Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/14/20 in all areas

  1. 26 points
    Θα θυμάστε οι περισσότεροι το θέμα που είχα ανεβάσει πέρισυ τέτοια ακριβώς εποχή σχετικά με το ατύχημα που είχα.Η υπόθεση είχε ανατεθεί σε δικηγόρο γιατί η αποζημίωση που πρότεινε η ασφαλιστική της κοπέλας ήταν επιεικώς για γέλια. Κύλησε ο χρόνος,κάτι η υπερβολική χαρτούρα,φέρε αυτό-στείλε εκείνο-βγάλε το τάδε χαρτί,κάτι ο κορονοϊός, εδέησε τελικά και είχαμε αποτελέσματα ικανοποιητικά.Η έρευνα φυσικά για νέα μηχανή προχωρούσε παράλληλα και κάποια στιγμή κατάφερα και απέκτησα αυτό Είναι μοντέλο 2013,εισήχθη από Βρεττανία και όλα τα διαδικαστικά τα ανέλαβε ο Σπύρος Kamikaze motorcycles και προχθές Σάββατο μου την παρέδωσε με Ελληνικές πινακίδες-περασμένο ΚΤΕΟ και το κλειδί στο χέρι! Πάμε γι άλλα λοιπόν φίλοι μου και να ξανακανονίσουμε καμμιά εκδρομή να τα πούμε από κοντά. Καλούς δρόμους όλοι σας!
  2. 14 points
    (5 λεπτά πριν σταματήσουν τα ΟΠΚΕ να δουν τι σκατά κάνει ένας περίεργος σε κλειστό βενζινάδικο στις 4 τη νύχτα)
  3. 13 points
    Καλησπερα φρεντςςς.....ορισττττε
  4. 12 points
    αλλαγη κατηγοριας στο πιο αθλητικο
  5. 12 points
    Πρόσφατα απέκτησα το Honda AX1 γνωστού παλιού μέλους του φόρουμ. Η διαδικασία της επαναφοράς στην ζωή της μοτοσυκλέτας, ήταν τόσο κακή όσο την είχα υπολογίσει. Αυτή είναι η -μέχρι τώρα- ιστορία του. Διαβάστε εδώ >>> http://forcev4.blogspot.com/2020/06/blog-post.html Teaser φωτό ακολουθούν:
  6. 11 points
    Σήμερα έφτασε στις αποθήκες εδω ,απο όπου και οι πρώτες φωτογραφίες επι Ελληνικού εδάφους,μαζί με άλλες εισερχόμενες κυρίες!! Από εβδομάδα θα ακολουθήσουν οι υπόλοιπες διαδικασίες εκτελωνισμού, έκδοση πινακίδας, ΚΤΕΟ Αύριο κατεβαίνει από την παλέτα...ο διακόπτης στο ON και φωτογραφίζεται μόνη της στον χώρο!!
  7. 10 points
    Εκανα δώρο γενεθλίων (49) στον εαυτό μου μια γρήγορη (εεε καλά λέμε τώρα) εντουράδα 40 χιλιόμετρα
  8. 9 points
    Έχοντας πλέον φτάσει τα 2500χλμ είπα να γράψω λίγα σκόρπια σχόλια για τη μηχανή. Απλα πράγματα, θετικά και αρνητικά + ‘Τα ωραία ‘ ·Το CP2 μοτέρ. Πάρα μα πάρα πολύ καλό, πρόθυμο, γραμμικό, ροπάτο, εύκολο. Οι σχέσεις ταχυτήτων πολύ καλές για όλα. ·Η θέση οδήγησης off road. ·Πολύ καλή ευελιξία, ορατότητα και φυσικά παρουσία στο δρόμο. Και το νιώθεις πολύ ελαφρύ. . Παιχνίδι στο χώμα, με πολύ ωραία φρένα που δεν αρπάζουν απότομα. (βλέπε και αρνητικά) ·Καλά φώτα (βλέπε και αρνητικά) · Απλότητα. Σκέφτεσαι μόνο οδήγηση και δεν κοιτάς για επικοινωνίες με μπλιμπλίκια ( aka GS). Σε κάνει να μαθαίνεις να οδηγάς. - ‘Τα άσχημα’ · Σανίδα σέλα..μέχρι δυο ώρες πριν πάθεις λουμπάγκο · Πονάνε χέρια ..μαλακώνεις μπροστινές, αλλά χάνεις την αίσθηση της μπροστινής 21 ρόδας. · παλινδρόμηση τιμονιού σε roll off κατεβαίνοντας από 80 μέχρι 50. Γενικός έλεγχος από το συνεργείο δεν έδειξε τίποτα. Μάλλον τα μαμά λάστιχα. Αυτό είναι πονοκέφαλος γιατί είναι οι ταχύτητες στις οποίες είσαι και πιο συχνά. ·Το mapping σε χαμηλές ταχύτητες είναι ψιλοχάλια. Αρπάζει το γκάζι απότομα. Πολύ ενοχλητικό για απαλό οδήγημα στη βροχή σε roundabouts. Πήρα όλα τα μποσικα από το γκάζι και έβαλα ένα DNA φίλτρο αλλά είδα ελάχιστη διαφορά. Θέλει καινούργιο χάρτη. · Πολύ ψηλό. Το όλο στήσιμο της μηχανής είναι για άτομα από 1.80 και πάνω. Ενώ είναι πολύ ευέλικτο για πόλη, το γεγονός ότι ίσα ίσα φτάνω με ένα πόδι (είμαι 1.74) μαζί με το γκάζι που αρπάζει, το κάνει κουραστικό. . Είναι ΜΟΝΟ για ένα άτομο. Έκανα 60χλμ με δεύτερο άτομο ( σύνολο 160 κιλά) και ήταν χάλια, κάθησε. Ο δε συνεπιβάτης είπε θα περπατήσει την επόμενη φορά .. · Μέτρια φρένα για δρόμο. Σπογγώδη. Όσο καλά είναι για χώμα, τόσο μέτρια για δρόμο · το κοντέρ και τα φώτα έχουν λαστιχένια στηρίγματα με αποτέλεσμα να τρέμουν ασύδοτα. Εκνευριστικό. · Ζελατίνα που δεν κάνει τίποτα. Ουσιαστικά είναι γυμνό. · Ανύπαρκτη προστασία από καιρό. Στη βροχή μουσκεύεις παντού. θα γράψω και αλλά στο μέλλον αλλά σε γενικές γραμμές είναι ένα πολύ ευχάριστο μηχανάκι με χαρακτήρα και ελαττώματα. Δεν είναι και τόσο καλό για όλα όπως το διαφημίζουν αλλά πολύ καλό για παιχνίδι χωρίς υπερβολές. Σε κάνει και χαμογελάς συνέχεια. Βεβαια εξαρτάται και από πια οπτική γωνία το βλέπει ο καθένας. Έχοντας τη 1250GS μου είναι πολύ δύσκολο να το χαρακτηρίσω τόσο καλό όσο λένε. Ουτε ποιοτικά ούτε οδηγικά.
