Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 18/03/2021 in all areas

  1. 25 points
    Μόλις το παρέλαβα. Εντυπώσεις εν καιρώ
  2. 14 points
    Μετά από πολλούς μήνες πήγα για "προπόνηση". Πολύ σκουριασμένος...
  3. 13 points
    Έπειτα απο 2 χρονια σε ακηνισια και μετα απο 6 μηνες που το μοτο ειχε ξεμονταριστει για εργασιες συντηρησης φτασαμε στο σημειο που.... τη βαψαμε!!! Απο δω και περα και μια βιδα τη βδομαδα να βαζω καποια στιγμη θα τελειωσει. Το Προγραμμα εχει καλο καθαρισμο περιφεριακων και λιπανση, θα μπει και νεο σετ πλαστικων, αυτοκολλητα ντεποζιτου, καλυμα σελας και οτι αλλο ψηλικο χρειαστει. Να ευχαριστησω τον @ΜιχαληςΑ που μου εδωσε τα φωτα του για την επιλογη του ασταριου, πραγματικα πολυ καλο και ευκολο στον ψεκασμο του.
  4. 13 points
  5. 11 points
    Σήμερα τοποθετήθηκε και η εξάτμιση!!! Πολύ εύκολη διαδικασία, σίγουρα αξίζει τα λεφτά της(189€).Αψογη συσκευασία και πολύ ποιοτικό προϊόν.
  6. 11 points
    Σήμερα έκανα ένα σενιάρισμα στο μηχανάκι Λάδια, φίλτρο λαδιού καινούριο, καθαρισμό στο φίλτρο αέρα, μπουζί, γρασάρισμα αλυσίδας, ρύθμιση συμπλέκτη και αέρα στο σώμα ψεκασμού και τέλος ρύθμισα και το ταμπούρο. Το νέο φιλτράκι λαδιού Νέο μπουζί... Καθαρό φίλτρο αέρα Ρύθμιση στο σώμα ψεκασμού... Στον συμπλέκτη και τέλος αλυσίδα με σπρέι γράσου και το ταμπουρόφρενο... Δηλώνει έτοιμο!
  7. 10 points
  8. 9 points
    Κάτι ματσαμπλικα στο συμπλέκτη ήθελε μωρέ. Νταξει το φτιάξαμε. #stmslipertime
  9. 8 points
    @Ratamahattaπάλι καλά που δεν είχες χειρότερα. Τελευταίο να είναι. --- Η οδύσσεια του κατέμ μου, έφτασε επιτέλους στο τέλος της... Πέρυσι, αρχές του έτους, έληξε η εγγύηση και μπήκα στην πρίζα να το σκαλίσω. Έβγαλα καταλύτη, του έβαλα ένα DNA φίλτρο στο μαμά φιλτρόκουτο. Όλα καλά. Το πήγα για μια δυναμομέτρηση και έβγαλε τα παρακάτω: Εντάξει μια χαρά όλα ωραία και καλά. Μετά μπήκα πάλι στην πρίζα και μια μέρα βλέπω αυτό: Με συνοπτικές διαδικασίες, το παραγγέλνω, μου έρχεται το βάζω πάνω, παραγγέλνω και ένα PCV, το βάζω και αυτό πάνω και λέω τώρα είμαστε κομπλέ, πάμε να το ρυθμίσουμε. Κανονίζω με ένα μαγαζί στον Υμηττό, το πηγαίνω από εκεί, μου λέει φιλαράκο το wideband είναι 18mm, οι μούφες στους λαιμούς σου είναι 12, δεν κάνουμε δουλειά. Έντάξει λέω, νο πρόμπλεμ. Βγάζω λαιμούς, πάω στον παπαγιάννη, του λέω βγάλε μου τις μούφες αυτές, και βάλε μου 18mm για να πάω να το ρυθμίσω. Εντάξει φιλαράκι, περίμενε λιγάκι...σε 20 λεπτά έρχεται πάλι πίσω, έτοιμος... Βάζω τους λαιμούς στο μηχανάκι και πάω όλο χαρά στο μαγαζί πάλι για να το ρυθμίσω το ρημάδι το PCV επιτέλους. Όλα αυτά τώρα, όποτε θα περιγράφω κάτι, φανταστείτε μια διαφορά 1-2 ΣΚ ανάμεσα σε κάθε εργασία, γιατί καθημερινές δεν προλαβαίνω να κλάσω από τη δουλειά, οπότε ότι εργασία γίνεται στο μηχανάκι γίνεται αποκλειστικά ΣΚ. Πάω που λέτε στο μαγαζί, ο πίσω κύλινδρος κομπλέ, στον μπροστά, η μούφα είχε μια μικρή κλίση προς τα μέσα και έβρισκε στο μοτέρ. Φιλαράκι μου λέει πάλι, δεν γίνεται δουλειά. Το κέρατό μου. Πάλι πίσω. Βγάζω λαιμούς πάλι, ξαναπάω παπαγιάννη, λέω άσε τη μούφα εκεί όπως είναι και βάλε μια δεύτερη στο πλάι. Εντάξει φιλαράκι, περίμενε λιγάκι...