Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/11/2022 in all areas

  1. 5 points
    Ένα ζεστό πρωινό του Αυγούστου, το DT έσβησε στα φρένα μιας διασταύρωσης. Είχαν προηγηθεί κάποιοι περίεργοι ήχοι στο ζέσταμα που σταμάτησαν πριν καν προλάβω να πατήσω τον διακόπτη. Το έσπρωξα για περίπου 2 χλμ, το έλυσα και η διάγνωση έδειξε καμένο πολλαπλασιαστή. Εύκολο σκέφτηκα. Παραγγελία μαζί με την αντλία λαδιού που είχε διαρροή, επιλογή αεροπορικής αποστολής και τα είχα στα χέρια μου μέσα σε 8 μέρες. Κρατήστε το 8 για μετά.... Αλλαγή λοιπόν του πολλαπλασιαστή, δοκιμή στον δρόμο και τί να δω.... Η μοτοσυκλέτα δεν είχε συμπίεση, δεν κρατούσε ρελαντί, επιτάχυνε απρόθυμα και γενικά ο ήχος δεν έδειχνε υγιή λειτουργία του μοτέρ. Το πρόβλημά μου ήταν φυσικά ότι είχαν μείνει δύο μέρες για να περάσω ΚΤΕΟ. Το πήγα μέχρι εκεί κακήν κακώς, πέρασε όπως πέρασε και την επόμενη μέρα έλυσα το μοτέρ. https://imgur.com/1zXfMS Οι φωτογραφίες τα λένε όλα, κύλινδρος και πιστόνι είχαν γίνει μύλος. Κάλεσα ένα γνωστό ρεκτιφιέ της Θεσσαλονίκης που ήξερα ότι έχει κύλινδρο έτοιμο, το αγόρασα πακέτο με πιστόνι σε εργοστασιακή διάμετρο και έφτασαν στα χέρια μου με την βοήθεια του @Canardo. Φλάντζες σκέφτηκα να παραγγείλω γνήσιες. Τραγικό λάθος όπως αποδείχτηκε. Παρήγγειλα φλάντζα κεφαλής, κυλίνδρου και ζουάν. Φλάντζα κεφαλής και ζουάν ήρθαν με αεροπορική σε 7 μέρες. Η φλάντζα κυλίνδρου όμως δεν ερχόταν με τίποτα. Είχα και μεγάλο φόρτο εργασίας εκείνη την περίοδο και για να μην πολυλογώ πέρασαν 25 μέρες με την μηχανή σε λυμένη. Κάπου εκεί εμφανίστηκε πάλι ο @Canardo που μου έστειλε ένα ολόκληρο σετ φλάντζες και τσιμούχες της Athena. Σήκωμα τα μανίκια λοιπόν και δουλειά. Ανοίγω για αρχή το πιστόνι, περνάω τα ελατήρια και έτοιμο. Ούτε καν.... Για κάποιο λόγο τα ελατήρια κολλούσαν, τα έβαλα εξαρχής σωστά, μετά τα έβαλα με κάθε πιθανό συνδυασμό αλλα και πάλι το αποτέλεσμα ήταν ίδιο. Τηλέφωνο στον μάστορα ο οποίος προς τιμήν του, αντικατέστησε το σετ δωρεάν και χωρίς τα γνωστά "εσύ το χάλασες". Άλλες τέσσερις μέρες καθυστέρηση. Όταν έφτασε το νέο πιστόνι. ξεκίνησα επιτέλους ένα δροσερό μεσημέρι του Οκτώβρη, αποφασισμένος να τελειώσω μέχρι το βράδι. Εξάλλου το είχα ξανακάνει. Πριν 18 χρόνια αλλά το είχα ξανακάνει.... Πιστόνι και κύλινδρος μπήκαν χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Όταν ήρθε η ώρα της φλάντζας όμως, διαπίστωσα ότι τα μπουζόνια του ανταλλακτικού κυλίνδρου ήταν στραβά. Αφού τα ίσιωσα με ευγενή μέθοδο (σφυρί-κοπίδι), πέρασα την φλάντζα και έβαλα και την κεφαλή. Την κοιτάω καλά και πάλι κάτι δεν μου άρεσε. Κάποιος κάποτε, κλώτσησε τα εργοστασιακά μπουζόνια και τα άλλαξε με άλλα πιο μακριά από τα εργοστασιακά. Όλα καλά μέχρι εδώ. Όμως τα εργοστασιακά παξιμάδια είναι τυφλά και δεν μπορούσα να σφίξω. Αναζήτηση παξιμαδιών και σε 40 λεπτά είχα τα νέα στα χέρια μου. Αφού έδεσα το μοτέρ, έβαλα επάνω εξάτμιση, πλαστικά κλπ, και βάζω μπροστά. Πήρε κανονικά, σφιχτή λειτουργία βέβαια αλλά όλα καλά. Σκέφτηκα να το ζεστάνω και να βγω μία βόλτα αλλά όταν το ξανασκέφτηκα αποφάσισα να το σβήσω γιατί είχα ξεχάσει να βάλω νερό στο ψυγείο!!!! Όταν τελείωσα είχε σουρουπώσει ήδη. Το πάρκαρα και το κλείδωσα. Την επόμενη μέρα που πήγα στην δουλειά, έκανα έλεγχο για τυχόν διαρροές. Καθόσον της νύχτας την δουλειά την βλέπει η μέρα και γελά, είχα ξεχάσει να σφίξω το μπουζί. Ακόμα είμαι στο στρώσιμο, δεν έχω φτάσει καν στα μισά. Άλλαξα και αλυσίδα με γρανάζια, τακάκια μπρος πίσω, την χαλασμένη αντλία λαδιού, αντικατέστησα και ένα κομμένο σωληνάκι στο καρμπυρατέρ και πλέον ελπίζω να μην χρειαστεί κάτι άλλο πέρα από λάδια και βενζίνη για τον υπόλοιπο ενάμιση χρόνο που (ελπίζω να) έχω ακόμα στο νησί. Οι φωτογραφίες είναι από διάφορες εργασίες, δεν τις έχω με την σειρά μιας και δεν είναι τεχνικό θέμα. Το λειτουργικό αποτέλεσμα είναι άψογο, το αισθητικό όχι αλλά αυτή την στιγμή για εμένα ακόμα και να πλύνω την μηχανή αποτελεί πολυτέλεια. Και φυσικά, το βράδι που έδεσα το μοτέρ, με κάλεσε η αντιπροσωπεία για να με ενημερώσει ότι έφτασε και η τελευταία φλάντζα που περίμενα!!!! Απλά τις πλήρωσα και συμπλήρωσα το σετ της Athena. ΥΓ, @Canardo ευχαριστώ για όλη την βοήθεια!
