Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 07/06/2022 in all areas
-
10 pointsΗ πλήρης ιστορία του CBR400RR NC29, για όποιον ενδιαφέρεται να την διαβάσει ή να δει τις φωτογραφίες, για το πως είχε γίνει μετά από παράτημα στα στοιχεία της φύσης και ακινησία οκτώ ετών όταν το ανέλαβα, και πως το ξαναέκανα πλήρως λειτουργικό. Οσοι βαριούνται την....φιλολογία μου, μπορούνε να πάνε προς το τέλος και να δούνε απευθείας τις τελικές φωτό και βίντεο. Ελπίζω να χαρείτε από το θέμα, σε κάθε περίπτωση. Εδώ το θέμα >>> https://forcev4.blogspot.com/2021/10/cbr400rr-nc29.html
-
7 pointsΕίμαι πολύ περίεργος πως ο τύπος που δεν είχε να δώσει 100€-200€ για ασφάλεια θα είναι εφικτό να δώσει 1-2 χιλιάριακα από την τσέπη του. Honda τιμές για πλαστικά 300'αρια το κομμάτι. Καλά ξεμοπερδέματα.
-
3 pointsΣειρά: Star Trek Strange New Worlds, 2022 Το μουσικό θέμα του Star Trek Strange New Worlds, είναι το στοιχείο που μου άρεσε πιο πολύ από την σειρά. Εχουν πάρει ένα παλιότερο θέμα, και το έχουν τουμπανιάσει σε έπος. Είναι ωραίο, φέρνει συγκίνηση και εμένα με προδιαθέτει να μπω σε ένα αεροπλάνο και να το πετάξω...κάπου. Εστω να οδηγήσω μια ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα. Μετά την χαοτική woke και άνευ οποιουδήποτε νοήματος, πυρηνική καταστροφή που ήταν το Ε-Κ-Ν-Ε-Υ-Ρ-Ι-Σ-Τ-Ι-Κ-Ο Star Trek Discovery, και την προσβλητική για τους fans δεύτερη season του Picard, το έπιασαν το νόημα στην εταιρία, και είπαν, καλή η wokeιλα, η κατήχηση και οι πολιτικές αντζέντες, αλλά δεν μας βλέπει κανείς και το κανάλι πάει για κλείσιμο. Ας κάνουμε κάτι που να κρατάει τα προσχήματα, ότι βλέπεις κάτι από το σύμπαν του Star Trek. Και εγένετο το Star Trek Strange New Worlds, που μας λέει την ιστορία του Enterprise ΠΡΙΝ αναλάβει ο Kirk, με τον Pike κυβερνήτη και ακολουθεί την δομή των παλιών καλών Star Trek που αγαπήσαμε εκατομμύρια τρεκκηδες, κάθε επεισόδιο, κάτι γίνεται σε κάποιον πλανήτη ή αντικείμενο που επισκέπτονται, και κάπως βρίσκουνε μια λύση. Κάτι ασυνέπειες σε σχέση με τις γνήσιες σειρές δεν τις γλυτώσανε, κάτι woke κυρήγματα πάλι τους ξεφύγανε, αλλά ευτυχώς λίγο όλα αυτά, και η σειρά είναι καλή και βλέπεται, σαν πολύ καλή μεταφορά του τότε TOS στην σύχρονη τηλεόραση. Η ΘΕΑΡΑ Rebecca Romjin, την ξέρουμε ως την αρχική Mystique στο Xmen και ως η πολύ βρωμιάρα και ακατάστατη γκόμενα του Ross στα φιλαράκια, παίζει τον ρόλο της 1ης αξιωματικού και το πρώτο μου μεγάλο παράπονο, είναι ότι έχει πολύ μικρή παρουσία, λες και έκανε συμβόλαιο ότι δεν θα παίζει πάνω από δύο λεπτά το