Jump to content

CRX

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    589
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    13

CRX last won the day on Μάιος 1

CRX had the most liked content!

Πόντοι

303 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος CRX

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    TCB Wind
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    V50 TownMate
  • dreamBike: Κυβισμός
    50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.849 προβολές προφίλ
  1. Αν από 52,4 το πας στα 60 χιλιοστά, η κατανάλωση θα είναι το τελευταίο που θα σε απασχολήσει... Αλήθεια, για ποιο μηχανάκι μιλάμε;
  2. Μπράβο Τάσο! Πολύ καλή δουλειά και πολύ καλό φωτορεπορτάζ. Άντε, είδαμε και ένα Suzuki! Μας έχουν φάει τα Honda και τα Yamaha!!!
  3. https://www.carpress.gr/kep-enimerose-politi-ich-meta-apo-6-mines-oti-i-metavivasi-akyrothike/ Βέβαια, στο άρθρο αναφέρεται αγοραπωλησία αυτοκινήτου αλλά νομίζω ότι ισχύει το ίδιο και για μηχανάκια από 51cc και πάνω. Καλύτερα ο ενδιαφερόμενος να ρωτήσει στο υπουργείο ή σε ένα γραφείο που αναλαμβάνει μεταβιβάσεις (διεκπαιρεωτής) εάν μπορεί και με ποιες προϋποθέσεις. Εκεί ξέρουν.
  4. Δίκιο έχουν τα παιδιά. Πήγες και εσύ και παρήγγειλες μηχανή. Décadence. Δωστο το ρημαδομηχανάκι και πάρε παπί, να γίνεις άνθρωπος. Και αν δεν βρεις παπί, θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και σου δίνω το δικό μου ανταλλαγή με το cbr. Ας βγαίνω ριγμένος, δεν πειράζει. Τόπο στα νιάτα. Για να βγάζεις και γούστα... Εννοείται ότι αστειεύομαι (για να μην πω ότι σαρκάζω) και εννοείται ότι στο μόνο πράγμα που τα παπιά υπερτερούν είναι στο κόστος συντήρησης και άντε να δεχτώ, στην ευκολία κίνησης σε αυστηρά αστικό ιστό (με μπόλικη επιφύλαξη). Όπως είπε και ο ιπτάμενος πιο πάνω, να ήταν η ζήλια ψώρα... Καλορίζικο και καλοτάξιδο. Πάντα όρθιος. Καλώς ήρθες στον κόσμο μας!
  5. Ε, ναι! Δεν υπάρχει τίποτα άλλο. Το ύψος του φλοτερ υποθέτω είναι ρυθμισμένο. Που και πάλι δεν θα χάλαγε στο παλιό από μόνο του. Πραγματικά, ούτε εγώ μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Ακόμα και για τη ζέστη, είναι ακραίο. Σαν OP στην περίπτωση μου άλλαξα το λεκανακι και ξεμπέρδεψα. Σε εσένα, 3 καρμπυρατέρ είναι πολύ περίεργο.
  6. Εκεί που αφήνεις το μηχανάκι το χτυπάει ήλιος; Μήπως από τη ζέστη υπερχειλίζει. Ή μήπως όταν πας να το παρκάρεις περνάς από καμιά τρελή ανηφοροκατηφόρα και ξεχειλίζει το λεκανακι από την κλίση;
