Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 01/12/21 in all areas
-
6 points"Γίναμε" και εμείς, χάρη στα απαράμιλλα αντανακλαστικά του @pitapola. Όπως λένε και στα oscar, "τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε γίνει χωρίς την βοήθεια του". Φόρμα από αυθεντικό δέρμα αμετανόητου "χοντάκια" 1.3 χιλιοστά.... Πάμε να σοβαρευτούμε λίγο. Παλιό σχέδιο της Spyke No 52, χωρίς καμπούρα, σε αρκετά καλή κατάσταση, που μου έκατσε "λουκούμι" με προστασίες CE. (Level 2, αν θυμάμαι σωστά) Περίεργο πράγμα, γιατί βάση καταλόγου μεγεθών ήμουν κάπου ανάμεσα σε 50 και 52 και μάλλον πιο κοντά στο 50. Γνώμη μου είναι καλύτερα δοκιμή πριν την αγορά, αν υπάρχει δυνατότητα, ειδικά για όσους ξεφεύγουν από το μέσο σωματότυπο. Μια πρόχειρη ζύγιση έδειξε βάρος φόρμας 4+ kg, το οποίο μου φάνηκε αρκετό. Αν θέλουν και οι υπόλοιποι ας δώσουν βάρος της δικιά τους για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης. Το μόνο αρνητικό είναι πως δεν είναι διάτρητη όποτε όταν αρχίσει να ζεσταίνει ο καιρός.... "τον ήπιαμε" Μποτάκια SIDI σε μέτρια κατάσταση, αλλά για το διαθέσιμο μπάτζετ και τη "φάση" που είμαι μια χαρά είναι. Άντε τώρα να βρούμε και κάνα μηχανάκι της προκοπής.
-
6 pointsΚι εγω την ιδια αποψη ειχα πριν παρω το S3 σχετικα με τα φαναρια του....αλλα μετα το ερωτευτηκα Αν δε,βρεις και R ,λιγο δυσκολο με 3500, θα εχεις ενα εξαιρετικο μηχανακι για τα παντα κυριολεκτικα (εκτος απο δικαβαλο ταξιδι). Στην τελικη του βαζεις φαναρια απο το facelift μοντελο η το 1050. Μου λειπει δεν το κρυβω.....
-
6 pointsCustom γραναζάκι μπροστινό +1 δοντάκι, στο τσακ γλίτωσα το τελωνείο με το κωλοbrexit.
-
4 pointsΘεωρώ τον εαυτό μου τυχερό, γιατί η Εύβοια είναι ένας νομός στον οποίο μπορείς να δείς σχεδόν τα πάντα, από απίστευτες διαδρομές και ορεινά χωριά με παράδοση στο καλό κρέας, μέχρι τις απέραντες παραλίες του Αιγαίου και του Ευβοικού κόλπου με τα καταγάλανα νερά για να απολαύσεις το μπάνιο σου και ένα καλό τσίπουρο δίπλα στο κύμα. Ξεκινώντας λοιπόν από τον Βόρειο Ευβοϊκό κόλπο (Χαλκίδα), ανέβηκα στο όρος Δίρφυς και στα Κοτύλαια όρη για να βρεθώ στο μπαλκόνι του Αιγαίου... Μπορεί κάποιος να πει πως ο δρόμος είναι δύσκολος, και αυτό είναι αλήθεια, δεν είναι από τους πιο άνετους και ακίνδυνους δρόμους. Είναι γεμάτος απότομες και κλειστές στροφές, επικίνδυνες λακούβες σε κάποια σημεία, κάποιες πέτρες από κατολισθήσεις σε άλλα.. Όμως αυτός ο δρόμος