Όλη η δραστηριότητα
This stream auto-updates
- Past hour
-
Επισκευη Σκοοτερ μετα απο Ατυχημα που ευθυνοταν ανασφαλιστος Οδηγος
Ο Antreasss δημοσίευσε στο Θέμα του ziki
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;την εχεις πατησει και δεν το ξερεις ακομα..πιαστον στο φιλοτιμο να βγαλει ασφαλεια και καντε μια φιλικη δηλωση εστω και σε μεταγενεστερο χρονο τα φραγκα απο δαυτον τα ξεχνας -
Επισκευη Σκοοτερ μετα απο Ατυχημα που ευθυνοταν ανασφαλιστος Οδηγος
Ο hraklis δημοσίευσε στο Θέμα του ziki
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;η αφέλεια σε τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να αποβεί μοιραία. Πάντα τροχαία και πάντα με τον σωστό τρόπο. Η καλοσύνη πέθανε που λέει και οι fullface - Today
-
Τα τοιχώματα μέσα, δεν είναι ένα ''βαρελάκι'' με δύο άκρες; Και τάπα από την μία, τάπα από την άλλη; Είναι ένα κομμάτι με την τάπα από την μια μεριά; Αν είναι με τάπα και από τις δύο μεριές, έχεις βάλει ανάποδα τις τάπες. Εναλλακτικά, έχεις βάλει ανάποδα τις συνδέσεις του ρεύματος. Για να αποκλειστεί το ενδεχόμενο, να έχεις κλαταρισμένο κόμπλερ ή κάτι που λείπει, βάλε μια ταχύτητα, μεγάλη στο κιβώτιο, και σπρώξε με τα χέρια λίγο την μηχανή προς τα πίσω. Καμιά εικοασαριά πόντους, δεν θέλει πολύ. Ακούγεται η μίζα να παρασύρεται από τον κινητήρα που γυρνάει ανάποδα;
-
Ο μαγνήτης είναι κολλημένος στα τοιχώματα μέσα. Μπαίνει με μια φορά το σώμα, και έχει δύο καρβουνακια μόνο, είναι η κλασσική μίζα μου είπανε από κρυπτόν. Δύναμη έχει όταν του βάζω κόντρα με το χέρι πάντως ..
- Yesterday
-
-
Εχεις βάλει ανάποδα τον μαγνήτη, και η μίζα γυρνάει ανάποδα. Οπότε το κόμπλερ δεν εμπλέκεται, και γυρνάει στον αέρα.
-
Παιδιά καλησπέρα. Αλλάζω καρβουνακια στην μίζα, την τσεκαρω ότι δουλεύει πριν την βάλω, όλα καλά. Την βάζω στον κινητήρα, και ενώ μιζαρει πάλι μια χαρά, η μίζα ακούγεται ότι γυρνάει όπως πριν, στον αέρα. Μπαίνει με μια μόνο φορά , δεν γίνεται να μπει ανάποδα δηλαδή. Τα δοντακια δεν έχουν φαγωθεί ούτε της μίζας, ούτε στον κινητήρα απάνω. Το έχει συναντήσει κανένας αυτό;
-
Ο Apsos μόλις ήρθε!
-
Γύρω στα 130-150€, Περίπου 5-6 ώρες δουλειάς Ποσο σου πήρε?
-
Να σου πω πόσα θα έπαιρνα εγώ ή πόσα παίρνει ένα συνεργείο;
-
Ο Pasxalis kakazianis μόλις ήρθε!
-
Καλησπέρα στην ομάδα θα ήθελα σας παρακαλώ να μ πείτε ποσο θα παίρνατε ως μάστορες εαν φτιάχνατε ενα crypton x στο οποίο θα του αλλάζατε δίσκους συμπλέκτη θα του κάνατε ρυθμισμα βαλβιδων αλλαγη λάδια φιλτρο λαδιού μπουζί αλλαγή παραφλου αλλαγή ψυγείο νερου αλλαγη αλυσιδογραναζα αλλαγη δισκο και τακακια μπροστά και αλλαγή υγρων φρένων
-
Τάσο βαλτός είσαι να σπείρεις διχόνοια? Ban!
-
Ευχαριστώ για την απάντηση! Το er6 (δεύτερη γενιά) μου φαίνεται όμορφο γενικά, απλά όχι τόσο όμορφο όσο τα υπόλοιπα. Το er6n συγκεκριμένα ασχημομουρικο, και δε βρίσκω κάτι με λίγα χλμ στα λεφτά που θα έδινα. Γι αυτό έβαλα αυτό το er6f. Η βασική μου απορία είναι τι διαφορά θα δω σε κατανάλωση και κόστος service μεταξυ er6, shiver, mt07. Ας πούμε σε βάθος 40k km που υπολογίζω να κάνω στην πενταετία. KTM γουστάρω, αλλά προτιμώ κάτι πιο καινούργιο και με όνομα πιο αξιόπιστου, και λιγότερο φόβο για σκισμένο. Προς 690 θα κοιτούσα, αλλά ξεφεύγουν στα λεφτά. Θα έδινα πιο εύκολα τα λεφτά για mt07.