  9. 9 points
  10. 8 points
    Καθώς ο σταθερός είναι στα τελευταία του και είχα μήνες που σκεφτόμουν την αγορά ενός λάπτοπ για να το έχω μαζί μου πάντου, I pulled the trigger στο Honor Magicbook 14 με 549€ (449€ με τιμολόγιο) με τα εξής specs : Ryzen 3500U, 256GB SSD, 8GB Dual Channel 2400mhz, 1080p IPS oθόνη και 56Wh μπαταρία. Σε αυτά τα λεφτά, (ειδικά δίχως τον Φ.Π.Α.) το θεωρώ το πιο VFM notebook που παίζει στην αγορά αυτή τη στιγμή. Δεν το έχω δουλέψει ακόμα όσο θα ήθελα για αναλυτικές εντυπώσεις, αλλά θα πω δυο λόγια για όποιον ενδιαφέρεται. Ξεκινώντας από το μεγαλύτερο (για μένα) ατού του, η ποιότητα κατασκευής. Παρότι επρόκειτο για μια σχετικά οικονομική συσκευή, το σασί αποτελείται εξ' ολοκλήρου από αλουμίνιο, με εξαίρεση τα πλαστικά bezels της οθόνης (τα οποία είναι ελάχιστα, καθώς η βιντεοκάμερα έχει τοποθετηθεί σε ένα από τα F keys). Ζυγίζει κάτι λιγότερο από 1,5 κιλό και δεν έχει καθόλου deck flex, ενώ όταν το πιάνεις στα χέρια σου σου δίνει ένα πολύ premium feel. Σε ό,τι έχει να κάνει με την απόδοση και τα specs, είναι πάνω κάτω το standard σε αυτήν την κατηγορία τιμής, ο Ryzen 3500U σε συνδυασμό με τον αρκετά γρήγορο NVMe SSD "πετούν" στις απλές λειτουργίες που πρόλαβα να τεστάρω (Spotify, Word, Netflix, Internet browsing) και ακόμα και σε πιο απαιτητικά tasks (Lightroom) δεν παρατήρησα κάποια ιδιαίτερη καθυστέρηση. Ο SSD και η κάρτα WiFi μπορούν να αλλαχτούν, αλλά η RAM δυστυχώς είναι soldered on (τουλάχιστον είναι dual channel, από τα λίγα σημεία που με ξενέρωσαν) Η οθόνη είναι αρκετά τίμια για την κατηγορία τιμής, 1080p IPS με καλούτσικη φωτεινότητα (250-300 nits) και matte finish που περιορίζει τις αντανακλάσεις, σε εσωτερικό χώρο δεν υπάρχει κανένα θέμα, έξω στον ήλιο θα ζοριστείς λίγο αλλά θα κάνεις τη δουλειά σου. Από χρωματική απόδοση ψιλομπλεδίζει και έχει κάπου στα 65% sRGB και 45% Adobe RGB κάλυψη, οπότε αν σας ενδιαφέρει επαγγελματικα το photo/video editing πρέπει να ανεβείτε σε άλλο budget. Επίσης πολύ τίμια ηχεία, αρκεί το λάπτοπ να είναι σε επίπεδη επιφάνεια καθώς είναι στο κάτω μέρος. Πολύ ευχάριστο το γεγονός ότι φορτίζει με 65W Type-C fast charger, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιθεί και για το κινητό. Όσον αφορά τις θύρες, στην αριστερή μεριά έχουμε full size HDMI, Type-A USB 3.0 και την θύρα Type-C ενώ στα δεξιά μια Type-A και headphone jack. Τίποτα το τρελό, αλλά δεδομένου του μεγέθους της συσκευής δεν έχω παράπονο. Έχει αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος στο power button για εύκολο log in με Windows Hello, ο οποίος είναι αρκετά ακριβής (2-3 φορές δε το αναγνώρισε με την πρώτη). Το πληκτρολόγιο είναι αθόρυβο, με 2 επίπεδα backlighting και αρκετά ευχάριστο στην πληκτρολόγηση. Το touchpad είναι αρκετά μεγάλο, και ως τώρα τουλάχιστον μου φαίνεται ικανοποιητικά ακριβές. Το ανεμιστηράκι σε ελαφριές εργασίες ίσα που ακούγεται και όλη η επιφάνεια παραμένει δροσερή, ενώ ακόμα και σε stress test ο θόρυβος ήταν ανεκτός, όπως και οι θερμοκρασίες, ειδικά στην περιοχή που ξεκουράζονται οι καρποί. Ήθελα δεν ήθελα, ψιλοσεντόνι βγήκε, δε γαμιέται. Αν κάποιος ενδιαφέρεται και έχει κάποια απορία, fire away
  11. 8 points
    Πρώτη καλή βολτούλα, ανέβασμα στις κεραίες κινητής τηλεφωνίας, πάνω από το Πόρτο Ράφτη. Το ΑχΒαχΕνα δεν είναι και τόσο Βαχ πια.
