Jump to content

JorgeSensei

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Πόντοι

11 Good

Σχετικά με το μέλος JorgeSensei

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA70 Carbon

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    690 SMC

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318415049-ktm-640-lc4 (το πηρα πρν 6 μερες) KTM 640, ελαφρυ βολαν, rally εκκεντρος, fcr, ροική, acrapovic. Προφανως χαλασμενος αυτοματος αποσυπιεστης οπως παντα. Μοτερ φτιαγμενο στον Kolis Power στη Λουτσα, 4500χλμ, παιρνει μπρος λες και μολις βγηκε απο τη γραμμη παραγωγης. Ηθελε επισκευη μπροστινα, μια τσιμουχα στο fcr, αλυσογραναζα, (φυσικα λαδια φιλτρα κλπ) τα φροντισε ολα με πολυ γρηγορη και αποδοτικη εξυπηρετηση το Moto Race. Τελικο κοστος 2.500 μαζι με τα μαζεματα. Το μηχανακι ηταν απλα WAY TOO MUCH τις πρωτες 3 μερες, μετα απλα αποδεχτηκα οτι πρεπει να συμπλεκταρω την 2α και την 3η οπως συμπλεκταρω την 1η στο ξεκινημα για να μη φυγω γαμιοντας (η να παρω τη μπιελα στο χερι αν δε δωσω αρκετο γκαζι). Δεν θα προτεινα σε απολυτως κανεναν να κανει το αλμα που εκανα σε απαιτητικοτητα οχηματος, ειναι οριακα διαχειρισιμο αλλα το χτιζω ομαλα και συνετα. Εχω να κοιμηθω 5 μερες απ την καυλα. Δεν ξερω τι να περιμενω σε βαθος χρονου, απλα γυρναω την Αθηνα εξερευνωντας τα παντα σαν να ειμαι 6 χρονων πανω στο BMX μου στο χωριο. ΕΙμαι παρα πολυ χαρουμενος με την επιλογη, αν και λιγο αγχωμενος.
  2. JorgeSensei

    690 για πρωτο;

    Τυμβωρυχια, μου πηρε καιρο να καταληξω σε μια λυση που εβγαζε νοημα στο κεφαλι μου. Δενπηγα σε 690 γιατι η υπερδιπλασια τιμη απλα δεν εβγαζε νοημα, εχει ξεφτιλιστει τελειως το θεμα. KTM 640, ελαφρυ βολαν, rally εκκεντρος, fcr, ροική, acrapovic. Προφανως χαλασμενος αυτοματος αποσυπιεστης οπως παντα. Μοτερ φτιαγμενο στον Kolis Power στη Λουτσα, 4500χλμ, παιρνει μπρος λες και μολις βγηκε απο τη γραμμη παραγωγης. Ηθελε επισκευη μπροστινα, μια τσιμουχα στο fcr, αλυσογραναζα, (φυσικα λαδια φιλτρα κλπ) τα φροντισε ολα με πολυ γρηγορη και αποδοτικη εξυπηρετηση το Moto Race. Το μηχανακι ηταν απλα WAY TOO MUCH τις πρωτες 3 μερες, μετα απλα αποδεχτηκα οτι πρεπει να συμπλεκταρω την 2α και την 3η οπως συμπλεκταρω την 1η στο ξεκινημα για να μη φυγω γαμιοντας (η να παρω τη μπιελα στο χερι αν δε δωσω αρκετο γκαζι). Δεν θα προτεινα σε απολυτως κανεναν να κανει το αλμα που εκανα σε απαιτητικοτητα οχηματος, ειναι οριακα διαχειρισιμο αλλα το χτιζω ομαλα και συνετα. Εχω να κοιμηθω 5 μερες απ την καυλα. Δεν ξερω τι να περιμενω σε βαθος χρονου, απλα γυρναω την Αθηνα εξερευνωντας τα παντα σαν να ειμαι 6 χρονων πανω στο BMX μου στο χωριο. ΕΙμαι παρα πολυ χαρουμενος με την επιλογη, αν και λιγο αγχωμενος.
  3. Ειμαι ο Γιωργος και μολις τελειωσα. Και ο τυπος ειναι απο Αμαλιαδα Ηλειας (και εγω το ιδιο) Αλλο που θα πρεπει να αγορασω σκλαβο για τη συντηρηση
  4. JorgeSensei

    690 για πρωτο;

