Jump to content

costikos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.024
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    61

costikos last won the day on Μάρτιος 1

costikos had the most liked content!

Πόντοι

1.482 Excellent

Σχετικά με το μέλος costikos

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Dominator
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei Raid 2-Momo Fighter

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

11.936 προβολές προφίλ
  1. Σε περιπτωση που δεν το έγραψα πολύ κατανοητά, εννοώ οτι αν έχει πολύ λάδι (σε ποσοστο), μπουκώνει το μπουζί σε σημείο που σε κάποια χιλιόμετρα καταστρέφεται και όσο και να το καθαρίσεις δεν δινει σωστό σπινθηρα.
  2. Τα δίχρονα δουλεύουν πλούσια του κερατά, για τους λόγους που είπες. Αν δεις ένα μπουζί θα το καταλάβεις.Και πάλι είναι πάντα στο όριο μεταξύ να κολλήσουν λόγω έλλειψης λαδιού ή να μπουκώσει το μπουζί λόγω πλούσιου μείγματος ή οτι υπάρχει λίγο πιό πολύ λάδι απο αυτό που μπορεί να κάψει. Σε κάλυψα;
  3. Αν το βάλεις και ακούσεις μαι ψιλή-ψιλή φωνούλα "Που με βάζεις ρε στον κινεζο" βγάλε το αμέσως
  4. Ρύθμιση βαλβίδες δεν;
  5. Εβγαλες δύο τάπες για να φύγουν τα λάδια, σωστά; Αν έχουν προλάβει να γίνουν μαύρα, μαύρο θα είναι και το μέλλον του, κάθε 3.000 χιλιόμετρα θέλει...
  6. H αλυσίδα είναι εύκολο, στα λάδια θα δεις τα σκούρα (και θα κάνεις και λαδομπανιο)
  7. Προσωπικά δεν ξέρω, αλλά ρώτα στο λινκ εδώ θα σε βοηθήσουν
  8. costikos

    Μετά το Africa τι;

    Εγω λέω να επικεντρωθείς σε μηχανές που έχουν τεχνολογία του τρέχοντος αιώνα. Για την κατανάλωση, έχε υπόψη σου οτι 4 κύλινδροι και οικονομία γενικά δεν πάνε μαζί. Βλέπω δύο περιπτώσεις για σένα που θα σε καλύψουν σε όλα που ζητάς και για το μπόι σου: -Αν είσαι 50+ κοίταξε για Moto Guzzi -Αν είσαι νέος μοΔέρνος, να κοιτάξεις το Honda X-Adv
  9. ναι αλλά ξεχνάς το βασικό: αρχαία τεχνολογία του 80 -> μεγάλη κατανάλωση (εκτός αν το έχουν τεεεερμα φιμωμένο, που δε θα πηγαίνει) μέχρι ν αρχίσεις να μπαίνεις σε θέματα τεντωτήρα καδένας (συνηθισμένο σε αυτά), φλάντζα κεφαλής (επισης) Κατα τ άλλα δε νομίζω να παράγονται ακόμα αυτά, γιατί με τέτοια τεχνολογία, από χλωμό έως μοχλό να περάσει Euro 5.
  10. Γιατί δεν κάνεις μια καλή σαπουνάδα με Fairy να το κάνεις τέλειο; Μην ξεχνάς οτι είναι φτιαγμένο για να αντέχει βενζίνες και λάδια. Ανοιξε και το σωλήνα της αποχετευσης (έχει τάπα κάτω) να φύγουν τυχόν λάδια και νερά που έχει μαζέψει μέσα. Για να το ρυθμίσεις για το DNA θα χρειαστείς ζιγκλέρωμα, γιατί είναι πολύ φιμωμένο με το μαμά στήσιμο φίλτρου.
  11. Εγω απορω που δεν έχουν ξεφυτρώσει πεντέξι να σου πουν τα γνωστά "τι το θες τον τάφο" , "ψοφο-Honda" και όλα τα σχετικά κλισέ. Πολύ επικύνδυνο να σου έρθει το FMX στο κεφάλι. Με δυο φτηνα "καμηλάκια" είσαι πιο ασφαλής (όπως φωτό). Για τένωμα αλυσίδας ή για ν αλλάξεις το μπροστά γρανάζι δε θες τίποτα, πας με το πλαϊνό στάντ.
  12. costikos

    Αγορα Σκουτερ

    Δεν ισχύει, είναι κανονικότατα στις τιμές. Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι η Piaggio δεν είναι τεράστια εταιρία;
  13. costikos

    Αγορα Σκουτερ

    Οι Αρχαίοι Ημων Πρόγονοι που τα λένε αυτά, πήγαιναν ταξίδι με άλλους δρόμους που είχαν άλλες ταχύτητες. Πήγαινε με το παπί με 80 στη σημερινή εθνική και δεν θα περάσεις ωραία. Από πείρα σου λέω Αθήνα-Λαμία με Beverly 250 ημον οριακά, αν δεν ήθελα να το σκοτώσω. Αλλά θα χρειαστείς κι ένα δίπλωμα Α για να προχωρήσεις
×
×
  • Create New...