Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/23/20 in all areas

  1. 17 points
    Είχε χρόνια να γίνει βουνίσια εξόρμηση με μοτό εντός Ελλάδας. Τα πράγματα όμως μπήκαν στη θέση τους και ήρθε η ώρα της! Προορισμός ο Γράμμος, η λίμνη Γκιστόβα και η κορυφή Τσούκα Πέτσικ. Η διαδρομή από το Νεστόριο μέχρι τον Πεύκο εξαιρετικά όμορφη και με πολύ καλή άσφαλτο. Από εκεί μέχρι τον Γράμμο έχει χωματόδρομο καλά πατημένο όμως οπότε μια είναι εφικτή μια καλή μέση ταχύτητα ακόμα και με καθαρά street ελαστικό. Από το χωριό του Γράμμου και πάνω ο χωματόδρομος παραμένει φυσικά αλλά δεν είναι ιδιαίτερα πατημένος. Πολλές πέτρες, μικρά river crossings (δεν τα βαριέσαι ποτέ) και πολύ κοπάνημα. Κάπου εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω το μικρό Τενερέ που με έμαθε να οδηγάω στο χώμα με αποτέλεσμα το NC να πηγαίνει ουκ ολίγες φορές πλαγιολισθαίνοντας βγαίνοντας από στροφή χωρίς όχι μόνο την τρομάρα που έπαιρνα παλιότερα, αλλά απολαμβάνοντας το. (incoming σχόλια του στυλ "μόνο στα χαλίκια μπορεί να κάνει μπάντες το NC" ) Η θέα φυσικά ανεβαίνοντας γίνεται όλο και καλύτερη. Από την καλύβα αυτή ξεκινάει το "μονοπάτι" για την Γκιστόβα. Σε εισαγωγικά γιατί ουσιαστικά δεν υπάρχει μονοπάτι, απλά πρέπει να βγεις από την πίσω πλευρά του αυχένα για να την βρεις. Η μόνη παρέα εκεί πάνω είναι τα γελάδια που βόσκουν. Περνώντας τον αυχένα αποκαλύπτεται η λίμνη Γκιστόβα η οποία είναι η ψηλότερη Αλπική λίμνη στην Ελλάδα με υψόμετρο 2350μ. Ευκαιρία και για αναζωογόνηση! Από εκεί για την κορυφή Τσούκα Πέτσικ τα πράγματα είναι ελαφρώς πιο ξεκάθαρα καθώς υπάρχει ευδιάκριτο μονοπάτι (τουλάχιστον στο μεγαλύτερο κομμάτι) που ακολουθεί την κορυφογραμμή και η κορυφή είναι ορατή από μακρυά οπότε δεν γίνεται να χαθείς (ο όγκος στα αριστερά). Για να προσεγγιστεί η κορυφή πρέπει να πας από πίσω της. Ορατή πλέον, με κάμποσα κοράκια να πετούν από πάνω. Τσούκα Πέτσικ (2520μ) Από εδώ βλέπεις πιάτο τόσο την Ελληνική πλευρά (1η φωτό) όσο και την Αλβανική (2η φωτό). Εντυπωσιακό το πόση διαφορά έχουν σε ανάγλυφο. Η διαδρομή της επιστροφής είναι περίπου η ίδια με την διαφορά ότι προς το τέλος βρήκα ένα ρέμα από τα πολλά εκεί (άλλωστε από εκεί πηγάζει ο Αλιάκμονας) και το ακολουθούσα παράλληλα έως να ξαναβγώ στον δρόμο. Τελευταία φωτό του ταξιδιωτικού το νέο απόκτημα που με πήγε μέχρι εκεί. Κάτι μου λέει ότι θα σχολιαστεί περισσότερο από το βουνό
  2. 14 points
    Αφού την έβγαλα από την ακινησία και έκανα τις απαραίτητες επισκευές, σειρά είχε μια βόλτα. Τι καλύτερο από την Σιθωνία ( δεύτερο πόδι Χαλκιδικής). Μπάνιο στην παραλία Καρύδι στην Βουρβουρού. Φαγητό σε γνωστό εστιατόριο της περιοχής. Και μια στάση στον Όρμο Παναγίας. Άποψη από το λιμάνι. Η διαδρομή που ακολούθησα ήταν η παρακάτω:
  3. 13 points
    NC700X λοιπόν. Οι λόγοι που αποκτήθηκε είναι κατα κύριο λόγο η αξιοπιστία, η οικονομία και η ευκολία σέρβις. Τα 2 από τα 3 ειναι πολύ νωρίς για να τα κρίνω αλλά μπορώ να σχολιάσω 2 άλλα που δεν περίμενα και με εξέπληξαν ευχάριστα: - Βάρος. 