Jump to content

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 18/01/2022 in all areas

1. 6 points
    Στο Ματσούκι πραγματικά πώς ζούνε με αυτές τις ανηφόρες μπράβο τους, οι θερμοκρασίες απο το σταμάτα ξεκίνα στις μηχανές είχαν ανέβει αρκετά οπότε ψάχναμε τον δρόμο να βγούμε απο το χωριό και να φύγουμε με κατεύθυνση προς Γομφούς στους οποίους θα κάναμε την δεύτερη διανυκτέρευση. Η διαδρομή απλά απίστευτη αν και μετά απο ένα σημείο ξεκινήσαμε να γουστάρουμε με το κυνήγι ο ένας με τον άλλο μιάς και το οδόστρωμα ήταν σε πάρα πολύ κατάσταση. Ένω είχαμε πεί να σταματήσουμε στην Ελάτη η παρουσία τόσου κόσμου μας άλλαξε την γνώμη, η μόνη στάση που κάναμε ήταν στο τοξωτό γεφύρι πριν την Πύλη και απο εκεί στους Γομφούς για ξεκούραση και φαγητό. Η επόμενη μέρα είχε ξύπνημα με πρώτη στάση στους καταρράκτες της Παλαιοκαρυάς. Δυστυχώς για εμένα με πρόλαβε ένας σύντροχος και είχε το BMW μέσα στο πλάνο κάτω απο την γέφυρα που ήθελα να βγάλω την μηχανή μου. Η επιστροφή έγινε σε γρήγορους πάλι ρυθμούς απο Τρίκαλα, Λάρισα, Αγιόκαμπο και απο εκεί Εθνική στο ύψος του Πλαταμώνα. Υγ. Δεν προλάβαμε να δούμε αρκετά αλλά αυτό είναι το καλό γιατί θα έχουμε ακόμα πολλούς λόγους να το επαναλάβουμε σαν εξόρμηση. Ελπίζω να μην σας κούρασα καλή χρονιά να έχουμε με πολλά και καλά ταξίδια.
  2. 5 points
    στειλε inbox στον απο πάνω, εχει να γραψει απ' το '20. Σπάει κοτρώνες στο Αλκατράζ.
  3. 4 points
    Είναι 200 κιλά μηχανάκι , για να καθόμαστε 240 κιλά άνθρωποι και πράγματα και να μην κάνει κιχ
  4. 4 points
    χθές μία βολτούλα κάπου στην δύση και τότε κατάλαβα πόσο μαρέσει αυτό το μηχανάκι, ίσως ποιο πολύ απο ότι είχα μέχρι σήμερα . Την έβγαζα φωτό και έλεγα μέσα απο τα δόντια μου... ''ρε τί όμορφο μηχανάκι είσαι γαμώ το σπίτι μου''....
  5. 2 points
    Θα συμφωνήσω με το Γιώργο, για τη χρήση που αναφέρεις δεν θα πήγαινα σε supermoto εκτός αν έχεις σιδερένιο κώλο και αρκετή υπομονή (επίσης, εγώ προσωπικά το XTX στα 180 κιλά δεν το θεωρώ supermoto, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα). Επίσης, στην σταθερότητα στα πολλά χιλιόμετρα/ισχυρούς ανέμους κ.λπ. δεν παίζουν ρόλο τόσα τα κιλά μιας μοτοσυκλέτας, όσο η γεωμετρία της.
