Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 22/07/2021 in all areas

  1. 9 points
    Το λοιπον,αφου στρωθηκε και ειχε γινει και το 1ο σερβις,εψαχνα χρονο να το παω μια βολτιτσα να δουμε τι κανει... Τελικα το πηρα το Σαββατο μεχρι τα Βιλια καθως εχουν φτιαξει το δρομο ,σε αρκετα σημεια με φρεσκια ασφαλτο και κραταει καλα. Βεβαια λογο των ημερων ειχε ψιλο κινηση και επειδη βγαινουν και οι μπαρμπαδες να πανε παραλια ,καθως και το οτι ακομα δε ξερω πως συμπεριφερεται το μοτοσακο,δε πιεσα οσο παει. Το D mode (αποκριση γκαζιου) στο 1 (το πιο επιθετικο), Traction και συναφη στο 2 (μεσαια ρυθμιση) και φυγαμε... Να σημειωσω οτι αναρτησεις ακομα δεν εχω ρυθμισει στα μετρα μου,παρα μια χοντρικη ρυθμιση που ειχε γινει. Οπως θα καταλαβατε και τη φωτο πανω ,το ρημαδι κραταει το κλο του.Σε καλη ασφαλτο μπαινεις τρενο και δε καταλαβαινει τιποτα.Απιστευτη σιγουρια,πεφτει ευκολα ,αλλαζει κατευθυνσεις. Κατι που ισως θα ηθελα παραπανω ,ειναι μια ευκολα στο να αλλαζεις κατευθυνση εντος στροφης και πλαγιασμενος.Μου φαινοταν σα να δυσκολευοταν λιγο. Πετυχα εντος στροφης και πλαγιασμενος και τις ανωμαλιες που δημιουργουνται απο νταλικες στην ασφαλτο και ενω περιμενα να χεστω πανω μου,σε καμια φαση δεν ενιωσα οι τροχοι να χανουν επαφη απο την ασφαλτο και να γλυστραει.Τα διαβασε και τα περασε αψογα κρατοντας τη πορεια του. Το traction παλι καλα που υπαρχει καθως ετυχε 3-4 φορες να βγω κυριολεκτικα με μπαντες απο τη στροφη και πλαγιασμενος.Νιωθεις οτι σπαει πισω η προσφυση αλλα σε μαζευει τοσο ομορφα που δε το καταλαβαινεις καν οτι μπαινει.Σου αφηνει τοσο,οσο πρεπει για να κανεις λιγο χαβαλε χωρις να φας τα μουτρα σου.Απαραιτητο στους ελληνικους δρομους,στις συγκεκριμενες στροφες ισως να μαζευα τη μουρη μου απο κανα χαντακι καθως δεν ειμαι συνηθισμενος να ανοιγω το γκαζι με 9,5 κιλα διαθεσιμα.Οπως και να το κανουμε με το ραπτορ επρεπε να εισαι λιγο χουλιγκανος με το γκαζι για να βγεις με μπαντες απο τη στροφη. Τα φρενα ηταν μια ευχαριστη εκπληξη,καθως ακουγαν και ακολουθουσαν οτι τα εβαζες να κανουν.Δεν εχουν το δαγκωμα των brembo (οταν ζεσταθουν,λογο μεταλλικων τακακιων που φορουσα) αλλα δεν υπολειπονται και ιδιαιτερα και η δυναμη ειναι εκει και ερχεται με πολυ φιλικο τροπο.Εν ολιγοις τη κανουν τη δουλεια εξισου καλα αλλα με αρκετα πιο φιλικο τροπο.Κουραση δεν ειδα,αλλα δε περιμενα να δω κιολας.Στη πιστα θα φανει αυτο.Με καλα μεταλλικα τακακια (δε ξερω τι φοραει απο μαμα) πιστευω θα βελτιωθουν και αλλο. Και παμε στο μοτερ.Δυναμη παντου.Κρεμαει λιγο μετα τις 9500-10000 στροφες.Ανεβαζει τοσο γρηγορα που σου φαινονται κοντες οι σχεσεις.Διαβαζα να λενε οτι λαστιχο δε θα κρατησει πανω απο 3000χλμ και ελεγα υπερβολες.Ε και πολλα τα θεωρω πλεον τα 3000 χλμ Μπαντες παντα και παντου.Προχθες 3η με οχι τερμα γκαζι,δινω 4η με το quick και δωσε το μπροστινο τροχο να σηκωνεται.Ενταξει δεν ανακαλυψαμε το τροχο,υπαρχουν και τα 4Κ 1000αρια που τα κανουν αυτα για πρωινο ,αλλα μιλαμε για αλλου χαρακτηρα μοτο.Τα 150 ερχονται αερα και τα 200 το ιδιο ευκολα.Θελει απαραιτητα ενα ζελατινακι καθως οπως στελνει τον αερα στο κρανος,τουλαχιστον στο HJC μου, δημιουργουσε στροβιλισμους και πανω απο 210 δε μπορουσα να παω και ας ειχα κολλησει στο ντεποζιτο. Οταν το ανοιγεις πινει παντως και φυσιολογικο.Η καταναλωση παντως μετα απο 2000χλμ ακομα κινειται στα 5,2 σε μεσο ορο. Γενικα ,ενιωσα πως πηγαινα γρηγορα σε ευθειες και στροφες χωρις να με ταλαιπωρησει καθολου.Αρκετα φιλικα και ευκολα!Ενω με το ραπτορ σε καποιες συνθηκες ενιωθα πως παλευα. Αυτα με μια πρωτη βολτα.Επομενο ποστ,οταν μπει στη πιστα.Προφανως μετα το καλοκαιρι,να δροσισει λιγο και ο καιρος. 990 SD με ψιλο μετατροπες περιμενα να με δυσκολεψει σε φαναρι,αλλα δεν ειχε ενδιαφερον τελικα
  2. 7 points
    Εσύ έκανες όλη αυτή την ιστορία επειδή αισθανεσαι τις θερμοκρασίες των λαδιών μόνος σου, τι τους θες τους δείκτες;;
  3. 6 points
    Μετά από ενάμισυ χρόνο, πινακίδα και τιμητική βόλτα στην καφετερΙα της γειτονιάς. Πήρε μπρος με την πρώτη μιζιά Το Αξιόπιστο....
