Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/20/20 in all areas

  1. 9 points
  2. 7 points
    Σήμερα το μενού είχε: Αλυσιδογράναζα με -2 το πίσω (PowerParts) Μασκάκι μπροστινό Tankpad Βάση κινητού
  3. 4 points
    @Στέργιος Βήχος Κηροζίνη: Εξαιρετικό καθαριστικό για γράσα, λάδια κλπ. Σαφώς καλύτερη από το παραφινέλαιο. Κάνει καλύτερο καθαρισμό και αφήνει μηδενικά κατάλοιπα. Επίσης σε καθαρισμό κινητήρα που δοκίμασα, είχε καλύτερο αποτέλεσμα από πετρέλαιο, ειδικά σε επίμονες "βρομιές". Γράσο-Λάδι Σιλικόνης: Ο καλύτερος φίλος των o-ring. Τα προφυλάσσει και τα αναζωογονεί. Πέρα από την γυαλάδα στα πλαστικά, οι "χωμάτινοι" περνούν ένα χέρι τα πλαστικά για να μην κολλάει η σκόνη και η λάσπη και να φεύγουν πολύ εύκολα στο επόμενο πλύσιμο.
  4. 4 points
    Ζιγκλέρ ΠΑΝΤΑ κομμάτι-κομμάτι από κάποιον έμπιστο αντιπρόσωπο. Όλα τα κιτάκια που κυκλοφορούν στην αγορά στο 99% των περιπτώσεων δεν είναι γνήσια Keihin/Mikuni/Dell'orto κ.λπ., και όταν έχεις να κάνεις με τόσο ελάχιστα διαφορετικά tolerances, θες την εγγύηση που σου προσφέρει ο OEM κατασκευαστής. Ότι δηλαδή το 150 main jet που θα αγοράσεις θα αφήνει όντως περισσότερη βενζίνη από το 140 που έχει πάνω το καρμπυρατέρ τώρα. Όσον αφορά τιμές, όταν ασχολιόμουν εγώ τουλάχιστον, γνήσια Dell'orto main jet μπορούσα να πάρω από έξω με 4-5 ευρώ το καθένα.
  5. 3 points
    Ημουν ακριβως στην ιδια φαση με σενα απλα τρωω λιγο πιο πολυ το φαι μου και με διναν λιπασμα μικρο (1,83 και 85kg)! Anyway το αναφερω αυτο γιατι αν ειχες 4χιλιαρικα ευρω και με τον σωματοτυπο σου θα ελεγα παρε mt07 και end of the conversation. Εχουμε και λεμε Yamaha FZ6 Fazer ή Naked Εδω κοίτα για τα s2 μοντέλα καθως εχουν βελτιωσεις εκει που πονούσε το s1. Κυριως να αναφερθει το s1 ειχε και θεματα με το πλαισιο του δεν ειναι λιγα τα παραδειγματα στα οποια εχει ραγισει σε σημεια. Εγω προσωπικα δεν θα ενιωθα ανετα να παω σε κατι τετοιο. Τωρα δεδομενου οτι ερχεσαι απο 125 θα ελεγα οτι το fazer ειναι μηχανακι που ψηλα θα σε τρομαξει οχι οτι αν εχεις μυαλο δεν ειναι διαχειρισιμο αλλα θελει συνεση σε αντιθεση με ενα cbf600 λογου χαρη που και πιο "ατσαλος¨ να εισαι θα στο συγχωρουσε. Kawasaki ER-6N (με χαλάει η έλλειψη ένδειξης επίπεδου καυσίμου και ABS, τα μοντέλα που διαθέτουν είναι αρκετά ακριβά) Η ελλειψη abs ειναι οντως θεμα και αφου πηρα μοτο με abs τελικα οντως σε ιδιο διλλημα με εσενα λεω καλυτερα αστο ειδικα αν συμπεριλάβουμε στην εξισωση οτι και εδω υπαρχουν παραδειγματα με σοβαρα θεματα στον κινητηρα (βλεπε χτυπησαν βαλβιδες). @kpapageo Honda CB600F Hornet Αυτο ειναι το μονο μοτο που αναφερεις και δεν το εχω οδηγησει, αν δεν σε ενοχλει το γεγονος οτι ειναι γυμνο και δεν του ταιριαζει ιδιαιτερα το σετακι top case και ζελατινα (οπως και στο gsr kai fazer naked) i would say go for it αλλα επισης μιλαμε για μοτο 100 αλογα οποτε παλι θα ελεγα απαιτει συνεση αν και