  6. 2 points
    Καλησπέρα και πάλι μετά από χρόνια! Τον τελευταίο καιρό ανεβάζω video στο youtube με go karts και τον κυρίως αγώνες με ενοικιαζόμενα. Όποιος θέλει μπορεί να ρίξει μια ματιά σε έναν από τους τελευταίους αγώνες που είχαμε με ΦΟΥΛ βρεγμένη άσφαλτο και slick ελαστικά! Ναι, φυσικά και έγινε χαμούλης Click εδώ για το video Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις σας
  7. 2 points
    Πέρυσι τον Αύγουστο μόλις έχω γυρίσει από Βαλκάνια λένε οι φίλοι μου τώρα που γύρισες πότε θα πάμε βόλτα? ήταν απόγευμα 10 Αυγούστου και μιάς και όλοι θα ήταν χωρίς γυναίκες τον 15 Αύγουστο κανονίσαμε ένα τριήμερο προς Μπάρο που δεν είχε τύχη να πάει κανένας μας μέχρι εκείνη την στιγμή. Παρασκευή 13 του μήνα τελειώνοντας απο την δουλειά στις 5 και αφού είχαμε ετοιμαστεί απο την προηγούμενη ξεκινήσαμε με πρώτη διανυκτέρευση στο Μέτσοβο. Ο δρόμος για να προλάβουμε το φώς θα ήταν όλος Εγνατία οδός μέχρι το βενζινάδικο της shell εκεί στα Γρεβενά. Απο εκεί αφού φουλάραμε καύσιμο μιάς και ο γρήγορος ρυθμός στο CBR άναψε λαμπάκι. Ξεκινήσαμε για Κηπουριό και απο εκεί Μέτσοβο. Το Μέτσοβο αν και έχω περάσει πολλές φορές δεν είχα διανυκτερεύσει ποτέ, είναι πολύ όμορφο το βράδυ και έχει και πολύ κόσμο για καλοκαίρι. Το πρωί σηκωθήκαμε νωρίς μιάς και οι καμπάνες χτυπούσαν για την λειτουργία, πρωινό, συμπλήρωμα ότι μπορούμε σε βενζίνη και πάμε. Μην γνωρίζοντας εγώ έβαλα για πρώτη στάση το Χαλίκι, ξεκινάμε βγαίνουμε απο το Μέτσοβο όλα μία χαρά μέχρι που σε ένα σημείο μου λέει το GPS ότι πρέπει να πάμε αριστερά έλα όμως που είναι χωματόδρομος, στέκομαι λίγο και λέω παρακάτω θα έχει άσφαλτο αλλά και μετά απο μερικά χλμ. πάλι ή ίδια ιστορία. Μετά απο πόση ώρα δεν βγάλαμε άκρη με το GPS αποφασίζουμε να γυρίσουμε Μέτσοβο και να αλλάξουμε το δρόμο απο τον οποίο ξεκινούσαμε. Απο εκεί και μετά όλα ήταν τέλεια αφού για πρώτη στάση είχα βάλει στόχο το χωριό Καλαρρύτες, η φύση και η θέα υπέροχες, ο δρόμος πάλι εμένα με τον Τίγρη δεν μου φάνηκε κάτι δύσκολο αλλά τα παιδιά με όμως έπρεπε να προσέχουν λίγο παραπάνω για λακκούβες, υποχωρήσεις και χώματα. Φτάνουμε επιτέλους στην κορυφή η δροσιά τέλεια για εμένα που μου αρέσει το κρύο, κάτσαμε ώρα να το ευχαριστηθούμε. Μετά είχε κατέβασμα για Καφεδάκι τελικά στο χωριό, δεν περιμέναμε τόσο κόσμο και αφού ήπιαμε ένα γρήγορο καφέ φύγαμε, δυστυχώς δεν αφιερώσαμε καθόλου χρόνο στο χωριό που απο ότι είδα μετά είναι πολύ όμορφο, αλλά απο την άλλη θέλαμε να συνεχίσουμε την οδήγηση μέσα στην φύση. Είχα βάλει σκοπό να κατέβουμε μέχρι το γεφύρι της πλάκας, σημασία δεν δίναμε στις ταμπέλες μέχρι που σε κάποιο σημείο που πρέπει να ήταν μετα τους Κτιστάδες είχε μία μεγάλη κατολίσθηση, δοκιμάσαμε να περάσουμε απο μέσα αλλά δεν γινόταν και έτσι γυρίσαμε προς Ματσούκι.
