Jump to content

Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. 14.04€/έτος * 20 έτη = 280.80€ Αν το μηχανάκι είναι στο όνομά σου ή σε όνομα κάποιου για τον οποίο θα ήθελες να κάνεις αποδοχή κληρονομιάς, φτιάξε τα χαρτιά γιατί απλά το έξοδο αυτό θα σε κυνηγάει αυξανόμενο (τουλάχιστον) αναλογικά. Αν δεν είναι δικό σου ζύγισε αν το μηχανάκι έχει εμπορική αξία τουλάχιστον 300€ για να μη μπεις και μέσα. Αλλιώς κοίτα κάτι άλλο... Οδηγίες για το πως θα κινηθείς στην Τροχαία
  3. Today
  4. Vamire

    Cbr 400 r 2020

    Για να λενε τα 400 πως παει σχεδον σαν το 500 Στα μερη μας δεν υπαρχει λογος να παρει καποιος το 400. Τωρα αν ειναι με μικροτερο βαρος και προσφερει καλυτερη τιμη 700+ τοτε οκ. Τα ιδια τελη θα πληρωνεις οποιο και αν παρεις/σερβις/ασφαλειες. Οποτε καλυτερα λιγο παραπανω ροπη/hp παρα το 400. Σιγουρα το 500αρι θα ειναι πιο ανετο διπλα διπλα με το 400αρι. Δεν βλεπω στην Ελλαδα να πιανει το 400αρι σπο τη στιγμη που υπαρχει το 500.
  5. BillXr 1000

