Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/07/2021 in all areas

  1. 17 points
    Σχεδόν 3 μήνες μετά πλέον, και έχουν γίνει αρκετά πράγματα από αυτά που υπήρχαν στο to do list. Δεν έχει τελειώσει βέβαια, αλλά αυτήν την στιγμή τουλάχιστον το μηχανάκι βρίσκεται σε μια αξιοπρεπή κατάσταση. Πλέον φοράει λάστιχα της προκοπής (ευγενική χορηγία του @Denzo, και σε 1-1,5 μήνα θα μπει και ένα κανονικό ζευγάρι καινούρια), ξεκάθαρα η πιο ουσιαστική αλλαγή, με τα παλιά pilot 2CT το μηχανάκι γλυστρούσε ακόμα και σε φυσιολογικό ξεκίνημα με 1η σε μέτρια άσφαλτο. Αλλάχτηκαν επίσης τα πατηράκια με καινούρια αλουμινίου καθώς τα μαμά ήταν ταλαιπωρημένα και στραβά απτην μια μεριά. Αλλάχτηκε το σταντ με το γνήσιο αλουμινίου από τα μοντέλα 09-10, κυρίως για αισθητικούς λόγους αλλά και επειδή το μαμά πλάγιαζε υπερβολικά πολύ. Αλλάχτηκαν όλα τα πλαστικά και οι βίδες με γνήσιες καινούριες, καθώς τα μαμά ήταν πολύ ταλαιπωρημένα και ξεθωριασμένα από τον ήλιο, έδειξε διαφορετικό μηχανάκι με τα καινούρια. Μπήκε επίσης led φανάρι πίσω από το μοντέλο του 2010, και καινούριο φανάρι, επειδή το φως του μαμά την νύχτα ήταν απαράδεκτο. Πλέον (ειδικά για sm) το μηχανάκι έχει πολυ ικανοποιητικά φώτα το βράδυ. Λύθηκε ένα ηλεκτρικό θέμα που υπήρχε με το ρελέ της τρόμπας βενζίνης, και αλλάχτηκε και το φίλτρο της. Αντικαταστάθηκε το κοντέρ με καινούριο, καθώς το παλιό είχε πάρει νερά και η μισή μεριά δεν λειτουργούσε. Μπήκε τέλος ένα τελικό της Leovince, για ευνόητους λόγους Σίγουρα κάτι ξεχνάω, και έχει αρκετό μέλλον μπροστά, αλλά πλέον απλά δε χορταίνω να κάθομαι και να το χαζεύω
  2. 12 points
    Βόλτα και καφεδάκι στο Πόρτο Γερμενό να γνωριστούνε τα ξαντερφια
  3. 10 points
    Έκανα διακοπές στην Κεφαλονιά Καθώς επίσης και λίγο από Ιθάκη Ενώ πέτυχα και μια Honda Goldwing εκεί από ένα ζευγάρι Ιταλών
  4. 10 points
    Μπηκα στην σκοτεινη συνομοταξια αυτων που αν τα γραναζια δειχνουν οκ αλλαζουν μονο αλυσιδα.
  5. 9 points
    Το λοιπον,αφου στρωθηκε και ειχε γινει και το 1ο σερβις,εψαχνα χρονο να το παω μια βολτιτσα να δουμε τι κανει... Τελικα το πηρα το Σαββατο μεχρι τα Βιλια καθως εχουν φτιαξει το δρομο ,σε αρκετα σημεια με φρεσκια ασφαλτο και κραταει καλα. Βεβαια λογο των ημερων ειχε ψιλο κινηση και επειδη βγαινουν και οι μπαρμπαδες να πανε παραλια ,καθως και το οτι ακομα δε ξερω πως συμπεριφερεται το μοτοσακο,δε πιεσα οσο παει. Το D mode (αποκριση γκαζιου) στο 1 (το πιο επιθετικο), Traction και συναφη στο 2 (μεσαια ρυθμιση) και φυγαμε... Να σημειωσω οτι αναρτησεις ακομα δεν εχω ρυθμισει στα μετρα μου,παρα μια χοντρικη ρυθμιση που ειχε γινει. Οπως θα καταλαβατε και τη φωτο πανω ,το ρημαδι κραταει το κλο του.Σε καλη ασφαλτο μπαινεις τρενο και δε καταλαβαινει τιποτα.Απιστευτη σιγουρια,πεφτει ευκολα ,αλλαζει κατευθυνσεις. Κατι που ισως θα ηθελα παραπανω ,ειναι μια ευκολα στο να αλλαζεις κατευθυνση εντος στροφης και πλαγιασμενος.Μου φαινοταν σα να δυσκολευοταν λιγο. Πετυχα εντος στροφης και πλαγιασμενος και τις ανωμαλιες που δημιουργουνται απο νταλικες στην ασφαλτο και ενω περιμενα να χεστω πανω μου,σε καμια φαση δεν ενιωσα οι τροχοι να χανουν επαφη απο την ασφαλτο και να γλυστραει.Τα διαβασε και τα περασε αψογα κρατοντας τη πορεια του. Το traction παλι καλα που υπαρχει καθως ετυχε 3-4 φορες να βγω κυριολεκτικα με μπαντες απο τη στροφη και πλαγιασμενος.Νιωθεις οτι σπαει πισω η προσφυση αλλα σε μαζευει τοσο ομορφα που δε το καταλαβαινεις καν οτι μπαινει.Σου αφηνει τοσο,οσο πρεπει για να κανεις λιγο χαβαλε χωρις να φας τα μουτρα σου.Απαραιτητο στους ελληνικους δρομους,στις συγκεκριμενες στροφες ισως να μαζευα τη μουρη μου απο κανα χαντακι καθως δεν ειμαι συνηθισμενος να ανοιγω το γκαζι με 9,5 κιλα διαθεσιμα.Οπως και να το κανουμε με το ραπτορ επρεπε να εισαι λιγο χουλιγκανος με το γκαζι για να βγεις με μπαντες απο τη στροφη. Τα φρενα ηταν μια ευχαριστη εκπληξη,καθως ακουγαν και ακολουθουσαν οτι τα εβαζες να κανουν.Δεν εχουν το δαγκωμα των brembo (οταν ζεσταθουν,λογο μεταλλικων τακακιων που φορουσα) αλλα δεν υπολειπονται και ιδιαιτερα και η δυναμη ειναι εκει και ερχεται με πολυ φιλικο τροπο.Εν ολιγοις τη κανουν τη δουλεια εξισου καλα αλλα με αρκετα πιο φιλικο τροπο.Κουραση δεν ειδα,αλλα δε περιμενα να δω κιολας.Στη πιστα θα φανει αυτο.Με καλα μεταλλικα τακακια (δε ξερω τι φοραει απο μαμα) πιστευω θα βελτιωθουν και αλλο. Και παμε στο μοτερ.Δυναμη παντου.Κρεμαει λιγο μετα τις 9500-10000 στροφες.Ανεβαζει τοσο γρηγορα που σου φαινονται κοντες οι σχεσεις.Διαβαζα να λενε οτι λαστιχο δε θα κρατησει πανω απο 3000χλμ και ελεγα υπερβολες.Ε και πολλα τα θεωρω πλεον τα 3000 χλμ Μπαντες παντα και παντου.Προχθες 3η με οχι τερμα γκαζι,δινω 4η με το quick και δωσε το μπροστινο τροχο να σηκωνεται.Ενταξει δεν ανακαλυψαμε το τροχο,υπαρχουν και τα 4Κ 1000αρια που τα κανουν αυτα για πρωινο ,αλλα μιλαμε για αλλου χαρακτηρα μοτο.Τα 150 ερχονται αερα και τα 200 το ιδιο ευκολα.Θελει απαραιτητα ενα ζελατινακι καθως οπως στελνει τον αερα στο κρανος,τουλαχιστον στο HJC μου, δημιουργουσε στροβιλισμους και πανω απο 210 δε μπορουσα να παω και ας ειχα κολλησει στο ντεποζιτο. Οταν το ανοιγεις πινει παντως και φυσιολογικο.Η καταναλωση παντως μετα απο 2000χλμ ακομα κινειται στα 5,2 σε μεσο ορο. Γενικα ,ενιωσα πως πηγαινα γρηγορα σε ευθειες και στροφες χωρις να με ταλαιπωρησει καθολου.Αρκετα φιλικα και ευκολα!Ενω με το ραπτορ σε καποιες συνθηκες ενιωθα πως παλευα. Αυτα με μια πρωτη βολτα.Επομενο ποστ,οταν μπει στη πιστα.Προφανως μετα το καλοκαιρι,να δροσισει λιγο και ο καιρος. 990 SD με ψιλο μετατροπες περιμενα να με δυσκολεψει σε φαναρι,αλλα δεν ειχε ενδιαφερον τελικα
  6. 9 points
  7. 8 points
    Ότι και να κάνεις πεταμένα λεφτά είναι. Καλύτερα να κάνεις μια συνδρομή στο Only fans της Amouranth που έχει κάτι καινούργια βίντεο δυναμίτες. Είναι φυσιολογικό να το βαρέθηκες. Η σωστή επιλογή είναι αλλαγή με κάτι άλλο.
