Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/04/2021 in all areas

  1. 30 points
    Δεύτερη καραντίνα λοιπόν, το δίπλωμα Α2 στα χέρια μου, η φαγούρα της αναβάθμισης ήδη είχε ξεκινήσει να με τρώει... Νεανίας ακόμα με το αίμα να βράζει, λέω στον εαυτό μου "θα πάρεις ένα μεγάλο 4Τ SM προτού μεγαλώσεις και πας σε μαούνες, να το ευχαριστηθείς! ". Ξεκινάω λοιπόν να κοιτάω αγγελίες στο car με τις ώρες... Βλέπω εκεί 625/640 KTM και λοιπά, ωραίο μηχανάκι λέω θα είναι, θα έχω και τις φορτωτικές μου, θα είμαι και λίγο κυριλέ. Βέβαια, λόγω youtube και λοιπών επιρροών πάντα είχα όνειρο ένα ελαφρύ πραγματικό supermoto. Και έρχεται η πέτρα του σκανδάλου ο @Denzo, κάτοχος άλλου πριονιού από εκεί κι αυτός, και ξεκινάει να με παρασέρνει στο dark side. Δες αυτό, και εκείνο, race bred μηχανάκια, θα γουστάρεις 120 κιλά, ίδιο βάρος με το 125 θα είναι! Παρασέρνομαι και εγώ, λέω αυτό ήταν θα πάρεις το "καθαρό" που γουστάρεις. Οι 3 επιλογές ήταν : SXV, FS 650 , και SMR 510. To SXV αν και είναι ένα όνειρο και θα έμενα στην οικογένεια, έφυγε νωρίς απτη λίστα εξαιτίας της ακριβής συντήρησης και του πολύπλοκου μοτέρ. Το FS 650 έφυγε δεύτερο, κυρίως λόγω δύναμης για κάποιον άπειρο όπως εγώ, σπανιότητας, αλλά και επίσης αυστηρού service schedule. Τι μένει λοιπόν, το 510... Ξεκινάω να ψάχνω car, λίγες οι αγγελίες, ειδικά για τα 08+ που κοιτούσα εγώ επειδή μου άρεσαν πιο πολύ εμφανισιακά. Δεκέμβρης ακόμα τότε, να έχω βρει ένα μηχανάκι που θέλω να δω από κοντά, αλλά με λοκνταουν να παρατείνεται μονίμως και την απαγόρευση μετακινήσεων, δεν μπορούσα να το τσεκάρω από κοντά και για 3 μήνες κοιτούσα τα ταβάνια και προσπαθούσα να το βγάλω από το μυαλό μου. Φτάνει Μάρτιος, ανεβαίνω Κομοτηνή, πλεόν σε απόσταση αναπνοής από το μηχανάκι, βουρ στο ΚΤΕΛ να πάω το δω από κοντά. Βλέπω επιτέλους το μηχανάκι in person, κάνω και ένα test ride, ε και εκεί έδεσε το γλυκό, τι αρρώστια σκέτη είναι αυτό σκέφτομαι μέσα μου, όσο και να έμοιαζε με το δικό μου, η οδηγική εμπειρία ήταν ΠΟΛΥ διαφορετική. Γυρίζω Κομοτηνή, συζητάω τα διαδικαστικά με την οικογένεια, φτάνει απρίλιος και αφού παίρνω την έγκριση, κράνος στο χέρι, κτελ και πάμε για μεταβίβαση. Καθώς είμαι απίστευτα γκαντέμης, την μέρα που πήγα να πάρω το μοτο ο έβρεχε από τις 9 το πρωί ασταμάτητα, αλλά εγώ από εκεί δίχως 510 δεν έφευγα. Υπομονή λοιπόν, ολοκληρώνεται η διαδικασία της μεταβίβασης, και με το που βλέπω ότι ο καιρός ξανοίγει για λίγο, λέω ή φεύγεις τώρα ή θα κοιμηθείς εδώ . Κράνος, μπουφάν, φουλάρισμα το και επιστροφή στην Κομοτηνή, καβάλα στο 510. Μετά από οοοολη αυτή την ιστορία λοιπόν, είμαι πλέον ιδιοκτήτης ενός Husky SMR 510 2008. Το μηχανάκι θα είναι ongoing build για μένα, αλλά στη διάρκεια του καλοκαιριού θα το φέρω ακριβώς στα μέτρα μου όπως το θέλω στο μυαλό μου. Το σημαντικό και αυτό για το οποίο είμαι χαρούμενος, είναι πως είναι ένα γνήσιο SMR με τα φρένα, το στήσιμο και τις αναρτήσεις ενός σωστού SM. Υ.Γ. Εδώ να ευχαριστήσω πραγματικά τον @Denzo, για τις ατελείωτες ώρες βοήθειας και πληροφορίες. Ό,τι και να πω είναι λίγο, ξέρει αυτός.
