Jump to content

Σιδ.Σταυρος

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    76
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

27 Excellent

Σχετικά με το μέλος Σιδ.Σταυρος

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://pipe-smoke.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηναι
  • Ενδιαφέροντα
    Pipes and tobaccos

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Townmate
  • myBike: Κυβισμός
    50

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    MT και Pilot

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZXR (J)
  • dreamBike: Κυβισμός
    750

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

978 προβολές προφίλ
  1. Εχει και μαλιστα τεραστια, εαν δεις ακομη και στην ΙΔΙΑ εταιρια πχ Castrol για το ιδιο μοτερ σε αγγλια-γερμανια δινει αλλο ιξωδες σε σχεση με Ελλαδα-αιγυπτο. Ομοιως αλλον θερμοστατη,αλλον αισθητητα θερμοστατη,αλλη βαλβιδα βεντιλατερ ακομη και αλλο ψυγειο. Δινει μια μικρη αποκλιση γιατι αλλο ρωσια αλλο ισπανια (παραδειγμα), εχεις δει εσυ σε νορμαλ αμαξι 1400-2000cc (παραδειγμα) σε εγχειριδιο χρησης να λεει ''αποκλειστικα και μονο 10W-30 γιατι διαφορετικα κλπ...κλπ ) ; Για πηγαινε στην αντιπροσωπεια να δεις ποσο θα στο χρεωσουν. Ολα τα G12 δεν ειναι ιδια, των Yacoo Motul Repsol εχει υψηλοτερο σημειο βρασμου σε σχεση με τις VW και μεγαλυτερο συντελεστη απαγωγης που σημαινει σε μεγαλη διαδρομη ή μακροπροθεσμα αυτο ειναι καλο για την τσεπη σου (φθορα μοτερ-καταναλωση βενζινης). Μπορεις να το αραιωσεις απο 1/1, 1/2, 1/3 και 1/4 ακομη (γιατι αλλο φλωρινα αλλο κρητη) αλλα ΟΧΙ πιο κατω γιατι μετα τιθεται θεμα σκουριας και κακης λιπανσης της αντλιας. Ο κατασκευαστης εχει τμημα RD, εμεις οχι για αυτο και πρωτα λαμβανουμε υποψη τι λεει αυτος ο οποιος προκειμενω να καλυψει τις αναγκς ολων μας δινει καποιες μικρες αποκλισεις.
  2. Φιλτατε οπως γραφεις την Απαντηση δεξια κατω εχει το: ''Εισαγωγη εικονς απο διευθυνση URL" το πατας και μπορεις να μεταφερεις εικονα απο τον υπολογιστη σου δηλαδη εκει στον φακελο που την εχεις αποθηκευμενη ενω μπορεις αναλογα το forum να ψαξεις μεσω google το "image hosting site" και παλι μεσω απο καποιο απο αυτα να ανεβασεις μια εικονα που εχεις αποθηκευμενη και μετα να βαλεις το link εδω ως [ιmg] [/ιmg] οπου μεσα στο κενο θα ειναι το link. Με τον πρωτο τροπο μενει στο forum (ειναι κατι μονιμο ας το πουμε) ενω με τον δευτερο μπορει αμα μετα απο καποια χρονια το site κλεισει η εικονα σου να χαθει.