  2. 4 points
    Καλησπέρα στην παρέα, Τυχαία βρήκα το post. Και μετα απο 6 μήνες κατοχής του συγκεκριμένου στο review ενα δέος το έννοιωσα... Έχω αλλάξει τρία MV Agusta μέχρι στιγμής. Brutale 750S του 2008. F4 1000 2007. Στα προαναφαιρόμενα υπήρχαν θεματάκια. Θα μπορούσα να γράφω για ώρες, αντιμετόποιση μαστώρων και ελειπείς γνώσεις στην αγορά. Ωστόσο η ευθήνη είναι πάντα στα χέρια του εκάστοτε ιδιοκτήτη. Με την σωστή σηντήρηση θεωρώ ότι θα μπουρούσα να είχα αποφύγει πολλά. Στα του Veloce τώρα... Το μηχανάκι έχει φτάσει στα 30Κ χιλιόμετρα απο τα οποία 12Κ στα χέρια μου... Το καλοκαίρι γυρίσαμε μεγάλο μέρος της ηπειρωτικής Ελλάδας. Νομίζω οτι θα αποτύχω πλήρως αν προσπαθήσω να περιγράψω συναίσθημα... αλλα πραγματικά κάθε πρωί πριν πάω στην δουλειά θα σηκώσω την κουκούλα να ανταλλάξουμε ματιές και μόλις μου χαμογελάει μπαίνω στο αμάξι και φεύγω για δουλειά.... Έχω περάσει απο διάφορες φάσεις με γιαπωνέζικα και με τα προηούμενα MV.. αλλα αυτό που γίνετε με το συγκεκριμένο είναι πραγματικά κάτι άλλο... Στα φανάρια ανοίγουν παράθυρα και ρωτάνε τι είναι... σταματάς για 5 λεπτά κάπου και μαζέυει κόσμο γύρο του... είναι πραγματικά attention whore... Παρακάτω μερικές photos απο το πώς είναι τώρα https://pasteboard.co/Rw8pdYGOu6mG.jpg https://pasteboard.co/MzN5SOQdk3EV.jpg https://pasteboard.co/OSirA2kOfqgM.jpg
  3. 3 points
    .....γύρευε πόσα 2κιλα παγωτά ξεπάστρεψες, για να μαζεψεις τα πλαστικά τάπερ που'χεις
  4. 3 points
    με τουτού δεν κατεβαίνουμε κατηφόρα με νεκρά & ρελαντί καθώς καίμε τσάμπα καύσιμο και φρένα - διαλέγουμε τη σωστή σχέση που θα μας κρατάει σταθερά οπότε ο εγκέφαλος κόβει τελείως τον ψεκασμό=κατανάλωση 0, φθορά φρένα 0 (πάνω από 1500 σ.α.λ για διατηρείται σωστά ροή λίπανσης&ψύξης)
  5. 2 points
    Εγώ θα το έλυνα, να αλλάξω θέση στην βελόνα, ώστε στο 0 να δείχνει -0. Το λύνεις, παίρνεις ένα πηρούνι, από αυτά που τρώμε, και το περνάς κάτω από το στρόγγυλο της βελόνας, να κάνει μοχλό και να την βγάλει έξω. Πολυ προσεκτικά, πολύ ισομερώς ασκείς δύναμη, και βγαίνει. Αν έχει μετακινηθεί για να πάει μόνιμα στο +, πάει να πει ότι είναι ήδη χαλαρή, έτοιμη να βγει. Την ξαναβάζεις ώστε να δείχνει μηδέν και λίγο πριν το μηδέν, δένεις, έτοιμο. Αν δεις και είναι πολυ χαλαρή, βάλε μια πολύ μικρή σταγόνα κυανοακρυλικής κόλλας, προσοχή όμως μην τρέξει παραμέσα.
  6. 2 points
    Επίσης, ούτε το Α2 έχει όριο τα 400 κυβικά. Μην γράφετε ρε σεις ότι σας έρθει. Το όριο που μπορείς να οδηγήσεις με Α2 είναι: Μέγιστη ισχύς 35 kW (47.6 hp) ΚΑΙ μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος 0,2 kW/kg. Επίσης μπορεί να οδηγηθεί μοτοσυκλέτα με ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ιπποδύναμης (από το εργοστάσιο) εφόσον η αρχική μη-περιορισμένη ιπποδύναμη δεν ξεπερνάει τα 70 KW. Το ΚΑΙ σημαίνει ότι πρέπει να πληρούνται ΚΑΙ οι δύο όροι. Δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ στον ορισμό του Α2 όριο κυβικών.
  7. 1 point
    Off topic: de Havilland Comet??? On topic: Ψάξε και το καρμπυρατέρ. Τα Μάο-Μάο κινέζικα είναι φτιαγμένα από χώμα αντί για αλουμίνιο και κάνουν τριχοειδείς ρωγμές που δεν φαίνονται στο μάτι (παθών!!!). Το ρουμπινετο είναι μέρος του καρμπυρατέρ... Μπορεί τη στιγμή που το κλείνεις να σφραγίζει και μετά να χάνει σιγά σιγά. Άλλος ύποπτος είναι το βαρελάκι του φλοτερ του καρμπυρατέρ. Αν δεν σφραγίζει καλά, τότε η βενζίνη φεύγει από την υπερχείλιση. Σε εμένα είχε κάνει ρωγμή η λεκάνη του καρμπυρατέρ και έχανε από τη βίδα αποστράγγισης... Αν εντέλει αποκλείσεις το τεποζιτο ψάξε εκεί.
