Jump to content

Σιδ.Σταυρος

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    98
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

29 Excellent

Σχετικά με το μέλος Σιδ.Σταυρος

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://pipe-smoke.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηναι
  • Ενδιαφέροντα
    Pipes and tobaccos

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Townmate
  • myBike: Κυβισμός
    50

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT και Pilot

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZXR (J)
  • dreamBike: Κυβισμός
    750

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.713 προβολές προφίλ
  1. Αμα ειναι της γειτονιας το συνεργειο τα δεχεται αλλωστε και αυτος τα δικα του τι τα κανει; Υπαρχουν και εταιριες οπως η Total, Pelco που τα συλλεγουν. https://www.garagepapadimitriou.gr/perivallon/
  2. Ναι αλλα απο θεμα σταυρος-ταιριασμα το νεο πηρουνι; Μετα δεν θελουμε και αλλη ζαντα αρα ζευγαρι;
  3. Βαφη (χρωμιο) με σπρευ τοπικα βαζεις;
  4. Φιλτατε ακομη και για δισκοφρενο πισω παλι μου ειπαν πως πρεπει να βρεθει αλλη ζαντα να χωραει (αρα η σχεδον καινουργια δικη μου μπορει να μην κανει και τσαμπα τα λεφτα) ασε που μετα θα ''μπλοκαραι'' (οπως κακως λεμε) ο πισω τροχος πανευκολα. Για το μπροστινο μου εδειξε παπακι λυμενο,μου εδειξε τα καλαμια/σταυρο/δαχτυλιδια,μου εδειξε το σημειο που θελει τορνιρισμα κλπ και μου λεει ''20 μερες το εχω εδω και παιδευομαι". Στο τελος μου ειπε να το αφησω ως εχει και απλα να βαζω υλικα τριβης μονο Yamaha γιατι τα αλλα τα τρωει πολυ πιο γρηγορα και ''γεια σας".
  5. Προσφατα ρωτησα για τοποθετηση δισκοφρενου μπροστα και μου τα ειπαν πολυ ''μαυρα". Μου ειπαν πως ο σταυρος (απο το παπι δωρητης) πρεπει να παει σε τορναδορο,μου εδειξαν δαχτυλιδα δοκιμων (για να μην εχει τζογο), μου ειπαν να μην βαλω κινεζικο γιατι κοβεται ευκολα και εν κινησει μπορει να σκοτωθεις. Εαν δεν μπορεις μονος σου ειναι πολλες ημερες δουλεια,πρεπει να πας σε ψαγμενο μαστορα και 400-500 ευρω συνολικα (με το κιτ φρενου) το κοστος.
  6. Με 000 ατσαλομαλλο καθαρισμου; Εχει και ειδικες αλοιφες.
  7. Σχετικη συζητηση https://www.mybike.gr/topic/85405-διαφορικό-yamaha-t50/
  8. Ο μαστορας επεμενε να βαλω την μεγαλη φιτροχοανη (σαν μανιταρι) που ειχα πρωτα,την εβαλα,το εκανα βολτα καλη να ζεσταθει,ρυθμισε τις 2 βιδες και απο αυγουστο 2022 ως σημερα αρχες φεβρουαριου 2023 δεν εχω κανενα θεμα οπως παλια,το παπακι παιρνει μπρος με την μια-δεν εχει αυξημενο ρελαντι-δεν εχω υπερχειλιση και πιανει 65 χλμ τελικη (δεν το πιεσα για πιο πολλη ωρα σκοπιμως,θυμαμαι πιο παλια επιανε κοντερ μεχρι 70 χλμ). Το μπουζι το εβγαλα τον Δεκεμβριο και ηταν καλο,ακομη και μετα με κρυο και χιονι το παπακι αν και ακινητο για εβδομαδες πηρε μπροστα με την 2η μανιβελια. Το αφησα λιγο ζεσταθηκε,δεν εσβησε και δεν ρεταριζε αρα παμε καλα. Εχω αγορασει κιτ καρμπυρατερ και εαν στο μελλον παρουσιασει ξανα προβλημα θα ψαξω να βρω μαστορα να λυσει το παλιο και να το βαλει.
