-
Δημοσιεύσεις
69 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
2
Cr3a7ur3 last won the day on Σεπτέμβριος 28 2021
Cr3a7ur3 had the most liked content!
Πόντοι
26 ExcellentΣχετικά με το μέλος Cr3a7ur3
-
Κλάση
Γυρνάει δεν γυρνάει
- Γενέθλια 23/05/2000
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Αττική
-
Ενδιαφέροντα
Πληροφορική, Ξένες Γλώσσες, Μηχανές, 3D Modelling και Ιστορία.
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
XL650V Transalp
-
myBike: Κυβισμός
650
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Pilot Turn SV White
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Honda
-
dreamBike: Μοντέλο
XL750 Transalp
-
dreamBike: Κυβισμός
750
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
1.910 προβολές προφίλ
-
Δε πούλησε. Και τραγικώς πουλιέται (μεταχειρισμένο) σε σχεδόν διπλάσια τιμή από Versys 650... Επίσης, η ΤΕΟΜΟΤΟ έχει κλείσει, σωστά; Αντιπροσωπεία της Χαλασάκι που υπάρχει ποια στην Ελλάδα; Άμα εμπιστεύεσαι τα Κινέζικα, σου προτείνω το NH-T 300. Μεταμφιεσμένο On/Off σε Street. Kαλή ποιότητα, και το τσιμπάς καινούριο. Είχα πάει να κάνω Test Drive και μου βγήκε πολύ ομαλό και μικρό. Έχει καλή τιμή για καινούριο κινέζικο και μπορείς πλέον να βρεις και μεταχειρισμένα.
-
Να βάλει Μονστερ 160. Πέραν της πλάκας, 50ρι σκουτεράκι τι ακριβώς θέλεις να του "βάλεις";;; Το πήρες 350€. Ρίξε κάνα 50ρικο ακόμα για ένα γενικό σέρβις και έχεις μια χαρά μεταφορικό για σπίτι-δουλειά...
-
Το Freewind είναι αξιοπρεπέστατο για πρώτο μηχανάκι με Α2. Και μπορείς να βρεις ένα καλοσυντηρημένο με 2000-2500€. Άμα θέλεις κάτι οικονομικό για μέσα στην πόλη, κοίταξε και για κάνα CBF/YBR250, αλλά θα ζοριστείς στα ταξίδια με δικάβαλο. Από ενδιαφέρων και μόνο μπήκα στο καρ να δω μερικά μικρά που έχουν βγάλει οι big 4 σε μικρά on/off. Το 250ρι στρώμα, το 300 ραλλύ της χόντα και το 300ρι το βέρσυς πουλάνε για πάνω από 4κ οπότε και τα ξεχνάς. Κάνε υπομονή άμα είναι να βγάλεις το Α και πάρε ότι γουστάρεις.
-
Πρώτα θα σου έλεγα τι είδος θες, On/off η Sport? Έχουν διαφορετική θέση οδήγησης ένα KLE με ένα CBR. Πέραν αυτού, εμένα όταν συζητούσα τι μηχανή ήθελα να πάρω, με Α1 το 2019, με ρώταγαν για που προοριζόταν να την χρησιμοποιήσω (πχ, δουλειά-σχολή, πάρε ένα παπί. Βόλτες κοντινές-για κάνα καφέ εδώ κοντά με φίλους, πάρε ένα cbf, για μεγάλες βόλτες/ταξίδια, πάρε ένα Varadero 125 κ.οκ.) Την ίδια ερώτηση κάνε στον εαυτό σου, αλλά άμα δεν σε απασχολεί αυτό, πάρε μια μηχανή που θα σου άρεσε οπτικά. Τώρα, για τα παραπάνω μηχανάκια που έδωσες, το KLE είναι αθάνατο, δικύλινδρο, αλλά δεν ξέρω πως μεταφράζεται εντός πόλης, για εμένα (προσωπικά) ήταν απίστευτα βαρετό σε ταξίδι. Με το 250ρι/300ρι το CBR/Ninja δεν θα βάλεις καμιά φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι όμορφες μηχανές και ότι πρέπει για κάποιον που θέλει Sport με Α2 και δεν θέλει να δώσει μισό νεφρό και το νεογέννητο του για το CB500R. Για το καινούριο το NH-T δεν έχω ακούσει πολλά, αλλά με όσους έχω μιλήσει που τους έχω δει να το οδηγούνε, μου έχουν πει ότι είναι μια χαρά μηχανή και για μέσα στην πόλη αλλά και για κοντινούς προορισμούς. Εγώ θα σου πρότεινα να κοιτάξεις για το καινούριο το CB300. Αν και είναι αρκετά ποιο ψηλά σε θέμα τιμής από το NH-T, αλλά όχι σε απλησίαστο ποσό.
