-
Δημοσιεύσεις
145 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
3
TheReaper last won the day on Σεπτέμβριος 26 2024
TheReaper had the most liked content!
Πόντοι
109 ExcellentΣχετικά με το μέλος TheReaper
-
Κλάση
Γυρνάει δεν γυρνάει
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
CBR F
-
myBike: Κυβισμός
650
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
HJC
-
Προετοιμασία για τον χειμώνα
Ο TheReaper δημοσίευσε στο Θέμα του TheReaper
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Ομολογουμένως, δεν είδα τίποτα στο youtube, η πρώτη ερώτηση στο ίντερνετ έγινε εδώ. Ότι μίλησα ήταν με ένα θείο μου που έχει ένα GSXR και ζει στη Σουηδία. Το γκαράζ που έχω βάλει τη μηχανή τώρα, είναι κλειστό, δεν κυκλοφορούν αδέσποτα, αλλά για το θέμα της θερμοκρασίας δε μπορώ να απαντήσω με βεβαιότητα. Επειδή έχει ήδη χιονίσει, δε μπορώ να μετακινήσω πλέον τη μηχανή. Οι θερμοκρασίες πιάνουν τα μείον το βράδυ, βλέπουμε και μέχρι -10 να φτάνει ενίοτε, πιθανόν να πάει και πιο χαμηλά στο μέλλον. Αλλά στο γκαράζ μέσα, δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα πόσο χαμηλά θα είναι. Γενικά, από άλλες χρονιές, δε θυμάμαι το κρύο να είναι τόσο δυνατό μέσα στο γκαράζ, όσο έξω. Εν πάση περιπτώσει, το θέμα των ηλεκτρικών κουβερτών για τα λάστιχα είναι κομμάτι δύσκολο, καθώς δεν έχω δει αν υπάρχει πρίζα σε κοντινή απόσταση. Για τα σταντ που αναφέρθηκαν, μπορεί να γίνει πανεύκολα. Έχω βρει εδώ και καιρό κάποιον που πουλάει ζευγάρια σταντ γύρω στα 60 ευρώ το ζευγάρι, οπότε μπορώ να πάρω αυτά. Αυτή τη στιγμή, το μόνο που έχω είναι μια κουκούλα, την οποία την είχα για το 125 που είχα στην Ελλάδα και είναι στο τσακ μικρή για τη συγκεκριμένη μηχανή. Λίγο μόνο το πίσω λάστιχο δεν καλύπτεται. Οπότε αυτό που θα κάνω τώρα, θα δω για να παραγγείλω τα σταντ - τα οποία τα κοίταζα ούτως ή άλλως γιατί ήθελα έναν τρόπο να συντηρώ την αλυσίδα - θα καθαρίσω λίγο τη μηχανή, να μην έχει τίποτα έντομα και ιστορίες και θα ψάξω πληροφορίες για τον συντηρητή μπαταρίας που αναφέρθηκε, καθώς δεν έχω την παραμικρή ιδέα. Ενδεχομένως να χρειαστώ κι ένα σετ εργαλείων, γιατί δεν έχω τίποτα και πρέπει να διαβάσω το εγχειρίδιο της μηχανής, ώστε να δω που βρίσκεται η μπαταρία και πώς να έχω πρόσβαση σε αυτή. Ευχαριστώ για τις συμβουλές. -
Προετοιμασία για τον χειμώνα
Το μέλος TheReaper πρόσθεσε ένα θέμα στο Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;
Καλησπέρα παιδιά. Λόγω του ότι ξεκινάνε τα χιόνια, η μηχανή θα πάει σε ακινησία για κάνα τρίμηνο, ενδεχομένως και μέχρι τον Φεβρουάριο. Ήθελα να ρωτήσω για συμβουλές, γιατί μου είπαν διάφορα που δεν τα έχω ξανακούσει και δεν τα είχα καν στο νου μου για να μεριμνήσω. Εγώ το μόνο που θα έκανα, θα αποσυνέδεα την μπαταρία και θα το άφηνα. Μου είπαν όμως να φροντίσω να γεμίσω το ρεζερβουάρ, καθώς βοηθάει στο να μην πιάσει σκουριά από μέσα. Επίσης να έχω το νου μου για τα λάστιχα, να το κινώ λίγο μπρος-πίσω κάθε τόσο, ώστε να μην πατικωθούν τα λάστιχα και χαλάσει η κούρμπα που έχουν. Εσείς τι συμβουλές έχετε να δώσετε; Πρόκειται για CBR650F και μοντέλο του 2019. Θα έχει τέτοιου είδους θέματα; -
