Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 15/05/2024 in all areas

  1. 4 points
    Γεια σε όλους! Σήμερα έκατσα ασχολήθηκα με την κεφαλή από το μηχανάκι. Καθαρά και μόνο στα πλαίσια του ότι θέλω να ασχοληθώ μόνος μαζί του, και μιας και όταν αλλάχθηκε το κυλινδροπίστονο, τον Φεβρουάριο, δεν έγινε κάποια περιποιήση στην κεφαλή του μοτέρ. Οπότε είπα να το ανεβάσω και εδώ σαν οδηγό για να βοηθήσω όποιον τυχόν θελήσει να ασχοληθεί μόνος του. Εννοείται πως αυτή η δουλειά γίνεται με ΚΡΥΟ κινητήρα και γενικά ποτέ δεν σκαλίζουμε και ξεκινάμε τα λύσε-δέσε με ζεστό μοτέρ. Λοιπόν ξεκινάμε! Για αρχή θα χρειαστεί τα πλαϊνά πλαστικά, την εξάτμιση και τον ψεκασμό (καρμπυρατέρ στην δικιά μου περίπτωση). Έπειτα αφαιρούμε τα καπάκια βαλβίδων όπως και το καπάκι του εκκεντροφόρου, με ένα κλειδί 8mm Λύνουμε την βίδα-"παραθυράκι" του βολάν στα πλάγια πάνω από το φίλτρο λαδιού (17mm κλειδί) και γυρνάμε την μηχανή μέχρι να βρούμε το Τ. Αν δεν έχουμε αρκετά μακρύ καρυδάκι για να φτάσουμε στο βολάν, μπορούμε να βάλουμε 4η και να γυρίσουμε σιγά σιγά (προς τα μπροστά προφανώς) την πίσω ρόδα και μαζί της γυρνάει και ο κινητήρας. Έτσι φέρνουμε το πιστόνι στο ΑΝΣ και θα μας βοηθήσει αργότερα στον χρονισμό, έστω ώστε να μην παιδευόμαστε άσκοπα. Αφαιρούμε και τον τεντωτήρα καδένας με το 8mm κλειδί: Αν μείνουν τυχόν υπολείμματα φλάντζας στον κύλινδρο τα βγάζουμε είτε με μια λίμα, είτε με ένα νυστεράκι, είτε με ένα ίσιο κατσαβίδι. Δεν θέλει πολύ δύναμη, μην πληγώσουμε και το μέταλλο. Εμένα δεν έμεινε κάτι, αλλά έβαλα νέο φλαντζάκι καλού-κακού. Στην συνέχεια θα αφαιρέσουμε το γρανάζι εκκεντροφόρου. Συγκρατείται από δυο αλενόβιδες: Αφού τις λύσουμε απλώς βγάζουμε το γρανάζι: Ωραία ως εδώ...πάμε να βγάλουμε και την ίδια την κεφαλή τώρα. Με το 8mm πάλι, λύνουμε τις δυο πλαϊνές βίδες που συγκρατούν την κεφαλή στον κύλινδρο: Και τέλος λύνουμε τα παξιμάδια από τα μπουζόνια του κυλίνδρου: Καλό είναι αυτά να τα λύσουμε χιαστί. Δηλαδή πρώτα το πάνω αριστερά, έπειτα το κάτω δεξιά και πάει λέγοντας. Αφού τα βγάλουμε όλα αυτά, τραβάμε σιγά σιγά την κεφαλή προς τα έξω. Αν δεν βγει εύκολα, με μια μικρή βαριοπούλα την χτυπάμε ελαφρώς για να ξεκολλήσει. Και έτσι βγαίνει η κεφαλή! ... Μπόλικη βρωμιά στο εσωτερικό... Ας την λύσουμε και αυτή. Βγάζουμε την γλίστρα της καδένας, η οποία βγαίνει λύνοντας αυτήν εδώ την βίδα πάνω από το καπάκι γραναζιού εκκεντροφόρου: Έπειτα πρέπει να αφαιρέσουμε τα κοκοράκια βαλβίδων. Ξεκινάμε λύνοντας αυτήν εδώ την βίδα: Αυτή η βίδα συγκρατεί ένα μεταλλικό πλακάκι και πίσω του βρίσκονται οι πείροι από τα κοκοράκια. Μόλις λύσουμε το πλακάκι αυτό, θα παρατηρήσουμε πως οι πείροι έχουν βόλτες στο εσωτερικό τους. Μπορούμε είτε να βάλουμε μια βίδα (να ταιριάζει όμως) και να τους τραβήξουμε, ή να τους βγάλουμε με ένα μικρό ίσιο κατσαβίδι: Αφού βγάλουμε τους πείρους, τα κοκοράκια του εκκεντροφόρου βγαίνουν απλά τραβώντας τα με τα χέρια μας προς τα έξω: Παρατηρήστε πάνω στο κοκοράκι τον ρεγουλατόρο για το διάκενο της βαλβίδας και το παξιμάδι του. Ο δε εκκεντροφόρος όσο και να προσπάθησα δεν κατάφερα να τον βγάλω. Λογικά κάποιον εξωλκέα θα θελήσει και αυτό, σε βίντεο που έβλεπα, με μυτοτσίμπιδο τον έβγαζαν, εγώ δεν το κατάφερα. Οκ δεν μας ενοχλεί ιδιαίτερα η αλήθεια είναι. Πάμε τώρα να βγάλουμε τις βαλβίδες...