Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 16/09/2021 in all areas

  1. 11 points
  2. 10 points
    Οδήγησα το νέο Aprilia RS660 και αυτή είναι η εντύπωση που μου άφησε. Διαβάστε, απολαύστε. https://bit.ly/2XxBCxk
  3. 7 points
    Φροντίδα και προδερμ για την μπροστινή δαγκάνα σήμερα, ανάθεμα κι αν είχε καθαριστεί ποτέ
  4. 7 points
    @crussifier Έπεσες πάρα πολύ κοντά, δεν είναι Λουκέρνη, είναι ένα χωριουδάκι καμιά ώρα μακριά που λέγεται Wangen an den Aare. Αν τύχει να πας καλοκαίρι στην Λουκέρνη, στολίζουν τις γέφυρες με λουλούδια και είναι κουκλιστικες. Δυστυχώς χειμώνα τα χρωματα είναι μουντά, αλλά με λιακάδα το νερό εκεί είναι καταγάλανο. Ήμουν σήμερα στην λίμνη της Λουκερνης και τα χρώματα ήταν παραμύθι
  5. 6 points
  6. 6 points
    Ο δρόμος κάτω από το χιονοδρομικό στις Αγριόλευκες. Πρόσφατα τον φτιάξανε με καινούρια άσφαλτο.
  7. 5 points
    Τις βραδυνές επισκέψεις μεταφορικής εταιρίας
  8. 5 points
    Έχουν καλύτερες γέφυρες από το Ρίο - Αντίρριο, γι' αυτό και βρέθηκα εδώ Πέραν της (κακής!) πλάκας, αν και δεν το περιμένει κανείς, η Ελβετία έχει μπόλικη βιομηχανία και όχι μόνο σε ωρολογοποιία / φαρμακευτικές. Μηχανολόγος Μηχανικός εγώ, οπότε μετά από περιπλανήσεις κατέληξα να δουλεύω σε μια κωμόπολη εδώ πέρα. Στα των εκδρομών, για ολιγοήμερη επίσκεψη αξίζει και η Thun, η οποία παραμένει άγνωστη, σε αντίθεση με την Τούνη Λίμνη, βουνό, κάστρο, ποτάμι, έχει απ' όλα. Αν ξαναβρεθείς στην περιοχή, την προτείνω ως προορισμό.
  9. 4 points
  10. 4 points
    Οοοοχιιιιιιι.... Ρε συ, ούτε εγώ δεν τα λέω αυτά.
  11. 4 points
    Στη θέση σου, θα πήγαινα στο Ζ300. Χωρίς καμία απολύτως 2η σκέψη. Καλύτερο μηχανάκι, σαφώς. Τόσο μηχανολογικά όσο και ποιοτικά. Ο ψεκασμός του θα δουλεύει παντού σωστά, τα ηλεκτρικά του το ίδιο. Και μετά από λίγα χρόνια που θα θέλεις να το δώσεις, θα πουληθεί δραματικά ευκολότερα.
  12. 3 points
    Πάντως, το να πεις "φεύγω από Αθήνα και πάω βολίδα για αγριάδες στην Πίνδο" εμένα μου λέει Tenere 700 και KTM 790/890. Οι ως τώρα προτάσεις είναι εξαιρετικές αλλά δεν έχουν το ταξίδι. Νομίζω αναγκαστικά πρέπει κάπου να κόψεις. Θα "κόψεις" από το budget; Θα κόψεις από τις εκτός δρόμου δυνατότητες; Ή θα κόψεις από την άνεση ταξιδιού; Αμφιβάλλω αν μπορείς να έχεις και τα 3
  13. 3 points
    Το φράγμα Παναγιώτικο από ψηλά Είναι κρυμμένο ανάμεσα στο Νεοχώρι και τις Μηλιές, δεν φαίνεται από κανένα σημείο του δρόμου και μόνο από χωματόδρομο μπορείς να φτάσεις εκεί. Η κατασκευή ξεκίνησε το 1999 και ολοκληρώθηκε το 2004.
  14. 3 points
    σε super tenere φιλου παντως που του εκανε ακριβως το ιδιο προσφατα,ειχε απλα ξεβιδωθει το μπροστα γραναζι. ξεκινηστε απο τα πιο απλα πρωτα και μετα φερνετε την καταστροφη.
  15. 3 points
    Το φίλτρο παρήχθη 10 Οκτ. 2020. Και δεν παθαινει τίποτα, όσα χρόνια κι αν μεινει αχρησιμοποίητο.
  16. 3 points
    Παρηγγειλα διακοπτη βεντιλατερ επιτελους για το 640!
