Jump to content

FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6.308
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    115

FlyingInADream last won the day on Σεπτέμβριος 23

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

9.970 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.
  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

18.079 προβολές προφίλ
  1. FlyingInADream

    Voge 300 ACX

    Κοίτα, δεν τα έχουμε δει και από μέσα. Απέξω που τα βλέπω, βλέπω καλά υλικά, βλέπω καλά φινιρίσματα, καλές συναρμογές, τακτοποιημένα καλώδια κ.ο.κ. Τώρα αν είναι ξέρω γω στα τρία χρόνια να βαράνε στροφαλοφόρο, αυτό για την ώρα, δεν το ξέρουμε καθόλου.
  2. FlyingInADream

    Voge 300 ACX

    Την αντιπροσωπεύει η Mototrend, που φέρνει και την Kymco. Αν είσαι εντός Αττικής, προτείνω να πας να τα δεις στα κεντρικά τους (Βρυουλών 56, στον παράδρομο της Εθνικής οδού-Κηφισσό στην γέφυρα για Νέα Φιλαδέλφεια) , έχουν πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις. Τα κοιτάω όποτε περνάω από εκεί, καλά φαίνονται ποιοτικώς. Δυστυχώς το 300RR που θα το γούσταρα εγώ, το έχουν για δείγμα μόνο, και ΔΕΝ θα εισαχθεί γιατί δεν έχει κοινό λέει.
  3. FlyingInADream

    Honda innova 125 καρμπ

    Και greeklish και σε λάθος κατηγορία και δεν έχει κλειδωθεί ακόμα; ΩΡΕ ΠΟΥ ΠΑΑΑΜΕ;
  4. Πιθανόν να έχει σκορπίσει το φυγοκεντρικό, όπως σου είπε ο φίλος σου, αλλά να μην δίνει καθόλου; Κάτι λίγο κίνηση έπρεπε να δίνει όσο και να έχει σκορπίσει. Είχα δικό μου Spike R 125 και εμένα κόπηκε ο στροφαλοφόρος, όπως το περιγράφω, απλά ήμουν εντός εγγύησης και μου το αλλάξανε. Εύχομαι να είναι η απλή περίπτωση του φυγοκεντρικού συμπλέκτη στο δικό σου.
  5. Δεν νομίζω ότι συμφέρει η επισκευή, πας για άλλο μοτέρ κατευθείαν.
  6. Έχει κοπεί ο στροφαλοφόρος άξονας, έξω από το δεξί ''μάγουλο''. Ο κινητήρας δουλεύει, περιστρέφεται (τα πηνία ανάφλεξης είναι από την αριστερή άκρη), αλλά το δεξί άκρο έχει κοπεί και έχει πέσει ακουμπιστό στο πλαινό καπάκι. Μεγειές.
  7. 100-150 ευρώ έχει η ηλεκτροστατική για πλαίσιο. Λύσε ΟΛΗ την μοτοσυκλέτα, γέμισε το μαγαζί κούτες με πράγματα, πήγαινε το πλαίσιο στον βαφέα, πάρε το πλαίσιο από τον βαφέα, δέσε ΟΛΗ την μοτοσυκλέτα. ΕΓΩ για την εργασία μόνο, κάτω από 300ρι δεν έπαιρνα. Στις δουλειές αυτές ο μάστορας έχει μεγάλο ρίσκο να μπλέξει με κάτι που δεν υπολόγιζε, π.χ. να εχει κάπου φθορά η πλεξούδα, και με το λύσιμο να κόπηκε κάποιο καλώδιο, και μετά όταν ξαναδεθεί να μην λειτουργεί η μοτό. Κιάλλη δουλεια για τον μάστορα, και μάλιστα εκνευριστική, που δεν θα την πληρωθεί, γιατί εσύ την πήγες να δουλεύει, και οφείλει ο μάστορας να την πάρεις να δουλεύει. Ή να βρει φρακαρισμένες βίδες, να κάτσει να φτιάξει σπειρώματα κ.ο.κ. Ρουλεμάν τιμονιού, τα παλιά ξαναμπήκανε; Ψαλίδι βγήκε, με τα παλιά ρουλεμάν το ξανάβαλε; 'Ολα αυτά μαζί, αρχίζει και μαζεύεται το ποσό, βάλε και ένα 80-100ρι το πλαστικό που βάφτηκε, δεν ξέρω τι κόστισε το πλαστικό που αλλάχθηκε αλλά στο εμπόριο μεταχειρισμένων δεν είναι φτηνά ανταλλακτικά, αρχίζει και δεν μου φαίνεται πολύ ακριβό το 600ρι, ειδικά αν έκανε και εργασίες όπως για παράδειγμα, έχουμε το μοτέρ στον πάγκο, να μια καλή ευκαιρία να γίνουν βαλβίδες εύκολα και χωρίς να στριμωχνόμαστε.
  8. insufficient data ''βαφή του σκελετού'' είναι και το 1-πήρε ένα σπρέι 3 euro από τo Leroy Merlin, μόνωσε με χαρτόνια γύρω-γύρω απλο το πλαίσιο και έκανε δύο περάσματα ότι φαίνεται ειναι και το 2-ελυσε ΟΛΗ την μοτοσυκλέτα, έμεινε πλαίσιο ΣΚΕΤΟ, ΚΑΤΑΣΚΕΤΟ, το πήγε για ηλεκτροστατική βαφή, μπήκαν καινούρια ρουλεμάν τιμονιού-ψαλιδιού, έδεσε ΟΛΗ την μοτοσυκλέτα. Προσδιόρισε με τρόπο αμφιμονοσήμαντο τι εργασίες έγιναν στην μοτοσυκλέτα σου, να σου πούμε αν ήταν ακριβές ή όχι.
  9. FlyingInADream