  9. Δυστυχως ολα τα συνεργεια στην περιοχη ειναι Κλειστα και μεχρι να περασει τουλαχιστον μια εβδομαδα να ξανανοιξουν σκεφτηκα το εξης: να κανω ενα ψιλοκαθαρισμο στο καρμπυρατερ οπως καθαριζουμε την πεταλουδα στο αμαξι, βεβαια τωρα στο παπακι ειναι ημιμετρο αλλα απο το τιποτα πιστευω ισως κατι γινει. Ζεστανα λιγο το μοτερ, ελυσα την ποδια,εβγαλα την φιλτροχοανη,ψεκασα μεσα καθαριστικο καρμπυρατερ,το εβαλα μπρος (λογικα πηρε λιγο δυσκολα),εριξα μερικες γκαζιες να βγαλει μαυριλα,εριξα ξανα σπρευ ενω γκαζωνα (λογικα πηγε να σβησει),εριξα μερικες ξερογκαζιες μετα το αφησα καμποσο ρελαντι και τελος ετσι σβηστο λιγη ωρα να στεγνωσει (στα ενδιαμεσα καθαρισμα λιγο και την φιλτροχοανη). Εδω μια φωτογραφια οπως ηταν μετα το ψεκασμα: Αλλαξα μπουζι (λογικα το προηγουμενο ηταν καταμαυρο αλλα δεν ειχε λαδι επανω) και το εκανα μια μικρη βολτα γιατι δεν ειχα πολυ χρονο αν και το σωστο ηταν να το βγαλω εξω να το πιεσω και λιγο να καει οτι ειχε μεινει απο το σπρευ μεσα. Ετσι οπως το βλεπετε εσεις τι συμπερασμα βγαζετε; Αυτη η τρυπα δεξια που μοιαζει να εχει παισει μακα που χρησιμευει; Μπορω να κανω κατι παραπανω μεχρι να ανοιξουν τα συνεργεια;
  10. Στο υπαρχων μαμισιο ή στο 1ο το κινεζικο εννοεις φιλε μου;
  11. Περαν των γνωστων εχει και μια ''ειδικη'' βαφη για αυτους που αρεσκονται να τα βαφουν ετσι. Εχω απο αλλα καρμπυρατερ ελατηριο συν φουσκιτσα, εκτος αυτου εαν ειναι κατι τοσο ζωτικης σημασιας πιανουν τα χερια μου μπορω να το κανω να ανεβοκατεβαινει μηχανικα μαζι με το λαμακι Α της φωτογραφιας. Εχω δοκιμασει 2 κινεζικα διαφορετικης μαρκας, στο ενα δεν ρυθμιζοταν χαμηλα το ρελαντι με τιποτα (ακομη και τερμα πισω το βιδακι ειχε υψηλο ρελαντι) και στο αλλο ειχα υπερχειλιση ακομη και εν κινησει. Εχω δοκιμασει 2 φιλτατε,ειχαν προβληματα οπως περιγραφω ανωτερω. ΟΚ,το ξεχναω τοτε. Στην τελευταια αλλαγη δεν ειδα κατι υποπτο,μου ειπαν παντως παιδια εκει στο παρκινγκ πως μυριζει βενζινη καθως μπαινω μεσα (εχω συναχι αυτες τις ημερες και δεν μυριζω καλα). Η αλλαγη κυλινδροπιστονο εχει γινει το 2016 και ο 2ος μαστορας ειπε πως κατι ακουσει κατω στον κορμο του μοτερ, κατι σαν μπιελα. Απλη,με σκληρη πλαστικη τριχα,συρματινη ή μπρουτζινη; Δυσκολο μα θα ψαξω σε αλλη περιοχη,εδω 2 μου τα εχουν ηδη κανει μανταρα και οι αλλοι μου λενε δεν ασχολουμαι κλπ.
  12. Το τερμα δεξια ηταν λιγες μερες μετα απο τον 1ο μαστορα,κοιταξτε μαυριλα. Υποτιθεται το ελυσε-καθαρισε μεσα, μαλιστα το κρατησε και μια μερα γιατι λεει τον ζορισε ! Εαν δηλαδη ειναι τερμα κατω το αξονακι (αντια επιταχυνσης) το μειγμα ειναι πλουσιο ή το αντιθετο; Το αξονακι παντως ειναι κολλημενο, δεν εχει επαναφορα δηλαδη μονο χειροκινητο, μπορω να κανω καποια πατεντα επ'αυτου; Θα ψαξω να βρω αλλον για πληρες καθαρισμα και τα συναφη απλα λογω ημερων ολοι ειναι κλειστοι ασε που μολις δουν παλιο μηχανακι μου κοβουν την φορα με την μια πως δεν ασχολουνται κλπ.
  13. Φιλτατοι χρειαζομαι την βοηθεια σας και παλι,στο Yamaha Τ50 που εχω (το εχω κανει ''80αρι'' με κυλινδροπιστονο) μετα απο ταλαιπωρια με aftermarket καρμπυρατερ (κινεζικο) το οποιο εκανε τρελη υπερχειλιση μπορεσα και βρηκα ενα μαμισιο απο αλλο Τ50 ενος συναδελφου ο οποιος ειχε παρατημενο το παπακι του σε ενα υπογειο. Με την πρωτη ματια ειδα πως ειχαν μια μικρη διαφορα (το δικο μου ειχε μεγαλη βιδα για το ρελαντι που την γυριζες με το χερι ενω αυτο ειχε βιδακι) αλλα ο μαστορας ειπε πως ακομη και μεταχειρισμενο ηταν η καλυτερη επιλογη. Καθαρισμα-τοποθετηση, παω να το παρω και βλεπω πως ο μαστορας ειχε βγαλει την φιλτροχοανη και απλα ειχε βαλει εναν σωληνα