  8. 2 points
    ενταξει αλλά το σπίτι σου δε φταίει σε κάτι
  9. 2 points
    Καλός σε βρήκαμε. Πηγαίνεις να δεις την μηχανή από κοντά. Κατά προτίμηση με έναν δικό σου μηχανικό. Κέρασε τον ένα καφέ και αν υπάρχει απόσταση, κάνα τάλιρο για βενζίνη. Όταν φτάσετε, τον αφήνεις να κάνει τους ελέγχους του, την παίρνεις και εσύ μια βόλτα, να δεις πως κάθετε. Μιλάς, ρωτάς τον Μηχανικό "αξίζει;" και θα σου πει. Μπορεί πχ να πει για μερικά μαζέματα, η ότι φαίνεται οκ. Πρόσεξε όμως. Το ότι την είδε μηχανικός δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα! Και εμένα είδε μηχανικός το CBR που είχα όταν το πούλαγα και έλεγε ότι το μοτέρ "δουλεύει μέλι!"... Το πιστόνι είχε ραγίσει, και ακόμα και σήμερα έχω τα κομματάκια... Οπότε αυτός που θα πάρεις, να ξέρει τι του γίνεται. Αν είσαι ευχαριστημένος, κανονίζεις με τον άνθρωπο που σου πουλάει την μοτοσυκλέτα να βρεθείτε είτε σε: ΚΕΠ ή Στο τοπικό Υπουργείο Μεταφορών. Ακόμα και σε σχολή οδηγών, βέβαια όλα αυτά έχουν τα καλά και τα κακά τους. Δεν θα πολυλογήσω. Λίγο πριν βάλετε τις υπογραφές σας στην νέα άδεια, του δίνεις τα ΓκαΦρά και φεύγεις Κύριος από την υπηρεσία με την καινούρια σου μοτοσυκλέτα. Με το αντίγραφο άδειας που θα πάρεις από το ΚΕΠ, ορίζεσαι ως ο νέος ιδιοκτήτης εκείνη την στιγμή με τις υπογραφές (του πρώην ιδιοκτήτη, πωλητή δηλαδή και του νυν ιδιοκτήτη, αγοραστή δηλαδή.) και το μόνο που πρέπει να κάνεις για να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο, είναι να την ασφαλίσεις το συντομότερο. Από δικαιολογητικά, διαδικασία και πληρωμή (οφειλών), γνωρίζεις πως πάει;
  10. 1 point
    Μόλις είδα την ταινία Raise the Titanic , του 1980. Trailer Υπόθεση: Ενας κυβερνητικός επιστήμονας, ένας πράκτορας και το αμερικανικό ναυτικό, ξεκινούν μια επιχείριση εύρεσης και ανέλκυσης του Τιτανικού, επειδή έχουν ανακαλύψει ότι στο αμπάρι του μετέφερε ένα σπάνιο ραδιενεργό ορυκτό, με το οποίο μπορούν να φτιάξουν μια πυραυλική ασπίδα για τις ΗΠΑ. Το υλικό όμως είχε εξορυχθεί από Σοβιετικό έδαφος, οπότε και η Σοβιετική κατασκοπεία είναι στα ίχνη τους. Η ταινία είναι παλαιάς κοπής. Μονοκόμματη, κάπως μονόχνωτη και χωρίς ιδιαίτερο βάθος. Θυμίζει πάρα πολύ ένα spin off ταινίας James Bond των αρχών της δεκαετίας του ΄80, πιο φτωχή όμως, και σαν υλοποίηση και σαν θεματική. Η εισαγωγή, θυμίζει πάρα πολύ pre title scene από ταινία James Bond, το πρώτο ένα τρίτο της ταινίας είναι οι ήρωες που περιφέρονται σε κυβερνητικά γραφεία μέχρι να ξεκινήσει η επιχείριση, κι αφού ξεκινάει η επιχείριση, έχουμε μεγάλο μέρος της ταινίας να αποτελείται από υποβρύχια πλάνα, που για κάποιον που δεν πολυενδιαφέρεται, είναι μάλλον βαρετά. Η δράση είναι σε αργό ρυθμό, όμως, αν κάποιος που δεν τον πτοούν τα παραπάνω, της δώσει μια ευκαιρία, είναι μια αρκετά ενδιαφέρουσα ταινία, και το μεγαλείο της σκηνής που ο Τιτανικός αναδύεται μέσα από την θάλασσα και ρυμουλκείται στο λιμάνι της Νέας Υόρκης είναι φανταστικό. Ο κεντρικός ήρωας, είναι ένας πράκτορας που θυμίζει μια Αμερικανική έκδοση του γνωστού πράκτορα, χωρίς τόσο φιγούρα όμως, λίγο πιο σοβαρός, λίγο πιο πρακτικός, και ο ηθοποιός που