κανονικά υπάρχει εξωλκέας βαλβίδων και αν το έχετε τότε μπορείτε να τις βγάλετε με αυτό. Αν δεν έχουμε (όπως εγώ) ακολουθούμε τον "παραδοσιακό" τρόπο. Παίρνουμε ένα καρυδάκι 11-13mm, και το τυλίγουμε με ένα πανί. Τοποθετούμε ένα ακόμα πανί κάτω από την κεφαλή για να φροντίσουμε να μην χτυπήσει απότομα η βαλβίδα κάτω. Έπειτα κεντράρουμε το καρυδάκι στην βαλβίδα και με μια μικρή βαριοπούλα το χτυπάμε. Δεν θέλει πολύ δύναμη, απλώς θέλει σβέλτη κίνηση! Αφού την χτυπήσουμε και δούμε πως η βαλβίδα αφοπλίστηκε, βγάζουμε τις ασφάλειες της, το καπάκι ελατηρίου, το ελατήριο και φυσικά την βαλβίδα. Τα ελατηρία βαλβίδων από το Suzuki μου. Στην κορυφή τους είναι τα καπάκια ελατηρίων και οι ασφάλειες σε σχήμα "C". Προσοχή με τις ασφάλειες γιατί είναι μικροσκοπικά εξαρτήματα και εύκολα χάνονται! Κάτω δεξιά είναι το κοκοράκι εκκεντροφόρου και ο πείρος του. Αφού βγουν οι βαλβίδες, με ένα μυτοτσίμπιδο αφαιρούμε το τσιμουχάκι: Ναι αυτό το καφέ στο κέντρο είναι. Εφόσον φτάνουμε σε αυτό το σημείο το αλλάζουμε και αυτό (δεν κοστίζουν πολύ), και καλό θα ήτανε να εφοδιαστούμε είτε με τα γνήσια, είτε με κάποια ποιοτική ΟΕΜ μάρκα. Τα τσιμουχάκια "τρώνε" αρκετή θερμότητα κατά την λειτουργία του κινητήρα, και επειδή τα ιμιτασιόν δεν είναι και της καλύτερης ποιότητας τείνουν να σκάνε. Το αποτέλεσμα θα είναι να περνάει λάδι κατά μήκος της βαλβίδας το οποίο αργότερα θα καίγεται από τον κινητήρα. Οπότε για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο βάζουμε τσιμουχάκια καλής ποιότητας. Να και η βαλβίδα εξαγωγής: Αυτό το αριστουργηματικό εξάρτημα δείχνει να έχει καεί προ πολλού. Πέρνουμε τις καινούριες μας βαλβίδες: Όπως και σμυριγδαλοιφή: Αυτή η αλοιφή είναι συγκεκριμένη για τρίψιμο βαλβίδων. Έχει δυο άκρα, το κάτω (COARSE) είναι η χοντρή, και με αυτή κάνουμε την περισσότερη δουλειά. Στην πάνω όψη είναι η ψιλή (FINE) η οποία χρησιμεύει στο τελικό φινίρισμα. Ξεκινάμε με την χοντρή (COARSE) και την αλοίφουμε περιμετρικά τις βαλβίδας, αλλά και στην έδρα της: Δεν θέλει να την τιγκώσουμε κιόλας... Έπειτα παίρνουμε ένα σωληνάκι βενζίνης και τοποθετούμε το ένα του άκρου στην κορυφή της βαλβίδας, ενώ το άλλο το βγάζουμε από το αντίστοιχο καπάκι της εκάστοτε βαλβίδας που τρίβουμε. Περιστρέφουμε αριστερά-δεξιά (όπως όταν τρίβουμε τα χέρια μας) και πάνω κάτω, ανοίγοντας-κλείνοντας δηλαδή την βαλβίδα. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο πράμα αρκετές φορές μέχρι να δούμε πως αρχίζει να παίρνει μορφή η έδρα αλλά και η βαλβίδα, αλλά και να πατάει σωστά. Στο τέλος με την ψιλή (FINE) αλοιφή επαναλαμβάνουμε το ίδιο, δίνοντας το τελικό φινίρισμα. Έτσι εξασφαλίζουμε ότι οι νέες μας βαλβίδες θα σφραγίζουν σωστά και δεν θα χάνει συμπίεση ο κινητήρας, ούτε θα προκληθούν θέματα απόδοσης. Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία και στην άλλη βαλβίδα. Να δυο τριμμένες έδρες: Εντάξει, έκανα ότι καλύτερο μπορούσα. Και τώρα πάμε στο "ακραίο" κομμάτι....αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ, εγώ απλώς το δοκίμασα και είπα να το βγάλω φωτογραφίες. Αν θέλουμε μπορούμε να γυαλίσουμε λίγο και τους αυλούς εισαγωγής εξαγωγής. Εγώ είπα να το κάνω και αυτό....δεν τους μεγάλωσα γιατί δεν είχα το κατάλληλο εργαλείο και κυρίως επειδή δεν γνωρίζω πως ακριβώς τρως/ανοίγεις μια κεφαλή. Οπότε απλώς έμεινα στο γυαλισματάκι. Με ένα ντρεμελάκι και με το εξάρτημα γυαλόχαρτου....δεν θέλει υπερβολές, απαλές κινήσεις μέχρι να "πάρουμε" όλο το μήκος του αυλού. Εγώ έφτασα μέχρι εκεί που ξεπροβάλει η βαλβίδα, δεν το συνέχισα παρακάτω. Η δε εξαγωγής έβγαλε μπόλικη βρωμιά. Αυτό αν το κάνουμε, δεν θέλει βιασύνες, θέλει σιγά-σιγά για να γίνει όσο το δυνατόν πιο εντάξει δουλειά γίνεται. Δεν το έκανα και "καθρεπτέ" (Και δεν πρέπει) διατηρήθηκε αυτό το σαγρέ του δηλαδή. Μάλιστα, η εισαγωγή από 22mm μετρούσε 22.5mm στο τέλος στο παχύμετρο, οπότε ορίστε και η "ροϊκή" εξέλιξη σου (ο Θεός να την κάνει). Με το ελαφρύ αυτό γυάλισμα, το μείγμα απλώς ρέει ευκολότερα στον κύλινδρο, και διατηρώντας μια σαγρέ επιφάνεια δεν χαλάει και ο στροβιλισμός του. ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΝΟ! Μετά από αυτή τη δουλειά θα μείνουν γρέζια μέσα στην κεφαλή. Εγώ πήγα την φύσηξα καλά σε ένα βενζινάδικο πιο κάτω και έπειτα την έπλυνα με άφθονο νερό έτσι ώστε να σιγουρευτώ πως δεν έμεινε κάτι μέσα. Ξαναλέω, αυτό ΔΕΝ είναι ανάγκη να γίνει. Επειδή το κάνει ένας "μουρλός" δεν σημαίνει πως πρέπει να τον πάρετε και παράδειγμα. Και τώρα πάμε να την δέσουμε και να την βάλουμε επιτέλους στο μηχανάκι μας! Τοποθετούμε τα νέα μας τσιμουχάκια: Πάμε τώρα να βάλουμε τις βαλβίδες...τοποθετούμε πρώτα την βαλβίδα, έπειτα το ελατήριο, το καπάκι του και τέλος τις ασφάλειες (2 ασφάλειες ανά βαλβίδα). Εδώ ίσως αρκετοί να ζοριστούν λίγο (όπως και εγώ), αρκετοί πάλι με καρυδάκι το κάνουν, εγώ βρήκα πως μου ήτανε ευκολότερο τοποθετώντας πάλι ένα πανί κάτω από την κεφαλή (να κρατάει κόντρα αυτή τη φορά) και πιέζοντας το ελατήριο προς τα μέσα με τα χέρια μου, ενώ παράλληλα έσπρωχνα και τις ασφάλειες. Θέλει δύναμη, αλλά κουμπώνει. Εννοείται πως ελέγχουμε αν η βαλβίδα έχει ασφαλίσει όντως καλά, πιέζοντας την και άλλο προς τα μέσα. Έπειτα ξαναβάζουμε τα κοκοράκια του εκκεντροφόρου, αλλά μια μικρή προσοχή εδώ: Όταν βγάλουμε τα κοκοράκια θα πέσουν και δυο δαχτυλίδια σαν αυτό εδώ. Αυτά μπαίνουν στην άκρη απο το κοκοράκι, κόντρα στο τοίχωμα της κεφαλής. Αυτά τα δαχτυλίδια παίρνουν το κενό ανάμεσα σε κοκοράκι και κεφαλή έτσι ώστε να μην έχει τζόγο. Στην κάτω εικόνα διακρίνεται το δαχτυλίδι στο κάτω μέρος από το κοκοράκι: Εγώ έβαλα πρώτα τον πείρο ως ένα σημείο, έπειτα το κοκοράκι, έσπρωξα περισσότερο τον πείρο (για να μείνει ακίνητο το κοκοράκι) και τέλος με ένα μυτοτσίμπιδο έσπρωξα και το δαχτυλίδι. Αν δούμε πως ο πείρος δεν προχωράει περισσότερο προς τα μέσα, παίζουμε λίγο με το δαχτυλίδι μέχρι να κεντραριστεί σωστά και να μπει σωστά ο πείρος. Δεν ξεχνάμε να βάλουμε και το μεταλλικό πλακάκι με την σταυρωτή βίδα που λύσαμε παραπάνω! Και μιας και έχουμε τα κοκοράκια και τις βαλβίδες έτοιμα, κάνουμε και έναν έλεγχο στα διάκενα των βαλβίδων με ένα φιλεράκι Λύνουμε το παξιμάδι πάνω από το κοκοράκι (8mm) και έπειτα περιστρέφουμε το ρεγουλατόρο μέχρι να πάρει το κενό. Ο σκοπός είναι το φίλερ να μην είναι εντελώς λάσκα αλλά ούτε και να μαγκώσει, να έχει μια φυσιολογική αντίσταση δηλαδή. Προσοχή όταν σφίξουμε το παξιμάδι, να κρατάμε σταθερό και τον ρεγουλατόρο! Ειδάλλως θα γυρίσει και αυτός δεξιόστροφα, και η βαλβίδα δεν θα ρυθμιστεί σωστά. Τοποθετούμε ξανά και την γλίστρα της καδένας και πάμε τώρα να βάλουμε την κεφαλή ξανά στον κινητήρα! Παίρνουμε την νέα μας φλάντζα και την περνάμε στον κύλινδρο: Βάζουμε ξανά και την κεφαλή και πάμε στο γρανάζι του εκκεντροφόρου το οποίο το τοποθετούμε και αυτό: Θα πρέπει να κεντράρουμε το κυκλάκι του με την εγκοπή της κεφαλής στα αριστερά (στην φωτό δεν φαίνεται καλά αυτό). Αν δεν το καταφέρετε απευθείας δεν πειράζει, εγώ στην 3η προσπάθεια το βρήκα. Για αυτό και αφήσαμε από την αρχή το μοτέρ "παρκαρισμένο" στο Τ, για να μας κάνει την όλη διαδικασία λίγο πιο εύκολη τώρα, χωρίς να μπλέκουμε εξτρά χωρίς λόγο. Εφόσον χρονίσαμε σωστά το μοτέρ μας, τοποθετούμε ξανά τις δυο πλαϊνές βίδες κυλινδροκεφαλής: Και τέλος τα παξιμάδια στα 4 μπουζόνια. Εννοείται πως πρέπει να βάλουμε και τις μπρουτζοροδέλες τους, στο καθένα από αυτά. Κατά το σφίξιμο τους, δεν θέλει υπερβολική δύναμη. Κινούμε απλώς τον καρπό μας και εκεί που βλέπουμε πως τερματίζει, δίνουμε ιιισα-ιιισα 1/8 της στροφής απαλά για να ασφαλίσουν. Πάλι τα βιδώνουμε χιαστί και αυτά. Τέλος, επανατοποθετούμε το καπάκι γραναζιού εκκεντροφόρου και το καπάκι βαλβίδας εξαγωγής. Το καπάκι βαλβίδας εισαγωγής εγώ το άφησα ανοιχτό και έριξα λίγο λάδι μέσα: ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ FAIL γιατί το μισό χύθηκε έξω, αλλά