  8. 7 points
    Εσύ έκανες όλη αυτή την ιστορία επειδή αισθανεσαι τις θερμοκρασίες των λαδιών μόνος σου, τι τους θες τους δείκτες;;
  9. 7 points
    Όταν η ζωή σου στέλνει λεμόνια, λένε να κάνεις λεμονάδα. Αυτό ακριβώς κάνω και εγώ από τότε που η μπουκάλα της ζωής με έστειλε στην εξωτική Κω! Αυτό το θέμα το ανοίγω με σκοπό να ανεβάζω φωτογραφίες μοτοσυκλετικού και μη περιεχομένου, αλλά και για προτάσεις προορισμών στο νησί από άτομα που το έχουν επισκεφτεί. Η Κως έχει σημάδια από όλους τους κατακτητές που πέρασαν από το νησί. Έλληνες που ήταν οι πρώτοι κάτοικοι, Ρωμαίοι, Οθωμανοί, Λατίνοι, όλοι έχουν αφήσει κάτι που να θυμίζει το πέρασμά τους. Το κέντρο της πόλης είναι ένα ατελείωτο μουσείο, ανοιχτό σε όλους, διότι η παλιά πόλη είναι κτισμένη επάνω στην αρχαία ρωμαϊκή αγορά, που και αυτή με την σειρά της ήταν κτισμένη πάνω στην αρχαία Ελληνική. Αρχαία Ρωμαϊκή κατοικία Τμήμα της αρχαίας Ρωμαϊκής αγοράς. Οι κίονες έπεσαν με τον σεισμό του 2017 και προφανώς κανένας δεν ασχολήθηκε, μιας και η αρχαιολογική υπηρεσία είναι απασχολημένη με το να τσιΜενδώνει την Ακρόπολη και ξυρίζει το pussy στις Μυκήνες...... Ότι έχει απομείνει από τον Αρχαίο Ελληνικό Ναό Πλατεία που θυμίζει Ρώμη Μέρος κάστρου Οθωμανικής εποχής Εντυπωσιακό σκάφος στο λιμάνι. Στον υπολογιστή κατάλαβα ότι έχω βγάλει και την επιβάτιδα, η ανάλυση όμως δεν μου επιτρέπει να δω με ακρίβεια τις προδιαγραφές.... Όμορφη άποψη από beach bar. Καλή παραλία αλλά της Χαλκιδικής είναι καλύτερες.... Η πόλη από μακριά με φόντο το ηλιοβασίλεμα Το αειθαλές και αγέραστο DT μου σε νέες περιπέτειες. Θα ακολουθήσουν σύντομα και άλλες φωτογραφίες. Η ζέστη για τα δικά μου δεδομένα είναι αφόρητη, οπότε περιμένω να δροσίσει ο καιρός για να μπορώ να κάνω εξερευνήσεις χωρίς τον ήλιο να με ψήνει.
  10. 7 points
  11. 7 points
    Ίδιας διατομής καλώδιο με αυτή του μαύρου-άσπρου. Αυτό δίνει ρεύμα στην ECM,στο μπέκ,στον πολλ/στη περνάει αρκετό ρεύμα απο εκει... Στο μαυρο ασπρο πρέπει να δώσεις 12 V,αυτό είναι η τροφοδοσία της ECM. μπορείς να το 'πιάσεις' και στην φύσσα της ECM ναι, αλλά βολεύει περισσότερο απο το ρελε. Το main relay δίνει ρεύμα στην ασφαλειοθήκη,νόμιζα ότι έχεις τσεκαρει άν έχεις τάση στην ασφαλειοθηκη. Αν δεν έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη πουθενά,πρέπει να ξεκινησεις απο το main relay. και μετά να κάνεις την διαδικασία παραπάνω.Πρέπει να έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη πρώτα. Αν είναι ίδιο με το ρελέ του βεντιλατέρ "κάντα" τράμπα και δοκίμασε. Αν έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη,και δεν έχεις τάση στην φύσσα του engine stop relay,τότε προχωράς με την διαδικασία παραπάνω εννοείται.
  12. 7 points
    Βλέπω το manual. Πάρε το πολύμετρό σου και βάλτο στην θέση DC V 20. Βγάλε το engine stop relay. (Το engine stop relay έχει από κάτω 4 καλώδια,δύο μαύρα,ενα μαυρο-άσπρο και ένα κοκκινο -πορτοκαλί.) ΠΡΕΠΕΙ NA ΔΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ -ΑΣΠΡΟ ΤΑΣΗ 12 v ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ECM! Βγάλε τον ανορθωτή. Βάλε το μαύρο ακροδέκτη του πολυμέτρου στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας. Βάλε τον κόκκινο ακροδέκτη του πολυμέτρου στα πιν του ρελέ πού έχουν απο κάτω τα μαύρα καλώδια,πρέπει να έχεις εκεί 12 V. Αν έχεις 12 V. πάρε ένα κοντό καλώδιο πάχους 1.5 mm (όχι πολύ λεπτό γενικά να έχει πάχος όσο τα καλώδια της φύσσας) γύμνωσέ το στις δύο άκρες,στρίψτες και σφήνωσε την μία άκρη σε ένα απο τα δύο μαύρα καλώδια της φύσσας που έχεις 12 V (στον ακροδέκτη της φύσσας του engine stop relay). Την άλλη άκρη σφήνωσέ την στον ακροδέκτη που έχει απο κάτω το μαύρο άσπρο. Στην ουσία γεφυρώνεις το ρελέ δηλαδη. Ανοιξε τον διακόπτη.Τι βλέπεις? μην το μιζάρεις... Αν ΔΕΝ έχεις 12 V. Πάρε ένα κομμάτι μακρύ καλώδιο ,γύμνωσέ το στις άκρες στριψτες και σφήνωσε την μία άκρη στο πιν της βάσης του ρελέ,που απο κάτω έχει το μαύρο άσπρο. Άνοιξε τον διακόπτη και την άλλη άκρη του καλωδίου,ακούμπα την στον θετικό πόλο της μπαταρίας. Άν το κάνεις αυτό,βγάζεις εκτός κυκλώματος το στοπ ρελέ και τον bank angle sensor και δίνεις 12V στην ECM κατ'ευθείαν για να ανοίξει. Κάντα με αυτή την σειρά και προσοχή μήν ακουμπήσεις το καλώδιό σου κάπου αλλού. Για να καταλάβεις,αν δεν πάρει τάση 12 V το Μαύρο ασπρο,δεν ανοιγει η ecm,δεν πάει τάση τάση στο μπέκ,δέν πάει τάση στον πολλ/στη,ούτε ανοίγει η τρόμπα,μόνο μίζα και φώτα θα έχεις. Τέλος βάλε πάνω πάλι τον ανορθωτή,και δες αν αλλάξει κάτι . Αν δίνοντας τάση ξυπνησει η ecm μην το βάλεις μπροστά,ο ανορθωτής είναι καμμένος και θα χρειαστέι να τον αλλάξεις... τέλος πάντων αν το μιζάρεις και "σκάσει" βγάλε την γέφυρα που έβαλες για να σβήσει αμέσως!!!, πρέπει να αλλάξεις ανορθωτή !!! καν τα αυτα με προσοχή και πες μου.
