Jump to content

FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5986
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    99

FlyingInADream last won the day on Νοέμβριος 22

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

9502 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

15004 προβολές προφίλ
  1. To Daytona 675 το είχα δανεικό από φίλο που έλειπε στο εξωτερικό, για τρεις μήνες, και ταξίδεψα κιολλας με αυτό. Και σαν δεν έφτανε αυτή η εμπειρία, είχα και άλλο Daytona 675 από μια φίλη μου, που το έπαιρνα κι αυτό. Ο κινητήρας του, αν λειτουργεί όπως πρέπει και δεν είναι κανά νεοελληνικά πειραγμένο, είναι απόλαυση, ροπή παντού, ήχος άγριος γεμάτος παντού, επιτάχυνση παντού, δεν καίει και ιδιαίτερα αν δεν το πηγαίνεις 200ρες, ανεμοκάλυψη καλύτερη από ότι δείχνει το σουλούπι του. Έχει ψηλά την σέλα, χαμηλά το τιμόνι και ψηλά το κέντρο βάρους. Όλα αυτά, το κάνουν κάπως δυσκολοδήγητο για βόλτες, και ακατάλληλο για αστική χρήση. Θα το έπαιρνα αν ήθελα χρήση πίστας και πολεμικές βόλτες αστραπή ή σβέλτο τουρισμό. Δεύτερο άτομο κουβαλάει αν είναι αθλητική και ξέρει που πάει να κάνει τι, αρκετά καλύτερα από ότι υπόσχεται το σουλούπι του, η δικιά μου ας πούμε ήταν ψηλή και μια χαρά βολευόταν πίσω, αλλά ήταν οδηγός κι η ίδια. Για μπάνιο στην Χαλκιδική, γύρο δεύτερο πόδι και τέτοια (που εκεί είσαι αν θυμάμαι καλά), λογικά*, θα σε κουράσει γρήγορα. Για μπάνιο δεν κάνουν ΓΕΝΙΚΑ οι μοτοσυκλέτες, μπάνιο και οδήγηση είναι πολύ αντιφατικές δραστηριότητες, κι ακόμα περισσότερο σε μια μοτοσυκλέτα σαν το Daytona, κι ακόμα χειρότερα για τους επαρχιακούς δρόμους που πάνε σε παραλίες π.χ. τριστινίκα. *Από την άλλη, αν θυμάμαι καλά, έχεις ζήσει με δίχρονο 250 ss, οπότε το Daytona μπορεί να σου φανεί και πολυθρόνα συγκριτικά και ''τι εύκολο που είναι αυτό'', οπότε βρες, κάτσε, κάνε μια βόλτα, και αποφάσισε μόνος σου. Άλλος το τρώει και δροσίζεται, άλλος το τρώει και ζορίζεται λέει μια παροιμία. Αν σου βγει λάθος αγορά, το δίνεις στα λεφτά που το πήρες πάνω κάτω, οπότε πλην ταλαιπωρείας, δεν χάνεις και πολύ να το δοκιμάσεις. ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ μην έχει κρυμένα κουσούρια, πράγμα που αναιρεί την προηγούμενη παράγραφο. Μίζα, ανόρθωση, γεννήτρια, έλεγξε τα καλά μην έχει κανά θέμα, και πρέπει να βάλεις χέρι στην τσέπη για να τα φτιάξεις. Τσέκαρε αν έχει μαμά εξάτμιση => αν δουλεύει σωστά η βαλβίδα των εξατμίσεων (exup), πολλοί το καταργούσαν το σύστημα, με διάφορους τρόπους και διάφορες συνέπειες. Τσέκαρε επίσης μην έχει σοβαρή κατανάλωση λαδιού, τα Daytona το τσιμπάνε ελαφρά το λάδι τους και αυτό δεν είναι πρόβλημα, αλλά μην είναι και στο στάδιο που να το μυρίζεις-βλέπεις. Ψάξε ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΑ το πλαίσιο για ρωγμές, με μεγενθυτικο φακό και ψάξτο όλο, μερικά βγάλανε θεματάκια. Αν έχει πονεμένα πλαστικά, προσοχή κοστίζουν, μην μπεις στον κόπο να αναλάβεις εσύ να τα φτιάξεις (στις αριστερές πτώσεις σπάει εύκολα το δοχείο εκτόνωσης του ψυγείου, αν το δεις κολλημένο...) Αυτά και καλοτάξιδο ότι και αν πάρεις.
  2. FlyingInADream

