Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 26/02/2025 in all areas

  1. 2 points
    Αμ, εμένα με βρήκε όταν ήμουνα με το Πεζώ 2 Μετά αγόρασα τη μηχανή και τώρα έχει γίνει μια κατάσταση "Μάνθος Φουστάνος reverse"
  2. 2 points
    Εμένα το V-Strom θέλει καδένες, όταν ζεσταθεί ακούγονται λιγάκι. Κοντά στο Πάσχα θα το πάω για αλλαγή μιας και πέφτει και το τυπικό του σέρβις κοντά. Και κάποια στιγμή ένα καλό πλύσιμο γιατί είναι ο Θεός να βάλει το χέρι του. Όσοι έχετε Χόνδα τις κλέβετε όλες, αφήστε και καμιά για εμάς ρε....
  3. 2 points
    Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, από φόρουμ δεν έγινε κάνενας μηχανικός, ο γραπτός λόγος χωρίς το οπτικό ερέθισμα είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα σου δώσει να καταλάβεις πως γίνεται αυτή η διαδικασία εάν δεν έχεις μια σχετική εμπειρία, πιο πιθανό είναι να σου δώσει τη λύση κάποιο βίντεο. Σαν διαδικασία είναι απλή, βγάζεις το γρανάζι, καθαρίζεις την τσιμούχα, βλέπεις τις διαστάσεις, αγοράζεις νέα, βγάζεις την παλιά, βάζεις την καινουρια. Την παλιά επειδή δεν σε νοιάζει μπορείς να την βγάλεις και καταστρέφοντας την, η νέα θέλει προσοχή να μην πληγωθεί όταν περνάει από το καρέ του άξονα, κάλυψε το με μονωτική ταινία, βάλε και λάδι για να μην πάει ξερά.
  4. 1 point
    Καθότι η γριά είναι καινούργιο μέλος στο στάβλο, το ΣΚ έγινε πλήρες σέρβις, για να μπει στη σωστή σειρά. Λάδια, φίλτρα, φρένα, ψυκτικό, αλυσίδα, μπουζί. Επίσης, βγήκαν όλα τα πλαστικά για έλεγχο και σφιξίματα. Και μιας και το cbr έμεινε μόνο με το σώβρακο, μπήκαν μανιτάρια, τοποθετήθηκε το τελικό της εξάτμισης στο σωστό ύψος, με τις σωστές βάσεις (γιατί ο προηγούμενος το είχε βάλει θεόστραβα) και μπήκε και βάση πινακίδας γιατί εκεί που την είχαν βάλει, ήμουν για πολλές κλήσεις...
  5. 1 point
    Πριν 2 μέρες περίπου έκατσα κι έκανα μια μικρή προετοιμασία για τη νέα σεζόν. Έχω παραλάβει ήδη τις πινακίδες μου και κάθισα να καθαρίσω την αλυσίδα και να ξεσκονίσω ότι έφευγε με το swiffer. Τώρα θέλει ένα ωραίο πλύσιμο και πέρασμα με σπρέι σιλικόνης, αλλά επειδή είναι ματ το χρώμα, δε ξέρω αν το αποτέλεσμα θα είναι εντάξει. Πειράματα κάνω ακόμα Έκανα και μια μικρή βόλτα για να ξεσκουριάσω και ανυπομονώ να γίνει ακόμη καλύτερος ο καιρός για να βγαίνω πιο συχνά. Τώρα βέβαια έχω μπουρδουκλωθεί και με μια Γερμανίδα εδώ πέρα και με ζαλίζει πότε θα την πάω βόλτα.... Φωτογραφίες θα ανέβουν κάποια στιγμή
  6. 1 point
    Σε επισκεψη στον μηχανικο μου και αφου αλλαξαμε καδενα εκενδτροφορου με ολα τα γραναζακια εγινε ελεγχος και δεν καιει καθολου λαδι αλλα ο καπνολς αυτος ο λιγος που βγαζει που και που οταν του ερθει ειναι απο μαυριλες που εχουν μεινει απο την ακινησια..Οποτε βαζοντας του 100αρα και μονο εχω δει οτι οσο περναει ο καιρος σταματαει και το φαινομενο αυτο..Εστρωσε και η συμπεριφορα του και ολα καλα..Λαδακι μπουζακι αλλαγη φιλτρων ολων και ολα καλα...Σας ευχαριστω ολους
  7. 1 point
    Τα φίλτρα dna φιλτράρουν το 98% των μικροσωματιδίων. Και γενικότερα ένα <<ακριβό>> φίλτρο παρέχει προστασία στον κύλινδρό σου. Μπαίνει ειδικό λάδι πάνω στις κυψέλες που μαγνητίζει τα μικροσωματίδια .Το στάδιο 1 δε χρειάζεται επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου. Ακόμη κ το 2ο στάδιο. Επίσης ψάξε για προσφορές
  8. 1 point
    Κατάλαβα, ωραία με την πρώτη ευκαιρία λοιπόν, θα ασχοληθώ με τον καθαρισμό του σώματος. σε ευχαριστώ πολύ!
