Jump to content

Όλη η δραστηριότητα

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Tasos Meli

    Α2 on/off - enduro

    Απο τη στιγμή που υπάρχουν ανταλλακτικά, ας είναι και στην Αμερικη, μη φοβάσαι τίποτα, εδω βρίσκω οτι θέλω εγω για το XR400R του 97, πλέον υπάρχουν και κάποια πράγματα σε κινεζοSite.
  4. honda324

    Yamaha t50 φωτα

    Καλησπερα φιλοι μου..εχω ενα θεμα με το t50 μου..θελω να αλλαξω πηνιο φωτων αλλα τα aftermarket εχουν εξι καλωδια αντι για δυο που εχει το μανισιο..ξερει καποιος πως μπορω να το συνδεσω?
  5. Άλλη είναι η ερώτηση. Το μηχανάκι διαθέτει κάποιο ρουμπινέτο υποπίεσης; Καταλήγει κάνα σωληνάκι στον λαιμό εισαγωγής; Κάτι; Οτιδήποτε; Έχει κάτι σαν αυτό;
  6. Και ειναι federal δεν ειναι κατι οτι ναναι γενικα ειναι καλη ποιοτητα
  7. Εχει κάνουλα-αντλία με σωληνάκι υποπίεσης;
  8. Σηκώνω τα χέρια ψηλά...
  9. Τελευταία βδομάδα
  10. Το ειδα δεν εχει τιποτα δεν χανει Δοκιμασα λεμο γνησιο πριν τον αγορασω και κανει ξανα
  11. Στο μεταξύ το φιλαράκι έχει να μπει από το 2021... Παραπάνω έχει δοθεί απάντηση πάντως, δες το εγχειρίδιο του κοντέρ σου.
  12. Δεν θέλω να στο χαλάσω αλλά ο λαιμός δεν παίζει ΚΑΜΙΑ σχέση με το καρμπυρατέρ που στάζει βενζίνες... Ξαναλέω, κοίτα το σωληνάκι τροφοδοσίας.
  13. Φίλαρακι εχω ακριβώς το ιδιο πρόβλημα, μπορεις να μου πεις πως το φτιαξες?
  14. Νικος Παλ

    Α2 on/off - enduro

    Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση όλων! Ναι το 660 έψαξα πολύ μήπως και γίνεται να το οδηγείς με α2 αλλά δεν έβγαλα κάποιο συμπέρασμα. Tasos Meli στο θέμα του drz γνωρίζεις μήπως για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και αξιοπιστία? Ήξερα πως στην Αμερική είναι το αντίστοιχο χτ επειδή συνεχίζει ακόμα η παραγωγή εκεί και 20+ χρόνια τώρα υπάρχουν πολλά ανταλλακτικά, αλλά Ευρώπη έχω ακούσει ότι είναι πιο ακριβό να έχεις drz Το KLE σίγουρα θα είναι από τις πιο πρακτικές λύσεις αλλά φοβάμαι πως δεν είναι ακριβώς για την χρήση που θα ήθελα, μου αρέσει να πιέζω και τις ικανότητες μου στο χώμα θα ήθελα κάτι λίγο πιο χωμάτινο!
  15. FlyingInADream

    Α2 on/off - enduro

    Εχει καμια πενήντα κάτι άλογα το ΚΛΕ βεβαια, δεν ξέρω αν το καλύπτει η προδιαγραφή του Α2, από την άλλη παίζει λόγω παλαιάς άδειας, να μην αναγράφει ισχύ, οπότε είναι γκρίζα ζώνη.
  16. A-nik-i

