Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/31/20 in all areas

  1. 8 points
    Τα συνεργεία Μοτό τον Αύγουστο, οι εκνευρισμένοι μάστορες και οι i-ευτυχία πελάτες. Πρωί κατά τις 10:00. Πελάτης, μεγάλος σε ηλικία: Γειά σας Μάστορας: Γειά σας. Τι θα θέλατε; Πελάτης: Έχω αυτό το Τρανσάλπ έξω, και θέλω να αλλάξουμε τα λάδια. Μάστορας: Πολύ ευχαρίστως, μισό λεπτό να τελειώσω αυτό που έχω τώρα και μετά φέρτε το μέσα να τα αλλάξουμε. Πελάτης: Όπως ερχόμουνα όμως, δεν τράβαγε, να φταίνε τα μπουζί μήπως; Μάστορας: Σήμερα το έκανε, χθες δεν το έκανε; Πελάτης: Χθες δεν δούλευε το είχα 2 χρόνια ακίνητο. Το έκανα άρση ακινησίας, του έβαλα μπαταρία και το έφερα. Μάστορας: Περιμένετε λίγο να το κάνω μια βόλτα. -το κάνει βόλτα, γυρνάει- Μάστορας: Κύριε, η μηχανή έχει πρόβλημα, ο ένας κύλινδρος δεν δουλεύει καθόλου. Πελάτης: Μα ήταν καλό όταν το άφησα. Μάστορας: Ναι αλλά σε δύο χρόνια, πολλά συμβαίνουν μέσα στον κινητήρα. Πελάτης: Μπορείς να το δεις τι έχει, γιατί το θέλω αύριο. Μάστορας: Έχετε δουλειά στην Αθήνα να πάτε; Πελάτης: Όχι, φεύγω για διακοπές Μάστορας: Και τι μου το φέρατε σήμερα, αύριο έπρεπε να το φέρετε, λίγο πριν μπείτε στο πλοίο για το νησί. Πελάτης: Καλά να περιμένω να το φτιάξετε; Μάστορας: Ναι καθίστε εκεί, το μεσημέρι θα παραγγείλουμε και φαί, το απόγευμα καφέ, ωραία θα περάσουμε μέχρι το βράδυ. Πελάτης: Δηλαδή θα αργήσει; Μάστορας: Εμ δύο χρόνια ακίνητο, θέλει λύσιμο καθάρισμα όλα από την αρχή, το βράδυ θα έρθετε να το πάρετε. Πελάτης: Δεν γίνεται πιο γρήγορα ε; Μάστορας: Δεν γίνεται Χαιρετάει και φεύγει. Εγώ κρατιέμαι σε μια γωνία να μην γελάσω (με την φάτσα του μαστορα) Στα τηλέφωνα ξεσπάει συνήθως ο μάστορας μετά, έχει μια κούτα στο μαγαζί με σπασμένα.
  2. 8 points
    Αφού το έπλυνα απο σκόνες κι αράχνες δυόμισι χρονων κι άλλαξα την παλιά βενζίνη. Επλυνα τα φρένα και τους δίσκους με brake clean γιατί ξύνανε Αφού άλλαξα λάδια και φίλτρο και υγρά φρένων. Αφού πήρα την πινακίδα. Το πέρασα ΚΤΕΟ χθες το πρωί , προσευχήθηλα στη Φραγκοπαναγιά και πήγα ως το Ρεθυμνο μες στη νύχτα. Και γύρισα κιόλας.
