Jump to content

FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5904
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    95

FlyingInADream last won the day on Σεπτέμβριος 2

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

9386 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

14403 προβολές προφίλ
  1. Τοχωωωωωω Χαμολιά το μέρος στο οποίο βρίσκεται εδώ και 20 χρόνια αυτό το MC17 CBR250 Πέτα τους τα μαχαίρια σκοποβολή.
  2. Γνωρίζουμε ότι αν δεν έχει ΗΔΗ άδεια κυκλοφορίας εντός χώρας ΕΕ, μπορεί να γίνει εκτελωνισμός και να βγάλει ελληνική άδεια κυκλοφορίας. Αν η μοτοσυκλέτα ΔΕΝ έχει άδεια κυκλοφορίας, τότε ατύχησες, μπορείς να την εισάγεις, αλλά όχι να την κυκλοφορήσεις σε δημόσιο δρόμο, με εξαίρεση πινακίδα ιστορικού οχήματος με ότι περιορισμούς έχει αυτό.
  3. FlyingInADream

    KTM duke 390 Info & upgrade.

    Τεράστια διαφορά όντως. Και δεν μιλάω μόνο για το χαρτί (που είναι μια χαρά τώρα) , μιλάω για την απόδοση του μοτέρ. Έχει γεμίσει παντού, κι αν η μέγιστη ιπποδύναμη δεν φαίνεται να διαφέρει πολύ σαν νούμερο, η διαφορά της σε όλη την κλίμακα των στροφών είναι άλλο μοτέρ. Στις 5250 σ.α.λ. έχει 4+ ίππους διαφορά, από τους 20- παρά στους 24+ (ΧΑΟΣ 20% πάνω), και παρόμοια φάση είναι και στις 6500 σ.α.λ. Στις 9500 σ.α.λ. είναι το μόνο περίεργο, που κάνει μια προσωρινή λακούβα. Αν δεν ήταν αυτή, θα είχε μεγάλη αριθμητική διαφορά ΚΑΙ στο μέγιστο νούμερο ιπποδύναμης. Κάποιος κακός συντονισμός γίνεται εκεί, είτε μηχανικός είτε ρευστομηχανικός.
  4. Έχουμε να πούμε ότι είσαι σε παντελώς λάθος φόρουμ. Εδώ λέμε για μοτοσυκλέτες. Για τελωνεία, μαχαίρια και κουζίνες, ίσως θα έπρεπε να απευθυνθείς αλλού.
  5. FlyingInADream

    KTM duke 390 Info & upgrade.

    Μια πιο σωστή φωτογράφιση του χαρτιού μόνο σαν πλάνο, σε καλύτερη ανάλυση, θα βοηθούσε νομίζω να δούμε καλύτερα τι δείχνει. Κάνε ένα κόπο ντε
  6. Κάτι πήρε το μάτι μου, ότι έμεινε -συνειδητά- απλήρωτο το hosting της σελίδας, αλλά μιλάμε για ράδιο αρβύλα, πιστέψτε ότι λιγότερο μπορείτε.
  7. Δική μου γνώμη; Άλλο ένα εξάρτημα, να σε απασχολεί από την οδήγηση. Φαίνεται πολύ εφφέ, αλλά αν το καλοσκεφτείς είναι αυτό ακριβώς, ένα εφφετζίδικο παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, χωρίς καμία απολύτως πραγματική χρησιμότητα. ΚΑΙ πανάκριβο.
  8. Μισό, να μπει κανάς πιλότος να μας πει
  9. Στο λέω γιατί μπορείς να κάνεις το εξής μαγικό σε ένα μοντέλο που έβγαινε και γυμνό και ημίγυμνο: Πας και παίρνεις τα ανταλλακτικά της ΑΛΛΗΣ κατάστασης, και έχεις και τα δυο με λίγη δουλίτσα όποτε τα χρειάζεσαι. Δλδ εγώ ας πούμε, αν θα το έπαιρνα το SV, θα το είχα για εκτός Αττικής εξορμήσεις, και για μέσα στην πόλη, ένα στρόγγυλο κλασσικό φανάρι με τις βάσεις του και μια πατεντούλα που θα έφτιαχνα για το όργανο, και τσουπ γυμνό για καθημερινό-στην πόλη-εξορμήσεις εντός Αττικής. Με ένα βάλε-βγάλε δυο ωρών το πολύ. Το R6 αν μη τι άλλο, θα καίει 1lt λάδι στα 1000km. Και είναι πολύ εξειδικευμένο σαν χρήση, σίγουρα θέλεις κάτι τέτοιο;
  10. Δεν βλέπω τι σχέση έχουν τα sport touring με το SV. To SV είναι Sport σκέτο. Καταλαβαίνεις επίσης ότι η διαφορά αυτού από γυμνό, είναι στο μυαλό σου και μόνο. Το ίδιο SV έβγαινε και ως γυμνό, 99% η ίδια μοτοσυκλέτα και απλά είχε γυμνό φανάρι μπροστά ,τιμόνι και όργανο που στρίβει με την τιμονόπλακα. Δεν θέλω να σου προσβάλω τα γούστα σου, αλλά ρε αδερφέ, καλά το Ζ άιντε πες έχει κάνει ένα μύθο στην Ελλάδα, το GSR ειδικά είναι παντελώς tupperware. Φτηνόπραγμα, πλαστικαδούρα, χωρίς χαρακτήρα κανένα, πέρασε και δεν άγγιξε ποτέ κανέναν. Γούστα είναι αυτά βέβαια, καθείς με τα δικά του και με τον παρά του
  11. To SV1000 το έπαιρνα...χθες. Από GSR και Ζ, μηχανές και κινητήρες που δεν έχουν κανένα χαρακτήρα, ειδικά, ούτε καν σκέψη. Ήδη, από την σύνταξη της αγγελίας, ξεκινάει καλά το πράγμα, δείχνει σοβαρός ο άνθρωπος.
  12. FlyingInADream