  7. Αν πρόκειται για 50αρι, θέλεις απόδειξη από την αντιπροσωπεία ή βεβαίωση από μηχανικό ότι αγοράστηκε ή/και τοποθετήθηκε το καινούργιο κάρτερ χωρίς αριθμό ώστε να βγάλεις άδεια άνευ αριθμού κινητήρα στην τροχαία. Αν πρόκειται για μεγαλύτερο μηχανάκι, αυτό που γνωρίζω ως τώρα είναι ότι πρέπει να χτυπηθούν καινούριοι αριθμοί στο κάρτερ από μηχανολόγο μηχανικό, μετά από την αλλαγή που θα κάνει στην άδεια και τη γνωστοποίηση στο υπουργείο. Το υπουργείο δεν βγάζει άδεια άνευ αριθμού κινητήρα. Αλλά επειδή αυτό ίσχυε μέχρι πριν από λίγα χρόνια που το είχα ψάξει, καλύτερα να γίνει μια ερώτηση σε έναν μηχανολόγο μήπως έχει αλλάξει κάτι. Περί άδειας κυκλοφορίας και αριθμού κινητήρα. Είτε πρόκειται για αυτοκίνητο είτε για μηχανή υπάρχουν δύο περιπτώσεις και έχει να κάνει συνήθως με τον χρόνο της πρώτης ταξινόμησης (μιλάω από προσωπική εμπειρία τόσο σε αυτοκίνητο όσο και σε μηχανή): α) η άδεια να αναγράφει και τύπο κινητήρα και σειριακό αριθμό. Δυστυχώς (ή ευτυχώς), σε αυτή την περίπτωση η οποιαδήποτε αντικατάσταση με ίδιου τύπου κινητήρα χρειάζεται απόδειξη αγοράς. β) η άδεια να αναγράφει μόνο τον τύπο κινητήρα. Η αντικατάσταση με ίδιου τύπου κινητήρα δεν απαιτεί απόδειξη αγοράς. Εννοείται ότι η αντικατάσταση με διαφορετικό τύπο κινητήρα είναι τελείως άλλο θέμα και χρειάζεται άλλη διαδικασία (και αρκετά χρονοβόρα και δαπανηρή).
  8. Υπάρχουν πολλές ηλεκτρονικές πλατφόρμες που δουλεύουν. Μπήκα τυχαία σε μία και βρήκα για σήμερα, με το Ελυρος κόστος επιβάτη σε οικονομική θέση 49€ και κόστος μηχανής 26€. Αν θέλεις να το στείλεις ασυνόδευτο αλλάζει το πράγμα. Συνήθως γίνεται φορτωτική και καλύτερα να συνεννοηθείς με πρακτορείο για τρόπο και κόστος ή να περιμένεις κάποιο μέλος που το έχει κάνει πρόσφατα να σου δώσει έγκυρες πληροφορίες.
  9. Καλύτερα ή τουλάχιστον το ίδιο με του Lifan που σκέφτεσαι να βάλεις. Έχεις ένα παπί που προέρχεται από τα βάθη της Κίνας. Θέλεις να βάλεις στρόφαλο από ένα άλλο παπί που προέρχεται από τα βάθη της Κίνας. Ποιο το όφελος; Τα Daytona (dayang) είναι από τα πιο αξιόπιστα κινέζικα μηχανάκια. Τα 125αρια Lifan από την άλλη, όχι. Πονάνε ακριβώς στο στρόφαλο· τον κόβουν αν ζοριστούν. Τώρα, ο ισχυρισμός ότι αν ανέβεις σε κυβικά, το μοτέρ θα γίνει πιο αξιόπιστο, είναι αστείος. Οποιαδήποτε μετατροπή τέτοιου είδους, κάνει τα μοτερακια πιο ευάλωτα. Ακόμα και τα επώνυμα. Αν το μοτέρ σου είναι εντάξει, άσε το όπως είναι. Αν έχει φάει το κυλινδροπίστονο, άλλαξε το με ένα ίδιο ή στείλε τον κύλινδρο σε καλό μηχανουργείο για ρεκτιφιέ και ταίριασμα πιστονιου. Αν θέλεις να ανέβεις χιλιοστά, μέχρι 54 είναι ανεκτό, δηλαδή σχεδόν τίποτα. Οτιδήποτε άλλο, πας γυρεύοντας.
  10. Γιατί θέλεις να βάλεις στρόφαλο; Έπαθε κάτι ο δικός του;
  11. CRX

