Jump to content

costikos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.630
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    30

costikos last won the day on Σεπτέμβριος 9

costikos had the most liked content!

Πόντοι

1.290 Excellent

Σχετικά με το μέλος costikos

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Dominator
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei Raid 2-Momo Fighter

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8.380 προβολές προφίλ
  1. ΝΑΙ, έχουν συμπλέκτη μετά το CVT. Αλλά είναι αυτόματος και δεν τον χειρίζεσαι με το χερι. Και αναμμένο.
  2. Πρέπει να πατήσεις φρένο, να πέσει στα 20-30 χιλιόμετρα, και μετά να δώσεις γκάζι.
  3. Συγχαρητήρια, ανακάλυψες πως δουλεύει ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης στα σκούτερ εν κινήσει. Με το μαλακό, γιατί κομπλάρει και ξεκομπλάρει λίγο απότομα.
  4. costikos

    Enduro Ξεκινημα

    Νομίζω οτι σκέφτεσαι τα ευρώ που κάνει ένα γρανάζι enduro, επειδή δεν περιλαμβάνεται στο πακέτο. Επίσης: Γιατί κάποιος που έχει ένα ψιλοσπάνιο, και ας το πω περιζήτητο CCM να θέλει να το ξεφορτωθεί και να δίνει και ακριβά δωράκια μαζί, για να πάρει κάτι σχετικά παρόμοιο, με λιγότερη χρηστικότητα; Χμμ και ξανά χμμμμμμμ.
  5. costikos

    Enduro Ξεκινημα

    H φράση δεν ταιριάζει με τη φράση δε βγαίνει το sudoku σύντροχε.... Η αλλιώς 1 Ccm 404 + 2 λάστιχα + 2 έξτρα ρόδες κομπλέ > 1 ΚΤΜ 640
  6. Σου μιλάω μιλάω εκ πείρας, με μηχανή Α2 στην Αθήνα πας όπου θες, ανετα και γρήγορα και βγάζεις και γούστα. (Και επίσης πέφτεις μια χαρά,σπας κόκαλα, πληρώνεις χιλιάρικα επισκευές κλπ κλπ). Γι αυτό, δες στο λινκ που σου βάζω, που έχει όλες τις Α2 και διάλεξε, και άσε τις μ@@ες, μη βρεθείς και τσαλακωμένις και στο εδώλιο. Μόνο την κατηγορία A2 legal bikes that do not require a restrictor κοιτάς, στην ελλάδα δε θα βρείς μηχανή με περιορισμένους ιππους. Εχεις σκεφτεί πόσο κανει ένα ζεύγος λάστιχα γι αυτά; 2 καλά μπουφάν (χειμώνα/καλοκαίρι); μποτάκια; Για κάνε καμια βόλτ στο car....
  7. Ακριβώς γι αυτό το πρότεινα. Παλιοτερη τεχνολογία, αλλά τουλάχιστο να το πάρει (σχετικά) καινούργιο, και Japan.
  8. Το D200se και το XR400 ήταν μια φορά κι ένα καιρό, στα βάθη των 90s. Σήμερα τα enduro και τα on-iff βρίσκονται αλλού, πολύ αλλού και δε θα συνιστούσα σε κανένα νέο άνθρωπο τέτοιους ματρακάδες. Το ανάφερα μόνο για τη χρεπολαγνεία του φίλου Τάκη.
  9. costikos

    Voge 300 ACX

    Πού να ξέρουμε, πέρισυ ήρθαν ουσιαστικά , από τα βάθη της Κίνας, δεν έχει πάρει και κανείς από δω μέσα. Πάρε το και πες μας κι εμάς. Ισως βρεις καμιά αναφορά άλλου ιδιοκτήτη από άλλη χώρα, αλλά δεν ξέρω σε ποιά ευρωπαική χώρα έχουν εισαχθεί. Οτι ξέρουμε είναι από τα σάιτ που διαβάζεις κι εσύ.
  10. Μια ερώτηση έκανε η κοπελιά και της το κάνατε το θέμα Βόλο με Κ.
  11. Klx 230 για σένα λοιπόν. Νομίζω έβγαινε μέχρι πρόπερσυ, θα βρεις κανένα σε στοκ.
  12. Το βάρος στο χώμα είναι πολύυυυυυ χειρότερο από το βάρος στην πόλη. Ειδικά για τα μονοπάτια. Εγώ προτείνω CRF 250/300 Rallye. Φτάνεις στο χωριό (κατά προτίμηση από τον επαρχιακό), αφήνεις το τριβάλιτσο στην πανσιόν και αρχίζει το παιχνίδι... Πάρε ένα DR200 που έχει κι εδώ πάμφτηνα. Κάτι ξέρω .
  13. "Πολιτικό" enduro είναι τέλειο για όλα αυτά. Μόνο θέμα είναι οτι σου πετάει νερά ως τα γόνατα αν έχει νερά ο δρόμος (λόγω ψηλού φτερού). Κατά τ άλλα, για σφήνες και για βόλτες κοντινές είναι μανούλα. Χρόνια είχα τέτοιο στην Αθήνα.
  14. Αφού έχεις μηχανές για δρόμο, πάρε κάτι που να είναι καλό στο χώμα. Ολα τα scrambler/custom κλπ είναι πιο πολύ για άσφαλτο. Εχεις δει το CRF Rally πχ λέω τώρα εγώ.
  15. Αν σκουριάσει είναι για πέταμα. Αν είναι ασημί είναι οκ
×
×
  • Create New...