Jump to content

costikos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.045
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    63

costikos last won the day on Ιούλιος 24

costikos had the most liked content!

Πόντοι

1.488 Excellent

Σχετικά με το μέλος costikos

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Dominator
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei Raid 2-Momo Fighter

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

12.377 προβολές προφίλ
  1. Ε μα πες τα, λες και κατέβηκαν από τον Αρη ξερογω αυτοί που μας κυβερνάνε. Εμείς οι ίδιοι είμαστε. Εσύ προσωπικά, αν απελπίστηκες και τα παράτησες τα κοινά, μη στενοχωριέσαι, ο συμμαθητής σου ο υπερφιλόδοξος θα δει τα ψηφαλάκια και τα λεφτά και θα ασχοληθεί και επίμονα μάλιστα, με πιάνεις φαντάζομαι. Ο μηδενισμός είναι αδιέξοδο.
  2. αυτό μάλλον το λένε αυτοί που τα πουλάνε Και γιατί δεν τους ρωτάς αυτούς, που το έχουν και το έχουν κάνει ήδη; Αντε να μυρίσω τα νύχια μου και να σου πω τη γνώμη μου. 40ρι καρμπυλατέρ είναι πολύ μεγάλο για ένα κύλινδρο 350 κυβικά με 30 άλογα (ΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΟΥΛΕΎΕΙ). Κάτι σε 32-34 θα ταιριάξει πολύ καλύτερα. Πόσο % σίγουρος είσαι οτι θέλεις να τρέχεις με ένα αρχαίο Virago πάνω από τόσα;
  3. costikos

    c50 vpr high up μασπιεδες

    Δεν εικονίζεται τπτ....
  4. Σοβαρέψου και πεταξε την πριν γινει το καρμπυλατέρ σύσκατο 1500 συν πλήν 100 με ζεσταμένο μοτέρ Πρέπει να έχει λίγο τζόγο όταν τον αφήνεις τελείως, σε όλες τις θέσεις του τιμονιού Με πολύμετρο στην μπαταρία. Πρέπει να βλέπεις 13,5 -14,2 στις 4000 στροφές περίπου
  5. costikos

    on/off Μηχανακι για Α2

    Είναι τι εννοεί ο καθένας "παιχνιδιάρικο". Αν εννοείς σούζες και μπαντιλίκια στην άσφαλτο, ναι κάνουν τα μεγάλα. Αν εννοείς και χώμα, αν δεν έχεις χέρια να το κουμαντάρεις θα πέσεις και θα σε πλακώσει κιόλας. Αν μπορείς να διαθέσεις ένα καλό ποσό μετά την αγορά για να επαναφέρεις όοοοολα αυτά που έκαναν οι ελληνάρες μάστορες και 30 χρόνια φυσικής φθοράς, επίσης προχώρα.
  6. costikos

    on/off Μηχανακι για Α2

    Με 2200 στη σημερινή αγορά, μηχανάκι μόνο κανένα συνομήλικό σου θα βρεις δυστυχώς. Κάνε μια υπομονή και μάζεψε άλλα τόσα και θα δεις οτι οι επιλογές πολλαπλασιάζονται. Και αν θες "παιχνιδιάρικο" σε καμία περίπτωση δεν πας σε 600 κυβικά, είναι βαριά και θα σε δυσκολέψουν χωρίς λόγο.
  7. Το ATF το δίναν παλιά γιατί ήταν εύκολο και φτηνό. Καλύτερα πάρε ειδικό λάδι για πιρούνι (fork oil) 10ρι
  8. costikos

    ρευμα στο χτ600

    Διακόπτης στέκας https://www.car.gr/
  9. Τα ανοίγεις ενα-ενα (αλλιώς θα κάτσει το μηχανάκι) και αλλάζεις τα λάδια όπως βλέπεις στο γιουτουμπ. Τα βγάζεις τα ελατήρια και τα πλένεις με βενζίνη. Αμα είσαι μάγκας μετράς τα ελατήρια αν εχουν ακόμα το σωστό μήκος και αν δεν, βάζεις αποστάτες (σωλήνα PVC). Αμα είσαι ακόμα πιο μάγκας, βαζεις καινουργια ελατήρια. Ολα αυτα προυποθέτουν οτι δεν χάνουν τα λάδια τους (αν δεν βλεπεις να λαδώνουν τα καλάμια μπορεί και να μην έχει μείνει σταγόνα λάδι μέσα). Χαρά μας να μην πηγαίνουν παλιά μηχανάκια στα παλιοσίδερα.
  10. Τι να σωζεται ρε φίλε, τι εστειλες τωρα;;;;
  11. Υπάρχουν κάποιοα Beta με 1000 χιλιόμετρα λάδια (4χρονα), αν πηγαίνει το μπάτζετ μέχρι εκεί θα είσαι πάρα πολύ καλά.
  12. Καρμπιρατέρ που τρέχει. Προμηθεύσου ένα σετ επισκευής καρμπιρατέρ και άλλαξέ τα όλα μέσα. Πολύ κλασικό σε περιπτώσεις εγκατάλειψης.
  13. Φίλε τις ασφάλειες τις αλλάζουμε οταν ΔΕΝ ανάβουν διάφορα. ...το καλώδιο προφανώς Αν δεν το έχεις με τα ηλεκτρολογικά και ουτε εμπιστεύεσαι τους ηλεκτρολόγους, δε σε βλέπω να ξεμπερδεύεις εύκολα.
  14. costikos

    ΠΡΩΤΗ ΜΗΧΑΝΗ

    Καλό είναι να γνωρίζουμε τι σθμβαίνει με διπλώματα, άδειες κλπ. Στο πρώτο ποστ σου λες "Εχω δίπλωμα για 400 κυβικά (άσχετα αν ισχύει ή όχι, εσύ 400 ξέρεις)), να πάρω μια μηχανή με 500 κυβικά;" Ε, αυτό πως το βλέπεις δηλαδή; Στο θέμα μας τώρα. Τα Honda 500 κυβικά με αυτόν τον κινητήρα (CBR, CBF, Rebel, CBX, Scrambler) είναι ελαφρά (για τα κυβικά τους), υποτονικά έως βαρετά και δε θα τρομάζαν ούτε τη γιαγιά μου θιοςσχωρέστη, Ειναι φτιαγμένα για αρχαρίους δηλαδή και είναι πολύ καλή επιλογή για σένα. Αν δε φτάνεις να πατάς κάτω στο CB, πάρε το Rebel. Πέρνα μια βόλτα στην αντιπροσωπεία της γειτονιάς σου και δοκίμασε να τα καβαλήσεις. Αν σου γυαλίσει κάτι άλλο στην πορεία, ρώτα εδώ.
  15. costikos

    Διάφορα για klx250 & D-tracker 250

    Θα σ απαντήσω γιατί μ αρέσει το avatar. Δοκίμασε αυτά τα καλτσάκια που έχουν συμβατότητα με όλα, και ειναι και Acerbis
×
×
  • Create New...