αναφερεται ως πιο γραμμικο απο το s2. Suzuki Bandit 650 Το μηχανακι στο οποιο κατεληξα και εγω, ειμαι κατοχος εδω και περιπου 1 μιση μηνα. Το επελεξα με βασικο γνωμονα οτι δεν βρηκα πουθενα να βγαζει σοβαρα θεματα (γενικα βασικα δεν ακουγεται να βγαζει κατι με σημαντικη συχνοτητα), απο εκει και περα παιζουν σε καλες τιμες και συχνα με abs. Νομιζω το γεγονος οτι ειναι πιο γραμμικο απο μηχανακια που εχουν κινητηρες downtuned απο ss (βλεπε χορνετ και σ2 απο cbr600rr kai r6 αντιστοιχα) το κανει θα ελεγα πιο καταλληλο για καποιον χωρις ουσιαστικη εμπειρια. Το βασικο αρνητικο για μενα ειναι το βαρος του το οποιο εμενα με ενοχλει κυριως στατικα και σε μανουβρες οταν η μηχανη δεν εχει χιλιομετρα. Ισως και στην πιστα ενοχλει αλλα δεν νομιζω οτι σε αφορα ακομα. Η καταναλωση παιζει απο 4.5 αμα πας στην εθνικη με 110 σαν νεκρος μεχρι 8 αν το πας ψιλο ταπα. Λογικα μπορει να παει και παραπανω αν πας τελικες στην εθνικη κλπ αλλα ειναι extreme σεναριο. Suzuki GSR600/S Το μηχανακι αυτο το εχω οδηγησει αρκετα καθως ηταν αυτο με το οποιο πηρα το διπλωμα Α. Ειναι στην ιδια φιλοσοφια με hornet και s2. Λενε για καταναλωση ιδιαιτερη υψηλη και θα τους πιστεψω. Απο κινητηρα για καποιον με μικρη εμπειρια πανω κατω οτι ειναι και τα υπολοιπα 600αρια με 100 αλογα. Οταν διαβαζεις για μετρια φρενα και μετριες αναρτησεις να θεωρεις οτι μιλαμε για οδηγους που λιγο-πολυ εχουν χερια, δηλαδη σε ενα αρχαριο θα φανουν υπεραρκετα και ισως ψαξεις για αναβαθμισεις σε τομεις αφου εχεις γραψει αρκετα χιλιομετρα και μονο αν το "κυνηγας". Καταλεικτικα και δεδομενου το μπατζετ εγω θα εδινα μεχρι 2700 για gsr με αβσ σε αριστη κατασταση, μετα για σ2 και χορνετ θα εξαντλουσα το μπατζετ αν και ειδικα σ2 δεν νομιζω να βρεις σωστα με τα λεφτα σου. Αν θες κατι πιο ταξιδιαρικο και πιο γραμμικο- φιλικο και δεν σε ενοχλει το βαρος το bandit ειναι επισης πολυ καλη επιλογη. Επισης απο σερβις και λοιπα εξοδα πλην βενζινης ολα αυτα τα μοτο ειναι παραπλησια. Για εμενα ειναι πολυ σημαντικο να οδηγησεις ολα τα μοτο που αναφερεις ωστε να δημιουργησεις δικη σου αποψη και ετσι θα κανεις την καλυτερη επιλογη. Επισης θα ελεγα να δεις και τα εξης μοντελα που ταιριαζουν με αυτα που εχεις ηδη αναφερει- xj6 ιδιος κινητηρας με σ2 αλλα με μειωμενα αλογα και αυξημενη ροπη -πολυ πιο γραμμικο-. Aprilia shiver (gt) πολυ ανωτερα περιφερειακα απο τα προαναφερθεντα ωραιος κινητηρας (2κ που θεωρω οτι ειναι πιο σωστος αριθμος κυλινδρων για μικτη χρηση) και γενικα θα το επαιρνα εναντι του bandit ( το gt) αλλα δεν βρεθηκε κανενα της προκοπης. Just my 2 cents ολα τα παραπανω
  6. 3 points
    δεν διαφωνω οτι ειναι πιο χρησιμη μετρικη τα αλογα στην ροδα! αλλα πρεπει να υπαρχει ομοιομορφια στις αναφορες μας, με την εννοια ή οτι οταν μιλαμε για αλογα πρεπει παντα να εννοουμε αλογα στην ροδα ή παντα αυτα που ανακοινωνει η εταιρια ή τελοσπαντων να υπαρχει κοινη γραμμη.
