Jump to content

Dant3

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7.156
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    8

Dant3 last won the day on Ιούλιος 26

Dant3 had the most liked content!

Πόντοι

4.161 Excellent

Σχετικά με το μέλος Dant3

  • Κλάση
    イタロ日本

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αθήνα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    MT 09 SP
  • myBike: Κυβισμός
    890

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-15

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Hyosung
  • dreamBike: Μοντέλο
    Midas FX 110
  • dreamBike: Κυβισμός
    110

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7.432 προβολές προφίλ
  1. Κινεζο ανορθωτης ηταν ο SUN. Μια χαρα ηταν η περιηληξη,στον καλυτερο της αττικης εγινε.Οταν μου εβαλε του CBR δουλευε ρολοι και εβαλα και βολτομετρο και η ταση ηταν παντα καρφωμενη.Το εχω δωσει πλεον αλλα νομιζω πριν 2-3 χρονια ηταν η ιστορια και μεχρι που το εδωσα δεν ειχε θεματα. Σε μοτερ Suzuki SV αυτα. Παντως μου ειχε πει οτι ο πιο απροβληματιστος ανορθωτης ηταν του TDM.
  2. Η suzuki αργει με το r&d της γιατι ξερει πως οτι βγαλει θα μεινει στην αγορα τουλαχιστον 25 χρονια
  3. Μου ειχε βαλει γνωστο συνεργειο ανορθωτη SUN σα καλο.Μετα απο ενα μηνα τα φτυσε.Με ψιλο απειλες μου τον καλυψαν σε εγγυηση. Μετα απο κανα 3 μηνο παλι γιοκ. Παω στον ηλεκτρολογο που μου ειχε κανει περιηληξη τα πηνια και μου λεει κινεζο ανορθωτης ειναι.Το συνεργειο που συνεργαζεσαι μου τον εβαλε του λεω. Τον πεταξα και μου εβαλε εναν απο cbr 600 και τελος.
  4. Σπρευ καθαρισμου καρμπυρατερ και οχι φρενων. Σιτα παρε καινουργια απο ebay. Για το υψηλης το κουμπας στο σπρευ και φυσας απο την αλλη μερα.Προσοχη οχι απο την εισοδο της ροης,φυσας απο την εξοδο.
  5. Προσωπικα δεν ειχα καλη εμπειρια.Δε γραφω την ιστορια,αλλα δε ξανα πηγα απλα.
  6. Μιχαλακοπουλου Μερμηγκας. Προσωπικα εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος μετα απο αρκετες βολτες σε διαφορα συνεργεια.
  7. Κανε κανα κονε σα συναδελφος να ρθω και εγω
  8. Βλακειες σου ειπε.Ασε το ασφαλιστρο οπως ειναι και κυκλοφορησε το κανονικα. Με τη λογικη τους,αν δωσεις το αυτοκινητο σε ενα φιλο να παει μια τηλεοραση,θα πρεπει να τον βαλεις συνιδιοκτητη και να κανεις και νεο ασφαλιστρο
  9. Προσωπικα στο ραπτορ βρηκα την ησυχια μου πηγαινοντας το στο Μερμηγκα.Kawasaki μεν ,αλλα μια χαρα δουλεια μου εκανε.Ηταν το μονο συνεργειο μετα απο καμποσα που ειχα δοκιμασει που το πηγαινα,το παιρνα και ηξερα οτι θα εχει κανει σωστα τη δουλεια που του το πηγα να κανει.Ακομα και εαν χρειαζοταν πατεντα (μιας και στο ραπτορ ουκ ολιγες φορες κατι θα χρειαζοταν). Οποιοδηποτε νομιμο συνεργειο μπορει να σου σφραγισει το βιβλιαρακι και να εχεις εγγυηση.Απλα κρατα και τις αποδειξεις απο τα αναλωσιμα για να φαινεται τι εχεις βαλει πανω. Ειχα αλλαξει και κανα δυο suzukoσυνεργεια και μη ξεκινησω τις μαλακιες που κανανε.Απο ξεβιδωτα φιλτροκουτια μεχρι λυσιμο τιμονοπλακων χτυπωντας με κατσαβιδι και ξεφτιλιζοντας τη...
  10. Dant3

    Yamaha MT-09 SP MY2021 Review

    Τι εννοεις για offset του τιμονιου?Να ρυθμιζει προς ποια κατευθυνση? Τα ιδια λαστιχα θα βαλω οταν τα φαω.Επειδη κανει και χλμ εντος πολης δε θα παω σε κατι πιο δρομισιο καθως δε θελω να πετυχω νερο και να κανω προσευχες.Αν και με βροχη δε προκειται να βγει ποτε βεβαια.
  11. Dant3

