Jump to content

Cr3a7ur3

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    57
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Πόντοι

24 Excellent

Σχετικά με το μέλος Cr3a7ur3

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 23/05/2000

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αττική
  • Ενδιαφέροντα
    Πληροφορική, Ξένες Γλώσσες, Μηχανές, 3D Modelling και Ιστορία.
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XL125V Varadero
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Pilot Turn SV White

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    XL600V Transalp
  • dreamBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.000 προβολές προφίλ
  1. Honda Shadow 125 Yamaha Virago 125 Kawasaki Eliminator 125 Όλα όμως έχουν συμπλέκτη. Shadow και Eliminator δεν νομίζω να βρεις Ελλάδα. Το Virago μόνο παίζει. Αυτό + ότι είναι και πολύ παλιά μοντέλα... Παρανομίες. Ντροπή.
  2. Cr3a7ur3

    HONDA VARADERO 125 CC - ΑΞΙΖΕΙ;

    Καλός τον. Κάτσε να σου πω δύο λόγια. Ξεκινάμε... Όχι. Ευχαριστώ πολύ. Το Varadero πάσχει από σοβαρά θέματα όπως... Δυσεύρετα Ανταλλακτικά (με τσιμπημένες τιμές.) Μόνο Καρμπυρατεράτα θα βρεις, έως το 2006. Δικύλινδρο, εξού και Διπλάσια έξοδα για σέρβις κινητήρα. Τα μαστόρια θα σε βρίζουν. Είναι 170 κιλά με ένα μικρό δικύλινδρο μοτέρ, με ότι συνεπάγετε αυτό. Πίστεψε με το θέμα ανταλλακτικών θα σε στείλει αδιάβαστο. Μπροστινή δισκόπλακα από τον κυρ Σαρακακη θα σου πάει στα 132€ με 14 ημέρες να περιμένεις. Σου έχω ένα κατάστημα από Αγγλία, όμως... Ευτυχώς εκεί πουλάνε ακόμα. Το θέμα συνεχίζει με τις τιμές τον ανταλλακτικών και εν τέλη το πόσα θα κάνεις δαπάνη για σέρβις. Θέλεις 2 μπουζί, από 8€ το κάθε ένα, Θέλεις τουλάχιστον 2 μπουκάλια λάδι γιατί παίρνει 1.3λ το κάρτερ, και ενάμιση όταν του αλλάζεις και φίλτρο λαδιού. Το καλό είναι ότι κάποια πράγματα κάνουν από άλλα μηχανάκια πάνω του, με το ποιο διαδεδομένο την σχάρα που είναι από Transalp 650. Το θέμα του καρμπυρατέρ τώρα... Το Μωροdero έχει κυριολεκτικά μερικά καλά πράγματα τα οποία δεν θα τα βρεις σε άλλα 125ρια. Το ντεπόζιτο του. Ένα ντεπόζιτο ίσαμε με το Transalp. 