σε 10 λεπτά έρχεται πάλι πίσω, έτοιμος... Ξανά οι λαιμοί πάνω και πάω όλο χαρά στο μαγαζί πάλι για να το ρυθμίσω το ρημάδι το PCV επιτέλους. Εν τω μεταξύ, επειδή οι λαιμοί έγιναν ελβετικό τυρί, βρήκα ένα σετ μεταχειρισμένουν από θείο μπέη. Έχονται, τους καθαρίζω, τους γυαλίζω και λέω με το που το ρυθμίσω θα τους κάνω τράμπα γιατί κρίμα είναι το μωρό μου να είναι με αυτούς τους λαιμούς πάνω. Πένα, καλύτεροι και από καινούριοι. Φιλαράκι, έχουμε πρόβλημα, χάλασε το δυναμόμετρο. (πολλά καντήλια...) Από ένα σημείο και μετά, το επεισόδιο γίνεται PG18, γιατί μπήκε και ο κορωνοϊός στη μέση, ο dynojetάς, κάτι έπαθε με τη μέση του... Για να μην τα πολυλογώ από πέρυσι το γενάρη φτάσαμε στο πριν 2-3 βδομάδες. Έβγαλα τελικά το PCV από πάνω και πήγα στον @tre για να βάλει επιτέλους ένα τέλος στο μαρτύριό μου και να μου ρυθμίσει το μηχανάκι με φλασάρισμα στην ECU. Δι εντ.
  10. 8 points
    Σε λίγο φτάνουμε στο βραχώδες υπόστρωμα..
  11. 7 points
    Update: Τίποτα δεν πειράχτηκε τελικά. Το λάθος μου ήταν το καλώδιο που έφευγε απο τον Αρνητικό πόλο της μπαταρίας ακουμπισμένο στην εξάτμιση καθώς δεν είχα καλύτερο αγωγό αρνητικού φορτίου κοντά, (πρίν ήταν η μίζα που ακούμπαγε πάνω στο μοτέρ) εκεί που το ακουμπούσα αρχικά δεν έκανε καλή επαφή μαλλον λόγο επικαθήσεων, και αφού βρήκα ενα καθαρό σημείο εντός εξάτμισης, επιασε, και ξαναζωντάνεψε, είναι η 3 ή 4η μεγάλη ήτα που τρώω την τελευταία βδομαδα, και εχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα: Όταν κάνεις rebuild πρέπει να : 1) Είσαι ξεκούραστος, 2) Να μην κάνεις βιαστικές κινήσεις 3) Να έχεις καφέ (ή μπύρα) 4) Να κάνεις ένα ένα βημα- μέρος ώστε να μήν μπερδεύονται τα εξαρτήματα - βίδες 5) Να έχεις καλό φωτισμό 6) Να έχεις μεγάλο και λειτουργικό χώρο Εμενα μου έλειπαν 4 απο τα 6 οπότε κάπου καπου απλα ετρογα χρόνο για το τίποτα. Αισίος, φτάνουμε στο τέλος(?) μιας περιπέτειας καθώς σήμερα, Σάββατο, 10/04/2021 με πείρε η Γενική Ταχυδρομική ότι έχω δέμα. Πάω, το παίρνω σαν μωρό στα χέρια μου και πάω σπιτι. Λόγο χρόνου θα τα βάλω απο αυριο πάνω, αλλα τουλάχιστων ξέρω ότι το σημαντικότερο πακέτο ήρθε. Αν επιτρέπετε, να σας συσπήσω την εταιρία ανταλλακτικών CMS, η οποία με έσωσε. Βρήκα σπάνια ανταλακτικά σε καλές τιμες συγκριτικά με το εργοστάσιο της Honda, κάποια βεβαια μετ/ενα αλλά σε καλή κατάσταση. Οπότε για να συνοψήσω: 1) Βάζο τα καινούργια ανταλακτικα στο μοτερ/σκελετο 2) Δένω μοτέρ 3) κάνω σταυρό 4) το δοκιμάζω ότι παίρνει μπρος, 5) Εγκαθιστώ στο πλαίσιο 6) Περιμένω πλαστικά Παρακάτω θα δείτε το τελικό install του κοντέρ. Η κύρια πλεξούδα έχει ντυθεί με αυτοβουλακνιζόμενη ταινία. η στήριξη του κοντέρ γίνεται πάνω στην μάσκα με 2 λαμες, οπου στην άλλη ακρη εχουν μια κοινή τρύπα, οπου μπαίνει η βάση του κοντέρ, και μια λάμα απο την βάση του σκελετού με ενα γάμα στο σημείο που ενώνονται τα αλλα 2 λαμακια οπως φαίνεται στην 3η φωτογραφία. Χρειάστηκαν αλλαγές στην κύρια βαση του κοντέρ ώστε να κατέβει προς την κλειδαριά και να κουμπώνει το πλαστικό της μασκας. Είναι πολύ σταθερο, μένει να δειξει στο άναμμα αν τρίζει. ( υλικά 2 γωνίες απο πρακτικερ, βίδες Μ3 νομιζω, με ροδέλες και παξιμάδια, τρυπάνι και σπρέι βαφής μαύρο. Για την καλωδίωση, ταινία αυτοβουλκανιζόμενη, μακαρόνι θερμοσυστελόμενο και καλαι (και λίγα καντίλια).