  4. 4 points
    Ξεκίνα με αυτό που λέει ο ksino1100.Να δεις μήπως έχεις ρωγμές στην εισαγωγη στα λάστιχα. Πάρε ένα σπρεϊ καρμπυρατέρ,βάλε την μηχανή μπροστα και όπως είναι κρύα, ρίξε σπρεί προσεκτικά γύρω-γύρω από το κολλάρο της εισαγωγής. Αν έχει ρωγμή,θα ρουφήξει το σπρεϊ και θα ανεβεί το ρελαντί,οπότε θα το καταλάβεις . Προσοχή με το σπρει ειναι εύφλεκτο... Άν είσαι οκ με το κολάρο και δεν έχεις ρωγμές... Πρίν ρυθμίσεις μείγμα,τσέκαρε αν είναι πολύ "σφιχτο" το γκάζι. Πρέπει να έχεις 1-2 χιλιοστά τζόγο στην γκαζίερα όταν την γυρνάς. Αν θέλεις να δοκιμάσεις να ρυθμίσεις το μείγμα αφόυ τα κάνεις αυτά,και να δείς πώς ανταποκρίνεται το καρμπυρατέρ στις αλλαγές : Βάλε την μηχανή να δουλεύει στο ρελαντί. Χωρίς τσοκ εννοείται. Άστο να ζεσταθεί. Νόμιζα ότι η βίδα ήταν 3 παρά στροφές,αλλα αφόυ το manual λέει 2 κάνω λάθος. Δίπλα από το δοχείο του φλοτέρ,από κάτω ,νομίζω είναι η βίδα του μείγματος. Μπορεί να είναι ταπωμένη με μιά μπρούτζινη τάπα,που έχει και μια τρυπούλα. Εσύ μάλλον την έχεις βγάλει,η δέν είχε εξαρχής το δικό σου τάπα. Όσο βιδώνεις, γίνεται πιό φτωχό το μείγμα.(κλείνεις την βενζίνη,η βίδα αυτή ρυθμίζει βενζίνη και όχι αέρα ) Σε άλλα καρμπυρατέρ βέβαια μπορεί να ρυθμίζει αέρα. Βίδωσε την βίδα σιγά σιγά,μέχρι να αισθανθείς το ρελαντί να "πέφτει". Ξεβίδωσε σιγά σιγά μέχρι να αισθανθείς το ρελαντί να αρχίσει να "σηκώνεται". Στο σημείο αυτό κάνε μια παύση... Συνέχισε να ξεβιδώνεις πολύ σιγά τώρα,το ρελαντί θα σηκώνεται κι άλλο,αλλά θα βρείς ένα σημείο πέρα από το οποίο δεν θα επηρρεάζεται,και η μηχανή θα ακούγεται στρωτά και καλά.Αν περάσεις το σημείο,γύρνα πίσω. Το σημείο αυτό είναι η ρύθμιση απο όπου θα ξεκινήσεις. πέρα από το σημείο αυτό,δεν θα αυξάνεται το ρελαντί,αλλά θα αρχίσει να έχει ψιλοαρρυθμίες.Δέν το θές αυτό. Ανοιξε το γκάζι και δες πώς ακούγεται, άν κάνει βύθιση στις στροφές και πάει να σβήσει είναι φτωχό το μείγμα. Αν ρετάρει και "σκάει" είναι πλόυσιο. Προσπαθείς να βρείς το σημείο που η μηχανή θα έχει τις υψηλότερες στροφές στο ρελαντί, και όταν ανοίγεις το γκάζι δεν θα "σβήνει" (φτωχό),ούτε θα "ρετάρει" και θα σκάει (πλούσιο). Και το γκάζι θα ανταποκρίνεται γρήγορα,είτε γκαζώνεις έιτε αφήνεις,δεν θα έχει "υστέρηση". Παίξε πάνω - κάτω από το σημείο αυτό με "τεταρτα" στροφής. Ένα τέταρτο πάνω,ένα κάτω,ανάλογα με το τι ακούς όταν ανοίγεις το γκάζι. Βιδώνεις γίνεται πιό φτωχό,ξεβιδώνεις γίνεται πιο πλουσιο. Κάθε φορά άνοιγε το γκάζι να δείς πώς ακούγεται. Άν η βίδα είναι 1-3 στροφές έξω,το καρμπυρατέρ είναι ο.κ Αν όχι ,θέλει καθάρισμα. Κάπου στις 2,5 στροφές, πρέπει να το βρείς. Αν έχεις το ρελαντί ψηλά,ρίξτο λίγο με την βίδα του ρελαντί πρίν ρυθμίσεις, γιατί είναι πιό εύκολο να ακούσεις τις αλλάγές στροφών όταν ρυθμίζεις μείγμα. MHN ρίξεις σπρέι καρμπυρατέρ στήν εισαγώγή ,πολλοί το κάνουν,αλλά τις περισσότερες φορές πάνε σκουπίδια από έξω προς τα μέσα και γίνεται χειρότερα. Προτιμότερο είναι να το βγάλεις,να το ανοίξεις,να το λύσεις και να το καθαρίσεις. Καλά μην περιμένεις να παίρνει και χωρίς τσοκ...
