Καλησπέρα Γιώργο μπροστινά και ψαλιδι είναι από YZ450F μπροστά φοράει τετραπιστονη δαγκάνα braking με δισκόφρενο μαργαριτα 320mm braking.Πισω πάλι braking μαργαρίτα με αμορτισέρ hagon φουλ ρυθμιζόμενο για ΧΤ 600.Το μοτέρ το έχει επιμεληθεί το speed house είναι στα 98mm 620cc δλδ με πιστόνι je και εκεντροφορο megacycle 266x10 έχει γίνει ροικη στην κεφαλή και τροφοδοσία έχει την γνωστή συνταγή διπλα fcr35..λαιμους φοράει devil με τελικό SC Project Oval carbon..Ζάντες excel με λάστιχα Dunlop sprortsmart II, kοντερ ηλεκτρονικό koso με χειροποίητη βάση αλουμινίου που έγινε υδροβαφη carbon για να δέσει αισθητικά με το ρεζερβουάρ και τα υπόλοιπα που είναι ξανά υδροβαφη Carbon.πιστευω πώς τα έχω γράψει σχεδόν όλα σίγουρα θα ξεχνάω και άλλες λεπτομέρειες..
Αδερφέ πραγματικά λυπάμαι για ο,τι έγινε!! Καταλαβαίνω πόσο έχεις ξενερώσει. Το σημαντικότερο είναι, όπως λες, ότι είσαι στα πόδια σου χωρίς πρόβλημα. Θα πάρεις το νέο σου εργαλείο κ γρήγορα εύχομαι να είσαι με ένα μεγάλο χαμόγελο.
Οι megacycle, όσο μεγαλύτερο είναι το Χ* τόσο πιο ψηλά δουλεύουν. Ο δικός σου είναι για επιδόσεις στον κόφτη, αλλά αφού λες ότι δουλεύει όπως θέλεις, λογικά με αυτό το set up δεν θα έχει τόσο ακραία απόδοση δύναμης.
Για το τελικό ισχύει, καλό το Leo Vince αλλά για πιο ήπιο μοτέρ. Και εγώ Φ60 φοράω.
Γιώργο αυτόν βρήκα τότε σε σούπερ τιμή μαζί με ελατήρια τιτανίου και retainers..και τον αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη..Φοραω και ΟTR ψυγειο λαδιού που είναι για XR κανονικά με χειροποίητη βάση αλουμινιου για να πιάνει και η κόρνα μαζι είδες ξέχασα να το γράψω! Και όμως δουλεύει μια χαρά ο εκεντροφορος γιατί είναι για μεσαίες και ψηλές..Τωρα πρέπει να πάω δυναμομετρο γιατί έχω αλλάξει τελικό έβαλα 60mm που ήταν κανονικά για ducati monster 1100, γιατί φόραγα leovince titanium X3 και μου είχαν πει στην δυναμομετρηση πως είναι για μαμά ΧΤ και δεν δουλεύει όπως πρέπει το κόβει...
Σε απάντηση που μου έδωσαν σε post μου ανέφεραν ότι αναμένονται ανακοινώσεις σύντομα
Λογικά μέσα στην άνοιξη θα ξεκινήσουν πάλι, ας ελπίσουμε χωρίς προβλήματα .
Λογικά έχουμε παρόμοια επεξεργασία στην κεφαλή.
Σχετικά με τα FCR 35, έχω καταλήξει ότι είναι καλύτερα για χρήση δρόμου.
Τα 98 mm είναι η χρυσή τομή μεταξύ επιδόσεων και αξιοπιστίας. Η μόνη μου ένσταση είναι ο εκκεντροφόρος που φοράς, είναι καθαρά για χρήση dragster.
Λογικά φοράς και ελατήρια βαλβίδων τιτανίου. Ωραία μετατροπή στο σύνολο της. Και εγώ κάτι παρόμοιο έχω στο ΤΤ, απλά φοράω 39 mm καρμπυρατέρ.
Ας αρχισουμε με δεδομενο οτι το αλουμινιο ειναι πιο "μαλακο" μεταλλο απο το ατσαλι που φτιαχνουν τις βιδες, οταν μια ατσαλινη βιδα βιδωνει και ξεβιδωνει για καποιες φορες μεσα σε μια φωλια-σπειρωμα απο αλουμινιο, την φθορα θα την παρουσιασει στο πιο μαλακο μεταλλο, ειδικα οταν πρεπει να ασκησουμε και αρκετη δυναμη ωστε να πετυχουμε στεγανοποιηση. Εδω ερχεται η χρηση του μπουζονιου, το βαζεις μια φορα και αποφευγεις να βιδωνεις και να ξεβιδωνεις συνεχεια βιδες μεσα στο αλουμινιο, πανω στο ατσαλινο μπουζονι βιδωνει ατσαλινο παξιμαδι.