  12. 7 points
    Μπουρδέλο TPS μου έχεις βγάλει την παναγία, γαμώ την kawasaki και τα υπερκυβισμένα σκούτερ της. 1,5 μήνα στο συνεργείο το 1300 (έκαναν και άλλες δουλίτσες) αλλά το πήγα περισσότερο για τα σβησίματα. Τα έκανα τράμπα με το μικρό προχθές (ήθελε και αυτό σέρβις) και τώρα σβήνει πιο συχνά μπουχουχου Το απόγευμα έχει πάλι τράμπα, θα πάρω το μικρό που δεν χαλάει ποτέ αφού έτσι κι αλλιώς δεν το είχαν ξεκινήσει. Επίσης γαμώ τα multimixer και τα τρικίλυνδρα πουστρομυγάκια. Ο @innova 04 μου έταξε χρώμα Seiko blue για να την βάψω στο αντίστοιχο χρώμα λιμανιού Κατάκολου. ΥΓ τα μπινελίκια παραπάνω πάνε προκαταβολικά στους μικροτσούτσουνους πισογλέντηδες που περιμένουν στην γωνία για να με γλεντήσουν. Λόβε γιου ολ μπόρα είναι θα περάσει.
  13. 7 points
    Απο 50 κυβικα κατευθειαν σε 300 ειναι μεγαλο αλμα, δεν ξερω αν θα μπορεσεις να το διαχειριστεις. Κρατα το 50αρι και κανε βελτιωση να παρει τα πανω του. Προγραμμα, φιλτρο, εξατμιση συν μερικα αυτοκολλητα πιστευω θα σε καλυψουν.
  14. 6 points
    Εδω ηταν ολο το σφαλμα....απο δω ξεκινησαν ολα. Ηθελε καλσον
  15. 6 points
    κρυο σα να ναι Δεκεβρης, αξιζε ομως ?
  16. 5 points
    Λέτε μαλακίες.... Μηχαναρα το tdm 900 το 2021 .... Γκόμεναρα πίσω που δεν θα έχετε ποτέ... Αντικειμενικά πανέμορφη... 2 κ σε μετατροπές αναρτήσεων ... The gift that keeps on giving ένα πράμα
  17. 5 points
    περαστικα! παρομοια φαση οταν επεσα με το 250 απο lowside. σε δρομο που γνωριζω αριστα, πηγαινα πολυ σβελτα για τα δεδομενα των συνθηκων οπου μια γραμμη λαδιου στο apex με εφερε στο παρακατω αποτελεσμα. απλα εβγαλα μερος του εξοπλισμου που παντα φοραω και τον πεταξα στον καδο. υγ. απο οτι καταλαβα και μου ειπαν φιλοι, ενα ειναι σιγουρο, πετυχα το τελειο apex
  18. 5 points
    Η μπιέλα χτυπάει και με τη μαμά λάμπα
  19. 5 points
    Κάτι που στα περισσότερα reviews έχει περάσει στα ψιλά Η σέλα του συνεπιβάτη αφαιρείται και αφήνει μια επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης, ότι πρέπει για να δέσεις ένα σακίδιο για solo εκδρομές. Αφού θα βγάλουν που θα βγάλουν έκδοση Touareg πέρα από την Tuono, δεν αναγεννούν και το Futura;;;
  20. 5 points
    Από σκούτερ δεν ξέρω, αλλά αυτό το μεγάλο που έχεις το Daytona, βγάζει και κάτι ωραία παπάκια. Τσεκαρε τα
  21. 5 points
    Έχουμε εξελίξεις. Φιλε Μελι, το ευχαριστώ ειναι πολύ λίγο.