επεισόδιο. Δεύτερο παράπονο, πιο άσχημη και αντιπαθητική μαυρούλα, δεν βρήκατε να παίξει την Uhura; Τι είναι αυτό με τις άσχημες και αντιπαθητικές μαύρες τελευταία; Μετά τον Bond και το Kenobi, τρίτωσε το κακό. Που πήγαν οι ωραίες και συμπαθείς μαύρες; Και γιατί την κάνατε αντιπαθητική σαν χαρακτήρα; Και γιατί της δίνετε τόση σημασία σε όλη την σεζόν; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΛΕΜΕ. Το τρίτο μου παράπονο, ρε συ Alex Kurtzman πως σε λένε, στο Σύμπαν του Star Trek τα διαστημόπλοια όταν μπαίνουν σε warp drive, βλέπεις απέξω τα αστέρια να κινούνται γρήγορα. ΔΕΝ βλέπεις μπλε ακτίνες και κίνηση μέσα σε σωλήνα. Οι μπλε ακτίνες και η κίνηση μέσα σε σωλήνα, είναι από το Σύμπαν του Star Wars. Ημαρτον δλδ, ντάξ για τα λεφτά πάτε και από σεβασμό για το γνήσιο υλικό δεν έχετε ούτε ιδέα , αλλά ούτε σε πιο Σύμπαν είστε; Κατά τα άλλα, καλή είναι. O ηθοποιός που παίζει τον Pike είναι πολύ καλός, και γεμίζει ως παρουσία το έργο. Κι ο Σποκ είναι συμπαθής. Και η νοσοκόμα είναι ομορφούλα και με έξυπνη φατσούλα, δίνει ενδιαφέρον. Και ο εξωγήινος μηχανικός, είναι ίσως ο πιο ενδιαφέρον σαν χαρακτήρας της σειράς. Να το δείτε.
-
3 pointsΚαι μετά λένε "τι έχουν τα έρμα και ψοφάν" Πήγαινε το μια Αθήνα Θεσσαλονίκη (ή ανάποδα ανάλογα που είσαι πιο κοντά) και αν δεν πεθάνει δεν έχει τίποτα.
-
3 points
-
3 pointsΗ παλια μου Vespa Gs αρχισε να κουράζεται και να φθείρεται…εξ αλλου οταν ειχε φτιαχτεί μου την ειχα υποσχεθεί μονοσελη. Περυσι,δλδ το 2021 ξεκινησα την αναζητηση μιας 200αρας Px και μιας Sprint ,μοντελο που ταξιδευει ανετα.Συνδιαστικα με το μοτερ της Px . Ενα μικρο restoring ,φόρτωμα ως Πειραιά (στο κλουβάκι) ξεφόρτωμα στο λιμανι και επιβίβαση δυο ατομα και η νεα βεσπα.Προορισμός;Σαντορινη…
-
2 points
-
2 points
-
2 pointsεχεις δοκιμασει να αδειασεις το μπωλ του καρμπυρατερ, ξεβιδωνοντας την βιδα αποστράγγισης ? Μαζευει νερό συχνα εκει μεσα (λογω μάπα καυσιμων πανελλαδικά) και προκαλει τετοια συμπτώματα. ενα κατσαβιδι μονο θες, άδειασε το εντελώς + άσε το να ξαναγεμισει + πες μας.
-
2 pointsΤο πρόβλημα είναι ο κινητήρας που λερώνει τα μπουζί και αυτός θέλει επισκευή. Το ίδιο το μπουζί το πετάς και αγοράζεις καινούργιο.
-
2 pointsΑπό την ανάγκη να βγαίνει χαμηλό το θεωρητικό ετήσιο κόστος συντήρησης στα συγκριτικά. Το ίδιο κάνουν και στα αυτοκίνητα. Μην ξςχνάς οτι στις αναπτυγμένες χώρες μετά από 6-7 χρόνια το αυτοκίνητο φεύγει απ τη χώρα και πωλείται μεταχειρισμένο στους Μαο-Μαο (σ εμάς δηλαδή) Αρα ποιός Γερμανός-Σουηδός-Γάλλος χε για την κατάσταση που θα είναι σε 10 χρόνια.
