Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 27/02/2023 in all areas
-
5 pointsTo τελευταίο ζήτημα είναι τρελό το πόσο κουκουλώνεται, σαν να μην ενοχλείται κανείς από το ότι δεν υπάρχει δίκτυο ηλεκτροπαραγωγής να τα υποστηρίξει. Εδώ Ελβετία υπάρχουν ήδη πολλά ηλεκτρ ικά, αρκετοί συνάδελφοι έχουν Tesla model 3, Megane EV, Zoe και η ίδια η εταιρεία που δουλεύω είχε ως εταιρικό ένα i3, οπότε έχω περάσει μπόλικες ώρες σε αυτά τα οχήματα. Η αρχική εντύπωση είναι αυτή η εντυπωσιακή ησυχία που αναφέρει ο Θανάσης, ειδικά όταν ξεκινάς που περιμένεις να συμβεί 'κάτι' σαν δονήσεις ή ήχος ρελαντί, αλλά απλά οι τροχοί ξεκινούν να ρολάρουν. Η επιτάχυνση είναι επίσης εντυπωσιακή, ακόμη και αν έρχεσαι από τον χώρο της μοτοσυκλέτας. Αν δεν είχες ποτέ εμπειρεία μοτό και το ταχύτερο που έχεις βιώσει είναι κανένα... σαξόραλο, τότε είναι τρομακτικό χάσμα. Κάπου εδώ σταματούν τα θετικά δυστυχώς. Στην αραιοκατοικημένη Ελβετία (πλην τριών πόλεων) οι περισσότεροι μένουν σε μικρά κτίσματα που σημαίνει ότι μπορούν να εγκαταστήσουν έναν (πανάκριβο) οικιακό φορτιστή. Αλλά όταν χρειαστεί να φορτίσεις εκτός σπιτιού το πράγμα περιπλέκεται με πολλούς από τους εγκατεστημένους δημόσιους φορτιστές να έχουν μεγάλες αναμονές και ουρές και συχνά βλάβες. Ο σχεδιασμός διαδρομής γίνεται με βάση το δίκτυο φόρτισης, οπότε κυριακάτικες εκδρομές 500 χλμ... δεν. Με τα κρύα του χειμώνα (και την ανάγκη θέρμανσης της καμπίνας) η αυτονομία μειώνεται άλλο ένα 30%, γνωστός μου που μένει μακριά φοράει μπουφάν του σκι για να φτάσει στο σπίτι του χωρίς να χρειάζεται στάση για φόρτιση. Όχι και πολύ premium συναίσθημα θα έλεγα! Οδηγικά, μόλις ξεφτίσει η εντύπωση της επιταχυνσης, είναι όλα κάπως... ίδια. Υποστροφή άπειρη λόγω μεγάληςμάζας, κιλά ροπής μόλις ισιώσουν οι τροχοί και ξανά το ίδιο. Σίγουρα όταν πέθαιναν τα 2Τ στα 90ies ο κόσμος θα κατηγορούσε τα 4Τ οτι δεν έχουν χαρακτήρα, αλλά τα ηλεκτρικά παραείναι...νερόβραστα. Αααα και ένα τελευταίο: Η Τέσλα μόνο premium δεν είναι, τα εσωτερικά και η ποιότητα κατασκευής είναι επιπέδου Κορέας πριν 30 χρόνια, δίχως ειρωνεία το λέω. Από την άλλη, έχεις στην ευθεία επιδόσεις hypercar με ένα κλάσμα της τιμής του, κάπως σας τα muscle cars στο παρελθόν, ξεχειλώνοντας λίγο την αναλογία.
-
4 pointsΆστον τον @#$%^. Το βρήκα από αλλού και στο ανεβασα στο wetransfer. Το λινκ θα είναι ενεργο για μια εβδομάδα. Μετά το σβήνουν. https://we.tl/t-hQMlSwFYqo
-
3 pointsΑμα το σκέφτεσαι αυτό, και προφανώς θα είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός, είσαι εντάξει. Αν δεν το σκεφτόσουν αυτό, θα είχες πρόβλημα.
-
3 points
-
3 pointsΥπάρχουν τρία σενάρια που δεν μου κάθονται καλά για το μέλλον της ηλεκτρικής αυτοκίνησης. 1.Η αυτονομία της μπαταρίας για ένα επαρκές δρομολόγιο και η ταχύτητα φόρτισης. ΟΚ Αυτό πιθανότατα θα λυθεί κάποια στιγμή όπως άλλες τεχνολογικές προκλήσεις στο παρελθόν (αυτονομία μικροτέρων συσκευών,ισχύς CPU κλπ) 2.Θέμα χωροταξίας.Ας υποθέσουμε ότι σε μια πολυκατοικία στην Αθήνα οι μισοί ένοικοι έχουν ηλεκτρικά και,φυσικά,θέλουν το βράδυ να τα φορτίσουν για την επόμενη.Πού θα χωρέσουν 20-30 σταθμοί φόρτισης σε ένα δρόμο? και αν χωρέσουν θα πιάνουν το χώρο της δίπλα πολυκατοικίας κ.ο.κ. Φέρτε το λιγο σαν εικόνα με τα εκατοντάδες αυτοκίνητα στριμωγμένα σε κάθε γειτονιά. 3.Ενεργειακό αποτύπωμα,το εργο που απαιτείται σε έναν σταθμό παραγωγής ρεύματος για να φορτίσει ένα αυτοκίνητο υπερβαίνει το "κέρδος" σε ενέργεια,έχουμε δηλαδή έλλειμα ενέργειας και όχι πλεόνασμα.Πιο λιανά περισσότερο καυσαέριο θα βγάλει η γεννήτρια παρά το βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Και κάτι επίπρόσθετα στο 3. Υποθέστε όλη η Ελλάδα να θέλει να φορτίσει το EV της το βράδυ για να είναι έτοιμο το πρωί (λογικό).Φανταστήτε λοιπόν τι τεράστιο φορτίο θα πρέπει να αποδώσει το δίκτυο διανομής ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και σε περιορισμένο χρόνο.Εδώ τα air condition ανάβουμε το καλοκαίρι και ανα πάσα στιγμή κινδυνεύει με μπλακ άουτ!