    Α2 on/off - enduro

    Σε αυτά τα χρήματα νομίζω πωλούνται και κάποια -φαινομενικά- αξιοπρεπή KLE500. Που βέβαια είναι ένα περίεργο mix διότι έχει μεν αρκετά "off" μπροστινό τροχό 21" καθώς και ένα γενικότερο image, ωστόσο και ο κινητήρας του είναι πολύ streetάδικος (και θα βολέψει ας πούμε σε ανοιχτό δρόμο και ταξίδια) και η γενικότερη εργονομία δεν ευνοεί να πατήσεις σε μαρσπιέ και να οδηγήσεις όρθιος εκτός δρόμου. Αν σε ενδιαφέρει το πιο σοβαρό/γρήγορο/τεχνικό off, νομίζω το ξεχνάς το KLE.
  17. Παραγγειλα γνησιο λεμο καινουριο ελπιζω να στρωσει
  18. Tasos Meli

    Α2 on/off - enduro

    Το DRz 400S θα ηταν μια πραγματικά καλή περίπτωση, επίσης μπορείς να δείς και κανένα ΧΤΧ660R αλλα στα 2,5Κ δεν θα βρεις κατι αξιόλογο πλεον, τωρα για ΤΤ600 ή ΧΤ600 δεν θα πηγαινα γιατι εχει και 20 χρονια που σταματησε η παραγωγη τους και σιγουρα θα εχουν περασει δια πυρός και σιδήρου στα χερια των αρκετων κατοχων τους, μονο αν ξερεις απο φιλο σου το μηχανακι. Εγω προτεινω να μαζεψεις τιποτα παραπανω και να παρεις κατι σχετικα καινουριο, εκτος αν πιανουν τα χερια σου και θελεις να το ρισκαρεις. Α2 ειπες... το XTX βγαινει δυστυχως απο την λιστα των επιλογών.
  19. Νικος Παλ

