Jump to content

strokt up

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.763
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    12

strokt up last won the day on Απρίλιος 27

strokt up had the most liked content!

Πόντοι

1.283 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος strokt up

  • Κλάση
    Γρήγορος Αργός
  • Γενέθλια 19/09/1997

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αττική
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    shogun
  • myBike: Κυβισμός
    110

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nivea Styling Gel

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    Busa gen 3
  • dreamBike: Κυβισμός
    1340

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8.814 προβολές προφίλ
  1. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να μην πάρεις το μοτόρι που θες αφού θα προσέχεις πολύ μέχρι να βγάλεις το δίπλωμα (μετά θα περνάς τα στοπ και τα κόκκινα αέρα πατέρα!!) και δεν θα πηγαίνεις και πολύ μακρυά. Αγόρασε ότι θες. Για να τα ξεχωρίζουμε καλύτερα εμείς που έχουμε λίγη πρεσβυωπία.
  2. Ναι παιδιά στην τελική μετάδοση εννοώ εντάξει καταλάβατε τι λέω. Διαφορικό το λέμε στα αυτοκίνητα Επόμενη ερώτηση για τα 1000€. Ψάχνω να βρω εν Ελλάδι ενα σύστημα που κάνει την μανετα του συμπλέκτη πιο ελαφρυα μέσω ενός μοχλικου. Στο εξωτερικό την βρίσκω έτσι https://www.amazon.com/Rzmmotor-Aluminum-Clutch-Replacement-Kawasaki/dp/B0786YCQWL στην Ελλάδα πως την ψάχνω;
  3. Honda sh150i 2007. Ξέρουμε τι λαδια παίρνει στο διαφορικό; στο manual δεν βρίσκω κάτι λέει μόνο ποσότητα.
  4. Το κακό με τις Η4 απο όσο εχω δει είναι ότι η μικρή σκαλα φέγγει πολύ χαμηλα και η μεγάλη απλώνει πολύ. Τωρα αν θα κάνεις δουλειά με led χωρίς να κάνεις πειράματα και δοκιμές δεν το ξέρω. Πιο σίγουρη λύση είναι οι βελτιωμένες πυρακτωσεως
  5. Αρχικά είσαι σίγουρος ότι η μηχανή σου έχει ΜΙΑ λάμπα Η7; Το λέω γιατί απο όσο ξέρω η Η7 είναι μονής σκάλας.
  6. strokt up

    Daytona Dy 125 '17

    HS1 δεν δοκίμασα καν να βάλω. Το μόνο που έκανα είναι πως έκοψα τα αυτιά του αντάπτορα για την λάμπα και τον κολλησα πάνω στο φανάρι του daytona. Ένωσα και τα καλώδια χρησιμοποιωντας το πλεξουδάκι της παλιάς λάμπας για να μπορεί να βγαίνει η μάσκα ανα πάσα στιγμή. Σαν κόστος είχα δώσει γύρω στα 20€ για την λάμπα. Δεν έχω πιάσει στα χέρια μου euro 5 αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος οτι θα έχει το ίδιο ακριβώς σύστημα. Για μένα η λεντ ήταν μονόδρομος. Η πρώτης τοποθέτησης ήταν άθλια απο φωτισμό και στο δίμηνο κάηκε, άλλαξα λάμπα και δεν φώτιζε ΤΙΠΟΤΑ. Αλλάζω λάμπα την ίδια μέρα με μια τύπου ξένον που τα πράγματα ήταν ίδια ή χειρότερα και την ίδια νύχτα παρήγγειλα Η4. Δεν ήξερα αν θα χωρέσει αλλά μπήκε πολύ εύκολα χωρίς κανένα θέμα. Επιτέλους είχα φως να βλέπω και εγώ.
  7. strokt up

    Daytona Dy 125 '17

    Δεν έχει HS1 δυστυχώς έχει S2 λάμπα που είναι ότι χειρότερο το ντουι της και την καίει συχνά πυκνά λόγω του άχρηστου ντουί της. Στο δικό μου προσωπικά το κατάργησα και έβαλα μια λάμπα led h4 με μια μικρή πατέντα και ησύχασα μια για πάντα. Σωστό φως, δεν τύφλωνα κανέναν και δεν ασχολήθηκα ξανά με αυτό το θέμα. Επίσης δεν χρειάστηκε τίποτα με τα ρεύματα μιας και είναι σταθερό το ρεύμα του.
  8. strokt up

