Jump to content

Σιδ.Σταυρος

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    107
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

29 Excellent

Σχετικά με το μέλος Σιδ.Σταυρος

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://pipe-smoke.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηναι
  • Ενδιαφέροντα
    Pipes and tobaccos

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Townmate
  • myBike: Κυβισμός
    50

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT και Pilot

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZXR (J)
  • dreamBike: Κυβισμός
    750

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.345 προβολές προφίλ
  1. Το φανταστηκα πως θα ειναι κατι τετοιο (πχ σαν το G12-3 της "VW" που λενε και στα εξουσιοδοτημενα λες και βγαζει τετοια αυτη) μιας και δεν υπαρχουν πληροφοριες οπως για ολα τα αλλα λιπαντικα. Ακομη μερικες εταιριες πουλανε λαδι μηχανης με ονομαστικη αναφορα σε αυτα τα προσθετα.
  2. Ενα περιεργο,δεν βρισκω το pdf του BMW ADVANTEC Pro Engine Oil (15W-50 1L) https://bmw.europe-moto.com/gb/motorcycle-oils-consumables-bmw-motorrad/21212-bmw-advantec-pro-engine-oil-15w-50-1l.html Ετσι για το τυπικο της υποθεσης ουτε viscosity index και boiling point υπαρχει πουθενα σαν πινακας. Απο την αλλη βλεπεις αλλες εταιριες πχ Valvoline, Motul, Castrol, Shell https://www.filters.gr/wp-content/uploads/2019/07/DURABLEND-4T-15W-50-1.pdf https://azupim01.motul.com/media/motulData/DO/base/5100_4T_15W-50_en_FR_motul_15400_20211229.pdf https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/94E38E8D69843D898025811B0068B156/$File/BPXE-9ERRHG.pdf https://shell-livedocs.com/data/published/en/550418d0-5994-4c0d-98f3-1bcd73bbfa0d.pdf δινουν πληρεις πινακες με ολα τα χαρακτηριστικα οπως αλλωστε ξερουμε απο καθε σοβαρη εταιρια.
  3. Συνθετικο ή Ημισυνθετικο 10W/40; Δεν το εκανα απο θεμα οικονομιας,με ειχαν φοβησει απο θεμα ανοχων κλπ,αμα μπει αλλο θα το καψει γρηγορα και στα ζορια θα εχεις θεμα με την λιπανση κλπ. ΟΚ.
  4. Φιλτατοι θα ηθελα την γνωμη σας πανω σε αυτο το θεμα. Ειχα μεγαλο προβλημμα τελευταια με τις αλλαγες ταχυτητων στο Yamaha T50 (το εχω κανει 72αρι με κυλινδροπιστομο), εκανα αλλαγη σε 2α και μετα για 3η μετα απο 1-2 δευτερολεπτα μου την κατεβαζε ξαφνικα 2α, ειχα 2α και ενω μπροστα μου ειχα ενα μεγαλο κατηφορικο λιγακι κομματι προσπαθουσα να βαλω 3η "να ρολλαρει" και δεν την επαιρνε με τιποτα παρα μονο με φρενο-ξερογκαζια να ανεβασει στροφες το οποιο εκτος απο εκνευριστικο ηταν και επικινδυνο, ερχομουν με 3η φρεναρα σε ελαφρως κατηφορικο κομματι και δεν επαιρνε την 2α με τιποτα εν κινησει παρα μονο εαν σχεδον ημουν σταματημενος. Πηγα για αλλαγη δισκακια, ο μαστορας μου εβαλε kevlar της Top Choice και μου αλλαξε και το λιπαντικο (συν φλαντζα και παξιμαδι αξονα), ειχα 20W/50 μου εβαλε BMW ADVANTEC Pro 15W/50 και μου ειπε: Η επομενη αλλαγη στα 1000 χλμ και οχι παραπανω και εαν παει καλα θα κατεβουμε σε ιξωδες στο 10W/40. Δεδομενου οτι το παπακι ειναι με 108.000 χλμ τουλαχιστον (γυρω στις 29.000 χλμ ειναι το κυλινδροπιστονο) και εχει ανοχες δεν ειναι επιφοβο το Ημισυνθετικο 10W/40; Το Ημισυνθετικο 15W/50 ηταν σωστη επιλογη; Να το κρατησω με αυτο και μετα καθε αλλαγη να ειναι στα 1000 ή μετα να παω καθε 1200-1300 οπως το Ορυκτελαιο 20W/50 που ειχα;
