Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 25/12/2021 in all areas

  1. 6 points
    Στο Ματσούκι πραγματικά πώς ζούνε με αυτές τις ανηφόρες μπράβο τους, οι θερμοκρασίες απο το σταμάτα ξεκίνα στις μηχανές είχαν ανέβει αρκετά οπότε ψάχναμε τον δρόμο να βγούμε απο το χωριό και να φύγουμε με κατεύθυνση προς Γομφούς στους οποίους θα κάναμε την δεύτερη διανυκτέρευση. Η διαδρομή απλά απίστευτη αν και μετά απο ένα σημείο ξεκινήσαμε να γουστάρουμε με το κυνήγι ο ένας με τον άλλο μιάς και το οδόστρωμα ήταν σε πάρα πολύ κατάσταση. Ένω είχαμε πεί να σταματήσουμε στην Ελάτη η παρουσία τόσου κόσμου μας άλλαξε την γνώμη, η μόνη στάση που κάναμε ήταν στο τοξωτό γεφύρι πριν την Πύλη και απο εκεί στους Γομφούς για ξεκούραση και φαγητό. Η επόμενη μέρα είχε ξύπνημα με πρώτη στάση στους καταρράκτες της Παλαιοκαρυάς. Δυστυχώς για εμένα με πρόλαβε ένας σύντροχος και είχε το BMW μέσα στο πλάνο κάτω απο την γέφυρα που ήθελα να βγάλω την μηχανή μου. Η επιστροφή έγινε σε γρήγορους πάλι ρυθμούς απο Τρίκαλα, Λάρισα, Αγιόκαμπο και απο εκεί Εθνική στο ύψος του Πλαταμώνα. Υγ. Δεν προλάβαμε να δούμε αρκετά αλλά αυτό είναι το καλό γιατί θα έχουμε ακόμα πολλούς λόγους να το επαναλάβουμε σαν εξόρμηση. Ελπίζω να μην σας κούρασα καλή χρονιά να έχουμε με πολλά και καλά ταξίδια.
  2. 6 points
    Μάλλον δεν κατάλαβες τι σου έγραψα πιο πριν. Ο καταλύτης δεν είναι για την μηχανή. Δεν τον ενδιαφέρει και πολύ τον κινητήρα, τι βγάζει στην εξαγωγή του. Βασικά καθόλου δεν τον ενδιαφέρει. Δε πα να πετάει και πλουτώνιο, ο κινητήρας την δουλεια του, την έχει κάνει, όταν τα καυσαέρια βγαίνουν από την εξάτμιση. Ο καταλύτης είναι για τους ανθρώπους. Για να μην βγαίνουν αρωματικοί υδρογονάνθρακες, μονοξείδιο αζώτου και μονοξείδιο του άνθρακα , που είναι ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ για τον ανθρώπινο οργανισμό, και ειδικά το βενζόλιο που είναι καρκινογόνο και η χρόνια έκθεση προκαλεί μεταξύ άλλων λευχαιμία. Το να βγάλεις τον καταλύτη, δεν θα κάνει καμία διαφορά στον κινητήρα σου. Τα μίγματα θα ρυθμίσεις στον ψεκασμό να δουλεύει σωστά, και όλα καλά ο κινητήρας. Εσύ και όσοι έρχονται πίσω σου, που θα αναπνέουν ότι αναπνέουν, θα έχουν το πρόβλημα. Και άιντε, ζεις σε μια αραιοκατοικημένη επαρχία, η μηχανή κινείται σε επαρχιακές διαδρομές εκτός πόλης κ.ο.κ. και τα καυσαέρια είναι τόσο λίγα που τι να μολύνουν, τις πέτρες, τις πλαγιές ή τον ουρανό από βουνά ολόκληρα; Αν όμως ζεις σε μεγάλα αστικά κέντρα, και ο καθένας, βγάζει τον καταλύτη, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ της πολης, θα αρχίσει να εμφανίζει περίεργες ασθένεις και ασυνήθιστα ποσοστά και σε ασυνήθιστες ηλικίες. Τον πωλητή, δεν τον απασχολεί τώρα, που θα νοιώσει κάτι ενοχλήσεις στα 65 του και μετά τις εξετάσεις θα φωνάξει ο γιατρός τους συγγενείς να τους πει κάτι που τους θέλει, ούτε έχει το μυαλό να συνδυάσει τέτοια πράγματα. Το μυαλό του, μόνο τι στροφές ανεβάζει το μοτέρ χωρίς καταλύτη ξέρει να πει. Ξαναλέω, ότι έχει καταλύτη, καλόν είναι, για εμάς τους ίδιους, να μην το πολυπειράζουμε.