  3. Η καθε εταιρια ανα περιοχη δινει και τις αναλογες συστασεις (ομοιως ανα περιοχη δηλαδη κρατος στα υγροψυκτα υπαρχουν και διαφορες σε θερμοστατες-ψυγεια) γιατι αλλο Ρωσια και αλλο Αιγυπτο. Το καθε μαγαζι ή καθε μαστορας θελει να πουλησει το δικο του για ευνοητους λογους εξ'ου και κατι ''αυτο βαζω στους πελατες μου-με αυτην την εταιρια συνεργαζεται ο κατασκευαστης" κλπ σχολια τα οποια για μενα περνανε αδιαφορα γιατι πχ ο κατασκευαστης μεχρι χτες ειχε συμφωνια με την Valvoline αλλα σημερα υπεγραψε με την Aral κ.ο.κ Ο χρηστης πρεπει να ψαξει πολυ καλα το θεμα ιδιως αν εχει απαιτησεις απο το μηχανακι του διοτι τα λιπαντικα εχουν εξελιχθει πολυ τα τελευταια χρονια και πλεον βρισκεις στο διαδικτυο πολλες πληροφοριες που συχνα οι εταιριες δεν γραφουν επανω στο ταμπελακι. Ετσι βαση του τι λεει ο κατασκευαστης και μετα τις απαραιτητες συγκρισεις και αφου ληφθουν υποψη καποιοι παραγοντες (αλλο Φλωρινα αλλο Χανια,αλλο χαλαρη βολτα στην πολη αλλο σπορ οδηγηση σε ασφαλτινη ορεινη διαδρομη) προβαινεις στην αγορα και εχεις και το μυαλο σου εκει που λενε δηλαδη οχι αντε το βαλαμε και ορμα. Εαν δεις οτι το Α ή το Β λιπαντικο ''το παει'' το μηχανακι σου (δεν ακους θορυβους,δεν το καιει πολυ,δεν βλεπεις ρινισματα στην αλλαγη κλπ) συνεχιζεις...και δεν νομιζω να υπαρχει λιπαντικο πχ Yamaha ή Kawasaki διοτι υπαρχουν συνεργαζομενα εργοστασια για λιπαντικα και απλα μπαινει το ''γνησιο'' αυτοκολλητο πχ πως κανει η VW με το G12 της και το πουλα μετα οσο ενα μπουκαλι ουισκυ σε κεντρο.
  4. Αν μπει μια ισια τυπου Shark τοτε δεν βρισκει στο φτερο,αν πας να βαλεις FAITO τοτε βρισκει και πρεπει να κανεις πατεντα με τον λαιμο της για να μπει λιγο πιο μεσα ομως μετα μου ειπαν θελει και αλλο ζιγκλερ γιατι ειναι μεγαλη και παιρνει παραπανω αερα απο τις μικρες. Απο θεμα ρελαντι με το νεο καρμπυρατερ πως τα πατε; μπορει να ρυθμιστει οπως το μαμισιο; (εμενα ειναι ενα κλικ παραπανω).
  5. Φιλτατε ολα εχουν στο πλαϊ το Mikuni Corp. σαν το εργοστασιακο ομως: δεν εχουν ρυθμιση ρελαντι με το βιδακι οπως αυτο αλλα βιδα με κατσαβιδι. Επισης ο ενας μηχανικος μου ειπε πως το FUEGO που εβαλα εχει μεγαλυτερο ''βεντουρι'' απο το εργοστασιακο και δυστυχως δεν μπορει να ρυθμισει οπως ειναι σωστα το ρελαντι (το πηγα και σε αλλον ομως κι αυτος τα ιδια). Φιλτροχοανη βαζετε 35mm μικρη τυπου Shrak ή μεγαλη τυπου FAITO;