-
Μεταφορά Παπίου 125 κυβικά Αθήνα-Πυργος
Ο Cr3a7ur3 δημοσίευσε στο Θέμα του Giwrgos777
Γενική ΣυζήτησηΥπάρχουν ένα σωρό εταιρείες που το αναλαμβάνουν. Εγώ ένα μέσο όρο τιμής σου δίνω. Αυτό συν ότι βάση κανονισμού, απαγορεύεται η διαφήμιση. Ψάξε στο Google για οδική μεταφορά μηχανής, θα βρεις πόσες! -
Μεταφορά Παπίου 125 κυβικά Αθήνα-Πυργος
Ο Cr3a7ur3 δημοσίευσε στο Θέμα του Giwrgos777
Γενική ΣυζήτησηΑπό την εταιρία που δουλεύω, Αθήνα - Πύργο το χρεώνουμε 36€ + ΦΠΑ, οπότε κάπου εκεί να υπολογίζεις. Πάρε τηλέφωνο μια μεταφορική και ρώτα τους πόσο πάει να μεταφέρεις ένα παπί, είναι ποιο φθηνή από μεταφορά μοτοσικλέτας. -
Αν δεν έχεις πυλωτή, κλειστό γκαράζ κλπ, μια εύκολη λύση είναι να πάρεις μια κουκούλα και να το καλύπτεις. Η άφησε το έξω σε καμιά λασποβροχή, κανένας δεν θα το κοιτάξει δεύτερη φορά μετά. Αλλιώς πλήρωσε κάνα γκαράζ, το έκανα και αυτό κάποτε όταν κατέβαινα με το Varadero στην Αθήνα.
-
Την πήρα έτσι. Είχε δική του βάση και χωνί επάνω. Μου είναι λίγο αχρείαστο για Βενζίνη, αλλά για υδροφόρα ότι πρέπει. Μετά από Παραλία ειδικά... Η αλήθεια να λέγεται, όταν έφαγα στάσιμη πτώση (και έγινα ρόμπα μπροστά στον Πατέρα μου.) τα πλαϊνά πίσω κάγκελα απέτρεψαν από το δοχείο να αγγίξει το έδαφος. Για ολόκληρο με βάση δεν ξέρω που θα βρεις, αλλά στο σκρουτζ υπάρχουν κάτι μικρά 5λιτρα με πτυσσόμενο χωνί.
-
Καλημέρα σε όλους, και καλή εβδομάδα. Έχω μια ερώτηση, στην οποία δεν μου απάντησαν ούτε η Σχολή Οδηγών, ούτε τα κοντινά μου Βενζινάδικα, αλλά ούτε και οι Αστυνομικοί που με σταμάτησαν. Πάνω στο Transalp, στην πίσω δεξιά πλευρά, έχω μια βάση με ένα δοχείο 5 λίτρων που δέχεται: Λάδι/Νερό/Βενζίνη (Έτσι γράφει και το ίδιο επάνω) Το συγκεκριμένο δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, παρά να βάλω απιονισμένο νερό για να έχω πάνω για πάσα νόσο και κάθε μαλ@κία... Κάποια στιγμή στο αεροδρόμιο, όσο πήγαινα για δουλειά, είδα καπνό. Σταμάτησα λοιπόν και έβγαλα το δοχείο, έριξα νερό και ο καπνός σταμάτησε, κάποιος έριξε ένα αποτσίγαρο σε κάτι χόρτα, οπότε το κακό δεν θα αργούσε να γίνει. Όταν έσκασε λοιπόν η Αστυνομία, με ευχαρίστησε και με ρώτησε αν κουβαλούσα πυροσβεστήρα, όταν τους απάντησα όχι και τους έδειξα το δοχείο, το ευχαριστώ έγινε ανάκριση. Μου είπαν ότι δεν είναι νόμιμο να κουβαλάω τέτοιο δοχείο σε αντιπυρική περίοδο, και ότι κανονικά θα έπρεπε να μου κόψουν κλήση και να μου αφαιρέσουν το δίπλωμα. Όταν ρώτησα άμα επιτρέπετε να κουβαλάω το συγκεκριμένο, όπως καλή ώρα με νερό μέσα, δεν μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν, λέγοντας μου ότι αυτό το ξέρει καλύτερα το υπουργείο μεταφορών. Δεν μπήκαμε σε παραπάνω διαδικασίες, πήραν στοιχεία, δεν έκοψαν κλήση λόγο του ότι έκανα κάτι καλό και με έστειλαν να πάω στην δουλειά μου. Στον γυρισμό, σταμάτησα σε βενζινάδικα, στην σχολή οδηγών μου, πήγα μέχρι και στο τμήμα στα Σπάτα να κάνω ερώτηση, αλλά δεν πήρα καθόλου απάντηση, όλοι απλά μου έλεγαν ότι το συγκεκριμένο ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να το κουβαλάω σε αντιπυρική περίοδο, ακόμα και άδειο. Μήπως γνωρίζει κανένας τι νομοθεσίες υπάρχουν σχετικά με αυτό; Από που προκύπτει ότι στο συγκεκριμένο δεν κάνει να μεταφέρω νερό. Χρειάζεται κάποια άδεια, μήπως; (Ελλάδα 2.0) Το δοχείο σκοπεύω να το γεμίσω με βενζίνη μόνο άμα πάω κάπου μακριά (Πάνω από 200χλμ) διότι ρεζέρβα δεν υπάρχει, και ο δείκτης στα Transalp είναι ότι να'νε. Αν είναι όμως παράνομο στην αντιπυρική περίοδο, ακόμα και με νερό μέσα, καλύτερα να το αφαιρέσω εξ 'ολοκλήρου για να μην μπλέξω νομικά. Επισυνάπτω φωτογραφία το δοχείο.