  17. 3 points
    Αν έφτασε σε σημείο να έλιωσε το τακάκι, πρέπει να το λύσεις όλο, να βγάλεις το κυλινδράκι, να το καθαρίσεις, να βάλεις καινούργιες τσιμούχες, προφανώς τακάκια και να ελέγξεις τη δισκόπλακα για στρέβλωση. Edit: Εννοείται και καινούργια υγρά φρένων. Καλημέρα!
  18. 3 points
  19. 3 points
    Update: το θέμα του κάρτερ έχει λυθεί εδώ και καιρό. Μου έφτιαξε νέο σπείρωμα και μπήκε μια λίγο μεγαλύτερη τάπα. Πλέον ξέρω τον τρόπο... Σε άλλα νέα... Σήμερα το κοντέρ έφτασε τα 100.000... Από το 2016 μέχρι σήμερα έχω κάνει ουσιαστικά 90.400χλμ...
  20. 3 points
    Αχ, έψαχνα ένα τέτοιο thread να βγάλω τον πόνο μου. Λοιπόν! Ένα χρόνο με το Babydero, ήρθε ώρα να πούμε τα εξής... Στα Θετικά: Ψηλή θέση οδήγησης Honda *Θα επανέλθω.* Δικύλινδρο (αν και για κάποιους θα είναι μειονέκτημα) Πολυθρόνα κάθισμα Κάποια κομμάτια από το Transalp 650/600 κάνουν στο 125 Ταξιδιάρικο, όσο πάει δηλαδή για ένα 125 Είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι για να ξεκινήσεις πάνω σε δίκυκλο. Προσωπικά, δεν μπορούσα με τίποτα να πάρω Παπί ή Σκούτερ. Βέβαια, αν έχεις Α2 ή Α δεν το αγγίζεις το μικρό το βαραντέρο και πας για κάτι καλύτερο εξαρχής. Εγώ που ξεκίνησα και κόλλησα με το Α1, δεν είχα και κάτι καλύτερο για αυτά που ήθελα. Στα Αρνητικά: Βαρύ, πολύ βαρύ για 125. Δικύλινδρο (αν και για κάποιους θα είναι πλεονέκτημα!) Απαρχαιωμένο Δυσκολία σε εύρεση ανταλλακτικών FI XL125V δεν θα βρεις ΠΟΤΕ στην Ελλάδα Δεν έχει δείκτη βενζίνης (Παλεύεται.) Βέβαια, ένα μηχανάκι που υγρό ζυγίζει 168/172 κιλά και έχει έναν δικύλινδρο κινητήρα από 62 κυβικά/κύλινδρο, ΔΕΝ έχει και πολύ γκάζι, αλλά ούτε και μπορείς να το πολυζορίσεις. Με 110 τελική, ακούγεται σαν παπί που βαράς κόφτη 24/7. Βάλτο μαζί με την κατανάλωση του (με 17.5 Λίτρα ντεπόζιτο μεν) σου βγάζει 280χλμ πριν χρειαστείς γέμισμα, χωρίς την ρεζέρβα. Περίπου 25 ευρώ δηλαδή, που μιλάμε ξανά για ένα 125 κυβικά μηχανάκι. Στο θέμα Απαρχαιωμένο, εννοώ ότι ίσως υπάρχουν και καλύτερα για να ξεκινήσεις. Η δυσκολία στα ανταλλακτικά είναι μάστιγα, καθώς το παραμικρό να πάθεις, θα βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη (Πίσω αναβατήρες μου ζήτησε 40 ευρώ, ενώ πήγα και του έβαλα από Astrea με 8.) Εν κατακλείδι, είναι ένα σκυλί γερό που το μόνο που το κρατάει πίσω είναι ο κινητήρας του. Νομίζω (τα νομίσματα στην τράπεζα...) εάν έβγαινε σε 250/300 κυβικά, θα ήταν ένας μικρός Βασιλιάς στα κυβικά του. Ίσως σε ένα άλλο σύμπαν... Όταν ανέφερα ότι θα επανέρθω στο θέμα Χόντα είναι ότι έχει αντέξει αρκετό σκληρό έρωτα αυτό το μηχανάκι... Το ανέβασα Λυκαβηττό μια μέρα, Δικάβαλο, στους 35 Βαθμούς, Καλοκαίρι με καύσωνα χωρίς σταγόνα λάδι. Εφόσον άνοιξα τον κινητήρα μια εβδομάδα μετά, έχοντας καταλάβει τι βλακεία έκανα, προς έκπληξη μου, όλα ήταν κομπλέ. Ελατήρια ήταν εντάξει, Πιστόνια μια χαρά, απλά το λάδι είχε γίνει ποιο μαύρο και από αργό πετρέλαιο... Specifications! Κινητήρας: 124cc, V-Twin, Υδρόψυκτος, Πεντατάχυτος. Ίπποι: 15HP στις 11000RPM (12χιλ πέφτει κόφτης... Φαντάσου.) Τελική: 110 χλμ/ώρα (120 με ευνοϊκό τυφώνα...) Βάρος: 170 Κιλά. Ντεπόζιτο: 17.5Λ (2.5Λ Ρεζέρβα) Αυτά έχω από το βιβλίο... Που έχω σώσει περίπου. Ότι παραπάνω να βρω, είναι σε άθλια κατάσταση ή είναι από περίεργες πηγές.