    Α2 on/off - enduro

    Καλησπέρα! Ψάχνω μηχανή για διπλωμα α2, τώρα έχω ένα xt 125r και θα ήθελα να πάρω κάτι μεγαλύτερο στην ίδια κατηγορία. Το χρηματικό ποσό που μπορώ να ξοδέψω είναι μέχρι 2.500€ όριο και η μηχανή που κοιτάω κυρίως είναι το tt 600r. Μου αρέσει το ύψος και το οτι έχει την δυνατότητα να πάει χώμα αλλά φοβάμαι λίγο ότι έχω ακούσει για την κατανάλωση του, και λίγο για την μανιβέλα σε καθημερινή χρήση. Μετά σε άλλες επιλογές έχω το xt 600 και το drz 400 (το οποίο δεν γνωρίζω τι γίνεται από αξιοπιστία και ανταλλακτικά). Έχει κάποιος πληροφορίες για αυτές τις μηχανές ή πρόταση για καμιά άλλη που μπορεί να μην έχω σκεφτεί που θα μπορούσε να με βοηθήσει? Ευχαριστώ!
  20. Επανέρχομαι από αποχή λόγω έλλειψης εξελίξεων. Αρχίζω με απαντήσεις και πάω στο ζουμί με την συνέχεια του saga. Είμαι Αθήνα πλέον κι από κινητό, δυσκολεύομαι με τα quotes, θα πιάσω τα @ (sorry). @2noob2furious Έκλαψα με τον Ειρηνικό να ξέρεις! Κι εγώ έτσι με βλέπω πλέον για ότι επισκευές μπορώ, η έλλειψη γκαράζ όμως με δυσκολεύει πολύ. Ελπίζω εσύ να τα καταφέρνεις! @Tasos Meli Ευχαριστώ, τα είδα όλα car. Σε αυτό πχ λείπει το καπάκι. Πήρα τηλ πάντως, ήταν κρατημένο. Γενικά μόνο κομπλέ φιλτροκούτι μου σπρώχναν οι 2 που είχαν, 80 (χωρίς ΦΠΑ) και 100 με οι τιμές, το 80 με καρμπυρατέρ κιόλας. Βρήκα και διάφορες λίστες εμπόρων μεταχειρισμένων και τις μάζεψα σε πιο ενημερωμένη λίστα (που θα μπορούσα να ανεβάσω κάπου), πήρα τηλ όλους, σε μεταχειρισμένα δεν. Δεν κυκλοφόρησε πολύ το μοντέλο. Επειδή τα θεωρώ πολλά γι' αυτά που θέλω, σκοπεύω να ξαναπάω σε (καλύτερη) φιλτροχοάνη που θα αλλάζω συχνά και άδειασμα κούπας μέχρι να πετύχω κάτι πιο λογικό σε τιμές. Ακολουθώντας τις συμβουλές εδώ, βρήκα έναν φίλο που γνωρίζει παραπάνω από εμένα στα καρμπυρατέρ και προθυμοποιήθηκε να το καθαρίσει. Πήγα προχτές κι αρχίσαμε. Ο φίλος ήξερε από keihin μόνο του παπιού του οπότε είχαμε κάποια προβλήματα. Αρχικά δεν έπαιρνε μπρος μετά το δέσιμο, μετά έπαιρνε και υπερχείλιζε όταν την σβήναμε, μετά πάλι δεν έπαιρνε. Εν τέλη βρήκα ένα βιντεάκι με το καρμπυρατέρ του δικού μου συγκεκριμένα, το είδε και ένα πρόβλημα ήταν πως περνάει η βαλβίδα στην κούπα. Είναι μάλλον διαφορετικός ο τρόπος σε άλλα καρμπυρατέρ στο δικό μου μπαίνει στο φλοτέρ. Το άλλο θέμα ήταν πως για να χωρέσει η χοάνη, σπρώχναμε λίγο πάνω το καρμπυρατέρ κι αυτό έκανε υπερχείλιση. Αυτά τα ανακαλύψαμε μετά από ΠΟΛΛΕΣ ώρες troubleshooting, γενικά η δουλειά κάνα 8ωρο πήγε. Λύγισε και η μπαταρία κάποια στιγμή από τις μιζιές, την πήγα για καμιά ώρα φόρτιση.. Το ντεπόζιτο το αδειάσαμε, διακόπτη βενζίνης δεν έχει και ανάποδα τρέχει απ'το καπάκι. Έβγαλα το ρουμπινέτο, το φίλτρο ήταν πεντακάθαρο, τα σπειρώματα είχαν ελάχιστα σκουπιδάκια που καθάρισα. Τα σωληνάκια ήταν οκ, μόνο ένα αναθυμιάσεων ήταν στην βάση λίγο σκισμένο και το έκοψε λίγο. Καθάρισα