Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/07/21 in all areas

  1. 16 points
    Ένας φίλος είχε όρεξη για φωτογράφιση τις προάλλες και επιτέλους απέκτησα φωτογραφίες με εμένα μαζί με την μηχανή. Η συμβίωση κανένα νεότερο, ελάχιστα χιλιόμετρα το τελευταίο διάστημα δυστυχώς.
  2. 15 points
    Ευκαιρία για γνωριμία με τις κοντινές ομορφιές (Χορτιάτης) μιας και δεν μπορούμε να βγούμε εκτός νομού.
  3. 13 points
  4. 12 points
  5. 11 points
    Κουφάλες τι σας έχω σήμερα. 2 χρόνια έχω που το βλέπω εν κινήσει και δεν μου είχε δοθεί η ευκαιρία να το φωτογραφίσω, αλλά χθες μου έσκασε το λάστιχο του matiz και πέτυχα το "εργαλείο" στο βουλκανιζατέρ. Το μπροστά μέρος είναι γεμάτο leds & ledstrips. Τα χριστούγεννα του βάζει και πολύχρωμα λαμπάκια. Αλλά το καλύτερο το κράτησα για το τέλος. Πάνω στην βαλίτσα είναι στερεωμένος ένας κουβάς με μαλλιά, φιόγκο, γυαλιά ηλίου και στόμα.
  6. 9 points
    Επιτέλους αξιώθηκα να δέσω τα καλάμια που ήταν πάνω στον πάγκο κάνα μήνα. Άιντε να παίρνουν και άλλα σειρά.
  7. 9 points
  8. 9 points
    Νε τι? Ποιοι είναι τούτοι δεν ξέρω και ούτε τους ήξερα πιο πριν! Και παρακαλάω να μην περάσει από δίπλα μου κανένας τέτοιος! Κλασσικό τροχαίο και ακόμα 2 παιδιά έφυγαν...thats all folks! Κρίμα ξεκρίμα, το χουμε πει πολλάκις εδώ μέσα. Πιθανότητες είμαστε, αν προσπαθούμε όσο περνάει από το χέρι μας να ελαχιστοποιούμε πιθανότητες τότε θα βγάλουμε και την επόμενη στροφή, θα ξημερώσει και η επόμενη μέρα. Αν μας κάτσει η μια η στραβή ενώ ελαχιστοποιήσαμε πιθανότητες τότε λέμε «προσπάθησα αλλά ήταν η κακιά στιγμή». ΕΔΩ ΚΟΛΛΑΕΙ Η ΦΡΑΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΡΙΜΑ!!! Μην είμαστε υποκριτές, σοκαριστικές εικόνες δεν είναι...πάντα έτσι είναι...και ούτε αναπάντεχο είναι! Το σοκαριστικό βρίσκεται στα υπόλοιπα βλήματα που μένουν στο «κρίμα» και «στο καλό παράδεισο» και δε λαμβάνουν στατιστικά...επικρίνοντας κάθε λογική φωνή που θα βγει και θα πει να κοιτάξουν και λίγο πιο πέρα από το ξερό «κρίμα»! Υ.Γ.: Ευτυχώς που δεν πήραν κανέναν άλλο στο λαιμό τους...
  9. 9 points
    Πρώτη καλή βόλτα μετά την εξεταστική
  10. 9 points
    Το μυστικό είναι να μην τα πλένετε, ξυπνάτε.
  11. 9 points
  12. 8 points
    Βάλε λιιιιγο πιο δυνατά το ράδιο και πάψε ν ανησυχείς...
