Jump to content

Cr3a7ur3

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    39
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Πόντοι

14 Good

Σχετικά με το μέλος Cr3a7ur3

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 23/05/2000

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αττική
  • Ενδιαφέροντα
    Πληροφορική, Ξένες Γλώσσες, Μηχανές, 3D Modelling και Ιστορία.
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XL125V Varadero
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Pilot Turn SV White

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    XL600V Transalp
  • dreamBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

720 προβολές προφίλ
  1. Cr3a7ur3

    Νέο Suzuki V-strom 650

    Μου φαίνεται η τα χρώματα και ο σχεδιασμός έχει αρχίσει να είναι σαν το V-Strom 250? Τουλάχιστον, προς αυτό πάνε από ότι καταλαβαίνω...
  2. Okay boys, time to shine... Sci-fi - Cyberpunk - Τα γνωστά ως Σάιμπερήλες The Matrix (1999) Minority Report (2002) I, Robot (2004) District 9 (2009) Surrogates (2009) Repomen (2010) TRON: Legacy (2011) Blade Runner 2049 (2017) Replicas (2018) Alita: Battle Angel (2019) Έχοντας γεμίσει τον 1ΤΒ σκληρό που έχω γεμάτα Ταινίες, αυτές είναι οι Top 10 μου, κυρίως πάνω στο ολόκληρο θέμα του Cyberpunk είδους. Honorary Mentions (Sci-fi σκέτο) Underworld (1-6) Blade I, II, III (1998-2003) Star Wars (1-3 και 4-6)
  3. Αχ, έψαχνα ένα τέτοιο thread να βγάλω τον πόνο μου. Λοιπόν! Ένα χρόνο με το Babydero, ήρθε ώρα να πούμε τα εξής... Στα Θετικά: Ψηλή θέση οδήγησης Honda *Θα επανέλθω.* Δικύλινδρο (αν και για κάποιους θα είναι μειονέκτημα) Πολυθρόνα κάθισμα Κάποια κομμάτια από το Transalp 650/600 κάνουν στο 125 Ταξιδιάρικο, όσο πάει δηλαδή για ένα 125 Είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι για να ξεκινήσεις πάνω σε δίκυκλο. Προσωπικά, δεν μπορούσα με τίποτα να πάρω Παπί ή Σκούτερ. Βέβαια, αν έχεις Α2 ή Α δεν το αγγίζεις το μικρό το βαραντέρο και πας για κάτι καλύτερο εξαρχής. Εγώ που ξεκίνησα και κόλλησα με το Α1, δεν είχα και κάτι καλύτερο για αυτά που ήθελα. Στα Αρνητικά: Βαρύ, πολύ βαρύ για 125. Δικύλινδρο (αν και για κάποιους θα είναι πλεονέκτημα!) Απαρχαιωμένο Δυσκολία σε εύρεση ανταλλακτικών FI XL125V δεν θα βρεις ΠΟΤΕ στην Ελλάδα Δεν έχει δείκτη βενζίνης (Παλεύεται.) Βέβαια, ένα μηχανάκι που υγρό ζυγίζει 168/172 κιλά και έχει έναν δικύλινδρο κινητήρα από 62 κυβικά/κύλινδρο, ΔΕΝ έχει και πολύ γκάζι, αλλά ούτε και μπορείς να το πολυζορίσεις. Με 110 τελική, ακούγεται σαν παπί που βαράς κόφτη 24/7. Βάλτο μαζί με την κατανάλωση του (με 17.5 Λίτρα ντεπόζιτο μεν) σου βγάζει 280χλμ πριν χρειαστείς γέμισμα, χωρίς την ρεζέρβα. Περίπου 25 ευρώ δηλαδή, που μιλάμε ξανά για ένα 125 κυβικά μηχανάκι. Στο θέμα Απαρχαιωμένο, εννοώ ότι ίσως υπάρχουν και καλύτερα για να ξεκινήσεις. Η δυσκολία στα ανταλλακτικά είναι μάστιγα, καθώς το παραμικρό να πάθεις, θα βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη (Πίσω αναβατήρες μου ζήτησε 40 ευρώ, ενώ πήγα και του έβαλα από Astrea με 8.) Εν κατακλείδι, είναι ένα σκυλί γερό που το μόνο που το κρατάει πίσω είναι ο κινητήρας του. Νομίζω (τα νομίσματα στην τράπεζα...) εάν έβγαινε σε 250/300 κυβικά, θα ήταν ένας μικρός Βασιλιάς στα κυβικά του. Ίσως σε ένα άλλο σύμπαν... Όταν ανέφερα ότι θα επανέρθω στο θέμα Χόντα είναι ότι έχει αντέξει αρκετό σκληρό έρωτα αυτό το μηχανάκι... Το ανέβασα Λυκαβηττό μια μέρα, Δικάβαλο, στους 35 Βαθμούς, Καλοκαίρι με καύσωνα χωρίς σταγόνα λάδι. Εφόσον άνοιξα τον κινητήρα μια εβδομάδα μετά, έχοντας καταλάβει τι βλακεία έκανα, προς έκπληξη μου, όλα ήταν κομπλέ. Ελατήρια ήταν εντάξει, Πιστόνια μια χαρά, απλά το λάδι είχε γίνει ποιο μαύρο και από αργό πετρέλαιο... Specifications! Κινητήρας: 124cc, V-Twin, Υδρόψυκτος, Πεντατάχυτος. Ίπποι: 15HP στις 11000RPM (12χιλ πέφτει κόφτης... Φαντάσου.) Τελική: 110 χλμ/ώρα (120 με ευνοϊκό τυφώνα...) Βάρος: 170 Κιλά. Ντεπόζιτο: 17.5Λ (2.5Λ Ρεζέρβα) Αυτά έχω από το βιβλίο... Που έχω σώσει περίπου. Ότι παραπάνω να βρω, είναι σε άθλια κατάσταση ή είναι από περίεργες πηγές.
  4. Cr3a7ur3

