Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/10/2021 in all areas

  1. 3 points
    Πάντως, το να πεις "φεύγω από Αθήνα και πάω βολίδα για αγριάδες στην Πίνδο" εμένα μου λέει Tenere 700 και KTM 790/890. Οι ως τώρα προτάσεις είναι εξαιρετικές αλλά δεν έχουν το ταξίδι. Νομίζω αναγκαστικά πρέπει κάπου να κόψεις. Θα "κόψεις" από το budget; Θα κόψεις από τις εκτός δρόμου δυνατότητες; Ή θα κόψεις από την άνεση ταξιδιού; Αμφιβάλλω αν μπορείς να έχεις και τα 3
  2. 3 points
    Το φράγμα Παναγιώτικο από ψηλά Είναι κρυμμένο ανάμεσα στο Νεοχώρι και τις Μηλιές, δεν φαίνεται από κανένα σημείο του δρόμου και μόνο από χωματόδρομο μπορείς να φτάσεις εκεί. Η κατασκευή ξεκίνησε το 1999 και ολοκληρώθηκε το 2004.
  3. 2 points
    Το CCM δε μου αρεσει σαν εντουρο. Προτιμω το drz, λογο μοχλικου και μικροτερου μεταξονιου. Που ειναι ηδη λιγο γουρουνι για εντουρο, ακομα και το Ε. Σιγουρα δε σε περνει για 2 μηχανακια; Γιατι δεν κοιτας κατι σε 125 2χρονο για αρχη (ακομα και καποιο dt, wre πχ), που εχει χαμηλα εξοδα για τελη-ασφαλειες? Εχε επισης κατα νου οτι μηχανακι που το πας για εντουρο, να το εχεις και για καθημερινο, εχει εναν Α κινδυνο να ξεμεινεις απο οχημα η να εχεις ενα οχημα-παρταλι για καθε μερα. Απο απλα στραβωσε το τιμονι, εσπασε λεβιες, πλαστικο κτλ. ειτε απο πιο χοντρα πχ σε βολτα με συμφορουμιτη, του εσπασε το κεντρο του μπροστινου τροχου, εμενα ραγισε το στεφανι και τρυπουσε σαμπρελα, εσπασα καπακι καρτερ κτλ.
  4. 2 points
    Θα κρατήσεις πατημένο το μπροστα και το πίσω φρένο ταυτόχρονα και θα ανοίξεις και θα κλείσεις 3 φορές τον κεντρικό διακόπτη, αυτό θα κάνει reset και το μηχανάκι θα είναι έτοιμο.
  5. 2 points
    Στο δικό μου που έκανα διπλή χρήση, για το βουνο είχα τα μαμα 15/45 και για δρόμο 16/42, με 15/45 σε μοταρντ θα έκανε σούζα με ξερογκαζο και η 5η.
  6. 2 points
    Γεια σας και πάλι! Μόλις ολοκληρώθηκαν και οι διακοπές μου στο Μεσολόγγι και στο νομό Αιτωλοακαρνανίας! Σας στέλνω το φωτογραφικό αρχείο που δημιούργησα! https://postimg.cc/gallery/W0fWsHj
  7. 2 points
    Παρηγγειλα διακοπτη βεντιλατερ επιτελους για το 640!
  8. 2 points
  9. 1 point
    Όταν δούλευα ντελιβεράς σε καφέ ένας συνάδελφος είχε Sprinter 125 καρμπυρατεράτο. Το μηχανάκι από την αρχή που το πήρε μέχρι την καταστροφή του ήτανε μόνιμα σε ντελίβερι και σέρβις ανά όποτε θυμόταν του έκανε. Για τέρμα κακομεταχείριση άντεξε μέχρι 70κατι χιλιάδες χιλιόμετρα μέχρι που του κόλλησε το μοτέρ. Και όταν λέω κακομεταχείριση το εννοώ. Ειδικά τον τελευταίο καιρό πριν το κόλλημα, όποτε έφευγε από το μαγαζί να αφήνει καπνούς το μηχανάκι πίσω. Φαντάζομαι με σωστή συντήρηση δεν θα πάθαινε κάτι.
  10. 1 point
    Αφού δεν έγινε κάτι με το reset τότε θέλει να κανείς ένα έλεγχο και επισκευή στο σύστημα τροφοδοσία και στο σύστημα καθαρισμού αέρα.
  11. 1 point
    παω να το δοκημασω τιποτα γινετε καπως να στηλω ενα ηχητηκο το μηχανακι πως κανει? φανταστητε το αναβω δινω γκαζι και οταν παω να το τερματισω σβινει και ας ειναι και ακηνητο
  12. 1 point
    Αυτό έγινε γιατί η βενζίνη είναι πιο ακριβή πλέον.