  5. 4 points
    Έκανα διακοπές στην Κεφαλονιά Καθώς επίσης και λίγο από Ιθάκη Ενώ πέτυχα και μια Honda Goldwing εκεί από ένα ζευγάρι Ιταλών
  6. 4 points
    Μπηκα στην σκοτεινη συνομοταξια αυτων που αν τα γραναζια δειχνουν οκ αλλαζουν μονο αλυσιδα.
  7. 3 points
    Ετσι ακριβώς είναι. Τα ηλεκτρικά είναι αλυσίδα. Κάνε το Σκρουτζ τώρα και σε 6 μήνες θα δεις το λογαριασμός που θα βγει και θα το στείλεις σκραπ.
  8. 3 points
    Οι εξάρσεις στις τιμές τάσης, ενδέχεται να μην συμβαίνουν μόνο λόγω βλάβης στον ανορθωτή, αλλά να έχεις βλάβη και η γεννήτρια(πηνία). Η γεννήτρια είναι αυτό που αναφέρεται ως alternator στο σχέδιο στην σελίδα 21-3 (351 στο σύνολο), κάτω δεξιά. Αν έχουν καψαλιστεί τα μονωτικά της, ενδέχεται να γειώνει που και που, κάποια από τις φάσεις στο σασί, και να έχει ως αποτέλεσμα και την βλάβη του ανορθωτή, και τις τάσεις που βλέπεις. Σταμάτα να το χρησιμοποιείς έτσι, γιατί τα προβλήματα αυτά ΠΑΝΤΑ χειροτερεύουν με το πέρασμα του χρόνου, και αργά ή γρήγορα η υπέρταση, αφού στεγνώσει την μπαταρία θα σου κάψει την ηλεκτρονική. Το ότι αρχικά δεν σου έκανε υπερτάσεις, και μετά από λίγο καιρό άρχισε πάλι, δείχνει ότι άρχισε ήδη να ''νικιέται'' η μπαταρία από τις υπερτάσεις. Οταν θα αλλάξεις ανορθωτή, θα πρέπει να μετρήσεις με το πολύμετρο και την γεννήτρια, για να αποκλείσεις μερικές περιπτώσεις να είναι κι αυτή χαλασμένη. Να μην γειώνει καμία φάση με το σασί, να έχουν την ίδια αντίσταση όλοι οι συνδυασμοί φάσης με φάση και με την γεννήτρια ασύνδετη, όλοι οι συνδυασμοί φάση με φάση να βγάζουν τα ίδια volt σε κλίμακα AC αναλόγως των στροφών του κινητήρα. ΠΡΟΣΕΧΕ, το πας για μεγάλη βλάβη αν το συνεχίσεις να το χρησιμοποιείς έτσι.
  9. 3 points
    Να σιγοντάρω και εγώ καθώς είχα βάλει στο cb400 τον sx και δεν κράτησε ούτε δύο χρόνια. Μου έκανε και εμένα αυτά τα ανέβα κατέβα στα φώτα και το ψυλλιάστηκα. Την επόμενη ημέρα το πήγα στον μάστορα και όντως ήταν εκεί το πρόβλημα οπότε τον άλλαξα με έναν sun και τον έχω κοντά 8 χρόνια, ευτυχώς γλύτωσα την μπαταρία. Ο sx πρέπει να είχε πάει στα 110€ με τα μεταφορικά, ο sun 80€ και μου βγήκε σκυλί μαύρο.
  10. 3 points
    Μαστορα μην κανείς κανένα λάθος και ρίξεις σαπουνάδες και νερά και σου κάνει καμία υδραυλική συμπιεση γιατί θα τα πάρεις όλα στη μασχάλη, με νερά και σαπουνάδες κοιτάμε αν χάνουν αέρα τα λάστιχα, φουιτ που λέμε και μεις στο Παρίσι…
  11. 3 points
    Πάντως σε κόβω για τρελό μηχανόβιο
  12. 3 points
    Βόλτα και καφεδάκι στο Πόρτο Γερμενό να γνωριστούνε τα ξαντερφια
  13. 2 points
    Δε χρειάζεται δήλωση άλλου οδηγού. Είναι γενικά μια παρανόηση αυτή η σκέψη που κάποιος την έχει κυκλοφορήσει. Το μοναδικό που χρειάζεται είναι επασφάλιστρο αν είναι κάποιος οδηγός/αναβάτης νέος οδηγός ή/και νέος σε ηλικία. Δε θυμάμαι τα όρια ηλικίας ή ετών διπλώματος που ο αναβάτης θεωρείται "νέος" ηλικιακά ή οδηγός. Μια ερώτηση στην ασφαλιστική εταιρεία θα δώσει απαντήσεις. Άμεσα όμως Πριν βγει το μηχανάκι στο δρόμο
  14. 2 points
    Aprilia Tuono 125 και RS 125 Euro 5 2021 Με σχεδιαστικές επιρροές από τις μεγάλες αδερφές(με την καλή έννοια) των 660cc, τα 125άρια κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στην Ιταλία...νέος μονοκύλινδρος υδρόψυκτος 4βάλβιδος κινητήρας 14,9 hp/10.000 rpm με ροπή 1,1 kgm/8.000 rpm, αλουμινένιο πλαίσιο, μπροστινός δίσκος διαμέτρου 300mm, LED φώτα, νέα πλήρως ψηφιακά όργανα, ρεζερβουάρ 14,5 λίτρων, δικάναλο ABS της Bosch. Κάτω από τη σέλα και στα δύο μοντέλα, υπάρχει ένας αποθηκευτικός χώρος ικανός να χωρέσει ένα μεγάλο tablet 8 ιντσών, προσφέροντας παράλληλα και θύρα φόρτισης USB. Προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης συστήματος quick shift στο κιβώτιο των ταχυτήτων. Βάρος:144 κιλά γεμάτο Το RS διαθέσιμο σε δύο χρώματα και τιμή 5.270€ ενώ το Tuono σε τρία χρώματα και τιμή 4.870€ .