το έκανα με γνώμονα πως τα σωθικά της κεφαλής ήτανε παντελώς στεγνά μετά από από όλη αυτή τη δουλειά, οπότε του έριξα λίγο για να μην ξεκινήσει να δουλεύει εντελώς ξερό. Και αν πέσει λίγο λαδί απλώς το σκουπίζουμε, δεν θα πάθει κάτι. Στο τέλος τοποθετούμε ξανά την εξάτμιση και το καρμπυρατέρ/σώμα ψεκασμού. Πριν το οτιδήποτε το σταύρωσα 3 φορές και επιχείρησα να δώσω μανιβελιά.... Δουλεύει! Δουλεύει!!! Τσακμάκι κιόλας, με την πρώτη πήρε μπρος! Πλέον απέκτησε την σωστή συμπίεση που θα έπρεπε να έχει, "αρπάζει" καλύτερα και στο άνοιγμα δουλεύει πιο αεράτα! Γενικώς μόνο καλό του έκανε η παραπάνω ενασχόληση. Και επιτέλους αυτό το βλακώδες κενό δύναμης (να στροφάρει, αλλά να μην πηγαίνει) από τις μεσαίες και πάνω εξαφανίστηκε! Αυτά! Ελπίζω να βοηθήσει όποιον θέλει να το πειράξει μόνος του!
  2. 3 points
    Πριν κοντα δυο βδομαδες,επεστρεψα απο ενα ταξιδι τριων εβδομαδων συνολο,απ την Ισλανδια οδικό. Εξαιρετικα τοπια,καταρρακτες,ηφαιστεια και παγετωνες μας αφησαν με το στομα ανοιχτο. Αποτυπωσαμε σε βιντεο τις στιγμες και ειναι αυτο εδω: https://youtu.be/IRxx0YhTmek
  3. 2 points
    Καλησπέρα σε όλους / όλες, μόλις κυκλοφόρησε το νέο μου βιβλίο που αφορά αποκλειστικά τη μοτοσυκλέτας από τις εκδόσεις Νησίδες [Εγχειρίδιο μοτοσυκλέτας: ισότητα, ανεξαρτησία, ελευθερία]. Για να έχετε μια σύντομη περίληψη για το περιεχόμενο σας παραθέτω το κείμενο του οπισθοφύλλου στο τέλος τού κειμένου. Επιγραμματικά έχουμε μια ανάλυση φιλοσοφική, αρχιτεκτονική, ιστορική, βιωματική για το πώς ορίζεται αυτό που αναφέρουμε ως μοτοκουλτούρα, ποια είναι η φιλοσοφία τής μοτοσυκλέτας και πώς ορίζεται ο μοτοσυκλετιστής / τρια. Γίνεται και εκτενή ανάλυση για το πώς ορίζεται η μοτογραφία [η οποία είναι σχεδόν συνώνυμη με την φωτογραφία τοπίου], γι' αυτό και υπάρχει μεγάλο φωτογραφικό υλικό. Υπάρχουν επίσης πολλά σχεδιαγράμματα όπως και σκίτσα που αναλύουν την ιδιαίτερη, θηλυκή αρχιτεκτονική [και σχεδιαστική φιλοσοφία] τής μοτοσυκλέτας. [Η κεντρική φωτογραφία τού εξωφύλλου είναι από την Ικαρία ] https://www.protoporia.gr/tzampalatis-eustratios-egxeiridio-motosukletas-9786185744229.html Κείμενο οπισθοφύλλου: Αν ο κόσμος γέμιζε με πραγματικούς μοτοσυκλετιστές και οι γυναίκες υιοθετούσαν τη φιλοσοφία τής μοτοκουλτούρας, όπως αυτή ορίζεται στο παρόν βιβλίο, τότε θα είχαμε σοβαρούς λόγους να μιλάμε με όρους υπονόμευσης της πατριαρχικής κουλτούρας και του καπιταλιστικού συστήματος. Γιατί κάθε εξουσιαστικό σύστημα δεν θέλει να έχει υπό τον έλεγχό του ανθρώπους με οικολογικές ευαισθησίες, άντρες τρυφερούς και ρομαντικούς και γυναίκες με πλήρη αίσθηση της δύναμής τους και τη θηλυκότητά τους σε πλήρη άνθιση και λειτουργία. Είναι κάπως παράτολμο να το υποστηρίξουμε αλλά αξίζει να το τολμήσουμε. Η μοτοκουλτούρα θα μπορούσε να γεννήσει μια νέα επανάσταση στη γυναικεία σκέψη ικανή να οδηγήσει στην πολυπόθητη κοινωνική χειραφέτηση από το κράτος και τον καπιταλισμό. Ακόμη όμως κι αν αρκούμασταν στην πιο ήπια μορφή της, είναι και αυτή το ίδιο επαναστατική, γιατί, όπως αναφέρθηκε επανειλημμένα, η γυναικεία σκέψη ανοίγει τον δρόμο για την ουτοπία και η μοτοσυκλέτα είναι το μέσο που θα μας οδηγήσει σε αυτήν. Αν κάποιος μέσα σε όλα αυτά αναρωτηθεί ποιος είναι ο σκοπός τού μοτοσυκλετιστή, η απάντηση είναι πολύ απλή. Να αγαπά και να σέβεται τους ανθρώπους και τη Φύση. Να θαυμάζει τη Γυναίκα, το σώμα της και τη θηλυκότητα γιατί η μοτοσυκλέτα –που εξίσου θαυμάζει– είναι Μηχανή που όλη η αρχιτεκτονική της βασίζεται σε θηλυκές αρχές. Να εκτιμά και να σέβεται, όχι μόνο τη μοτοσυκλέτα του, αλλά κάθε είδους αντικείμενο που χρησιμοποιεί γιατί από πίσω του κρύβονται δεκάδες εργατοώρες και πολλές ποσότητες δαπανημένης ενέργειας και πρώτων υλών.
