Jump to content

CRX

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    613
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    19

Πόντοι

320 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος CRX

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    TCB Wind
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    V50 TownMate
  • dreamBike: Κυβισμός
    50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3.691 προβολές προφίλ
  1. Έχοντας εμπειρία με αυτό το μηχανάκι (2023) και φιμωμένο και ελεύθερο και μετά από ένα μεγάλο ταξίδι και αρκετές διαδρομές σε διάφορες συνθήκες, θα σου πω το εξής: ακόμα και με περιορισμό, αν είναι να σε τρομάξει, θα το κάνει. Μέχρι τις 4000-4500 σαλ είναι το ίδιο. Μετά αρχίζει να φαίνεται η διαφορά στη ροπή ώστε να μην ανεβαίνει η ισχύς παραπάνω από το νόμιμο όριο (35kw). Σαν αρχάριος πιστεύω ότι δεν θα το σκίζεις, οπότε, στο εύρος που θα λειτουργείς το μοτέρ, είτε ελεύθερο είτε φιμωμένο, την ίδια ροπή θα σου δίνει. Τσάμπα ο κόπος. Επίσης, το 07 είναι ένα πολύ πολιτισμένο μηχανάκι και θα το συνηθίσεις γρήγορα.
  2. CRX

    Πάπιος no more?

    Όχι, φίλε μου. Ποτέ ξανά κινέζικο.
  3. CRX

    Πάπιος no more?

    Άσχημο (υποκειμενικό αυτό) αλλά τίμιο. Και δυνατό. Εν τω μεταξύ, το θέμα από "να κρατήσω ή όχι τον κινέζο", έχει γίνει "βοηθήστε άνθρωποι τον CRX να βρει μηχανή"!!! Ευελπιστώ στην ανοχή των administrators!!!
  4. CRX

    Πάπιος no more?

    Κοίταξα και το vstrom 250 αλλά δεν... Βαρύ, ατσουμπαλο... Δεν κερδίζω και πολλά σε σχέση με το 650. Δεν θα κολλήσω αποκλειστικά στα 250cc. Υπάρχουν αξιόλογα μηχανάκια που ανταποκρίνονται στις ανάγκες μου και σε περισσότερα κυβικά. Οι μόνες μου απαιτήσεις είναι να είναι ελαφρύ (πολύ σχετικό αυτό), να είναι μαζεμένο, να είναι ψεκαστό και να είναι ιαπωνικό. Και φυσικά να μην είναι μονοσελο. Ταξίδια κτλ δεν με ενδιαφέρουν, υπάρχει το στρώμα. Budget συγκεκριμένο δεν υπάρχει, ανάλογα την περίπτωση. Φυσικά, όσο πιο φτηνό. Και σε μέτρια εμφανισιακή κατάσταση γιατί ούτως ή άλλως στο δρόμο θα το αφήνω, στη δουλειά.
  5. CRX

    Πάπιος no more?

    Αν πάρω κάτι που να γράφει CBR πάνω θα είναι μόνο κάτι που θα ακολουθεί στο όνομα το RR...
  6. CRX

    Πάπιος no more?

    Όλες οι γνώμες είναι δεκτές. Πραγματικά ευχαριστώ και εσένα και τους άλλους φίλους για το χρόνο σας. Χρήματα δεν περιμένω να βγάλω από το παπί. Το είχα αγοράσει 700€ καινούργιο σε προσφορά πριν από 15 χρόνια. Τί να ζητήσω;;; Δεν αξίζει. Αν σιγουρευτώ ότι είναι ασφαλές και αποφασίσω να πάρω κάτι άλλο (το πιθανότερο) θα το δώσω έτσι. Ξέρω ανθρώπους που θα τους λύσει τα χέρια. Το λυπάμαι από μια μεριά γιατί έχω βάλει πολύ χρόνο και κόπο για να το κάνω αξιόπιστο στα μηχανικά. Αλλά και αυτό δεν με απογοήτευσε. Δεν με άφησε ποτέ.
  7. CRX

    Πάπιος no more?

