Jump to content

Datr

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    113
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

15 Good

Σχετικά με το μέλος Datr

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Athens
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    Lc4 640 2006
  • myBike: Κυβισμός
    625

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV k3

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    690 SMCR
  • dreamBike: Κυβισμός
    690

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

358 προβολές προφίλ
  1. Datr

    Honda Astrea καρμπ

    Καλησπερα σε ολους, πηρα ενα παπακι και δεν μου κραταγε ρελαντι οταν ητανε κρυο... πειραξα λιγο ρελαντι και μειγμα, οποτε τωρα κρυο παιρνει κανονικα με ελαφρια μιζια και κραταει στροφες, αλλα δυσκολευεται παρα πολυ με 4η να ανεβασει χλμ πχ πανω απο 70. Επισης ριχνει κατι σκασιματα πιο δυνατα απτο κτμ. Πως ακριβως παιζω με το μειγμα ξερει κανεις?
  2. Datr

    Αγορα Παπιου Spinter, japan κτλπ

    να κανεις καμια σουζα και να προσγειωθεις με πατημενο μπροστινο φρενο Επισης γνωριζει κανεις αν το velos εχει ιδιο μοτερ με του sprinter? Λογικα ναι ε? Γιατι εμφανισιακα μαρεσει περισσοτερο και παιζουν στην ιδια τιμη
  3. Datr

    Αγορα Παπιου Spinter, japan κτλπ

    ξερει κανεις αυτο το cbs που εχει το daytona τι ακριβως ειναι? Οταν πατας πισω πατιεται το μπροστα η το αντιθετο? Γιατι αν ειναι το 1ο υπαρχει προβλημα
  4. Αλλαγη λαδιων-φιλτρων στο ΚΤΜ !!!! Ξερει κανεις που μπορω να βρω ροδελες χαλκινες για τη ταπα?
  5. Datr

    Αγορα Παπιου Spinter, japan κτλπ

    εδω μιλαμε για δοσεις και εσυ προτεινεις 6-7 κατοσταρικα παραπανω ... προφανως και ξερω οτι το κρυπτον ειναι καλυτερο
  6. Datr

    Αγορα Παπιου Spinter, japan κτλπ

    ενταξει δεν μαρεσει το σκουτερ σαν ιδεα... θελω ετσι για τη καυλα να χει ταχυτητες να το κανω και καμια σουζιτσα που και που θες να πεις οτι το daytona δεν ειναι για σουζες ? χαχα
  7. Datr

    Αγορα Παπιου Spinter, japan κτλπ

    Καλησπερα παιδια, λοιπον μαζεψα λιγα λεφτακια στην ακρη και θελω να παρω μια παπια για να σταματησει να γραφει το κτμ χιλιομετρα καθε μερα δεν αντεχω αλλο Λοιπον σκεφτομαι αναμεσα σε καινουργιο daytona sprinter με 1700 ευρω.. κανα 1000αρι μπροστα και υπολοιπα δοσεις, και μετα κλασικα με ενα 1000αρι καποιο Japan παλιο κλασικο με καμια 50αρια χιλ χλμ, kazer, astrea κτλπ. Ποια ειναι η γνωμη σας? Να προτιμησω daytona κουτα και με εγγυηση και γενικως καινουργιο μηχανακι απτην αρχη δικο μου με οτι αυτο συνεπαγεται, η λοτο φαση σε μεταχειρισμενο?
  8. Datr

    Enduro Ξεκινημα

    Η φαση δεν θα ειναι για καθημερινο.. ενα παπι θα εχω για καθημερινο οπως προσπαθω να παρω τωρα γιατι ουτε και με το 640 γινεται δουλεια... τζαμπα γραφει χλμ καθε μερα. Ενα παπι και το ccm για βολτες ειτε εντουραδικες ειτε μοταρντ
  9. Datr

    Enduro Ξεκινημα

    δεν νομιζω τα ccm να ειναι περιζητητα... το αντιθετο ειναι. Δεν τα ξερουν δεν τα αγοραζουν. Ενω κτμ 640 το πουλας χθες αμα γουσταρεις... δεν λεω οτι ειναι καλυτερο μηχανακι αλλα ετσι ειναι η νοοτροπια.
  10. Datr

    Enduro Ξεκινημα

    Μαγκες συμφωνω με οσα ειπατε αλλα η ανταλλαγη που θελω να κανω ειναι ενα ccm μαζι με ζαντολαστιχα εντουρο με δισκοπλακες επανω.. δεν σκεφτομαι δηλαδη να τα αγορασω καινουργια αυτα. Τωρα για τα γραναζια... νταξ ειναι τοσο απαραιτητο να αλλαζω γραναζι μπρος πισω για το βουνο? Δηλαδη με ενα 15/45 δεν παω πουθενα? :ρ
  11. Datr

    Enduro Ξεκινημα

    Λοιπον πως σας φαινεται το ccm 404 σαν μηχανακι 2 χρησεων? Και μοταρντ αλλα και εντουρο. Η οικονομικη μου κατασταση δεν επιτρεπει να εχω 2 μηχανακια ταυτοχρονα δυστυχως.. Αυτη τη στιγμη εχω το 640 αλλα θελω να ξεκινησω να ασχολουμαι με το εντουρο, και λεω να το δωσω για ενα ccm 404, το οποιο κυριως θα το εχω μοταρντ και κανα σκ θα το τραμπαρω ροδες κτλπ για βουνο. Σαν μηχανακι τι σας λεει? Εγω εχω ακουσει τα καλυτερα απο πλαισιο,αναρτησεις,φρενα αλλα και δυνατο μοτερ απο drz-e.
  12. ενα απλο διακοπτακι ειναι ον/οφφ που απλως σου δινει τη δυνατοτητα να ανοιγεις και να κλεινεις το βεντιλατερ οποτε γουσταρεις. Δεν επηρεαζει τη λειτουργια του, και μονο του δηλαδη θα παρει μπρος οταν το απαιτησει η θερμοκρασια του νερου με βαση τον αισθητηρα. Ιδου το αποτελεσμα πιστευω το εβαλα πολυ κομψα
  13. Λοιπον μαγκες.. βρεθηκε το προβλημα.. δεν ειχε να κανει με τη δαγκανα ουτε με το εμβολο ουτε με τη τρομπα ουτε με τιποτα!!!!! Με καποιο τροπο η βιδα του ρεγουλατορου που ελεγχει τη θεση του ποδοφρενου ειχε λασκαρει.. μονη της εγω δεν πειραξα ποτε τιποτα εκει περα. Ειχε παρει τετοια θεση που δεν αφηνε το φρενο να γυρισει τελειως πισω. Σορρυ για το σπαμ και ευχαριστω για ολες τι συμβουλες...
  14. Καθαρισα και τα εμβολα...απλως δεν τα τραβηξα τελειως εξω γιατι δεν ειχα τσιμουχες και δεν ηθελα να μεινω χωρις μηχανακι.. τα τραβηξα δηλαδη μεχρι το σημειο να μη βγουνε τελειως. Υπαρχει περιπτωση να πειραχτηκε τιποτα στον λεβιε και στη περιοχη της τρομπας?να μην εχει επαναφορα δηλαδη καπου εκει και να μην αφηνει τα υγρα να γυρισουν?
×
×
  • Create New...