Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/27/20 in all areas

  1. 15 points
    Δεν πειράζει ρε μάγκες.... Κραξτε ελεύθερα !! ... Ο Χαμπος έχει μεγάλη καρδιά και συγχωρεί!! Χαβαλε κάνω παιδιά. Με την αγγελία και με τους τύπους που ήδη με έχουν πάρει τηλέφωνο ... Δεν την ανέβασα εξ αρχής έτσι . Κάτι θα άκουσαν τα καημένα τα αυτακια μου και εφτασα σε αυτό το σημείο. Δεν θα κάτσω να το αναλύσω εδώ μέσα . Η αγγελία είναι δημόσια και δέχομαι και την κατακραυγή από όποιον δεν του αρέσει. Το "γκιοζιδες " πραγματικά όμως ... Το αφήνω ασχολιαστο γιατί είναι κρίμα για ένα άτομο το οποίο δεν το γνωρίζεις καν .
  2. 14 points
    Πλύσιμο και κέρωμα, δώρο για τα γενέθλια που πλησιάζουν. Μίσος χρόνος και 6000 χλμ μαζί.
  3. 11 points
    Shameless plug of the day, αλλά οι αγγελίες του φόρουμ δεν λειτουργούν, οπότε... https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/33553230-aprilia-sx-125
  4. 10 points
    Καλησπερα σε ολους και υπομονη με το lock 2. Εδω ενα βιντεακι μεσα σε φθινοπωρινα χρωματα στο χωριο Λευκη της Καβαλας με το Tenere xt660z. Γεφυρακια ,ρεματιες, πλατανια, αλανες και ερημα γκρεμισμενα σπιτια στο περας της βολτας.. Εδω το βιντεο με λιγες φωτο στο τελος:
  5. 10 points
    Νεο λαστιχακι εν μεσω καραντινας επειδη ηταν σε σχετικη προσφορα. Michelin power 5
  6. 10 points
  7. 10 points
    Σήμερα το πρόγραμμα είχε πλύσιμο και γυάλισμα !!!!!
  8. 10 points
    Αυτές τις μέρες έχω φτιάξει μερικά wallpapers...η καλλιτεχνική πλευρά του Address, του Πηλίου και γενικά της οδήγησης. Είτε είναι παπί είτε μηχανή. Κατακτώντας τις κορυφές Και αυτά στρίβουν! "Stars in your eyes" Η φύση πέφτει για ύπνο. "Suzuki. Ride the winds of change." Μια καθαρά βουνίσια εικόνα
  9. 9 points
    Αντρικό μηχανακι λεει αλλα τη θερμενόνεμη σέλα την έβαλε για να μην κρυωνει το κωλαρακι του...
  10. 9 points
  11. 9 points
    Αυτά τους λέω κι εγώ για την μπαγκαζιέρα στο gixxer, αλλά το bullying δεν το γλιτώνω...
  12. 8 points
    χιονοδρομικο Βασιλιτσας, καλοκαιρι γιαυτο δεν εχει χιονι
  13. 8 points
  14. 8 points
    Τώρα που το είπες Θανάσεν, έριξα μια ομοβροντή πριν λίγο ερχόμενος από την δουλειά αλλά είναι πολύ ενοχλητικό στο μηχανάκι γιατί δεν έχει απορροφητικό ύφασμα η σέλα όπως ο καναπές ή η καρέκλα στο γραφείο που έχει ποτίσει από το κλανίδι. Το αποτέλεσμα είναι συνήθως να ζορίζεται να φύγει η πορδή. Αν βρει διαφυγή ή θα ανέβει προς τα πάνω, ανάμεσα στα κωλομέρια με κατάληξη το μπουφάν (καύλα το αποσμητικό πορδέξ) ή θα γλιστρήσει σαν μια μικρή φούσκα ανάμεσα στα καλαμπαλίκια μου (το λεγάμενο κλανοπούτσι) που μου είναι πολύ δυσάρεστο και μετά στο κράνος Θα σας ρώταγα τι να κάνω αλλά είστε πούστηδη και είμαι σίγουρος ότι θα πάρω απαντήσεις του τύπου, μην κλάνεις, βάλε φελλό στον κώλο σου, αη πηδήξου Γιώργη μεσημεριάτικα κλπ οπότε δεν θα σας ρωτήσω
  15. 7 points
    Προετοιμασία για την ερχόμενη track season. Όποτε έρθει δηλαδή...