    Νέος

    Καλησπέρα σας ..νέος και εγώ εδώ σας χαζεύω καιρό για διάφορα θέματα και είπα να μπω στην παρέα σας....οδηγώ bmw s1000xr και μου αρέσουν οι εκδρομές σύντομες μακρινές γρήγορες αργές αρκεί να καβαλάω Ευχαριστώ!!
  6. Α) Ναι. Β) Θα πρέπει να θεωρήσεις όλα τα χρόνια που χρωστάς... Γ) Θα πρέπει να πας στην τροχαία που είναι δηλωμένο το μηχανάκι. Εκεί έχουν το αρχείο του οπότε μπορούν να σου εκδώσουν καινούρια άδεια (το κόστος αν δεν έχει αλλάξει κάτι τώρα τελευταία, είναι ασήμαντο). Δ) Την τροχαία δεν τη νοιάζει αν το είχες αποθηκευμένο ή τι το έκανες, τέλος πάντων. Τη στιγμή που δεν το είχες δηλώσει σε ακινησία, η υπηρεσία θεωρεί ότι το μηχανάκι κυκλοφορούσε κανονικά και ζητάει να πληρωθούν τα αντίστοιχα τέλη. Ευτυχώς για εσένα, χωρίς προσαύξηση ή πρόστιμο. Ξέρω ότι έχει ανασταλεί η φετινή θεώρηση. Το δικό σου θέμα είναι πιο σύνθετο (απώλεια άδειας). Ρώτα μήπως και σε εξυπηρετήσουν.
  7. Καλημέρα και από μένα. Κατοχος tracer 900 gt στο οποιο εχει γινει φλασαρισμα εγκεφαλου στον Σαμιο. Ναι αξιζει να το κανεις και ο Σπυρος ξερει αρκετα καλα το συγκεκριμενο μοτο. Επισης να πω οτι δεν ειναι το πρωτο που του εχω παει για φλασαρισμα και αν αλλαξω σε κατι αλλο παλι εκει θα παω. Καλο θα ηταν να περασεις απο εκει και να μιλησεις μαζι του για το τι θελεις ακριβως να πετυχεις.
  8. Το καλό στην περίπτωσή σου πάντως είναι πως μιλάμε για στοκ μηχανή. Αν είναι κάπου να δουλέψει σωστά η κονσέρβα, αυτό είναι στο στοκ. Όταν αρχίζουν οι μετατροπές εκεί αρχίζει η ανάγκη για εξατομίκευση. Τώρα που διάβασα το σχόλιο του @xaotikos νομίζω ο TRE είναι αυτός που μου είχαν προτείνει, αλλά απ' ό,τι βλέπω έχεις ψαχτεί ήδη κι εσύ. Εγώ πάντως θα την έκανα την κίνηση.
  9. Καλη σας ημερα θα ειμαι συντομος για να μην κουρασω κανεναν.Εχω ενα YAMAHA CHAPPY 50 οταν γυρισα απο Πατρα που σπουδαζα εχασα στην μετακομιση ολα τα χαρτια της μηχανης.Η υποθεση αυτη ομως ειναι εδω και 20 χρονια. Τωρα ομως θελω να ξαναενεργοποιησω το μηχανακι. Ερωτησεις:Α) ζηταω επανεκδοση αδειας?Β) θα πληρωσω ολα τα προηγουμενα ετη?Γ)Τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις?Δ)ολα αυτα τα χρονια ηταν αποθηκευμενο σε αποθηκη και δεν κυκλοφορησε ποτε εδω και 20 χρονια.εγω βεβαια για λογους συντηρησης το εβαζα μπροστα μια φορα τον μηνα Σαφη ενημερωση απο τροχαια δεν μπορω να εχω απο πλευρας τροχαιας μιας και τωρα με το κορονοιο υπαρχουν αλλα πιο επειγοντα θεματα απο το δικο μου..Οποιος μπορει να με βοηθησει ας το κανει. ευχαριστω πολυ
  10. Θα το κάνω κ θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα, ευχαριστώ!
  11. Ναι θα ρωτήσω στον σαμιο... ο τρε οσο και καλο προγραμματισμό να κανει δεν είναι αυτήν η δουλειά του πηγαινοέρχεται με άλλη δουλειά και δεν ξέρω ποσό χρονο έχει ο άνθρωπος για να ασχοληθεί σοβαρά.... Καλά το Α είναι απαλευτο... το std είναι καπως καλύτερο αλλά και αυτο ενοχλητικό... είμαι καλο παιδί δεν κάνω τέτοια πράγματα (σούζες) Με έχεις πιασει ακριβός στο τι νιώθω.... κοιτά είμαι και στα 2 γκρουπ στο φβ και αρκετοί έχουν προγραμμα από το φβ δεν μπορεί ευκολα να μιλήσει... από κοντά όμως μερικοί έχουν θεματάκια που οφείλονται σε κονσέρβες που εκτός του ότι είναι κονσέρβες δεν είναι και ρυθμισμένες και καλά.... από ότι έχω διαβασει γενικά στα φορουμ ξένα και ελληνικά είναι ότι αξίζει να το κανείς αλλά αν βρεις κάποιον που να ασχολειθει σοβαρά και εκεί διαπιστώνω το μεγαλύτερο πρόβλημα... καλά για Αμερική δεν σκέφτομαι να το στείλω Ασε που αυτός που το στέλνουν οι περισσότεροι συνεργάζεται με έλληνα (σαμιο)....
  12. Το πρόβλημα σε πολλά ψεκαστά όπως και στο 09 είναι η εναλλαγή απο λειτουργία closed σε open loop. Αν διαβασεις για kevxtx o2 controller θα καταλάβεις. Ο Αυστραλός έχει κάνει πολύ καλή δουλειά σε 09 αν σε ενδιαφέρει μόνο το jerkiness λόγω της μετάβασης από closed σε open. Αλλιώς ένας σωστός προγραμματιστής επίσης μπορεί να το διορθώσει (συνήθως με κατάργηση των αισθητήρων λ ώστε να δουλεύει μόνιμα σε open loop). Θα ρωτούσα τον TRE και τον Spiros Samios τι κάνουν σε στοκ μηχανή.