  2. 18 points
    Οι κατασκοπευτικές ικανότητες του κλαμπίνου νομίζω χτύπησαν ταβάνι! Ναι ο καινούριος κάτοχος του 2021 Tuono V4 Factory είναι όντως ο @Wolf1138. Καλορίζικο, καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!
  3. 17 points
    Έπειτα απο 2 χρονια σε ακηνισια και μετα απο 6 μηνες που το μοτο ειχε ξεμονταριστει για εργασιες συντηρησης φτασαμε στο σημειο που.... τη βαψαμε!!! Απο δω και περα και μια βιδα τη βδομαδα να βαζω καποια στιγμη θα τελειωσει. Το Προγραμμα εχει καλο καθαρισμο περιφεριακων και λιπανση, θα μπει και νεο σετ πλαστικων, αυτοκολλητα ντεποζιτου, καλυμα σελας και οτι αλλο ψηλικο χρειαστει. Να ευχαριστησω τον @ΜιχαληςΑ που μου εδωσε τα φωτα του για την επιλογη του ασταριου, πραγματικα πολυ καλο και ευκολο στον ψεκασμο του.
  4. 16 points
    Βόλτα και πεζοπορία στο φαράγγι Σκάλας.
  5. 14 points
    Μου "σηκώθηκε" μετά από καιρό. μάλλον πάμε για πριαπισμό Στην υγεία σου δάσκαλε. (Ξέρεις εσύ).
  6. 14 points
    Μετά από πολλούς μήνες πήγα για "προπόνηση". Πολύ σκουριασμένος...
  7. 13 points
    @Ratamahattaπάλι καλά που δεν είχες χειρότερα. Τελευταίο να είναι. --- Η οδύσσεια του κατέμ μου, έφτασε επιτέλους στο τέλος της... Πέρυσι, αρχές του έτους, έληξε η εγγύηση και μπήκα στην πρίζα να το σκαλίσω. Έβγαλα καταλύτη, του έβαλα ένα DNA φίλτρο στο μαμά φιλτρόκουτο. Όλα καλά. Το πήγα για μια δυναμομέτρηση και έβγαλε τα παρακάτω: Εντάξει μια χαρά όλα ωραία και καλά. Μετά μπήκα πάλι στην πρίζα και μια μέρα βλέπω αυτό: Με συνοπτικές διαδικασίες, το παραγγέλνω, μου έρχεται το βάζω πάνω, παραγγέλνω και ένα PCV, το βάζω και αυτό πάνω και λέω τώρα είμαστε κομπλέ, πάμε να το ρυθμίσουμε. Κανονίζω με ένα μαγαζί στον Υμηττό, το πηγαίνω από εκεί, μου λέει φιλαράκο το wideband είναι 18mm, οι μούφες στους λαιμούς σου είναι 12, δεν κάνουμε δουλειά. Έντάξει λέω, νο πρόμπλεμ. Βγάζω λαιμούς, πάω στον παπαγιάννη, του λέω βγάλε μου τις μούφες αυτές, και βάλε μου 18mm για να πάω να το ρυθμίσω. Εντάξει φιλαράκι, περίμενε λιγάκι...