17.5 Λίτρα εκ του οποίου τα 2.5λ είναι ρεζέρβα με ρουμπινέτο τύπου Transalp. Πάσχει από ανύπαρκτο δείκτη βενζίνης αλλά παλεύεται αυτό. Το μεγαλύτερο του θέμα όμως με το καρμπυρατέρ είναι η κατανάλωση του. Φίλε μιλάμε για ένα 125 το οποίο πίνει (στις καλές του) 4.5λ/100χλμ. Ναι μεν, θα σε βγάλει αυτό το γιγαντιαίο ντεπόζιτο 250χλμ, αλλά στις άσχημες του έχω καταφέρει και έχω ανεβάσει την κατανάλωση του σχεδόν 6λ/100χλμ. Όσο προσεχτηκός και να είσαι, δεν θα σώσεις. (Κάπου εδώ θα πεταχτεί ένας @venzinas και θα με θάψει ολόκληρο... ) Δικύλινδρο. Καλού κακού, δεν θα βρεις άλλο V κινητήρα στα 125 σε τέτοιο είδος μηχανής. Όμως, θέλεις να σου πω πόσο πάει μια καδένα (timing chain); η ένας τεντωτήρας (timing chain tensioner); 54€ και 43€ αντίστοιχα. Από Τσεχία. Σαρακάκη δεν ρώτησα. Εις διπλούν, συν φλάντζες, συν εργατικά, πας άνετα 200€ για ένα σέρβις. Θα πονέσει το πορτοφόλι σου, και όλα αυτά για ένα... 125 κυβικά ονοφάκι. Κοίταγα για Σούπρα ένα κυλινδροπίστονο... 28€... Είναι κυριολεκτικά ένα βαρέλι δίχως πάτο (όπως είπε και ο @ShapeshifterGR98) το οποίο ότι και να του κάνεις, θέλει φράγκα. Άποψη μου; Αν έχεις απεριόριστο, πάρε ένα Transalp. Με 2000 βρίσκεις άπειρα. Για τα παραπάνω Θέματα όμως, έχει κάποια καλά τα οποία εσύ ο ίδιος πρέπει να κάνεις σύγκριση για το αν αξίζει να το πάρεις, όμως. Πολύ καλά πράγματα, όπως... Δεν σπάει, δεν χαλάει. Σέλα. Άνετα πάει Δικάβαλο για μια μακρινή βόλτα. (Results & Experience may vary.) Αίσθημα Ξεκινάω να σου πω από τώρα ότι αυτό το μοτέρ είναι κυριολεκτικά αθάνατο. Του έχω κάνει 145.000χλμ και είναι του 2001. Λάδια αυτοκινήτου το βάζω, ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΆ. Όσο χωριάτικο λουκάνικο και να του έχω ρίξει, με έβγαζε (και θα με βγάλει, ανάθεμα με!) Ραφήνα-Αθήνα-Πειραιά-Γλυφάδα-Σούνιο-Λαύριο και πάλι Ραφήνα. Όλο το Λεκανοπέδιο της Αττικής έχω κάνει βόλτα με αυτό, δεν καταλαβαίνει χριστό. Ναι, θα μου πεις... Και με παπί το κάνεις όλο αυτό. Ναι, δεν αντιλέγω. Μπορώ όμως να το κάνω χωρίς ο πισινός μου να γίνει αμορτισέρ; Η να πάω με άλλο άτομο χαλαρά την διαδρομή μας; Βοηθάει βέβαια ότι είναι και υδρόψυκτο... Σέλα. Κάθεσαι και λες "Αυτό δεν είναι 125 ρε φίλε!" μέχρι που θα το δεις από το γκάζι και θα ξενερώσεις. Βέβαια όμως, θα κάθεσαι καλά για όσο το έχεις. Κολλητός είχε πρώτα TW-125, μετά Zontes R250 και τώρα MT-03. Μάντεψε πόσες φορές ένα τρίτο παιδί που έρχεται μαζί μας ανεβαίνει σε εμένα παρά αυτόν. Σαλαμίνα που είχαμε πάει, αυτός με την κοπέλα του πάνω στο Zontes είχανε πεθάνει ενώ εγώ με την δικιά μου άνετα κάναμε το νησί και δύο βόλτες ακόμα. Είχα βάλει και στην μπαγκαζιέρα ένα μαξιλαράκι και ο συνοδηγός ήταν μια χαρά. Μέχρι και