Jump to content

Γκαμπι

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

3 Neutral

Σχετικά με το μέλος Γκαμπι

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    T50
  • myBike: Κυβισμός
    97

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    ttr600
  • dreamBike: Κυβισμός
    600
  1. Φίλος μου έχει πάνω σε στρογγυλοφάναρο μοτέρ lifan 110 άμιζο με καρμπιρατέρ sheng way 22. Τόσα χρόνια τώρα δεν έχει πάθει τίποτα(μάλιστα χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα) και πάει καλά. Μη χαλάσεις το γνήσιο μοτέρ καλύτερα. Αύριο μεθαύριο, που ίσως θες να πουλήσεις το παπί, θα έχει μεγαλύτερη αξία με γνήσιο απείραχτο μοτέρ. Ειδικά αν δεν έχεις γνωστό και αξιόπιστο μηχανικό μην πας να σου ανοίξει μοτέρ. Θα σου ζητήσει όσα θέλει χωρίς να ξέρεις τι δουλειά θα κάνει ή τι ανταλλακτικά θα χρησιμοποιήσει. Αν πρέπει να κρατήσεις το γνήσιο μοτέρ βάλε ένα μεγαλύτερο καρμπιρατέρ και μία εξάτμιση. Βελτίωση θα δεις αλλά μη περιμένεις κάτι τρελό. Μπορείς επίσης να αλλάξεις γρανάζια ώστε να τραβάει καλύτερα στα χαμηλά ή να έχεις μεγαλύτερη τελική.
  2. Γκαμπι

    Παπί η σκούτερ

    Honda astrea grand 110. Καινούργιο είναι κοντά στο μπάτζετ σου(πρπ 2.600). Όσον αφορά την αξιοπιστία, το παπί ειναι honda...δε παθαίνει τίποτα. Φρένα γκάζι πολύ καλά, θα έλεγα. Κατανάλωση και αυτή πολύ καλή
  3. Για κάποιον που θα έχει το ίδιο πρόβλημα. Τελικά ήταν μια απλή επισκευή! Προφανώς οι μηχανικοί δεν ήθελαν να ασχοληθούν... Τα πινάκια στη φύσα του καινούργιου φαναριού δεν είχαν σωστή διάταξη με αποτέλεσμα να βραχυκυκλώνει το κύκλωμα(ή έστω αυτό κατάλαβα). Θα πρέπει να ελέγξετε ποιο καλώδιο ανάβει ποια λάμπα. Δυστυχώς τα χρώματα των καλωδίων του φαναριού δεν αντιστοιχούσαν σε αυτά απ το παπί άρα χρειάστηκαν αρκετές δοκιμές. Αν έχετε το παλιό σας φανάρι(και είναι και αυτό ιμιτασιόν) δείτε πώς είναι διατεταγμένα τα πινάκια στη φύσα του για να μη παιδεύεστε.
  4. Καλησπέρα. Ναι η επιφανειακή σκουριά έφυγε εύκολα τρίβοντας με 000 ατσαλόμαλλο καθαρισμού και WD40. Η κιτρινίλα έφυγε τρίβοντας την με γυαλόχαρτο. Μετά το τρίψιμο πρέπει να περαστεί ένα χέρι αλοιφή για να μη σκουριάσει.
  5. Καλησπέρα και καλές γιορτές! Τα φώτα στο ταούνι(Yamaha townmate T50) δούλευαν μια χαρά μέχρι που άλλαξα πίσω φανάρι, μιας και το προηγούμενο έσπασε.Μετά την το τοποθέτηση του φαναριού(ιμιτασιόν) από μηχανικό τα φώτα(μπρος πίσω) ανάβουν ελάχιστα και όταν ανάβω φλάς ανάβουν και τα δυο μαζί, σαν να έχω αλάρμ.Ο ίδιος ο μηχανικός και ένας ακόμα μου είπαν πώς πρέπει να πάω το παπί σε ηλεκτρολόγο αλλά εδώ που μένω δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος. Εγώ πιστεύω πως αυτός που έβαλε το πισοφάναρο έκανε λάθος σύνδεση.Γνωρίζει κανείς αν είναι μια απλή επισκευή ή τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ
  6. Επιστρέφω στο θέμα μετά από 3 χρόνια με μια μινι αξιολόγηση της εξάτμισης μπας και χρειαστεί σε κάποιον μελλοντικά. Αναφέρομαι στην εξάτμιση μάρκας protecht με μεγάλη μπούκα τύπου σεμπρικ. Από ήχο η εξάτμιση βγάζει αρκετό μπάσο (περισσότερο μπάσο από motosport) χωρίς να σου παίρνει τ αυτιά, εφόσον φοράει σιγαστήρα. Αν αυτός αφαιρεθεί ο ήχος είναι εκκωφαντικός(σαν proliner). Δεν θα πρότεινα να τον βγάλει κανείς καθώς όχι μόνο θα ενοχλεί αλλά θα χάσει και πολύ δύναμη στα χαμηλά(τουλάχιστον στο ταουνι). Τώρα από εμφάνιση θεωρώ πως κάθεται πολύ όμορφα πάνω στο παπί αλλά γούστα είναι αυτά. Το μόνο που με χάλασε είναι ότι μετά από 3 χρόνια έχει ψιλο-κιτρινίσει. Σκουριά έχει εμφανίσει επιφανειακή μετά από βροχές ανάμεσα στα γράμματα και πίσω στον σιγαστήρα, με λίγο όμως, τρίψιμο και wd40 φεύγει. https://static.car.gr/25975314_2_b.jpg
  7. Όταν λες μουφα, τελείως χάλια δηλαδή;
  8. Γεια σας αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση στο φόρουμ. Έχω ένα Yamaha townmate το οποίο είναι στα 51 χιλιοστά. Εδώ και καιρό ψάχνω για εξάτμιση αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω ποια μου ταιριάζει. Με ενδιαφέρει κυρίως η πλευρά της απόδοσης. Σκέφτομαι να βάλω αυτή: https://katsantonis.car.gr/parts/view/20010325/ Τι εξάτμιση θα μου προτείνατε και η συγκεκριμένη αξίζει;
×
×
  • Create New...