  13. 8 points
    Ιδια λεφτα με το CSS βγαινανε, αν υπολογισεις και το κοστος εισοδου στην πιστα. Απλα να πουμε εδω οτι το CSS εχει κλεισει ολη την πιστα για παρτη του, οποτε την ωρα του μαθηματος θα εισαι μεσα μονο με αλλους μαθητες. Ενω με το Shai πας σε μερα ελευθερης προπονησης, κοινως ειναι και λιγο θεμα τυχης με ποον θα μοιραζεσαι την πιστα εκεινη τη μερα. Το λεω γιατι προσωπικα ειχα ασχημη εμπειρια σε ελευθερη προσπονηση στις Σερρες -και μαλιστα με ατομο που υποτιθεται ημασταν και στην "ιδια παρεα". Αν εσυ εχεις παει για να μαθεις κι ο αλλος ζει τον μυθο του και ονειρευεται οτι τρεχει στα MotoGP μπορει να ειναι προβλημα. Γενικα παντως δεν τη βρισκω σωστη τη συγκριση CSS και private coaching, ειναι διαφορετικο πραγμα σε πολλα επιπεδα. Εγω παιδια αυτο που ξερω ειναι οτι προσωπικα δε γνωριζω ουτε εναν αναβατη που πηγε σε οποιοδηποτε σχολειο απ΄οσα συζηταμε και μετα ειπε οτι το μετανιωσε, ή πως δεν αξιζαν τα λεφτα που εδωσε. Και ο ιδιος εχω παρακινησει αρκετους γνωστους και φιλους να κανουν μαθηματα και ολοι ανεξαιρετως με ευχαριστουσαν μετα. Το τι θα ταιριαξει στον καθενα ειναι αλλη υποθεση, αναλογως το τι θελει να πετυχει, τι μπατζετ εχει , κοκ.
  14. 8 points
    Καλημερα Ανδρεα. Πας για Χουντρα ξεκαθαρα και χωρις δευτερη σκεψη. @noodles Μιας και εχω δοκιμασει αυτο που λες, θα σου πω οτι διαφωνω 100%. Πηγαινα μονος μου στην πιστα, με ετοιμες ασκησεις για να δουλεψω (ειχα ξεπατωσει τις ασκησεις του CSS απο βιντεο στο ιντερνετ), οχι ετσι στα κουτουρου να γυρναω χωρις νοημα. Το μαθημα ειναι αλλο πραγμα και τη διαφορα την κανει ο εκπαιδευτης. Αυτος που ξερει τι κανεις λαθος και σου το εντοπιζει αμεσως. Και μονος σου ισως να το βρεις το λαθος, αλλα με μεγαλη καθυστερηση που πιθανοτατα να σου εχει ηδη δημιουργησει κακες συνηθειες. Παθων και σ'αυτο. Η μονη περιπτωση που ισως δεχτω οτι μπορει να γινει δουλεια και χωρις το σχολειο ειναι αν εχεις φιλο αρκετα εμπειρο (καποια επιπεδα πανω απο σενα δλδ) να σε καθοδηγησει και να "υποκαθιστα" το ρολο του εκπαιδευτη-εξωτερικου παρατηρητη. Κι αυτο βεβαια θα σε παει μεχρι ενα επιπεδο, εκτος κι αν ο φιλος σου ειναι κανας παγκοσμιος.
  15. 7 points
    Θα το έβαζα στο "τι έκανες με την μηχανή σου σήμερα" αλλά δεν είναι μηχανή.... Είχα πάρα πολύ καιρό να βγω βόλτα. Εκμεταλλεύτηκα την ωραία μέρα και έκανα 30 χλμ. Η αλήθεια είναι ότι το θέμα του @ΤάκηςΜπ με έκανε να θυμηθώ το παραμελημένο ποδήλατο μου, μιας και πλέον δεν πάω ούτε για δουλειά ούτε για προπόνηση ώστε να το χρησιμοποιώ.
  16. 7 points
    Καταδρομική προς λίμνη Κάρλα. Έτσι να δούμε και λίγο βόρειο Πήλιο... Η φύση αρχίζει να ξυπνάει σιγά σιγά! Η θέα απο το παρατηρητήριο.... @achilleasv "μα αυτό είναι γεμάτο ρε!" Πήγα και λίγο απο τον δρόμο που σε πάει προς Βένετο και ανακάλυψα οτι παίζει να έχει και γ@μω τις διαδρομές για να πας εκεί. Όταν φύγει το lockdown οπωσδήποτε θα πάω μια βόλτα μέχρι Βένετο και Καμάρι.
