Jump to content

Cr3a7ur3

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    50
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Πόντοι

21 Excellent

Σχετικά με το μέλος Cr3a7ur3

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 23/05/2000

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αττική
  • Ενδιαφέροντα
    Πληροφορική, Ξένες Γλώσσες, Μηχανές, 3D Modelling και Ιστορία.
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XL125V Varadero
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Pilot Turn SV White

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    XL600V Transalp
  • dreamBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

873 προβολές προφίλ
  1. Καλός σε βρήκαμε. Πηγαίνεις να δεις την μηχανή από κοντά. Κατά προτίμηση με έναν δικό σου μηχανικό. Κέρασε τον ένα καφέ και αν υπάρχει απόσταση, κάνα τάλιρο για βενζίνη. Όταν φτάσετε, τον αφήνεις να κάνει τους ελέγχους του, την παίρνεις και εσύ μια βόλτα, να δεις πως κάθετε. Μιλάς, ρωτάς τον Μηχανικό "αξίζει;" και θα σου πει. Μπορεί πχ να πει για μερικά μαζέματα, η ότι φαίνεται οκ. Πρόσεξε όμως. Το ότι την είδε μηχανικός δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα! Και εμένα είδε μηχανικός το CBR που είχα όταν το πούλαγα και έλεγε ότι το μοτέρ "δουλεύει μέλι!"... Το πιστόνι είχε ραγίσει, και ακόμα και σήμερα έχω τα κομματάκια... Οπότε αυτός που θα πάρεις, να ξέρει τι του γίνεται. Αν είσαι ευχαριστημένος, κανονίζεις με τον άνθρωπο που σου πουλάει την μοτοσυκλέτα να βρεθείτε είτε σε: ΚΕΠ ή Στο τοπικό Υπουργείο Μεταφορών. Ακόμα και σε σχολή οδηγών, βέβαια όλα αυτά έχουν τα καλά και τα κακά τους. Δεν θα πολυλογήσω. Λίγο πριν βάλετε τις υπογραφές σας στην νέα άδεια, του δίνεις τα ΓκαΦρά και φεύγεις Κύριος από την υπηρεσία με την καινούρια σου μοτοσυκλέτα. Με το αντίγραφο άδειας που θα πάρεις από το ΚΕΠ, ορίζεσαι ως ο νέος ιδιοκτήτης εκείνη την στιγμή με τις υπογραφές (του πρώην ιδιοκτήτη, πωλητή δηλαδή και του νυν ιδιοκτήτη, αγοραστή δηλαδή.) και το μόνο που πρέπει να κάνεις για να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο, είναι να την ασφαλίσεις το συντομότερο. Από δικαιολογητικά, διαδικασία και πληρωμή (οφειλών), γνωρίζεις πως πάει;
  2. Cr3a7ur3

    aprilia RS 125 07

    Σπάτα-Μαραθώνα-Κρυονέρι που είναι 45χλμ, δεν... Σου έβγαινε η πίστη σε στροφή και σε ανηφόρα. Στο δρόμο κουραζόσουν με την θέση οδήγησης. Βέβαια όμως, Περί ορέξεως, Κολοκυθόπιτα!
  3. Cr3a7ur3

    aprilia RS 125 07

    -1 για το CBR125... Έρχεται με όλα τα άσχημα μίας sport μηχανής, με κανένα καλό. Το μόνο καλό που έχει είναι η κατανάλωση που με έβγαζε Πικέρμι-Ηράκλειο (40χλμ πήγαινε έλα) με 5 ευρώ 2-3 φορές την εβδομάδα. Και αυτό με το καρμπυρατεράτο μοντέλο, όχι injection Όταν όμως πήγαινα Κρυονέρι από Μαραθώνα, μου έβγαινε η παναγία στο φράγμα... Το CBF θα του έδινα μια ευκαιρία όμως... Είναι πολύ αξιόπιστο για αυτό που κάνει. Η διαφορά είναι 2-3 άλογα και χάνεις την υδρόψυξη. Ποιο φθηνό σέρβις (από CBR125) και ίδια ακριβώς κατανάλωση. Αλλά πες κάνεις και καμιά μεγάλη βόλτα. Αν θες να πουλάς μόστρα στην σχολή, ναι. Κλαμπάκι, ίσως. Βόλτα και ταξιδάκια όμως... ΧΑ ΧΑ ΧΑ. Πάρε Varadero.
  4. Έτσι και αλλιώς το fitting kit της Ermax δεν κάνει για την γνήσια καρίνα, είναι διαφορετικές τρύπες / βίδες / τοποθεσίες μου είπε. Αν είναι θα περάσω από το κατάστημα κάποια μέρα όταν το ξαναβγάλω να το κοιτάξω από κοντά. Blacksmith, here I come.
  5. Ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα μου έβγαλε Καρίνα Ermax. Δίνεται και ένα fitting kit, πήρα τηλέφωνο και ρώτησα τι φάση, αλλά μου λέει ότι δεν κάνουν γιατί προφανώς είναι από άλλη καρίνα. Του έδωσα στοιχεία να μου βρει το γνήσιο kit εφαρμογής από Honda και βλέπουμε.
  6. Cr3a7ur3