Μικρός τοίχος, γιατί με συγκίνησε αυτό το κομμάτι. Είναι κάτι παραπάνω από δύο χρόνια που έχω εγκαταλείψει την Ελλάδα και ομολογουμένως, δύο ήταν οι μεγαλύτεροι προβληματισμοί μου: -το ότι έπρεπε να αφήσω τη σκυλίτσα μου στους γονείς μου -το ότι έπρεπε να πουλήσω τη μηχανή μου Το πρώτο μέρος έχει κάπως φτιαχτεί, καθώς οι γονείς μου μπόρεσαν να με βοηθήσουν και η σκυλίτσα είναι πανευτυχής μαζί τους. Όλο βόλτες, λιχουδιές και χάδια είναι, έχουν βρει δικό τους τρόπο επικοινωνίας και κάνουν ζωάρα, όπως λέει κι ένας φίλος μου Θεσσαλονικιός. Το δεύτερο μέρος άργησα να καταλάβω το πόσο με επηρέασε, καθώς δεν υποψιαζόμουν το πόσο άσχημη ήταν η πνευματική και ψυχολογική μου κατάσταση ήδη. Όσο ήμουν Ελλάδα, είχα το σκυλί, είχα το μηχανάκι, είχα τις παρέες μου και κάπως ξέφευγα. Όταν ήρθα στο καινούριο μέρος, αρχικά είχα τυφλωθεί από ενθουσιασμό και από το πόσο ωραία τοποθεσία είναι αυτή που ζω. Από πέρσι τον Δεκέμβριο είχα αρχίσει να ψάχνομαι για να πάρω μηχανή. Όσο περνούσε ο καιρός και δεν έβρισκα κάτι, είχα αρχίσει να απελπίζομαι. Εάν κοιτάξει κανείς το thread που είχα ανοίξει σχετικά με τη δημοσκόπηση για τι μηχανή να αγοράσω, θα καταλάβει ότι κι εγώ δεν είχα ξεκάθαρα αποφασίσει τι θέλω και πως με διακατείχε ένας κάποιος φόβος σχετικά με το τι να κάνω, τι ΜΠΟΡΩ να κάνω και με τι θα ταίριαζε περισσότερο η εμπειρία μου. Όπως με σχεδόν όλους τους τομείς της ζωής μου, κι εδώ προχωράω πολύ αργά. Κι εν τέλει πήρα τη μηχανή που πήρα, το CBR650F. Το οποίο ομολογουμένως είναι μεγάλο άλμα από το μικρό CBF 125 που είχα στην Ελλάδα για να κατεβαίνω κέντρο Αθήνας και να παρκάρω άνετα, χωρίς να έχω ιδιαίτερο φόβο μήπως μου το μαζέψει κάνας "ανοιχτοχέρης". Το πρώτο δρομολόγιο που έκανα ήταν το Φρανκφούρτη-Όμπερστντορφ. Δεν ξέρω πόσες ώρες ήμουν στο δρόμο, δεν κάθισα να κοιτάξω. Αυτό που με ένοιαζε ήταν να οδηγήσω. Ως κλασσική περίπτωση ευθειάκια, το άνοιγα όσο μπορούσα όταν έβλεπα άδειο δρόμο και μακρινή ευθεία. Το μεγαλύτερο νούμερο που είδα ήταν 225, πριν σηκώσω τα μάτια να δω ότι πλησιάζει στροφή και να συνειδητοποιήσει ο εγκέφαλος ότι δεν έχω εμπειρία να στρίψω σε τέτοια ταχύτητα. Θεωρώ ότι μόνο εσείς μπορείτε να καταλάβετε για ποιο λόγο ούρλιαζα σε κάθε άνοιγμα. Είχα να ανέβω σε μηχανή από τον Ιούλιο του '22 όταν έδωσα τη δική μου. Όταν έφτασα στον προορισμό μου, ένιωθα ένα διαφορετικό είδος ανακούφισης. Το ίδιο βράδυ ξαναβγήκα και έκανα μια μικρή βόλτα εδώ στην περιοχή. Σα μικρό παιδί τη δεκαετία του '80 που πήρε NES για Χριστούγεννα. Όσο οδηγώ τη μηχανή (και θα πρέπει να διακόψω τουλάχιστον μέχρι το Μάρτιο), καταλαβαίνω τις διαφορές της με την προηγούμενη και τις ιδιαιτερότητες που έχει. Ακόμη έχω πολύ δρόμο για να τη μάθω και ευχαριστώ τον @2noob2furious για την πρόταση της ADAC. Είναι κάτι που θα βάλω στο πρόγραμμα, επειδή θέλω να γίνω καλύτερος οδηγός και θέλω να ευχαριστηθώ την οδήγηση ακόμη περισσότερο. Γενικά, έχω θέματα. Τη μηχανή δεν την πήρα τόσο πολύ για να διευκολύνομαι να πάω κάνα σούπερ μάρκετ αν θέλω να πάρω τίποτα μικροπράγματα, όσο γιατί ήθελα να έχω έναν τρόπο να ξεφεύγω. Άλλοι τη βρίσκουν με ουσίες. Εγώ έχω τη μυρωδιά της βενζίνης και την ήχο της μηχανής. Όταν τα video games δε φτουράνε, ανεβαίνω στη μηχανή και χάνομαι. Οπότε αυτό που λέει ο Τάσος ότι η μηχανή είναι ευεξία, το καταλαβαίνω απόλυτα. Αυτά, ευχαριστώ όποιον ασχολήθηκε να διαβάσει.