  17. 7 points
    Επείγον, λέγεται κάτι, που είναι μεγάλης σημασίας να γίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Π.χ. πνίγεται ένας άνθρωπος στην θάλασσα, πρέπει να τρέξουμε να τον σώσουμε, αυτό είναι επείγον. Λήγει αύριο η προθεσμία της εφορίας για τις δηλώσεις, και πρέπει να τις κάνουμε σήμερα, αυτό είναι επείγον. Έχει έρθει ο διευθυντής και πρέπει να του δείξουμε τι φτιάχναμε τόσες μέρες ή θα απολυθούμε, αυτό είναι επείγον. Τι μαιμουδιά σκέφτομαι να κάνω σε ένα ρημάδι μηχανάκι, γιατί με τρώει να πετάξω λεφτά χωρίς κανένα λόγο και να το κάνω και χειρότερο στο τέλος, αυτό δεν λέγεται επείγον. Ειδικά μια ερώτηση, λέγεται επείγουσα. Επείγον ερώτηση, ούτε παιδί Δευτέρας Δημοτικού.
  18. 7 points
  19. 7 points
    Η ερώτηση που έκανες απευθύνεται πρακτικά σε χρήση πίστας. Ο Χούντρας ΔΕΝ έχει ως άμεσο στόχο την εκμάθηση οδήγησης σε αυτήν αλλά σε δημόσιο δρόμο. Αν κάνεις πρώτο μάθημα στον Χούντρα και στα καπάκια πας να κάνεις πρώτο μάθημα σε πιο εξειδικευμένο σχολείο, τα μισά απ'όσα έμαθες θα πρέπει να τα κάνεις ανάποδα. Η μέγιστη κλίση ( αν υπάρχει τέτοιο πράγμα ) σε μια συγκεκριμένη στροφή, έρχεται μόνο με την προπόνηση και με την τούμπα. Δεν γίνεται λοιπόν ο Χούντρας να σου ζητήσει να μπεις σε ψυχολογία πτώσης , δεν είναι αυτός ο σκοπός του και γι αυτό δεν πρόκεται να βαλει και αράχνη. Επίσης, δεν έχει τον χώρο για κάτι τέτοιο ( αν δεν έχει αλλάξει κάτι που δεν γνωρίζω ). Δεν έχει πίστα με ροή , να έχει μια ευθεία να μαζέψεις φόρα ούτε πολλές τεχνικές στροφές. Δυστυχώς, τα πράγματα θεωρώ πως είναι κάπως δεδομένα για το τι παίζει στην Αττική όσον αφορά την εκμάθηση σε πιο απαιτητική οδήγηση και δεν ξέρω αν αξίζει τελικά να ασχοληθεί κανείς. Οι κάπως αξιοπρεπείς επιλογές σε καρτόπιστες είναι τρεις, μια στις Αφίδνες , μια στον Ασπρόπυργο και μία στη Βάρη. Αφίδνες δεν έχω πάει, στον Ασπρόπυργο η άσφαλτος ήταν κωμικοτραγική ενώ αυτή της Βάρης είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χάραξη αλλά με αφιλόξενο περιβάλλον για προπόνηση με μηχανές, πχ σου επιβάλουν χρήση σιγαστήρα σε ΜΑΜΑ εξάτμιση , περιμένεις άπειρο χρόνο για να κάνεις ένα session , έχουν εξωφρενικό ενοίκιο για φύλαξη ( 50 ευρώ το μήνα ΛΟΛ για να είναι πεταμένο σε μια γωνιά μέσα σε μια αποθήκη ) κτλπ. Αφού λοιπόν καταλήξεις στο που θα κάνεις προπόνηση , χρειάζεσαι ένα μηχανάκι που να χωράει εκεί μέσα. Οριακά χωράει ένα 250-400 ss και τα μεσσαία μοτάρντ ( με συμβιβασμούς όλα αυτά έτσι ) ενώ ουσιαστικά αυτό που αξίζει να έχεις εκεί μέσα είναι ένα imr / kayo ή ένα μικρό μοτάρντ. Το κόστος χρήσης της πίστας είναι από 20 ως 25 ευρώ ενώ αν επιμερίσεις και τα έξοδα που δημιουργούνται από τη χρήση μετά από κάθε προπόνηση στο όχημα ξεπερνάς τα 50 στο χαλαρό. Αφού λοιπόν αγοράσεις ένα τέτοιο όχημα και έχεις και το budget για να καλύψεις τις προπονήσεις , βρίσκεις τον δάσκαλο που θα σου μάθει όσα χρειάζονται ώστε εσύ να πηγαίνεις για προπόνηση και να τα εφαρμόζεις. Οι επιλογές εδώ είναι 