  3. 6 points
    Μπαμπά, ακου τι θα κάνεις. Θα πας μια βολτα στην επαρχιακή οδό, από Καλαμπάκα προς Μέτσοβο, απο τον παλιό τον δρόμο. Οταν θα αρχίσει το ανέβασμα, θα δεις ένα κιόσκι για να κάθονται οι άνθρωποι να βλέπουν την θέα. Αυτά τα ξύλινα, τα οκτάγωνα. Εκεί όποιος Νεοέλληνας κάθεται, πετάει ότι έφερε μαζί του. Χαρτοπετσέτες, συσκευασίες από τρόφιμα, τσιγάρα, προφυλακτικά, γενικά ότι έφερε μέχρι εκεί κάποιος, το πετάει. Θα πας, θα κάνεις μια γύρα, όλο και κάποιο χαρτί θα βρεις.
  4. 5 points
    στειλε inbox στον απο πάνω, εχει να γραψει απ' το '20. Σπάει κοτρώνες στο Αλκατράζ.
  5. 5 points
  6. 5 points
  7. 5 points
  8. 5 points
  9. 5 points
    Τυμβωρυχια, μου πηρε καιρο να καταληξω σε μια λυση που εβγαζε νοημα στο κεφαλι μου. Δενπηγα σε 690 γιατι η υπερδιπλασια τιμη απλα δεν εβγαζε νοημα, εχει ξεφτιλιστει τελειως το θεμα. KTM 640, ελαφρυ βολαν, rally εκκεντρος, fcr, ροική, acrapovic. Προφανως χαλασμενος αυτοματος αποσυπιεστης οπως παντα. Μοτερ φτιαγμενο στον Kolis Power στη Λουτσα, 4500χλμ, παιρνει μπρος λες και μολις βγηκε απο τη γραμμη παραγωγης. Ηθελε επισκευη μπροστινα, μια τσιμουχα στο fcr, αλυσογραναζα, (φυσικα λαδια φιλτρα κλπ) τα φροντισε ολα με πολυ γρηγορη και αποδοτικη εξυπηρετηση το Moto Race. Το μηχανακι ηταν απλα WAY TOO MUCH τις πρωτες 3 μερες, μετα απλα αποδεχτηκα οτι πρεπει να συμπλεκταρω την 2α και την 3η οπως συμπλεκταρω την 1η στο ξεκινημα για να μη φυγω γαμιοντας (η να παρω τη μπιελα στο χερι αν δε δωσω αρκετο γκαζι). Δεν θα προτεινα σε απολυτως κανεναν να κανει το αλμα που εκανα σε απαιτητικοτητα οχηματος, ειναι οριακα διαχειρισιμο αλλα το χτιζω ομαλα και συνετα. Εχω να κοιμηθω 5 μερες απ την καυλα. Δεν ξερω τι να περιμενω σε βαθος χρονου, απλα γυρναω την Αθηνα εξερευνωντας τα παντα σαν να ειμαι 6 χρονων πανω στο BMX μου στο χωριο. ΕΙμαι παρα πολυ χαρουμενος με την επιλογη, αν και λιγο αγχωμενος.
  10. 5 points
    Χρόνια πολλά και με υγεία κοπρίτες μου μηχανόβιοι
  11. 5 points
  12. 4 points
    Είναι 200 κιλά μηχανάκι , για να καθόμαστε 240 κιλά άνθρωποι και πράγματα και να μην κάνει κιχ
  13. 4 points
    χθές μία βολτούλα κάπου στην δύση και τότε κατάλαβα πόσο μαρέσει αυτό το μηχανάκι, ίσως ποιο πολύ απο ότι είχα μέχρι σήμερα . Την έβγαζα φωτό και έλεγα μέσα απο τα δόντια μου... ''ρε τί όμορφο μηχανάκι είσαι γαμώ το σπίτι μου''....
  14. 4 points
    Για Χόντα πολλά είναι, κανονικά θα έπρεπε να πληρώνει για να το δώσει.