  13. 6 points
    Μετά από ενάμισυ χρόνο, πινακίδα και τιμητική βόλτα στην καφετερΙα της γειτονιάς. Πήρε μπρος με την πρώτη μιζιά Το Αξιόπιστο....
  14. 6 points
    Μετά από πολύ καιρό επιτέλους ξανά στα χέρια μου.https://youtube.com/shorts/kO-9zo6X4N0?feature=share Και για δωράκι καινούργια αυτοκόλλητα που έφτιαξα σε γνωστό μαγαζί, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Μπήκαν και οι καινούργιες μανετες, περίμενω τα powerparts footpegs να έρθουν κάποια στιγμή.
  15. 6 points
    Δέν έχω το manual αλλά νομίζω ότι αν δεν δουλεύει το στοπ ρελέ, δεν έχεις ούτε ρεύμα στο ρελέ της αντλίας καυσίμου ούτε σήμα στην ECM για να ξεκινήσει. Γύρνα τα καλώδια όπως ήταν... Βγάλε το στοπ ρελέ,άνοιξε τον διακόπτη,βάλε το σβηστήρι στην θέση "run" πάρε ένα πολύμετρο και δες άν έχεις τάση σε κανέναν από τους ακροδέκτες της φύσσας του ρελέ. Πρέπει να έχεις σε έναν. Αν δεν βρείς 12 V πουθενά έχεις κάψει ασφάλεια . Αν βρείς 12 V άλλαξε το ρελέ και ξαναδοκίμασε. Αν είναι ίδιο με το ρελέ της τρόμπας βενζίνης,κάντα "τράμπα" και δες αν ανάψει το FI. Αν δεν, μετά πάς στον bank angle sensor,αυτός είναι σε σειρά με το πηνίο του engine stop relay νομίζω. Στην περίπτωση αυτή αξίζει τον κόπο να κατεβάσεις το manual και να μας το δώσεις να δούμε την καλωδίωση ακριβώς. Θα χρειαστεί με γέφυρα να κάνεις by pass το engine stop relay... Επίσης θα πρέπει να δείς άν έχεις τάση και γείωση στην ECM. Αξίζει το κόπο να τα κάνεις αυτά πρίν καταλήξεις στον εγκέφαλο...
  16. 5 points
    Μακροχρόνιος στόχος επετεύχθη, 80085. If you know, you know
  17. 5 points
    Στα έλεγα με το καλημέρα. Αντικατάσταση ασφαλειών σου είχα πει και απάντησες πως το είχες κάνει. Ο οπτικός έλεγχος που είχες κάνει, άνετα σε ξεγελάει κ γιαυτό τόνιζα το να τις αντικαταστήσεις. Κόστος σχεδόν μηδαμινό και θα είχες γλυτώσει τοοοοοοση βαβούρα. Ένα πολύ μεγάλο μπράβο στον @arneπου έδωσε ρέστα με τις απαντήσεις του. Ευχαριστούμε για το χρόνο κ την υπομονή σου
  18. 5 points
    Καλησπέρα φίλτατε,σε ευχαριστώ για τις ευχές ! Όλοι όρθιοι να είμαστε. Μετά απο παρκάρισμα περίπου 34 μοντέλων και ανεξάντλητο ψάξιμο για ένα δίμηνο .......... πήρα ένα Yamaha MT-07 , μηχανάκι που έπαιζε δυνατά απο την αρχή αλλά είχα προβληματιστεί με τις υψηλές τιμές που κρατάει και συνεχίζει να κρατά. Δηλαδή , μιλάμε ότι άρχισαν να έρχονται και ΜΤ-09 σε ακτίνα βολής Η μηχανή είναι καλή πραγματικά και διασκεδαστική , αρκεί να απολαμβάνεις τα υπερ και τα κατά των γυμνών. Τα ξεχνάμε πολλές φορές , γι'αυτό και το υπενθυμίζω. Συμπεριφορά καλή-προβλέψιμη , ανάρτηση καλή , φρένα πολύ καλά, ροπάτο μοτέρ με χαρακτήρα , που φρόντισα να τον κάνω λίγο πιο έντονο με αφαίρεση snorkel και προσθήκη ενός πιο ελεύθερου φίλτρου. Μια κίνηση όχι τόσο καλή για το πορτοφόλι μου αφού πιάνω τον εαυτό μου να δίνει με 4η και 70 χλμ την ώρα πολύ πιο συχνά απ'ότι περίμενα για να απολαμβάνω κάτι που θυμίζει Tuono V4 (αλήθεια όμως) και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στην κατα τ'άλλα τρομακτικά καλή κατανάλωση του Σε αυτά που δεν μ'αρέσουν, η ανορεξική σέλα του σε συνδυασμό με το μικρό τιμόνι που σε βάζουν κάπως περίεργα πάνω του (1.77 ) και το λίγο μη γραμμικό γκάζι του , που σε στροφή μέσα θέλει μικρομετρικές κινήσεις με το γκάζι για να μη σου χαλάει τη γραμμή. Τον αέρα δεν τον βάζω στα μειονεκτήματα, όσο κ αν με ενοχλεί μαζί με τα μυγάκια , είναι γυμνή μηχανή, τελειώσαμε. Με παραξένεψε η έλλειψη χειρολαβών συνεπιβάτη, είδα και τον νέο διεκδικητή της κατηγορίας Trident να μην έχει και παραξενεύτηκα λίγο αλλα παρήγγειλα ένα σετ χειρολαβών που βιδώνουν κάτω απο τη πίσω σέλα.Για όσους τελοσπάντων έχουμε αυτή τη ρομαντική σκέψη του να κουβαλήσουμε τη κοπέλα μας ή κάνα φίλο μας που και που ΥΓ για το F800S, δεν κινηθηκα γιατί δεν με έπεισαν οι λίγες πληροφορίες που βρήκα ότι θα είναι απροβληματιστη (εί δυνατόν) η συμβίωση και επίσης η μεταπώληση του είναι σχετικά δύσκολη Το αδερφάκι του , F800R, τα πάει καλύτερα πάντως στην δικιά μας αγορά. Θεωρητικά πάντως , είναι απο τα λίγα μηχανάκια που έχουν γεράσει αρκετά όμορφα στα δικά μου μάτια.