  3. 7 points
  4. 5 points
    Αποκλειστικό Βίντεο με το ατύχημα του Μαρκεθ στο σπιτι του.... Δείτε με δική σας ευθύνη Σκληρές εικόνες https://streamable.com/pexfd5
  5. 5 points
    Σε μισώ με ακτινοβολία χιλίων Ηλίων
  6. 5 points
    Ναι, και το σφήνωσα κατω απο φορτηγό τζαμάδικο. Εφυγα στο πλαι και γλύτωσα. Το καφε Bieffe, πηγε για πέταμα. Φρεναρε κόκκαλο και οταν τελειωσαν ολα, ενας σκαραβαιος εφευγε απο μπροστα του (εχοντας παραβιασει στοπ). Το καφασι που κουβαλαγα διανομη λουλούδια, κρατησε το μοτό άθικτο απο γρατζουνιές. Ο τζαμας ακουσε κατι και κατεβηκε να δει, και του λεω ''κανε μπροστα και θα'ναι οκ''. Yamaha DT 50 MX 45 R, αερόψυκτο. Ανάμεσα στα εξαντλητικα ωραρια διανομης (EΛΤΑ, λουλούδια, pizza), έλυνα κεφαλή με 10ρακι, και εξυνα τα υπολείματα καύσης με χοντροκατσάβιδο. Ειχα βάλει και ARROW.
  7. 4 points
  8. 3 points
    Εννοείται πως έχω πέσει με το SX. Κλασσική καγκουριά, προσπαθούσα να κάνω αυτήν την αναστροφή που βάζεις το πόδι κάτω και γυρίζεις 180 μοίρες ντριφταροντας τον πίσω τροχό σε κάτι χαλίκια, γλιστράει παραπάνω το μηχανάκι και μου φεύγει από τα χέρια. Απολογισμός : μια μανέτα, ένα στραβωμένο μαρσπιέ και ένα μεγάλο πλήγμα στην αυτοπεποίθησή μου.
  9. 2 points
    "Έχει γίνει ξεμάτιασμα, σε εξουσιοδοτημένη γρία του χωριού", εννοεί. Ζαχάρω, Νομού Ηλείας, το επίκεντρο "Νέων τεχνολογιών και καινοτομίας" της πατρίδος μας.
  10. 2 points
    αφόδευσε μας ρε Φλάινγκ, πρώτο αγώνα θυμάμαι να είδα το Λάουντα το ‘79 σε ασπρόμαυρη μετάδοση - ή μήπως δεν πρέπει να αγγίζουμε τα ιερά και όσια @@ του ΜΜ και των ηλιθίων που τον ξεζουμίζουν?
  11. 2 points
    όχι, ευθύνεται η ομάδα που όφειλε να διαχειριστεί τον οδηγό της, αυτή είναι η δουλειά της άλλωστε με τις ταμπέλες στην ευθεία των πιτ: στο 2:40 εδώ ( https://www.motogp.com/en/videos/2020/07/21/free-miller-talks-marquez-crash-in-his-box-in-latest-unseen/334554 ) μπορείς να δεις τι λέει ότι είδε ακρίβως πίσω του ο Μύλερ που το είδε όλο το θέαμα (τσάμπα βίντεο αλλά πρέπει να γραφτείς). 2-3 γύρους πριν λέω στη γυναίκα μου «αυτός αν δεν κόψει να λογαριάσει τα ποντάκια από την 3-4 θέση, θα υπερθερμάνει τόσο τα λάστιχα που θα τον ξεφορτωθούν τον μ@κ@κ@ έτσι που πιέζει συνέχεια οβερ δε λίμιτ, δεν του φτάνει ότι πάλι έσωσε το άσωστο λίγο πριν!» και αν ο οδηγός σου έχει λυσσάξει ενώ ακόμα και εγώ από το κλιματισμό μου βλέπω ότι τα λάστιχα θα γίνουν σαπούνι σε λίγο τότε εσύ στην ομάδα είσαι μακάκας που δεν γουλαντρίζεις τον τρελαμένο οδηγό σου αντί να του λες συνέχεια «τσίτα-φέρε πρωτιά!» - οι άλλοι γιατί πάνε σα χ@σμένοι, έχεις άλλα