Jump to content

Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Slipper εχω. Και οπως ειπα μου κανει σαν αυτο που δειχνει στο βιντεο στο 1.25
  3. Today
  4. Αδερφε αμα κοψεις το καλωδιο τοτε σταματαει να λειτουργει και το στροφομετρο για την ταχυτητα? Επειδη νμζ πως το καλωδιο εκεινο ειναι απλα αισθητηρας ταχυτητας.
  5. Dry = Ξερό Slipper = Γλυστερό Δηλαδη εγώ ρώτησα αν το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ξηρό συμπλέκτη.
  6. Yesterday
  7. Oχι slipper clutch το λεει Παρομοιο θορυβο(στο 1.23 λεπτο) ακουω και αυτος λεει ειναι φυσιολογικο.
  8. Συγνώμη αλλά τέτοιο θόρυβο ακούω μόνο στα "ξεροκάμπανα" και στα αυτοκίνητα (πάλι ξηρός δίσκος). Να χαρχαλεύει συμπλέκτης μέσα στα λάδια, ποτέ.Μήπως, λέω μήπως, έχει ξηρό συμπλέκτη; (Dry Clutch θα τον έλεγε το manual)
  9. CRX

    glx ρυθμιση βαλβιδες

    Φίλε, θα σου απαντήσω εδώ γιατί έχεις ποστάρει σε 10 μεριές το πρόβλημα σου. Ας μείνουν τα άλλα θέματα καθαρά. Τί εννοείς δεν ρυθμίζονται οι βαλβίδες; Ξερυθμιζονται τα διάκενα ή χάνει το χρονισμό μετά από μια περιστροφή; Και τί περιστρεφεις, τον εκκεντροφόρο ή το στρόφαλο;
  10. Καλα εχω εγγύηση οποτε θαρρώ οτι στα 2 χρόνια θα κανω αρκετα χλμ. Προς το παρον την εχω 6 μηνες και εχω κάνει 250 χλμ γιατι με εφαγε η ξενιτιά. Υπαρχει περιπτωση στη πρώτη αλλαγη λαδιων να στρώσει? Επίσης παιζει καποιο ρολο που ειναι συμπλέκτης ολίσθησης?
  11. Φυσιολογικό. Αν δεν είναι έντονος ο θόρυβος, είναι φυσιολογικό, όλοι οι συμπλέκτες το κάνουν. Αν δεις στο μέλλον και αυξηθεί ΠΟΛΥ ο θόρυβος, και αρχίσει να σου κάνει περίεργα στην σύμπλεξη από σύμπλεξη, τότε ανησυχείς
  12. Εσύ τις προάλλες δεν είπες πως τις ρύθμισες κανονικά; Για ποιον λόγο να σπάσεις τον αποσυμπιεστή; Η ρύθμιση στα διάκενα είναι μια στάνταρ διαδικασία, δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς κάνεις και δεν σου βγαίνει...
  13. Καλησπέρα παιδια. Προσφατα εχω αγορασει ενα voge525dsx καινουριο. Eχω κανει μολις 250χλμ και παρατηρησα κατι. Οταν ειμαι με νεκρα ακουω εναν μικρο θορυβο σαν <<χρρρ>>(δε περιγραφεται αλλιως) απο τη μερια που ειναι το κιβώτιο.Πρεπει να σκύψω για να γινει αντιληπτός.Οταν παταω συμπλέκτη σταματάει. Ακομα δεν εχω αλλαξει τα πρωτα λαδια. Να ανησυχω? Εχω την εντύπωση οτι και σε αλλες μηχανες που είχα το εκανε αυτο.
  14. Καλοτάξιδο και παντα όρθιος! +1 από εμένα για το κομμάτι στο ποστ του Instagram...μου θύμησες ωραίες αναμνήσεις
  15. Καλημέρα ξέρει κανείς πως σπάμε τον αποσιμπιεστη για να ρυθμίσουμε βαλβιδες honda astrea γιατί της ρυθμίζω κανονικά και μολις γυρίσω μια στροφή τον εκεντροφορο είναι παλι ξεριθμηστες
  16. Κάποια βοήθεια κάνεις κάτι γίνεται με τον αποσιμπιεστη
  17. Τελευταία βδομάδα
  18. Το λοιπόν, μιας και με βοήθησε το φόρουμ να πάρω μια κάποια απόφαση, νομίζω ότι είναι ώρα να αρχίσω να μοιράζομαι λίγα πράγματα. Honda CBR650F πήρα τελικά, δυστυχώς η γραφειοκρατεία με καθυστέρησε ΠΑΡΑ πολύ και έχασα όλο το καλοκαίρι. Αλλά ότι προλάβω τις μέρες που θα έχει καλό καιρό πριν αναγκαστώ να την κλείσω μέχρι του χρόνου σε κάποιο γκαράζ. Βραδυνή βόλτα στους μικρούς δρόμους των Άλπεων, συγχωρήστε με που βάζω σύνδεσμο από το IG, αλλά βαριέμαι να περάσω τώρα αρχεία στο λάπτοπ https://www.instagram.com/p/C__nTvjM8TI/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
  19. Γιαταγάνας

