Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 13/09/2024 in all areas

  1. 4 points
    Καλά ρε, δεν γράφει κανένας εδώ πια; Anyways, σήμερα πήγαμε παρέα με τον @achilleasv μια καταδρομική στον Όλυμπο Στον Πλαταμώνα για καφεδάκι Η ανάβαση... Με θέα τις ψηλότερες κορυφές του βουνού Να σου και ένα πιάτο γεμάτο βουνό Ίδιος δρόμος, ίδιο μέρος, ίδιες μάρκες μοτοσυκλετών....4 χρόνια μετά!
  2. 3 points
    Πω δίκιο έχεις Άγρια τοπία τση Κρήτης την Κυριακή που μας πέρασε.
  3. 2 points
  4. 1 point
    Καλοτάξιδο και παντα όρθιος! +1 από εμένα για το κομμάτι στο ποστ του Instagram...μου θύμησες ωραίες αναμνήσεις
  5. 1 point
    Το λοιπόν, μιας και με βοήθησε το φόρουμ να πάρω μια κάποια απόφαση, νομίζω ότι είναι ώρα να αρχίσω να μοιράζομαι λίγα πράγματα. Honda CBR650F πήρα τελικά, δυστυχώς η γραφειοκρατεία με καθυστέρησε ΠΑΡΑ πολύ και έχασα όλο το καλοκαίρι. Αλλά ότι προλάβω τις μέρες που θα έχει καλό καιρό πριν αναγκαστώ να την κλείσω μέχρι του χρόνου σε κάποιο γκαράζ. Βραδυνή βόλτα στους μικρούς δρόμους των Άλπεων, συγχωρήστε με που βάζω σύνδεσμο από το IG, αλλά βαριέμαι να περάσω τώρα αρχεία στο λάπτοπ https://www.instagram.com/p/C__nTvjM8TI/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
  6. 1 point
    Off topic (ίσως όχι και τόσο...): δοκίμασα λάδι στον κινεζο από γνωστή εταιρεία πετρελαιοειδών, το οποίο έχει όλες τις προδιαγραφές για χρήση σε μηχανή (jaso-ma, ma2 κτλ) και μετά από περίπου 20χλμ χρήσης άρχισε να πατινάρει. Τυχαίο γεγονός, λέω, αλλάζω τα δισκάκια και έβαλα λάδι άλλης εταιρείας. Όλα καλά, έλα όμως που με έτρωγε να ξαναχρησιμοποιήσω την πρώτη μάρκα (της γνωστής εταιρείας πετρελαιοειδών). Ξανά, μετά από 20 χλμ τα καινούργια δισκάκια πατινάριζαν... Εννοείται ότι δεν ξανακούμπησα το συγκεκριμένο λάδι. Μίλησα με το γραφείο καταναλωτή της εταιρείας αλλά ο μπάρμπας που το σήκωσε μου "εγγυήθηκε" ότι πρώτη φορά ακούει τέτοιο πράγμα και ότι τα λάδια τους είναι προσεγμένα και εγγυημένα για χρήση... Οι 2 φορές που τα έβαλα ήταν από διαφορετικά δοχεία με διαφορετική παρτίδα και εννοείται διαφορετική ημερομηνία παραγωγής. Οπότε, μόνο τυχαίο γεγονός δεν είναι. Η κάθε εταιρεία που συσκευάζει λάδια, γράφει ότι θέλει χωρίς καλά καλά να ξέρει τι βάζει μέσα ο παρασκευαστής. Λίγες είναι οι σοβαρές εταιρείες που αναγράφουν ακριβώς αυτό που πουλάνε. Υγ1. Μακριά από λάδια αντιπροσωπειών. Συνήθως βάζουν την ετικέτα τους σε ότι βρουν πιο φθηνά που ίσα ίσα να καλύπτει τις προδιαγραφές τους. Εκτός αν αναφέρεται ο παρασκευαστής. Υγ2. Για κινητήρες με κιβώτιο ταχυτήτων στο κάρτερ (και υγρό συμπλέκτη) jaso-ma ή jaso-ma2. Για κινητήρες cvt (σκούτερ) jaso-mb. Και παρόλο τι λέω εγώ, εννοείται ότι συμβουλευόμαστε τις οδηγίες του κατασκευαστή...
  7. 1 point
    Ημισυνθετικό, θα ειναι μια χαρά. Προσοχή στα χαρακτηριστικά, διοτι κυκλοφορουν και λιπαντικά αποκλειστικά για σκουτερ = δεν καλύπτουν προδιαγραφες μοτό ΜΕ κιβώτιο ταχυτητων. διαβαζουμε πάντα τις ετικέτες εμπρος / πισω.
  8. 1 point
    Ο κατασκευαστής για το συγκεκριμένο μοντέλο δίνει 2,5 bar. Εαν μετατρέψουμε τα bar σε PSI έχουμε. 2.5 bar = 36 psi. Αρα το 38 που είχε, δεν είναι και τόοσο φοβερό. Τα 120χλμ που αναφέρω, είναι σε ταχύτητα. Τα 30 χλμ είναι σε απόσταση. Μετά απο επίσκεψη στον λαστιχά που τα τοποθέτησε, έκανε μια εκ νέου ζυγοστάθμιση. Απο ότι είπε, χρειάστηκαν μερικά γραμμάρια επιπλέον επειδή το λάστιχο "είχε κάτσει". Οπότε το ερχόμενο ΣΚ θα κάνω μερικά χιλιόμετρα για να δούμε εαν θα βγεί ζουμί. Ευχαριστώ άπαντες για την βοήθεια σας.
  9. 1 point
×
×
  • Create New...