Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17/04/2021 in all areas

  1. 4 points
    Λέτε μαλακίες.... Μηχαναρα το tdm 900 το 2021 .... Γκόμεναρα πίσω που δεν θα έχετε ποτέ... Αντικειμενικά πανέμορφη... 2 κ σε μετατροπές αναρτήσεων ... The gift that keeps on giving ένα πράμα
  2. 2 points
    Gen 1 είναι το δικό μου αλλά πραγματικά ευχαριστήθηκα και τα 20.000 χλμ που προλάβαμε να κάνουμε.
  3. 2 points
    Ρε φίλε να μην μου έχεις ανοίξει τα μάτια 10 χρόνια νωρίτερα. Με τα παλιοΧΤ μόνο κάτι χοντρές μου κάθονταν, μέχρι που μια μου έσπασε σπείρα στην πίσω ανάρτηση και είπα καλύτερα μπακουρης παρά να λύνω για ελατήρια κάθε 3 μήνες. Χαίρομαι που γουστάρεις την μηχανή σου αλλά κόψε κάτι. Με 4.500€, το 2017 αγόρασα Hayabusa σε υπεραριστη κατάσταση. Τότε βρήκα γκόμενα με σκουλαρίκι στο φρύδι και τατουάζ φιογκακι στα μπούτια. Άστο σε λέω, άλλο πράμα.
  4. 2 points
    Σκέφτομαι τι ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ παίρνεις με 5000 ευρώ, βασικά με 5000 ευρώ παίρνεις ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ και με λίγο ψάξιμο παίζει να σου μένουν και λεφτά , αλλά από την άλλη, στα λεφτά του ο καθείς κάνει αυτό που θέλει ο ίδιος και κανένας άλλος. Καλοτάξιδο το λοιπόν.
  5. 2 points
    Με 25 κιλά κάτω και σοβαρό πλαίσιο είναι προφανής η επιλογή. Από αξιοπιστία οκ είναι ερωτηματικό (υπάρχει ήδη τεχνική οδηγία για κάτι βαλβίδες στο Tuono 660) αλλά με 4 χρόνια εγγύηση το σκέφτεσαι. Βέβαια και 2 χιλιάρικα πάνω από το Honda.
  6. 1 point
    Υποθέτω πως είναι βρωμιά / σκόνη κλπ που κάθονται επάνω στο καλάμι και τα σπρώχνει η μπότα σε διαφορετικά στάδια, με τελευταία / πιο πρόσφατα τα κάτω, αλλιώς (αν τα επάνω ήταν τα τελευταία) θα σημαίνει πως οι τσιμουχες έχουν θέμα, δεν γλύφουν σωστά / όσο σφιχτά πρέπει τα καλάμια. Πιστεύω πως δεν έχεις θέμα, με το σκεπτικό πως το ίδιο παρουσιάζει και στα δικά μου, στα οποία έγινε ανακατασκευή και είναι καινούργιες οι τσιμουχες. Θα με προβλημάτιζε αν οι γραμμές δεν ήταν κάθετες ως προς τα καλάμια αλλά παράλληλες, που θα σημαίνει πως έχει κάπου κοπεί /φαγωθεί κάποιο κοματακι τσιμουχας και αφήνει κάποιο κενό σε κάποιο σημείο (δεν εφάπτεται σωστα) Επίσης, από όσο ξέρω /αν ξέρω σωστά, έχουμε 2 σετ τσιμουχες : τις εσωτερικές για το σφράγισμα και τις εξωτερικές (αυτές που βλέπουμε) για να προστατεύουν τις εσωτερικές από φθορές λόγο σκόνης και άλλων υλικών που μπορεί να πέσουν εκεί. Αυτά βέβαια είναι γνώμη μου ως μη μηχανικός, απλός αναβάτης είμαι
  7. 1 point
    Gen2 best Gen. Σε άσπρο με τα μαύρα kanji, παρακαλώ.
  8. 1 point
    Αν στα 7 χιλιαρικα που θα δωσει καποιος για TDM τσονταρεις 500-1000 ευρω πας σε Tracer 900 που ειναι σε σχεση με το προαναφερθεν ΥΠΕΡΚΑΡΑΜΗΧΑΝΑΡΑ και θα ανεβαζεις τις γκομενες 2 μαζι.
  9. 1 point
    Υπόψιν, το CBR είναι επίτηδες χαρτογραφημένο να μην αποδίδει στις ψηλές στροφές από την Honda. Στην Αμερική με ένα φλασάρισμα που του δίνει τον χάρτη που πρέπει, και μια εξάτμιση τα πάνε 95 άλογα τροχό. Το δικύλινδρο δεν ξέρω αν μπορεί να ακολουθήσει τέτοια αύξηση αφού είναι ήδη πολύ ζορισμένο.
  10. 1 point
    Μιά χαρά είναι και με τρία χρόνια εγγύηση!!!τρία πράγματα να προσέχεις το λαδί που θέλει στην βενζίνα (ποσότητα ποιότητα) φίλτρο αέρα καθάρισμα και πάντα άδειασμα το καύσιμο και να μένει στεγνό το καρμπυρατέρ απο καύσιμο (το αφήνεις να σβήσει αφού αδειάσεις το καύσιμο)
  11. 1 point
    Κάνε μια δοκιμή με tie-wrap, δέσε ένα κάτω από το σημείο που είναι το "πρόβλημα" (1-2 εκατοστά) και κάνε μια βόλτα, κατά προτίμηση με το μέγιστο βάρος που θα έχει ποτέ η μηχανή. πέρνα από λακούβες σαμάρια κλπ όπως θα πέρναγες χωρίς να έχεις το πρόβλημα. Δες μετά αν το tie-wrap έχει ανέβει έως ή έχει περάσει πάνω από το σημείο του προβλήματος (πόσο το έχει σπρώξει η μπότα). Αν όχι, νο πρόμπλεμ για τις τσιμούχες, το αντιμετωπίζεις μόνο προς το θέμα προστασίας για διάβρωση...
  12. 1 point
    @Ratamahatta Σιδερένιος φίλε...αφού δεν έπαθες τίποτα χειρότερο πάλι καλά. Οι μηχανές πλαστικά και μέταλλα είναι, φτιάχνονται.
  13. 1 point
    Έπειτα απο 2 χρονια σε ακηνισια και μετα απο 6 μηνες που το μοτο ειχε ξεμονταριστει για εργασιες συντηρησης φτασαμε στο σημειο που.... τη βαψαμε!!! Απο δω και περα και μια βιδα τη βδομαδα να βαζω καποια στιγμη θα τελειωσει. Το Προγραμμα εχει καλο καθαρισμο περιφεριακων και λιπανση, θα μπει και νεο σετ πλαστικων, αυτοκολλητα ντεποζιτου, καλυμα σελας και οτι αλλο ψηλικο χρειαστει. Να ευχαριστησω τον @ΜιχαληςΑ που μου εδωσε τα φωτα του για την επιλογη του ασταριου, πραγματικα πολυ καλο και ευκολο στον ψεκασμο του.
×
×
  • Create New...