σε 20 λεπτά έρχεται πάλι πίσω, έτοιμος... Βάζω τους λαιμούς στο μηχανάκι και πάω όλο χαρά στο μαγαζί πάλι για να το ρυθμίσω το ρημάδι το PCV επιτέλους. Όλα αυτά τώρα, όποτε θα περιγράφω κάτι, φανταστείτε μια διαφορά 1-2 ΣΚ ανάμεσα σε κάθε εργασία, γιατί καθημερινές δεν προλαβαίνω να κλάσω από τη δουλειά, οπότε ότι εργασία γίνεται στο μηχανάκι γίνεται αποκλειστικά ΣΚ. Πάω που λέτε στο μαγαζί, ο πίσω κύλινδρος κομπλέ, στον μπροστά, η μούφα είχε μια μικρή κλίση προς τα μέσα και έβρισκε στο μοτέρ. Φιλαράκι μου λέει πάλι, δεν γίνεται δουλειά. Το κέρατό μου. Πάλι πίσω. Βγάζω λαιμούς πάλι, ξαναπάω παπαγιάννη, λέω άσε τη μούφα εκεί όπως είναι και βάλε μια δεύτερη στο πλάι. Εντάξει φιλαράκι, περίμενε λιγάκι...σε 10 λεπτά έρχεται πάλι πίσω, έτοιμος... Ξανά οι λαιμοί πάνω και πάω όλο χαρά στο μαγαζί πάλι για να το ρυθμίσω το ρημάδι το PCV επιτέλους. Εν τω μεταξύ, επειδή οι λαιμοί έγιναν ελβετικό τυρί, βρήκα ένα σετ μεταχειρισμένουν από θείο μπέη. Έχονται, τους καθαρίζω, τους γυαλίζω και λέω με το που το ρυθμίσω θα τους κάνω τράμπα γιατί κρίμα είναι το μωρό μου να είναι με αυτούς τους λαιμούς πάνω. Πένα, καλύτεροι και από καινούριοι. Φιλαράκι, έχουμε πρόβλημα, χάλασε το δυναμόμετρο. (πολλά καντήλια...) Από ένα σημείο και μετά, το επεισόδιο γίνεται PG18, γιατί μπήκε και ο κορωνοϊός στη μέση, ο dynojetάς, κάτι έπαθε με τη μέση του... Για να μην τα πολυλογώ από πέρυσι το γενάρη φτάσαμε στο πριν 2-3 βδομάδες. Έβγαλα τελικά το PCV από πάνω και πήγα στον @tre για να βάλει επιτέλους ένα τέλος στο μαρτύριό μου και να μου ρυθμίσει το μηχανάκι με φλασάρισμα στην ECU. Δι εντ.
  8. 13 points
  9. 11 points
  10. 10 points
    Την Κυριακή βόλτα στο Μονοδένδρι Επίσης τελείωσα την μίνι βαλίτσα για τα απαραίτητα στο πλάι τις προηγούμενες μέρες που είχε βροχές και κρύο...
  11. 10 points
  12. 10 points
    Μια αλλαγή λαδιών να πάρει τα πάνω της
  13. 9 points
    Μια βόλτα προς το ανατολικό Πήλιο Ο δρόμος απο Πινακάτες προς Άγιο Βλάσιο έχει εθιστικές στροφές πραγματικά. Επίσης η άσφαλτος είναι εξαιρετική σε αυτό το μέρος!
  14. 9 points
  15. 9 points
    βελτιωση για τον μικρο μου ερωτα απο την κορυφη εως τα νυχια!!! μεχρι το πασχα πιστευω θα εχω και τα υπολοιπα για να μπορεσω να την πιασω σιγα σιγα.
