Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/05/2023 in all areas

  1. 2 points
    Ξεκινώ με το προφανές: τα θερμά μου συλλυπητήρια για το μπαμπά σου. Να τον θυμάσαι χαμογελαστό, να του μιλάς που και που, όταν το έχεις ανάγκη. Είσαι η παρακαταθήκη του στον κόσμο μας. Και αυτό είναι αρκετό για να του χαμογελάς. φιλε κσινο τι εγραψες???εισαι καλος ανθρωπος φιλε με αγγιξε πολυ μιας και εγω εχασα προσφατα τον δικο μου
  2. 2 points
    Καμία σχέση με μοτό, αλλά να και κάτι που δεν βλέπεις συχνά στην δουλειά. Lamborghini Huracan, McLaren 720s...η δε McLaren προσφέρεται στην προνομιακή τιμή των 400.000€ κούτα...για λίγους και εκλεκτούς δηλαδή. Δεν βλέπω ποτέ τέτοια στον δρόμο...μάλλον δεν βγήκανε καλά!
  3. 2 points
    Δεν νομίζω να θελήσει άνοιγμα στα κάρτερ, αλλά μια ερώτηση σε κάποιον μηχανικό που εμπιστεύεσαι δεν θα ήτανε άσχημη. Πάντως στα 55 x 55.5, το μοτέρ θα ανέβει απλά στα 132 κυβικά (131.8 για την ακρίβεια). Δεν νομίζω πως θα έχει κάποια ουσιαστική διαφορά, οπότε μήπως καλύτερα να κρατήσεις τα λεφτά σου για κάτι άλλο; Εγώ στην θέση σου, θα το κρατούσα ως έχει το κυλινδροπίστονο και απλά θα έπαιζα με ένα μεγαλύτερο καρμπ (22-24) και κάνα εκκεντροφοράκι. Ή ακόμα καλύτερα, ρίξε σε καλά λάστιχα και αναρτήσεις. Εκεί χωλαίνουν τα παπιά κυρίως.
  4. 2 points
    Φωτογραφίες από τις πρόσφατες διακοπές μου στην Λάρισα! https://postimg.cc/gallery/WpXfZRP
  5. 1 point
    να εισαι παντα καλα φιλε ευγε
  6. 1 point
    ΤΖΟ!! https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/334226881-kawasaki-z-400 https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/36723554-honda-cb-500 https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/333581230-honda-cbx-500 https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/333569101-honda-cb-500 https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/332085693-honda-cbf-500 https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/325728280-honda-cb-500 https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/332918312-honda-cbf-500
  7. 1 point
    Αντρίκο, τα θερμά μου συλλυπητήρια. Είναι μεγάλη απώλεια οι Πατεράδες, το ξέρω από πρώτο χέρι. Δεν είναι αν είμαι καλός άνθρωπος ρε Αντρίκο Απλή λογική και λόγια καρδιάς... Μη χάσουμε ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Τι θα μείνει μετά άλλωστε?
  8. 1 point
    Καλησπέρα, τα τελευταία χρόνια ζούσα στη Γερμανία, όπου αγόρασα μια μηχανή. Επέστρεψα πρόσφατα στην Ελλάδα και θα ήθελα την εκτελωνίσω μόνος μου. Η μηχανή έχει ήδη γερμανικές πινακίδες και βρίσκεται λιγότερο από 6 μήνες σε ελληνικό έδαφος. Βρήκα ένα παλαιότερο post του ταξιδευτή όπου περιγράφεται συνοπτικά ποια είναι τα βήματα για τον εκτελωνισμό. Η διαδικασία αυτή γίνεται πλέον μέσω του icisnet αλλά παραμένει πολύπλοκη. Θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει με τη συμπλήρωση της ΔΑΟ και της ειδικής δήλωσης; Στόχος μου είναι να μαζέψω αρκετές πληροφορίες ώστε να συντάξω έναν οδηγό εκτελωνισμού οχημάτων. Ευχαριστώ
  9. 1 point
    Σε ευχαριστώ αλήθεια, ήδη έμαθα αρκετά, ειλικρινά ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!! Να σαι καλά και πάντα ασφαλής!!! Το καβασάκι μου αρέσει να σου πω την αλήθεια, το χαλβαδιαζω και αυτό αρκετό καιρό. Το μτ για κάποιον λόγο έχω ακουσει ότι το βράδυ τα φωτα του είναι απαίσια, σε βλέπεις σχεδόν Τπτα σε δρόμους χωρίς φωτα, δε ξέρω αν ισχύει. Το χόντα το συγκεκριμένο θα το ψαξω, δεν το γνωρίζω πολύ καλά. Ελπιζω να βρω κάτι αξιόλογο γιατί τα φοβάμαι λίγο τα μεταχειρισμένα, δε ξέρω…πες το κόλλημα. Σαν αναβάτρια για πρωτη φορά πιστεύεις σε ποσο καιρό θα θελήσω να την αλλάξω την cb500r? Δεδομένου ότι οκ, την παίρνω για να μάθω σταδιακά και να μην της πιω το αίμα από τον πρώτο χρόνο.