  12. 8 points
  13. 8 points
    Δεν μπορώ να επιλέξω ποιά είναι η καλύτερη οπότε βάζω μερικές:
  14. 8 points
  15. 7 points
  16. 7 points
    Δεν φταίτε εσείς για την ασυνεννοησία αλλά οι παπαρίστικες ορολογίες των Ελλήνων μαστόρων από το 1821 που διαιωνίζονται. Σε όλον τον κόσμο τα λένε φλάντζα κεφαλής και φλάντζα κυλίνδρου-κυλίνδρων που πέρα του ότι είναι το σωστό περιγράφουν ακριβώς το που βρίσκονται στον κινητήρα. Εδώ είναι ψευτοκάπακο (jesus christ superstar) και κεφαλής (ας το έλεγαν κορμού τουλάχιστον) τα αντίστοιχα. Γιατί όταν οι άλλοι έτρωγαν φιστίκια στα δέντρα εμείς αλλάζαμε plasma coils στο NCC-1701-E
  17. 7 points
    Χθες είχε πέρασμα από Κόνιτσα προς Γρεβενά! Η θερμοκρασία είναι με το μέρος μας, κατώτερο 22 στον δρόμο αλλά μετά το Καλπάκι άρχιζε να ανεβαίνει σιγά σιγά, εκεί ήταν 28~. Πρώτη στάση στην τοξωτή γέφυρα στην Κόνιτσα. Κάτι που δεν ήξερα! Κάτω από την καμάρα του, υπάρχει μια καμπάνα η οποία σήμαινε για να προειδοποιήσει τους περαστικούς να μην διαβούν το γεφύρι όταν φυσούσε δυνατός άνεμος από το εσωτερικό της χαράδρας, οπότε και υπήρχε κίνδυνος να παρασυρθούν και να πέσουν ( πηγή: wiki ). Αρχίζουμε και ανεβαίνουμε από εδώ και πέρα πάνω από την Κόνιτσα! Στροφή να δει το μάτι σου Μετά από μερικά χιλιόμετρα και καθώς η θερμοκρασία άρχισε να ανεβαίνει γρήγορα 31~ σήμαινε πως έπρεπε να γίνει μια στάση για ξεκούραση αλλά και να μην ανάψει το μηχανάκι. Ανάμεσα από το χωριό Παλαιοσέλλι και Πάδες υπάρχει η εκκλησία Άγιοι Απόστολοι. Έχουμε και λέμε! Καφές, τοστάκι μέσα σε ίσκιο με κρύο νερό από την βρύση! Πραγματικά να μην θέλεις να φύγει ακόμη και μετά από μιάμιση ώρα, τόσο ωραία! https://www.google.com/maps/@40.0339259,20.9043642,3a,75y,98.04h,92.83t/data=!3m7!1e1!3m5!1s8x8_tDOzCr-jFRoZ89r_Hw!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D8x8_tDOzCr-jFRoZ89r_Hw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D287.34488%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656 Καβαλάμε και φύγαμε. Πολύ όμορφο τοπίο!! Πέτυχα 1 gs και 2 αμάξια συνολικά, αυτά. Φτάσαμε το όμορφο Δίστρατο που λέγαμε να περάσουμε την μεσημεριανή ζέστη. Κρύα μπύρα για να κατεβάσουμε θερμοκρασία αλλά όχι για πολύ. Στο πρώτο μεσάωρο έρχεται μια συννεφιά, αρχίζει να πέφτει η θερμοκρασία και ακούγονται κάτι μπουμπουνιτά. Φύγαμεεεεεεεε. Ανέβασμα στο χιονοδρομικό της Βασιλίτσας με 21-23 βαθμούς αλλά χωρίς ούτε μια σταγόνα! Απλά τέλεια θερμοκρασία. Αρχίζουμε και κατεβαίνουμε χωρίς στάση γιατί ο καιρός άρχιζε να μαυρίζει και δεν άφηνε πολλά περιθώρια. Παίρνοντας τον δρόμο του γυρισμού. Εφόσον ο καιρός άλλαξε και καθάρισε κάναμε μια στάση στο όμορφο Μέτσοβο που ήταν πραγματικά άδειο! Από εδώ και πέρα αρχίζει η ευθεία... Λίγο πριν πατήσουμε την γέφυρα αράχθου αντικρίζω αυτό. Μην τα πολυλέω.... Δεύτερη φορά οδήγησα το βαρέλι σε βροχή ( 8-10 χιλιόμετρα το πολύ... απλά τρένο με τα metzeler ) !. Ανάσα και πάμε... Να χέσω τον τρυπητό εξοπλισμό ( μπήκαν όλα μέσα, που να στεγνώσεις ). Στάση στην άκρη να γλυτώσουμε το πρώτο μπουρίνι και να στεγνώσουμε λιγάκι. Από εκεί και πέρα άνοιξε μια μέρα άλλο πράγμα!!! Αν δεν σε θέλει Ωραίο βόλτα με ωραίες στιγμές αλλά αρκετά κουραστική. Επόμενη φορά θα περάσω από το χωριό Δοτσικό που έχω ακούσει πολύ καλά λόγια. Σύνολο λίγο πάνω από 450 μέχρι το τέλος της ημέρα.