  15. 2 points
    κοιταξε... οσο φορουσα στο T μοτερ Crypton η μεγιστη τελικη που ειδα στο κινητο (gps) με ενα αρκετα μακρυ γραναζωμα ηταν 126km/h σε κατηφορα σκυμενος/κρυμενος/μαζεμενος στο μηχανακι, αν καποιοι θεωρουν αυτο το πραμα ως τελικη τοτε ναι... εγω τελικη θεωρω τη μεγιστη ταχυτητα που μπορει να πιασει σε ευθεια με τον αναβατη να καθεται κανονικα.
  16. 2 points
    Και πως θα ζησουν τα συνεργεια και οι ηλεκτρολογοι ?
  17. 2 points
    Ποια λεπτά; Δευτερόλεπτα θες να πεις. Έφαγε σουτ αμέσως, δεν παίζω με αυτά να μου χαλάσει λάμπες-μπαταρία κλπ.
  18. 2 points
  19. 2 points
    Ωραίος ο Δάντης.Περιμένω και εντυπώσεις από τη μπιστα. Για την αλλαγή κατεύθυνσης σίγουρα πρέπει να δείς τιs επιλογές ελαστικών για να το βοηθήσει λίγο. Ερώτηση μάλλον χαζη,δεν υπάρχει ρύθμιση στα triple clamps για off set του τιμονιού? Η το καστ είναι χωρίς? Γιατί αν υπάρχει σίγουρα θα μπορούσες να κάνεις δοκιμές. Για μένα ξεκινά όπως το έχεις στο μυαλό σου πάντως με σεταρισμα αναρτήσεις και μετά επιλογές ελαστικών αφού φας τα s22. Καλοσουζοτο και πάλι κούκλα είναι! (Από τα καλάμια και πίσω)
  20. 2 points
    Τελικά ο πιτσιρικάς φιλαράκος παρέλαβε το TRACER 700. To έκανα και μια βόλτα. Σαν χρώμα τα σπάει κατά την άποψη μου. Μου άρεσε το moter που είναι ελαστικό και σπιρτοζικο. Φρένα μπροστά πολύ καλά και ωραία αίσθηση το abs. To πίσω δεν μου άρεσε , μπαίνει εύκολα το abs όπως και της δοκιμής όταν είχα κάνει test ride. Αναρτήσεις μαλακές αλλά καλύτερες από cb500x – transalp κλπ, αν και πιστεύω ότι θέλουν βελτίωση. Γενικά καλή εικονα, φυσικά εκτεταμένη χρήση φτηνών πλαστικών. Κιβώτιο μια χαρά και στις αλλαγές του και σε όλα του , δεν μπορώ να καταλάβω που λένε ορισμένοι ότι κάνει θόρυβο η ότι δυσκολεύονται στις αλλαγές. Δεν είναι για ψήλους αναβάτες , εγώ είμαι 1,76 και έκατσα ωραία επάνω του, στα γούστα μου γενικά. Ψεκασμός ωραίος , μου άρεσε Βάρος , ανάλαφρο , ούτε το καταλαβαίνεις Θα επανέλθουμε πάλι με νεοτέρα αν υπάρξουν.
  21. 2 points
    Στρωθηκε και αρχισε να κυκλοφορει ανεξελεγκτα.Teaser απο τη πρωτη αναγνωριστικη βολτιτσα που πηγα σημερα Βιλια... Δευτερα οι εντυπωσεις που θα εχω χρονο να γραψω κειμενακι.
  22. 2 points
    Θα συμφωνησω οτι τα Ninja 250 πουλιουνται ακριβα γι'αυτο που ειναι (πλεον). Επισης ειναι εξαιρετικα αναιμικο μοτερ χαμηλα, πιστευω πως θα ειναι κουραστικο ως καθημερινο εργαλειο. Το Δουκακι οδηγικα ειναι πολυ ωραιο, πιο μηχανη απ΄οσο θα περιμενε κανεις. Ποιοτικα δεν ξερω τι ρολο βαρανε. Θα κοιτουσα να παω οσο γινεται πιο καινουριο σιγουρα αν εβλεπα προς τα εκει. Εγω παντως λεω να κανετε μια κουβεντουλα με τον Βαγγελη @noodles και να τα βρειτε εκει περα, να κανετε κι οι δυο τη δουλεια σας. Honda, ολο προσοντα.
  23. 2 points
    Ξεχασα να αναφερω το πιο σημαντικο, αν το αφησω 2-3 βδομαδες χωρις να το βαλω μπρος, για να παρει θελει πολυ κοπο, το μοτερ οντως δουλευει σωστα αφου παρει μπρος, το θεμα ειναι να παρει. Μηπως το μηχανακι θελει να ξεφορτωθει το μαμα καρμπ ωστε να μπει ενα pumper carb και δεν εχει αλλο τροπο να μου το πει..? (mikuni TM36)
  24. 2 points
    Η εισαγωγή / κολάρο του καρμπυρατέρ φαντάζομαι είναι λαστιχένια. Έλεγξε αν έχει κάποιο ρήγμα. Παίζει να υπάρχει κ να μη φαίνεται. Για πρόχειρο έλεγχο ντύσ' την καλά με (συνεχόμενη, μη διακοπτόμενη) μονωτική ταινία και δοκίμασε εκ νέου. Το μηχανάκι φοράει κανονικό φίλτρο ή κάποια ελεύθερη φιλτροχοάνη? Γράφεις βέβαια για νέο φίλτρο αέρα, αλλά καλού κακού ρωτάω.