  10. 1 point
    Ξεκινώ με το προφανές: τα θερμά μου συλλυπητήρια για το μπαμπά σου. Να τον θυμάσαι χαμογελαστό, να του μιλάς που και που, όταν το έχεις ανάγκη. Είσαι η παρακαταθήκη του στον κόσμο μας. Και αυτό είναι αρκετό για να του χαμογελάς. Εδώ θα είμαι. Τόσο εγώ, όσο και τα υπόλοιπα παιδιά. Θα βοηθήσουμε όσο είναι εφικτό. Η ανασφάλεια που ένιωθες λόγω σταθερών πλαστικών, είναι απολύτως λογική. Και θα εξαφανιστεί με τον καιρό. Μη κλειδώνεις εκεί το βλέμμα σου και αγχώνεσαι αδίκως. Σαφώς μια naked μοτοσυκλέτα θα είναι καλύτερη επιλογή για σένα, τόσο λόγω μικρότερου (θεωρητικά) βάρους, όσο και οικονομικότερης χρήσης κ συντήρησης (αλλά και ξαφνικών συμβάντων, που ευχόμαστε να μη γίνουν). Όταν δε με το καλό ανέβεις στο απελευθερωμένο δίπλωμα, η diversion του μπαμπά θα σε περιμένει να δεθείς μαζί της. Να τη βάζεις μπροστά ανά 10ήμερο, βάλε και έναν φορτιστή/συντηρητή της μπαταρίας της. Σκέπασέ την και καθάριζέ την που και που. Μια φορά το μήνα, να βάζεις λίγα λίτρα 100άρα βενζίνη, να επανέρχονται τα χαμένα οκτάνια της βενζίνης που έχει ήδη στο ρεζερβουάρ της. Αν κοντά στο σπίτι σου υπάρχει η αλάνα που μας είπες, με ΠΟΛΛΗ προσοχή, κάνε λίγες στροφές εκεί να δουλεύει όλο το πακέτο. Αναμένουμε αγγελίες προς έλεγχο!!
  11. 1 point
    Προσωπικά δε θα πήγαινα σε καινούριο. Θα κοιτούσα σε καθαρό μεταχειρισμένο. Επειδή θα έπαιρνα το 95% της απόλαυσης, με το 70% των χρημάτων και πολύ λιγότερο άγχος μπροστά στην (στατιστικά πολύ πιθανή) χαζοπτώση που μάλλον θα συμβεί (σχεδόν) στατικά. Επένδυσε λιγότερα τώρα στο όχημα, ξεθάρρεψε στην κίνηση και τα ταξιδάκια σου, κάνε και κάποια σχολή ασφαλούς οδήγησης (πχ Χούντρα, riding school) που θα εκτοξεύσει την ποιότητα των χαρακτηριστικών της οδήγησής σου. Εξαιρετική επένδυση για τα χέρια και την ψυχολογία σου και θα σε ακολουθεί πάντα! Και προφανώς εδώ θα είμαστε, να βοηθήσουμε σε ό,τι χρειαστείς
  12. 1 point
    Καλώς σας βρήκα!!! ΟΟΟ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ήταν ότι καλύτερο έχω ακουσει (μοτοσυκλετιστικη ζωή) Δεν έχω θέμα όσον αφορά τα χρήματα. Το καινούριο μοντέλο του 23 έλεγα να παρω, για να μου μείνει κιόλας κάποια χρόνια και μετά να πάω σε κάτι πιο μεγάλο. ωστόσο θα κοιτάξω το σάιτ, σε ευχαριστώ!!!