    Aprilia RS660

    Το 87 κρατάμε. Το 100 όπως ήταν αναμενόμενο, την έκανε για την χώρα των θαυμάτων. Και το 87 εντυπωσιακό είναι πάντως για δικύλινδρο 660. Για να δούμε και ανεξάρτητες δυναμομετρήσεις.
  3. Τα σύχρονα ασφαλίτικα αυτοκίνητα, με χρώματα ή χωρίς, έχουν κάμερα και υπολογιστικό σύστημα που αναγνωρίζει πινακίδες όπως κινείται το αυτοκίνητο στην κίνηση, και σύστημα online που διαρκώς, αυτόματα και χωρίς να κάνει κάτι ο αστυνομικός, ψάχνει να βρει αν απασχολεί για οποιοδήποτε λόγο η πινακίδα. Μόλις το σύστημα εντοπίσει πινακίδα που έχει κάποιο ενδιαφέρον, ειδοποιεί τον αστυνομικό και προχωράει σε έλεγχο αυτός. Οπότε, δεν υπάρχει το ''θα δηλώσω ακινησία και θα κυκλοφορώ'', ειδικά σε αστικά κέντρα, θα τον μαζέψουν θέμα χρόνου. Και το πρόστιμα θα είναι 5000 ευρώ. Χώρια τα παραδοσιακά μπλόκα και έλεγχοι, ένα ενδεχόμενο ατύχημα κ.ο.κ.
  4. Να και κάτι ΠΟΛΥ χρήσιμο και ευχάριστο που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια. Ακινησία οχήματος, ηλεκτρονικά, χωρίς επίσκεψη σε ΔΟΥ, σκέφτεται να εφαρμόσει η κυβέρνηση. https://www.bikerspirit.net/main/tin-ilektroniki-katathesi-ton-pinakidon-schediazei-i-kyvernisi/
  5. Κλασσική περίπτωση. @ΓιωργοςΤT αυτό με την πίπα ελαφρώς βγαλμένη, να πηδάει λίγο ο σπινθήρας, είναι κλασσική παλαιού τύπου τεχνική παλιών μαστόρων, να ελέγξουν λαδωμένο μπουζί ή μπουζί γενικά που οριακά λειτουργεί. Απομακρύνεις λίγο την μπουζόπιπα και σε ΚΑΠΟΙΕΣ περιπτώσεις το μπουζί δουλεύει. Οπότε όλα δείχνουν προς το εξής συμπέρασμα, που ήδη γράφτηκε:
  6. Τα τελευταία 10 χρόνια, στην ΔΟΥ Κορωπίου που πάω εγώ, δεν έχει καταστραφεί πινακίδα. ΦΕΤΟΣ κάπου διάβασα ότι άλλαξε ο νόμος (=δεν το ξέρω επιβεβαιωμένα και 100%, από τους δημοσιογράφους μόνο) και έγινε ότι μετά από 18 μήνες καταστρέφεται η πινακίδα και παύει να είναι δωρεάν η εκδοση νέας (παλιά που καταστρέφονταν ήταν δωρεάν). Στην ΔΟΥ, που ρώτησα εγώ, δήλωσαν άγνοια και ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ εφαρμόζεται. Φυσικά αυτά, αλλάζουν χωρίς προειδοποίηση γιατί ως γνωστόν ζούμε σε χώρα με σταθερότητα συστημάτων, οπότε, κάνε ότι καταλαβαίνεις.
  7. Η εκπομπή του ήταν καλή, θα την έλεγα αξιοπρεπή για τα οικονομικά μεγέθη της, πλάκα-πλάκα αλλά έδειχνε αυτά που έβλεπε στα αυτοκίνητα, και επειδή ξέρω λίγο την ιστορία του, είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος. Που πήγε και έβαλε τα λεφτά του, μαζί με άλλους δύο, και νοίκιασε για 10 χρόνια μια έκταση στο Αιγίνιο, για να φτιάξει πίστα, στην οποία πρόλαβαν να γίνουν και δύο αγώνες. Νομίζω, βιάζεσαι να κρίνεις.
  8. Ιιιιιιιιι!!!!!!! Ντροπή! Εκτός της θρυλικής εκπομπής στην ΕΤ3 είναι επίσης, ο πρώτος ιδιοκτήτης πίστας στην Ελλάδα, αυτή του Αιγινίου.
  9. FlyingInADream

    Honda CB1000R 2021

    Ναι ρε πουλάκι μου, εννοείται ότι έχεις δίκιο, θα σου έλεγα εγώ τέτοιο πράγμα στα σοβαρά, μια πλάκα ατάκα στον Gooky είπα, και τράβα-τράβα την πλάκα με υπερβολή, φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Πάρτο λίγο αλλοιώς, δεν είναι όλα για να τα παίρνει στα σοβαρά. Για το σχέδιο του CB θα επιμείνω όμως.
  10. FlyingInADream

    Honda CB1000R 2021

    Εμένα καλή είναι, εσένα βλέπω να ζορίζεσαι με αποδείξεις.
  11. FlyingInADream

    Honda CB1000R 2021

    Δείξε ότι υπάρχει συσχέτιση τότε. Μια βλακεία και μισή είναι. Σαν ένα συσσωμάτωμα από εξαρτήματα, δεν υπάρχει πουθενά πλαίσιο, δεν υπάρχει κεντρική γραμμή, δεν υπάρχει πουθενά μια συνοχή, ντεπόζιτο ξαπλωτό λες και είμαστε στο 1983, μονόμπρατσο χαμένο από την εξάτμιση, φλυαρία, και γυμνό 1000 σίγουρα έχει μεγάλο νόημα το γυμνό 1000. Το τάμπλετ μπροστά, και αισθητική ντισέπτικον. Θα μου πεις, στο ανθρώπινο είδος απευθύνεται, που χειροκροτάει αφηρημένη ''τέχνη'' δλδ το τίποτα.
  12. FlyingInADream

    Honda CB1000R 2021

    Ωφειλή απόδειξης έχει η συσχέτιση, όχι η μη-συσχέτιση.
  13. FlyingInADream

    Honda CB1000R 2021

    Το ένα δεν σχετίζεται στατιστικά με το άλλο. Και τα Honda ασχημαίνουν.
×
×
  • Create New...