-
Δημοσιεύσεις
8.370 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
122
Tasos Meli last won the day on Νοέμβριος 26
Tasos Meli had the most liked content!
Πόντοι
4.952 ExcellentΣχετικά με το μέλος Tasos Meli
-
Κλάση
Συνταξιούχος
- Γενέθλια 01/01/1980
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Μπανανία
-
Ενδιαφέροντα
Να τρώγω μπανάνες
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
Townmate
-
myBike: Κυβισμός
49
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
HJC IS17
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
dreamBike: Μοντέλο
Ténéré 700
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
32.706 προβολές προφίλ
-
Αγοράζει κανένας Honda στην Ελλάδα του 2020+? Ειδικά στα αυτοκίνητα δεν βλέπω να κυκλοφορούν καινούργια, τα Volvo είναι περισσότερα, σιγά μην ασχοληθούν με την αγορά της Ελλάδας και τον εισαγωγέα της.
-
Xωμάτινη μπουγάτσα...
Ο Tasos Meli δημοσίευσε στο Θέμα του kalimera8764
Συναντήσεις (Μελών και όχι μόνο)Εγώ πάντως το XR το έχω ακόμα, αλλά σε κομμάτια, ξεκίνησα ένα λίφτινγκ από το 2019 και ακόμα δεν τελείωσε… για μονοπάτια δεν το κόβω άλλο, όταν τελειώσει το 400 μου θα ξεκινήσω και ένα XR600R ξαδέλφου μου για να πάμε καμιά εκδρομούλα χωτάδα όπως παλιά. -
Προετοιμασία για τον χειμώνα
Ο Tasos Meli δημοσίευσε στο Θέμα του TheReaper
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Εγώ προτείνω να πάρεις 2 στάντ, ένα για μπροστά και ένα για πίσω ώστε να μην ακουμπάνε οι τροχοί κάτω και πατηθούν τα λάστιχα, καλό είναι όπως ειπώθηκε να γεμίσει το ντεπόζιτο, και η μπαταρία να μπει σε συντηρητή, καλό επίσης θα ήταν να μπουνε στα λάστιχα ηλεκτρικές κουβέρτες ώστε η θερμοκρασία του ελαστικού να μην πέσει κάτω από 7 βαθμούς Κελσίου και να παραμένουν μαλακά και έτοιμα για χρήση, η αλυσίδα είναι καλό να λιπανθεί για να μην σκουριάσει, πιστεύω να την σκεπάσεις με ένα μεγάλο κομμάτι μαλακό πανί πριν της καλύψεις με κουκούλα, τα καλάμια στο μπροστινό να τα περάσεις με λιπαντικό για να μην σκουριάσουν και μετά να τα σκουπίσεις πριν την πρώτη χρήση να φύγουν οι σκόνες. -
Εννοείται ότι καλά κάνεις και το σκέφτεσαι, και δείχνεις ότι έχεις συνείδηση λέγοντας ότι δεν θέλεις να το φορτώσεις σε κάποιον, αλλά ένα λειτουργικό μηχανάκι είναι άδικο να μείνει αχρησιμοποίητο ενώ θα μπορούσε να δώσει μεροκάματο σε κάποιον που το χρειάζεται, πραγματικά δεν θέλω να σου επιβάλω την άποψη μου και συγνώμη που επέμεινα.
-
Υπερβολικό σε βρίσκω με το θέμα αντοχής του πλαισίου, έχει δει κάποιο ράγισμα? Μπορεί να γίνει έλεγχος αν έχει ραγίσματα ή σαπίλες και αν είναι οκ πούλησε το σε λογική τιμή ώστε να το πάρει κάποιος που θέλει ένα μηχανάκι να κάνει τη δουλειά του, υπάρχουν σίγουρα αγοραστές που δεν θα δώσουν τόσο σημασία στην εμφάνιση.
-
Εγώ βλέπω ότι θέλεις να ξοδέψεις χρήμα, αλλά παράλληλα ψάχνεις και την ανανέωση, προσωπικά θα το πουλούσα και θα πήγαινα σε κάτι άλλο εκτός πάπιας, ίσως σφουχτερ με μεγάλο τροχό? Υ.Γ. 150cc και πάνω.
-
Σου έχω λύση με κόστος 5€, που μένεις όμως?
-
Tερμα το γκάζι και ένταση στο μάξιμουμ σε χωμάτινη ''πτήση'' με Tenere 700
Ο Tasos Meli δημοσίευσε στο Θέμα του mallllias
Φωτογραφία / VideoΣε ζηλεύω, αυτό το μηχάνημα τέτοια οδήγηση θέλει! -
Εσύ βάλε, μιλάμε για μηχανάκι άλλης χιλιετίας.
-
Το να πάρεις ένα V50 και να το φτιάξεις όπως ήταν μαμά θα σου πω ναι, μετά από καλό έλεγχο για σαπίλες, φυσικά, αλλά μέχρι εκεί, το να πάρεις ότι βρεθεί μπροστά σου και να του βάλεις μοτέρ με τη διπλάσια ιπποδύναμη θα πω όχι.
-
Με αφορμή το θέμα και αυτό σου το σχόλιο, μου έδωσες την έμπνευση να προχωρήσω σε μια βαριά βελτίωση ενός V50, σκέφτομαι να φτιάξω το V500R, με μοτέρ από RD500, φυσικά δίχρονο για να μην χάσει την ταυτότητά του το μηχανάκι. Σαν μια δεύτερη έκδοση θα κυκλοφορήσω το V500RR με μοτέρ από YZR500 για παραπάνω σπορ αίσθηση.
-
Το βίντεο πάντως αδικεί τις επιδόσεις του, μετά που γύρισα σπίτι καθάρισα το φίλτρο που είχε πιάσει μάκα και ανέπνευσε, ανηφόρα έβαζα και τρίτη να ουμε…
-
Έχω κάνει “review” σε ένα V50 που κάποτε μου έφερνε ένας μπάρμπας από το χωριό, στο βίντεο φαίνεται η διχρωμία ανάμεσα σε πλαίσιο και περιφερειακά, επειδή και αυτό κόπηκε στη μέση.
-
Το V50 είναι το MATE, όχι το Townmate που γράφεις (μάλλον και σύ δεν τα ξέρεις) τα V50 κόβαν σκελετό σε πάνω στον λαιμό από την σαπίλα, οι δε αναβάτες μαζεύανε τα δόντια τους από την άσφαλτο. Το να κάνεις ελεύθερη αναρρίχηση σε βράχο χωρίς σχοινί ασφαλείας είναι πολύ πιο ασφαλές από το να βάλεις μοτέρ F1Z σε V50, καλύτερα να πάρεις κινέζικο ηλεκτρικό πατίνι, μηχανάκι 50 χρόνων είναι, σοβαρέψου.
-
Μοτοσυκλέτα τετρακύλινδρη με ΔΥΟ καρμπυρατερ, ποιές υπάρχουν;
Ο Tasos Meli δημοσίευσε στο Θέμα του Kostakis88
Χ vs Ψ [vs Ω]...Εάν δουλεύουν παράλληλα στον ίδιο χρόνο θέλει ένα μεγάλο καρμπυρατέρ, εάν έχουν διαφορετική γωνία σφηνώσεις τότε επαρκεί το ένα μαμά ας πούμε καρμπυρατέρ.