    KTM duke 390 Info & upgrade.

    Μην δει αυτήν την φωτό ο Κυρίτσης του PCSteps , την έβαψες. Ένα δείγμα εδώ
  13. FlyingInADream

    Nioufis

    Σαν μηχανή του χρόνου είναι αυτή σου η επανασύσταση. Που πήγαν όλα αυτά τα μέλη που συμμετείχαν παραπάνω; Γιατί δεν συμμετέχουν πια; Μέτρησα στα γρήγορα 14 μέλη μαζί με εσένα που συζητούσατε. 14 μέλη σε μια μόνο σύντομη συζήτηση, είναι πιο πολλά από τα ενεργά μέλη ΣΗΜΕΡΑ σε ΟΛΟ το forum. Τρομερό! Καλώς ξανάρθες. Εγώ θα ξανάπαιρνα το CB
  14. Λάθος μίγμα. Κάνε ένα καλό σερβις στα καρμπυρατέρ σου. Λογικά έχεις κάπου πλούσιο σε βενζίνη μίγμα, όσο είναι κρύο κάπως το καίει, μόλις ζεσταθεί περνάει το όριο και δεν μπορεί πια να το κάψει. Σε τι κατάσταση είναι τα μπουζί μετά από το φαινόμενο με το ρετάρισμα; Δες και τις λαστιχένιες εισαγωγές στο φιλτρόκουτο μην χάνουν. Α και τα ηλεκτρονικά που τσέκαρες, να τα τσεκάρεις και ζεστά. Pulse generator που μόλις ζεσταίνεται χάνεται η ωμική του ας πούμε, δεν είναι και τόσο σπάνιο φαινόμενο, ομοίως οι πολλαπλασιαστές.
  15. Πολλά μπορεί να συμβαίνουν, να μην έχει ανάφλεξη το μοτέρ για κάποιο λόγο, να μην έχει καύσιμο μίγμα ή να μην έχει συμπίεση. Κάθε ένα από αυτά, μπορεί να προκύψει με διάφορους τρόπους, όταν το παρακάνουμε στο ''σπρωχτό'', αλλά μπορεί να γίνει και συμπτωματική βλάβη, άσχετη με το ''σπρωχτό''. ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ: Θα περίμενα να μπουν σωστά τα καρβουνάκια στην μίζα, θα φόρτιζα καλά την μπαταρία, και μετά θα δοκίμαζα την κανονική εκκίνηση, να δω αν ακόμα κάτι πάει στραβά, και αν ναι, τι είναι αυτό, τι δεν έχει, σπινθήρα, συμπίεση ή καύσιμο.
×
×
  • Create New...