  16. 9 points
    Κάτι ματσαμπλικα στο συμπλέκτη ήθελε μωρέ. Νταξει το φτιάξαμε. #stmslipertime
  17. 8 points
    βρηκα λιγο χρονο και καθαρισα γραναζι-αλυσιδα-ζαντα. ωραιο χρωμα εχουν
  18. 8 points
    Πήγα προς Άνω Κερασιά. Δεν είχα πάει ποτέ προς τα εκεί και ήθελα να δω πως είναι το μέρος. Δεν το μετάνιωσα καθόλου! Ο Πουριανός Σταυρός στα αριστερά. Η κορυφή του βουνού στα 1610μ. Και μπήκαμε και χώμα! Αυτό εδω σε βγάζει προς το δάσος Φλαμπουριάς Με θέα τις ψηλότερες κορυφές του Πηλίου απο πίσω. Απο εκεί φαίνεται και ο αγροτικός δρόμος απο Κουκουράβα προς καταφύγιο άγριας ζωής Σαρακηνού. Θα δοκιμάζω πιο συχνά το χώμα. Μου άρεσε!
  19. 8 points
  20. 8 points
    Μπουρδέλο TPS μου έχεις βγάλει την παναγία, γαμώ την kawasaki και τα υπερκυβισμένα σκούτερ της. 1,5 μήνα στο συνεργείο το 1300 (έκαναν και άλλες δουλίτσες) αλλά το πήγα περισσότερο για τα σβησίματα. Τα έκανα τράμπα με το μικρό προχθές (ήθελε και αυτό σέρβις) και τώρα σβήνει πιο συχνά μπουχουχου Το απόγευμα έχει πάλι τράμπα, θα πάρω το μικρό που δεν χαλάει ποτέ αφού έτσι κι αλλιώς δεν το είχαν ξεκινήσει. Επίσης γαμώ τα multimixer και τα τρικίλυνδρα πουστρομυγάκια. Ο @innova 04 μου έταξε χρώμα Seiko blue για να την βάψω στο αντίστοιχο χρώμα λιμανιού Κατάκολου. ΥΓ τα μπινελίκια παραπάνω πάνε προκαταβολικά στους μικροτσούτσουνους πισογλέντηδες που περιμένουν στην γωνία για να με γλεντήσουν. Λόβε γιου ολ μπόρα είναι θα περάσει.
  21. 7 points
    Ο @klab Ducati V4 SF. Τι κερδίζω ;
  22. 7 points
    Νεστορα πες μας ολη την αληθεια.. εχεις παρει ZONTES και δεν ξερεις πως να μας το πεις...
  23. 7 points
    Ρε φίλε να μην μου έχεις ανοίξει τα μάτια 10 χρόνια νωρίτερα. Με τα παλιοΧΤ μόνο κάτι χοντρές μου κάθονταν, μέχρι που μια μου έσπασε σπείρα στην πίσω ανάρτηση και είπα καλύτερα μπακουρης παρά να λύνω για ελατήρια κάθε 3 μήνες. Χαίρομαι που γουστάρεις την μηχανή σου αλλά κόψε κάτι. Με 4.500€, το 2017 αγόρασα Hayabusa σε υπεραριστη κατάσταση. Τότε βρήκα γκόμενα με σκουλαρίκι στο φρύδι και τατουάζ φιογκακι στα μπούτια. Άστο σε λέω, άλλο πράμα.
  24. 7 points
    Λέτε μαλακίες.... Μηχαναρα το tdm 900 το 2021 .... Γκόμεναρα πίσω που δεν θα έχετε ποτέ... Αντικειμενικά πανέμορφη... 2 κ σε μετατροπές αναρτήσεων ... The gift that keeps on giving ένα πράμα
  25. 7 points
    Σκέφτομαι τι ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ παίρνεις με 5000 ευρώ, βασικά με 5000 ευρώ παίρνεις ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ και με λίγο ψάξιμο παίζει να σου μένουν και λεφτά , αλλά από την άλλη, στα λεφτά του ο καθείς κάνει αυτό που θέλει ο ίδιος και κανένας άλλος. Καλοτάξιδο το λοιπόν.
