
Γκαμπι
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
15 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
2
Γκαμπι last won the day on Ιούλιος 4 2024
Γκαμπι had the most liked content!
Πόντοι
6 NeutralΣχετικά με το μέλος Γκαμπι
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
T50
-
myBike: Κυβισμός
97
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
dreamBike: Μοντέλο
ttr600
-
dreamBike: Κυβισμός
600
-
Daytona Sprinter 50cc VS Daytona DY 50cc
Ο Γκαμπι δημοσίευσε στο Θέμα του Vasilis08
Χ vs Ψ [vs Ω]...Ότι θα ανέβει, θα ανέβει, και στη πόλη θα σε πάει αλλά θα χρειαστεί υπομονή. Εγώ θα κοίταζα καλύτερα κάποιο μεταχειρισμένο και ιδανικά με ένα μεγαλύτερο μοτέρ. Συγκεκριμένα θα έψαχνα με μοτέρ lifan 110 ή το 125 daytona απ το dy125. Ειδικά για τα 10 χιλιόμετρα τα παραπάνω κυβικά θα σε βοηθήσουν. Από τελική δεν είμαι σίγουρος(μάλλον 60-70) αλλά να θυμάσαι πως δεν θα μπορείς να πηγαίνεις πάντα με τελική ταχύτητα. Ένας φίλος μου είχε πάρει 50αρι και μετά ο αντιπρόσωπος του έβαλε το μοτέρ απ το 125. Αν έχεις αντιπρόσωπο κοντά κάνε μια ερώτηση γιατί δεν θυμάμαι τι ακριβώς είχαν συμφωνήσει. -
Daytona Sprinter 50cc VS Daytona DY 50cc
Ο Γκαμπι δημοσίευσε στο Θέμα του Vasilis08
Χ vs Ψ [vs Ω]...DY: https://daytonamotors.gr/model/dy-50rs/ SPRINTER: https://daytonamotors.gr/model/sprinter-50/ Είναι σχεδόν το ίδιο μηχανάκι με διαφορά πως το sprinter έχει δισκόφρενο πίσω πράγμα που δεν είναι απαραίτητα καλό καθώς, απ ότι ξέρω, δεν έχουν abs. Πάρε αυτό που σου αρέσει καλύτερα εμφανισιακά. Έχοντας οδηγήσει και τα δύο μπορώ να πω πως η οδηγική συμπεριφορά του dy θυμίζει αυτή των παλιών παπιών (glx,c50,astra). Είναι πιο λεπτό, πιο ευέλικτο και γενικά θα έλεγα πιο βολικό. Εμφανισιακά είναι ομορφότερο(αλλά γούστα είναι αυτά), αν θες μπορείς να βάλεις πλαστικά από Honda astrea supra 100 και να μεταμορφώσεις το παπί. Τώρα το sprinter οδηγητικά θυμίζει τα πιο καινούργια παπιά(kriss,kazer) είναι λίγο πιο φαρδύ και γι αυτό μου φάνηκε πιο βαρύ. Κάτι που με χάλασε είναι πως στο strinter από μια ταχύτητα και μετά έτριζαν τα πλαστικά. Από aftermarket αξεσουάρ υπάρχει μεγάλη ποικιλία και για τα δύο. ΥΓ όταν λέω θυμίζει στην οδήγηση δεν εννοώ από πλευρά δύναμης αλλά από πλευρά στριψίματος και πως ελίσσεται. -
Βλέπω κάποιες αγγελίες, κυρίως παλαιότερων μοτοσυκλετών(xt,ttr,drz,...), του τύπου: <<Μόλις βρήκε από ανακατασκευή. Το μοτέρ έχει μόνο 2.000 χιλιόμετρα(ή "το μοτέρ θέλει στρώσιμο").'Άριστο>> και αναρωτιέμαι, αφού μπήκες στον κόπο να το ανακατασκευάσεις και είναι ακόμα "φρέσκο" γιατί το πουλάς; Είναι εύλογος ο προβληματισμός μου; Σαν υποψήφιος αγοραστής να προτιμώ ή να αποφεύγω τέτοιου τύπου αγγελίες;