-
3 points
-
2 pointsΚαι μερικές χρήσιμες πληροφορίες,στην αγορά κυκλοφορεί και το βρίσκουμε εύκολα το μπροστινο τακάκι της FERODO FDB2242FE το οποίο είναι οργανικό και είναι αρκετά μαλακό και προοδευτικό στο φρενάρισμα και σε φρενάρισμα πανικού έχει πολύ καλή συμπεριφορά και είναι και πολύ οικονομικό.Υπάρχει και η σειρά platinum FDB2242P με τιμή 2,5 φορές πάνω ,το οποίο άποψη μου είναι πολύ καλό και λίγο πιο σκληρό αλλά αχρείαστο για ένα ελαφρύ μηχανάκι σαν το DERBI. Aπό λάδια κινητήρα έχω δοκιμάσει τα παρακάτω ( https://ibb.co/Qn8XWsN ) στην οικονομική κατηγορία και θα πω ότι ξεχωρίζει το MOTUL 7100 λόγο της μεγαλύτερης διάρκειας του, στο χρόνο και τα χιλιόμετρα,στις αλλάγές ταχυτήτων.Όλα τα υπόλοιπα κάνουν λίγο πιο δύσκολες τις αλλαγές ταχυτήτων και πιο σκληρό το σασμάν .Δεύτερο καλύτερο θα έβαζα το castrol.Επόμενη δοκιμή είναι το Fuchs Silkolene Pro 4 XP το οποίο πήγα να πάρω και είχε τελειώσει και πήρα το Fuchs Silkolene Comp 4 XP το οποίο δε με ικανοποίησε.Σε μάρκες ελαστικών θα πω οτι τα VEE RUBBER που είχε όταν το πήρα ήταν πάρα πολύ καλα,με γρήγορο ζέσταμα και καλό κράτημα ,απλά δεν τα βρήκα σε καλή τιμή ξανά και δε τα εβαλα.Έχω βάλει μόνο τα Michelin Sirac τα οποία κρατάνε την ίδια συμπεριφορά μέχρι να τα πετάξεις,αρκετά μαλακό λάστιχο με μεγάλα αυλάκια οπότε αυξάνεται η τριβή λόγο μικρότερης επιφάνειας που πρέπει να ζεσταθεί και έτσι μες την πόλη ζεσταίνετε γρήγορα .Επίσης πολύ καλό κράτημα και στο βρεγμένο.
-
2 pointsΚαλησπέρα Γιώργο μπροστινά και ψαλιδι είναι από YZ450F μπροστά φοράει τετραπιστονη δαγκάνα braking με δισκόφρενο μαργαριτα 320mm braking.Πισω πάλι braking μαργαρίτα με αμορτισέρ hagon φουλ ρυθμιζόμενο για ΧΤ 600.Το μοτέρ το έχει επιμεληθεί το speed house είναι στα 98mm 620cc δλδ με πιστόνι je και εκεντροφορο megacycle 266x10 έχει γίνει ροικη στην κεφαλή και τροφοδοσία έχει την γνωστή συνταγή διπλα fcr35..λαιμους φοράει devil με τελικό SC Project Oval carbon..Ζάντες excel με λάστιχα Dunlop sprortsmart II, kοντερ ηλεκτρονικό koso με χειροποίητη βάση αλουμινίου που έγινε υδροβαφη carbon για να δέσει αισθητικά με το ρεζερβουάρ και τα υπόλοιπα που είναι ξανά υδροβαφη Carbon.πιστευω πώς τα έχω γράψει σχεδόν όλα σίγουρα θα ξεχνάω και άλλες λεπτομέρειες..
-
2 pointsbtw μια και λέμε για KLE και το θυμήθηκα, ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΕ ΠΑΛΟΥΚΩΜΑ στους σχεδιαστές που βάζουν την τάπα του ψυγείου ΚΑΤΩ από το ντεπόζιτο, και για να κάνεις οποιοδήποτε έλεγχο, πρέπει να λύσεις το ντεπόζιτο, τα πλαστικά στο πλάι που δένουν στο ντεπόζιτο, και ισως να αποσυνδέσεις ενώ με το ένα χέρι κρατάς το ντεπόζιτο, φισάκια μετρητή βενζίνης και σωληνάκια απεκρίσεως-εξαερισμού με το άλλο. Ολα αυτά για να φτάσεις στην τάπα του ψυγείου. ΒΑΛΤΗΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙ, ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕ ΜΑΡΚΗΣΙΕ ΝΤΕ ΣΑΝΤ
-
2 pointsΤο πιο απλό σκέψου: Το καλοκαίρι, τις πολύ ζεστές μέρες, βάζουν όλοι τα κλιματιστικά σε λειτουργία. Και πέφτει το δίκτυο του ρεύματος. Που τι είναι τα κλιματιστικά, ένα δέκατο, του να βάζαν όλοι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για φόρτιση. Ποιά παντελώς ανύπαρκτη παραγωγή ρεύματος σήμερα, θα φτάσει τότε; Πόσα καινούρια εργοστάσια θα χρειαστούν; Πότε θα φτιαχτούν; Τι θα κοστίσουν; Τι θα ΚΑΙΝΕ;
-
2 points0 ρύποι και άλλες μπούρδες που ευαγγελίζονται οι εταιρείες, δεν υπαρχουν. Η φόρτιση σε ταξιδι ειναι ακομη πρόβλημα, τόσο σε επάρκεια φορτιστων όσο και σε χρόνο φόρτισης. Στην πόλη (οπως σωστα γραφεις) ειναι ιδανικά, το γνωριζω απο φίλο-κάτοχο όπου του ελυσε τα χερια. (Η απουσια θορύβου ΚΑΙ στο εσωτερικο της καμπίνας, συμβάλλει στην αποφόρτιση του οδηγού απο ''μια κακιά συνηθεια που όλοι εχουμε αποκτήσει'' και η απουσία της ΞΑΦΝΙΚΑ δείχνει το πρόβλημα του θορύβου). Επίσης επιδρά καταλυτικά και στην ηρεμία των παιδιών. Ναι, το λίθιο ειναι βασικό ορυκτό και το κυνηγάνε εδω και χρόνια οι εταιρείες. Μελλοντικά, τι θα απογίνουν οι εταιρειες με τα ορυκτα καυσιμα (πετρελαικες / ναυτιλιακες / εγχωρια διυλιστηρια / διανομη / πρατηρια ) ειναι μια αλυσιδα με την πιο χοντρη κονόμα, παγκόσμια. Θα στραφουν στην εξόρυξη λιθίου ή παραγωγης άλλων υλικών σχ. με την μπαταρία ? ΑΝ γινει ετσι, τότε πέφτει αμεσως το βαρος στην παραγωγη πολλαπλάσιας ηλ. ενεργειας, αλλά και τεράστια μείωση ρύπων θερμικων κινητηρων, εργοστασιων ή οτιδήποτε καιει υγρά καύσιμα. Κοίταγα τη Νορβηγία που φιγουράρει στην 1η θεση σημερα, με 70% ηλεκτρικων ΙΧ στους δρομους της. Η Ελλάδα εχει 7%. Το ποσοστό ειναι εξωφρενικό για μια χωρα στον Βορρά της Ευρώπης, αλλά εξηγείται εύκολα. Αρχικά κόστος αγοράς εκει, ειναι το 1/3 σε σχεση με την Ελλάδα. πχ.Τα Τεσλα 3 εχουν 38Κ κι εδω κοστιζουν 100Κ. Τα φορτίζουν τσάμπα, αλλά πληρωνουν το παρκινγκ. Δεν εχουν τέλη, δεν πληρωνουν διόδια σε γεφυρες + τούνελ (ναι, εκει τα χρεωνουν αυτα). Βεβαια, δεν εχουν εφευρει την τσάμπα ηλ. ενέργεια, αλλά ειναι ενεργειακά ανεξάρτητοι, διότι την παράγουν όλη, απο υδροηλεκτρικά εδω και δεκαετίες. Εκτος αυτού, ειναι ο Νο1 ΕΞΑΓΩΓΕΑΣ ηλ. ενέργειας στην Ευρώπη, πουλά ρεύμα = δεν κολώνει να παρέχει τσάμπα ρευμα στα ΙΧ, και εχουν εκμεταλλευτει άριστα τις άφθονες πηγες υδροηλεκτρικης ενέργειας που τους παρέχει ο συνεχης κύκλος χειμωνα-καλοκαίρι. Ειχαν ανακαλύψει και πετρέλαια στη θάλασσα το '60, κα γενικά εχουν άλλη αντίληψη για τον φυσικό πλούτο και την εκμετάλλευση του. Μια χωρα βεβαια δε σωζει τον πλανητη, αλλά δείχνει το δρόμο. Αποδεικνύει οτι ειναι εφικτό, γινεται.