  15. 4 points
    Καλησπέρα φίλε και καλώς ήλθες. Είμαι κάτοχος zx-10r 3ης γενιάς (2008+), της πιο όμορφης Ninja μέχρι στιγμής (στα μάτια μου, σαφώς). Χωρίς να έχουμε γράψει πολλά χιλιόμετρα, λόγω δεύτερης μοτοσικλέτας, το μόνο πρόβλημα που είχα μέχρι στιγμής ήταν ένας εκ των τεσσάρων πολλαπλασιαστών που απέτυχε, με αποτέλεσμα να κομπιάζει χαμηλά, και να κάνει αρκετά σκασίματα. Πρόκειται για ανταλλακτικό εναλλάξιμο μεταξύ αρκετών μοντέλων kawasaki, με κόστος 30-40 ευρώ μτχ. Πέραν αυτού, δεν είχα κάποια άλλη βλάβη, αν και την προσέχω όσο μπορώ. Παρόλα αυτά έχει κάποιες ιδιαιτερότητες που καλό θα ήταν να ξέρεις: 1) Αφήνοντας τα χέρια απ το τιμόνι, η μηχανή τραβάει δεξιά. Πρόκειται για εργοστασιακό σφάλμα και δεν έχει βρεθεί ακόμα με σιγουριά ούτε η αιτία, ούτε η διόρθωση αυτού. Είναι κάτι με το οποίω συμβιώνω προσωπικά, και δεν επηρεάζει αισθητά την οδήγηση, εφόσον δεν αφήσεις χέρια. Link 1 Link 2 2) Το εργοστασιακό ταίριασμα μπροστινής και πίσω ανάρτησης δεν είναι το καλύτερο δυνατό. Τα ελατήρια στα καλάμια είναι πολύ πιο σκληρά απ το ελατήριο του πίσω αμορτισέρ, και όσο και να παίξεις με ρυθμίσεις είναι αδύνατο να λειτουργήσουν αρμονικά. Υπάρχουν διάφορες λύσεις, για διάφορα βαλάντια. Πολλοί βολεύονται με το εργοστασιακό σέταπ, αλλά προσωπικά δεν μου ταιριάζει και βρίσκομαι σε αναζήτηση πιθανών λύσεων. Link 3) Για θέματα αξιοπιστίας κλπ, ψάξε στο zx-10r.net . Γενικά δεν έχει αναφερθεί κάτι σοβαρό. Link Αυτά τα λίγα από μένα, ελπίζω να βοήθησα.
  16. 3 points
    Μιας κ δεν συγκρίνουμε (αλλά συγκρίνουμε....... Ινσεψιο...) : Το αχενα έχει 9 λίτρα ντεπόζιτο...17,5 το σιμπι... Δεν έχει καταλύτες, εξατμίσεις Maltezos γιατί...1988... Δεν έχει α-μπου-σου. Είναι μονοκύλινδρος με τεχνολογία Γαρδέλης... Παίρνει 1,6 λιγότερο λάδι. Λιγότερο ψυκτικό, μικρότερη μπαταρία... Κτλ κτλ... Αν τα παραπάνω δεν δικαιολογούν την διαφορά 63 κιλών (133/196) πάσο... Το ΜΥ2022 με τα διπλά δισκόφρενα κ το νέο πηρούνι πήρε 4-5 κιλά μόνο από αυτά...ενδεικτικό είναι πως μίκρυναν ελαφρώς το ψυγείο για να γλιτώσουν 100γρ. Οπότε αντιλαμβάνεστε... Δια της αναντιστοιχίας κ ένα mountain bike ή ακόμα καλύτερα ένα κουνιστό αλογακι (still περισσότερα άλογα από το τσεμπε, but that' another story...) είναι ελαφρύτερο........ Αυτό με το χάλυβα πάλι...μάντεψε τι πλαίσιο έχει το νέο Άφρικα... Αλήθεια δεν υπάρχει καμία διαφορά σε ποιότητα με οποιοδήποτε μοντέλο της γκάμας... Να δεχτώ ότι η ποιότητα κατασκευής παλαιότερα ήταν ανώτερη αλλά όχι ότι τα Α2 έχουν χάλυβα κ είναι σχεδιασμένα να κρατάνε λιγότερο... ποιο δεν έχει ατσάλινο πλαίσιο δλδ;;; Προχθές πέρασα ΚΤΕΟ για δεύτερη φορά...6 χρόνια, 60.000χιλ. και 10 χώρες μετα μονο μια βαλβίδα νεκράς... μάλλον ξέχασα να την αλλάξω στα 2 την φτηνοκατασκευή...άγιο είχα που δεν σκόρπισε ακόμα... Μιλάμε για μπεστ σελερ την τελευταία τουλάχιστον 5ετια ενώ είναι ελάχιστες οι αγγελίες μεταχειρισμένων σε σχέση με τις πωλήσεις καινούριων. Καταλαβαίνω το σκεπτικό "μεταβατικό μηχανάκι", και οντως ισχύει σε κάποιους, αλλά στην πραγματικότητα ελάχιστοι το αλλάζουν. Είναι χρυσή τομή σε όλα. Μέτρια χρυσή τομή για καποιους οκ, αλλά σε όλα.
  17. 3 points
    Βόλτα στο χώμα μετά από καιρό
  18. 3 points
    Είναι μινιατούρα αλλά την έβγαλε από κοντά και φαίνεται μεγάλη.
  19. 3 points
  20. 3 points
    Πολύ σωστά όσα γράφεις και πολλά μπράβο. Μεταξύ άλλων έγραψες την μαγική λέξη: βενζόλιο. Ο νούμερο 1 καρκινογόνος υδρογονάνθρακας και ο κυριότερος λόγος ύπαρξης του καταλύτη. Η αμόλυβδη, σε σχέση με την παλαιά με μόλυβδο, περιέχει 4,5 φορές περισσότερο βενζόλιο. Είναι πολύ πτητικό και στα πρατήρια βενζίνης έχουν τοποθετήσει σύστημα ανάκτησης ατμών όταν εφοδιάζονται με καύσιμα για περιορισμό της διαφυγής βενζόλιου στην ατμόσφαιρα..