218 κιλά δεν το λες ελαφρύ, ίσα ίσα. Έτσι όπως είναι κατανεμημένα όμως δεν το καταλαβαίνεις. Και όχι δεν θα πω το κλασσικό "εν κινήσει εξαφανίζονται τα κιλά". Εδώ μιλάμε ότι και στάσιμο δεν σου πάει το μυαλό ότι είναι τόσο βαρύ. Ακόμα και στο χώμα νόμιζα ότι έχω ένα μηχανάκι 40 κιλά κάτω. - Κουβάς. Έτσι έχω ονομάσει και το μηχανάκι το ίδιο. Αναφέρομαι όμως στον κουβά που έχει μπροστά, εκεί που θα έπρεπε να είναι το ντεπόζιτο. Το σνόμπαρα στην αρχή αλλά πραγματικά σου λύνει τα χέρια εντός και εκτός πόλης. Το σημαντικότερο όλων όμως, και ο λόγος για τον οποίο νομίζω ότι ήταν η πιο σωστή επιλογή που μπορούσα να κάνω είναι άλλο. Το Βερσάκι το θεωρούσα όμορφο μηχανάκι και ως τέτοιο ήθελα πάντα να λαμποκοπάει, σε βαθμό ψυχαναγκασμού. Να μην το αφήνω να το χτυπάει ο ήλιος, να το περνάω τα κεριά του, αν έβλεπα κόμπο στην αλυσίδα ένιωθα σαν να είχα αποτύχει σαν ον. Το NC λοιπόν κατά την γνώμη μου είναι ένα άσχημο μηχανάκι. Ως τέτοιο δεν με ενδιαφέρει τίποτα από τα παραπάνω και μπορώ να το απολαύσω όπως θέλω. Το έχω αφήσει λασπωμένο εδώ και μια βδομάδα και δεν προβλέπεται πλύσιμο αν δεν βρέξει. Επειδή επίσης το έχω στο μυαλό μου (μπορεί και να μην είναι) ως ένα από τα πιο αξιόπιστα μηχανάκια εκεί έξω, δεν έχω τον νου μου στο "αυτό γιατί ακούγεται έτσι, αυτό μήπως δεν είναι σωστό να είναι έτσι, κλπ", κουσούρια που αποκτήθηκαν από το Βερσάκι (λιγότερο) και από το μικρό Τενερέ (πολύ περισσότερο). Μπορεί στους περισσότερους να ακούγονται αστεία έως και γραφικά τα παραπάνω αλλά η ψυχική μου υγεία με ευχαριστεί για αυτή μου την επιλογή
  4. 13 points
    Η σεζόν έλαβε τέλος, μιας και πλέον κάθε ΣΚ θα δουλεύω μόνο. Μετά απο 3 μήνες που δούλευα καθημερινά είπα για 2 μέρες να αποδράσω λιγάκι και να δω φύση. Ξεκίνησα λοιπόν με προόρισμό μια βόλτα στο Λιβάδι στον Όλυμπο! Στο Address είχε ήδη γίνει αλλαγή λαδιών και μπουζί και ήτανε πιο έτοιμο απο ποτέ. Μαζί μου πέρα απο τον σωστό ρουχιζμό (μπουφάν, γάντια, κράνος κλπ) πήρα μαζί μου σπρει αλυσίδας, ένα φαστ, ανταλλακτικό μπουζί και ανταλλακτική λάμπα. Δεν ξέρεις ποτέ, αλλά ας είμαστε έτοιμοι αν τύχει η στραβή στον δρόμο. Τελικά αχρείαστα ήτανε, το μηχανάκι έμεινε σκυλί σε όλη την διαδρομή. Την Τρίτη στις 7 το πρωί ήμουν ήδη φευγάτος απο το σπίτι Στην Λάρισα σταμάτησα για να συμπληρώσω βενζίνη μέχρι το Μεσοχώρι που είναι το χωριό μου. Έμεινα 2 βράδια στον παππού και την γιαγιά. Και για βόλτα αλλά και για να δω και τους συγγενείς μου εκεί πάνω μιας και είχα πολύ καιρό να τους δω. Η εθνική προς Τύρναβο Μετά απο τον Τύρναβο πήρα σιγά σιγά τον δρόμο προς το χωριό. Μια όμορφη διαδρομή που σε οδηγεί μέσα απο βουνά. Ο ποταμός που περνάει απο εκεί είναι ο Τιταρήσιος. Τελικά έφτασα στο χωριό στις 9 περίπου! Εκεί κάθησα και ήπια έναν ελληνικό παρέα με τους παππούδες και το Addressακι! Του έριξα και ένα πλύσιμο να φύγει η βρώμα που μάζεψε απο βροχές στον Βόλο. Έριξα ξανά σπρέι στην αλυσίδα να είμαστε σίγουροι και γυάλισα το τελικό της εξάτμισης αφού το έλυσα. Πρέπει να δείχνει όμορφο πριν την μεγάλη εκδρομή! Το απόγευμα κύλισε χαλαρά με μια βόλτα προς το Βλαχογιάννη το δίπλα χωριό. Δεν πήγα παραπέρα γιατί ο καιρός ήδη ήτανε μουντός και είχανε πει για βροχές. Στον γυρισμό προς το σπίτι απο τους καθρέπτες έβλεπα πίσω κεραυνούς και σύννεφα...ερχόταν βροχή. Τα μέρη εκεί γύρω δεν τα ξέρω καλά άρα δεν με έπαιρνε για πολλές γενναιότητες. Σπίτι πάντως το έβαλα κάτω απο το υπόστεγο που είχε ο παππούς το αμάξι άρα δεν το πείραξε η βροχή. Ξημερώνει καινούρια μέρα! Έφαγα ένα καλό πρωινό και ξεκίνησα για τον προόρισμο μου, το Λιβάδι Ολύμπου! Εδω και μήνες το είχα βάλει στο μάτι εξάλλου. Πέρασα το Δομένικο, και ο δρόμος με έβγαλε στο Στεφανόβουνο. Οι στροφές στο Στεφανόβουνο είναι απλά τέλειες! Απλωτές και με καλή άσφαλτο που δεν είναι σαπούνι, έχει καλά κρατήματα. Τα Michelin και τα YSS λειτουργούσαν πάρα πολύ καλά. Και εξάσκησα και counter steering σιγά σιγά...