Jump to content

Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Αν και πολυ αργοτερα θελω να κανω μια ερωτηση σχετικα με το θεμα το οποιο εχει πολυ ενδιαφερον. Οταν καναμε μαθημα οδηγηση με cb 400 sf (υδροψυκτο), επειδη δεν αναπτυσαμε ταχτυτητες για να μαθουμε τους ελιγμους κτλπ, μας ελεγε καποιες φορες να σβησουμε τα μηχανακια γτ ειναι υδροψυκτα και θα παρουν φωτια αν δεν τρεχουν. Αρα και τα υδροψυκτα εχουν θεμα οταν ειναι σχεδον ρελαντι? Επισης, ειχα ρωτησει μαστορα αν αξιζει να παρω crm 250 (διχρονο) για να μπορω να βγαινω και εκτος πολης και να το εχω καθε μερα κτλπ, μου ειπε αν κανεις βολο λαρισα πχ οπως εκανες σημερα με το τετραχρονο, το διχρονο θα χαλασει θα το καψεις (επειδη δν εχει βεντιλατερ νομιζω μου ειπε). Δηλαδη με enduraki διχρονο αν το πας χαλαρα δεν βγαινεις εκτος πολης για αποσταση 2 ωρων ξερω το πολυ απροβληματιστα?
  3. FlyingInADream

    Μετά το Africa τι;

    Βάλε πιο ασφάλτινα λάστιχα ή ακόμα καλύτερα ασφάλτινες ζάντες στο Africa, λίγο πιο παχύ λάδι στο πηρούνι, έτοιμος. Και κρατάς αυτό που έχεις και σου δουλεύει και το ξέρεις και το εμπιστεύεσαι, και δεν μπαίνεις σε μεγάλα οικονομικά ανοίγματα να πάρεις άλλη μοτοσυκλέτα που μπορεί να μην σου κάνει τελικά, και ακόμα και αν αποτύχει η μετατροπή, θα έχεις χάσει λεφτά για δυο ζάντες, που τις πουλάς και σώζεις κάποια από τα λεφτά που έδωσες.
  4. GiorgosK1

    Μετά το Africa τι;

    Είναι και τα δύο μακριά από τα γούστα μου.
  5. ShapeshifterGR98

    Λάδια παπί

    Χμμμ...στο workshop manual πάντως που έχει και για το Shogun στις εικόνες δείχνει 750ml το κάρτερ....ίσως το αλλάξανε αργότερα, εξάλλου στο manual γράφει πως οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προειδοποιήση. Και τώρα μερικά Suzuki Fun Facts, γιατί έχω μπόλικο χρόνο και διάθεση. Στο βίντεο, είναι ένα 1ης γενιάς Shogun 125 με τον "παλιό" κινητήρα. Ήτανε ίδιος με του Shogun 110, αλλα με μεγαλύτερη διαδρομή, διαφορετική κλιμάκωση σασμάν και μεγαλύτερα ζιγκλέρ (Mikuni VM18SH). Το 2004, βγήκε το 2ης γενιάς Shogun, ίδιο οπτικά με το Address. Ο κινητήρας, κράτησε μόνο το κυλινδροπίστονο, την μπιέλα και το καρμπυρατέρ από το παλιό μοντέλο. Τα άλλα μηχανικά μέρη είναι διαφορετικά και δεν ταιριάζουν μεταξύ τους. Οι διαστάσεις έμειναν οι ίδιες, 53.5 x 55.2 χιλιοστά. Έβγαινε και σε έκδοση με συμπλέκτη. Στην Ελλάδα ήρθε με το ημιαυτόματο 2ης γενιάς μοτέρ, αλλά με ψεκασμό (Euro 3). Ελάχιστα Address ήρθανε εδώ, με καρμπυρατέρ από το εργοστάσιο και είναι ταξινομημένα ως Euro 2 μοντέλα. O κινητήρας του ψεκαστού, μπορεί να δουλέψει και με καρμπυρατέρ χωρίς μετατροπή σε βολάν/πηνία, ενώ πάνω από τον κύλινδρο έμεινε ακόμα η υποδοχή για το σύστημα εμπλουτισμού μείγματος (PAIR). Η Ασία έλαβε την ψεκαστή έκδοση, το 2007. Που ακόμα και εκεί είχε διαφορετικό ψεκασμό! Mikuni-DCP FI για την Ευρώπη, Suzuki EPI για τους Ασιάτες. Δεν ξέρω, απλά βαριόμουνα και ήθελα να μοιραστώ την μικρή ιστορία αυτού του 2τροχου. ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ Και τον πίνακα με θερμοκασίες/ιξώδες να έχει, ο κατασκευαστής πάντα δηλώνει το προτεινόμενο λάδι για το συγκεκριμένο μοτέρ. Στο Address και στο V-Strom η Suzuki προτείνει το 10W-40 ως "ιδανικό". Φαντάζομαι έχει να κάνει και με τι μέταλλα χρησιμοποιεί ο εκάστοτε κατασκευαστής.
  6. tourlas