λάστιχα εσύ? ή δε σε νοιάζει αν σκοτωθεί αρκεί να μαζέψει τα ποντάκια γιατί έτσι έταξες στα κοστούμια από πάνω, πρωτιές πάντα και παντού? Και σαν να μην έφτανε αυτό, αντί να του απαγορέψεις να τρέξει πάλι τόσο πρόωρα μετά το χειρουργείο έτσι ώστε να μην τον τρώει η φλόγα μέσα του να δοκιμάσει ρισκάροντας, δλδ να έχεις ΕΣΥ ως ομαδάρχης την ευθύνη των επιπλέον χαμένων πόντων προστατεύοντας την υγεία και την ψυχολογία του οδηγού σου, και τον κουρδίζεις με τις προηγούμενες δηλώσεις σου και τον αφήνεις να δοκιμάσει παράτολμα νωρίς και να τα αποτελέσματα, μ@κ@κ@ ομαδάρχη: https://www.motogp.com/en/news/2020/08/03/marc-marquez-undergoes-second-operation/336779
  12. 2 points
    Εγώ όχι απλά έπεσα με το 1ο μου, αλλά επεσα στα πρώτα 5 λεπτά που το χα πάρει χάχα. Φυσικά και δεν ήταν η τελευταία, αλλά το αν δεν πέσεις δεν θα μάθεις, για κάποιο λόγο το λένε όλοι!!
  13. 2 points
    Αν η κλήση σου λέει Honda, είσαι ΟΚ. Σκέψου να λεγε Ζ****s.
  14. 2 points
    Περνώντας ο καιρός, και γνωρίζοντας καλύτερα την Ιταλίδα, ένα από τα πράγματα εκείνα που με έχουν πραγματικά εντυπωσιάσει,είναι τα φώτα της. Αν και είχα στην κατοχή μου πολλές μηχανές στο παρελθόν, και επίσης πολλές ακόμη εκτός κατοχής μου έχω οδηγήσει, τέτοια φώτα δεν έχω δεί πουθενά έως τώρα.Μιλάμε ειδικά η μεγάλη σκάλα σκοτώνει πραγματικά,αλά και η μικρή είναι καταπληκτική + την δυνατότητα στροφής τους όταν η μηχανή γέρνει γιά στρίψιμο.Πάντα είχα παράπονο και πρόβλημα με το θέμα φωτισμού και πλέον είμαι υπέρμετρα ικανοποιημένος. Εάν τώρα επικαλεστώ συγκριτικά την πρόσφατη μνήμη μου στο θέμα αυτό από την τελευταία δίτροχη φίλη που είχα (Hayabusa),ακόμη και με Xenon φώτα που της είχα βάλει, οι διαφορές είναι χαώδεις,και με τα αυθεντικά φώτα της Busa, είναι γιά γέλια και γιά κλάματα....σαν να είχε σε σχέση με την Ιταλίδα αναμμένο κερί μπροστά γιά φώς!!
  15. 2 points
    Aprilia Scarabeo 250. 85 κιλά εγω, σε ευθεία 125, σε κατηφόρα 145 και κόφτης. Ψάξε τί συμβαίνει.
  16. 2 points
    Εεετσι. Κι ότι δε λύνει η αγάπη, το λύνει ο Αγαπης. Τι να πώ το γουστάρω το άτιμο , είναι πολύ ωραίο στο δρόμο.
  17. 2 points
    Εγώ πάλι κατάφερα σήμερα το απόγευμα να κλειδωθω έξω απ το σκούτερ...τρείς ώρες μου πήρε να ανοίξω τη σέλα. Ακόμα απορώ με την υπομονή μου, μάλλον το γουστάρω το plastic babe. Δεν ισχύει. Εκτος αν λες για κανένα 125.
  18. 2 points
    Πάμε και σε μιά χθεσινή φωτογράφιση στο καινούργιο της σπίτι,και δίχως την πίσω μπαγκαζιέρα,αφού αυτή πλέον θα μπαίνει ΜΟΝΟ όταν χρειάζεται! Part 1
  19. 1 point
    Πάρε 2 ντεπόν και ξάπλωσε, θα σου περάσει.