είναι σμιλευμένος με τέτοιο αριστουργηματικό τρόπο που να αγκαλιάζει κάθε πτυχή αυτού του βουνού και να το συνδυάζει μάλιστα με τα χρώματα , τη φύση. Και με εναλλασόμενες εικόνες που προσφέρει από χιλιόμετρο σε χιλιόμετρο μια πολύπλευρη εμπειρία. Ξεκινάς ανεβαίνοντας στο βουνό μέσα από απότομες ανηφορικές φουρκέτες μέσα στα έλατα, φτάνεις στα 1100 μέτρα, και απλώνεται μπροστά σου το αιγαίο! Και όλα αυτά σε ένα βραχώδες σκληρό τοπίο, που αμέσως μετά πνίγεται πάλι στα έλατα. Και μετά από λίγο ο δρόμος θα στενέψει τόσο που δύο αυτοκίνητα δύσκολα θα χωρέσουν αν συναντηθούν. Και στη συνέχεια ανηφορίζεις πάλι με ανοιχτές στροφές και αρκετό γκάζι την τελευταία κορυφή πριν πάρεις τις τελευταίες κατηφόρες φτάσεις στη θάλασσα. ________________________________ Διαδρομή: ΧΑΡΤΗΣ ________________________________ ΒΙΝΤΕΟ | Περισσότερα βίντεο και διαδρομές ΕΔΩ Περισσότερα βίντεο και διαδρομές ΕΔΩ
-
4 pointsΚι έχει και ενδιαφέρουσα ιστορία ο τύπος και σε σχέση με το πώς γνωρίστηκαν με τον Zack Courts, βασικά όρεξη έχω θα τη γράψω σε spoiler. Αν και το περιεχόμενο του Fortnine είναι για μένα.......τοπ. Και θα έλεγα όχι συγκρινόμενο μόνο με άλλα μοτοσυκλετιστικά κανάλια, αλλά και με άλλης θεματολογίας.
-
4 points
-
4 pointsΗ εύρεση ασφάλειας ήταν επιτακτική καθώς ίσως να μας απαγορευόταν η είσοδος στην Αργεντινή χωρίς αυτή. Επομένως το πρωί πήρα σβάρνα την πόλη και αφού ρώτησα σε 3-4 ασφαλιστικές, βρήκα μια που κάλυπτε και Αργεντινή/Βραζιλία/Παραγουάη/Χιλή σε καλή τιμή οπότε αγοράστηκε με συνοπτικές διαδικασίες για 5 μήνες με σκοπό να καλύψει και την επιστροφή στην Βραζιλία. All aboard λοιπόν και φύγαμε για την 3η χώρα του ταξιδιού! Θα παρατηρήσατε ότι το νερό έχει ένα σκατουλί χρώμα. Αυτό οφείλεται στο ότι διασχίζουμε το "ποτάμι" Rio de la Plata το οποίο θεωρείται το φαρδύτερο ποτάμι στον κόσμο με μέγιστο άνοιγμα 220 km. Βέβαια δεν είναι ακριβώς ποτάμι, είναι ο κόλπος στον οποίο χύνονται οι ποταμοί Parana και Uruguay, σχηματίζοντας τον Rio de la Plata. Το καφέ χρώμα του νερού προέρχεται από ιζήματα. Κατά την έξοδο από το λιμάνι όντως μας ζητήθηκε να δείξουμε την ασφάλεια οπότε καλά κάναμε και αγοράσαμε. Λίγο αργότερα θα χανόμασταν μέσα στην κίνηση του Buenos Aires, το οποίο θα σηματοδοτούσε χρονικά το 1ο χάσιμο από τα αμέτρητα που θα ακολουθούσαν. Η σκέψη μας κάθε φορά ήταν η ίδια, να βρούμε ιντερνετ και οι 2 (συνήθως βενζινάδικο) για να συνεννοηθούμε.