    Yamaha dt 200 3et

    Καλησπέρα στην ομάδα, ερώτηση, μήπως ξέρει κάποιος να με βοηθήσει, ψάχνω τον αριθμό χρώματος από yamaha dt 200 3et άσπρο
  7. costikos

    Μετά το Africa τι;

    Εγω λέω να επικεντρωθείς σε μηχανές που έχουν τεχνολογία του τρέχοντος αιώνα. Για την κατανάλωση, έχε υπόψη σου οτι 4 κύλινδροι και οικονομία γενικά δεν πάνε μαζί. Βλέπω δύο περιπτώσεις για σένα που θα σε καλύψουν σε όλα που ζητάς και για το μπόι σου: -Αν είσαι 50+ κοίταξε για Moto Guzzi -Αν είσαι νέος μοΔέρνος, να κοιτάξεις το Honda X-Adv
  8. JohnnyT

    Λάδια παπί

    800ml παιρνει και εκεινο, συμφωνα με το παρακάτω βιντεο (απο το πρωτο κιολας δευτερόλεπτο): Το διάγραμμα με το ιξώδες του λαδιού δεν το έχει σε όλα τα μηχανάκια. Τουλάχιστον σε Kymco ή Keeway και σε Daytona δεν εχω δει τέτοιο πράγμα εγω, απλά γράφει τι λάδι παίρνει το μηχανάκι. Σε Ηonda ειναι καθιερωμένο ανεξαρτήτως μοντέλου.
  9. Τελευταία βδομάδα
  10. GiorgosK1

    Μετά το Africa τι;

    Χαιρετώ την όμορφη παρέα σας. Όπως δηλώνει και ο τίτλος έχω μια Άφρικα 750 και είμαι στη σκέψη να την αλλάξω για κάτι πιο ασφάλτινο, καθώς δεν πατάω καθόλου χώμα. Έχουμε και λέμε λοιπόν: 1) Θέλω μια μηχανή για επαρχιακό οδικό δίκτυο και 2-3 ταξίδια το χρόνο μόνος μου (για την ώρα τουλάχιστον). Για πόλη υπάρχει το innova. Απαραίτητα injection και abs. 2) Είμαι 1,95 και 120 κιλά. Ποιο θα με βόλευε σαν θέση οδήγησης σε ταξίδι. 3) Πάνω από 120 πηγαίνω μόνο για ξεμπουκωμα. Με ενδιαφέρει περισσότερο να δίνει η μηχανή σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. 4) Ο παράγοντας κατανάλωση πάντα παίζει ρόλο (με το Άφρικα σε ταξίδι με τριβαλιτσο βλέπω μέχρι 5,5/100, δε θα μου άρεσε να δω περισσότερο). 5) Δε θέλω varadero γιατί το θεωρώ όγκο και βάρος άνευ λόγου. Εντάξει, ίσως για αυτούς που γυρίζουν την Ευρώπη να είναι το καλύτερο αλλά προσωπικά δεν είμαι σε τέτοια φάση. 6) Το V-strom είναι καλό αλλά έχει γεμίσει ο τόπος και δεν με τρελαίνει σαν μηχανάκι. Νομίζω θα το παντρευτώ και δεν θα το ήθελα. 7) Yamaha - triumph - BMW και λοιπά δεν με συγκινούν. Κλείνω προς CBF 600 και GSF 650. Θα ήθελα να πάρω το CBF 1000 αλλά φοβάμαι ότι εάν δεν με βολεψει η θέση οδήγησης θα είναι δύσκολο να πουληθεί λόγω κυβικών. Περιμένω γνώμες. Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, ήθελα να είμαι όσο πιο σαφής γίνεται. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
  11. Gkekas