  13. Yesterday
  14. Ως πρωην κατοχος του ΜΤ09 πιστευω εχει βαση αυτο που σκεφτεσαι να κανεις. Οντως το jurkiness της μηχανης ειναι κατι που μπορει να διορθωθει με επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου και στο fz09.org απ'ολους οσους πηραν την αποφαση να το κανουν διαβαζα μονο καλα λογια. Ακομα και σε στοκ μηχανακι η διαφορα θα ειναι αισθητη. Το θεμα ομως ειναι ενα και σημαντικο: ποιος μπορει να σου το κανει αυτο στην Ελλαδα. Γιατι το να στειλεις την ECU στην Αμερικη και να μεινεις χωρις μηχανη για κανα διμηνο ειναι λιγο δυσκολο. Εδω δυστυχως δεν μπορω να σε βοηθησω. Θα προτεινα να μπεις σε κανενα γκρουπ του fb για το μηχανακι σου και να ρωτησεις εκει κατοχους για να μαθεις απο πρωτο χερι ποιον επαγγελματια και αν μπορεις να εμπιστευτεις. Σε καποια φαση που ειχα ψαχτει θυμαμαι οτι μου ειχαν προτεινει καποιον ο οποιος αγοραζει σεταρισμενα προγραμματα απο εξωτερικο, απο καποιον Ρωσο. Συγγνωμη για την ασαφεια μου, αλλα πανε καποια χρονια απο τοτε. Σου το λεω παντως επειδη με την τοτε ερευνα αγορας μου ειχα καταληξει πως υπαρχει ατομο που κανει σωστα αυτες τις δουλειες στην ΑΘηνα. Δεν το ειχα προχωρησει γιατι μενω Θεσσαλονικη και θα χρειαζοταν καμια βδομαδα να μεινω χωρις μηχανη. Για οσους λενε οτι δεν ειναι μεγαλο θεμα ή ειναι και καλο, να πω το προβλημα που ειχα εγω και δεν το εβρισκα καθολου ασημαντο. Σε γρηγορη οδηγηση πλησιαζεις τη στροφη, κλεινεις γκαζι, πεφτεις φρενα, ξαπλωνεις τη μηχανη και στο σημειο που εισαι σχεδον στη μεγιστη κλιση ερχεται η ωρα να ανοιξεις σιγα σιγα το γκαζι. Ε, αυτο το σιγα σιγα στο ΜΤ/900 δε γινεται. Υπαρχει ενα αποτομο ξεκινημα που οταν εισαι σε οριακη κλιση μπορει να σου δημιουργησει θεμα. Σε ολες τις αλλες καταστασεις ειναι κατι που βρηκα πως συνηθιζεται, αλλα σε αυτην που σας περιεγραψα ειναι προβλημα οπως και αν το δεις. Σε συζητηση με αλλους ιδιοκτητες σε φορουμ ειχαμε καταληξει οτι σε οδηγηση πιστας μπορει και να ειναι προτιμοτερο να οδηγας με το Β mode (κι ας ειναι το ψωφιο) αφου εκει το πεταγμα ηταν πιο περιορισμενο. Μεγαλο προβλημα και στη σουζα βεβαια το συγκεκριμενο κουσουρι. Οσο καλο ειναι το 09 για σουζα αν εισαι ασχετος (γιατι σηκωνεται μονο του), τοσο χαλια ειναι αν εισαι λιγο πιο προχωρημενος και παιζεις με σημειο ισορροπιας. Εκει το ανοιξε κλεισε του γκαζιου κανει τη ζωη δυσκολη. Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι stunter προτιμανε το μικρο αδερφακι με το αναλογικο γκαζι (ΜΤ07).
  15. Αν δεν κανω λαθος ολα τα mt-09/tracer πρωτης γενιας (15'-16') ειχαν αυτο το θεμα με την αποτομη αποκριση κατα το ανοιξε κλεισε. Πιστευω δεν θα βλετιωθει αυτο το ζητημα επεμβαινοντας στο μειγμα με καποιον επαναπρογραμματισμο καθως το θεμα της αποκριση ςεχει να κανει με την ρυθμιση του ηλεκτρογκαζου (ισως να μπορει να επεμβει ο προγραμματιστης σε αυτο ). Εγω θα το αφηνα ως εχει και θα μαθαινα καλυτερα τα χουγια του ωστε να το φερω οσο γινεται στα μετρα μου.
  16. ...χώρια που δεν είναι και τόσο απότομο. Μόνο στο "σπορτ" mode είναι κάπως πιο άμεσο. Δε θα το έλεγα ενοχλητικό Χώρια που είναι ωραίο για σούζες
  17. Βγάλε το μοχλικό του λεβιέ των ταχυτήτων. Ψέκασε καλά με wd40 Μετά γράσαρε καλά κ επανατοποθέτησε. Δοκίμασε κ πες μας αν δούλεψε
  18. Τι εννοείς να του φτιάξεις το μείγμα? Τι θα αλλάξεις στο μείγμα δηλαδή ώστε να μην είναι απότομο στο άνοιξε κλείσε?
  19. Ναι το έχω δοκιμάσει δεν ανάβει, η αλήθεια είναι ότι είναι διαφορετικό από το εργοστάσιο . Είχα βρει κάποια στιγμή λαμπάκια led τα οποία κουμπωναν στο εργοστασιακό φις αλλά δεν ξέρω δυστυχώς πως τα Λένε https://m.aliexpress.com/item/32911909905.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail τέτοιο που μπορώ να βρω; Διότι το συγκεκριμένο κάηκε πριν τα βάλω..
  20. GavriilVet