-
3 pointsΠροχθες με επιασε να παρω επιτελους 2 φακους της προκοπης, εναν για καθημερινο να τον κουβαλαω παντα μαζι και αλλον εναν για δυνατο να τον εχω μαζι σε εξορμησεις κτλ Ειχα εναν ανωνυμο για καθε μερα, αρκετα δυνατος αλλα ολο εμενα απο μπαταριες χωρις να τον χρησιμοποιω συχνα, οποτε οταν τον χρειαζοσουν δεν... Ο μικρος... TIP SE Πολυ βολικος, πολυ δυνατος για το μεγεθος του.Κατι που διαπιστωσα ειναι οτι αν τον αφησεις αναμενο για ωρα μετα απο λιγο σβηνει, οποτε προχθες προσπαθουσα να βιδωσω κατι στα σκοταδια και επρεπε να τον αναψω 3-4 φορες. και ο "μεγαλος" I4000R Παρα πολυ δυνατος, με μονο "κακο" την μεγαλη διασπορα της ακτινας του, οποτε σε ανοιχτους χωρους χανεται λιγο και δεν φτανει για πολυ μεγαλες αποστασεις, αυτο το ηξερα βεβαια πριν τον παρω, εχει η Nitecore διαφορους φακους με διαφορετικη διασπορα, οποτε διαλεγεις αναλογα τι θες
-
3 pointsΜισό κιλό αλεύρι τύπου 70% 1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι, 15gr μαγιά και μισό ποτήρι νερό. Στα μηχανάκια συνήθως τα αποκαλούμε ανταλλακτικα.
-
3 pointsΕυτυχως δεν προχώρησε και γλιτωσες! Η πολλη πληροφορια τετοιου ειδους "ο μπαμπας μου το ενα, ο μπαμπας μου το αλλο, το ισιωσε ο ζαντάς κλπ" ποτε δεν μου γεμιζαν το ματι οποτε ορθως κανεις και κοιτάς αλλου. Για το Street triple που ανεφερες, τα στρογγυλα φαναρια μπροστα για μενα ειναι ερωτας!
-
3 pointsΞέρεις κάτι; Ίσως όλη αυτή η ταλαιπωρία να ήταν για καλό, να σε έσωσε η μοίρα από έναν άπατο κουβά χρημάτων. Δες το έτσι. Εκτός κι αν πήγαν σε καμιά μάγισσα μερικοί από δω μέσα για να σε γλιτώσουν
-
3 pointsΚαλησπέρα καλησπέρα, λοιπόν, ξέρω οτι πάρα πολλά κουφά έχουν ακουστεί αλλα σήμερα ήταν το αποτελειωτικό ... Στη δουλειά λοιπόν, αναφέρω το να παμε για μεταβίβαση απο την άλλη εβδομάδα όποτε μας βολέψει, ε λοιπόν μου λέει κάτσε γιατι μπορεί να σου ρίξω πιστόλι ... Τι φάση λεω? Ε να λεει ο μπαμπάς είπε οτι τα πλαστικά τελικά κανουν 400 ευρώ και όχι 800 που νόμιζα λέει και οτι τον λέει τελοσπαντων ο πατέρας του να το φτιάξουν αυτοί και να το πουλήσουν ακριβότερα .... Τον λέω είσαι σίγουρος οτι ο άνθρωπος που "κατέστρεψε" το μηχανάκι θα το φτιάξει? Επίσης μου είπε (σήμερα...) οτι τελικά ο μπαμπας του το ειχε παει σε ζαντά και οτι ισιωσαν οσο επαιρνε την ζάντα (γιατι παραπανω θα εσπαγε) και δεν ερχοταν 100% λέει .... γενικά παντού μπαμπάς η φάση και μου τα βγάζει με το τσιγκέλι, οκ όντως το μηχανακι το κυκλοφορεί ο πατέρας του και όχι το παιδί, δεν λέει ψέμματα σε αυτό, αλλα ρε πούστη μου εαν είναι έτσι ε ασε να μου το πουλήσει ο πατέρας σου να βγάλω κι εγώ άκρη εφόσον δεν ξερεις τι ακριβως παιζει με το μηχανάκι.... anyway, επειδή νόμιζα οτι το κλείσαμε και έχω ξενερώσει μετά απο αυτό, δεν θα το πάρω καν, συνεχίζω το ψάξιμο με budget 3.000 - 3.500.