  4. 2 points
    Το άρθρο 27 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ορίζει ότι η αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης. Μάλιστα, το πρόστιμο για τους οδηγούς που κινούνται στην αριστερή λωρίδα ενός αυτοκινητόδρομου χωρίς να προσπερνούν ένα προπορευόμενο όχημα ή χωρίς να συντρέχει κάποιος άλλος λόγος, όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση, ανέρχεται σε 200 ευρώ. Συμπερασματικά. Έχεις κάθε δικαίωμα να πηγαίνεις ακριβώς με το όριο ταχύτητας του δρόμου. Λέει 120 και θες κι εσύ να πηγαίνεις με 120. Κάνε το αλλά όχι στην αριστερή. Κάτσε στη μεσαία ή κ πιο δεξιά αναλόγως τον δρόμο. Το να καβαλάς την αριστερή λωρίδα κ να πηγαίνεις με όσα λέει η ταμπέλα του ορίου, με πρόσχημα προσπέραση, είναι λάθος και απόλυτα εγωιστικό. Να φανταστώ πως όταν σε πλησιάζει ο πίσω του κάνεις νοηματάκια με το δεξί σου χέρι σε φάση ημιπεριστροφής σαν ερώτηση "που πας?". Γιατί είσαι ο απόλυτος άρχοντας του δρόμου, ο δικαστής. Κ πρέπει να μάθεις σε όλους τους υπόλοιπους πως υπάρχει όριο στα 120 κ πρέπει να μάθουν όλοι να το σέβονται. Και όχι μόνο ενεργείς εγωιστικά, αλλά προχωράς κ στο να δηλώνεις και να ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ σε άλλους να κάνουν κ brake check. Το οποιό ξεφεύγει από τα εγωιστικά κ περνά σε εγκλήματα. Και που όφειλες ΗΔΗ να πεις "εντάξει παιδιά, μαλακί@ έγραψα, από λάθος. Δε το εννοούσα". Όχι μόνο δε μαζεύεις πίσω την προτροπή σε έγκλημα αλλά βγήκες να μας ρωτήσεις που είναι η παρανομία κ παίζεις με τις λεξούλες. Ένα φαντάσου, κύριε δικαστά Dredd. Τη στιγμή που πίσω σου έρθει κάποιο ψηλό SUV, μαύρο, με κατράμι φιμέ κ σου κάνει σινιάλο εν τέλει να κάνεις δεξιά να προχωρήσει. Να του τσαμπουκαλευτείς πως είσαι ο νόμιμος κ απόλυτος δικαστής. Που, ΝΑΙ, είναι ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ ο SUVάς, αλλά εκεί θα την δεις δικαστής να κάνεις brake check? Ή τις σκέψεις αυτές τις κάνεις μπροστά σε κανένα αμαξάκι της πλάκας?