  21. 3 points
    Αντίο Sir Clive Sinclair. Εγώ, θα σε θυμάμαι όσο ζω ως πραγματικά σπουδαίο άνθρωπο, ως αυτός που εξαιτίας του, βρήκα ενδιαφέρον, τρόπο σκέψης και ενασχόληση με κάτι που ήθελε ορθολογική σκέψη, στην εφηβεία μου. Ήσουν για εμένα, εκθετικά πιο σημαντική παιδεία, από όλο το εκπαιδευτικό σύστημα μαζί. Πριν από εσένα οι υπολογιστές ήταν κάτι ντουλάπια με φωτάκια που αναβόσβηναν στις σειρές-ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Μετά από εσένα, οι υπολογιστές ήταν κάτι που είχε ο καθένας στο σπίτι του, και μπορούσες να το προγραμματίσεις, να μάθεις πως δουλεύει, να παίξεις παιχνίδια ή να τρέξεις προγράμματα. Μάθαμε τον Ζ80Α (και γράψαμε και κώδικα για αυτόν) , την ULA και το TV Modulator, ενώ ακόμα αναγνωρίζουμε ηχητικά το header και το κυρίως μέρος, σε ένα αρχείο που φορτώνει από κασέτα. Ολοι οι ΖΧ80, ΖΧ81, ZX Spectrum, οι QL και τα C5 θα εκτελέσουν 1 λεπτού HALT. Και μετά θα συνεχίσουν βουβοί να λειτουργούν, χωρίς τον πατέρα τους και δημιουργό τους. https://www.theguardian.com/technology/2021/sep/16/home-computing-pioneer-sir-clive-sinclair-dies-aged-81
  22. 3 points
    Μαγική εικόνα: Πόσα υπάκουα γαϊδουράκια βλέπετε στη φωτογραφία;
  23. 2 points
    Το CCM δε μου αρεσει σαν εντουρο. Προτιμω το drz, λογο μοχλικου και μικροτερου μεταξονιου. Που ειναι ηδη λιγο γουρουνι για εντουρο, ακομα και το Ε. Σιγουρα δε σε περνει για 2 μηχανακια; Γιατι δεν κοιτας κατι σε 125 2χρονο για αρχη (ακομα και καποιο dt, wre πχ), που εχει χαμηλα εξοδα για τελη-ασφαλειες? Εχε επισης κατα νου οτι μηχανακι που το πας για εντουρο, να το εχεις και για καθημερινο, εχει εναν Α κινδυνο να ξεμεινεις απο οχημα η να εχεις ενα οχημα-παρταλι για καθε μερα. Απο απλα στραβωσε το τιμονι, εσπασε λεβιες, πλαστικο κτλ. ειτε απο πιο χοντρα πχ σε βολτα με συμφορουμιτη, του εσπασε το κεντρο του μπροστινου τροχου, εμενα ραγισε το στεφανι και τρυπουσε σαμπρελα, εσπασα καπακι καρτερ κτλ.
  24. 2 points
    Θα κρατήσεις πατημένο το μπροστα και το πίσω φρένο ταυτόχρονα και θα ανοίξεις και θα κλείσεις 3 φορές τον κεντρικό διακόπτη, αυτό θα κάνει reset και το μηχανάκι θα είναι έτοιμο.
  25. 2 points
    Στο δικό μου που έκανα διπλή χρήση, για το βουνο είχα τα μαμα 15/45 και για δρόμο 16/42, με 15/45 σε μοταρντ θα έκανε σούζα με ξερογκαζο και η 5η.
