Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/04/2021 in all areas

  1. 14 points
    Έπειτα απο 2 χρονια σε ακηνισια και μετα απο 6 μηνες που το μοτο ειχε ξεμονταριστει για εργασιες συντηρησης φτασαμε στο σημειο που.... τη βαψαμε!!! Απο δω και περα και μια βιδα τη βδομαδα να βαζω καποια στιγμη θα τελειωσει. Το Προγραμμα εχει καλο καθαρισμο περιφεριακων και λιπανση, θα μπει και νεο σετ πλαστικων, αυτοκολλητα ντεποζιτου, καλυμα σελας και οτι αλλο ψηλικο χρειαστει. Να ευχαριστησω τον @ΜιχαληςΑ που μου εδωσε τα φωτα του για την επιλογη του ασταριου, πραγματικα πολυ καλο και ευκολο στον ψεκασμο του.
  2. 11 points
  3. 9 points
    @Ratamahattaπάλι καλά που δεν είχες χειρότερα. Τελευταίο να είναι. --- Η οδύσσεια του κατέμ μου, έφτασε επιτέλους στο τέλος της... Πέρυσι, αρχές του έτους, έληξε η εγγύηση και μπήκα στην πρίζα να το σκαλίσω. Έβγαλα καταλύτη, του έβαλα ένα DNA φίλτρο στο μαμά φιλτρόκουτο. Όλα καλά. Το πήγα για μια δυναμομέτρηση και έβγαλε τα παρακάτω: Εντάξει μια χαρά όλα ωραία και καλά. Μετά μπήκα πάλι στην πρίζα και μια μέρα βλέπω αυτό: Με συνοπτικές διαδικασίες, το παραγγέλνω, μου έρχεται το βάζω πάνω, παραγγέλνω και ένα PCV, το βάζω και αυτό πάνω και λέω τώρα είμαστε κομπλέ, πάμε να το ρυθμίσουμε. Κανονίζω με ένα μαγαζί στον Υμηττό, το πηγαίνω από εκεί, μου λέει φιλαράκο το wideband είναι 18mm, οι μούφες στους λαιμούς σου είναι 12, δεν κάνουμε δουλειά. Έντάξει λέω, νο πρόμπλεμ. Βγάζω λαιμούς, πάω στον παπαγιάννη, του λέω βγάλε μου τις μούφες αυτές, και βάλε μου 18mm για να πάω να το ρυθμίσω. Εντάξει φιλαράκι, περίμενε λιγάκι...σε 20 λεπτά έρχεται πάλι πίσω, έτοιμος... Βάζω τους λαιμούς στο μηχανάκι και πάω όλο χαρά στο μαγαζί πάλι για να το ρυθμίσω το ρημάδι το PCV επιτέλους. Όλα αυτά τώρα, όποτε θα περιγράφω κάτι, φανταστείτε μια διαφορά 1-2 ΣΚ ανάμεσα σε κάθε εργασία, γιατί καθημερινές δεν προλαβαίνω να κλάσω από τη δουλειά, οπότε ότι εργασία γίνεται στο μηχανάκι γίνεται αποκλειστικά ΣΚ. Πάω που λέτε στο μαγαζί, ο πίσω κύλινδρος κομπλέ, στον μπροστά, η μούφα είχε μια μικρή κλίση προς τα μέσα και έβρισκε στο μοτέρ. Φιλαράκι μου λέει πάλι, δεν γίνεται δουλειά. Το κέρατό μου. Πάλι πίσω. Βγάζω λαιμούς πάλι, ξαναπάω παπαγιάννη, λέω άσε τη μούφα εκεί όπως είναι και βάλε μια δεύτερη στο πλάι. Εντάξει φιλαράκι, περίμενε λιγάκι...σε 10 λεπτά έρχεται πάλι πίσω, έτοιμος... Ξανά οι λαιμοί πάνω και πάω όλο χαρά στο μαγαζί πάλι για να το ρυθμίσω το ρημάδι το PCV επιτέλους. Εν τω μεταξύ, επειδή οι λαιμοί έγιναν ελβετικό τυρί, βρήκα ένα σετ μεταχειρισμένουν από θείο μπέη. Έχονται, τους καθαρίζω, τους γυαλίζω και λέω με το που το ρυθμίσω θα τους κάνω τράμπα γιατί κρίμα είναι το μωρό μου να είναι με αυτούς τους λαιμούς πάνω. Πένα, καλύτεροι και από καινούριοι. Φιλαράκι, έχουμε πρόβλημα, χάλασε το δυναμόμετρο. (πολλά καντήλια...) Από ένα σημείο και μετά, το επεισόδιο γίνεται PG18, γιατί μπήκε και ο κορωνοϊός στη μέση, ο dynojetάς, κάτι έπαθε με τη μέση του... Για να μην τα πολυλογώ από πέρυσι το γενάρη φτάσαμε στο πριν 2-3 βδομάδες. Έβγαλα τελικά το PCV από πάνω και πήγα στον @tre για να βάλει επιτέλους ένα τέλος στο μαρτύριό μου και να μου ρυθμίσει το μηχανάκι με φλασάρισμα στην ECU. Δι εντ.
