Jump to content

Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Καλημερα, τι εκανες τελικα με το κρανος, επειδη και εγω βρισκομαι σε αναζητηση κρανους μιας και το arai μου πλεον εχει συμπληρώσει τα ενσημα του... Εγω ειμαι αναμεσα σε ΑΡΑΙτουρ Χ4 που δεν το βρισκω οπως το θελω πριν τον σεπτεμβριο στην Ελλαδα και στο Shoei HORNET ADV TC 5 ΤΟ κακο ειναι πως εδω επαρχια δε το βρισκω να το δοκιμασω....
  3. Yesterday
  4. Βασικά η απορία μου δημιουργήθηκε όταν είδα οτι η ασιάτικη έκδοση του Address (το Shogun 125SP) βγαίνει με 18mm καρμπυρατέρ, ενώ εμένα έχει 24mm σώμα. Και βγάζουν ίδια ακριβώς ιπποδύναμη αν δεν κάνω λάθος. Άρα δηλαδή ένα πχ 26mm καρμπ είναι κάτι ανάλογο με ένα 20mm καρμπυρατέρ; Ή γενικά δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ τους;
  5. Ίδιο σε διάμετρο ναι. Σε απόδοση ο ψεκασμός υπερτερεί.
  6. Σχετικά άκυρη απορία, αλλά απο περιέργεια και μόνο... Ένα 24mm σώμα ψεκασμού είναι το ίδιο με ένα 24mm καρμπυρατέρ;
  7. Σχεδόν όλα τα 125αρια που έχω δει με 18mm καρμπυρατέρ βγαίνουν απο το εργοστάσιο. Μια χαρά είναι, κράτα το ως έχει. Για μια ουσιαστική βελτίωση πρέπει να βάλεις βαθιαααα το χέρι στην τσέπη και στο τέλος η μειωμένη αξιοπιστία και η αυξημένη κατανάλωση θα έχουν μεγαλύτερο "βάρος" απο την βελτίωση στην απόδοση που θα δεις.
  8. Newbikerithink

