Jump to content

Σιδ.Σταυρος

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    83
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

29 Excellent

Σχετικά με το μέλος Σιδ.Σταυρος

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://pipe-smoke.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αθηναι
  • Ενδιαφέροντα
    Pipes and tobaccos
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Townmate
  • myBike: Κυβισμός
    50

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT και Pilot

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZXR (J)
  • dreamBike: Κυβισμός
    750

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.234 προβολές προφίλ
  1. Ξεκινησα για την μπροστινη ζαντα,πηρα την ακριβοτερη που ειχε το μαγαζι και την παω στον βουλκανιζατερα με την ευχη μεσα μου να ταιριαζει χωρις τα προηγουμενα παρατραγουδα. Βγαζει την παλια,μου δειχνει την σαμπρελα που ηταν σε ασχημη κατασταση,βαζει καινουργια,παει να φορεσει την μπροστινη ζαντα και τον βλεπω σταματαει ''κατι δεν παει καλα" μου λεει. Αμεσως μου κοπηκαν τα ποδια (οχι παλι λεω μεσα μου,ξανα μονταρισμα την παλια ξανα στον αλλον μαστορα να ψαξει αυτος να βρει με δειγμα ποια ταιριαζει κλπ) αλλα μετα μου λεει ''θα κανουμε μια μικρη πατεντα" οπως και εγινε με μια ροδελα για να εφαρμοζει σωστα αριστερα στον ατερμονα. Μπηκαν και νεα φρενα γνησια συν νεα ελατηρια και επι τη ευκαιρια και νεα ντιζα κοντερ. Οι ακτινες απο τις νεες ζαντες ειναι πιο χοντρες απο την εργοστασιακες. Επειδη η ενοτητα αυτη εμφανιζεται και στην Αναζητηση του google ελπιζω καποιος με Τ-50 να ωφεληθει και να ακολουθησει πλεον τα σωστα βηματα μιας και εκ παθηματος ειδα πως η πισω ζαντα δεν ειναι ''παρε-βαλε" οπως ολα τα αλλα εξαρτηματα που εχω αλλαξει στο παπακι μου.
  2. Φιλτατε μαλλον εχεις δικιο,οσον αφορα την μπροστινη ζαντα λες να υπαρχει και εκει καποιο θεμα ή μπαινει ανετα οποιαδηποτε μαρκα που ειναι για Τ50; Απο τις φωτογραφιες στα διαφορα e-shop ολες πανω-κατω μοιαζουν στο κεντρο.
  3. Εδω πως φαινεται η πατουρα που εγινε απο την προηγουμενη τοποθετηση φρενων,εγω απλα βιδωνα την πεταλουδα καθε φορα που επεφτε το φρενο,εφτασα στο τερμα,ανοιχτηκε απο τον μαστορα και να τι ειδα. Εδω το κουτι απο τις ζαντες,εκτος τον εργοστασικο πινακα πολυ λιγο που βλεπετε απο πανω εγραφε με μαρκαδορο Τ-50, τις φορτωσα και της πηγα στον βουλκανιζατερα,δεν εχω αλλαξει ξανα ζαντα στο Τ50 αρα δεν ηξερα πως ειναι να του πω ''ανοιξε να τις ελεγξω". Τι αλλο μπορουσα να κανω εκεινη την ωρα; Δεν ηξερα πως οι ζαντες πανε ''με δειγμα".
