Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 02/11/2024 in all areas
-
4 pointsΤρεις μήνες ακινησία είναι ένα τίποτα. ΟΚ, φούσκωσε τα λάστιχα και βάλε τη μπαταρία σε συντηρητή, αν δε θέλεις να την πετάξεις. Αυτά. Ολά αυτά που σου είπαν και κυκλοφορούν υποψιάζομαι οτι είναι από διάφορους στο youtube που κυνηγάνε τα κλικς. Τρεις μήνες ακινησία είναι ένα τίποτα.
-
3 points
-
3 points
-
3 pointsΝα προσθέσω κι εγώ πως έχω αφήσει μηχανές σε ακινησία για 2 με 4 μήνες αρκετές φορές, μόνο αποσυνδέοντας τον ένα πόλο της μπαταρίας χωρίς κανένα πρόβλημα. Υποθέτω πως η μηχανή θα μείνει σε εσωτερικό χώρο, αλλά αν υπάρχει θέμα υγρασίας θα πρότεινα να την πλύνεις/καθαρίσεις/στεγνώσεις, έστω και πρόχειρα, ώστε τα λιωμένα έντομα που έχουν μείνει σε φερινγκ, ζελατίνα κτλ να μην μετατραπούν εστίες μούχλας (παθών). Τέλος, να αναφέρω και το προφανές, αν στο χώρο έχουν πρόσβαση γάτες, κάνε κάτι για την σέλα.
-
3 pointsΡυθμισμένο και καθαρό, έτοιμο να μπεί Μετά από ένα καλό πλύσιμο με Fairy, ότι πρέπει για λάδια και γράσα. Βρήκα την ευκαιρία και γράσαρα και τα βελονοειδή του μοχλικού, τα οποία είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Φωτό δε τράβηξα.
-
3 pointsΤο έγραψα έτσι ως "αργκό" ίσως. Εγκέφαλο εννοούμε τυπικά την μονάδα διαχείρισης ενός injection κινητήρα, ενώ ηλεκτρονική είναι όρος που έμεινε από τα καρμπυρατεράτα μοντέλα. Τον ίδιο σκοπό έχουν και τα δυο, απλώς η ηλεκτρονική σε ένα καρμπ μηχανάκι (όπως το FX) ελέγχει το αβάνς, ενώ η ECU ενός ψεκαστού κινητήρα ελέγχει τόσο το αβάνς όσο και την ποσότητα καυσίμου που θα ψεκαστεί από το/τα μπεκ, βάση τιμών που διαβάζει από τους αισθητήρες της μοτοσυκλέτας. Δεν διαφοροποιώ το ένα με το άλλο, τον ίδιο σκοπό εκτελούν. Απλά οι περισσότεροι (σχεδόν όλοι ίσως) τείνουν να τα ονομάζουν ανάλογα με το σύστημα τροφοδοσίας του εκάστοτε μοντέλου. Ίσως βλακώδες απάντηση η παραπάνω αλλά ναι.
-
2 pointsΕγώ προτείνω να πάρεις 2 στάντ, ένα για μπροστά και ένα για πίσω ώστε να μην ακουμπάνε οι τροχοί κάτω και πατηθούν τα λάστιχα, καλό είναι όπως ειπώθηκε να γεμίσει το ντεπόζιτο, και η μπαταρία να μπει σε συντηρητή, καλό επίσης θα ήταν να μπουνε στα λάστιχα ηλεκτρικές κουβέρτες ώστε η θερμοκρασία του ελαστικού να μην πέσει κάτω από 7 βαθμούς Κελσίου και να παραμένουν μαλακά και έτοιμα για χρήση, η αλυσίδα είναι καλό να λιπανθεί για να μην σκουριάσει, πιστεύω να την σκεπάσεις με ένα μεγάλο κομμάτι μαλακό πανί πριν της καλύψεις με κουκούλα, τα καλάμια στο μπροστινό να τα περάσεις με λιπαντικό για να μην σκουριάσουν και μετά να τα σκουπίσεις πριν την πρώτη χρήση να φύγουν οι σκόνες.
-
2 pointsΑν πάρω κάτι που να γράφει CBR πάνω θα είναι μόνο κάτι που θα ακολουθεί στο όνομα το RR...
-
2 pointsΌλες οι γνώμες είναι δεκτές. Πραγματικά ευχαριστώ και εσένα και τους άλλους φίλους για το χρόνο σας. Χρήματα δεν περιμένω να βγάλω από το παπί. Το είχα αγοράσει 700€ καινούργιο σε προσφορά πριν από 15 χρόνια. Τί να ζητήσω;;; Δεν αξίζει. Αν σιγουρευτώ ότι είναι ασφαλές και αποφασίσω να πάρω κάτι άλλο (το πιθανότερο) θα το δώσω έτσι. Ξέρω ανθρώπους που θα τους λύσει τα χέρια. Το λυπάμαι από μια μεριά γιατί έχω βάλει πολύ χρόνο και κόπο για να το κάνω αξιόπιστο στα μηχανικά. Αλλά και αυτό δεν με απογοήτευσε. Δεν με άφησε ποτέ.