  9. 1 point
    Όχι, το TPS σαν εξάρτημα δεν θα το αφαιρέσεις από το σώμα. Μετά θα χρειαστεί εκ νέου καλιμπράρισμα σε μάστορα για να δουλέψει σωστά ο ψεκασμός. Όπως είπες, θα βγάλεις απλώς τις φίσες για να πάρεις το σώμα στο χέρι σου. Δεν είναι δα τόσο δύσκολη δουλειά, βγάζεις φιλτροκούτι, ντίζες, φίσες και το αφαιρείς όπως είναι από τον λαιμό εισαγωγής. Το καθαρίζεις καλά, άστο να στεγνώσει και ξαναβάλτο πάνω στο μηχανάκι.
  10. 1 point
    Όσες φορές είχα πάει το μηχανάκι για σέρβις, ποτέ κανένας δεν κοίταξε να δει αν η πεταλούδα ήθελε καθαρισμό ή όχι, ασχέτως αν είχε μαζέψει του κόσμου την βρωμιά από το 2008. Ναι, το βιδάκι αυτό όσο το γυρνάς αριστερόστροφα τόσο περισσότερο ανοίγεις την δίοδο, άρα έχεις και περισσότερο αέρα. Θυμίζει λίγο την βίδα αέρα των καρμπυρατέρ, αν και καμία σχέση το ένα σύστημα με το άλλο. Anyways, θα το ρυθμίσεις σε σημείο που να μπορεί να κρατάει ρελαντί αλλά όχι και να προχωράει μόνο του το μηχανάκι όταν βάζεις 1η. Όταν λύσεις το σώμα, βγάλε και την βαλβίδα αέρα και ρίξε μια ματιά να δεις σε τι κατάσταση είναι. Μην κάνεις καμιά πλάκα στον εαυτό σου και βγάλεις το TPS. Έχει συγκεκριμένο καλιμπράρισμα από το εργοστάσιο, δεν θα διαβάζει σωστά την θέση γκαζιού και θα βρεις τον μπελά σου. Αυτά!