  19. 5 points
    Ρε σε, πέρα από την πλάκα. Ένας λαός ολόκληρος, λέει για διαφορικά, σινεμπλοκ, εγκέφαλους, μηχανάκια, Α2 = μέχρι 400cc, βλέπεις ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ περιοδικά και λένε για ''χιλιόμετρα'' (δεν μπορεί ούτε ο δημόσιος επαγγελματικός λόγος να πει τα στοιχειώδη της ΠΡΩΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ σωστα; ). Κι ούτε έχει κανά σκοπό να διορθωθεί λίγο. Βγαίνει νέα γενιά, τα ίδια κι αυτή. Βλέπω ακράνωτους, με παιδιά ΑΚΡΑΝΩΤΑ στα σκούτερ, φώτα που ενοχλούνε παρκαρισμένοι στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ ρεύμα, πέταμα τα τσιγάρα ΠΑΝΤΟΥ, σκουπίδια ΠΑΝΤΟΥ, κάψιμο τα κόκκινα φανάρια και τα stop αψυχολόγητο. Βλέπω στην εποχή που βρίσκουμε τα μυστικά της φύσης, τους ΠΟΛΛΟΥΣ να λένε για ψεκασμούς, τσιπάκια, να βλέπουν αστρολογία και να παίρνουν ακόμα στα σοβαρά θρησκείες με ολοφάνερα ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΗ μύθο. Και την ίδια ώρα, οι ίδιοι, να γκρινιάζουν για αυτά, ενώ αυτοί οι ίδιοι τους δίνουν αξία. Ένας λαός ΜΑΙΜΟΥΔΩΝ, που αντιγράφουν ο ένας το λάθος και το κακό του άλλου, και ΠΟΤΕ το σωστό και καλό. Τι πορεία μπορεί να έχει αυτό; Ο Sheldon είναι ένας τύπος που επιμένει στο επιστημονικοφανές τυπικό ανάμεσα σε γενικά σωστούς ανθρώπους. Εδώ είμαστε πάρε τον ένα και βάρα τον άλλον, ποιός sheldon; Το μεγαλύτερο ελληνικό περιοδικό και λέει ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ''χιλιόμετρα'' στο βίντεο του νέου HayaBusa, και βρισκονται ΚΟΘΩΝΙΑ και γράφουν σχόλια μπραβο-ζήτω από κάτω, τι να σας λέω εγώ μετά;
  20. 4 points
    Ξεκίνα με αυτό που λέει ο ksino1100.Να δεις μήπως έχεις ρωγμές στην εισαγωγη στα λάστιχα. Πάρε ένα σπρεϊ καρμπυρατέρ,βάλε την μηχανή μπροστα και όπως είναι κρύα, ρίξε σπρεί προσεκτικά γύρω-γύρω από το κολλάρο της εισαγωγής. Αν έχει ρωγμή,θα ρουφήξει το σπρεϊ και θα ανεβεί το ρελαντί,οπότε θα το καταλάβεις . Προσοχή με το σπρει ειναι εύφλεκτο... Άν είσαι οκ με το κολάρο και δεν έχεις ρωγμές... Πρίν ρυθμίσεις μείγμα,τσέκαρε αν είναι πολύ "σφιχτο" το γκάζι. Πρέπει να έχεις 1-2 χιλιοστά τζόγο στην γκαζίερα όταν την γυρνάς. Αν θέλεις να δοκιμάσεις να ρυθμίσεις το μείγμα αφόυ τα κάνεις αυτά,και να δείς πώς ανταποκρίνεται το καρμπυρατέρ στις αλλαγές : Βάλε την μηχανή να δουλεύει στο ρελαντί. Χωρίς τσοκ εννοείται. Άστο να ζεσταθεί. Νόμιζα ότι η βίδα ήταν 3 παρά στροφές,αλλα αφόυ το manual λέει 2 κάνω λάθος. Δίπλα από το δοχείο του φλοτέρ,από κάτω ,νομίζω είναι η βίδα του μείγματος. Μπορεί να είναι ταπωμένη με μιά μπρούτζινη τάπα,που έχει και μια τρυπούλα. Εσύ μάλλον την έχεις βγάλει,η δέν είχε εξαρχής το δικό σου τάπα. Όσο βιδώνεις, γίνεται πιό φτωχό το μείγμα.(κλείνεις την βενζίνη,η βίδα αυτή ρυθμίζει βενζίνη και όχι αέρα ) Σε άλλα καρμπυρατέρ βέβαια μπορεί να ρυθμίζει αέρα. Βίδωσε την βίδα σιγά σιγά,μέχρι να αισθανθείς το ρελαντί να "πέφτει". Ξεβίδωσε σιγά σιγά μέχρι να αισθανθείς το ρελαντί να αρχίσει να "σηκώνεται". Στο σημείο αυτό κάνε μια παύση... Συνέχισε να ξεβιδώνεις πολύ σιγά τώρα,το ρελαντί θα σηκώνεται κι άλλο,αλλά θα βρείς ένα σημείο πέρα από το οποίο δεν θα επηρρεάζεται,και η μηχανή θα ακούγεται στρωτά και καλά.Αν περάσεις το σημείο,γύρνα πίσω. Το σημείο αυτό είναι η ρύθμιση απο όπου θα ξεκινήσεις. πέρα από το σημείο αυτό,δεν θα αυξάνεται το ρελαντί,αλλά θα αρχίσει να έχει ψιλοαρρυθμίες.Δέν το θές αυτό. Ανοιξε το γκάζι και δες πώς ακούγεται, άν κάνει βύθιση στις στροφές και πάει να σβήσει είναι φτωχό το μείγμα. Αν ρετάρει και "σκάει" είναι πλόυσιο. Προσπαθείς να βρείς το σημείο που η μηχανή θα έχει τις υψηλότερες στροφές στο ρελαντί, και όταν ανοίγεις το γκάζι δεν θα "σβήνει" (φτωχό),ούτε θα "ρετάρει" και θα σκάει (πλούσιο). Και το γκάζι θα ανταποκρίνεται γρήγορα,είτε γκαζώνεις έιτε αφήνεις,δεν θα έχει "υστέρηση". Παίξε πάνω - κάτω από το σημείο αυτό με "τεταρτα" στροφής. Ένα τέταρτο πάνω,ένα κάτω,ανάλογα με το τι ακούς όταν ανοίγεις το γκάζι. Βιδώνεις γίνεται πιό φτωχό,ξεβιδώνεις γίνεται πιο πλουσιο. Κάθε φορά άνοιγε το γκάζι να δείς πώς ακούγεται. Άν η βίδα είναι 1-3 στροφές έξω,το καρμπυρατέρ είναι ο.κ Αν όχι ,θέλει καθάρισμα. Κάπου στις 2,5 στροφές, πρέπει να το βρείς. Αν έχεις το ρελαντί ψηλά,ρίξτο λίγο με την βίδα του ρελαντί πρίν ρυθμίσεις, γιατί είναι πιό εύκολο να ακούσεις τις αλλάγές στροφών όταν ρυθμίζεις μείγμα. MHN ρίξεις σπρέι καρμπυρατέρ στήν εισαγώγή ,πολλοί το κάνουν,αλλά τις περισσότερες φορές πάνε σκουπίδια από έξω προς τα μέσα και γίνεται χειρότερα. Προτιμότερο είναι να το βγάλεις,να το ανοίξεις,να το λύσεις και να το καθαρίσεις. Καλά μην περιμένεις να παίρνει και χωρίς τσοκ...
  21. 4 points
    RFVC σημαίνει Radial Four Valve Chamber, δλδ Ακτινικός ΤετραΒάλβιδος Θάλαμος. Ακτινικό λέγεται ένα σύνολο πραγμάτων, όταν αυτά τα πράγματα συγκλίνουν προς ένα κοινό κέντρο, π.χ. οι ακτίνες ενός κύκλου συγκλίνουν προς το κέντρο του κύκλου. Στην περίπτωση εδώ, οι βαλβίδες, αν προεκτείνεις νοητά τον άξονα της κάθε μίας, κάποια στιγμή συναντώνται οι τέσσερις σε ένα κοινό σημείο. Στα συμβατικά συστήματα, οι βαλβίδες είναι παράλληλες, και όσο και αν προεκτείνεις τους άξονές τους (σε ευκλείδιο Σύμπαν έστω) δεν συναντώνται ποτέ. Το αν το σύστημα αυτό έχει πλεονέκτημα, δεν έχουμε καταλήξει ακόμα, έχει καταργηθεί πάντως από την Honda και χρησιμοποιείται μόνο σε παλιότερες MV Agusta. Έχει πάντως με βεβαιότητα το μειονέκτημα της πολυπλοκότητας, καθότι ο λοβός του εκκεντροφόρου πρέπει να σπρώχνει την βαλβίδα υπό κλίση, άρα ανομοιομορφία στις δυνάμεις και φθορές. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης στους εκκεντροφόρους είναι ιδιαίτερο. ΔΕΝ είναι γραναζωτό, αλλά δεν είναι και καδενάτο, είναι υβριδική κατάσταση, όπου η καδένα μεταφέρει την κίνηση μέχρι ένα ενδιάμεσο γρανάζι, και αυτό μετά δίνει κίνηση στους εκκεντροφόρους. Το σύστημα χρησιμοποιούν και άλλοι κατασκευαστές ΜΕΤΑ την Honda, όπως η Suzuki στα TL1000S&R για παράδειγμα. Καλό θα ήταν, όταν φτιάχνεις ένα βίντεο, να έχεις κάνει μια έρευνα, τι ισχύει και πως θα το πεις, και όχι ούτε να το ξέρεις καλά, ούτε να μπορείς να το εκφράσεις. Κάνε έρευνα, βρες τι και πως, κατάλαβε, σκέψου το με δικά σου λόγια που να μην αλλοιώνουν όμως την αλήθεια, και ΜΕΤΑ κάνε βίντεο. Το CBX250RS είναι ένα απωθημένο μου, λόγω του σφυριχτού γραναζωτού του ήχου. Δεν βρήκα όπως ποτέ κάποιο που να άξιζε να το πάρω. Εϊναι πολύ κρίμα, ένα τέτοιο , όχι ιδιαίτερα σημαντικό αλλά έστω κάπως ιδιαίτερο κομμάτι μοτοσυκλετιστικής ιστορίας, να το ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ και να το μετατρέψεις σε ΣΚΟΥΠΙΔΙ cafe racer. Φτιάχτο όπως ήταν, σωστό και κράτα το έτσι, ή δώστο και πάρε κανά CB400N να κάνεις αυτά που θέλεις.