    Kawasaki ER-6n

    Έτσι έκανα αυτή την φορά που την καθάρισα. Τρόμπα εννοώ μόνο το μοτεράκι με 20-30-40€ δεν εννοώ ολόκληρη την τρόμπα, αυτή πρέπει να κάνει περισσόοτερο απο το μηχανάκι
  9. strokt up

    Kawasaki ER-6n

    Κατάλαβα. Αν ξεκινήσει τα κόλπα αγοράζω μια τρόμπα καινούργια και μετά κατεβάζω ντεπόζιτο
  10. strokt up

    Kawasaki ER-6n

    Πρόσφατα πηρα ενα er με αρκετά χιλιομετρακια (εις γνώση μου προφανώς) με πλήρες ενημερωμένο βιβλίο σέρβις και σχεδόν ολα τα σέρβις σε γνωστό μου συνεργείο εξουσιοδοτημενο και απο την δεύτερη μέρα παρατήρησα πως οταν σταματούσα απότομα έσβηνε 6-7/10 φορές και ήθελε να κλείσω τον κέντρικο διακόπτη και να τον ανοίξω ξανα για βαλω μπροστά. Πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι ότι κάπου υπάρχει βραχυκύκλωμα στα καλωδια της πλεξούδας. Εριξα μια ματιά δεν βρήκα κάτι. Μετα στο διαδίκτυο βρήκα χρήστες να λενε ότι αντιμετώπισαν πρόβλημα παρόμοιο με το δικό μου και έφταιγε ο αισθητήρας πτώσης που οξειδωνοταν το εσωτερικο του. Βλέπω και τον δικό μου, τίποτα, τον βάζω πάλι πάνω. Φεύγω ταξίδι 300χμ δεν μου το κάνει ούτε μια φορά. Ξεφορτωνω την μηχανή, παω μια γρήγορη βόλτα 50-60χμ κοντά στην τελική ταχύτητα της μηχανής και μόλις βγαίνω απο την εθνική οδό και παταω επαρχιακο αρχίζει να μου κάνει κοψιματα η μηχανή πάνω απο τις 6.000 στροφές. Βγάζω το ντεπόζιτο και αρχίζει να τρέχει απο την τρόμπα ενα πράγμα σαν να καθάρισες με νέφτι το πινέλο που πριν έβαφες μαύρα καγκελα.. Φυσάω με τον αέρα ολη την βρώμα, βάζω λίγο καθαριστικο φρένων καθαριζω το σιτακι της τρόμπας, ξαναφυσαω, ξαναφυσαω...δεν αντιμετώπισα ξανα πρόβλημα ούτε με σβησιματα ούτε κοψιματα (έκανα κανα 1000αρι χμ απο τότε). Τωρα η ερώτηση μου είναι η εξής. Η αντλια βενζίνης έχει και δεύτερο φίλτρο εσωτερικά όπως τα suzuki ή έχει μόνο το σιτακι της τρόμπας για προστασία); Υπόψιν το μηχανάκι έχει 94.000 και ουδέποτε έχει αλλαχθεί αντλία βενζίνης ή οποιασδήποτε εργασία ΜΕΣΑ στο ντεπόζιτο.
  11. strokt up

    Kawasaki ER-6n

    Έχει κανείς ακόμα er6?
  12. Α καλα. Εγώ είχα φάει τον τόπο να βρω ολόκληρο βαρελάκι σαν αυτό της φώτο και δεν έβρισκα πουθενά. Νόμιζα είναι αλλού τύπου περίεργου ιταλικού γιατί η απριλια ζητάει και 40€ για αυτό. Κόλλα κάνει εκεί μέσα εκεί ή θα λιώσει από την βενζίνη;
  13. Παιδια βοήθεια. Ψάχνω θερμιστορ τέτοιου τύπου εν Ελλάδι αλλά δεν βρίσκω τίποτα. Έχει κανείς κάποια ιδέα; Είναι για αισθητήρα ρεζέρβας απο pegaso 650ie
  14. Με ενα σωστό πρόγραμμα δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα ποτέ αν σέβεσαι το τουρμπο αυτοκίνητο σου. Ξέρω αυτοκίνητα με 300-400.000χμ που δεν έχουν ανοίξει ούτε κινητήρα ούτε τουρμπίνες ούτε τίποτα και τα μισά εξ αυτών υγραέριο. Αν βάζεις σωστά λαδια και το σέβεσαι το αυτοκίνητο με την έννοια το αφήνεις να ζεσταθεί πριν το σκισεις, το αφήνεις ενα λεπτό να γυρίσει τα λαδια πριν το σβήσεις, προσέχεις και την στάθμη των λαδιων σου δεν θα έχεις πρόβλημα.
×
×
  • Create New...