  8. 1 point
    κανόνισε ν ακουστεί κανένα "μπούφ" και να μείνεις χωρίς όφρεις....
  9. 1 point
    Δεν σου έγραψα αν έχει ΛΙΓΟΤΕΡΟ λάδι, ή αν καίει λάδι. Σου έγραψα αν έχει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ και αν αυτό που έχει ΜΕΣΑ στο κάρτερ μυρίζει βενζίνη. Αν για παράδειγμα στα χίλια χιλιόμετρα, σου καίει τριακόσια ml λάδι, τα οποία πλημυρίζει με πεντακόσια ml βενζίνη, από τα οποία διακόσια πετάγονται μέσω της αναθυμίασης, εσύ πανηγυρίζεις στην μέτρηση με τον δείκτη ότι δεν καίει λάδια, ενώ στην πραγματικότητα καίει και δουλεύει με βενζινόλαδο μέσα. Τέσπα, θεωρητικά όλα αυτά, μια και η διαρροή από το ντεπόζιτο, μάλλον εξηγεί την απώλεια. Στις βάσεις σπάει το μέταλο, γιατί είναι σημείο υψηλής έντασης. Ότι κραδασμός διαδίδεται από τον κινητήρα, στο υπόλοιπο όχημα, διαδίδεται με κυματική φύση. Στα σημεία που έχει ''πεδιάδα'' το μέταλο, και μπορεί να ταλαντωθεί ελεύθερα, ταλαντώνεται και δεν σπάει. Αντίθετα στην ''ακμη'' που του δημιουργεί η βάση, δεν μπορεί να ταλαντωθεί και οι δυνάμεις των κραδασμών ''συγκεντρώνονται'', όπως ακριβώς π.χ. σε ένα παράθυρο στο αεροπλάνο, οι ρωγμές ξεκινάνε πάντα από τις γωνίες του παράθυρου, οπότε και οι κατασκευαστές φτιάχνουν τα παράθυρα στόγγυλα, χωρίς γωνία. Ε εκεί, στα σημεία έντασης, το μέταλο, σταδιακά κουράζεται και σπάει με ρωγμή, η οποία αρχικά μπορεί να μην φαίνεται, επαρκεί όμως για να τρέχει η βενζίνη. Ο στόκος είναι πολύ προσωρινή λύση, θα σκορπίσει και θα τρέχει και πάλι σε λίγο καιρό. Αρχίνα να μαζεύεις για ντεπόζιτο.
  10. 1 point
    Κάνε και το επόμενο βήμα: 3-Αλλαγή αφαλού κλειδαριάς αποθήκης και δεν δίνεις σε κανέναν κλειδί. Αν οι ''απώλειες'' συνεχιστούν, κοίτα την στάθμη των λαδιών στο κάρτερ, αν είναι ΠΟΛΥ πάνω από το μέγιστο και αν τα λάδια μυρίζουν βενζίνη, μάντεψε που τρέχει η βενζίνη που διαφεύγει... Εξηγεί και γιατί σου βγάζει αναθυμιάσεις λαδιού η εξαέρωση. Ψάξε-Βρες από ποιά διαδρομή η βενζίνη ρέει προς το κάρτερ. Χάνει το φλοτερ στο καρμπ και η υπερχείλιση περνάει στον αυλό εισαγωγής, από εκεί στην βαλβίδα εισαγωγής, από εκεί στον χώρο καύσης κι από εκεί στο κάρτερ; Μπας και έχει κανά σωληνάκι υποπίεσης ή άλλης δουλειάς, κι αυτό έχει με κάποιο τρόπο αποκτήσει επικοινωνία με την βενζίνη και την πάει όλη κάτω;
  11. 1 point
    ...και έτσι μάθαμε γιατί είσαι @ΓιωργοςΤΤκι όχι ΓιώργοςDT. Λογικό.
  12. 1 point
    Καλημέρα! Για την περιοχή που μένεις δεν ξέρω να σου πω. Γενικά το καλύτερο είναι ένα κλειστό γκαράζ, αλλά αν δεν είναι διαθέσιμο προσπάθησε να την ασφαλίσεις όσο καλύτερα γίνεται. Στα της οδήγησης: να πηγαίνεις με ρυθμό που εσύ νιώθεις άνετα. Προερχόμενος από επαρχιακή πόλη, έπαθα πλάκα με τους ρυθμούς που οδηγάνε και κάνουν σφήνες κλπ. Πιάσε ένα αυτοκίνητο και ακόλουθα το με απόσταση. Όταν η κίνηση σταματάει, μπορείς να περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα και να φτάνεις πρώτος στο φανάρι.
  13. 1 point
    Το πάτωμα θα το κάνεις οπωσδήποτε τσιμεντένιο για να μπορείς να το πλένεις άνετα,αν αφήσεις χώμα θα σε φάει η βρώμα και ούτε θα μπορείς να το καθαρίσεις. Θα του δώσεις και μεγάλη κλίση και στους 2 'άξονες' δηλαδή τα νερά θα στραγγάνε σε μία μόνο γωνία και εκεί θα κάνεις μια τρύπα για να φεύγουν.
  14. 1 point
    Το τσιμεντένιο δάπεδο θα είναι σίγουρα καλύτερο για το καθάρισμα και για να τις προστατεύει από ανεπιθύμητους βραδινούς επισκέπτες, προχώρησε το όπως το έχεις στο μυαλό σου και στην πορεία αν χρειαστεί κάτι το τροποποιείς. Γενικά να αποφεύγεις να μπλέξεις κότες διαφορετικής ράτσας γιατί κάποιες που είναι ανθεκτικές σε μερικές ασθένειες μπορεί να τις μεταδίδουν σε κάποιες άλλες που δεν είναι, μια φορά την πατήσαμε.