  22. 5 points
    Καταδρομική προς Άγιο Βλάσιο. Είχα να βολτάρω εκεί απο τον Νοέμβριο! Μετά απο καμιά εβδομάδα βροχής μας έκανε την χάρη σήμερα. Βέβαια είχε πολύ κρύο εκεί πάνω...
  23. 5 points
    Πάρε αυτό που σου αρέσει. Μια χαρά θα σου κάνει τη δουλειά σου και το ΜΤ και φυσικά στα γούστα δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα δύο. Θα σου μάθει και σούζα.
  24. 5 points
    Οι σούζες είναι η υπέρτατη ηδονή-πρόκληση.
  25. 4 points
    Nobody , 2021 , imdb Υπόθεση: Μεσήλικας, παντρεμένος με παιδιά, ζει την ζωή του ήσυχα και βαρετά, ρουτινιάρικα και χωρίς εντάσεις, μέχρι που δύο διαρρήκτες εισβάλουν σπίτι του, τους οποίους επίσης αντιμετωπίζει με ηρεμία και υποχωρητικότητα χωρίς να γίνεται κάτι δραματικό. Από εκεί και πέρα όμως, ξεκινάει μια σειρά γεγονότων που θα φτάσει μέχρι την σύγκρουση με ένα ψυχωτικό Ρώσσο αρχιεγκληματία, που θα μας αποκαλύψει ότι ο βαρετός υποχωρητικός μεσήλικας έκρυβε πολύ καλά, ότι δεν ήταν καθόλου έτσι στην προηγούμενη ζωή του. Με λίγα λόγια: Σας άρεσε το John Wick το πρώτο; Το βρήκατε χορταστικό και feel good movie; Ε το ίδιο ακριβώς θα σας φανεί και το Nobody. Φανταστείτε το John Wick, αλλά με μεσήλικα οικογενειάρχη ήρωα, κατά τα άλλα η ίδια η ταινία όχι μόνο δεν κάνει την παραμικρή προσπάθεια να παραστήσει ότι διαφέρει, μονο ταμπέλες δεν βάζει ότι επίτηδες μοιάζει τόσο πολύ, μην τυχόν και δεν το καταλάβει κανείς. Η ταινία είναι ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ, και τέλος, δεν χρειάζεται να γράψω πιο αναλυτικά. Αν ξετρελαθήκατε με το John Wick θα ξετρελαθείτε και με αυτό. Πάρτε ποπ κορν, πάρτε πατατάκια ή ότι άλλο θέλετε, ανάψτε προβολέα, ανάψτε ενισχυτή και βάλτε να παίξει, πιο Cinema Magic δεν γίνεται, πιο ορισμός του ''κλείστε τα όλα, αποψε θα δούμε ταινία να γουστάρουμε'' δεν υπάρχει. Παίζουν και δύο αγαπημένοι παλιότεροι ηθοποιοί, ο Michael Ironside (ο κακός αρχιμπράβος στο Total Recall, το κανονικό Total Recall με τον Arnie, φυσικά) και ο Christopher LLoyd (o επιστήμονας από τα Back to the Future), ειδικά ο δεύτερος αν και γερασμένος...πυροβολάει. Να το δείτε.
  26. 4 points
    πολυ θα θελατε να ειχατε ενα tdm ολοι εσεις που το κατηγορειτε... Αλλα δεν το φτανετε στην τιμη που ειναι. Αντε ολα τα γατακια...
  27. 4 points
  28. 4 points
    Ρε φίλε να μην μου έχεις ανοίξει τα μάτια 10 χρόνια νωρίτερα. Με τα παλιοΧΤ μόνο κάτι χοντρές μου κάθονταν, μέχρι που μια μου έσπασε σπείρα στην πίσω ανάρτηση και είπα καλύτερα μπακουρης παρά να λύνω για ελατήρια κάθε 3 μήνες. Χαίρομαι που γουστάρεις την μηχανή σου αλλά κόψε κάτι. Με 4.500€, το 2017 αγόρασα Hayabusa σε υπεραριστη κατάσταση. Τότε βρήκα γκόμενα με σκουλαρίκι στο φρύδι και τατουάζ φιογκακι στα μπούτια. Άστο σε λέω, άλλο πράμα.
