Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 12/11/2024 in all areas
-
4 pointsΤρεις μήνες ακινησία είναι ένα τίποτα. ΟΚ, φούσκωσε τα λάστιχα και βάλε τη μπαταρία σε συντηρητή, αν δε θέλεις να την πετάξεις. Αυτά. Ολά αυτά που σου είπαν και κυκλοφορούν υποψιάζομαι οτι είναι από διάφορους στο youtube που κυνηγάνε τα κλικς. Τρεις μήνες ακινησία είναι ένα τίποτα.
-
3 pointsΠήρα την απόφαση να χαιρετήσω τον τίμιο πήγασο προς αναζήτηση της νέας μου μοτο. Η διάθεση υπήρχε , το χρήμα υπήρχε η μηχανή δεν υπήρχε.. Έπειτα από τρελή αναζήτηση ετοιμοπαράδοτου από τον Μάιο σε Αθήνα Πάτρα και άλλες πόλεις και με ημερομηνία παράδοσης καινούριας μετά από 6 μήνες (και βλέπουμε), τελικά τέλος Ιουλίου βρέθηκε από τυχαία αναζήτηση στο car η νέα μου μηχανή. Το πως, έχει λίγο πλάκα γιατί χάζευα μια άλλη μοτοσυκλέτα σε αγγελία και από πίσω στη φωτο πήρε το μάτι μου αυτό που έψαχνα μήνες και κυριολεκτικά βρήκα την Ιθάκη μου. Και ναι είμαι εδώ και 4 μήνες περήφανος κάτοχος ενός VOGE 525DSX. Δυστυχώς λόγο δουλειάς και απομάκρυνσης από το σπίτι δεν την έχω χαρεί. Όλα και όλα 550χλμ έχω κάνει σε 4 μήνες και όπως πάει η δουλειά δε βλέπω μέχρι τον Μάιο να πιάνω τα 1000χλμ. Άτιμη ξενιτιά.. Πάντως μέχρι στιγμής μπορώ να πω ότι φαίνεται πολύ καλή σαν μοτοσυκλέτα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ο ήχος της λειτουργίας μηχανής που θυμίζει σε μικρό βαθμό αυτό το σφυριγματάκι που κάνουν τα triumph. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι μου φαίνεται λίγο σκληρό το κιβώτιο αλλά πιστεύω μετά την αλλαγή λαδιών που θα κάνω άμεσα θα στρώσει (οπωσδήποτε silkolene 10-40pro). Άλλωστε η μηχανή είναι άστρωτη ακόμα. Αυτά... Εύχομαι να έχω καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
-
3 pointsΠάντα όρθιος και πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα εύχομαι, αλλά αφού δεν πόσταρες φωτό δεν σε πιστεύουμε, ζούμε μια ετεροχρονισμένη πρωτΑπριλιά.
-
3 points
-
3 points
-
3 pointsΝα προσθέσω κι εγώ πως έχω αφήσει μηχανές σε ακινησία για 2 με 4 μήνες αρκετές φορές, μόνο αποσυνδέοντας τον ένα πόλο της μπαταρίας χωρίς κανένα πρόβλημα. Υποθέτω πως η μηχανή θα μείνει σε εσωτερικό χώρο, αλλά αν υπάρχει θέμα υγρασίας θα πρότεινα να την πλύνεις/καθαρίσεις/στεγνώσεις, έστω και πρόχειρα, ώστε τα λιωμένα έντομα που έχουν μείνει σε φερινγκ, ζελατίνα κτλ να μην μετατραπούν εστίες μούχλας (παθών). Τέλος, να αναφέρω και το προφανές, αν στο χώρο έχουν πρόσβαση γάτες, κάνε κάτι για την σέλα.
-
3 pointsΡυθμισμένο και καθαρό, έτοιμο να μπεί Μετά από ένα καλό πλύσιμο με Fairy, ότι πρέπει για λάδια και γράσα. Βρήκα την ευκαιρία και γράσαρα και τα βελονοειδή του μοχλικού, τα οποία είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Φωτό δε τράβηξα.
