Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 27/09/2023 in all areas
-
1 pointμε μια γρήγορη αναζήτηση στο web google, γιά γράσο στο Τ50 town mate (αν κατάλαβα καλά το σωστό μηχανάκι, στο manual πρέπει να λέει & για γράσο παράγραφο 1 ή 2 πού είναι τα λιπαντικά) οπως είπα στο intro μου "νεα μέλη" κάνω αναζητήσεις στο google για μηχανές και αυτη τη φορα με έβγαλε παλι εδώ σε εσάς http://www.mediafire.com/file/tzzsd9d6w9at1c4/YAMAHA+T50_T80+townmate+owners+manual.pdf
-
1 point
-
1 pointΜα η SYM σαν εταιρία Ταϊβανέζικη είναι, όπως και η Kymco. Ο ψεκασμός στα SYM/Kymco πάντως είναι Keihin. Οι περισσότεροι τέτοιου τύπου κινεζοκινητήρες είναι συνήθως αντίγραφα Honda XR και CG. Κάποιοι αντιγράφουν τα μοτέρ των Suzuki DR. Η σχεδίαση είναι η ίδια ναι, αλλά τα μέταλλα και η ποιότητα κατασκευής σαφώς δεν συγκρίνονται με τα "γνήσια". Ειδικά αυτοί οι αερόψυκτοι Honda/Suzuki σε 125/150/200 κυβικά αποδείχθηκαν πάρα πολύ αξιόπιστοι. Τώρα στο βίντεο, ίσως στο Malaguti ο κύλινδρος του CRF να ταιριάζει κουτί αν δεν χρειαστεί κάποια εργασία στα κάρτερ. Δεν κερδίζεις όμως μόνο από το να βάλεις ένα μεγαλύτερο έμβολο...πρέπει να πειράξεις και άλλα πράματα. Waste of money...
-
1 pointΔιότι, ειναι ημίρευστο. Τα γρασα εχουν NLGI δείκτη/συντελεστη. Πχ. το Νο2 ειναι τα ευρεως χρησιμοποιούμενα, ενω του χορτοκοπτικου παιζει να ειναι 00. Στο Τ, θα πρεπει να βρεις τουλαχιστον τον δεικτη που πρότενε καποτε η Yamaha (πιθανολογω κατι αναμεσα σε 2 ή 3, πιο πιθανο 3). παιζουν ρόλο οι RPM, και η ποσότητα που θα βαλεις. Δε θελει ουτε πολυ (θα αναψει η μεταδοση ή θα σπασει το κέλυφος), ουτε λιγο (που δεν θα κανει λιπανση επαρκη, θα παει στα τοιχωματα.) Ολα τα γρασα εχουν σαν βαση ενα λάδι, και υστερα προστίθεται ο σάπωνας (ασβεστιο, λιθιο, αλουμίνιο, χαλκός, κλπ) και άλλα συστατικά . Το βλέπει κα΄ποιος ευκολα, σε ενα κλειστο χρησιμοποιημενο δοχειο γρασου, όπου το λάδι ''ερχεται'' πάνω οταν ζεστανει ο καιρός. Αυτο λεγεται διαχωρισμός (και δεν δειχνει ποιοτικο γρασο, γενικά ). Για να διέρρευσε όλο στο Τ, σημαινει οτι εχει οπή απο κατω και η κορώνα-πινιόν ειναι ολικης απώλειας = απορρίπτει με την χρήση γρασο, αλλά και τυχόν υγρασια/νερό και ρυπαντες που εισχωρουν. Πιθανολογω, οτι θα εδινε στις οδηγιες η Yamaha λυσιμο/καθαρισμα καθε Χ χιλιομετρα και επαναπλήρωση με νεα ποσοτητα. Τι θα εκανα? Βαλε ενα οποιοδηποτε κοινο NLGI 2, γεμισε το χωρο μεχρι τα 3/5 με το ματι, κλεισε το και δουλεψε το να γραψεις 5-10 χλμ. Ελεγξε με το χερι αν θερμαινεται ΠΟΛΥ το κελυφος, και αν ζοριζεται το παπι ή αν ακους κανα περιεργο θορυβο. Ενταξει, το παπι δεν εχει υψηλες στροφες η μεταδοση, αλλά και παλι δεν ειναι κακο να εχει λιγοτερο. Η μεγαλυτερη ποσοτητα κανει ζημιά. Αν δεις οτι το χανει ΚΑΙ αυτο, πήγαινε σε NLGI 3. Προτιμησε λιθίου, ειναι ποιοτικοτερο και πιο σταθερο απο ασβεστιου.