  4. 9 points
  5. 5 points
    Λέτε μαλακίες.... Μηχαναρα το tdm 900 το 2021 .... Γκόμεναρα πίσω που δεν θα έχετε ποτέ... Αντικειμενικά πανέμορφη... 2 κ σε μετατροπές αναρτήσεων ... The gift that keeps on giving ένα πράμα
  6. 5 points
    περαστικα! παρομοια φαση οταν επεσα με το 250 απο lowside. σε δρομο που γνωριζω αριστα, πηγαινα πολυ σβελτα για τα δεδομενα των συνθηκων οπου μια γραμμη λαδιου στο apex με εφερε στο παρακατω αποτελεσμα. απλα εβγαλα μερος του εξοπλισμου που παντα φοραω και τον πεταξα στον καδο. υγ. απο οτι καταλαβα και μου ειπαν φιλοι, ενα ειναι σιγουρο, πετυχα το τελειο apex
  7. 4 points
    Nobody , 2021 , imdb Υπόθεση: Μεσήλικας, παντρεμένος με παιδιά, ζει την ζωή του ήσυχα και βαρετά, ρουτινιάρικα και χωρίς εντάσεις, μέχρι που δύο διαρρήκτες εισβάλουν σπίτι του, τους οποίους επίσης αντιμετωπίζει με ηρεμία και υποχωρητικότητα χωρίς να γίνεται κάτι δραματικό. Από εκεί και πέρα όμως, ξεκινάει μια σειρά γεγονότων που θα φτάσει μέχρι την σύγκρουση με ένα ψυχωτικό Ρώσσο αρχιεγκληματία, που θα μας αποκαλύψει ότι ο βαρετός υποχωρητικός μεσήλικας έκρυβε πολύ καλά, ότι δεν ήταν καθόλου έτσι στην προηγούμενη ζωή του. Με λίγα λόγια: Σας άρεσε το John Wick το πρώτο; Το βρήκατε χορταστικό και feel good movie; Ε το ίδιο ακριβώς θα σας φανεί και το Nobody. Φανταστείτε το John Wick, αλλά με μεσήλικα οικογενειάρχη ήρωα, κατά τα άλλα η ίδια η ταινία όχι μόνο δεν κάνει την παραμικρή προσπάθεια να παραστήσει ότι διαφέρει, μονο ταμπέλες δεν βάζει ότι επίτηδες μοιάζει τόσο πολύ, μην τυχόν και δεν το καταλάβει κανείς. Η ταινία είναι ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ, και τέλος, δεν χρειάζεται να γράψω πιο αναλυτικά. Αν ξετρελαθήκατε με το John Wick θα ξετρελαθείτε και με αυτό. Πάρτε ποπ κορν, πάρτε πατατάκια ή ότι άλλο θέλετε, ανάψτε προβολέα, ανάψτε ενισχυτή και βάλτε να παίξει, πιο Cinema Magic δεν γίνεται, πιο ορισμός του ''κλείστε τα όλα, αποψε θα δούμε ταινία να γουστάρουμε'' δεν υπάρχει. Παίζουν και δύο αγαπημένοι παλιότεροι ηθοποιοί, ο Michael Ironside (ο κακός αρχιμπράβος στο Total Recall, το κανονικό Total Recall με τον Arnie, φυσικά) και ο Christopher LLoyd (o επιστήμονας από τα Back to the Future), ειδικά ο δεύτερος αν και γερασμένος...πυροβολάει. Να το δείτε.
