Jump to content

Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7.848
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    42

Tasos Meli last won the day on Οκτώβριος 14

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

4.665 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 26/12/1983

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC IS17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    Ténéré 700

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

22.883 προβολές προφίλ
  1. Όλα είναι σχετικά, αν κάνεις ντελίβερι σε χωριό ή μικρή πόλη που οι αποστάσεις είναι μικρές και η κίνηση είναι σε λογικά πλαίσια τότε ίσως είναι μια καλή επένδυση, η αυτονομία που θα έχει είναι ένα θέμα, ας μιλήσουν και παιδιά που το έχουν κάνει επαγγελματικά αν βγαίνει.
  2. Αφού δεν έγινε κάτι με το reset τότε θέλει να κανείς ένα έλεγχο και επισκευή στο σύστημα τροφοδοσία και στο σύστημα καθαρισμού αέρα.
  3. Θα κρατήσεις πατημένο το μπροστα και το πίσω φρένο ταυτόχρονα και θα ανοίξεις και θα κλείσεις 3 φορές τον κεντρικό διακόπτη, αυτό θα κάνει reset και το μηχανάκι θα είναι έτοιμο.
  4. Tasos Meli

    Enduro Ξεκινημα

    Στο δικό μου που έκανα διπλή χρήση, για το βουνο είχα τα μαμα 15/45 και για δρόμο 16/42, με 15/45 σε μοταρντ θα έκανε σούζα με ξερογκαζο και η 5η.
  5. Αυτό έγινε γιατί η βενζίνη είναι πιο ακριβή πλέον.
  6. Tasos Meli

    Enduro Ξεκινημα

    Θέλεις 2 σετ πλαστικά, 2σετ ζαντολάστιχα που θα έχουν και δίσκους πάνω, συν γρανάζι στον πίσω, και ένα γρανάζι για μπροστα, κανονικά θέλεις και δεύτερη αλυσίδα, και σε περίπτωση που στα μοταρντ έχεις oversize δίσκο πρέπει να βγάζεις τον ανταπτορα, όλη αυτή η μανούρα κοστίζει όπως καταλαβαίνεις σε ευρώ και σε χρόνο, άσε που τα τακάκια δεν θα πιάνουν στο δίσκο σωστά και τα φρένα σου θα υπολειτουργούν, εκτός αν αλλάζεις και τακάκια, αλλιώς θα βαζοβγαζεις και δισκοπλακες, ένα φεγγάρι το έκανα και γω αλλά η αλλαγή γινόταν φθινόπωρο-καλοκαίρι, όχι καθε ΣΚ, υπάρχει κι αλλη λυση αλλά πάλι θα πρέπει να αγοράσεις διπλά κάποια πράγματα.
  7. Καλησπερα, αρχικα να σου υπενθυμισω οτι οι τροχαιοι-αστυνομικοι δεν ειναι μαλακες, ακομα και ο 60αρις κατσικοβλαχος ξερει ή ειναι σε θεση να καταλαβει αν αυτο που καβαλας καλυπτεται απο το διπλωμα σου, οπώτε δεν θα τη γλιτωσεις. Επισης με 2000ευρω το μονο σιγουρο ειναι οτι θα πάρεις χρεπακι, εγγυημενα στο λεω αυτο. Η εμπειρια που εχεις αποκτησει ειναι το να ισορροπεις πανω σε 2 τροχους , αλλο το κανω βολτες στο χωριο μου και αλλο το οδηγω στην Αθηνα, και εγω εκανα enduro και σκαρφαλωνα σε κατσαβραχα αλλα στην Αθηνα η εμπειρια μου δε μετραει καθολου. Απ οτι εχω καταλαβει εχεις κανει τις γυρες σου στα διαφορα φόρα (φορουμς που λεμε και στο δικο μου χωριο) και εχεις παρει την ιδια απαντηση, θεωρεις οτι τα 46 αλογα που σου επιτρεπει το Α2 ειναι λιγα για να παρεις μια μηχανη στο οριο αυτο, στην Αθηνα θα κυκλοφορεις δεν θα πας Nordkapp. Ειμαστε στο 2021 ασε πισω σου τη λογικη του χωριατακου που ειχαμε πριν 20 χρονια (εγω τουλαχιστον), παρε κατι που να κυκλοφορεις ΝΟΜΙΜΑ, να απολαμβανεις τη βολτα σου και οχι να φοβασαι μη γινει η στραβη. Αν σε πιασουν με Α2 απλα θα καταθεσεις την πινακιδα απο το μηχανακι σου μαζι με την αδεις κυκλοφοριας, θα φας προστιμο και θα πας δικαστηριο, αν προκαλεσεις ατυχημα θα πληρωσεις επιπλεον τα σπασμενα, αλλα αν ειναι δυστυχημα θα κλαις για το υπολοιπο της ζωης σου. Βασικα ειπα οτι και ολοι οι προηγουμενοι, συγνωμη αν στην εσπασα και γω!
  8. Tasos Meli

    Εξάτμισή Grand

    Στο παπι μου εχω βαλει μια GL Racing Trioval, την αγορασα ελαφρως μεταχειρισμενη και την εχω στο μηχανακι απο το '17, δεν εχει ιχνος σκουριας πανω της και το μηχανακι τι εχω σε μια αυλη εκτεθημενο στα καιρικα φαινομενα, με την ταπα δεν κανει πολυ θορυβο, δεν ειναι σαν τη μαμα αλλα δεν σπαει νευρα.
  9. Tasos Meli

    Αναρτήσεις cb500x

    Απ' οτι βλεπω εχει 2 χρονια εγγυηση, εχει ρυθμιση προφορτισης, ρυθμιση συμπιεσης και ρυθμιση επαναφορας, απο το μαμα που δεν εχει αυτες τις 2 βασικες ρυθμισεις σιγουρα καλυτερο, η διαρκεια του στη χρηση μαλλον ειναι αυτο που σε κανει να το ρωτας..?
  10. Tasos Meli

    Αναρτήσεις cb500x

    Επειδη δεν το γνωριζω, η πισω αναρτηση ρυθμιζεται ή οχι?
  11. Tasos Meli

    Αναρτήσεις cb500x

    Εχεις σκοπο να κρατησεις το πισω μαμα ελατηριο ή θα το αλλαξεις και αυτο?
  12. Εγώ κατάλαβα ότι “σνόμπαρες” την παλιά τεχνολογία, σε κάποιες περιπτώσεις, και σαφώς ανάλογα με τη χρήση, ίσως είναι η καλύτερη λύση.
  13. Το KLX230 που προτείνεις φέρει ακόμη πιο παλιά τεχνολογία σε σχέση με ένα ΧR από τα βάθη των 90s, το μόνο σύγχρονο πάνω του είναι ο ψεκασμός, και ότι το αγοράζεις κούτα.
  14. Tasos Meli

    Honda innova 125 καρμπ

    https://www.mybike.gr/guidelines/
×
×
  • Create New...