Jump to content

kalimera8764

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.725
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

kalimera8764 last won the day on Οκτώβριος 15 2021

kalimera8764 had the most liked content!

Πόντοι

1.981 Excellent

Σχετικά με το μέλος kalimera8764

  • Κλάση
    Εθισμενος στα 2κυκλα
  • Γενέθλια 03/02/1990

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cbr
  • myBike: Κυβισμός
    599

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    hjc rpha 70

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    Honda xr250r
  • dreamBike: Κυβισμός
    249

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5.039 προβολές προφίλ
  1. Κοιτα και το suzuki, γιατι ειναι πιο καινουριο, εχει abs και εχει και θα ειναι στην εγγυηση ακομα. https://www.car.gr/used-bikes/suzuki.html?make=12858&make=242&model=10317&pg=1&sort=pra Το ειχε η κοπελα μου για 2 χρονια, πρωτο της μηχανακι. Το δωσαμε με ουτε 3500 χιλιομετρα, τα μισα τα ειχα κανει εγω. Δεν εκαιγε τιποτα, και παραεξω βγαινει ανετα (2 φορες το καναμε διαδρομη 400km και αλλα τοσα γυρνα).
  2. kalimera8764

    Mt 07

    Το SV, το τελευταιο (με τις 4πιστονες), δε του ριχνεις καμια ματια, μην και πετυχεις καμια προσφορα;
  3. Καλα τα λενε οι αποπανω με τη μονη ενσταση οτι εγω θεωρω ειναι ΟΚ τα 125 κυβικα απο αποψη δυναμης. Υποθετω θα περνας απο Συγγρου, που ειναι ισως το μονο κομματι που θα μπορουσες να πας πιο γρηγορα. Προσωπικα θα κοιτουσα θα ηταν να εχει σχετικα μεγαλους τροχους και να εχει abs. Απο τις 2 επιλογες θα πηγαινα στο σκουτερ λογο ABS και μονο, αν και γενικα θεωρω τα παπια πιο "τιμια" απο τα σκουτερ. Παλι προσωπικα, θα κοιτουσα για μοτοσυκλετακι (κυκλοφορουσα προσφατα με ενα gsx250r και ηταν τελειο). Θα κοιτουσα και το cbr250 (και ktm duke).
  4. Καλησπέρα! Πολυ ωραιο! Το ρουφηξα ολο! Παω να δω και τα υπολοιπα!
  5. Εχω το παλιο cbr (το 600 f). Έχω βαλιτσα (48L μαλιστα) και τη βαζω οποτε χρειαζεται. Εχω αυτη: https://www.skroutz.gr/s/5515120/Kappa-Moto-Κεντρική-Μπαγκαζιέρα-Μοτοσυκλέτας-K48N-Monokey-47lt.html?from=catspan Προφανως χρειαστηκαν καγκελα-βαση μπαγκαζιερας, δλδ αυτο: https://www.skroutz.gr/c/1219/vaseis-aposkeuwn-moto/f/1358141/CBR-600.html?keyphrase=f&o=cbr+600+f Δε με προβληματισε ποτε οδηγικα. Πορεια συνηθως αντε μεχρι 130 να παω, ποτε δεν ειχα θεμα. Σε ανοιγμα μεχρι 200 εμεινε στη θεση της, αλλα μαλλον δεν ειναι γι αυτες τι ταχυτητες. Για το οπτικο του θεματος, το σκεφτομουν και εγω πολυ στην αρχη πως θα φαινεται κτλ. αλλα η βαση δε την προσεχω καν πλεον και ειναι πολυ ευκολο το βαλε-βγαλε της μπαγκαζιερας, οποτε ουσιαστικα σε νορμαλ χρηση το μηχανακι εχει απλα τα καγκελα-βαση της μπαγκαζιερας. Γενικοτερα: Έχω και ενα 24L tankbag, αυτο: https://www.skroutz.gr/s/5515282/Kappa-Moto-LH200-Tank-bag.html Εχω και 2 μαλακες βαλιτσες (40L), αυτες: https://www.skroutz.gr/s/8475404/Givi-Σετ-Πλαϊνές-Βαλίτσες-Μοτοσυκλέτας-EA100B-Soft-Bags-40lt.html Οταν πηγαινω ταξιδι, συνηθως περνω tankbag + βαλιτσα αν χρειαστει. Τη βαλιτσα μονη της τη βαζω σχετικα συχνα, οταν εχω να κουβαλησω-μεταφερω κατι γιατι ειναι το μεγαλυτερο απο τις επιλογες μου, δε με νοιαζει αν ειναι πχ σκληρο μην γκρατζουνισει-σκισει κατι, μη λερωσει κτλ. Επισης ευκολα μπορω να βαλω 2 κρανη μεσα + μπουφαν (παμε πχ εκδρομη με την κοπελα μου). Παντα κυκλοφορω με μια τσαντα πλατης, οποτε το tankbag σε καθημερινη χρηση το χρησιμοποιω σπανια, αλλιως βολευει πολυ. Τα πλαινα πλεον τα βαζω μονο οταν παμε καπου 2πλοι για πολλες μερες.
  6. kalimera8764