  13. 1 point
    ενα απλο διακοπτακι ειναι ον/οφφ που απλως σου δινει τη δυνατοτητα να ανοιγεις και να κλεινεις το βεντιλατερ οποτε γουσταρεις. Δεν επηρεαζει τη λειτουργια του, και μονο του δηλαδη θα παρει μπρος οταν το απαιτησει η θερμοκρασια του νερου με βαση τον αισθητηρα. Ιδου το αποτελεσμα πιστευω το εβαλα πολυ κομψα
  14. 1 point
    Στο παπι μου εχω βαλει μια GL Racing Trioval, την αγορασα ελαφρως μεταχειρισμενη και την εχω στο μηχανακι απο το '17, δεν εχει ιχνος σκουριας πανω της και το μηχανακι τι εχω σε μια αυλη εκτεθημενο στα καιρικα φαινομενα, με την ταπα δεν κανει πολυ θορυβο, δεν ειναι σαν τη μαμα αλλα δεν σπαει νευρα.
  15. 1 point
    Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από την ημέρα που η Suzuki τράβηξε τα βλέμματα πάνω της με το δικύλινδρο εν σειρά υπερτροφοδοτούμενο Recursion των 700 κυβικών, όμως η εξέλιξη μιας νέας δικύλινδρης εν σειρά πλατφόρμας που θα αντικαταστήσει μετά από 22 χρόνια τον V2 κινητήρα των 650 κυβικών στα SV 650 και V-Strom 650 δε σταμάτησε ποτέ. Φυσικά το turbo πετάχτηκε στα σκουπίδια και τη θέση του πήρε μια νέα κεφαλή με δύο εκκεντροφόρους αντί του ενός του υπερτροφοδοτούμενου πρωτότυπου. Πρακτικά η Suzuki αποφάσισε να ακολουθήσει το παράδειγμα της Yamaha με τον CP2 ο οποίος "έχτισε" μια ολόκληρη σειρά μοντέλων στη μεσαία κατηγορία. Στις τελευταίες πατέντες που είδαν το φως της δημοσιότητας, η Suzuki μας δείχνει με περισσότερες λεπτομέρειες την αρχιτεκτονική του πλαισίου και την χωροταξία των περιφερειακών εξαρτημάτων του κινητήρα. Περισσότερα εδώ .
  16. 1 point
    Ποιος έκραζε εντωμεταξύ με φωτογραφικό ντοκουμέντο , για ένα καλώδιο abs , πίσω στο ψαλίδι , ατάκτως ερριμένο , πριν απο καιρό ? Τα μηχανάκια καλά φαίνονται , προφανώς θέλουν χρόνο αλλά οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές. Ίσως και να είναι απο τα πρώτα κινέζικα , που θα κρατήσουν κάπως τη μεταπωλητική τους αξία, πιστεύω εγώ. Θα το δοκίμαζα σίγουρα , είχαν και test ride event το καλοκαίρι απ'ότι θυμάμαι για να προωθήσουν το brand.
  17. 1 point
    Μια συμβουλή: Μην αλλάζετε εξάτμιση. Πήρα προ ημερών ένα DY 125 euro 4 , που φορούσε από τον προκάτοχο μια πολύ όμορφη και ποιοτική ανοξείδωτη εξάτμιση protecht . Θόρυβος χωρίς λόγο. Προσπάθησα να την σιγήσω. Έκανα πατέντες (αναστρέψιμες πάντα) στον σιγαστήρα και κατάφερα να κατεβάσω λίγο τα ντεσιμπέλ, αλλά από τις μεσαίες σαλ και μετά η φασαρία ήταν και πάλι ενοχλητική. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι παρατηρούσα δισταγμούς από τον ψεκασμό, αλλά και σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού. Χθες δεν άντεξα τη φασαρία και κάθισα υπό βροχή και άλλαξα την εξάτμιση. Φόρεσα την μαμά. Ε, λοιπόν, είδα το φως μου: Καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλομεσαίες, ο ψεκασμός άψογος, ο ήχος κόσμιος, μπάσος και μουσική στα αυτιά μου. Ε, είναι κάπως άσχημη, αλλά εγώ που καβαλάω δεν την βλέπω. Αύριο θα βάλω αγγελία την after market εξάτμιση , αφού για μια ακόμα φορά επιβεβαιώθηκε ο κανόνας που λέει ότι δεν μπορείς να βγάλεις χαζό τον κατασκευαστή. Ποτέ αλλαγές στα καίρια σημεία της μοτό.