-
2 pointsΤο "πρόβλημα" με το παπί είναι πως το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, θα το περάσει δουλεύοντας κυρίως σε ψηλές στροφές. Πράμα λογικό, διότι μικρού κυβισμού (100-110-125 κλπ) αναγκαστικά θέλει μαστίγωμα ο κινητήρας για να πάει. Είναι που είναι και αερόψυκτα σχεδόν όλα, με εξαίρεση 3 μοντέλα. Εγώ πλέον ανά 1500χλμ αυστηρά, του αλλάζω λάδια, φίλτρο λαδιού και ανά 2η αλλαγή αλλάζω και το μπουζί με ένα καινούριο. Πάνω από 20€ δεν κοστίζουν όλα αυτά, πράμα καλό, έχουν οικονομική συντήρηση. Λάδια 10W-40 πάντα, μπουζί ότι ορίζει το manual, φίλτρο γνήσιο ή κάποιο καλό επώνυμο. Το αν χτυπάει μπιέλα (επειδή έχω αλλάξει στο δικό μου) θα το καταλάβεις, όταν το μοτέρ ακόμα και στο ρελαντί βγάζει έναν βαθύ μεταλλικό μπάσο θόρυβο. Κοινώς, δουλεύει σαν τρακτέρ. Αλλά ενημερωτικά για τον φίλο, ΔΕΝ θα φτάσει 1000€. Στο δικό μου: αλλαγή κυλινδροπίστονου, μπιέλας, καδένας, τεντωτήρα, γλίστρες μαζί με εργατικά πήγε 300€. Έγινε καλή δουλειά, και το μηχανάκι δουλεύει ρολόϊ. Η αιτία που έπαθε χοντρή ζημιά, σε άλλο επεισόδιο, δεν προλαβαίνω να το αναλύσω τώρα.
-
2 pointsΕπειδή έχω προσωπική εμπειρία 3 φορές, έβλεπα ότι το μηχανάκι υπολειτουργούσε, την μια φορά που το άφησα και δεν το έφτιαξα κατευθείαν χτυπούσε το έμβολο στην κεφαλή με αποτέλεσμα να σφίξουν τα ελατήρια, μην κάνετε χαζομάρες, όταν υπάρχει πρόβλημα το φτιαχνουνε, αν το αφήσεις θα σου φέρει και δεύτερο πρόβλημα.
-
2 pointsΟχι, οταν μιλάμε για παπάκια. Αυτά συνήθως την παθαίνουν αν αφήνουμε τα λάδια μέσα μέχρι να γίνουν νερό. Φίλος μηχανικός λέει για αερόψυκτο παπί 1000 χιλιόμετρα είναι καλά για αλλαγή. Η αν καίνε λάδι και δε το προσέξουμε να αυμπληρώνουμε.
-
2 pointsη φωτό πριν και μετά https://postimg.cc/gallery/wj3FnQM Ελπίζω να τα κατάφερα
-
2 pointsCb500x ήταν ρε συ Μου σπάνε τα νεύρα για να ανεβάσω φωτό ,θα το κάνω από το σπίτι μετα Και βέβαια φτιάχνονται και γίνονται όπως ήταν ,μου έβαλαν και τα ταμπελάκια με τους κωδικούς φαντάσου. Εμενα ήταν σχετικά εύκολη η επισκευή,κατι άλλες που είχε ήταν λες και τις είχες πατησει Στο motonio πήγα εγώ ,τσέκαρε το
-
2 points
-
2 pointsΕγώ αποφάσισα να πάρω ένα gravel και για την γυναίκα μου ένα trekking με ανάρτηση που κλειδώνει.. Για fitness και εγώ έλεγα εξαρχής αλλά εκεί κατέληξα.. Όχι ότι το fitness δεν είναι καλό εννοείται πως είναι καλό και ειδικά αν έχει carbon πιρούνι όπως πχ το merida speeder..Το θέμα είναι τι ζητάς εγώ προτίμησα λίγο να θυσιάσω (λίγο) από την ταχύτητα και την άνεση που σου προσφέρει στην άσφαλτο ένα fitness..