  18. 7 points
    Μετά τις τελευταίες αλλαγές δηλαδή νεές ζάντες, αμορτισέρ καινούρια, λάστιχα και αλυσιδογράνα είπα να παω μια βόλτα απο Πήλιο να τα δοκιμάσω. Οι ζάντες Union Cycle οι γνήσιες του Address, τα αμορτισέρ είναι της YSS ρυθμιζόμενα και τα λάστιχα Michelin CityPro. Έκανα περίπου 100χλμ χαλαρά για να τα στρώσω καλά και σήμερα ήθελα να τα πιέσω λίγο στην οδήγηση. Η διαδρομή που έκανα ήτανε Βόλος μέχρι Κορόπη (aka Μπούφα) Μηλιές, Βυζίτσα, Πινακάτες, Αγ. Γεώργιος, Αγ. Βλάσιος και μετά Λεχώνια και Βόλος. Θεωρώ οτι απο όσες επισκευές έχω κάνει στο μηχανάκι αυτή την χάρηκα περισσότερο απο οποιαδήποτε άλλη. Το μηχανάκι ούτε "κουνάει" απο στραβές ζάντες, τα αμορτισέρ αποσβένουν αμέσως τις ανωμαλίες στον δρόμο, δεν έχουν αυτή την ταλάντωση μετά απο λακούβες όπως τα παλιά (είχανε γίνει νερό τα λάδια μέσα τους μετά απο 12 χρόνια) και στις στροφές κρατάνε σταθερά το μηχανάκι. Επίσης έγινε σέρβις λαδάκια και τσιμούχακια στα μπροστά και τα λάστιχα είναι απλά μαγνήτης. Σε πέταλα το μηχανάκι έμπαινε τρένο, μπορώ να πω οτι ευχαριστήθηκα στροφές σήμερα
  19. 7 points
    Βλαχοσκραμπλερομοταρντ φτιαγμένο με αυθεντικό Σαλονικιότικο μεράκι και φινέτσα. Με λίγα λόγια για όσους δεν τα πιάνουν αυτά τα πολύ κουλτοροτεχνικά, "Μπουγάτσα με δυο ρόδες". https://www.car.gr/29008201-yamaha-xt-600e#modal
  20. 7 points
    Αχαχα...έτσι είναι....σε ευχαριστώ πολύ!! Γιά πάμε στα σημερινά απο τις αποθήκες..μόνη της στην φωτογράφιση (Νο2)
  21. 7 points
    Νομίζω όλοι λίγο πολύ έχουμε διαβάσει, για το εναλλακτικό μπροστινό σύστημα ανάρτησης-διεύθυνσης του εξαιρετικού μηχανικού Θανάση Λέφα στην δεκαετία του 1990. Για όσους δεν ξέρουν, ο Θανάσης Λέφας, προσπάθησε και κατάφερε να κατασκευάσει-παρουσιάσει ένα εναλλακτικό μπροστινό σύστημα. Ποιό είναι το πρόβλημα της συμβατικής τηλεσκοπικής ανάρτησης; Το πρόβλημα είναι ότι ο νοητός άξονας στον οποίο κινείται ο τροχός κατά την κίνηση της ανάρτησης ταυτίζεται (ή είναι παράλληλος τέλος πάντων) με τον άξονα της διεύθυνσης. Δλδ στον νοητό άξονα που στρίβει το μπροστινό σύστημα, στον ίδιο νοητό άξονα κινείται κιόλλας πάνω-κάτω ο τροχός. Οι απαιτήσεις όμως της κάθε δουλειάς, είναι διαφορετικές. Το ιδανικό για την διεύθυνση είναι να είναι σχεδόν κατακόρυφη. Το ιδανικό για την ανάρτηση είναι να έχει πιο μεγάλη κλίση ως προς την κατακόρυφο. Αναγκαστικά, με το συμβατικό σύστημα, επειδή επιβάλει εκ κατασκευής αυτά τα δύο να ταυτίζονται, καταλήγουμε σε ένα συμβιβασμό, που βολεύει μεν και τα δύο, δεν είναι όμως το καλύτερο δυνατό ΚΑΙ για τα δύο. Εξαιτίας αυτού του συμβιβασμού, αρχίζουν τα προβλήματα όταν η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι ''αργή'' στο τιμόνι προκειμένου να είναι ''σταθερή-άνετη'', ενώ αν θέλουμε να είναι ''γρηγορη'' στο τιμόνι, είναι ''ασταθής-κουραστική''. Ο Λέφας έφτιαξε ένα σύστημα, που για ευκολία μπορούμε να το φανταστούμε σαν βασική αρχή ως εξής: Φανταστείτε ένα συμβατικό μπροστινό τηλεσκοπικό πηρούνι, το οποίο όμως ΔΕΝ στρίβει. Κάνει δουλειά σαν ανάρτηση, αλλά δεν στρίβει, είναι σταθερά βιδωμένο στο πλαίσιο. Το στρίψιμο του τροχού γίνεται