  29. 4 points
    ΠΑΤΕΡΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ; ΔΕ Σ ΑΚΟΥΩ ΚΑΛΑ
  30. 4 points
  31. 4 points
    Αισθητήρας θερμότητας θερμοκρασίας, είναι αυτός που είναι βιδωμένος στην κεφαλή, παραδίπλα στο μπουζί και είναι αυτός: Μάλλον εννοείς τον ηλεκτρικό θερμοστάτη που είναι βιδωμένος στο ψυγείο, δλδ αυτόν. Αυτός δίνει εντολή στο βεντιλατέρ, γειώνοντας το φις του από ένα όριο θερμοκρασίας και άνω. Ο αισθητήρας θερμοκρασίας στα μαμά όργανα του ΑΧ1 που δεν έχουν όργανο θερμοκρασίας αλλά μόνο λαμπάκι που ανάβει από ένα όριο και πάνω, ουσιαστικά ''τεμπελιάζει'' αλλά μπορείς να τον αξιοποιήσεις για να δώσεις σήμα στο aftermarket όργανο. Θυμίζω πάντα, μια και συχνά γίνεται μπέρδεμα με την ίδια λέξη, θερμοστάτη εννοούμε ΚΑΙ τον ηλεκτρικό θερμοστάτη που ανοίγει το βεντιλατέρ ΚΑΙ τον υδραυλικό θερμοστάτη που κλείνει την ροή του ψυκτικού μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ ή αν παραψυχθεί δλδ αυτόν. Κατά τα άλλα, το ΑΧ1 το χρησιμοποίησα εγώ για πρώτη φορά, το καλοκαίρι του 2020, στην χρήση που περιγράφω, δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει ποτέ τέτοιου είδους μοτό (πάντα είχα street) και ενθουσιάστηκα με το σε πόσα μέρη με πήγε στην νότια Εύβοια, χωρίς να κουράζει ούτε να κουράζεται, ούτε να το λυπάμαι ούτε να κολώνει ούτε τπτ. Και η μικρή τιμή στο πλοίο.
  32. 4 points
    Έκανα ότι θα ήθελα να μου συμβεί σε ανάλογη περίσταση, συνέχισε με το project, θα χαρούμε πολύ μόλις θα φτάσεις στο τέλος του και θα ξεκινήσει ξανά να ρολάρει στους δρόμους!
  33. 4 points
    Επειδή νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί νεαροί αναβάτες όπως εγώ που δεν έχουν πολλα χρήματα αλλά θα προτιμούσαν κάτι καινουργιο θεώρησα σωστό να γράψω για τις εμπειρίες μου με τη συγκεκριμένη μηχανή ώστε να υπάρχει μια εικόνα για αυτή καθώς και για παρομοιες μάρκες και μοντέλα. Αν γράφω σε λάθος θέμα συγχωρήστε με, μου φαινόταν το πιο σωστό. Ξεκινάμε λοιπόν: 2 εβδομάδες: Η μηχανή εχει φτάσει τα 450 χιλιόμετρα λόγω δουλειάς και σχολής δεν δυναμαι να την μετακινώ περισσοτερο και ας θέλω. Όμως προλαβε να φαει 3 τουμπες. Τα μόνα που έσπασαν ήταν οι χουφτες λιγάκι και η δεξιά μανετα ένα μικρό κομμάτι. Κατά τα αλλά η μηχανή συμπεριφέρεται ακόμα άψογα. Οδηγικα δεν έχω κανένα παραπονο. Είτε μέσα στην πολη με κίνηση είτε απέξω. Στο κοντέρ λόγω στρωσιματος έχω δει μέχρι και 100 χιλιόμετρα αλλά επειδή "κλέβει" Το κοντέρ φαντάζομαι είναι πιο κοντά στα 90kmh. Τα μόνα 2 μικρά παραπονα μέχρι στιγμής είναι τα εξής : 1) η σέλα είναι σχετικά μικρή σε μήκος οπότε με τη μπαγκαζιερα που έβαλα πισω εγώ και η κοπέλα μου ( μεγαλοσωμοι και οι 2 ) χωράμε άνετα ίσα ίσα. Φυσικά για κάποιον σε πιο φυσιολικα κιλά φαντάζομαι δεν θα υπάρξει θέμα. 2) το πατητο έχει την τάση όταν το κατεβάζεις να ανεβαίνει αν δεν το σπρωξιές μέχρι τέλους. Για κάποιον που έχει μάθει να το σπρωχνει λίγο και να καθεται το παπί είναι δυσκολο να το συνηθίσεις και κάπως επικίνδυνο. Μάλιστα έτσι έφαγα και την τουμπα μου. Αυτά για τώρα αλλά θα επανέλθω μάλλον κατά το πρωτο service
  34. 4 points
  35. 4 points
    Διαβάζω από το Π.Δ. 51/2012, δημοσιευμένο στο ΦΕΚ Α΄101/27.4.2012 (θα το βρεις εδώ) Άρθρο 3, παρ. 1, περ. γ' - "Κατηγορία Α2" Κι επειδή εύλογα αναρωτιέται κανείς τί είναι αυτός ο λόγος ισχύς/βάρος, σε τί βάρος αναφέρεται, διαβάζουμε στο Άρθρο 2 - "Ορισμοί" , παρ. 2, περ. στ) - "Μέγιστος λόγος ισχύος προς βάρος" Πάμε τώρα λοιπόν εδώ, να δούμε για το Funduro. Max power 35kW, wet weight 187kg. Και πάνω σε αυτό βάλε και τον οδηγό. Η δική μου εκτίμηση βάσει αυτών που καταλαβαίνω από αυτά που διαβάζω (και νομίζω σωστά τα διαβάζω) είναι πως καλύπτεσαι από Α2.
