Jump to content

FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6.249
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    112

FlyingInADream last won the day on Ιούνιος 4

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

9.915 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.
  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

17.455 προβολές προφίλ
  1. Οι εξάρσεις στις τιμές τάσης, ενδέχεται να μην συμβαίνουν μόνο λόγω βλάβης στον ανορθωτή, αλλά να έχεις βλάβη και η γεννήτρια(πηνία). Η γεννήτρια είναι αυτό που αναφέρεται ως alternator στο σχέδιο στην σελίδα 21-3 (351 στο σύνολο), κάτω δεξιά. Αν έχουν καψαλιστεί τα μονωτικά της, ενδέχεται να γειώνει που και που, κάποια από τις φάσεις στο σασί, και να έχει ως αποτέλεσμα και την βλάβη του ανορθωτή, και τις τάσεις που βλέπεις. Σταμάτα να το χρησιμοποιείς έτσι, γιατί τα προβλήματα αυτά ΠΑΝΤΑ χειροτερεύουν με το πέρασμα του χρόνου, και αργά ή γρήγορα η υπέρταση, αφού στεγνώσει την μπαταρία θα σου κάψει την ηλεκτρονική. Το ότι αρχικά δεν σου έκανε υπερτάσεις, και μετά από λίγο καιρό άρχισε πάλι, δείχνει ότι άρχισε ήδη να ''νικιέται'' η μπαταρία από τις υπερτάσεις. Οταν θα αλλάξεις ανορθωτή, θα πρέπει να μετρήσεις με το πολύμετρο και την γεννήτρια, για να αποκλείσεις μερικές περιπτώσεις να είναι κι αυτή χαλασμένη. Να μην γειώνει καμία φάση με το σασί, να έχουν την ίδια αντίσταση όλοι οι συνδυασμοί φάσης με φάση και με την γεννήτρια ασύνδετη, όλοι οι συνδυασμοί φάση με φάση να βγάζουν τα ίδια volt σε κλίμακα AC αναλόγως των στροφών του κινητήρα. ΠΡΟΣΕΧΕ, το πας για μεγάλη βλάβη αν το συνεχίσεις να το χρησιμοποιείς έτσι.
  2. To 120/90-18. Κάνε πραξούλες και θα το δεις (ιντσα=25.3mm)
  3. Δεν βλέπω να φταίει κάτι. Μια χαρά δουλεύει όπως το περιγράφεις.
  4. Με το υψόμετρο, ο αέρας γίνεται πιο αραιός, άρα όσο ανεβαίνουμε, τόσο λιγότερο χρειάζεται το τσοκ και όχι το αντίθετο. Για να μην σου παίρνει εύκολα μπροστά, υποψιάζομαι απώλεια συμπίεσης. Μέτρα συμπίεση. Αν την βρεις χαμηλή, παίζει να φταίνε πολλά πράγματα, όπως φθορά πιστονιού-ελατηρίων-κυλίνδρου, λάθος χρονισμός, φθαρμένες βαλβίδες, λάθος διάκενα, φθαρμένη φλάντζα κεφαλής.
  5. RFVC σημαίνει Radial Four Valve Chamber, δλδ Ακτινικός ΤετραΒάλβιδος Θάλαμος. Ακτινικό λέγεται ένα σύνολο πραγμάτων, όταν αυτά τα πράγματα συγκλίνουν προς ένα κοινό κέντρο, π.χ. οι ακτίνες ενός κύκλου συγκλίνουν προς το κέντρο του κύκλου. Στην περίπτωση εδώ, οι βαλβίδες, αν προεκτείνεις νοητά τον άξονα της κάθε μίας, κάποια στιγμή συναντώνται οι τέσσερις σε ένα κοινό σημείο. Στα συμβατικά συστήματα, οι βαλβίδες είναι παράλληλες, και όσο και αν προεκτείνεις τους άξονές τους (σε ευκλείδιο Σύμπαν έστω) δεν συναντώνται ποτέ. Το αν το σύστημα αυτό έχει πλεονέκτημα, δεν έχουμε καταλήξει ακόμα, έχει καταργηθεί πάντως από την Honda και χρησιμοποιείται μόνο σε παλιότερες MV Agusta. Έχει πάντως με βεβαιότητα το μειονέκτημα της πολυπλοκότητας, καθότι ο λοβός του εκκεντροφόρου πρέπει να σπρώχνει την βαλβίδα υπό κλίση, άρα ανομοιομορφία στις δυνάμεις και φθορές. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης στους εκκεντροφόρους είναι ιδιαίτερο. ΔΕΝ είναι γραναζωτό, αλλά δεν είναι και καδενάτο, είναι υβριδική κατάσταση, όπου η καδένα μεταφέρει την κίνηση μέχρι ένα ενδιάμεσο γρανάζι, και αυτό μετά δίνει κίνηση στους εκκεντροφόρους. Το σύστημα χρησιμοποιούν και άλλοι κατασκευαστές ΜΕΤΑ την Honda, όπως η Suzuki στα TL1000S&R για παράδειγμα. Καλό θα ήταν, όταν φτιάχνεις ένα βίντεο, να έχεις κάνει μια έρευνα, τι ισχύει και πως θα το πεις, και όχι ούτε να το ξέρεις καλά, ούτε να μπορείς να το εκφράσεις. Κάνε έρευνα, βρες τι και πως, κατάλαβε, σκέψου το με δικά σου λόγια που να μην αλλοιώνουν όμως την αλήθεια, και ΜΕΤΑ κάνε βίντεο. Το CBX250RS είναι ένα απωθημένο μου, λόγω του σφυριχτού γραναζωτού του ήχου. Δεν βρήκα όπως ποτέ κάποιο που να άξιζε να το πάρω. Εϊναι πολύ κρίμα, ένα τέτοιο , όχι ιδιαίτερα σημαντικό αλλά έστω κάπως ιδιαίτερο κομμάτι μοτοσυκλετιστικής ιστορίας, να το ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ και να το μετατρέψεις σε ΣΚΟΥΠΙΔΙ cafe racer. Φτιάχτο όπως ήταν, σωστό και κράτα το έτσι, ή δώστο και πάρε κανά CB400N να κάνεις αυτά που θέλεις.
  6. Κι αν σε ρίξουν από ψηλά; Παίζει να γίνει δουλειά.
  7. Γίνεται σε καινούριο, απο την αντιπροσωπεία, δλδ το παραγγέλνεις να σου έρθει περιορισμένο Α2. Ρώτα για το μοντέλο που σε ενδιαφέρει με ένα τηλεφώνημα στην αντιπροσωπεία του.