-
1 point
-
1 pointΒρίσκεις ένα 500ρι, το αγοράζεις, το περνάς ΚΤΕΟ αν θέλει, το μεταβιβάζεις στο ονομά σου, το ασφαλίζεις, έτοιμο.
-
1 pointΚαι αυτή η απάντηση επρεπε να σε υποψιάσει για το αν θέλεις μικρότερο ή μεγαλύτερο ζιγκλέρ Τα καρμπ δε ρυθμίζονται στα μπαμ, θέλουν και πειραματισμό και ψάξιμο. Ρώτα εκεί που θα πας να πάρεις ζιγλέρ αν δεχεται να στο αλλάξει αν δε κάνει και το πας την άλλη μέρα Ψάξε να βρεις πως ρυθμίζει η βίδα του μείγματος επίσης. Και ναι είχα παρόμοιο θέμα ως την περασμένη εβδομάδα, αλλα σε μένα ήθελε τη βελόνα μια θέση πάνω. Θεμα πείρας
-
1 pointΓεια σας παιδιά, σκέφτηκα να προσφέρω closure στο νήμα και να ενημερώσω πού κατέληξα. Λοιπόν ένα βράδυ περιπτερόμπυρας σε πλατεία του κέντρου ένας φίλος μιας φίλης (ὦ φῐ́λε) μου είπε ότι ένας φίλος του πούλαγε ένα F650 ή κάτι τέτοιο. Μια και δυο πήγα και το είδα, ήταν πράγματι ένα F650GS του 2001. Παλιό θα μου πείτε, αλλά είχε πολύ καλή εμφάνιση σε σχέση με δυο τρία άλλα που είχα δει, το κοντέρ υποστηρίζει πως έχει κάνει μόνο 40000 χλμ (και το ΚΤΕΟ από το '15 και μετά συναινεί, αφού έχει μόνο ~12000 σε σχεδόν 7 χρόνια), από το '07 και μετά σταθερά σε πάρκινγκ (επιβεβαίωσε ο παρκαδόρος). Εκτός των άλλων η διαδικασία μέσω πραγματικών ανθρώπων μού φάνηκε προτιμότερη από τις αγγελίες. Η αλήθεια είναι ότι ήθελε κάμποσα μαζέματα -- ρουλεμάν τιμόνι, τρόμπα πίσω φρένου, το κοντέρ παθαίνει ένα παράξενο που διαολίζεται σαν το κορίτσι στον εξορκιστή και κάνει 360ᵒ... Ο μάστορας που το πήγα τελικά επειδή είναι κοντά στο σπίτι βγήκε ψιλομούφα, αλλά ευτυχώς τα βρήκαμε κομπλέ με τον φίλο που το πουλούσε, τέλος πάντων τα βασικά γίνανε. Τώρα προσπαθώ να αποφασίσω σε ποιον μάστορα θα πάω για να νιώσω κάπως σίγουρος, σε φάση ότι έχω κάνει ένα reset, έχω καλή εικόνα για την κατάσταση της μηχανής και τη φροντίζω εφεξής τακτικά. Οπότε έχω πλέον τελειώσει με μεταβιβάσεις και όλα και έχω την πρώτη μου μηχανή! Πρώτη εκδρομή πάμε Άνδρο σε καμιά βδομάδα για πέντε μέρες να φάμε αέρα με δανεικές βαλίτσες πλαϊνές. Ευχαριστώ όσους απάντησαν και μη, είναι βέβαιο ότι θα επανέλθω με απορίες κ.