-
Ώπα…. Εδώ έχουμε θέμα… 137,8 ή 137,9? Θα μου πείτε ότι είναι μικρή η απόκλιση, αλλά η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!
-
Ο godc μόλις ήρθε!
-
Ευχαριστώ πολύ φίλε μ είναι πολύ χρήσιμο
-
Οκ ευχαριστώ φίλε
-
Να το βρήσκεις και μόνος σου εύκολα: Κυβισμος=Αριθμός κυλίνδρων*διάμετρος*διάμετρος*διαδρομή*π/4 , με π=3,141 κατά προσέγγιση Στην περίπτωση εδώ έχουμε 1*5,6*5,6*5,6*3,141/4 = 137,9 κυβικά
-
137,8 κυβικά.
-
ειχα er6n τα κανει ολα αυτα που θες αλλα κακασχημο οπως κ να το κανουμε. mt07 κ σιβερ πολυ σωστες επιλογες. το κινεζικο ξεχνατο. πριν κανεις οτιδηποτε ομως κανε μια παλικαρια και οδηγα καποιο ψιλοκαλο duke2/ 625/640. το υψος σου ειναι μια χαρα γι αυτα και ειναι πολυ πιο fun απο ολα τα παραπανω μαζι
-
Δεν γνωρίζω αλλά φαντάζομαι η λειτουργεία τους θα είναι σαν των αναρτήσεων. Κάνε ένα τηλέφωνο στο K-shock https://www.k-shock.gr/index.php/el/
-
Καπνιλα μετά από τοποθέτηση μεγαλύτερου καρμπυρατέρ
Ο costikos δημοσίευσε στο Θέμα του Αργύρης2001
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΜάλλον έβγαλε νέο Πάπα Η αυτό ή καίει λάδια -
LED στον κόφτη
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του Innovamono
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΔεν θα ρυθμίσεις κάτι στον εγκέφαλο. Απλά ο μάστορας που θα σου βάλει το φωτάκι αυτό, θα ρυθμίσει το ίδιο το φωτάκι να ανάβει στις Χ-Ψ στροφές. Εγκέφαλο σε ένα όχημα, πειράζεις μόνο όταν θες να περάσεις πρόγραμμα, δηλαδή σε βελτιώσεις. -
Νν σγρ δεν είπα ότι θέλω καινούργιο μάλλον δεν εκφράστηκα καλά πρέπει να πάω τέλος πάντων να τον ρυθμίσω στον μάστορα
-
Ρε φίλε το 56*56 πόσα κυβικά βγαίνει;
- Τελευταία βδομάδα
-
Καπνιλα μετά από τοποθέτηση μεγαλύτερου καρμπυρατέρ
Το μέλος Αργύρης2001 πρόσθεσε ένα θέμα στο Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσεις
Καλησπέρα στην ομάδα! Έχω ένα παπί το οποίο το έχω αναβαθμίσει από τα 72 κυβικά σε 128 εδώ και 2 χρόνια (loncin lx 50 αλλα τώρα είναι 54x55 aasa). Για κάνα χρόνο το μηχανάκι δούλευε με 18αρι καρμπυρατέρ επειδή το είχε ο πατέρας μου και επειδή ξεκίνησα να ασχολούμαι με αυτό έβαλα πάνω συμπλεκτη που ήθελε και ένα pwk 28 keihin sudco ώστε να λειτουργεί. Σήμερα όσο γυρνούσα στο ρελαντί παρατήρησα μια άσπρη καπνιλα από την εξάτμιση αλλά όσο ήμουν εκκινηση δεν έβλεπα κάτι. Αυτο είναι λόγο του μείγματος η μπορεί και λαδι; πριν δεν υπήρχε κάποια ένδειξη καπνιλας από το 18αρι. -
Ο Αργύρης2001 μόλις ήρθε!
-
Καλησπερα σε ολους. Εφαγα προσφατα "φαπες" απο το τιμονι και το σταμπιλιζατερ με εσωσε ξανα, αλλα για τελευταια φορα. Ξερετε καποιον να κανει επισκευες σε σταμπιλιζατερ της Matris? Κατα προτιμηση Αθήνα. Ευχαριστώ
-
έσπασαν οι λαιμοί 2 φορές μέσα σε λίγους μήνες
Ο hraklis δημοσίευσε στο Θέμα του hraklis
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Με tig