Όλη η δραστηριότητα
This stream auto-updates
- Yesterday
-
Καθότι η γριά είναι καινούργιο μέλος στο στάβλο, το ΣΚ έγινε πλήρες σέρβις, για να μπει στη σωστή σειρά. Λάδια, φίλτρα, φρένα, ψυκτικό, αλυσίδα, μπουζί. Επίσης, βγήκαν όλα τα πλαστικά για έλεγχο και σφιξίματα. Και μιας και το cbr έμεινε μόνο με το σώβρακο, μπήκαν μανιτάρια, τοποθετήθηκε το τελικό της εξάτμισης στο σωστό ύψος, με τις σωστές βάσεις (γιατί ο προηγούμενος το είχε βάλει θεόστραβα) και μπήκε και βάση πινακίδας γιατί εκεί που την είχαν βάλει, ήμουν για πολλές κλήσεις...
-
Αμ, εμένα με βρήκε όταν ήμουνα με το Πεζώ 2 Μετά αγόρασα τη μηχανή και τώρα έχει γίνει μια κατάσταση "Μάνθος Φουστάνος reverse"
- Τελευταία βδομάδα
-
Τι έκανες με/για την μηχανή σου σήμερα;
Ο ShapeshifterGR98 δημοσίευσε στο Θέμα του brutos
Γενική ΣυζήτησηΕμένα το V-Strom θέλει καδένες, όταν ζεσταθεί ακούγονται λιγάκι. Κοντά στο Πάσχα θα το πάω για αλλαγή μιας και πέφτει και το τυπικό του σέρβις κοντά. Και κάποια στιγμή ένα καλό πλύσιμο γιατί είναι ο Θεός να βάλει το χέρι του. Όσοι έχετε Χόνδα τις κλέβετε όλες, αφήστε και καμιά για εμάς ρε.... -
Πριν 2 μέρες περίπου έκατσα κι έκανα μια μικρή προετοιμασία για τη νέα σεζόν. Έχω παραλάβει ήδη τις πινακίδες μου και κάθισα να καθαρίσω την αλυσίδα και να ξεσκονίσω ότι έφευγε με το swiffer. Τώρα θέλει ένα ωραίο πλύσιμο και πέρασμα με σπρέι σιλικόνης, αλλά επειδή είναι ματ το χρώμα, δε ξέρω αν το αποτέλεσμα θα είναι εντάξει. Πειράματα κάνω ακόμα Έκανα και μια μικρή βόλτα για να ξεσκουριάσω και ανυπομονώ να γίνει ακόμη καλύτερος ο καιρός για να βγαίνω πιο συχνά. Τώρα βέβαια έχω μπουρδουκλωθεί και με μια Γερμανίδα εδώ πέρα και με ζαλίζει πότε θα την πάω βόλτα.... Φωτογραφίες θα ανέβουν κάποια στιγμή
-
Modenas GT 135 προβλημα ρευματος
Ο thalassa50 δημοσίευσε στο Θέμα του thalassa50
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;1)Μολις αλλαξα ανορθωτη και ολα καλα ,μενει ο ελεγχος που σωστα γραφεις ,ενα διπλο καλωδιο ειναι διπλα στην μπαταρια χυμα??? με μια κοκκαλενια φισα που εχει επανω μια ασφαλεια και το οποιο παιζει ελευθερα και απλα το αναφερω σκεπτομενος μηπως καπου εβρισκε και βραχυκυκλωνε ,αυτο θα το στερεωσω και απο βδομαδα θα δω . Και παλι ευχαριστω -
Ψάχνω σέρβις manual για ybr125 ψεκαστό! Αυτό που υπάρχει στο νήμα ybr250 δεν το ανοίγει! Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
-
innova 04 παρακολουθεί Modenas GT 135 προβλημα ρευματος
-
Modenas GT 135 προβλημα ρευματος
Ο innova 04 δημοσίευσε στο Θέμα του thalassa50
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Να το πας σε συνεργείο να το μετρήσουνε, να επιβεβαιώσουν τι έχει χαλάσει, και να το αλλάξουν. ''κοιταξα ασφαλεια ηταν οκ αλλα το πλαστικο ψιλοκαμενο την εβγαλα εβαλα μερικες φορες και πηρε'' + ''και δειχνω τον ανορθωτη τον οποιο θα αλλαξω το απογευμα και βλεπουμε'' = δεν εχεις ιδεα τι φταιει. αν αλλαξεις απλα ανορθωτη ΚΑΙ δουλεψει, θεωρεις οτι βρεθηκε η ζημια ? -
Modenas GT 135 προβλημα ρευματος
Ο thalassa50 δημοσίευσε στο Θέμα του thalassa50
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Φιλε μου καλημερα Ελπιζω βεβαια να ζησω οπως γραφεις ακομα αρκετα χρονια και να θυμαμαι αυτα που γραφεις ,και συγνωμη αν σε εκανα να δυσκολευτεις να καταλαβεις τι ακριβως εννοουσα οπως ελπιζω να μην σου πηρε πολυ ωρα να βρεις τι περιπου μπορει να ειναι ??Εγω ομολογω μολις διαβασα την απαντηση σου καταλαβα αμεσως τι μπορει να φταιει ,μενει μονον να αποδειχθει οτι πραγματι ετσι ειναι ,και δειχνω τον ανορθωτη τον οποιο θα αλλαξω το απογευμα και βλεπουμε .Οπως και να εχει,ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου -
FlyingInADream παρακολουθεί Modenas GT 135 προβλημα ρευματος
-
Modenas GT 135 προβλημα ρευματος
Ο FlyingInADream δημοσίευσε στο Θέμα του thalassa50
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Δεν καταλαβαίνω όλα όσα έγραψες γιατί εμφανώς ούτε κι εσύ καταλαβαίνεις τι γράφεις, αλλά από όσα κατάλαβα, να ζήσεις θα θυμάσαι ανορθωτή και πηνία του δίτροχού σου. Ανορθωτής και πηνία έχουν χαιρετήσει τον μάταιο τούτο κόσμο και θα χρειαστούν αντικατάσταση. Να το πας σε συνεργείο να το μετρήσουνε, να επιβεβαιώσουν τι έχει χαλάσει, και να το αλλάξουν. -
thalassa50 παρακολουθεί Modenas GT 135 προβλημα ρευματος
-
Modenas GT 135 προβλημα ρευματος
Το μέλος thalassa50 πρόσθεσε ένα θέμα στο Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;
Καλησπερα στην παρεα Εχω ενα Modenas GT 135 του 2012 Προχτες μου παρουσιασε αποτομα το εξης προβλημα,οταν μετα απο μια ωρα πηγα να το βαλω μπροστα δεν επαιρνε ?? κοιταξα ασφαλεια ηταν οκ αλλα το πλαστικο ψιλοκαμενο την εβγαλα εβαλα μερικες φορες και πηρε ,ΑΛΛΑ διαπιστωσα οτι πεσαν τα φωτα ισα ισα που εβλεπα οτι ψιλοπυρωνουν και τα δυο οποτε αλλαζα ,πισω μονον το φρενο διαρκως ??η λαμπα οκ και ο διακοπτης φρενου δεν λειτουργει αλλα οταν κλεινεις διακοπτη φωτος κλεινουν ,μολις ανοιγεις παει κατευθειαν στο στοπ πισω και μπροστα απλα σαν ενα μικροοοο κερακι ??τα φλας δουλευουν κανονικα.Μετρησα το ρευμα που παει μπροστα λαμπες και εδειχνε 1,2βολτ μονον?????????????????? Καμια ιδεα καποιος τι μπορει να ειναι που το παρκαρω οκ και μετα απο μια ωρα ολα κατα διαολου στα καλα καθουμενα ???? Ευχαριστω για οποια απαντηση - Earlier
-
Αν το σέβεσαι, δεν το λιώνεις και το συντηρείς όπως πρέπει και όποτε πρέπει θα κρατήσει μια χαρά.
-
Τελικα το φαινομενο αυτο ηταν λογο οτι εβαλα 1 λιτρο λαδι και απλα εκανε υπερχιλιση...κανενα προβλημα με τσιμουχες και λοιπα..μου ειπαν να βαζω 850 ml..Σωστα?Ειναι το 125 Lifan
-
Σε επισκεψη στον μηχανικο μου και αφου αλλαξαμε καδενα εκενδτροφορου με ολα τα γραναζακια εγινε ελεγχος και δεν καιει καθολου λαδι αλλα ο καπνολς αυτος ο λιγος που βγαζει που και που οταν του ερθει ειναι απο μαυριλες που εχουν μεινει απο την ακινησια..Οποτε βαζοντας του 100αρα και μονο εχω δει οτι οσο περναει ο καιρος σταματαει και το φαινομενο αυτο..Εστρωσε και η συμπεριφορα του και ολα καλα..Λαδακι μπουζακι αλλαγη φιλτρων ολων και ολα καλα...Σας ευχαριστω ολους
-
FlyingInADream παρακολουθεί Ερωτησεις για φιλτρο αερα
-
Ερωτησεις για φιλτρο αερα
Ο FlyingInADream δημοσίευσε στο Θέμα του greggiak
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Το αταίριαστο ποστ της ημέρας bot κατά πάσα πιθανότητα, ούτε την μορφοποίηση του κειμένου δεν άλλαξε απο εκεί που την έκανε copy, απαντάει σε ποστ που έγινε πριν 2 χρόνια και αναφέρει ΑΣΧΕΤΑ πράγματα που δεν αφορούν την μοτοσυκλέτα για την οποία γίνεται λόγος. -
Ερωτησεις για φιλτρο αερα
Ο zaxarias_crypton δημοσίευσε στο Θέμα του greggiak
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Τα φίλτρα dna φιλτράρουν το 98% των μικροσωματιδίων. Και γενικότερα ένα <<ακριβό>> φίλτρο παρέχει προστασία στον κύλινδρό σου. Μπαίνει ειδικό λάδι πάνω στις κυψέλες που μαγνητίζει τα μικροσωματίδια .Το στάδιο 1 δε χρειάζεται επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου. Ακόμη κ το 2ο στάδιο. Επίσης ψάξε για προσφορές -
Κατάλαβα, ωραία με την πρώτη ευκαιρία λοιπόν, θα ασχοληθώ με τον καθαρισμό του σώματος. σε ευχαριστώ πολύ!