    Κόστος Service Moto Guzzi

    Καλημέρα,ξέρει κανείς που θα βρω πλατίνες Guzzi?
  12. ShapeshifterGR98

    Λάδια παπί

    Νομίζω όλα τα manual έχουν πίνακες για θερμοκρασία και το κατάλληλο ιξώδες, και εμένα το έχει. Στο δικό μου πάντως, η Suzuki γενικά προτείνει 10W-40 το οποίο και βάζω. Στα 1500km που κάνω αλλαγή λαδιών, φαίνεται να τσιμπάει κάπου στα 100ml λάδι...800 παίρνει σε απλή αλλαγή, 900 αν αλλάξεις και το φίλτρο. Το παράξενο είναι, πως στην Ασιάτικη έκδοση (Shogun 125SP) που έχει ακριβώς ίδιο κινητήρα, αλλά με καρμπ, το μοτέρ πάνω γράφει 750ml, ενώ εδώ 800. Ίσως το αλλάξανε αργότερα πριν το στείλουν Ευρώπη, who knows? Πριν γίνει η μεγάλη επισκευή στα 103.000χλμ, ανά 500km συμπλήρωνα λάδια, δεν άφηνε τίποτα μέσα
  13. JohnnyT

    Λάδια παπί

    Εαν έχει κατανάλωση και με το 20W-50 δεν θέλει άλλο λάδι, θέλει επισκευή... Παιρνεις τηλεφωνο σε αντιπροσωπεια φίλε μου και ρωτας ποιο μοντελο ειναι (Honda Astrea 92-01), αλλιως ψαχνεις το μανουάλι και βλέπεις τι θελει (ΑΝ και η Honda εχει το τάμα να εμφανίζει εναν πίνακα και να δειχνει ανολογα με την εξωτερικη θερμοκρασια που τι ιξώδες λαδιου κινητήρα αναλογεί να παίρνει). Υ.Γ: Όλα τα μηχανάκια/μηχανές έχουν κατανάλωση λαδιού αποδεκτή έως 200ml/1000 km. Αυτο μου το ειπε και μηχανικός γνωστός για την σωστή δουλειά του αλλα και στο manual του δικου μου παπιού. Αλλα και πάλι... αν υπερβαίνει τι εγραψα πιο πανω.
  14. Για λίγο μόνο by google translate Ελληνικά. https://we.tl/t-wHOe4UNOa7
  15. ShapeshifterGR98

    Λάδια παπί

    Ότι ορίζει ο κατασκευαστής, αν δεν κάνω λάθος GLX/Astrea 20W-50 παίρνουν. Αν δεν είσαι σίγουρος, κάνε μια ερώτηση στον μάστορα που σου πέρασε το 54mm κυλινδροπίστονο. Αλλά αν με τα 20-50 είσαι εντάξει και δεν παρατηρείς κατανάλωση λαδιού, τότε μείνει σε αυτά.
  16. Kapousi103