  8. 4 points
    πολυ θα θελατε να ειχατε ενα tdm ολοι εσεις που το κατηγορειτε... Αλλα δεν το φτανετε στην τιμη που ειναι. Αντε ολα τα γατακια...
  9. 4 points
  10. 4 points
    Ρε φίλε να μην μου έχεις ανοίξει τα μάτια 10 χρόνια νωρίτερα. Με τα παλιοΧΤ μόνο κάτι χοντρές μου κάθονταν, μέχρι που μια μου έσπασε σπείρα στην πίσω ανάρτηση και είπα καλύτερα μπακουρης παρά να λύνω για ελατήρια κάθε 3 μήνες. Χαίρομαι που γουστάρεις την μηχανή σου αλλά κόψε κάτι. Με 4.500€, το 2017 αγόρασα Hayabusa σε υπεραριστη κατάσταση. Τότε βρήκα γκόμενα με σκουλαρίκι στο φρύδι και τατουάζ φιογκακι στα μπούτια. Άστο σε λέω, άλλο πράμα.
  11. 4 points
    ΠΑΤΕΡΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ; ΔΕ Σ ΑΚΟΥΩ ΚΑΛΑ
  12. 4 points
    Η μπιέλα χτυπάει και με τη μαμά λάμπα
  13. 4 points
    Update: Τίποτα δεν πειράχτηκε τελικά. Το λάθος μου ήταν το καλώδιο που έφευγε απο τον Αρνητικό πόλο της μπαταρίας ακουμπισμένο στην εξάτμιση καθώς δεν είχα καλύτερο αγωγό αρνητικού φορτίου κοντά, (πρίν ήταν η μίζα που ακούμπαγε πάνω στο μοτέρ) εκεί που το ακουμπούσα αρχικά δεν έκανε καλή επαφή μαλλον λόγο επικαθήσεων, και αφού βρήκα ενα καθαρό σημείο εντός εξάτμισης, επιασε, και ξαναζωντάνεψε, είναι η 3 ή 4η μεγάλη ήτα που τρώω την τελευταία βδομαδα, και εχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα: Όταν κάνεις rebuild πρέπει να : 1) Είσαι ξεκούραστος, 2) Να μην κάνεις βιαστικές κινήσεις 3) Να έχεις καφέ (ή μπύρα) 4) Να κάνεις ένα ένα βημα- μέρος ώστε να μήν μπερδεύονται τα εξαρτήματα - βίδες 5) Να έχεις καλό φωτισμό 6) Να έχεις μεγάλο και λειτουργικό χώρο Εμενα μου έλειπαν 4 απο τα 6 οπότε κάπου καπου απλα ετρογα χρόνο για το τίποτα. Αισίος, φτάνουμε στο τέλος(?) μιας περιπέτειας καθώς σήμερα, Σάββατο, 10/04/2021 με πείρε η Γενική Ταχυδρομική ότι έχω δέμα. Πάω, το παίρνω σαν μωρό στα χέρια μου και πάω σπιτι. Λόγο χρόνου θα τα βάλω απο αυριο πάνω, αλλα τουλάχιστων ξέρω ότι το σημαντικότερο πακέτο ήρθε. Αν επιτρέπετε, να σας συσπήσω την εταιρία ανταλλακτικών CMS, η οποία με έσωσε. Βρήκα σπάνια ανταλακτικά σε καλές τιμες συγκριτικά με το εργοστάσιο της Honda, κάποια βεβαια μετ/ενα αλλά σε καλή κατάσταση. Οπότε για να συνοψήσω: 1) Βάζο τα καινούργια ανταλακτικα στο μοτερ/σκελετο 2) Δένω μοτέρ 3) κάνω σταυρό 4) το δοκιμάζω ότι παίρνει μπρος, 5) Εγκαθιστώ στο πλαίσιο 6) Περιμένω πλαστικά Παρακάτω θα δείτε το τελικό install του κοντέρ. Η κύρια πλεξούδα έχει ντυθεί με αυτοβουλακνιζόμενη ταινία. η στήριξη του κοντέρ γίνεται πάνω στην μάσκα με 2 λαμες, οπου στην άλλη ακρη εχουν μια κοινή τρύπα, οπου μπαίνει η βάση του κοντέρ, και μια λάμα απο την βάση του σκελετού με ενα γάμα στο σημείο που ενώνονται τα αλλα 2 λαμακια οπως φαίνεται στην 3η φωτογραφία. Χρειάστηκαν αλλαγές στην κύρια βαση του κοντέρ ώστε να κατέβει προς την κλειδαριά και να κουμπώνει το πλαστικό της μασκας. Είναι πολύ σταθερο, μένει να δειξει στο άναμμα αν τρίζει. ( υλικά 2 γωνίες απο πρακτικερ, βίδες Μ3 νομιζω, με ροδέλες και παξιμάδια, τρυπάνι και σπρέι βαφής μαύρο. Για την καλωδίωση, ταινία αυτοβουλκανιζόμενη, μακαρόνι θερμοσυστελόμενο και καλαι (και λίγα καντίλια).