  5. 2 points
    Παίδες, έχει πάρει γραμμή πως η καθημερινή σας μετακίνηση, αν μπει στο στόχαστρο ενός μαύρου κουτιού (για το καλό όλων μας, βεβαίως βεβαίως), θα χάσετε το δίπλωμά σας για κανένα 6μηνο, πριν προλάβει να κλείσει η μέρα? Σας χαλάνε τα πάντα γύρω σας, να στείλουμε στην πυρά κάποιον και το μηχανάκι του στην πρέσα. Εστιάζετε στον παπόβιο με την εξάτμιση και προσπερνάτε (στην κουβέντα) δεκάδες παρανομίες που θα μας έστελναν στον τάφο και θα μιλούσαμε για άλλο ένα παλικάρι που χάθηκε άδοξα. Ναι, σπάει αρχίδι@ η μ@λακισμένη εξάτμιση στην πάπια. Κυρίως επειδή μας σπάει τ' @ρχίδια περισσότερη ώρα για να διασχίσει τα δύο οικοδομικά τετράγωνα μπροστά μας. Αλλά αν σκάσει μύτη o ντουκατάκιας με τη V4RSTUV με την Τερμινιόνι ή ο Gixxerάκιας με το γιοσιμούρι, παθαίνουμε ερρέξιον. Ακόμα κι αν η τερμι είναι ρέις γιουζ όνλυ... Ας ξεκινήσουμε να συζητήσουμε να φορούν όλοι κράνος Ας ψήσουμε το γκομενάκι πως η εξάτμιση προκαλεί μόνο λίγη τσαντίλα. Το story στο fb που μόλις ανέβασε από το smartάκι, για να διαφημίσει τον freddo που πήρε από τον Αλέξανδρο με τα ωραία μπράτσα όταν διέσχιζε τα στενά στο ψυχικό, είναι κ εκνευριστικό αλλά κ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ επικίνδυνο. Ας δούμε τον μ@λ@κα το γείτονα που κάθε ξημέρωμα Κυριακής παρκάρει το SLK/ Ε90/ A4 S-Line λοξά κ παράταιρα επειδή μετά το 2ο μπουκάλι στον Οικονομόπουλο....οδηγεί καλύτερα. Κάπως έτσι πάντα στοχοποιούμε το εύκολο θύμα. Τον μεροκαματιάρη, τον φοιτητάκο, τον δουλεύω-15-ώρες-τη-μέρα-για-να-πάρω-τα-βασικά-στη-φαμίλια. Και αφήνουμε τέρατα να περνούν δίπλα μας. Ψήσατε τον εαυτό σας να δεχθεί στο πετσί του τα λόγια του πάνχοντρου αληταρά που με το ζόρι έκανε τη φράση «μαζί τα φάγαμε» καραμελίτσα στα υπόλοιπα γουρούνια για να μας γ@μάνε και να νιώθουμε και τύψεις. Και να θεωρούμε την τιμή των 14€ στη φέτα δίκαιη, τη βενζίνη στα 2€/λίτρο νορμάλ, το ρεύμα σε τιμές εγκεφαλικού μια χαρά κοκ Επίσης ψήσατε τον εαυτό σας να δεχθεί κ τα λόγια του άλλου πάνχοντρου ζώου, να μας ζητήσει να δεχθούμε το χαράτσι της ΔΕΗ με το έτσι θέλω, για να σώσουμε τις τράπεζες των φίλων του που αυτός και ο Mr-Ελιάς βοηθούσαν να παίξουν στις πλάτες του κοσμάκη. Που θα ήταν για λίγο καιρό. Και μετρά ήδη 13 χρονάκια.... Επίσης ψήσατε το κεφάλι σας να θεωρείται λογικό να είμαστε εντελώς αναλώσιμοι σε ένα ταξιδάκι με τραίνο για δουλειά, εντελώς χαλαροί στο να βάζετε το χέρι στην τσέπη για απογευματινά χειρουργεία και να σας λένε πως τα απορρυπαντικά στην Ελλάδα είναι καλύτερης ποιότητας από τα Γερμανικά και τα covid tests είναι καλύτερα από τα Κυπριακά επειδή εκείνα είναι κινέζικα. Οπότε, για να μη σας ζαλίζω.... Είμαστε μια χώρα ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ σε κάθε τομέα. Θα έπρεπε να μας αδειάσει στην κεφάλα ένα νέο Enola Gay το φορτίο του κ να ξαναφτιαχτούμε από την αρχή. Γιατί τόσες κ τόσες γενιές κοιτούσαμε την κατσίκα του γείτονα που βελάζει κ μας χαλάει τη μεσημεριανή σιέστα, τη στιγμή που η χώρα βιάζεται καθημερινά σε ένα τεράστιο παιχνίδι πουστιάς, κλεψιάς και έλλειψης ηθικής και φραγμών. Ας κοιτάξουμε πάλι την εξάτμιση του κάγκουρα. Ας προσπεράσουμε όλα τα άλλα.... Και μη ξεχάσουμε. Την Κυριακή να τσαντιστούμε με την εξάτμιση του Innova και να ξεχάσουμε πως πρέπει με ένα κωλόχαρτο σε ένα κωλόκουτο να προσπαθήσουμε να τρίξουμε τα δόντια μας.
  6. 2 points
    Φίλος μου έχει πάνω σε στρογγυλοφάναρο μοτέρ lifan 110 άμιζο με καρμπιρατέρ sheng way 22. Τόσα χρόνια τώρα δεν έχει πάθει τίποτα(μάλιστα χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα) και πάει καλά. Μη χαλάσεις το γνήσιο μοτέρ καλύτερα. Αύριο μεθαύριο, που ίσως θες να πουλήσεις το παπί, θα έχει μεγαλύτερη αξία με γνήσιο απείραχτο μοτέρ. Ειδικά αν δεν έχεις γνωστό και αξιόπιστο μηχανικό μην πας να σου ανοίξει μοτέρ. Θα σου ζητήσει όσα θέλει χωρίς να ξέρεις τι δουλειά θα κάνει ή τι ανταλλακτικά θα χρησιμοποιήσει. Αν πρέπει να κρατήσεις το γνήσιο μοτέρ βάλε ένα μεγαλύτερο καρμπιρατέρ και μία εξάτμιση. Βελτίωση θα δεις αλλά μη περιμένεις κάτι τρελό. Μπορείς επίσης να αλλάξεις γρανάζια ώστε να τραβάει καλύτερα στα χαμηλά ή να έχεις μεγαλύτερη τελική.