  4. Σημερα το μαγαζι που τις αγορασα με πηρε τηλεφωνο και λεει δεν μπορει να μου βρει την ιδια (σαν αυτη την μαμισια που του εδειξα φωτογραφια) Η ζαντα ειναι η μαμισια,δεν εχει αλλαχτει απο τοτε που το πηρα και ηδη κυκλοφορω με αυτο 25 χρονια.Τα τελευταια υλικα τριβης βγηκαν σχεδον αθικτα,δεν ξερω τι πηγε στραβα στην τελευταια τοποθετηση τους αλλα ειχα φαγωθει το τοιχωμα μεσα κοντα στα 4 χιλιοστα. Πηγα σε αλλον μαστορα πιο εξειδικευμενο,εν πρωτοις μου λεει θα βγαλει την ζαντα και θα την παει ως δειγμα σε ειδικο καταστημα για να βρει την ιδια επειδη λεει τα Τ ειναι καπως ιδιαιτερα στο θεμα αυτο.Του ζητησα να μου αλλαξει και τα σινεμπλοκ τα οποια τοσα χρονια εχουν φαγωθει. Για αποστατη εγινε συζητηση στον πρωτο μαστορα αλλα δεν τον ειδα και πολυ ''ζεστο'' στο να αναλαβει την υποθεση,εχω μπλεξει φιλτατοι παρα πολυ !
  5. Σας βαζω αλλη μια φωτογραφια πως ειναι η ζαντες η μια απεναντι στην αλλη,τις κραταει ο μαστορας. Κοιταξτε στο κεντρο την διαφορα.
  6. Μια περιεργη ιστορια και θα ηθελα φιλτατοι την βοηθεια σας,ειχα αλλαξει πισω φρενα αρκετες φορες στο παπακι και τωρα τελευταια ειχε τερματισει η πεταλουδα δεν πηγαινε αλλο.Παω παιρνω γνησια υλικα τριβης (σιαγωνες) μπρος-πισω και τα παω στον μαστορα μου.Εκπληκτος μολις ανοιγει την πισω ροδα βλεπει τα υλικα τριβης αθικτα (!) και φαγωμενο μεσα το τοιχωμα του ταμπουρου αρα για καιρο φρεναρα λαθος. Μιλαμε για κανονικο κατεβασμα οχι λιγακι,κακην-κακως το ξανακλεινει και με στελνει σε βουλκανιζατερ που κανει και ακτινολογηση,λεω την ιστορια μου στον αλλον μαστορα και μου απαντα δεν συμφερει το κοστος ακτινολογησης συν το νεο ταμπουρο και καλυτερα ειναι να παρω μια ζαντα κομπλε με ρουλεμαν.Μαλιστα μου τονισε να το ψαξω καλα και να παρω επακριβως αυτην που ειναι για Τ50 γιατι καμια φορα λεει τα μαγαζια δινουν απο αλλο μοντελο κλπ. Παω σε μαγαζι αφου πρωτα ειχα τηλεφωνηθει,παιρνω ενα ζευγαρι ζαντες κομπλε και του τις παω,λυνει την πισω παει να βαλει την νεα αλλα ΔΕΝ ταιριαζει, η μαμισια εχει διαφορετικο αξονα σε σχεση με την καινουργια.Η απορια μου ηταν πως οποια εχω δει το ιντερνετ ειναι σαν αυτην που του εφερα,δυστυχως λεει δεν γινεται, μου βαζει πισω την παλια ροδα,γυριζω με τις ζαντες στο καταστημα,του εξηγω το προβλημα,λεει 1η φορα το ακουει εχει δωσει ποσες και ποσες και δεν γινεται τιποτα σημερα παρασκευη παμε απο δευτερα. Σας βαζω φωτο απο μερικες που βρηκα στην αναζητηση και 2 φωτο απο την μαμισια να δειτε πως ειναι ο αξονας της.Τελικα τι γινεται; πρεπει να φτιαχτει στον τορνο ανταπτορας; και εαν ηταν ετσι γιατι ολες του εμποριου δεν εχουν ή τα μαγαζια δεν δινουν; ειναι κατι αλλο; Ριξτε μια ματια και θα καταλαβετε,καθε βοηθεια δεκτη γιατι το παπακι εχει σχεδον ακινητοποιηθει και το χρειαζομαι. Φωτο απο το ιντερνετ για πισω ζαντα Τ50: https://drag-tech.gr/wp-content/uploads/2020/07/ΤΡΟΧΟΣ-ΠΙΣΩ-YAMAHA-T-50.jpg https://static3.car.gr/22161928_0_b.jpg και κοιταξτε την μαμισια που εχω εγω Σημειωση: ο βουλκανιζατερας δεν εχει συνεργασια με καποιον με ζαντες να πεις το αφηνω και θα βρει και το μαγαζι δεν εχει καποιον συνεργαζομενο βουλκανιζατερα αρα ειμαι στην μεση του πουθενα και χαμενος.