    Επισης μιλαμε για μηχανακια με injection και ηλεκτρογκαζο, που βγαζουν ολη τη δυναμη τους τερματισμενα. Δεν ειναι πριονια με FCR να γυριζεις το γκαζι 10 μοιρες και να τρως καπάκι. (θελω να πιστευω) Πρεπει δηλαδη να θελεις να κανεις μαλακια για να γινει μαλακια απο οσο εχω ακουσει
  5. JorgeSensei

    690 για πρωτο;

    Συμπαθεστατα και παιχνιδιαρικα τα Duke 690, αλλα εχουμε τον @CptAngel να μας τα δικαζει (πλην Duke 3). Παιζουν πολλα στην αγορα και δινονται σε αρκετα προσιτη τιμη. Αλλα εχοντας ακουσει το θαψιμο, χρειαζομαι μικρο-διευκρινισεις περι αναρτησεων, συμπεριφορας κλπ. Εχεις αποψη;
  6. JorgeSensei

    690 για πρωτο;

    Νομιζω οτι ηταν ξεκαθαρο το γεγονος οτι αναφερομαι σε πολιτικα SM ως την κοντινοτερη επιλογη μηχανης αν προερχεσαι απο BMX, και οχι συγκριση βαρους ενος ΒΜΧ με ενα SM...Θα εκλαβω την πρωτη προταση ως αγνο τρολλαρισμα. Η αληθεια ειναι πως τη ροπη ενος μεγαλου μονοκυλινδρου τη φοβαμαι βασει της ελλιπους εμπειριας μου. Το μυαλο μου εχει αρχισει και κινειται προς WR250Χ, μιας και ειναι λιγο πιο περιορισμενο σε δυναμη, αλλα και παλι παναλαφρο (πιο ελαφρυ απο μεγαλα SM), και παλι αναρτησαρες/φρεναρες/πλαισιαρα. Ειναι λιγο υπερτιμημενο (οχι κριτικα, χρηματικα) αλλα ειναι πολυ ισορροπημενη επιλογη σε αυτο που ζηταω. Θα θυσιασω μεγαλες αποστασεις βεβαια. Επισης μου φαινεται λιγο περιεργη η απορριψη της δυναμης ενος ΧΤ, δεν απεχει και τοσο πολυ απο τα 690 ωστε να δει κανεις γιγαντιες διαφορες. Απλα δεν ειναι SΜ, ειναι υπερυψωμενο naked με πλαστικα SM, αρα και παχυσαρκο. Προφανως τα 690 δεν ειναι παπια. Δεν κανω συγκρισεις, η ουσιαστικη αρχικη ερωτηση ηταν "Το 690/640 θα με τρομαξει αρκετα ωστε να μην μπορω καν να το οδηγησω, ακομα και αν ειμαι συνετος με το γκαζι?" Δεχομαι περεταιρω προτασεις.
  7. JorgeSensei

    690 για πρωτο;

    Δε με αφορα η οδηγικη συμπεριφορα κανενος απο τα προαναφερθεντα. Εγώ ο ιδιος ειμαι ο naysayer. Φυσικα και εχω πολλα να χασω απορριπτοντας τα παντα εκτος απο supermoto, αλλα στην παρουσα φαση 1) δεν εχω το μπατζετ για 2 μηχανακια και 2) για ταξιδια εχω αμαξι. Ελπιζω να μη σου εθιξα το VTR.
  8. JorgeSensei

    690 για πρωτο;

    Το γνωριζω και αυτη η σκεψη με παροτρυνε να ανοιξω το θεμα. Χρειαζομαι την επιβεβαιωση των εμπειρων χεριων. Θελω να πιστευω οτι εχω αρκετη αυτοσυγκρατηση και παιδεια σαν ατομο. Δεν παιζει να πω μεγαλα λογια τυπου "Δε θα το ανοιγω". Αυτο που μπορω να πω ειναι οτι ξερω να χρησιμοποιω το φοβο μου ως εργαλειο για να ξερω που με παιρνει να κανω τι. Σεβομαι την κινηση, και πανω απο ολα, σεβομαι το μηχανημα ξεροντας οτι απο 40% γκαζι και μετα, θα με κερασει ασφαλτο αν δεν το σεβαστω. Θα παρει καιρο να μαθω που ξεκιναει να μπανταρει και πως να το μαζευω, μαλλον θα πεσω και κανα δυο φορες (με χαμηλες ταχυτητες παντα) αλλα εχω την υπομονη.
  9. JorgeSensei

    690 για πρωτο;