  15. 1 point
    Καλημέρα, μια χαρά τα έχεις στο μυαλό σου, απλά επειδή δεν κατάλαβα το πάτωμα μέσα στο κοτέτσι θα το κανείς από τσιμέντο? Μέσα στο σπιτάκι δεν χρειάζεται να έχεις ούτε νερό ούτε τροφή, οι φωλιές που θα κάνουν τα αυγά μπορούν να ειναι και έξω, επίσης το 1 μέτρο της περίφραξης γύρω από το σπιτάκι δεν θα εξυπηρετεί σε τίποτα, άσε μόνο την μεγάλη εξωτερική περίφραξη να γυρνάνε όλη μέρα, αν έχεις πρόβλημα με αρπακτικά τότε βάλε πλέγμα από πάνω.
  16. 1 point
    Φίλε, επειδή ψάχνεσαι πολύ. Από ότι φαίνεται το μηχανάκι έχει αρκετά προβλήματα. Πήγαινε σε μάστορα. Κερδισμένος θα βγεις στο τέλος. Για την κεφαλή, πάρε τη μαμά κεφαλή και πήγαινε σε ένα μεγάλο ανταλλακτικάδικο (κατσαντωνης, τογελος, stelpet κτλ) να σου βρουν την ίδια. Lifan είναι, βρομάει ο τόπος από τέτοιες. Υπόψιν, η αλλαγή κεφαλής θέλει και κάτι που λέγεται "χρονισμός"... Το έχεις; Καλή τύχη...
  17. 1 point
    Θα μηδενίσει σωστα.
  18. 1 point
    Φιλε, κυριολεκτικά απο χθες το απογευμα η μιζα αρχισε να αγκομαχά,και ειχα φοβηθει μην μου πεθενε παλι,επειδη ειχα αλλαξει προσφατα......λογικα η μπαταρια φταιει γιατι πραγματικα δεν θυμαμαι απο ποτε εχει να αλλαχθει.....ισως και πριν το moundial Brazil του 14,δεν εχω ιδεα επισης οταν ανοιγω τα φλας,ολα τα αλλα φωτα (μαζι με αυτα του κοντερ) σαν να χανουν δυναμη τους,οποτε λογικα για αρχη χρειαζομαι αλλαγη μπαταριας. Δεν ξερω καν αν ασχοληθω με το να τσεκαρω τη μπαταρια μαις και λογικα ειναι στα τελευταια της.θα τσεκαρω και σε αλλο μηχανικο παντως να δω τι θα μου πει, Σε ευχαρισττώ INNOVA 04 (btw εχω ακριβώς το ιδιο μοντελο) Το ειχα σκεφτει και εγω αυτο,και πραγματι μου φαινεται σαν την λυση αναγκης....ισως το επιχειρήσω αν δεν πετυχουν οι αλλες λυσεις σε ευχαριστω επισης flying αλλα και CRX για τις πληροφοριες
  19. 1 point
    4. Αν αλλάξεις κοντέρ θα έχεις πρόβλημα με το ΚΤΕΟ. Θα χρειαστείς βεβαίωση από μηχανικό ότι αλλάχτηκε το κοντέρ στα Χ χιλιόμετρα και να μπορεί να δικαιολογηθει η διαφορά στα χιλιόμετρα...
  20. 1 point
    1. αποσύνδεσε την μπαταρία + επανασύνδεσε τους πόλους μετα απο 10'. Έλεγξε αν ειναι καθαροί, με την ευκαιρία. 2. Ειναι οκ η μπαταρία ? Μπορει να ξεκινα τη μίζα δυνατά ή αγκομαχά ? Πότε αλλάχτηκε τελευταια φορά ? 3. αρχισε να ψαχνεις μηχανικό άλλον, δεν χαλάνε τοσο ευκολα τα κοντερ..
  21. 1 point
    Κάτσε βρε φίλε, ώπα!!! Πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι; Να ελέγξεις τα παραπάνω, όχι να τα αλλάξεις! Γιατί δεν έχει killer switch; Είσαι σίγουρος; Δεν υπάρχει καθόλου ή έχει γίνει παράκαμψη; Τις φισες τις κοίταξες; Οι Κινέζοι δεν φημίζονται για την ποιότητα των επαφών. Γενικά, εδώ ιδέες μπορούμε να δώσουμε. Δεν ξέρουμε το ιστορικό του παπιου, τι χέρι έχει μπει, τι... παντρεματα έχουν γίνει, κτλ. Οπότε είναι δύσκολη η τηλεδιάγνωση. Χρειάζεται από μέρους σου να έχεις κάποιες γνώσεις και να ξέρεις να χειρίζεσαι κάποια εργαλεία. Ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά. Ένα πολυμετρο είναι το ελάχιστο που χρειάζεται για να ξεκινήσεις. Θα πρέπει να ακολουθήσεις όλο το διάγραμμα για να βρεις πού είναι το πρόβλημα. Αλλιώς, αλλάζεις στην τύχη εξαρτήματα και εύχεσαι να το πετύχεις κάποια στιγμή. Γνώμη μου, αν δεν μπορείς να κάνεις έναν έλεγχο σε βασικά πράγματα, πήγαινε σε ένα μάστορα. Πιο φτηνά θα σου βγει. Ήδη έχεις αλλάξει αρκετά και δεν είχες αποτέλεσμα. Φιλικά πάντα!
  22. 1 point
    Καλησπερίζω μετά απο καιρό να ενημερώσω ότι έχει κάνα χρόνο σχεδόν (Δεκέμβριος 2021) που αγοράστηκε CBF1000FA 2012' με 28000χλμ και αισίως πατάμε τα 45000χλμ. Εντυπώσεις σχεδόν μόνο θετικές! Θα γίνει ανάλογο νήμα στο 'Βιος & Πολιτεία' για την αναλυτική παρουσίαση της συμβίωσης με τον 'κρυφό άσσο'! Όρθια, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους!