πολύ χοντρικά και στα γρήγορα με βενζίνη λίγο τον κινητήρα από πάνω που ήταν χάλια. Το καρμπυρατέρ απ' ότι είδα και μου είπε ο φίλος ήταν αρκετά οκ, λίγο μάκα στις γωνιές είχε που έβγαλε. Καλό θα ήταν ένα Κιτ ανακατασκευής, αλλά δεν το είχαμε, ίσως το κάνω μόνος με το βίντεο. Τα main και min(pilot?) jet/ζιγκλέρ καθώς και η βελόνα είναι τα εργοστασιακά μεγέθη. Η βελόνα ήταν ρυθμισμένη στο πάνω αντί το μεσαίο (από τα 3 ύψη) το οποίο μου φάνηκε παράξενο αλλά την αφήσαμε εκεί. Αλλάξαμε και μπουζί. Έχω λίγες φώτο από αυτά αλλά με κινητό δυσκολεύομαι τώρα. Η ρύθμιση είναι μεγάλο κ@#λί τελικά. Καταρχάς δεν ξέραμε την εργοστασιακή ρύθμιση και δεν είχε μετρήσει βόλτες πριν το ανοίξει ο φίλος. Με ζόρι βρήκα βίντεο από VM22 που λέει 1.5-1.7 βόλτες την βίδα μίγματος και την βάλαμε εκεί. Η βίδα μίγματος βρίσκετε πίσω (πλευρά του κινητήρα) και κάτω. Ούτε κατσαβίδι νάνος δεν χωράει... Το κάναμε πλάι με το ντεπόζιτο στον αέρα και την αφήσαμε 1.5 στροφή γιατί είχε περάσει η ώρα, δεν ρυθμίσαμε παραπάνω. Το ρελαντί θέλει ανέβασμα το οποίο λογικά θα χαλάσει την ρύθμιση, να δω πως θα το κάνω... Την δούλεψα μόνο στην επιστροφή από εκείνον και πήγαινε άριστα πάντως. Από άλλα θέματα τώρα αν και off-topic, ο κινητήρας στην τέρμα ζέστη Αθήνας και ζορισμένος με διαδρομές, όταν πήγαινα στον φίλο (πριν κάνουμε κάτι) έκανε περίεργο θόρυβο, σαν λίγο πιο άγριο χτύπημα απ'όσο πρέπει. Έσταξε λίγο λάδι το οποίο περιορίσαμε πως προήλθε από την πάνω πλευρά του, αλλά δεν ξέρω από πού. Υπάρχει μια ύποπτη βίδα, αλλά παίζει να ερχόταν από πιο πάνω και περνούσε από κει. Δεν ξέρω τι να κάνω με αυτό, υποψιάζομαι πως είναι πολύ λεπτό το λάδι, αλλιώς παίζει κάτι άλλο. Θόρυβο τέτοιο πάντως δεν θυμάμαι να ξανά είχα. Από λάδι το εγχειρίδιο λέει να βάζω 10w30, με ψάξιμο που έκανα για θερμοκρασίες Ελλάδος και βίντεο που είδα να του βάζει ένας 40, κατέληξα να πάρω motul 7100 4T 10w40. Πήγα σε φουλ συνθετικό γιατί από την τελευταία αλλαγή σκληρύναν οι ταχύτητες και φαντάζομαι θα βοηθήσει. Δεν το έχω αλλάξει ακόμη, πείτε γνώμη εδώ για το 30 vs 40. Επίσης λέει 1.2L max και 1L minimum και άλλαγμα στο 1. Σε βίντεο που είδα όμως, 1 του βάζουν κι αλλού διάβασα πως δεν παίζει καλά μαξαρισμένο. Καμία ιδέα γι' αυτό? Από φίλτρο το πρόβλημα είναι πως ο λαιμός θέλει γωνία 45 μοίρες για χοάνη και δεν ξέρω τι να κάνω. Πήρα μια apido 42mm στρογγυλή κοντή αλλά δεν χωράει. Λαιμός απ'όσο έψαξα δεν υπάρχει . Είναι με την πατέντα ακόμα... Υπάρχει κάνα κόλπο για εδώ? Άλλαξα και λάμπα πινακίδας που ήταν καμμένη χρόνια με led, έβαλα led και την πίσω, χάρηκα με αυτά τουλάχιστον. Δυστυχώς είδα τα φλας πως δεν έχουν φίσες/ακροδέκτες, είχα πει σαν μικρός κάγκουρας όταν την πήρα να τα βγάλουν και μου κόψαν τους ακροδέκτες από την πλεξούδα. Με ψάξιμο είδα πως μπαίνουν σχετικά εύκολα τουλάχιστον. Δεν είμαι σίγουρος τι να βάλω