  14. 3 points
    Χόνδα δεν ήθελες; μόνο στα dreams είναι το power
  15. 3 points
    Σκέφτομαι τι ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ παίρνεις με 5000 ευρώ, βασικά με 5000 ευρώ παίρνεις ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ και με λίγο ψάξιμο παίζει να σου μένουν και λεφτά , αλλά από την άλλη, στα λεφτά του ο καθείς κάνει αυτό που θέλει ο ίδιος και κανένας άλλος. Καλοτάξιδο το λοιπόν.
  16. 3 points
    Σαν την επιτροπή του GNTM ένα πράγμα. Την Κα(ρ)γιά, ποιόν θα βάλουμε να την κάνει;
  17. 3 points
    Σήμερα το πρωί αγόρασα για φίλο το βενζινοπρίονο των 99 ευρώ απο τα Lidl. Το έβαλα να δουλέψει καμιά ώρα (με διακοπές για να κρυώνει καθε 10 λεπτά) με περισσότερο λάδι απο το κανονικό του (40:1 θέλει κανονικά). Νομίζω φτάνει για στρώσιμο. Έκοψα και μια τάβλα κόντρα πλακε 2 εκατοστά για πλάκα. Έρχεται με ωτασπίδες, γυαλιά και ένα λίτρο λάδι αλυσίδας οικολογικό. Δεν είχα ξαναπιάσει αλυσοπρίονο στα χέρια μου, και ντρέπομαι που το λέω, αλλά αισθάνθηκα 30% πιο ανννδρας. Που να πιάσω και πριόνι με 2 ρόδες δηλαδη χαχα.
  18. 3 points
    Καλα ρε παιδια μην τα δραματοποιουμε τα πραγματα, ενα διαστρεμμα επαθε ο ανθρωπος. Διαστρεμμα επαθα περσι στραβοπατωντας ενω κατεβαινα απο το πεζοδρομιο. Κατα τ'αλλα μηχανη ειναι και θα πεσει. Στο στροφιλικι, στην πιστα, πηγαινοντας στη δουλεια, στο πεζοδρομιο παρκαρισμενη. Οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται. Ποια βλεπεις δηλαδη ρε συ Γιωργο; Τα διαστρεμματα; Ή μηπως δεν ξερεις εσυ ατομο που εχει τραυματιστει πολυ πιο σοβαρα στην πιστα. Εκει δεν τρεμεις; Αντε, χαλαρωστε λιγο... Σε φορουμ για μηχανες ειμαστε. Λες και ακουω τη μανα μου.
  19. 3 points
  20. 3 points
    δε βλέπω καμμία χρησιμότητα, να εχεις το προστατευτικό εκεί, πάλι.. Αφησε την όπως ειναι τη σωλήνα. Ειναι απο κατω, θελει προσπάθεια για να καψεις κάνα ποδάρι. Πρεπει να υπάρχει εκει λογω προδιαγραφων μην ξελαμπαδιασουν τιποτε χορτάρια. Καθαρισμα να φυγει η επιφανειακη οξείδωση, το ίδιο και στο καζανακι, και βαψιμο με υψ. Θερμοκρασιων. Ε, ψαξου για καμμια νεα εξατμιση ανοξειδωτη να γλυτωσεις.
  21. 3 points
    Σήμερα είχε track day,ο καιρός ήταν ιδανικός,τα γκρουπ είχαν όσες συμμετοχές έπρεπε,στους αρχάριους που μπήκα ξεκινήσαμε 12, γίναμε 15 και στα τελευταία sessions 10μηχανες...γαμω, κάπως έτσι ήταν και τα υπόλοιπα γκρούπ Όλα πήγαν καλά, δούλεψα κάποια πράγματα και είμαι ευχαριστημένος αλλά μπορώ ακόμα να δώσω. Next time.