  26. 2 points
    Γεια σας και πάλι! Μόλις ολοκληρώθηκαν και οι διακοπές μου στο Μεσολόγγι και στο νομό Αιτωλοακαρνανίας! Σας στέλνω το φωτογραφικό αρχείο που δημιούργησα! https://postimg.cc/gallery/W0fWsHj
  27. 2 points
    Ελλίνοικως νοτ γειωρ ναίητοιβ λάνγκουατζ;
  28. 2 points
    Πολύ σωστά. Άρα θέλουμε συγκριτικό Tracer 7 , Tiger 660 και T-Roc 660
  29. 2 points
    Άλλο βασικό. Το πόσο κάνει αυτή η μηχανή σήμερα, δεν έχει καμία σημασία. Αν ήταν μια μηχανή καινούργια των 15.000 θα σου φαίνονταν κανονικό το ποσό δηλαδή; Σημασία έχει μόνο πόση δουλειά (ώρες) χρειάζονται.
  30. 2 points
    Δεν ειναι κατι δυσκολο να γινει, απλα θελει καποιος να ασχοληθει σοβαρα, δες το βιντεο μετα το 9:25 για να καταλαβεις πως μπορεις να κανεις τη μετατροπη.
  31. 2 points
    Δεν λυπήθηκαν κανέναν, απλά βλέπουν την μία ταινία πίσω απ'την άλλη που χρησιμοποιεί identity politics και virtue signaling να φλοπάρει.
  32. 2 points
    Είδα εχθές το No time to die, 2021 , imdb Υπόθεση: O James Bond έχει αποσυρθεί από την δράση του πράκτορα, και ζει αγαπημένα με την Madeleine, μέχρι που δέχεται επίθεση και υποψιάζιεται ότι η Madeleine τον πρόδωσε, οπότε και την παρατάει. 5 χρόνια μετά αναγκάζεται να επιστρέψει στην δράση, αρχικά βοηθώντας ανεπίσημα την CIA και στην συνέχεια κανονικά στην MI6, για να σταματήσει έναν παρανοικό κακό, που θέλει να εκδικηθεί την Spectre επειδή του σκότωσε την οικογένεια και την ανθρωπότητα στο σύνολο. Στην πορεία θα ανακαλύψει κάτι πολύ σημαντικό που δεν πρόλαβε να του πει η Madeleine. Διαβάστε άφοβα παρακάτω, δεν έχω spoilers, μόνο γενική περιγραφή, δεν λέω τι γίνεται στην ιστορία. Για αρχή, αυτό που φοβόντουσαν πολλοί να ξεμπερδεύουμε: Η ταινία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ woke. Ναι έχει γυναίκες πράκτορες, αλλά αυτές βοηθούν τον James Bond και δεν τον παραμερίζουν. Ο James Bond στην ταινία, ΔΕΝ υποβαθμίζεται, ΔΕΝ γυναικοποιείται, ΔΕΝ περνάει κάποια προπαγάνδα του πόσο κακοί-κουτοί-ανάξιοι είναι οι άνδρες, και γενικά δεν υπάρχει τίποτα από αυτήν την κατάρα του Hollywood τα τελευταία χρόνια. Τουναντίον, οι γυναίκες της ταινίας ΚΑΙ τον βοηθούν ΚΑΙ τον σέβονται ΚΑΙ τον συμπαθούν-αγαπούν. Καταπληκτικό τελείωμα της ιστορίας του James Bond στην ενσάρκωση του Daniel Craig, η οποία είχε το χαρακτηριστικό ότι κάθε ταινία συνέχιζε την ιστορία της προηγούμενης, σε αντίθεση με όλους τους προηγούμενους James Bond που κάθε ταινία ήταν ασυνεχής, και το πολύ πολύ να υπήρχε μια κάποια αναφορά σε προηγούμενες. Ο Daniel Craig James Bond, ολοκληρώνει στην ιστορία του στο No Time To Die. Τον είδαμε να ξεκινάει σαν πράκτορας 00 στο Casino Royal, να εκδικείται για την Vesper στο Quantum of Solace, να αντιμετωπίζει έναν πρώην πράκτορα με εκδικητικές τάσεις στο Skyfall και να αντιμετωπίζει τον μεγάλο εχθρό του Blofeld στο Spectre. Κάποιος εδώ μπορεί να πει, ότι σε καμία ταινία δεν τον είδαμε σαν κανονική αποστολή της υπηρεσίας του, όλο ιδιωτική του υπόθεση κυνηγάει, ή καινούριος είναι ή παλιός είναι, στην κυρίαρχη εποχή του και επί δουλειάς της υπηρεσίας του, δεν τον είδαμε ποτέ. Δεν μας πειράζει. Η ταινία είναι χορταστική, ωραία φωτογραφημένη-κινηματογραφημένη και με ωραίο ρυθμό που την πίνεις νεράκι παρά τα 160-τόσα λεπτά. Ούτε