    Πατέντα για Καρίνα (XL125V)

    Έχοντας συλλέξει ένα ολόκληρο κουστούμι για το μωρόdero, όταν βάζαμε τα πλαστικά με την παρέα και λέγαμε τι ωραία που θα είναι και θα κάθονται, ξαφνικά όσο προσπαθούσαμε να βάλουμε την Καρίνα, καταλάβαμε ένα πολύ σημαντικό πράγμα... Δεν υπάρχουν βάσεις για Καρίνα. Η αντίδραση μου; Στο θέμα μας, μετά από περίπου 15 λεπτά βρίσιμο που έριξα γιατί νόμιζα ότι είδη υπάρχουν βάσεις (γιατί η Καρίνα βγήκε από ένα άλλο Varadero, ΕΠΙΣΗΣ 2001 μοντέλο...) πάνω στο μηχανάκι για αυτό, και μια διαγραφή post από το VCH, είπα να ρωτήσω εδώ... Υπάρχει καμιά πατέντα να βάλω την καρίνα σε κάποια βάση DIY; Η απλά κλαίω ότι έχω μια καρίνα που απλά θα κάθεται...; Θα ήθελα να αποφύγω μηχανικό, obviously. Δεν θέλω οξυγονοκόλληση, που λογικά θα θέλει να λύσει και τα πάντα, συν κινητήρα. Θα ανεβάσω φωτογραφίες το μηχανάκι + την καρίνα όταν φτάσω σπίτι. Απλά άνοιξα το thread μπας και κάποιος έχει δοκιμάσει τίποτα σε κάτι παρόμοιο.
  7. Οι φίλοι απαντήσαν στα θέματα προς το δίπλωμα, πιστεύω. Εγώ θα σου πω για το Bros. Είναι παραεισαγωγή αλλά τσιμπάς και έναν κινητήρα με 250 περίπου ευρώ και τον έχεις να κανίβαλίσεις αν πάθει κάτι ο κινητήρας που είναι πάνω στο bros... Είναι βαρύ, είναι 400 V-twin, είναι street (Naked, ουπς.) Αν πιάνουν τα χέρια σου, όλα κομπλέ. Ανταλλακτικά βρίσκεις (εξωτερικά, όχι μηχανικά) για το Bros. Που όπως πχ το Transalp 400 είναι ίδιο (πλην σύστημα ψύξης) με το Transalp 600 σε περιφερειακά και σκελετό, πιστεύω το ίδιο ισχύει για το Bros 400/650... Δεν κόβω τον λαιμό μου, αλλά ίσως! Ίσως εδώ βρεις και κάτι παραπάνω να σε βοηθήσει! Από εκεί και πέρα... Εκτός από Virago, κοίταξε και τα Steed από Honda και τα Eliminator από Kawasaki. Από Cruiser δεν ξέρω πολλά... Γλυκοκοίταξα ένα Virago 125 προ Varadero αλλά... Ήταν 1800 Ευρώ και πάνω στην Ξάνθη (Εγώ Αττική...)
  8. Σου έστειλα αίτημα γιατί δεν με αφήνει να δω χωρίς Access... Επίσης άσχετο, αλλά οι παραγγελίες μέσω e-bay, πως πάνε από τελωνείο; Έλεγα να πάρω χούφτες για το Βαραντέρο... trim clips (push to lock βίδες που λες) βρήκα εδώ Ελλάδα, 6 ευρώ οι 100. Αν θες σου στέλνω μέσω PM το κατάστημα. Βίδες fairing μου ζήτησαν γύρω στα 3 ευρώ την μια και έκανα μεταβολή 180 μοίρες και βγήκα από το κατάστημα.
  9. Cr3a7ur3

    Ώρα για Αναβάθμιση!

