Jump to content

The Dread Rider

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2190
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    70

The Dread Rider last won the day on Φεβρουάριος 15

The Dread Rider had the most liked content!

Πόντοι

4087 Excellent

Σχετικά με το μέλος The Dread Rider

  • Κλάση
    If you ain't mixing gas, you ain't haulin' ass
  • Γενέθλια 04/20/1997

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Παλαμάς, Καρδίτσα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    SΧ 125
  • myBike: Κυβισμός
    124,8

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N53+100% Racecraft

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Husaberg
  • dreamBike: Μοντέλο
    FS 570
  • dreamBike: Κυβισμός
    570

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

9660 προβολές προφίλ
  1. Γιώργο, κοίταξες μήπως πετύχεις κάποιο μεταχειρισμένο setup στα στοκ καλάμια από κάποιο superteen bike? Δε διαφωνώ ότι μπορείς να το κάνεις να δουλέψει, απλά θεωρώ ότι θα έχει πολύ ταλαιπωρία να δουλέψει σωστά από το Gixxer στα κιλά του RS. Αν θες καινούριο υπάρχει η mupo, αλλά εκεί πας σε κόστος 1κ +
  2. Οκ, άμα το λένε και οι φορουμάδες, πάσο.
  3. Είσαι σίγουρος ότι μπαίνουν δίχως μοντα; Έχω δει από K8 1000 σε RS, αλλά ο τύπος έφτιαξε custom σταυρό.
  4. Πρώτη καλή βόλτα μετά την εξεταστική
  5. The Dread Rider

    Αγορα/μετατροπη SM.

    Θα συμφωνήσω με τον από πάνω και γω. Πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου τι ακριβώς θέλεις από το μηχανάκι που θα πάρεις. Καλό, χρυσό jack of all trades μηχανάκι το 690, αλλά είναι διαφορετική κατηγορία από ένα SXV ή ένα converted enduro. Αν όπως λες το μηχανάκι δε θα έχει πρωτεύοντα ρόλο και θα το έχεις για να μπαίνεις καρτόπιστα όταν έχεις την ευκαιρία και κάνα Σάββατο/Κυριακή για να βγάλεις γούστα, τότε καλύτερα να κοιτάξεις κάτι που φτιάχτηκε με αυτόν τον σκοπό. Επιλογές "κονσέρβα" όπως αναφέρθηκαν και πάνω είναι SXV/FS 650/SMR 510/450 και λοιπά. Έχουν το πλεονέκτημα ότι έβγαιναν SM από το εργοστάσιο, οπότε δε χρειάζεται να ρίξεις ο ίδιος λεφτά σε αναρτήσεις/φρένα/γεωμετρία πέρα από ένα σερβισάκι και το αντίστοιχο setup. Υπάρχει πάντα η επιλογή του να κάνεις convert ένα enduro, αλλά εκεί ανεβαίνει το κόστος αν θες κάτι που θα είναι στα ίδια επίπεδα με τα παραπάνω (καθώς ζάντες/φρένα/αναρτήσεις SM έχουν ένα Α κόστος). Επίσης συνήθως θα χρειαστούν λίγο περισσότερο TLC σε επίπεδο εμφάνισης/πλαστικών κ.λπ., καθώς την "ακούνε" πιο συχνά στο βουνό από χαζοπτωσεις κ.λπ. Αν είναι να κρατήσεις ένα πράγμα από όλα αυτά, βάλε κάτω τα θέλω σου και αποφάσισε αν θες κάτι πιο ready to race ή κάτι που θα τα κάνει όλα με πιο αραιά διαστήματα σέρβις (690 κ.λπ.).
  6. Θέλει μήπως να του το επιστρέψουνε κιόλας αφού το πληρώσουν, το πάρουν και το συμμαζέψουν;
  7. Εάν επάνω στην άδεια αναγράφεται ιπποδύναμη μεγαλύτερη από αυτήν που προβλέπει το Α1, τότε δεν θα καλύπτεσαι από το συγκεκριμένο δίπλωμα.
  8. Εγώ αποτι κατάλαβα ούτε ο ίδιος ο μάστορας ήξερε με σιγουριά τι ακριβώς φταίει. Αν η τιμή ήταν μόνο για ρυθμισμα, συμφωνώ, δεν ακούγεται παράλογη, αλλά αν είναι για να μπουν καινούριες βαλβίδες τότε η τιμή είναι πολύ μικρή, αυτό εννοούσα.
  9. Για αλλαγή βαλβίδων πάντως ακούγεται μικρό το ποσό (αν προκύψει ότι όντως χρειάζονται αλλαγή).
  10. Απτό 2004 και μετά η Aprilia ανήκει στο group Piaggio
  11. The Dread Rider

    Kawasaki KLR650 (2022)

    Off-topic αλλά δε μπορούσα να αντισταθώ Στο 'murica πουλάνε ακόμα το DRZ καινούριο, με καρμπυρατέρ και 5τάχυτο κιβώτιο, και ζητάνε και και 7.500$
  12. Δε θα σχολιάσω το στήσιμο που έχει το κάθε μηχανάκι (θεωρώ πολύ πιο εύκολο και forgiving το στήσιμο ενός γυμνού σε σχέση με ένα SS για κάποιον που έχει συνηθίσει σε ψηλόφτερο μονοκύλινδρο) και το αποτέλεσμα που αυτό έχει στη μετάβαση για έναν υποψήφιο αναβάτη, αλλά το γεγονός ότι έχουν την ίδια δύναμη στα χαρτιά δε σημαίνει κάτι. Άλλο τα 75 άλογα του Tuono στις 6χιλ, και άλλο τα 40 του R6 (παράδειγμα) στις ίδιες στροφές.
×
×
  • Create New...