  22. 4 points
    Τελικά από ένα μικρό πρόβλημα που ήδη έχεις, θέλεις να αποκτήσεις ένα ακόμα μεγαλύτερο…. Τι πας να κάνεις ανθρωπέ μου…? Η ώρα η καλή εύχομαι, και βίο ανθόσπαρτο!
  23. 3 points
    Ετσι ακριβώς είναι. Τα ηλεκτρικά είναι αλυσίδα. Κάνε το Σκρουτζ τώρα και σε 6 μήνες θα δεις το λογαριασμός που θα βγει και θα το στείλεις σκραπ.
  24. 3 points
    Οι εξάρσεις στις τιμές τάσης, ενδέχεται να μην συμβαίνουν μόνο λόγω βλάβης στον ανορθωτή, αλλά να έχεις βλάβη και η γεννήτρια(πηνία). Η γεννήτρια είναι αυτό που αναφέρεται ως alternator στο σχέδιο στην σελίδα 21-3 (351 στο σύνολο), κάτω δεξιά. Αν έχουν καψαλιστεί τα μονωτικά της, ενδέχεται να γειώνει που και που, κάποια από τις φάσεις στο σασί, και να έχει ως αποτέλεσμα και την βλάβη του ανορθωτή, και τις τάσεις που βλέπεις. Σταμάτα να το χρησιμοποιείς έτσι, γιατί τα προβλήματα αυτά ΠΑΝΤΑ χειροτερεύουν με το πέρασμα του χρόνου, και αργά ή γρήγορα η υπέρταση, αφού στεγνώσει την μπαταρία θα σου κάψει την ηλεκτρονική. Το ότι αρχικά δεν σου έκανε υπερτάσεις, και μετά από λίγο καιρό άρχισε πάλι, δείχνει ότι άρχισε ήδη να ''νικιέται'' η μπαταρία από τις υπερτάσεις. Οταν θα αλλάξεις ανορθωτή, θα πρέπει να μετρήσεις με το πολύμετρο και την γεννήτρια, για να αποκλείσεις μερικές περιπτώσεις να είναι κι αυτή χαλασμένη. Να μην γειώνει καμία φάση με το σασί, να έχουν την ίδια αντίσταση όλοι οι συνδυασμοί φάσης με φάση και με την γεννήτρια ασύνδετη, όλοι οι συνδυασμοί φάση με φάση να βγάζουν τα ίδια volt σε κλίμακα AC αναλόγως των στροφών του κινητήρα. ΠΡΟΣΕΧΕ, το πας για μεγάλη βλάβη αν το συνεχίσεις να το χρησιμοποιείς έτσι.
  25. 3 points
    Να σιγοντάρω και εγώ καθώς είχα βάλει στο cb400 τον sx και δεν κράτησε ούτε δύο χρόνια. Μου έκανε και εμένα αυτά τα ανέβα κατέβα στα φώτα και το ψυλλιάστηκα. Την επόμενη ημέρα το πήγα στον μάστορα και όντως ήταν εκεί το πρόβλημα οπότε τον άλλαξα με έναν sun και τον έχω κοντά 8 χρόνια, ευτυχώς γλύτωσα την μπαταρία. Ο sx πρέπει να είχε πάει στα 110€ με τα μεταφορικά, ο sun 80€ και μου βγήκε σκυλί μαύρο.
  26. 3 points
    Καλημέρα και καλη βραδια. Σημερα θα σας παρουσιασω το part 1 του review για το ΜΤ-09 SP (Special Palamari) για το σωτηριο ετος 2021. Αναφερομαι στο συγκεκριμενο μοντελο ,με το ελκυστικοτατο μπροστινο φαναρι https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/motorcycles/hyper-naked/mt-09-sp-2021/ Καθοτι βρισκομαι ακομα στο στρωσιμο (τη παρουσα στιγμη βρισκομαι στα 1000χλμ και θα παει για το 1ο σερβις) το κειμενο παρακατω δε θα περιεχει αναφορες σε σουζες-μπαντες-εντο οποτε οποιος ανεμενε αιμα,να γυρισει οταν επανελθω με το part 2. Το εχω στα χερια μου 1 μηνα περιπου και λογω των πολυ καλων καιρικων συνθηκων ,που τις τελευταιες 10 μερες το μοτερ ειναι προθερμασμενο πριν βαλεις μπροστα και τις μερες πριν απο αυτες τις 10,χρειαζοσουν πιο πολυ jet ski παρα οχημα με ροδες,δεν εχω καταφερει να κανω μια βολτα της προκοπης παρα κυριως καθημερινη μετακινηση και μικρες βολτιτσες εντος Αττικης. Θα γραψω παρολα αυτα καποιες συντομες εντυπωσεις απο ολους τους τομεις της μοτο και θα επανελθω αργοτερα για εντυπωσεις απο ολο το range του μοτερ,καθως μεχρι τωρα παιζω μεχρι 6-7000 στροφες και χωρις να ανοιγω τερμα γκαζι. -Εμφανιση Προφανως υποκειμενικο.Ναι το μπροστινο φαναρι δε παιρνει και βραβειο σχεδιαστικης ομορφιας αλλα απο κοντα ειναι πιο ομορφο απο οτι φαινεται στις φωτο.Το υπολοιπο της μηχανης,προσωπικα μου αρεσει αρκετα.Αργοτερα θα καταργηθει και η βαση της πινακιδας και θα αναδειξει περισσοτερο το κωλοφαναρο.Ενω και με μια ζελατινα μικρη μπροστα ,δενει λιγο η μουρη και γινεται ανεκτη. -Φωτισμος Παρολο που ειναι ασχημο,το φαναρι φωτιζει ομολογουμενος παρα πολυ καλα.Η δεσμη ειναι πολυ πλατια και εκει που κοβει ,ειναι μια οριζοντια ευθεια.Θα ηθελα λιγο πιο φωτεινο σε ενταση,χωρις αυτο να σημαινει οτι δε φωτιζει αρκετα.Τα φωτα ειναι ολα λεντ,εκτος απο το φως της πινακιδας.Τα φλας ειναι ομορφα και δε χρειαζονται αντικατασταση με αφτερ σε καμια περιπτωση.Αρκετοι τα αλλαζουν θεση παρολα αυτα,καθως ομολογουμενος τα μπροστα τα χτυπας ευκολα και οπως εχει βαλει η γιαμαχα τις βασεις,ξεκουμπωνουν ευκολα.Πραγμα που βεβαια δεν ειναι τελειως αρνητικο,καθως δε σπαει κατι καθως εχουν λαστιχενια βαση. -Φρενα Ερχομενος απο μια μηχανη με ομολογουμενος καλα φρενα,ημουν περιεργος να δω τι γινεται εδω... Τα φρενα ειναι αρκετα καλα.Να θυμισω οτι πλεον φοραει ακτινικη τρομπα nissin.Εχει λιγο χειροτερο δαγκωμα σε σχεση με τα brembo που ειχα πριν,αλλα η δυναμη ειναι εκει και ευκολα κανεις φρεναρισμα με το 1 δαχτυλο.Σε 2 καβαλο θελουν λιγο περισσοτερο κοπο για να φρεναρουν ικανοποιητικα αλλα τη κανουν τη δουλεια.