4-5 ( αφήνοντας εκτός τον Χούντρα και τα CSS ως μη εξειδικευμένα ) και όλες έχουν ένα κοινό παρονομαστή. Κοιτάζουν να σε δαγκώσουν οικονομικά από παντού. Δεν θα επεκταθώ επί αυτού ούτε θα μιλήσω με παραδείγματα διότι είναι καθαρά υποκειμενική μου άποψη. Ο καλύτερος όλων λοιπόν είναι ο Μαυρόπουλος ( θα του πήγαινα και το παιδί μου ) όσον αφορά τη σχέση προπόνησης / τιμής / παροχής υπηρεσιών. Το κόστος είναι στα 60ε / προπόνηση χωρίς να υπολογίζω το κόστος χρήσης της μηχανής. Καταλαβαίνεις εύκολα πως για να πεις πως κάνεις κάτι και έχεις μια εξέλιξη βρε αδερφέ , χρειάζεσαι στην ξεφτίλα 550 ευρώ το μήνα και για κάποιους μήνες χωρίς να υπολογίζω φύλαξη, τις βενζίνες για να πας και να έρθεις μέχρι εκεί και ό,τι άλλο καταναλώσεις ούτε φυσικά τις βέβαιες πτώσεις ( δεν κοστίζουν πάντα βέβαια αλλά οκ, ένα μαρσπιεδάκι θα το σπάσεις ). Εδώ να σημειώσω πως πηγαίνοντας μια φορά το μήνα στον Μαυρόπουλο ή σε όποιον άλλον θες , πρακτικά κάνεις μια τρύπα στο νερό. Όπως κάθε τι σε αυτή τη ζωή, θέλει συνεχή εξάσκηση για να βελτιωθείς. Άντε λοιπόν το έχεις το μπάτζετ και τον απαιτούμενο χρόνο και πας και κάνεις τα μαθήματά σου. Μετά τι; Μετά ήρθε η ώρα να προσαρμόσεις όλα αυτά σε μια κανονική πίστα, με μια κανονική μοτοσυκλέτα. Να μπεις δηλαδή στα Μέγαρα υπό το καθεστώς που επικρατεί,βλέπε TD όποτε διοργανωθούν και με όποιον θελήσει να συμμετάσχει ( για ενοικίαση της πίστας μαζί με άλλους δεν μιλάω γιατί το κοστολόγιο ανεβαίνει σε άλλα νούμερα ). Σόρρυ αλλά δεν γίνεται δουλειά έτσι. Φτάνεις να έχεις δώσει ένα τεράστιο ποσό και να πρέπει να μπεις κάποιες μέρες σε μια αρένα αντί για ένα χώρο προπόνησης. Αν υποθέσουμε πως είχαμε τις Σέρρες εμείς, θα σου έλεγα πως αξίζει με χίλια. Με τα Μέγαρα όμως ως τελικό αποδέκτη της όλης προσπάθειας, δεν ξέρω.
  20. 6 points
    Παντως τη μερα την πετυχαμε. Τριτη σημερα. Τα μεταξωτα βρακια θελουν κι επιδεξιους κωλους... Μετα μας φταινε τα lc4. Οχι πως ειναι αθωα κι αυτα, αλλα καπως ετσι γιγαντωνεται ο μυθος.
  21. 6 points
    Χαχχα έλα ρε συ, το xt 250 δεν έπαιρνε τόσο δύσκολα. Βασικά ποτέ δεν είχα θέμα. Υ.γ. πως δεν σκοτώθηκα με αυτό το μηχανάκι... Μπρος πίσω ταμπούρα με ντιζα ποδηλατου Για να λειτουργεί το μπροστινό φρένο πήγαινα 500 μέτραε πατημένο φρένο και γκάζι, για να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας....
  22. 6 points
  23. 6 points
    Και τέλος με το βάψιμο! (Πλήν ζαντών). Το αποτέλεσμα δεδομένου του χρόνου + μέρους θεωρώ πως είναι καλό. Μερικά είναι 10λεπτης ωρίμανσης και γι' αυτό ίσως μοιάζει σαν μαύρο μεταλλικο, είναι ΜΑΤ. Τελευταία έβαψα τις δαγκάνες των φρένων, οι βάσεις είναι μαύρες ματ και το σώμα τους πορτοκαλί. Λόγο του οτι άργησα να τα τελειώσω θα ανεβούν αργότερα οι φωτο. Και έσκασε η κατάρα του τουτανχαμον, λόγο απερισκεψίας και βιασήνης, η φόρμα εργασιας που φοραω δεν εχει καλες τσεπες για κινητό, μου έπεσε, και εσπασε το τζαμάκι απο την κάμερα, γι αυτο θα δείτε ενα θόλομα στην δεξιά πλευρά τις εικονας.