-
1 pointΤο έχω πάθει κι εγώ αυτό με ένα ρημάδι ZZR φίλε. Έβαζα κατοστάρα μπας και πάρει κανένα άλογο αλλά μάταια , με περνούσαν και τα Τμαξ.
-
1 pointΕδώ καιγόταν ο κώλος μας εκείνη την στιγμή, οι φωτός μας μάραναν. Έχουν περάσει αρκετά "exotic" αυτοκίνητα πάντως από το πρατήριο.
-
1 point
-
1 point@Ratamahatta Να είσαι πάντα γερός και τυχερός φίλε! Μόνο η ταλαιπωρία θα μείνει και ευτυχώς αυτή ξεπερνιέται στη σκέψη της καινούργιας.
-
1 point@Ratamahatta Ευτυχώς δεν χτύπησες. Τα σίδερα φτιάχνονται. Καλά ξεμπερδεματα.
-
1 pointΑδερφέ πραγματικά λυπάμαι για ο,τι έγινε!! Καταλαβαίνω πόσο έχεις ξενερώσει. Το σημαντικότερο είναι, όπως λες, ότι είσαι στα πόδια σου χωρίς πρόβλημα. Θα πάρεις το νέο σου εργαλείο κ γρήγορα εύχομαι να είσαι με ένα μεγάλο χαμόγελο.
-
1 pointΟι megacycle, όσο μεγαλύτερο είναι το Χ* τόσο πιο ψηλά δουλεύουν. Ο δικός σου είναι για επιδόσεις στον κόφτη, αλλά αφού λες ότι δουλεύει όπως θέλεις, λογικά με αυτό το set up δεν θα έχει τόσο ακραία απόδοση δύναμης. Για το τελικό ισχύει, καλό το Leo Vince αλλά για πιο ήπιο μοτέρ. Και εγώ Φ60 φοράω.
-
1 pointΣε απάντηση που μου έδωσαν σε post μου ανέφεραν ότι αναμένονται ανακοινώσεις σύντομα Λογικά μέσα στην άνοιξη θα ξεκινήσουν πάλι, ας ελπίσουμε χωρίς προβλήματα .
-
1 pointΓεια σας και από εμένα είμαι κάτοχος ενός YAMAHA XT 600Ε με αρκετές βελτιώσεις και θα χαρώ να τις δείξω στην ομάδα...
-
1 pointΔεν ήξερα ότι υπάρχει ηλεκτρονική μεταβίβαση. Σίγουρα είναι η πιο σύντομη λύση και θα το κάνουμε έτσι αν επιθυμεί ο πωλητής μιας και αυτός θα κάνει τη διαδικασία κατά το μεγαλύτερο μέρος μέσω gov. Γενικά χρησιμοποιώ το gov. Δεν έχω θέμα. Το παράβολο εφόσον γίνει ηλεκτρονικά το πληρώνω όταν θα είναι να πάρω την άδεια η θα το κάνω και αυτό μέσω gov; Το άγχος είναι λίγο που θέλω να τα κάνω όλα σωστά και να μην τρέχουμε μετα... Γι'αυτό και οι πολλές ερωτήσεις. Ωστόσο θα πάω από το ΚΕΠ το απόγευμα να κάνω μια ερώτηση. Μέσα στον COVID είχα πάρει αυτοκίνητο και τη μεταβίβαση την κάναμε σε γραφείο γιατί στο μηχανολογικό δεν επιτρεπόταν να πας λόγω μέτρων. Αν δεν κάνω μεταβίβαση ηλεκτρονικα τότε θα εκτυπώσω την αίτηση εξουσιοδότησης που έχω βρει στο ίντερνετ και θα την υπογράψουμε ώστε να την κάνω στο μηχανολογικό μετά μόνος μου. Σε αυτή την περίπτωση είναι ακόμα πιο απλό το πράγμα την ημέρα της αγοράς αλλά θα χρειαστεί διαδικασία μετά.... https://youtu.be/ZMVsXPeb6Sw Είδα και αυτό που βοηθάει πάρα πολύ!
-
1 pointΑς αρχισουμε με δεδομενο οτι το αλουμινιο ειναι πιο "μαλακο" μεταλλο απο το ατσαλι που φτιαχνουν τις βιδες, οταν μια ατσαλινη βιδα βιδωνει και ξεβιδωνει για καποιες φορες μεσα σε μια φωλια-σπειρωμα απο αλουμινιο, την φθορα θα την παρουσιασει στο πιο μαλακο μεταλλο, ειδικα οταν πρεπει να ασκησουμε και αρκετη δυναμη ωστε να πετυχουμε στεγανοποιηση. Εδω ερχεται η χρηση του μπουζονιου, το βαζεις μια φορα και αποφευγεις να βιδωνεις και να ξεβιδωνεις συνεχεια βιδες μεσα στο αλουμινιο, πανω στο ατσαλινο μπουζονι βιδωνει ατσαλινο παξιμαδι. Ολα οσα ανεφερες ειναι σωστα, η πραξη ομως εχει δειξει οτι το Helicoil λογω της μορφης του, που ειναι σαν ελατηριο, σε περιπτωσεις οπου η συσφυξη απαιτει αρκετη δυναμη το helicoil "δραπετευει" απο το σπειρωμα, ειναι καλο για άλλες χρησεις. Ιδιας φιλοσοφιας και πολυ μεγαλυτερης αντοχης ειναι τα ενθετα σπειρωματα που ειναι ενα ενιαιο κομματι.
-
1 pointΚαλά σου λάει, αλλα σε ξερω... ηθελες μέσω των φωτογραφιών να καταλάβεις που μένει - παρκάρει για να πας να του το κλέψεις... αρχαιοκάπηλε...