ά. τους επόμενους μήνες. ^_^ Καλά καλοκαίρια κι ωραίες βόλτες, Στέφανος Υγ. Παρεμπιπτόντως για τον Τάσο από πάνω που αναφέρθηκε στο φίλτρο βενζίνης. Εκεί που πήγαινα μια μέρα μύρισα να χάνει, το πήγα σε μάστορα εκεί κοντά, το έφτιαξε λέει είχε φαγωθεί το πάνω σωληνάκι στο φίλτρο βενζίνης. Το ίδιο βράδυ, εκεί που γυρνούσα σπίτι, άρχισε να χάνει σαν καταρράκτης, σε βαθμό σίγουρα επικίνδυνο. Το άφησα εκεί που ήμουν, και την άλλη μέρα το σπρώξαμε μ' έναν φίλο στον ίδιο μάστορα και του λέω τι φάση ψηλέ μου; Μου είπε ότι το φίλτρο από αυτοκίνητο που είχε πάνω έφαγε και το δικό του σωληνάκι καπάκια, και ότι τώρα είδε πως είχε γρέζι από κάτι ροδέλες που είχανε μείνει (το φίλτρο πατέντα ήταν κομμένο με τροχό ψιλοράντομ για να χωράει σωστά). Αυθεντικό φίλτρο 150 ευρώ! Τελικά ευτυχώς έφαγε με τον τροχό το γρέζι κι έστρωσε η φάση, νομίζω φαινόταν και στην κατανάλωση, μάλλον έχανε λίγο κι από πριν στάξει. Άσε που κι από κάτω οι παροχές ήταν στην ίδια φάση κι είχαν φαγωθεί και τα άλλα δύο σωληνάκια. Μόντα στη μόντα βέβαια, είναι να κάνεις τον σταυρό σου. Το γράφω εδώ γιατί πού ξέρεις, μπορεί να χρησιμεύσει σε κάποιον ότι άμα βάλεις μούφα φίλτρο και δεν κοζάρει ο μάστορας, μπορεί να σου φάει τα σωληνάκια λίγο λίγο. Η γνώση είναι δύναμη, φιλάκια.
-
1 pointΔεν νομίζω. Αν εννοείς οτι είναι στην εργοστασιακή ρύθμιση, αυτό δε σημείνει απαραίτητα οτι είναι σωστό. Για βάλε ένα μικρότερο κυρίως ζιγκλέρ και ξαναρύθμισε και τον αέρα και δες.
-
1 pointΣαν το μαμα καρμπυρατέρ δεν δουλεύει κανένα στο Townmate, έχω βάλει μαμα από astera και από crypton και δεν δούλεψε σωστά, ας μη μιλήσω για καμία 10αρια κινεζοκαρμπυτατερ στα 25 χρόνια που το έχω, τώρα τελευταία έχω ένα 20αρι αντιγραφή από αυτά που φοράνε τα CM200, το οποίο δουλεύει ρελαντι χωρίς καν η βίδα του ρελαντι να σηκώνει το slide.
-
1 pointhttps://ksr-group.com/news/ksr-hellas-kawasaki/ Παρέα με τα Brixton, τα Motron και τις κινεζολαμπρέτες.
-
1 pointΌταν έχεις τέτοια προβλήματα στη μέση θα πρέπει να αποφεύγεις την όρθια στάση οδήγησης, καλύτερα να βρεις κάτι που να είσαι πιο σκυφτός για να μη δέχεται κάθετα όλο το βάρος η μέση σου και να μοιράζεις και λόγο βάρος στα χέρια, εύχομαι πάντως να είναι περαστικός ο πόνος.
-
1 pointΟχι, παίζουν και άλλα πράγματα. π.χ. το βάρος της μηχανής, με τι σχέση μοχλισμού δουλεύει, τι διαδρομή έχει κ.ο.κ. ΑΛΛΑ από μήκος και άκρα ξεκινάς, είναι τα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ στοιχεία.