  21. 3 points
    Ναι αν είναι έτσι ο καταλύτης δύσκολο. Δεν θέλω να ωθήσω κανένα στην παρανομία αλλά στην Ελλάδα (ακόμα) δεν τα κοιτάει κανένας αυτά τα ευρωπαϊκά τα νόμιμα
  22. 3 points
    Καλημέρα στην παρέα και Χρόνια Πολλά !!! Παλεύοντας πολλά χρόνια και αμφιταλαντευόμενος σχετικά με την απόκτηση ή όχι μιας μηχανής (συγκεκριμένα 17 χρόνια το σκέφτομαι) και έχοντας "γράψει" εντός Αττικής με αυτοκίνητο πάνω από μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα. φέτος το φθινόπωρο έβγαλα δίπλωμα για μηχανή. Ενώ στην αρχή στόχος ήταν η απόκτηση του διπλώματος "και βλέπουμε", πολύ σύντομα άρχισα να ψάχνω σχετικά με την μηχανή με την οποία θα ξεκινούσα. Βασική χρήση θα ήταν η βόλτα (έχω το αυτοκίνητο για να πηγαίνω για δουλειά) και φυσικά ήθελα να μου αρέσει το πως δείχνει και το πως ακούγεται. Τα υποψήφια 3 μηχανάκια ήταν το Suzuki SV650, το Honda CB650R και τέλος το Triumph Trident 660. Έχοντας δει, ακούσει, οδηγήσει (ότι μπορούσα να καταλάβω έχοντας μοναδική εμπειρία σε οδήγηση μοτοσικλέτας την οδήγηση κατά την διάρκεια των μαθημάτων για το δίπλωμα στο parking του Πάρκου Τρίτση) κατέληξα στην Triumph η οποία είναι στην κατοχή μου εδώ και ένα μήνα. Μέχρι στιγμής δηλώνω πανευτυχής και μάλιστα όντας πάντα λάτρης όλων των μηχανοκίνητων οχημάτων απορώ πλέον γιατί δεν είχα προχωρήσει νωρίτερα με όλη αυτή τη διαδικασία. Αλλάζει εντελώς την οπτική και τον τρόπο που βλέπεις και αντιμετωπίζεις τα πάντα στο δρόμο. Προς το παρόν επόμενος στόχος είναι να συνηθίσω λιγάκι την οδήγηση της μηχανής και μόλις νιώσω λίγο πιο άνετα πάνω της θα ήθελα να κάνω μερικά σχολεία ακόμα σχετικά με ασφαλή οδήγηση ή και οδήγηση σε πίστα. Καλώς σας βρήκα λοιπόν!!!
  23. 3 points
    οχι σημερα, πριν 2 μερες. αλλαξα φιλτρο, πισω λαστιχο και βγηκα βολτα
  24. 3 points
    Καλές γιορτές σε όλους/ες, αγάντα και θα τη βγάλουμε και με τον ιό.
  25. 2 points
    Θα συμφωνήσω με το Γιώργο, για τη χρήση που αναφέρεις δεν θα πήγαινα σε supermoto εκτός αν έχεις σιδερένιο κώλο και αρκετή υπομονή (επίσης, εγώ προσωπικά το XTX στα 180 κιλά δεν το θεωρώ supermoto, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα). Επίσης, στην σταθερότητα στα πολλά χιλιόμετρα/ισχυρούς ανέμους κ.λπ. δεν παίζουν ρόλο τόσα τα κιλά μιας μοτοσυκλέτας, όσο η γεωμετρία της.