  24. 6 points
    Είδαμε άσπρη μέρα επιτέλους Το μοτεράκι πάντως ένα πάτημα μίζας ήθελε μόνο για να πάρει μπρος Ένα απο τα καλά του injection!
  25. 5 points
    Λοιπόν μίνι ενημέρωση για το θέμα. Δοκιστηκαν : Xlite 803 uc rs Suomy sr-gp carbon glossy Shoei xspirit 3 rpha11 carbon Στο κεφάλι μου αλλά και στο χέρι από άποψη ποιότητας το xlite μου φάνηκε το καλύτερο με 2ο αλλά κοντά το sr-gp και στα ίδια me το σουομι από εφαρμογή και ποιότητα το Shoei. To hjc ήταν λίγο πιο κάτω σε ποιότητα ενώ η εφαρμογή δεν ήταν η ιδανική. Οποτε πάω για το xlite rs μάλλον. Απλά υπόψη κάτι που ειπώθηκε για τη διαφορά τιμής το απλό (όχι rs) δεν παρέχει μέσα στην συσκευασία φιμε ζελατίνα οπότε ένα καλό ποσοστό διαφοράς είναι εκεί. Το σποιλερ άμα δεν το θες βγαίνει για να μην κυκλοφορείς παγκοζζζζμιος σπεκ στους δρόμους. Αυτά, αναμονή ώστε με την παραλάβη να υπάρξουν και εικόνες.
  26. 5 points
    Πατάω Λίγο πιο τυχερός εσύ, κάνεις βόλτα στην θάλασσα, εγώ στο happy place μου, πάνω απ'την Αττική.
  27. 5 points
    απλα ηθελα να ζεστανω την αλυσιδα για να τη λαδωσω
  28. 5 points
    Περνεις το μικρό και τελικά πας αργά. Ε σε κοροϊδεύουν οι φίλοι σου. με το άλλο κάτι θα κλέβεις στα ευθειακια. συγνωμμη για το off topic.
  29. 5 points
    Χωρίς να διαφωνώ απαραίτητα με τα παιδιά από πάνω, θα σου πω μια διαφορετική άποψη. Αν το ζητούμενο είναι να γίνεις τεχνικά καλύτερος στο πιστάκι, θα σου έλεγα μην πας σε κάτι τόσο τούμπανο. Το γκάζι του δεν θα σου χρειαστεί στην καλύτερη, ενώ στην χειρότερη θα παλεύεις με τη δύναμη της μοτοσυκλέτας, αντί να προσέχεις την τεχνική σου. Είναι απολαυστικότερο όπως λένε να μπορείς να πας ένα αργό μηχανάκι γρήγορα, παρά ένα γρήγορο μηχανάκι αργά. Παιδιά εδώ μέσα, που περάσαν διάφορα μηχανάκια από τα χέρια τους και με εμπειρία σε καρτόπιστες (και όχι μόνο), προτίμησαν για τέτοια χρήση μηχανάκια, με λίγα κυβικά, ελαφριά και μανιτζέβελα. Κάτι θα ξέρουν. Αν τώρα γουστάρεις το braaaaap, το να ξεδώσεις με καγκουριές ένα ΣΚ ή σκέφτεσαι το ενδεχόμενο για συχνά TD σε κανονική πίστα, τότε πάρε ότι γουστάρεις από την στιγμή που υπάρχει και το μπαγιόκο. Υ.Γ. Έχουμε πετύχει παλικάρι με 125 δίχρονο, σαν του @The Dread Rider νομίζω ήταν και δεν είχε τίποτα να ζηλέψει.
  30. 5 points
    ο θησαυρός στο τέλος του τόξου, ειναι λογικά η αντιπροσωπεία Honda. Θα'χουν και προσφορά ανορθωτές σε καλάθι 5ε/τμχ.