-
Όχι, το TPS σαν εξάρτημα δεν θα το αφαιρέσεις από το σώμα. Μετά θα χρειαστεί εκ νέου καλιμπράρισμα σε μάστορα για να δουλέψει σωστά ο ψεκασμός. Όπως είπες, θα βγάλεις απλώς τις φίσες για να πάρεις το σώμα στο χέρι σου. Δεν είναι δα τόσο δύσκολη δουλειά, βγάζεις φιλτροκούτι, ντίζες, φίσες και το αφαιρείς όπως είναι από τον λαιμό εισαγωγής. Το καθαρίζεις καλά, άστο να στεγνώσει και ξαναβάλτο πάνω στο μηχανάκι.
-
Εννοείς να μην αφαιρέσω το εξάρτημα του tps απ το σώμα. Απ το σώμα θα αποσυνδέσω όλες τις φίσες ώστε να το έχω στο χέρι για να με διευκολύνει στον καθαρισμό. Βέβαια υπάρχει και η επιλογή χωρίς να αφαιρέσω το σώμα (βγάζοντας μόνο το κολάρο) να ψεκάζω στην περιοχή της πεταλούδας ενώ ταυτόχρονα κρατάω ελάχιστες στροφές, ώστε να μην φεύγει προς τα μέσα το καθαριστικό και η βρωμιά. Θα δω τώρα πως θα το κάνω. Αυτό που έκανα στην αρχή, πριν καν ασχοληθώ με την βίδα ρελαντί, ήταν να ρίξω καθαριστικό επαφών στην φίσα του tps, δεν αφαίρεσα ολόκληρο το tps απλά αποσύνδεσα την φίσα απ την πλεξούδα ώστε να ρίξω καθαριστικό επαφών.
-
Όσες φορές είχα πάει το μηχανάκι για σέρβις, ποτέ κανένας δεν κοίταξε να δει αν η πεταλούδα ήθελε καθαρισμό ή όχι, ασχέτως αν είχε μαζέψει του κόσμου την βρωμιά από το 2008. Ναι, το βιδάκι αυτό όσο το γυρνάς αριστερόστροφα τόσο περισσότερο ανοίγεις την δίοδο, άρα έχεις και περισσότερο αέρα. Θυμίζει λίγο την βίδα αέρα των καρμπυρατέρ, αν και καμία σχέση το ένα σύστημα με το άλλο. Anyways, θα το ρυθμίσεις σε σημείο που να μπορεί να κρατάει ρελαντί αλλά όχι και να προχωράει μόνο του το μηχανάκι όταν βάζεις 1η. Όταν λύσεις το σώμα, βγάλε και την βαλβίδα αέρα και ρίξε μια ματιά να δεις σε τι κατάσταση είναι. Μην κάνεις καμιά πλάκα στον εαυτό σου και βγάλεις το TPS. Έχει συγκεκριμένο καλιμπράρισμα από το εργοστάσιο, δεν θα διαβάζει σωστά την θέση γκαζιού και θα βρεις τον μπελά σου. Αυτά!
-
Αυτή ακριβώς την βίδα που έχεις σημειωμένη πείραξα και μάλιστα καθώς την γύριζα δεξιόστροφα, δηλαδή βιδώνοντας την οι στροφές έπεφταν γιατί λογικά θα έκλεινε και το διάκενο της διόδου. Αντίθετα καθώς την γυρνούσα αριστερόστροφα οι στροφές του ρελαντί ανέβαιναν. η αλήθεια είναι ότι έχει στρώσει τώρα, απλά δίσταζα να αυξήσω κι άλλο τις στροφές μην τυχόν και δεν ήταν αυτή η σωστή βίδα που “σκάλιζα». αυτό με τον καθαρισμό θα το κάνω σίγουρα κάποια στιγμή. Είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνεται ανά κάποια χιλιόμετρα και όντως δεν ασχολείται κανένας μηχανικός με αυτή. φαντάσου πρόσφατα καθάρισα την πεταλούδα γκαζιού από ένα αυτοκίνητο (βενζίνη), το οποίο είχε 140.000km και η οποία προφανώς και δεν είχε καθαριστεί ποτέ. Για να καταλάβεις οι βίδες είχαν κόλλα σπειρωμάτων από το εργοστάσιο. Μην τα πολυλογώ δεν φαντάζεσαι τι επικαθήσεις είχε το σώμα και το τι γινόταν στο δοχείο αναθυμιάσεων. Οπότε τώρα σειρά θα πάρει το σώμα απ το παπί! σε ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια!
