Jump to content

The Dread Rider

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.199
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    72

The Dread Rider last won the day on Απρίλιος 23

The Dread Rider had the most liked content!

Πόντοι

4.145 Excellent

Σχετικά με το μέλος The Dread Rider

  • Κλάση
    If you ain't mixing gas, you ain't haulin' ass
  • Γενέθλια 20/04/1997

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Παλαμάς, Καρδίτσα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    SΧ 125
  • myBike: Κυβισμός
    124,8

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N53+100% Racecraft

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Husaberg
  • dreamBike: Μοντέλο
    FS 570
  • dreamBike: Κυβισμός
    570

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

10.035 προβολές προφίλ
  1. Ανακάλυψα τον λόγο που κάπνιζε το προστατευτικό της εξάτμισης μετά από μεγάλες βόλτες, καθάρισα το τελικό και πρόσθεσα ένα ακόμα πράγμα στο to-do list :
  2. Eιλικρινά σας ευχαριστώ όλους παιδιά, το μηχανάκι ξεπέρασε κάθε προσδοκία που είχα στο μυαλό μου από άποψη οδηγικής ευχαρίστησης. Με υπομονή και επιμονή θα μάθω και πως να το οδηγώ σωστά, και όλα θα έρθουν εν καιρώ. @costikos Όταν γυρίσω στο χωριό βήμα-βήμα θα το περιποιηθώ το μότο, καινούρια αλυσιδογράναζα, λαστιχάκια κ.λπ., μην ανησυχείς. Όσο για τα όσα είπε ο Ryan, δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.
  3. The Dread Rider