και στρίβει και ωραία το σκασμένο! Στην Ελασσόνα σταμάτησα για έναν καφέ με την ξαδέρφη μου που είχα χρόνια να την δω. Κάτσαμε στα Μικέλ και όταν την άφησα μου είπε απο που να φύγω για να βγω απο Ελασσόνα. Ομολογώ δεν περίμενα ποτέ να δω το Address μπροστά απο πινακίδα για Κατερίνη, Θεσσαλονίκη, Κοζάνη και Όλυμπο... Στάση μετά την Καλλιθέα Ελασσόνας για τσιγάρο. Πίσω απο το μηχανάκι ο Όλυμπος! Ο δρόμος προς την Ολυμπιάδα...που στην πραγματικότητα ήτανε ο λάθος δρόμος. Δεν ξέρω καν πως το κατάφερα αλλά μπερδέυτηκα στο Μικρό Ελευθεροχώρι. Αντί να πάω προς τα πάνω, εγω είδα πινακίδες να λένε προς Λιβάδι, προς Χιονοδρομικό Ολύμπου, ε τι στο καλό σκέφτηκα εκεί θα είναι. Κάπου προς Κρυόβρυση κατάλαβα οτι κάτι πάει στραβά...άνοιξα το GPS....αριστερά το Λιβάδι Ολύμπου, δεξιά ο Τάσος..."μπράβο μλκ Τάσο εσυ τράβα απο την ακρίβως αντίθετη μεριά σίγουρα θα φτάσεις στο Λιβάδι...μια μέρα". Με έπιασε λίγο νευρικό γέλιο εκείνη την στιγμή για κάποιο λόγο, κυρίως γιατί βρισκόμουν στην μέση του πουθενά με καμία ιδέα του προς τα που να πάω. Γύρισα πίσω στο Ελευθεροχώρι και άνοιξα ξανά το Google Maps. Έπρεπε να ακολουθήσω τον δρόμο που είχε πινακίδα για Κατερίνη. Είχα ξεχάσει εντελώς οτι αν απο το Λιβάδι Ολύμπου συνεχίσεις προς τα πέρα θα σε βγάλει προς Κατερίνη. Στο φράγμα Λιβαδιού Στάση σε μια μικρή πηγούλα στο βουνό για ξεπιάσιμο. Και φυσικά να πιω και λίγο νερό βουνίσιο...καθαρό νεράκι, καμία σχέση με την χλωρίνη του Βόλου...απο εκεί και μετά ξεκίνησε η ομορφιά... Με θέα τις ψηλότερες κορυφές του βουνού! Η ανηφόρα έγινε απότομη...εκεί κατάλαβα και τα όρια του παπιού. Θα σε ταξιδέψει αν το θες, ναι, αλλά μην ζητήσεις ροπή για να ανέβεις τέτοιες ανηφόρες. Όσο εξελιγμένο σύστημα injection να έχει με αισθητήρες, να ρυθμίζει το μίγμα σε αλλαγή υψόμετρου κλπ, μέσα απο 125 κυβικά δεν μπορεί να κάνει και πολλά. Με πρώτη και 2α ήρεμα ανέβηκε πάντως. Εξάλλου δεν πας εκεί για να γράψεις χρόνους, ανεβαίνεις καθαρά τουριστικά να το πω. Για το τοπίο! Να μην πατήσουμε και λίγο χωματάκι; Καλό κάνει, κακό δεν κάνει. Με προσοχή βέβαια. Έφτασα τελικά στο Λιβάδι! Στα 1200μ ύψος. Σίγουρα όχι η ψηλότερη κορυφή απο όλο όλο το βουνό του Ολύμπου, μα ένας απο τους προόρισμους που σκέφτηκα να πάω πριν μήνες έγινε πραγματικότητα! Εκεί πάνω κάθησα σε ένα μικρό καφέ και ήπια ένα αναψυκτικό. Θέα ο κάμπος κάτω και στα αριστερά το βουνό, παράλληλα με καθαρό οξυγόνο. Πιο μετά κατέβηκα κάτω προς το χωριό πάλι. Γέμισα βενζίνη σε ένα βενζινάδικο εκεί πάνω. Μέχρι το Μεσοχώρι (σπίτι δηλαδή) είναι 55χλμ αν θυμάμαι καλά. Μισό ντεπόζιτο έκαψε, όχι και άσχημα για παπί. Το απόγευμα χθες πήγα είδα κάτι συγγενείς μου που ήρθανε κιόλας, και το βραδάκι έπεσα για ύπνο νωρίς. Είχα πρωινό ξύπνημα σήμερα, αν δεν ήθελα να φάω ζέστη στον δρόμο για Βόλο. Να σημειώσω οτι Βόλος - Μεσοχώρι είναι 100χλμ. Σήμερα το πρωί στις 9μιση έφτασα πάλι σπίτι μου. Ομολογώ οτι για πρώτο ταξιδάκι ήτανε τέλεια εμπειρία! Καθάρισε το μυαλό μου λίγο, άλλαξα παραστάσεις, είδα και νέα μέρη, ευχαριστήθηκα στο τέρμα οδήγηση, εξάσκησα τις στροφές μου καλύτερα και φυσικά θα έχω να το θυμάμαι μια ζωή αυτό. Το πρώτο ταξίδι...και με τίποτα άλλο πέρα απο ένα απλό αερόψυκτο 125. Άξιζε κάθε χιλιόμετρο διαδρομής. Προφανώς και δεν είναι η πρώτη και η τελευταία φόρα που πήγα εκεί πάνω. Την επόμενη φορά με πιο πολλά κυβικά και σίγουρα πέρα απο το Λιβάδι μέχρι την Κατερίνη. Μέχρι τότε υγεία!