  26. 2 points
    Καλησπέρα και πάλι μετά από χρόνια! Τον τελευταίο καιρό ανεβάζω video στο youtube με go karts και τον κυρίως αγώνες με ενοικιαζόμενα. Όποιος θέλει μπορεί να ρίξει μια ματιά σε έναν από τους τελευταίους αγώνες που είχαμε με ΦΟΥΛ βρεγμένη άσφαλτο και slick ελαστικά! Ναι, φυσικά και έγινε χαμούλης Click εδώ για το video Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις σας
  27. 2 points
    Πέρυσι τον Αύγουστο μόλις έχω γυρίσει από Βαλκάνια λένε οι φίλοι μου τώρα που γύρισες πότε θα πάμε βόλτα? ήταν απόγευμα 10 Αυγούστου και μιάς και όλοι θα ήταν χωρίς γυναίκες τον 15 Αύγουστο κανονίσαμε ένα τριήμερο προς Μπάρο που δεν είχε τύχη να πάει κανένας μας μέχρι εκείνη την στιγμή. Παρασκευή 13 του μήνα τελειώνοντας απο την δουλειά στις 5 και αφού είχαμε ετοιμαστεί απο την προηγούμενη ξεκινήσαμε με πρώτη διανυκτέρευση στο Μέτσοβο. Ο δρόμος για να προλάβουμε το φώς θα ήταν όλος Εγνατία οδός μέχρι το βενζινάδικο της shell εκεί στα Γρεβενά. Απο εκεί αφού φουλάραμε καύσιμο μιάς και ο γρήγορος ρυθμός στο CBR άναψε λαμπάκι. Ξεκινήσαμε για Κηπουριό και απο εκεί Μέτσοβο. Το Μέτσοβο αν και έχω περάσει πολλές φορές δεν είχα διανυκτερεύσει ποτέ, είναι πολύ όμορφο το βράδυ και έχει και πολύ κόσμο για καλοκαίρι. Το πρωί σηκωθήκαμε νωρίς μιάς και οι καμπάνες χτυπούσαν για την λειτουργία, πρωινό, συμπλήρωμα ότι μπορούμε σε βενζίνη και πάμε. Μην γνωρίζοντας εγώ έβαλα για πρώτη στάση το Χαλίκι, ξεκινάμε βγαίνουμε απο το Μέτσοβο όλα μία χαρά μέχρι που σε ένα σημείο μου λέει το GPS ότι πρέπει να πάμε αριστερά έλα όμως που είναι χωματόδρομος, στέκομαι λίγο και λέω παρακάτω θα έχει άσφαλτο αλλά και μετά απο μερικά χλμ. πάλι ή ίδια ιστορία. Μετά απο πόση ώρα δεν βγάλαμε άκρη με το GPS αποφασίζουμε να γυρίσουμε Μέτσοβο και να αλλάξουμε το δρόμο απο τον οποίο ξεκινούσαμε. Απο εκεί και μετά όλα ήταν τέλεια αφού για πρώτη στάση είχα βάλει στόχο το χωριό Καλαρρύτες, η φύση και η θέα υπέροχες, ο δρόμος πάλι εμένα με τον Τίγρη δεν μου φάνηκε κάτι δύσκολο αλλά τα παιδιά με όμως έπρεπε να προσέχουν λίγο παραπάνω για λακκούβες, υποχωρήσεις και χώματα. Φτάνουμε επιτέλους στην κορυφή η δροσιά τέλεια για εμένα που μου αρέσει το κρύο, κάτσαμε ώρα να το ευχαριστηθούμε. Μετά είχε κατέβασμα για Καφεδάκι τελικά στο χωριό, δεν περιμέναμε τόσο κόσμο και αφού ήπιαμε ένα γρήγορο καφέ φύγαμε, δυστυχώς δεν αφιερώσαμε καθόλου χρόνο στο χωριό που απο ότι είδα μετά είναι πολύ όμορφο, αλλά απο την άλλη θέλαμε να συνεχίσουμε την οδήγηση μέσα στην φύση. Είχα βάλει σκοπό να κατέβουμε μέχρι το γεφύρι της πλάκας, σημασία δεν δίναμε στις ταμπέλες μέχρι που σε κάποιο σημείο που πρέπει να ήταν μετα τους Κτιστάδες είχε μία μεγάλη κατολίσθηση, δοκιμάσαμε να περάσουμε απο μέσα αλλά δεν γινόταν και έτσι γυρίσαμε προς Ματσούκι.
  28. 2 points
    ενταξει αλλά το σπίτι σου δε φταίει σε κάτι
  29. 2 points
    Καλός σε βρήκαμε. Πηγαίνεις να δεις την μηχανή από κοντά. Κατά προτίμηση με έναν δικό σου μηχανικό. Κέρασε τον ένα καφέ και αν υπάρχει απόσταση, κάνα τάλιρο για βενζίνη. Όταν φτάσετε, τον αφήνεις να κάνει τους ελέγχους του, την παίρνεις και εσύ μια βόλτα, να δεις πως κάθετε. Μιλάς, ρωτάς τον Μηχανικό "αξίζει;" και θα σου πει. Μπορεί πχ να πει για μερικά μαζέματα, η ότι φαίνεται οκ. Πρόσεξε όμως. Το ότι την είδε μηχανικός δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα! Και εμένα είδε μηχανικός το CBR που είχα όταν το πούλαγα και έλεγε ότι το μοτέρ "δουλεύει μέλι!"... Το πιστόνι είχε ραγίσει, και ακόμα και σήμερα έχω τα κομματάκια... Οπότε αυτός που θα πάρεις, να ξέρει τι του γίνεται. Αν είσαι ευχαριστημένος, κανονίζεις με τον άνθρωπο που σου πουλάει την μοτοσυκλέτα να βρεθείτε είτε σε: ΚΕΠ ή Στο τοπικό Υπουργείο Μεταφορών. Ακόμα και σε σχολή οδηγών, βέβαια όλα αυτά έχουν τα καλά και τα κακά τους. Δεν θα πολυλογήσω. Λίγο πριν βάλετε τις υπογραφές σας στην νέα άδεια, του δίνεις τα ΓκαΦρά και φεύγεις Κύριος από την υπηρεσία με την καινούρια σου μοτοσυκλέτα. Με το αντίγραφο άδειας που θα πάρεις από το ΚΕΠ, ορίζεσαι ως ο νέος ιδιοκτήτης εκείνη την στιγμή με τις υπογραφές (του πρώην ιδιοκτήτη, πωλητή δηλαδή και του νυν ιδιοκτήτη, αγοραστή δηλαδή.) και το μόνο που πρέπει να κάνεις για να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο, είναι να την ασφαλίσεις το συντομότερο. Από δικαιολογητικά, διαδικασία και πληρωμή (οφειλών), γνωρίζεις πως πάει;
  30. 2 points
    Τον περασμενο Σεπτεμβρη βρεθηκα με τη γρια,Ελβετια,οπου τα τοπια της με εξεπληξαν μιας π η ρημαδα ειναι ενας προορισμος απο μονη της. Ετσι για τριτη φορα φετος,εκανα ενα βιντεακι οπου ανεβασα στο καναλι μ στο YouTube . Οποιος θελει μπορει να κανει εγγραφη σ αυτο...