  20. 1 point
  21. 1 point
    1 δοντι εμπρος = 3 πίσω (χοντρικα). Ισως και 48 να ειναι καλύτερα. Πρεπει να ελεγξεις ομως, αν θα φτασει η αλυσιδα ή αν θα θες νεα + μακρύτερη = θα μπεις σε εξοδο των 100-120 ε. Με το μπροστινο μόνο, δεν θες μακρυτερη αλυσιδα.
  22. 1 point
    Κάθε υπηρεσία που θα πας να κάνεις την μεταβίβαση, έχει τους δικούς της λογαριασμούς τραπεζών, στις οποίες πληρώνεις το παράβολο. Βρες σε πια υπηρεσία θα πας, θα πας π.χ. στον Σταυρό στην Κλεισθένους, θα πας στο κεντρικό στην Μεσογείων κ.ο.κ. και όπου πας, ή θα πάρεις τηλέφωνο να σου πούνε τους λογαριασμούς ή θα πας να τους δεις σε κάποια ανακοίνωση στους τοίχους ή να στους πει κάποιος υπάλληλος. Με τον αριθμό λογαριασμού τράπεζας στα χέρια σου, πληρώνεις όπως θα πλήρωνες μια οποιαδήποτε κατάθεση σε λογαριασμό. Στην τράπεζα ο ίδιος στο γκισε; Σε ΑΤΜ; Μέσω web; Εσύ ότι προτιμάς. Εκτυπώνεις την απόδειξη πληρωμής και συγχαρητήρια, έχεις το παράβολό σου. Τελευταία έχουν ΑΤΜ (της Πειραιώς που δουλεύει ΚΑΙ με σκέτα μετρητά) και μέσα στις ίδιες τις υπηρεσίες. Το ποσό που πρέπει να πληρώσεις είναι 9 ευρώ το τέλος άδειας ΣΥΝ το παράβολο μεταβίβασης που έχει σκάλες με κατηγορίες κυβικών, ως εξής: Κατηγορία Κινητήρας σε κυβικά εκατ. Τέλος μεταβίβασης Α 51 - 400 30 € Β 401 - 800 45 € Γ 801 - 1300 60 € Δ 1301 - 1600 90 € Π.χ. για 400 κυβικά, είσαι στα 9+45=54 ευρώ.
  23. 1 point
    Το 2 δεν γινεται Κωστη ,το ειχα ψαξει παλιοτερα. Τα e-παραβολα αφορουν τα υπουργεια, ενω τα παραβολα για τις μεταβιβασεις μπαινουν σε λογαριασμο της κατα τοπου περιφερειας. Το 1 γινεται λογικα , αφου και στη διευθυνση μεταφορων που υπαρχει μηχανημα ATM αυτο κανεις ουσιαστικα. Τωρα για το λογαριασμο και το τι πρεπει να γραψεις ακριβως δεν τα ξερω και προφανως αλλαζει αναλογως πού θα γινει η μεταβιβαση. Για μενα η καλυτερη λυση αυτην την περιοδο ειναι να πληρωσεις 20-30€ και να σου κανει τη δουλεια ενας μεσαζοντας. Εχουν δικους τους στις διευθυνσεις και κλεινουν ραντεβου πιο ευκολα. Θα παρεις και πιο γρηγορα το πρασινο χαρτι στο χερι σου. Το εκανα οταν πουλησα το Gn250. Δευτερα του πηγα τα χαρτια και τα λεφτα, Τεταρτη ειχα την πρασινη αδεια στο ονομα του αγοραστη. Μπορεις παντως να κανεις μια ερωτηση με ενα mail στο τοπικο ΚΕΠ. Μου εχουν απαντησει αμεσα σε δυο περιπτωσεις που χρειαστηκε να ρωτησω κατι.