  5. 11 points
    Είχε μοναξιές τώρα τελευταία το μικρό μου και του έφερα παρέα
  6. 10 points
    Γουμένισσα, Καστανερή, Αρχάγγελος, Σκρα, Αξιούπολη. Πανέμορφα μέρη...
  7. 9 points
    Εδώ είναι η παιδική χαρά για τα 390? Αυτό είναι το μικρούλι μου: Δεν έχω 2 εβδομάδες που το έχω, είναι μοντέλο 17 με άδεια 18, το πήρα με 11.500χλμ Με το που το πήρα, έβαλα μια Givi βαλιτσούλα γιατί το έχω για καθημερινό. Περιμένω SPAL βεντιλατέρ, όχι ότι έχει κάποιο πρόβλημα, δεν έχει κανένα θέμα με θερμοκρασίες, περισσότερο προληπτικά και ότι κάνει αρκετή φασαρία όταν παίρνει μπρος. Έχω διαβάσει ότι είναι πιο ήσυχο το SPAL πέρα του ότι έχει καλύτερη απόδοση, οπότε με κόστος 40 ευρώ δεν το σκέφτηκα περαιτέρω. Με την ευκαιρία θα του αλλάξω και παραφλού με κάτι πιο ποιοτικό. Θέλει μπροστινά τακάκια, έρχονται EBC HH. Επίσης παρήγγειλα και ένα MIVV τελικό (δεν θα μπω σε διαδικασία decat κτλ, πολύ φασαρία και στα αυτιά και στην τσέπη) Αυτά!
  8. 9 points
    Η αναζητηση εληξε και πλεον ειμαι κατοχος ενος bandit 650s :)))
  9. 9 points
  10. 9 points
    Τελικά μετά από ψάξιμο αγόρασα ένα street triple 675 μοντέλο 2012. Περίπου δύο μήνες στη κατοχή μου και το έχω ευχαριστηθεί όσο δεν πάει... Τέλειο για επαρχία που μένω. Ευχαριστώ για τις συμβουλές καλές βόλτες μάγκες πάντα όρθιοι. http://imgur.com/gallery/TDijxqe
  11. 9 points
    Έχοντας τρεις μηχανές, το DT έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα. Τελευταία φορά που το χρησιμοποίησα ήταν πριν 2 χρόνια για να περάσει ΚΤΕΟ. Τότε, βλέποντας το μέλλον του με πολύ ακινησία, το έβαλα σε κατάσταση μακράς αποθήκευσης ( φούσκωμα τα λάστιχα, λάδι στο ντεπόζιτο κλπ). Τα χρόνια πέρασαν και το DT με περίμενε καρτερικά, σαν άλλη Πηνελόπη, να το βγάλω στους δρόμους. Σήμερα το απόγευμα, το βρήκα στην παρακάτω κατάσταση: Όχι και άσχημα θα πει κάποιος. Για κάποιο λόγω δεν φαίνεται η σκόνη που έχει καθίσει επάνω του. Άδειασμα λοιπόν το μείγμα βενζίνης-λαδιού, φρέσκια βενζίνη, άνοιγμα του διακόπτη και φυσικά η μπαταρία νεκρή, αφού κανένας δεν ασχολήθηκε με αυτήν αφού έφυγα. Ανοίγω την παροχή καυσίμου και φυσικά η υπερχείλιση έτρεχε σαν ντουζιέρα. Χτύπημα με κατσαβίδι, δοκιμή ξανά, τα ίδια. Δεν το γλιτώνεις Γιώργο το λύσιμο του καρμπυρατέρ λέω από μέσα μου. Τελευταία προσπάθεια. Με κλειστή βενζίνη, προσπαθώ να βάλω μπρος. Σημάδια ζωής από την πρώτη προσπάθεια. Τρεις μανιβελιές μετά ο δίχρονος υδρόψυκτος κινητήρας ζωντάνεψε. Αφού κάηκε η βενζίνη στο ποτηράκι, άνοιξα ξανά την παροχή και τότε έγινε το θαύμα! Η διαρροή σταμάτησε. Κλασικό κόλπο, μου το είχε μάθει κάποτε ένα μάστορας που δεν γνώρισε ποτέ κινητήρα με injection. Βέβαια μετά από δύο χρόνια υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν ώστε να καταστεί η μοτοσυκλέτα ασφαλής για κυκλοφορία. Αρχικά το πίσω φρένο δεν υπάρχει. Πατάς τον μοχλό και τερματίζει χωρίς να σφίξει η δαγκάνα. Ελπίζω