όμως. Για bullet και μαχαιρωτούς λέγαν όσα είδα. Led μικρά φλας λέω να βάλω, όχι μαμά. Άλλο ένα θέμα που χρειάζομαι βοήθεια, μιας και χρειάζομαι αλλαγή τσιμούχες στο πιρούνι μπροστά. Λέω να αλλάξω και ξύστρες. Στα γνήσια τιμές μόνο που τα βλέπω δακρύζω, 60 στην καλύτερη μόνο αυτά πάνε, ρεαλιστικά προς 80. Βρήκα aftermarket σωστό μέγεθος (για άλλα μοντέλα), σετάκι όλα. Διάβασα πως οι τσιμούχες είναι universal, δεν γνωρίζω όμως αν είναι και οι ξύστρες. Να πάρω το σετάκι ή θα έχω θέμα? Για να σας προλάβω, αν ψάξω με το όνομα της μηχανής μόνο τσιμούχες παίζουν. Με πολύ ψάξιμο βρήκα τα σετ, τα οποία κάνουν σε πολλά άλλα μοντέλα. Το δικό μου όπως είπα είναι λίγο σπάνιο, ή δεν ασχολούνται καν να το βάλουν στις περιγραφές, ή κάτι παίζει με τις ξύστρες. Εάν δεν υπάρχει θέμα με τις ξύστρες, θα πάρω το σετάκι και τα λάδια, να τα πάω στο VGR που διάβασα καλά πράγματα να μου τα βάλουν, αυτό δεν νομίζω να μπορώ να το κάνω μόνος. Σχεδόν 20 χρονών ανάρτηση, φοβάμαι μην κολλήσω κάπου και δεν έχω εργαλεία. Πήγα off-topic με τα τελευταία, αν υπάρχει θέμα μπορούν να αφαιρεθούν, να ρωτήσω αλλού για το πιρούνι και τα φλας. Θα πάρω και χερούλια, μανέτα αύριο. Αυτό το update ως τώρα Edit: Υποψιάζομαι πως μου είναι αδύνατο να μην γράφω σεντόνια
  21. Φίλε έβγαλες άκρη μετά απο 10 χρόνια ? και εμένα να φανταστείς απο τον πρώτο χρόνο μου είχε θέματα ειδικά όταν έκανε κρύο . Άλλαξα μίζα βελτιώθηκε το πρόβλημα , τώρα μετα απο 4 χρόνια πάλι τα ίδια . Όταν μουλαρώσει κανει 4 φορές να πάρει. Κάτι δεν έχουν βρεί οι φίλοι μας οι Κορεάτες ή δεν το έχουμε μάθει ακόμα!
  22. ναι, το έχει ακόμα! ΑΛΛΑ δε πρέπει να ξεχνά ότι είναι ακόμα ρούκης στη Ντουντούκα και το φορτηγό δε στρίβει πάνω σε ένα δίφραγκο όπως το Χοντάκι μετά τα φρένα και ελπίζω να μη μουρμούρισε τίποτα δημοσίως για την μαρκεζιά που του έκανε ο κάφρος ο Μίλλερ
  23. Το καλό, είναι ότι σου έφυγε η αγωνία. Τώρα ξέρεις τι θέλει. Αιντε με το καλό και πάλι στους δρόμους.
  24. Καλησπέρα, τελικά έχει κόψει άξονα σασμάν...τον ένα από τους δύο, γι' αυτό έπαιρνε μόνο τις ζυγές. έχει κουρέψει και κανα δυο γρανάζια. Γενικά θα κοστίσει!
  25. Μα τα 2 καινούρια του κουτιού ήτανε. Σίγουρα δεν χάνει από το σωληνακι βενζίνης; Κάνε έναν έλεγχο όλη την γραμμή και κοίτα για τυχόν διαρροές. Ενδέχεται να χάνει λίγο αλλά σε σημείο που να ρέει μέχρι το λεκανακι. Αν είσαι και εκεί οκ τότε....η Παναγία μαζί σου
  26. Και στο δικο του καρπιλατερ που ειχε μαζι το μοτερ με τον λεμο του παλι εκανε πραγματικα
  27. Καλησπερα σε ολους !! Εδω το καμαρι μου ,το Τenere 700 με μια προσφατη αλλαγη σε ολόσωμη εξατμιση, φιλτρο και προγραμμα. +5.5 αλογακια που δε μας χαλασε καθολου ! Ο ηχος απο την καμερα δεν αποτυπωνει ακριβως τον ηχο της εξατμισης, αλλα ,κατι καναμε ! https://www.youtube.com/watch?v=j2SPEVy7VoA
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...