-
Δημοσιεύσεις
8.393 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
132
Tasos Meli last won the day on Φεβρουάριος 28
Tasos Meli had the most liked content!
Πόντοι
4.970 ExcellentΣχετικά με το μέλος Tasos Meli
-
Κλάση
Συνταξιούχος
- Γενέθλια 01/01/1980
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Μπανανία
-
Ενδιαφέροντα
Να τρώγω μπανάνες
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
Townmate
-
myBike: Κυβισμός
49
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
HJC IS17
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
dreamBike: Μοντέλο
Ténéré 700
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
33.945 προβολές προφίλ
-
Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, από φόρουμ δεν έγινε κάνενας μηχανικός, ο γραπτός λόγος χωρίς το οπτικό ερέθισμα είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα σου δώσει να καταλάβεις πως γίνεται αυτή η διαδικασία εάν δεν έχεις μια σχετική εμπειρία, πιο πιθανό είναι να σου δώσει τη λύση κάποιο βίντεο. Σαν διαδικασία είναι απλή, βγάζεις το γρανάζι, καθαρίζεις την τσιμούχα, βλέπεις τις διαστάσεις, αγοράζεις νέα, βγάζεις την παλιά, βάζεις την καινουρια. Την παλιά επειδή δεν σε νοιάζει μπορείς να την βγάλεις και καταστρέφοντας την, η νέα θέλει προσοχή να μην πληγωθεί όταν περνάει από το καρέ του άξονα, κάλυψε το με μονωτική ταινία, βάλε και λάδι για να μην πάει ξερά.
-
Για κάποιες εργασίες όπως ένας απλός καθαρισμός καρμπυρατέρ, ρύθμιση βαλβίδων, χρονισμός εκκεντροφόρου κτλ, δεν χρειάζεται να έχουμε εξειδικευμένα εργαλεία, χρειάζεται όμως να έχουμε γνώση και μια σχετική εμπειρία, δεν υπάρχει κάποιο μαγικό υγρό που θα το βάλουμε στην βενζίνη ή τα λάδια και το μηχανάκι θα ξανανιώσει, δυστυχώς αυτά που υπάρχουν είναι για να συντηρούν κάτι καθαρό και όχι να το καθαρίζουν εξ αρχής, εάν δεν έχεις τη σχετική εμπειρία ή γενικά τις δεξιότητες καλύτερα να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον που γνωρίζει και μαζί να το κάνετε, έτσι θα μάθεις χωρίς να προκαλέσεις άθελα κάποια βλάβη, ή αν είσαι τολμηρός δεν μερικά βίντεο που δείχνουν τον τρόπο και πειραματίσου μόνος σου.
-
Εσύ το έχεις κάνει?
-
Δεν ξέρω αν είναι αξιόπιστο ή όχι, σαν εμφάνιση όμως εμένα μου αρέσει, προσωπικά αν ήθελα 125 θα το κοιτούσα, και η τιμή του κομπλέ μου φαίνεται.
-
Μετά από 6 χρόνια το μοτέρ πήρε μπροστά αρκετά εύκολα, αυτό οφείλεται εν μέρη στον καλό καθαρισμό και στην αντικατάσταση της μεμβράνης του καρμπυρατέρ. Η χαρά μου αρκετά μεγάλη, διότι η επισκευή αυτή αποτελεί μια διέξοδο από την ζοφερή πραγματικότητα που βιώνω, κάθε μικροεργασία που γίνεται είναι και ένα σκαλοπάτι για την πραγματοποίηση του στόχου. Γενικά από τη στιγμή που το μηχανάκι στήθηκε στα “πόδια” του και δούλεψε το μοτέρ, δεν με απασχολεί το πότε θα βγει στην κυκλοφορία, ναι θέλω να το ρολάρω, αλλά πρώτα θα φτιάξω το ηλεκτρικό κύκλωμα από την αρχή, και θα πάρω ένα σετ πλαστικών, θέλει και ένα τελικό γιατί η σωλήνα κάνει πολύ φασαρία…
-
Φορολογικά από όσο γνωρίζω δεν σε επιβαρύνει, αν δεν έχεις σχέση με μηχανάκια και ουσιαστικά θα είναι η πρώτη σου εμπειρία μετά τη σχολή οδηγών, προτίμησε ένα 125-150 για αρχή μέχρι να μάθεις να οδηγάς, από μάρκες και μοντέλα δεν μπορώ να προτείνω κάτι γιατί μόνο εσύ ξέρεις τι χρήματα θέλεις να δώσεις.