-
Είναι δρόμος τραχείας κυκλοφορίας με τον περισσότερο να είναι ανηφορικός. Δεν θέλω να είμαι και ιδρωμένος όλη μέρα. Και ε... θέλω να κάνω και καμία βόλτα
-
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Τα 5.1L/100km που δίνει ο κατασκευαστής για το KLR πιστεύετε είναι εφικτά; Γνωρίζετε ποιο απ' τα δύο (ττ klr) είναι φθηνότερο στη συντήρηση;
-
Καλησπέρα, Βρίσκομαι και εγώ στην ίδια κατάσταση. Με δίπλωμα Α2 και 2,300 περίπου μπάτζετ ψάχνω ένα ψευτο-μοταρντ. Το θέλω για καθημερινή χρήση(6+6=12 χιλιόμετρα άσφαλτος κάθε μέρα). Είμαι ανάμεσα σε ττ600 και klr650sm αλλά φοβάμαι πως λόγο της ηλικίας τους δεν θα βρίσκω ανταλλακτικά αλλά και πως θα βγάλουν προβλήματα. Γνωρίζει κάποιος να μου πει αν είναι καλές επιλογές; Από κατανάλωση,κόστος συντήρησης, τι λένε; Είναι αξιόπιστα; Έχετε να μου προτείνεται κάτι παρόμοιο; Ευχαριστώ
-
Τους για βελτίωση Σπριντερ 50cc
Ο Γκαμπι δημοσίευσε στο Θέμα του Manos88
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςαγόρασε το μοτέρ daytona 125(350ευρώ), μη μπεις στον κόπο να βελτειώσεις το 50αρι μοτέρ. -
Φίλος μου έχει πάνω σε στρογγυλοφάναρο μοτέρ lifan 110 άμιζο με καρμπιρατέρ sheng way 22. Τόσα χρόνια τώρα δεν έχει πάθει τίποτα(μάλιστα χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα) και πάει καλά. Μη χαλάσεις το γνήσιο μοτέρ καλύτερα. Αύριο μεθαύριο, που ίσως θες να πουλήσεις το παπί, θα έχει μεγαλύτερη αξία με γνήσιο απείραχτο μοτέρ. Ειδικά αν δεν έχεις γνωστό και αξιόπιστο μηχανικό μην πας να σου ανοίξει μοτέρ. Θα σου ζητήσει όσα θέλει χωρίς να ξέρεις τι δουλειά θα κάνει ή τι ανταλλακτικά θα χρησιμοποιήσει. Αν πρέπει να κρατήσεις το γνήσιο μοτέρ βάλε ένα μεγαλύτερο καρμπιρατέρ και μία εξάτμιση. Βελτίωση θα δεις αλλά μη περιμένεις κάτι τρελό. Μπορείς επίσης να αλλάξεις γρανάζια ώστε να τραβάει καλύτερα στα χαμηλά ή να έχεις μεγαλύτερη τελική.
-
Honda astrea grand 110. Καινούργιο είναι κοντά στο μπάτζετ σου(πρπ 2.600). Όσον αφορά την αξιοπιστία, το παπί ειναι honda...δε παθαίνει τίποτα. Φρένα γκάζι πολύ καλά, θα έλεγα. Κατανάλωση και αυτή πολύ καλή
-
Για κάποιον που θα έχει το ίδιο πρόβλημα. Τελικά ήταν μια απλή επισκευή! Προφανώς οι μηχανικοί δεν ήθελαν να ασχοληθούν... Τα πινάκια στη φύσα του καινούργιου φαναριού δεν είχαν σωστή διάταξη με αποτέλεσμα να βραχυκυκλώνει το κύκλωμα(ή έστω αυτό κατάλαβα). Θα πρέπει να ελέγξετε ποιο καλώδιο ανάβει ποια λάμπα. Δυστυχώς τα χρώματα των καλωδίων του φαναριού δεν αντιστοιχούσαν σε αυτά απ το παπί άρα χρειάστηκαν αρκετές δοκιμές. Αν έχετε το παλιό σας φανάρι(και είναι και αυτό ιμιτασιόν) δείτε πώς είναι διατεταγμένα τα πινάκια στη φύσα του για να μη παιδεύεστε.