-
1 point
-
1 pointμε τα τρέχοντα μυαλά που έχουν αι κυβερνήται, δε θα με εκπλήξει η υπόγεια μαζική ανάδυση "απαλλοτριώσεων" μπιρ-παρά από funds σε αθροιστικά μεγάλες εκτάσεις όσων καταστράφηκαν στον Κάμπο σε λίγο καιρό που θα ασχολείται ο κυρ-Παναής με το Σαρβάιβορ πχ: https://www.in.gr/2023/09/29/greece/thanasis-viskadourakis-eispraktiki-pire-tin-apozimiosi-tou-plimmyropathous-petherou-mou/
-
1 pointΗ περιφέρεια έστειλε κάποια μηχανήματα να καθαρίσουν τα ποτάμια αλλά το σκέφτηκε αργά. Το Σάββατο μόλις ξεκίνησαν, και η κακοκαιρία άρχισε να χτυπα την Τρίτη. Και λέω περιφέρεια, διότι όλα τα ποτάμια και λίμνες, μικρά/μεγάλα, εντός ή εκτός αστικών ιστών είναι της περιφέρειας....Αγοραστός δηλαδή, ο οποίος γενικά είναι στην κοσμάρα του. Είναι απλά ακατάλληλος... Δεν πρόλαβαν να κάνουν σωστή δουλεια, απλά πεταξαν τα μπάζα στα πλάγια, χειρότερο το έκαναν. Πλεον οσο είναι ο δρόμος τόσο είναι τα μπάζα. Μιλάμε για ΤΟΝΟΥΣ λάσπης. Ρευμα δεν έχω ακόμα, νερό ήρθε αλλά ελάχιστα θολό. Γεωργοί έχασαν τις σοδιες τους, κτηνοτρόφοι τα ζωντανά τους, ο κάμπος εκτιμάται πως θα είναι γονιμος ξανά μετά από 4 χρόνια....μεχρι και σήμερα βρίσκονται ψάρια στον κάμπο που τα έφερε το νερό, στον Παγασητικό νεκρά ζώα από το βουνό... Γενικά είναι σαν η πολιτεία να αδιαφορεί απλά. Γίνονται ενέργειες ναι, αλλά αναλογικά με το τώρα μέγεθος της καταστροφής είναι με ρυθμούς χελώνας...αυτο που φοβάμαι είναι πως έχουμε έναν χειμώνα μπροστά μας. Τουλάχιστον το νερό καθάρισε σχεδόν 100% σήμερα.Δεν έχει ακουστεί κάτι για το νερό βασικά, όποτε it's something...