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΗΧΑΝΗ ΔΙΠΛΩΜΑ Α2

    Καλησπερα στην ομαδα!ειμαι φοιτητης σε πολυ δυσκολη σχολη και θελω να παρω μηχανη κατηγοριας α2 ωστε να μπορω να κινουμαι στην πολη που σπουδαζω το προβλημα μου ειναι οτι διαθετω παρα πολυ λιγα χρηματα καθως δουλευω σαν το σκυλι και συντηρω εξοδα παραλληλα με τη σχολη που ειναι ακρως απαιτητικη διαθετω απο 1000 εως 2500 στην καλυτερη και αυτο προυποθετει δουλεια μηνων καθως στην ακρη βαζω περιπου 500/μηνα .Ειμαι αρχαριος στον τομεα μηχανης γιαυτο ζηταω την γνωμη σας καθως η μηχανη που επροκειτο να παρω θα ειναι και το πρωτο μου οχημα.Δεν θελω παπια γενικοτερα.Η αποψη σας θα με ενδιεφερε απειρα να τονισω οτι ιδανικα για εμενα θα ηταν τα 1500 καθως μαζι με κρανος κλπ αλλα 500 δεν γνωριζω απο χιλιομετρα συντηρησεις κλπ οποτε πρεπει να λαβω υποψην αν μπορειτε να βοηθησετε θα ημουν ιδιαιτερα ευγνωμων
  9. Ακόμα δεν έχουν αλλάξει πολλά, η μηχανή είναι μάστορα, θα μπουν νέες βαλβίδες, αφού τριφτούν, τσιμούχες καδένα κλπ κλπ και θα συν αρμολογηθεί. Από μεριάς μου, πήρα κόκκαλο γκαζιού γιατί το προηγούμενο ήταν σπασμένο και κόλλαγε λίγο το γκάζι. To do επίσης είναι να δώ πως εφαρμόζουν τα πλαστικά που έφτασαν πρόσφατα. Αυτό που περιμένω ακόμα (3 μήνες μετά ειναι στην Αθήνα) είναι οι μανέτες (βασικό) και έκλεισε. Επισης να σημειώσω πως έχω αλλάξει τους σωλήνες ψυκτικού με νέους, σωληνάκια βενζίνης και γενικά όλα τα σωληνάκια που υπάρχουν . Βεβαια ακομα δεν έχουν δοκιμαστεί καθώς λείπει ο κινητήρας.
  10. Θα δεις μια μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση και μια μικρή διαφορά στις επιδόσεις, μπορεί να χειροτερέψει λίγο σε σχέση με τώρα, αν δεν το συνδυάσεις με εκκεντροφόρο, ελεύθερη εξατμηση, ελεύθερο φίλτρο και αύξηση κυβισμού μην περιμένεις κάτι θετικό από την ιστορία, στο χωριό μου λένε ότι ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη, ή το αφήνεις ως έχει και παιζεις με τη μετάδοση ή φέρνεις πιο πολλούς Κούκους (τις βελτιώσεις που προανέφερα)
  11. Υπάρχει και uma γύρω στα 50 ευρώ.
  12. Η μπαταρία, ειναι κατω απο τη σελα, και ειναι ελευθερη, δεν εχει δεσιμο ,αλλά καπάκι που την κρατά. Βγαλε το, και ελεγξε πόλους, όπως και το ρελέ της μίζας που ειναι απο πάνω (και θα το λύσεις πρωτο υποχρεωτικά) Κατι ξεκούμπωσε. Οσα περιγραφεις ειναι συμπτώματα πεθαμενης μπαταρίας, που μοιάζουν με την (σπάνια) περίπτωση σου. Αν η μπαταρια ειναι οκ και δεν εσπασε/ξεκούμπωσε κάτι, θα χρειαστει να δεις και τον ανορθωτη που ειναι πιο κατω στο πλαίσιο μαζι με την ηλεκτρονική δεμένα σε ψυκτρα αλουμινίου. Μην το δουλευεις με μανιβέλα, θα κανεις μεγαλύτερη ζημια σε αντλία καυσιμου και ηλεκτρικο κυκλωμα.
  13. Για αρχή το πιο απλό βήμα είναι να κοιτάξεις μήπως έφυγε κανένας πόλος απο την μπαταρία. Μπορεί όταν έπεσες στις λακούβες να έφυγε λίγο και μετά όσο προχωρούσες λίγο-λίγο έφυγε εντελώς.
  14. ShapeshifterGR98

    Yamaha ή Honda

    Άρα όχι 1.4.....απο όσο ξέρω την κατανάλωση την μετράνε σε 60 km/h το πολύ και σε "ιδανικές" συνθήκες αν δεν κάνω λάθος. Τώρα το πόσο καίει δεν ξέρω, αλλά Euro 5 είναι, σίγουρα έχει χαμηλή κατανάλωση.
  15. Τάσος Σ.