  8. SUN με 100 ευρώ, δεν ξέρω. 'Οπως δεν έχω εμπειρία από SX electronics αν και ακούω καλά λόγια. SUN με 60-70 ευρώ που βάζω μια ζωή π.χ. από Τόγελο, όπου μπήκε, δεν ξαναλλάχθηκε. Βέβαια, κάνω ΠΑΝΤΑ πατέντα να μεταφερθεί οριστικά ο ανορθωτής από το εσωτερικό της ουράς, σε εξωτερικό μέρος που να λούζεται με αέρα συνεχώς σε συνδυασμό με κατέβασμα των καταναλώσεων δλδ αντικατάσταση ΟΛΩΝ των λαμπών (εξωτερικού φωτισμού-ενδείξεων-φωτισμού οργάνων) με LED. Μικρότερες καταναλώσεις=> μικρότερη τιμής ρεύματος να διαρρέει καλώδια, φις και εξαρτήματα => μικρότερη θερμότητα σε αυτά => μακροζωία συστήματος. Επίσης. Η Honda έχει την συνήθεια στις μοτοσυκλέτες της, να ενώνει το + του ανορθωτή με το + της μπαταρίας, περνώντας το ρεύμα μέσα από το φις του ρελέ μίζας. Αυτό που κρύβει και την ασφάλεια 30Α (συνήθως) μέσα. Ομοίως το - του ανορθωτή, δεν το πάει απευθείας στο σασί, αλλά το περνάει μέσα από ματίσεις των γειώσεων στην πλεξούδα. Αυτή η ''λοξοδρόμηση'' συχνά έχει απώλεια, με αποτέλεσμα μια μικρή αλλά σημαντική ωμική αντίσταση να παρουσιάζεται με τα χρόνια ρίχνοντας την τάση που αποδίδεται τελικά στην μπαταρία. Η προτασή μου: Το - και το + του ανορθωτή, κατασκευή καλωδίωσης να πηγαίνει ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ στο - και το + της μπαταρίας αντίστοιχα. Μου έχει τύχει, καινούρια γεννήτρια, καινούριος ανορθωτής, καινούρια μπαταρία και να τρομάζει να δείξει 13 volt στην φόρτιση. Μπαίνει απευθείας καλωδίωση, όλα τα άλλα τα ίδια, τσουπ, 14+ volt άάάάνετα. ΟΛΑ αυτά, τα προτείνω σε ανθρώπους που ΕΧΟΥΝ μια κάποια αντίληψη της φύσης των πραγμάτων. Όχι σε μαστροχαλαστήδες.
  9. 4βάλβιδο θάλαμο καύσης νομίζω έχει. Πως θα δουλέψει με παπίσια πιστόνια που θα έχουν τσέπες για δυο βαλβίδες;
  10. Εχω την εντύπωση ότι είναι 6 μήνες η υποχρεωτική εγγύηση. Έχεις τιμολόγιο-απόδειξη αγοράς;
  11. Τα τεκμήρια στην Ελλάδα είναι δύο ειδών. Το τεκμήριο αγοράς (μια φορά μόνο) και το τεκμήριο διαβίωσης(κάθε χρόνο). Το τεκμήριο αγοράς είναι ΜΙΑ φορά, όταν αγοράζεις ένα όχημα. Αν ας πούμε αγόρασες ένα παπάκι, που κάνει 1200 ευρώ, δηλώνεις στην δήλωση εισοδήματος την επόμενη χρονιά τα 1200 ευρώ ΜΙΑ ΦΟΡΑ μόνο. Το σύστημα μετά, συγκεντρώνει όλα τα τεκμήρια της χρονιάς, και συγκρίνει με το δηλωθέν εισόδημά σου. Αν ας πούμε είχες εισόδημα 10.000 ευρώ, και τα τεκμήρια της χρονιάς φτάνουν τα 12.000 ευρώ, τότε θα φορολογηθείς με το 12.000, όχι με το 10.000. Στην περίπτωσή σου τώρα, ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΕΙΔΙΚΟ, μηδέν εισόδημα εσύ, 1200 το παπάκι, θα φορολογηθείς με το 1200, που είναι στην κατηγορία ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ, δεν πληρώνεις τίποτα. Αν σε δηλώνει με κάποιο τρόπο προστατευόμενο μέλος ο πατέρας σου, δεν έχω ιδέα πως γίνεται στην Γερμανία αυτό, και πως επηρεάζει την Ελληνική φορολογία, τότε ΙΣΩΣ να μπλέκει το πράγμα, για αυτό ρώτα ένα επαγγελματία φοροτεχνικό. Το τεκμήριο διαβίωσης τώρα κάθε χρόνο, και έχει την λογική, δηλώνεις την τάδε κινητή και ακίνητη περιουσία, με τα τάδε κριτήρια το κράτος το μεταφράζει σε τι εισόδημα ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να έχεις για να τα έχεις αυτά, και πάλι σε φορολογεί με το μέγιστο των συνολικών τεκμηρίων και του δηλωθέντος εισοδήματος. Τα δίτροχα στην Ελλάδα, από την κυβέρνηση Σημίτη και μετά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ. Και πιο πριν, είχαν από 500cc και πάνω. Το παπάκι 125 κυβικά, δεν έχει σε κάθε περίπτωση τεκμήριο διαβίωσης. Αυτά γενικά, ρώτα φοροτεχνικό να σου πει για την δική σου περίπτωση.
  12. Αν και γνωρίζω κάποια φορολογικά, δεν ξέρω καθόλου την περίπτωσή σου. Έχεις δλδ και ελληνικό ΑΦΜ; Νομίζω θα πρέπει να ρωτήσεις κάποιον επαγγελματία λογιστή-φοροτεχνικό, γιατί μπορεί γενικά να ισχύει μια κατάσταση που αφορά το 90% των περιπτώσεων, αλλά ένα 10% να μπαίνει σε μια ειδική περίπτωση π.χ. γενικά δεν έχεις τεκμήριο ΑΛΛΑ αν έχεις πατέρα ναυτικό που έχει δηλώσει εισόδημα στην τάδε χώρα μπλα μπλα μπλα και να παίζει άλλο σενάριο. Για αυτό πρέπει να ρωτήσεις ένα φοροτεχνικό, αφού του πεις ΟΛΕΣ τις λεπτομέρειες που αφορούν εσένα, για να σου πει για ΕΣΕΝΑ ειδικά, τι προβλέπεται. ΓΕΝΙΚΑ πάντως, δεν έχει και πολύ βάση αυτό που λέει ο πατέρας σου, δεν ίσχυε ούτε καν παλιότερα. Σε καμία περίπτωση το ελληνικό κράτος δεν θα σου ζητήσει φορολογία λόγω τεκμηρίου για ένα παπάκι. Για κάτι άλλο και ένα παπάκι μπορεί, αλλά για ένα παπάκι σκέτο, όχι.
  13. FlyingInADream