    aprilia RS 125 07

    Οχι ρε συ, σιγα τι ειναι 45κμ, αν δεν δρομος που ειναι απαραιτητο να κρατας υψηλη ταχυτητα (για λογους ασφαλειας περισσοτερο), δεν ειναι τιποτα τα 45km. Φιλος με ys125 πηγε φετος Αθηνα - Κυλληνη, εκανε τις μετακινησεις του στην Κεφαλονια και γυρισε μια χαρουλα. Επισης, οταν ηρθα Αθηνα πρωτες μερες ειχαμε παει μια πολυ ωραια βολτουλα στα Βιλια νομιζω και ειχαν ερθει και ενα παιδι με ενα cbf 125 (Γιωργο ξεχναω το nickname σου) και ενας κυριο με ενα παπακι λιγοτερο απο 125 κυβικα. Μια χαρα πηγαμε και γυρισαμε ολοι μαζι ενα νιντζα 250, ενα 400ρι zxr, ενα monster 696. Για πολλους αυτα τα χιλιομετρα ειναι το καθημερινο τους commuting.
  7. kalimera8764

    Μετατροπή σε Motard

    Αν βαλεις 140, να προσεξεις να εισαι σιγουρος οτι δε βρισκει καπου (πχ στην αλυσιδα). Παντως οταν στο εντουρο (250) ειχα βαλει μεγαλυτερο λαστιχο εχασα σε δυναμη, ευελιξια και η αναρτηση δε δουλευε σωστα με το εξτρα βαρος.
  8. Ενα ys πηρε ο κολλητος μου πριν λιγους μηνες, εκανε ταξιδακι Αθηνα - Κεφαλονια (απο Κυλληνη) και καθημερινες μετακινησεις μεσα στην Αθηνα. Μεχρι στιγμης δεν εχει καποιο παραπονο.
  9. Μηπως εχει καει και θελει γεμισμα το υλικο στις εξατμισεις?
  10. Γενικα ισχυει, αλλα δεν ειναι και πανακεια. Παιζουν ρολο το μοτερ (αλλο να πας με 1 κυλινδρο, αλλο με 4), αν ειναι γυμνο η οχι, θεση οδηγησης - μεγεθος, μετα παμε σε αυτονομιες κτλ. Γι αυτο ξαναλεω, αν δε μπορεις ρεαλιστικα να παρεις και να συντηρησεις ενα πιο μεγαλο μηχανακι, μη φοβηθεις τα "λιγα" κυβικα.
  11. Γεια σου Σωτηρη. Επισης, μην ξεχνας οτι δεν ειναι μονο η αγορα του μοτο, αλλα και η συντηρηση του. Ειδικα, αμα δεν εχεις χωρο, χρονο, γνωσεις και εισαι τσιμα τσιμα οικονομικα πηγαινε στο πιο καινουριο και ας ειναι και λιγοτερα κυβικα. Δε σημαινει οτι σε περιοριζουν απαραιτητα καπου. Ενδεικτικα, εχει ενα suzuki gsx250r η κοπελα μου και τα 1200km απο τα 3500 που εχει μεχρι τωρα, τα εχω κανει εγω με 2 πηγαινε-ελα Αθηνα-Καρδιτσα. Και εννοειται σε αντιθεση με το δικο μου (600αρι 4κυλινδρο), τα εξοδα ειναι αστεια και πιθανοτητες να χρειαστει συνεργειο μηδαμινες.
