Jump to content

The Dread Rider

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.214
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    78

The Dread Rider last won the day on Ιούλιος 27

The Dread Rider had the most liked content!

Πόντοι

4.218 Excellent

Σχετικά με το μέλος The Dread Rider

  • Κλάση
    If you ain't mixing gas, you ain't haulin' ass
  • Γενέθλια 20/04/1997

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Παλαμάς, Καρδίτσα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    SΧ 125
  • myBike: Κυβισμός
    124,8

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N53+100% Racecraft

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Husaberg
  • dreamBike: Μοντέλο
    FS 570
  • dreamBike: Κυβισμός
    570

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

10.372 προβολές προφίλ
  1. Βόλτα και καφεδάκι στο Πόρτο Γερμενό να γνωριστούνε τα ξαντερφια
  2. Σχεδόν 3 μήνες μετά πλέον, και έχουν γίνει αρκετά πράγματα από αυτά που υπήρχαν στο to do list. Δεν έχει τελειώσει βέβαια, αλλά αυτήν την στιγμή τουλάχιστον το μηχανάκι βρίσκεται σε μια αξιοπρεπή κατάσταση. Πλέον φοράει λάστιχα της προκοπής (ευγενική χορηγία του @Denzo, και σε 1-1,5 μήνα θα μπει και ένα κανονικό ζευγάρι καινούρια), ξεκάθαρα η πιο ουσιαστική αλλαγή, με τα παλιά pilot 2CT το μηχανάκι γλυστρούσε ακόμα και σε φυσιολογικό ξεκίνημα με 1η σε μέτρια άσφαλτο. Αλλάχτηκαν επίσης τα πατηράκια με καινούρια αλουμινίου καθώς τα μαμά ήταν ταλαιπωρημένα και στραβά απτην μια μεριά. Αλλάχτηκε το σταντ με το γνήσιο αλουμινίου από τα μοντέλα 09-10, κυρίως για αισθητικούς λόγους αλλά και επειδή το μαμά πλάγιαζε υπερβολικά πολύ. Αλλάχτηκαν όλα τα πλαστικά και οι βίδες με γνήσιες καινούριες, καθώς τα μαμά ήταν πολύ ταλαιπωρημένα και ξεθωριασμένα από τον ήλιο, έδειξε διαφορετικό μηχανάκι με τα καινούρια. Μπήκε επίσης led φανάρι πίσω από το μοντέλο του 2010, και καινούριο φανάρι, επειδή το φως του μαμά την νύχτα ήταν απαράδεκτο. Πλέον (ειδικά για sm) το μηχανάκι έχει πολυ ικανοποιητικά φώτα το βράδυ. Λύθηκε ένα ηλεκτρικό θέμα που υπήρχε με το ρελέ της τρόμπας βενζίνης, και αλλάχτηκε και το φίλτρο της. Αντικαταστάθηκε το κοντέρ με καινούριο, καθώς το παλιό είχε πάρει νερά και η μισή μεριά δεν λειτουργούσε. Μπήκε τέλος ένα τελικό της Leovince, για ευνόητους λόγους Σίγουρα κάτι ξεχνάω, και έχει αρκετό μέλλον μπροστά, αλλά πλέον απλά δε χορταίνω να κάθομαι και να το χαζεύω
  3. Μετά από αρκετό ψάξιμο και υπομονή, βρέθηκε (σε λογική τιμή) αντικαταστάτης για τον μανίσιο, ταλαιπωρημένο και υπέρβαρο θερμοσίφωνα που είχε το μηχανάκι για τελικό
  4. Ντάξει, πιστεύω πως γόμες θεωρουνται λάστιχα όπως το Power Cup Evo, Supercorsa SC κ.λπ., το Power RS είναι ένα street λάστιχο φτιαγμένο για καλύτερη απόδοση στο στεγνό από λάστιχα όπως Pilot Power 3, S22 κ.λπ. Εφόσον ο op λέει πως δεν τον ενδιαφέρει η απόδοση στο βρεγμένο, δε το θεωρώ κακό να πάει σε ένα λάστιχο όπως το power RS, δεδομένου ότι έχει δύναμη σαν μηχανάκι το 640 και της γνωστής κατάστασης των περισσότερων ελληνικών δρόμων. Κυρίως το λέω απτην άποψη πως είναι ένα λάστιχο σχεδιασμένο αποκλειστικά me τα motard στο νου, ζεσταίνεται εύκολα ακόμα και σε ελαφριά μηχανάκια, προσφέρει πολύ καλή πρόσφυση στο στεγνο και ωραία πληροφόρηση, και γενικά όσοι SMακηδες τα έχουν βάλει λένε τα καλύτερα. Είναι κάτι αντίστοιχο με το Supercorsa SP για τους SSακηδες.
  5. Εφόσον καταλήγεις στη δεύτερη κατηγορία, δε θεωρώ πως υπάρχει λόγος να πας στα Rosso III, ειδικά όταν παίζουν στην ίδια τιμή με τα Conti. Στο δικό μου που φοράει 120/150 κλίνω προς τα Power RS, γιατί τα βρίσκω σε καλή τιμή (205€ μπρος πίσω) και πολλά reviews λένε καλά λόγια. Όσο έχει να κάνει με το αν θα δουλέψουν στο motard, 150 κιλά μηχανάκι είναι με αρκετή δύναμη, κανονικά θα τα ζεσταίνει εφόσον είναι στις σωστές διαστάσεις, μιλάμε για μαλακά λάστιχα που προορίζονται κυρίως για δρομίσια χρήση.
  6. Οι επιλογές γενικά πέφτουν σε 2 κατηγορίες: Τα all around sport λάστιχα δρόμου (Bridgestone S22, Michelin Pilot Power 3, Pirelli Diablo Rosso II/III κ.λπ.) που προσπαθούν να προσφέρουν καλή απόδοση εξίσου σε όλους τους τομείς, καλή πρόσφυση στο στεγνό αλλά και στο βρεγμένο, καλή λειτουργία σε μεγάλο εύρος θερμοκρασιών, καλή διάρκεια σε χιλιόμετρα κ.λπ. Και τις πιο sport μαλακές επιλογές (Bridgestone RS10, Pirelli Rosso Corsa II, Michelin Power RS κ.λπ.), που θυσιάζουν σε ένα βαθμό χιλιομετρική απόδοση και πρόσφυση στο βρεγμένο για πιο καλή πρόσφυση και αίσθηση στο στεγνό. Υπάρχουν και τα ContiAttack SM που είναι μια κατηγορία από μόνα τους, σχεδιασμένα εξαρχής αποκλειστικά για motard, αλλά ξεφεύγουν σε τιμή και πάνω κάτω πέφτουν στην ίδια κατηγορία με τα τελευταία παραπάνω. Ζυγίζεις τι μετράει πιο πολύ για σένα να σου προσφέρει το λάστιχο, και επιλέγεις αντίστοιχα.
  7. Καλημέρα, Θες να μείνεις σε κάποιο συγκεκριμένο budget, ή δεν έχεις θέμα; Επειδή και εγώ κοιτάω λάστιχα στην ίδια κατηγορία, υπάρχει μια υπολογίσιμη διαφορά τιμής στις διαθέσιμες επιλογές (200-300 ευρώ χοντρικά αν υπολογίσεις και σαμπρέλες).
  8. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/312720178-ktm-520-exc
  9. http://mxexpert.gr/product/ice-engine-ψυκτικό-υψηλής-απόδοσης-αντιψυκτικ/#
  10. Επιστροφή στο χωριό και ξεκίνημα με τα πρώτα μαζεματάκια
×
×
  • Create New...