ΜΕΣΑ από τα καλάμια ΧΩΡΙΣ να στρίβουν τα καλάμια, με κατάλληλο κέντρο τροχού που του επιτρέπει να κάνει αυτήν την κίνηση. Η εντολή του οδηγού στο τιμόνι, μεταφέρεται στον τροχό αυτό, μέσω ενός συστήματος μοχλών. Είναι τόσο απλή η ιδέα. Στρίβει ο τροχός μέσα στα καλάμια, αλλά τα καλάμια ΔΕΝ στρίβουν, τα καλάμια ΜΟΝΟ αναρτούν. Το σύστημα του Λέφα, επιτυγχάνει ακριβώς το ζητούμενο, σε άλλο νοητό άξονα κινείται ο τροχός σαν ανάρτηση πάνω κάτω (αυτόν της κλίσης των καλαμιών), και σε άλλο νοητό άξονα στρίβει (αυτόν που ορίζει ο μηχανισμός του κέντρου του τροχού). Παράλληλα, το σύστημα του Λέφα, απέφυγε τα προβλήματα ΑΛΛΩΝ εναλλακτικών μπροστινών. Π.χ. τα συστήματα με μπροστινό ψαλίδι τύπου Bimota Tesi ή Yamaha GTS, λύσανε το θέμα των διαφορετικών αξόνων διεύθυνσης και ανάρτησης, ΑΛΛΑ έχουν τον τροχό να αναρτάται διαγράφοντας τόξο κατά την κινησή του, κι όχι ευθύγραμο τμήμα, ενώ , η μεταφορά των δυνάμεων στο πλαίσιο γίνεται με τέτοιο τρόπο που δημιουργεί αχρείαστη αντιβύθιση στα φρένα. Ή τα συστήματα με διπλό ψαλίδι, επίσης τοξοειδής κίνηση ΚΑΙ μεγάλες μη-αναρτώμενες μάζες. Σε όλα αυτά τα μειονεκτήματα το σύστημα του Λέφα δεν είχε κανένα. Στο σύστημα του Λέφα, ο τροχός αναρτάται γραμμικά όπως στα συμβατικά συστήματα, βυθίζεται στα φρένα, δεν έχει μεγάλες μηχανικές μάζες ψαλιδιών κέντρων και μοχλικών να κάνουν δύσκολη την ζωή της ανάρτησης, και στρίβει στην διεύθυνση που βολεύει καλύτερα, ενώ είναι ταυτόχρονα ελαφρύ, γρήγορο ΚΑΙ σταθερό σαν τιμόνι. Και τι μας λες ρε φίλε, που δεν το έχουμε ξαναδιαβάσει κι αλλού, πιο αναλυτικά και πιο μελετημένα; Ε εδώ είναι το σπέσιαλ αυτού του ποστ Το σύστημα του Λέφα, σαν αρχή λειτουργίας, σαν γεωμετρική αρχή, έχει ξαναγίνει. Την δεκαετία του 1930. Δεν νομίζω ότι το φτιάξανε έτσι τότε, γιατί είχαν σκεφτεί και το ψάχνανε για την οδική συμπεριφορά, εικάζω ότι απλά το κάναν ως διαφοροποίηση από άλλα συστήματα της πρωτόγονης εκείνης εποχής. Όπως επίσης εικάζω, δεν αντέγραψε ο Λέφας την ιδέα από το Majestic, παίζει λόγω σπανιότητας να μην ήξερε καν την ύπαρξή του. Ιδού λοιπόν το Majestic 350 του 1930. Αφήνουμε κατά μέρος την ιδιαίτερη σχεδίαση όλης της μοτοσυκλέτας, που εικάζω, προσπαθούσε να δείχνει σαν ''μισό'' σπορ αυτοκίνητο της εποχής. Πάμε στο μπροστινό του σύστημα. Η ανάρτηση είναι τα δύο καλάμια που διακρίνονται δεξιά και αριστερά του τροχού. Τα καλάμια είναι σταθερά βιδωμένα στο πλαίσιο, και από πάνω, και από κάτω, και κινείται το ενδιάμεσό τους, ως προς τις άκρες τους. Στο ενδιάμεσο λοιπόν του κάθε καλαμιού, που αναρτάται κατά αυτόν τον τρόπο, δένει ο άξονας τους τροχού. Μέσα του το τροχός έχει ειδικό κέντρο, που μπορεί να στρίβει δεξιά-αριστερά όλον τον τροχό, χωρίς να στρίβουν ούτε μισό χιλοστό τα καλάμια. Η εντολή του τιμονιού, όπως και στο σύστημα του Λέφα, μεταφέρεται με μοχλισμό, διακρίνεται στην φωτό η οριζόντια ράβδος, και το μπράτσο στο οποίο δίνει στροφή στον τροχό. Όπως και στο σύστημα του Λέφα δλδ, και το Majestic ΔΕΝ στρίβουν τα καλάμια, ΜΟΝΟ αναρτούν, στρίβει ο τροχός ΜΕΣΑ από τα καλάμια. Είναι εντυπωσιακό ότι τα καλάμια στο Majestic έχουν κλίση