Jump to content

FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5856
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    92

FlyingInADream last won the day on Ιούλιος 3

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

9326 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

13851 προβολές προφίλ
  1. FlyingInADream

    Triumph Speed Triple 1160 2020

    Ε κάτι ανοικονόμητα GPz900, FZR1000, VF1000F και Katana , με κάτι ουρές 1 μέτρο πίσω από την πίσω ρόδα, και κάτι πλαστικά λες και ήταν προστασία ΡΒΧ πολέμου, μην περιμένεις να δεις πάλι. Δόξα τους σχεδιαστές να λέμε, που σωθήκαμε από εκείνα τα χάλια.
  2. Ζήτα ΓΡΑΠΤΗ δεσμευτική προσφορά ''με το δίπλωμα στο χέρι''.
  3. FlyingInADream

    Ducati Multistrada V4 2020

    To ψαλίδι από τι είναι; XT550; Φαντάζομαι για τρολιά στους παραράτσι είναι έτσι, δεν θα δούμε αυτό το πράγμα στην παραγωγή.
  4. Έχεις δει δουλειές του Σπύρου Λίτσα από τον Ωρωπό; Έχει φτιάξει απίστευτα πράγματα και σε ομορφιά και σε ποιότητα δουλειάς. Μια εικόνα μόνο για teaser, για υπόλοιπα, καλό ξενύχτι.
  5. Κρατάω μια πισινή, μήπως η ηλεκτρονική στο ψεκαστό που έχεις εσύ, έχει κάποιο αλγόριθμο τύπου ''αν θερμοκρασία νερού κάτω από τόσο, τότε μείωσε ανάφλεξη-μίγμα-αβάνς'' και για αυτό δεν πάει με το βεντιλατέρ μόνιμα αναμένο. ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ. Γενικά πάντως, όταν αρχίζουν τα ''με φωτα αναμμένα ή βεντιλατέρ ή κόρνα πέφτει η απόδοση του μοτέρ'', αυτό μαρτυράει οριακή παραγωγή ρεύματος από το σύστημα γεννήτριας-ανόρθωσης. Ε η οριακή παραγωγή κάποια στιγμή εξελίσεται σε υπό την οριακή οπότε και μένεις. Έχεις μετρήσει τελευταία το σύστημα;
  6. Να ετοιμάζεσαι για ανορθωτή σιγά σιγά. Για τον ανεμιστήρα του ψυγείου θυμίζω μπορείς να βάλεις παράλληλα κι ένα on-off διακόπτη και να το ανάβεις χειροκίνητα στην κίνηση όταν το νοιώθεις να ζεσταίνεται. Σε συνδυασμό με βγάλσιμο ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΟΝΟ τον θερμοστάτη ροής, και ίσως τα κάτω-πλαινά πλαστικά, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο αδιανότητα δροσερό μπορείς να δουλεύεις το μοτέρ σου. Το έκανα στις καλοκαιρινές διακοπές στα δικά μου, και σε νησιά με χωματόδρομους και δεύτερο άτομο, δεν έβλεπα πάνω από 70 βαθμούς Κελσίου ποτέ.
  7. Μια και τους έσβησε το FB το βιντεοκλίπ, το ποστάρω απευθείας από το netwix. Big Nisfa & LiL Traptis στο ''ΣΚΟΥ'' http://www.netwix.gr/watch/1386871/big-nisfa-x-lil-traptis-skoy-5bofficial-music-3f-video5d Και μέρος 2 του Λουτρού Αλήθειας στην ΤΡΑΠ http://www.netwix.gr/watch/1385186/loytro-alitheias-stin-trap-part-2- ''εχει αυτός ο αρονόφκσι καλύτερο φλόου από εμένα;''
  8. Δεν ήταν και το καλύτερο το χθεσινό, γιατί ασχολήθηκαν με τον καλεσμένο σχεδόν σε όλη την εκπομπή.