-
Η Ανευθυνότητα των πιτσιρικάδων με τα πειραγμένα τα παπάκια δεν με ενοχλεί τόσο όσο η ανευθυνότητα των οδηγών ΙΧ που νομίζουν ότι "έλα μωρέ, μηχανή οδηγάει, ας μπει ανάμεσα" κλπ Όταν πρωτοπήρα το Α1 και οδηγούσα by the book με τον ΚΟΚ, το τι μπινελίκια έτρωγα από οδηγούς γιατί πάρκαρα νόμιμα (οριζόντια αντί κάθετα), η γιατί έμενα πίσω από αυτοκίνητα αντί να περνάω ανάμεσα και ακόμα και σήμερα που πάω με βάση την σήμανση για το όριο ταχύτητας, μου κορνάρουν γιατί "δεν πάω ποιο γρήγορα". Τις προάλλες ένας γέρος με ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟ πήγε να με πάρει παραμάζωμα όσο ήμουν με το Αυτοκίνητο. Όταν το κατάλαβε, απλά έκανε την κλασική κίνηση με το χέρι, σε φάση "Σόρρυ, πήγα να σε σκοτώσω αλλά όλα καλά." Έχω κουραστεί.
-
Ήταν η πρώτη μου μηχανή. Μοντέλο 2005. Αν εξαιρέσεις ότι είχα καταφέρει μετά από 6 μήνες να του ραγίσω πιστόνι (διότι ξεκίναγα αμέσως και άνοιγα γκάζι αμέσως), και ότι του έλειπαν όλα τα πλαστικά, το μηχανάκι δεν με πρόδωσε ποτέ (σε αντίθεση με ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.) Το πούλησα σε ένα μπάρμπα για 500€. Δεν έπιανε ποτέ πάνω από 90χλμ τελική, οπότε και δεν ξέρω γιατί είχε κοντέρ που έφτανε τα 200... Με ένα 10ρικο το γέμιζα και έκανα όλοι την εβδομάδα Αρτέμιδα-Νέο Ηράκλειο (Σπίτι-σχολή.) Τα σέρβις του ήταν μηδαμινά, όπως και στο CBF125. Δεν μπήκα ποτέ στον κόπο να το μαζέψω. Εν τέλη, ακόμα και έτσι, κακάσχημο και χρέπι, την δουλειά του την έκανε και έμαθα. Αξιόπιστο όσο και να μην το πρόσεχα. Πήγα στο μικρό το Varadero μετά όπου και το κράτησα 2.5 χρόνια... Βασικά τώρα που το ξαναβλέπω, το μόνο καλό ήταν η Remus που είχε πάνω.
-
Καλημέρα, καλός ήρθες στο Forum του MyBike. Υποθέτω πως το δίπλωμα που έχεις καλύπτει τον ανεξάρτητο κυβισμό, γιατί άμα έχεις Α2 (όχι με περιορισμό στα Αυτόματα, όμως.), θα σου πρότεινα CB500X όπου το βρίσκεις και με 4-4,5 χιλιάρικα. Θα σου πρότεινα επίσης να δεις και το F650GS, αλλά λόγο ύψους σου, ίσως είναι λίγο μικρό. Από εκεί και πέρα, για εντός πόλης, τουλάχιστον για Αθήνα, εγώ με το 650ρι Transalp, δεν την παλεύω. Πολύ βάρος και όγκος για στενά σοκάκια τύπου Κολοκοτρώνη που οριακά χωράνε να περάσουν σμαρτάκια, συν ότι το καλοκαίρι βράζεις και είσαι όλοι την ώρα πρώτη-δευτέρα, καλύτερα ένα σκούτερ/παπί για Αθήνα. Θα σε κατατοπίσει και ο @ShapeshifterGR98 για οτιδήποτε έχει να κάνει με το Στρώμα...
-
Λαιμός τελικού για Transalp xl650v
Ο Cr3a7ur3 δημοσίευσε στο Θέμα του spyrkalo2
Aftermarket / Accessories / ΕξοπλισμόςΚαλησπέρα, Ορίστε Λαιμός, από εκεί και μετά παίρνεις τελικό και το κουμπώνεις. Δεν ξέρω πόσο πάει το μπάτζετ σου, αλλά με 130 Λίρες (151€~), παίρνεις Dominator από Αγγλία με σωλήνα, σιγαστήρα και πενταετή εγγύηση. Εγώ σκέφτομαι να αλλάξω την Remus που έχω με την παραπάνω. -
Honda Shadow 125 Yamaha Virago 125 Kawasaki Eliminator 125 Όλα όμως έχουν συμπλέκτη. Shadow και Eliminator δεν νομίζω να βρεις Ελλάδα. Το Virago μόνο παίζει. Αυτό + ότι είναι και πολύ παλιά μοντέλα... Παρανομίες. Ντροπή.
-