  6. Να ρε ρωτησω φιλτατε,το ρελαντι ρυθμιζεται με εξωτερικη βιδα οπως το μαμισιο; Ειναι ''βαλτο οπως ειναι" (''plug and play'' που λενε και οι ξενοι) ή χρειαζεται καμια εξτρα ρυθμιση;
  7. Φιλτατοι ηθελα να σας ρωτησω το εξης: το εχω κανει 72 με κυλινδροπιστονο και επειδη το μαμισιο καρμπυρατερ τα εχει παιξει εντελως μετα απο τοσα χρονια και επισκευες ειπα να αγορασω καποιο aftermarket οπως λεμε ομως ΟΛΑ στο πλαϊ γραφουν Mikuni Corp. ασχετως εαν ειναι αλλη μαρκα! Στο ψαξιμο βρισκω ενα (λεει) γνησιο απο κυπρο γυρω στο 80ευρω με τα μεταφορικα ενω στην Β.Ελλαδα παλι καποιος λεει για γνησιο Mikuni με 49 ευρω. Εχει και αλλες μαρκες πχ Fueg0-IQ Tech-ROC ακομη και μια Maikuni εχω πετυχει με τιμες γυρω στα 40 ευρω συν πλην μερικα ομως εχω ακουσει απο τεχνικο Yamaha πως τετοιου ''τυπου εργοστασιακου'' δεν ρυθμιζονται σωστα και την μια ειχε υπερχειλισεις,την αλλη βρεχουν το μπουζι κλπ. Αρα τι κανω τωρα; το ρισκαρω να παρω αλλο; το μαμισιο μετα απο τοσα χρονια ολο και κατι θα σταξει,ολο και καποια βιδουλα εχει μασημενο κεφαλι κ.ο.κ
  8. Οχι φιλε μου δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο. Το ''τυλισμα'' της εξατμισης πρεπει να γινει σωστα και να ξερεις εχει διαρκεια ζωης λιγα χρονια,δεν ειναι για μια ζωη, εαν τυχον δεν γινει σωστα θα εχεις περισσοτερα προβληματα απο αυτα που θα ηθελες να λυσεις βαζοντας αυτου του ειδους την ταινια.
  9. Σημειωση: 1/8'' NPT ειναι υδραυλικο σπειρωμα και χρειαζομαστε 12αρι κλειδι [εαν δεν εχεις ιντσας] για σφιξιμο ενω δεν πρεπει να ξεχασουμε να βαλουμε μπολικη ταινια τεφλον για να μην εχουμε διαρροες καποια στιγμη !
  10. 1/8'' NPT sensor μπορεις να τον βρεις στο ebay (ειναι ιντσας με 2 καλωδια) ως Water Temperature Oil / Water Temperature Sender Sensor NPT 1/8 αλλα ακομη και στην Ελλαδα https://www.americat.gr/valvida-thermokrasias-neroy.html δεν δουλευει με οτι οργανο να ειναι,πρεπει το οργανο να ειναι συμβατο με αυτον τον αισθητηρα,στο λεω γιατι κατι ψηφιακα εχουν δικους τους αισθητηρες με 4 καλωδια ενω κατι θερμομετρα της Koso εχουν δικο τους αισθητηρα πιο μικρο.. ΥΓ: ξερω πως το θεμα ειναι παλαιο,το βρηκα στην αναζητηση και ειπα να συμπληρωσω κατι μηπως βοηθηθει ακι καποιος αλλος στο μελλον.
  11. Σιδ.Σταυρος