  5. Αναλογα θεματακια εχω κι εγω στο δικο μου Τ50,ενω αλλαζω ταχυτητα (σχεδον παντα το κανει σε ανηφορα) σε λιγα δευτερολεπτα μου ξαναβαζει την ιδια και στροφαρει το μοτερ αναιτια, αναγκαστικα κλεινω το γκαζι και την ξαναβαζω. Επισης (σχεδον παντα σε κατηφορα) παω απο δευτερα να βαλω τριτη (οχι πολλες στροφες) ετσι να ρολαρει που λεμε και δεν με αφηνει με τιποτα. Στο παρελθον ειχα θεμα με εναν αξονα που εχει μεσα, τωρα οπου και να ρωταω μου λενε θελει δισκους (ασχετα εαν ειναι μερικων μηνων), ετσι κανουν αυτα οταν απο 50 το κανεις 72, θελει ρυθμιση το βιδακι του συμπλεκτη κλπ.
  6. Την χαλαρωνεις ή την σφιγγεις;
  7. Ισχυει,αλλαξα κοντερ με aftermarket και εκτοτε η ενδειξη της βενζινης ειναι πολυ ''απαισιοδοξη'' δηλαδη πιανει κοκκινο βαθεια η βελονα ενω εχει ακομη μεσα 1/3 περιπου, μου ειπε ηλεκτρολογος αυτοκινητων πως ειναι πολυ μανουρα να κατσι να το ψαξει να βρει τις σωστες αντιστασεις και να το αφησω ετσι. Το μονο θετικο ειναι πως δεν μενεις απο βενζινη γιατι το βλεπεις ετσι χαμηλα και λες ''δεν βαριεσαι ας βαλω".
  8. Χαλασε το εργοστασικο γαναρι και εβαλα αλλο aftermarket, σημαδευει πιο ψηλα και με την βιδα οσο και να παει δεν διορθωνεται. Οσον αφορα το πισω το εχω αλλαξει κι αυτο,εβαλα aftermarket και ο μαστορας ειπε παιδευτηκε γιατι δεν ταιριαζαν φισες κλπ, για καιρο δουλευε μια χαρα,τωρα μαλλον εχει χαλει ο φλασερ (μπροστα στο φαναρι μεσα) και δεν αναβοσβηνουν τα φλας (ουτε ακουγεται το τικ-τικ), επισης με το μπροστινο φρενο δεν αναβει το πισω κοκκινο φως αλλα μονο με το ποδοφρενο.
  9. Αμα ειναι της γειτονιας το συνεργειο τα δεχεται αλλωστε και αυτος τα δικα του τι τα κανει; Υπαρχουν και εταιριες οπως η Total, Pelco που τα συλλεγουν. https://www.garagepapadimitriou.gr/perivallon/
  10. Ναι αλλα απο θεμα σταυρος-ταιριασμα το νεο πηρουνι; Μετα δεν θελουμε και αλλη ζαντα αρα ζευγαρι;
  11. Βαφη (χρωμιο) με σπρευ τοπικα βαζεις;
  12. Φιλτατε ακομη και για δισκοφρενο πισω παλι μου ειπαν πως πρεπει να βρεθει αλλη ζαντα να χωραει (αρα η σχεδον καινουργια δικη μου μπορει να μην κανει και τσαμπα τα λεφτα) ασε που μετα θα ''μπλοκαραι'' (οπως κακως λεμε) ο πισω τροχος πανευκολα. Για το μπροστινο μου εδειξε παπακι λυμενο,μου εδειξε τα καλαμια/σταυρο/δαχτυλιδια,μου εδειξε το σημειο που θελει τορνιρισμα κλπ και μου λεει ''20 μερες το εχω εδω και παιδευομαι". Στο τελος μου ειπε να το αφησω ως εχει και απλα να βαζω υλικα τριβης μονο Yamaha γιατι τα αλλα τα τρωει πολυ πιο γρηγορα και ''γεια σας".
  13. Προσφατα ρωτησα για τοποθετηση δισκοφρενου μπροστα και μου τα ειπαν πολυ ''μαυρα". Μου ειπαν πως ο σταυρος (απο το παπι δωρητης) πρεπει να παει σε τορναδορο,μου εδειξαν δαχτυλιδα δοκιμων (για να μην εχει τζογο), μου ειπαν να μην βαλω κινεζικο γιατι κοβεται ευκολα και εν κινησει μπορει να σκοτωθεις. Εαν δεν μπορεις μονος σου ειναι πολλες ημερες δουλεια,πρεπει να πας σε ψαγμενο μαστορα και 400-500 ευρω συνολικα (με το κιτ φρενου) το κοστος.
  14. Με 000 ατσαλομαλλο καθαρισμου; Εχει και ειδικες αλοιφες.
×
×
  • Create New...