αύριο να λυθεί με αλλαγή υγρών και εξαέρωση. Το μπροστινό φρένο έχει κολλημένη δαγκάνα. Εύκολο στην επισκευή, θα γίνει. Η μπαταρία είναι νεκρή. Λειτουργεί και έτσι η μοτοσυκλέτα, αλλά όχι σωστά. Φυσικά έχω αγοράσει και καινούργια και φυσικά θα την ετοιμάσω αύριο. Το πίσω δεξί φλας ήταν καμένο και αντικατέστησα το λαμπάκι του. Όλα τα ηλεκτρικά του δουλεύουν σωστά. Από υγρά θα αλλάξω το παραφλου. Άλλαξα τα λάδια του σασμάν αλλά το Ipone χτυπάει πολύ. Με το Motul είχα βουτυρένιες αλλαγές αλλά δεν ήταν εύκολο να καταλάβεις που είναι η νεκρά. Θα τα δοκιμάσω και θα αποφασίσω αν μείνουν. Παρατήρησα μια διαρροή στην εξαγωγή. Ίσως οι βίδες της εξάτμισης να θέλουν λίγο σφίξιμο. Μιλώντας για εξάτμιση, είχα σκοπό να αγοράσω ένα τελικό, αλλά προέκυψαν διάφορα γεγονότα, τα οποία όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι δεν μου άφησαν πολύ μυαλό να ασχοληθώ. Θα γίνει και αυτό βέβαια, απλά όχι την δεδομένη χρονική στιγμή. Καλώς εχόντων των πραγμάτων την Πέμπτη θα περάσει ΚΤΕΟ και θα πάω και μια βόλτα στα πέριξ.
  12. 9 points
  13. 8 points
    Πέρασα τις εξετάσεις του Α2 (με CB500X παρακαλώ) Υ.Γ. Δε βαριεστε εσείς οι χονταίοι δίχως καθόλου κραδασμούς και φασαρία;
  14. 7 points
    Το παρέλαβα, το φουλαρα βενζίνη για 1η φορά και μετά είχα ένα ηλίθιο χαμόγελο στο δρόμο νιώθοντας 100% δικαιωμένος για την επιλογή μου! New SH 300 ! ΥΓ: Επιτέλους έφτασα στο 2020 για να αποκτήσω το 1ο μου ψεκαστό μηχανάκι!
  15. 7 points
    Στα 2000 θα δυσκολευτεις πολυ να βρεις κατι που να μην ειναι βαρελι χωρις πατο. Ξερω πως ειναι εκτος θεματος (γυμνο 4Κ δεν ειναι), αλλα ριξε μια ματια σ'αυτην την αγγελια. Ωραιο εργαλειο με μετατροπες ουσιας.
  16. 7 points
    Τι έκανα σήμερα με τις μηχανές μου... Ναι.... Ξεκινάω την μέρα μου βγαίνοντας στην αγορά ανταλλακτικών με το DT. Το αγόρασα τα απαραίτητα για να φέρω το καρμπυρατέρ σε κατάσταση σχεδόν καινούργιου. Βέβαια μέχρι να γίνει αυτό μηχανή ήθελε να μου το υπενθυμίζει συνεχώς, σβήνοντας σε κάθε φανάρι. Έτσι έπρεπε να μαρσαρω σαν τον Μπίλια σε κόντρα με τον Παπασουζα. Λυπήθηκα μόνο όσους είχαν ανοιχτά τα παράθυρα γύρω μου.... Αγανάκτησα τόσο πολύ που ήμουν έτοιμος να το ανταλλάξω επί τόπου με ηλεκτρικό πατίνι Xiaomi και διαφορά από μέρους μου. Με την Hayabusa δυστυχώς χτύπησα ένα πουλί. Πέταξε κάθετα μπροστά από το γεράκι, πέρασε κάτω από το φανάρι και έγινε κιμάς στην κάτω τιμονοπλακα.... Όταν λέω κιμάς το εννοώ. Γέμισε πούπουλα και αίμα το μπουφάν, το κράνος, τα γάντια, τα φαίρινγκ από την μέσα πλευρά, τα ψυγεία κλπ. Καλό καθάρισμα Γιώργο.... Στο ΤΤ τοποθέτησα το ράουλο της αλυσίδας που έλειπε από το πλαίσιο και πλέον δεν ακούγεται σαν Μ113 όταν οδηγάω. Μην ακούσω κανέναν κακοήθη να λέει για φτηνά ανταλλακτικά στα ιαπωνικά μοντέλα. Δεν γράφω τιμές γιατί διαβάζουν και γέροι άνθρωποι και μπορεί να πάθουν καμία καρδιά. Ο @Canardo πήρε μια ιδέα του τι εννοώ.
