Jump to content

Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7.722
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    38

Tasos Meli last won the day on Ιούλιος 24

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

4.621 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 26/12/1983

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC IS17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    Ténéré 700

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

22.215 προβολές προφίλ
  1. Tasos Meli

    2.500 χλμ με kawasaki athlete

    Το 100κάτι Km/h πραγματικά είναι μια χαρά για παπί, σκοπός βέβαια δεν είναι η τελική, αλλά να μπορεί να παει πορεία με 70-80 χωρίς να στροφαρει υπερβολικά.
  2. Tasos Meli

    Aprilia Tuono 125 και RS125 Euro 5 2021

    Και στα 250-350 μονο τα διχρονα ειναι μηχανες, τα τετραχρονανα ειναι παπακια, ελαχιστες οι εξαιρεσεις.
  3. Tasos Meli

    Aprilia Tuono 125 και RS125 Euro 5 2021

    Πολύ ωραία μηχανάκια και τα 2, από δύναμη φτάνουν το ταβάνι του Α1, καλό θα ήταν να μπορούσαν να κλέψουν λίγο από το βάρος αλλά λογικά θα ανέβαζε κι άλλο το κόστος, πράγμα που δεν συμφαιρει, πιστεύω ότι καλύτερο για τα τωρινά ευρωπαϊκά δεδομένα. Κριμα για τα νέα παιδιά να τρώνε τέτοιο τσεκούρι με το Α1.
  4. Tasos Meli

    2.500 χλμ με kawasaki athlete

    κοιταξε... οσο φορουσα στο T μοτερ Crypton η μεγιστη τελικη που ειδα στο κινητο (gps) με ενα αρκετα μακρυ γραναζωμα ηταν 126km/h σε κατηφορα σκυμενος/κρυμενος/μαζεμενος στο μηχανακι, αν καποιοι θεωρουν αυτο το πραμα ως τελικη τοτε ναι... εγω τελικη θεωρω τη μεγιστη ταχυτητα που μπορει να πιασει σε ευθεια με τον αναβατη να καθεται κανονικα.
  5. Tasos Meli

    dv 50 αισθητηρας λ

    O "λ" ειναι για να σου κανει διορθωση στην αναλογια του μειγματος, να μην τον καταργησεις, θα πας με την εξατμηση στα χερια σε ενα εξατμησά να σου ανοιξει μια τρυπα και να σου κολλησει το καταλληλο σπειρωμα για τον δικο σου λ, το σημειο της κολλησης θα μελανιασει.
  6. Tasos Meli

    Innova ή supra 100

    Εσυ το λες για πλάκα, αλλά όλες αυτές οι τεχνολογίες που έχουν ενσωματώσει στις μηχανές και στα παπάκια τα έχουν κάνει ευάλωτα, το είπαμε και σε άλλο θέμα, στα ψεκαστά ανάβει ένα λαμπάκι και τρέμει η ψυχή του αναβατη, κάποια μηχανάκια πρέπει να παραμείνουν παλιάς τεχνολογίας, βλέπε κάτι εντουρο, ακόμα και τα 2Τ ψεκαστα τα κάνανε, εκεί να δεις τι θα πει αστοχία…
  7. Δεν τα λες και ολα πετυχημενα σε ομορφιά, ποιοτικα ειναι σιγουρα, αυτα που μου αρεσαν σαν μετατροπες ειναι τα σχετικα παλια μηχανακια, που ουτως ή αλλως το παλισιο τους Caferacerιαζει απο τη μανα του, τα CB ας πουμε ή το ΚΖ της Kawasaki
  8. Απο τη στιγμη που ο μαστορας ειπε για τεντωτηρα τοτε γιατι μιλαμε για καδενες..? αλλαξε τεντωτηρα, μην το αφηνεις να χειροτερεψει.
  9. Αν ακουγεται η καδενα τοτε θελει αλλαγη η καδενα , οχι το λαδι, Golf 6 εχω.. ξερω...
  10. Για να πετυχεις μια τετοια μετατροπη, θα πρεπει αρχικα να κατανοησεις για ποιο λογο κανανε τις μεταρροπες αυτες τον καιρο εκεινο, εν συντομια, ηταν μηχανακια με τα οποια συμμετειχαν σε μια ιδιοτυπη χρονομετρημενη κοντρα, πως μπορεις να κερδισεις χρονο κανοντας μια συγκεκριμενη αποσταση? 1) αυξηση ιποδυναμης 2) μειωση βαρους. Ποιος τροπος ειναι πιο φθηνος? Ετσι φτασαμε στα cafe racer, αφαιρουσαν οτι ηταν περιττο προκειμενου να πετυχουν τη μεγιστη μειωση βαρους. Τοτε ομως δεν τους ενοιαζε να ειναι καλαισθητο το αποτελεσμα, σημερα ομως που το καθιερωσαν ως στυλ μηχανης μας νοιαζει, σαν μετατροπη δεν ειναι φθηνη, αν πας να το κανεις με φθηνα ανταλλακτικα τοτε θα εχεις και ενα φθηνο αποτελεσμα, αντι να το βλεπουν και να το θαυμαζουν, θα το βλεπουν και θα ανακατευονται, προσωπικα ελαχιστα απο οσα εχω δει ηταν πραγματικα ωραια. Δωσε προσοχη στο τι θα παντρεψεις πανω στο μηχανακι σου για να μη βγει οπως τα περισσοτερα, μη βιαστεις, κανε ποιοτικη εργασια σε ολα.
  11. Μαστορα μην κανείς κανένα λάθος και ρίξεις σαπουνάδες και νερά και σου κάνει καμία υδραυλική συμπιεση γιατί θα τα πάρεις όλα στη μασχάλη, με νερά και σαπουνάδες κοιτάμε αν χάνουν αέρα τα λάστιχα, φουιτ που λέμε και μεις στο Παρίσι…
  12. Μπορείς και με σπρέι εκκίνησης πετρελαιοκινητήρων, ή αν έχεις κανένα φλόγιστρο προπανίου ή και φλόγιστρο με απλή μποτίλια (γκαζάκι που λέμε και στο χωριό μου) Χωρις να ανάψεις το φλόγιστρο εννοείται, μόνο το αέριο να βγαίνει.
  13. Θα βάλω και 2 μοτέρ λιφαν 125 πάνω και θα ναι έτοιμο!
  14. Δεν θέλω αντίγραφο, το γνήσιο θέλω.. Αλλη λύση παρακαλώ…
  15. Εγώ έχω λεφτά για Townmate αλλά μου αρέσει πιο πολύ ένα Hayabusa gen2, τι λύση υπάρχει?
×
×
  • Create New...