  31. 2 points
    Vstrom 650 NC700 ή 750 Transalp 700 Καλά ταξίδια!
  32. 2 points
    Είναι ίδια με τα αμορτισέρ του Matiz
  33. 2 points
    Εγώ θα πρότεινα να ξεκινήσεις με μια μηχανή της τρέχουσας χιλιετίας.
  34. 2 points
    Αγορά μετρητοίς cb500x το 2016, με τιμή τότε 6750€, βρήκα προσφορά είτε αξεσουάρ 700€ της επιλογής μου, είτε έκπτωση 450€ επί της αρχικής. Το πήρα από Αθήνα ενώ εμενα τότε Θεσσαλονίκη. Οι εκεί έμποροι έδιναν δώρο ένα συναγερμό ή μπαγκαζιερα (της πλάκας κ τα δυο...) Ομολογουμένως σπάνια περίπτωση, αλλά για μένα ψάξου όσο μπορείς.
  35. 2 points
    Τα δώρα είναι αστεία, το καλύτερο που μπορείς να ζητήσεις είναι έκπτωση επί της αρχικής τιμής. Αν δεν γίνεται, στην θέση σου θα έκανα διαπραγμάτευση για μπαγκαζιερα.
  36. 2 points
    Κάνε μια γύρα και αλλού, δεν θα χάσεις κάτι αν την αγοράσεις από κάποιο ανεξάρτητο έμπορο σε ότι σχετίζεται με την εργοστασιακή εγγύηση.
  37. 2 points
  38. 2 points
    Περάσανε τα χρόνια παιδιά,από την τελευταία που έκανα ένα θέμα «αξιόλογο» κατεμέ! Από τα 2017 λοιπόν μέχρι σήμερα αποτι φαίνεται κάτι με τρώει συνεχώς… Fast Forward,είχα ένα TDM το οποίο δεν με γέμιζε καθόλου …μια ακόμα βάρκα μεστις υπόλοιπες της Αθήνας… και μια μέρα τον ημερων(προχθές) ανεβάζει ένα παλικάρι ένα KTM Duke 690 όνειρο..είχα βάλει και εγώ αγγελία το TDM,του έστειλα εάν τον ενδιαφέρει ανταλλαγή,και έκλεισε η συμφωνία…από χθες λοιπόν έβαλα τον μπελά ξανά στην ζωή μου,κάτι με έτρωγε… Θυμάμαι το 2013 που έκανα εγγραφή στο Forum και έπρεπε να επιλέξεις το Dreambike σου εννοείται πως έβαλα την καψούρα… ανα τα χρόνια όσο μεγάλωνα με έτρωγε και λένε πως δεν πρέπει να αφήνεις αποθημενα! Το μηχανάκι σχετικά είναι αρκετά καλό,έχει akrapovic,εκκεντροφόρο,χωνί,προγραμμα,αναλώσιμα σε καλή κατάσταση …2-3 μαζεματακια θέλει(σπασμένη κλειδαριά,κοντέρ ψηλο καμμένη οθόνη) Και έτσι για να ξεκινησουμε καλα(εχθές) Τετάρτη δεν το χα 2-3ωρες ξεκινάει κάτι θερμοκρασίες κάτι κόκκινα λαμπάκια.. ρε τι έπαθε ρε τι έπαθε… πάω σε ένα φίλο και ξεκινάμε λύσιμο…δεν είχε παραφλου,βγάζουμε θερμοστάτη…κοιτάμε αντλία νερού διαρροές από εδώ από εκεί όλα εντάξει… βάζουμε παραφλου,εξαέρωση κακό ρελαντί το μηχανάκι κομπλέ ούτε θερμοκρασίες τίποτα,το βγάζουμε δοκιμή και κάνει ένα μπαμ και σκάει το κολάρο του ψυγείου και γεμίζει το μηχανάκι παραφλου…(11 το βράδυ όλα αυτά) με χίλια τηλέφωνα και λίγο τύχη βρίσκω κολάρο βραδιάτικο από αγγελία πάω το παίρνω,είχε και θερμοστάτη τον παίρνω και αυτόν,ξανά πίσω λυσε δεσε βγάζουμε τον θερμοστάτη τελείως εν τέλη και το μηχανάκι ειχε πολύ πίεση στο κολάρο που πάει από ψυγείο στον θερμοστάτη μόλις έβραζε το νερό τσίτα το κολάρο,χεσμένοι μην βράσουμε κανα πόδι πάλι δεν το πολύ τσίγκλαγα … ξεκινάνε υποψίες για φλατζα ρίσκα και κακό αλλά δεν έστεκε γιατί δεν έκανε καμία δυσλειτουργία το μηχανάκι νερά στο λάδι δεν ειχε λάδι στο νερό δεν είδε ούτε καπνούς ούτε αρρυθμίες κρύο έπαιρνε με την πρώτη μίζα … και όπως το έχουμε αφήσει κανα 2ωρο έξω και έχει παγωσει(ειχε πάει 5-6 το πρωί) ανοίγουμε έτσι από περιέργεια την τάπα του ψυγείου και κάνει ένα»ψψψ» λες και ανοίγεις κοκακολα(ΠΑΓΩΜΕΝΟ) το κολάρο κράταγε πίεση για κάποιο λόγο…εν τέλη με τα πολλά..