  13. 1 point
    Το 500cc ήταν για να αναφερθώ στο μοντέλο που σκέφτομαι να αγοράσω. γιατι πολλοί μου λένε να παω σε Yamaha R3 ή Kawasaki ninja 250cc. Δεν υπάρχουν μανιτάρια που σε περίπτωση αν πέσει κάτω η μηχανή (ελπίζω να μη συμβεί) να την καλύπτουν πλήρως; οταν έδινα δίπλωμα η μηχανή της σχολής μου έπεσε μια φορά και αυτό στην αρχή όταν πήγα να σταματήσω πάτησα σε κάτι χαλίκια και γλίστρησα. Το φοβάμαι αρκετά είναι η αλήθεια, αλλά έλεγα ότι τα μανιτάρια θα τη σώσουν! επισης, δε μπορώ να βρω κάτι αξιόλογο σε μεταχειρισμένο. Καταδίκασες, όταν από μια απλή έκφραση τέρμα χύμα χωρίς αναφορές σε ιπποδύναμη και τα σχετικά έβγαλες το συμπέρασμα μάθε να είσαι σωστός ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ. Δε ξέρεις τπτα για τη ζωή μου, δε μπορείς να το λες αυτό και να τσουβαλιάζεις. Mevermind, δε θα ασχοληθώ άλλο με αυτό το θέμα, αλλά όπως απαιτείς και εσύ από εμένα να μην είμαι αντιδραστική έτσι και εσυ να μη προτρέχεις, να ρωτας πριν βγάλεις συμπεράσματα και να μη καταλήγεις σε λανθασμένα που θιγούν τον άλλον τον οποίο δεν ξέρεις κιόλας καν!!!
  14. 1 point
    Ειναι της ιδια φιλοσοφιας με μια sport μηχανη ομως, δεν ειναι αμαξια για μετακινηση αλλα για ψυχαγωγια. Αρα τα αγαπαμε και αυτα, ασχετως των 400000 έουρως
  15. 1 point
    Φωτογραφίες από την χθεσινή μου εκδρομή στους Αγίους Αποστόλους! https://postimg.cc/gallery/7YY3JWv
  16. 1 point
    Ωραία να θέσω τότε και το Bmw f650gs σαν εναλλακτική? Μιλαω για αυτό με τα 800 κυβικα
  17. 1 point
    Ίσα-ίσα, θα το χαρακτήριζα "υπο-ανάλυση". Μπορείς να βάλεις καμιά φωτογραφία να έχουμε εικόνα;
  18. 1 point
    Ανοιγμα καρτερ στα 61ή 62, αλλαγη χιτονιου με εσωτερικη διαμετρο 56 και παχος χιτονιου 2 εως 2,5mm ωστε να χωραει στα καρτερ, αν το συνδιασεις με εκκεντροφορο και παραπανω καυσιμο θα δεις αρκετη διαφορα, απο μονα τους τα λιγα κυβικα παραπανω δεν θα σου δωσουν σχεδον τιποτα, αν κανεις μια συνολικη βελτιωση τοτε προχωρα το, οι μισες δουλειες δεν φερνουν αποτελεσμα.