-
1 point2 στα 2 ο καιρός να σφυροκοπά τα ίδια μερη, δεν ξερω τι ερμηνεία σηκωνει.* Η αλλαγη στο παγκοσμιο κλίμα επελαύνει, και σιγουρα ερχεται πολυ γρηγορα (απ'οτι ειχε προβλεφθει). Η τεχνολογια εν ετει '23 εχει κανει αλματα, το ιδιο και η μετεωρολογία, ομως δεν βλέπω να υπάρχει θεληση ή βούληση απο κρατη/οργανισμους/ για προσαρμογη / αλλαγη. Ο πολιτης τρεχει να σωσει το βιός του, η πολιτεια εχει μεινει αγκυρωμενη σε σχεδιασμούς πόλεων 50 χρονια πισω, με ατελειωτη γραφειοκρατια (συμπληρωνεις χειρογραφες αιτησεις αποζημιωσεων, όπου εχει κενο κουτακι για αναγραφη...telex), η Πολιτικη Προστασια ΑΚΟΜΗ μαθαινει να μπουσουλάει, οι εργολαβοι μασουλανε, οι πολιτες ξαναψηφιζουν τους ιδιους θεσμικούς. Ειμαι 100% σιγουρος οτι απο την μανια της φυσης σε Μαγνησια/Θεσσαλία, εχουμε δει μόνο τα εμφανη. Στους μηνες που θα ερθουν, θα μαθουμε οτι η καταστροφη ειναι ακομη μεγαλύτερη σε χλωριδα/πανιδα/εδάφη, πραγμα που θα σημανει οτι ισως να μην υπάρχει και επιστροφη (ευκολη) στην πρότερη κατασταση. * Τα εζησα κι εγω, με Ιανό + Μπάλο στο νησί. Ακομη πιο παλιά το 2006, ακόμη ψαχνουμε τι μας χτυπησε με χιονιά + ριπές αερα 200km/h. Τότε, ουδεις ειχε δωσει πολλη σημασια, απλά τρεχαμε να βρουμε γεννητριες. Οι σεισμοί φανταζουν χάδι, μπροστα στην πλημμυρα. Μπορει να εμπεριεχουν άλλα χαρακτηριστικα όπως αγνωστο χρονο γεννεσης και ισχύος, αλλά δεν προκαλούν ΤΕΤΟΙΑ καταστροφη όπως η πλημμυρα. Υγ. Περιμενω τον @The Dread Rider (οταν το δει) να μας πει πως ειναι.
-
1 pointΦυσικά και ρυπαίνει η παραγωγή ηλεκρικής ενέργειας. Αν πάρεις λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος, θα δεις από ποια πηγή έχει παραχθεί το ρεύμα που κατανάλωσες. Ειδικά εδώ που ζω, το ρεύμα παράγεται από καύση μαζούτ. Το παραμύθι των Γερμανών περί ΑΠΕ και πράσινης ενέργειας και αλόγων κλπ απέτυχε. Αυτή την στιγμή η Γερμανία αγοράζει ενέργεια από την Γαλλία που είναι η τελευταία χώρα με πυρηνικά εργοστάσια. Η βιομηχανία των Γερμανών δέχεται πιέσεις λόγω της αύξησης της τιμής του ρεύματος. Ήρθε και το εμπάργκο στην Ρωσία και έδεσε το γλυκό, δεν θέλαμε φτηνή και σχετικά καθαρή ενέργεια με καύση φυσικού αερίου, θέλαμε σωστή πλευρά της ιστόριας, άσχετα που στην ουσία υποστηρίζουμε νεοναζιστικές παραστρατιωτικές οργανώσεις και εγκληματίες πολέμου...
-
1 pointΚαλησπέρα στην ομάδα To 2019 έκανα το πρώτο μότο-ταξίδι εξωτερικό (Με παπί Τουρκία https://www.mybike.gr/topic/85739-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%AF-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%AF%CE%B1/). Από τότε απέκτησα ένα sv650 που σίγουρα σε ταξιδεύει πιο άνετα και σου επιτρέπει να διανύσεις μεγαλύτερες αποστάσεις. Λόγω covid και έλλειψης μότο-παρέας 3χρόνια σχεδόν το sv650 αράχνιαζε στο parking. Φέτος οι περιστάσεις το ευνόησαν και πήρα την απόφαση για solo ταξίδι Βαλκάνια. Μετά από αρκετή σκέψη, κατέληξα σε μια διαδρομή με πέρασμα από Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, Σερβία και Βουλγαρία. Γενικά δεν έκλεισα καταλύματα ούτε μελέτησα ιδιαίτερα ταξιδιωτικούς οδηγούς. Το πλάνο ήταν ξυπνημα σχετικά νωρίς κάθε μέρα, μπόλικα χιλιόμετρα σε διαδρομές εκτός αυτοκινητόδρομων με πλούσια φύση και όταν έκανε την εμφάνιση της η κούραση, στάση σε κάποια πόλη για διανυκτέρευση και λίγο urban τουρισμό. Το ταξίδι κράτησε 6 ημέρες και θα ανεβάζω σταδιακά κάθε ημέρα.