βαριέσαι, ούτε ζαλίζεσαι από υπερβολική δράση. Εκτός από αναφορές στα προηγούμενα Daniel Craig James Bond (λογικό αφού είναι συνέχεια η ιστορία), έχει μεγάλη αναφορά και μια κάποια ομοιότητα με το On Your Majesty's Secret Service. Μουσικά, δεν μου έκανε κάποια εντύπωση, δεν μου έμεινε κάποιο καινούριο μουσικό θέμα του Hans Zimmer. Κλασσικός Zimmer, αγχωτικά-απειλητικά ρυθμικά μπάσσα, χωρίς ιδιαίτερη μουσική, θα πρέπει όμως να το ξανακούσω μπας και προσέχοντας την ταινία, δεν πρόσεξα όσο έπρεπε την καινούρια μουσική. Εχει ενσωματώσει παλιότερα μουσικά θέματα, το λυπημένο θέμα της Vesper, το θέμα της Madeleine, το τραγούδι We have all the time in the World του Louis Armstrong από το On Your Majesty's Secret Service και το ίδιο ορχηστρικό θέμα του υπέρτατου John Barry καθώς επίσης και το ίδιο το κυρίως θέμα του John Barry από το On Your Majesty's Secret Service. Από αυτοκίνητα, υπάρχει μια υπέροχη αρχική σκηνή με την κλασσική DB5, αλλά κατά μεγάλη μου προσωπική ευχαρίστηση, βλέπουμε ΚΑΙ την Vantage V8 από το The Living Daylights στην μέση της ταινίας. Γενικά υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές σε προηγούμενες ταινίες. Nα πάτε να το δείτε οπωσδήποτΑ Και λίγο πιο προσωπικά. Ο James Bond πάντα ήταν για μένα ένας πολύ αγαπημένος κινηματογραφικός ήρωας, κατά κάποιο τρόπο πρότυπο ανδρός. Είναι ένας άνθρωπος ακέραιος, με σωστές αρχές, που πάντα παίρνει στα σοβαρά την αποστολή του, και την φέρνει σε πέρας αποτελεσματικά παίρνοντας τις ευθύνες πάνω του, ενώ είναι γνώστης των πραγμάτων, ορθολογικός, συστηματικός, ψύχραιμος και κυρίαρχος της κατάστασης, χωρίς όμως να ψωνίζεται ή να παίρνει τον ευατό του πολύ στα σοβαρά, είναι στωικός . Προσπαθώ κι εγώ στην ζωή μου να είμαι έτσι. Η πρώτη ταινία James Bond που είδα ήταν το For Your Eyes Only και ήξερα ότι θα μου αρέσει πολύ, πριν καν την δω, από όσα ήξερα για τον ήρωα. Είχα πάει με τον πατέρα μου, σε καλοκαιρινό σινεμά να δούμε κάποια άλλη ταινία, και στα προσεχώς για την επόμενη Τετάρτη βλέπουμε το trailer με τον Bond να πηδάει με τα σκι από τις στέγες των σαλέ στα τραπέζια, να λέει με αυτοπεποίθηση ''we are not dead yet'' ενώ κυνηγιέται με το Ντεσεβό στους δρόμους της Κέρκυρας, και όλα αυτά που κάνει ο Bond. Γυρνάει ο πατέρας μου χωρίς δεύτερη σκέψη και μου λέει ενθουσιωδώς ''αυτο θα έρθουμε να το δούμε οπωσδήποτε!''. Και αυτό ήταν, εκείνη την επόμενη Τετάρτη, μπήκα για πάντα στον κινηματογραφικό κόσμο του πράκτορα 007. Το No Time To Die μου άρεσε πολύ, αλλά φεύγοντας από την αίθουσα μου έμεινε μια γλυκόπικρη αίσθηση. Μέχρι τώρα όλοι οι ηθοποιοί που παίξαν τον James Bond ήταν μεγαλύτεροι ή πολύ μεγαλύτεροι σε ηλικία από εμένα, και ο ήρωας πάντα ήταν ένας ''μεγάλος κύριος'' από την ηλικία που τον έβλεπα εγώ. Κατά πάσα πιθανότητα ο επόμενος ηθοποιός που θα αναλάβει τον ρόλο θα είναι κάποιος μικρότερος σε ηλικία από εμένα, και αυτό με κάνει να συνειδητοποιώ ότι μεγαλώνω και δεν μου αρέσει και πολύ αυτό. Αυτό, σε συνδυασμό με την ιστορία του πολύ συμπαθή Daniel Craig James Bond να τελειώνει, είχε ως αποτέλεσμα αυτήν την γλυκόπικρη αίσθηση που είχα οδηγώντας από το σινεμά στο σπίτι μου. Όσοι βρήκατε κοινά με εμένα σε ότι έγραψα, όσοι είπατε ''ρε συ κι εγώ το ίδιο'' , να πάτε ΧΘΕΣ να το δείτε.