  9. Το κυριότερο είναι ο συμπλέκτης που τρώει μια ανάποδη τριβή από αυτήν για την οποία έχει σχεδιαστεί να δουλεύει. Ο συμπλέκτης είναι φτιαγμένος να συμπλεκτάρει τον κινητήρα που γυρνάει και πάει να δώσει κίνηση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στο σπρωχτό, πάει το κιβώτιο ταχυτήτων που γυρνάει να δώσει κίνηση στο μοτέρ που δεν γυρνάει, δλδ ανάποδα από το κανονικό. Δεν σημαίνει ότι θα πάθει κάτι γρήγορα, αλλά αν αυτό το κάνουμε κάθε μέρα, ε στο πέρασμα του χρόνου κάτι θα πάθει. Επίσης δεν είναι καλό και σε μια άλλη περίπτωση, στα ψεκαστά οχήματα που έχουν μείνει από μπαταρία. Όταν ένα ψεκαστό μείνει από μπαταρία, δεν υπάρχει αρκετό ηλεκτρικό ρεύμα, για να δουλέψει ο ψεκασμός, δλδ τα ηλεκτρονικά του ψεκασμού και η αντλία βενζίνης. Όταν λοιπόν το βάζουμε μπροστά σπρωχτό, πρέπει να προλάβει να κάνει κάποιες περιστροφές το μοτέρ, να παράγει ρεύμα το σύστημα πηνία-ανόρθωση, να πάρει μπρος η αντλία του ψεκασμού και τα ηλεκτρονικά του, και ΤΟΤΕ να δώσουν μίγμα στους κυλίνδρους. ΟΛΟ αυτό, για καλό δεν είναι. Τέλος σε παλιότερες καρμπ μοτοσυκλέτες, μπορούμε να πάθουμε το άλλο. Να έχει πάθει μια φορά τα 5 χρόνια μια εμπλοκή το φλοτέρ σε κάποιο καρμπ, να έχει γεμίσει όλο το βράδυ τον κύλινδρο με βενζίνη που ως υγρό είναι ασυμπίεστο, να πάμε εμείς να βάλουμε σπρωχτό και... μεγειά το μοτέρ.
  10. Δεν γνωρίζω τι μίζα φοράει το XR125, είναι πολύ πιθανό όμως να φοράει κάποια που φοράνε και τα παπιά. Στην περίπτωση αυτή, βρίσκεις aftermarket μίζες π.χ. αυτήν , με μικροποσά τύπου 25-45 ευρώ, οι οποίες είναι καλές, δεν υστερούν σε κάτι. Ψάξτο. Το πιο πιθανό όμως είναι να μην χρειαστείς ποτέ αλλαγή μίζας, καρβουνάκια αλλάζουμε στις μίζες και γίνονται καινούριες. Σπάνιο να καεί το πηνίο της μίζας. Δεν είναι καλό να βάζεις μπροστά σπρωχτό φθείρεις διάφορα συστήματα. Για μια στο τόσο δεν πειράζει, αλλά όχι να το κάνεις καθημερινή πρακτική.
  11. Υπόψιν, κάθε Πέμπτη στις 9 το βράδυ, ΑχΕναΧόντας και Πίσσαρης έχουν live Q&A. To βλέπει κανείς μέσω των FB τους. Ρωτάς, απαντάνε. Το αν έχει σχέση η απάντηση, δεν είναι πάντα σαφές. Δικτυωθείτε.
  12. Νέα ιντερνετική εκπομπή μοτοσυκλέτας έκανε πρεμιέρα με τίτλο Once Upon a Ride. Το πρώτο επεισόδιο εδώ https://dottv.gr/once-upon-a-ride-ep1/ Οι δημιουργοί υπόσχονται ότι σταδιακά θα δούμε πολύ διαφορετικά πράγματα από ότι έχουμε συνηθίσει στις εκπομπές μοτό. Στο πρώτο επεισόδιο δεν εμφανίζεται (όπως όλες οι μεγάλες ντίβες άλλωστε) , αλλά θα τον απολαύσουμε σε επόμενα, γνωστό παλιό μέλος εδώ.
  13. Και συνεχίζουνε Τράπερ και η Αναστασία.
  14. Ένα ψιλοασυνάρτητο b-movie Λιακοπουλικής επιστημονικής φαντασίας, πλήρως αποτυχημένης στις προβλέψεις της. Υπερτιμημένο, από ανθρώπους που δεν βλέπουν κάτι να τους αρέσει ή να αξίζει, αλλά βλέπουν αυτό που τους λένε οι άλλοι ότι τους αρέσει/αξίζει. Μια μετριότητα ιστορία ''πείραμα που δεν πήγε καλά'', σε κάθε τομέα μετριότητα.
×
×
  • Create New...