  26. 7 points
    Update: Τίποτα δεν πειράχτηκε τελικά. Το λάθος μου ήταν το καλώδιο που έφευγε απο τον Αρνητικό πόλο της μπαταρίας ακουμπισμένο στην εξάτμιση καθώς δεν είχα καλύτερο αγωγό αρνητικού φορτίου κοντά, (πρίν ήταν η μίζα που ακούμπαγε πάνω στο μοτέρ) εκεί που το ακουμπούσα αρχικά δεν έκανε καλή επαφή μαλλον λόγο επικαθήσεων, και αφού βρήκα ενα καθαρό σημείο εντός εξάτμισης, επιασε, και ξαναζωντάνεψε, είναι η 3 ή 4η μεγάλη ήτα που τρώω την τελευταία βδομαδα, και εχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα: Όταν κάνεις rebuild πρέπει να : 1) Είσαι ξεκούραστος, 2) Να μην κάνεις βιαστικές κινήσεις 3) Να έχεις καφέ (ή μπύρα) 4) Να κάνεις ένα ένα βημα- μέρος ώστε να μήν μπερδεύονται τα εξαρτήματα - βίδες 5) Να έχεις καλό φωτισμό 6) Να έχεις μεγάλο και λειτουργικό χώρο Εμενα μου έλειπαν 4 απο τα 6 οπότε κάπου καπου απλα ετρογα χρόνο για το τίποτα. Αισίος, φτάνουμε στο τέλος(?) μιας περιπέτειας καθώς σήμερα, Σάββατο, 10/04/2021 με πείρε η Γενική Ταχυδρομική ότι έχω δέμα. Πάω, το παίρνω σαν μωρό στα χέρια μου και πάω σπιτι. Λόγο χρόνου θα τα βάλω απο αυριο πάνω, αλλα τουλάχιστων ξέρω ότι το σημαντικότερο πακέτο ήρθε. Αν επιτρέπετε, να σας συσπήσω την εταιρία ανταλλακτικών CMS, η οποία με έσωσε. Βρήκα σπάνια ανταλακτικά σε καλές τιμες συγκριτικά με το εργοστάσιο της Honda, κάποια βεβαια μετ/ενα αλλά σε καλή κατάσταση. Οπότε για να συνοψήσω: 1) Βάζο τα καινούργια ανταλακτικα στο μοτερ/σκελετο 2) Δένω μοτέρ 3) κάνω σταυρό 4) το δοκιμάζω ότι παίρνει μπρος, 5) Εγκαθιστώ στο πλαίσιο 6) Περιμένω πλαστικά Παρακάτω θα δείτε το τελικό install του κοντέρ. Η κύρια πλεξούδα έχει ντυθεί με αυτοβουλακνιζόμενη ταινία. η στήριξη του κοντέρ γίνεται πάνω στην μάσκα με 2 λαμες, οπου στην άλλη ακρη εχουν μια κοινή τρύπα, οπου μπαίνει η βάση του κοντέρ, και μια λάμα απο την βάση του σκελετού με ενα γάμα στο σημείο που ενώνονται τα αλλα 2 λαμακια οπως φαίνεται στην 3η φωτογραφία. Χρειάστηκαν αλλαγές στην κύρια βαση του κοντέρ ώστε να κατέβει προς την κλειδαριά και να κουμπώνει το πλαστικό της μασκας. Είναι πολύ σταθερο, μένει να δειξει στο άναμμα αν τρίζει. ( υλικά 2 γωνίες απο πρακτικερ, βίδες Μ3 νομιζω, με ροδέλες και παξιμάδια, τρυπάνι και σπρέι βαφής μαύρο. Για την καλωδίωση, ταινία αυτοβουλκανιζόμενη, μακαρόνι θερμοσυστελόμενο και καλαι (και λίγα καντίλια).
  27. 6 points
    Ωραια μηχανη και ωραια φωτογραφηση. Σχετικο, ασχετο... Ειμαι ο μονος που βλεποντας μηχανη του 2011 στο μυαλο μου την εχω για "καινουρια"; Φταιει που το 70% των αγγελιων για μηχανες ειναι απο τη γνωστη πενταετια 2003-2007, οποτε ο,τι πιο προσφατο απο αυτο ο εγκεφαλος το καταγραφει αυτοματα ως "καινουριο"; Η γενια του "ψαχνω μηχανη με 3000€", γαμω την κριση μου...
  28. 6 points
    https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/312434239-husqvarna-sm-630 Ωραίο πολιτικό λέμε.