    Σε αγαπώ. Πέρα από την πλάκα, αν ήταν 400ΤΑ, το επερνα χωρίς 2η σκέψη. Άστα, απλά είναι όλοι την ώρα τοπ και όλο κρύβει μια όμορφη από κάτω.. Κοίτα, το Bros ξέρω ότι έχει ίδια εσωτερικά. Αυτό με ενδιαφέρει... Το Canyon 500 δεν βρίσκω τίποτα παρά μόνο ότι ήταν μια δύσχρηστη μοτοσυκλέτα. Απλά φαίνεται όμορφη. Το Zontes δεν μου αρέσει και τόσο γιατί πολύ απλά είναι ποιο πολλά ηλεκτρικά πάρα κινητήρας. Μια βροχούλα να πέσει... Τo KLE μου λένε το ίδιο και το ίδιο πράγμα κάθε φορά που το φέρνω σε συζήτηση: "Συνταξιούχος είσαι;" Το GS μου γυάλισε το μάτι. Στα λόγια ενός σοφού άρχοντα... "ΙΕΛΑ ΚΟΚΛΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΜΠΑ" Τι να πω... Με τσούζει ότι έχει ακριβό σέρβις και ανταλλακτικά. Μεν θα μου πεις καλύτερα ακριβά ανταλλακτικά πάρα καθόλου ανταλλακτικά. Δίλημμα.
  10. Cr3a7ur3

    Ώρα για Αναβάθμιση!