  16. 7 points
    Να και κάτι ΠΟΛΥ χρήσιμο και ευχάριστο που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια. Ακινησία οχήματος, ηλεκτρονικά, χωρίς επίσκεψη σε ΔΟΥ, σκέφτεται να εφαρμόσει η κυβέρνηση. https://www.bikerspirit.net/main/tin-ilektroniki-katathesi-ton-pinakidon-schediazei-i-kyvernisi/
  17. 7 points
    Το μακαρονωτο ρουλεμαν που σου χαλασε δεν μπορεις να το αλλαξεις με μονοσφαιρο γιατι δεν υπαρχει σε ιδιες διαστασεις, ουτε να ανοιξεις καρτερ και να το βαλεις. Επισης το μακαρονωτο οπως ειπε ο Νικος ειναι εκει για να δεχεται περισσοτερες δυναμεις. Σαν κοστος ειναι πολυ φτηνο οποτε μην σε αγχωνει. Στα kazer που πασχουν εκει ειναι γνωστο φαινομενο. Το κακο ειναι οτι μαλλον σου εχει φαει και τον αξονα, οποτε θα αλλαξεις ρουλεμαν και θα χαλασει σχεδον αμεσως. Το ρουλεμαν εχει διαστασεις 13Χ19Χ12, αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις ενα δαχτυλιδι βαμμενο 10Χ13Χ12,5 που υπαρχει στο εμποριο, περαστο στον αξονα. Για να γινει αυτο παει ο αξονας μηχανουργειο και στα τελευταια του 12,5 χιλιοστα τορνιρεται απο 13mm σε 10mm, περνας το δαχτυλιδι και ξεγνοιαζεις χωρις να πληρωνεις 70 ευρω που εχει ο αξονας.
  18. 7 points
    Εμένα τα όργανα μου θύμισαν κάτι τέτοιο:
  19. 7 points
    Φανταζομαι ποσοι πιτσιρικαδες θα εχουν ονειρωξεις με αυτην την αγγελια. Ωραιο κειμενο και τιμια τιμη. Πιστευω θα φυγει γρηγορα παρα τις δυσκολες συνθηκες. @kpapageo Αν σκεφτεις οτι ανεβαζει μια αγγελια απο sumo καθε μερα στο νημα με τις ωραιες αγγελιες... λογικα για σκουτερ τον κοβω.
  20. 7 points
    @xampos Λάθος μου, παίρνω πίσω τον χαρακτηρισμό και ζητώ συγνώμη, πιθανόν αρκετά βιαστικό το συμπέρασμα. Είναι που έχω και εγώ βαριάς μορφής "αλλεργία" στα "υφάκια" και μου γυρνάει το μάτι κυριολεκτικά. Ε, και στο χώρο της μοτοσυκλέτας από "υφάκια" άλλο τίποτα.
  21. 7 points
    https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/31314032-ktm-1290-super-adventure Το μηχανάκι δεν είναι καθόλου αστείο ή περίεργο αλλά ο πωλητής πολύ σκληρός καργιόλης Θα φοβόμουν να τον πάρω μήπως πω τίποτα λάθος και φάω κράξιμο
  22. 7 points
  23. 7 points
  24. 7 points
    Έχει να κάνει καθαρά με τον τρόπο που γίνεται η μετάδοση στην μοτοσυκλέτα. Η καμπάνα ποτέ δεν γυρνάει ελεύθερη εντελώς. Όταν εσύ τραβάς τον συμπλέκτη, μειώνεις μεν την τριβή ανάμεσα στα μεταλλικά και τα φιμπερενια δισκάκια αλλά και πάλι αυτά βρίσκονται σε επαφή. Θεωρητικά έπρεπε να απομονώσει εντελώς αφαιρώντας την πίεση από την πλάκα πίεσης αλλά στην πράξη υπάρχει επαφή. Επίσης λόγω αδράνεια η καμπάνα συνεχίζει να γυρνάει και αφού τραβήξεις συμπλέκτη. Ακόμα δηλαδή και να μπορούσες να απομονώσεις τελείως την καμπάνα πάλι θα υπήρχε μια σχετική ταχύτητα περιστροφής. Η περιστροφή της καμπάνας μεταφέρει κίνηση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το κιβώτιο ταχυτήτων των μοτοσυκλετών αποτελείται από δύο άξονες, έναν εισαγωγής και έναν