Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 28/11/2022 in all areas

  1. 1 point
    Off topic: de Havilland Comet??? On topic: Ψάξε και το καρμπυρατέρ. Τα Μάο-Μάο κινέζικα είναι φτιαγμένα από χώμα αντί για αλουμίνιο και κάνουν τριχοειδείς ρωγμές που δεν φαίνονται στο μάτι (παθών!!!). Το ρουμπινετο είναι μέρος του καρμπυρατέρ... Μπορεί τη στιγμή που το κλείνεις να σφραγίζει και μετά να χάνει σιγά σιγά. Άλλος ύποπτος είναι το βαρελάκι του φλοτερ του καρμπυρατέρ. Αν δεν σφραγίζει καλά, τότε η βενζίνη φεύγει από την υπερχείλιση. Σε εμένα είχε κάνει ρωγμή η λεκάνη του καρμπυρατέρ και έχανε από τη βίδα αποστράγγισης... Αν εντέλει αποκλείσεις το τεποζιτο ψάξε εκεί.
  2. 1 point
    κανόνισε ν ακουστεί κανένα "μπούφ" και να μείνεις χωρίς όφρεις....
  3. 1 point
    Δεν σου έγραψα αν έχει ΛΙΓΟΤΕΡΟ λάδι, ή αν καίει λάδι. Σου έγραψα αν έχει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ και αν αυτό που έχει ΜΕΣΑ στο κάρτερ μυρίζει βενζίνη. Αν για παράδειγμα στα χίλια χιλιόμετρα, σου καίει τριακόσια ml λάδι, τα οποία πλημυρίζει με πεντακόσια ml βενζίνη, από τα οποία διακόσια πετάγονται μέσω της αναθυμίασης, εσύ πανηγυρίζεις στην μέτρηση με τον δείκτη ότι δεν καίει λάδια, ενώ στην πραγματικότητα καίει και δουλεύει με βενζινόλαδο μέσα. Τέσπα, θεωρητικά όλα αυτά, μια και η διαρροή από το ντεπόζιτο, μάλλον εξηγεί την απώλεια. Στις βάσεις σπάει το μέταλο, γιατί είναι σημείο υψηλής έντασης. Ότι κραδασμός διαδίδεται από τον κινητήρα, στο υπόλοιπο όχημα, διαδίδεται με κυματική φύση. Στα σημεία που έχει ''πεδιάδα'' το μέταλο, και μπορεί να ταλαντωθεί ελεύθερα, ταλαντώνεται και δεν σπάει. Αντίθετα στην ''ακμη'' που του δημιουργεί η βάση, δεν μπορεί να ταλαντωθεί και οι δυνάμεις των κραδασμών ''συγκεντρώνονται'', όπως ακριβώς π.χ. σε ένα παράθυρο στο αεροπλάνο, οι ρωγμές ξεκινάνε πάντα από τις γωνίες του παράθυρου, οπότε και οι κατασκευαστές φτιάχνουν τα παράθυρα στόγγυλα, χωρίς γωνία. Ε εκεί, στα σημεία έντασης, το μέταλο, σταδιακά κουράζεται και σπάει με ρωγμή, η οποία αρχικά μπορεί να μην φαίνεται, επαρκεί όμως για να τρέχει η βενζίνη. Ο στόκος είναι πολύ προσωρινή λύση, θα σκορπίσει και θα τρέχει και πάλι σε λίγο καιρό. Αρχίνα να μαζεύεις για ντεπόζιτο.
  4. 1 point
    Κάνε και το επόμενο βήμα: 3-Αλλαγή αφαλού κλειδαριάς αποθήκης και δεν δίνεις σε κανέναν κλειδί. Αν οι ''απώλειες'' συνεχιστούν, κοίτα την στάθμη των λαδιών στο κάρτερ, αν είναι ΠΟΛΥ πάνω από το μέγιστο και αν τα λάδια μυρίζουν βενζίνη, μάντεψε που τρέχει η βενζίνη που διαφεύγει... Εξηγεί και γιατί σου βγάζει αναθυμιάσεις λαδιού η εξαέρωση. Ψάξε-Βρες από ποιά διαδρομή η βενζίνη ρέει προς το κάρτερ. Χάνει το φλοτερ στο καρμπ και η υπερχείλιση περνάει στον αυλό εισαγωγής, από εκεί στην βαλβίδα εισαγωγής, από εκεί στον χώρο καύσης κι από εκεί στο κάρτερ; Μπας και έχει κανά σωληνάκι υποπίεσης ή άλλης δουλειάς, κι αυτό έχει με κάποιο τρόπο αποκτήσει επικοινωνία με την βενζίνη και την πάει όλη κάτω;
×
×
  • Create New...