ήταν η τάπα του ψυγείου έχει ένα τσουτσουνι για να κάνει κύκλωμα και δεν άνοιγε αυτό,βάλαμε του φίλου που έχει και αυτός 690 και ρολόι το μηχανάκι… τον φώτων σήμερα φάγαμε φόλα δεν βρήκα κανα ανταλλακτικό,όποτε αύριο με το καλό πρωί πρωί για shopping therapy στον Οικονόμου και ελπίζω να τελειώσει εκεί η ζημια.. βέβαια ψάχνω και κανα συνεργείο ΚΤΜ δυνατό να περάσω μια βόλτα να αποκλείσω και την τελευταία υποψία για φλατζα,γιατί άμα είναι τίποτα στις αρχές και συνεχιστεί θα χει ασχημο τέλος… έτσι που λέτε ήταν η πρώτη μου μέρα με το ΚΤΜ… εάν εξαιρέσετε όλο αυτό,μπορώ να πω πως το γουστάρω πολύ! Σας παραθέτω και μια φωτό για τα καλοριζικα!
  39. 2 points
    Καταρχάς, ποιος ο λόγος να αγοράσεις άχαρτο μηχανάκι;
  40. 2 points
    Ο καταλύτης, δεν εχει να κανει με τον θόρυβο, έχει να κάνει με τα καυσαέρια. Παραλαμβάνει ότι μονοξείδια, οξείδια αζώτου, άκαυτους υδρογονάνθρακες κ.ο.κ. και τους κάνει νερό, διοξείδιο και αζωτάκι ελεύθερο. Οι ελληνικοί νόμοι, πέρα από κάποια όρια τιμών καυσαερίων που δεν πρέπει να ξεπερνάς στον έλεγχο του ΚΤΕΟ, δεν ασχολείται, ούτε ενδιαφέρεται τι κάνεις στο χημικό μέρος της υπόθεσης. Ούτε καν το ΚΤΕΟ ασχολείται, γιατί και να κοκκινίζει κάποια μέτρηση στο μηχάνημα όταν σε μετράει, γράφει ότι θέλει ο υπάλληλος, και παίζει να μην έχει κοπεί ποτέ κανείς στην Ελλάδα, λόγω βγαλμένου καταλύτη. Καλόν είναι, για την υγεία μας πάνω από όλα, να μην καταργούμε τους καταλύτες, σε κάθε περίπτωση.
  41. 2 points
    https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318415049-ktm-640-lc4 (το πηρα πρν 6 μερες) KTM 640, ελαφρυ βολαν, rally εκκεντρος, fcr, ροική, acrapovic. Προφανως χαλασμενος αυτοματος αποσυπιεστης οπως παντα. Μοτερ φτιαγμενο στον Kolis Power στη Λουτσα, 4500χλμ, παιρνει μπρος λες και μολις βγηκε απο τη γραμμη παραγωγης. Ηθελε επισκευη μπροστινα, μια τσιμουχα στο fcr, αλυσογραναζα, (φυσικα λαδια φιλτρα κλπ) τα φροντισε ολα με πολυ γρηγορη και αποδοτικη εξυπηρετηση το Moto Race. Τελικο κοστος 2.500 μαζι με τα μαζεματα. Το μηχανακι ηταν απλα WAY TOO MUCH τις πρωτες 3 μερες, μετα απλα αποδεχτηκα οτι πρεπει να συμπλεκταρω την 2α και την 3η οπως συμπλεκταρω την 1η στο ξεκινημα για να μη φυγω γαμιοντας (η να παρω τη μπιελα στο χερι αν δε δωσω αρκετο γκαζι). Δεν θα προτεινα σε απολυτως κανεναν να κανει το αλμα που εκανα σε απαιτητικοτητα οχηματος, ειναι οριακα διαχειρισιμο αλλα το χτιζω ομαλα και συνετα. Εχω να κοιμηθω 5 μερες απ την καυλα. Δεν ξερω τι να περιμενω σε βαθος χρονου, απλα γυρναω την Αθηνα εξερευνωντας τα παντα σαν να ειμαι 6 χρονων πανω στο BMX μου στο χωριο. ΕΙμαι παρα πολυ χαρουμενος με την επιλογη, αν και λιγο αγχωμενος.