τώρα, φίλος από παρέα όταν κάθεται στο Βαραντέρο λέει "Πω... Ξέχασα τι σημαίνει να κάθεσαι σε νορμαλ μοτοσυκλέτα." όσο έριχνε αρκετά θυμωμένη ματιά το ΜΤ του κολλητού... Είμαι 1.74 και 75 κιλά. Η κοπέλα μου είναι 1.62 και 65 κιλά. Την ανεβάζω πάνω στο Μωροdero, βάζω πράγματα για παραλία σε μπαγκαζιέρα, τιμόνι και ένα πλαϊνό σάκο και φεύγουμε από Ραφήνα προς Πειραιά για να πάμε από Παραλιακή μέχρι Ανάβυσσο. Δύο πράγματα θα σου πω... Η βενζίνη τότε έκανε 1.48 το λίτρο, και ήταν η ποιο ξεκούραστη διαδρομή που έχω κάνει ποτέ μου. Ναι μεν για πολλούς εδώ δεν είναι τίποτα, αλλά κουτσά στραβά βγαίνει κάνα 100ρι χιλιόμετρα πήγαινε έλα. Εν τέλη, αυτές είναι οι δικιές μου απόψεις. Είναι ένα πανέμορφο 125, το οποίο είναι ένα συρρικνωμένο Transalp-οειδές. Έχει αρκετά θεματάκια τα οποία σε βάζουν σε μειονέκτημα. Ωστόσο, εγώ είμαι και μαζόχα που το έχω δύο χρόνια και δεν το έχω διώξει. Τώρα, από εκεί και πέρα, ρώτα ότι θες και θα μάθεις.
  3. Ο λεγόμενος "Κινέζος Κλώνος" ή "Απομίμηση Supra" που βλέπω στο car/marketplace? Αν είναι βασισμένο σε Supra, παίρνει κάνα κουστούμι (κινέζικο) και τελειώνει εκεί η υπόθεση... Το ποιο σωστό είναι ότι λέει ο Flying πάντως. Δώστo και πάρε ένα Honda.
  4. Και γ@μώ τους Ηθοποιούς ΑΛΛΆ και Σκηνοθέτες. Ορίστε και ο Γιος του. Όχι... Αυτό ήταν που στην αρχή ήταν να αγοράσω εγώ. Εγώ το δικό μου ήθελα να πουλήσω και έγινε όλο αυτό. Τέλος καλό, όλα καλά όμως. Άιντε, που να γράψω άλλες τέτοιες ιστορίες;
  5. Πριν ένα μήνα, και συγκεκριμένα, ακριβώς 35 ημέρες πριν, μου έστειλε μήνυμα ένας Αιγύπτιος στο Mess για να αγοράσει το Varadero. Τρελές χαρές εγώ, τότε είχα κάποια λεφτά στην άκρη και θα πήγαινα Σαλαμίνα το ΣΚ και θα είχα και ένα ΤΑ400 να γυρνάω όλο το νησί... (Ονειρευόμουν, βασικά.) Με τα πολλά αγγλικά, συνεννοηθήκαμε να βρεθούμε από κοντά να την δει την μηχανή. Του λέω σε ένα σημείο στην Κυψέλη, δίπλα από το μαγαζί του πατέρα μου και ενός γνωστού μου. Διασταύρωση Ιθάκης, Πάνω από τον Άγιο Γεώργιο... Είχα πει στον Πατέρα μου να κρατάει σκοπιά ξέρω γω, μαζί και σε ένα άλλο παιδί του διπλανού καταστήματος. Δεν ήξερα με ποιον είχα να κάνω. Έφερα και ένα φίλο, apo qorio, του έδωσα ένα ζευγάρι γυαλιά και του είπα να είναι "ο Τυπάς που κάθετε με τα χέρια στην τσέπη όλοι την ώρα να κοιτάει." Σε κάποια φάση, καθυστερημένα κιόλας, έρχεται ένα ταξί... Ξαφνικά βγαίνουν *τρία (ναι, 3.) άτομα από το ταξί* και λες, όπα ρε φίλε, τι σκατά. Γνωρίζομαι