-
3 pointsΤο έγραψα έτσι ως "αργκό" ίσως. Εγκέφαλο εννοούμε τυπικά την μονάδα διαχείρισης ενός injection κινητήρα, ενώ ηλεκτρονική είναι όρος που έμεινε από τα καρμπυρατεράτα μοντέλα. Τον ίδιο σκοπό έχουν και τα δυο, απλώς η ηλεκτρονική σε ένα καρμπ μηχανάκι (όπως το FX) ελέγχει το αβάνς, ενώ η ECU ενός ψεκαστού κινητήρα ελέγχει τόσο το αβάνς όσο και την ποσότητα καυσίμου που θα ψεκαστεί από το/τα μπεκ, βάση τιμών που διαβάζει από τους αισθητήρες της μοτοσυκλέτας. Δεν διαφοροποιώ το ένα με το άλλο, τον ίδιο σκοπό εκτελούν. Απλά οι περισσότεροι (σχεδόν όλοι ίσως) τείνουν να τα ονομάζουν ανάλογα με το σύστημα τροφοδοσίας του εκάστοτε μοντέλου. Ίσως βλακώδες απάντηση η παραπάνω αλλά ναι.
-
2 pointsΕγώ προτείνω να πάρεις 2 στάντ, ένα για μπροστά και ένα για πίσω ώστε να μην ακουμπάνε οι τροχοί κάτω και πατηθούν τα λάστιχα, καλό είναι όπως ειπώθηκε να γεμίσει το ντεπόζιτο, και η μπαταρία να μπει σε συντηρητή, καλό επίσης θα ήταν να μπουνε στα λάστιχα ηλεκτρικές κουβέρτες ώστε η θερμοκρασία του ελαστικού να μην πέσει κάτω από 7 βαθμούς Κελσίου και να παραμένουν μαλακά και έτοιμα για χρήση, η αλυσίδα είναι καλό να λιπανθεί για να μην σκουριάσει, πιστεύω να την σκεπάσεις με ένα μεγάλο κομμάτι μαλακό πανί πριν της καλύψεις με κουκούλα, τα καλάμια στο μπροστινό να τα περάσεις με λιπαντικό για να μην σκουριάσουν και μετά να τα σκουπίσεις πριν την πρώτη χρήση να φύγουν οι σκόνες.
-
2 pointsΑν πάρω κάτι που να γράφει CBR πάνω θα είναι μόνο κάτι που θα ακολουθεί στο όνομα το RR...
-
2 pointsΌλες οι γνώμες είναι δεκτές. Πραγματικά ευχαριστώ και εσένα και τους άλλους φίλους για το χρόνο σας. Χρήματα δεν περιμένω να βγάλω από το παπί. Το είχα αγοράσει 700€ καινούργιο σε προσφορά πριν από 15 χρόνια. Τί να ζητήσω;;; Δεν αξίζει. Αν σιγουρευτώ ότι είναι ασφαλές και αποφασίσω να πάρω κάτι άλλο (το πιθανότερο) θα το δώσω έτσι. Ξέρω ανθρώπους που θα τους λύσει τα χέρια. Το λυπάμαι από μια μεριά γιατί έχω βάλει πολύ χρόνο και κόπο για να το κάνω αξιόπιστο στα μηχανικά. Αλλά και αυτό δεν με απογοήτευσε. Δεν με άφησε ποτέ.
-
2 pointsΕγώ βλέπω ότι θέλεις να ξοδέψεις χρήμα, αλλά παράλληλα ψάχνεις και την ανανέωση, προσωπικά θα το πουλούσα και θα πήγαινα σε κάτι άλλο εκτός πάπιας, ίσως σφουχτερ με μεγάλο τροχό? Υ.Γ. 150cc και πάνω.
-
2 pointsΤο ανέβασα στα καβαλέτα, έβγαλα το White Power και το πήγα για ρύθμιση προφόρτισης, κάτι που του χρώσταγα πολλά χρόνια. Τα βελονοειδή στο μοχλικό φαίνονται μια χαρά, αυριο θα το συναρμολογήσω και αργότερα θα συνεχίσω την ψυχοθεραπεία με το καρμπιρατέρ, τα καβαλέτα του τιμονιού και κάτι άλλα που δε θυμάμαι τώρα.Μπορεί και να βάλω καμιά Supertrapp. Μην ακούσω σχόλιο για το σκεπάρνι, είναι βασικό εργαλείο στα αγροτικά μηχανήματα.