τον ενσαρκώνει είναι πειστικός στον ρόλο του, παρά το ξύλινο του ρόλου. Αυτό όμως που είναι πραγματικά φανταστικό, και δίνει έναν επιπλέον αέρα στην ταινία είναι η μουσική του John Barry, τα δύο κυρίως θέματα, Raise the Titanic και το Main Title-The Mine Shaft που πόσταρα στο λινκ. Μεγαλειώδης, μυστηριώδης και με την γνωστή αργή με μεγάλες νότες και πομπώδη πνευστά μουσική του John Barry. Κάποια σημεία, θυμίζουν το soundtrack του Moonraker. H ταινία γυρίστηκε λίγα χρόνια πριν πραγματικά βρεθεί το ναυάγιο του Τιτανικού. Μια επιτυχία στις μαντεψιές της, είναι ότι προέβλεψε πολύ σωστά το βάθος του Ναυαγίου. Δεν προέβλεπε φυσικά, ότι το σκάφος είναι σπασμένο σε κομμάτια, πράγμα που έχουμε δει στις επόμενες ταινίες που γυρίστηκαν. Στις σκηνές που ο Τιτανικός επιπλέει και οι ήρωες περπατούν πάνω του, δεν είναι μινιατούρα όπως οι σκηνές στο βυθό, είναι ένα πραγματικό πλοίο το οποίο είναι, ήταν, Ελληνικό. Το κρουαζιερόπλοιο Αθήναι της εταιρίας Τυπάλδος. Οι παραγωγοί της ταινίας, έψαξαν όλον τον κόσμο για ένα πλοίο που να μπορεί να φτιαχτεί για να μοιάζει με τον Τιτανικό, και το βρήκαν παρατημένο να σαπίζει στην Ελευσίνα. Με ελάχιστες μετατροπές, το λούσανε με πολύ αφρό να παριστάνει την διάβρωση του πλοίου στον πυθμένα, τα σήματα του Τιτανικού και βάψιμο, το πλοίο έζησε μια τελευταία δόξα, πριν οδηγηθεί στην Τουρκία προς διάλυση για παλιοσίδερα. Τα δύσκολα και καλοφτιαγμένα αλλά ξεπερασμένα εφφέ, ο αργός ρυθμός και το μονοδιάστατο σενάριο, δεν με ενόχλησαν καθόλου. Αντί αυτού ευχαριστήθηκα την ταινία, πολύ περισσότερο από την κοσμική σαχλαμάρα του James Cameron μια δεκαετία μετά, με το φρικτό τραγούδι.
  11. 1 point
    Κάθε 3-4 χιλιάδες χλμ αλλάζεις λάδια, ένα αξιοπρεπές λάδι κοστίζει περίπου €12-15 το λίτρο και χρειάζεσαι 3,5 λίτρα. Το φίλτρο λαδιού κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιού, ένα γνήσιο έχει 15-20€. Φίλτρο αέρος λογικά θα έχει κάποιο που πλένεται, δύσκολα να βρεις με εργοστασιακό φίλτρο. Κάθε 20.000χλμ πρέπει να κάνεις έλεγχο στις βαλβίδες. Λάστιχα, γρανάζια, αλυσίδα, αναλόγως πώς οδηγάς.
  12. 1 point
    Αν έπρεπε να διαλέξω υποχρεωτικά ανάμεσα στα δύο, θα έπαιρνα το ΧΤΧ καθαρά για λόγους πρακτικότητας, πχ μπορείς να βάλεις σαμάρια ή μπαγκαζιερα. Με ένα καλό κράνος μπορείς να ταξιδεύεις σε ανοιχτό δρόμο με 140 χλμ/ώρα σχετικά άνετα. Στάσεις όταν κουράζεσαι και συνεχίζεις!
  13. 1 point
    To SMC ερχόταν περιορισμένο για χρήση με δίπλωμα Α2. Υπάρχουν ακόμα μεταχειρισμένα. Φυσικά η ίδια η αντιπροσωπεία τα έδινε "ανοιχτά" αλλά στα χαρτιά ήταν Α2.
  14. 1 point
    Καλησπέρα! Τα μονοκύλινδρα δεν είναι ιδανικά για την χρήση που θέλεις να κάνεις. Όχι ότι δεν θα το κάνει αλλά θα ταλαιπωρηθείς εσύ πολύ από κραδασμούς, άβολη θέση οδήγησης και αέρα. Τα κιλά της μοτοσυκλέτας δεν παίζουν κανένα απολύτως ρόλο στο αν σε κουνάει ο αέρας ή όχι. Επίσης: έκλεινα πόρτες, έκλινα προς μια μηχανή
  15. 1 point
    Ο λόγος που γίνεται αυτό, ποιος ακριβώς είναι? Άποψη επι του θέματος έχετε; ή μόνο κέφια για τρολάρισμα? 'Εγραψε Δευτέρα αντί για δευτέρα. Και οι αλάνθαστοι έβγαλαν την χολή τους. Μάλιστα.