  7. https://www.youtube.com/watch?v=eLLORiJXYqI https://www.youtube.com/watch?v=MHn9Ah0ZSts Το εχουν βαλει σχεδον παντου απο μικρο αμαξιδιο και λεωφορειο μεχρι τζιπ και τριαξονικο φορτηγο.δειχνουν και την ολη διαδικασια βημα προς βημα.Δεν το χρησιμοποιουν φυσικα για εκρηξεις κλπ αλλα για γρατζουνιες-προστασια. Εδω ο αλλος ρημαζει ενα αυτοκινητο για να δει την αντοχη αυτου του υλικου,υπερβολες σε πολλα σημεια αλλα μια ιδεα του τι κανει αυτο το πρϊον την παιρνεις.
  8. Εχει και μαλιστα τεραστια, εαν δεις ακομη και στην ΙΔΙΑ εταιρια πχ Castrol για το ιδιο μοτερ σε αγγλια-γερμανια δινει αλλο ιξωδες σε σχεση με Ελλαδα-αιγυπτο. Ομοιως αλλον θερμοστατη,αλλον αισθητητα θερμοστατη,αλλη βαλβιδα βεντιλατερ ακομη και αλλο ψυγειο. Δινει μια μικρη αποκλιση γιατι αλλο ρωσια αλλο ισπανια (παραδειγμα), εχεις δει εσυ σε νορμαλ αμαξι 1400-2000cc (παραδειγμα) σε εγχειριδιο χρησης να λεει ''αποκλειστικα και μονο 10W-30 γιατι διαφορετικα κλπ...κλπ ) ; Για πηγαινε στην αντιπροσωπεια να δεις ποσο θα στο χρεωσουν. Ολα τα G12 δεν ειναι ιδια, των Yacoo Motul Repsol εχει υψηλοτερο σημειο βρασμου σε σχεση με τις VW και μεγαλυτερο συντελεστη απαγωγης που σημαινει σε μεγαλη διαδρομη ή μακροπροθεσμα αυτο ειναι καλο για την τσεπη σου (φθορα μοτερ-καταναλωση βενζινης). Μπορεις να το αραιωσεις απο 1/1, 1/2, 1/3 και 1/4 ακομη (γιατι αλλο φλωρινα αλλο κρητη) αλλα ΟΧΙ πιο κατω γιατι μετα τιθεται θεμα σκουριας και κακης λιπανσης της αντλιας. Ο κατασκευαστης εχει τμημα RD, εμεις οχι για αυτο και πρωτα λαμβανουμε υποψη τι λεει αυτος ο οποιος προκειμενω να καλυψει τις αναγκς ολων μας δινει καποιες μικρες αποκλισεις.
  9. Φιλτατε οπως γραφεις την Απαντηση δεξια κατω εχει το: ''Εισαγωγη εικονς απο διευθυνση URL" το πατας και μπορεις να μεταφερεις εικονα απο τον υπολογιστη σου δηλαδη εκει στον φακελο που την εχεις αποθηκευμενη ενω μπορεις αναλογα το forum να ψαξεις μεσω google το "image hosting site" και παλι μεσω απο καποιο απο αυτα να ανεβασεις μια εικονα που εχεις αποθηκευμενη και μετα να βαλεις το link εδω ως [ιmg] [/ιmg] οπου μεσα στο κενο θα ειναι το link. Με τον πρωτο τροπο μενει στο forum (ειναι κατι μονιμο ας το πουμε) ενω με τον δευτερο μπορει αμα μετα απο καποια χρονια το site κλεισει η εικονα σου να χαθει.
  10. Η καθε εταιρια ανα περιοχη δινει και τις αναλογες συστασεις (ομοιως ανα περιοχη δηλαδη κρατος στα υγροψυκτα υπαρχουν και διαφορες σε θερμοστατες-ψυγεια) γιατι αλλο Ρωσια και αλλο Αιγυπτο. Το καθε μαγαζι ή καθε μαστορας θελει να πουλησει το δικο του για ευνοητους λογους εξ'ου και κατι ''αυτο βαζω στους πελατες μου-με αυτην την εταιρια συνεργαζεται ο κατασκευαστης" κλπ σχολια τα οποια για μενα περνανε αδιαφορα γιατι πχ ο κατασκευαστης μεχρι χτες ειχε συμφωνια με την Valvoline αλλα σημερα υπεγραψε με την Aral κ.ο.