στυλ J και τραβαγε αφιλτραριστο αερα απο πανω! Την επομενη μερα βλεπω πως το παπακι δεν τραβαγε με τιποτα ψηλα,το μαμα φιλτροκουτι βεβαια εχει αφαιρεθει προ πολλου και το δουλευω εδω και χρονια με φιλτροχοανη αλλα ετσι με αυτον τον σωληνα δεν πηγαινε με τιποτα. Ξαναβαζω την φιλτροχοανη και την 2η μερα καταλαβαινω πως κατι δεν παει καλα, την 3η κοιταω το μπουζι και το βλεπω καταμαυρο, θα σας βαλω φωτογραφια πιο μετα αλλα ηταν μαυριλα σκετη (οχι λαδωμενο) αρα πλουσιο μειγμα. Αλλαζω μπουζι, το παω σε αλλον (με την φιλτροχοανη επανω) το κοιταει και μου λεει ''γιατι η βελονα ειναι τερμα επανω;" και μου δειχνει απο την αλλη πλευρα το αξονακι. Του ειπα δεν ξερω και μου εξηγησε πως το Α καθε φορα που ανοιγω το γκαζι παταει την κεφαλη αυτης της βελονας το Β η οποια εχει επαναφορα μολις κλεινω το γκαζι (κατι μου ειπε για υποπιεση μα δεν το καταλαβα) Εκανε μια ρυθμιση στα 2 βιδακια αλλα ηταν σκεπτικος, ειπε ''μπορει να στρωσει αλλα..." και μου συστησε να βρω αλλο καρμπυρατερ μαμισιο οπου θα δουλευει αυτη η επαναφορα. Εχω το προηγουμενο (κινεζικο) αραγε μπορει να γινει η αλλαγη; θα ταιριαζει; Εκ πειρας σας ειναι δυνατον αυτο το αξονακι να εμπλεκεται στο μειγμα και λογω αυτου να ειναι πλουσιο και να μπερδευει το μοτερ απο το μαυρισμενο μπουζι; Η φιλτροχοανη μηπως χειροτερευει την κατασταση και να την βγαλω να ξαναβαλω το φιλτροκουτι; Μηπως ειναι θεμα καποιας αλλης ρυυθμισης; Παρακαλω για την βοηθεια σας γιατι το παπακι πλεον δεν μπορει να οδηγηθει.
  14. Το αγχος μου ειναι ποσο θα κρατησει αυτο το ''νεο'' που εχω γιατι και ο αλλος δεν θα ειχε κανει δα και λιγα χιλιομετρα. Εγω 2 και ειλικρινα δεν αντεεχω αλλη ταλαιπωρια με αυτα, πηρα τηλ εναν τυπο που φερνει γνησια Yamaha για αυτο αλλα απαντηση δεν ειχα. Υπαρχει περιπτωση απο ebay να βρω γνησιο ή παλι θα ειναι Mikuni γραμμενο επανω αλλα κινεζια;
  15. Νεωτερα: Δυστυχως αυτο το καρμπυρατερ δεν αντεξε παραπανω απο 2 χρονια περιπου, αρχισε τα προβληματα και πηρα ενα αλλο το οποιο (οπως σχεδον ΟΛΑ) γραφουν Mikuni επανω made in Japan και κολοκυθια τουμπανα. Κοστος 45 ευρω αν θυμαμαι, ρυθμιστηκε και για τους 3 πρωτους μηνες ολα καλα, στρωτο ρελαντι-γκαζακι κλπ, μετα αρχισαν τα ρεταρισματα,ανοιγουμε το μπουζι μαυρο και αραχνο. Αλλαγη μπουζι και αλλη φιλτροχοανη με πιο μικρη σε εξωτερικη διασταση (35mm στον λαιμο) για μερικες εβδομαδες καλα,μετα οχι μονο ρεταρισματα αλλα και υπερχειλιση βενζινης ! Σχεδον ολη νυχτα εσταζε και ενα ρεζερβουαρ πηγε κατω στην ασφαλτο, πανικος, το παω στον μαστορα καθαρισμα-δοκιμη ΔΕΝ γινεται τιποτα, ναι μεν ειναι καθαρο μεσα αλλα μου ειπε κατι για ''πυραυλακι" (ξερουν οι παλιοι τι εννοουσε) και ουτε με πατεντα γινοταν κατι,οταν γυρναγες το ρουμπινετο στο ΟΝ εσταζε απο την υπερχειλιση σαν παλαβο. Τελικα την λυση εδωσε σαν απο μηχανης Θεος ενας συναδελφος που ειχε ''παροπλισμενο'' ενα Τ50 και μου εδωσε το μαμισιο καρμπυρατερ του. Καθαρισμα-ρυθμιση-τοποθετηση και τα συναφη και μεχρι στιγμης ολα καλα, στρωτο ρελαντι-δεν σταζει-δεν μαυριζει το μπουζι και ο Θεος βοηθος για την συνεχεια. Μου ειπε ολα αυτα των 30-50 ευρω ειναι κατα βαση κινεζικα καρμπυρατερ με ημερομηνια ληξεως, απο μερικες εβδομαδες μεχρι μηνες. Επισης ο μαστορας μου ειπε να μην ξαναβαλω φιλτροχοανη και να κρατησω το μαμα φιλτροκουτι.
×
×
  • Create New...