-
1 pointΘέλω να το ψάξω αυτό με τον ψεκασμό...έχω απορία να δω αν έχει δυο ξεχωριστά μπεκ πχ ένα για καύσιμο, ένα για λάδι ή αν υπάρχει ένα μόνο μπεκ που ψεκάζει έτοιμο βενζινόλαδο...σίγουρα αυτά τα EFI θα είναι λίγο πιο πολύπλοκα σε σχέση με αυτά των 4Τ
-
1 pointΕιναι πως βολευει στον καθενα. ΠΧ στο δικο μου οταν το ειχα παρει ειχε απο τον προηγουμενο μπουκαλακι που το γεμιζες μεχρι πανω και ηταν ακριβως για ενα γεματο ντεποζιτο. Αλλοι το πανε οπως λεει ο κατασκευαστης. Αλλοι παλι στο ντεποζιτο κατεθειαν. Το θεμα ειναι η σωστη αναλογια να πηγαινει στο θαλαμο καυσης. Κανενας απο τους 2 τροπους θεωρω οτι δεν ειναι καλυτερος απο τον αλλο. Ειναι θεμα χρησης. Το πως βολευει τον καθενα... Το δοχειακι το γεμιζες μεχρι την ενδειξη που εχει και το ντεποζιτο κανονικα. Μετα ειναι αυτοματη η αναλογια και γινεται χωρις καποια παρεμβαση απο τον χρηστη. Απλα αμα ξεμεινεις απο λαδι υπαρχει προβλημα. Για αυτο και περισσοτεροι προτιμουν ετοιμο αναμειγμενο στο ντεποζιτο. Τωρα οσον αφορα το EFI καλο ειναι αλλα σιγουρα θα κοστιζει (δεν το εχω ψαξει) και σιγουρα πιο περιπλοκο απο το καρμπυρατερ. Βεβαια δεν θα χρειαζεται συνεχως ρυθμισεις καθως θα γινεται αυτοματα απο το ECU
-
1 pointΗ δευτερη ταπα ειναι εξωτερικο δοχειο λαδιου αναμειξης. Εβαζες βενζινη κανονικα στο ντεποζιτο και στην αλλη ταπα εβαζες λαδι για διχρονα. Μολις πηγαινε στο καρμπυρατερ αναμειγνυοταν μαζι με αερα και απο εκει στον θαλαμο καυσης. Μερικα θα τα δεις σαν καινουργια αφου τα επαιρναν και κατευθειαν αναμειξη στην βενζινη και στο κεντρικο ντεποζιτο για να μην ασχολουνται. Ναι εχω δει σε MODENAS DYNAMIC (αν θυμαμαι καλα) ολοκαινουργιο γιατι ο ιδιοκτητης το κατηργησε απο την πρωτη μερα κιολας. Οσο για τα νεα διχρονα αυτο δεν το ξερω. Γενικα ακουω ομως οτι ειναι αξιοπιστα... Νομιζω η KTM εχει αναπτυξει συστημα EFI και νομιζω και η APRILLIA εκανε δοκιμες πανω σε efi διχρονα...
-
1 pointΑν θυμάμαι καλά πάντως, εκείνο το Ζ που είχα πάρει για βόλτα στο ντεπόζιτο, δίπλα από την τάπα βενζίνης είχε μια δευτερεύον για λάδι, άρα λογικά και αυτό κάποιου είδους αντλία λαδιού θα είχε, υποψιάζομαι στο καρμπ. Βασικά αρκετά Mikuni που έχω δει στο εμπόριο, έχουν ήδη έτοιμες τρύπες για διχρονόλαδο, όπως και κάποια ιμιατασιόν Keihin PE. Στα τετράχρονα, απλά κλείνεις αυτές τις τρύπες και δουλεύει κανονικά. Αλήθεια, αυτά τα "νέας γενιάς" διχρονάκια με injection, είναι καλύτερα σε αξιοπιστία;
-
1 pointΜην μπερδευεσαι. ΙΔΑΝΙΚΑ μπορουν να δουλεψουν με πολυ φτωχα μειγματα. Στην πραγματικοτητα ομως λογω πιεσεων και στροφων χρειαζεσαι αρκετα πλουσιο μειγμα. Ακομα και η κατασκευη της εξατμισης παιζει τεραστιο ρολο στο ποσο γρηγορα θα αδειασει τον θαλαμο καυσης απο τα καυσαερια χωρις ομως να δημιουργει τοσο μεγαλη υποπιεση και να ρουφαει το μειγμα καυσης που εισερχεται. Εννοειται οτι στις ιδανικες συνθηκες δεν θα εχεις προβλημα αλλα πολυ φτωχα μειγματα ανεβαζουν κατακορυφα την θερμοκρασια και για αυτο θα δεις στα motocross ειναι συχνη η αλλαγη κυλινδροπιστονου απο τα ζορια που τραβαει. Χαρακτηριστικη περιπτωση ηταν ενα παλιο KAWASAKI 750cc τρικυλινδρο που μολις τα επαιζε η φλατζα που διαχωριζε τους κυλινδρους εκει που εκλινες το γκαζι ξαφνικα ανεβαζε στροφες γιατι περνουσε μειγμα απο τον ενα κυλινδρο στον αλλο. Αν κατσεις και διαβασεις το Owners Manual που σου δινει κατασκευαστης θα δεις οτι δινει αναλογια καυσιμου - λαδιου που πρεπει να χρησιμοποιεις. Κανενας ομως δεν το κανει και καταληγουν να δουλευουν υπερπλουσια με αποτελεσμα μπουκωμενα μπουζι απο τα λαδια και ντουμανια απο την εξατμιση. Οι κατασκευαστες προσπαθησαν να λυσουν το προβλημα με χρηση τρομπας λαδιου ειτε στο καρμπυρατερ ειτε ξεχωριστα αλλα ποτε δεν δουλευε σωστα και πολλοι την αφησαν και χρησιμοποιουσαν ετοιμο αναμειγμενο βενζινολαδο.... Οσο για το αδειασμα εχω τραβουσα το σωληνακι και εβαζα μπροστα το μοτερακι. Οσο αδειαζε το ντεποζιτο δουλευε ο κινητηρας και αφου αδειαζε τελειως το μπολακι του καρμπυρατερ εσβηνε. Φιλος μου παλι ειχε ρουμπινετο στο suzuki του και εκλεινε το ρουμπινετο και αφηνε το μηχανακι κατω και εκανε υπερχειληση το καρμπυρατερ αδειαζοντας οτι ειχε. Ο καθενας οπως βολευεται...
-
1 pointαν ειναι εκκεντρη θα πρεπει να κοιταξεις μηπως ερχεται με ακτινολογηση. Το ψαλιδι αμα το πας σε καλιμπρά (πχ Παπουτσας στην Κυψελη) ερχεται στα ισια.
-
1 pointΣε περιπτωση που δεν το έγραψα πολύ κατανοητά, εννοώ οτι αν έχει πολύ λάδι (σε ποσοστο), μπουκώνει το μπουζί σε σημείο που σε κάποια χιλιόμετρα καταστρέφεται και όσο και να το καθαρίσεις δεν δινει σωστό σπινθηρα.