  31. 5 points
    https://archive.org/details/IlMinestroneSergioCittiPuntata11981 στο download options, επιλέγεις MPEG4 Θα σε βγάλει σε νέο παράθυρο , όπου θα δεις 3 τελίτσες στα δεξιά -> Download αυτή είναι η 1η πράξη, αν κατάλαβα καλά, στην αναζήτηση πάνω δεξία -> il Minestrone θα σου βγάλει και τις άλλες 2. για να κουμπώσεις έναν υπότιτλο (αγγλικά, δε βρήκα ελληνικά) πηγαίνεις εδώ https://subtitleshub.net/il-minestrone-english-srt-2217631/ όπου τους έχει σε 3 πράξεις επίσης Φαντάζομαι ξέρεις με VLC , Υπότιτλος, Προσθήκη Αρχείου Υποτίτλων κλπα Δοκίμασα το 1ο αρχείο video μετά απο αργό κατέβασμα, δουλεύει σωστά. Ξεχάστηκα λίγο , το είδα χωρίς υποτίτλους για το στόρι , πρέπει να πρόκειται για αυθεντική ταινία, έχει θεατρικά στοιχεία , πρέπει να είναι καλή ΥΓ 1 τα αρχεία τα τσέκαρα, ιούς (και κόρες) δε βρηκα ΥΓ το site που έβαλα πιο πάνω, δεν είναι παράνομο/torrent κλπα ->
  32. 5 points
    Δεν ξέρω αν διάβασες τα προηγούμενα οπότε θα επαναλάβω. εδώ. Η θερμότητα γενικά βοηθάει στο να ξεκολλάνε πράγματα. Ζέστανε με θερμοπίστολο στο σημείο ένωσης, χτύπα με ματσόλα ή ξύλινο σφυράκι με κατεύθυνση από πάνω προς τα κάτω και διαγώνια, περιμετρικά.
  33. 5 points
    Φτηνό είναι, κόψε και βάλε άλλο. Την Τρίτη.
  34. 4 points
    Εδωσε το ΜΤ-03 και θα παρει Ζόντες? μου φαινεται οτι αντι να παει μπροστα καρφωνει οπισθεν.
  35. 4 points
    Εβδομάδα παραλαβής. Μπροστινό λάστιχο✓ Αλυσίδα γρανάζια ✓ Λάδι μπουκαλων& μοτέρ✓ Φίλτρο μπουζί✓ Τακάκια μπροστά πίσω ✓ Τενδοτηρας αλυσίδας ✓ Γλυστρες καδένας✓ Έγιναν οι εξής εργασίες: Εγκατάσταση ρουλεμάν στις ζάντες και στον λαιμό✓ Εγκατάσταση πίσω ψαλιδιού & αμορτισέρ✓ Εγκατάσταση σταυρού στον σκελετό✓ Αλλαγή λαδιών μπροστινού & εγκατάσταση✓ εγκατάσταση πίσω τρομπας φρένου✓ Εγκατάσταση τακακιων και προς το παρών πίσω δαγκάνας φρένων✓ Προεργασία ζαντών για βάψιμο✓ Προεργασία για καθαρισμό και βάψιμο τεποζιτου✓ όλα πήγαν καλά. λογο χρόνου θα ανέβουν αργότερα οι φωτογραφίες. Αρχίζει να δείχνει, αλλά έχει ακόμα πολύ δουλειά. Αναμονή εξαρτημάτων από aliexp.
  36. 4 points
    Μετά την αλλαγή σε λάδια φίλτρα ήρθε η ώρα για ένα σέρβις στο usd,5 χρόνια πέρασαν. Αλλάχτηκαν τσιμουχες, ξύστρες και λάδι το οποίο είναι λίγο πιο "χοντρό" ώστε να έρθει στα κιλά μου. Αποτέλεσμα άριστο.
  37. 4 points
    ..εχει το Lidl. Τα Καρμπόν, είναι δίπλα στα ζαμπόν. Πάς χορτάτος.