  17. 7 points
  18. 7 points
    το πιατο εκει απο πισω τι ειναι? πιανεις δοριφορικο ιντερνετ?
  19. 7 points
  20. 7 points
    ενας απο τους ελαχιστους που γραφει την αληθεια. εχει πολυ $$ πανω του, ειναι πραγματικα "αδουλευτο" και σε παρα πολυ καλη τιμη! https://www.car.gr/31001743-yamaha-yzf-r1-r1-big-bang
  21. 6 points
    Πολυ καλησπερα σας. Αισθανομαι την αναγκη να ξανασυστηθω, αν και παλιο μελος. Τα φερε ετσι η ζωη που αλλαξανε καποια πραγματα ομως η μηχανες ηταν παντα διπλα μου κ μετα απο αρκετα χρονια εξω απο τα φορα ειπα να ξαναρχισω να δαβαζω, να μαθαινω κ να ξαναθυμηθω ολη αυτη τη φαση. Ειμαι ο NikosCB λοιπον και ειμαι καλα! Θα τα πουμε ολα σιγα σιγα!
  22. 6 points
    Πρέπει να ανανεωθεί λίγο ο έρωτας μας οπότε 2 δωράκια είναι έτοιμα και θα μπουν τις επόμενες μέρες. https://postimg.cc/dL8Hh6WdL8Hh6W2 https://postimg.cc/xJ3G0pj8 Υ.γ Μόνο εμένα δεν βολεύει το σύστημα με το ανέβασμα φωτο;;
  23. 6 points
    Σορυ, παμε παλι με τον ιδιο ενθουσιασμο:
  24. 5 points
    Έφτασε, σάββατο έχει αλλαγή:
  25. 5 points
    Χθες μπήκαν αυτοκόλλητα στις ζάντες για να γουστάρω,μαυρα-γκρι. Μου έφυγε η μέση αλλά άξιζε,ελπίζω να αντέξουν κιόλας. https://ibb.co/HBhs0sjHBhs0sj https://ibb.co/4pypX3M
  26. 5 points
    Από τα ιντερνετς: ''Κάποιες ερωτήσεις: Πότε υπολογίζετε να μας κλείσουν ξανά σπίτι; Το εμβόλιο θα είναι υποχρεωτικό; Θα έχει από την πρώτη του έκδοση το τσιπ; Παρακαλώ να απαντήσουν άτομα που έχουν γνώση του αντικειμένου και όχι ιατροί επιστήμονες κτλ. Ευχαριστώ πολύ'' Τρομάζω στην ιδέα ότι αυτό δεν είναι τρολλιά. Και βίντεο θα σας δώκω:
  27. 5 points
    Λοιπόν επέστρεψα με ένα κεφάλι γεμάτο με νέες πληροφορίες που πρέπει να αφομοιωσω,στην ουσία το level 2 αφορά τα μάτια και την αναγνώριση apex,σημείων , σημάδια,εμπόδια , κλίσεις κλπ. Ωραία η οργάνωση, ειδικά στο lvl 2 ήμασταν 5 άτομα.. πριβέ. Μικρή η πίστα αλλά αρκετή για να κάνεις τις ασκήσεις σωστά. Ο εκπαιδευτής μου ..ήταν αποκλειστικά για εμένα (καθώς στα 5 άτομα αντιστοιχούσαν 3εκπαιδευτες).. ήταν επίμονος αλλά και υπομονετικός και με βοήθησε να βελτωθω. Τώρα θα πρέπει να τα δουλέψω στον δρόμο ώστε να μπορέσω να τα αφομοιωσω πλήρως. Γενικά απόλυτα ικανοποιημένος.
  28. 5 points
  29. 5 points
    Διάβασε να καταλάβεις για ποιο λόγο περιμένεις άδικα. 1. Αν ήταν απλό και το ξέραμε θα στο είχαμε πει. 2. Αν ήμουν επαγγελματίας, προφανώς και δεν θα σου έλεγα για να βγάλω κέρδος. 3. 99% η τιμή για την εργασία είναι ταρίφα όπου και να πας. 4. Το "εμένα μου μοιάζει με δουλειά των 40€" δεν έχει καμία απολύτως λογική. Για παράδειγμα, για να ελέγξεις μια αντλία πετρελαίου από ένα σύγχρονο φορτηγό, πρέπει απλά να βιδωσεις 2 βίδες, μια παροχή και μια επιστροφή πετρελαίου και η όλη διαδικασία κρατάει 5 λεπτά. Αλλά τα μηχανήματα για να το κάνεις κοστίζουν πάνω από 10.000€, τα οποία το συνεργείο πρέπει να αποσβέσει, να βγάλει τα πάγια έξοδα του και κέρδος, γιατί κανένας δεν δουλεύει για την ψυχή της φουκαριαρας της μάνας του. Κάνε μια έρευνα αγοράς και πήγαινε όπου βρεις την καλύτερη τιμή.
  30. 5 points
    Aυτό δεν είναι που γυρνάει 1.5 δευτερόλεπτο ΠΙΟ ΑΡΓΑ στην πίστα από GSXR1000 K5 του....2005;
  31. 5 points
    Παραλίγο, αλλά όχι δεν επεκτάθηκα στα ορεινά.
