Jump to content

Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8.370
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    122

Tasos Meli last won the day on Νοέμβριος 26

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

4.952 Excellent

6 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Συνταξιούχος
  • Γενέθλια 01/01/1980

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μπανανία
  • Ενδιαφέροντα
    Να τρώγω μπανάνες

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Townmate
  • myBike: Κυβισμός
    49

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC IS17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    Ténéré 700

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

32.706 προβολές προφίλ
  1. Αγοράζει κανένας Honda στην Ελλάδα του 2020+? Ειδικά στα αυτοκίνητα δεν βλέπω να κυκλοφορούν καινούργια, τα Volvo είναι περισσότερα, σιγά μην ασχοληθούν με την αγορά της Ελλάδας και τον εισαγωγέα της.
  2. Εγώ πάντως το XR το έχω ακόμα, αλλά σε κομμάτια, ξεκίνησα ένα λίφτινγκ από το 2019 και ακόμα δεν τελείωσε… για μονοπάτια δεν το κόβω άλλο, όταν τελειώσει το 400 μου θα ξεκινήσω και ένα XR600R ξαδέλφου μου για να πάμε καμιά εκδρομούλα χωτάδα όπως παλιά.
  3. Εγώ προτείνω να πάρεις 2 στάντ, ένα για μπροστά και ένα για πίσω ώστε να μην ακουμπάνε οι τροχοί κάτω και πατηθούν τα λάστιχα, καλό είναι όπως ειπώθηκε να γεμίσει το ντεπόζιτο, και η μπαταρία να μπει σε συντηρητή, καλό επίσης θα ήταν να μπουνε στα λάστιχα ηλεκτρικές κουβέρτες ώστε η θερμοκρασία του ελαστικού να μην πέσει κάτω από 7 βαθμούς Κελσίου και να παραμένουν μαλακά και έτοιμα για χρήση, η αλυσίδα είναι καλό να λιπανθεί για να μην σκουριάσει, πιστεύω να την σκεπάσεις με ένα μεγάλο κομμάτι μαλακό πανί πριν της καλύψεις με κουκούλα, τα καλάμια στο μπροστινό να τα περάσεις με λιπαντικό για να μην σκουριάσουν και μετά να τα σκουπίσεις πριν την πρώτη χρήση να φύγουν οι σκόνες.
  4. Tasos Meli

    Πάπιος no more?

    Εννοείται ότι καλά κάνεις και το σκέφτεσαι, και δείχνεις ότι έχεις συνείδηση λέγοντας ότι δεν θέλεις να το φορτώσεις σε κάποιον, αλλά ένα λειτουργικό μηχανάκι είναι άδικο να μείνει αχρησιμοποίητο ενώ θα μπορούσε να δώσει μεροκάματο σε κάποιον που το χρειάζεται, πραγματικά δεν θέλω να σου επιβάλω την άποψη μου και συγνώμη που επέμεινα.
  5. Tasos Meli

    Πάπιος no more?

    Υπερβολικό σε βρίσκω με το θέμα αντοχής του πλαισίου, έχει δει κάποιο ράγισμα? Μπορεί να γίνει έλεγχος αν έχει ραγίσματα ή σαπίλες και αν είναι οκ πούλησε το σε λογική τιμή ώστε να το πάρει κάποιος που θέλει ένα μηχανάκι να κάνει τη δουλειά του, υπάρχουν σίγουρα αγοραστές που δεν θα δώσουν τόσο σημασία στην εμφάνιση.
  6. Tasos Meli

    Πάπιος no more?

    Εγώ βλέπω ότι θέλεις να ξοδέψεις χρήμα, αλλά παράλληλα ψάχνεις και την ανανέωση, προσωπικά θα το πουλούσα και θα πήγαινα σε κάτι άλλο εκτός πάπιας, ίσως σφουχτερ με μεγάλο τροχό? Υ.Γ. 150cc και πάνω.
  7. Tasos Meli

    Gilera runner 50

    Σου έχω λύση με κόστος 5€, που μένεις όμως?
  8. Σε ζηλεύω, αυτό το μηχάνημα τέτοια οδήγηση θέλει!
  9. Εσύ βάλε, μιλάμε για μηχανάκι άλλης χιλιετίας.
  10. Το να πάρεις ένα V50 και να το φτιάξεις όπως ήταν μαμά θα σου πω ναι, μετά από καλό έλεγχο για σαπίλες, φυσικά, αλλά μέχρι εκεί, το να πάρεις ότι βρεθεί μπροστά σου και να του βάλεις μοτέρ με τη διπλάσια ιπποδύναμη θα πω όχι.
  11. Με αφορμή το θέμα και αυτό σου το σχόλιο, μου έδωσες την έμπνευση να προχωρήσω σε μια βαριά βελτίωση ενός V50, σκέφτομαι να φτιάξω το V500R, με μοτέρ από RD500, φυσικά δίχρονο για να μην χάσει την ταυτότητά του το μηχανάκι. Σαν μια δεύτερη έκδοση θα κυκλοφορήσω το V500RR με μοτέρ από YZR500 για παραπάνω σπορ αίσθηση.
  12. Το βίντεο πάντως αδικεί τις επιδόσεις του, μετά που γύρισα σπίτι καθάρισα το φίλτρο που είχε πιάσει μάκα και ανέπνευσε, ανηφόρα έβαζα και τρίτη να ουμε…
  13. Έχω κάνει “review” σε ένα V50 που κάποτε μου έφερνε ένας μπάρμπας από το χωριό, στο βίντεο φαίνεται η διχρωμία ανάμεσα σε πλαίσιο και περιφερειακά, επειδή και αυτό κόπηκε στη μέση.
  14. Το V50 είναι το MATE, όχι το Townmate που γράφεις (μάλλον και σύ δεν τα ξέρεις) τα V50 κόβαν σκελετό σε πάνω στον λαιμό από την σαπίλα, οι δε αναβάτες μαζεύανε τα δόντια τους από την άσφαλτο. Το να κάνεις ελεύθερη αναρρίχηση σε βράχο χωρίς σχοινί ασφαλείας είναι πολύ πιο ασφαλές από το να βάλεις μοτέρ F1Z σε V50, καλύτερα να πάρεις κινέζικο ηλεκτρικό πατίνι, μηχανάκι 50 χρόνων είναι, σοβαρέψου.
  15. Εάν δουλεύουν παράλληλα στον ίδιο χρόνο θέλει ένα μεγάλο καρμπυρατέρ, εάν έχουν διαφορετική γωνία σφηνώσεις τότε επαρκεί το ένα μαμά ας πούμε καρμπυρατέρ.
×
×
  • Create New...