    MALAGUTI

    Όσοι έχουν το malaguti Spectre gp ποσους από σας έχει σπάσει ο σκελετός ή έχει βγάλει θέμα το μηχανάκι στον σκελετό
  20. ShapeshifterGR98

    Lifan 150

    Μάλλον ο φίλος σου το ξέσκιζε λίγο-πολύ από ότι φαίνεται πριν στο πουλήσει σε "κατάσταση καινούριου". Είναι που είναι και αμφιλεγόμενης ποιότητας τα εξαρτήματα τους από το εργοστάσιο, δεν θέλει ιδιαίτερη προσπάθεια... Πειράχτηκε μήπως η βίδα ρύθμισης του συμπλέκτη; Ξεκίνα από αυτό....μπορεί να είναι εκτός προδιαγραφών η ρύθμιση και να μην παίρνει σωστά τις ταχύτητες. Αν δεν είναι αυτό τότε την άκουσαν οι φουρκέτες του σασμάν...αν βρεις και γρέζια μέσα στα λάδια του μοτέρ, τότε πολύ πιθανόν τα γρανάζια να αρχίζουν να λένε το ποίημα με την σειρά τους.
  21. Πω δίκιο έχεις Άγρια τοπία τση Κρήτης την Κυριακή που μας πέρασε.
  22. Awaken

