μπιέλα. 50-60€ κάνει μια μπιέλα κομπλέ σε μηχανουργείο. Συν τα εργατικά του μάστορα. Συν φλατζες, λάδια, ξύδια, ψιλολόγια. Τα περισσότερα έξοδα είναι το λύσε δέσε. Ε, το λύσε έχει γίνει... Δεν ξέρω αν τα "κλασικά" Lifan κουμπώνουν στο πλαίσιο του Innova χωρίς κόψε ράψε. Ούτε ξέρω αν έχει βγάλει κάποιος μοτέρ με συμβατές βάσεις. Αλλά σίγουρα, δεν θα είναι η καλύτερη επιλογή. Ότι σου κοστίσει το κινέζικο, βάλε λίγο παραπάνω και φτιάξε το μαμά μοτέρ καινούριο. Θα γλιτώσεις από πολλούς μπελάδες μακροπρόθεσμα...
  15. Καμιά φορά και με σφήνα, στρίβει το βολάν (παθών). Η αιτία είναι ότι χαλαρώνει το παξιμάδι και το βολάν αποκτά τζόγο και αυτό σιγά σιγά τρώει τη σφήνα και πηδάει το λούκι της. Edit: λούκι = η φωλιά της σφήνας.
×
×
  • Create New...