    Testarossa με 2 ρόδες

    Δεύτερη καραντίνα λοιπόν, το δίπλωμα Α2 στα χέρια μου, η φαγούρα της αναβάθμισης ήδη είχε ξεκινήσει να με τρώει... Νεανίας ακόμα με το αίμα να βράζει, λέω στον εαυτό μου "θα πάρεις ένα μεγάλο 4Τ SM προτού μεγαλώσεις και πας σε μαούνες, να το ευχαριστηθείς! ". Ξεκινάω λοιπόν να κοιτάω αγγελίες στο car με τις ώρες... Βλέπω εκεί 625/640 KTM και λοιπά, ωραίο μηχανάκι λέω θα είναι, θα έχω και τις φορτωτικές μου, θα είμαι και λίγο κυριλέ. Βέβαια, λόγω youtube και λοιπών επιρροών πάντα είχα όνειρο ένα ελαφρύ πραγματικό supermoto. Και έρχεται η πέτρα του σκανδάλου ο @Denzo, κάτοχος άλλου πριονιού από εκεί κι αυτός, και ξεκινάει να με παρασέρνει στο dark side. Δες αυτό, και εκείνο, race bred μηχανάκια, θα γουστάρεις 120 κιλά, ίδιο βάρος με το 125 θα είναι! Παρασέρνομαι και εγώ, λέω αυτό ήταν θα πάρεις το "καθαρό" που γουστάρεις. Οι 3 επιλογές ήταν : SXV, FS 650 , και SMR 510. To SXV αν και είναι ένα όνειρο και θα έμενα στην οικογένεια, έφυγε νωρίς απτη λίστα εξαιτίας της ακριβής συντήρησης και του πολύπλοκου μοτέρ. Το FS 650 έφυγε δεύτερο, κυρίως λόγω δύναμης για κάποιον άπειρο όπως εγώ, σπανιότητας, αλλά και επίσης αυστηρού service schedule. Τι μένει λοιπόν, το 510... Ξεκινάω να ψάχνω car, λίγες οι αγγελίες, ειδικά για τα 08+ που κοιτούσα εγώ επειδή μου άρεσαν πιο πολύ εμφανισιακά. Δεκέμβρης ακόμα τότε, να έχω βρει ένα μηχανάκι που θέλω να δω από κοντά, αλλά με λοκνταουν να παρατείνεται μονίμως και την απαγόρευση μετακινήσεων, δεν μπορούσα να το τσεκάρω από κοντά και για 3 μήνες κοιτούσα τα ταβάνια και προσπαθούσα να το βγάλω από το μυαλό μου. Φτάνει Μάρτιος, ανεβαίνω Κομοτηνή, πλεόν σε απόσταση αναπνοής από το μηχανάκι, βουρ στο ΚΤΕΛ να πάω το δω από κοντά. Βλέπω επιτέλους το μηχανάκι in person, κάνω και ένα test ride, ε και εκεί έδεσε το γλυκό, τι αρρώστια σκέτη είναι αυτό σκέφτομαι μέσα μου, όσο και να έμοιαζε με το δικό μου, η οδηγική εμπειρία ήταν ΠΟΛΥ διαφορετική. Γυρίζω Κομοτηνή, συζητάω τα διαδικαστικά με την οικογένεια, φτάνει απρίλιος και αφού παίρνω την έγκριση, κράνος στο χέρι, κτελ και πάμε για μεταβίβαση. Καθώς είμαι απίστευτα γκαντέμης, την μέρα που πήγα να πάρω το μοτο ο έβρεχε από τις 9 το πρωί ασταμάτητα, αλλά εγώ από εκεί δίχως 510 δεν έφευγα. Υπομονή λοιπόν, ολοκληρώνεται η διαδικασία της μεταβίβασης, και με το που βλέπω ότι ο καιρός ξανοίγει για λίγο, λέω ή φεύγεις τώρα ή θα κοιμηθείς εδώ . Κράνος, μπουφάν, φουλάρισμα το και επιστροφή στην Κομοτηνή, καβάλα στο 510. Μετά από οοοολη αυτή την ιστορία λοιπόν, είμαι πλέον ιδιοκτήτης ενός Husky SMR 510 2008. Το μηχανάκι θα είναι ongoing build για μένα, αλλά στη διάρκεια του καλοκαιριού θα το φέρω ακριβώς στα μέτρα μου όπως το θέλω στο μυαλό μου. Το σημαντικό και αυτό για το οποίο είμαι χαρούμενος, είναι πως είναι ένα γνήσιο SMR με τα φρένα, το στήσιμο και τις αναρτήσεις ενός σωστού SM. Υ.Γ. Εδώ να ευχαριστήσω πραγματικά τον @Denzo, για τις ατελείωτες ώρες βοήθειας και πληροφορίες. Ό,τι και να πω είναι λίγο, ξέρει αυτός.
  4. Μια αλλαγή λαδιών να πάρει τα πάνω της
  5. Το μηχανάκι σου, επειδή είναι τόσο πολύστροφο, έχει βαλβίδες τιτανίου, για αυτό και κοστίζουν τόσο πολύ η κάθε μία. Και σε αφτερμαρκετ να πας, πάλι τόσο θα βγαίνουν (αν υπάρχουν).
  6. The Dread Rider

    Kawasaki Z250SL

    Off-topic on για να μη χαλάμε και το θέμα του Πέτρου. Εφόσον δεν πήρες το Α2 στα 20 και τον Μάιο κλείνεις τα 23, αν δε θες να επαναλαμβάνεις την ίδια διαδικασία σε σύντομο χρονικό διάστημα κάνε υπομονή 1 χρόνο και βγάλε κατευθείαν το Α στα 24. Αυτό με τα 5 χρόνια κατοχής Α1 πρώτη φορά το ακούω, δε ξέρω που το είδε ο φίλος σου, δεν προβλέπεται κάπου.
  7. The Dread Rider