  23. 1 point
    Στα μηχανάκια των πούστηδωνε και σαδομαζόχωνε; Εχω ένα τέτοιο και το μοντέλο είναι "Dominator". Χμμμμμμμμμ.........
  24. 1 point
    Ναι ρε προφαφώς,ετσι κι αλλιώς αυριο θα περάσω απο τη σχολη οδηγων να ρωτησω τι παιζει.Στη τελική,την απάντηση θα την παραθέσω εδω,ωστε να λυσει την απορία κι αλλών ενδιαφερόμενων. πάντως,η νομοθεσία προβλέπει μέχρι 125cc για το Α1 ανεξαρτήτως άλλων προδιαγραφών,παρολαυτά αμα βρει κανεις εργαλείο για Α1 νομιμο,μαμα, με πανω απο 125cc ας το παραθεσει,θα το εκτιμήσουμε δεοντώς άσχετο αλλα θελω να το ξεκαθαρίσω,δεν εχω καμια ειρωνική διάθεση,ουτε τρολάρω στη κουβεντα....εξάλλου το ανέφερα και παραπάνω
  25. 1 point
    Απο ότι βλέπω οχι δεν μπορείς. Η προϋπόθεση σχετικά με την ηλικία για την απόκτηση διπλώματος Α2 ειναι να έχει συμπληρωθεί το 20ο έτος. https://www.safeway.com.gr/διπλώματα/μοτοσικλέτας/α2/ Οπότε, κάνεις υπομονή για το 2024. Αν θελεις, για σιγουρια μιλησε με μια σχολή οδηγών. Υπόψην, η κατηγορία αυτή ειναι μεχρι 400 κ.εκ. (35 kW - 47 hp).
  26. 1 point
    Θα ξεκινήσεις μαθήματα θεωρητικά και οδήγηση, και θα δώσεις για Α2 όταν θα είσαι 20 ετών +μιας ημέρας. Και εννοείται οτι είναι καλό να βγάλεις Α2, αν σε παίρνει οικονομικά. Ακόμα και να μείνεις στο παπάκι, να μην μπορείς να πας βόλτα κάτι άλλο; Να μην νοικιάσεις κάτι καλύτερο όταν πας το καλοκαίρι διακοπές, να κάνεις το γύρο του νησιού;
  27. 1 point
    Με τις μηχανές των αλλονώνΕ part 5 Ερχεται ένας παππούλης μέ ένα τέτοιο και λέει δεν το παλεύει πια λόγω βάρους. Το το πήρα βόλτα μπας και θέλει το DR. Αλλά δεν μΕ αρεσε. Ουτε γκάζι, ούτε φρένα, και σφηνώνανε τα πόδια μου κάτω απ τα κύλινδρα. Μόνο καλό στοιχείο, ο boxer πως κουνΙεται στο ρελαντι. Και ο παππούς βρήκε το DR "μικρό". Χα.
  28. 1 point
    Από τη στιγμή που οι θερμοκρασίες δεν πέφτουν χαμηλά, κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερα να μην πας σε 4 εποχών, και τα καλοκαιρινά (όπως τα λέμε στο χωριό μου) μια χαρά θα δουλεύουν και θα έχεις και περισσότερες επιλογές.
  29. 1 point
    το φρενο του κινητηρα ειναι που χρειαζεσαι, δε τρως τα φρενα ετσι (βεβαια τρως ιμαντα-καδενα κτλ). προσωπικα, οπως εγραψες πιο πανω, κραταω ροη κοιταω πολυ μπροστα κτλ. δε παταω πολυ φρενο, κοβω με τον κινητηρα κτλ (τα πολυ θετικα της μοτοσυκλετας. αντιληψη-περιφεριακη οραση κτλ. τσουλαω με το αμαξι, εχω δει τι κανει ο βλακας 4 αυτοκινητα μπροστα αρα αφηνω γκαζι αλλα ταυτοχρονα εχω τσεκαρει το Focus ST στο πρατηριο δεξια που ανεφοδιαζεται και την τυπισα που διασχιζει τη διαβαση) η κοπελα συνεπιβατης, εχει μενει "πως το κανεις με ρωταει" ε, τεχνικος Η/Υ ειμαι κανω multitasking @tasos polymeneas το trip καταναλωσης δεν ειναι 100% αξιοπιστο, σωστα μετρας με τα γεμισματα, πολυ καλα εισαι για αυτο το αυτοκινητο. αν δε θες τις ζαντες που σε ειπα (ειναι ακριβες συμφωνω) κοιτα σε ιταλικες αλλα οχι ρεπλικα. στο 100αρικο/ζαντα θα βρεις τιμια επιλογη. εχω autostrata των 110/ζαντα που τις ειχα στο corolla και μετα τις εβαλα στο iggy. τις ειχε γ@μησει ο φαδερ στις ακρες αλλα τις εφτιαξα με στοκο και τις ισιαξα σε μηχανιμα απο τις λακουβες (αριστη ποιοτητα αλουμινιου και πολυ ελαφριες). ρωτα το λαστιχα σου τι μπορει να σε βρει. jr μονο μη βαλεις, δεν αξιζουν τπτ. αμερικανικες Fond 1 και 2 βεβαια, καλυτερα να ρωτησεις τον δικο σου τι μπορει να σε βρει, ας δωσεις 10-20ε/ζαντα παραπανω σε αυτον... δωσε και τις εργοστασιακες σου, αν δεν εχουν χτυπηματα και εχεις λαστιχο με πελμα πανω (χρονολογια δε κοιταει κανεις να ξερεις) βαλτες σε ομαδα στο fb, θα φυγουν γρηγορα και θα βγαλεις 300-350ευρω, δε θα τις χρειαστεις ειναι υπερβολικες.