  19. 1 point
    Θες να γελάσεις; Σε αυτήν εδώ την εικόνα σου μου πέταξε προειδοποίηση μήπως είμαι ανήλικος και δεν κάνει να την δω, και επιβεβαίωσα ότι είναι πάνω από 18 για να την ανοίξει. This post may contain erotic or adult imagery. By continuing, you acknowledge that you are 18+ years of age. No, Take me back Yes, I'm over 18 Ρε συ, βάζε απευθείας τις φωτό, σκέτο image link δλδ, να μην ανοίγουμε λινκς. Στο ίδιο που τις ανεβάζεις, δεν αλλάζεις host, αντί όμως να ποστάρεις το λινκ με όλη την σελίδα, ποστάρεις το λινκ για την ΣΚΕΤΗ εικόνα. Ωραία δουλειά έχεις κάνει, σαν καινούριο το έκανες. Πάντα έτσι να το διατηρείς
  20. 1 point
    Ξεθαματακι Τα χιλιομετρα που κανω ειναι πλεον πολυ λιγα,σε φαση ουτε 3k ανα ετος και αυτα μονο σε καμμια εκδρομουλα (μονοκαβαλο) χωρις εθνικες και 200αρες. Ελεγα να παω σε ενα κλικ πιο sticky λαστιχο μετα τα πολυ καλα s22 που φοραω και εχω ηδη 3 σετ. Ειμαι μεταξυ των ΤΤ και rs11. Θα ηθελα να δοκιμασω το rs11 μιας και ειναι πιο καινουργιο κ πιθανων βελτιωμενο σε σχεση με το ΤΤ που ηδη μετραει 5 χρονια στην πλατη του.
  21. 1 point
    Μπα θα αργησω λίγο καθότι περιμένω να πάρω ημερομηνία για δικάσιμο. Οι υλικές ζημιές θα αποζημιωθούν μαζί με την αστική μου αποζημίωση. Και έπεσαν και εκλογές τώρα οπότε λίγο αναμονή. Βασικα έχω αποφασίσει να μην θυμαμαι οτι περιμένω να πάρω λεφτά και όποτε έρθουν. Εχει αναλάβει δικηγόρος δεν ασχολούμαι καθόλου εγω
  22. 1 point
    το Bmw f650 Scarver 20ετίας που αγόρασα, είχε Bridge BT 016 pro. Παράπονο δεν είχα κανένα, παρά μόνο την διάρκεια ζωής. Το μηχανάκι 50 άλογα έχει και ζήτημα να χρησιμοποιώ τα 40, εθνική δεν πατάω, παρόλα αυτά στα 9.000χλμ εξαντλήθηκε το πίσω. Πέρασα σε BRIDGESTONE T32 με την προσμονή να μου δώσει σε 2 χρόνια 15-20,000 χλμ. θα δείξει. με τα πρώτα βήματα, είδα απροβλημάτιστη συμπεριφορά. καλή στροφή, πλαγιάζει ομαλά, γοργά και εύθυμα. Από στεγνό σε υγρό (Πήλιο) κανένα πρόβλημα. Σε βροχή όπου όπως και νάχει πάω φυλαγμένα εμπνέει εμπιστοσύνη! Καλό στο φρένο, δύσκολο να ανοίξει το ABS. Μαζί με τα λάστιχα, άλλαξα και αμορτισερ και λάδια μπροστά, τα χλμ του μηχανακίου είναι 97,000 αφού! μ' άρεσαν και χαλάλι τα 330€! θα επανέλθω σε βάθος χρόνου!
  23. 1 point
    Να υποψιαστώ, πως το συγκεκριμένο σετ το βρήκες κάπου στα 40-50€ από το DragParts. Αυτά τα καρμπ είναι φασόν της ίδιας κινέζικης βιοτεχνίας, που απλά τα παίρνει η χ-ψ μάρκα (πχ OKO, UMA κλπ) και απλά αλλάζουν χρωματισμούς και λογότυπα. Κανένα ιμιτασιόν καρμπ δεν θα δουλέψει το ίδιο σωστά με το αντίστοιχο γνήσιο. Υπάρχει και μια μικρή περίπτωση να το βάλεις πάνω και να μην θελήσει σχεδόν τίποτα, να δουλέψει με το καλημέρα δηλαδή. Απλά ανέφερα το ΡΕ24 γιατί το έχω στο δικό μου και δουλεύει οκ. Προς ενημέρωση σου πάντως, είχα δανειστεί ένα γνήσιο ΡΕ22 για μερικές μέρες από ένα φίλο και ήτανε πολύ καλύτερο και σε ποιότητα και σε απόδοση, και ας ήτανε 2mm μικρότερο από το ιμιτασιόν ΡΕ24 μου. Απλά δεν σου προτείνω τύπου PWK προσωπικά...