    Πρόβλημα με ηλεκτρικά

    Γεια σας. Έχω στην κατοχή μου ένα Innovai χρονολογίας 2010. Όλα δούλευαν κανονικά - μίζα, φώτα, φλας, κόρνα, καντράν - μέχρι προχθές που ένας βλ@κας κορνάρε σαν τρελός να αλλάξω λωρίδα για να περάσει, με αποτέλεσμα να πέσω ( βράδυ ) σε 3 συνεχόμενες λακουβίτσες ... Αρχικά έσβησαν τα φώτα τελείως μπρος πίσω, ενώ συνέχισαν να δουλεύουν αλαρμ, πίσω φρένο και καντράν. Σιγά σιγά σταμάτησε να δουλεύει το ταχύμετρο και η μίζα ( παίρνει μπρος μόνο με.μανιβελα ) Πλέον, δεν δουλεύει τίποτα. Γυρίζω τον διακόπτη και δεν ανάβει κανένα φως στο καντράν. Ούτε το Ν δεν φωτίζεται, ούτε η βελόνα του ταχύμετρου κάνει δεξια-αριστερα, ούτε καν εμφανίζεται ο χιλιομετρητής ! Το χειρότερο βέβαια έγινε σήμερα. Πάω να ξεκινήσω με 1η και το μηχανάκι αγκομαχάει ! Κάνει καπώς έτσι " τρτρρρτττρρρτττ" ( σαν τραχτερ κυριολεκτικά ) και δεν βγάζει καθόλου δύναμη. Που και που δίνει γκάζι κανονικά και μόλις αλλάξω σε 2α, μπουκωνει τελείως και σβήνει κιόλας κάποιες φορές. Σε συνεργείο δεν πρόλαβα να το πάω , έχω σκοπό βέβαια να πάω αύριο πρωί πρωί. Θέλω να ακούσω γνώμες. Λέτε να βγήκε κάποια φύσα στην πλεξούδα ή κάποιος πόλος της μπαταρίας ; Ή μηπως τα φτυσε η μπαταρία τελείως ; Να σημειώσω πως κάποιες φορές, όσο καιρό το έχω , όταν γυρνάω τον διακόπτη και παταω μίζα ( αφού περάσουν λίγα δευ/τα ) δεν ανάβει το μηχανάκι. Απλά κάνει έναν ήχο, κλείνει το καντράν, ξανά ανάβει απευθείας, κάνει τον έλεγχο η βελόνα δεξιά αριστερα και μετά ανάβει ! Άλλες φορές, και 2 μέρες να το έχω σταματημένο, θα ανάψει με την 1η από την μίζα.
  16. Grhon

    Τι καρμπυρατέρ να βάλω??

    Καλησπέρα στο φόρουμ, έχω ένα σκούτερ 125cc και φοράει dellorto 19αρι καρμπυρατέρ. Είναι αρκετό ; Να βάλω ένα μεγαλύτερο; Και θα δω κάποια διαφορά η τζάμπα λεφτά θα δώσω ;
  17. stavros-2stroker

    Yamaha ή Honda

    Ναι έχουν μικρή κατανάλωση τα DY/Sprinter αλλά αυτή την κατανάλωση δεν την έχουν ούτε στο στρώσιμο . Η κύρια "ατραξιόν" τους είναι τα καλά φρένα . Τα πλαστικά αν δεν ασχοληθείς να βάλεις λαστιχένιες ροδέλες/φλάτζες όπου χρειάζεται γίνονται αρκετά ενοχλητικά .
  18. ShapeshifterGR98