  32. 5 points
  33. 5 points
  34. 5 points
    Aprilia Tuono V4 X 221hp, 166 κιλά στεγνό, limited edition. Τιμή: 34.900€
  35. 5 points
    Εσυ τι τσιχλες αγοραζεις δηλαδη?
  36. 5 points
  37. 4 points
    Που σαι ρε Graves!! Λοιπον φιλε, πηρα και εγω 4κυλινδρο, ενα cbr600f. Οπως λεει και ο Τασος απο πανω, εχει τη φαση του. Σε στροφιλικι (ειτε σφιχτο, ειτε ανοιχτο) ειναι απολαυση. Αυτο που μου αρεσε απο την αρχη ειναι οτι θες να πας χαλαρα, κουμπωνεις μια 6η, ουτε σκορτσαρει, ουτε τιποτα και απλα γουργουριζει. Εχεις ορεξη για παιχνιδι, εισαι με 2ες - 3ες. Απο θεμα κουρασης, με το F, 300-400 km μονοκοπανια τα βγαζω συχνα, πολλα δικαβαλα με τριβαλιτσο, τις καλοκαιρινες διακοπες σε νησακια, commuting στην Αθηνα, δε με κουρασε καπου. Οποτε θα σου ελεγα παρε ενα 4κυλινδρο να δεις τη φαση και δε χαθηκε ο κοσμος, οταν και αμα το βαρεθεις, το πουλας και περνεις κατι αλλο.
  38. 4 points
    Επιτέλους μετά από 1,5 μήνα και από Ιαπωνία μέσω Ολλανδίας μέσω Αθηνών, κατάφερα να πάρω τα απαραίτητα για rebuild πιρουνιών. Μένει να βρούμε τώρα ένα ΣΚ ελεύθερο για να γίνει η δουλεία. Εσύ πάλι όταν βγαίνεις με το TTR πάρε και την καραμπίνα στην πλάτη να είσαι σαν τον Κούρκουλο στον "Αστραπόγιαννο".
  39. 4 points
    Χάθηκα σε μια ρεματιά με το ttr που τελικά δεν οδηγούσε πουθενά και με πιάσε η νύχτα στο βουνο
  40. 4 points
    Κάλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε που λένε στο London. Αμα περιμενεις να σπασει , πρεπει αν εχεις πολυυυ δυνατή τσέπη και γερά νευρα για αναμονές σε hardwear Κοινως ήταν η ώρα του .Το πηρα ,το χάρηκα ολο το καλοκαίρι, οπως είχα υπολογίσει χωρις να κανει κιχ ποτέ μάζεψε ωρίτσες,όπότε είναι η στιγμη του για προληπτικό. .
  41. 4 points
    LONG TERM REVIEW λέμε τώρα Λοιπόν αγόρασα το cb πριν από δύο χρόνια και μέχρι στιγμής έχω κάνει σχεδόν 25κ. Ας αρχίσουμε με τα θετικά: Άνετο στην οδήγησή ειδικά μέσα στην πόλη. Αρκετά ροπάτο για αστικές μετακινήσεις. Δεν ανεβάζει θερμοκρασίες (με λίγα λόγια το καλοκαίρι δεν παίρνουν φωτιά τα πόδια σου). Πολύ οικονομικό. Μου δείχνει κατανάλωση max 3.8/100 ακόμα και το πιέζω αρκετά. Αρνητικά ποιότητα κατασκευής. Μέτρια, δεν θα έλεγα ότι έχει χαλάσει κάτι άλλα το βλέπεις σε βίδες σωληνάκια και διάφορα άλλα μεταλλικά μέρη ότι σκουριάζουν ή ψωριάζουν (αλουμίνιο), μετά από κάθε πλύσιμο θέλουν ψέκασμα με σπρέι σιλικόνης. Σε φίλο που έχει το ίδιο έχουν ήδη αρχίσει να ξεθωριάζουν οι βάσεις από τους καθρέπτες και οι διακόπτες. Κιβώτιο ταχυτήτων εεεεε μέτριο και με πολύ κοντή κλιμάκωση αν και αυτό με αλλαγή στο μπροστινό γρανάζι διορθώνεται. Στις 5.5 με 6.000 στροφές διαμαρτύρεται για λίγο δεν του αρέσει, είναι χαρούμενο πιο πολύ στις 4.000-4.500 Αναρτήσεις πολύ budget δεν έχω ακόμα καταφέρει να τις ρυθμίσω και μάλλον δεν θα τα καταφέρω ποτέ γιατί απλά είναι χάλια. Φρένα απλά μέτρια. Βέβαια μου αρέσει το γεγονός ότι μπορώ να μπλοκάρω (στιγμιαία ) τον πίσω αν και κανονικά δεν θα έπρεπε. Δεν ξέρω ας πει και κάποιος άλλος αν είναι λογικό ή έχω θέμα στο abs. Ποιότητα χρώματος. Οκ έχουν κάνει οικονομία στο βερνίκι, λύνεται εύκολα με 3m perfect finish Και τώρα η σύγκριση Από το 2008 έχω και το hornet 600 75.000 km κατασκευή Ιταλία και μαντέψτε....... δεν έχει ξεθωριάσει τίποτα βίδες σωληνάκια κλπ όλα καινούρια όπως το αγόρασα κιβώτιο απλά βούτυρο. Θα ήθελα να ακούσω και από άλλους ιδιοκτήτες παράπονα ή προβλήματα με το cb τους.