  7. 3 points
    οκ, το λεω επειδη γενικα επικρατει το να γινεται αναφορα στα αλογα που ανακοινωνει ο κατασκευαστης. Για παραδειγμα οταν μιλαμε για το cb500x λεμε οτι εχει 47 αλογα, τωρα ποσα εχει τροχο και στροφαλο και δεν ξερω γω που ειναι αλλη ιστορια, γενικα βλεπω δυο μετρα και δυο σταθμα αλλα whatever keep on going
  8. 3 points
  9. 3 points
  10. 3 points
    Το "Σετάκι" μου μυρίζει κινέζο. Αν αυτά που κοιτάς είναι στο e-bay με κάνα 10€, φύγε μακριά. Τα μαμά πάνε κάνα 10€ έκαστο.
  11. 2 points
    Πέρασα όλο το ταμπλό από ένα παλιό αμάξι που είχε να δει φροντίδα κάτι χρόνια. Έβαλα ένα καπάκι ποσότητα σε καθαρό στουπί και το πέρασα όλο. Έγινε σαν καινούριο. Το σκούπισα μετά με ένα πανακι με μικροινες και ούτε βγάζει λιπαρότητα ούτε τπτ. Πλαστικά που είχαν γίνει γκρι και λάστιχα δείχνουν να ξανανιωσαν. Άμα δε βαρεθω θα περάσω προφυλακτήρες μαύρους να δω και πόσο θ αντέξουν σε εξωτερικές συνθήκες. Τώρα τι ν πω. Θα το παρακολουθώ πως θα πάει με ήλιο ζέστες και σκόνες και βλέπουμε. Για την αλυσίδα το σκέφτομαι. Θα κάνω λίγη ακόμα έρευνα στα ιντερνετς και θα αποφασίσω.
  12. 2 points
  13. 2 points
    Η φάση μου θυμιζει το ανέκδοτο με τον άλλο που έσκυψε νσ κρυφτεί πίσω απ τη μηχανή να μην τον δει η γυναίκα που έρχοταν με τον εραστή κι ανακάλυψε σκουριές στην εξάτμιση. Ο ανορθωτής/σταθεροποιητής πάντως είναι ΟΚ
  14. 2 points
    Να αλλάξεις τα λάδια που έρχονται με το μοτέρ αμέσως, είναι χάλια. Και μετά στα 1000 πάλι.
  15. 2 points
    Γεια σας και πάλι! Το Σάββατο επέστρεψα από τις διακοπές που έκανα στην Καλαμπάκα, οι δεύτερες που έκανα φέτος, και δημιούργησα όπως συνηθίζω ένα αρχείο με φωτογραφίες! https://postimg.cc/gallery/nnHn8BC
  16. 2 points
  17. 2 points
    κεφαλη αφηστε τη γνησια. η cdi ειναι για βελτιωμενα και θελει δουλεια να δουλεψει σωστα (απλα ακουγεται ωραια στις συζητησεις των ανηλικων στα καφε, οπου 99/100 δουλευει πολυ χειροτερα απο τη στοκ)
  18. 2 points
    αναποδα οπως οταν πας να δεις αν ερχομαι...