  33. 2 points
    Fcr δεν βρήκες? Γιατί με ένα μάτι είδα τουλάχιστον 2-3 μτχ που ίσως σου κάνουν. Μη σκαλίζεις το μαμά , εφ όσων η εξαγωγή είναι εργοστασιακή.
  34. 2 points
    Θα σου έλεγα να το πας σε ένα συνεργείο, αν είναι και εξουσιοδοτημένο ακόμα καλύτερα. Δεν έχει και πολύ νόημα να σε αρχίσουμε στα ''κοιτα το ένα'' και ''κοίτα το άλλο'', κι αυτό γιατί αν δεν ξέρεις από αυτά όσο και να στα πούμε δεν θα τα κάνεις, κι αν ξέρεις από αυτά δεν θα ρώταγες στο forum. Αν παρόλαυτά κάτι ξέρεις και θέλεις να το ψάξεις, κοίτα για αισθητήρα πτώσης μήπως έχει φύγει από την θέση του (ενα κουτάκι σαν ρελέ, που κλείνει το μοτέρ όταν η κλίση περάσει τις 60 μοίρες), κοίτα όλα τα βύσματα που μπορεί με το χτύπημα να ξεκούμπωσαν, καλώδια που με το χτύπημα μπορεί να κόπηκαν-γδάρθηκαν-λιώθηκαν και τσέκαρε ότι η αντλία βενζίνης δεν κάνει ασυνήθιστο ή καθόλου ήχο πράγμα που δείχνει πρόβλημα στην αντλία.
  35. 2 points
    Καλημερα σε ολους! Πριν λιγες μερες ειχα την τυχη κ τη χαρα να κανω ενα 2ημερο ταξιδακι με ενα σπανιο και μοναδικο μοντελο της VW ,το Volkswagen Transporter t3 η t25 camper van του 1984. Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλα συντηρημενο ,φρεσκοβαμενο, εχει γινει γενικο σερβις , οπως εχουν προστεθει καποια πραμματακια εδω κ κει. Λεπτομερειες δε ξερω μιας και ειναι ενος κολητου μου απο Θεσ/κη κ η βολτα ηταν προς Δεβελικι Χαλκιδικης. Εδω και ενα βιντεακι απο τη σχετικη βολτα
  36. 2 points
    I2 κινητήρας 649cc, 68 hp / 8.000 rpm, ροπή 6,5 kgm / 6.700 rpm, συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, πιρούνι 41 mm, οριζόντια τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ με μοχλικό, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, τετραπίστονες δαγκάνες σε δίσκους 300 mm μπροστά, μονή δαγκάνα σε δίσκο 200 mm πίσω, δικάναλο ABS της Bosch, LED στρογγυλός προβολέας, ρεζερβουάρ 12 λίτρων, γεμάτο βάρος:187 κιλά. Διαθέσιμο σε τρία χρώματα. Θα υπάρχει και έκδοση για οδηγούς Α2 διπλωμάτων. Πηγή
  37. 2 points
    Δεν θα ήτανε άσχημα, αλλά το budget μου με τους προχειρούς-ταπεινούς υπολογισμούς μου αυτή την στιγμή, θα είναι κάπου στα 2400-2500€. Συνεπώς τις παραπάνω επιλογές ενδέχεται να μην τις φτάσω. Από τα 250cc, το πιο ολοκληρωμένο φαίνεται να είναι το Ninja 250R, με 33 ίππους και δικύλινδρο κινητήρα. Μέχρι τότε, ανάλογα και το πόσα ακριβώς €€€ θα έχω μαζέψει και παράλληλα και τι θα βρεθεί από 2τροχο.
