Jump to content

costikos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.734
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    37

Πόντοι

1.334 Excellent

Σχετικά με το μέλος costikos

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Dominator
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei Raid 2-Momo Fighter

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8.828 προβολές προφίλ
  1. Οχι, λόγω πολλώνε ίππωνε.
  2. Μα δεν το λέω για τα νερά. Το λέω επειδή το ρουλεμάν λαιμού είναι το ΕΝΑ σημείο που ενώνει τα δυο μέρη της μηχανής δηλαδή το πιρούνι με τον σκελετό+κινητήρα+ένα/δυο σακιά 80 κιλά και τραβάει όλο το ζόρι σε κάθε ανωμαλία του δρόμου. Έχουμε ένα όχημα πόλης. Το βάζουμε συχνά σε δρόμο με πέτρες και νεροφαγώματα κλπ. Πόσο να ζήσει το έρμο πιά; Τα ίδια ισχύουν κι αν γουστάρεις ν ανεβοκατεβαίνεις πεζοδρόμια βέβαια.
  3. @ShapeshifterGR98πες αλεύρι. Το ρουλεμάν του λαιμού σε γυρεύει. Δε πειράζει, φτηνά είναι.
  4. costikos

    Vf185

    Κάθε Δευτέρα Θόρυβος, Κάθε Τρίτη Μάστορας.
  5. costikos

    Honda CB500X

    Η πλαστική ποδιά πάει στη μείωση βάρους. Οπως και το ψαλίδι αλουμινίου, που μόνο σε ακριβές μηχανές το βλέπουμε πιά.
  6. costikos

    Honda CB500X

    Φίλε Χ νομίζω πως παρεξήγησες. Ότι είπα για αυτή την κατηγορία είναι από την πλευρά των κατασκευαστών, κι όχι από την πλευρά της Ελληνικής αγοράς με τα γνωστά της θέματα. Δηλαδή είπα πως το βλέπει ο κάθε κατασκευαστής ως μάρκετινγκ, σε μια Ευρωπαϊκή προοπτική (στον υπόλοιπο κόσμο δεν έχει Α2 διπλώματα). Εδώ λόγω της γνωστής μας κατάστασης ισχύουν άλλα μέτρα και σταθμά και πορευόμαστε με αυτά. Μαζί σου σε όλα που είπες εκτός από αυτό Εδώ θα διαφωνήσω κάθετα. Την εποχή που βγήκε το ΑΧ με τα αδεφάκια του (XL Degree, Dominator 250) (1991 νομίζω?) ήταν η αιχμή της τεχνολογίας, μέχρι και πειραματικό θα το έλεγα, γιατί είχε λύσεις που δεν είδαμε ούτε πριν ούτε σε επόμενα μοντέλα. Εκτός από 2ΕΕΚ και υδρόψυξη σε 250ρι μη αγωνιστικό, είχα διάφορα άλλα Συνδυασμένη εισαγωγή καρμπυλατέρ με εισαγωγή νερού Η εξάτμιση - μαλτέζος μέρος του υποπλαίσιου Ποδια κινητηρα από συνθετικό υλικο Και μερικά ακόμα που μου ξεφεύγουν. Το 1991 όλα αυτά. Και παρ όλα αυτά, τα βλέπεις να κυκλοφορούν ακόμα και σήμερα γύρω. Makes sense....
  7. Το Παιδί και το Κοτρώνι
  8. Το Παιδί και το Κοτρώνι
  9. costikos

    Honda CB500X

    Τα 500ρια για δίπλωμα Α2 στην εποχή μας είναι μια μεταβατική κατηγορία για αρχαριους. Το παίρνεις και το αλλάζεις σε 2 χρόνια, όταν βγάλεις το Α. Γι αυτό είναι φτηνές κατασκευές απο χάλυβα. Παρ όλα αυτά υπάρχει το Voge 500DS που είναι 188 κιλά. Δηλαδή αντιγραψαν το CB και το έκαναν ελαφρύτερο; Γουάο.
  10. costikos

    Νεος στο χωρο

    Καλά, αυτό το φαινόμενο, νέα παιδιά να προτείνουν μηχανάκια 20+ ετών με ξεπερνάει. Να τα γουστάρω εγώ που τα θυμάμαι καινούργια, οκ είναι αρχαιολαγνεία (και πάλι λάθος να προτείνουμε κάτι που κανείς δε ξέρει πόσοι μάστορες το χουν περάσει, σε κάποιο νέο). Αλλα ρε φίλε @ShapeshifterGR98 , πόσων ετών ήσουν όταν το ΧR 125L ήταν καινούργιο;
  11. Εγώ θα πρότεινα να ξεκινήσεις με μια μηχανή της τρέχουσας χιλιετίας.
  12. Αχα. Αρα θελεις να μοιάζει σπορ, αλλά να μήν είναι. Υπάρχουν αρκετά τέτοια, κανένα πρόβλημα.
  13. Ξεκίνα να σκέφτεσαι πόσα θέλεις να δώσεις. 5000? 10000? 2000? Αλλιώς δεν μπορούμε να σου προτείνουμε τίποτα. Απο αυτα που βλέπεις στο δρόμο, ποιά σου τραβανε την προσοχη; Ασχετα αν σου φαίνονται μεγάλα ή δύσκολα.
  14. Είσαι στο μέσο ύψος, οι περισσότερες είναι στα μέτρα σου. Διάλεξε οτι θες.
×
×
  • Create New...