    Απο EFI σε carb.

    Ναι, και έτσι σου μένει χρόνος να κοιτάς τα λάδια πιο συχνά από μία φορά στα 10.000km και γλυτώνεις το μοτέρ.
  10. Δύσκολα. Ε μα κι εσύ, μπάτσο γνωστό δεν έχεις, ασφαλιστή γνωστό δεν έχεις, υπάλληλο εφορίας γνωστό δεν έχεις, που πας να κάνεις τέτοιες δουλειές; Επόμενο βήμα, ρώτα στην γειτονιά μπας και ξέρει κανείς. Ρίξε το ίδιο ερώτημα, εδώ ή εδώ, έχει κάτι αστυνομικούς μέλη εκεί, πιθανόν να ενδιαφερθούν και να σε βοηθήσουν.
  11. Άρα ξέρεις πινακίδα. Αυτό διευκολύνει τα πράγματα, αν έχεις καλές σχέσεις με κάποιον σε εφορία, σου βρίσκει ΚΑΙ αυτός αν θέλει στοιχεία ιδιοκτήτη. Υπόψιν, είναι παλιό CBR600F, από 1991 μέχρι και 1994, αυτό που λανθασμένα αναφέρεται ως F2 στα περιοδικά (κανονικά είναι CBR600FM το 1991, CBR600FN το 1992, CBR600FP το 1993 και CBR600FR το 1994, αυτό θα το βρεις αν το πάρεις στο ταμπελάκι στο undertray κάτω από την σέλα). Δεν είναι το αρκετά βελτιωμένιο CBR600F από 1995 μέχρι και 1998, ούτε το ακόμα καλύτερο αλουμινένιο CBR600F από 1999 και μετά. Θέλω να πω, ότι δεν ξέρω αν είναι και τόσο ''ευκαιρια'' και ''κριμα τέτοια μηχανή''. Ενα αρκετά ξεπερασμένο μοντέλο είναι. Από την άλλη, τα έχει όλα πάνω του, και κυρίως τα πλαστικά, που είναι και το πιο δύσκολο&ακριβό να βρει κάποιος για αυτά τα μοντέλα. Αν από την άλλη, είναι τυχερό και δεν έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα στο μοτέρ, ένα καλό καθάρισμα στα carburators και μια φροντίδα και προδέρμ σε όλα τα υποσυστήματα, συνήθως αρκεί να για δουλέψει. Κι από κει και πέρα, το κόστος στα αναλώσιμα που θα αλλάξεις(μπαταρία-φίλτρο αέρα-μπουζί αν θέλει-λάδια-φίλτρο λαδιού-ψυκτικό-αλυσιδογράναζα αν θέλει-λάστιχα. Τέτοια εποχή, ανασταίνω ένα CBR400RR που ήταν σε ΠΟΛΥ χειρότερη κατάσταση από αυτό, και πάει πολύ καλά, οπότε αν το δικό μου που ήταν λες και το είχαν βυθίσει σε βόθρο 10 χρόνια ζει, αυτό που έχεις βρει, έχει ελπίδα να το φτιάξεις σχετικά εύκολα&φτηνά.
  12. FlyingInADream

    f650gs - f650gs (800) - f700gs

    Το τέλος κυκλοφορίας αλλάζει τιμή στα 785 κυβικά. Μέχρι και 785 κυβικά είναι 55 ευρώ. Από 786 και πάνω, είναι 120. Αναλυτικά τα τέλη ως προς τον κυβισμό, εδώ https://www.eea.gr/epikairotita-eea/teli-kikloforias-2021-gia-aftokinita-ke-motosikletes/
  13. Διάβασε τον αριθμό πλαισίου. Μίλα με κάποιο φίλο-γνωστό στην ασφάλεια να σου ψάξει στοιχεία ιδιοκτήτη με τον αριθμό πλαισίου. Αν βρεις τον ιδιοκτήτη και συννενοηθείτε, κάτι γίνεται. Αλλιώς δεν γίνεται κάτι.
×
×
  • Create New...