  36. 4 points
    Λάθος κάνεις! Ξεκινάς με σούζα στο φανάρι και τελειώνεις με έντο στο επόμενο και επαναλαμβάνεις όσες φορές χρειαστεί. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεις ομαλή ροή λαδιού σε όλο το μοτέρ.
  37. 4 points
    Ε ναι,δεν θα πηγαίνει καντήλια να στεγνώξει το κάρτερ.
  38. 4 points
    Μ'αρεσει που τσιμπατε την τρολια σαν πρωτάρηδες.
  39. 4 points
    Ευχαριστω Βαγγελη! Απολυτα ευχαριστημενος δεν εμεινα ποτε με καμια μηχανη που ειχα. Το gixxer ηταν πολυ καλο παντως, σε καμια περιπτωση δεν το μετανιωσα σαν αγορα. Για naked το Ζ ειναι σκυφτο, το τιμονι του ειναι πιο χαμηλο απο καποια "ψευτοκλιπονατα" μηχανακια. Την καταναλωση για τα κυβικα δεν τη λες χαμηλη. Καιει καπου ενα λιτρο πανω απο το gsx. Νομιζω παιζει ρολο οτι δουλευει καλυτερα ψηλα οποτε σε μπριζωνει να το κυνηγας. Ειναι πολυ δυνατο για τα κυβικα του και λογω χαμηλου βαρους εχεις την αισθηση οτι εχει καμια 35 αλογα. Σουζα με πρωτη παρα πολυ ευκολα , με δευτερα θελει δουλιτσα αλλα το βλεπω κι αυτο ποσιμπολ. Για δευτερο ατομο θα σε γελασω, δεν εχω παρει και δυσκολα να παρω κιολας. Τα στοκ ελαστικα ειναι για 125αρι (100/80 και 130/70). Εγω του εχω βαλει τα S22 (110/70 - 140/70). Οπως ηταν αναμενομενο εγινε λιγο πιο αργο σε αλλαγη κατευθυνσης. Ειχα μια μικρη ελπιδα οτι η πιο αποτομη κορωνα του s22 σε σχεση με τα Pilot Street που φορουσε μπορει να καλυπτε την αυξηση της διαστασης, αλλα δεν... Για την οδηγηση που κανω ηξερα πως το κρατημα του sport touring υπο κλιση δε θα με καλυπτε παντως, οποτε επρεπε να γινει μια υποχωρηση. Αργοτερα βεβαια βρηκα και λυση στις μαμα διαστασεις για μαλακο λαστιχο, αν και λιγο περιεργη. Υπαρχει diablo rosso 3 σε 100/80 και rosso 2 σε 130/70. Και οι δυο διαστασεις δεν υπαρχουν σε ενα απο τα δυο, αλλα δε βλεπω το λογο να μη δουλεψουν καλα μαζι. Ισως αργοτερα...
  40. 3 points
    Σκέφτομαι τι ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ παίρνεις με 5000 ευρώ, βασικά με 5000 ευρώ παίρνεις ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ και με λίγο ψάξιμο παίζει να σου μένουν και λεφτά , αλλά από την άλλη, στα λεφτά του ο καθείς κάνει αυτό που θέλει ο ίδιος και κανένας άλλος. Καλοτάξιδο το λοιπόν.