με το παιδί, αλλά να υπάρχει ένα περίεργο κλίμα. Να πιέζει την αγορά, να θέλω να την πουλήσω και εγώ, αλλά να κοιτάω και τους τριγύρω... Εν τέλη, μου έριξε την τιμή μισό χιλιάρικο, αλλά και πάλι έφταναν τα χρήματα. Πρόσεξε όμως... ΔΕΝ την Οδήγησε ΔΕΝ ήθελε να την βάλω μπρος να την ακούσει ΔΕΝ κοίταξε τίποτα πλην τα Μπουζί ΔΕΝ ρώτησε καν πόσα χιλιόμετρα έχει... (140κ) Ολόκληρη η φάση μου βρόμαγε, αλλά λέω, είμαστε 4 και είναι 3. Είμαστε κέντρο κυψέλης με κόσμο... Λέω δεν θα κάνουν καμιά βλακεία. Ευτυχώς, τώρα που το σκέφτομαι. Βέβαια, αν μου έκλεβε την μότο πηγαίνοντας την για ένα Test Drive, well, εκεί δεν ξέρω τι θα γινόταν. Πιστεύω Ξύλο από τους τριγύρω και ούτε καν Αστυνομία... Τέλος πάντων, όλα τελείωσαν εκείνη την ημέρα απλά και λυτά. Άνετα θα γινόταν σκηνή αν ήμουν μόνος. Άνετα θα με κλέβανε αν ήταν κάπου ποιο απομονωμένα. Τον τυπά τον χάλασε όλο αυτό και την επόμενη μέρα με έστησε, χαλώντας την μισή μου μέρα στο να τον περιμένω... Better than getting robbed lmao. Αν είναι να Αγοράσω μηχανή, πάω με Κολλητό, συνήθως με την Μηχανή του, κερνάω και κάνα καφέ τον άνθρωπο αν τον φέρω από μακριά. (Μοιρασμένη διαδρομή.) Αν είναι να Πουλήσω μηχανή, εκεί στην Κυψέλη που έχω γνωστούς να κοιτάνε όλοι την διαδικασία αν και τυχών γίνει κάτι περίεργο.
  6. Sounds like a You problem. Το CBR μου το είχε ρίξει (ήταν που ήταν χρέπι οπότε και δεν έσπασε και τίποτα ΠΑΡΑΠΑΝΩ από ότι είχε.) και μου έδωσε ένα κατοστάρικο στο χέρι εκείνη την στιγμή. Βέβαια, όπως σου είπα, τα πλαστικά ήταν είδη σπασμένα και η μηχανή ήταν σε άσχημη κατάσταση είδη. Βγήκα κερδισμένος (500+100 την πούλησα και είχε ραγισμένο πιστόνι) Τελευταία φορά που είδα, με είχε πάρει 17 τηλέφωνα αλλά εφόσον έφερε μηχανικό, και πάλι. Sounds like a You problem. Αγόρασες ένα χρέπι για 500, και το γνώριζες. Τι περίμενες; Αν, όμως μου πεις τι θα γινόταν αν δεν μου το έδινε... Ε δεν ξέρω ρε φίλε, εσύ τι θα έκανες αν κάποιος άκυρος σου έριχνε την μηχανή και τον έβλεπες εκείνη την στιγμή; Θα καλούσες αστυνομία; Θα έκανες αγωγή, κάτι τέλος πάντων. Σπάσε του και τα πόδια, ίσα-ίσα. Το ίδιο πράγμα. ¯\_(ツ)_/¯ Ένα καινούριο MT-09 του 2022 κάνει 10 χιλιάρικα. Κάποιος που έχει πλαστή ταυτότητα*, πρέπει να έχει πλαστό ΑΦΜ, μαζί με ένα καθαρό ρεκόρ στην ΑΑΔΕ και να έχει δώσει 3500 για να "φτιαχτεί." Και όλα αυτά για μια καλή δουλειά και όχι με κάκιστης ποιότητας δουλειά. Χάρισμα του η μηχανή (και η κάθε μηχανή) αν ένας τυπάς το κάνει αυτό γιατί εγώ δεν θα ήθελα να μπλέξω. *= εκτός αν σκάσει με κάτι τέτοιο. Τώρα, πέρα από κάθε πλάκα. Καταλαβαίνω απόλυτα τι λες και το σέβομαι. Στην τελική, συμφωνώ και με αυτό που λες. "Αν δεν του αρέσει, να πάει σε κάποιον άλλον." Πάμε παρακάτω, η αγορά είναι ελεύθερη.
