Jump to content

Datr

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    88
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

5 Neutral

Σχετικά με το μέλος Datr

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Athens
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    Lc4 640 2006
  • myBike: Κυβισμός
    625

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV k3

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    690 SMCR
  • dreamBike: Κυβισμός
    690

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

302 προβολές προφίλ
  1. ρε μαγκες σορρυ για το ακυρο σπαμ τωρα.. αλλα εσπασε η μανετα του συμπλεκτη! εχετε να προτεινετε κανα καλο ωραιο σετακι μανετες?
  2. ενταξει παιδια δεν βαζω κατι στο μηχανακι σκεπτομενος αν θα πουληθει αργοτερα αν εγω θελω να το πουλησω.. θελω να τα βαλω για μενα. Στο κατω κατω δεν πουλαω τα μαμα, τα κραταω και αμα λαχει τα ξανακοτσαρω πανω αν ο επομενος ιδιοκτητης εχει θεμα με το fcr
  3. ευχαριστω πολυ παιδια! θα ξεκινησω ερευνα αμεσως, αλλα αποτι ειδα στο καρ δεν παιζουν πολλες αγγελιες. Τωρα πετυχα ενα σαιτ που παιζει στα 600 ευρω ενα αλλα πολλα λεφτα μου φαινονται. Για τις εξατμισεις του παπαγιαννη οσο αναφορα το 640 τι γνωμη εχετε? Αξιζουν ως λυση εναντι των ακραποβιτς που κοστιζουν οσο το μισο μηχανακι? Μιλαω και για ολοσωμες αλλα και για τα τελικα που οπως μου ειπε ο μαστορας δεν ειναι ακριβως τελικα επειδη θα μου φτιαξει απο το y και μετα για να ταιριαξουν τα τελικα του
  4. τι ακριβως ειναι το κιτ που λες?
  5. και εγω ετσι ξερω.. τωρα ναι οσο αναφορα την ερευνα για την αγορα του... θα ψαξω συγκεκριμενα απο αυτα τα μοντελα η απο αλλο 640 αλλα και παλι να ειναι το σωστο fcr και οχι καποιο αλλο δηλαδη το 41mx με το hotstart αν δεν κανω λαθος, αν ξερει καποιος ας πει. Επισης οταν το παρω θελω και ντιζες κτλπ?
  6. ετσι συμβαινει με το κτμ συγκεκριμενα? γιατι οδηγησα drz με fcr39αρι και δεν ηταν ετσι οπως το περιεγραφες.. Δηλαδη τα 660 και 625 που βγαινανε με fcr δεν μπορουσαν να πανε φυσιολογικα?
  7. ναι εγω ειμαι φιλε καλα θυμασαι. Αποφασισα να το κρατησω τελικα και να το μαθω οσο μπορω πριν προχωρησω σε κατι πιο γρηγορο και διαφορετικο. Τωρα οσα λετε για τις εξατμισεις? Αξιζουν ρε μαγκες πιο πολυ αποτι το fcr δηλαδη? Ο μαστορας μου το περιεγραψε σαν κατι τελειως διαφορετικο στην αισθηση το fcr, ενω οι εξατμισεις απτην αλλη, θα δωσουν μονο ηχο, αντε και ελαχιστη παραπανω δυναμη. ΟΙ εξατμισεις competition που φοραω ψιλοκομπλε δεν ειναι? Επισης γραναζι εχει μπει ηδη ενα νουμερο μικροτερο, 16αρι δηλαδη και 42 πισω οπως φοραγε. εχουνε γινει αυτα φιλε.. το μηχανακι το χω στην πενα. Αληθεια ενα lc4 640 με fcr και εξατμισεις ποσο λιγοτερη δυναμη εχει απο ενα 690? ναι εχεις δικιο το 41 εννοουσα. Γιατι λες οτι θα γινει ετσι?
  8. Καλησπερα σε ολους! Λοιπον σκεφτομαι τι να πρωτοαλλαξω στο κτμ.. ειναι τελειως μαμα. Μονο ενα γραναζι αλλαξα μπροστα ενα νουμερο μικροτερο. Ρωτησα τον μηχανικο μου και μου ειπε πως το καλυτερο σε σχεση τιμης/αποδοσης θα ητανε το fcr απλως θα ανεβαινε η καταναλωση πραγμα που δεν με πολυενδιαφερει.. Το επομενο που σκεφτομαι προφανως ειναι οι εξατμισεις. Για εκκεντροφορο δεν σκεφτομαι ακομα.. ισως στο μακρινο μελλον. Εσεις τι εχετε να πειτε? Να βαλω πρωτα το fcr? Μιλαω για το fcr 41.5 mx αυτο εχω διαβασει οτι πρεπει να μπει στο συγκεκριμενο μηχανακι
  9. Και γω για εκει με κοβω οι διαφορες 1ης-2ης ποιες ειναι ?? Εκτος του εμφανισιακου
  10. εννοεις οτι η εργοστασιακη αναρτηση θα με καλυψει στο δρομο? Οχι τρελος χερας δεν ειμαι.. Επισης 2ης γενιας να προτιμησω? Δηλαδη μετα το 17? Με την αλλαγμενη μασκα μπροστα.
  11. και το mt 09sp εχει καλυτερες απο μαμα αλλα ξεφευγει στα λεφτα. Tracer εμφανισιακα και μονο δεν μου αρεσει
  12. Datr