  22. 3 points
  23. 2 points
    βελτιωση για τον μικρο μου ερωτα απο την κορυφη εως τα νυχια!!! μεχρι το πασχα πιστευω θα εχω και τα υπολοιπα για να μπορεσω να την πιασω σιγα σιγα.
  24. 2 points
  25. 2 points
    Έλα οκ πέρα από την πλάκα μια χαρά μηχανακι είναι για αυτόν που ξερει τι παίρνει και τι θελει. όχι σε τέτοιες τιμές βέβαια. Ειπαμε οκ. ενα παλιό μηχανακι είναι. Όντως με 5000 κανεις πραγματικά ωραία πράγματα... καλα στα 7κ του φίλου παραπάνω δεν το συζητάω καν. Σαν ανέκδοτο είμαι σίγουρος το είπε κρίνοντας από τις γκόμενες... (το έχουμε ξαναπεί νομίζω, ένα πραγματικά ωραίο μηχανακι σπάνια έως απίθανο να βγάλει γκομενα, γκόμενο πάντως σίγουρο.)
  26. 2 points
    Gen 1 είναι το δικό μου αλλά πραγματικά ευχαριστήθηκα και τα 20.000 χλμ που προλάβαμε να κάνουμε.
  27. 2 points
    Αν στα 7 χιλιαρικα που θα δωσει καποιος για TDM τσονταρεις 500-1000 ευρω πας σε Tracer 900 που ειναι σε σχεση με το προαναφερθεν ΥΠΕΡΚΑΡΑΜΗΧΑΝΑΡΑ και θα ανεβαζεις τις γκομενες 2 μαζι.
  28. 2 points
    Προ covid κάνανε και Τετάρτες από το μεσημέρι και μετά και ήταν το καλύτερο για να πας. Φαντάσου να γυρίζεις στην πίστα εσύ και άλλοι 3-4. Θυμάμαι την τελευταία φορά που πήγα Τετάρτη ήμασταν 5 μηχανάκια για όλα τα γκρουπ και μας λέει ο διοργανωτής μπείτε όλοι μαζί και ούτε εικοσάλεπτα ούτε τίποτα, όσο άντεχες καθόσουν μέσα. Μετά κατά τις 18:00 ήρθαν καμιά 10αρια ακόμη και μας χώρισε σε γκρουπ. Στο ενδιάμεσο που είχα μπει ήμουν εγώ και άλλος 1. Απίστευτη άπλα στην πίστα να εξασκηθείς όπως θες χωρίς θέματα κίνησης. Yolo εννοεί ότι δεν τηρούν τους κανόνες και περνάνε από όπου βρουν, λες και κάνουν αγώνα gp, με αποτέλεσμα να γίνονται επικίνδυνοι, ανεξαρτήτως γκρουπ δυναμικότητας.
  29. 2 points
    Υπόψιν, το CBR είναι επίτηδες χαρτογραφημένο να μην αποδίδει στις ψηλές στροφές από την Honda. Στην Αμερική με ένα φλασάρισμα που του δίνει τον χάρτη που πρέπει, και μια εξάτμιση τα πάνε 95 άλογα τροχό. Το δικύλινδρο δεν ξέρω αν μπορεί να ακολουθήσει τέτοια αύξηση αφού είναι ήδη πολύ ζορισμένο.
  30. 2 points
    Με 25 κιλά κάτω και σοβαρό πλαίσιο είναι προφανής η επιλογή. Από αξιοπιστία οκ είναι ερωτηματικό (υπάρχει ήδη τεχνική οδηγία για κάτι βαλβίδες στο Tuono 660) αλλά με 4 χρόνια εγγύηση το σκέφτεσαι. Βέβαια και 2 χιλιάρικα πάνω από το Honda.
