Jump to content

strokt up

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.747
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    10

Πόντοι

1.274 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος strokt up

  • Κλάση
    Γρήγορος Αργός
  • Γενέθλια 19/09/1997

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Αττική
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    shogun
  • myBike: Κυβισμός
    110

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nivea Styling Gel

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    Busa gen 3
  • dreamBike: Κυβισμός
    1340

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8.466 προβολές προφίλ
  1. strokt up

    Xt artesia 94 400

    Για το συγκεκριμένο θα σου έλεγα σίγουρα όχι καθώς πέρα του ότι λείπουν πλαστικά θέλει σίγουρα αλυσιδογράναζα, το τιμόνι είναι στραβό, εχει tie wraps παντού και γενικά δεν έχει και την καλύτερη εικόνα. Και απο μεταπώληση το 400 κλαφτα.
  2. Έβγαλα τα γρασσα που είχε μεσα και εβαλα λιγα φρεσκα elf μαζί με καινούργιο φίλτρο λαδιού, αλλαξα το μπουζακι και το φίλτρο βενζίνης, ξεβουλωσα και τα αποστραγγιστικα του ρεζερβουαρ που ηταν βουλωμένα και φύγαμε.
  3. Μπανάκι δικάβαλος εδω με το παπί Δυο-τρεις φορές αμα το κάνω ακόμα θα ψάχνω για παπί σύντομα υποψιάζομαι.
  4. strokt up

    μεταβαση σε μηχανη !

    Μετά απο τόσα χρόνια οδήγησης πάρε ότι μηχανάκι θες απο τα παραπάνω.
  5. strokt up

    μεταβαση σε μηχανη !

    E πιστεύω είναι πιο αξιόλογα απο όλα τα υπόλοιπα που κοιτάς και πέραν τούτου το kawasaki έχει και αυτή την αστοχία με τις βαλβίδες που αν σου τύχει, τον ήπιες.
  6. strokt up

    μεταβαση σε μηχανη !

    Οδηγησε τα όλα και αγόρασε ένα aprillia
  7. strokt up

    daytona velos 125

    3.900€ ε;; Δεν παίζει να μου έφτασε τόσο το bandit αγορά μαζί με τις βενζίνες που έκαψα 30.000χμ μαζί του και είχε πολλαπλάσια άλογα στον τροχό.
  8. strokt up

    daytona velos 125

    Επειδή έχει περάσει απο τα χέρια μου ένα φεγγάρι ενα dy euro 4 (το ίδιο μηχανάκι με αλλα πλαστικά) η δική μου πρόταση για βελτίωση είναι: -Προγραμμάτισε στην επόμενη αλλαγή λαδιών να αλλάξεις και δίσκους συμπλέκτη και ελατήρια με ένα σετ επώνυμα (newfreen, ebc ή κάτι παρεμφερές) κόστος 50-60€ -Εξάτμιση vpr με σιγαστήρα γύρω στα 120€ -Λάστιχα me 22 ή city pro στις εργοστασιακές διαστάσεις 55-60€ -Αν δεν έχουν αλλαχθεί τα λάδια στις μπροστά αναρτήσεις αλλαξέ τα και ρύθμισε την προφορτιση πίσω στην 3η-4η σκάλα. Το γρανάζωμα που έχει απο το εργοστάσιο είναι καλό δεν χρειάζεται να επέμβεις, η εξάτμιση παραδόξως έδινε πολύ διαφορά στο dy πιθανότατα πιστεύω λόγω καταλύτη και τα δισκάκια θα εξαλλείψουν το περριτό πατινάρισμα που διακατέχει το παπί αυτό. Ε και τα λάστιχα με τις αναρτήσεις θα βοηθήσουν να έχεις την σωστή επαφή με την άσφαλτο. Οτιδήποτε παραπάνω απο αυτό δεν θα σου προσφέρει τίποτα απολύτως πέρα απο το να πλουτίσεις τον μάστορα της γειτονιάς. Κατα την γνώμη μου δηλαδή και για εξάτμιση δες για μεταχειρισμένη ανοξείδωτη να γλιτώσεις τίποτα και απο εκεί.
  9. Στα μισά χρήματα δεν θα ήταν κακό.
  10. Καλησπέρα. Υπάρχει περίπτωση να βρούμε τίποτα για cb500 του 1997;;
  11. Αν το μηχανάκι σου είναι το aprillia με το minarelli μοτέρ που φοράνε και τα xtx το μόνο γνωστό θέμα είναι με το tps. Ίσως εκεί είναι το προβλημά σου.
  12. Λοιπόν. Στο bandit έχει αισθητήρα στον συμπλέκτη και πρέπει να πατάς με συμπλέκτη και με ταχύτητα ΚΑΙ με νεκρά! Εσύ λογικά επειδή δεν δουλεύει ο αισθητήρας της νεκράς πρέπει απλά να σηκώσεις το σταντ και με πατημένο συμπλέκτη θα μιζαρει.
  13. Της μείωσα την τιμή στην αγγελία ?
  14. strokt up

    Kawasaki KLR650 (2022)

    Βλέπω abs και injection οπότε έχω μια κρυφή ελπίδα να πάρει euro 6 και να πατήσει ευρώπη.
×
×
  • Create New...