  24. 1 point
    Καλημέρα. Σε εργοστασιακό 125 το 22αρι πιστεύω είναι το καλύτερο, άντε το πολύ 24. Το 26 θα είναι μεγάλο θα είναι μεγάλο για μαμά 125. Και επειδή είχα δυο ΟΚΟ, δεν θα στα πρότεινα. Σε 24αρι κοίτα για Keihin PE24. Κλασσικό 4Τ, μηχανικό καρμπυρατεράκι...ιμιτασιόν το βρίσκεις κάπου στα 40-50€ αν θυμάμαι καλά, ίσως και λίγο πιο κάτω από ΟΚΟ. Ρυθμίζει σχετικά οκ (τα OKO θα σου βγάλουν την πίστη σε ρελαντί και χαμηλές), ομαλό γκαζάκι στον δρόμο. Και αν σε παίρνει η τσέπη σου, υπάρχει και το γνήσιο... https://www.motorec.gr/product.php?subcat_id=208&cat_id=25&product_id=12944 ...το οποίο σαφώς είναι πολύ πολύ καλύτερο. Αν πας για το ιμιτασιόν ΡΕ24, τα δυο ακροφύσια που έχει στα πλάγια θα τα ενώσεις με ένα λεπτό σωληνάκι. Δεν έχει λεβιέ τσοκ όπως το ΟΚΟ, έχει μόνο υποδοχή για ντίζα. Τέλος, το κυρίως ζιγκλέρ του είναι #142, το οποίο είναι γελοιοδώς τεράστιο για 125, θα το αλλάξεις με #115. Μικρό ζιγκλέρ και βίδα μείγματος δεν τα πειράζεις, θέση βελόνας αφήνεις ως έχει. Αυτά.
  25. 1 point
    Η απύθμενη γνωσιακή βάση του MyBike (γι'αυτό φόρουμ και μόνο φόρουμ ρεεε, όχι Facebook και αηδίες) έχει ήδη απάντηση ΚΑΙ σε αυτό. Εδώ είσαι: Η δική μου πρόταση είναι να φτιάξεις έναν ωραίο διπλό καφέ αύριο το μεσημέρι και να το διαβάσεις ΟΛΟ το thread, πρόκειται περί ιντερνετικού χρυσωρυχείου, mining before it was cool
  26. 1 point
    update. η μηχανη αφου μαζευτηκαν σιγα σιγα τα ανταλλακτικα (καποια υπηρχαν στοκ καποια απο ιταλια και το ψυγειο εγινε χειροποιητο) ειναι σχεδον ετοιμη. φυσικα το κοστος αρκετο σε σχεση με το μεγεθος της ζημιας εφτασα σχεδον χιλιαρικο. (ψυγειο - μανετα συμπλεκτη- λεβιες συμπλεκτη - βερντιλατερ - και ενα κολαρο συν βαψιμο τεποζιτο ) εγω αναμενω να μαζεψω και τα τιμολογια για να τα προσκομισω ολα μαζι προκειμενου να δουμε τι θα γινει και με την δικη μου αποζημιωση. οσον αφορα το ποδι ειμαι σχετικα καλυτερα , το περπαταω αλλα δε μπορω να το λυγισω γιατι ποναει και γενικα εχω κατι σουβλιες που και που. απο βδομαδα θα παω για επανεξεταση . δεν εχω ασχοληθει ακομα με αγορες νεων πραγματων γιατι και το κοστος της μηχανης και οτι δεν παω για δουλεια εχει ενα αρνητικο αποτελεσμα στη τσεπη μου.ααχχχχααχχ Πιστευω να ξεμπεδεψω με τις ασφαλιστικες μεχρι το καλοκαιρι και να μην τραβηξει πολυ.
  27. 1 point
    Μαθητές του Ευκλείδη πίνουν καφέ στην Τούμπα, Θεσσαλονίκη 1993.
  28. 1 point
    Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 του 2021; Δεκατεσσερα ολόκληρα χρόνια μετά και ακόμα άνθρωποι βρίσκουν χρόνο και όρεξη να διαβάσουν τις αράδες μου; Χαθήκαμε ρε φιλαράκι Αντώνη, ζωή ολόκληρη πέρασε θαρρείς από «τότε»... Νομιζω ότι είναι καιρός να ξανασυναντηθούμε εδω στα γνώριμα μέρη...
