Jump to content

FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6.540
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    162

FlyingInADream last won the day on Οκτώβριος 1

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

10.204 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.
  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

20.195 προβολές προφίλ
  1. FlyingInADream

    KTM Duke vs KTM lc4

    Αν σου πω ότι δεν ήξερα ότι είναι δύο οι Hadid;
  2. FlyingInADream

    KTM Duke vs KTM lc4

    Samantha vs Sabrina
  3. FlyingInADream

    KTM Duke vs KTM lc4

    Hulk 2003 vs Hulk 2008
  4. FlyingInADream

    KTM Duke vs KTM lc4

    Σαίνης εναντίον ΚΙΤΤ
  5. Bike Alert >>> Yss https://www.bikealert.gr/el/product/yss-rd220-330p-02
  6. Ετσι όπως τα γράφεις, χάνουμε λίγο την σειρά. Θα σταθώ σε δύο σημεία: Καμιά 20ρια φορές το έβαλες με εκκινητή. Δεν σε προβλημάτισε ότι χρειάζεται εκκινητή, ότι κάτι τρέχει, ότι κάτι δεν πάει καλά. Δεν αναζήτησες λύση στο πρόβλημα, απλά το κουκούλωσες με τον εκκινητή, να κάνεις την δουλειά σου. Το αφήνεις 15 λεπτά να ζεσταθεί. Δεν αφήνουμε ΠΟΤΕ και για ΚΑΝΕΝΑ λόγο ένα κινητήρα να ζεσταίνεται, πάνω από 60''. Να υποθέσω αυτά τα 15' που το άφησες να ζεσταίνεται στο ρελαντί, είχε και φώτα αναμμένα ε; Και αναρωτιέσαι τι έχει το έρμο και ψοφάει. Δεν νομίζω ότι σώζεται αυτό όλο που περιγράφεις. Δώστο, πάρε κάτι άλλο.
  7. Οχι, δεν του κάνεις κακό, ίσα-ίσα το ξεκουράζεις στα πηνία και στην ανόρθωση. Φαίνεσαι λιγότερο στους άλλους οδηγούς όμως, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την δική σου ασφάλεια. Κρίνε και πράξε.
  8. FlyingInADream

    Κλειδιά Ν-ΜΑΧ 125

    Το Λιόπεσι, ουδεμία σχέση έχει με την Αθήνα. Αγνωστο αν το βάζει ως στοιχείο του ήρωα στο γκαγκ, ή είναι τόσο αστοιχείωτος ΚΑΙ ο σκιτσογράφος
  9. FlyingInADream

    Ασχετος Πατερας

    Δεν σε ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι πατέρες. Σε ενδιαφέρει το ΓΙΑΤΙ το κάνει αυτό ο δικός σου πατέρας, και ανάλογα με την απάντηση σε αυτό το ΓΙΑΤΙ, να δώσεις την κατάλληλη λύση. Το κάνει έτσι, γιατί δεν έχει λεφτά και τα φέρνει δύσκολα ο άνθρωπος; Εχει λεφτά αλλά είναι τσιγγούνης; Εχει λεφτά, δεν είναι γενικά τσιγγούνης, αλλά είναι ΕΙΔΙΚΑ τσιγγούνης στο θέμα μοτό, είναι δλδ η φιλοσοφία του αυτή; Μάθε το ΓΙΑΤΙ, και θα έχεις λύσει το μισό πρόβλημα.
  10. Δεν είμαι φαν της κατηγορίας, ούτε γνώστης, αλλά ακόμα κι εγώ, αναρωτιέμαι. Χωρίς τακούνια να δημιουργούν πρόσφυση από το ''καρφωμα'' μέσα στο χώμα, πως ακριβώς πάει αυτό το λάστιχο στο χώμα; Η επιφάνειά του, είναι εντελώς ασφάλτινη, τα touring λαστιχα που εχω στο VFR750 μου, έχουν ΠΙΟ ΠΟΛΥ χάραξη από αυτά εδώ.
  11. FlyingInADream

    freewind

    Οχι. Αν το σπίτι θέλει βάψιμο, δεν γκρεμίζουμε τους τοίχους και τους ξαναχτίζουμε. Κάνε μια καλή συντήρηση στο σύστημα, αλλαγή υγρών, καθάρισμα δαγκάνα, άλλαγμα τακάκια αν είναι φθαρμένα-λαδωμένα-ψημμένα-μάρκαμέκαψες, και αν έχει το μαμά σωληνάκι πολύ πιθανό να θέλει αλλαγή κι αυτό. Μην ξεχνάς ποτέ, ότι για το φρένο σαν σύνολο, παίζει ρόλο στο αποτέλεσμα 1-Το λάστιχο 2-Η ανάρτηση 3-Το φρένο αυτό καθέ αυτό Αν ένα από τα τρία είναι χάλια, δεν έχει νόημα να φτιάχνεις το άλλο στην εντέλεια, πρέπει ΟΛΑ να είναι καλά.
  12. FlyingInADream

    Ρετρό μέχρι 8.000 €.