-
3 points
-
3 points
-
3 pointsΟύτε καν. Για τον @klab σπάω και την καραντίνα άμα λάχει... ...στέλνοντας 4 στο 13033 βεβαίως βεβαίως
-
3 points
-
3 points
-
2 pointsΥπαρχει και το κλασσικο dr 650 που μπορεις να δεις. Mε fairing και χωρις (καλυτερα χωρις). Πιο offroad απο τα αλλα 2 και γινεται και αρκετα μαχιμο με απλες μετατροπες (ψαξε youtube). Xlr, xr κτλπ. επισης αξιολογα αν τα βρεις σε καλη τιμη. Τα 250 δε βγαζουν 15 αλογα ας μην υπερβαλουμε. Το ax-1 που ειναι απο τα δυνατα της κατηγοριας βγαζει κοντα στα 30. Το ΧΤ δεν ειναι και τοσο offroad παντως σε σχεση με τα αλλα. Παρε ο,τι βρεις σε καλυτερη κατασταση και σου κανει κλικ. Ολα αυτα πανω κατω ιδια ειναι.
-
2 pointsΑντιπροσώπευση στη θεσσαλονίκη υπήρχε (και πριν την εξαγορά της GG από την KTM). Πάντως τα GG ήταν τίμια μηχανάκια, αρκετά πιο φθηνά από τον ανταγωνισμό, απλά από μεταπώληση ήταν "χώμα". Στην Ελλάδα ξέρουμε πως πάει με τις εταιρείες και τα μοντέλα, όπως πάει και με τις ποδοσφαιρικές ομάδες και τα κόμματα... Για αυτό και δεν βλέπουμε πολλά GG, Sherco, TM... Βέβαια η BETA μια χαρά "χώθηκε", βλέπω σιγά-σιγά και την Fantic να μπαίνει... Κάτσε να πάρει κάνα 2-3 νίκες ακόμα η GG στο πρωτάθλημα SX που ξεκίνησε και θα αρχίσουν να τα ψάχνουν οι "γρήγροι και ωραίοι" του χωριού...
-
2 pointsΤο ΧΤ θα σκορπίσει σύντομα. Το βάρος σου και το χωμα, ειναι κακός συνδυασμός για ΧΤ σε τέτοια καθημερινη μικτή χρήση. Να πας σε XR όπως ειπωθηκε ή ακόμη καλύτερα σε KLR 250 που αντέχουν μια χαρά σε τέτοια. Δοκιμασμενα μοτό, λίγα πλαστικά, χαμηλό βάρος, ευκολοσυντήρητα, φθηνά ελαστικά. Η καταναλωση ΔΕΝ θα ειναι χαμηλή με 100 κιλά αναβάτη, αλλά δεν θα ειναι και τραγικά υψηλή. Υπάρχουν και τα DR 250/350, αλλά με οσα μολις ειδα στο καρ.γρ, ειναι τζοκερ
-
2 pointsΜην το λες, το ΧΤ καίει περίπου 5.5 - 6 λίτρα / 100 ενώ ενα 250άρι όπως το klx 250 είσαι στα 3.5 - 4 λίτρα ... Αλλα το πιο σημαντικό είναι το βάρος του, όχι τοσο η οικονομία θα έλεγα... Εσυ θελεις ενα εντούρο και το ΧΤ δεν το λες εντούρο στα 156 κιλά άδειο
-
2 pointsΕπειδη ξερει οτι Gas Gas ec200 δεν θα ψαξει ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ, ασχετα που αυτος την πατησε, βαζει στην αγγελια Κτμ για να το πεταξει στην αναζητηση και το δει καποιος οτι υπαρχει.
-
2 pointsΔηλαδη έβαλες κυλινδροπίστονο 80 ευρώ που @ρχίδια nicasil θα ήταν, κόλλησε, συμπέρασμα Ιταλικό μόνο μπλέξιμο είναι .... Ότι να ναι
-
2 pointsΚαλησπερα στην ομορφη παρεα σας. Με λενε Στεφανο και ειμαι 40 ετων. Η ενασχοληση μου με τα μηχανακια αρχισε στα 16 με ενα glx που μετα το δπλωμα αυτοκινητου στα 18 πουληθηκε. Στην συνεχεια (καπου στα 25) επειδη το μικροβιο υπηρχε πηρα ενα cr 125 για βουνο-βολτες...λιγα χρονια αργοτερα πουληθηκε και αυτο. Τωρα εχω ενα xr 250,95μοντ που αν ολα πανε καλα απο την ανοιξη θα ξεκινησει η ανακατεσκευη του την οποια θα χαρω να μοιραστω μαζι σας.