-
Περίμενε άλλα 2 χρόνια, ώστε να βγάλεις δίπλωμα αυτοκινήτου και παίρνεις όλη την παρέα για να αραζετε όπου θέλετε και με όλες τις συνθήκες, οι καιροί είναι πολύ επικίνδυνοι για δίτροχα, ειδικά για αναβάτες χωρίς εμπειρία, και εκεί κολλάει ο αθλητισμός, άλλο ένα παιδί που από το μηδέν θα καβαλήσει στο δρόμο και άλλο ένα παιδί που οδηγάει σε ελεγχόμενο χώρο και έχει την εμπειρία του χειρισμού κτήμα του.
-
Εγώ συμφωνώ με τον πατέρα σου, το κακό μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή, εσύ δεν μπορείς να διανοηθείς τι σημαίνει να είσαι γονιός, τα μηχανάκια δεν είναι παιχνίδι. Εσυ θέλεις να οδηγάς μηχανάκι για βόλτα ή θα σε ενδιέφερε και το αθλητικό κομμάτι?
-
Για ποιά βίδα λες, μήπως διέφυγε της προσοχής μου για να την αλλαξω.
-
https://www.dropbox.com/scl/fo/4morjy00kfj7xwr66sbew/AK3WtHegAUGJDrQzASYM0z0?rlkey=u6xte8tgx8c1x34oci35za02i&st=fwplfs1o&dl=0 παίζει τώρα ή τίποτα πάλι?
-
Έπρεπε να γίνει για πολλοστή φορά μια νέα αρχή, μια αρχή που κάθε φορά βρισκόταν κάτι και τη σταματούσε τα τελευταία 6 χρόνια, ελπίζω τώρα να να το φτάσουμε το τέλος… Εχθές ξεκόλλησα από τον καναπέ και κατά τις 7 το βράδυ έπιασα να καθαρίσω το καρμπυρατέρ μέσα και έξω, επίσης του έκανα κάποιες μικροεπισκευές, άλλαξα κάτι o-ring και λαστιχάκια στεγανοποίησης Σήμερα έπιασα να καθαρίσω εξωτερικά τον κινητήρα ώστε να μπει καθαρός στο φρεσκαρισμένο πλαίσιο! Επειδή δεν έβγαλα άκρη με το κινητό και τις φωτογραφίες, παραθέτω το λινκ από το site που τις ανέβασα, λογικά πρέπει να φαίνονται. https://www.dropbox.com/home/XR400R?preview=IMG_3748.jpeg
-
Η αλήθεια είναι ότι δεν έτυχε να το δω από κοντά και να το παρατηρήσω, δεν έχει διπόδι (όπως λένε χταπόδι στα αυτοκίνητα) 2 σε 1 όπως τα περισσότερα XR, έχει 2 ξεχωριστούς λαιμούς που ενώνονται στον σωλήνα της εξάτμισης..?
-
Σε καλή κατάσταση φαίνεται, από τι εργαλείο είναι? Βλέπω κάτι σαν 2 λαιμά να πηγαίνουν..
-
Με πολύγωνο φαντάζομαι! Υ.Γ. Ποστάρετε κάτι ακόμα παίδες για να ζηλέψω λίγο ακόμα μπάς και πιάσω ξανά εκείνη τη γριά το XR.
-
Με 850€ καλό δεν είναι σίγουρα, βαθιά Κίνα το κόβω… ΑΛΛΑ… από τη στιγμή που το θέλεις για να κάνεις τη δουλειά σου εγώ θα έλεγα να το πάρεις, με το που θα φύγεις από τον έμπορο θα πας καρφί σε ένα λαστιχαδικο να του βάλεις ένα ζευγάρι επώνυμα ελαστικά για να είσαι ασφαλής, τα υπόλοιπα λεφτά τα βάζεις στην άκρη στην περίπτωση που πάθει κάτι το μοτέρ για να βάλεις πάνω ένα Lifan. Αυτά…