  42. 2 points
    το MV Agusta F4 (το αυθεντικό, του Massimo) δεν είναι μηχανάκι , είναι ένα έργο τέχνης απαράμιλλης αισθητικής. ΟΛΑ τα υπόλοιπα είναι μηχανάκια
  43. 2 points
    https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/MV-Agusta-F4-750-Serie-Oro-me-0-xiliometra_135725.asp
  44. 2 points
  45. 2 points
    Εκδρομή στο Παράλιο Άστρος 2/9/21: https://postimg.cc/gallery/kW6bT6w Εκδρομή στην Κοιλάδα 28/10/21: https://postimg.cc/gallery/4Y3DmJf Εκδρομή στον Ελικώνα 1/11/21: https://postimg.cc/gallery/SpxvtQq
  46. 2 points
    Λοιπό το χθεσινοβραδυνό πλύσιμο ήταν στο ψαλίδι για να φύγει η μάκα από πάνω του για να μπει το χριστουγεννιάτικο hugger Full πλύσιμο με βρωμόκρυο δεν κάνω, πριτς. Παρελήφθει πριν μερικές ημέρες, βάφτηκε στο ίδιο χρώμα με την μηχανή και σήμερα το πρωί τοποθετήθηκε.
  47. 2 points
    H καθιερωμένη ετήσια ανάβαση στον Όλυμπο, αυτή την φορά από την πλευρά της Ελασσόνας και την καλύβα Χρηστάκη (καταφύγιο ανάγκης). Πρώτη φορά ανεβαίνω από εκεί. 40χλμ (πάνε-έλα) ζόρικου χωματόδρομου με πολύ πέτρα και λάσπες στα χαμηλά που έχουν τα ζώα οι βοσκοί. Το φρέσκο πίσω Α41 ανταποκρίθηκε περίφημα, δεδομένου ότι ήμασταν 2 πάνω στην μηχανή. Ο Μύτικας. Αχνοφαίνονται κάποιοι ορειβάτες αν προσέξετε. Από εδώ ξεκινάει το δύσκολο πέρασμα της Κακόσκαλας. Θέλει μεγάλη προσοχή. Θέα στο φαράγγι του Ενιπέα, το Λιτόχωρο και τον Θερμαϊκό. Μύτικας. Στο βάθος δεξιά το Οροπέδιο Μουσών και το καταφύγιο του Κάκαλου. Κακόσκαλα γλιστερή με χιόνι. Δεν συγχωρούνται λάθη. Αργήσαμε να επιστρέψουμε και κάναμε όλο τον χωματόδρομο πίσω νύχτα. Με το που έπεσε ο ήλιος η θερμοκρασία έπεσε κατακόρυφα. Fun times!
  48. 1 point
    Καλησπέρα στο φόρουμ είμαι κατοχος kawasaki zx6r ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές με την μοτοσυκλέτα του 2006, έφτασε η ώρα να το πουλήσω και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάρω το zx10r απο 2008 και πάνω αλλά έχω αμφιβολίες κυρίως για την μετάδοση και μετά για τα υπόλοιπα μικροθεματακια, όποιος έχει εμπειρίες ας μου τις πει, ευχαριστώ!
  49. 1 point
    Πέρα απο τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως διαστάσεις, volts και ah, γενικά τα προτερήματα της λιθίου μπαταρίας είναι πολλά. Τα πιο βασικά είναι, οτι διατηρούν την φόρτισή τους για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (μόλις προχθές, πήρε μηχανή μπροστά με την μία μετά απο 5 μήνες ακινησίας), έχουν σημαντικό χαμηλότερο βάρος, και πολύ πιο απλή συντήρηση. Και ναι, μια χαρά θα την φορτίζει η μηχανή σου.
  50. 1 point
    Εννοούσα ο καταλύτης είναι στους λαιμούς της arrow, η μανισια εξάτμιση έχει ένα τεράστιο εξόγκωμα πάνω στο τελικό, σχεδόν αδύνατο μου φαίνεται να βάλεις aftermarket τελικό στους μανισιους λαιμούς, αλλά να κρατήσεις ΚΑΙ τον καταλύτη.
×
×
  • Create New...