-
2 pointsΧαχαχα παντως δε με επηρεασε, versys μου προτεινε η αληθεια ειναι. Αλλα με τα λεφτα που εδωσα νομιζω το strada ειναι απο τα πιο vfm μηχανακια. Βρισκεις πιο δυσκολα aftermarket βεβαια σε σχεση με τα ιαπωνικα αλλα δε βαριεσαι... Φοραει και αντλια βενζινης απο fiat punto αν χρειαστει...χαχαχχα
-
2 pointsΜπαμπινιώτης alert Πες το shitbox, X.O. μου, τι μεταφράζεις τις αμερικανιές του 4chan....
-
2 pointsΕτοιμάστε το φωτόσπαθα, βάλτε μπρος το Millennium Falcon και βρείτε 92GB στον σκληρό του PC. Δωρεάν μέχρι την επόμενη πέμπτη 21/1/2021 από το Epic Store. Λάβετε: https://www.epicgames.com/store/en-US/product/star-wars-battlefront-2/home
-
2 pointsΗ Κρητη στην ουσια μονο για supermoto ειναι αλλα επειδη θα σου λειπει η δυναμη θες καποιο δικυλινδρο. Το MT-07 ειναι μια χαρα. Αλλιως 990 KTM κτλπ. Αν παρεις ss σε τετοιους δρομους και με τετοιους οδηγους.. R.I.P
-
2 pointsΟτι να ναι οι τυποι, να τα θυμασαι αυτα οταν θα εχεις παρε δωσε με τον φιλο σου, πολυ μποχα απο την αρχη η φαση...
-
2 pointsΣε στήσιμο πρέπει να είναι το καλύτερο της κατηγορίας. Ειλικρινά δεν έχω διαβάσει κακή κουβέντα από (και πρώην) κατόχους. Όσο για τα φανάρια, είσαι απλά βλάσφημος. Γκρι triple με τα στρογγυλά φανάρια, από τα αγαπημένα μου εβερ
-
2 pointsEαν πηγαν τους ευχαριστώ Ε ναι γενικα το σκεφτομουν τις τελευταίες μέρες, βρωμάει κατι αλλα δεν ξερω τι ... καταρχην ο μηχανικος μου που ειδε την ζαντα και είπε δεν του φαίνεται να ειναι στραβη, εαν το ειχε παει οντως σε ζαντα και την ίσιωσε οσο έπαιρνε, δεν θα φαινόταν? (που για να μην μπορεσε να την φέρει στο 100% γιατι θα έσπαγε, λογικά σημαίνει οτι είχε στραβώσει καλά) Γιατι απο την έξω μεριά η ζάντα δεν φαίνετε να έχει φάει ίσιωμα, ουτε το χρωμα εχει φύγει ούτε τίποτα, ουτε βαμμενη φαινεται να ειναι, και το αυτοκολλητο ειναι το μαμά κολλημένο στην εντέλεια, μοιάζει "απείραχτη" θελω να πω, σαν την πίσω, εργοστασιακή ... εαν ειχε φαει ίσιωμα κανονικά δεν θα ηθελε και βάψιμο μετά? Δεν θα φαινόταν πιο φρεσκοβαμμένη π.χ.? Εκτος αν εγινε τοσο καλη δουλεια και δεν φαινεται τιποτα ... Τέλοσπαντων, οτι και να έγινε πολύ ασχοληθήκαμε με την μλκία όλη αυτή, άκυρο το ζετάκι, θα βρώ κάτι καλύτερο
-
2 pointsΒρισκεις ωραιο ΜΤ07 με τα λεφτα σου που ειναι σουπερ μηχανακι, συγχρονο και ωραιο σκαλοπατι μετα τα 300. Θα το χαρεις πολυ. Αρκει να μην εισαι κανας τεραστιος (απο υψος ή κιλα) γιατι ειναι σχετικα μαζεμενο. Το ειχα στο παρελθον και το συστηνω με κλειστα ματια. Για το Ζ, αφου το μπατζετ δεν ειναι τα κλασικα-ορθοδοξα 3000€ δεν εχεις λογο να κοιτας μηχανακια 15ετιας. Σχετικα με το SS αν το ηθελες αρκετα ωστε να το αντεξεις δε θα μας ρωτουσες καν για γυμνο.
