Jump to content

Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8.272
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    93

Tasos Meli last won the day on Ιούλιος 2

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

4.885 Excellent

5 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Συνταξιούχος
  • Γενέθλια 01/01/1980

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μπανανία
  • Ενδιαφέροντα
    Να τρώγω μπανάνες

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Townmate
  • myBike: Κυβισμός
    49

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC IS17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    Ténéré 700

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

27.870 προβολές προφίλ
  1. Δεν ξερω να σου δωσω την απαντηση που ζητας, ριξε μια ματια στο θεμα που θα βαλω απο κατω μηπως γραφει κατι σχετικο με αυτο που θελεις να μαθεις.
  2. Αν εχεις μια φωτογραφία ανεβασε την σε καποιο site και βαλε μας το λινκ να δουμε τι εσπασε, μηπως εννοεις τον αξονα που πανω του μπαινει ο λεβιες ταχυτητων?
  3. Tasos Meli

    T50

    Εχω συναντησει και 4ταχυτα 50αρια, αλλα ειναι πολυ σπανια. Το δικο μου ειναι εντελως custom made, εχω κρατησει καποια πραγματα απο 50αρι, οπως καρτερ, βολαν, αντιβαρο και πηνια, και ολα τα υπολοιπα ειναι απο 80αρι, τα τελευταια χρονια δεν ασχολουμαι καθολου, απο το 2018 που εκανα την τελευταια αλλαγη σε 52Χ52 (110cc) δεν εχει αλλαξει κατι.
  4. Tasos Meli

    T50

    Αναλογα αν θα βρεις κατι και φυσικα σε τι τιμη, σε townmateαδικες σελιδες στο fb εχει αρκετες αγγελιες, το θεμα ειναι να ξερεις τι αγοραζεις γιατι μπορει να φας και παπα. Το δικο μου που ειναι 4ταχυτο και με την πιο μακριά τελικη μεταδοση, στα τερματα πιανει 100 χιλιομετρα/ωρα αλλα για μια ξεκουραστη πορεια το πολυ με 65-70 χλμ/ωρα.
  5. Tasos Meli

    T50

    Σε μαμα υπαρχουν 4 επιλογες, 34/10, 35/11, 33/11, 35/12, αυτα δεν μπορεις να τα συνδιασεις γιατι εχουν διαφορετικη κοπή τα γραναζια του. Τα ειχαν τοποθετημενα σε διαφορετικά μοντελα αναλογα με τα κυβικά τους την αγορα που προορίζονταν. Για aftermarket δεν γνωριζω αν υπηρχε κατι με διαφορετικο συνδιασμο ωστε να αποκτα αλλο βημα. Το Τownmate παντα ηταν ενα μηχανακι που ειχε "φυσικους" περιορισμους και δεν το επελεγε κανενας ανησυχος νεος, επισης δεν υπηρχε και ευκολη προσβαση στην πληροφορια οπως σημερα.
  6. Tasos Meli

    Μπούκωμα

    Τα ψεκαστα μηχανάκια δεν μπουκώνουν, τον ορο αυτο τον χρησημοποιουσαν για τα καρμπυραυτερισια μοτερ που γενικα δυσλειτουργουσαν υπο καποιες συνθηκες, επι του θεματος θα σου πω απλα να αλλαξεις συνεργειο.
  7. Tasos Meli

    T50

    Ο εκκεντροφορος του crypton μπαινει, θα πρεπει να δεις αν το μαμα γραναζι του Τ50 ταιριαζει στον αφαλο του εκκεντροφορου ακριβως. Τα Τ ειχαν 2 ειδη εκκεντροφορων με διαφορετικη διατομη στον αφαλο τους. Η μοναδικη μετατροπη που εκανα ειναι να τροχισω λιγο απο το καπακι εκκεντροφορου το μισοφεγγαρο που εχει απο μεσα γιατι το γραναζι στεκεται λιγο πιο εξω και βρισκει. Εσυ θελεις να βαλεις πιο αγριο εκκεντροφορο ή απλα δεν βρισκεις αλλο μαμα φια να αντικαταστησεις τον δικο σου?
  8. Tasos Meli

    cb500x ρύθμιση βαλβίδων

    Που ειναι αυτος ο μηχανικος? θελω να του παω και γω το μηχανακι που για ελεγχο μεσω βολτας. Στο manual λογικα λεει ελεγχο καθε 24Κ, ρυθμιση ισως να χρειαστει πολυ αργοτερα, απλα εμπειρικα ο μηχανικος σου ειπε οτι δεν θελει.
  9. Στο καρμπυρατερ εχεις βαλει φιλτρο, ή στις δοκιμες σου το εχεις χυμα εισαγωγη?
  10. Κατα τη δική μου γνώμη 2 ειναι οι επιλογές που έχεις: 1) Αλλαζεις κυλινδρο ή επισκευαζεις αυτον που εχεις μαζι με αλλαγη τσιμουχακια και βαλβιδες, οπου το κοστος ειναι χαμηλό και κρατάς αθικτο το υπολοιπο μοτερ και όσο αντεξει. 2) Ανοιγεις ολο το μοτερ και με οδηγό το manual ελεγχεις τα παντα αν ειναι στα μεσα στις εργοστασιακες ανοχες, οτι ειναι εκτος ή κοντα στο να βγει εκτος το αλλαζεις με γνησιο ανταλλακτικο ή καποιο aftermarket εφάμιλης ποιοτητας, το κόστος σε αυτη την περίπτωση μπορει να κυμανθει απο νορμαλ εως πολυ υψηλο, το κακο στην περιπτωση αυτη ειναι οτι δεν μπορεις να κάνεις προϋπολογισμό πριν ανοιχτεί το μοτερ. Εάν μπορείς να διαθέσεις ενα τέτοιο ποσο, η καλυτερη επιλογη ειναι το rebuild, εαν οχι τοτε διορθωσε απλά το πρόβλημα. Απο την άλλη το μηχανακι αυτο το εχεις γιατι θέλεις να το κρατησεις για τους δικους σου λόγους ή το εχεις απλά σαν ενα μεταφορικό μεσο μονο για εξυπηρέτηση?
  11. Μια φορα εβαλα λαστιχα που ηταν θυγατρικης και δεν βαζω ξανα, στην τελικη τα 50-100 ευρω παραπανω που θα δωσω για ενα ελαστικο απο το πανω ραφι θα τα βγαλει τα λεφτα του σε μια δυσκολη στιγμη, μην κανετε οικονομια σε θεματα ασφαλειας.
  12. Tasos Meli

    Honda ax1 250, Honda nx250

    Τα 14,2 volt ειναι οκ ταση για την φόρτιση της μπαταρίας, μηπως εχει θέμα η ίδια σου η μπαταρια? δηλαδη να εχει βραχυκυκλώσει και να σου ανεβάζει θερμοκρασια?
  13. Οι σχολές οδηγών πολλές μαλακίες διαδίδουν...
  14. Λογικο ειναι να σου έκανε εντυπωση το πόσο "τραβουσε" η δευτέρα αν πριν απο τα 900cc καβαλουσες GLX με Lifan110, τωρα το συνηθισες και σου φαινεται αργο, κανε το επομενο βήμα, Hayabusa Gen 2.
  15. Κάνει, η κύρια διαφορά ειναι στην κυλινδροκεφαλή αν δεν κάνω λάθος (twinport).
×
×
  • Create New...