  42. 4 points
    Το άλλο που το πας, δεν παίρνει και μπαγαζιέρα. Με την ίδια λογική δεν θα πρέπει να γουστάρουμε ΜΧ μηχανάκια γιατί δεν έχουμε πίστα motocross στη γειτονιά μας και γιατί δεν βγάζουν πινακίδα??? * Πες το και στον άλλο από πάνω που ποστάρει video με 500άρια δίχρονα.
  43. 4 points
    (το έβαλα εδώ, διότι νομίζω προσφέρεται κυρίως για μπλα-μπλα, αν κρίνουν οι συντονιστές ας μεταφερθεί)
  44. 4 points
    Λαμπρό πεδίο για αντιπαράθεση και ανακατωσούρα. Καλό θα ήταν να διαγραφεί.
  45. 4 points
    Από τα πιο fun to watch duos που υπάρχουν στο YouTube, το revzilla έπραξε άψογα που τους πήρε.
  46. 4 points
    https://www.car.gr/15556010-yamaha-dt Περιγραφή: Yamaha DT με κινητήρα lifan 110.φυλάσεται σε γκαράζ.
  47. 4 points
    Δεν κρύβεται η χαρά σου για αυτό έβαλες και τις φώτο δύο φορές.
  48. 4 points
    Σήμερα ξύπνησα πρωί. Σκοπός ήταν να ολοκληρώσω τις εργασίες που απαιτούνται για να περάσει ΚΤΕΟ σήμερα, ώστε να το περάσω αύριο. Πρώτη δουλειά, να βάλω υγρά στην μπαταρία και να την φορτίσω. Η μονοπίστονη δαγκάνα καθαρίστηκε και μπήκε γράσο στην γλίστρα. Αλλάχτηκαν τα υγρά και η λειτουργία του φρένου επανήλθε. Ομοίως και για το πίσω. Το παραφλου αλλάχτηκε. Τα λάδια Ipone είναι απογοητευτικά. Δεν κάνουν ούτε για να λαδώσεις μεντεσέ από πόρτα. Θα αλλαχτούν επειγόντως. Αφού τελείωσα με όλα, είδα το ρολόι και ήταν 12. Προλαβαίνω να πάω σήμερα για ΚΤΕΟ, σκέφτηκα. Και έτσι έκανα. Τα 120 χλμ να πάω και να γυρίσω έγιναν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Μια ένσταση έχω για τα τακάκια. Είναι μεταλλικά. Αυτό ευθύνεται για το ότι δεν έχω καλό αρχικό φρένο; Να βάλω φιμπερενια?
  49. 4 points
    Πρώτο μηχανάκι μου ένα Suzuki gsx 250. Στο μήνα πάνω νομίζοντας πως το κατέχω το άθλημα , έρχομαι πλακωμένος από το Παλατάκι και στη στάση είναι σταματημένο αρθρωτό λεωφορείο. Φρένα , φρένα , φρένα αλλά τίποτα. Το ρίχνω και πάω καρφωτός για τον προφυλακτήρα του , γαντζωμένος επάνω του , χωρίς κράνος φυσικά ( 1983 γαρ ) Βρέθηκα από κάτω του μαζί με το gsx και το λεωφορείο ξεκινάει χωρίς να καταλάβει κάτι αμέσως ο οδηγός ( και που να το καταλάβει , 18 μέτρα σκουλήκι είναι αυτό ) Φωνάζω , χτυπάω το ένα χέρι μου που ήταν απ' έξω στα πλαινά , φωνάζουν και κάποιοι που είδαν τι έγινε στο οδηγό και ευτυχώς σταμάτησε ο άνθρωπος. Βγαίνω από κάτω τσίλικος και από την ταραχή μου πιάνω τη μηχανή από τους λαιμούς , για να την τραβήξω έξω. Κόλλησαν τα χέρια μου επάνω , αλλά μικρό το κακό . Από τότε μέχρι σήμερα τίποτα.
  50. 4 points
    cbr 250r 2012 θετικα: -μικρος ογκος και βαρος -φιλικο σε υπερβολικο σημειο -πολυ καλο φρενο, πλαισιο, αναρτηση -απιστευτα οικονομικο σε κατανανωση και συντηρηση -αξιοπιστος κινητηρας αρνητικα: -Honda -χαλια σχεδιασμος για να κανεις την οποιαδηποτε εργασια πανω του (απο μια λαμπα, μεχρι σερβις στο μοτερ). τα παντα ειναι δυσπροσιτα σε σημειο που χωραει μονο χερι μωρου, ειπαμε Honda. -χαμηλες επιδωσεις του κινητηρα (ολο το υπολοιπο συνολο, φωναζει πως αντεχει πολυ, αλλα το μοτερ "φρεναρει" ολο το μηχανακι) για το gixxer δε λεω τπτ. εχω ξεχασει πως ειναι
×
×
  • Create New...