-
2 points
-
2 pointsZach, Ari πραγματικά πολύ καλό δίδυμο. Τα Highside-Lowside του Revzilla είναι επίσης πολύ ευχάριστα κατά την γνώμη μου, συνήθως συζητούν ωραία θεματάκια. Πάντως συμφωνώ ότι ο Ryan με τον Aneesh παράγουν πραγματικά one of a kind περιεχόμενο, το βίντεο με το KLR πιστεύω έχει χαραχθεί στη μνήμη μου.
-
2 pointsLong story short , λάδι της Fuchs έχω να αγοράσω σχεδόν δύο χρόνια διότι Μάρτιο του 19 είχα αγοράσει 4 4λιτρα + 1 μονολιτρο το οποίο και χρησιμοποιώ για συμπλήρωμα οπότε χρειάζεται. Την περίοδο εκείνη ήθελα να βάλω τα Amsoil τα οποία μόλις είχαν βγάλει τα 15-50 ( περίπου κανένα 3μημο για την ακρίβεια ) αλλά τα εδώ ξεφτέρια ούτε το γνώριζαν , ούτε ενδιαφέρθηκαν να ενημερωθούν και όλοι όσοι μίλησα είχαν ένα ύφος του στυλ " γάμα μας ρε μαλάκα που θα μας μάθεις τη δουλειά μας ". Έτσι κατέληξα στα silkolene τα οποία ήταν η δεύτερη επιλογή μου και όντως είναι ένα εξαιρετικό λάδι όπως εξαιρετικο ήταν και το Shell το οποίο το έχω βάλει ουκ ολίγες φορές και είναι ξεκάθαρα και πιο VFM επιλογή χωρίς να χάνεις πουθενά. Η αλήθεια είναι πως με τα Fuchs χρειάστηκα λιγότερο συμπλήρωμα σε σχέση με τα shell αλλά κλαϊν, έτσι κι αλλιώς μιλάμε για 200μλ κάθε περίπου 4κ χλμ. Εντελώς λοιπόν τυχαία , η δουλειά μου βρίσκεται σχεδόν μεσοτοιχία που λέει ο λόγος με τα κεντρικά γραφεία της Fuchs οπότε έχω κάποιους πελάτες από εκεί. Με τη μια εξ αυτών έχουμε αρκετά καλή σχέση οπότε της ζήτησα να μου υποδείξει κάποιον συνεργάτη τους με ορίτζιναλ λάδι ανεξάρτητου τιμής. Κατά 90% , ο πρώτος που μου είπε ήταν ο Παρσωτακης απλά δεν τα είχε διαθέσιμα τότε και έτσι κατέληξα στην Kymco.
-
2 pointsΤα Τοπ, ναριτα, tkrj και γενικότερα πιστόνια των 25-30 ευρώ είναι για αντικατάσταση του μαμα, επαρκής η ποιότητα για νορμαλ χρήση, άσχετα ότι είναι ντελιβεράδικο και γράφει αρκετά χιλιόμετρα. Στα δικά μου χέρια τότε 18-20 χρόνων το γκάζι δούλευε σαν on/off διακόπτης, αν μπορούσα να πάω καπου με τέρμα γκάζι τότε γιατί να πάω με μισό? Καθημερινή και σκληρή η χρήση που έκανα, σούζες κόντρες και σε όλες τις ευθείες πήγαινα με τελική, το αποτέλεσμα όσο το είχα 55 ήταν να μου ραγίσει 3 φορές πιστόνι, μετά το έκανα 59 με ναριτα και συμπιεση στο θεό, πάνω σε μια προσπέραση έσπασε για κάποιο λόγο το πιστόνι και μου τα έκανε όλα ρύζι. Μετά άλλαξα μοτέρ και έβαλα 54 Daytona, το κράτησα κανένα χρόνο και πούλησα το μοτέρ και ξανά έφτιαξα το Τ με μαμα μοτέρ. Εχω ξατι ξεχασμένα βίντεο στο yt.