  24. 1 point
    Καλησπέρα, εντυπώσεις από φρένα μετά από μια έξτρα εξαέρωση που χρειάστηκε.. όπως είπα, μικρότερη διαδρομή πριν το αρχικό δάγκωμα, προοδευτικη αίσθηση στο σταμάτημα και μηδέν κόπος στα χέρια. Σταματάει με ένα δάχτυλο εύκολα και απροβληματιστα. Σε καλή άσφαλτο δοκίμασα απότομο φρενάρισμα και το abs έπιασε "προβλεπόμενα" χωρίς θέμα. Θέλω σίγουρα προσαρμογη ακόμη αφου δεν το έχω τσεκαρει σε φρενάρισμα πανικού με περισσότερη ταχύτητα, οπότε το έχω στο μυαλό μ. Μου έκανε επίσης πολύ καλή εντύπωση η ποιότητα κατασκευής στις μανετες. Παναλαφρες κ σου μιλανε σε κάθε κίνηση, δηλ. νιώθεις βελτίωση ακόμη και σε σχέση με τις powerparts που φορούσα.
  25. 1 point
    Για το φαί μεσημέρι, ειμαι κι εγω μέσα @FlyingInADream Πελάτες ζώα ντυμένα.
  26. 1 point
    νομίζεις ότι δεν το βλέπουν χρόνια τώρα? απλά τα κοστούμια χ@στήκανε όσο τα πρωταθλήματα έρχονταν - μέχρι τώρα αλλά ας μη σπαταλάω το σάλιο μου, εσύ ξέρεις καλύτερα, πλάκα είχε και αυτό το φόρουμ όσο κράτησε, αντίος μουτσάτσος
  27. 1 point
    προς το παρών η ομάδα εκατομμυρίων είναι με χάντικαπ 75 βαθμών και χ@σμ@νη που κανείς άλλος δεν μπορεί να πάει το μηχανάκι της
  28. 1 point
    Καλησπερα σε ολους κ καλο υπολοιπο καλοκαιριου! Μια βολτα με το Tenere μεσοβδομαδα στις παραλιες της Βουρβουρους Χαλκιδικης. Φοβερα νερα κ αξιζει να πατε για οσους δεν εχουν παει. Μπορει το καρυδι ναχει το 'ονομα' σαν παραλια της περιοχης αλλα προσωπικα η Φαβα στο (1:30 λεπτο) μαρεσε περισοτερο , οχι φυσικα πως το καρυδι ηταν ασχημο! εδω το βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=PnkED5wC8kA
  29. 1 point
    Ωραίες φωτογραφίες τελικά το εργαλείο. Παιχνίδι με την ταχύτητα!
  30. 1 point
    Μιας και μας τον θύμισε ο φίλος στο άλλο θρεντ.
  31. 1 point
    Οι Γερμανοί του motorrad οδήγησαν το μοντέλο προπαραγωγής στην περιοχή του Βένετο στην Ιταλία αποκομίζοντας θετικές εντυπώσεις . Αναμενόμενη τιμή μεταξύ 11 και 12 χιλιάδων ευρώ.
  32. 1 point
    Από τα πλέον αξιόπιστα με αλλαγή ιμάντα κάθε 24000 που κοστίζει μόνο 40 ευρώ ενώ τα συμ κυμκο κάθε 12 η 15000. Είναι όντως οικονομικό σε σημείο να νομίζεις ότι καίει αέρα, κατανάλωση από 2,1 έως 2,5 βαρια. Οποιοδήποτε άλλο σκούτερ καίει γύρω στα 3 και πάνω. Αφού είναι του 19 θα έχει μια εγγύηση. Αν μπορείς να το παζάρι εις και πιο κάτω θα είναι καλά αφού το καινούριο παίζει στα 3000 με ψαξιμο
  33. 1 point
    Καλησπέρα! Μπηκε και η ακτινικη αντλια από το 690 μαζι με δοχειο Brembo και μανετες pazzo! Ως πρωτη άποψη, λιγοτερη διαδρομη στην μανετα μεχρι το αρχικο δαγκωμα και καλύτερη αισθηση γενικά. Θα δω τις επομενες ημερες περισσότερες εντυπωσεις. φωτο στο link: https://imgur.com/a/LuKSA3l
  34. 1 point
    Μου λένε αγαπησε τους Αλεξάκη.