    Πριν από αρκετά χρόνια που είχα τη μπαγκαζιέρα χωρίς αντηρίδες είχε ραγισει η ουρά σε σημείο να κοντεύει να κοπεί. Τότε την είχα συγκολλησει με mig και έβαλα αντηρίδες. Από τότε δεν με απασχόλησε ξανά αλλά ήταν alarming για τη συνολική ποιότητα του πλαισίου. Και τώρα που έχουν περάσει τα χρόνια δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να έχει καταπονηθεί. Δεν έχω δει κάποια ρωγμή αλλά δεν έχω τα μέσα για να ελέγξω για μικρορωγμές και κόπωση του μετάλλου. Σκουριές δεν έχει πετάξει κάπου. Αλλά εσωτερικά δεν μπορώ να το ελέγξω. Και μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για κινέζικο παπί.
  8. CRX

    Πάπιος no more?

    Όχι σκούτερ βρε παιδιά...!!! Είναι... Δυστυχώς...
  9. CRX

    Πάπιος no more?

    Αν το αλλάξω, σίγουρα δεν θα πάω σε παπί. Ούτε σκούτερ. Θα πάω κατευθείαν σε μηχανή. Απλά να είναι κάτι βολικό για δικάβαλο και σχετικά ελαφρύ για μέσα στην κίνηση. Για οτιδήποτε παραπάνω έχω ούτως ή άλλως το στρώμα. Το παπί δεν το πουλάω. Μπορεί να είμαι υπερβολικός αλλά το φοβάμαι από θέμα σκελετού. Δεν έχει φάει στουκα ούτε έχει πέσει ποτέ αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη στην αντοχή του πλαισίου και στις κολλήσεις των Κινέζων. Και η αλήθεια είναι ότι το έχω ταλαιπωρήσει πολύ από φόρτωμα. Οπότε, θα ήταν εν μέρει ανήθικο από μεριάς μου κάτι που εγώ φοβάμαι ότι θα σπάσει, να το φορτώσω σε άλλον άνθρωπο. Το ξαναλέω, μπορεί να είμαι υπερβολικός.
  10. CRX

    Πάπιος no more?

    Μηχανικά, όσο υπάρχουν ανταλλακτικά για glx είμαι καλυμμένος. Επίσης, έχω τις γνώσεις και τα μέσα να το κάνω καινούργιο από μηχανικής πλευράς. Αλλά υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ πλέον να βρω, όπως τα πλαστικά, το κοντέρ κτλ. Το πρώτο καμπανάκι ήταν η βαλβίδα του σταντ. Η "αντιπροσωπεία" δεν την είχε και είδα και έπαθα μέχρι να βρω... Αλλιώς θα γινόταν μετατροπή. Αν ήταν Honda που βρίσκεις ανταλλακτικά μέχρι την τελευταία βίδα, δεν θα με απασχολούσε αυτό το θέμα.
  11. CRX

    Πάπιος no more?