Δεν εχω προλαβει να πιεσω για να δω αντοχη,αλλα εικαζω πως δε θα εχουν προβλημα.ABS δεν εχω δοκιμασει ακομα (εχοντας συνηθισει χωρις αυτο,το μυαλο δε ψηνεται να μπλοκαρει το φρενο). Η αποκαλυψη ηταν το πισω φρενο.Το ραπτορ ομολογουμενος ειχε απο τα καλυτερα πισω φρενα σε μηχανη.Φρενο που θα ζηλευαν και τα μπροστα σε καποια μοτο.Με μονοπιστονη nissin πισω λοιπον,ο πηχης ειχε μπει χαμηλα,αλλα με εξεπληξε ευχαριστω.Το φρενο εχει καλουτσικο δαγκωμα,δε μπλοκαρει ευκολα εως καθολου και οντως φρεναρει! Να θυμισω πως εχει και cornering abs,αλλα αυτο και αν δε προκειται να το δοκιμασω ποτε εθελημενα. -Αναρτησεις Ο λογος που πηρα για το SP, ηταν προφανως οι αναρτησεις.Ohlins λοιπον πισω με φουλ ρυθμισεις και kayaba 41mm μπροστα με επισης φουλ ρυθμισεις και αργη-γρηγορη συμπιεση. Με τις μαμα ρυθμισεις ,ηταν λιγο σκληρο.Ρυθμιστηκαν λιγο προχειρα μεχρι να στρωσουν ,οπου θα μετρηθει SAG και θα ρυθμιστουν περαιτερω. Ειναι σφιχτες και οχι σκληρες ,παταει καλα η μηχανη αλλα περνανε ωραια και τις λακουβες χωρις να χτυπανε.Σε συνδυασμο με το πιο ακαμπτο πλαισιο δινει την αισθηση τρενου,αλλα δεν εχω πιεσει ιδιαιτερα ακομα για να δω τυχων αδυναμιες η ιδιαιτεροτητες.Δε πιστευω πως θα με απογοητευσουν παντως.Το πιρουνι φοραει προοδευτικα ελατηρια και εχει λιγο τη ταση να βουταει στο φρεναρισμα. -Κινητηρας Πλεον euro 5 και 890 κυβικα με 119 ιππους και 9,5 κιλα ροπη. Ειχα οδηγησει της πρωτης γενιας πριν αρκετα χρονια.Σιγουρα ηταν πιο αγριο το παλιο αλλα χωρις να χανει το τωρινο το διασκεδαστικο του χαρακτηρα.Ροπη απο το ρελαντι,με αρκετη ελαστικοτητα.Ακομα και με λειτουργια κατω απο 6000 στροφες,αν θες να το σηκωσεις,σηκωνεται,ενω μπαντιλικωνει χαλαρα.Δεν ειχα συναντησει ο ιδιος τα προβληματα στο ψεκασμο που ειχαν τα προηγουμενα αλλα στο τωρινο μοντελο εχουν λυθει και κυκλοφορεις ευκολα εντος πολης με χαμηλες στροφες.Δεν ειναι και τελειος ο ψεκασμος καθως εκει στις 3000 στροφες (οπως ολες πλεον οι μηχανες) μπορει στιγμιαια να διστασει,αλλα οχι κατι που να ενοχλησει.Προφανως και αργοτερα θα μπει ΦΠΕ για να διορθωθουν ολα αυτα και να δουλευει σωστα πλεον καθως το euro 5 φιμωνει αρκετα το μοτερ.Ο ηχος παρολα αυτα ειναι απολαυστικος.Απιστευτος ηχος απο το φιλτροκουτι και την εξατμιση παρολο που ειναι μαμα.Ο συμπλεκτης ειναι αρκετα ελαφρυς,πραγματικα δε σε κουραζει καθολου.Το ηλεκτρογκαζο αρκετα καλο,αν και με δυσκολεψε και με δυσκολευει ακομα και τωρα στις εκκινησεις.Σε χρηση πολης στο Mode 2 ειναι πολυ πιο ευκολο καθως το 1 εινα αρκετα νευρικο.Καταναλωση προς το παρον στα πρωτα 1000 χλμ,5,1λ/100! Το κιβωτιο ειναι μετριο προς κακο.Αν τυχει και σταματησεις με οτιδηποτε ταχυτητα απο 3 και πανω,δεν υπαρχει περιπτωση να μπορεσεις να κατεβασεις χωρις να παλεψεις.Εχει αισθηση ποτε κουμπωνει η ταχυτητα αλλα δυσκολευεται λιγο. Παρολα αυτα εχω βρει προβλημα κατα πασα πιθανοτητα στη χαρτογραφηση της yamaha.Και με ψαξιμο το βρηκα και σε αλλους χρηστες.Μου εχει τυχει 6 φορες οταν ειμαι σε φαναρι με πατημενο συμπλεκτη ,οταν παω να δωσω γκαζι και να ξεκινησω,το μοτερ απλα να σβηνει.Χωρις check engine κτλ,απλα σβηνει.Το βαζεις μπροστα και συνεχιζεις κυριος.Ειναι ενοχλητικο και θα επικοινωνησω με yamaha για να βγαλουν update καθως οπως ειπα το θεμα πρεπει να ειναι σε ολα. -Ποιοτητα κατασκευης Εχει αρκετα καλη ποιοτητα,αλλα εχει καποια σημεια που φαινεται οτι η γιαμαχα ειχε χαμηλοτερα στανταρ.Παλι καλα συνηθως στα σημεια που θες καλη ποιοτητα,η γιαμαχα φροντισε να εχει.Οποτε φθηνιαρικα ειναι κατι πλαστικα στο ψυγειο και γενικα σε σημεια που δε βλεπεις απο κοντα η δε πιανεις.Σελα-ντεποζιτο-χειριστηρια αρκετα καλα με εξαιρεση το κοντρολ του μενου που δε ξερω τι σκεφτονταν και βαλανε αυτη τη ροδελα.Ειναι βασανο να τη πατησεις και σιγουρα θα χαλασει μετα απο καποιο καιρο.Την εχει και το R1 και απο οτι μου ειπαν απο γιαμαχα χαλαγε και εκει και η αντικατασταση κοστιζει το ευτελες ποσο των 3-400 ευρω. -Κοντερ & ηλεκτρονικα Το κοντερ με μια πρωτη ματια φαινεται μικρο,αλλα το συνηθιζεις και οταν χρειαστει βλεπεις ευκολα τα παντα.Η μηχανη εχει ενα καρο ηλεκτρονικα και ολοκληρα μενου μεσα που ρυθμιζεις τα παντα.Λειπει η ρυθμιση για το φρενο του μοτερ ενω αλλες μηχανες εχουν περισσοτερες σκαλες σε traction,abs κτλ.Προσωπικα τα θεωρω ικανοποιητικα οπως τα εχει. Προς το παρον το κυκλοφορω με ολα στο τερμα καθως ακομα μαθαινω τη μηχανη.Το traction σε μαζευει ομορφα χωρις να κλοτσαει η να καταλαβαινεις σχεδον οτι μπαινει,ενω δεν αφηνει σχεδον καθολου το πισω τροχο να φυγει στο πλαι.Το αντισουζικο δε το εχω δοκιμασει ακομα ομολογω. Το shifter και blipper λειτουργουν αρκετα καλα.