    Yamaha ή Honda

    To καλό πλέον με τα Address είναι οτι έβγαιναν μέχρι το 2011, δηλαδή όλα τα μοντέλα είναι τουλάχιστον 10ετιας άρα τις "παιδικές ασθένειες" τους με τα σασμάν και τον ψεκασμό σε κάποιες παρτίδες τις περάσανε. Τα 2ης γενιάς μοντέλα (μαύρα και μπλέ-άσπρα Address) έρχονται με διορθωμένα αυτά τα θέματα απο το εργοστάσιο. Κατά τα άλλα πραγματικά τίμιο μηχανάκι, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ευχάριστο οδηγικά, δεν του λείπει κάτι. Απλά απο ανταλλακτικά υποφέρει....πέρα απο τα γνήσια, δεν υπάρχουν πολλά aftermarket και τα γνήσια βαράνε στις τιμές τους... Όντως τώρα το παρατήρησα...άντε να πεις οτι το κοντέρ ήτανε προς το τέλος των 43.900κατι km να πω οκ το 4αρι αρχίζει και εμφανίζεται σιγά σιγά, αυτό είναι λίγο περίεργο....μπορεί να είναι και γυρισμένα τα χλμ του... Γιατί δεν πηγαίνεις και σε άλλους εμπόρους να δεις και άλλα μηχανάκια; Επίσης στην θέση σου θα κοιτούσα και για αυτό εδω: Kawasaki Kaze-S 115, επίσης ένα ΠΟΛΥ αδικημένο μηχανάκι. Μοντέλα 2013-2016 είναι αυτά. Καταρχάς προσωπικά το θεωρώ ως ένα απο τα πιο όμορφα μηχανάκια εξωτερικά. Πιο φρέσκο σε σχέση με Astrea, Crypton-R κλπ, μοτέρ ίδιο με το παλιότερο Kaze-R το οποιο βγήκε σκυλί και με μερικές μοντέρνες λύσεις της Kawasaki για εμπλουτισμό μείγματος και ευκολότερη εκκίνηση μοτέρ. Είναι με καρμπυρατέρ, άρα δεν χρειάζεται να φοβάσαι για ψεκαστήρια, μην χαλάσει κάτι και να πρέπει να πληρώνεις τα κέρατα σου μετά (όπως έπαθα εγω)....8.5 άλογα, τελική 100 km/h, το έχει φίλος απο το 2016 και είναι πραγματικά απροβλημάτιστο μέχρι σήμερα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν πούλησε....για την ακρίβεια πούλησε λιγότερο και απο το Address. Και άντε η Suzuki δεν είχε ποτέ μεγάλη ιστορία με τα παπιά στην Ελλάδα, αλλά το συγκεκριμένο αποτελεί την εξέλιξη του παλιού KazeR που πούλησε αρκετά και έμεινε γνωστό για την αξιοπιστία του....και η τιμή του δεν ξεπερνούσε τα 2000€ κούτα.
  19. Από εκκεντροφόρο είδα ότι δεν υπάρχει fuego η daytona, οπότε aasa ή faito.
  20. Τελευταία βδομάδα
  21. Giannis1983

    Yamaha ή Honda

    44803 νομίζω γράφει αλλά τα νούμερα δεν είναι ευθυγραμμισμένα και συγκεκριμένα το δεύτερο 4αρι. Λες να πείραξαν τα χιλιόμετρα? Πώς μπορώ να τσεκαρω τα χιλιόμετρα αν είναι πραγματικά ή πειραγμενα ή αν έχει κάνει μια φορά τον κύκλο τους όλα και αντί για 44000 να έχει 144000? Ξέρω μόνο από το ΚΤΕΟ αλλά και πάλι εκεί κρατάω κάποιες επιφυλάξεις.
  22. Το χω δει αυτό το έργο. Πήγαινε να σου κάνουν ένα καθαρισμό του injection/ πεταλoύδας. Σύντομα γιατί αν είναι αυτό που λέω παίζει και να σε αφήσει. Καθάρισμα είναι,κακό δεν κάνει.
  23. Tasos Meli

    Yamaha ή Honda

    Το Crypton στα ανταλλακτικα του δεν είναι ακριβό, έχει πολλά aftermarket, το έχει φίλος μου το συγκεκριμένο και κάποιες εργασίες του τις κάνω εγώ, αλλά τα πλαστικά του που τα έχουν με τρύπες και το φτερό δε μου άρεσαν. Γενικα δεν έχουν θέματα αυτά, μόνο αν έχει πολλά χιλιόμετρα ίσως να καίει λάδια, π.χ. το γνήσιο πιστόνι του κάνει 30 ευρώ, τα after είναι πιο φθηνά.
  24. Κάποια ένδειξη σφάλματος σου έχει βγάλει όταν το κάνει?
  25. Τα 100 ευρώ για σωστό κύλινδρο είναι οκ, σκέψου ότι στο εμπόριο κοστίζουν γύρω στα 50 ευρώ και είναι από ποιότητα για πέταμα, πάρε κανένα σετακι από Aasa, μια χαρά είναι, εκκεντροφόρο θα βάλεις?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...