    Glx 90cc αναβάθμιση

    Όχι, δυστυχώς. Προσωπικά, βάφω μόνος μου αλλά έχω όλα τα "κομφόρ". Παλιά μαθήτευσα δίπλα σε φίλο που κάποτε το έκανε επαγγελματικά (και ήταν καλλιτέχνης!)
  12. CRX

    Glx 90cc αναβάθμιση

    Για τη βαφή: Τα spray δεν είναι τόσο καλά για ολική βαφή. Δεν παίρνουν καταλύτη οπότε δεν είναι ανθεκτικό το αποτέλεσμα. Επίσης, τα πλαστικά θέλουν ειδική προεργασία και primer αν χρειαστεί να τα τριψεις τελείως. Γενικά, η βαφή δεν είναι "παίρνω το χρώμα και το ρίχνω". Αν σε ενδιαφέρει το οπτικό αποτέλεσμα, άσε έναν ειδικό να το αναλάβει. Αν θέλεις απλά να μην σκουριάσει, κάνε το. Το glx δεν έχει εγκέφαλο. Μια χαρά θα είσαι με ότι σου είπε ο @ShapeshifterGR98. Από εκεί και πέρα μπορείς να παίξεις λίγο με το γρανάζωμα για να το φέρεις στα γούστα σου. Κάτι άλλο δεν θέλει.
  13. Σιγά μην κλάψουμε κιόλας... Αν θεωρείς λάθος μια απάντηση, διόρθωσέ την ή αγνόησέ την. Αν δεν σου αρέσει το ύφος, ζήτα εξηγήσεις. Αν νιώθεις προσβεβλημένος, χρησιμοποίησε τα μέσα που διαθέτει το forum και αν έχεις δίκιο, θα δικαιωθείς. Τα έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και πίστεψε με, δουλεύουν. Προφανώς και δεν κατάλαβες ούτε τι σου έγραψα ούτε γιατί τα έγραψα. Έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά από το ελληνικό δημόσιο για να έχω σχετική εμπειρία και γνώση. Από εκεί και πέρα, ακολούθησε όποια συμβουλή θέλεις. Δεν μου καίγεται καρφί είτε μπλέξεις είτε ξεμπλέξεις. Και προς κάθε επίδοξο μιμητή σου: εδώ είμαστε όλοι φιλοξενούμενοι. Ούτε εγώ, ούτε εσύ πληρώνουμε για τη λειτουργία, ούτε χάνουμε το χρόνο μας για τη συντήρηση του χώρου. Οπότε καλό είναι να δείχνουμε το στοιχειώδη σεβασμό. Όσον αφορά στους χαρακτηρισμούς σου, να ξέρεις ότι ένα generic username δεν σου προσφέρει καμία ασφάλεια ανωνυμίας. Εδώ και πολλά χρόνια ότι γράφει δεν ξεγράφει και πολύ εύκολα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιοδήποτε νόμιμο λόγο συμπεριλαμβανομένης και της νομικής οδού. Γι' αυτό, καλό είναι πριν προβείς σε οποιοδήποτε χαρακτηρισμό και γενικά, γραφόμενο λόγο, να θυμάσαι ότι θα σε κυνηγάει ισοβίως... Φιλιά και αντίο.
  14. Δεν έχεις πιάσει τον εαυτό σου να επαναλαμβάνεται; Αυτό ακριβώς έκανα. Προκειμένου να κάνω edit το κείμενο, πρόσθεσα την τελευταία πρόταση. Προφανώς και έχουμε διαφορετική αίσθηση του χιούμορ. Δεν απαιτώ να κατανοήσεις το ύφος μου. Αντιλαμβάνομαι ότι ο καθένας μας αντιδρά με διαφορετική σοβαρότητα σε οποιαδήποτε διεργασία εμπλέκεται. Κάπου εδώ θα σε αφήσω.
  15. @A-nik-iΚαθόλου ειρωνεία. Και λυπάμαι πολύ που το ύφος μου το εκλαμβάνεις σαν ειρωνικό. Ιδιαίτερα τη τελευταία πρόταση, μάλλον χιούμορ θα τη χαρακτήριζα με μπόλικη δόση αυτοσαρκασμού. Και νομίζω ότι δεν έχω δώσει ποτέ τέτοια δείγματα γραφής εδώ μέσα ώστε να χαρακτηριστώ είρωνας. Απεναντίας, θα έλεγα.
×
×
  • Create New...