  30. 1 point
    οπότε και οι δυο μου προτείνετε αυτήν: ΚΕΦΑΛΗ OEM ΚΟΜΠΛΕ HONDA ASTREA GRAND / HONDA SUPRA / LIFAN 110 307ΑΓ (katsantonisteam.gr)
  31. 1 point
    εχω επικοινωνησει με καποιους λαστιχαδες. μεταχειρισμενες δεν παιζουν λενε . θα παρω αλλη μια προσφορα για σετ καινουργια αν καταφερω να τη γλιτωσω με 700-800. καταναλωση το καντραν γραφει 6.1/100 ομως με βαση χιλιομετρα λαμπακι κ λιτρα βγαινει 7-7.3. ειναι φυσιολογικο να χανει το καντραν τοσο; το κανουν και αλλα αμαξια να φανταστω; μενω επαρχια ροδο οποτε βολευει στο θεμα καταναλωσης.. ξερω τα φαναρια υπολογιζω πορτοκαλι κοκκινα, και την ουρα προστα, τους αργους, το που θα φρεναρει ο παραμπροστα. παιζω πολλες νεκρες οπου με παιρνει να τσουλαει, ή με 5η και 2000 στροφες οπου με παιρνει. δινω ροη, οχι ανουσια φρενα και το παταω αντε καμια 1η 2α 3η στο τσακιρ κεφι και σε στροφες αν ειναι αδειο. γενικα πολλους που ακουω και λενε το ταδε "καιει" εχει τυχει να μπω συνοδηγος και τραβαω τα μαλλια μου με το πως οδηγανε. γκαζι ΕΝΩ ΒΛΕΠΟΥΝ κοκκινο στα 200μ και φουλ ουρα και στις 2 λωριδες, ξεχνιονται, πανε πορεια με 4η και 3000 στροφες. μου χει τυχει πολλες φορες συνεχομενες στροφες σε κατηφορα βουνου να ειμαι για κανα 2-3 λεπτα με νεκρα και να ρολαρω απλα με φρενο και παλι ο μπροστα να ειναι πιο αργος γκαζια φρενα και να πηγαινει με 30
  32. 1 point
    Βάλε μια απλή κεφαλή, η CDI έχει μεγάλο χώρο καύσης ώστε να φιλοξενεί τις μεγάλες βαλβίδες, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όταν τη βάλεις σε ένα μοτερ με φλατ έμβολο να σου ρίχνει τη σχέση συμπίεσης, αποτέλεσμα αυτού είναι να έχεις ένα ψόφιο μηχανάκι στα χαμηλά και να αναγκάζεσαι να βάλεις μεγάλο καρμπυρατέρ σαν ημίμετρο. Η CDI για να δουλέψει σωστά θελει “πομπε” έμβολο, εκκεντροφόρο ώστε να εκμεταλλευτείς τις μεγάλες βαλβίδες και φυσικά να πας σε παραπάνω κυβικά.
  33. 1 point
    Εδω εισαι: https://www.car.gr/parts/view/9690533-kefali-oem-koble-honda-astrea-grand-honda-supra-lifan-110
  34. 1 point
    παρακαλω, προσωπικα αυτο θα εκανα. 15αρα ειναι το καλυτερο να βαλεις. φθηνοτερα λαστιχα, πολλες επιλογες και καθεται καλα στο αμαξι. αν το ψαξεις θα δεις πως αυτο κανουν οι ιδιοκτητες Swift Sport (ειτε πανε πιστα ειτε δρομο). το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ καλο στα λεφτα του και δεν υπαρχει αντικαταστατης, με προυποθεση οτι μιλαμε παντα για οδηγηση σε στροφη. το νεοτερο ειναι ακομα καλυτερο. προσωπικα εχω τον προκατοχο ολων, το ignis sport αλλα το εχω παροπλησει δυστυχως. απο ζαντες τι θα εβαζα? speedline, team dynamics, rota. Αγγλικες ολες, απο τις καλυτερες σε σχεση ποιοτητας-τιμης. λαστιχο θα πας σε 195/55-15 το οποιο ειναι κοντα στο εργοστασιακο 195/45-17. αναρτηση αν εισαι για αλλαγη πας σε αυτη αν δεν θες να δωσεις πολλά $$ αλλιως εδω στην koni κιτρινη που σε ειπα ενα ζευγαρι τακακια μπροστα (50ε/δαγκανα), ebc green θα σε προτεινα και εισαι αρχηγος. τις στοκ ζαντες τις πουλας 200/300ευρω, + αν υπαρχουν λαστιχα και αναλογα την κατασταση. οι ζαντες που σε γραφω μαζι με λαστιχα παιζεις γυρω στο 1000αρικο (καινουρια ολα). αν θες κατι φθηνοτερο, φυσικα υπαρχουν επιλογες αλλα θα πρεπει να ψαξω. οσο το ειχα οδηγησει επαιζα στα 11-12λ (παντα flat out), εσυ αν εισαι στα 7 εισαι πολυ καλα. μεση γυρω στα 7 εχει, αλλα πρεπει να προσεχεις λιγακι. εχει κοντο σασμαν για να ειναι "σβελτο" και στριφτερο, αλλα δε βοηθαει καθολου στην οικονομια καυσιμου
  35. 1 point
    Όπως είπε ο Νίκος από πάνω να κοιτάξεις μόνο προς turbo, τα σύγχρονα turbo στις χαμηλές στροφές είναι οικονομικά, εγώ μπορώ να μιλήσω για το Golf 6 που έχω στην κατοχή μου, το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2011 με το CAXA το μοτέρ των 1390 κυβικών και 122PS (90 KW) στην έκδοση Highline. Τα επιπλέον χαρακτηριστικά μπορείς να τα βρεις και στο Ίντερνετ. Τo αυτοκίνητο είναι προσανατολισμένο στην άνεση, όχι ότι δεν μπορεί να στρίψει ή να τρέξει, αλλά ένα GTI και σαν στήσιμο είναι πιο Sport. Για μαμα αμαξι είναι μια χαρά, τα 100 κοντέρ έρχονται σε 9” με δευτέρα στο σαζμαν λίγο πριν τον κοφτη, χαμηλά είναι δυνατό αλλά θα το νιωσεις