  12. Αρχικα να αναφερω οτι απο μοτοσυκλετιστικο εξοπλισμο εχω τα εξης, που φοραω το χειμωνα: μποτακια μηχανης, παντελονι μηχανης (ειναι καλοκαιρινο και βαζω την επενδυση αδιαβροχη-ισοθερμικη εσωτερικα του), μπουφαν 4 εποχων (ξανα, βαζω την εσωτερικη επενδυση), γαντια, κρανος. Προσωπικα με βολευει να φοραω ισοθερμικο (πανω - κατω), περα απο τον προφανη λογο βαζω τα πανω ρουχα μεσα απο τα κατω σε στρωσεις. πχ αν απο κατω φοραω εσωρουχο, ισοθερμικο, παντελονι και απο πανω ισοθερμικο, βαμβακερο, ζακετα, μπουφαν με αυτη τη σειρα, βαζω πανω ισοθερμικο μεσα στο εσωρουχο, απο πανω το βαμβακερο, μεσα στο κατω ισοθερμικο κτλ. Μποτες-παπουτσι τα καλυπτω απο το παντελονι, ωστε σε περιπτωση βροχης το νερο να μη μπει στο παπουτσι. Κλεινω σφιχτα τα βελκρο που εχει το παντελονι στους αστραγαλους και το μπουφαν σε καρπους-μεση, για να μην περναει ψυχρος αερας. Βαζω το καλοκαιρινο Buff μεσα απο το μπουφαν μεχρι σχετικα ψηλα, να καλυπτει και το πιγουνι και μεσα στο κρανος περιμετρικα. Φλις περιλαιμιο απο πανω, δε το βαζω μεσα στο μπουφαν. Ο,τι βραχει οταν σταματησει να βρεχει, το βγαζω (πχ περιλαιμιο). Γενικα πρεπει να ειμαστε ζεστοι και στεγνοι, γιατι επηρεαζει και το πως οδηγουμε. Επισης πολυ προσοχη στο δρομο (υγρασιες που παγωσανε κτλ.). Ειναι ακομα πραγματα που θελω να δοκιμασω πχ pinlock, δεν εχω βαλει ποτε τα γαντια μου δε φτανουν να καλυψουν το μπουφαν -> σε αυτη την περιπτωση τα γαντια πρεπει καλυπτουν το μπουφαν η το αναποδο σε περιπτωση βροχης; Γκετες, αδιαβροχο, αμοιγως χειμερινο εξοπλισμο δεν εχω
  13. Ισχυει. Μαλλον ξηρα τροφη απο SM νερακι. Αν θυμαμαι καλα, δεν εισαι Αθηνα, σωστα;
  14. kalimera8764

    Enduro Ξεκινημα

    Το CCM δε μου αρεσει σαν εντουρο. Προτιμω το drz, λογο μοχλικου και μικροτερου μεταξονιου. Που ειναι ηδη λιγο γουρουνι για εντουρο, ακομα και το Ε. Σιγουρα δε σε περνει για 2 μηχανακια; Γιατι δεν κοιτας κατι σε 125 2χρονο για αρχη (ακομα και καποιο dt, wre πχ), που εχει χαμηλα εξοδα για τελη-ασφαλειες? Εχε επισης κατα νου οτι μηχανακι που το πας για εντουρο, να το εχεις και για καθημερινο, εχει εναν Α κινδυνο να ξεμεινεις απο οχημα η να εχεις ενα οχημα-παρταλι για καθε μερα. Απο απλα στραβωσε το τιμονι, εσπασε λεβιες, πλαστικο κτλ. ειτε απο πιο χοντρα πχ σε βολτα με συμφορουμιτη, του εσπασε το κεντρο του μπροστινου τροχου, εμενα ραγισε το στεφανι και τρυπουσε σαμπρελα, εσπασα καπακι καρτερ κτλ.
  15. Παρε κατι αμιγως χωματινο. xr400, drz, KTM 450, wr450.
×
×
  • Create New...