  38. 4 points
    https://g.page/RidingSchoolAthens?share Χούντρας https://goo.gl/maps/XXNRxKtxRFHrzrBy5 Speed force Δείτε με δορυφόρο τους δύο χώρους / πίστες και μετά κάνε εικόνα μια μεγάλη μηχανή εκεί μέσα ( προφανώς απαγορεύεται στην Speed Force ). Ο χώρος , για αυτό που κάνει , είναι κακός. Τελεία. Αυτόν διαθέτει ο άνθρωπος , αυτόν χρησιμοποιεί και ξαναλέω πως τον προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους ανεξαρτήτου μηχανής αλλά το άσπρο δεν γίνεται μαύρο. Εγώ ας πούμε πήγα και για τα δύο. Δεν νομίζω πως τον κρίνει κανείς αυστηρά τον Χούντρα , ίσα-ίσα. Ας μην ξεχνάμε πως είμαστε έξω από τον χορό, έτσι. Κι εγώ θα ήθελα να είναι καλύτερες οι εγκαταστάσεις αλλά δεν νομίζω ο Θανάσης να έχει γίνει εκατομμυριούχος από τα μαθήματα και να μην επενδύει στην ανάπτυξη της επιχείρησής του. Μεροκαματιάρης άνθρωπος είναι πιθανότατα που αν δεν είχε και τις χορηγίες / υποστήριξη των Ντουκάτι και ΕΚΟ ίσως να μην μπορούσε να ανταπεξέλθει ούτε και σε αυτά που προσφέρει σήμερα.
  39. 4 points
    Νίκολα δεν φταίω , εγώ στο Google έγραψα Multistrada 1200 Vs Honda Crosstourer και με πήγε μόνο του εκεί
  40. 4 points
    Mετα απο καποια χρονια στα φορουμ εχω καταλαβει ποτε εχει νοημα να επιχειρηματολογησω και ποτε απεναντι μου εχω καποιον που ουσιαστικα εχει παρει τις αποφασεις του και εχει ερθει εδω απλα για να ακουσει αυτο που θελει. Ενω θα ειχα να σου πω παρα πολλα, υποψιαζομαι πως δεν εχει νοημα. Φοβαμαι πως θα καταλαβεις καποια πραγματα the hard way και πληρωνοντας πολλα παραπανω απ΄οσο θα χρειαζοταν. Απλα να ξερεις πως στην πιστα δεν υπαρχουν entry μηχανακια οπως στο δρομο. Δλδ δε ξεκινας απο το Α1 για να πας στο Α2 και να καταληξεις στο Α. Ο,τι κανεις με το ενα κανεις και με το αλλο: προσπαθεις να πας οσο γινεται πιο γρηγορα και να βελτιωθεις (βλ. να κατεβασεις το χρονο σου). Απλα αναλογα με τη μηχανη αυτο γινεται με λιγο διαφορετικο τροπο. Καλες αγορες.
  41. 4 points
    το καλιμπράρισμα κάθε οθόνης είναι σχετικό αλλά εδώ φαίνεται να έχει περάσει τουλάχιστον 4-5 σεζόν νοικιάρικο στην Αμμουλιανή
  42. 4 points
    Μετά το άνοιγμα και καθάρισμα του σταυρού, είδα ότι είχε πάρει λίγο το δεξί μέρος (είχε ραγίσει) στη κάτω πλάκα. Έγινε αντικατάσταση. Αναμονή των ρουλεμάν για εγκατάσταση. Έγινε παραγγελία ρουλεμάν τροχού, 2 σετ. Στο βάψιμο τώρα. Περάστηκε και το 2 συστατικό filler coat, μαύρου χρώματος το οποίο είναι συστατικό πριν την βαφή. Πολύ καλή πρόσφρυση και εφαρμογή. 1 μέρα μετά λόγο θερμοκρασίας, κανονικά θέλει 3 ώρες στους 20°C, θα μπει και το τελικό χρώμα. Μετά το βάψιμο του σκελετού και των παρεμφερή, το πλαίσιο είναι έτοιμο(σχεδόν), και σειρά έχει ο κινητήρας και το καρμπυρατέρ. Όπως λέει και ο dhmhtrhs motovlog, θα φτάσουμε και εκεί, κάποτε.
