Jump to content

FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6.704
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    206

FlyingInADream last won the day on Μάρτιος 7

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

10.323 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

22.872 προβολές προφίλ
  1. FlyingInADream

    Mt07

    Για αυτο που ρωτάς πάντως, πόσο δύσκολη να είναι μια παντέντα, να μπει ένα β ιδάκι για στοπ στο ράουλο της ντίζας, ώστε να μην ανοίγει πλήρως τις πεταλούδες; Μια βίδα και λιγος κόπος, έτοιμη η μείωση ιπποδύναμης.
  2. Μάλλον, έχει χαιρετίσει το γρανάζι εμπλοκής τους ή η φουρκέτα που το κινεί. Πρέπει να ανοιχτεί το κιβώτιο ταχυτήτων, να δει ο μηχανικός τα εξαρτήματα και ότι είναι φθαρμένο, να αλλαχθεί.
  3. To vaping τι είναι; Το gaming (υποθέτω=παίζεις παιχνίδια στον υπολογιστή) και το να βλέπεις σειρές, δεν νομίζω ότι είναι hobby. Το hobby έχει την έννοια της εργασίας-κατασκευής-παραγωγής που κάνεις για ένα σκοπό, χωρίς όμως να πληρώνεσαι ή να αποσκοπείς σε πληρωμή για αυτόν. Τα προηγούμενα που αναφέρεις σαφώς έχουν τα γνωρίσματα του hobby. Τέσπα, οτι ερώτηση τεχνικής φύσεως έχεις, ρίχτην και εδώ θα είμαστε, πολύ ευχαρίστως να απαντήσουμε σε ότι ξέρουμε
  4. To κουδούνισμα στα σκούτερ ΣΥΝΗΘΩΣ είναι τζόγοι που έχουν αυξηθεί στις φυγοκεντρικές σιαγώνες στην μετάδοση CVT. Οσο απλά κουδουνίζει λίγο και δεν κάνει σαν να έρχεται η συντέλεια του κόσμου, είναι μόνο αισθητικό το θέμα και δεν αποτελεί πραγματικό πρόβλημα. Οταν θα φτάσει να κάνει σαν να έρχεται η συντέλεια, τότε αλλάζεις το εξάρτημα με καινούριο, και δεν θα ήταν κακή ιδέα, αφού ελεγθούν, να αλλαχτούν και μπίλιες βαριατόρ, οδηγοί βαριατόρ και το βαριατόρ το ίδιο αν έχει φθορά στο μέταλό του. Φτηνά είναι -σχετικά- αυτά στα μικρά Sym.
  5. Ε ναι σωστά, τα ρημαδόπαπα με τα άθλια πλαίσια-μοτέρ-αναρτήσεις-φρένα-τροχούς είναι πολύ καλύτερες κατασκευές. Νάτανε η ζήλεια ψώρα, θα ξυνόταν όλη η χώρα, το έχεις ακούσει σαν έκφραση; Ε εδώ πάει.
  6. Αν πάρεις τα εξαρτήματα στο χέρι, μπορείς να δεις τι ζημειά έχουν, και αν διορθώνεται. Π.χ. αν οι προεξοχές που εμπλέκουν το κινούμενο γρανάζι έχουν φαγωθεί και κάνουν ''κατηφόρα'' και για αυτό γλυστράει το γρανάζι και απομπλέκει, ενδέχεται να μπορει να διορθωθεί. Πολύ πιο απλό είναι όμως, να βρεις ανταλλακτικά από κάποιο μεταχειρισμένο, να το αλλάξεις και να τελειώνεις. Το δικό σου το μοτέρ, απόσο θυμάμαι, ΔΕΝ ΕΧΕΙ κάποια βίδα μέσα από την κεφαλή που να δένει τα κάρτερ. Αρκεί δλδ να λύσεις όλα τα εξαρτήματα στα πλάγια, να λύσεις τις βίδες που κρατάνε τα κάρτερ ενωμένα, εξωτερικές και αυτές μέσα από την ελαιολεκάνη, και αυτά θα χωρίσουν, χωρίς να λύσεις καθόλου κεφαλή, ούτε καν το εξωτερικό καπάκι της. Μια μηχανή που είναι έτσι, είναι το TDM. Εχει ΜΙΑ βίδα, κάτω από την κεφαλή. Για να ανοίξουν κάρτερ, πρέπει να φτάσεις σε αυτήν, άρα πρέπει να βγει η κεφαλή.
  7. Για αρχή τα νούμερα 10.1,5 και 13,2,3 που έκανα c/p από το κείμενό σου, δεν βγάζουν νόημα στο σύνηθες δεκαδικό σύστημα θέσεως που χρησιμοποιούμε όλοι. Υποθέτω ότι εννοείς κάτι του στυλ 10.κάτι και 13,κάτι που είναι φυσιολογικές τιμές και δεν δείχνουν κάποιο πρόβλημα, ούτε στην μπαταρία, ούτε στο σύστημα παραγωγής ρεύματος. Πιθανόν το όχημά σου, χρειάζεται κάποια συντήρηση όπως φίλτρο αέρα, καθαρισμός συστήματος εισαγωγής ή ρύθμιση διάκενου βαλβίδων. Το τελευταίο, ειναι συχνό αίτιο κακού ρελαντί και κακής εκκίνησης όταν είναι κρύο στο μοντέλο σου. Αν αυτά ελεγχθούν και διορθωθεί ότι χρειάζεται, τότε μας ξαναλές αν επιμένει το πρόβλημα.
  8. Για σκέψου το λίγο από μόνος σου αυτό. Οχημα αδύναμο 200 κυβικά, με ΔΥΟ άτομα πάνω, στην εθνική, με μετάδοση CVT, πόσο να πηγαίνει σταθερά; 90; 100; 110; Θα βαρεθείτε την ζωή σας μια ευθεία με σταθερό γκάζι επί 3-4 ώρες, θα σας περνάνε οι άλλοι σαν εμπόδιο, θα ψηθεί ο ιμάντας, θα πληρώσετε διόδιο, ΕΝΩ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ θα κάνετε και καμιά στάση σε κανά ωραίο σημείο, θα πηγαίνετε με 70 μέχρι 90 χωρίς να γίνεστε εμπόδιο για τους άλλους, δεν θα φθαρεί ο ιμάντας και το σκούτερ γενικά, θα γλυτώσετε τα διόδιο, είναι και ωραία διαδρομή με εναλλαγές τοπίων.
  9. Ναι, αν πάτε από επαρχιακούς (μπράλο-λειβαδιά-θήβα) και όχι από εθνική οδό ΚΑΙ αν το σκούτερ είναι σε αξιοπρεπή μηχανική κατάσταση και όχι έτοιμο να σκορπίσει.
×
×
  • Create New...