    Πολλές και γλυκιές καλησπέρες. Μετά από ώρες συζήτησης με τον @ShapeshifterGR98 να με αποκαλεί ορκισμένο χοντάκια ( ) την περασμένη Πέμπτη πέρασα την εξέταση για Α2 και κρατάω από την Δευτέρα το (Πρωσωρινό) Δίπλωμα μου. Εφόσον πλέον έχω το Α (μην ξεχνάς το 2, για τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια. ) αποφάσισα να δω τι επιλογές παίζουν για να ανέβω από το Varadero 125 σε κάτι άλλο. Τώρα, η φυσική εξέλιξη και νόμιμη επιλογή είναι να πάω στο Transalp 400. Αλλά είπα να ανοίξω λίγο τις επιλογές μου, και να δω τι παίζει. Το Budget παίζει από 1400 έως 2000 αυστηρά Έχω ψάξει, μέχρι στιγμής για τα εξής: Honda Transalp 400 BMW F650GS Daytona Zontes 310T2 Yamaha XTZ660 Tenere Kawasaki KLE 500 (Από 2005 και μετά.) Cagiva Canyon 500 (Αν και πιστεύω δεν πιάνει τα κριτήρια Α2.) Honorable mentions θα ήταν το Aprilia Pegasi 650 και το Transalp 600 τα οποία τα χάνω για 1-3 άλογα. Πιστέψτε με, η σκέψη ότι η ασφαλιστική θα πάει φτερά αν πάρω το ΤΑ600 με έχει κρατήσει από το να πάρω το 600 και να πω YOLO. Σωστά και νόμιμα λοιπόν. Το μωρόdero με εξυπηρέτησε πάρα πολύ καλά, και την μια φορά που ζήτησα από φίλο να μου πασάρει το ΤΑ600 σε ένα κλειστό πάρκινγκ, είδα ότι με το ζόρι πατάω κάτω (1.74 ύψος) αλλά πατάω χωρίς θέμα. Πιστεύω λοιπόν ότι το 400 θα με καλύψει μέχρι να μπορώ να πάρω το 600 στα 23 μου... Η επόμενη προορίζετε για ότι έκανε το Varadero, απλά σε μεγαλύτερο επίπεδο. Σχολή, Δουλειά, Βόλτες Μακρινές και Κοντινές και τις Εκδρομές μου. Ουσιαστικά, καθημερινή χρήση απλά με το κάτι παραπάνω. Όσο για τις υπόλοιπες επιλογές, θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής: Χ Η F650GS έχει πολλές εκδοχές. Ποιες από αυτές είναι στα κριτήρια του Α2; Η Zontes 310T2 ακόμα πουλάει στα 3500χιλ, αξίζει η πρώτη version που έχει κατέβει στα 2400 και κατεβαίνει και άλλο; Η XTZ660 φοράει το ίδιο μοτέρ με XT660; Αν ναι, πως είναι το ένα μέσα στα κριτήρια και το άλλο όχι; Η KLE500 κάνει για πες κάνα ταξιδάκι 300-400χλμ κάθε 2 μήνες πχ; Στην επάνω ερώτηση: Το φορτώνω τριβάλιτσο να κρατάει 120 σταθερά; H Canyon 500 έχει ανταλλακτικά; Η είναι μια ξεχασμένη μοτοσυκλέτα παντελώς χαμένη από τον χρόνο; Έχω κολλήσει με το ΤΑ400, αλλά κάνω έρευνα εδώ και κάνα μήνα να δω τι παίζει. Έχω βρει κάτι 400ρια σε απίστευτη κατάσταση τα οποία πουλούσανε αρκετά γρήγορα. Βέβαια, έχω φάει τέτοιο κόλλημα που έχω βάλει φίλο από Ιαπωνία να μου βρει ότι μπορεί για το συγκεκριμένο... Εφόσον έχουν και ίδιο μοτέρ από Bros 400, κοτσάρω και ένα μοτέρ με 250 να το έχω καβάτζα στην περίπτωση που ο κινητήρας τα κακαρώσει, η μου εμφανίσει άλλο πρόβλημα. Όσο για τα ανταλλακτικά, ένα παλικάρι από Τσεχία έχει κατάστημα που πουλάει ανταλλακτικά για 400, συγκεκριμένα, ανταλλακτικά για κινητήρα (ελατήρια πιστονιού, φλάτζες κλπ) όπως και οτιδήποτε άλλο, και κάπως έτσι είχα φτιάξει το μπροστινό δισκόφρενο του Βαραντέρο γλιτώνοντας περίπου 40 ευρώ από Σαρακάκη. Anyways, μην το κάνουμε και International το θέμα. Η αλήθεια είναι ότι ψήνομαι για είτε Transalp 400 ή GS650. Το KLE το αφήνω ως... last resort αν δεν λάχει τίποτε. Ρεαλιστικά μιλώντας, τα υπόλοιπα είναι αρκετά ποιο ψηλά από το Budget, αν και έχω και Στρατό το Σεπτέμβριο... Μετά από όλα αυτά, φίλοι μου, τι θα προτείνατε να κάνω; Συνεχίζω έρευνα και περιμένω τα φώτα σας.