  35. 1 point
    Το 'χει ο κολλητος μου και γαααααμαει. Το πιο δυνατο στην κατηγορια του επισης νομιζω.
  36. 1 point
    Ηλία ακόμα έχουμε Ιούλιο, δεν υπάρχει καμία διαμάχη η οποία θα γίνει καυγάς, άλλωστε τον τυπά δεν τον γνωρίζω καν, με 200 δημοσιεύσεις που έχει από το 13 είναι σαν περαστικός. Το “άντε για” έχει πολύ διαφορετικό νόημα από το “άντε γεια” και ετσι οπως το έγραψες δε σε συμφαιρει καθόλου.
  37. 1 point
    Με το DT πήγα να σηκώσω σούζα και εφαγα καπάκι εξω από την 117ΠΜ στην Ανδραβίδα.Σύρθηκα με τα χέρια και πλήγιασα τις παλάμες.Δεν με είδε κανείς και για να μη με καταλαβουν στην πύλη φόρεσα κάτι γάντια για να κρύψω τα χέρια μου. Το κλάμα ήρθε ύστερα στο θάλαμο όταν προσπάθησα να βγάλω τα γάντια που είχαν κολλησει στις πληγές!
  38. 1 point
    Κόμπρες, είναι φανερές οι απαντήσεις, προσέξτε οι του "Όχι". Πέσιμο μόνος, νύχτα, σε αγροτικό δρόμο πάνω σε ένα φράχτη. Όλα καλά, το γύρισα σπίτι (σχεδόν) κυριλέ
  39. 1 point
  40. 1 point
    για ρωτα τι κλαμα εχουν κανει μερικη απο στατικο πεσιμο. Αλλα το θεμα ειναι αλλο, το παλικαρι το θελει για μεσα στην αθηνα, δουλεια, σπιτι, εκτος και ειναι στα αρχ@δ@α του τα πλαστικα και τα δενει με συρμα .Ποσα σκουτερ βλεπουμε Αθηνα με διαλυμενα πλαστικα και ραμμενα με οτι εχουν βρει . Και δεν ειναι απαραιτητο να πεσει για να σπασουν, θα του το τραβηξουν απο οπου βρουν για να κανουν χωρο να στριμωξουν και το δικο τους. Και στα σκουτερ τα πρωτα που εξεχουν ειναι τα πλαστικα.
  41. 1 point
    MIA naked μηχανή σιγουρα εχει λιγοτερα εξοδα, και απο συντηρηση και απο servise, ενω το σκουτερ εχει περισσοτερα εξοδα για servise , και σε ενα απλο πεσιμο εστω και απο σταματιμενο θα μετρας πλαστικα, η για βαψιμο, η για αλλαγη. €€€€€€ +++++naked μηχανή .απο εμενα.
  42. 1 point
    μα πόσο μ@λ@κ@ς πια: https://www.crash.net/motogp/news/940210/1/marquez-has-nothing-regret-advantage-growing-year-after-year ο οδηγός του παραλίγο να φάει το μηχανάκι στο κεφάλι αντί για το βραχίονα και ο κόπανος Τημ Μάνατζερ το τροπάρι του, χ@στηκε που παραλίγο να αναπηριάσει τον οδηγό του έτσι που του έχει φουσκώσει τα μυαλά να νομίζει ότι τα δικά του λάστιχα είναι από ατσάλι ενώ όλων των άλλων λαπάδων στην πίστα από λουκουμά στα ρηπλέη της τούμπας βλέπεις τον αντίπαλο Μαλαίσιο τημ μάνατζερ να αγωνιά μη σκοτωθεί ο ΜΜ ενώ στην δικιά του ομάδα απλά απογοητεύονται που έπεσε και δεν μπορεί να φέρει πάλι την πρωτιά με πυρακτωμένα λάστιχα από λάβα καλά έκανε ο Ρόσι και τους έφτυσε τότε και Λορένθο τους έκανε το κάζο φέτος, τη σκατά νοοτροπία ομάδας στη Χόντα, έχουνε το καλύτερο τιμόνι έβερ και τον καταστρέφουνε και σαν τιμόνι και σαν άνθρωπο - δεν υπάρχει ένας άνθρωπος να τον αγαπάει να του πει «ρε, τι γίνεται εδώ?»