Ολα οσα ανεφερες ειναι σωστα, η πραξη ομως εχει δειξει οτι το Helicoil λογω της μορφης του, που ειναι σαν ελατηριο, σε περιπτωσεις οπου η συσφυξη απαιτει αρκετη δυναμη το helicoil "δραπετευει" απο το σπειρωμα, ειναι καλο για άλλες χρησεις.
Ιδιας φιλοσοφιας και πολυ μεγαλυτερης αντοχης ειναι τα ενθετα σπειρωματα που ειναι ενα ενιαιο κομματι.
Οι δηλώσεις δεν είναι για την μεταβίβαση. Οι δηλώσεις είναι για την φορολογική σου δήλωση, όταν θα έρθει η ώρα να την κάνεις.
Οταν αγοράζεις ένα όχημα, δηλώνεις στην φορολογική δήλωση που ΘΑ κανεις όταν θα έρθει η ώρα της, το ποσό αγοράς. Το ίδιο κάνει και ο πωλητής. Το ποσό που δηλώνεις, σπανίως είναι το πραγματικό, είναι κάποιο μικροποσό, για να είναι κάτω από το φορολογηταίο, και να μην προκύψει φόρος από αυτό. Επειδή υποτίθεται μπορεί η εφορία να σε ελέγξει και να σου πει, έλα δω, δείξε μου απόδειξη του ποσού αγοράς, έχεις για αυτόν τον λόγο την δήλωση του πωλητή, κι αντίστοιχα αυτός την δήλωση την δική σου, ότι πήρατε-δώσατε τόσα.
Ολα αυτά στην Ελλάδα είναι τόσο θεωρητικά, που παίζει να μην έχει ΠΟΤΕ ελεγχθεί αγοροπωλησία μηχανής, αλλά δεν πειράζει, κάντε μια δήλωση ο ένας στον άλλον να την έχετε ΑΝ ΠΟΤΕ ΖΗΤΗΘΕΙ. Δεν πρέπει να γίνεται έλεγχος στην πράξη ούτε για το ποσό αν είναι ρεαλιστικό, ούτε έλεγχος τραπεζικών κινήσεων, ούτε να σου ζητήσει ποτέ ο έφορας την δήλωση, και ο λόγος είναι γιατί δεν προκύπτει φόρος για το κράτος, οπότε δεν χάνει κάτι, δεν ασχολείται. Είναι τόσο αδιάφορο όλο αυτό για το κράτος, που για μικρά ποσά, και να μην δηλώσεις ΚΑΝ το ποσό αγοράς, πάλι δεν ασχολείται κανείς.
Διάβασε με ηρεμία αυτό, θα σου λυθούν πολλές απορίες >>> https://motohub.gr/blog/Τεκμηριο-μοτοσικλέτας-2021
Μεταβίβαση οχήματος γίνεται πια ΚΑΙ ηλεκτρονικά.
Διάβασε >>> https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/metakineseis/metabibase-okhematos-idiotikes-khreses-ikh
Καλησπέρα,
Πουλάνε στην Αγγλία έτοιμο repair kit για την αντλία λαδιού.
https://yambits.co.uk/dt125r-oil-pump-repair-kit-p-58671.html
https://sumorubber.com/oil-pump-repair-kit-seals-and-gaskets?search=dt+125++oil+pump
Βόλτα στο Πήλιο για καφεδάκι με την κοπελιά και την "κυρία"...
Στην Αδάμενα Πορταριάς κάτσαμε. Φυσικό κλιματιστικό η όλη περιοχή, χάρη στα πανύψηλα πλατάνια και το ποταμάκι που τρέχει δίπλα. Πολύ όμορφο μέρος. Έχει και το μονοπάτι των Κενταύρων εκεί.
χθές μία βολτούλα κάπου στην δύση και τότε κατάλαβα πόσο μαρέσει αυτό το μηχανάκι, ίσως ποιο πολύ απο ότι είχα μέχρι σήμερα . Την έβγαζα φωτό και έλεγα μέσα απο τα δόντια μου... ''ρε τί όμορφο μηχανάκι είσαι γαμώ το σπίτι μου''....