ελαφρά προς τα πίσω (!). Δλδ αυτό, όταν συμπιέζεται η ανάρτηση, ο τροχός πάει και λίγο προς τα μπρος (!!) πράγμα το οποίο πρέπει να έκανε τρελλή αντιβύθιση στα φρένα, αλλά το φρένο ήταν ένα ταμπουράκι στριμωγμένο κι αυτό στο κέντρο του τροχού, οπότε δεν πρέπει να φαινόταν και πολύ το φαινόμενο ''αντιβύθιση στα φρένα'', γιατί δεν υπήρχαν και πολύ τα φρένα. Ένα άλλο πλεονέκτημα και των δύο συστημάτων, πηγάζει από το γεγονός ότι το τιμόνι που κρατάει ο οδηγός, δεν οδηγεί ΑΜΕΣΑ και μονοκόμματα το στρίψιμο του τροχού. Μεταφέρεται έμεσα, μέσω μοχλών και ράβδων. Με την κατάλληλη γεωμετρία μοχλών, μπορεί πολύ εύκολα να είναι και μη-γραμμικό, δλδ στις μικρές γωνίες στροφής του τιμονιού, να κάνει πιο μεγάλη ''ανταπόκριση'' ο τροχός, και όσο το τιμόνι φτάνει σε μεγάλη γωνία στροφής, ο τροχός να στρίβει λιγότερο. Δλδ πολύ αναλυτική αίσθηση σε μικροστρίψιμο και σταθερότητα σε τέρμα στροφή, πιο ζητούμενο από αυτό, δεν υπάρχει. Επιπλέον όλοι αυτοί οι σύνδεσμοι, μπορούν να αποσβαίνουν μέρος των αντιδράσεων του τροχού, κάνοντας το τιμόνι πιο ''ξεκουραστο'' και λιγότερο ''φλυαρο'' στην πληροφορία που περνάει στα χέρια του αναβάτη. Το Majestic βγήκε σε 250, 350 και 500 κυβικά , από πρώην ιδιοκτήτες και εργαζόμενους της βρετανικής AJS αφού πουλήθηκε στην Matchless και σχημάτισαν την φίρμα AJAX (για τους κινητήρες). Είναι τρομερό, ότι άνθρωποι σε τόσο χρονικά μακρινή εποχή, και σε τόσο γεωγραφικά διαφορετική περιοχή, σκεφτήκαν και υλοποιήσαν, το ίδιο πράγμα, σαν αρχή λειτουργίας.
  22. 7 points
  23. 7 points
    Έκανα μια βολτίτσα 365 χλμ στη Νότια Σκωτία Σανίδα η σέλα. Πρέπει να βρω άλλη!!
  24. 7 points
    Τον τελευταίο καιρό λίγο το θέμα καραντίνα, λίγο ο χειμώνας ( ναι πάει αρκετό καιρό πίσω αυτή η δουλειά .... ), λίγο κάτι υποχρεώσεις και λίγο ο καιρός μας τα χάλαγε για καμιά βόλτα ..... Χθες αφού είδα τι καιρό θα έχει για σήμερα δεν κρατήθηκα! Πότε έκανα έλεγχο σε αλυσίδα / λάδωμα / λάδια / φρένα κλπ στο μηχανάκι και ετοίμασα μπουφάν παντελόνια δεν το κατάλαβα.... Βάζω ξυπνητήρι το πρωί για να μην αργήσω .... μην τα πολυλογώ 3 λεπτά πριν βαρέσει το ξυπνητήρι άνοιξε το μάτι! Ελληνικός καφές και αρχίζουμε! Ακριβώς την ίδια βόλτα είχα κάνει και πριν 2 χρόνια ( πρώτη φορά τότε ) σχεδόν την ίδια ημέρα κιόλας, αυτή την φορά όμως δεν ήμουν μόνος. Έχουμε και λέμε mini tour στα τζουμέρκα ! Με πρώτη στάση στην Ιερά Μονή Κηπίνας. Οι καιρικές συνθήκες απλά φανταστικές! Ελαφρύ αεράκι με 17 έως 20 βαθμούς. Μετά ο δρόμος ήταν ανηφορικός και έπρεπε να ξεκουραστούμε κάπου.... ακόμη καλύτερα αν έχει και θέα! Έκανα και μια καφεδάρα υπερπαραγωγή! Μετά ανεβήκαμε στο μέρος.... Ελπίζω να μην σας τρομάξω πολύ.. Επιβάλλεται και μια πολύ "καλλιτεχνική" τρομάρα μας. Αξίζει να σταματήσετε αν σας βγάλει ο δρόμος, όμορφο τοπίο ακριβώς πάνω δρόμο! Στον δρόμο από Ανήλιο προς Μέτσοβο. Στίγμα από google maps --> https://www.google.com/maps/@39.7633756,21.184735,152m/data=!3m1!1e3 Στάση στο Μέτσοβο για καμιά ώρα και σιγά σιγά ο δρόμος του γυρισμού. Και η στιγμή της αλήθειας στο τέλος.. Μια όμορφη βόλτα σαν αυτή που και που επιβάλλεται !!!!