-
1 pointΠερισσότερο οι ιδιοκτήτες φταίνει παρά η Piaggio. Τα παίρνουν Πενα και παίζουν Μπαγλαμά. Κοινώς νομίζουν οτι συντήρηση σημαίνει πιάνω ένα πιεστικό και του βγάζω τα μάτια. Μαζί σου. Το scarabeo το πήρα 100% για την άνεση και την εμφάνιση.
-
1 pointΦαντάζομαι αν κάποιος στην παρέα σου φταρνίζεται και βήχει, τον βάζεις σε κρύο νερό και μετά τον στήνεις βρεγμένο μπροστά σε ανεμιστήρα. Αν δεν πάθει πνευμονία, είναι γερός, δεν είχε τίποτα τελικά. Παρα φλού ή τον μπάμπη τον φλου θέλει, άγνωστο. Σοβαρή απάντηση: Οταν έχουμε ένα πρόβλημα, το φτιάχνουμε για να μην γίνει χειρότερο. ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ να χρησιμοποιούμε το όχημα μέχρι τότε.
-
1 pointη δουλεια εγινε με αλγκον!μεχρι στιγμης ολα καλα!βεβαια για να φτιαξω το καρε θελει ντρεμελ!οποια ιδεα δεκτη!θα προσπαθησω τις επομενες μερες να το φτιαξω με ντρεμελ
-
1 pointδεν εχω βγει με το μηχανακι ουτε μια φορα χωρις μπουφαν παντελονι μποτακι κρανος γαντια οσο ζεστη και να εχει/και οταν εχει πολυ ζεστη και ειναι να σκασω απλα δεν βγαινω . να φανταστεις βγαινω 6 7 το πρωι τωρα τον ιουνιο που εχει δροσια και ειναι ενταξει το μηχανακι 6 μηνες το εχω κανει 1300 χιλιομετρα δεν το βγαζω ασκοπα και για σουζα παω σε μερος 10 χιλιομετρα μακρια απο το σπιτι μου κοντα σε χοραφια οπου εχει ευθεια πολλων χιλιομετρων και δεν περναει κανεις 6 7 το πρωι θα το δοκημασω με το ποδηλατο σιγουρα θα βοηθησει με το να ξεπερασεις τον φοβο του να βρησκεσε σε θεση που δεν εχει συνηθησει το σωμα
-
1 pointΣτα 2500 χλμ αν σου κάψει 100-150 ml είναι μια χαρά, αν μέχρι να φτάσεις τα 2500 χλμ συμπληρώνεις μισό λίτρο τότε καλύτερα να κανείς αλλαγή στα μισά χιλιόμετρα.
-
1 point
-
1 pointΘα δείξει , το πολύ να τους τρέλανω στα τηλέφωνα Τελικά με τα λάστιχα γίνεται χαμός , δεν φέρνουν οι εταιρίες , κόβουν παραγγελίες κλπ Θα μπουν τα Dunlop TT τα οποία είναι τα μόνα διαθέσιμα αυτή την στιγμή , ευκαιρια να τα δοκιμάσω μιας και δεν εχω βάλει Dunlop άλλη φορά .
-
1 point
-
1 pointΤοσα χρόνια μετά, μάλλον εχει "καθησει" το ελατήριο του αμορτισερ, αν δεν έχει αλλαχτεί ποτέ.
-
1 pointΟΚ Τασο σε ευχαριστω πολυ!μολις γινει η δουλεια θα ενημερωσω και παλι σε ευχαριστω καλη εβδομαδα!
-
1 point
-
1 pointA! Κι εγω που νόμιζα οτι βγηκε απο το γνωστό σουρρεαλιστή... https://en.wikipedia.org/wiki/Louis_Aragon
-
1 pointΣτο motonio clabουκο ,το γραφει το παλικαρι. Εχω δει αρκετους να λενε καλα λογια για επισκευες και ειδικες κατασκευες σε εξατμισεις.