κ Ο χρηστης πρεπει να ψαξει πολυ καλα το θεμα ιδιως αν εχει απαιτησεις απο το μηχανακι του διοτι τα λιπαντικα εχουν εξελιχθει πολυ τα τελευταια χρονια και πλεον βρισκεις στο διαδικτυο πολλες πληροφοριες που συχνα οι εταιριες δεν γραφουν επανω στο ταμπελακι. Ετσι βαση του τι λεει ο κατασκευαστης και μετα τις απαραιτητες συγκρισεις και αφου ληφθουν υποψη καποιοι παραγοντες (αλλο Φλωρινα αλλο Χανια,αλλο χαλαρη βολτα στην πολη αλλο σπορ οδηγηση σε ασφαλτινη ορεινη διαδρομη) προβαινεις στην αγορα και εχεις και το μυαλο σου εκει που λενε δηλαδη οχι αντε το βαλαμε και ορμα. Εαν δεις οτι το Α ή το Β λιπαντικο ''το παει'' το μηχανακι σου (δεν ακους θορυβους,δεν το καιει πολυ,δεν βλεπεις ρινισματα στην αλλαγη κλπ) συνεχιζεις...και δεν νομιζω να υπαρχει λιπαντικο πχ Yamaha ή Kawasaki διοτι υπαρχουν συνεργαζομενα εργοστασια για λιπαντικα και απλα μπαινει το ''γνησιο'' αυτοκολλητο πχ πως κανει η VW με το G12 της και το πουλα μετα οσο ενα μπουκαλι ουισκυ σε κεντρο.
  11. Αν μπει μια ισια τυπου Shark τοτε δεν βρισκει στο φτερο,αν πας να βαλεις FAITO τοτε βρισκει και πρεπει να κανεις πατεντα με τον λαιμο της για να μπει λιγο πιο μεσα ομως μετα μου ειπαν θελει και αλλο ζιγκλερ γιατι ειναι μεγαλη και παιρνει παραπανω αερα απο τις μικρες. Απο θεμα ρελαντι με το νεο καρμπυρατερ πως τα πατε; μπορει να ρυθμιστει οπως το μαμισιο; (εμενα ειναι ενα κλικ παραπανω).
  12. Φιλτατε ολα εχουν στο πλαϊ το Mikuni Corp. σαν το εργοστασιακο ομως: δεν εχουν ρυθμιση ρελαντι με το βιδακι οπως αυτο αλλα βιδα με κατσαβιδι. Επισης ο ενας μηχανικος μου ειπε πως το FUEGO που εβαλα εχει μεγαλυτερο ''βεντουρι'' απο το εργοστασιακο και δυστυχως δεν μπορει να ρυθμισει οπως ειναι σωστα το ρελαντι (το πηγα και σε αλλον ομως κι αυτος τα ιδια). Φιλτροχοανη βαζετε 35mm μικρη τυπου Shrak ή μεγαλη τυπου FAITO;
  13. Να ρε ρωτησω φιλτατε,το ρελαντι ρυθμιζεται με εξωτερικη βιδα οπως το μαμισιο; Ειναι ''βαλτο οπως ειναι" (''plug and play'' που λενε και οι ξενοι) ή χρειαζεται καμια εξτρα ρυθμιση;
  14. Φιλτατοι ηθελα να σας ρωτησω το εξης: το εχω κανει 72 με κυλινδροπιστονο και επειδη το μαμισιο καρμπυρατερ τα εχει παιξει εντελως μετα απο τοσα χρονια και επισκευες ειπα να αγορασω καποιο aftermarket οπως λεμε ομως ΟΛΑ στο πλαϊ γραφουν Mikuni Corp. ασχετως εαν ειναι αλλη μαρκα! Στο ψαξιμο βρισκω ενα (λεει) γνησιο απο κυπρο γυρω στο 80ευρω με τα μεταφορικα ενω στην Β.Ελλαδα παλι καποιος λεει για γνησιο Mikuni με 49 ευρω. Εχει και αλλες μαρκες πχ Fueg0-IQ Tech-ROC ακομη και μια Maikuni εχω πετυχει με τιμες γυρω στα 40 ευρω συν πλην μερικα ομως εχω ακουσει απο τεχνικο Yamaha πως τετοιου ''τυπου εργοστασιακου'' δεν ρυθμιζονται σωστα και την μια ειχε υπερχειλισεις,την αλλη βρεχουν το μπουζι κλπ. Αρα τι κανω τωρα; το ρισκαρω να παρω αλλο; το μαμισιο μετα απο τοσα χρονια ολο και κατι θα σταξει,ολο και καποια βιδουλα εχει μασημενο κεφαλι κ.ο.κ
  15. Οχι φιλε μου δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο. Το ''τυλισμα'' της εξατμισης πρεπει να γινει σωστα και να ξερεις εχει διαρκεια ζωης λιγα χρονια,δεν ειναι για μια ζωη, εαν τυχον δεν γινει σωστα θα εχεις περισσοτερα προβληματα απο αυτα που θα ηθελες να λυσεις βαζοντας αυτου του ειδους την ταινια.
×
×
  • Create New...