  43. 1 point
    Όποτε θέλεις έλα, εμείς εδω είμαστε
  44. 1 point
    @spyrosk42 Ε πέρνα καμιά βόλτα και απο εμάς, δεν δαγκώνουμε ωρέ!
  45. 1 point
    Τώρα που έχουν καταλαγιάσει κάπως τα πρώτα συναισθήματα από τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί της, και η ένταση της αναμονής για την παραλαβή της, νομίζω ότι μπορώ να σας μεταφέρω κάποιες πρώτες εντυπώσεις μαζί με αρκετές φωτογραφίες τόσο από την παραλαβή της στις αποθήκες στον Ασπρόπυργο ερχόμενη από Αγγλία, όσο και από το ταξίδι μαζί της από Αθήνα στο σπίτι μου, μέσω διαδρομής Αθήνα-Κόρινθος-Επίδαυρος-Ναύπλιο-Αργος. Πρώτα πρώτα θέλω να ενημερώσω για όσους δεν ξέρουν την δίτροχη ιστορία μου, ότι προέρχομαι από 10 προηγούμενες μηχανές διαφορετικών στυλ, με τελευταία συμβίωση την Hayabusa (2005),με αποτέλεσμα και οι απαιτήσεις μου να ήταν κάπως μεγάλες, αλλά και η κρίση μου αρκετά αντικειμενική, καθώς δεν είμαι από εκείνους που παινεύουν το σπίτι τους, ακόμη και εάν αυτό είναι έτοιμο να τους πλακώσει!! Και ξεκινάμε… ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ: Με λίγα λόγια άψογη, αφού όλα πήγαν υπέροχα, και πολύ καλύτερα από ότι περίμενα. Ναι μεν η μηχανή είχε τσεκαριστεί σχεδόν σε όλα…ναι μεν υπήρχε σχετικό Video και φωτογραφίες μέσα από το κατάστημα αγοράς…ναι μεν άνθρωπος δικός μας την είχε δει στην Αγγλία, αλλά τα δικά μου μάτια από κοντά δεν την είχαν δεί,και αυτό όπως είναι λογικό μου είχε προκαλέσει κάποιο άγχος, μήπως κάτι δεν ήταν έτσι όπως το έβλεπα και όπως μου είχε μεταφερθεί. Βλέποντας για πρώτη φορά εδώ ο ίδιος την μηχανή στις αποθήκες, έπαθα πραγματικά πλάκα με την κατάσταση της, σε σημείο να μην πιστεύω ότι αυτή η μηχανή είναι μεταχειρισμένη, και νοιώθοντας ότι είναι πολύ καλύτερη ακόμη και από όλα αυτά που μου είχαν μεταφέρει!!Ήταν η πρώτη φορά που αγόραζα με αυτό τον τρόπο μηχανή και ένα αίσθημα ικανοποίησης μαζί με ένα μεγάλο χαμόγελο άρχισε να με γεμίζει από την πρώτη στιγμή πραγματικής παρουσίας μαζί της, τόσο για την κατάσταση της, όσο και για το τελικό κόστος σε σχέση με τις εδώ μεγάλες χρηματικές διαφορές, αλλά κυρίως γιατί όλη αυτή η προσπάθεια και συνεργασία με την εταιρεία που ανέλαβε το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας, άξιζε πραγματικά το κόπο, και το όποιο ρίσκο τελικά άφηνε την θέση του σε μια υπέροχη για εμένα ανταμοιβή!! Ακολούθησαν στον εσωτερικό και προαύλιο χώρο, μια μικρή φωτογράφιση και στην συνέχεια το πρώτο ON στον διακόπτη από το δικό μου χέρι. Τότε ήταν που μια Ιταλική μουσική συμφωνία του Moricone πλημύρισε την περιοχή, και τότε ήταν η πρώτη φορά που αισθάνθηκα ότι τα πράγματα μάλλον θα πρέπει να είναι σοβαρά με αυτή την κυρία!!......