-
Επειδή είναι λίγο περίεργη η περιοχή που ζω, θα ψάξω να βρω σε ποιες περιοχές υπάρχει τέτοια σχολή και θα δω από του χρόνου. Τώρα μένει με το ζόρι ένας μήνας που θα έχω τη δυνατότητα να οδηγήσω και μετά θα πρέπει να παραδώσω πάλι πινακίδα στην ασφάλεια για τον χειμώνα. Είμαι σε έδαφος Αυστρίας, αλλά μόνη είσοδος-έξοδος είναι από Γερμανία.
-
Άλλη μια βραδινή βόλτα σήμερα, αλλά ήταν τέρμα σκοτάδια και δεν έβγαινε φωτογραφία, ούτε με νυχτερινή λήψη. Οδήγησα σε έναν ορεινό δρόμο προς Μπρέγκενζ, στροφές κι έτσι αλλά με πολύ καλή ποιότητα οδοστρώματος. Αυτό που παρατηρώ σε μένα, είναι ότι τελικά δεν μπορώ να οδηγήσω σωστά. Πολλές δικαιολογίες θα μπορούσα να παραθέσω: ήταν βράδυ, είναι διαδρομή που κάνω δεύτερη φορά, έκανε κρύο και δεν είχα ντυθεί αρκετά καλά, είναι καινούρια η μηχανή και δεν την έχω μάθει ακόμα... Αλλά για μένα είναι εμφανές ότι έχω θέμα με το να οδηγήσω σωστά. Δεν είχε τρομερές στροφές, ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Ο δρόμος στο συγκεκριμένο κομμάτι ήταν και εντελώς έρημος λόγω της ώρας, που σημαίνει ότι είχα δύο ρεύματα δικά μου και πάλι δεν μπορούσα να ελέγξω σωστά τη μηχανή. Σε κάθε περίπτωση, ήταν ωραία βόλτα, παρά τις όποιες δυσκολίες αντιμετώπισα. Λίγο καθαρός αέρας δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
-
Το λοιπόν, μιας και με βοήθησε το φόρουμ να πάρω μια κάποια απόφαση, νομίζω ότι είναι ώρα να αρχίσω να μοιράζομαι λίγα πράγματα. Honda CBR650F πήρα τελικά, δυστυχώς η γραφειοκρατεία με καθυστέρησε ΠΑΡΑ πολύ και έχασα όλο το καλοκαίρι. Αλλά ότι προλάβω τις μέρες που θα έχει καλό καιρό πριν αναγκαστώ να την κλείσω μέχρι του χρόνου σε κάποιο γκαράζ. Βραδυνή βόλτα στους μικρούς δρόμους των Άλπεων, συγχωρήστε με που βάζω σύνδεσμο από το IG, αλλά βαριέμαι να περάσω τώρα αρχεία στο λάπτοπ https://www.instagram.com/p/C__nTvjM8TI/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
-
Βρήκα αυτό εδώ ψάχνοντας: CBR650F Το οποίο μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον. Θα ήθελα συμβουλές σχετικά με το τι να κοιτάξω και τι να ελέγξω πιο διεξοδικά, καθώς σκέφτομαι να πάω να τα δω από κοντά ο ίδιος. Σε SS δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς να κοιτάξω, πέραν του αν έχει σκουριά η αλυσίδα, τα φρένα σε τι κατάσταση βρίσκονται και αν δακρύζει το ψαλίδι. Έχω δει κι άλλες μηχανές, όπως αυτό εδώ: CBR650R
-
Αλλαγή σχεδίων. Θα ήθελα να ακούσω γενικά προτάσεις μηχανών και ας είναι και τύπου super sport. Θα τα κοιτάξω να δω και τι μου αρέσει, θα ρωτήσω και για τιμές και θα αποφασίσω αναλόγως.