  7. 2 points
  8. 1 point
    Προσυπογράφω κάθε λέξη. Επαγγελματίας οδηγός επί 35 έτη, με πάνω από 3εκ. Χλμ. ΜΠΡΆΒΟ Το άρθρο 27 είναι απόλυτα σαφές. Μου έχει τύχει πολλές φορές σε δρόμο με 3 λωρίδες, όριο 130, να πηγαίνω δεξιά λωρίδα με 115 και να προσπερνώ άλλους που κινούνται στην μεσαία με 100! Δυστυχώς δεν έχω καταλάβει τον λόγο που σε 3 λωρίδες κυκλοφορίας, ενώ είναι άδειες από αυτοκίνητα, με όριο 130, υπάρχουν οδηγοί που πάνε στην μεσαία! Ο κώδικας είναι σαφής, οδηγούμε στο δεξιό άκρο του δρόμου. Κάνεις πολύ καλά που έχεις υπομονή και τα γράφεις.
  9. 1 point
  10. 1 point
    άλλαξε λάδια στα 301 χιλιαδες, και θα'ναι οκ.
  11. 1 point
    Καλησπέρα Κώστα. Καλώς ήρθες στο mybike.gr Τα δύο μηχανακια είναι εντελώς διαφορετικά. Σε όλα. Το ninja παλιότερο σχεδιαστικά κ ηλικιακά και 2κυλινδρο. Το SL πιο νέο, μονοκυλινδρο κ πολύ λιγότερα χλμ. Αν δε ψαρώνεις με αριθμούς στα προσπέκτους, πήγαινε για το SL
  12. 1 point
    Ακου τι θα κάνεις... βαλε τα πλαστικά επάνω και πουλησέ το σε κανένα άλλο, πάρε το παραδάκι στο χέρι και αγόρασε ενα άλλο μεκανάκι, όλοι αυτο κάνουμε, φορτώνουμε το πρόβλημα σε άλλον... Ελλάδα ζεις ρεεεεεεε.....
  13. 1 point
    Πανέμορφα είναι και τα δύο! Στα γρήγορα μερικά πράγματα που μπορείτε να κοιτάξεις: Αν οι δισκόπλακες έχουν νύχι. Με τόσα χιλιόμετρα δε θα πρέπει να έχουν σχεδόν καθόλου. Ίσως να μπορείς να δεις το πάχος των τακακίων αν σκύψεις περίεργα. Λογικά θα είναι σχεδόν καινούργια. Την αλυσίδα την μπορείς να την ελέγξεις και για κόμπους και αν είναι σωστά τεντωμένη. Μαζί κοιτάς και το πίσω γρανάζι αν είναι φαγωμένο περίεργα. Τα πλαστικά μπορείς να δεις αν είναι βαμμένα αν κάποια αυτοκόλλητα είναι λίγο στραβά ή λείπουν ή αν έχει στεγνώσει μπογιά που κύλησε. Αν μπορείς κουνάς με το χέρι όλα τα πλαστικά για να σιγουρευτείς πως καμία βάση δεν έχει σπάσει ή είναι πιασμένα με tiewrap ή άλλη πατέντα. Το τιμόνι τέρμα αριστερά και δεξιά πρέπει να βρίσκει στα στοπ (δεν ξέρω πως αλλιώς λέγονται) που είναι λογικά στο πλαίσιο. Αν κάποιο στοπ λείπει ή έχει σπάσει/φαγωθεί/στραβώσει, σημαίνει στούκα. Κοιτάς για γρατζουνιές σε αντίβαρα, μανέτες, εξάτμιση, πλαϊνά πλαστικά, κάτω άκρα πιρουνιού και ψαλιδιού. Γενικά οτιδήποτε μπορεί να βρει κάτω αν πέσει το μηχανάκι. Στάθμη και χρώμα λαδιών και υγρών φρένων αν έχουν ματάκι. Αν μπορείς να τα οδηγήσεις, κοιτάς αν το μηχανάκι φεύγει δεξιά ή αριστερά (την πάτησε φίλος με εισαγώμενο από Γερμανία, ενώ κατά τα άλλα το μηχανάκι ήταν πιπίλα και με λίγα χιλιόμετρα). Αν μπορείς άνοιξε σέλες για να δείς αν έχει γίνει κοπτοραπτική με τα καλώδια. Μπορείς να δεις χρονολογία παραγωγής των ελαστικών. Αν είναι τα μαμά, μπορείς να παζαρέψεις λίγο την τιμή μιας και θα είναι 4-5 ετών. Αν μπορείς ακούς το μοτέρ να δουλεύει από κρύο. Αν το βάλεις μπρος και είναι ήδη ζεστό το μοτέρ ίσως κοιτάει να κρύψει κάτι. Αν μπορείς το αφήνεις να δουλέψει μέχρι να ανοίξουν τα βεντιλατέρ και αν έχει ένδειξη κοιτάς σε τι θερμοκρασία άνοιξαν. Και συγκρίνεις από το μάνιουαλ αν είναι η σωστή θερμοκρασία. Αν θέλεις ψάχνεις ονλάιν για προβλήματα/κουσούρια/ανακλήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων και χρονολογιών. Νομίζω είχε κάνει και ένα ωραίο βιντεάκι ο φορτνάιν για αγορά μεταχειρισμένου. Με το καλό ό,τι κι αν αποφασίσεις!
  14. 1 point
    Θα πάω αν είναι να πάρω και ένα τέτοιο για καβάτζα, χαμένο δεν θα πάει σίγουρα. Σε ευχαριστώ!
  15. 1 point
    Να ξέρεις, στα μαγαζια με εργαλεία, θα βρεις ειδικο scotch brite πανι, για τετοιες δουλειες. Καλον είναι, να τα καθαριζεις να γινονται λαμπικο, αλλιως αν μείνει κάτι να εξεχει, εστω και να μην το νοιωθεις με το χερι, ισως γινει αργοτερα αιτία να φθαρει και να αστοχησει η φλαντζα στο μελλον.