    Lifan 150

    καλησπερα στην ομαδα,πριν μερικες μερες αγορασα ενα Lifan 150 απο φιλο σε κατασταση καινουργιου ,το μονο που ειχε ηταν ενα θεμα με τις ταχυτητες,ανοιξα το μοτερ παρολα αυτα δεν ειδα καποια βλαβλη ,το εδεσα και το εβαλα στο μηχανακι,τωρα το προβλημα ειναι το εξης ,καθως παω πορια με το μηχανακι μου πεταει νεκρα συνεχεια ,ειτε απο 3η ειτε 4η ,αλλες φορες δεν μπαινουν κ αλλες φορες δεν βγαινουν οι ταχυτητες ,μηπως γνωριζει κανεις κατι η ειχε το ιδιο προβλημα ?
  23. Off topic (ίσως όχι και τόσο...): δοκίμασα λάδι στον κινεζο από γνωστή εταιρεία πετρελαιοειδών, το οποίο έχει όλες τις προδιαγραφές για χρήση σε μηχανή (jaso-ma, ma2 κτλ) και μετά από περίπου 20χλμ χρήσης άρχισε να πατινάρει. Τυχαίο γεγονός, λέω, αλλάζω τα δισκάκια και έβαλα λάδι άλλης εταιρείας. Όλα καλά, έλα όμως που με έτρωγε να ξαναχρησιμοποιήσω την πρώτη μάρκα (της γνωστής εταιρείας πετρελαιοειδών). Ξανά, μετά από 20 χλμ τα καινούργια δισκάκια πατινάριζαν... Εννοείται ότι δεν ξανακούμπησα το συγκεκριμένο λάδι. Μίλησα με το γραφείο καταναλωτή της εταιρείας αλλά ο μπάρμπας που το σήκωσε μου "εγγυήθηκε" ότι πρώτη φορά ακούει τέτοιο πράγμα και ότι τα λάδια τους είναι προσεγμένα και εγγυημένα για χρήση... Οι 2 φορές που τα έβαλα ήταν από διαφορετικά δοχεία με διαφορετική παρτίδα και εννοείται διαφορετική ημερομηνία παραγωγής. Οπότε, μόνο τυχαίο γεγονός δεν είναι. Η κάθε εταιρεία που συσκευάζει λάδια, γράφει ότι θέλει χωρίς καλά καλά να ξέρει τι βάζει μέσα ο παρασκευαστής. Λίγες είναι οι σοβαρές εταιρείες που αναγράφουν ακριβώς αυτό που πουλάνε. Υγ1. Μακριά από λάδια αντιπροσωπειών. Συνήθως βάζουν την ετικέτα τους σε ότι βρουν πιο φθηνά που ίσα ίσα να καλύπτει τις προδιαγραφές τους. Εκτός αν αναφέρεται ο παρασκευαστής. Υγ2. Για κινητήρες με κιβώτιο ταχυτήτων στο κάρτερ (και υγρό συμπλέκτη) jaso-ma ή jaso-ma2. Για κινητήρες cvt (σκούτερ) jaso-mb. Και παρόλο τι λέω εγώ, εννοείται ότι συμβουλευόμαστε τις οδηγίες του κατασκευαστή...
  24. Το φανταστηκα πως θα ειναι κατι τετοιο (πχ σαν το G12-3 της "VW" που λενε και στα εξουσιοδοτημενα λες και βγαζει τετοια αυτη) μιας και δεν υπαρχουν πληροφοριες οπως για ολα τα αλλα λιπαντικα. Ακομη μερικες εταιριες πουλανε λαδι μηχανης με ονομαστικη αναφορα σε αυτα τα προσθετα.
  25. Καλά ρε, δεν γράφει κανένας εδώ πια; Anyways, σήμερα πήγαμε παρέα με τον @achilleasv μια καταδρομική στον Όλυμπο Στον Πλαταμώνα για καφεδάκι Η ανάβαση... Με θέα τις ψηλότερες κορυφές του βουνού Να σου και ένα πιάτο γεμάτο βουνό Ίδιος δρόμος, ίδιο μέρος, ίδιες μάρκες μοτοσυκλετών....4 χρόνια μετά!
  26. https://bobistheoilguy.com/forums/threads/bmw-advantec-pro-15w50-motorcyle-oil.254460/ εχει και μια χημικη αναλυση. Ουσιαστικα ειναι λαδι της Shell και οι Γερμανοι χωνουν και άλλα πρόσθετα όπως ψευδαργυρο και μόλυβδο που εχουν ''αποσυρθει'' πλέον εδω και χρόνια, ηταν προσθετα δεκαετιας '90 'οπου οι κατασκευαστες ακομη ψαχνονταν με τα χημικά προσθετα και δεν υπηρχε η τεχνολογια να τα παράξουν.
  27. Ενα περιεργο,δεν βρισκω το pdf του BMW ADVANTEC Pro Engine Oil (15W-50 1L) https://bmw.europe-moto.com/gb/motorcycle-oils-consumables-bmw-motorrad/21212-bmw-advantec-pro-engine-oil-15w-50-1l.html Ετσι για το τυπικο της υποθεσης ουτε viscosity index και boiling point υπαρχει πουθενα σαν πινακας. Απο την αλλη βλεπεις αλλες εταιριες πχ Valvoline, Motul, Castrol, Shell https://www.filters.gr/wp-content/uploads/2019/07/DURABLEND-4T-15W-50-1.pdf https://azupim01.motul.com/media/motulData/DO/base/5100_4T_15W-50_en_FR_motul_15400_20211229.pdf https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/94E38E8D69843D898025811B0068B156/$File/BPXE-9ERRHG.pdf https://shell-livedocs.com/data/published/en/550418d0-5994-4c0d-98f3-1bcd73bbfa0d.pdf δινουν πληρεις πινακες με ολα τα χαρακτηριστικα οπως αλλωστε ξερουμε απο καθε σοβαρη εταιρια.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...