    Aprilia Tuono 660

    Ελπίζω να είναι κάτι που έτυχε άπαξ, και να μην έχουμε επανάληψη της ιστορίας του V-Due
  14. Από δω και πέρα λοιπόν, μην πειράζεις πράγματα που δεν κατέχεις, και ειδικά καλώδια ισχύος που καίνε πράγματα αν συνδεθούν λάθος. Εξηγήσεις τύπου ''εβαλα το μαύρο'' δεν έχουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟ ΝΟΗΜΑ, δλδ κανείς σε ένα forum που ΔΕΝ βλέπει το διτροχό σου με τα μάτια του, δεν μπορεί να καταλάβει τι έχεις κάνει, τι είναι το σωστό, τι είναι το λάθος κ.ο.κ. Δεν υπάρχει καν μια περιγραφική βάση να ξεκινήσει κανείς, να πει ''ξέρω τουλάχιστον ότι το πράσινο είναι η γείωση''. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να λύσεις ένα πρόβλημα, είναι για αρχή, να καταλάβεις ο ίδιος το πρόβλημα. Θεωρείς ότι η περιγραφή ''συνδεσα το μαύρο'' εξηγεί κάτι 1) σε εσένα και 2) σε όσους σε διαβάζουν; Γιατί δεν το αναλαμβάνει η Honda της περιοχής σου; Ποιά η αιτιολογία; Μπορείς να βάλεις μια γενική φωτό το διτροχό σου να το δούμε; Ποιά είναι η Honda της περιοχής σου; Πες κι ένα ευχαριστώ στον arne παραπάνω που σου έγραψε ολόκληρο οδηγό τι θα μπορούσε να φταίει.
×
×
  • Create New...