  29. 1 point
    Hello guys ειχα προσπαθησει να αρχισω motovlog το καλοκαιρι αλλα επειδη δεν ημουν ικανοποιημενος απο τον ηχο μετα απο πολλες προσπαθειες το αφησα. Ομως επειδη βλεπω οτι υπαρχει ενδιαφερον θα αρχισω να ποσταρω τα διαφορα που τραβηξα, ακομα και αν εχουν θεματακια σε σημεια. Νομιζω εχουν καποια αξια. Σε μερικες ωρες θα ποσταρω καινουργιο αλλα εδω ειναι αυτο που ανεβασα πριν 3 μερες. Οποιος γουσταρει ας κανει μια εγγραφη. Thanks!
  30. 1 point
    Εντάξει, έσπασα λίγο στα γέλια.
  31. 1 point
    Βόλτα στην Πάρνηθα σήμερα! https://postimg.cc/gallery/8T2jZSQ αυτό είναι το σωστό link!
  32. 1 point
    Βόλτα στην Πάρνηθα σήμερα https://postimg.cc/gallery/4c7yfjD
  33. 1 point
    φιλε το ειχε φιλος και ειχε παρομοιο προβλημα δεν ειναι καδενα ειναι κατι αλλο 80 ευρω θεμα ειναι θα σου στειλω αυριο τι ακριβως ειναι θα τον βρω το βραδυ
  34. 0 points
    Μετά από 12 χρόνια που οδηγώ μηχανή έζησα κι εγώ την τραυματική εμπειρία του τροχαίου. Ήταν Κυριακή και ειχε ωραία μέρα. Λεω δε παω μια βόλτα με την μηχανή. Καθώς προχώραγα όμορφα κι ωραία και η βόλτα έφτανε στο τέλος της ένας παππούς 90 χρόνων αποφάσισε να κάνει αναστροφή από το αντίθετο ρεύμα, για να εισέλθει στο δικό μου. Αποτέλεσμα να με εμβολίσει. Εγω τραβήχτηκα όσο πιο δεξιά μπορούσα μέχρι που δεν είχε άλλο δεξιά ο δρόμος. Εγω ευτυχώς αφού πέρασα πάνω από το καπό του τη γλίτωσα με ένα σπάσιμο στο δάκτυλο του ποδιού και με κάτι κακώσεις στα δάκτυλα των ποδιών γενικά. Ευτυχώς δεν έτρεχα, φόραγα κρανος μπουφαν παντελόνι μπότες γάντια. Μπουφαν και κρανος άχρηστα πλέον. Η μηχανη προς μεγάλη μου έκπληξη την γλίτωσε με σχετικά μικρές ζημιές καθώς δεν χτύπησα με την ρόδα στο αμαξι του αλλά με την πλαϊνή μου αριστερή πλευρά. Σίγουρα ψυγειο και κατι πλαστικά από τα αριστερά και μανετα ταχυτητων και συμπλεκτη. Φανάρι προφυλακτηρες αντίβαρα καθρέπτες είναι άθικτα ευτυχώς. Ο παππούς λεει δε με είδε ποτέ. Πως να με δει 90 χρόνων. Τουλάχιστον παραδέχτηκε ότι φταίει και δε το γύρισε στο τρελό. Ευτυχως ηρθε και τροχαια έφτιαξε σχεδιάγραμμα κλπ. Υ. Γ Παιδιά φορατε όλο τον εξοπλισμό έστω και για τσίχλες μέχρι το περίπτερο. Σώζει ζωές. Και φυσικά μη τζιγκουνευεστε λεφτά και αγοράζετε κινεζοκρανοι. Υ. Γ 1 Ήθελα να ξερα ποιος ανανεώνει διπλωματα σε 90 χρόνων ανθρώπους. Υ. Γ 2 Ευελπιστώ να παρω καμια αποζημίωση γιατι μόνο ο εξοπλισμός μου φτάνει χιλιάρικο και περνάει. Υ. Γ 3 Ήθελα να ήξερα ποιος ήταν ο εξυπνος που μου έβγαλε το κράνος όταν έπεσα και μου εβαλε μαξιλάρι στον αυχενα.
×
×
  • Create New...