  38. 2 points
    Καιει κανεις τα λαστιχα του πριν βαλει τα καινουρια? Αλλαξα χθες και αναρωτιεμαι μηπως εχασα μια καλη ευκαιρια να δοκιμασω τα πρωτα μου burnout
  39. 2 points
    αυτα που κοιτας ειναι ακομα καινουργια και δεν εχουν βγει ολες οι παιδικες ασθενειες , και το nc23 γιαυτο χρειαζεται restoring γτ ειναι και αυτο σχετικα καινουργιο και βγαινει οφφ. Προτινω να παρεις κτ παλιο και δοκιμασμενο , επειδη λες οτι θες και φορτωμα προτινω μια βοιδαμαξα , ειναι παλια και δοκιμασμενη τεχνολογια και δεν προκειται να γινει ποτε project bike και φτανει ευκολα τα 1,8 χλμ ανα ωρα που εχεις βαλει για στοχο
  40. 2 points
    Μάιο κλείνω και τα 24, βγάζω και το Α....μέχρι τότε "σχολείο" παρέα με το φάδερ όποτε μπορεί. Εγώ κοιτάω προς άλλες μοτοσυκλέτες όμως για αγορά... Από αυτές τις 3 φορές όμως που το έχω οδηγήσει μου άρεσε!
  41. 2 points
  42. 2 points
  43. 2 points
    Πάρε τους τηλέφωνο να τους ρωτήσεις, εμείς στο mybike που να ξέρουμε; Αλλιώς να σου δώσω το τηλέφωνο του innova που κάνει ότι δεν καταλαβαίνει, να σας εξυπηρετήσει όλους σας. Έλα να πέφτουν τα likes βροχή μην σας απαυτώσω παλιομηχανόβιοι τσιράκια των ΕΛΤΑ.
  44. 2 points
    Όχι. Αντί να πάρεις τηλέφωνο εκεί που το αγόρασες πριν 2 ημέρες θεωρείς καλύτερο και γρηγορότερο να εγγραφείς στο mybike και να ποστάρεις για τηλεδιάγνωση από τις στρατιές μέντιουμ της SYM που διαθέτουμε. Πήγαινε το άνθρωπε μου αμέσως εκεί που το αγόρασες, καινούργιο είναι. ELEOC!!! ex lineage II player.
  45. 2 points
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα σου έλεγα, να κάνεις ένα test drive και να λύσεις ο ίδιος τις απορίες, και ειδικά όσες επιδέχονται υποκειμενικότητα. Το μοτέρ είναι πολύ γεμάτο, αλλά δεν είναι και εντελώς γραμμικό. Την έχει την προτίμησή του στις ψηλές στροφές. Στις 4000 θα φαινόταν η τρύπα αν είχα δοκιμάσει ρεπρίζ με 6η, αλλά δεν έφτασα σε αυτό το σημείο. Δεν μου έδωσε πάντως το μοτέρ ποτέ αίσθηση απροθυμίας, τρύπας ή ότι θα κρεμάσει κάπου. Παντού είναι ζωντανό, τώρα αν μπορούσε στις 4000 να ήταν λίγο ακόμα...who cares... αν με καταλαβαίνεις τι λέω. Η Sport Touring πλευρά του, όπως το εννοώ εγώ , είναι ότι τα clipons είναι σχετικά ψηλά, η στάση του σώματος δεν είναι πολύ σκυφτή, μια κάποια προστασία από τον αέρα την έχει, και γενικά είναι άνετο ώστε αν θες να βγάλεις πολλά χιλιόμετρα (απόσταση), δεν θα γίνει κουραστικό. Τώρα αν θα παίρνει κάποιου είδους βαλίτσες, αν βολεύεται δεύτερο άτομο, σε αυτά δεν τα βλέπω να είναι και πολύ sport touring. Ο επίλογος αν εννοείς την φράση ''παρτε ένα, θα με θυμηθείτε'', με εκφράζει 100%, έτσι ένοιωσα μαζί του και επιμένω. Αν εννοείς την παράγραφο ''καυλάκι'' , να ζήσουμε να την θυμόμαστε, την έσβησα γιατί δέχτηκε μεγάλη παρερμηνεία και διάβασα πολλές γκρίνιες, υποκρισίες και χαζομάρες, οπότε πιστός κι εγώ στο πνεύμα του Alan Michael Sugar όταν τον πρήζανε που δεν είχε ανεμιστήρα ψύξης ένα PC που είχε βγάλει (δεν τον χρειαζόταν) και είπε ''αφού θέλετε ανεμιστήρα, θα βάλω και τον γαμ.... ανεμιστήρα, και ροζ βούλες θα βάλω άμα αυτό θέλετε'' , την πήρε ο διάολος την παράγραφο.
  46. 2 points
    φαση= μαυρο και καφε ουδετερος = μπλε και γκρι το κιτρινο ειναι γειωση τα καλώδια απο τον τοιχο, πως τα ελέγχεις? (διακόπτης? ασφαλειοδιακόπτης πίνακα?) Βαλε κλέμα, μη τα δεσεις μεταξυ τους. Τι συσκευη ειναι ? Ποσα watt τραβάει ?