  16. 1 point
  17. 1 point
    μπορεί στιγμιαία να 'μάγκωσε΄ το κόμπλερ της μίζας, λόγω φθοράς, και να σου φρέναρε το βολάν. https://www.mybike.gr/topic/59331-κρακ-και-κόμπλερ-μιζας/
  18. 1 point
    Μόνο με σούζα τα περνάς αυτά!
  19. 1 point
    Φαντάζομαι έχει κάποιον/κάποια εκεί στη Πάτρα που κάνει αυτή τη δουλειά.Εγώ για καλύτερο προγραμματισμό, είπα ποια μέρα μπορεί ο πωλητής και μετά απο τηλέφωνα σε συνεργείο/αντιπροσωπεία/κτέο και γραφείο διεκπεραιωτή για να δω χρόνους που χρειάζονται έκαστος, κλείστηκαν τα ραντεβού. Οπότε, συνάντηση , έλεγχος , μετά διεκπεραιωτής μαζί με τον πωλητή εννοείται και ξεκινά η διαδικασία. Άπαξ και έχει ξεκινήσει, κάποια στιγμή, ναι , θα πάτε μαζί ΚΕΠ για καναδυό εξουσιοδοτήσεις που ζητά ο διεκπεραιωτής, επιστρέφετε με αυτές και συνεχίζει.Το ΚΕΠ είχε το λιγότερο χρόνο απο όλα αυτά, για γνήσιο υπογραφής ουσιαστικά πας. Αμοιβή γύρω στο 30άρι θυμάμαι, τα οποία τα ανέλαβα εξ ολοκλήρου, ως αγοραστής.
  20. 1 point
  21. 1 point
    Είδα μόλις εχθές το Finch. https://www.imdb.com/title/tt3420504/ Υπόθεση: Στο πολύ κοντινό μέλλον, μια ηλιακή έκλαμψη έχει καταστρέψει την ζωή στην Γη. Οι θερμοκρασίες είναι τύπου 65 βαθμοί Κελσίου, δεν υπάρχει στρώμα Οζοντος, και οι ακτινοβολίες του Ηλιου, ψήνουν κανονικά το δέρμα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ολα έχουν πεθάνει, και ελάχιστοι άνθρωποι επιζούν στα τελευταία τους. Ο Φιντς, ένας αποφασισμένα μοναχικός αλλά πολυμήχανος επιζών, που ζει με το σκύλο του, κι ένα μικρό ρομπότ, ξέρει ότι είναι άσχημα άρρωστος, και αποφασίζει να φτιάξει ένα συναισθηματικά νοήμων ρομπότ, για να προστατεύει τον σκύλο του, αφού ο ίδιος πεθάνει, ενώ προσπαθεί από τις κεντρικές πολιτείες, να φτάσει στο Σαν Φραντζίσκο στην Golden Gate Bridge. Μοιάζει με Wall-e, τα σκηνικά της πόλης στην αρχή μοιάζουν μέχρι και τα πλάνα ένα προς ένα, ο Tom Hanks παίζει ένα ρόλο πολύ κοντά σε αυτόν στον Ναυαγό, η ταινία είναι χάρμα οφθαλμών, είναι σχετικά επιστημονικοφανής (δεν έχει μεγάλες επιστημονικές ανακρίβειες) και έχει και υπόσχεση για happy end στο τέλος. trailer και κριτική ΜΕ ΣΠΟΙΛΕΡ από τους Σινεσυμπόσιους: Υπέροχη ερημιά (δως μου ερημιά και την ψυχή μου πάρε), υπέροχος Tom Hanks, καταπληκτικό στήσιμο της ταινίας, ωραία μουσική, καλογραμμένη σχέση πατέρα-γιού και όσο πρέπει κριτική στην ανθρωπότητα. Να το δείτε.