    Amsoil αλλα που;

    Παλαιοτερα ειχε δημιουργηθει θεμα με την Amsoil και τον Λαμπριανιδη,τα εφερνε αρχικα αυτος και ειχε ξεκινησει και σε διαφορα forum αυτοκινητου μεγαλη συζητηση για αυτα τα λιπαντικα. Μετα απο λιγο βγηκε αλλος και ειπε ειναι δικια μου η αντιπροσωπευση,εγω εχω τα γνησια,τα αλλα ειναι παραεισαγωγη κλπ και αρχισαν οι συζητησεις στα forum διοτι με τον Λαμπριανιδη αναλογο θεμα ειχε γινει και με το Motorkote γιατι εμφανιστηκαν και καφε χρωματος συσκευασιες στο εμποριο. Μετα απο ανακοινωσεις-αναρτηση εξουσιοδοτησης απο αμερικη και σχετικο ντορο μια απο τον εναν και μια απο τον αλλον τελικα ο Λαμπριανιδης τα σταματησε και δεν βλεπω να τα εχει ξαναφερει ενω αρχισαν και αλλα μαγαζια πλεον να πουλανε Amsoil. Καλο λιπαντικο αλλα ακριβο και λογο των 946ml ανα μπουκαλι αναγκαστικα αγοραζεις μια συσκευασια παραπανω.
  12. @Tasos Meli :Ευχαριστω πολυ φιλτατε ! Καμαι σχεση τωρα οι αλλαγες με πρωτα,τωρα ειναι πιο σφιχτες μεν αλλα πιο ''θετικες'' συν οτι σταματησε και να μου ''πεταει'' τις ταχυτητες οπως παλια. (ΥΓ: Καβαλα ε; υπηρετησε εκει ο πατερας μου,εχει ξαναπαει και σαν εκδρομη,μονο που ακουει Καβαλα βουρκωνουν τα ματια του απο νοσταλγια).
  13. Εχω ''νεα απο το Μετωπο'' τα οποια ειναι τα εξης: Αλλαξα ιξωδες λιπαντικου και πηγα σε 20W/50 οπου ακουστικα ειχα διαφορα δηλαδη δεν ακουγεται πλεον τοσο οσο πρωτα με το 10W/40 Αλλαξα μπουζι γιατι τα ειχα ξεχασει και ηταν λιγο λαδωμενα και δεν ειχα καλη καυση. Καθαρισμα καρμπυρατερ και ρυθμιση ρελαντι. Αλλαγη 2 τσιμουχες γιατι ειχα απωλεια λιπαντικου και εδω το ''κερασακι στην τουρτα'' που λενε: ειχα σπασμενο ενα αξονακι στο κιβωτιο ταχυτητων που συνεδεε τον λεβιε με την καμπανα,μετα απο ψαξιμο στα μεταχειρισμενα βρεθηκε ενας και μπηκε. Συνολικα το μοτερ παει καλυτερα και δεν ακουγεται ασχημα οπως πρωτα συν οτι οι αλλαγες ταχυτητων ειναι μακραν πιο θετικες ομως εχει προκυψει ενα αλλο θεμα: η Καμπανα ! Ακουγεται καπως και μου ειπαν το κοστος νεας ειναι απαγορευτικο αλλα με πατεντα λεει απο μαστορα γινεται; Ξερει κανενας φιλος κατι σχετικο με αυτος Σε βαθος χρονου μπορει να προκαλεσει ζημια;
  14. Δεν εχω κανει παρα πολλα χιλιομετρα ουτε το εχω ζορισει σε ταχυτητα απο τοτε που εγινε αλλαγη κυλινδροπιστονου. Πιστευεις πως με το 10/40 ημισυνθετικο που μου ειχε βαλει εχω κανει ''ζημια'' δηλαδη εχω ανοχες παραπανω απο το αναμενομενο; Το οτι τωρα με το 20/50 ακουγεται πιο ησυχο το μοτερ ειναι γεγονος αλλα αν το πηγαινα να μου μετρησουν την συμπιεση θα εβγαζα ακρη για το εαν και ποση ''ζημια'' εχει γινει;
  15. Την πατησα κι εγω προσφατα μετα απο πλυσιμο με πιεστικο [το ζητησα γιατι ειχαν μαζευτει βρωμιες εξωτερικα στον κυλινδρο συν λαδια στο πλαϊ που το ειχα παει για αλλαγη τσιμουχας] δεν επαιρνε μπρος μετα απο λιγη ωρα πηρε αλλα με την 1η και λιγα μετρα ρεταριζε εσβηνε, ξανα και ξανα το ιδιο. Το αφησα στεγνωσε,καθαρισα την μπουζοπιπα και δεν ξερω γιατι του εωσα και λιγο αερα παραπανω με το τσοκ και πηρε μπρος-κρατησε ρελαντι-συνεχισα τον δρομο μου κανονικα. Περαν απο νερο στο μπουζοκαλωδιο πιστευω πηρε και η φιλτροχοανη,με φοβισε αρκετα και στο μελλον θα δω τι πατεντα θα κανω για το επομενο πλυσιμο.
×
×
  • Create New...