-
2 pointsΤελευταίος προορισμός στην Ουρουγουάη το Colonia del Sacramento το οποίο βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το Buenos Aires. Από εκεί, ο ευκολότερος τρόπος να βρεθείς στην πρωτεύουσα της Αργεντινής είναι μέσω καραβιού, διαφορετικά πρέπει να κάνεις μια παράκαμψη 500 χλμ. Σήμερα έληγε η ασφάλεια που είχαμε βγάλει στα σύνορα με Βραζιλία οπότε έπρεπε οπωσδήποτε να βγάλουμε καινούρια μιας και πολύ πιθανό να μην μας επέτρεπαν να μπούμε στην Αργεντινή αν δεν είχαμε. Πριν φύγουμε από το Montevideo ρωτήσαμε σε διάφορες ασφαλιστικές και υπηρεσίες αλλά μας έκαναν μπαλάκι και μας έστελναν ο ένας στον άλλον. Οπότε τα παίξαμε όλα για όλα και πήγαμε στο Colonia del Sacramento με την ελπίδα εκεί να βρούμε πιο "ελαστικές" επιλογές μιας και συνδέεται απευθείας με την Αργεντινή. Όμορφη πόλη, γεμάτη ζωή, πλακόστρωτα στενάκια, εκπληκτικό ηλιοβασίλεμα και μια αισθητική που θυμίζει Ελληνικό νησί.
-
1 pointΕ ρε με τις μλκιες τα ιταλικα. Πες τα ρε φιλε να σωθουμε ολοι. Πω μλκα αυτη η χωρα..
-
1 pointΝα αφήσεις τα φόρουμ και να το πας σε κανονικό επαγγελματία νόμιμο μάστορα να στο φτιάξει.
-
1 point1)Η μίζα δίνει κίνηση απ´ευθεις στον στρόφαλο, άρα δεν παίζει ρόλο η κατάσταση των δίσκων. 2) Η μανιβέλα δίνει κίνηση στον στρόφαλο μέσω του σαζμαν, δηλαδή η μανιβέλα δίνει κίνηση στον δευτερεύοντα άξονα ο οποίος με τη σειρά του κινεί τον πρωτεύοντα άξονα και μέσω του αυτόματου φυγοκεντρικού συμπλεκτη ο ποιος εδράζει στον στρόφαλο τον κινεί, αυτό στα λεγόμενα μόνο καμπανα, εκεί παίζει ρόλο η κατάσταση των δίσκων. 3)Το δικό σου έχει χωριά φυγοκεντρικο και χωριά συμπλεκτη, στην διαδικασία εκκίνησης με μανιβέλα η κίνηση περνάει από τον δευτερεύοντα άξονα στον πρωτεύοντα και περιστρέφει τον συμπλεκτη ο οποίος μέσω ενός κομπλερ δίνει κίνηση στον στρόφαλο, ακόμα και φθαρμένα δισκάκια να έχεις δεν θα παρατηρήσεις ποτέ να ολισθαίνουν οι δίσκοι κατά την εκκίνηση γιατί η δύναμη που βάζεις στη μανιβέλα είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με αυτή που βγάζει το μοτέρ.
-
1 point
-
1 pointShiver εαν και εμφανισιακά είναι απο άλλο πλανήτη, δεν θέλω γιατί θελω τετρακύλινδρο μόνο, ή τρικύλινδρο εαν πάρω triumph!