εξαγωγής. Ο άξονας εισαγωγής παίρνει κίνηση από την καμπάνα και ο άξονα εξαγωγής δίνει κίνηση στο γρανάζι της αλυσίδα σου. Πάνω στους δύο άξονες υπάρχουν γρανάζια τα οποία σε συνδυασμούς δίνουν διαφορετική ροπή (ταχύτητες). Τα γρανάζια αυτά είναι δύο τύπων. Κάποια γρανάζια ολισθαίνουν πάνω στους άξονες αλλά μένουν σταθερά στην θέση τους(δεν μετακινούνται δεξιά και αριστερά) και κάποια δεν ολισθαίνουν (γυρνούν πάντα με τις στροφές του άξονα) αλλά μπορούν να μετακινούνται πάνω στον άξονα δεξιά και αριστερά. Τα γρανάζια των δύο αξόνων που ολισθαίνουν είναι πάντα σε επαφή και κίνηση μεταξύ τους. Όσο έχεις νεκρά δηλαδή, ο άξονας εισαγωγής περιστρέφεται αλλά ο άξονας εξαγωγής όχι διότι τα γρανάζια ολισθαίνουν πάνω στους άξονες. Θεωρητικά. Πρακτικά επειδή η τριβή δεν είναι μηδενική μια ελάχιστη ροπή ασκείται στον άξονα εξαγωγής, η οποία φυσικά δεν είναι αρκετή να μετακινήσει την μοτοσυκλέτα. Όταν όμως σηκώσεις την ρόδα στον αέρα, η ελάχιστη αυτή ροπή περιστρέφει το γρανάζι αργά και βλέπεις την ρόδα σου να γυρνάει σιγά σιγά στον αέρα.
  25. 6 points
    Μπα... Έχουμε χαλάσει πολύ. Έχω τσεκαρει τουλάχιστον δύο τοπικ που μόλις κατάλαβα οτι παει για καβγά, πήγα και εψησα κοκ πορν, εεε ποπ κορν ήθελα να πω και τελικά το θέμα έληξε αναίμακτα. Ξενέρωσα. Πάει....μεγαλώσαμε. Έχουν αρχίσει και μου λειπουν οι παλιές καλές εποχές ... Χαχαχ
  26. 6 points
    Πουλάει ο Χάμπος το ktm κ τρολλάρετε? Θα σας μπανάρω ούλους
  27. 5 points
  28. 5 points
    Εδω το παλουκαρι λεει ότι του ειπαν τα καλυτερα λογια για μας... Φαντασου δλδ που εχουμε ξεπεσει...
  29. 5 points
  30. 5 points
    Ισχύει ότι ανέφεραν οι από πάνω για το δίπλωμα, βγάλε κατευθείαν το Α εφόσον καλύπτεις το ηλικιακό όριο. Όσον αφορά το μηχανάκι εγώ θα πρότεινα το CB500X. Παραμένει πολύ εύκολο και καλό μηχανάκι για αρχαριο, αλλά έχει παραπάνω δύναμη από το 310, λόγω δικυλινδρου κινητήρα είναι πιο άνετο σε ταξιδακια/πορείες κ.λπ. και έχει πολύ καιρό που κυκλοφορεί στην αγορά με πολλούς κατόχους, συνεπώς υπάρχουν άπλετα ανταλλακτικά, καθώς και ενεργές κοινότητες για οτιδήποτε τυχόν χρειαστείς. Το μοναδικό ερωτηματικό θα ήταν το ύψος της γυναίκας και αν θα την βολεψει, αλλά πιστεύω με λίγο εξάσκηση θα το συνηθίσει εύκολα, δεν είναι τόσο βαρύ μηχανάκι.
  31. 5 points
    Ρε κάπου το έχω ξαναδεί αυτό το πουλί!!!!111!111 AAAA ναι σε κιλότα πάλι ήταν.
  32. 5 points
    @costikos Ο Θεόφραστου με το επί τροχών ήταν από τις καλύτερες εκπομπές αυτοκινήτου. Είχε χιούμορ, ουσιαστικές παρουσιάσεις νέων μοντέλων, ανέλυε όλα όσα ενδιαφέρουν έναν υποψήφιο αγοραστή, χωρίς να χαϊδεύει αυτιά όπως κάνουν κάποιοι σήμερα, που οι παρουσιάσεις τους είναι ταυτόχρονα "τοποθέτηση προϊόντος". Έδειχνε στιγμιότυπα από αγώνες όπως WRC που δεν είχε τηλεοπτική κάλυψη στην Ελλάδα για πολλά χρόνια, εποχές που το ίντερνετ ήταν άγνωστη λέξη για εμάς. Το επίπεδο της εκπομπής για κρατικό κανάλι ήταν πολύ καλό.