  19. 2 points
    https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25987422-aprilia-sx-125 Για να μάθεις μοτο με το σωστό τρόπο...
  20. 2 points
    Καλώς ήρθες ψηλέ σε βλέπω με κάτι τέτοιο https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/31480077-sym-nh-t
  21. 2 points
  22. 2 points
  23. 1 point
    Δύσκολο, περιμένουν 15 κομμάτια τελευταία για το 2020 και ειναι ολα κλεισμένα οποτε δεν νομίζω να βγει κάτι σε στοκ. Μόνο αν έχει μείνει σε κάποιο μαγαζί, η εταιρεία δεν πιστεύω να κάνει κάτι.
  24. 1 point
    Λάθος μου κατά την πληκτρολόγηση του μηνύματος, για Α δίπλωμα πάω.
  25. 1 point
    Το κόστος θα φτάσει τα 630 ευρώ.
  26. 1 point
    Θα θέλα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει κάνει την μετατροπή πόσο κοστίζει και τι χρειάζεται για να μπει μοτέρ 125 Daytona σε 50 ρακι dv . Ευχαριστώ
  27. 1 point
  28. 1 point
    Καλημερα σε ολους.. Ενα συντομο βιντεο απο μια βολτα με το tenere xt660z στο φαραγγι του Αγγιτη και μεσα στη σπηλια του Ορφεα που βρισκεται εκει. Προς μεγαλη μου εκπληξη ειδα τις βραχογραφιες μεσα στη σπηλια και κανοντας μια μικρη ερευνα στο σπιτι αργοτερα ειδα πως λεγεται ,πως υπηρχαν ανθρωποι μεσα στη σπηλια πρωτου 9000 χρονια! Λεπτομερειες για την ιστορικοτητα του σπηλαιου και του φαραγγιου θα βρειτε στο link κατω στην περιγραφη του βιντεο. εδω το βιντεο:
  29. 1 point
  30. 1 point
    Κάνει, ειναι συμβατό με ελαστικά μέρη. Δοκίμασε το σε μαύρο πλαστικό προφυλακτηρα οχηματος. Εξειδικευμενο λιπαντικό (και ακριβό), τα πάει άριστα στην μεταφορά θερμότητας μπαίνει στα καλοριφέρ λαδιού και σε μετασχηματιστές (που παλιά ειχαν κλοφέν). Συρόμενες πόρτες /σιτες αλουμινίου στα ροδάκια και στις ράγες, μεντεσέδες (δεν πιάνει σκόνη). Φερμουάρ παντός είδους, θα ανανεωθουν και θα δουλεύουν χωρις κομπιάσματα. Δοκίμασε να καθαρίσεις κι ενα οποιοδηποτε τζάμι (οικιας/οχηματος), θα εκπλαγείς οταν βρέξει.
  31. 1 point
    Αν σκεφτείς να το κανείς σκραμπλερ έχω ένα Τ63, πέρα από την πλάκα όταν είχα το hornet του 98 με τον 16αρι μπροστα υπήρχαν μόνο 2 επιλογές.
  32. 1 point
    Εγώ πάντως έτσι την φορτώνω πάντα τη δική μου! Μπαγκαζιέρα 39lt, Σάκος ουράς 60lt, Σακίδιο στην πλάτη, και tank bag 14-24lt. Για να δέσω τον σάκο ουράς, έχω χρησιμοποιήσει 2 μικρά ενισχυμένα χταπόδια που δένονται στη σχάρα, 2 μεγάλα που περνάνε κάτω από την ουρά, και ένα ελαστικό δίχτυ.
  33. 1 point
    Νομίζω πως είναι το πιο λογικό, γιατί αυτά είναι και τα άλογα που έχεις τη δυνατότητα να αξιοποιήσεις σαν αναβάτης και φτάνουν στην άσφαλτο εν τέλει. Τώρα όσον αφορά τους κατασκευαστές, πιστεύω ότι το βλέπουν λίγο και σαν διαγωνισμό "ποιος την έχει μεγαλύτερη", και γενικά προσπαθούν να βάλουν στο spec sheet το μεγαλύτερο νούμερο που μπορούνε για να εντυπωσιάσουν όσους τυχόν δεν ξέρουν.