    Λάδια παπί

    Καλησπέρα παιδιά έχω ένα astreaki με το μοτέρ το δικό του το γνήσιο το έχω κάνει επισκευή εδώ και 1 χρόνο στα 54 χιλιοστά και θα ήθελα να μου προτείνετε τι λάδι να το βάζω εγώ συνήθως αυτό που βάζω είναι 20-50 motul 3000 Ευχαριστώ
  17. Και όμως, συνάδελφος στην δουλειά έχει την ίδια μοτοσυκλέτα. Έρχεται αρκετά φιμωμένη από την Honda. Με σωστή εξάτμιση, σωστό φίλτρο και ζιγκλέρωμα στο καρμπυρατέρ, πάει αρκετά καλύτερα στον δρόμο. Αλλά μου είχε πει ότι θέλει αυτό το "combo" από αυτά τα 3 για να απελευθερωθεί καλά το μοτέρ.
  18. ναι αλλά ξεχνάς το βασικό: αρχαία τεχνολογία του 80 -> μεγάλη κατανάλωση (εκτός αν το έχουν τεεεερμα φιμωμένο, που δε θα πηγαίνει) μέχρι ν αρχίσεις να μπαίνεις σε θέματα τεντωτήρα καδένας (συνηθισμένο σε αυτά), φλάντζα κεφαλής (επισης) Κατα τ άλλα δε νομίζω να παράγονται ακόμα αυτά, γιατί με τέτοια τεχνολογία, από χλωμό έως μοχλό να περάσει Euro 5.
  19. Γιατί δεν κάνεις μια καλή σαπουνάδα με Fairy να το κάνεις τέλειο; Μην ξεχνάς οτι είναι φτιαγμένο για να αντέχει βενζίνες και λάδια. Ανοιξε και το σωλήνα της αποχετευσης (έχει τάπα κάτω) να φύγουν τυχόν λάδια και νερά που έχει μαζέψει μέσα. Για να το ρυθμίσεις για το DNA θα χρειαστείς ζιγκλέρωμα, γιατί είναι πολύ φιμωμένο με το μαμά στήσιμο φίλτρου.
  20. κανει να ριξεις wd 40 η κατι αλλο για να καθαριστει τελειος? Γιατι απλα με το πανακι μενουν λιγα χωματα, σημερα ξαναεβαλα το μαμα φιτλρο που ειχε λειτουργει καπως καλυτερα αλλα μου φαινεται σαν να ειναι "φιμωμενο" το μηχανακι θα κανω τηλεφωνο στο μαστορα απο δευτερα να δουμε αν μπορουμε να το ρυθμισουμε με το καινουριο φιλτρο
  21. προς χάριν της συζήτησης, θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου! για κάποιους από εμάς 2.000€ είναι σημαντικά. αν περισσεύουν, ας πιάσουν τόπο θετικά, αφού μπορείς να τα ξοδέψεις σε προίκα! καλό κράνος και ένδυση, υλικά κάμπινγκ, έξοδα ταξιδιών. απ εκεί και μετά να προσθέσω το, ξεχασμένο σαν αιτούμενο, μικρό βάρος ---> μικρή κατανάλωση την απλότητα του αερόψυκτου ---> ελάχιστο κόστος service. αρκετά μικρότερο άγχος κλοπής!
  22. 5.600€ για φασον κινεζικό δεν ειναι καθόλου λογική τιμή από την στιγμή που το SV 650 κοστίζει λιγότερο από 2.000€ παραπάνω.
  23. υπάρχουν και τα Jawa! και πάλι η Euromotors. Jaws λέμε! πολλά και διάφορα μοντέλα, από κλιπονς μέχρι Bomber . Κυρίως με χρήση ενός ευρέως διαδεδομένου κινητήρα blue print του Honda XR400R, άκρως αξιόπιστου με 4βάλβιδη κεφαλή και ξηρό κάρτερ, κλπκλπ τιμαί λογικαί! έχετε δει κανένα στη γύρα; στο Πήλιο οπου ζω, μόνο κάτι πολύ φασαριόζικα παπιά κυκλοφορούν
  24. Γεια σου Ανδρέα αν δεν έχεις πουλήσει τα λάστιχα γράψε μου ένα μνμ θέλω να τα αγοράσω ευχαριστώ
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...