  47. 2 points
    Ωωωω πως και βρέθηκε ο Innova στα μέρη σου;
  48. 2 points
    Ημέρα Τέταρτη 6/9/2021 Ξυπνάμε στο χανόπουλο όπου χαιρεταμε τους φιλους με τις αλλες δυο μοτοσυκλέτες και συνεχιζουμε μόνοι μας πλέον το ταξιδι μας. Επόμενος προορισμος Πάργα. Εκει βλεπουμε ενα ωραιοτατο καρφι να ειναι αγεροχο στο πισω ελαστικο μου. Παιρνω τηλ στο πιο κοντινο βουλγκανιζατερ και κατα καλη μου τυχη εχει σαμπρελα, οποτε φυγαμε για φιλιπιαδα και σαμπρελα. Φτανοντας στην Παργα παμε κατευτεθειαν στο ξενοδοχειο για το check in και το ξεφορτωμα. Εκει παιρνουμε πληροφοριες για το που να παμε για φαγητο και κατηφοριζουμε για την πολη οπου και τρωμε για μεσημερι (παλι). Απο κει γυρναμε στο ξενοδοχειο για ξεκουραση, καθως το προγραμμα μας τις 2 αυτες μερες ηταν πολυ πιο ξεκουραστο. Το Απόγευμα, λοιπόν, κανουμε μια βολτα στο κάστρο της παργας, το οποιο αξιζει να το περπατήσετε και να καθισετε και για καφε στο μαγαζι που εχει εκει. Απο κει κατεβήκαμε για να περπατήσουμε μέσα στην πολη, η οποια είχε αρκετο κοσμο και αρκετους τουρίστες ακομα. Ημέρα πεμπτη 7/9/2021 Ξυπναμε στην παργα, φορτωνουμε και παιρνουμε ενα ''σωστο'' πρωινο. Επόμενη σταση η παραλία στην λυγια πρεβεζης, γιατι μετα απο τοσο βουνο την θες και την θαλασσα. πραγματικα μια απο τις πιο καθαρες και ωραιες παραλιες που εχω κανει μπανιο. Μετα απο το μπανιο συνεχισαμε για πρεβεζα οπου θα μέναμε εκει το βραδυ. Ημερα εκτη 8/9/2021 επιστροφη. Ημερα επιστροφης και τελευταια μερα, ξυπναμε στην πρεβεζα, φορτωνουμε και ξεκιναμε για βόνιτσα που θα πιουμε και τον τελευταιο καφε του ταξιδιου μας πριν γυρισουμε σρο Αγρινιο. Μετα λοιπόν απο 6 μερες πανω στην σελα του 700, δικαβαλος και με παντου πραγματα, εχω να πω πως ηταν αυτο το μηχανακι ακριβως που επρεπε να εχω για αυτο το ταξιδι. παντου ηταν ανταξιο των περιστασεων. Μια καταναλωση ακριβως στο 6.4 με αρκετα πιεσμενο επαρχειακο και απειρες ανηφορες. αρκετη ωρα στο χωμα και πραγματικα δεν εκανε κιχ πουθενα. ισως θα ηθελα να εχει 20 αρι τουλαχιστον τεποζιτο να μην ψαχνω βενζιναδικα μετα τα 200-220 χλμ. Αντε και του χρονου με μεγαλυτερο κυκλο.
  49. 1 point
    Η κατηγορία που ψάχνεις έχει λίγες επιλογές. Βγάζοντας από το παιχνίδι ΧΧ και Hayabusa, οι υπόλοιπες είναι αυτές που έγραψες με δεδομένο το χαμηλό μπάτζετ.
  50. 1 point
    Τι καδένα ρε σεις, εδώ δεν είχα αλλάξει στο παλιό με 70 χιλ χλμ, θα χρειαστεί αυτό που είναι και καλύτερο τεχνολογικά; Γενικά το νου σας με τις διάφορες βίδες που συγκρατούν διάφορα επάνω στο μηχανάκι, δεν δίνουν και πολύ σημασία στη συναρμολόγηση, οπότε ό,τι μπορείτε να τσεκάρετε μόνοι σας, το κάνετε. Και προσοχή στον ήχο που κάνει το μπεκ μη σας μπερδέψει Γύρισα από μια βδομάδα ταξίδι με τη μηχανή, ας όψεται που ήμουν διπλός, βλαστήμησα την ώρα και τη στιγμή, τουλάχιστον τσέκαρα τις διαδρομές που θα κάνω με το πανάλαφρο και αγαπημένο μου Daytona φέτος το καλοκαίρι
×
×
  • Create New...