καλύτερα στις 3000 rpm, στην καθημερινή οδηγηση δεν θα ξεπερνάς τις 2500-3000 rpm, στα ταξιδάκια η κατανάλωση βάση του υπολογιστή που διαθέτει αν παιγαινεις με 110 και 2500rpm είσαι γύρω στα 6 Lt/100km, αν θέλεις να ταξιδεύεις nonstop με 140-150 σκαρφαλωνεις στα 7,5+ lt/100km. Αυτά που διαβάζεις στο Ίντερνετ για την αξιοπιστία είναι εν μέρη ένας αστικός μύθος, ναι όντως οι πρώτες γενιές TSI (Golf 5) των 140 ps είχαν θέμα με καύση λαδιού λόγω των low tension ελατηρίων, τα επόμενα δεν το έχουν. Οι καδένες όντως παρουσίασαν προβλήματα, εγώ στο δικό μου την άλλαξα στα 160Κ χιλιόμετρα για ψυχολογικούς πιο πολύ λόγους, βέβαια κόστισε 1100 ευρώ γιατί άλλαξα πλήρες σετ χρονισμού και όχι μόνο την καδενα που κοστίζει 70 ευρώ, το ακριβότερο ανταλλακτικό είναι το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού, γύρω στα 500 ευρώ. Από κατανάλωση λαδιού στο δικό μου συμπληρωνω 250-300ml στα 10000 km, το αυτοκίνητο το αγόρασα από εταιρία που εμπορευόταν μεταχειρισμένα από leasing, τώρα έχω περίπου 185000 km, μηχανικά είναι οκ αλλά ο ουρανός του όπως τα περισσότερα έχει ξεκολλήσει. Εγώ προτείνω να οδηγήσεις πριν καταλήξεις. Όπως είπε ο Νίκος από πάνω να κοιτάξεις μόνο προς turbo, τα σύγχρονα turbo στις χαμηλές στροφές είναι οικονομικά, εγώ μπορώ να μιλήσω για το Golf 6 που έχω στην κατοχή μου, το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2011 με το CAXA το μοτέρ των 1390 κυβικών και 122PS (90 KW) στην έκδοση Highline. Τα επιπλέον χαρακτηριστικά μπορείς να τα βρεις και στο Ίντερνετ. Τo αυτοκίνητο είναι προσανατολισμένο στην άνεση, όχι ότι δεν μπορεί να στρίψει ή να τρέξει, αλλά ένα GTI και σαν στήσιμο είναι πιο Sport. Για μαμα αμαξι είναι μια χαρά, τα 100 κοντέρ έρχονται σε 9” με δευτέρα στο σαζμαν λίγο πριν τον κοφτη, χαμηλά είναι δυνατό αλλά θα το νιωσεις καλύτερα στις 3000 rpm, στην καθημερινή οδηγηση δεν θα ξεπερνάς τις 2500-3000 rpm, στα ταξιδάκια η κατανάλωση βάση του υπολογιστή που διαθέτει αν παιγαινεις με 110 και 2500rpm είσαι γύρω στα 6 Lt/100km, αν θέλεις να ταξιδεύεις nonstop με 140-150 σκαρφαλωνεις στα 7,5+ lt/100km. Αυτά που διαβάζεις στο Ίντερνετ για την αξιοπιστία είναι εν μέρη ένας αστικός μύθος, ναι όντως οι πρώτες γενιές TSI (Golf 5) των 140 ps είχαν θέμα με καύση λαδιού λόγω των low tension ελατηρίων, τα επόμενα δεν το έχουν. Οι καδένες όντως παρουσίασαν προβλήματα, εγώ στο δικό μου την άλλαξα στα 160Κ χιλιόμετρα για ψυχολογικούς πιο πολύ λόγους, βέβαια κόστισε 1100 ευρώ γιατί άλλαξα πλήρες σετ χρονισμού και όχι μόνο την καδενα που κοστίζει 70 ευρώ, το ακριβότερο ανταλλακτικό είναι το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού, γύρω στα 500 ευρώ. Από κατανάλωση λαδιού στο δικό μου συμπληρωνω 250-300ml στα 10000 km, το αυτοκίνητο το αγόρασα από εταιρία που εμπορευόταν μεταχειρισμένα από leasing, τώρα έχω περίπου 185000 km, μηχανικά είναι οκ αλλά ο ουρανός του όπως τα περισσότερα έχει ξεκολλήσει. Εγώ προτείνω να οδηγήσεις πριν καταλήξεις.
  36. 1 point
    Αυτο που ζητας μπορει να το κανει μονο ενα τούρμπο αυτοκίνητο, οπότε κοοτα προς τα εκει.
  37. 1 point
    Μετά από 1 χρόνο που έχω σε Corsa C τα crossclimate και με δεδομένο ότι είναι ένα αργό αυτοκίνητο και η χρήση του είναι ως εργάτης μέσα στην Καβαλα και λίγο παραέξω, θα πω κάποια πράγματα που έχω παρατηρήσει. Δεν κάνει για σπορ οδηγηση σε στροφιλικι, θα πας γρήγορα αλλά δεν είναι το λάστιχο που θα κρατήσει στο δρόμο ένα “φτιαγμένο” αυτοκίνητο, προειδοποιεί και σου δείχνει μέχρι που είναι τα όρια του, το καλοκαίρι δεν είναι η δυνατή του εποχή, το κρυο και η βροχή δεν τη φοβάται καθόλου, έχω παει και χωματόδρομο χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα, σε χιόνι ακόμα δεν τα έχω δοκιμάσει, ο λόγος που τα επέλεξα είναι καθαρα για την ασφαλεια που παρέχουν το χειμώνα, το αυτοκίνητο δεν το πάω πάνω από 120-130 για να μπορώ να δώσω εικόνα σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Θα τα έβαζα ξανά στο ίδιο ή ίδιας χρήσης αυτοκίνητο, γενικά επιλέγω λάστιχα απο κατασκευαστές που είναι στο πάνω ράφι, μια φορά πήγα σε θυγατρική και το μετάνιωσα.
