Jump to content

FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6.591
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    182

FlyingInADream last won the day on Ιανουάριος 25

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

10.256 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.
  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

20.865 προβολές προφίλ
  1. Οχι. Η τρόμπα λειτουργεί όσο λειτουργεί κι ο ένας εκ των πολλαπλασιαστών, από τον οποίο πολλαπλασιαστή παίρνει σήμα το ρελέ αντλίας, το οποίο με την σειρά του ενεργοποιεί την αντλία. Οσο ο κινητήρας δεν περιστρέφεται, δεν ακούγεται η αντλία καυσίμου.
  2. Θα σε βοηθήσει πολύ ένα σταντ, απλοποιεί τα πράγματα. Αλλα μην νομίζεις ότι χωρίς αυτό δεν κάνεις δουλειά. Πόσο έχει ένα αξιοπρεπές σταντ πίσω, κανά 70ρι; Δεν ξέρω, ρωτάω, υποθέτοντας στο περίπου. Εσύ κρίνεις αν τα δινεις ή κάνεις συμβιβασμό με γρύλο, σανίδι και όπως τα είπες.
  3. Ολες οι εργασίες συντήρησης γίνονται, και ΜΕ στάντ όποιου είδους, και ΧΩΡΙΣ σταντ όποιου είδους. Εξαρτάται από το πόσο συχνά κάνεις μια εργασία, αν σε συμφέρει να αποκτήσεις ένα σταντ με το οποίο την κάνεις ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ. Ενα σταντ που σηκώνει την μηχανή από το κέντρο του πλαισίου ας πούμε είναι χρήσιμο σε έναν επαγγελματία, που συχνά λύνει ψαλίδι, κατεβάζει μοτέρ κ.ο.κ. ή ένα σταντ μπροστινού σε κάποιον που λύνει συχνά μπροστινές αναρτήσεις. Κάνεις εσύ τέτοια πράγματα συχνά; Εχει ορθολογικό νόημα με τα οικονομικά σου -που εσύ γνωρίζεις- να πάρεις κάτι τέτοιο; Ή μια φορά στα 3 χρόνια που θα λύσεις να αλλάξεις τσιμούχες, κάνεις σχεδόν την ίδια δουλειά με ένα γρύλο αυτοκινήτου χωρίς κόστος και όλα καλά; Επίσης, το κόστος ενός σταντ, για άλλον είναι ... κόστος, άλλος το έχει σε μια βδομάδα, άλλος σε μια μέρα, άλλος γελάει με τέτοια ποσά, όλα σχετικά είναι, εξού και η προηγούμενη παράγραφος. Για το λάδωμα αλυσίδας, βολεύει πολύ αν παίρνει η μηχανή σου κεντρικό σταντ, με το οποίο σε ένα ταξίδι, την βάζεις και γυρνάς τροχό εύκολα. Το σταντ πίσω τροχού είναι επίσης καλό, αλλά δεν το κουβαλάς μαζί σου, βολεύει μόνο όσο είσαι στον χώρο σου, σε ένα ταξίδι που θα χρειαστείς λάδωμα αλυσίδας, και θα είσαι μακριά από τον χώρο σου, δεν θα το έχεις. Τι μηχανή έχεις; CB1300 που βλέπουμε στην εικόνα ή ενδεικτική ήταν η φωτό;
  4. Ε ναι, άμα χάσεις το oring, αποκλείεται να βρεις άλλο, στον Δυτικό πολιτισμό, έτσι σπάνια και δυσεύρετα που είναι.
  5. Οχι, έχει ένα oring εκεί, το λέω και στο κείμενο, προσοχή να το ξαναβάλετε κι αυτό.
  6. Εχει όλο το κιβώτιο και τους συμπλέκτες που έχει και το κλασσικό παπί ενός μοτέρ, απλά, στην θέση των εξαρτημάτων του καθεαυτό κινητήρα βενζίνης, έχει μπει ηλεκτροκινητήρας.