-
2 pointsΕγώ βλέπω ότι θέλεις να ξοδέψεις χρήμα, αλλά παράλληλα ψάχνεις και την ανανέωση, προσωπικά θα το πουλούσα και θα πήγαινα σε κάτι άλλο εκτός πάπιας, ίσως σφουχτερ με μεγάλο τροχό? Υ.Γ. 150cc και πάνω.
-
2 pointsΤο ανέβασα στα καβαλέτα, έβγαλα το White Power και το πήγα για ρύθμιση προφόρτισης, κάτι που του χρώσταγα πολλά χρόνια. Τα βελονοειδή στο μοχλικό φαίνονται μια χαρά, αυριο θα το συναρμολογήσω και αργότερα θα συνεχίσω την ψυχοθεραπεία με το καρμπιρατέρ, τα καβαλέτα του τιμονιού και κάτι άλλα που δε θυμάμαι τώρα.Μπορεί και να βάλω καμιά Supertrapp. Μην ακούσω σχόλιο για το σκεπάρνι, είναι βασικό εργαλείο στα αγροτικά μηχανήματα.
-
2 points
-
1 pointΠραγματικά οτιναναι αυτή η αντιπροσωπεία. Δύο φορές έχω μπει στο "μέγαρο" στην λεωφόρο Αθηνών, και τις δύο έφυγα με κακες εντυπωσεις κακής εξυπηρετησης
-
1 pointΤο 2ο. Διοτι παραμενει εμπρος το 14αρι, και το κοντερ δεν κλεβει τοσο πολυ προς τα πανω (+11%) χοντρικά με το 13αρι. Η χρυση τομη (μετα απο 4 αλλαγες) ειναι 14-37 όπου το παπι πλέον δεν κρεμαει χαμηλά, ουτε σκαει στην τελικη του. Παλι κλέβει φυσικά, αλλά πολυ λιγοτερο. Η JT βγαζει τετοια σετ και εχουμε ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιες διαστασεις σε δοντια / βημα / τρυπες με το Wave.
-
1 point
-
1 pointΈλα μωρέ, μια χαρά είναι το 300. Τουλάχιστον σε σχέση με τα κακάσχημα (κατ' εμέ) Versys/ER6 του 2007, δείχνει πολύ καλύτερο. Εντάξει δεν είναι ότι πιο εντυπωσιακό υπάρχει αλλά είναι οκ οπτικά. Υποκειμενικής φύσης αυτό μεν....ξέρω πχ άτομα που δεν τους αρέσει η Emma Watson...
-
1 point
-
1 pointΕννοείται ότι καλά κάνεις και το σκέφτεσαι, και δείχνεις ότι έχεις συνείδηση λέγοντας ότι δεν θέλεις να το φορτώσεις σε κάποιον, αλλά ένα λειτουργικό μηχανάκι είναι άδικο να μείνει αχρησιμοποίητο ενώ θα μπορούσε να δώσει μεροκάματο σε κάποιον που το χρειάζεται, πραγματικά δεν θέλω να σου επιβάλω την άποψη μου και συγνώμη που επέμεινα.
-
1 pointΈνα περιποιημένο CBFακι δυόμιση για τον κύριο παρακαλώ Δεν κάνω πλάκα, είναι το πιο τίμιο, φθηνό σε απόκτηση και οικονομικό commuter που μπορώ να σκεφτώ πέρα του παπιού/σκούτερ. Και το Inazuma είναι τιμιότατο αλλά ξαναλέω, απο ανταλλακτικά τι κάνουμε;
-
1 pointΕίσαι. Αφησε το πρώτα να πάθει κάτι καλό και μετά πέτα το. Αν πάλι το έχεις βαρεθεί, δεν υπάρχει κανένας λόγος να λες για πλαίσια και κολλήσεις κι ανταλλακτικά. Δώσε του ένα φύσημα κι όλα καλά. Αλλά για λειτουργικότητα στην πόλη σκουτερ και μόνο, για την ευκολία ανέβα-κατέβα και τον κουβά. Πόσο πιο ελαφρύ και μικρό είναι ένα ιναζούμα από ένα V-Strom? Θα θέλει;ς και μπαγκαζιέρα σίγουρα. To V-strom δεν είναι και ο Τιτανικός. Τώρα για τιμές ανταλλακτικών Suzuki δε θα στα πω, τα ξέρεις ήδη. Αντε με το καλό για σκούτερ, κι εννοείται οχι κινέζικο.