    Αγορα Καινουργιας Μηχανης!!!

    Λοιπον μαγκες καλησπερα!!!! Εδω και 4-5 μηνες εχω ενα 640 lc4. Ειναι η πρωτη μου μηχανη. Ενταξει το μηχανακι ειναι κορυφη, γκαζιαρικο, στριβει κτλπ. Τωρα θα μου πειτε ειναι η πρωτη σου μηχανη πως τα ξερεις αυτα? Ενταξει οδηγος με οδηγο εχει διαφορα και πιστευω το ζοριζω αρκετα. Βεβαια σε 2 ταξιδακια που πηγα 400 χιλιομετρων με κουρασε ,οχι σε μεγαλο βαθμο. Ετυχε να οδηγησω ενα mt09 και μαγκες ερωτευτηκα!!!!! Αλλα μηχανακια ενταξει αλλα το γκαζι του με τρομαξε!!! Στο 640 περα απο την πρωτη βδομαδα, το εμαθα και ποτε δεν με τρομαξε το γκαζι. Αυτο ητανε τερας. Με λιγα λογια, σκεφτομαι να πουλησω το 640, να χωσω λιγα λεφτα παραπανω και να τσιμπησω ενα mt09. Βεβαια σκεφτηκα και το 990 superduke, που δεν το εχω οδηγησει αλλα ξερω οτι και αυτο ειναι πολυ δυνατο. Ειναι μηχανακια που εχουν διαφορα καμια 10αρια χρονια ,με αλλες τεχνολογιες φορτωμενο το mt. Η χρηση ειναι καθημερινη και βολτες μεγαλες του τυπου 100χλμ. Ε και καμια εκδρομη 400-500 χλμ εφοσον πλεον το μηχανακι μπορει να παει και 200 ανετα και οχι 120 σταθερα! Τι λετε? Πιο να προτιμησω και γιατι? Η πισω αναρτηση του mt ειναι οντως τοσο μεγαλο θεμα? Το superduke εχει καλυτερα περιφερειακα αλλα παιζει και να κοστιζει πιο πολυ στη συντηρηση, και το mt ειναι πιο καινουργιο με ασπαστο μοτερ και ισως το μονο του ελαττωμα να ειναι η πισω αναρτηση..
  13. Datr

    Ktm 640 Μπροστινα

    Καλησπερα και παλι σε ολους. Βρηκα αποτυμωμα λαδιου στην αριστερη μπουκαλα,απτη μερια του δισκοφρενου. Το καθαρισα και βρηκα το ιδιο μετα απο 2 μερες. Λογικα συμβαινει αμα βυθιστει η μπουκαλα αρκετα μεσα. Ειμαι για σερβις μπροστινων? Ποσο παει περιπου αυτο? Κανα 100αρι?
  14. τα λαδια ειναι motorex 10w60 και κανει φιλος την αλλαγη.. δεν παιζει αυτο το σεναριο
  15. Εξαερωση εγινε κανονικα στην αλλαγη... τωρα κεντρικο σταντ δεν διαθετω για να το βλεπω τελεια το ματακι... προσπαθω να το βαζω σε ισιο σημειο και να ειναι περιπου στη μεση η και λιγο παραπανω. Εμενα τωρα εφτασε στη κατω γραμμη οποτε και συμπληρωσα 180-200 ml και εφτασε παλι λιγο κατω απτη πανω γραμμη. Σημερα παω για καθαρισμο καρμπ, και φιλτρου αερα οποτε θα κοιταξω να δω αν τα πεταει στο φιλτροκουτι.
×
×
  • Create New...