    Διπλωμα Α2 και ιπποι

    Βγαίνει 35kW ακριβός και ο λόγος ισχύος προς βάρος είναι στα 0.17kW/kg. (Για μοντέλο του 2002, που είναι 200 κιλά.) Άρα είναι μέσα σε αυτό που καλύπτει το Α2.
  5. Cr3a7ur3

    Γνώμες για 125cc

    Εγώ θα σου προτείνω το XT125. Αξιόπιστο, αθάνατο, κατσίκι και σέρβις του κάνεις και μόνος. Δεν θυμάμαι από κατανάλωση όμως τι τραβάει. Μετά ετοιμάζεσαι για 600... Σε δύο χρονάκια... Καλός των!
  6. Cr3a7ur3

    Διπλωμα Α2 και ιπποι

    Συγγνώμη Κύριε, αλλά εδώ είναι Ελλάδα.
  7. Cr3a7ur3

    Διπλωμα Α2 και ιπποι

    Ξου ξου... Δεν μπορώ. Ως έχει, θα το ψάξω. Εφόσον το γνωρίζεις για δεκαετία, τι να σου πω. Δεν αντιλέγω καθόλου, και γιαυτό θα ρωτήσω να ξέρω τι παίζει. Στην τελική, διάλογος γίνεται! Αλλά φίλε μου, με τα μαθηματικά δεν το έχω καθόλου μα καθόλου :')... Από την στιγμή που μου το λες αυτό, όμως, γλιτώνω να μπω και στην διαδικασία στην περίπτωση που είναι έτσι. Με άλλα λόγια, με βλέπω να παίρνω το 600 όταν κλείσω τα 24... Θα ενημερώσω το συντομότερο, αλλά ξαναλέω, αν είναι 25% τόσα χρόνια, χλωμό το κόβω. Όταν ρώτησα για υπερκυβισμό της δικιάς μου, είχα πάει στην περιφέρεια και μου είπαν ότι γίνεται, αρκεί να έχω τα χαρτιά και να γίνει η διαδικασία. (Εφόσον από 125 ήθελα να το κάνω 180 κυβικά, ξεπερνάει το 25%.) Ίσως πλέον να πάει με Ευρωπαϊκό νόμο; Δεν γνωρίζω... Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για την λεπτομερής απάντηση. EDIT: Λοιπόν. Ο @FlyingInADream είχε απόλυτο δίκιο. Μόλις βγήκα από τηλέφωνο, και όντως είναι 25%. Μοναδική εξαίρεση είναι αν σου δώσει η αντιπροσωπεία ένα χαρτί για να προσκομίσεις στο υπουργείο και χίλια δύο άλλα πράγματα. (Μάλλον αυτό πέφτει στην περίπτωση νο.1 που είπε ο Flying.) Αρκετά ρόμπα έγινα για μια ημέρα. Θα περιμένω τα χρονάκια μου, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.
  8. Cr3a7ur3