  34. 1 point
    Δεν ειχα συνειδητοποιησει ποσο πολυ φορτωμενο ειναι το ηλεκτρονικο πακετο! Πω ρε ζημια που μας εχουν κανει οι ιταλοι...
  35. 1 point
    ευκολα μπορω να σκεφτω 10 μηχανακια τα οποια θα θελα να εχω στο γκαραζ και να τα οδηγαω το busa δε θα ηταν ενα απο αυτα
  36. 1 point
    Δε ξέρω αν υπάρχουν μεγάλες διαφορές στα καρμπ για 4T, αλλά αυτά με τα οποία θα παίξετε πιο πολύ θα είναι η βελόνα και το κύριο ζιγκλέρ. Το ζιγκλέρ ρελαντί επηρεάζει το μίγμα από κλείστο έως το 1/8-1/6 του γκαζιού. Αν έχετε θέμα στα μεσαία θα πρέπει να παίξετε με τη βελόνα (έχει εγκοπές πάνω στις οποίες κουμπώνει ένα clip, και κατά συνέπεια την αφήνει να βυθίζεται περισσότερο ή την σηκώνει πιο ψηλά και αφήνει περισσότερη βενζίνη να περάσει. Τέλος στα 3/4 με φουλ γκάζι είναι το κύριο ζιγκλέρ, το οποίο παίζει ρόλο κυρίως όταν η βελόνα έχει σηκωθεί εντελώς. Σε ό,τι έχει να κάνει με το τι νούμερα θα χρειαστείτε, ας φτάσει πρώτα το καρμπ να δείτε τι έχει μέσα από τη μάνα του, και παίρνετε αντίστοιχα ό,τι χρειαστείτε με βάση το πώς θα δουλεύει το μηχανάκι.
  37. 1 point
    Επειδή μάλλον παραφράζεις εμένα, δεν είπα ότι είναι ίδιο με το Honda ποτέ. Είπα ότι δεν φαίνεται να έχει κάποια μεγάλη διαφορά. Αν την μοτοσυκλέτα την εξετάζει άνθρωπος που μπορεί να διακρίνει λεπτές διαφορές, ναι, έχει διαφορά από το Honda. Και δείχνει η διαφορά στο στήσιμο-ηλεκτρονικά, σε μοτέρ θα δούμε ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ δυναμομετρήσεις (από κάποιο ΣΟΒΑΡΟ περιοδικό) Αν όμως, το συγκρίνει κάποιος με ελαφριά ''μοτοσυκλετιστικη μυωπία'', ε δεν βλέπει και τις τρομερές διαφορές. Δλδ βλέπει μια σοβαρή διαφορά, ότι θα κάνει ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΧΕΔΟΝ το ίδιο πράγμα με 2000 ευρώ λιγότερα. Στην κατηγορία των 80 ίππων τροχό και τα δύο (ΑΝ θα τους έχει το aprilia, αναμένουμε είπαμε) , στην κατηγορία sport με παρόμοια θέση οδήγησης (κανένα εκ των δυο SS θέση) και τα δύο, και τα δύο ψιλοίδιες διατάξεις σε ψαλίδι-αναρτήσεις, dicepticon αισθητική&εμφάνιση και τα δυο (αν και το aprilia είναι ωραίο dicepticon, το Honda το λες και φλύαρο χωρίς λόγο). Ο κλασσικός ο πελάτης της Honda ας πούμε, που δεν τρελαίνεται για σχέδια και πρωτοτυπία, και απλά θέλει κάτι να δουλεύει ως προς τι υποσχέθηκε το όχημα, όχι τα όνειρα, ε, δεν θα βρει καμιά τρελλή διαφορά υπέρ του Aprilia. O ψαγμένος, ο της αίσθησης, ο τρακντεάς, θα βρει διαφορά υπερ του Aprilia. Έχουν διαφορές οι μοτό, αλλά πρέπει για να διαλέξει κανείς την μια ή την άλλη 1) να μπορεί να διακρίνει αυτές τις διαφορές 2) να έχουν αξία για τον ίδιο οι διαφορές αυτές.