  7. Αντιμετώπισα πρόσφατα το πρόβλημα του τίτλου σε ένα VFR800F. To πίσω φρένο, δεν απελευθέρωνε την πίεση και ο τροχός παρέμενε φρεναρισμένος ακόμα και αφού άφηνες την μανέτα ή το ποδόφρενο. Ιδιο σύστημα έχουν τα Blackbird και Varadero. Επειδή όλο και σε κάποιον μπορεί να τύχει, κι επειδή οι αντιπροσωπείες και τα εξουσιοδοτημένα, δεν θα κάτσουν να ασχοληθούν, αλλά θα σας χρεώσουν το μισό σύστημα φρένων αλλαγή, ιδού τι θα πρέπει να τσεκάρετε πρώτο πρώτο, που φτιάχνεται με μηδαμινό κόστος, ακόμα και από ερασιτέχνη μηχανικό. Το εξάρτημα που μπορεί να προκαλεί το πρόβλημα, δεν αναφέρεται σε ΚΑΝΕΝΑ manual, ούτε υπάρχει σαν ξεχωριστό εξάρτημα στο parts list, ούτε βρήκα κάποιον να το γνωρίζει. Ακόμα καλύτερα, όσοι έχετε μία από τις τρείς, βάλτε μιά φορά στην πενταετία, στο πρόγραμμα συντήρησης, ένα καθάρισμα στο εξάρτημα της βαλβίδας, που τείνει να λερώνεται και να μπλοκάρει. Περισσότερα στο άρθρο μου, εδώ >>> http://forcev4.blogspot.com/2023/01/cbs.html Και μια εικόνα για teaser
  8. Από την απάντηση καταλαβαίνω, 1) Δεν γυρνάς σε χρόνους που όλα τα παραπάνω έχουν κάποια σημασία. Ενας αγωνιζόμενος που γυρνάει στο 1.23 Σέρρες ας πούμε ή στο 0.59 Μέγαρα και θέλει ακόμα μισό δευτερόλεπτο, για να μπορέσει να πετύχει τον στόχο του, έχει λογικό νόημα να ψάχνει αυτά που ρωτάς. Ενας που γυρνάει σε μεσαίο γκρουπ σε τρακντέι, δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα από άποψη λογικής, να ψάχνει τις διαφορές που ρωτάς. Αρα αυτά που ρωτάς, είναι εντελώς συναισθηματική σκέψη, οπότε δεν έχουν νόημα να απαντηθούν αναλυτικά. 2) Δεν έχεις ενήλικη λογική. Αυτό ήταν ήδη φανερό από τις ερωτήσεις, επιβεβαιώθηκε από την δεύτερη απάντηση. Ρωτάς κάτι, προσπαθεί κάποιος να σου απαντήσει με αιτιοκρατική λογική, για να σου δώσει την καλύτερη δυνατή απάντηση που ταιριάζει σε αυτό που ρώτησες, και ΠΑΛΙ συναισθηματικά απαντώντας, μπερδεύεις άσχετα πράγματα, που δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που θέλεις να μάθεις. Συνοψίζοντας. 1) Για το S1000RR δεν έχω δική μου εμπειρία. Βγάζει τα πιο πολλά άλογα στο δυναμόμετρο, αλλά τα πρώτης γεννιάς αλλάξανε κάτι μοτέρ σε ανακληση, και σε αγωνιστική οδήγηση στην πίστα, καρφώνανε βαλβίδες. Φίλος αγωνιζόμενος στο ελληνικό πρωτάθλημα, έτρεξε μια χρονιά με αυτό και η εμπειρία του δεν ήταν καλή, κυρίως από το στήσιμο πλαισίου-αναρτήσεων. Γενικά ΟΛΑ αυτά, δεν σε αφορούν και πολύ, δεν πρόκεται να κυνηγήσεις πρωτάθλημα, βόλτες θα κάνεις, για τις βόλτες ΟΛΑ αυτά που έχεις βάλει στην λίστα, καλά είναι. 2) Οχι. Ισχύει για κάθε μηχανή σε σχέση με κάθε μηχανή. Η κάθε μία, είναι ο χαρακτήρας της, δεν γίνεται να αλλάξεις πράγματα και να πάρει τον χαρακτήρα μιας άλλης, ή να γίνει ''ιση ή καλύτερη''. Θα είναι πάντα κάτι άλλο το ένα, άλλο το άλλο. 3) Παίζει να είσαι πιο γρήγορος με το 600. Τα 1000 των γενιών που ρωτάς, δάγκωναν όταν κάποια στιγμή ο αναβάτης το παράκανε στην έξοδο. Δεν σε δάγκωναν σήμερα, ούτε αύριο αλλά ΚΑΠΟΙΑ στιγμή, σε 1ms αφηρημάδας, τσακ, προσπέραση το πίσω ελαστικό, άδειασμα ο αναβάτης, τουμπίδια η μηχανή, χοντροί μπελάδες. Πολλοί αναβάτες, φοβούμενοι ακριβώς αυτό, βγαίναν υποτονικά από την στροφή, με αποτέλεσμα το 1000 τελικά να είναι πιο αργό από το 600. 