  18. 1 point
    Disclaimer : Οι ιστορίες μου μερικές φορές έχουν και δράκο - μερικές είπααα !!! Πάμε για καφέ Ναύπακτο το πρωί ; Da !!! 11:00 στο Everest σε 20 λεπτάκια θα έχουμε φτάσει. Μπα... :lol: Αυτά παθαίνεις αν μπλέξεις με μουρλούς. Με το που περνάμε την γέφυρα, ανασύνταξη. Λέει ο Βασίλης δεν πάμε Μεσολόγγι για καφέ να κάνουμε και βολτίτσα ; ok,ok,ok απαντήσαμε και οι 3. Φτάνουμε στο ωραίο λιμάνι του Μεσολογγίου και αράζουμε. Πλακώνεται ο Γιώργος στις XXL βάφλες, σιγοντάρει με ελαφρές καταδρομικές ο Βασίλης. Δεν πάμε στις Αλυκές, εδώ κοντά έχει ένα νησάκι με μια εκκλησία να χαζέψουμε, έχει ωραίο θέμα. ok,ok,ok.......ξανά. Φτάνουμε, ο Γιώργος βλέπει να περνάει η ώρα, χώνεψε και την βάφλα, συλλογίζεται. Ο Στέφανος γνώστης της περιοχής μας ξεναγεί........τρόπον τινά. Έχει και ωραία ιδέα, να πάμε από την πάνω πλευρά τις λιμνοθάλασσας που έχει ωραίο δρόμο με στροφιλίκι να δοκιμάσει και ο Γιώργος τα νέα του BT-020. Να περάσουμε και από τα γιοφύρια στο Αιτωλικό. ok,ok,ok.....again. Σε μία διασταύρωση θυμήθηκα το χωριό Κατοχή εκεί κοντά που είναι χτισμένο στις όχθες ενός ποταμιού. Πεταγόμαστε ; ok,ok,ok......good !!! Βρίσκουμε και ένα μπαλκονοτέτοιο, από αυτά που πας και χαζεύεις αλλά έλα που ξύπνησαν οι αναμνήσεις το ερωτύλου Βασιλάκη. Πέρασε και ο Πάνος(Parachuter) με το ΚΤΜ και την κοπελιά, αλλά δεν μας πήρε πρέφα γιατί έκαναν πολύ θόρυβο οι Ακράπες. Σιγά σιγά συνεχίζουμε για τον δρόμο που είπε ο Στέφανος. Περνάμε από πάνω την λιμνοθάλασσα και την Ιονία οδό. Σταματάμε και τραμπάρουμε δίκυκλα, άλλο με cbf, άλλος με Bandit και άλλος με cb. Εγώ με μίνι-ελικόπτερο (Dragonfly) γιατί είμαι μακρυνός συγγενής του Chuck Norris. Στέφανος : Ξέρω ένα μαγαζί στην Ναύπακτο θα φάμε καλά με 10€ το άτομο. Οπότε αστραπιαίως τηλεμεταφερθήκαμε στο Γρίμποβο της Ναυπάκτου. Και ναιιιιιιιι αργά το απόγευμα με τα πολλά φτάσαμε την Ναύπακτο. Παραγγείλαμε Σαλατίτσα, φετούλα (Copyright Air) και ποικιλία για 4. Πω πω μάσα, γυάλισε το μάτι του Βασίλη. Αφού χλαπακιάσαμε -ότι προλάβαμε βεβαίως- έπεσε και ο ήλιος, άρχισα να γλαρώνω από την μάσα και με τα χίλια ζόρια ανέβηκα στον ματρακά μου να με πάει με αυτόματο πιλότο μέχρι το σπίτι. Και φτάνοντας βέβαια έγινε το κλασικό. Ξέρετε αυτό το περίεργο που ενώ είσαι ok, δεν κατουριέσαι, δεν τίποτα, με το που γυρνάς τα κλειδιά στην πόρτα σου έρχονται αμέσως, έτοιμα να φύγουν....όλα. Ανοίγεις την πόρτα και τρέχεις με το κράνος στο wc πριν τα αμολήσεις στο χωλάκι. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για την βόλτα, την επόμενη φορά που θα πάμε για καφέ θα φέρω και υπνόσακο....και κωλόχαρτο. ΟΥΣΤΤΤ κόπροι.
  19. 1 point
    Klx 230 για σένα λοιπόν. Νομίζω έβγαινε μέχρι πρόπερσυ, θα βρεις κανένα σε στοκ.