  33. 5 points
    Όποιος γνωρίσει τον Χάμπο ,θα καταλάβει για τι παιδί μάλαμα μιλάμε. Εγώ διάβαζα την αγγελία και ήταν σαν να τον άκουγα να μου λέει τι μ@λ@κίες έχει ακούσει από τα 15 + μηχανάκια, που έχει πουλήσει τα τελευταία 10 χρόνια που τον ξέρω. Δυστυχώς ο γραπτός λόγος παρεξηγείται πολύ εύκολα , όσο για το κωλαράκι του που έγραψε κάποιος , να τον πληροφορήσω πως αυτό το κωλαράκι , κάνει κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα κάθε χρόνο και βλέπει μέρη σε Ελλάδα και Ευρώπη , που εμείς βλέπουμε μόνο σε φωτογραφίες. Αυτά από μένα , πυροβολήστε ελεύθερα τώρα
  34. 5 points
    Παίρνεις 10 CBF και μετά από κάθε βόλτα το πετάς
  35. 5 points
    Ρε μαλάκες εγώ μεγαλώνω ή τα Χόντα ομορφαίνουν ;
  36. 5 points
    Θεραπεία κατά του covid!
  37. 5 points
    Αν θέλαμε τρελά γκάζια , 19αρη τροχό και κλασσικό ψαλίδι , παίρναμε και το ΚΤΜ και μας έμεναν και τέσσερα χιλιάρικα στην τσέπη . Τέτοια ασέβεια απέναντι στο μοντέλο που τους έσωσε από το οικονομικό λουκέτο ούτε εγώ την περίμενα. Κρατάω μια κρυφή ελπίδα για την έκδοση Pikes Peak αλλά πόσα μπορούν να αλλάξουν ; Πραγματική απογοήτευση το V4.
  38. 5 points
    τα νινια και τα μοτερια,βρισκονται σε λαθος χερια.
  39. 4 points
    Προσοχή, τους κωδικούς taxis, που τους δίνουμε
  40. 4 points
    Αγωνιζόμενος στην COTA με το 660.
  41. 4 points
  42. 4 points
    Το βελόνα ρουλεμάν χρησιμοποιείται στην αριστερή μεριά του στροφάλου επειδή δέχεται τις περισσότερες καταπονήσεις Λιάκο.Στα μονοκύλινδρα λόγω την ασύμμετρης πίεσης που δέχεται από τα αντίβαρα (παρακεντρίζει) χρειάζεται ισχυρότερη έδραση γι αυτό και το συγκεκριμένο ρουλεμάν.Από την άλλη μεριά είναι η καμπάνα που περιστρέφεται ομαλά οπότε δεν μας νοιάζει και τόσο
  43. 4 points
    Ε όχι και απαραίτητα, άλλωστε οι δημόσιοι υπάλληλοι και δη σε "σημαντικές" θέσεις για το μόνο που δεν φημίζονται είναι η ακεραιότητα τους. Από την άλλη σαν ιδιώτης το μόνο που έχεις να επιδείξεις είναι η δουλεία σου. Αν τώρα πας για την αρπαχτή και το γρήγορο κέρδος και μετατρέπεις την εκπομπή σου, το περιοδικό σου, το κανάλι σου, το μαγαζί σου, σε διαφημιστικό (και μάλιστα "γκρίζο") μαγκαζίνο, ε τότε μην παραπονεθείς στο μέλλον για τα αποτελέσματα. Πόσα παραδείγματα μου ήρθαν με τη μία στο μυαλό. Στο δια ταύτα το "Επί τροχών" ήταν ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα πολύ μπροστά, ειδικά αν συγκριθεί με κάτι γλυκανάλατες, αφόρητα πληκτικές "πορδούλες" τύπου traction. Και για τον φίλο με την αγγελία, όταν βάζεις κάτι σε αγγελία πολύ δύσκολα να κάνεις screening ("διαλογή") υποψήφιων αγοραστών, αποδέχεσαι εξ' αρχής το γεγονός, ότι μπορεί και θα σε πάρει ο κάθε άσχετος. Όταν γράφεις και με τέτοιο στυλ, περίμενε να σε πάρει και κάποιος άλλος πιο "γαμάτος" από εσένα, μόνο και μόνο για να σε "γλεντήσει". Αν δες θες να φας πρήξιμο το δίνεις σε γνωστό σου χέρι με χέρι, αλλά για να φτάσεις να το βάλεις αγγελία ή θες να πιάσεις παραπάνω λεφτά ή κανένας κολλητός δεν το παίρνει. Οπότε "υπεμονή" και μην απομακρυνθείς από το τηλέφωνο. 15 χιλιαρικάκια, από γνώστη, τσάκαλο, τύπο σπαθί, που ψάχνει αντβεντσούρ και ξέρει τι θέλει, εν μέσω καραντίνας, μετά από μια προηγούμενη καραντίνα...χμμμ. Υ.Γ.:Για μένα τουλάχιστον τα χιλιόμετρα που έγραψες, τα χιλιόμετρα που έπιασες, τα μηχανάκια που καβάλησες, τα πρωταθλήματα που πήρες, τα ρούχα σου και τα "μνια" σου, δε μΕ λένε τίποτα, μα τίποτα, αν δεν συνοδεύονται από άλλα χαρακτηριστικά. Better keep it low.
  44. 4 points
    Κράζουμε όλοι τον @pitapola για το βαλιτσάκι στο gixxer, ενώ τον αντιγράφουν ακόμα και οι Ιταλοί. Φήμες λένε ότι θα περιλαμβάνεται στο standard pack του RSV4 2021
  45. 4 points
    Aprilia SX 125, είναι μικρό μηχανάκι, εξού και οι περίεργες διαστάσεις
  46. 4 points
    Από μηχανάκι 18ετίας σε μηχανάκι 12ετίας και πόσο μάλλον να έβαζα και λεφτά από τσέπη δεν θα το έκανα με τίποτα. Θα καθόμουν με αυτό που έχω και όσο πάει.Δεν είναι δα και τόσο μεγάλη η διαφορά τους από θέμα φιλοσοφίας και χρήσης. Προσωπικά ή θα ανέβαινα σε κυβικά και χρονολογικά πιο καινούργιο ή θα καθόμουν με αυτό που έχω. Σκυλιά μαύρα και τα δύο, δεκτό, αλλά...
  47. 4 points
    Ρε φίλε είπαμε ξέρουμε από μαθηματικά, στατιστική, μηχανολογία, κινηματογράφο, τέχνη, γυναίκες, όπλα, ναρκωτικά, πολεμικές τέχνες, λογοτεχνία και φυσικά από Χόντα και όλα αυτά από με πιστοποίηση από το UBS. (University of Bro Science). Που νομίζεις ότι το βρήκαμε το υφάκι των 1000 πρυτάνεων. Τι θες τώρα να μας κάνεις να ξεκρεμάσουμε τα κάδρα με τα πτυχία. Επί του θέματος, θα συμφωνήσω πως το design μου φαίνεται στην καλύτερη ανούσιο στην χειρότερη μεταμοντέρνα, εκλεκτικιστική μπαρούφα. Η εξάτμιση δε είναι για "φώκο". Βέβαια δεν είναι ότι χειρότερο έχουμε δει, για αυτό υπάρχει η ΚΤΜ.
  48. 4 points
    Πως θα το κρατήσει μανήσιο ο φίλος σου, κι αυτός Θεσσαλονίκη δεν είναι;
  49. 4 points
    Καλοταξιδος Σπυρο!! Και εγω μετα απο 2μιση χρονια με το citycom κατεληξα σε ενα strada factory πριν απο μια βδομαδα!!
  50. 4 points
    Πέρα από την πλάκα, η εναζώτωση είναι υπαρκτή διαδικασία για την σκλήρυνση επιφανειακά του χάλυβα, και γίνεται πολύ συστηματικά σε εξαρτήματα κινητήρων. Στην διαδικασία αυτή, το εξάρτημα που θέλουμε να σκληρύνουμε, ψήνεται σε φούρνο σε θερμοκρασίες πάνω από 600 βαθμούς, παρουσία αμμωνίας (NH3). H αμμωνία στις θερμοκρασίες αυτές σπάει σε άζωτο και υδρογόνο, το οποίο μετά από μια αλληλουχία αντιδράσεων, το άζωτο μπαίνει ανάμεσα στα άτομα σιδήρου και άνθρακα του χάλυβα, και το αποτέλεσμα είναι να σκληραίνει το μέταλο στην επιφάνειά του. Όχι ότι αυτό έχει σχέση με αυτά που ρωτάει ο φίλος, αλλά μια και το αναφέραμε για πλάκα, ε, ιδού και το σοβαρό.
×
×
  • Create New...