Σιγουρα αν δεν εχεις πολυ ανοιχτο γκαζι,δυσανασχετει στα ανεβασματα λιγο,αλλα οι αλλαγες ειναι αρκετα γρηγορες.Επιδεχεται βελτιωσης παντως.Το blipper δουλευει πιο σωστα,αλλα το ψιλοχαλαει το κιβωτιο που θελει λιγακι δυναμη για να κουμπωσει η ταχυτητα στο κατεβασμα. -Ανεση & θεση οδηγησης Τη θεση ομολογω δε την εχω συνηθισει ακομα.Εχει μια μοταρνταδικη θεση που σε βαζει και λιγο μεσα στη μηχανη.Προσωπικα δυσκολευομαι να το συνηθισω καθως στη στροφη ακομα δεν εχω συνειδητοποιησει πως πρεπει να βαλω το σωμα.Αρκετα πιθανο να αλλαξω τη θεση του τιμονιου,οπως λεει η γιαμαχα οτι γινεται. Η σελα ειναι ωραια αλλα ειναι σκληρη.Πιανεται ο κωλος μετα απο μιση ωρα.Ο συνεπιβατης παραδοξως καθεται καλα και επειδη ειναι σχετικα ισια νιωθει ανετα.Αλλα ποναει και εκει ο κωλος μετα απο λιγο.Βεβαια δεν εχει να κρατηθει απο καπου. Αν ειμαι ευχαριστημενος προς το παρον για 11690+εξοδα ?Ναι ειμαι. Οι ανταγωνιστες σε αυτη τη τιμη ειναι το Street Triple R και το Duke 890(οχι το R,καθως αυτο ξεφευγει). 2Κ δεν ηθελα να παρω και το Triple ναι μεν ειναι ανωτερο οδηγικα(ειδικα σε πιστα) αλλα ηθελα κατι πιο ευκολο σε καθημερινη χρηση και να μην εμπλεκεται σε εταιριες με εσωρουχα. Στη τιμη του απλου,νομιζω δεν υπαρχει ανταγωνιστης και πραγματικα ειναι καινουργια μηχανη σε σχεση με το παλιο. Θα ανεβασω φωτο αργοτερα.Πρωτες εντυπωσεις ειναι αυτα οπως ειπα.Οτι θελετε ρωτατε και θα επιστρεψω σε λιγο καιρο να γραψω παραπανω σχολια που θα εχω στρωσει το μοτορι και θα το εχω πιεσει λιγακι και σε ευθειες και στροφες ,ενω θα εμπλουτισω και με οτι αλλη σκεψη-παρατηρηση μου ερθει στη πορεια.
  27. 3 points
    Μαστορα μην κανείς κανένα λάθος και ρίξεις σαπουνάδες και νερά και σου κάνει καμία υδραυλική συμπιεση γιατί θα τα πάρεις όλα στη μασχάλη, με νερά και σαπουνάδες κοιτάμε αν χάνουν αέρα τα λάστιχα, φουιτ που λέμε και μεις στο Παρίσι…
  28. 3 points
    Πάντως σε κόβω για τρελό μηχανόβιο
  29. 3 points
    Η εισαγωγή / κολάρο του καρμπυρατέρ φαντάζομαι είναι λαστιχένια. Έλεγξε αν έχει κάποιο ρήγμα. Παίζει να υπάρχει κ να μη φαίνεται. Για πρόχειρο έλεγχο ντύσ' την καλά με (συνεχόμενη, μη διακοπτόμενη) μονωτική ταινία και δοκίμασε εκ νέου. Το μηχανάκι φοράει κανονικό φίλτρο ή κάποια ελεύθερη φιλτροχοάνη? Γράφεις βέβαια για νέο φίλτρο αέρα, αλλά καλού κακού ρωτάω.
  30. 3 points
    Man's best friends... Μια πρωινή βόλτα τον Απρίλιο που μας πέρασε.
  31. 3 points
    Οκ ίσως έφταιγε λίγο το οτι δούλευα 5 μέρες σερί 14ωρα στην δουλειά και απάντησα κάπως απότομα. Ζητώ συγνώμη λοιπόν.... Τώρα που είμαι ξεκούραστος θα γράψω τι ακριβώς εννοώ. Τα παπιά μέχρι απο την αρχή τους μέχρι και σήμερα είναι πάνω-κάτω η ίδια ακριβώς φιλοσοφία κινητήρα. Ένας οριζόντιος κύλινδρος, ένα φυγοκεντρικό και ένα 4αρι σασμάν. Οι μόνες εξελίξεις είναι τα μέταλλα (πιο ανθεκτικά) και η έλευση του injection απο το Euro 3 και μετά. Και φυσικά ότι αλλαγές κάνουν οι εταιρίες για να βελτιώσουν το προϊόν τους. Είναι μια δοκιμασμένη λύση που έχει αποδείξει την αξιοπιστία της ανα τα χρόνια μέσα απο την απλή κατασκευή της. Και μπορούν να αποτελέσουν και ένα καλό σχολείο για να μάθεις και 5 πράματα. Αλλά να θες πραγματικά να μάθεις. Πχ όταν έπρεπε να γίνει ανακατασκευή σε Astrea φίλου μου, καθαρά και μόνο για την κ*υλα μας είπαμε να το κάνουμε μόνοι μας. Κάτσαμε απο νωρίς το πρωί μέχρι αργά απόγευμα και το λύναμε βίδα βίδα μέχρι να έχουμε τα πάντα όλα στον πάγκο μπροστά μας. Μετά να πάμε τα κάρτερ για άνοιγμα, έπειτα να τα καθαρίσουμε, να αλλάξουμε το κυλινδροπίστονο, εκκεντροφόρος, δίσκοι συμπλέκτη, καρμπυρατέρ όλα. Μας είχε πάρει κάναν μήνα θυμάμαι για να το ολοκληρώσουμε μα εν τέλει άξιζε 1.000.000% γιατί και μάθαμε ΠΟΛΛΑ πράματα και ήτανε και μια φουλ διασκεδαστική εμπειρία. Rock κομμάτια, καφές, τσιγάρο και μαυρισμένα χέρια.... Και μέχρι και σήμερα δουλεύει καλά το μηχανάκι και το παιδί το έχει πάρει στην Σαντορίνη που δουλεύει σεζόν. Και φυσικά έχω και την "αυτοπεποίθηση" να λύσω αν χρειαστεί και το δικό μου στο μέλλον αν βγάλει κάτι. Όλα αυτά είναι το παπί γενικά σαν έννοια και νομίζω για αυτό πούλησε καλά. Αξιόπιστο, απλοϊκό, οικονομικό και σχολείο αν θες πραγματικά να ασχοληθείς. Και αν είναι και καρμπυρατέρ ακόμα καλύτερα....όχι σαν εμένα που την άκουσε ο ψεκασμός και έπρεπε να σκάσω 300€ για νέο ανταλλακτικό....που και ακόμα και όταν χάλασε δεν έμεινε ποτέ, απλά δεν έδινε γκάζι απο μεσσαιές και πάνω. Απο την άλλη ΟΛΑ κάτι θα βγάλουν. Και το 50αρι Daytona και το Transalp, και το GS και όλα. Μηχανήματα είναι εν τέλει, τι να κάνουμε. Αυτά! Και οοοταν κάποια στιγμή έρθει το μεγαλύτερο, εκεί ναι....γυρνάω και τον κόσμο αμα λάχει.