  38. 1 point
    https://www.motomag.gr/news/dokimes-moto/proti-dokimi-aprilia-rs660-epidoseis-kai-tehnologia-1000-kyvikon?fbclid=IwAR3kBPMZ-rlPKolRVDzeTb8CkAuClnVRjcMt96qyZMVT-6ZpV3fms2KsufE καλε ίδιο με το Honda... Τι πήγαν και έβγαλαν οι χαζοί.
  39. 1 point
    Συγνώμη, δεν είχα προσέξει για το υψος και τα κιλά σου!!! Δεν υπάρχει περίπτωση να χωρέσεις εκει πάνω όντως. +1 και απο μένα, δεν νομίζω να βρείς κάτι καλύτερο είναι η αλήθεια. Καλα στα 18 μόνο για 125cc μπορείς να βγάλεις? Το Α2 πόσο το βγάζεις πλέον? Εγώ στα 18 είχα βγάλει Α2 το 2012!
  40. 1 point
    Μα το μάστορα φοβάμαι, σιγά μην κάτσει ν αλλάξει και ζιγκλέρ.
  41. 1 point
    Στο FB page του Moto διάβασα προ ολίγου ότι η παγκόσμια παρουσίαση του 890ADV θα γίνει στη Ναύπακτο. Το έχετε διαβάσει πουθενά αλλού;
  42. 1 point
    Φιλε αληθεια μενεις σε μαγευτικο μερος.
  43. 1 point
    Είχα όρεξη για off road βόλτα σήμερα το απόγευμα. Γέμισα ντεπόζιτο και ανέβηκα προς Άλλη Μεριά. Η όλη διαδρομή με αντάμειψε με μια ωραία θέα του Βόλου απο ψηλά και με ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα.
  44. 1 point
    Οταν θα πάρω θα στο δώσω να το βολτάρεις!
  45. 1 point
    https://postimg.cc/s1b3zY5s1b3zY58 Μας πήρε το βράδυ αλλά άξιζε ο κόπος. Αποτελέσματα δυναμομετρησης Κόκκινο το set up που είχα με ολόσωμη acrapovic χωρις καταλύτη+το πρόγραμμα που δίνει+dna filter stage 1. Με πράσινο είναι acrapovic+dna stage 1+open air box+pc v. Οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες για τόσο μικρό μοτέρ,ο Ρυθμός που "γεμίζει" το ίδιο, ανεξάρτητα από τι σχέση έχεις στο κιβώτιο.
  46. 1 point
  47. 1 point
  48. 1 point
  49. 1 point
    Please, η φάση ηρέμησε. Μη τη ξαναφουντώσουμε.... Ειλικρινά δε θέλω να αναγκάζομαι σε refresh της σελίδας μήπως μαλλιοτραβιέστε κλπ. Μόλις διέγραψα ένα ποστ που θα μας έβαζε σε ατέρμονη διαδικασία καταπατήσεων χωρίς νόημα. Δε μ' αρέσει να διαγράφω, αλλά αυτό είναι το ταχύτερο ηρεμιστικό για τη κουβέντα. Ο καθένας στρίβει όπως θέλει. Ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Αν μια πληροφορία δε μας ενδιαφέρει, την προσπερνάμε. Κ σε καμία περίπτωση δε κρίνουμε πρόσωπα κ ικανότητες. Ευχαριστώ για την κατανόηση....
  50. 1 point
    Μα προφανώς για το δεξί βελάκι λέει ο @giorgos.boun ρε συ. Για τρία δάχτυλα απάτητο έγραψε, όχι για μια παλάμη. Το αριστερό είναι όσο πατιέται το λάστιχο όταν η μηχανή είναι στο stand.
×
×
  • Create New...