4) Ισχύουν κάποια πράγματα, όπως ισχύει ότι ΚΑΙ το Κ έχει συντήρηση που χρειάζεται πέραν του ''αλλάζω λάδια στον μάστορα''. Θέλει και ένα σωρό άλλα αναλώσιμα, θέλει διάκενα βαλβίδων, θέλει επισκευή σε φθορές π.χ. τσιμούχες στο πηρούνι, και ειδικά για χρήση πίστας, όλα αυτά, έρχονται πολύ πιο γρήγορα. Αν φτιάχνεις πράγματα μόνος σου, το κόστος μειώνεται. Αν τρέχεις για το παραμικρό στους μηχανικούς, το κόστος αυξάνεται. Επίσης το κόστος έχει άλλη επίδραση για τον έναν, άλλη για τον άλλον. Αλλος μαζεύει 600 ευρώ να κάνει μεγάλο σέρβις 2 χρόνια, άλλος απλά δεν πάει ενα ΣΚ Αράχωβα, την βγάζει με μονοήμερη στο Ναύπλιο.
  9. Πόσο γυρνάς στις Σέρρες;
  10. Αν είναι για την κοπελιά στο εικονίδιο, το δέχομαι
  11. Μιλάμε για 800 τώρα, που είναι και ο τίτλος του θέματος, όχι για κανά 400ρι. Δεν έχεις τόσο μεγάλο ύψος, που να κάνει την καθοριστική διαφορά υπέρ του να είναι άβολο ή υπέρ του να μην είναι. Μπορεί και να σου είναι άβολο, μπορεί και όχι, πράγμα που εξαρτάται από την γενικότερη κατανομή στο σώμα σου, κι όχι από το ύψος μόνο. Δλδ αν είσαι ευτραφής, με πολλά κιλά, αγύμναστος ή με προβλήματα στο μυοσκελετικό σου κ.ο.κ. ενδέχεται να μην σε βολέψει στις μεγάλες αποστάσεις. Αν είσαι κανονικός, υγειής και ακόμα καλύτερα στοιχειωδώς αθλητικός, θα σε βολέψει μια χαρά. Από πρόσφατη εμπειρία μου με το 800Fi, με δεύτερο ψηλό άτομο πίσω, πήγα ήρθα Αττική-Λειβαδιά, δεν κατάλαβα τίποτα, σαν να καθόμουν στο home cinema και να έβλεπα ταινία. Απίστευτα άνετο, εύκολο και αποτελεσματικά γρήγορο. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά εύκολο είναι και στις πολύ μικρές ταχύτητες της πόλης, που είναι π-α-ν-ε-ύ-κ-ο-λ-ο, λες και είναι 80 κιλά ελαφρύτερο. Είναι μοτοσυκλέτα με πολύ άνετη θέση οδήγησης, και είναι για το είδος της, μεγάλη η εργονομία της σαν σώμα, δεν είναι στριμωγμένη σε διαστάσεις, έχει σχεδιαστεί για ευρωπαικά αναστήματα. Το καλύτερο θα είναι να βρεις ένα και να το κάνεις μια δοκιμή.
  12. Βαλβίδα καυσαερίων power valve ή όπως αλλιώς το λέει η Aprilia. Κολλάει και δεν ανοίγει πλήρως, λύστη, καθάρισέ τα όλα, αν έχει φθορα το slide που το εμποδίζει να κινείται, λιμάρισέ το-ισιωσέ το να κινείται ελεύθερα.
  13. H πρόταση είναι πολύ καλά διατυπωμένη, από ορθογραφία και συνταξη. Κρίμα που είναι ΨΕΥΔΗΣ ως προς το νόημα. Δεν ισχύει αυτό που γράφεις. Δεν υπάρχει ούτε τυπικός, ούτε ουσιαστικός περιορισμός στα κυβικά. Η μοτοσυκλέτα Α2 πρέπει να είναι ΜΕΧΡΙ 35kw KAI μέχρι 0.2kw/kg, και αν προέρχεται από περιορισμό ισχύος, η αρχική ισχύς του μοντέλου να μην είναι πάνω από το διπλάσιο του περιορισμένου. Το cb500 το οδηγάς με Α2, το cb650r οχι εκτός κι αν το φέρει ο Σαρακάκης περιορισμένο από το εργοστάσιο στα 35kw.
×
×
  • Create New...