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointΠραγματικά οτιναναι αυτή η αντιπροσωπεία. Δύο φορές έχω μπει στο "μέγαρο" στην λεωφόρο Αθηνών, και τις δύο έφυγα με κακες εντυπωσεις κακής εξυπηρετησης
-
1 pointΤο 2ο. Διοτι παραμενει εμπρος το 14αρι, και το κοντερ δεν κλεβει τοσο πολυ προς τα πανω (+11%) χοντρικά με το 13αρι. Η χρυση τομη (μετα απο 4 αλλαγες) ειναι 14-37 όπου το παπι πλέον δεν κρεμαει χαμηλά, ουτε σκαει στην τελικη του. Παλι κλέβει φυσικά, αλλά πολυ λιγοτερο. Η JT βγαζει τετοια σετ και εχουμε ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιες διαστασεις σε δοντια / βημα / τρυπες με το Wave.
-
1 point
-
1 pointΈλα μωρέ, μια χαρά είναι το 300. Τουλάχιστον σε σχέση με τα κακάσχημα (κατ' εμέ) Versys/ER6 του 2007, δείχνει πολύ καλύτερο. Εντάξει δεν είναι ότι πιο εντυπωσιακό υπάρχει αλλά είναι οκ οπτικά. Υποκειμενικής φύσης αυτό μεν....ξέρω πχ άτομα που δεν τους αρέσει η Emma Watson...
-
1 point
-
1 pointΕννοείται ότι καλά κάνεις και το σκέφτεσαι, και δείχνεις ότι έχεις συνείδηση λέγοντας ότι δεν θέλεις να το φορτώσεις σε κάποιον, αλλά ένα λειτουργικό μηχανάκι είναι άδικο να μείνει αχρησιμοποίητο ενώ θα μπορούσε να δώσει μεροκάματο σε κάποιον που το χρειάζεται, πραγματικά δεν θέλω να σου επιβάλω την άποψη μου και συγνώμη που επέμεινα.
-
1 pointΈνα περιποιημένο CBFακι δυόμιση για τον κύριο παρακαλώ Δεν κάνω πλάκα, είναι το πιο τίμιο, φθηνό σε απόκτηση και οικονομικό commuter που μπορώ να σκεφτώ πέρα του παπιού/σκούτερ. Και το Inazuma είναι τιμιότατο αλλά ξαναλέω, απο ανταλλακτικά τι κάνουμε;
-
1 pointΕίσαι. Αφησε το πρώτα να πάθει κάτι καλό και μετά πέτα το. Αν πάλι το έχεις βαρεθεί, δεν υπάρχει κανένας λόγος να λες για πλαίσια και κολλήσεις κι ανταλλακτικά. Δώσε του ένα φύσημα κι όλα καλά. Αλλά για λειτουργικότητα στην πόλη σκουτερ και μόνο, για την ευκολία ανέβα-κατέβα και τον κουβά. Πόσο πιο ελαφρύ και μικρό είναι ένα ιναζούμα από ένα V-Strom? Θα θέλει;ς και μπαγκαζιέρα σίγουρα. To V-strom δεν είναι και ο Τιτανικός. Τώρα για τιμές ανταλλακτικών Suzuki δε θα στα πω, τα ξέρεις ήδη. Αντε με το καλό για σκούτερ, κι εννοείται οχι κινέζικο.
-
1 pointΑν είναι έτσι τότε δώστο ασυζητητί. Εφόσον υπάρχει τέτοιο πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών, εγώ θα το έδινα σε μια λογική τιμή και θα συμπλήρωνα λεφτά για κάτι πιο φρέσκο και σίγουρα με σωστή εμπορική παρουσία. Εκτός και αν ταιριάζουν τίποτα μέρη από Supra/Innova ανάλογα ποιο από τα δυο αντιγράφει...αλλά εκεί αλλάζει το θέμα. Να υποθέσω δεν σε ενδιαφέρει ξανά κάτι σε παπί.....και σκούτερ θα μπορούσες να κοιτάξεις περί τα 250-300 κυβικά. Από μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση μια πολύ οικονομική λύση και με δοκιμασμένη αξιοπιστία θα έλεγα και το CBF250. Είναι τόσο απλοϊκή κατασκευή που και αααν πάθει κάτι το φτιάχνεις και σπίτι σου.