    Kawasaki Z250SL

    Ομορφούλι είναι, εύχομαι να το ευχαριστηθείς όσο δε πάει Πετράν, πιες του το αίμα!
  8. Καλως ήρθες! Αναφορικά με το ζήτημα του Α2, πρέπει να δεις ποια είναι η ιπποδύναμη που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας από το κάθε μηχανάκι που σε ενδιαφέρει. Αυτό θα παίξει ρόλο στο αν θα καλύπτεσαι νόμιμα από το δίπλωμα ή όχι. Όσον αφορά τώρα την επιλογή της μηχανής, πρέπει να ξεκαθαρίσεις λίγο στο μυαλό σου τι ακριβώς ζητάς από αυτή. Μπορεί τα 450/510 να είναι στην κατηγορία supermoto, όπως και τα FMX/XTX/DRZ, αλλά αποτελούν τα δύο αντίθετα άκρα της κατηγορίας. Μηχανάκια όπως το 450/510 και το SXV έχουν μοτέρ αγωνιστικής προέλευσης, ίδια ουσιαστικά μοτέρ με αυτά που χρησιμοποιούσαν στα εντούρο μηχανάκια τους οι εταιρείες (συντήρηση με βάση ώρες λειτουργίας και όχι χιλιόμετρα, αντικατάσταση διάφορων μηχανικών μερών όπως πιστόνι/μπιέλα/ρουλεμάν σε συγκεκριμένα διαστήματα κ.λπ.), σκληρές σέλες για πολύωρη χρήση κ.λπ. Το FMX ή το XTX (το DRZ είναι κάτι σαν middle road ανάμεσα στα μεν και στα δε) από την άλλη είναι μηχανάκια πολιτικά, με πολύ πιο αραιή συντήρηση με βάση τα χιλιόμετρα, δίχως ανάγκη για τακτικές ανακατασκευές (ή τουλάχιστον αν χρειαστεί θα είναι μετά από πολλααα χιλιόμετρα), με πιο άνετη σέλα και χώρους για δικάβαλο/πολύωρα ταξίδια κ.λπ. Η προσωπική μου γνώμη είναι (εφόσον θα είναι το πρώτο σου μηχανάκι κιόλας) και ήδη μιλάς για ταξιδάκια να σκεφτείς προσεκτικά τι είναι αυτό που θες να σου προσφέρει το μότο, και να προσανατολιστείς σε πιο "πολιτικά" SM. Ίσως ακόμα και κάποια άλλη κατηγορία αν σκοπεύεις να κάνεις αρκετά ταξιδάκια.
  9. The Dread Rider

    Σπειρωμα μπουζι

    Αυτό που σου λένε τα παιδιά παραπάνω είναι ότι φθηνή λύση που θα δουλέψει εγγυημένα, δεν υπάρχει. Είτε βάζεις το μηχανάκι στην άκρη και βρίσκεις κάποιον άλλο τρόπο για να εξυπηρετηθείς από την άποψη της μετακίνησης, μέχρις ότου να είσαι καλύτερα οικονομικά, ή δοκιμάζεις πρόχειρες λύσεις (κόλλα κλπ), χωρίς όμως να μπορεί κανείς να σου εγγυηθεί ότι δε θα κάνεις μεγαλύτερη ζημιά με πολλαπλάσιο κόστος. Αυτά.
  10. Δοκίμασε να το googlάρεις την ιταλική/γαλλική/γερμανική ονομασία του. Extracteur de vilebrequin Estrattore albero motore Kurbelwellen abzieher
  11. Γιώργο, κοίταξες μήπως πετύχεις κάποιο μεταχειρισμένο setup στα στοκ καλάμια από κάποιο superteen bike? Δε διαφωνώ ότι μπορείς να το κάνεις να δουλέψει, απλά θεωρώ ότι θα έχει πολύ ταλαιπωρία να δουλέψει σωστά από το Gixxer στα κιλά του RS. Αν θες καινούριο υπάρχει η mupo, αλλά εκεί πας σε κόστος 1κ +
  12. Οκ, άμα το λένε και οι φορουμάδες, πάσο.
  13. Είσαι σίγουρος ότι μπαίνουν δίχως μοντα; Έχω δει από K8 1000 σε RS, αλλά ο τύπος έφτιαξε custom σταυρό.
  14. Πρώτη καλή βόλτα μετά την εξεταστική
×
×
  • Create New...