μην ξεχνάμε ότι η Ιταλίδα αυτή, φοράει ολόσωμη Termignoni εξάτμιση με πρόγραμμα της Ducati. Aανέβηκα στην συνέχεια επάνω της και η πρώτη βόλτα με σεβασμό ήρθε σε έναν κύκλο γύρω από τις αποθήκες, δίχως να ρυθμίσω απολύτως τίποτε, καθώς μόνο θεωρητικά ήξερα κάποιες ρυθμίσεις έως τότε αλλά και δεν είχα την υπομονή εκείνη την ώρα να τις εφαρμόσω, αφού άλλωστε δεν υπήρχε άμεσος λόγος. Αφού τελειώσαμε με τον Σπύρο, κάποιες τελευταίες διαδικασίες, τον αποχαιρέτησα και τον ευχαρίστησα για όλα, καθώς πραγματικά πρόκειται για έναν εξαιρετικό άνθρωπο και εραστή των δύο τροχών, για αυτό και μπορεί να κάνει την δική μας αγωνία και δική του σε αυτά τα πράγματα…χάρηκα πολύ που σε γνώρισα φίλε και σε ευχαριστώ για όλα…να είσαι πάντα καλά. upload image
  46. 1 point
    Πέρασα LED φώτα στο μηχανάκι αλλά αυτή τη φορά σωστά φώτα. Συγκεκριμένα τα Novsight A500-N15. Έρχονται σε σετάκι, αλλά το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό. Χρειάστηκε να κάνω λίγο πατέντα με το σιδεράκι που κρατάει την λάμπα στο φανάρι. Ουσιαστικά το έβγαλα εντελώς, έβαλα την λάμπα και μετά το πέρασα για να αγκαλιάσει την λάμπα. Σταθεροποιήθηκε καλά πάντως, σε κραδασμούς και λακούβες είναι σταθερό στο τέρμα. Μικρή σκάλα Μεγάλη σκάλα. Γενικά, μιας και πηγαίνω συχνά βόλτες το βράδυ ήθελα καλά φώτα γιατί με τα αλογόνου δεν είχα καλή ορατότητα. Αυτά φέγγουν δυνατά, έχουν πιο πλατιά δέσμη και φτάνουν σε καλή απόσταση. Προς Αγχίαλο που το πήγα βόλτα που σε αρκετά σημεία ο δρόμος είναι pitch black είχαν τέλειο φωτισμό. @achilleasv Thanks που μου άνοιξες τα μάτια για τα φώτα!
  47. 1 point
  48. 1 point
    Η μαμά κι ο μπαμπάς ταχτοποιούν το δωμάτιο του μικρού Γιωργάκη. Ταχτοποιώντας λοιπόν, βρίσκουν μια στοίβα περιοδικά με βαρύ σαδομαζό περιεχόμενο. Και μένουν κάγκελο. Μετά απο ένα-δυο λεπτά , ο μπαμπάς συνέρχεται κάπως. -Ε.... εγώ λέω.., να μην τον δείρουμε....
  49. 1 point
  50. 1 point
    θα βγεί σε δεύτερη έκδοση, πιο άγρια,με περισσότερα R.
×
×
  • Create New...