    Πριν 6 μηνες που δε σκαμπαζα βημα, ζαχαρωνα το WRF450 με λογικη "ε τετραχρονο θα 'ναι, γιαμαχα θα 'ναι, αξιοπιστο θα 'ναι" απλα επειδη μαζι με τα CRF ειναι οι ελαφρυτερες επιλογες. Μετα συνειδητοποιησα οτι απλα δεν ειχα κανει αρκετη ερευνα, και οσο και να το αγαπησω, δε θα καταφερω να ξηγηθω μηχανακι που μετριεται σε ωρες, ειδικα για commuting. Θελω να οδηγησω το μηχανακι μου παντου, πλην ταξιδιων 300 χιλιομετρων. Παω προς 690 SM/SMC/Duke3 λογω μιας λογικης ισορροπιας αναμεσα σε αξιοπιστια και βαρος/ευελιξια. Δεχομαι κ αλλες προτασεις (στην ιδια κατηγορια κιλων η χαμηλοτερη) αν σκασει καμια φαεινη ιδεα! Και ευχαριστω για το χρονο μαγκες.
  10. JorgeSensei

    690 για πρωτο;

    Σε συγκριση με Supermoto, ναι, τανκερ οχι απλα βαρκες. Δε λεω οτι ειναι αργα, απλα η αναρτηση εχει τελειως διαφορετικη συμπεριφορα, το γραναζωμα εξωφρενικα διαφορετικο, η ευελιξια σε στενα μονοπατια καμια σχεση...Yπαρχει λογος που ανεφερα οτι μεγαλωσα πανω σε ΒΜΧ. Δεν τα σνομπαρω σε καμια περιπτωση, προπερσι ζαχαρωνα τα MT07 απλα τα γουστα μου ωριμασαν προς αλλη κατευθυνση. Καλο ποιντ τα σερβις και τα λαστιχα, και εφοσον το μηχανακι που θα παρω δε θα ναι δυο χιλιομετρα πριν το μοτερ να γινει ρυζια, ειμαι πανετοιμος να αναλαβω με συνεπεια το σερβις ενος δυνατου μονοκυλινδρου.
  11. JorgeSensei

    690 για πρωτο;

    Hi there, καινουργιος, πολυ ενδελεχές forum, εχω λιωσει στο διαβασμα. Αρχάριος απο ο,τι θα καταλαβατε. Η εμπειρία μου με τα μηχανοκινητα δικυκλα ειναι ενας μηνας πανω σε ενα σκουτερ 200cc. Δε θα το πολυκουρασω το θεμα, εχω καεί να ψαχνομαι και ειμαι σίγουρος για 5 βασικα πραγματα. Εκλεισα τα 24 τον Απριλη και βγαζω απεριοριστο διπλωμα σε 2 βδομαδες. Θελω κάτι πανάλαφρο (μεγάλωσα πανω σε ΒΜΧ απο τα 12 ως τα 23), δε με αφορα κανενα naked, δεν ειμαι της ακραιας ταχυτητας, μαρεσει το στριψιμο και η αισθηση συνδεσης με το μηχανημα. Θελω κατι αξιοπιστο λογω περιορισμενου μπατζετ (WRF CRF κλπ άκυρο), μου ειναι αδυνατον να ανεβω σταδιακα σε κυβισμους γιατί ηδη μαζευω λεφτα εδω και 1μισι χρονο και δε θελω να παρω κατι μικρο και μετα φτου κ απ την αρχη μαζευε λεφτα. Οποτε λεω να παρω το ρισκο κ να πηδηξω σκαλία εμπειριας. Θελοντας να πιστευω οτι τα μυαλα μου ειναι μες στο κεφαλι μου, κατεληξα στο συμπερασμα ενος οποιουδηποτε 690, ιδανικα SMC αν καταφερω να σηκωσω τα 6Κ που θα κοστισει. Σκεφτηκα και LC4 640, αλλα φοβαμαι την ιδεα του καρμπυρατερ. Χρειαζομαι κατι να παιρνει μπρος και να τσουλαει χωρις "μα-μου". Σκεφτηκα και Χασκυ 610 αλλα η διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων ειναι αμφισβητησιμη απο ο,τι εχω διαβασει εδω. Οπως ειπα, naked, SS, Adventure, sport touring και λοιπες βαρκες απορριπτονται. Σκεφτομαι ανωριμα; Θα ειχατε κατι καλυτερο να προτεινετε βασει αυτων των παραμετρων; Όλος αυτιά. Budget 4-6Κ.
×
×
  • Create New...