  25. 6 points
  26. 6 points
    Kαλησπερα σε ολους κ καλο υπολοιπο καλοκαιριου! Εδω μερικες εικονες απο το τι γινεται στην ατμοσφαιρα της Καβαλας απο τα εργοστασια κυριως των λιπασματων αλλα κ των πετρελαιων που δουλευουν ασταματητα μερα νυχτα. Δε μπορεις να σταθεις εκει γυρω, σε πιανει αναγουλα κ πονοκεφαλος απο την εντονη μυρωδια. Με μηχανακι περνας κ γκαζωνεις να βγεις απο τη μποχα κ με αμαξι κλεινεις παραθυρα κ το air condition στην ανακυκλωση. Μεγαλη απορια για το πως ζουν οι κατοικοι σε Χαλκερο κ Νεα Καρβαλη κ ποσο μαλλον ,πως δουλευει εκει μεσα ο κοσμος... ? Εδω το σχετικο βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=b480YVUi8vY
  27. 6 points
    Βγαλμένο από τις "σκληροτράχηλες" γειτονιές του Kingston (της Πιερίας). ...και που' στε, το μηχανάκι είναι στην κατηγορία motocross...
  28. 6 points
  29. 6 points
    Τα 90's στο χωριο σε μια φωτογραφια.
  30. 6 points
    Το τρανσαλπάκι μου όπου έβρισκε κακοτοπιές έπρεπε να μπεί να τις δοκιμάσει για να είναι σίγουρο για το όνομα που του δώσανε. Στην γειτονική Ιταλία και ειδικά στην Τοσκάνη. ιδανική φωτογραφία είναι αυτή:
  31. 5 points
    3/4 ειναι τρια τεταρτα, δηλαδη 0,75. Σκεψου ενα ρολοι. Μια περιστροφη ειναι να ξεκινησεις απο το δωδεκα και να κανεις εναν ολοκληρο γυρο μεχρι να ξαναπας στο δωδεκα. 3/4 ειναι να ξεκινησεις απο το 12 και να φτασεις στο 9.
  32. 5 points
    Η μαμά κι ο μπαμπάς ταχτοποιούν το δωμάτιο του μικρού Γιωργάκη. Ταχτοποιώντας λοιπόν, βρίσκουν μια στοίβα περιοδικά με βαρύ σαδομαζό περιεχόμενο. Και μένουν κάγκελο. Μετά απο ένα-δυο λεπτά , ο μπαμπάς συνέρχεται κάπως. -Ε.... εγώ λέω.., να μην τον δείρουμε....
  33. 5 points
    Βολτιτσα 204χλμ με το γιο μου Talla Reservoir near Edinburgh
  34. 5 points
    Λοιπόν μιας και συζητάμε τι χρειάζεται ο καθένας, ψάχνω τηγάνι με κεραμική επίστρωση, Φ28, κατά προτίμηση σε υπόλευκο χρώμα για να κάνει ωραία αντίθεση με το μηχανάκι μου και την πετσέτα θαλάσσης.
  35. 5 points
    Μπουμπούκι Tau meit φρέσκο κάτι λιγότερο από ενάμισι αιώνα (αρχές του 1900) Με μόνο 26k χλμ με extra αυτοκόλλητα, fox στο φανάρι και playboy στην γραβάτα. https://www.car.gr/28426604-yamaha-tw-tau-meit
  36. 5 points
    Η φτήνια τρώει τον παρά λένε. Σε βλέπω για την ίδια ρότα με την προηγούμενη φορά, φτηνό στην αρχή που θα βγει ακριβό στο τέλος. Στα μεταχειρισμένα πάντα συμφέρει να βρεις το μηχανάκι που θέλει τα λιγότερα, κι ας στοιχίζει λίγο παραπάνω ως αγορά.
  37. 5 points
    Ενα μπαν και εδω παρακαλω για την μπιχλα.
  38. 4 points
    Αυριο απογευματακι θα βαλω το καινουριο κτηνος στο Ρυσιο. ΜΕ την μπαγκαζιερα... Θερμοκρασια <27 οποτε ιδανικος καιρος για Ιουλιο. Οσοι πιστοι προσελθετε (εστω για καφε). @koukou @gkourv @kpapageo @Krosfala @snow @devil's animal @Canardo @xampos @theophilos13
  39. 4 points
    Ως πρωην κατοχος του ΜΤ09 πιστευω εχει βαση αυτο που σκεφτεσαι να κανεις. Οντως το jurkiness της μηχανης ειναι κατι που μπορει να διορθωθει με επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου και στο fz09.org απ'ολους οσους πηραν την αποφαση να το κανουν διαβαζα μονο καλα λογια. Ακομα και σε στοκ μηχανακι η διαφορα θα ειναι αισθητη. Το θεμα ομως ειναι ενα και σημαντικο: ποιος μπορει να σου το κανει αυτο στην Ελλαδα. Γιατι το να στειλεις την ECU στην Αμερικη και να μεινεις χωρις μηχανη για κανα διμηνο ειναι λιγο δυσκολο. Εδω δυστυχως δεν μπορω να σε βοηθησω. Θα προτεινα να μπεις σε κανενα γκρουπ του fb για το μηχανακι σου και να ρωτησεις εκει κατοχους για να μαθεις απο πρωτο χερι ποιον επαγγελματια και αν μπορεις να εμπιστευτεις. Σε καποια φαση που ειχα ψαχτει θυμαμαι οτι μου ειχαν