-
1 pointΕίχα ss και τώρα γυμνό, ss θα ξανάπαιρνα γυμνό ποτέ. Απο την άλλη τα ss ουσιαστικά είναι άχρηστα οπότε πάρε ένα γυμνό να σαι άνετος και να πηγαίνεις παντου.
-
1 pointΑπό άποψη απόδοσης δεν θα δεις μεγάλη διαφορά. Οικονομικά συμφέρει γιατί το πλένεις και δεν χρειαζε να αγοράζεις άλλο. Καλά είναι κάθε 10 με 12 χιλιάδες χλμ ή μια φορά τον χρόνο. Κυρίως για να έχει λάδι.
-
1 point
-
1 pointΝα ξέρεις, ότι όταν συμβαίνει αυτό να τους αγαπάς όλους, τότε συνήθως σε έχουν χεσμένο οι όλοι.
-
1 pointΟ tre είναι αδελφός Χονταίος και έχουμε παρόμοιες πινακίδες οπότε δίνω τις καλύτερες ευχές μου. Αλλά οι άλλοι 2............. Τι να πω για τον πρώτο; Αχα να του ευχηθώ καλά λιμάνια. Ευχές Μητσοτάκη σε ναυτικούς και λιμενικούς https://www.zougla.gr/politiki/article/efxes-mitsotaki-se-naftikous-ke-limenikous Και για τον άλλον τον ομορφάντρα με το διακριτικό μηχανάκι... να βρει γυναίκα με προίκα σαν αυτή του βίντεο
-
1 pointΜε αφορμη το βιντεο, αν μου επιτρεπετε μια παρενθεση ασχετη με το 660. Ειμαστε γενικα τυχεροι που εχουμε το περιοδικο ΜΟΤΟ στην Ελλαδα. Βλεποντας και διαβαζοντας παρουσιασεις μοντελων απ'ολο τον κοσμο καταλαβαινεις οτι υπαρχει μια σοβαροτητα στη δουλεια τους που σπανιζει πλεον στην εποχη μας. Και σε πολλα αρθρα θα βρεις σχολιασμο που βλεπει τη μεγαλυτερη εικονα και δε περιοριζεται μονο σε παραθεση specs και πληροφοριων που μπορει κανεις να βρει και μονος του. Οπως πχ το συγκεκριμενο βιντεο (που ειναι μια περιληψη του αρθρου απ΄το περιοδικο), οπου πιανει την ουσια της κινησης της Aprilia. Η διαφορα της δημιοσιογραφιας απο το blogging για μενα. Ως φιλοι του μοτοσυκλετισμου θα επρεπε νομιζω ολοι να στηριζουμε το ΜΟΤΟ και να παιρνουμε εστω μια φορα στο τοσο κανενα τευχος. Κανεις δεν ειναι τελειος, προφανως εχουν κι αυτοι τα μειονεκτηματα τους, αλλα σε σχεση με τον "ανταγωνισμο" ειναι δεκα κλασεις πανω.
-
1 pointΝα αναγνωρίσω το λαθος μου και ευχαριστω για την απαντηση. Εγω βλέπω το Απριλια κάπου μόνο του στην αγορά καθαρά και μόνο εξαιτίας των ηλεκτρονικών. Εκεί λογικά θα δικαιολογήσει και την διαφορά στην τιμή του.
-
1 pointYamaha Tenere 250 τα εκλεκτά.. Μονοκυλινδρο, 21 άλογα, injection, 18/21 τροχοί, full specs εδω. Μπουρδελακι γενικώς, τα έχει τα θεματακια του, όπως κάθε μηχανάκι made in Brasil. Αυτά συμβαίνουν άμα πάνω στην γραμμή παραγωγής πίνεις καϊπιρινιες (ναι ρε κλίνεται κανονικά). Που να δείτε το Honda XRE 300. Το δικό μου το μπλε το ονόμασα Odoya από το όνομα της τοπικής θεάς της θάλασσας. Δε χρειάζεται να αναλύσω περαιτέρω το γιατί, είναι μπλε και έτσι και κάνει κάνα αστείο και σπάσει θα πάρει την θέση του στο υγρό στοιχείο όπως του αρμόζει.