-
1 pointΤο μέλλον σίγουρα δεν είναι, είναι μια προσωρινή λύση ώστε να μεταφέρουμε ρύπους από τις πόλεις σε μέρη που είναι λιγότερο πυκνά κατοικημένα. Για καθημερινή μετακίνηση σε σταθερά σημεία, πχ σπίτι, δουλειά, σουπερμάρκετ κλπ και μικρές περιαστικές κινήσεις είναι ιδανικά. Για μακρινά ταξίδια, επαγγελματίες που δεν έχουν σταθερό τόπο εργασίας όποτε η πρόσβαση σε φορτιστή δεν είναι δεδομένη, σίγουρα δεν εξυπηρετούν. Τα ερωτήματα που υφίστανται ήδη είναι αν το λίθιο επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες, αν ανακυκλώνονται οι μπαταρίες και πιο είναι το κόστος για το περιβάλλον και σίγουρα αν το υφιστάμενο ηλεκτρικό δίκτυο μπορεί να αντέξει το φορτίο που θα καταναλώνουν όλα αυτά τα οχήματα κατά την φόρτιση. Τα Tesla δεν είναι ακριβά, φαίνονται ακριβά σε εμάς γιατί είμαστε η μπανανία της Ευρώπης, για τον υπόλοιπο δυτικό κόσμο θεωρούνται μεσαία αυτοκίνητα όσον αφορά το κόστος. Ποιοτικά έχουν αρκετά θέματα αλλά γίνονται βήματα βελτίωσης. Στο ακραίο κρύο του Καναδά που ξέρω από πρώτο χέρι, δεν παρουσιάζουν κάποια δυσλειτουργία.
-
1 pointΝαι, ισχυει. Καλύτερα πλούσιο (με ντουμανια + απόδοση τίποτα) παρα φτωχό και ν'αρπάξει κόλλημα. Γενικά τα δίχρονα, ειναι ευαίσθητα στις ρυθμίσεις και τις ''ακούνε'' άμεσα. Δεν εχουν πολλά κινητα μερη, αλλά απαιτούν γνώση για να τα φέρεις στην ιδανική τους ρύθμιση χωρις να καίνε ενα τάνκερ καυσιμα.
-
1 pointΤα δίχρονα δουλεύουν πλούσια του κερατά, για τους λόγους που είπες. Αν δεις ένα μπουζί θα το καταλάβεις.Και πάλι είναι πάντα στο όριο μεταξύ να κολλήσουν λόγω έλλειψης λαδιού ή να μπουκώσει το μπουζί λόγω πλούσιου μείγματος ή οτι υπάρχει λίγο πιό πολύ λάδι απο αυτό που μπορεί να κάψει. Σε κάλυψα;
-
1 pointΝαι τα διχρονα δεν εχουν φρεναρισμα απο την λειτουργια του κινητηρα γιατι ιδανικα μπορουν να δουλεψουν σε υπερβολικα φτωχα μειγματα. Στα motocross θα παρατηρησεις οτι ειναι πιο ακριβα τα τακακια για αυτο ακριβως τον λογο. Και το γεγονος οτι δινουν τρελη ροπη σε σχεση με τα τετραχρονα ειναι και ο λογος που εχουν ακομα εφαρμογη (motocross, αλυσοπριονα, χορτοκοπτικα κτλ). Η μονη συντηρηση που επιβαλλεται στα διχρονα ειναι οταν το βαζεις στην ακρη να αδειασεις το καρμπ (ευκολο κλεινεις την παροχη και ξαπλωνεις το μηχανακι να αδειασει). Το ιδιο κανεις και με τα τετραχρονα απλα στα διχρονα επιβαλλεται γιατι ενδεχεται να παρουσιασει προβλημα αν χρησιμοποιεις ετοιμο αναμειγμενο βενζινολαδο...
-
1 pointΔυναμομετρηση οχι (δεν παιζει λογω κοστους αλλα και χρονου) αλλα υπαρχουν συνεργεια με εργαλειο μετρησης καυσαεριων που το κανουν. Συνηθως κανουν αυτο που ειπες, ρυθμισμα στο περιπου και βολτα εξω να δουν συμπεριφορα. Στα διχρονα ειναι μεγαλη κουβεντα η πληρωση θαλαμου. Παιζουν παρα πολλοι παραγοντες ρολο και ξεφευγει και το θεμα πιστευω. Παιζει ρολο η ροη, η αποσταση απο την εισαγωγη, ποσο σκληρη ειναι η ριντιερα, ποσο καλοι ειναι οι αυλοι εισαγωγης εξαγωγης, συμπιεση, διαρροες κτλ... Αλλα γενικα στα διχρονα η σωστη λειτουργια του κινητηρα ειναι πιο δυσκολη σε σχεση με ενος τετραχρονου. Ωραιο καναλι για αυτο ειναι το 2STROKE STUFFING στο Youtube που ασχολειται κατα κυριο λογο με τους διχρονους κινητηρες και την βελτιωση αυτων
-
1 point
-
1 pointhttps://www.scribd.com/doc/272479043/HONDA-C50-ΕΛΛΗΝΙΚΟ-pdf http://www.oldtimerworkshop.com/files/Honda_C50_and_60_Shop_Manual.pdf
-
1 pointΓενικα τα C50 μεχρι να φτασουν στο τελικο σταδιο εξελιξης περασαν πολλες φορτουνες. Ξεκινησαν πρωταα με πλατινες και 6V, μετα εβαλαν πλατινες, 6V και συστημα προπορειας σπινθηρα (μηχανισμος εσωτερικα του βολαν), μετα εγιναν 6V με ηλεκτρονικη, μετα εγινε 12V με ηλεκτρονικη, καταργηθηκε το παλιο συστημα μονοφασικου ρευματος και μπηκε τριφασικο και injection και τελος εγινε ηλεκτρικο 48V. Διαφορες υπυρχαν σε διαφορα ανταλλακτικα. Λιγα απο αυτα ειναι οι αναρτησεις μπροστα και πισω, η κουπα του τιμονιου, το τιμονι, διακοπτες τιμονιου, κεντρικο φαναρι, κεφαλη και παρελκομενα αυτης, καρμπυρατερ (πρωτα καθετου ροης μετα το κλασσικο οριζοντιο σε διαφορα μεγεθη) πιστονι (πρωτα μπομπε και μετα ισιο) στροφαλος (το αριστερο μαγουλο των 6V ειχε 3 μοιρες διαφορα εκει που βιδωνει το βολαν με αυτα των 12V), τρομπα λαδιου, συμπλεκτης, σασμαν (απο 1-Ν-2-3 σε Ν-1-2-3 και μετα σε καποια και Ν-1-2-3-4) καπακια συμπλεκτη και βολαν (τα αρχικα ειχαν μεγαλυυτερο δεικτη λαδιου ιδιο με τα ASTREA και γριλιες και το καπακι βολαν ειχε ξεχωριστο καπακι επανω για ελεγχο των πλατινων), τεποζιτο (αρχικα εξωτερικο βιδωτο, μετα εσωτερικο βιδωτο με μεταλλικη δεστρα, μετα εσωτερικο χωνευτο με ή χωρις φλοτερ που βιδωνε στον σκελετο και τελος ιδιο με το ASTREA με 200ml μικροτερη χωρητικοτητα, στα injection μπηκε τρομπα βενζινης απο κατω εσωτερικη και φλοτερ με ενδειξη πανω απο το ντεποζιτο), ψαλιδι (αρχικα με κοντα αμορτισερ 280mm και μετα με τα κλασσικα 330mm), εξατμιση (αρχικα τυπου cigarette μετα η κλασσικη κυλινδρικη) φλας (διαφορετικα αναλογως μοντελου, περιοχης πωλησης και χρονολογιας) και πισω φαναρι (αρχικα πλακε μεγαλο οριζοντια μετα μικρο οβαλ σχεδον καθετο). Για να δεις εαν ειναι 6V ή 12V κοιτας την μπαταρια. Αν ειναι 6V θα εχει 6V, αν ειναι 12V θα εχει 12V. Αν ειναι 6V και εχει μπαταρια 12V δεν θα φορτιζει, αν ειναι το αντιστροφο απλα θα φωσκωσει την μπαταρια σαν μπαλονι. Μερικοι εκαναν μετατροπη απο 6V σε 12V αλλαζοντας ανορθωτη και μπαταρια και τραβουσαν το κιτρινο καλωδιο των πηνιων κατευθειαν στον ανορθωτη και απο εκει στην μπαταρια χωρις να γινε τροποποιηση της υπαρχουσας 6V πλεξουδας. Αλλα ξεχωριζει αν εγινε τετοια μετατροπη. Για να βρεις πως εβγαινε ακριβως απο το εργοστασιο πας στην αντιπροσωπεια με τον αριθμο πλαισιου και ρωτας να δεις τι μοντελο ειναι. Πχ το δικο μου ηταν μοντελο του 86 που εγινε απο στρογγυλοφαναρο σε τετραγωνοφαναρο με ανταλλακτικα απο C90. Το ιδιο ισχυει και στα C70. Στα C90 ειναι πιο απλα τα πραγματα με τις διαφορες να περιοριζονται μονο αν ειναι στρογγυλοφαναρο ή τετραγωνοφαναρο. Τα 6V C90 ειχαν ιδια οψη με τα αρχικα C50 6V αλλα πολυ λιγα πραγματα ταιριαζουν και στα δυο μοντελα λογω διαφορων σε διαστασεις.