-
1 pointΩωωω απιστέφταμπλ!!! Φτου φτου Πόσο πήγε το μαλλί και σε ποιο κατάστημα το ανέλαβε;
-
1 pointΔεν ξερω αν ειναι πολυ νωρις να γραψω τις εντυπωσεις μου με μια εβδομαδα χρησης λιπαντικου 15/50 spectro gold πριν χρησιμοποιουσα 10/40 spectro gold επισης και πριν Torco .To μοτερ ακουγεται πιο ρονταρισμενο ησυχο και δεν ζεστενεται τοσο οσο πριν .δεν αλλαζει ο ηχος του με ωρα χρησης μεσα στην πολη συνεχεια μεσω μινι καυσωνα που περασσαμε 37-38 βαθμους. Ξεχασμενη αναπαντητη ερωτηση.... Εχει αναρωτηθει, ποιος ειναι ο λόγος που τα ψεκαστα ιννόβα εχουν διπλάσιο διάκενο βαλβίδων απο τα παλιά με καρμπυρατερ ?
-
1 pointΜια χαρά είναι. Αν πέσεις σε λακούβα-πηγάδι, ότι και να έχεις θα καταλάβεις κραδασμό. Γενικά δεν έχουν θέμα. Τα φρεάτια με ράγες είναι επικίνδυνα ακόμα και για μοτοσυκλέτα. Να τα αποφεύγεις.
-
1 point
-
1 pointΈκανα έλεγχο και δυστυχώς ήταν εντάξει είχα κάνει μια βόλτα ~ 40 km, αλλά δεν μου έβγαλε την υπερθέρμανση και την φόρτιση. Η αλήθεια ο ανορθωτης ήταν μια φτηνή λύση. Οπότε πολύ πιθανό να με άφησε κάπου στην διαδρομή. Είμαι μεταξύ βαραντερο και των άλλων, σκέφτομαι σοβαρά την αξιοπιστία της Honda που είναι καλή αλλά.... Ευχαριστώ. Ελπίζω να τα έχω εξαλείψει όλα πλέον. Θα δείξει, πάντως όλα δείχνουν να βαίνουν καλώς. Ίσως αφιερώσω ενα 10 λεπτό να διπλό - ελέγξω την επόμενη. Να ειναι καλά οι οδικές που μας ξε- λασπωνουν.
-
1 point
-
1 pointΚαλό ταξιδι εύχομαι,με ενδιαφέρει κι εμένα το θέμα.Ξέρω ότι έχει πολλές βροχές αυτή την εποχή και τρομακτική κινηση στους κύριους άξονες Ρουμανίας και Βουλγαριας...
-
1 pointΚαλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους . Επειδη τον Ιουλιο ετοιμαζουμε ταξιδι για Ρουμανια , μηπως εχει παει καποιος καλοκαιρι να μας πει τι παιζετε με θερμοκρασιες και τι ρουχα να παρουμε κτλ ;
-
1 pointΔώστε μου ένα τεταρτάκι Προσπάθεια μετάφρασης: 1) Το XT660 είναι ό,τι πιο βολικό υπάρχει, όχι ισοπέδωση στα πάντα. Προφανώς το Aprilia καινούριο ήταν πανάκριβο όπως και το Ducati Hypermotard. Επειδή πάτωσε, παίζανε στα 10.000-13.000 και 14.000-17.000 αντίστοιχα, τί περιμένατε για Ελλάδα δηλαδή; Επίσης, το Aprilia ωραίο αλλά όχι καλή οδηγική συμπεριφορά σαν το XT660 που είναι άψογο (όσοι ξέρουν από μηχανές) ισορροπία τέλεια. Το Ducati Hypermotard θηρίο πραγματικά αλλά τόσο ακριβό, έλεος 10 χρόνια μετά απλησίαστο και το κακό του; Ταξίδια ξεχάστε