    Yamaha MT-09 SP MY2021 Review

    Το λοιπον,αφου στρωθηκε και ειχε γινει και το 1ο σερβις,εψαχνα χρονο να το παω μια βολτιτσα να δουμε τι κανει... Τελικα το πηρα το Σαββατο μεχρι τα Βιλια καθως εχουν φτιαξει το δρομο ,σε αρκετα σημεια με φρεσκια ασφαλτο και κραταει καλα. Βεβαια λογο των ημερων ειχε ψιλο κινηση και επειδη βγαινουν και οι μπαρμπαδες να πανε παραλια ,καθως και το οτι ακομα δε ξερω πως συμπεριφερεται το μοτοσακο,δε πιεσα οσο παει. Το D mode (αποκριση γκαζιου) στο 1 (το πιο επιθετικο), Traction και συναφη στο 2 (μεσαια ρυθμιση) και φυγαμε... Να σημειωσω οτι αναρτησεις ακομα δεν εχω ρυθμισει στα μετρα μου,παρα μια χοντρικη ρυθμιση που ειχε γινει. Οπως θα καταλαβατε και τη φωτο πανω ,το ρημαδι κραταει το κλο του.Σε καλη ασφαλτο μπαινεις τρενο και δε καταλαβαινει τιποτα.Απιστευτη σιγουρια,πεφτει ευκολα ,αλλαζει κατευθυνσεις. Κατι που ισως θα ηθελα παραπανω ,ειναι μια ευκολα στο να αλλαζεις κατευθυνση εντος στροφης και πλαγιασμενος.Μου φαινοταν σα να δυσκολευοταν λιγο. Πετυχα εντος στροφης και πλαγιασμενος και τις ανωμαλιες που δημιουργουνται απο νταλικες στην ασφαλτο και ενω περιμενα να χεστω πανω μου,σε καμια φαση δεν ενιωσα οι τροχοι να χανουν επαφη απο την ασφαλτο και να γλυστραει.Τα διαβασε και τα περασε αψογα κρατοντας τη πορεια του. Το traction παλι καλα που υπαρχει καθως ετυχε 3-4 φορες να βγω κυριολεκτικα με μπαντες απο τη στροφη και πλαγιασμενος.Νιωθεις οτι σπαει πισω η προσφυση αλλα σε μαζευει τοσο ομορφα που δε το καταλαβαινεις καν οτι μπαινει.Σου αφηνει τοσο,οσο πρεπει για να κανεις λιγο χαβαλε χωρις να φας τα μουτρα σου.Απαραιτητο στους ελληνικους δρομους,στις συγκεκριμενες στροφες ισως να μαζευα τη μουρη μου απο κανα χαντακι καθως δεν ειμαι συνηθισμενος να ανοιγω το γκαζι με 9,5 κιλα διαθεσιμα.Οπως και να το κανουμε με το ραπτορ επρεπε να εισαι λιγο χουλιγκανος με το γκαζι για να βγεις με μπαντες απο τη στροφη. Τα φρενα ηταν μια ευχαριστη εκπληξη,καθως ακουγαν και ακολουθουσαν οτι τα εβαζες να κανουν.Δεν εχουν το δαγκωμα των brembo (οταν ζεσταθουν,λογο μεταλλικων τακακιων που φορουσα) αλλα δεν υπολειπονται και ιδιαιτερα και η δυναμη ειναι εκει και ερχεται με πολυ φιλικο τροπο.Εν ολιγοις τη κανουν τη δουλεια εξισου καλα αλλα με αρκετα πιο φιλικο τροπο.Κουραση δεν ειδα,αλλα δε περιμενα να δω κιολας.Στη πιστα θα φανει αυτο.Με καλα μεταλλικα τακακια (δε ξερω τι φοραει απο μαμα) πιστευω θα βελτιωθουν και αλλο. Και παμε στο μοτερ.Δυναμη παντου.Κρεμαει λιγο μετα τις 9500-10000 στροφες.Ανεβαζει τοσο γρηγορα που σου φαινονται κοντες οι σχεσεις.Διαβαζα να λενε οτι λαστιχο δε θα κρατησει πανω απο 3000χλμ και ελεγα υπερβολες.Ε και πολλα τα θεωρω πλεον τα 3000 χλμ Μπαντες παντα και παντου.Προχθες 3η με οχι τερμα γκαζι,δινω 4η με το quick και δωσε το μπροστινο τροχο να σηκωνεται.Ενταξει δεν ανακαλυψαμε το τροχο,υπαρχουν και τα 4Κ 1000αρια που τα κανουν αυτα για πρωινο ,αλλα μιλαμε για αλλου χαρακτηρα μοτο.Τα 150 ερχονται αερα και τα 200 το ιδιο ευκολα.Θελει απαραιτητα ενα ζελατινακι καθως οπως στελνει τον αερα στο κρανος,τουλαχιστον στο HJC μου, δημιουργουσε στροβιλισμους και πανω απο 210 δε μπορουσα να παω και ας ειχα κολλησει στο ντεποζιτο. Οταν το ανοιγεις πινει παντως και φυσιολογικο.Η καταναλωση παντως μετα απο 2000χλμ ακομα κινειται στα 5,2 σε μεσο ορο. Γενικα ,ενιωσα πως πηγαινα γρηγορα σε ευθειες και στροφες χωρις να με ταλαιπωρησει καθολου.Αρκετα φιλικα και ευκολα!Ενω με το ραπτορ σε καποιες συνθηκες ενιωθα πως παλευα. Αυτα με μια πρωτη βολτα.Επομενο ποστ,οταν μπει στη πιστα.Προφανως μετα το καλοκαιρι,να δροσισει λιγο και ο καιρος. 990 SD με ψιλο μετατροπες περιμενα να με δυσκολεψει σε φαναρι,αλλα δεν ειχε ενδιαφερον τελικα
  12. Dant3

    Yamaha MT-09 SP MY2021 Review

    Στρωθηκε και αρχισε να κυκλοφορει ανεξελεγκτα.Teaser απο τη πρωτη αναγνωριστικη βολτιτσα που πηγα σημερα Βιλια... Δευτερα οι εντυπωσεις που θα εχω χρονο να γραψω κειμενακι.
  13. Σ ΑΓΑΠΑΩ,ΓΥΡΝΑ Η ΕΣΤΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ!

×
×
  • Create New...