  29. 6 points
    2φορες το χρονο το πλενω, και τις 2 βρεχει μετα
  30. 6 points
    Με έβγαλε ο δρόμος από την τοπική Aprilia και σταμάτησα να δω αν έχουν το RS660 στην βιτρίνα. απ' έξω άραζε η κυρία. Μόνο για γατόνια αναβάτες η Streetfighter V4.
  31. 6 points
    Βολτιτσα γιατι λογω κακοκαιριας εβλεπε μονο πολυκατοικιες. Το σαββατο η πρωτη διαδρομη με πολυ χωμα και ευτυχως προλαβα την βροχη και δεν πετυχα λασπες. Κυριακη η δευτερη απτην οποια εχω μονο βιντεο δυστυχως.
  32. 6 points
  33. 6 points
    Πολύ καλημέρα :) Παρακολουθώ εδώ και καιρό το φόρουμ και με έχει βοηθήσει με πολλές πληροφορίες αλλά δεν είχα γραφτεί ποτέ διότι δεν είχα μηχανή στην Ελλάδα. Μένω στο εξωτερικό και κατέχω εδώ και 3 χρόνια ένα bandit 600 του 97 με 40κχλμ στο οποίο έχω δοκιμάσει να αλλάξω κάποια πράματα αλλά δεν πήγε όπως το ήθελα, το δουλεύω ακόμα. Τώρα είναι επίσης να παρω ένα zx6r και να το αφήσω στο σπίτι μου στην Ελλάδα μέχρι να μπορέσω επιτέλους να ξαναεγκατασταθω στην Ελλάδα, 3 με 4 χρόνια λογικά. Αυτά για μενα, θα προσπαθήσω να βοηθήσω κι εγώ αλλά άτομα με την εμπειρία που απέκτησα και να είμαι ένα σωστό καλό μελος του φόρουμ :) Καλή σας μέρα σε όλους
  34. 6 points
    Αυτοσχέδια βάση αλουμινίου για την μπαγκαζιέρα.
  35. 5 points
    Τι λες μωρή κουράδα; Δεν μου το έχει πει κανένας αλλά έχει ειπωθεί στο mybike πριν μπόλικες ημέρες. Δεν θυμάμαι ποιος το είπε και μετά από 2-3 ημέρες το έβαλε ο Ζώης σαν άβαταρ. Αλλά......
  36. 5 points
    Της άλλαξα τα λαδακια το φίλτρο λαδιού. Της άλλαξα τα μπουζί. Όπως και παραφλου άδειασα το παλιό και έβαλα φρέσκο. Φίλτρο αέρος καινούργιο για να παίρνει ανάσες. Εξαέρωση και υγρά φρένων μπρος πίσω. Και τακάκια μπροστά.
  37. 5 points
    @The Dread Rider Προδότη των 2Τ. Κυλισες στην άλλη πλευρά Καλορίζικο φίλε! Υγ. Τι νέα μόδα είναι αυτή, αντί να ανοίγουν θέματα στα ευχάριστα να γράφουν εδώ και να ψάχνουμε να βρούμε τι και πως. Δεν μπορούμε να πούμε ένα καλοσούζοτο και καλοστριφτο σαν άνθρωποι.
  38. 5 points
    Μπορούμε να γράφουμε τι κάναμε για τη μηχανή του αλλουνού; Ναι; Ωραία. Σήμερα βοήθησα ένα KLR650 που έσταζε βενζίνη απο το ρουμπινέτο. Το οποίο ρουμπινέτο είναι με υποπίεση, και έχει χαλάσει προ πολλού το σύστημα που ανοίγει με υποπίεση, δεν ασχολήθηκα μ αυτό. Ένοχο ήταν το o-ring που φαίνεται στη φωτο. Το ωραίο ήταν που βρήκα σετ o-ring και βίδες από ΧΤ600 που ταιρίαξαν ακριβώς. Άλλαξα και το επίπεδο λάστιχο που είναι μέσα στο ρουμπινέτο. Με 10 ευρώ.