-
1 pointΦίλε μου στα καλά καθούμενα δεν χαράζεται ενας καινούργιος αριθμός πλαισίου έτσι, υπάρχει μια διαδικασία. Συνήθως η αιτία για να αλλαχτεί ο αριθμός είναι η φθορά του με κύριο παράγοντα, την σκουριά (που μάλλον είναι και ο μόνος που δικαιολογείται). Οι ΑΠ πρέπει να παραμείνουν στικτοί για 30 χρόνια και είναι μια γενική υποχρέωση προς όλους τους κατασκευαστές οχημάτων. Για να χαραχθεί νεος αριθμός πλαισίου θα πρέπει να πας στην Υπηρεσία Μεταφορων και Επικοινωνιών της περιοχής σου (στο διοικητήριο) και να δηλώσεις οτι υπάρχει σημαντικη φθορά στον ΑΠ. Αυτο πρεπει να εξεταστεί και σου χαράζουν νέο αριθμό. Με την αλλαγή αριθμού πλαισίου πρέπει να αναθεωρηθεί η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος καθώς σε τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα αλλά και σε λεπτομερές αστυνομικό έλεγχο.
-
1 point5.600€ για φασον κινεζικό δεν ειναι καθόλου λογική τιμή από την στιγμή που το SV 650 κοστίζει λιγότερο από 2.000€ παραπάνω.
-
1 point
-
1 pointΚαλησπέρα, Πουλάνε στην Αγγλία έτοιμο repair kit για την αντλία λαδιού. https://yambits.co.uk/dt125r-oil-pump-repair-kit-p-58671.html https://sumorubber.com/oil-pump-repair-kit-seals-and-gaskets?search=dt+125++oil+pump
-
1 pointΤου έβαλα αεροτομή για downforce γιατί είναι πολλά τα άλογα και σπινιάρει.
-
1 pointΜια βόλτα προς Άγιο Λαυρέντιο...αργία σήμερα κιόλας (χρόνια πολλά στους/στις εορτάζοντες) Το ευχαριστήθηκα ομολογώ.
-
1 pointhttp://www.bridgestone.gr/moto/battlax/t31/ Πρόκειται για τον αντικαταστάτη Τ30 Evo... Προσωπικά εμένα ήταν ελαστικό που με είχε αφήσει πολύ ευχαριστημένο μετά από 2 ζευγάρια...και μετά από ένα διάλειμμα με Dunlop Roadsamrt 3..Είπα να γυρίσω πάλι στα σίγουρα και να επιλέξω για ακόμα μια φορά την Bridgestone. Τα έχει τοποθετήσει κάποιος φίλος και ποιες οι εντυπώσεις του!?? Σημαντικό επίσης να αναφέρει τι ελαστικό φορούσε πριν...
-
1 pointΚαιρο τωρα ημουν στην διαδικασία να αλαξο λαστιχα στο χχ οποτε ακολουθεί σεντόνι πάντα σε ολα τα μηχανάκια μου εινα μόνο γεφυροπετρα -bridgestone- για πολλους και διάφορους λόγους αλλα η κυριότεροι ηταν οτι τα θεωρώ για μένα και το στυλ οδηγήσεις μου πολυ καλά εως κορυφαία και ο αλλος λόγος προτιμώ να ξέρω μια μάρκα πολύ καλά που ειναι δυνατή αλλα και που πάσχει για να μην εχω εκπλήξεις και χάσιμο χρονου και χρημάτων . εως τώρα εχουν περάσει απο το χχ 4 ζευγάρια bt-014 , ενα ζευγάρι bt-021- ενα ζευγάρι bt-023, και το τελευταίο ενα ζευγαρι bt-016 . Oλα τους πολύ καλά λάστιχα για της απαιτήσεις που ειχα της δεδομένες στιγμές -εκτος ισως απο το bt-021 που ηταν μάλλον μέτριο οποτε αλλάχτηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα - ολα τους έλειωσαν στα χερια μου πράγμα που μας φερνει στον τριτο λογο που μου αρέσει η γεφυροπετρα ,διατηρει τα χαρακτηριστικά του το λάστιχο μέχρι τέρμα Αλλα επειδή θεώρησα και θεωρώ οτι είναι απαράδεκτο η τιμες τον ελαστικόν να έχουν τιμές που ίσχυαν πριν 5 χρονια άρχισα το ψάξιμο τα bt-016 ειδικά το μπροστινό ειχε παραδώσει πνεύμα και ειχε αρχίσει να γίνετε επικίνδυνο φωτο ωπος βλέπετε το λάστιχο ειχε σκασει στα πλαγια και ειχε τετραγωνίσει !!!!!! το μπροστινό επαναλαμβάνω , το λάστιχο αυτο ειναι εκπληκτικό απλα δεν κάνει για τοσο βαριά μηχανάκια οπως το χχ συν του οτι ο οδηγός του ειναι λιγο κανίβαλος στα φρένα αλλα δεν με πούλησε ποτέ και πουθενά φωτο απο το πισω σαφως σε καλύτερη καταστασει φθαρμένο μεν και λιγο ξερο αλλα οχι στα χαλια που εχει το μπροστινό συνολο χιλιομετρον 12000 χιλιόμετρα Αυτα για απερχομενα παμε στα καινούρια τωρα Μετα απο πολυ ψαξιμο και πολυ διάβασμα κυριως σε site του εξωτερικο και ειδικα για το δικο μου μηχανακι η μπιλια έκατσε στα MITAS SPORT FORCE ξέροντας οτι η mitas ειναι μια εταιρία με καλο ονομα στα χωματερα λαστιχα και ειδικα στα λαστιχα ειδικών χρήσεων η συγκρισει θα γινει θα ειναι σκληρη αλλα και πιστευω δικαιοι φορεθηκαν λοιπον και οπως παντα η πρωτη εντυπωσει ειναι καθοριστική , πολυ καλή λοιπον η πρωτη εντυπώσει το λάστιχο βουτάει πολυ εύκολα στην στροφή διατηρει την πορεια