  20. 1 point
    Μωρή πουτ@νίτσα αρκούδα, είχα μια ελπίδα να μη το χαμπαριάσεις Φτου Όλοι οι Χονταίοι ασχολείστε με τάφους. Πάντως, όντως ισχύει πως τα μικρά Sym έχουν μουτσούνα (φώτα) zx10
  21. 1 point
    Όξω κόπρα με το Kymco που του έβαλαν αυτοκόλλητα kawaχάλια Μάθε μπαλίτσα ρεεεε
  22. 1 point
    Ένα πολυεργαλείο σε μικρά κυβικά είναι το CRF300L που αποτελεί την εξέλιξη του XR250S/L ουσιαστικά ON/OFF με εξαιρετικές δυνατότητες στο OFF κομμάτι, αν θέλεις κάτι παραπάνω μπορείς να πας σε κανένα ΤΤ-R600 ή XR650L που έχουν σχετικά χαμηλό βάρος, επίσης από τις καλύτερες επιλογές το DRZ400S
  23. 1 point
    σε super tenere φιλου παντως που του εκανε ακριβως το ιδιο προσφατα,ειχε απλα ξεβιδωθει το μπροστα γραναζι. ξεκινηστε απο τα πιο απλα πρωτα και μετα φερνετε την καταστροφη.
  24. 1 point
    Λοιπον μαγκες.. βρεθηκε το προβλημα.. δεν ειχε να κανει με τη δαγκανα ουτε με το εμβολο ουτε με τη τρομπα ουτε με τιποτα!!!!! Με καποιο τροπο η βιδα του ρεγουλατορου που ελεγχει τη θεση του ποδοφρενου ειχε λασκαρει.. μονη της εγω δεν πειραξα ποτε τιποτα εκει περα. Ειχε παρει τετοια θεση που δεν αφηνε το φρενο να γυρισει τελειως πισω. Σορρυ για το σπαμ και ευχαριστω για ολες τι συμβουλες...
  25. 1 point
  26. 1 point
    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους. Είμαι ο Θάνος κ ταξιδεύω με βέσπα τα τελευταία 23 χρόνια,σε εσωτερικό αλλά κυρίως εξωτερικό. Το τελευταίο διάστημα ξεκίνησα να γράφω και βιντεάκια τα ταξίδια μου,εδώ μπορείτε να δείτε το τελευταίο μου στην Γερμανία Όπου σαφώς φίλ φρι για όποιον θέλει να κάνει εγγραφή στο κανάλι,λαικ κλπ. Τον τελευταίο χρόνο η ανάγκη μου για ταξίδι μεγάλωσε και πήρα κάποιες αποφάσεις σχετικά, λίγο "κάπως" αλλά το να μαι στο δρόμο είναι σημαντικό. Αλοχα λοιπόν σε όλους!
  27. 1 point
    Γεια σας παιδιά! Ολοκληρώθηκαν οι διακοπές σου στα Ιωάννινα και σας στέλνω το φωτογραφικό υλικό που ανέβασα στο αρχείο μου! https://postimg.cc/gallery/BSX2WhK
  28. 1 point
    Βασει πιθανοτητων με αυτον τον κινητηρα, το ενδεχομενο να χρειαζεται ρυθμισμα βαλβιδων με 15000 και μαλιστα να ειναι τοσο off που να επηρεαζεται η εκκινηση ειναι μηδαμινο. 54000χιλ και δεν χρειαστηκαν ποτε τιποτα. Οχι μονο εγω. Δεκαδες κατοχοι. Οποτε επειδη το αλλο (βαλβιδα νεκρας) ειναι γνωστο θεμα και επειδη αν ηταν βαλβιδες ΔΕΝ θα υπηρχε καμια διαφορα με σηκωμενο το σταντ, γι αυτο και αποκλειω το θεμα βαλβιδων στην ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ περιπτωση, οχι γενικα...
  29. 1 point
    Δεν παιζουν κανενα απολυτως ρολο οι βαλβιδες στο θεμα αυτο............ Χρειαζεσαι νεα βαλβιδα νεκρας. Οντως ζεστο παιρνει πιο ευκολα. Θα στο επιβεβαιωσουν και στο συνεργειο σου (εκτος κι αν πετανε χαρταετο κι εκει γιατι πολλα εχουμε ακουσει...)
  30. 1 point
    Μ'αρέσει που έχει μαρσπιέ συνεπιβάτη αλλά όχι σέλα
  31. 1 point
    Ένα ξεθάψιμο μια φορά το χρόνο χρειάζεται! Στο ΙΕΚ που εργάζομαι στη Γλυφάδα ψάχνουμε άτομο να διδάξει βάσεις δεδομένων, δίκτυα, c++ 2 φορές την εβδομάδα, πρωινές ώρες. Εφόσον η συνεργασία εδραιωθεί οι ώρες και τα μαθήματα έχουν την τάση να αυξάνονται! Για πληροφορίες παρακαλώ στείλτε μήνυμα!
  32. 1 point
    Και οι φωτογραφίες που παράγγειλε ο Στέφανος .
  33. 0 points
×
×
  • Create New...