  43. 4 points
    Ε οκ, σιγά, παίζεις στο easy με την MV
  44. 4 points
    θερμοπιστολο power , με το θερμοπιστολο και μερικες ματσολιες ανοιξε κανονικοτατα
  45. 4 points
    Νέα μόδα, φιμέ τζαμάκι...........ΧΩΡΙΣ πινακίδα
  46. 4 points
    Φρεζάτη είναι η βίδα που όταν βιδωθεί σε κατάλληλα επεξεργασμένη επιφάνεια*, έρχεται συν-επίπεδα ("πρόσωπο" όπως αναφέρεται στην "ανωτάτη μαστορική") με αυτή. *Η οπή βιδώματος "φρεζάρεται" με το παρακάτω εργαλείο για να υποδεχτεί την βίδα. Υ.Γ. Αν έχεις ακόμα απορία θα πρέπει να σου σχεδιάσω μια τομή για να γίνει πλήρως κατανοητό.
  47. 4 points
    5 λεπτά το πάρκαρα, να πεταχτώ στο περίπτερο για τσιγάρα.
  48. 4 points
    Μου είχε κάνει πάντως εντύπωση, πόσο πολύ δεν καταλαβαίνουν μερικοί άνθρωποι, για ποιό λόγο πας σε ένα σχολείο. Όταν πήγα εγώ, μετά γνωστοί με ρωτάγανε αν ετρεξα στην πίστα (ήταν στα Μεγαρα τότε) και τι χρόνο έκανα. Φίλος αγωνιζόμενος (στα αυτοκίνητα), ήξερε τον υπάλληλο στο θυρωρείο, και τον πήρε τηλέφωνο, να μάθει πως πάω. Και ο υπάλληλος του λέει, μπα αργά γυρνάει. Ενώ κάναμε τώρα τα sessions που έπρεπε να κάνεις κάτι πολύ συγκεκριμένο, όχι να πας γρήγορα ή να γράψεις χρόνο. Και καλά οι ''έξω''. Το ίδιο κάνανε και μερικοί από τους ''μεσα''. ΔΕΝ κάνανε τις ασκήσεις, και απλά κάνανε trackday. Ρε φίλε, πλήρωσες να κάνεις ένα ΜΑΘΗΜΑ, τι ακριβώς δεν κατάλαβες; Αν ήθελες να κάνεις trackday, το έκανες και πολύ φτηνότερα. Πραγματικά δεν έχω ιδέα πως σκέφτονται μερικοί άνθρωποι.
  49. 4 points
    Απο κορυφή σε κορυφή το πήγα σήμερα (Αλικόπετρα) (Πάνω απο τα Χάνια. Ο δρόμος προς το Πλιασίδι) (Πύργος ΟΤΕ. Κορυφή Αηδονάκι) (Ο Όλυμπος απο μακριά!) (Στην κορυφή της Κόκκινης Ράχης. Κοντά στον Πουριανό Σταυρό. Απο τα πιο ψηλά μέρη στο Πήλιο) Αρχίζω να αποκτώ εθισμό στο χώμα σιγά σιγά...
  50. 3 points
    Να συμπληρώσω σε αυτό ότι ο φίλος πρέπει να έχει τη μεταδοτική ικανότητα, τον λόγο, την ματιά, για να μπορεί να εντοπίζει τα λάθη αλλά και για να τα διορθώνει. (Από προσωπική εμπειρία λέω πως, ο "Πίτας" το έχει). Υπάρχουν αναβάτες πολύ ικανοί χωρίς την παραμικρή ικανότητα να σου εξηγήσουν τι ακριβώς πρέπει ή δεν πρέπει να κάνεις. Έχοντας διδάξει και διδαχθεί για χρόνια και έχοντας φάει άπειρο χρόνο για να μάθω πράγματα μόνος μου, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ο ικανός δάσκαλος είναι ένα σημαντικό shortcut, προς το στόχο. Αν είσαι "σκύλος"* και αφοσιωθείς μπορεί και να τα καταφέρεις έχοντας ξοδέψει πολλαπλάσιο χρόνο. *(προσωπικά δεν γνωρίζω παρά ελάχιστους τέτοιους ανθρώπους και όσο πάει σπανίζουν όλο και περισσότερο) Η συζήτηση για εμένα περιστρέφεται μόνο γύρω από το VFM. Αν το κόστος ενός σχολείου είναι ανάλογο της γνώσης που θα εισπράξεις και αν ο καθένας είναι διατεθειμένος να επενδύσει αυτά τα χρήματα για το χόμπυ του, την ασφάλεια του, you name it.
×
×
  • Create New...