  22. 1 point
  23. 1 point
    Έχω το μαμά Honda από πριν βγει το CB500X μου από το κατάστημα αγοράς (τέλος 2017) και είναι ακόμη σαν καινούργιο και απροβλημάτιστο (~24Κ χλμ)
  24. 1 point
    Τα κειμενα μενουν και ειναι απο πανω Αν βαριεστε να τα διαβασετε και να καταλαβετε τι εχω απαντησει σε ποιον, δικο σας θεματακι... Αλλο τοσο βαριεμαι κι εγω να εξηγω error logic λεει Δεν ξαναεβαλα καποιο... Το μονο που δειχνει να καλυπτει πολυ καλα αλλα ειναι καπως μπολικο στην εμφανιση ειναι το powerbronze. Ολα τα υπολοιπα απ'οτι βλεπω καλυπτουν και δεν καλυπτουν. Ειδικα το honda μπα θα ελεγα... Εμφανισιακα το Barracuda ειναι πολυ ομορφο και με chain guard αλουμινιου κουκλι. Αλλα πανακριβο (βασικα ολα πανακριβα ειναι αλλα γιου νοου...μοτοσυκλετες...)
  25. 1 point
    Δεν ειναι περιττό, αυτος ειναι ο λόγος ύπαρξης του φόρουμ, να γινεται συζητηση. Η ετικέττα που προστεθηκε, βοηθει να ''εντοπιστουν'' αμεσα παρόμοια θεματα. θα παρατηρησεις οτι αρκετα θεματα ειναι παλιά, και σιγουρα θα πρέπει να ψαξεις λιγο παραεξω απο το φόρουμ ποιες διαδικασιες εχουν αλλάξει. Το μονο που μπορω να βοηθησω σχευικά, ειναι οτι πλέον απαιτειται ΚΑΙ Βεβαιωση Μη Οφειλών Τελων Κυκλοφορίας απο τον πωλητή, όπου αναγραφονται συνολικά (απο την εκδοση 1ης άδειας κυκλοφορίας) τα Τέλη που εχουν πληρωθει κάθε χρονιά. Αν δεν εχουν εξοφληθει, τοτε πρέπει να εξοφληθούν πριν την μεταβιβαση, αλλιως δεν προχωρα η διαδικασια. Αυτα φυσικά, βαρύνουν τον πωλητή.. Υπάρχει και άλλη λύση, να αναθεσεις σε εναν ασφαλιστη να τρεξει τη διαδικασια, ειναι σχετικα πολυ μικρό το κόστος.
  26. 1 point
    Μιας κ δεν συγκρίνουμε (αλλά συγκρίνουμε....... Ινσεψιο...) : Το αχενα έχει 9 λίτρα ντεπόζιτο...17,5 το σιμπι... Δεν έχει καταλύτες, εξατμίσεις Maltezos γιατί...1988... Δεν έχει α-μπου-σου. Είναι μονοκύλινδρος με τεχνολογία Γαρδέλης... Παίρνει 1,6 λιγότερο λάδι. Λιγότερο ψυκτικό, μικρότερη μπαταρία... Κτλ κτλ... Αν τα παραπάνω δεν δικαιολογούν την διαφορά 63 κιλών (133/196) πάσο... Το ΜΥ2022 με τα διπλά δισκόφρενα κ το νέο πηρούνι πήρε 4-5 κιλά μόνο από αυτά...ενδεικτικό είναι πως μίκρυναν ελαφρώς το ψυγείο για να γλιτώσουν 100γρ. Οπότε αντιλαμβάνεστε... Δια της αναντιστοιχίας κ ένα mountain bike ή ακόμα καλύτερα ένα κουνιστό αλογακι (still περισσότερα άλογα από το τσεμπε, but that' another story...) είναι ελαφρύτερο........ Αυτό με το χάλυβα πάλι...μάντεψε τι πλαίσιο έχει το νέο Άφρικα... Αλήθεια δεν υπάρχει καμία διαφορά σε ποιότητα με οποιοδήποτε μοντέλο της γκάμας... Να δεχτώ ότι η ποιότητα κατασκευής παλαιότερα ήταν ανώτερη αλλά όχι ότι τα Α2 έχουν χάλυβα κ είναι σχεδιασμένα να κρατάνε λιγότερο... ποιο δεν έχει ατσάλινο πλαίσιο δλδ;;; Προχθές πέρασα ΚΤΕΟ για δεύτερη φορά...6 χρόνια, 60.000χιλ. και 10 χώρες μετα μονο μια βαλβίδα νεκράς... μάλλον ξέχασα να την αλλάξω στα 2 την φτηνοκατασκευή...άγιο είχα που δεν σκόρπισε ακόμα... Μιλάμε για μπεστ σελερ την τελευταία τουλάχιστον 5ετια ενώ είναι ελάχιστες οι αγγελίες μεταχειρισμένων σε σχέση με τις πωλήσεις καινούριων. Καταλαβαίνω το σκεπτικό "μεταβατικό μηχανάκι", και οντως ισχύει σε κάποιους, αλλά στην πραγματικότητα ελάχιστοι το αλλάζουν. Είναι χρυσή τομή σε όλα. Μέτρια χρυσή τομή για καποιους οκ, αλλά σε όλα.