  7. Αν είσαι με τον μηχανικό σου: Του δίνεις την Ταυτότητα σου. Λες στον μηχανικό που έχεις πάρει μαζί σου να κάτσει μαζί του. Ο ποιο ασφαλής τρόπος. Έχει τα στοιχεία σου στην περίπτωση που δεν γυρίσεις, και ένα άτομο που σε ξέρει. Όταν πήγα να δω για ένα Vara, το ίδιο έκανε ο μηχανικός μου. (Ο τυπάς συνέχισε να είναι τσιτωμένος/φοβισμένος, όχι γιατί νόμιζε ότι θα του έκλεβα την μηχανή, αλλά γιατί θα καταλάβαινα ότι έχει κάνει το ψυγείο σαν πατημένο σωλήνα αλοιφής και ότι ήθελε καινούρια καδένα...) Τα Δικαιολογητικά: Άδεια κυκλοφορίας του οχήματος (πρωτότυπη) Ισχύον ΚΤΕΟ (δελτίο τεχνικού ελέγχου) Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση Μεταβίβασης Οχήματος, θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή ΑΤ. Άρση Κυριότητας (Πράξη εξόφλησης) εάν έχει υπάρξει παρακράτηση. Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο (Πωλητής και Αγοραστής) ΑΦΜ Αγοραστή Παραστατικό Τράπεζας για την καταβολή του τέλους μεταβίβασης και του τέλους άδειας του οχήματος. Βεβαίωση τελών κυκλοφορίας από τον πωλητή μέσω gov.gr Σε Bold σου έχω γράψει ότι θα πρέπει να φέρει ο Πωλητής. Σε Italics σου έχω γράψει ότι θα πρέπει να φέρει ο Αγοραστής. Οι Οφειλές: Η Διαδικασία: Ο Πωλητής αναλαμβάνει να κάνει ένα 60-70% της δουλειάς. Εσύ αράζεις πέτσα και περιμένεις να πας "να ετοιμάσεις τα χαρτιά σου" Εκτός από Υπεύθυνη Δήλωση, Ταυτότητα, ΑΦΜ και Αίτηση/Δήλωση Μεταβίβαση Οχήματος (που και αυτή την αναλαμβάνει ο Πωλητής, αλλά τεσπα), Εσύ δεν χρειάζεται να κάνεις και πολλά. Όταν όλα είναι έτοιμα, μπορείτε να πάτε σε... ΚΕΠ (Τοπικό) Υπουργείο Μεταφορών Σχολή Οδηγών Το κάθε μέρος έχει τα καλά και τα άσχημα του. Το ΚΕΠ... Θα σε εξυπηρετήσει μέχρι της 6 Δεν μπορείς να πληρώσεις εκεί τα Έξοδα Μεταβίβασης Το Υπουργείο... Τα κάνεις όλα, ακόμα και αν πας απροετοίμαστος Κλείνει νωρίς, χρονοβόρο και είναι βαρύ Δημόσιο υφάκι. Η Σχολή Οδηγών... Την επόμενη κιόλας μέρα τα έχεις έτοιμα. (Άδεια, χαρτούρα) Κοστίζει κάτι παραπάνω στο σύνολο. (40 Ευρώ κάνει στην σχολή που πήγα εγώ.) Πληρώνεις και βάζεις υπογραφή. Η βάζεις υπογραφή και μετά πληρώνεις, η του δίνεις τα