  38. 1 point
    Βρέθηκε κάτοχος Viking city tech 2 εδω, με χρηση 4 ετων και τέρμα ικανοποιημενος με την απόδοση / τιμή. Ίδια ζάντα, μικρότερο πλάτος, φορά 175 αντι 185 που θελω. @Mi_ka επιβεβαιώνονται όσα είπες, και πλέον ψάχνω διαφορές ανάμεσα στα Four tech vs City tech, ωστε να μπορω να σχηματισω καλυτερη γνώμη στην επιλογη (αν κατσει τελικα η μπίλια στα Viking).
  39. 1 point
    ναι οκ, οι δείκτες ειναι ...δείκτες. Περνανε απο καποια τεστ έγκρισης και λαμβάνουν τον δεικτη κλπ. Αν συνδυάσει κάποιος ΚΑΙ τα ratings αξιολογησεων κατόχων, υποτίθεται οτι εχει κάποιον μπούσουλα για αγορά. ΟΜΩΣ πολυ πιθανό να την ''πατήσει'', διότι και οι 2 παράμετροι ειναι κάπως αεριτζίδικες ΙΜΟ. Η γνώση που έχουμε ως αναβάτες, ΜΑΣ βοηθά να επιλέγουμε ΚΑΙ λάστιχα για 4τροχα. Και περισσότερο θα δωσω βάση στα γραφόμενα κάποιων κατόχων πχ. @Mi_ka (που γραφει χρονια εδω μεσα) παρά σε κάποιες εντελως άγνωστες αξιολογησεις που βρίθει απο δαυτες το νετ. Βεβαια, δεν μπορει όλοι που αφηνουν αξιολογησεις να λένε μπούρδες ,αλλά η κρίση ειναι τέρμα υποκειμενική και υπεισέρχονται άγνωστοι παράγοντες οπως τα συνολικά διανυόμενα χλμ/ετος, το φορτίο που φερει το οχημα, το πορτοφόλι του καθενός, το οδόστρωμα στο οποίο κινείται, οι ταχύτητες που διατηρεί = στυλ οδηγησης, χάος με λιγα λόγια. Για τα πιο οικονομικα λάστιχα, ειναι πάλι το γνωστο πρόβλημα με το βρεγμενο όπου ΚΑΤΙ λειπει απο τη γόμα και γλυστρα μετα απο 6 μηνες. ΚΑΙ εδω, η μοτό ΜΑΣ βοηθά, διότι γνωριζουμε απο 1ο χέρι την κρυάδα στον αυχένα, οταν ψαρεύει το μπροστινό. Σιγουρα δεν ξοδευουν στο RD, και αυτο αντανακλά στην τιμη + ποιότητα. Πχ. τα Primacy 4 που φορώ μπροστά ειναι του '19 απο τον προηγούμενο κάτοχο (το εχω στην κατοχη μου κάνα χρόνο) και με τα χλμ απο το ΚΤΕΟ που καταγραφονται πλέον, εχουν συνολο απάνω τους κάνα 50Κ. Η Μισελεν διατυμπανιζει για ΑΥΤΟ το λάστιχο, οτι και μετα την τριετια συνεχιζει να κραταει σωστα. Πράγμα, που το διαπιστωνω καθημερινά. Οπότε ειναι αναμενομενο να εχει 80-100ε το τεμάχιο.
  40. 1 point
    Ηταν η πρώτη επίσκεψη της διοίκησης της ΚΤΜ στο εργοστάσιο της Gasgas. Λάστχα αναμένα, κούκλα με αγωνιστικη φόρμα της ΚΤΜ στο ρόλο του Ιούδα την ανάστααη, κι απο κάτω πανώ THIS IS NOT YOUR HOME KTM
  41. 1 point
    εννοειται πως δε παιζει ρολο το παχος του τακακιου στην αντοχη τιμιο το ferodo που εβαλες, αλλα btw μια χαρα το βλεπω σα παχος 3.500 για πισω τακακια? αν δεν αλλαξες 2φορες λαστιχο μεσα σε αυτα τα χλμ (δικαιολογειται μονο αν φρεναρεις 100% με το πισω για να μπλοκαρει παντα ο τροχος) ειναι παρα μα παρα πολυ λιγα. σε gsxr 600 αλλαξα τα στοκ πισω τακακια στα 25-27κ, εβαλα galfer χρυσα (κλασικη λυση 22-25ευρω) και ειχανε πανω απο μιση ζωη στα 55κ που παρατησα το μοτο.
  42. 1 point
    Όχι. Αντί να πάρεις τηλέφωνο εκεί που το αγόρασες πριν 2 ημέρες θεωρείς καλύτερο και γρηγορότερο να εγγραφείς στο mybike και να ποστάρεις για τηλεδιάγνωση από τις στρατιές μέντιουμ της SYM που διαθέτουμε. Πήγαινε το άνθρωπε μου αμέσως εκεί που το αγόρασες, καινούργιο είναι. ELEOC!!! ex lineage II player.
  43. 1 point
    Πάντως σε κόβω για τρελό μηχανόβιο
  44. 1 point
  45. 1 point
    10+ χρονια που ασχολουμε επαγγελματικα με μοτοσυκλετες ποτε δεν εχω δει ενα να εχει χαλασει επειδη καποιος το σβυνει με το ενα η με το αλλο τροπο
  46. 1 point
    Αντε πάλι Σαρακάκης. Ο μεγαλύτερος καραγκιώζης. Ξέρεις πόσος κόσμος δεν αγοράζει HONDA γι΄αυτό το λόγο;;; Όλοι εκει μέσα θέλουν
×
×
  • Create New...