-
1 pointΑν είναι έτσι τότε δώστο ασυζητητί. Εφόσον υπάρχει τέτοιο πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών, εγώ θα το έδινα σε μια λογική τιμή και θα συμπλήρωνα λεφτά για κάτι πιο φρέσκο και σίγουρα με σωστή εμπορική παρουσία. Εκτός και αν ταιριάζουν τίποτα μέρη από Supra/Innova ανάλογα ποιο από τα δυο αντιγράφει...αλλά εκεί αλλάζει το θέμα. Να υποθέσω δεν σε ενδιαφέρει ξανά κάτι σε παπί.....και σκούτερ θα μπορούσες να κοιτάξεις περί τα 250-300 κυβικά. Από μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση μια πολύ οικονομική λύση και με δοκιμασμένη αξιοπιστία θα έλεγα και το CBF250. Είναι τόσο απλοϊκή κατασκευή που και αααν πάθει κάτι το φτιάχνεις και σπίτι σου.
-
1 pointΜηχανικά, όσο υπάρχουν ανταλλακτικά για glx είμαι καλυμμένος. Επίσης, έχω τις γνώσεις και τα μέσα να το κάνω καινούργιο από μηχανικής πλευράς. Αλλά υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ πλέον να βρω, όπως τα πλαστικά, το κοντέρ κτλ. Το πρώτο καμπανάκι ήταν η βαλβίδα του σταντ. Η "αντιπροσωπεία" δεν την είχε και είδα και έπαθα μέχρι να βρω... Αλλιώς θα γινόταν μετατροπή. Αν ήταν Honda που βρίσκεις ανταλλακτικά μέχρι την τελευταία βίδα, δεν θα με απασχολούσε αυτό το θέμα.
-
1 pointΕγώ θα πήγαινα προς την αλλαγή...χάιντε το μοτέρ επισκευάζεται αλλά θα είναι ζήτημα χρόνου μέχρι να αρχίσει να ζητάει ξανά κάτι άλλο. Αν σκέφτεσαι αλλαγή πάντως, το Inazuma καλό, χρυσό, αλλά από ανταλλακτικά; Δεν περπάτησε πολύ δυστυχώς, και κακώς γιατί ήτανε αρκετά τίμια μοτοσυκλέτα.
-
1 point
-
1 pointΌταν είχα τράκα με το μηχανάκι πριν 2 χρόνια (Νοέμβριος 2022) είχα ρωτήσει τον μάστορα για σταυρό. Μου είχε πει όχι στους ΚΥΒ....δεν είναι τόσο ανθεκτικοί και σε μερικά μοντέλα δεν ταιριάζουν 100% σωστά. Καλύτερα γνήσιο σταυρό και ας κοστίζει, αλλά θα αντέξει μια ζωή.
-
1 pointκαι εδω τo σχετικο short βιντεακι :
-
1 point
-
1 pointΗ μόνη βελτίωση που μπορείς να κάνεις σε αυτό το μηχανάκι είναι ένα καλό σέρβις και να το επαναφέρεις στην εργοστασιακή κατάσταση. Αρχαία σχεδίαση, αστείο πλαίσιο, ανύπαρκτα φρένα, επικίνδυνη ανάρτηση. Για 50αρι είναι από μόνο του αρκετά δυνατό (δίχρονο) δεν χρειάζεται και άλλο. Για οτιδήποτε παραπάνω, πας γυρεύοντας. Υγ. Αν θέλεις παραπάνω, βρες ένα v90.
-
1 pointΗταν μια απο εκεινες τις μερες που ειπα να το δωσω, γιατι δε το συνηθίζω να σε πω , τουλαχιστον σε τοσο παρατεταμένο γρηγορο τεμπο ... Νασαι καλα!
-
1 pointΣε ζηλεύω, αυτό το μηχάνημα τέτοια οδήγηση θέλει!
-
1 pointΘέλετε να μιλήσω για καλσόν σε φιλτροκουτια;
-
1 pointΚρατήστε το ζωντανό εσείς γιατί εμείς μπήκαμε στην κατάψυξη, αν αναζωπυρωθεί το μέτωπο ανεβάστε καμία φωτογραφία να τρέξουν και τα δικά μας σάλια…
-
1 pointΘα πάμε ρε καμία βόλτα;;;;; Εξακολουθείτε να έχετε τα χρεπια σας;;;; Εγώ εδώ το έχω ακόμα το τριμπουρδελο
-
1 pointΤο μεν πνεύμα πρόθυμο, το δε σώμα ασθενές. ΥΓ. Ίδωμεν είναι, όχι είδωμεν. Προστακτική αντί αορίστου β'.