προτεινει καποιον ο οποιος αγοραζει σεταρισμενα προγραμματα απο εξωτερικο, απο καποιον Ρωσο. Συγγνωμη για την ασαφεια μου, αλλα πανε καποια χρονια απο τοτε. Σου το λεω παντως επειδη με την τοτε ερευνα αγορας μου ειχα καταληξει πως υπαρχει ατομο που κανει σωστα αυτες τις δουλειες στην ΑΘηνα. Δεν το ειχα προχωρησει γιατι μενω Θεσσαλονικη και θα χρειαζοταν καμια βδομαδα να μεινω χωρις μηχανη. Για οσους λενε οτι δεν ειναι μεγαλο θεμα ή ειναι και καλο, να πω το προβλημα που ειχα εγω και δεν το εβρισκα καθολου ασημαντο. Σε γρηγορη οδηγηση πλησιαζεις τη στροφη, κλεινεις γκαζι, πεφτεις φρενα, ξαπλωνεις τη μηχανη και στο σημειο που εισαι σχεδον στη μεγιστη κλιση ερχεται η ωρα να ανοιξεις σιγα σιγα το γκαζι. Ε, αυτο το σιγα σιγα στο ΜΤ/900 δε γινεται. Υπαρχει ενα αποτομο ξεκινημα που οταν εισαι σε οριακη κλιση μπορει να σου δημιουργησει θεμα. Σε ολες τις αλλες καταστασεις ειναι κατι που βρηκα πως συνηθιζεται, αλλα σε αυτην που σας περιεγραψα ειναι προβλημα οπως και αν το δεις. Σε συζητηση με αλλους ιδιοκτητες σε φορουμ ειχαμε καταληξει οτι σε οδηγηση πιστας μπορει και να ειναι προτιμοτερο να οδηγας με το Β mode (κι ας ειναι το ψωφιο) αφου εκει το πεταγμα ηταν πιο περιορισμενο. Μεγαλο προβλημα και στη σουζα βεβαια το συγκεκριμενο κουσουρι. Οσο καλο ειναι το 09 για σουζα αν εισαι ασχετος (γιατι σηκωνεται μονο του), τοσο χαλια ειναι αν εισαι λιγο πιο προχωρημενος και παιζεις με σημειο ισορροπιας. Εκει το ανοιξε κλεισε του γκαζιου κανει τη ζωη δυσκολη. Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι stunter προτιμανε το μικρο αδερφακι με το αναλογικο γκαζι (ΜΤ07).
  40. 4 points
    Σταμπιλιζατερ δεν βλεπω να εχει και ειναι ακρως απαραιτητο οταν θα καρφωνεις απο 1η -2α με το ενα χερι
  41. 4 points
    Μετά από ένα σοβαρό κόλλημα, ξανά στους δρόμους
  42. 4 points
    Πάντως νομίζω και το μηχανάκι εμποδίζει την έξοδο ενός ΑμΕΑ από το αυτοκίνητο
  43. 4 points
    Περάσαμε και απο ΚΤΕΟ σήμερα στην Αθήνα...όλα καλά, και όλο πιό κοντά σε εμένα έρχεται!!
  44. 4 points
    ΠΈΡΑΣΕ! Η κορυφή σαν να αρχίζει να φαίνεται! Επόμενο βήμα, μεταβίβαση! Όπως μαλλον θα έχετε καταλάβει, έχω φύγει εκτός, έτσι δεν μπορώ να το δουλεύω πλέον.... Αρα με το καλό όταν γίνει η μεταβίβαση (το συντομότερο), τότε θα δω για το πότε θα ξεκινήσω total-reboot. Αν κρίνουν οι Admin σκόπιμο, ας κλειδωθεί καθώς το διάστημα που θα μεσολαβήσει είναι άγνωστο. Ελπίζω να σας βρω και παρέχω υλικό in the mean while! Καλή συνεχεια σε όλους!
  45. 4 points
    Μητσαρα πες του stroma σκετο και πες στον πωλητη να βγαλει το v..
  46. 4 points
  47. 4 points
  48. 4 points
    Πολύ γουστάρω όταν πέφτω πάνω σε μερακλήδες ανθρώπους... Πολλά respect στον μάστορα και ιδιοκτήτη... Μόνο μεράκι, ούτε μόστρα, ούτε πρόλογος, ούτε υφάκι "γαμωμανά".
  49. 4 points
    Το 2017 πήγαμε στη χώρα των Βάσκων (Σαν Σεπμαστιάν - Ισπανία). Και τώρα που βρήκαμε το χρόνο (Ελέω εγκλεισμού...) το καταγράφουμε. Διαβάστε εδώ το Μέρος 1 και εδώ το Μέρος 2. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. Αρης
  50. 4 points
    Σήμερα ολοκλήρωσα μερικές εργασίες στην Hayabusa που έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και μήνες. Αλλαγή ελαστικών. Diablo Rosso III βγήκαν, Diablo Rosso III μπήκαν. Εδώ το παλιό λάστιχο με περίπου 12κ χλμ. Επίσης αντικαταστάθηκε η πίσω δισκοπλακα που είχε στραβωσει με νέα της Braking. Εννοείται μαζί με καινούργια τακάκια. Καθαρίστηκαν τα έμβολα από τις μπροστά και πίσω δαγκάνες. Αλλάχτηκαν τα λάδια με Motul 300V και το φίλτρο λαδιού. Δυστυχώς ο συμπλέκτης απέτυχε στο test όποτε όλο το κάτω σύστημα πάει για αλλαγή.
×
×
  • Create New...