Jump to content

Νικος ο μεγαλοπρεπης

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    46
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

13 Good

Σχετικά με το μέλος Νικος ο μεγαλοπρεπης

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    sh150abs
  • myBike: Κυβισμός
    153

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG17
  1. Κάπου μπερδεύεσαι φίλε. Για το sh300 το μοντέλο που έβγαινε μέχρι το 2016 ναι. Για το 150 ποτέ δεν έκαιγε λάδια. Επειδή αναφέρεις τη λέξη αξιοπιστία το sh150 είναι αναφορά στην αξιοπιστια
  2. Αν έχεις τα λεφτά και εμείς σκοπό να το κρατήσεις sh. Οικονομικό σε κατανάλωση,αξιοπιστία,ποιότητα,ιμάντα κάθε 24000. Ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις
  3. Πήγαινε για τα πρώτα ένα δύο σέρβις και μετά πήγαινε σε άλλον μαστορα που εμπιστεύεσαι. Έτσι κι αλλιώς 2 χρόνια εγγύηση έχει. Άμα είχε 10 χρόνια να το σκεφτόσουν. Όπως είπε και ένα φίλος από πάνω.....μόνο λάδια φίλτρα θ αλλάξουν δε θα προλάβουν τίποτα άλλο. Ποτέ δεν έγινε κάτι στραβό μέσα στην αντιπροσωπεία τα πρώτα δύο χρόνια. Υπάρχει και το 1% αλλά άμα σκέφτεσαι αυτό έχεις πρόβλημα και θα σου πω φιλικά ότι υπάρχουν πιο σοβαρά στη ζωη
  4. Μα συγνώμη δηλαδή όταν το πήρε δε το έλεγξε? Μηχανικός δε το είδε? Θα έπρεπε να έχει περάσει ΚΤΕΟ το 18 και 20. Ας το πάει πίσω τώρα που είναι αρχη να ζητήσει τα λεφτά πίσω η να του το φτιαξουν
  5. Γιατί ο συναγερμός θα τρώει τη μπαταρία. Γιατι ο συναγερμός θα έχει 100 ευρώ και άλλα 30 ενα λουκέτο παμε στα 130 και ο φίλος λέει για 60
  6. Χαχα....έτσι που το λέτε έχετε δικιο
  7. Τώρα που απάντησες θα το χει πάρει θα έχει κάνει το γύρο του κόσμου κ θα το χει πουλήσει κιολας
  8. Ηλία δε το διάβασες καλά το ποστ μου. Είπα ότι ακολουθαμε το μανιουαλ στο ιξώδες που λέει εκτός αν δίνει κι άλλες επιλογές. Επίσης σε 5 λ όταν πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας το μοτέρ δεν έχει σημασία αν είσαι Φλώρινα η Κρήτη. Μη ξεχνάς ότι υπάρχει και το ψυγείο και οι ανοχές και η τεχνολογία έχει προχωρήσει. Όχι δε βάζουμε σχεδόν ότι υπάρχει στο εμπόριο από λάδια. Τα honda θέλουν 10 30 η 10 40 δε μπορείς να βάλεις 20 50. Τα πιατζιο είναι στο 5 40 δε μπορείς να βάλεις 20 50. Δεν είμαστε στο 1980 που βάζαμε άλλο το καλοκαίρι άλλο το χειμωνα
  9. Δεν είναι τυχαία εταιρία. Δε συνεργάζεται τυχαία με bmw. Επίσης βλέπεις ότι παίρνει σοβαρά τον αγοραστή όταν βάζει abs bosch, ανάποδα kayaba, φρένα nissin, λάστιχα pirelli, οθόνες tft με όλες τις ενδείξεις. Επίσης στην Ελλάδα είναι η mototrend από πίσω. Άρα θέμα σε σέρβις ανταλλακτικά δε παίζει. Επίσης όσοι το έχουν δοκιμάσει λένε τα καλύτερα και μιλάνε για το πιο ποιοτικό "κινεζικό" με πολύ ομοιογένεια σε όλα. Εγώ στο sh περίμενα ενα μηνα για αμορτισέρ πισω και στο tdm δεν είχαν ροδελες στις τάπες αντιψυκτικου
  10. Πάντα ακολουθαμε τις οδηγίες του κατασκευαστή της μηχανής μας. Δεν έχει σημασία αν εμείς μένουμε Φλώρινα η Κρήτη. Όταν πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί να δουλεύει με συγκεκριμένο ιξώδες. Πλέον φτιάχνονται με ανοχές πιο μικρές από παλιά και δουλεύουν π.χ. στους 90 βαθμούς άσχετα αν στο περιβάλλον έχει 45 η 15 βαθμους. Η οδήγηση σε πίστα η track day είναι άλλο κομμάτι και εκεί πάμε αλλού. Άρα όταν σου λέει 10 30 η χοντα ή η κάθε χοντα βάζεις αυτό εκτός αν σου δίνει επιλογές για 10 40 η 5 30. Το g12 έχει 14 ευρώ και το αραιωνεις απο 1 προς 1 η και μέχρι 1 προς 3 άρα δεν έχει όσο ένα μπουκάλι σε κέντρο. Ίσα ίσα έρχεται πιο φτηνό από της χοντα ή της motul που έχουν 9 ευρώ το λίτρο έτοιμο για χρήση και δεν αραιωνεται
  11. Νομίζω πως το voge 500 στη τιμή που το δίνουν με τα επώνυμα περιφερειακά που έχει και την σοβαρή αντιπροσωπεία που είναι από πίσω είναι μια πολύ καλή λύση. Ακριβώς τα κυβικά που χρειάζονται με ανάποδο μπροστινό,καλά φρένα,αναρτήσεις,καλά άλογα (ούτε πολλά ούτε λίγα) και όμορφο κατά γενική ομολογία
  12. Έτσι πρόχειρα μου έρχονται στο μυαλό.... Ζοντες 300 στα 4100 Voge 300 στα 3850 η voge 500 στα 5850 Benelli trk 250 στα 3960 η μεταχειρισμένο 500 Vstrom 250 στα 4900 με καλή ροπή Η αουτσάιντερ mt03 με ζελατίνα στα 5000 περιπου
  13. Από τα πλέον αξιόπιστα με αλλαγή ιμάντα κάθε 24000 που κοστίζει μόνο 40 ευρώ ενώ τα συμ κυμκο κάθε 12 η 15000. Είναι όντως οικονομικό σε σημείο να νομίζεις ότι καίει αέρα, κατανάλωση από 2,1 έως 2,5 βαρια. Οποιοδήποτε άλλο σκούτερ καίει γύρω στα 3 και πάνω. Αφού είναι του 19 θα έχει μια εγγύηση. Αν μπορείς να το παζάρι εις και πιο κάτω θα είναι καλά αφού το καινούριο παίζει στα 3000 με ψαξιμο
  14. Το τδμ ειναι πιο οικονομικό από το τρανσλαπ, πιο ροπατο, το ίδιο αξιόπιστο, πιο καλά φρένα αφού έχει από ρ1 αρκεί να βρεις καλό. Τα φτηνά είναι σκισμενα όχι ότι τα ακριβά είναι η λύση αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις συνήθως
  15. Μπορώ δηλαδή να πάρω πινακίδες για ένα εξάμηνο μαιο-νοεμβριο? Η αν πάρεις εξάμηνο σε υποχρεώνει από Ιούνιο με τέλος χρονιάς. Εγώ τη θέλω για καλοκαίρι βόλτες αφού χειμώνα έχω σκουτερ
×
×
  • Create New...