  11. ΟΚ! Επιτέλους, λίγο free time. Έφτιαξα τον συμπλέκτη, όλα κομπλέ με το τρίξιμο/τσίριγμα. Περιέργως, στο pedal έβαλα wd40 και σταμάτησαν όλα. Όσο για τα ηχεία, πήγα σε ένα τοπικό κατάστημα εδώ στα Σπάτα, εφόσον έχω δώσει επίδομα ανεργίας στα μισά Σπάτα, γρήγορα γρήγορα πήγα το αμάξι σήμερα και έφυγα με βερεσέ. Τα σύνδεσε όλα όπως πρέπει και έφυγα κύριος. Ακούγεται κομπλέ για τα δεδομένα μου! Θα ανεβάσω βίντεο όποτε μπορέσω. Το βεντιλατέρ θα το φτιάξω όταν με πληρώσουν, με το καλό. Θα πάω σε δικό μου άτομο, όχι στο συνεργείο. Κάτι κατάλαβα, γιατί όλοι την ώρα με έπρηζε ότι θα το ξεχάσω κλειστό και θα καεί και και και... Η καμπίνα μυρίζει βενζίνη όταν βάλω πάνω από τα μισά, συν μια βελόνα, και μόνο στις στροφές. Δεν πρόσεξα διαρροή εντός καμπίνας, αλλά ούτε και έξω όταν το πάρκαρα. Περίεργο... Επίσης παραφλού θα πάω στο άτομο. Μια καρτέλα αυγά του πήγα και μου λέει φέρε το αμαξάκι να το δούμε, χαχαχαχ. Όλα και όλα, είναι έτοιμα τα περισσότερα. Ένα καθάρισμα και γυάλισμα να του κάνω και να καθαρίσω τον εσωτερικό χώρο και είμαστε κομπλέ. Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!
  12. Δεν έχω ξεχάσει να ενημερώσω. Απλά είμαι δουλειά από 8 έως 2 και μετά σχολή από 3 έως 7.30 :') Παρασκευή θα στείλω να ενημερώσω κατάσταση.
  13. Είναι με ντίζα και τρίζει/τσιρίζει ο μοχλός όταν τον πατάω. Μάλλον έπρεπε να το είχα γράψει αυτό ποιο πάνω... Αλλάζει κάτι; Η πάλι μόνο αν αλλάξω δίσκο-πλατό;
  14. Καλημέρες. Θα ενημερώσω το βράδι τι γίνεται... Ήθελα απλά να πω ότι τις προάλλες μου σκίστηκε το χειρόφρενο και έμεινα λίγο μπετό όταν κυριολεκτικά μου έμεινε ο μοχλός στο χέρι. Turns out, το είχαν κολλήσει με tie wraps (δεν κάνω καθόλου πλάκα.) και ήταν έτοιμος ούτος η άλλος να κοπεί. Ένα 50ρικο μείον, αλλά ο Μηχανικός έκανε δουλίτσα σωστή. Του έβγαλα και βιβλίο σέρβις... Τον είχα ενημερώσει για να βάλω κουμπί βεντιλατέρ και μου είπε ότι ποιο safe θα ήταν να βάλω μια άλλη βαλβίδα στο ψυγείο για να ξεκινάει ποιο νωρίς να δουλεύει (πχ στους 83 βαθμούς αντί 93 όπου και ξεκινάει τώρα.) αλλά μόνο αν προσέξω ότι ζεσταίνετε εύκολα. Σε άλλα νέα όμως... με 30 ευρώ το γέμισα σχεδόν όλο. Και δεν καίει ΤΙΠΟΤΑ. Πραγματικά μου κάνει τρομερή εντύπωση. Άλλα θέματα που έχω προσέξει: Τρίζει/Τσιρίζει ο Συμπλέκτης, λογικά μια λίπανση θα φτιάξει το θέμα αυτό. Όταν το γέμισα, μετά από κάποια χιλιόμετρα, η καμπίνα άρχιζε να μυρίζει βενζίνη. Όταν άνοιξα το καπό, δεν βρήκα κάποια διαρροή, ούτε στο ντεπόζιτο. Τι λέτε να παίζει; Αυτά μέχρι στιγμής. Το αυτοκίνητο δεν το πάω πάνω από 80 έτσι και αλλιώς, εκτός Αττικής Οδού που μέγιστη που πάω είναι 110... Θα ενημερώσω το βράδι για τα υπόλοιπα, και ένα μεγάλο ευχαριστώ @ksino1100 για την βοήθεια!
  15. Τσέκαρε εδώ μία... Φαντάζομαι δεν χρειάζεται να βάλω καν το Blaupunkt από το παλιό αυτοκίνητο. Συγγνώμη που δεν έχω κοιτάξει εδώ και μέρες, έτρεχα σε δουλειές. Δεν ξέρω τι αξίζουν αλλά μου είπε ότι και τα μπροστινά ηχεία (τα μικρά) πρέπει να είναι ίδια μάρκα. Ακούω ιδέες. Το σκέφτηκα. Αλλά εφόσον υπάρχουν τα από πάνω ηχεία και πηγή, δεν ξέρω με τι να ακολουθήσω. Μια χαρά έπαιξε ένα CD που του έβαλα (με καμιά 20ρια Τραγούδια από τα Genre που σας είπα.) Τώρα, από εκεί και πέρα, ναι είχα κοιτάξει για κάνα JBL Extreme να χώσω, αλλά λέω μπα... Καλύτερα το ηχοσύστημα. Ο Φάδερ γύρισε και μου είπε ότι θέλει λάστιχα το αυτοκίνητο, και ένα λάστιχο πόρτας γιατί σκίστηκε. Πρόσεξα με τον αναπτύρα ότι το μέταλο δεν ανάβει πάντως, όταν προσπάθησα να ανάψω τσιγάρο, με αποτέλεσμα να πρέπει να το βάλω δύο φορές να "ζεσταθεί" για να μου ανάψει το τσιγάρο. Θα τον τσεκάρω τον αναπτήρα, και τον διακόπτη του βεντιλατέρ. Σε ευχαριστώ πολύ.
×
×
  • Create New...