που εχεις σημαδέψει αλλα σε σχεσει με το 16αρι θελει λιιιιιγο περισσότερη δυναμη ,στην σφαλιαρα οχι τιποτα τραγικο απλα λιγο περισοτερη δυναμη και λιγο πιο αποφασιστικό τιμονιασμα απο την αλλη δεν εχει την ξυραφια του 16αριου που οδηγει μερικες φορες σε πολυ ελαφρια ταλαντωσει η διαφορα ισως ειναι στο σχημα της κορωνας , αλλα το λαστιχο κραταει καλα και τα περιθωρια κλισεις ειναι μεγαλα πολυ περισσοτερα απο τα δικα μου ορια . Το πισω στην βουτιά της στροφης ειναι οπως πρεπει να ειναι , ουδέτερο δεν σε απασχολει καθολου και δινει την αισθησει οτι οσο και να ανοιξεις το γκαζι δεν θα εχει προβλημα ,πραγμα το οποιο φυσικα και δοκιμασα ακομα και σε δρομα σαπουνι , βραχος Σε μια περιπτωσει σε ανηφορικη στροφη παρατεταμενη και ασφαλτο χαλια πολυ χαλια ομως , ανοιξα λιγο πιο ζωηρα το γκαζι , πριν την κορυφη της στροφης η αντιδρασει ηταν ωραια ,ελαφρυ διωξιμο της ουρας αλλα το μπροστινο εκει που ηθελα να ειναι, πολυ καλα λοιπον . τα 16αρια αλλα και τα 14αρια ειχαν την ιδια συμπεριφορα ισως λιγοτερη εντονη . στα πολυ δυνατα φρενα αψογα ουτε ταλαντωσεις ουτε τιποτα αλλες τραγικες εως αστειες καταστασεις Στης παρατεταμενες πολλων χιλιομετρων κανενα προβλημα στο σφικτο ορεινο κανενα θεμα μονο η λιγο παραπανω κουρασει -βλεπετε παραπανω - η αποσβεσει ανωμαλιών πολυ καλυτερη απο τα 16αρια αλλα οχι τοσο κορυφαια οσο τα 23αρια Ζεστενονται γρηγορα αυτην την εποχη ,σε 8 με 10 χιλιομετρα ειναι οκ των χειμωνα θα δειξει . αυτο που παρατηρησα εναι οτι ζεσταίνονται γρηγορα αλλα αργουν να κρυωσουν ,σε μια σταση ας πουμε πραγμα πολυ βολικο . ΔΕΝ τους αρεσουν ασπρες διαχωριστικες καθολου ομως , σε σχεσει με ολες τς γεφυροπετρες η διαφορα εινα χαοτικη , οσο ειναι κρυα καλυτερα να αποφεύγονται αμα ζεσταθουν το πραγμα καλυτερεύει παρα πολυ αλλα σε μια γρηγορη στροφη με ζωηρο γκαζι στην εξοδο ενα κουνημα το τρως οχι τιποτα τρομερο ειδικα αμα το περιμενης αλλα δεν βγαζει και το απολυτο αισθημα ασφαλειας αλλα ομολογώ οτι ωρες ωρες ειναι και διασκεδαστικο . Στην βροχη ειχαμε και μπολικες οποτε τα συμπερασματα ειναι ασφαλει , κραταει καλα , καλο ειναι με της ασπρες διαχωριστικες να κραταμε αποστασεις σε μια περιπτωσει με πολυ νερο ομως και παταγα σε ασπρη ,σε φαναρι , στην μαραθωνος , με λιγο πιο ζωηρο ανοιγμα γκαζιου το χχ πεταξε κωλο , μαλιστα αιφνιδιαστικα , αλλα μολις επιασε ασφαλτο ισιωσε, προσοχη λοιπον στης γραμμες εδω χανουν απο ολες της γεφυροπετρες Μετα απο βροχη ξερετε με ολα τα καλα στον δρομο , πετρες, χωματα , λακουβες με λασπη κανενα προβλημα , ακομα και πετραδακια στην στροφη να βρει κραταει Ειναι λιγο πιο ευαίσθητα στης πιεσης 2 psi κατω και το καταλαβαινης, σε σχεση με τα 16αρια που ηθελες 4 psi κατω και με τα 23αρια 5-6 psi κατω δυο περιστατικα που τα εκτιμησα μπλοκαρισμα μπροστινου νουμερο 1 μολις τα εχω βαλει, με καινουρια τακακια, δρομος σαπουνι πανω σε παγο , κυρια μπροστα μιλαει στο κινητό, την ωρα που δινω κλισει και γκαζη να περασω παταει φρενο, ηταν και κατηφορα ,μποκαρισμα στο μπροστινο ακαριαιο , το τιμονι διπλωσε λιγο ,στο 16αρι θα διπλωνε περισσοτερο αφημα μανετας ολα καλα πληροφορησει αψογη και ηταν και αστρωτα με μολις 16 χιλιομετρα στον δρομο. Μπλοκαρισμα νουμερο 2 δρομος σαπουνι ,χαλαρη αδηγησει που σημαινη στο χχ εκτη και σχεδον σβηστος οποτε δεν εχουμε φρενο κινητηρα , σκυλακος συμπαθεστατος ,αποφασισε να περασει απεναντι ,φρενα -τσαρουχομα - μπλοκαρισμα ,στριγκλισμα , τιμονι δεν διπλωνι το χχ σερνετε μερικα μετρα αφιμα μανετας ολα καλα , το 16αρι θα διπλωνε το τιμονι αυξανοντας την πιθανοτητα πεσιματος με το 23αρι θα ειχα πεσει. χιλιομετρικη αποδωσει δεν ειναι δυνατον να την υπολογισω αλλα το ενστικτο μου λεει γυρω στης 10000 χιλιομετρα ,ο χρονος θα δειξη ποσο θα κρατησουν και κυριως αν εχουν και την ιδια αποδοσει . εν κατακλειδη ενα πολυ καλο λαστιχο εφαμιλο με πολυ ακριβοτερα , εχει της ιδιοτροπίες του αλλα οχι σε μεγαλο βαθμο ειδικα αν σκεφτης οτι στην δικη μου διαστασει φορεμενα εχουν 190 ευρω το οποιο δινει την δυνατοτητα να εχεις ενα καλο λαστιχο σχεδον καθε χρονο . αυτα .