  31. 2 points
    88.8 το μετρησε το cycleworld σε σχεση με τα 80.1 του honda. μακαρι να αντεχει κιολας αυτο το μοτερακι γιατι αν οχι, καλυτερα ψοφιος I4
  32. 2 points
  33. 2 points
    Απλά διαχώρισε λίγο παραπάνω το Factory με το απλό. Μια ψηλή ζελατίνα, αποστάτες στο τιμόνι και πιο άνετη θέση συνεπιβάτη (και λίγο διαφορετικό γρανάζωμα) δεν το κάνουν touring. Με κατανάλωση 7+ και ντεπόζιτο 18 λίτρα. Όλα δε μπαίνουν και στο factory αν θες. Αλλά δεν έχει καμία σημασία, όταν πάρει μπρος ο V4 όλα εξαφανίζονται
  34. 2 points
    Σαν μουφα fly είναι. Τουλάχιστον είναι πορτοκαλί από μέσα; Επειδή φοράω fly για να το παίζω Μπίλιας στο ρόδα τσάντα και κοπάνα όταν καβαλάω το ΤΤ, δεν μου έχει τύχει να έχω θέμα με μυγακια. Χτυπάνε επάνω και εξοστρακίζονται, δεν λιώνουν να αφήσουν λεκέδες όπως όταν φοράω κορντουρα.
  35. 2 points
    Καλησπέρα φιλαραqι. Γιατί δεν κοιτάς και ένα TDM 900 ;
  36. 2 points
    MV Agusta Turismo Veloce 2021 , Euro 5, με μεγαλύτερη ροπή στο φάσμα 3.000-6.000 σ.α.λ., σε 4 εκδόσεις: Rosso, Lusso, Lusso SCS και RC SCS(limited 150 κομμάτια) . Τιμές Γερμανίας...από 15 χιλιάρικα για το ''απλό'' Rosso μέχρι 23 για το RC SCS.
  37. 2 points
  38. 2 points
    Προσωπική άποψη, το πρόβλημα προέρχεται από τη λάθος χρήση, έχει όπως είπες μακρύτερη κλιμάκωση το σαζμαν και ο κλασικός χρήστης δεν κατεβάζει ταχύτητα και απλά ανοίγει το γκάζι, το μεγάλο φορτίο σε χαμηλές στροφές (έλλειψη ροπής) οδηγεί σε πολύ πρόωρη φθορά της μπιελας-ρουλεμάν-κομβιου στο συγκεκριμένο μοτέρ.
  39. 2 points
    Συμπίεση Μίγμα Ανάφλεξη. Τα τρία πράγματα που πρέπει να έχει ένα μοτέρ για να δουλέψει. Για το πρώτο θέλει συμπιεσόμετρο, αλλά μπορείς να πάρεις μια ιδέα και χωρίς. Βγάζεις μπουζί, κρανκάρεις το μοτέρ, και με το δάκτυλο στην τρύπα του μπουζί, νοιώθεις αν ρουφάει και σπρώχνει δυνατά το μοτέρ. Ένα μοτέρ που έχει μείνει 3 χρόνια ακίνητο, έχει σίγουρα στεγνώσει τελείως το λάδι από τα τοιχώματα του κύλινδρου και τα ελατήρια του πιστονιού, με αποτέλεσμα απώλεια συμπίεσης. Για να το κάνεις να εκκινήσει για πρώτη φορά, πιο εύκολα, πάρε ένα λαδωτικό, και ρίξε μερικές σταγόνες λάδι μοτέρ μέσα. Χωρίς να βάλεις το μπουζί, κρανκάρισε το μοτέρ, να πετάξει την περίσσεια λαδιού. Αυτό ήταν τα ελατήρια έχουν βραχεί με λάδι, κρατάνε καλύτερη στεγανότητα, και η ποσότητα λαδιού πάνω στο πιστόνι αυξάνει την συμπίεση. Για το δεύτερο, θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι καθάρισες σωστά και συναρμολόγησες σωστά το καρμπυρατέρ και ότι άλλο έχει σχέση. Έχει βενζίνη μέσα το καρμπυρατερ όταν πας να το βάλεις μπρος; Δουλεύουν όλα σωστά; Το κύκλωμα τσοκ ας πούμε; Για το τρίτο, λες έχει σπινθήρα. Είναι καλός ζωηρός ΑΣΠΡΟΓΑΛΑΖΙΟΣ σπινθήρας από την ακίδα στο συλλέκτη του μπουζί ή έχει κανά κιτρινοκοκκινωπό σπινθήρα που πάει παντού; Στην δεύτερη περίπτωση το μπουζί είναι λερωμένο-βραχυκυκλωμένο, άλλαξέ το.