    Διπλωμα Α2 και ιπποι

    Το Vstrom με έψηνε αλλά τα 6 χιλιάρικα που ήθελε με έκαναν να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια... Το Τ310 είναι λίγο too much technology για εμένα... Όπως πάει, εγώ κατεβαίνω χρόνια, δεν ανεβαίνω... (CBR του 2005, Vara του 2001...) Ωραίο το KLE αλλά έχω κολλήσει με το ΤΑ. Είχα δει ένα που το είχε κάνει πολύ έξαλλο, με χούφτες, πλαινές βαλίτσες κλπ κλπ... Αλλά το ΤΑ400 είναι έρωτας. Ένας φίλος με Α2 πήρε ΤΑ600, δεν έμαθε όταν τον τράκαραν με Α1 και κρύπτον, δεν τον σταματάει τίποτα... Τρελαμένος.
  9. Cr3a7ur3

    Διπλωμα Α2 και ιπποι

    Βεβαίως, βεβαίως. Μετά από συνομιλία με δικό μου άνθρωπο στην περιφέρεια (υπουργείου) μεταφορών ανατολικής αττικής μου είπε ότι ο "υπερκυβισμός" (εννοώντας: Αλλαγή Κινητήρα, και όχι τον τρόπου που ανέφερες) μπορεί να γίνει έως και 50% του κανονικού κινητήρα. Όταν τον ρώτησα αν γίνεται αλλαγή από 400ρη του ΤΑ σε έναν του 600, μου είπε ότι γίνεται αρκεί να γίνει η χαρτούρα σωστά. (Για να είσαι νόμιμος.) Δεν μου ανέφερε τα εξής: Εκτός αν έχω κάνει λάθος τα μαθηματικά γιατί, είμαι τέρμα σκράπας... 400+50%=600. (1) = Ο νέος κινητήρας πως να έχει ίδιο κωδικό αν μιλάμε για μηχανή 20+ χρόνων; Η οποία ΔΕΝ παράγετε και είναι παραεισαγωγή; Επίσης, τα παπάκια (όχι τα 50ρια) που φοράνε Λιφάν ή Monster, πως περνάνε διαδικασίες; (Άσχετο, αλλά ρωτάω αν γνωρίζεις.) (2) = Η διαφορά (Από ΟΤΙ γνωρίζω) είναι 50%, όχι 25%. Βεβαίως, εδώ τώρα θα μου πεις ποιος έχει δίκιο. Εγώ ρώτησα έναν κοντινό δικό μου που δουλεύει στην περιφέρεια, μου είπε 50% και τέλος. Μετά ακολουθεί Ελληνικό Δημόσιο για να γίνει νόμιμη η αλλαγή κ.ο.κ. Σίγουρα θα υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο ΦΕΚ. Θα πρέπει να το ψάξω, θα ξαναρωτήσω τον άνθρωπο να μου δώσει κάποια χαρτιά, και αν είναι θα τα ποστάρω εδώ. Ήθελα να ανοίξω θέμα περί Υπερκυβισμού, ειδικά για να ενημερωθώ. ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΜΩΣ: Αν είμαστε σίγουροι ότι είναι 25% και όχι 50%, έχεις απόλυτο δίκιο. (3) = Η Πράξη πως ακολουθεί; Το 100% από που προέρχεται; Στην τελική, συγκεκριμένα που ρώτησα για το ΤΑ400, μου είπε ότι γίνεται νόμιμη διαδικασία για αλλαγή σε 600ρη Κινητήρα. Καλά θα μου πεις όλα αυτά στα λόγια, αλλά να δούμε απόδειξη είναι το θέμα. Απόγευμα που σχολάω, θα ρωτήσω και θα ενημερώσω με τα απαραίτητα έγγραφα. Αν από την άλλη δεν είχα καταλάβει σωστά, με συγχωρείς. Η μέθοδος-διαδικασία πάει με βάση το 50% περί Υπερκυβισμού. Γιαυτό και λέω "νόμιμη." Το γνωρίζω. Ήθελα να κάνω αυτήν την κομπίνα στο δικό μου, από 125 σε 180 (εκ του οποίου πέφτει μέσα στο 50%) Θα μάθω αυθημερόν και θα ενημερώσω εδώ...
  10. Cr3a7ur3