  27. 1 point
  28. 1 point
    Βόλτα στο χώμα μετά από καιρό
  29. 1 point
  30. 1 point
    Καλημέρα στην παρέα και Χρόνια Πολλά !!! Παλεύοντας πολλά χρόνια και αμφιταλαντευόμενος σχετικά με την απόκτηση ή όχι μιας μηχανής (συγκεκριμένα 17 χρόνια το σκέφτομαι) και έχοντας "γράψει" εντός Αττικής με αυτοκίνητο πάνω από μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα. φέτος το φθινόπωρο έβγαλα δίπλωμα για μηχανή. Ενώ στην αρχή στόχος ήταν η απόκτηση του διπλώματος "και βλέπουμε", πολύ σύντομα άρχισα να ψάχνω σχετικά με την μηχανή με την οποία θα ξεκινούσα. Βασική χρήση θα ήταν η βόλτα (έχω το αυτοκίνητο για να πηγαίνω για δουλειά) και φυσικά ήθελα να μου αρέσει το πως δείχνει και το πως ακούγεται. Τα υποψήφια 3 μηχανάκια ήταν το Suzuki SV650, το Honda CB650R και τέλος το Triumph Trident 660. Έχοντας δει, ακούσει, οδηγήσει (ότι μπορούσα να καταλάβω έχοντας μοναδική εμπειρία σε οδήγηση μοτοσικλέτας την οδήγηση κατά την διάρκεια των μαθημάτων για το δίπλωμα στο parking του Πάρκου Τρίτση) κατέληξα στην Triumph η οποία είναι στην κατοχή μου εδώ και ένα μήνα. Μέχρι στιγμής δηλώνω πανευτυχής και μάλιστα όντας πάντα λάτρης όλων των μηχανοκίνητων οχημάτων απορώ πλέον γιατί δεν είχα προχωρήσει νωρίτερα με όλη αυτή τη διαδικασία. Αλλάζει εντελώς την οπτική και τον τρόπο που βλέπεις και αντιμετωπίζεις τα πάντα στο δρόμο. Προς το παρόν επόμενος στόχος είναι να συνηθίσω λιγάκι την οδήγηση της μηχανής και μόλις νιώσω λίγο πιο άνετα πάνω της θα ήθελα να κάνω μερικά σχολεία ακόμα σχετικά με ασφαλή οδήγηση ή και οδήγηση σε πίστα. Καλώς σας βρήκα λοιπόν!!!
  31. 1 point
    Okay boys, time to shine... Sci-fi - Cyberpunk - Τα γνωστά ως Σάιμπερήλες The Matrix (1999) Minority Report (2002) I, Robot (2004) District 9 (2009) Surrogates (2009) Repomen (2010) TRON: Legacy (2011) Blade Runner 2049 (2017) Replicas (2018) Alita: Battle Angel (2019) Έχοντας γεμίσει τον 1ΤΒ σκληρό που έχω γεμάτα Ταινίες, αυτές είναι οι Top 10 μου, κυρίως πάνω στο ολόκληρο θέμα του Cyberpunk είδους. Honorary Mentions (Sci-fi σκέτο) Underworld (1-6) Blade I, II, III (1998-2003) Star Wars (1-3 και 4-6)
  32. 1 point
    Butting in εδώ και κινούμενοι off-topic, νομίζω πως με την εμπειρία που έχεις (διότι με το παπί κάνεις και πιο μακρινές διαδρομές κλπ, τις κυκλοφοριακές απαιτήσεις τις έχεις μάθει) νομίζω κάτι προς τα Z400, Duke390, MT03 έως και CB500 (είτε σε street είτε σε "ss" εκδόσεις, όλα αυτά έχουν) θα είναι καλύτερες επιλογές για σένα. Ανάλογα πάντα το budget κλπ.
  33. 0 points
    @ShapeshifterGR98πες αλεύρι. Το ρουλεμάν του λαιμού σε γυρεύει. Δε πειράζει, φτηνά είναι.