-
1 point
-
1 pointΠρωινό ξεκίνημα για Σερβία την επόμενη ημέρα. Ακολούθησα τον αυτοκινητόδρομο για Σκόπια τα οποία τα παρέκαμψα και κατέληξα στο συνοριακό πέρασμα Tabanovce. Έκει αποχαιρέτησα τη Β. Μακεδονία που ήταν η ευχάριστη έκπληξη του ταξιδιού μιας και οι προσδοκίες μου ήταν αρκετά χαμηλές. Με εντυπωσίασαν η παρθένα φυσική ομορφιά της χώρας, η ποιότητα των δρόμων που ήταν αντίστοιχη των δικών μας ενώ τους περίμενα χειρότερους, η οδηγική συμπεριφορά των ντόπιων που ήταν πολύ καλύτερη των Ελλήνων (τηρούσαν όρια ταχύτητας, σταματούσαν στις διαβάσεις, δεν παρκάρανε παράνομα κτλ) και η ζεστή συμπεριφορά των ντόπιων. Μεγάλη ταλαιπωρία στα σύνορα και πάλι ευτυχώς μου δώσανε προτεραιότητα και είσοδος στο Πρέσεβο και την Σερβία. Ακολούθησα τον αυτοκινητόδρομο για Βελιγράδι έως την πόλη Σουρντουλίτσα, όπου και βγήκα από τον αυτοκινητόδρομο για κινηθώ προς τη λίμνη Vlasina Rid. Η ποιότητα των δρόμων στη σέρβικη επαρχία ήταν αισθητά κατώτερη, ενώ και οι οδηγοί ήταν πολύ πιο γρήγοροι από τα όρια ταχύτητας, χωρίς να είναι επικίνδυνοι βέβαια. Η διαδρομή σιγά σιγά γινόταν ορεινή με όλο και περισσότερη φυσική ομορφιά με κατάληξη τη λίμνη της Vlasina Rid. Γενικά όλο το μέρος είναι τουριστικό, έχει οργανωμένη παραλία ενώ και σε αυτή τη διαδρομή συνάντησα και χαιρέτησα πολλούς σύντροχους. Συνέχισα παραλίμνια με σκοπό να κινηθώ βορειότερα μέσω ορεινών διαδρόμων προς το Stara Pianina National Park και την πόλη του Πύργου που είχα lockάρει για διανυκτέρευση. Η διαδρομή όσο πήγαινε γινόταν πιο άγρια και ερημική και στο διάβα μου βρήκα αρκετά ερειπωμένα χωριουδάκια. Γενικά σε όλο το ταξίδι κινούμουν χωρίς gps έχοντας μελετήσει τη διαδρομή από πριν γιατί στο tankbag που είχα προβλέψει να έχω το smartphone, οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονταν ήταν πολύ υψηλές με αποτέλεσμα να σβήνει. Στη διασταύρωση του χωριού Sastav Reka η ικανότητα μου προσανατολισμού με πρόδωσε και πήρα λάθος κατεύθυνση και κατέληξα κάπου κοντά στα σύνορα με Βουλγαρία με gps και δίκτυο να μην πιάνουν. Με το δείκτη βενζίνης να έχει πέσει κάτω από τη μέση και να μην βλέπω πολιτισμό εμπρός ξεκίνησα τον ίδιο δρόμο προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μοναδική συνάντηση σε όλη την διαδρομή κάποιοι ξυλοκόποι που με χαιρέτησαν εγκάρδια. Αφού επέστρεψα στη σωστή διαδρομή έπρεπε να βρω σχετικά κοντά κάποιο βενζινάδικο. Γενικά στην περιοχή δεν είχε πολλά και τα περισσότερα κλείνανε για μεσημέρι και η ώρα ήταν 16:00. Τελικά βρήκα ένα σύντροχο, με τον οποίο με νοηματική καταφέραμε να συνεννοηθούμε και να με στείλει σε ανοικτό βενζινάδικο. Γενικά στην επαρχία ο κόσμος δεν ήξερε αγγλικά και ψιλοστράβωνε κιόλας γιατί φαντάζομαι τα συνδυάζουν με ΗΠΑ, ΝΑΤΟ κτλ. Με το που έβλεπαν ελληνικές πινακίδες βέβαια μαλάκωναν. Μετά τον ανεφοδιασμό αποφάσισα να αλλάξω τη διαδρομή μου. Επειδή η ώρα είχε περάσει και ήμουν αρκετά κουρασμένος ήδη για να οδηγήσω άλλο ένα 2ωρο σε ορεινή διαδρομή, κατέληξα να κινηθώ μέσω αυτοκινητόδρομου προς τη Νις, για την οποία είχα ακούσει πολύ καλά λόγια από ένα φίλο. Αποκαμωμένος βρήκα ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης σε όροφο με παρακολούθηση της μηχανής μέσω κάμερας και μετά από λίγη ξεκούραση βγήκα να εξερευνήσω την πόλη. Η Νις είναι μια πόλη 185000 κατοίκων που την διασχίζει ο ποταμός Νισάβα. Έχει κάποια ενδιαφέροντα αξιοθέατα να δεις με αποκορύφωμα το φρούριο της πόλης, αλλά το βασικό στοιχείο που σε θέλγει είναι πως σφύζει από ζωή. Είναι φοιτητούπολη, όποτε έχει αρκετό νέο κόσμο και έχει αρκετές ωραίες επιλογές και για φαγητό και για ποτό/καφέ. Προσωπικά, δοκίμασα το παραδοσιακό σέρβικο μπιφτέκι (Pljeskavica) και έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Επίσης, ο κόσμος πάρα πολύ ζεστός, εξυπηρετικός και αρκετά δεκτικός στον τουρίστα που έρχεται να εξερευνήσει τις ομορφιές του τόπου τους και την κουλτούρα τους.
-
1 pointΟπως είπε και ο Κοσμας ο Αιτωλός για το Malagutti Ἤ τρεῖς μέρες ἤ τρεῖς μῆνες ἤ τρία χρόνια θά βαστάξη." Και για τα ΚΤΜ: "Θά είναι σάν να έχεις μεκανάκι, καί σάν να μήν έχεις"
-
1 point
-
1 pointΣύμφωνα με αυτά που λές το σουζούκι σου πάει καλύτερα. Το καινούριο είναι πάντα καινούριο. Το Βαραντέρο είναι περισσότερο ένα δικύλινδρο τούρινγκ παρά γενικής χρήσης. Εξαιρετικό μηχανάκι αλλά δε θες κάτι τέτοιο. Αν όμως σε φτιάχνει πολύ πάρτο γιατί θα σου μείνει απωθημένο.
-
1 point
-
0 points
-
0 pointsΟικογένεια, φίλοι, κοπέλα κλπ κλπ είναι όλοι οκ. Και ναι, είναι ΤΟΣΟ χάλια όσο δείχνει στις ειδήσεις. Στην παραλία είναι λες και βγήκε η θάλασσα έξω. Το ξύλινο γεφυρακι πιο πανω απο το σπίτι μου κυριολεκτικά το πηρε όπως ήτανε και το σήκωσε το είδα μπροστά στα μάτια μου να επιπλέει. Άπειρη λάσπη και χώματα. Το αμάξι πρεπει να πηρε λιγο νερό μέσα. Ότι αμάξια ήτανε από τον κάτω δρόμο τα πηρε παραμάζωμα όλα τα κοπανησε το ένα πάνω στο άλλο. Μηχανή και μηχανάκι δεν μπορώ να τα βγάλω από την πολυκατοικία. Όσοι είχαν μονοκατοικίες κοντά στο ποτάμι τα σπίτια πλημμύρισαν εντελώς, ανέβηκαν πάνω στις ταράτσες. Το μόνο "καλο" σε εμάς είναι πως το πυργακι που χτίσαμε γυρω απο το φρεάτιο εσωσε το υπόγειο. Η πολυκατοικία πηρε λίγα νερά μόνο στην είσοδο. Το Πήλιο είναι κατά 90% εντελώς αποκομμένο τώρα από τον Βόλο... Τίποτα ρε...φτου και απ την αρχή. Ρευμα και νερό εννοείται πως όχι.
-
0 points28/08/2023 Εκεί που έλεγες ότι κάτι γίνεται....ο Βόλος χτυπήθηκε 3 φορές χειρότερα σε σχέση με πριν. Η κατάσταση είναι τραγική πλεον.