    Διπλωμα Α2 και ιπποι

    Όταν έρθει η ώρα θα τα πούμε και για το ΤΑ400... Γνωρίζω ως εξής: Είναι ένα TA600 με ένα 400ρι κινητήρα Γίνεται νόμιμα υπερκυβισμός/μετατροπή στα/σε 600, με τα χαρτιά του και όλα Είναι η μόνη λύση αν είσαι χοντάκιας και θέλεις ένα μεγαλύτερο από τύπου Varadero 125, πριν πας σε ΤΑ600/XRV750/XL1000V κ.ο.κ. Η γριά η κότα έχει το ζουμί. Όλα τα αξεσουάρ του 600 κάνουν στο 400 Με σέρβις και σωστή αγάπη δεν πάει να έχει και 100000χλμ, αθάνατο θα κάτσει για άλλα 100... Έχεις το επίσης παραεισαγωγή Bros 400 που μπορείς να βρεις ανταλλακτικά κινητήρα (Φοράνε τον ίδιο.) Είχα διαβάσει ότι η Honda ετοιμάζει καινούριο, μικρό Transalp αλλά τελικά βγήκε για 800ρι... Ουφ. Πίσω στο θέμα του OP, υπάρχουν πολλές επιλογές για Α2 και σε πολύ καλές τιμές. Τώρα, συγκεκριμένα για on/off μπορώ μόνο να σκεφτώ TA400, KLE400/500, V-Strom 250, Versys-X 300 και ένα αρκετά πολύ έξαλλο Himalayan 410. Honorary mention: Zontes-310T. Βεβαίως βεβαίως αυτά (τα 3 τελευταία) είναι καινούρια μοντέλα και κάνουν μισό νεφρό (μείον το Zontes)... Αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, ειδικά για το Zontes. Όλα είναι αναλόγως το τι ψάχνει και τι θέλει. Η γρήγορη απάντηση, με βάση τα περίεργα κριτήρια του Α2 είναι Όχι. Το ΤΑ600 δεν μπορείς να το οδηγήσεις για 1.5 Άλογα... Σε καταλαβαίνω. Βεβαίως, βεβαίως, δεν γνωρίζω αν υπάρχει πουθενά ότι ξεπερνάει το όριο του Α2. Είχα διαβάσει στο φόρουμ εδώ ότι κάποιες μοτοσυκλέτες πριν του 2000, δεν είχαν καταγραφές για την Ιπποδύναμη τους, με αποτέλεσμα να οδηγούνται σήμερα πλέον από Α2 ενώ κανονικά θέλουν Α... Αυτά φίλε μου, ελπίζω να βρεθεί άκρη.
  11. Cr3a7ur3

