Jump to content

Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7179
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    15

Tasos Meli last won the day on Ιούνιος 7

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

4141 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/1983

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC IS17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    Ténéré 700

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

17972 προβολές προφίλ
  1. Tasos Meli

    Cbr 400 r 2020

    Για τα υπόλοιπα μέλη δεν ξέρω, αλλά εγώ είμαι τετρακοσιολατρης και με ενδιαφέρει η κατηγορία αυτή.
  2. Tasos Meli

    Cbr 400 r 2020

    Το 400 όντως στην Ελλάδα δεν έχει θέση γιατί το 500 όπως και να το κάνουμε είναι καλύτερο, η δίκη μου ένσταση είναι στο ότι η Honda τον παίζει λίγο, αντί να κάνει ένα ανταγωνιστικό 500αρι με 60-65 άλογα το έχει αφήσει στο A2 με 47, πραγματικά το 500X μου αρέσει αλλά τα άλογα του είναι λίγα.
  3. Tasos Meli

    Cbr 400 r 2020

    Όπως είδα η διαφορά τους είναι μόνο στη διαδρομή. Βασικά γιατί να βγαίνει το 500 από τη στιγμή που το 400 βγάζει σχεδόν τα ίδια άλογα και την ίδια ροπή?
  4. Αν νιώθεις ότι πατηναρει έστω και λίγο βάλε, αν δεν έχεις τέτοια προβλήματα εγώ θα έλεγα να το αφήσεις όπως είναι.
  5. Μπορείς να χρησημοποιησεις και αυτό που έχεις αλλά να τυλίξει γύρω του ένα κομμάτι μεταλλική σίτα ώστε το υλικό που θα χρησημοποιησεις για τη μείωση θορύβου να μην μπορεί να περάσει από τις τρυπες.
  6. Τα δίχρονα το μόνο που χρειάζονται για να δουλέψουν σωστά είναι ο θάλαμος διαστολής, το “τελικο” ή σιλανσιέ ή όπως αλλιώς το λένε, είναι καθαρά και μόνο για να μειώνει το θόρυβο, στη δική σου περίπτωση τα 9 χιλιοστα είναι μεγάλες τρύπες και σαν αποτέλεσμα θα σου ξερνάει πιο γρήγορα το υλικό που θα βάλεις μέσα, επίσης να έχεις στο νου ότι το συνολικό μήκος της εξατμηση μπορεί να σου διαφοροποιήσει τις στροφές που το μηχανάκι σου θα βγάζει μέγιστη ροπή και ιπποδύναμη.
  7. 1-1,2 κιλά σφίγγουν οι βίδες ή τα παξιμάδια των 6mm
  8. Τσέκαρα το κανάλι πριν γράψω, το ξέρω ότι δεν είναι δικό σου, δεν είπα ότι δεν πηγαίνει, ίσα ίσα δουλεύει αρκετά στρωτά και ρολάρει όμορφα στο δρόμο, αλλά όταν εστιάζουν στο κοντέρ που γράφει ότι να ναι κάτι δε μου κάθεται καλά.
  9. Το κοντέρ είναι λίγο αισιόδοξο βλέπω...
  10. Αφού είσαι γνωστής αυτό πως και δεν το γνωρίζεις?
  11. Δεν έχει να κάνει με τη μάρκα, ο τύπος του καρμπ παίζει ρόλο, πολλοί βάζουν 24 αρι pwk που είναι για δίχρονα, αυτό στην εργοστασιακή του κατάσταση έχει πιο μεγάλα ζιγκλερ σε σχέση με ένα 24 αρι π.χ. που είναι για τετράχρονο.
  12. Εγω απλα εγραψα την εμπειρια μου με βαση το δικου μηχανακι που το εφτιαξα με τα χερια μου, το δικο σου το ξερεις εσυ, αν νομιζεις οτι με το καρμπυρατερ θα φτιαξει τοτε αλλαξε το και βλεπεις την μετεπειτα πορεια. Αλλα καλο ειναι να ξεκιναει μια βελτιωση απο τα βασικα, δεν βαζουμε ενα κυλινδρο 51 με ενα πιστονι που θα μας δωσει το μαγαζι και το κλεινουμε περιμενωντας να ξυρισει την ασφαλτο, εγω για να καταληξω στο τι φταιει αλλαξα 2 εξατμησεις, 3 εκκεντροφορους, 3 καρμπυρατερ και 2 ηλεκτρονικες και τελικα ενα βιντεο στο ΥΤ μου ανοιξε τα ματια.
  13. Το προβλημα που δεν παει οπως λες, μηπως δεν οφειλεται στο καρμπυρατερ αλλα στο πιστόνι? Το piston squish ειναι σωστο? οταν αυτο δεν ειναι σωστο για να γεμισεις τον χωρο καυσης καταφευγεις σε μεγαλυτερο καρμπ, λανθασμενα ομως... στο δικο μου παπι που το διορθωσα απο 26αρι που ειχα εβαλα 20αρι και πηγαινει πιο καλα.
  14. Σε ολα τα μανιβελάτα η κινηση μεταδιδεται μεσω του συμπλεκτη, δεν εχει να κανει με τη φορά περιστροφης, το προβλημα θα προκυψει επειδη θα δεχεται αποτομα περισσοτερη δυναμη σε σχεση με μια απλη "μανιβελιά" Αυτο ειναι αρκετά πιθανο και καταστροφικο σε περιπτωση που συμβει.
  15. Tasos Meli

    Xmax 250 η nexus 500

    Επειδή σαν μοτέρ δεν το γνωρίζω, αρχικά θα ήταν πολύ χρήσιμο να μιλήσει κάποιος που το ξέρει, το ποσό αξιόπιστο είναι ή για προβλήματα που συνήθως βγάζει. Απο τη μια έχουμε ένα νεότερο κατά 3 χρόνια 250cc αλλά από την άλλη ένα 500αρι που τα κυβικά του θα σε διευκολύνουν να κανείς πιο εύκολα τα ταξίδια σου.
×
×
  • Create New...