  16. 1 point
    Μπράβο Τάσο! Πολύ καλή δουλειά και πολύ καλό φωτορεπορτάζ. Άντε, είδαμε και ένα Suzuki! Μας έχουν φάει τα Honda και τα Yamaha!!!
  17. 1 point
    Είναι εύκολο να παίξουμε με τις λεξούλες. Η αριστερή λωρίδα είναι για προσπέραση. Είσαι μεσαία. Και αφού ελέγξεις πως δεν έρχεται κάποιος (πολύ ή λιγότερο πολύ) γρηγορότερος από σένα, βγάζεις φλας κ προσπερνάς με τον ΤΑΧΥΤΕΡΟ δυνατό τρόπο κ ρυθμό για να ξαναμπείς στη μεσαία μετά την προσπέραση. Αν ο μπροστινός σου πηγαίνει με 115 και εσύ θες να ταβανιάσεις το κοντέρ στα 120, τότε ΔΕΝ προσπερνάς. Ούτε βγαίνεις να προσπεράσεις με 120 τον μπροστινό σου που πάει με 118 κ κάτσεις ένα τρίμηνο αριστερά. Τα BRAKE CHECK κ λοιπά τσαλίμια είναι άκρως επικίνδυνα, άκρως ανάρμοστα κ απροσάρμοστα για την κοινωνία. Αν προκαλέσεις ατύχημα/δυστύχημα με αυτές τις προκλητικές συμπεριφορές, να εύχεσαι ο οδηγός που ερχόταν από πίσω σου να φύγει με νοσοκομειακό. Εν πάση περιπτώσει, ο οδηγός του ασθενοφόρου κάποιον θα πάρει ξάπλα... Και ΔΕ θα δικαιωθείς στο δικαστήριο. Γιατί εσύ θα τις φας επειδή ο άλλος είναι εν βρασμώ. Ενώ εσύ έκανες εσκεμμένη πράξη που προκάλεσε χοντρό ατύχημα και θα θυμάσαι τη φάση και για την ποινή αλλά κ για τις φάπες. Win win δηλαδή
  18. 1 point
    Βρήκα λύση Μπαγκλαντέζικη Άντε με τον κάθε αλήτη παπόβιο. Την πλέμπα Και με νόμο - χαρτί να μη δικαιούται να πάει σε ΩΡΛ για ένα χρόνο μετά την τιμωρία!!
  19. 1 point
    Τι είναι αυτά που γράφεις? ΤΙ ΕΙΝΑΙ??????? Ποιος σας διόρισε δικαστές Ντρεντ στους δρόμους? Εκ προθέσεως δολοφόνους? BRAKE CHECK επειδή ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ πάτε με 120 στην αριστερή λωρίδα? Τι είναι αυτά που γράφετε? Θα υποχρεώσετε τον άλλον να σταματήσει το λάθος του, κάνοντας ένα εκ προθέσεως ΕΓΚΛΗΜΑ?????????????????? Βγείτε σας παρακαλώ από τη γυάλα και χαλαρώστε....
  20. 1 point
    Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω
  21. 1 point
    Έχεις ένα δίκιο αλλά που να το βρεις. Εγώ παντως όλα αυτά τα έκανα μικρός και τώρα έχω κάτι να θυμαμαι! ΥΓ. Πρέσα; υπερβολικός.
  22. 1 point
    Όταν η τροχαία πιάνει μηχανάκι με παράνομη εξάτμιση, θα έπρεπε να το στέλνει μια βόλτα από την πρέσα και ύστερα να το επιστρέψει στον ιδιοκτήτη
  23. 1 point
    βαθρούλι το βαθρούλι, γεμίζει το πρωταθλοσακούλι…
  24. 1 point
    Καλημέρα @Gian92 Με ενδιαφέρει ακριβώς το ίδιο σύστημα, θα ήθελες να μιλήσουμε τηλεφωνικά να μου πεις μερικές λεπτομέρειες;
  25. 1 point
    Καλησπέρα παιδιά έχω το ΑΜ και αγόρασα πρόσφατα ένα R1, έχω εμπειρία από μικρός στα 10 μου οδηγούσα την Virago του μπάρμπα μου. Με καλύπτει αν τους πω πως μπερδεύτηκαν στην σχολή και αντί για Α μου έδωσαν ΑΜ; .... Σοβαρά τώρα: η σωστή λύση είναι πως απλώς ΔΕΝ αγοράζεις μοτοσυκλέτα που ΔΕΝ καλύπτεται από την κατηγορία διπλώματος σου. Σε περίπτωση στραβής το μπλέξιμο θα είναι σε εκθετικό βαθμό.
  26. 1 point
    Το πιο φθηνό νομίζω είναι το snake της Pilot, όπου Pilot η μάρκα της εταιρείας ένδυσης Moto Market. Εγώ πάντως θα κοίταζα προς Nolan, Shark και Hjc, δηλαδή κάπου στο 500ρικο.
  27. 0 points
    Γεια σας παιδιά είμαι κάτοχος Yamaha crypton 105 και πριν από 2 βδομάδας άλλαξα το κυλινδροπιστονο λόγου ότι έκαιγε λάδια και είχε αλλαχτεί και μπιέλα . Με το πρώτο αναμα το μηχανάκι δουλευε κομπλέ δεν Ακουγόταν βαλβίδες μονο ένας μεταλλικός θόρυβος πιο πολύ από την δεξιά μεριά του μοτέρ . Την μπιέλα την κοίταξα και ήταν κομπλέ . Η καμπάνα είχε λίγο κενό και είχε αλλαχτεί και το φυγοκεντρικο. Ευχαριστω εμ των προτέρων
×
×
  • Create New...