  11. 1 point
    Αυτή ακριβώς την βίδα που έχεις σημειωμένη πείραξα και μάλιστα καθώς την γύριζα δεξιόστροφα, δηλαδή βιδώνοντας την οι στροφές έπεφταν γιατί λογικά θα έκλεινε και το διάκενο της διόδου. Αντίθετα καθώς την γυρνούσα αριστερόστροφα οι στροφές του ρελαντί ανέβαιναν. η αλήθεια είναι ότι έχει στρώσει τώρα, απλά δίσταζα να αυξήσω κι άλλο τις στροφές μην τυχόν και δεν ήταν αυτή η σωστή βίδα που “σκάλιζα». αυτό με τον καθαρισμό θα το κάνω σίγουρα κάποια στιγμή. Είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνεται ανά κάποια χιλιόμετρα και όντως δεν ασχολείται κανένας μηχανικός με αυτή. φαντάσου πρόσφατα καθάρισα την πεταλούδα γκαζιού από ένα αυτοκίνητο (βενζίνη), το οποίο είχε 140.000km και η οποία προφανώς και δεν είχε καθαριστεί ποτέ. Για να καταλάβεις οι βίδες είχαν κόλλα σπειρωμάτων από το εργοστάσιο. Μην τα πολυλογώ δεν φαντάζεσαι τι επικαθήσεις είχε το σώμα και το τι γινόταν στο δοχείο αναθυμιάσεων. Οπότε τώρα σειρά θα πάρει το σώμα απ το παπί! σε ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια!
  12. 1 point
    Η βίδα-στοπ για την πεταλούδα είναι από την μεριά του βολάν, όπως κάθεσαι πάνω στο μηχανάκι φαντάσου. Είναι εκεί ακριβώς που καταλήγει η ντίζα γκαζιού. Αυτή τη βίδα γενικά ποτέ δεν την πειράζουμε για τους λόγους που εξηγεί και το ποστ στο Facebook. Και αυτό ισχύει για όλα τα μηχανάκια. Με μια σύντομη αναζήτηση και αν δεν με απατούν τα μάτια μου, η βίδα με την οποία πρέπει να παίξεις είναι αυτή: Όπως κοιτάς δηλαδή το σώμα από την μπροστινή του όψη. Κάνει την ίδια δουλειά, με το Mikuni που είχε το Address: ανοίγει μια εξτρά δίοδο αέρα η οποία καταλήγει ακριβώς πίσω από την πεταλούδα με αποτέλεσμα να ανεβάζει ρελαντί το μοτέρ. Αν δεν στρώσει ούτε με αυτό τότε βγάλε το σώμα και καθάρισε το. Στο δικό μου είδα διαφορά μετά από καθαρισμό θυμάμαι, μιας και κανένας μάστορας δεν ασχολήθηκε με αυτό. Αν πείραξες αυτήν όντως και έστρωσε, τότε κομπλέ. Την βίδα στοπ αν την πείραξες ξαναρύθμισε την εκεί που ήτανε για να μην σου κάνει νερά αργότερα.
  13. 1 point
    Εχουμε μια πελάτισσα με τέτοιο, αν θα έρθει, θα το θυμηθώ και θα στο μετρήσω. Το πότε θα έρθει όμως... αγνωστο, μπορεί να έρθει σε δυο μέρες, μπορεί σε ένα μήνα, εντελώς τυχαία κατανομή επισκέψεων.
  14. 1 point
    Τελεια σας ευχαριστω παρα πολυ θα το κανω αμεσα..
  15. 1 point
    Σε όποιο μοτομαγαζο και αν πας και τους ζητήσεις τσιμούχα για τον κινητήριο άξονα Lifan θα ξέρουν να σου δώσουν. Παίρνει ότι και το Astrea - glx. Συνήθως υπάρχουν σε σετακια για όλες τις τσιμούχες του μοτέρ. Είναι πολύ φτηνές. Αν θέλεις να πας σε άλλα μαγαζιά που δεν έχουν αποκλειστικά για μότο, η παλιά τσιμούχα έχει το νούμερο. Είναι ένα διπλό νούμερο που αντιστοιχεί σε εξωτερική - εσωτερική διάμετρο, συνήθως σε χιλιοστά. Πριν βγάλεις την παλιά (και την καταστρέψεις) γράψε τα νούμερα.
  16. 1 point
    Σε ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση σου.Πως ζηταω την τσιμουχα αυτη και που βέπω το νουμερο?
  17. 1 point
    Άλλαξε μπουζί. Δες και αυτό : https://www.youtube.com/watch?v=NzfMF8ChEFg
×
×
  • Create New...