Jump to content

The Dread Rider

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.235
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    83

The Dread Rider last won the day on Δεκέμβριος 13 2021

The Dread Rider had the most liked content!

Πόντοι

4.288 Excellent

Σχετικά με το μέλος The Dread Rider

  • Κλάση
    If you ain't mixing gas, you ain't haulin' ass
  • Γενέθλια 20/04/1997

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Παλαμάς, Καρδίτσα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    SΧ 125
  • myBike: Κυβισμός
    124,8

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N53+100% Racecraft

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Husaberg
  • dreamBike: Μοντέλο
    FS 570
  • dreamBike: Κυβισμός
    570

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

10.545 προβολές προφίλ
  1. Θα συμφωνήσω με το Γιώργο, για τη χρήση που αναφέρεις δεν θα πήγαινα σε supermoto εκτός αν έχεις σιδερένιο κώλο και αρκετή υπομονή (επίσης, εγώ προσωπικά το XTX στα 180 κιλά δεν το θεωρώ supermoto, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα). Επίσης, στην σταθερότητα στα πολλά χιλιόμετρα/ισχυρούς ανέμους κ.λπ. δεν παίζουν ρόλο τόσα τα κιλά μιας μοτοσυκλέτας, όσο η γεωμετρία της.
  2. The Dread Rider

    Honda CB500X

    Το Voge ζυγίζει 205 κιλά πλήρες υγρών, 188 είναι το στεγνό βάρος
  3. The Dread Rider

    Honda CB500X

    Υποθέτω ότι για να το λες αυτό, έχεις υπόψιν σου κάποιο άλλο δικύλινδρο 500άρι, το οποίο φυσικά προσφέρει τις αντίστοιχες ανέσεις και δυνατότητες του CB500X, αλλά δεν έχει τα "περιττά" κιλά του. Γιατί εμένα μόνο το TRK 502 μου έρχεται στο μυαλό, το οποίο ζυγίζει 30+ περισσότερα κιλά ready-to-ride από ένα 500X.
  4. The Dread Rider

    Honda CB500X

    Δηλαδή η διαφορά στη δυνατότητα δικάβαλου + φορτωμένου ταξιδιού ανάμεσα σε ένα AX-1 και ένα 500X δεν είναι αντίστοιχα τεράστια με την διαφορά ανάμεσα στα βάρη τους; Μόνο εμένα μου φαίνεται άτοπη η σύγκριση ανάμεσα σε αυτά τα δύο μηχανάκια;
  5. Εννοούσα ο καταλύτης είναι στους λαιμούς της arrow, η μανισια εξάτμιση έχει ένα τεράστιο εξόγκωμα πάνω στο τελικό, σχεδόν αδύνατο μου φαίνεται να βάλεις aftermarket τελικό στους μανισιους λαιμούς, αλλά να κρατήσεις ΚΑΙ τον καταλύτη.
  6. Η arrow φαίνεται να βγάζει σύστημα με καταλύτη για το μηχανάκι σου, αν και από όσο καταλαβαίνω εγώ ο καταλύτης βρίσκεται στους λαιμούς και όχι στο τελικό, οπότε θα πρέπει να πας σε ολόσωμη, που σημαίνει ότι το κόστος θα είναι σημαντικό.
  7. Οι μετοχές γενικά έχουν και ουδέτερο, όχι μόνο αρσενικό/θηλυκό
  8. Οι Beringer είναι τελείως άλλη κατηγορία. Aν δεν είσαι αγωνιζόμενος που τρέχει στο παγκόσμιο, δεν έχεις λόγο να βάλεις beringer.
  9. Παίρνεις έναν δίσκο 320mm/310mm, ό,τι τέλος πάντων φοράει το γνήσιο SMC, μια proper 4πιστονη δαγκάνα και πας σε κάποιον που ξέρει καλά να δουλεύει τόρνο/CNC να σου φτιάξει έναν αποστάτη για την καινούρια δαγκάνα με τον μεγάλο δίσκο. Κατά προτιμήση και μια τρόμπα της προκοπής γιατί η εντούρο με 4πιστονη θα έχει άθλια αίσθηση. Φθηνή λύση είναι πιο άγρια τακάκια/καινούρια υγρά στο ήδη υπάρχον setup, αλλά δε θα δεις και τεράστια διαφορά.
  10. Κυριακατική εξόρμηση σε Ξάνθη και Σταυρούπολη
  11. Φροντίδα και προδερμ για την μπροστινή δαγκάνα σήμερα, ανάθεμα κι αν είχε καθαριστεί ποτέ
  12. Για να μπει το FCR σίγουρα θα χρειαστείς άλλη μπότα εισαγωγής και ντίζες. Στα LC4 δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα πολύ το θέμα για να είμαι ειλικρινής, αλλά αν συγκρίνεις δίπλα δίπλα τους καταλόγους ανταλλακτικών ενός 625 και ενός 640 λογικά θα καταλάβεις τι αλλάζει και τι όχι. Το kit που αναφέρθηκε παραπάνω έχει μέσα όλα τα απαραίτητα για να γίνει ένα φρεσκάρισμα στα τσιμουχάκια/o-ring κ.λπ. εξαρτήματα του καρμπ.
×
×
  • Create New...