  25. 2 points
    Οκ ίσως έφταιγε λίγο το οτι δούλευα 5 μέρες σερί 14ωρα στην δουλειά και απάντησα κάπως απότομα. Ζητώ συγνώμη λοιπόν.... Τώρα που είμαι ξεκούραστος θα γράψω τι ακριβώς εννοώ. Τα παπιά μέχρι απο την αρχή τους μέχρι και σήμερα είναι πάνω-κάτω η ίδια ακριβώς φιλοσοφία κινητήρα. Ένας οριζόντιος κύλινδρος, ένα φυγοκεντρικό και ένα 4αρι σασμάν. Οι μόνες εξελίξεις είναι τα μέταλλα (πιο ανθεκτικά) και η έλευση του injection απο το Euro 3 και μετά. Και φυσικά ότι αλλαγές κάνουν οι εταιρίες για να βελτιώσουν το προϊόν τους. Είναι μια δοκιμασμένη λύση που έχει αποδείξει την αξιοπιστία της ανα τα χρόνια μέσα απο την απλή κατασκευή της. Και μπορούν να αποτελέσουν και ένα καλό σχολείο για να μάθεις και 5 πράματα. Αλλά να θες πραγματικά να μάθεις. Πχ όταν έπρεπε να γίνει ανακατασκευή σε Astrea φίλου μου, καθαρά και μόνο για την κ*υλα μας είπαμε να το κάνουμε μόνοι μας. Κάτσαμε απο νωρίς το πρωί μέχρι αργά απόγευμα και το λύναμε βίδα βίδα μέχρι να έχουμε τα πάντα όλα στον πάγκο μπροστά μας. Μετά να πάμε τα κάρτερ για άνοιγμα, έπειτα να τα καθαρίσουμε, να αλλάξουμε το κυλινδροπίστονο, εκκεντροφόρος, δίσκοι συμπλέκτη, καρμπυρατέρ όλα. Μας είχε πάρει κάναν μήνα θυμάμαι για να το ολοκληρώσουμε μα εν τέλει άξιζε 1.000.000% γιατί και μάθαμε ΠΟΛΛΑ πράματα και ήτανε και μια φουλ διασκεδαστική εμπειρία. Rock κομμάτια, καφές, τσιγάρο και μαυρισμένα χέρια.... Και μέχρι και σήμερα δουλεύει καλά το μηχανάκι και το παιδί το έχει πάρει στην Σαντορίνη που δουλεύει σεζόν. Και φυσικά έχω και την "αυτοπεποίθηση" να λύσω αν χρειαστεί και το δικό μου στο μέλλον αν βγάλει κάτι. Όλα αυτά είναι το παπί γενικά σαν έννοια και νομίζω για αυτό πούλησε καλά. Αξιόπιστο, απλοϊκό, οικονομικό και σχολείο αν θες πραγματικά να ασχοληθείς. Και αν είναι και καρμπυρατέρ ακόμα καλύτερα....όχι σαν εμένα που την άκουσε ο ψεκασμός και έπρεπε να σκάσω 300€ για νέο ανταλλακτικό....που και ακόμα και όταν χάλασε δεν έμεινε ποτέ, απλά δεν έδινε γκάζι απο μεσσαιές και πάνω. Απο την άλλη ΟΛΑ κάτι θα βγάλουν. Και το 50αρι Daytona και το Transalp, και το GS και όλα. Μηχανήματα είναι εν τέλει, τι να κάνουμε. Αυτά! Και οοοταν κάποια στιγμή έρθει το μεγαλύτερο, εκεί ναι....γυρνάω και τον κόσμο αμα λάχει.
  26. 1 point
  27. 1 point
    Πρίν κάνεις οτιδήποτε,πρέπει να σιγουρέψεις την γείωση στον ανορθωτή. Αν κάπου μέσα στην πλεξούδα ,η γείωση δέν έχει καλή επαφή και με κραδασμούς επηρρεάζεται, χάνει ο ανορθωτής την αναφορά του και δεν σταθεροποιεί.Εκείνη την στιγμή θα έχεις υπερτάσεις. Πρέπει να δώσεις μία επιπλέον γείωση στον ανορθωτή εξωτερικά. Πάρε ένα μακρύ καλώδιο,να είναι και πράσινο για να μην μπερδευτείς ,με την ίδια διατομή(ή καλύτερα μεγαλύτερη) του πράσινου καλωδίου του ανορθωτή. Γύμνωσέ το και στις δύο άκρες. Κόψε σε ένα εύκολο σημείο το πράσινο καλώδιο που πάει στον ανορθωτή και γύμνωσε και σε αυτό τις δύο άκρες πού έκοψες. Αυτές τις δύο άκρες τώρα θα τις ενώσεις μαζί με την μία άκρη του καλωδίου που είπαμε παραπάνω(τρείς άκρες σε μία ένωση). Την άλλη άκρη του, θα την βάλεις στον ΑΡΝΗΤΙΚΟ πόλο της μπαταρίας κατ'ευθείαν. Ετσι δίνεις μία επιπλέον γείωση στον ανορθωτή,που ξέρεις ότι δέν είναι κομμένη. Εκεί που θα ενώσεις με τον πόλο βάλε και ακροδέκτη για να σφίξει καλά.Το κόστος είναι ελάχιστο. Κόλλησέ τα όλα με κολητήρι και μόνωσε με θερμοσυστελλόμενο. Τακτοποίησέ τα καλά με tie wrap να είναι μαζεμένα. Δές πώς θα πάει.
  28. 1 point
    Πες του να καλέσει την ασφαλιστική και να σε δηλώσει ως οδηγό οχήματος.(πιθανώς να υπάρχει μια μικρή χρέωση) Με αυτό + τα υπόλοιπα χαρτιά κυκλοφορείς κανονικά
  29. 1 point
    Μέχρι τα 90 (το πολύ όμως) νιώθει σχετικά άνετα το μοτέρ...απο εκεί και πάνω στροφάρει σχεδόν κοντά στον κόφτη (9600RPM). Με 80 μπορεί να ταξιδεύει όλη μέρα. Παίζει και το γρανάζωμα ρόλο ως ένα σημείο αλλά κυρίως θεωρώ οτι η κλιμάκωση του σασμάν κάνει την περισσότερη δουλειά σε αυτό το θέμα.