μισά... Η όπως το κανονίσετε εσείς τέλος πάντων. Μετά παίρνεις τα χαρτάκια σου, ανεβαίνεις στο εργαλείο σου (φτου να μην σε ματιάσω, ΦΤΟΥ) και πας σπιτάκι σου. Την επόμενη μέρα (για να αλλάξουν τα στοιχεία στο σύστημα.) κάνεις και μια ωραιότατη ασφάλιση και είσαι Πένα. Μερικά τιπς από εμένα προς εσένα: Βασικό πακέτο ασφάλειας (Οδική/Βασική Κάλυψη) είναι το απλούστερο. Ποτέ μην ασχοληθείς με Πυρός, Κλοπής... Εκτός αν έχεις Multistrada. Σε τέτοια περίπτωση, που μένεις; Για ένα φίλο ρωτάω... Θα αλλάξεις Λάδια, Μπουζί, Φίλτρο Λαδιού/Αέρος σαν να μην τα έχει αλλάξει ποτέ. Και ας σου έχει πει "Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΑ." Εμένα μου είχε πει ότι όλα είναι αλλαγμένα τώρα, μέχρι που βρήκα ότι η Δισκόπλακα είναι στραβή. Το μπροστινό ήθελε σέρβις, λάδια ήταν παλιά και τα μπουζί για πέταμα... Το ποιο σημαντικό: Άι τράβα καμιά βόλτα. Ελπίζω να σε διαφώτισα.
  8. Καλός σε βρήκαμε. Πηγαίνεις να δεις την μηχανή από κοντά. Κατά προτίμηση με έναν δικό σου μηχανικό. Κέρασε τον ένα καφέ και αν υπάρχει απόσταση, κάνα τάλιρο για βενζίνη. Όταν φτάσετε, τον αφήνεις να κάνει τους ελέγχους του, την παίρνεις και εσύ μια βόλτα, να δεις πως κάθετε. Μιλάς, ρωτάς τον Μηχανικό "αξίζει;" και θα σου πει. Μπορεί πχ να πει για μερικά μαζέματα, η ότι φαίνεται οκ. Πρόσεξε όμως. Το ότι την είδε μηχανικός δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα! Και εμένα είδε μηχανικός το CBR που είχα όταν το πούλαγα και έλεγε ότι το μοτέρ "δουλεύει μέλι!"... Το πιστόνι είχε ραγίσει, και ακόμα και σήμερα έχω τα κομματάκια... Οπότε αυτός που θα πάρεις, να ξέρει τι του γίνεται. Αν είσαι ευχαριστημένος, κανονίζεις με τον άνθρωπο που σου πουλάει την μοτοσυκλέτα να βρεθείτε είτε σε: ΚΕΠ ή Στο τοπικό Υπουργείο Μεταφορών. Ακόμα και σε σχολή οδηγών, βέβαια όλα αυτά έχουν τα καλά και τα κακά τους. Δεν θα πολυλογήσω. Λίγο πριν βάλετε τις υπογραφές σας στην νέα άδεια, του δίνεις τα ΓκαΦρά και φεύγεις Κύριος από την υπηρεσία με την καινούρια σου μοτοσυκλέτα. Με το αντίγραφο άδειας που θα πάρεις από το ΚΕΠ, ορίζεσαι ως ο νέος ιδιοκτήτης εκείνη την στιγμή με τις υπογραφές (του πρώην ιδιοκτήτη, πωλητή δηλαδή και του νυν ιδιοκτήτη, αγοραστή δηλαδή.) και το μόνο που πρέπει να κάνεις για να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο, είναι να την ασφαλίσεις το συντομότερο. Από δικαιολογητικά, διαδικασία και πληρωμή (οφειλών), γνωρίζεις πως πάει;
  9. Cr3a7ur3