  40. 1 point
    Τούμπανο η ακρίδα σου Γιώργη. Πουτάνα κοινωνία, άλλος παλεύει να δυναμώσει το μηχανάκι του 5 άλογα επί 1 χρόνο και εγώ προσπαθώ να κάνει να δουλέψει το δικό μου "το αξιόπιστο" 2 μήνες τώρα. O tempora, o mores
  41. 1 point
    Από την αλυσίδα έγινε, βρες το γιατί όμως, πιθανά να έχει χαλαρώσει η αλυσίδα ή φοράει πιο φαρδύ λάστιχο ή για κάποιο λόγο έστριψε ο άξονας και έφτασε πιο κοντά το λάστιχο στην αλυσίδα.
  42. 1 point
    Υποθέτω πως είναι βρωμιά / σκόνη κλπ που κάθονται επάνω στο καλάμι και τα σπρώχνει η μπότα σε διαφορετικά στάδια, με τελευταία / πιο πρόσφατα τα κάτω, αλλιώς (αν τα επάνω ήταν τα τελευταία) θα σημαίνει πως οι τσιμουχες έχουν θέμα, δεν γλύφουν σωστά / όσο σφιχτά πρέπει τα καλάμια. Πιστεύω πως δεν έχεις θέμα, με το σκεπτικό πως το ίδιο παρουσιάζει και στα δικά μου, στα οποία έγινε ανακατασκευή και είναι καινούργιες οι τσιμουχες. Θα με προβλημάτιζε αν οι γραμμές δεν ήταν κάθετες ως προς τα καλάμια αλλά παράλληλες, που θα σημαίνει πως έχει κάπου κοπεί /φαγωθεί κάποιο κοματακι τσιμουχας και αφήνει κάποιο κενό σε κάποιο σημείο (δεν εφάπτεται σωστα) Επίσης, από όσο ξέρω /αν ξέρω σωστά, έχουμε 2 σετ τσιμουχες : τις εσωτερικές για το σφράγισμα και τις εξωτερικές (αυτές που βλέπουμε) για να προστατεύουν τις εσωτερικές από φθορές λόγο σκόνης και άλλων υλικών που μπορεί να πέσουν εκεί. Αυτά βέβαια είναι γνώμη μου ως μη μηχανικός, απλός αναβάτης είμαι
  43. 1 point
    @Ratamahatta Σιδερένιος φίλε...αφού δεν έπαθες τίποτα χειρότερο πάλι καλά. Οι μηχανές πλαστικά και μέταλλα είναι, φτιάχνονται.
  44. 1 point
    Αντε να πώ κι εγώ μια γνώμη. 2 κύλινδροι > 1 Indonesia > India
  45. 1 point
    Για αρχή σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Τα πιάνω ένα ένα: Θανάση, ιδανικά θα ήθελα να κάνω αυτό που λες, να βάλω μια ανοξείδωτη που αισθητικά μου αρέσει πολύ περισσότερο. Αλλά είναι διαδικασία εδώ, πρέπει να πάρεις πιστοποίηση από τον κατασκευαστή και στη συνέχεια να πας στο ΚΤΕΔ να σου περάσουν το μοντέλο της εξάτμισης στην Άδεια κυκλοφορίας. Κάτω από 150αρι η χαρτούρα μόνο δεν βγαίνει. Θέλω να το κρατήσω το προστατευτικό και γιατί μου αρέσει αισθητικά και γιατί φαίνονται σίχαμα οι τρύπες για την στήριξη του αν αυτό λείπει και τέλος για να σώσει όσο γίνεται από σκουριές την κυρίως σωλήνα. Κάτι σαν ανόδιο σε βάρκα Αύριο θα δοκιμάσω με κάτι ανάποδα κολαούζα μπας και βγάλω την σπασμένη βίδα. Αν προχωρήσει αυτό, καινούριο προστατευτικό και βίδωμα με βίδες με μεγαλύτερο κεφάλι που λέει ο Τάσος. Αν μου βγάλει την πίστη, κόλληση το υπάρχον που λέει ο costicos. Μετά από 2.5 ώρες τρίψιμο είμαστε εδώ, έχω δρόμο ακόμα. Η ασημί απόληξη του τελικού έχει μπόλικη φθορά, χρειάζεται και αυτή βάψιμο, θα πρέπει να βρω κάτι κοντά στο χρώμα της. Σας ευχαριστώ όλους!
