Jump to content

The Dread Rider

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.224
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    80

The Dread Rider last won the day on Οκτώβριος 1

The Dread Rider had the most liked content!

Πόντοι

4.260 Excellent

Σχετικά με το μέλος The Dread Rider

  • Κλάση
    If you ain't mixing gas, you ain't haulin' ass
  • Γενέθλια 20/04/1997

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Παλαμάς, Καρδίτσα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    SΧ 125
  • myBike: Κυβισμός
    124,8

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N53+100% Racecraft

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Husaberg
  • dreamBike: Μοντέλο
    FS 570
  • dreamBike: Κυβισμός
    570

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

10.446 προβολές προφίλ
  1. Φροντίδα και προδερμ για την μπροστινή δαγκάνα σήμερα, ανάθεμα κι αν είχε καθαριστεί ποτέ
  2. Αν δεν τις βιάζεσαι, aliexpress
  3. Για να μπει το FCR σίγουρα θα χρειαστείς άλλη μπότα εισαγωγής και ντίζες. Στα LC4 δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα πολύ το θέμα για να είμαι ειλικρινής, αλλά αν συγκρίνεις δίπλα δίπλα τους καταλόγους ανταλλακτικών ενός 625 και ενός 640 λογικά θα καταλάβεις τι αλλάζει και τι όχι. Το kit που αναφέρθηκε παραπάνω έχει μέσα όλα τα απαραίτητα για να γίνει ένα φρεσκάρισμα στα τσιμουχάκια/o-ring κ.λπ. εξαρτήματα του καρμπ.
  4. Αν έχεις σερβαρισμένες και σεταρισμένες αναρτήσεις με φρέσκα λαδάκια μπρος/πίσω, τότε η δική μου γνώμη ανάμεσα σε εξάτμιση και FCR θα ήταν ξεκάθαρα το FCR, υπό την προϋπόθεση πως είναι FCR από 625/660 και όχι από άλλο άκυρο μονοκύλινδρο ώστε να μην σε παιδέψει στο σετάρισμα. Όσο για αυτό που λέει ο @costikos, εγώ προσωπικά διαφωνώ. Έχω οδηγήσει 07αρι Husaberg FS 650 με FCR (πολύ πιο "άγριο" μηχανάκι από το εργοστάσιο από ενα 640, αλλά με άψογα σεταρισμένο FCR το συγκεκριμένο), και το μηχανάκι δεν είχε κανένα απολύτως θέμα στα χαμηλά.
  5. Καλησπέρα, εσύ δεν είχες κάνει ένα thread που έλεγες ότι είχες ψηθεί να δώσεις το 640 για MT-09? Εν τέλει κρατάς το 640? Επειδή αν είναι να το δώσεις δεν αξίζει να ρίξεις χρήματα πάνω του. Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις, τότε ναι, υπάρχουν κάποιες αλλαγές που αξίζουν.
  6. Επίσης αν δεν εμπιστεύεσαι το χέρι σου να σφίξει σωστά, μπορείς πάντα να πάρεις ένα δυναμόκλειδο
  7. The Dread Rider

    λαστιχα για wr250x

    Εμένα η δική μου γνώμη είναι να βάλει ένα ζευγάρι Bridgestone S22 στις μαμά διαστάσεις (110/140). Καινούριο λάστιχο, δοκιμασμένο με πολύ καλές κριτικές, οικονομικό (170€) και υπεραρκετό για ένα μηχανάκι με τη δύναμη του WR250X.
  8. Άδικα παιδεύεσαι, τέτοιο καρμπυρατέρ δεν πρόκειται να δουλέψει σωστά σε μηχανάκι που είναι σχεδιασμένο για FCR
  9. 650 ήταν αυθημερόν Καινούρια αλυσιδογραναζα
  10. Βόλτα και καφεδάκι στο Πόρτο Γερμενό να γνωριστούνε τα ξαντερφια
  11. Σχεδόν 3 μήνες μετά πλέον, και έχουν γίνει αρκετά πράγματα από αυτά που υπήρχαν στο to do list. Δεν έχει τελειώσει βέβαια, αλλά αυτήν την στιγμή τουλάχιστον το μηχανάκι βρίσκεται σε μια αξιοπρεπή κατάσταση. Πλέον φοράει λάστιχα της προκοπής (ευγενική χορηγία του @Denzo, και σε 1-1,5 μήνα θα μπει και ένα κανονικό ζευγάρι καινούρια), ξεκάθαρα η πιο ουσιαστική αλλαγή, με τα παλιά pilot 2CT το μηχανάκι γλυστρούσε ακόμα και σε φυσιολογικό ξεκίνημα με 1η σε μέτρια άσφαλτο. Αλλάχτηκαν επίσης τα πατηράκια με καινούρια αλουμινίου καθώς τα μαμά ήταν ταλαιπωρημένα και στραβά απτην μια μεριά. Αλλάχτηκε το σταντ με το γνήσιο αλουμινίου από τα μοντέλα 09-10, κυρίως για αισθητικούς λόγους αλλά και επειδή το μαμά πλάγιαζε υπερβολικά πολύ. Αλλάχτηκαν όλα τα πλαστικά και οι βίδες με γνήσιες καινούριες, καθώς τα μαμά ήταν πολύ ταλαιπωρημένα και ξεθωριασμένα από τον ήλιο, έδειξε διαφορετικό μηχανάκι με τα καινούρια. Μπήκε επίσης led φανάρι πίσω από το μοντέλο του 2010, και καινούριο φανάρι, επειδή το φως του μαμά την νύχτα ήταν απαράδεκτο. Πλέον (ειδικά για sm) το μηχανάκι έχει πολυ ικανοποιητικά φώτα το βράδυ. Λύθηκε ένα ηλεκτρικό θέμα που υπήρχε με το ρελέ της τρόμπας βενζίνης, και αλλάχτηκε και το φίλτρο της. Αντικαταστάθηκε το κοντέρ με καινούριο, καθώς το παλιό είχε πάρει νερά και η μισή μεριά δεν λειτουργούσε. Μπήκε τέλος ένα τελικό της Leovince, για ευνόητους λόγους Σίγουρα κάτι ξεχνάω, και έχει αρκετό μέλλον μπροστά, αλλά πλέον απλά δε χορταίνω να κάθομαι και να το χαζεύω
×
×
  • Create New...