-
Η βίδα-στοπ για την πεταλούδα είναι από την μεριά του βολάν, όπως κάθεσαι πάνω στο μηχανάκι φαντάσου. Είναι εκεί ακριβώς που καταλήγει η ντίζα γκαζιού. Αυτή τη βίδα γενικά ποτέ δεν την πειράζουμε για τους λόγους που εξηγεί και το ποστ στο Facebook. Και αυτό ισχύει για όλα τα μηχανάκια. Με μια σύντομη αναζήτηση και αν δεν με απατούν τα μάτια μου, η βίδα με την οποία πρέπει να παίξεις είναι αυτή: Όπως κοιτάς δηλαδή το σώμα από την μπροστινή του όψη. Κάνει την ίδια δουλειά, με το Mikuni που είχε το Address: ανοίγει μια εξτρά δίοδο αέρα η οποία καταλήγει ακριβώς πίσω από την πεταλούδα με αποτέλεσμα να ανεβάζει ρελαντί το μοτέρ. Αν δεν στρώσει ούτε με αυτό τότε βγάλε το σώμα και καθάρισε το. Στο δικό μου είδα διαφορά μετά από καθαρισμό θυμάμαι, μιας και κανένας μάστορας δεν ασχολήθηκε με αυτό. Αν πείραξες αυτήν όντως και έστρωσε, τότε κομπλέ. Την βίδα στοπ αν την πείραξες ξαναρύθμισε την εκεί που ήτανε για να μην σου κάνει νερά αργότερα.
-
Καλησπέρα, καταρχάς σε ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες. Σωστά το σώμα είναι ίδιο ακριβώς του wave 110 με το δικό μου. Άρα βάση της εικόνας, αυτή η βίδα που πείραξα είναι του ρελαντί οπότε δεν έκανα κάτι λάθος (θέλω να πιστεύω). και όντως όταν βάζω το μηχανάκι μπροστά ακούγεται πιο ζωντανό πλέον. Οπότε η βίδα που ρυθμίζει το πόσο ανοικτή θα είναι η πεταλούδα είναι απ την αριστερή μεριά, την οποία και δεν πειράζουμε.
-
-
Δες αυτό εδώ: https://www.facebook.com/motolabDIY/photos/pb.100063657905995.-2207520000/1874191869327847/?type=3&locale=el_GR Το είχα βρει τις προάλλες τυχαία και έφαγα φλασιά τώρα. Ίδιο σώμα γκαζιού έχει και το Grand 110. Έχει αρκετά τεχνικά η συγκεκριμένη σελίδα. Κάπου στα πλάγια θα έχει το βιδάκι ρύθμισης, δοκίμασε να το ρυθμίσεις από εκεί. Το πιο σωστό βέβαια θα ήτανε να βγει όλο το σώμα και να καθαριστεί καλά. Αν δεν στρώσει ούτε με αυτά, τότε ίσως την άκουσε η βαλβίδα αέρα. Εμένα στο Address (όταν το είχα injection) είχε παρόμοιο πρόβλημα με ασταθές ρελαντί και ρετάρισμα όταν πήγαινα να ξεκινήσω. Έβγαλα την βαλβίδα την καθάρισα καλά με σπρέι και δεν το έκανε ξανά.
-
Δεν έχει κανένα νόημα να ξεκαπνίσεις τον χώρο καύσης. Και να παιδευτείς, να το κάνεις, μετά από κάποια χιλιόμετρα πάλι το ίδιο θα είναι. Αυτό που μπορείς να κάνεις με το σπρέι, για να μην πάει και χαμένο, είναι έναν καλό καθαρισμό στο καρμπυρατέρ σου. Να το λύσεις όλο, και να το καθαρίσεις καλά. Ψεκάζοντας απλώς λίγο μέσα στο venturi του, δεν κάνει ολοκληρωμένη δουλειά, θέλει λύσιμο. Είναι ευκολότερο από όσο φαντάζεσαι. Μόνο πιστόνι πήρες; Κύλινδρος;
-
Χαίρομαι που βοήθησα, να είσαι καλά!