  30. 1 point
    Το 120/90R18 έχει διάμετρο 673mm Το 4.00R18 έχει διάμετρο 660mm Πρακτικά, το μηχανάκι θα ψηλώσει πίσω κατά 6.5mm περίπου Και λέω περίπου γιατί λόγω σχεδίου και καμπυλότητας πέλματος υπάρχουν μικροδιαφορές Υ.Γ.: θεωρητικά το 110/90R18 είναι πιο κοντά στο μαμά 4.0 γιατί έχει εξωτερική διάμετρο 655mm. Λέω θεωρητικά γιατί δε ξέρω αν υπάρχουν στο εμπόριο οι διαστάσεις αυτές.
  31. 1 point
    Έχουμε και λέμε , ο arne είναι θεούλης με τις πληροφορίες που σου έδωσε και πρέπει να βγεις να τον κεράσεις. SX ELECTRONIC τίποτα ιδιαίτερο σαν ανορθωτής , τον είχα βάλει και το μετάνιωσα. Στο δια ταύτα , όταν παίρνεις μετρήσεις πρέπει να είναι ζεστό το moter για να κάνεις σωστό έλεγχο του ανορθωτή και η μπαταρία πλήρως φορτισμένη.. Αν σου κάνει αυτά που λες απλά τον πετάς γιατί θα τα κάψεις όλα , κάνει υπερφόρτιση όταν ζεσταίνετε, το ίδιο είχα πάθει εγώ με τον συγκεκριμένο ανορθωτή. Από τότε έβαλα mosfet της RMSTATOR και απλά ησύχασα.
  32. 1 point
    @Dant3 να το χερεσαι το εργαλειο! η αισθηση του να θελει να μεινει ξαπλωμενο ειναι λογο μεταξονιου. ειναι μια ολοκληρωμενη "μεγαλη" μοτοσυκλετα, οχι 250αρι-300 η πουπουλο sm. τι θελω να πω μαυτο, πως εχει σχεδιαστει πχ να στριβει με ανεση και ασφαλεια σε ανοιχτες στροφες με 180+ (ισως και περισσοτερα, στροφες τυπου Λαμια, Μελουνα Λαρισας κτλ) εκει θες λιγο μεγαλυτερο μεταξονιο. σε κλειστα κομματια τυπου 60-80-100 χλμ σαφως και θα χανει (γιατι κερδιζει πολυ στο παραπανω κομματι). με ενα πιο "πολεμικο" λαστιχο και λιγη βοηθεια με τον εξωτερικο μαρςπιε θα το κανεις ευκολοτερο. μπροστινο λαστιχο φωτο την επομενη φορα, μη πας να μας κοροϊδεψεις με το πισω
  33. 1 point
    Εσυ το λες για πλάκα, αλλά όλες αυτές οι τεχνολογίες που έχουν ενσωματώσει στις μηχανές και στα παπάκια τα έχουν κάνει ευάλωτα, το είπαμε και σε άλλο θέμα, στα ψεκαστά ανάβει ένα λαμπάκι και τρέμει η ψυχή του αναβατη, κάποια μηχανάκια πρέπει να παραμείνουν παλιάς τεχνολογίας, βλέπε κάτι εντουρο, ακόμα και τα 2Τ ψεκαστα τα κάνανε, εκεί να δεις τι θα πει αστοχία…
  34. 1 point
    Αυτο που ειπες για το οτι η μηχανη μοιαζει να θελει να μεινει ξαπλωμενη οταν πεσει το ειχα προσεξει κι εγω. Πιστευα πως θα ειχε να κανει με τα λαστιχα αλλα και οταν ειχα βαλει τα ΤΤ (με αρκετα διαφορετικη κορωνα) παλι το ιδιο παρατηρουσα. Δε θα το πω μειονεκτημα παντως, το ιδιο χαρακτηριστικο δινει ωραια αισθηση σε μεγαλες στροφες που εισαι ωρα υπο κλιση. Να τη χαιρεσαι.
  35. 1 point
    Έχει το ίδιο μοτέρ με το Innova injection, απλά με διαφορετική χαρτογράφηση προφανώς και νομίζω κάτι βελτιώσεις στα κοκοράκια του εκκεντροφόρου αν θυμάμαι καλά για μείωση της τριβής. Σαν γκάζι είναι κατά 90% το ίδιο με το Innova απο όσο ξέρω. Ε ναι ρε φίλε....injection, αντλίες, ψεκασμένα μοτέρ και χαμηλή κατανάλωση; Αυτά είναι για τους φλώρους
  36. 1 point
    Αν ακουγεται η καδενα τοτε θελει αλλαγη η καδενα , οχι το λαδι, Golf 6 εχω.. ξερω...
  37. 1 point
    Κανένα θέμα. Πρόσεξε μόνο στις στροφές γιατί το μπροστινό σου θα είναι αρκετά φορτισμένο (=επίφοβο για lowside) οπότε μη φρενάρεις με το εμπρός αλλά ρύθμισε το ρυθμό σου παίζοντας με το πίσω φρένο.
  38. 1 point
    Man's best friends... Μια πρωινή βόλτα τον Απρίλιο που μας πέρασε.