    aprilia RS 125 07

    Σπάτα-Μαραθώνα-Κρυονέρι που είναι 45χλμ, δεν... Σου έβγαινε η πίστη σε στροφή και σε ανηφόρα. Στο δρόμο κουραζόσουν με την θέση οδήγησης. Βέβαια όμως, Περί ορέξεως, Κολοκυθόπιτα!
  10. Cr3a7ur3

    aprilia RS 125 07

    -1 για το CBR125... Έρχεται με όλα τα άσχημα μίας sport μηχανής, με κανένα καλό. Το μόνο καλό που έχει είναι η κατανάλωση που με έβγαζε Πικέρμι-Ηράκλειο (40χλμ πήγαινε έλα) με 5 ευρώ 2-3 φορές την εβδομάδα. Και αυτό με το καρμπυρατεράτο μοντέλο, όχι injection Όταν όμως πήγαινα Κρυονέρι από Μαραθώνα, μου έβγαινε η παναγία στο φράγμα... Το CBF θα του έδινα μια ευκαιρία όμως... Είναι πολύ αξιόπιστο για αυτό που κάνει. Η διαφορά είναι 2-3 άλογα και χάνεις την υδρόψυξη. Ποιο φθηνό σέρβις (από CBR125) και ίδια ακριβώς κατανάλωση. Αλλά πες κάνεις και καμιά μεγάλη βόλτα. Αν θες να πουλάς μόστρα στην σχολή, ναι. Κλαμπάκι, ίσως. Βόλτα και ταξιδάκια όμως... ΧΑ ΧΑ ΧΑ. Πάρε Varadero.
  11. Έτσι και αλλιώς το fitting kit της Ermax δεν κάνει για την γνήσια καρίνα, είναι διαφορετικές τρύπες / βίδες / τοποθεσίες μου είπε. Αν είναι θα περάσω από το κατάστημα κάποια μέρα όταν το ξαναβγάλω να το κοιτάξω από κοντά. Blacksmith, here I come.
  12. Ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα μου έβγαλε Καρίνα Ermax. Δίνεται και ένα fitting kit, πήρα τηλέφωνο και ρώτησα τι φάση, αλλά μου λέει ότι δεν κάνουν γιατί προφανώς είναι από άλλη καρίνα. Του έδωσα στοιχεία να μου βρει το γνήσιο kit εφαρμογής από Honda και βλέπουμε.
  13. Cr3a7ur3

    Πατέντα για Καρίνα (XL125V)

    Έχοντας συλλέξει ένα ολόκληρο κουστούμι για το μωρόdero, όταν βάζαμε τα πλαστικά με την παρέα και λέγαμε τι ωραία που θα είναι και θα κάθονται, ξαφνικά όσο προσπαθούσαμε να βάλουμε την Καρίνα, καταλάβαμε ένα πολύ σημαντικό πράγμα... Δεν υπάρχουν βάσεις για Καρίνα. Η αντίδραση μου; Στο θέμα μας, μετά από περίπου 15 λεπτά βρίσιμο που έριξα γιατί νόμιζα ότι είδη υπάρχουν βάσεις (γιατί η Καρίνα βγήκε από ένα άλλο Varadero, ΕΠΙΣΗΣ 2001 μοντέλο...) πάνω στο μηχανάκι για αυτό, και μια διαγραφή post από το VCH, είπα να ρωτήσω εδώ... Υπάρχει καμιά πατέντα να βάλω την καρίνα σε κάποια βάση DIY; Η απλά κλαίω ότι έχω μια καρίνα που απλά θα κάθεται...; Θα ήθελα να αποφύγω μηχανικό, obviously. Δεν θέλω οξυγονοκόλληση, που λογικά θα θέλει να λύσει και τα πάντα, συν κινητήρα. Θα ανεβάσω φωτογραφίες το μηχανάκι + την καρίνα όταν φτάσω σπίτι. Απλά άνοιξα το thread μπας και κάποιος έχει δοκιμάσει τίποτα σε κάτι παρόμοιο.
  14. Οι φίλοι απαντήσαν στα θέματα προς το δίπλωμα, πιστεύω. Εγώ θα σου πω για το Bros. Είναι παραεισαγωγή αλλά τσιμπάς και έναν κινητήρα με 250 περίπου ευρώ και τον έχεις να κανίβαλίσεις αν πάθει κάτι ο κινητήρας που είναι πάνω στο bros... Είναι βαρύ, είναι 400 V-twin, είναι street (Naked, ουπς.) Αν πιάνουν τα χέρια σου, όλα κομπλέ. Ανταλλακτικά βρίσκεις (εξωτερικά, όχι μηχανικά) για το Bros. Που όπως πχ το Transalp 400 είναι ίδιο (πλην σύστημα ψύξης) με το Transalp 600 σε περιφερειακά και σκελετό, πιστεύω το ίδιο ισχύει για το Bros 400/650... Δεν κόβω τον λαιμό μου, αλλά ίσως! Ίσως εδώ βρεις και κάτι παραπάνω να σε βοηθήσει! Από εκεί και πέρα... Εκτός από Virago, κοίταξε και τα Steed από Honda και τα Eliminator από Kawasaki. Από Cruiser δεν ξέρω πολλά... Γλυκοκοίταξα ένα Virago 125 προ Varadero αλλά... Ήταν 1800 Ευρώ και πάνω στην Ξάνθη (Εγώ Αττική...)
×
×
  • Create New...