    Καλησπέρα! Ο Κινέζος πλέον πλησιάζει τις 100k χλμ! Σε λίγους μήνες θα τα φτάσει, καλά να είμαστε. Οπότε τίθεται θέμα για το μέλλον του... Και κάποιες σκέψεις. Πάμε λοιπόν 1) Το κρατάω όπως είναι και συνεχίζουμε. Μοτερικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Οπότε θα αντέξει άλλο τόσο... 2) Πλήρης ανακατασκευή. Άνοιγμα φέτες το μοτέρ, ρεκτιφιέ κύλινδρος και κεφαλή. Συν ότι ψιψιψίνια και κοκοκόψαρα βγουν... 3) Τέλος εποχής (το πιθανότερο). Το παπί με εξυπηρέτησε σχεδόν 15 χρόνια. Ώρα να ξεκουραστεί. Και γιατί το λέω; Μπορεί από μοτέρ να είναι εντάξει αλλά ένα μηχανάκι δεν είναι μόνο κινητήρας. Κάθε μέρα φορτώνεται δύο γομάρια 170 κιλά σύνολο οπότε από πλαίσιο, τί;;; Μην ξεχνάμε ότι το παπί είναι από τα βάθη της Κίνας και τα μέταλλα και η γενικότερη κατασκευή και ποιότητα είναι επιεικώς μέτρια. Και για να πω την αλήθεια, έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου και αρχίζω να ανεβαίνω με κρύα καρδιά. Και σκέφτομαι ότι αντί να "επενδύσω" χρήμα και χρόνο σε μια τελειωμένη υπόθεση (που ήδη δυσκολεύομαι να βρω ανταλλακτικά όπως τα πλαστικά του) καλύτερα να βρω κάτι άλλο για καθημερινή χρήση. Με βλέπω να χτυπάω κάνα Inazuma. Εννοείται ότι η συζήτηση είναι ελεύθερη και είμαι ανοιχτός σε κάθε σκέψη και άποψη. Έχω λίγους μήνες μέχρι να αποφασίσω.
  12. Η μόνη βελτίωση που μπορείς να κάνεις σε αυτό το μηχανάκι είναι ένα καλό σέρβις και να το επαναφέρεις στην εργοστασιακή κατάσταση. Αρχαία σχεδίαση, αστείο πλαίσιο, ανύπαρκτα φρένα, επικίνδυνη ανάρτηση. Για 50αρι είναι από μόνο του αρκετά δυνατό (δίχρονο) δεν χρειάζεται και άλλο. Για οτιδήποτε παραπάνω, πας γυρεύοντας. Υγ. Αν θέλεις παραπάνω, βρες ένα v90.
  13. @Tasos Meliτόσο σάπιο το v50; Έχω καλές αναμνήσεις από αυτό το μηχανάκι και να σου πω, το σκεφτόμουν να βρω και να φτιάξω ένα τέτοιο, τελείως μαμά... Dream bike!
  14. CRX

    Moter

    Φίλε και σύντροχε @karellen η κοινωνία και η χώρα που ζούμε, χρόνια ολόκληρα αντί να προσφέρει παιδεία, το μόνο που κάνει - και το κάνει καλά - είναι να εκκολάπτει Καραγκιόζηδες και Χατζηαβάτες. Όταν κληθώ να λογοδοτήσω τί έκανα για να αλλάξει αυτή η κατάσταση, εγώ τουλάχιστον θα έχω κάτι να πω. Έστω και αν σπατάλησα χρόνο και κόπο. Έστω και μέσα από ένα πληκτρολόγιο. Έστω και αν φαίνομαι αφελής ή αδαής. Χαλάλι. Αλίμονο σε αυτούς που ακυρώνουν και διαγράφουν χωρίς καμία προσπάθεια. Και όταν πρόκειται για ανθρώπους, δεν χωράει καμία πρόγνωση. Ούτε προοικονομία της ζωής. Οι άνθρωποι πολλές φορές μπορεί να μας εκπλήξουν. Θετικά.
  15. CRX

    Moter

    Άρα βγάζεις δίπλωμα για μοτοποδήλατο και βρίσκεις ένα σωστό 50αρι και είσαι μάγκας και νόμιμος. Και πριν μου πεις για ανηφόρες και μπούρδες, με μαμά κινέζικο 50αρι, μόνο που είχε κοντό γρανάζωμα, έχω κάνει δικάβαλο, 80 κιλά ο καθένας μας, Πειραιά - Ωρωπό. Μια χαρά μας έβγαλε στις ανηφόρες του Καλάμου. Δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο αλλά δεν κόλλησε και πουθενά. Οπότε, σωστό γρανάζωμα και υπομονή και μια χαρά θα είσαι για τον επόμενο 1,5 χρόνο μέχρι να πάρεις το Α1. Και άσε τα monster και gtr... Δεν χρειάζεσαι 150cc για να κυκλοφορείς στην πόλη, στην ηλικία σου. Αλήθεια, οι γονείς - κηδεμόνες σου τί άποψη έχουν για όλα αυτά; Γιατί αν είσαι παράνομος και σου κάτσει η στραβή, αυτοί θα πληρώνουν μια ζωή...
×
×
  • Create New...