το, μόνο πόλη. Ενώ το XT660 προσιτό τότε (στα 7000 καινούριο) και ταξίδια επίσης όπως και στην πόλη άπιαστο, με δύναμη, με μια εξάτμιση και φίλτρο σαν του Aprillia. Πολλοί οι λόγοι και εύλογοι φίλε. 2) Αχαχαχαχα ίδιο μ'ένα ιταλικό, έλεος φίλε. Αποδείχτηκε οτι το Aprilia -είχε δίκιο ο φίλος κάτω- είναι ό,τι πιο ζημιάρικο. Καμία σχέση με XT660X και κλαμπ κάναμε τελικά (σ.σ. ...?) και μηχανικές βγήκαν 10 χρόνια μετά. Θηρία αξιοπιστίας, στην πόλη άπιαστα και σε ταξίδια επίσης, αν και μονοκύλινδρα -τα τελευταία των Μοϊκανών. Το Aprilia ακριβό ακόμα και μόνο 4 στην αγορά. Πατώσανε σαν τις Ducati Hypermotard. 3) Αχαχαχα παντού κράζεις. Το XT έμεινε θρύλος και σε πάτησε άνετα, δυστυχώς για σένα φίλε μου. Μακάρι να είσαι όρθιος και να έχεις ησυχάσει τελικά. Η Yamaha είναι μία και το XT θα μείνει για πάντα ό,τι καλύτερο. Σε όλα υπερτερεί τελικά, το απέδειξε ο χρόνος.
-
1 pointΤουλάχιστον το αφεντικό φέρθηκε ανθρώπινα και όχι σαν βλάκας. Δυστυχώς, όταν είχα εργατικό ατύχημα σε ντελίβερι τα μόνα που άκουσα ήτανε χριστοπαναγίες γιατί έπεσα και δεν πήγε η παραγγελία στην ώρα της. Οταν μετά από αυτό είπα πως παραιτούμαι, ακολούθησαν και απειλές...θα σε κάνω, θα σε ράνω, θα έρθεις για δουλειά θες δεν θες, και δεν ξέρεις ποιος είμαι εγώ, στο μαγαζί μου δεν έχω δημοκρατία, δεν θα φύγει κανένας από εμένα, και και και... Να σημειωθεί πως από τις 13 με 14 ώρες που δουλεύαμε, μας είχε μόνο 2 ώρες δηλωμένους, και παρά τον ΜΕΓΑΛΟ εργασιακό φόρτο (είχε όντως πολύ δουλειά) δεν είχε πάνω από 2-3 άτομα στο μαγαζί (παραγωγή + ντελίβερι)...μετά από εμένα φύγανε και άλλοι συνάδελφοι. Θρασύδειλος χαζός, δεν μας έκανε απολύτως τίποτα. Τώρα για πελάτες...ο καθένας δεν ξέρεις τι τρέλα κουβαλάει μέσα του. Είδα και απόειδα από κόσμο και ανθρώπους, είδα και καλούς ανθρώπους, υπομονετικούς με ενσυναίσθηση και κατανοήση. Είδα και κακόψυχους ανθρώπους, και ανυπόμονους, και άτομα που παράγγελναν με βροχή/χιόνι απλά για να σπάσουν πλάκα, άτομα που έδιναν επίτηδες λάθος διεύθυνση για να σε τρολάρουν, και από όλα. Να κάτσω να κάνω τι; Να τσακωθώ; Ο άλλος ξαναλέω, δεν ξέρεις τι κουβαλάει μέσα του, δεν θέλει πολύ για να σαλτάρει και να γίνει καμιά στραβή. Το "όπλο" μου ήτανε (και είναι) να είμαι σχετικά αναίσθητος απέναντι στην ανθρώπινη ηλιθιότητα. Εσύ καλά τα λες, πως η ανθρωπιά χάνεται, αλλά και που τα λέμε, τι ακριβώς θα αλλάξει;