Jump to content

strokt up

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1673
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    9

strokt up last won the day on Απρίλιος 16

strokt up had the most liked content!

Πόντοι

1227 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος strokt up

  • Κλάση
    Γρήγορος για αργός.
  • Γενέθλια 09/19/1997

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αττική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSF650S + XF650
  • myBike: Κυβισμός
    1300

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nivea Styling Gel

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    BANDIT
  • dreamBike: Κυβισμός
    1250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6283 προβολές προφίλ
  1. Μετά τα πρώτα ανοίγματα σφίγγεις λίγο με κλειδάκι με το χέρι και δεν χάνει ούτε εκεί
  2. Σε fail της φλάντζας του ψευτοκαπακου απλά δακρύζει λάδι. Δεν έχει κάποια επίπτωση στην λειτουργία του κινητήρα, μόνο οπτικό είναι το θέμα. Ούτε θερμοκρασιες ούτε τίποτα.
  3. Για να ρυθμίσεις βαλβίδες δεν βγάζεις την κεφαλή αλλά μόνο το ψευτοκαπακο. Αν κάψει φλάντζα εννοείται ότι πας ρεκτιφιέ. Αν κάψει φλάντζα επίσης ανακατευει τα λάδια με τα νερά συνήθως οπότε πάλι τα αλλάζεις αυτά. Η φτήνια τρώει τον παρα. Αλλιώς πετάμε μια φωκια μέσα με 10€ και ότι γίνει
  4. Ωραία. Πες ότι ολες οι φλαντζες έχουν ενα 50αρι γιατί ότι λύνεις βάζεις καινούργια μετά. Την κεφαλή δεν θα την πας σε ρεκτιφιέ να την πλανισεις και να την βάλεις σε πίεση να δεις αν έχει ριγματα; Λάδια και φίλτρο λαδιου δεν θα αλλάξεις; θα αφήσεις την μουργα μέσα; Παραφλου δεν θα αλλάξεις θα αφησεις την μουργα μέσα;; δεν θα καθαρίσεις και το κύκλωμα; Για να λύσεις να τα φτάσεις ολα αυτά δεν πρέπει να λύσεις όλο το κουστουμι;; το ψυγείο είναι μπροστά και ο κινητήρας πίσω. Δεν θα βγάλεις και την εξάτμιση; Λογική τιμή είναι τα 180€ για όλα αυτά. Μην λεμε ότι θέλουμε.
  5. Ασφάλτινος ή χωμάτινος;
  6. Εκ παραδρομής. Νερού ήθελα να γράψω
  7. Μέχρι πόσο ανοίγει; νομίζω τα 51-52 είναι όριο χωρίς να βάλεις χέρι.
  8. Κοίτα αυτά μετράνε απο τον μπροστά τροχό, λίγο το κινέζικο κοντέρ, λίγο τα χαμηλοπρόφιλα λάστιχα, σαν μπούσουλας λογικά χρησιμοποιείται μεταξύ αυτών. Θυμάμαι τότε είχαν ένα δυνατό daytona maniac club στο facebook που φτιάχναν όλοι κυρίως τα 50άρια.
  9. Το πρόβλημα με την αντλία λαδιού υπάρχει μέχρι το 18 σίγουρα. Για πιο μετά δεν ξέρω.
  10. Δεν είναι δικό μου το βίντεο Τάσο, ούτε το μηχανάκι. Είναι και κατηφόρα το βίντεο λέει το παλικάρι. Εντάξει μην περιμένεις ακρίβεια. Όπως επίσης μην περιμένεις να σκάβει και την άσφαλτο. Θα παίρνει πολύ τα πόδια του σε σχέση με το 50άρι χωρίς να ξεφύγει απο κόστος.
  11. Εγώ προσωπικά γνωρίζοντας τα προβλήματα με την τρόμπα νερού θα πήγαινα στον μάστορα που είπε για τρόμπα. Αυτό θα το έκανα εγώ όμως.
  12. Η αντιπροσωπεία ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πάντα ότι έχει πιο πολύ εξειδείκευση. Ρώτα και έναν τρίτο μάστορα.
  13. 51mm με αστρα κεφαλη. Καλύτερα να το φτιάξει μάστορας όμως.
  14. Έχουν αδυναμία τα μηχανάκια αυτά απο το εργοστάσιο, δεν είναι μόνο το δικό σου. Συνήθως όμως σε αυτά τα μηχανάκια το πρόβλημα που βγαίνει πρώτο είναι αυτός της αντλίας όπου η κακού σχεδιασμού η αντλία failάρει και περνάει τα νερά μέσα στα λάδια και το μηχανάκι συμπεριφέρεται σαν να έχει κάψει φλάτζα ενώ στην πραγματικότητα η φλάντζα είναι τέλεια. Θα σου πρότεινα να πας σε κάποιον μάστορα που δουλεύει πολύ το συγκεκριμένο μοντέλο.
×
×
  • Create New...