  39. 1 point
    Απο μπρος ήταν παρθένο κι απο πίσω μπαίνει τρένο; Το πρωί μαθήτρια το βράδυ πόρνη; (Για να σας δω ποιος το θυμάται) Από πάνω κούκλα από κάτω πανούκλα;
  40. 1 point
    Σχεδόν 3 μήνες μετά πλέον, και έχουν γίνει αρκετά πράγματα από αυτά που υπήρχαν στο to do list. Δεν έχει τελειώσει βέβαια, αλλά αυτήν την στιγμή τουλάχιστον το μηχανάκι βρίσκεται σε μια αξιοπρεπή κατάσταση. Πλέον φοράει λάστιχα της προκοπής (ευγενική χορηγία του @Denzo, και σε 1-1,5 μήνα θα μπει και ένα κανονικό ζευγάρι καινούρια), ξεκάθαρα η πιο ουσιαστική αλλαγή, με τα παλιά pilot 2CT το μηχανάκι γλυστρούσε ακόμα και σε φυσιολογικό ξεκίνημα με 1η σε μέτρια άσφαλτο. Αλλάχτηκαν επίσης τα πατηράκια με καινούρια αλουμινίου καθώς τα μαμά ήταν ταλαιπωρημένα και στραβά απτην μια μεριά. Αλλάχτηκε το σταντ με το γνήσιο αλουμινίου από τα μοντέλα 09-10, κυρίως για αισθητικούς λόγους αλλά και επειδή το μαμά πλάγιαζε υπερβολικά πολύ. Αλλάχτηκαν όλα τα πλαστικά και οι βίδες με γνήσιες καινούριες, καθώς τα μαμά ήταν πολύ ταλαιπωρημένα και ξεθωριασμένα από τον ήλιο, έδειξε διαφορετικό μηχανάκι με τα καινούρια. Μπήκε επίσης led φανάρι πίσω από το μοντέλο του 2010, και καινούριο φανάρι, επειδή το φως του μαμά την νύχτα ήταν απαράδεκτο. Πλέον (ειδικά για sm) το μηχανάκι έχει πολυ ικανοποιητικά φώτα το βράδυ. Λύθηκε ένα ηλεκτρικό θέμα που υπήρχε με το ρελέ της τρόμπας βενζίνης, και αλλάχτηκε και το φίλτρο της. Αντικαταστάθηκε το κοντέρ με καινούριο, καθώς το παλιό είχε πάρει νερά και η μισή μεριά δεν λειτουργούσε. Μπήκε τέλος ένα τελικό της Leovince, για ευνόητους λόγους Σίγουρα κάτι ξεχνάω, και έχει αρκετό μέλλον μπροστά, αλλά πλέον απλά δε χορταίνω να κάθομαι και να το χαζεύω
  41. 1 point
    RFVC σημαίνει Radial Four Valve Chamber, δλδ Ακτινικός ΤετραΒάλβιδος Θάλαμος. Ακτινικό λέγεται ένα σύνολο πραγμάτων, όταν αυτά τα πράγματα συγκλίνουν προς ένα κοινό κέντρο, π.χ. οι ακτίνες ενός κύκλου συγκλίνουν προς το κέντρο του κύκλου. Στην περίπτωση εδώ, οι βαλβίδες, αν προεκτείνεις νοητά τον άξονα της κάθε μίας, κάποια στιγμή συναντώνται οι τέσσερις σε ένα κοινό σημείο. Στα συμβατικά συστήματα, οι βαλβίδες είναι παράλληλες, και όσο και αν προεκτείνεις τους άξονές τους (σε ευκλείδιο Σύμπαν έστω) δεν συναντώνται ποτέ. Το αν το σύστημα αυτό έχει πλεονέκτημα, δεν έχουμε καταλήξει ακόμα, έχει καταργηθεί πάντως από την Honda και χρησιμοποιείται μόνο σε παλιότερες MV Agusta. Έχει πάντως με βεβαιότητα το μειονέκτημα της πολυπλοκότητας, καθότι ο λοβός του εκκεντροφόρου πρέπει να σπρώχνει την βαλβίδα υπό κλίση, άρα ανομοιομορφία στις δυνάμεις και φθορές. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης στους εκκεντροφόρους είναι ιδιαίτερο. ΔΕΝ είναι γραναζωτό, αλλά δεν είναι και καδενάτο, είναι υβριδική κατάσταση, όπου η καδένα μεταφέρει την κίνηση μέχρι ένα ενδιάμεσο γρανάζι, και αυτό μετά δίνει κίνηση στους εκκεντροφόρους. Το σύστημα χρησιμοποιούν και άλλοι κατασκευαστές ΜΕΤΑ την Honda, όπως η Suzuki στα TL1000S&R για παράδειγμα. Καλό θα ήταν, όταν φτιάχνεις ένα βίντεο, να έχεις κάνει μια έρευνα, τι ισχύει και πως θα το πεις, και όχι ούτε να το ξέρεις καλά, ούτε να μπορείς να το εκφράσεις. Κάνε έρευνα, βρες τι και πως, κατάλαβε, σκέψου το με δικά σου λόγια που να μην αλλοιώνουν όμως την αλήθεια, και ΜΕΤΑ κάνε βίντεο. Το CBX250RS είναι ένα απωθημένο μου, λόγω του σφυριχτού γραναζωτού του ήχου. Δεν βρήκα όπως ποτέ κάποιο που να άξιζε να το πάρω. Εϊναι πολύ κρίμα, ένα τέτοιο , όχι ιδιαίτερα σημαντικό αλλά έστω κάπως ιδιαίτερο κομμάτι μοτοσυκλετιστικής ιστορίας, να το ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ και να το μετατρέψεις σε ΣΚΟΥΠΙΔΙ cafe racer. Φτιάχτο όπως ήταν, σωστό και κράτα το έτσι, ή δώστο και πάρε κανά CB400N να κάνεις αυτά που θέλεις.
  42. 1 point
    Ναι αλλά τα αφρικα καίνε ανορθωτή, το GLX όχι…
  43. 1 point
    355 δεν ειναι τιποτα σε 3 μερες, εγω με φιλο μου πηγαμε απο το χωριο μας στην καβαλα μεσω εγνατιας οδου στο λιμανι Αλεξανδρουπολης ταπα για να προλαβουμε το πλοιο, 2 ατομα + 40 κιλα αποσκευες, υπερκυβισμενο Crypton 105 (128cc) με καρμπ και εξατμηση, εκαψε 3 ντεποζιτα βενζινη σε 200 χλμ, δεν εκανε κιχ.