    Βλέπω κι εγώ ''interceptor'' στο posts preview, ωπα λέω, για VFR λένε αυτοί, παμε-παμε-παμε... Και μετά η απογοήτευσις...
  13. Πολύ μαζεμένη αποτυχία, δεν εξηγείται, κάτι όλοι αυτοί δεν κάνουν καλά. Δεν είναι δα και τόσο τρομερό πρόβλημα, το κύκλωμα φόρτισης, να σου τραβάει τέτοιο μαραθώνιο ταλαιπωρείας και εξόδων χωρίς επιτυχία. Το καλώδιο που λένε στο ιντερνετ ότι αλλάζουν, υποψιάζομαι είναι η μαμά καλωδίωση μέσα από την πλεξούδα για την σύνδεση πηνίων με ανορθωτή. Επειδή αυτά ζεσταίνονται, και κάνουν ζημειά σε άλλα καλώδια που είναι γύρω τους, πολλοί φτιάχνουν εντελώς καινούριες γραμμές, εξω από την κυρίως πλεξούδα, με πιο ενισχυμένο καλώδιο. Επίσης, άλλοι συνδέουν την έξοδο του ανορθωτή απευθείας στους πόλους της μπαταρίας, αντί να περνάει από την διακλάδωση που έχει κανονικά στο φις που είναι και το ρελέ μίζας. Ολα αυτά όμως, δεν εξηγούν γιατί αποτυγχάνει μετά από λίγο καιρό και πάλι το σύστημα. Η μπαταρία, όταν σου ξεφορτίζει και μένεις από ρεύμα, παίρνει φόρτιση μετά άμα την βάλεις σε φορτιστή; Ή βγαίνει σκάρτη με την μία; Αν βγαίνει σκάρτη με την μία, πάει να πει, ότι δεν ξεφορτίζει απλά, την βράζει και την χαλάει κιόλας το κύκλωμα φόρτισης.
  14. Δεν είμαστε παιδιά, απόσο ξέρω, όλοι ενήλικες είμαστε εδώ. Οταν από την αρχή τους μηνύματός σου, ξεκινάς με μειωτικό χαρακτηρισμό σε αυτούς που θέλεις να σου δώσουν λύση, πως περιμένεις να πάει καλά η υπόθεση; Αν μετά από 15-20 χλμ χάνει το φορτίο της η μπαταρία μέχρι που σβήνουν και τα όργανα, όλο αυτό είναι κλασσικό σύμπτωμα ότι ή η μπαταρία έχει χαλάσει και δεν κρατάει το ηλεκτρικό φορτίο ή το κύκλωμα παραγωγής ρεύματος της μοτοσυκλέτας δεν παράγει το ρεύμα που χρειάζεται η μπαταρία για να παραμένει φορτισμένη. Ενας ΣΩΣΤΟΣ έλεγχος μπορεί να δείξει τι από τα δύο συμβαίνει. Δεν είναι εντελώς απίθανο να ισχύουν ΚΑΙ τα δύο. 3 χρόνια είναι 36 μήνες, 10 μπαταρίες άρα ανά τρεις και μισό μήνα αλλάζεις μπαταρία. Και γιατί αλλάζεις μπαταρία; Οκ σου αδειάζει η μπαταρία. Χαλάει κιόλας; Αν την βάλεις σε εξωτερικό φορτιστή, δεν φορτίζει; Δοκίμασες; Ή τις πετάς κάθε φορά που ξεφορτίζονται; Οι άδειες μπαταρίες φορτίζονται, αν δεν έχουν χαλάσει, δεν τις πετάμε Εχεις αλλάξει πηνία μία φορά και ανορθωτή δύο. Και πάλι δεν φτιάχτηκε το πρόβλημα; Μπας και κάτι δεν πάει καλά; Δεν θα έπρεπε να προβληματίζεσαι ότι κάτι δεν γίνεται σωστά; Οι ''τρεις ηλεκτρολόγοι το έχω πάει'' είναι ηλεκτρολόγοι μοτοσυκλετών, που ασχολούνται σε συνεργείο μοτοσυκλετών; ΤΡΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ δεν μπορούν να μετρήσουν σωστά, να εξακριβώσουν τι πρόβλημα υπάρχει, και να δώσουν λύση; Τι σου έχουν αναφέρει εσένα, μπορείς να διαβιβάσεις εδώ; Τι μετρήσανε, τι βρήκανε, τι έπρεπε να μετρήσουνε, και τι κάνανε για να διορθωθεί η κατάσταση. Κάνε διάγνωση μόνος σου. Πάρε ένα φορτιστή μπαταρίας και βάλτον να φορτίσει επαρκώς και σε όσο πιο αργή φόρτιση γίνεται (αν έχει ο φορτιστής επιλογή). Αφού φορτιστεί η μπαταρία πλήρως, βάλτην στην μηχανή, πάρε ένα πολύμετρο, βάλτο στην κλιμακα βολτ σε συνεχές ρεύμα, και μέτρα τι τάση έχεις στους πόλους της μπαταρίας. Αρχικά μέτρα με τον κινητήρα σβηστό και κλειδί στο Off. Μια υγειής μπαταρία έχει 12.μπόλικο, 13.παρά βολτ. Δώσε μια μιζιά. Μεγάλη πτώση της τάσης στην μιζιά, κάτω από 10 δείχνει μπαταρία που δεν μπορεί να δώσει το ρεύμα που ζητάει η μίζα. Επανέλαβε μετά από πέρασμα ωρών. Αν μετά από πέρασμα ωρών βλέπεις μεγάλες πτώσεις, και ακόμα περισσότερο αδυναμία στην μίζα, η μπαταρία δεν κρατάει το φορτίο της. Με μπαταρία φορτισμένη, βάλε μπροστά. Με φώτα αναμμένα πάντα. Τι τάση έχεις στο ρελαντί, μετά από 1 λεπτό λειτουργίας; Τι τάση έχεις στις 5000 στροφές ανά λεπτό; Πρέπει να έχεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 13, καλύτερα 13.ψηλό, 14.χαμηλό. Αν έχεις κάτω από 13 ή πάνω από 15.5 υπάρχει πρόβλημα φόρτισης, και πρέπει μετά να ψαχτεί πηνίο και ανορθωτής. Ολα αυτά, έπρεπε να τα έχουν μετρήσει οι ηλεκτρολόγοι και να στα έχουν πει αναλυτικά.
×
×
  • Create New...