-
Εξάτμιση για Yamaha T50 51mm
Ο Γκαμπι δημοσίευσε στο Θέμα του Γκαμπι
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΚαλησπέρα. Ναι η επιφανειακή σκουριά έφυγε εύκολα τρίβοντας με 000 ατσαλόμαλλο καθαρισμού και WD40. Η κιτρινίλα έφυγε τρίβοντας την με γυαλόχαρτο. Μετά το τρίψιμο πρέπει να περαστεί ένα χέρι αλοιφή για να μη σκουριάσει. -
Καλησπέρα και καλές γιορτές! Τα φώτα στο ταούνι(Yamaha townmate T50) δούλευαν μια χαρά μέχρι που άλλαξα πίσω φανάρι, μιας και το προηγούμενο έσπασε.Μετά την το τοποθέτηση του φαναριού(ιμιτασιόν) από μηχανικό τα φώτα(μπρος πίσω) ανάβουν ελάχιστα και όταν ανάβω φλάς ανάβουν και τα δυο μαζί, σαν να έχω αλάρμ.Ο ίδιος ο μηχανικός και ένας ακόμα μου είπαν πώς πρέπει να πάω το παπί σε ηλεκτρολόγο αλλά εδώ που μένω δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος. Εγώ πιστεύω πως αυτός που έβαλε το πισοφάναρο έκανε λάθος σύνδεση.Γνωρίζει κανείς αν είναι μια απλή επισκευή ή τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ
-
Εξάτμιση για Yamaha T50 51mm
Ο Γκαμπι δημοσίευσε στο Θέμα του Γκαμπι
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΕπιστρέφω στο θέμα μετά από 3 χρόνια με μια μινι αξιολόγηση της εξάτμισης μπας και χρειαστεί σε κάποιον μελλοντικά. Αναφέρομαι στην εξάτμιση μάρκας protecht με μεγάλη μπούκα τύπου σεμπρικ. Από ήχο η εξάτμιση βγάζει αρκετό μπάσο (περισσότερο μπάσο από motosport) χωρίς να σου παίρνει τ αυτιά, εφόσον φοράει σιγαστήρα. Αν αυτός αφαιρεθεί ο ήχος είναι εκκωφαντικός(σαν proliner). Δεν θα πρότεινα να τον βγάλει κανείς καθώς όχι μόνο θα ενοχλεί αλλά θα χάσει και πολύ δύναμη στα χαμηλά(τουλάχιστον στο ταουνι). Τώρα από εμφάνιση θεωρώ πως κάθεται πολύ όμορφα πάνω στο παπί αλλά γούστα είναι αυτά. Το μόνο που με χάλασε είναι ότι μετά από 3 χρόνια έχει ψιλο-κιτρινίσει. Σκουριά έχει εμφανίσει επιφανειακή μετά από βροχές ανάμεσα στα γράμματα και πίσω στον σιγαστήρα, με λίγο όμως, τρίψιμο και wd40 φεύγει. https://static.car.gr/25975314_2_b.jpg -
Εξάτμιση για Yamaha T50 51mm
Ο Γκαμπι δημοσίευσε στο Θέμα του Γκαμπι
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΌταν λες μουφα, τελείως χάλια δηλαδή; -
Εξάτμιση για Yamaha T50 51mm
Το μέλος Γκαμπι πρόσθεσε ένα θέμα στο Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσεις
Γεια σας αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση στο φόρουμ. Έχω ένα Yamaha townmate το οποίο είναι στα 51 χιλιοστά. Εδώ και καιρό ψάχνω για εξάτμιση αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω ποια μου ταιριάζει. Με ενδιαφέρει κυρίως η πλευρά της απόδοσης. Σκέφτομαι να βάλω αυτή: https://katsantonis.car.gr/parts/view/20010325/ Τι εξάτμιση θα μου προτείνατε και η συγκεκριμένη αξίζει;