  44. 1 point
    Πρέπει να αλλάξεις και την μπαταρία μαζί με τον ανορθωτή,εφ'οσον σου κάνει τέτοια βύθιση τάσης. Δυστυχώς ο καμένος ανορθωτής ,της προκάλεσε ζημιά.Έχει πάθει αυτό που λέμε 'θειωση'. Αν αλλάξεις μόνο ανορθωτή δεν επανέρχεται,θα κουράζεις τον καινούριο ανορθωτή και υπάρχουν πολλές πιθανότητες να βραχυκυκλώσει και στοιχείο,οπότε θα πάρει μαζί της και τον καινόυριο ανορθωτή, και πάλι από την αρχη.
  45. 1 point
    Γενικά, είμαι της άποψης οτι αν υπήρχε ανάγκη για ψυγείο τότε θα το έκαναν οι κατασκευαστές απο μόνοι τους. Δεν τους είναι δύσκολο να σχεδιάσουν ένα μικρό ψυγείο λαδιού για έναν παπίσιο κινητήρα. Εγω πάντως, 5 χρόνια που έχω τον πάπιο (Address 125) και μετά απο ΠΟΛΥ λιώσιμο σε βόλτες όλο τον χρόνο, κυρίως σε βουνό, δεν είχα ποτέ θέμα με το αερόψυκτο. Αρκεί, φυσικά να έχεις λάδια. Όσο βρίσκεσαι εν κινήσει και το χτυπάει αέρας δεν έχεις θέμα.
  46. 1 point
  47. 1 point
    Ίδιας διατομής καλώδιο με αυτή του μαύρου-άσπρου. Αυτό δίνει ρεύμα στην ECM,στο μπέκ,στον πολλ/στη περνάει αρκετό ρεύμα απο εκει... Στο μαυρο ασπρο πρέπει να δώσεις 12 V,αυτό είναι η τροφοδοσία της ECM. μπορείς να το 'πιάσεις' και στην φύσσα της ECM ναι, αλλά βολεύει περισσότερο απο το ρελε. Το main relay δίνει ρεύμα στην ασφαλειοθήκη,νόμιζα ότι έχεις τσεκαρει άν έχεις τάση στην ασφαλειοθηκη. Αν δεν έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη πουθενά,πρέπει να ξεκινησεις απο το main relay. και μετά να κάνεις την διαδικασία παραπάνω.Πρέπει να έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη πρώτα. Αν είναι ίδιο με το ρελέ του βεντιλατέρ "κάντα" τράμπα και δοκίμασε. Αν έχεις τάση στην ασφαλειοθήκη,και δεν έχεις τάση στην φύσσα του engine stop relay,τότε προχωράς με την διαδικασία παραπάνω εννοείται.
  48. 1 point
    Ναι, να μην πειράζεις καλώδια στο μέλλον.
  49. 1 point
    Ε ναι,δεν θα πηγαίνει καντήλια να στεγνώξει το κάρτερ.
  50. 1 point
    Πλησιάζει το τέλος του 2016, και σχεδόν όλα τα τεχνικά θέματα έχουν επιλυθεί ή είναι θέμα μιας εύκολης διεκπεραίωσης. Μέχρι να έρθει η ώρα των καινούριων φέρινγκ, -μπήκε ένας καθρέπτης στο τιμόνι, -μπήκαν φλασάκια πίσω, -μπήκε άλλος ατέρμονας ντίζας ταχύμετρου γιατί δεν φτιάχνεται ο δικός του, -ολοκαίνουρια ντίζα κοντέρ και έχουμε και ταχύμετρο πλεον, -καταργήθηκε ο περιοριστής ταχύτητας, και έτσι το μοτό τελικιάζει κανονικά, -μπήκε φίλτρο αέρα. Το CBR έχει γίνει λειτουργικό σε πολύ μεγάλο βαθμό, και έχει αναλάβει πλήρως την καθημερινή μου δίτροχη μετακίνηση. Θέλει πια -ένα λάστιχο πίσω, -ένας σέρβις στο αμορτισέρ γιατί έχει κλασμένη την απόσβεση συμπίεσης, -''φούσκωμα'' με κάποιο τρόπο το σελάκι του αναβάτη γιατί έχει κάτσει με τα χρόνια, -λαμπάκια led στον φωτισμό οργάνων, -μπροστά φλας που τα έχω έτοιμα να μπουν, -κάτι εμποδίζει το μοτέρ του βεντιλατέρ να γυρίσει αλλά αυτό από άνοιξη που θα ξαναζεστάνει ο καιρός, -να παραγγείλω 4 λαστιχένιες εισαγωγές, γιατί οι παλιές έχουν ξυλιάσει, δεν κάθονται εντελώς σωστά τα carbs και δεν μπορώ ακόμα να τα κάνω συνχρονισμό, -κάποια στιγμή κι ένα καινούριο δίσκο πίσω φρένου. Με αυτά και αυτά, του ξανάβαλα τα φέρινγκ, αφού τα κόλλησα όσο γινόταν, όχι για να είναι ωραία, όσο για να στέκονται σωστά πάνω του. 6 μήνες μετά την πρώτη φωτό με τον ''ξεπεσμένο αριστοκράτη'' η εικόνα είναι κάπως έτσι: Φαίνεται ίδιο ρημάδι σε πρώτη ματιά, αλλά το από μέσα που μετράει, είναι πλέον σε άψογη κατάσταση και όλα δουλεύουν όπως πρέπει. Φέρινγκ, το μεγάλο επόμενο ζήτημα.
×
×
  • Create New...