    Διπλωμα Α2 και ιπποι

    @ShapeshifterGR98 όρεξη πρωί πρωί... Πέρα από κάθε πλάκα τώρα... Το Freewind εμένα μου είπαν, φίλοι, ότι το οδηγάς κανονικότατα με Α2, αλλά δεν καλύπτει το 2ο Κριτήριο του Α2. ο Λόγος Ισχύος προς βάρος του XF650 είναι 0.21(3)kW/kg. Εγώ έψαχνα για τι Α2 μηχανή θα πάρω (Transalp 400, σε βλέπω...) και παραλίγο να καταλήξω στο XF650. Έλα όμως που η σχολή μου είπε ότι ΔΕΝ μπορώ να το οδηγήσω... Δεν νομίζω να πάρεις καθαρή απάντηση από ασφαλιστική, και η σχολή θα πρέπει να είναι λίγο ψαγμένοι με τα μηχανάκια. My advice? Πάρε ένα KLE500 αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Επίσης, σε μια μικρή παρένθεση, δυστυχώς σε αυτήν την χώρα δεν επιτρέπετε το restrictor, ούτε ο υποκυβισμός, οπότε...
  12. Cr3a7ur3

    Kawasaki MAX και Delivery

    Αλάνια μου, σας ευχαριστώ για την συμβουλή. Άντε τώρα με το καλό οι δουλειές. Μην με κάνετε bullying για το μπουφάν, το έκλεψα δανείστηκα από την ντουλάπα του πατέρα μου.
  13. Cr3a7ur3

    Kawasaki MAX και Delivery

    3 μήνες δούλεψα με το βαραντέρο σαν Κούριερ σε βιβλιοπωλείο. Δεν αναφέρω εταιρία, καλού κακού, δεν θέλω μετά από 5 χρόνια να σκάσει καμιά μήνυση όπως εδώ. Το μηχανάκι το ζόρισα γιατί με έστελναν σε μέρη τα οποία δεν μου είπαν ότι θα πηγαίνω συν ότι δεν μου πλήρωναν βενζίνες (που, ακόμα δεν ξέρω αν πρέπει να στο πληρώνουν η όχι.) Να μην σας τα πολύ λέω, έκανα μια διαδρομή σε μια αρκετά βροχερή ημέρα, με έστειλαν 22 χιλιόμετρα από το μαγαζί και να μην τα πολυλογώ, χτύπησα άσχημα. Το κράνος μου έσωσε το κεφάλι με μια ελαφριά διάσειση και το μπουφάν (5 κιλά, Δέρμα βαρύ) με έβγαλε με ένα και μόνο ραγισμένο πλευρό. Εγώ έκλαιγα κάνα μισάωρο για το βαραντέρο εντωμεταξύ παρά για το ότι θα μπορούσε να είχε πάει πολύ χειρότερα το πέσιμο. Ούτε μισό ευρώ μου έδωσαν. Ούτε για την άδεια γιατρού. Τίποτα. Από τότε φίλοι μου, αποφάσισα ένα πολύ απλό πράγμα. Δεν ξανακάνω κάτι τέτοιο με μηχανάκι που θέλω να φτιάξω... Βγήκα σε χρέος παρά να πάρω φράγκα! Κάτω Αθήνα, Κυψέλη συγκεκριμένα, είναι ένας με ένα XT600, που δουλεύει σε ένα σουβλατζίδικο. Τον βλέπω εκεί από το 2014 με το XT, οπότε...
  14. Cr3a7ur3

    Kawasaki MAX και Delivery

    Μη-ειρωνικά καλή ιδέα. Λοιπόν, θα ενημερώσω πως θα πάει.
  15. Cr3a7ur3

    Kawasaki MAX και Delivery

    Και θα γυρίσει ο Κολλητός μου και θα μου πει "Γιατί η Μηχανή έφτασε τα 102.000χλμ;" "Ε, έκανα μερικές βόλτες να κουνιέται, μην κάτσει και αυτή δύο μήνες που είσαι εκτός." "Την άφησα στα 78.000 πριν φύγω." Γυρνάει 15 Σεπτέμβριου... Συγγνώμη, όταν εννοείς κουρέψει δευτέρα, τι εννοείς;
×
×
  • Create New...