  39. 5 points
  40. 5 points
  41. 5 points
    περαστικα! παρομοια φαση οταν επεσα με το 250 απο lowside. σε δρομο που γνωριζω αριστα, πηγαινα πολυ σβελτα για τα δεδομενα των συνθηκων οπου μια γραμμη λαδιου στο apex με εφερε στο παρακατω αποτελεσμα. απλα εβγαλα μερος του εξοπλισμου που παντα φοραω και τον πεταξα στον καδο. υγ. απο οτι καταλαβα και μου ειπαν φιλοι, ενα ειναι σιγουρο, πετυχα το τελειο apex
  42. 5 points
    Καλα ρε παιδια μην τα δραματοποιουμε τα πραγματα, ενα διαστρεμμα επαθε ο ανθρωπος. Διαστρεμμα επαθα περσι στραβοπατωντας ενω κατεβαινα απο το πεζοδρομιο. Κατα τ'αλλα μηχανη ειναι και θα πεσει. Στο στροφιλικι, στην πιστα, πηγαινοντας στη δουλεια, στο πεζοδρομιο παρκαρισμενη. Οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται. Ποια βλεπεις δηλαδη ρε συ Γιωργο; Τα διαστρεμματα; Ή μηπως δεν ξερεις εσυ ατομο που εχει τραυματιστει πολυ πιο σοβαρα στην πιστα. Εκει δεν τρεμεις; Αντε, χαλαρωστε λιγο... Σε φορουμ για μηχανες ειμαστε. Λες και ακουω τη μανα μου.
  43. 5 points
    Η μπιέλα χτυπάει και με τη μαμά λάμπα
  44. 5 points
    Κάτι που στα περισσότερα reviews έχει περάσει στα ψιλά Η σέλα του συνεπιβάτη αφαιρείται και αφήνει μια επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης, ότι πρέπει για να δέσεις ένα σακίδιο για solo εκδρομές. Αφού θα βγάλουν που θα βγάλουν έκδοση Touareg πέρα από την Tuono, δεν αναγεννούν και το Futura;;;
  45. 4 points
    Ανακάλυψα τον λόγο που κάπνιζε το προστατευτικό της εξάτμισης μετά από μεγάλες βόλτες, καθάρισα το τελικό και πρόσθεσα ένα ακόμα πράγμα στο to-do list :
  46. 4 points
    1032 χιλιομετρα : Ανεμοκαλυψη: στο 1.80 ο αερας χτυπαει στην κορυφη της ζελατινας του κρανους. λιγακι ενοχλητικο αλλα παλευεται. Αναρτησεις: ιδιες με το r310, το "naked" μοντελο της κατηγοριας αυτης οποτε στην ασφαλτο ανταποκρινεται οσο πρεπει στις αναγκες μου και μου δινει να καταλαβω που ειναι το οριο. στο χωμα ομως δυστυχως προσφερει μονο πονο και φοβο. πονο οταν ειμαστε δυο ατομα καθιστα και φοβο οταν μονος παω για λιγο off-roading. σασμαν: οι ταχυτητες μπαινουν ευκολα και με σιγουρια και ακομα και η νεκρα ειναι σχετικα ευκολη να βρεθει. σε σχεση με ενα καλοσυντηρημενο xt που εχω οδηγησει ειναι πολυ πιο βουτυρενιες οι αλλαγες. ταχυτητα: τελικη δεν εχω βρει ακομα αλλα στις 8500 στροφες η μηχανη ειχε φτασει τα 135(κοντερ). στις 7000 στροφες τα 120 νμζ ειναι αρκετα βολικα χωρις να πιεζεται ο κινητηρας ελαστικα: της cst καλα και σε ασφαλτο και σε χωμα αλλα στη βροχη πολυ χαμηλο οριο δεν μπορεις να ξεχαστεις και να πιεσεις πρωτο σερβις 30€
  47. 4 points
  48. 4 points
    Δε μιλάς καλά... Νε τι έπρεπε να ρωτήσεις.
  49. 4 points
    ΠΑΤΕΡΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ; ΔΕ Σ ΑΚΟΥΩ ΚΑΛΑ
  50. 4 points
×
×
  • Create New...