-
Γερμανίας/Αυστρίας. Δεν γνωρίζω όμως που να δω τιμές αγοράς εδώ, οπότε έχω δει τι γίνεται στα αντίστοιχα χρήματα Ελλάδας.
-
Σκεφτόμουν γύρω στα 2 χιλιάρικα. Τώρα οι χρονολογίες, θα είναι και οι αντίστοιχες φαντάζομαι, '05 κοντά. Αλλά όπως είπα, αυτό το έχω αφήσει στον γνωστό μου που ξέρει που να ψάξει και έχει και το δικό του δίκτυο που μπορεί να παζαρέψει και λίγο την τιμή.
-
Έχω έναν γνωστό μου όπου ασχολείται με εισαγωγές αυτοκινήτων γενικότερα από ΕΕ στην Ελλάδα. Του είπα να ρίξει μια ματιά γενικά τι έχει από τιμές, να δω τι μπορώ κι εγώ να σηκώσω στην τσέπη μου. Του είπα για τα τρία συγκεκριμένα μοντέλα, αλλά θα δούμε πού θα καταλήξουμε. Πληροφορήθηκα ότι υπάρχει η πατέντα να βγάλω πινακίδες για ένα εξάμηνο μόνο, ώστε να μην πληρώσω ολόκληρο το χρόνο, οπότε μπορώ να κάνω αυτό για μια σεζόν κι αν δεν μου κάτσει καλά, το αλλάζω την επόμενη.
-
Προς Θεού, μην το σκέφτεσαι καν. Αν δεν ήθελα να ακούσω γνώμες και να γίνει κουβέντα, δε θα ρώταγα. Καλά τα παρουσιάζει τα αρνητικά, αλλά θεωρώ πως το πιο σωστό ειπώθηκε στο τέλος. "Μια φορά στη ζωή, αξίζει". Ίσως να το δω για αργότερα. Το θέλω να το ζήσω αυτό το γκάζωμα στο δρόμο, αλλά μάλλον όχι τώρα.
-
Aυτή την στιγμή ζω στη μεριά της Αυστρίας, δίπλα στα σύνορα με Γερμανία. Σε μια καλή μέρα, έχω τη δυνατότητα να πάω είτε προς Ελβετία, είτε προς Λιχτενστάιν είτε προς Γερμανία. Σε άσφαλτο θα γυρνάω, αλλά δεν έχω κάτσει να σκεφτώ γιατί δεν πάω σε street racing τύπο μηχανής και προτιμώ το sport touring. Επίσης, επειδή η προηγούμενη μηχανή μου ήταν 125, θα είναι απίστευτα τεράστια αλλαγή να πάω σε 1250. Με επιφύλαξη θα πω ότι φοβάμαι, αλλά πώς φοβάσαι κάτι που δεν έχεις δοκιμάσει και αποτύχει, δεν μπορώ να το πω με σιγουριά. Δεν ξέρω, αυτές μου γυάλισαν τώρα. Πριν πάρω την πρώτη μου μηχανή, σκεφτόμουν να πάω για Ninja, αλλά κατέληξα σε CBF, επειδή δεν είχε νόημα να κατεβαίνω με την πρώτη στο κέντρο της Αθήνας που δούλευα.
-
Καλά τα λες, αλλά απ' ότι διάβασα από το θέμα με τα upside down, είναι περισσότερο για μηχανές που μπαίνουν πίστα. Εγώ για κάνα δρομολόγιο στα βουνά, χαλαρά λέω θα είμαι, άντε να πατήσω κάνα άνοιγμα στους γερμανικούς δρόμους. Δεν είμαι και εξπέρ, για να γνωρίζω επ' ακριβώς τι γίνεται, αλλά νομίζω ότι θα ήταν ένα "χαμένο" χαρακτηριστικό.
-
Είμαι στην αναζήτηση για αγορά μηχανής και είμαι ανάμεσα σε τρία μοντέλα. V-Strom, Bandit, Versys. Όποιο και αν καταλήξω, θα είναι μεταχειρισμένο και μεταξύ 650-750cc. Υπολείπονται κάποιες λεπτομέρειες, αλλά θα ήθελα από τη δική σας εμπειρία να μου πείτε ποιο θα ήταν καλύτερο για καμιά εξόρμηση σε βουνό, γκαζιές στην Autobahn και καμιά βόλτα εδώ τριγύρω. Προσωπικά τείνω λίγο προς το Bandit, αλλά θυμάμαι μια κουβέντα που είχε γίνει και για το V-Strom με πολύ καλά λόγια. Το Versys βγήκε ξαφνικά, όπως κοίταζα αγγελίες και μου φάνηκε καλό. Αλλά εσείς ποιο θα επιλέγατε;