-
1 pointΜηχανικά, όσο υπάρχουν ανταλλακτικά για glx είμαι καλυμμένος. Επίσης, έχω τις γνώσεις και τα μέσα να το κάνω καινούργιο από μηχανικής πλευράς. Αλλά υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ πλέον να βρω, όπως τα πλαστικά, το κοντέρ κτλ. Το πρώτο καμπανάκι ήταν η βαλβίδα του σταντ. Η "αντιπροσωπεία" δεν την είχε και είδα και έπαθα μέχρι να βρω... Αλλιώς θα γινόταν μετατροπή. Αν ήταν Honda που βρίσκεις ανταλλακτικά μέχρι την τελευταία βίδα, δεν θα με απασχολούσε αυτό το θέμα.
-
1 pointΕγώ θα πήγαινα προς την αλλαγή...χάιντε το μοτέρ επισκευάζεται αλλά θα είναι ζήτημα χρόνου μέχρι να αρχίσει να ζητάει ξανά κάτι άλλο. Αν σκέφτεσαι αλλαγή πάντως, το Inazuma καλό, χρυσό, αλλά από ανταλλακτικά; Δεν περπάτησε πολύ δυστυχώς, και κακώς γιατί ήτανε αρκετά τίμια μοτοσυκλέτα.
-
1 point
-
1 pointΘέλετε να μιλήσω για καλσόν σε φιλτροκουτια;
-
1 pointΚρατήστε το ζωντανό εσείς γιατί εμείς μπήκαμε στην κατάψυξη, αν αναζωπυρωθεί το μέτωπο ανεβάστε καμία φωτογραφία να τρέξουν και τα δικά μας σάλια…
-
1 pointΘα πάμε ρε καμία βόλτα;;;;; Εξακολουθείτε να έχετε τα χρεπια σας;;;; Εγώ εδώ το έχω ακόμα το τριμπουρδελο
-
1 pointMT Braker με SV στα 100 ευρώ 5 στα 5 αστερια από την sharp UK (δοκιμάζουν τα κράνη τυχαία από τα μαγαζιά & όχι τι θέλουν να τους δίνουν οι εταιρίες) ... ένα κλίκ χάνει λίγο χαμηλά στο μέτωπο ίσως λόγο του SV ... είναι το πρώτο ΜΤ 22.06 πού δοκιμάζουν οι ¨Αγγλοι https://sharp.dft.gov.uk/helmets/mt-helmets-braker-sv/ δεν δοκίμασαν ακόμα το stinger2
-
1 pointοι φωτό πατέντα αν βοηθήσει κάποιον και γιά άλλα κράνη, έτσι μία ιδέα...μάλλον θα μείνει έτσι όλο το χειμώνα... επίσης σήμερα πρόσεξα το εξής πού δεν φταίει το κράνος να το έχουμε υπόψιν, πήγα μικρή διαδρομή εκτός πόλεως και φόρεσα κασκόλ στο λαιμό (έξω 9C) πιό πολύ αισθητό οδηγώντας, το κράνος έκανε θόρυβο όταν άνοιξα λίγο ταχύτητα, άντε λέω τι γίνεται τώρα, σηκώνω το κεφάλι ψηλά να δω τι μπορεί να παίζει, σταμάτησε, το ξανά κατεβάζω τα ίδια, πατάω το κασκόλ προς τα κάτω να μην ακουμπάει το κράνος από κάτω δεν το ξανά έκανε, ίσως γιατί είναι όλα κλειστά και δεν φεύγει ο αέρας πίσω αεραγωγούς
-
1 pointΤο μεν πνεύμα πρόθυμο, το δε σώμα ασθενές. ΥΓ. Ίδωμεν είναι, όχι είδωμεν. Προστακτική αντί αορίστου β'.