-
1 pointΚοιταζοντας την μπαταρια θα δεις αν ειναι 6V ή οχι. Μεγαλυτερα βολτ σημαινει και καλυτερη λειτουργια απο πλευρας οικονομιας και αποδοσης στην καυση του κινητηρα. Στα ηλεκτρικα εχουν πολλες διαφορες και αλλαζουν πολλα πραγματα για να μετατραπει ενα εξαβολτο σε δωδεκοβολτο οπως πλεξουδα, κοντερ, διακοπτες πηνια, φωτα, φλας, ανορθωτες κ.α. Γενικα δεν συμφερει μια τετοια μετατροπη καλυτερα να παρεις ετοιμο δωδεκαβολτο. Αν θυμαμαι καλα τα εξαβολτα C50 εχουν διαφορετικο ψαλιδι και αναρτησεις πισω (η τρυπα που βιδωνει η αναρτηση στο ψαλιδι ειναι πιο ψηλα σε σχεση με αυτη του δωδεκαβολτου C50/GLX και η αναρτηση ειναι πολυ πιο κοντη σε συνολικο μηκος απο αυτη του δωδεκαβολτου. Δεν θυμαμαι να ισχυει αυτο 100% ας με διορθωσει καποιος που εχει παραπανω γνωσεις), Διαφορες εντοπιζονται και στα σασμαν οπου στα εξαβολτα η πρωτη μπαινει πανω και για αλλαγη δευτερας ειναι δυο φορες κατω με το σασμαν να περιοριζεται σε τρεις μονο σχεσεις σε σχεση με το δωδεκαβολτο που εχει ολες τις σχεσεις ημιαυτοματες και σειριακα δηλαδη ολες κατω οταν παμε απο πρωτη σε δευτερα και ολες επανω για το αντιθετο.Διαφορα υπαρχει και στον χωρο καυσης οπου τα εξαβολτα εχουν περισσοτερο και μεγαλυτερο χωρο καυσης (μπορει να δεις μετατροπες οπου C50 δωδεκαβολτα γινονται C70 με την χρηση κυλινδροπιστονου 72 και κεφαλη 72αρα απο εξαβολτο!)
-
1 pointΦιλε Lion...μιλας ως γνωστος καποιων ή εισαι ο ιδιος χρηστης;Δηλαδη ΘΕΛΩ να ξερω αν εχεις ιδία αποψη για το θεμα ή απλα στηριζεσαι σε μαρτυριες φιλων.Εχει μεγαλη διαφορά...Και ειλικρινα θελω να ακουγονται αποψεις οπως η δικη σου σε τετοια ευαισθητα και σοβαρα θεματα διοτι βοηθας και βοηθαμε και αλλα παιδια που πιθανον να μην θελουν να μιλησουν αλλά να διαβαζουν περιμενοντας κατι καλο να ακουσθει... Και μια ερωτηση:Οταν η σκεψη,με τη θεραπεια του Δρ.,βγει απο το μυαλο και καποιος φιλος απεξαρτηθει,πόσο ευκολο ειναι να ΜΕΙΝΕΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΙΝΗΤΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ και να μην ξανακυλησει; Σε ευχαριστω για την συμμετοχη σου στην εξαιρετικα ενδιαφερουσα κουβεντα και θα παρακαλουσα να κρατηθει μια καθαρη συζητηση περα απο σπαμ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ...
-
1 pointΕχει παει γνωστος μου εκει παιδια και τωρα ειναι μια χαρα. Απλα η θεραπεια κοστιζει γυρω στα 6.000€ τα οποια αξιζει και με το παραπανω κατα τη γνωμη μου. Το ανεβασα για ευνοητους λογους. Εστω και ΕΝΑΣ ανθρωπος να σωθει μεσω αυτης της δημοσιευσης θεωρω οτι θα εχω κανει κατι πολυ σημαντικο.
-
1 pointTo BT-016 Pro είναι supersport. Το BT-023 είναι πιο τουριστικό (sport touring). Προσωπικά θα επέλεγα το BT-016 Pro για πάρα πολλούς λόγους. Δεν θα το έπαιρνα αν σκόπευα να κάνω τον γύρο Ευρώπης (ή τέλος πάντων ένα ταξίδι 3-4 χιλιάδες χιλιόμετρα σε Ευρωπαϊκή άσφαλτο). Θα προτιμούσα λοιπόν ένα ss ελαστικό για την Ελλάδα και τις μετακινήσεις μου (+ταξίδια+εκδρομούλες). Γιατί: ζεσταίνεται ευκολότερα έχει καλύτερη πρόσφυση έχει καλύτερη αίσθηση στα χέρια πιο sport σχεδίαση κορώνας (άρα ευκολότερο και ταχύτερο turn in) προσωπικά δεν θεωρώ πως θα φαγωθεί γρηγορότερα. Εξηγώ το τελευταίο, πριν παρεξηγηθώ. Ένα sport touring, είναι σκληρότερο για να αντέχει σε μεγάλες διαδρομές (εκτός Ελλάδος, εκεί δηλαδή που βρίσκουμε τραχειά άσφαλτο). Αλλά στην Ελλάδα, θα παρουσιάζει φθορά και «ξύλιασμα» γιατί απλούστατα θα χαζοσπινάρει επειδή δε θα βρίσκει εύκολα πρόσφυση πίσω. Ένα πιο sport ελαστικό, μπορεί να είναι μαλακότερο και να νομίζουμε πως θα φθαρεί εύκολα, βρίσκει όμως ευκολότερα πρόσφυση και δεν χαζοσπινάρει. Πόσο μάλλον για μια μηχανή με ιπποδύναμη κάτω από τους 100 ίππους, άρα σαφέστατα εύκολη διαχείρηση της δύναμης. Σε τελική ανάλυση, προτιμώ ένα ss λάστιχο που θα με προστατέψει από το ελληνικό σαπούνι που θεωρούμε άσφαλτο παρά ένα υποτιθέμενο μακρύτερο χιλιομετρικό εύρος ενός τουριστικού! Έχω τα BT-016Pro (πρόσεξε, το Pro είναι πιο φρέσκο από το σκέτο BT-016) και το λάστιχο απλά είναι απίστευτο!! Ιδιαίτερα το μπροστινό που είναι θεϊκό σε πληροφόρηση και πρόσφυση. Και το πίσω είναι άριστο, απλά στα χέρια μου και στο μηχανάκι μου, ζορίζεται πολύ από τα χαστούκια των 15 κιλών ροπής και 180+ ίππων! Είναι συνολικά άριστη επιλογή και κορυφαία σε απόδοση και ασφάλεια. Να ξέρεις πως στο δικό μου, αλλάζω το εμπρός κάθε 10 χιλιάδες χιλιόμετρα και το πίσω κάθε 5 (βία 5.5). Αλλά στο δικό σου θα αντέχει πολλά παραπάνω αφού είναι ελαφρύτερο, με λιγότερο δυνατά φρένα και σαφέστατα λιγότερη από τη μισή ιπποδύναμη. Και κάτι τελευταίο! Τα BT-016Pro μόλις αντικαταστάθηκαν από τα S20R. Πάρε στα 016 αφού θα τα βρεις σε τιμή προσφοράς και είναι έτσι κι αλλιώς τρομερά! (χώρια που τα S20 τείνουν πλέον προς τις «γόμες» παρά σε δρόμου)