  41. 3 points
    Σήμερα είχε track day,ο καιρός ήταν ιδανικός,τα γκρουπ είχαν όσες συμμετοχές έπρεπε,στους αρχάριους που μπήκα ξεκινήσαμε 12, γίναμε 15 και στα τελευταία sessions 10μηχανες...γαμω, κάπως έτσι ήταν και τα υπόλοιπα γκρούπ Όλα πήγαν καλά, δούλεψα κάποια πράγματα και είμαι ευχαριστημένος αλλά μπορώ ακόμα να δώσω. Next time.
  42. 3 points
    Συμπίεση Μίγμα Ανάφλεξη. Τα τρία πράγματα που πρέπει να έχει ένα μοτέρ για να δουλέψει. Για το πρώτο θέλει συμπιεσόμετρο, αλλά μπορείς να πάρεις μια ιδέα και χωρίς. Βγάζεις μπουζί, κρανκάρεις το μοτέρ, και με το δάκτυλο στην τρύπα του μπουζί, νοιώθεις αν ρουφάει και σπρώχνει δυνατά το μοτέρ. Ένα μοτέρ που έχει μείνει 3 χρόνια ακίνητο, έχει σίγουρα στεγνώσει τελείως το λάδι από τα τοιχώματα του κύλινδρου και τα ελατήρια του πιστονιού, με αποτέλεσμα απώλεια συμπίεσης. Για να το κάνεις να εκκινήσει για πρώτη φορά, πιο εύκολα, πάρε ένα λαδωτικό, και ρίξε μερικές σταγόνες λάδι μοτέρ μέσα. Χωρίς να βάλεις το μπουζί, κρανκάρισε το μοτέρ, να πετάξει την περίσσεια λαδιού. Αυτό ήταν τα ελατήρια έχουν βραχεί με λάδι, κρατάνε καλύτερη στεγανότητα, και η ποσότητα λαδιού πάνω στο πιστόνι αυξάνει την συμπίεση. Για το δεύτερο, θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι καθάρισες σωστά και συναρμολόγησες σωστά το καρμπυρατέρ και ότι άλλο έχει σχέση. Έχει βενζίνη μέσα το καρμπυρατερ όταν πας να το βάλεις μπρος; Δουλεύουν όλα σωστά; Το κύκλωμα τσοκ ας πούμε; Για το τρίτο, λες έχει σπινθήρα. Είναι καλός ζωηρός ΑΣΠΡΟΓΑΛΑΖΙΟΣ σπινθήρας από την ακίδα στο συλλέκτη του μπουζί ή έχει κανά κιτρινοκοκκινωπό σπινθήρα που πάει παντού; Στην δεύτερη περίπτωση το μπουζί είναι λερωμένο-βραχυκυκλωμένο, άλλαξέ το.
  43. 3 points
    Μείωσες την δόση στην αγωγή, μονάχος σου ? Το παθαίνεις μόνο Πέμπτες ή όλη την εβδομάδα ?
  44. 3 points
    11 το πρωί, σε ποια ζώνη ώρας; Μη μπερδευτούμε με τις ώρες και το χάσει κανείς, να τα λέμε κι αυτά.
  45. 3 points
    Έτοιμη σχεδόν και η βάση του κοντέρ μένει να βαφτεί και να γίνουν κάποιες λεπτομέρειες και μπαίνει. Η καλοδιωση προχωράει σχετικά αργά αλλά προχωράει. Γίνεται και αφαίρεση παλιάς ταινίας και πέρασμα νέας και λεπτομέρειες στερέωσης. Εν αναμονή ακόμα των εξαρτημάτων του μοτέρ για δέσιμο και δοκιμή. Σιγά σιγά ντύνεται και ο πλαίσιο, βάφτηκε το ντεπόζιτο κόπηκε πλαστική μοκέτα για επένδυση του σκελετού που πριν δεν υπήρχε και έλεγχος ξανά της πλεξούδας για κομμένα καλώδια. Όλα βαίνουν καλώς μέχρι στιγμής.
  46. 3 points
    Τόσα χρόνια που ασχολούμαι με μηχανές, δεν έχω καταλάβει τι είναι πιο εύκολο, να γυρίσεις τα χιλιόμετρα ή να κάνεις μουφα βιβλίο σέρβις.....
  47. 3 points
    Γνωμη μου, στο μπατζετ σου δες τι βρισκεις σε καλυτερη κατασταση/πιο προσεγμενο και ασε τα μοντελα. Θα προτιμουσα μηχανακι με πολλα χιλιομετρα που να εχει ιστορικο συντηρησης παρα το αντιθετο. Το λεω γιατι σε κατι θα πρεπει να κανεις υποχωρηση με δυο χιλιαρικα. Καλες αγορες.