  32. 3 points
    το επλυνα και πηγα να φουλαρω καυσιμο
  33. 3 points
    Ρεεεεε Τάσο, κατάλαβες οτι υποτιμώ εσένα και το παπάκι σου; Πάμε πάλι: Είσαι εδώ, ρωτάς και μαθαίνεις και ανεβάζεις φωτο από τις βόλτες σου και καλά κάνεις. Κάποια στιγμή θα πάρεις και μεγαλύτερη μηχανή και θα είναι όλα καλύτερα. βοηθάς και απαντάς σε ότι ξέρεις. Μέχρι εδώ μαζί σου. Ομως. Εδώ μέσα υπάρχουν αρκετοί που έχουν μεγάλες μηχανές και πάνε και ταξίδια. Τα βλέπεις σχεδόν κάθε μέρα. Έχουν μια κάποια εμπειρία σε αυτό. Δεν τους βλέπεις να παραπονιούνται για την αξιοπιστία. συνήθως μάλιστα γυρίζουν με το ίδιο μηχανάκι που πήγαν. Οοοολα αυτά που βλέπεις εδώ, προτιμάς να τα κάνεις στην άκρη και να πεις "Εμένα ο πατέρας μου μου είπε οτι το παπάκι είναι πιό αξιόπιστο στο ταξίδι". Ποιος ξέρει από που το είδε και πού το άκουσε αυτό και γιατί έχει τέτοια γνώμη. Αυτό σου είπα Τάσο. Απόψεις κατηγορίας καφετερίας τις ακούμε όλοι κάθε μέρα. Παράδειγμα ένας γνωστός μου , μια ζωή με παπί και σκούτερ 200 κυβικά, απέκτησε ΧΤ250. Και μας ανακοίνωσε οτι πάνω από 250 κυβικά δεν χρειάζονται σε κανέναν, για κανέναν λόγο (φαντάζομαι οτι αν είχε πάρει 300 κυβικά θα έλεγε οτι όλοι χρειάζονται μέχρι 300). Επίσης ο κουμπάρος του του είπε οτι τα ΚΤΜ είναι άχρηστα και θέλουν κάθε 4000 χιλιόμετρα ανακατασκευή. Με βλέπεις να έχω πει κάτι τέτοιο εδω μέσα; Τού είχα απάντήσει τότε "Να ευχαριστηθείς το ΧΤ, και να αφήσεις αυτούς που έχουν μεγαλύτερες μηχανές να ξέρουν γιατί τις έχουν" Κριτική σκέψη, Τάσο. Σκεφτόμαστε, κρίνουμε, μιλάμε.
  34. 3 points
    Ναι αλλά τα αφρικα καίνε ανορθωτή, το GLX όχι…
  35. 3 points
    "I identify as an OEM CDI camshaft" Εχει προχωρήσει η κοινωνία φίλε......
  36. 3 points
    Πέρασα το καθόλα νόμιμο και πολιτικό μηχανάκι μου ΚΤΕΟ καθώς έληξε πριν 2 μέρες. Παρά τις κακεντρεχειες σου @innova 04περασε με μηδέν παρατηρήσεις και ίσα ίσα τα παιδιά ήταν χαρούμενα που το είδαν από κοντά. Όπως και η διαδες που μου έπιασαν κουβέντα εν κινήσει με 90 χλμ για το που πάω
  37. 3 points
    Τυχερός ήσουν. Εγώ που έδωσα το κατακαλόκαιρο (1993) με 200ρα Cosa? Ποοοοοου να κάνει το μπαούλο τα 8ρια. Ημανε και άσχετος βέβαια. Ενα πρωινό ολόκληρο την παραμονή έκανα πράκτις και κατάφερνα να περνάω ισα-ισα. Αλλαααααααα....... Εκεί που πάλευα με το έπιπλο, περνάει μια λαικιά πιτσιρίκα και μου κάνει: Θα με καθήσεις να με πας βόλτα; ...το Α το πήρα πάντως.
  38. 3 points
    Πρέπει να αλλάξεις και την μπαταρία μαζί με τον ανορθωτή,εφ'οσον σου κάνει τέτοια βύθιση τάσης. Δυστυχώς ο καμένος ανορθωτής ,της προκάλεσε ζημιά.Έχει πάθει αυτό που λέμε 'θειωση'. Αν αλλάξεις μόνο ανορθωτή δεν επανέρχεται,θα κουράζεις τον καινούριο ανορθωτή και υπάρχουν πολλές πιθανότητες να βραχυκυκλώσει και στοιχείο,οπότε θα πάρει μαζί της και τον καινόυριο ανορθωτή, και πάλι από την αρχη.
  39. 3 points
  40. 3 points
  41. 3 points
    Ο κύριος @arne παρακαλείται να ξεσκονισει τις γνώσεις του για GLX 90 γιατί έχω μπλέξει.....
  42. 3 points
    Εχω το baby Vara απο το 2014! Καντου ενα πολυ ΔΥΝΑΤΟ σερβις (καθαρισμα καρμπ, τσεκ βαλβιδες) και δεν θα παθει κατι ποτε! Εχω παει 4 φορες Γιαννενα με αυτο χωρις στασεις μονο για βενζινη! Το δικο μου που ειναι καλορυθμισμενο πανω 4,2λ καταναλωση δεν εχω δει ποτε! Ειδικα σε ταξιδι ειμαι στο 3,7 - 3,8λ! Εχει 120000χλμ κ δεν καιει ιχνος λαδιου αλλαγη σε αλλαγη! Ειμαι ομως πολυ τυπικος στα σερβις του! Τωρα για την αυξηση της ιπποδυναμης! ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ! Τσαμπα θα δωσεις λεφτα! Το μονο που μπορεις να κανεις για να ξυπνησει λιγο ειναι να το βαλεις ενα 13αρι γραναζι μπροστα, απλα μετα θα ''σπαει'' πιο γρηγορα! Οτι θελεις ρωτας! Το μονο που μπορεις να κανεις για την ιπποδυναμη (απλα ειναι παρανομο) αν δεις βιντεακι στο youtube στην Τσεχια βαζουν μοτερ απο cb500. Μπαινει πολυ ευκολα οπως δειχνουν τα βιντεακια!
  43. 3 points
    Είτε παίδες Ελλήνων, Είτε παίδες Βαρβάρων. Και τα δυο, δεν γίνεται!
  44. 3 points
    δε ποναει πουθενα,και αυτα που κυκλοφορουν θα εχουν λυμενα ολα τα προβληματα τους. ειναι πολυ ανωτερο του χτχ η σημαντικοτερη αστοχια ηταν αυτη της αντλιας βενζινης,αλλα πλεον επισκευαζεται φθηνα και πανευκολα. με τα λεφτα που θα δωσει δλδ θα παρει "πολλη" μηχανη. κατα τα αλλα κοιταξτε οτι θα κοιτουσατε σε ενα οποιοδηποτε μεταχειρισμενο αυτης της κατηγοριας. το ειχα αρκετα χρονια στην κατοχη μου. οτι αλλο θελεις ρωτα.
  45. 3 points
    Ειναι αυτο που λενε AC/DC Back in Black
  46. 3 points
  47. 2 points
    Αν σκεφτείς ότι το τενερε φτάνει σκάρτο 11 γυμνό σχεδόν από έξτρα και τεχνολογίες,τότε αυτό στα 12 είναι μια χαρά Μ αυτά που θα προσφέρει σε εξοπλισμό και περιφερειακά. Επίσης γκολ από τα αποδυτήρια οι tubeless ζαντες
  48. 2 points
    Και πως θα ζησουν τα συνεργεια και οι ηλεκτρολογοι ?
  49. 2 points
    καν το έτσι,μην βάλεις όμως πάλι τον κινέζικο πού είχες. Δεν έχω κάτι πρόχειρο να σου προτείνω απο ταϊβαν. Δέν ξέρω άν έχει κάποιος άλλος να προτείνει που να τον έχει βάλει. καλές βόλτες!
  50. 2 points
    Οδηγός και συνεπιβάτης πρέπει να λειτουργούν ως ένα σώμα. Διαφορετικά σε περίπτωση ενός απότομου και ξαφνικού ελιγμού, θα διαταραχθεί η ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Επίσης σε απότομο φρενάρισμα είναι σχεδόν αδύνατο να κρατηθεί, θα φύγει μπροστά. Μπορεί επίσης λόγω απειρίας ή φόβου, να μην ακολουθήσει την κλίση σου σε κάποια στροφή.
×
×
  • Create New...