    Κeeway target 125i

    Γειά σας παιδάκια! Αφού άλλαξα το χρώμα στο mybike και μπορώ να γράψω από το κινητο, να ενημερώσω το ημερολόγιο : Είμαστε πλέον στα 1600 χλμ. Στην αρχή με τρόμαξε λίγο με κάτι έλλειμματα σε ποιοτικό έλεγχο. Δηλαδή: Καθρέπτες που χαλάρωσε η βάση τους. Κάτι τριγμοι που εμφανίστηκαν στο μπροστινό. Συγχιζομαι λοιπόν και παω στο (πολύ ωραίο) εξουσιοδότημενο συνεργείο όπου σφιχτηκαν ολα χωρίς κανένα κόστος. Επισης στην αρχή ανακάλυψα ότι τα μπουλόνια στο ψαλίδι ήταν σφιγμένα δυνατά από το εργοστάσιο με αποτέλεσμα να έχει σπάσει η μπογιά εκεί. Το είδα τη δεύτερη μέρα που το πήρα Προς τιμήν του το άλλαξε με καινούριο το μαγαζί απο όπου το πήρα. Έκτοτε όλα δουλεύουν μια χαρά. Φυσικά και αν το ψάξεις θα βρεις ποιοτικά έλλειμματα, αλλα η τιμή τα δικαιολογεί. Μετα και την αλλαγή λάδιων του πρώτου σέρβις αλλαγών λάδιων και μπουζί, και ρύθμιση βαλβίδων, το μηχανάκι δουλεύει πολύ στρωτά, το κιβώτιο του έχει γίνει πάρα πολύ καλό, και λόγω του κοντου κιβωτίου αρκετά σβέλτο. Η κατανάλωση του γύρω στα 1.8 με 2lt/ 100 Επειδή τα χιλιόμετρα γίνονται με πολύ γοργούς ρυθμους, θα έχουμε γρήγορα ενημέρωση!
  21. Tasos Meli

    Cbr 400 r 2020

    Όπως είδα η διαφορά τους είναι μόνο στη διαδρομή. Βασικά γιατί να βγαίνει το 500 από τη στιγμή που το 400 βγάζει σχεδόν τα ίδια άλογα και την ίδια ροπή?
  22. Γεια σας...kawasaki z750 2007(30000χλμ), δεν κατεβαζε ταχυτητες,επιανε κενο ο λεβιες,ειδικα οταν το μηχανακι ζεσταινοταν!Επειτα απο επισκεψη στο συνεργειο αλλαχτηκαν οι δισκοι- ελατηρια συμπλεκτη καθως και το αξονακι καμπανας διοτι φανηκε στον μαστορα οτι ειχε ''φαγωθει''!το μηχανακι σημερα ειχε πεισμωσει κ δεν καταβασε απο δευτερα σε πρωτη ποτε,ενω σε φαναρι ετυχε να εχει ταχυτητα να αφηνω συμπλεκτη και να ειναι λες και ειχε νεκρα!δεν κατεβαζε ουτε εν κινησει,ουτε αφηνοντας λιγο συμπλεκτη,μολις μια εβδομαδα μετα το συνεργειο!εχει τυχει τιποτα παρομοιο σε κανεναν?εχει κανεις υποψιν τι μπορει να φταιει?
  23. nikos_pc

    Let's see your bike!

    Σημερινό test drive.
  24. Μπορείς να αγοράσεις MT-07 περιορισμένο. Μπορείς να αφαιρέσεις το περιορισμό (όχι νόμιμο) ή να τον κρατήσεις μέχρι να βγάλεις Α. Απλά στην άδεια θα φαίνεται πάντα περιορισμένο. Τώρα αυτά που λένε ότι θα σου βρει η ασφαλιστική την άρση του περιορισμού και δεν θα σε αποζημιώσει τα θεωρώ αστεία. Οι σύγχρονες μηχανές είναι φιλικές προς τον χρήστη με ομαλές καμπύλες ροπής και ισχύος που επιτρέπουν σε κάποιον λιγότερο έμπειρο αναβάτη να κάνει την μετάβαση από μια μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα. Αν μπορείς να διαθέσεις το ποσό, το ΜΤ07 είναι η πιο λογική επιλογή.
  25. costikos

    Ktm duke 390 vs Yamaha mt 03 660

    Ασε το μτ07 για αργότερα, είναι "πολύ" αν έρχεσαι από παπάκι.
  26. Ansquitos

    Ktm duke 390 vs Yamaha mt 03 660

    Δεν ψαχνω να διαλεξω απο φωτογραφιες , ψαχνω αποψεις απο καποιους που πιθανον να τα εχουν οδηγησει, τελος παντων θα το δω μηπως μπορεσω να ανεβω στο 390 κ στο μτ07 που μπορω να τα βρω σε εκθεσεις. Απ οτι καταλαβαινω το μτ07 το θεωρειτε πιο ολοκληρωμενη μηχανη και ισως να αξιζει την ταλαιπωρια (αναβαθμιση σε απεριοριστο διπλωμα)κ το μεγαλυτερο κοστος. Ευχαριστω κ παλι.
  27. Ναι καταλαβα φίλε μου.. Οταν εννοείς κομμάτια μεσα στο μοτερ τι εννοεις?
  28. Αυτό το θέμα το λάτρεψα , από θέμα ψύξης σε ιταλικό πήγαμε σε θέμα λέξεων και ορολογίας
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...