  46. 1 point
    Το ιννοβα είναι πιο σύγχρονο μηχανάκι, το astera ότι και να το έκανες θα παράμενε ένα υπερκυβισμενο GLX, μοτέρ παμπάλαιας σχεδίασης, ευτυχώς που το αντικατέστησαν, το crypton 105 το 97 που βγήκε ήταν πιο εξελιγμένο από τον ανταγωνισμό, γενικά η Yamaha στα παπιά της πάντα είναι ένα βήμα μπροστα, ακόμα και το townmate για την εποχή του σαν μοτέρ ήταν πιο δυνατό και πιο αξιόπιστο από τα GLX, το μόνο κακό ήταν ότι είχε απώλεια δύναμης λόγω κίνησης με άξονα.
  47. 1 point
    Το πιο κοντό γραναζωμα θα βοηθήσει την κατάσταση, το θεμα είναι μην έχει ήδη φαγωθεί από προηγούμενο ιδιοκτήτη.
  48. 1 point
    Σε μεταφορική όποτε έχω παραδώσει μηχανή (ουκ ολίγες φορές) πάντα μου ζητούσαν φωτοτυπία αδείας.
  49. 1 point
    Απο προσωπικη εμπειρια, γνωμη μου ειναι οτι αυτο καθαυτο το γεγονος οτι η μηχανη παραγεται στην ΙΝδια, την Κινα ή οπου αλλου δεν ειναι κακο απαραιτητα. Πιο πολυ νομιζω το προβλημα ειναι σε τι βαθμο εχει γινει οικονομια απο τον κατασκευαστη στο σχεδιασμο, υλικα και ποιοτικο ελεγχο. Πχ οταν βλεπεις αγγελιες απο 390 με λιγο πανω απο 10Κ χλμ με αλλαγμενα αλυσιδογραναζα αυτο σου λεει κατι για τις περικοπες που εγιναν σε καποια υλικα. Το gsx250r ηταν κατασκευασμενο στην Κινα. Ηταν εξαιρετικα ποιοτικο ως συνολο και (ισως με μονη εξαιρεση τα λαστιχα) δεν εβεπες πουθενα στη μηχανη να εχει γινει οικονομια. Υπηρχε μια ποιοτητα που τη βρισκεις στα γιαπωνεζικα μηχανακια. Βεβαια η μηχανη οταν βγηκε κοστιζε 5000€, χωρις να εχει καμια φοβερη τεχνολογια, με συμβατικες αναρτησεις, ενα μοτερ απο το ραφι της suzuki με χαμηλες επιδοσεις, κτλ. Οταν λοιπον η ΚΤΜ στην ιδια τιμη σου δινει τοσα καλουδια (σχεδιασμο, μοτερ, αναρτησεις, ηλεκτρονικα, κτλ) σε ενα πακετο που υποστηριζει την ready to race φιλοσοφια της, ξερεις καλα οτι απο καπου αλλου εχει κοψει. (Husq=KTM, οποτε τα ιδια ισχυουν και για αυτους). Ειναι φυσικο οτι δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα. Ολα ειναι συμβιβασμοι και διαλεγουμε τι θελουμε να αγορασουμε με τα ευρω μας.
  50. 1 point
    Μπουρδέλο TPS μου έχεις βγάλει την παναγία, γαμώ την kawasaki και τα υπερκυβισμένα σκούτερ της. 1,5 μήνα στο συνεργείο το 1300 (έκαναν και άλλες δουλίτσες) αλλά το πήγα περισσότερο για τα σβησίματα. Τα έκανα τράμπα με το μικρό προχθές (ήθελε και αυτό σέρβις) και τώρα σβήνει πιο συχνά μπουχουχου Το απόγευμα έχει πάλι τράμπα, θα πάρω το μικρό που δεν χαλάει ποτέ αφού έτσι κι αλλιώς δεν το είχαν ξεκινήσει. Επίσης γαμώ τα multimixer και τα τρικίλυνδρα πουστρομυγάκια. Ο @innova 04 μου έταξε χρώμα Seiko blue για να την βάψω στο αντίστοιχο χρώμα λιμανιού Κατάκολου. ΥΓ τα μπινελίκια παραπάνω πάνε προκαταβολικά στους μικροτσούτσουνους πισογλέντηδες που περιμένουν στην γωνία για να με γλεντήσουν. Λόβε γιου ολ μπόρα είναι θα περάσει.
×
×
  • Create New...