  48. 3 points
    Το ειχα παθει και εγω παλια με το MySpace...
  49. 3 points
    Μιας και ηταν δυσκολος ο χειμωνας -με λιγες, μικρες βολτες και καθολου πιστα- το χομπι του μοτοσικλετισμου εκφραστηκε διαφορετικα... Με αλλη μια αλλαγη μηχανης. Kawasaki Ζ250SL λοιπον, μενοντας στη μικρη κατηγορια που φαινεται να με εχει κερδισει, και πηγαινοντας σε ακομα πιο extreme καταστασεις. Και το λεω αυτο επειδη το Ζ ειναι ουσιαστικα ενα 125αρι με μοτερ 250 κυβικων (το Ζ125 ειναι ακριβως η ιδια μηχανη με μονη διαφορα στον κυβισμο). Εμφανισιακα λοιπον εχεις την αισθηση πως προκειται για μηχανη Α1. Βαρος κατω απο 150 κιλα γεματο και με ενα μοτερακι πολυ ευχαριστο, που αν και μονοκυλινδρο εχει μια σπορ λειτουργια που σου ζηταει "μαστιγωμα". Εξαιρετικο το πλαισιο χωροδικτυωμα και η γεωμετρια της μηχανης πολυ γρηγορη. Γενικα ενα πολυ παιχνιδαρικο συνολο με δυο μεινοεκτηματα να ξεχωριζουν. Το μετριο προς κακο μπροστινο φρενο (σε αποδοση αλλα και αισθηση) και μια περιεργη δυσαρμονια λειτουργιας αναμεσα στις δυο αναρτησεις. Συγκεκριμενα ενω το πισω ειναι σφιχτο (σε επιπεδο ss μπορω να πω), το μπροστινο ειναι αντιθετα μαλακο ακομα και για την κατηγορια του, οπου εχουμε συνηθισει σε αναρτησεις που δινουν προτεραιοτητα στην ανεση παρα τις επιδοσεις. Το καλο ειναι οτι απο την αλλαγη μηχανης περισσεψε ενα σεβαστο ποσο στο μπατζετ, το οποιο και θα πεσει στη μηχανη. Γιατι πραγματικα το μηχανακι εχει πολυ καλη βαση και νιωθω οτι μπορει να παει σε ενα κορυφαιο -για την κατηγορια παντα- επιπεδο, συνδιαζοντας την ευκινησια ενος 125 με τη δυναμη ενος 250-300. Εχουμε και λεμε λοιπον. Ξεκινησα με το μπροστα φρενο, με αλλαγη τρομπας, σωληνακι, τακακια και δισκοπλακα. Η τρομπα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, ειναι μια RCB S1 14mm, αλλα το γεγονος οτι ειναι ακτινικη και λιγο μεγαλυτερη απο τη μαμα (+1,3mm) την καθιστα μια αναβαθμιση που δε τιναζει τον κουμπαρα στον αερα. Για την μπροστα αναρτηση βρηκα upgrade kit απο την YSS σε καλη τιμη (315€ με μεταφορικα). Η τοποθετηση θα γινει στο εγγυς μελλον με τη συνεισφορα εκλεκτου μελους του φορουμ, ο οποιος απεκτησε ιδιοτητα μηχανικου μετα την αγορα ΚΤΜ. Και φυσικα δεν ξεχναμε και το πιο σημαντικο, τα λαστιχα (οι συνηθεις υποπτοι -S22). Τη μηχανη την εχω κοντα ενα μηνα τωρα και εχω γραψει λιγο πανω απο 500χλμ κι αυτα "τζουφια" (το chicken strip στο λαστιχο λεει την πικρη αληθεια). Ωστοσο οι μεχρι τωρα ενδειξεις ειναι πολυ καλες. Κατι μου λεει οτι μπορει να ειναι η καλυτερη μηχανη που ειχα ποτε, οσο αστειο κι αν ακουγεται αυτο για καποιους. Μακαρι να περασουν γρηγορα οι δυσκολιες που διανυουμε και να μπορεσουμε ολοι μας να χαρουμε περισσοτερο τα μηχανακια μας. Με υγεια πανω απ΄ολα, να βρεθουμε στην αλλη μερια αυτης της καταστασης.
  50. 3 points
    Πότε βγάζεις το δίπλωμα; Προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις να πάρεις του Πέτρου, σε λίγο καιρό θα το βγάλει για πούλημα.
×
×
  • Create New...