ntisco
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
26 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
0 NeutralΣχετικά με το μέλος ntisco
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Kymco
-
myBike: Μοντέλο
Spike
-
myBike: Κυβισμός
110
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Nolan
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Kymco
-
dreamBike: Μοντέλο
Spike
-
dreamBike: Κυβισμός
125
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
Καλησπερα σας. Το Lifan 110 φοραει κυλινδροπιστονο 52.4mm και μπορει να παρει μεχρι 54 χωρις κανενα προβλημα...Εαν γινει αυτη η αλλαγη εχω τις παρακατω ερωτησεις.. Ποσα κυβικα θα παει? Θα εχει παραπανω δυναμη? ευχαριστω
-
Tα νουμερα αυτα τα βλεπω μονο οταν εχω το φως το βραδυ....την ημερα μια χαρα δειχνει
-
Καλησπερα σας. Εβαλα ενα βολτομετρο στο παπι για να εχω το νου μου εαν καποτε σταματησει να φορτιζει η μπαταρια και βλεπω βολτ 14.6-7 σε κινηση...που και που βλεπω κατι νουμερα 79,9 και ξαναγυρναει σε 14.7...λογικα θα εχει θεμα το βολτομετρο...το εχω βαλει στην μπαταρια πανω για μετρησεις
-
Απλη 98αρα η 100αρα Βενζινη σε Lifan 110cc Μιζα
Το μέλος ntisco πρόσθεσε ένα θέμα στο Τεχνικά θέματα
Ο τιτλος τα λεει ολα...Σε καινουριο μοτερ Lifan 110cc μιζα (μολις στρωθηκε) κανω πανω κατω τις ιδιες διαδρομες και ειπα να δοκιμασω την 100αρα...Οκ δεν ειδα τεραστια διαφορα αλλα σιγουρα παει ενα τσικ..καλυτερα και πιο ανετα...συν οτι δεν αφηνει μαυριλες μεσα στο μοτερ απο καυση..Οποτε απο σημερα μονο 100αρα..Το αναφερω για τους κατοχους του μοτερ αυτου μηπως θελουν να βαλουν και φοβουντε.Το μηχανακι ειναι ενα Kymco Spike. -
Lifan 110 διπλοκαμπανο σε μονοκαμπανο
Ο ntisco δημοσίευσε στο Θέμα του Γιάννης Νιεντερκίρχνερ
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςCar.gr - ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 110 cc ΜΕ ΜΙΖΑ LIFAN 110 -
Μετα απο ερωτηση σε μηχανικο που ξερει τα Lifan με ενημερωσε οτι το μοτερακι αυτο (110cc με μιζα) μπορει να αλλαχτει κυλινδροπιστονο μεχρι 54αρι κεφαλι 3βαλβιδη και καλμπυρατερ μεχρι 24αρι και ειναι το τελειο συνολο..δηλαδη 125 και κατι σε κυβικα με ασφαλεια χωρις καμια ζημια η φοβο!
-
Lifan 110 διπλοκαμπανο σε μονοκαμπανο
Ο ntisco δημοσίευσε στο Θέμα του Γιάννης Νιεντερκίρχνερ
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΜε μιζα ειναι ναι -
Καλησπερα σας.. Σε μοτερ lifan 110cc με 52αρη κυλινδροπιστονο τι αλλαγες (χωρις σκαψιματα) μπορω να κανω (ισως αλλαγη σε κυλινδροπιστονο κεφαλι ) για να εχω κατι παραπανω???Ευχαριστω..Χρηση πολης με δικαβαλο
-
Ηθελα να ρωτησω η σχεση 14/40 που ειναι τα γραναζια μου μπροστα πισω ειναι καλα?Χανω κατι?Η δουλεια του ειναι για πολη με δικαβαλο.Ευχαριστω (Kymco Spike 125 με lifan 110cc μοτερ)
-
Lifan 110 διπλοκαμπανο σε μονοκαμπανο
Ο ntisco δημοσίευσε στο Θέμα του Γιάννης Νιεντερκίρχνερ
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΑπο σχολια στο ιντερνετ διαβασα οτι τα μιζατα ειναι με διπλη καμπανα και αυτα χωρις ειναι μονοκαμπανα..Αναφερομαι σε αυτα που το καπακι για το γραναζι βγαινει χωριστα απο το κυριος σωμα. -
Lifan 110 διπλοκαμπανο σε μονοκαμπανο
Ο ntisco δημοσίευσε στο Θέμα του Γιάννης Νιεντερκίρχνερ
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΤην βιδα δεν την βλεπω..Εχει καπακι μπροστα που λεει lifan με 3 βιδες.Τωρα πισω δεν ξερω τι εχει.Λογικα ειναι 52αρι εαν κρινω απο τον κωδικο που εχειπανω... -
Lifan 110 διπλοκαμπανο σε μονοκαμπανο
Ο ntisco δημοσίευσε στο Θέμα του Γιάννης Νιεντερκίρχνερ
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΥπαρχει καποιος τροπος να μαθω εαν το lifan 110c που εχω βαλει ειναι διπλοκαμπανο η οχι? -
Kymco Spike 125 Ζαντες αλουμινιου
Το μέλος ntisco πρόσθεσε ένα θέμα στο Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσεις
Καλησπερα σας.Εχω το παραπανω μηχανακι και θεμα να ρωτησω εαν μπορω να του βαλω ζαντες αλουμινιου και αν ναι αν ταιριαζουν αυτες του εμποριου...Τι πρεπει να προσεξω για να δω οτι ταιριαζουν πανω? Ευχαριστω -
Επανερχομαι με αλλαγη στις λαπμες μπρος και πισω με led οποτε και ειμαι οκ με 14.8 και το βραδυ πια...Αρα οποιος βαλει το 110 lifan σε παπι με ανορθωση που δουλευει με φορτιστη μπαταριας θελει υποχρεωτικα να γεμισει τα πηνια του και να αλλαξει λαμπες σε led...θα ειναι μια χαρα
-
Λάδι Ορυκτέλαιο ή Ημισυνθετικό 10W-40 ή 15W-50 (δεν υπάρχει 15 W-40 στην Ελλαδα για παπι). - Μπουζί νικελίου (το απλό) κάθε 8.000 χλμ αν βάλεις Ιριδιου κάθε 18.000 χλμ - Αλλαγή λαδιού οχι καθε 1000, καθε 2000 μια χαρα ειναι. - Ελεγχος βαλβιδων καθε 6.000, ρυθμιση καθε 10.000. -Φυσιμα φιλτρο αερος σε καθε αλλαγη λαδιου - Ελεγχος αλυσιδας (χαλαρωματος) σε καθε αλλαγη λαδιου -Ελεγχος συμπληρωμα υγρων φρενων καθε 4.000χλμ -Γενικος ελεγχος μηχανης (λαμπες , τακακια κ.τ.λ) σε καθε αλλαγη λαδιων Νομιζω ενας πολυ καλος οδηγος απο ολα οσα ειπαμε μεσα εδω για οσους εχουν μοτερ lifan 110cc (σιγουρα οι αρχες θα εινια ιδιες και για αλλα μηχχανακια)