Jump to content

NXONTZ

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    13
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος NXONTZ

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΠΕΝΤΕΛΗ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR XX
  • myBike: Κυβισμός
    1100
  1. NXONTZ

    Vision 110 vs SH 125 vs Symphony 125/200

    Μένω Αθήνα. Το vision το έχω σε νησί ( μοντ.2022) έχει 12.000 χλμ. Είναι αρκετά ποιοτικό ( made in vietnam) , ελαφρύ και οικονομικο ( 2,2/100). Τελική γύρω στα 100. Εχω πάει από παλία εθνική Αθήνα - Πόρτο χέλι! .Σε μεγάλη ανηφόρα πάει μέχρι 60. Για το κέντρο Αθήνας είναι οκ, έχει χώρο κλατω από σέλα και επίπεδο πάτωμα.Γενικά είμαι ευχαριστημένος, γιά το SYM δεν γνωρίζω....
  2. NXONTZ

    Βολτ και μπαταρια

    Αν δεν ανεβάζει σε κίνηση πάνω από 12- 12.2 είναι πηνεία, αν ανεβάζει πάνω από 14,5 - 15 είναι ανορθωτής. Αυτά κατά 90%
  3. Κατοχος 2 gs με περίπου 150.000 χλμ, φίλος με kle. Ανώτερο το bmw σε απόδοση μοτερ ( rotax κορυφή) σε κατανάλωση, φρένα, λιγότερους κραδασμούς, μεγαλύτερη ροπη ( +150cc!!) Από προβήματα και τα 2 έβγαλαν αντλία νερού μόνο (στανταρ πρόβλημα των gs!) . Προτίμησε το δίμπουζο (μετά το 2004) με τον ασημί κινητήρα, από το 2007 και μετά και με το μαύρο μοτερ αυτό είναι loncin (κίνα) χωρίς να γνωρίζω αξιοπιστία. Από τομ 2009 και μετά μιλάμε για το δικύλινδρο μοτέρ. άλλη μοτο είναι 800cc! Ελπίζω να βοήθησα!
  4. NXONTZ

    f650gs - f650gs (800) - f700gs

    Tα τέλη πραγματικά ανεβαίνουν όπως λες, η μαμά σέλα του μονοκύλινδρου είναι άριστη του ενώ δικύλινδρου ...άθλια !!!! Λόγω κυβικών και 2 κυλίνδρων τώρα σε ταξίδι το δικύλινδρο είναι πολύ καλύτερο , ενώ μέσα στην πόλη το μονοκύλινδρο είναι κάπως καλύτερο από το δικύλινδρο.. Πρόσεχε γιατί κυκλοφορεί πολύ παραμύθι στις αγγελίες σχετικά με το μονοκύλινδρο αφού μέχρι το 2004 ήταν μονόμπουζο και μετά το δίμπουζο. Εχουν μικροδιαφορές με την κυριώτερη στο πλάι και κάτω του μοτέρ το δίμπουζο λέει 2 spark. Ελπίζω να βο'ήθησα.Προσωπική γνώμη αν μπορείς πάς στο δικύλινδρο
  5. NXONTZ

    f650gs - f650gs (800) - f700gs

    Κατοχος έως τώρα 2 μονοκύλινδρων f 650 ( εκανα συνολικά πάνω από 200.000 χλμ!!και στα 2) και τώρα έχω το f650 το 2κύλινδρο ( μοντ. 2009 με σχεδόν 50.000 χλμ.) Το 2κύλινδρο δεν έχει βγάλει τίποτα ( έχω ακούσει για πηνία). Η ποιότητα κύλισης και το τράβηγμα είναι σαφώς ανώτερο από το μονοκύλινδρο, έχει πιό ποιοτική λειτουργία και λόγω 2 κυλίνδρων. Απλά το μονοκύλινδρο είναι πιό οικονομικό σε κατανάλωση, πιό χαμηλό και πιό μανιτζέβελο στην πόλη ( είμαι 1.87 και 90κιλά) Ελπίζω να βοήθησα!
  6. NXONTZ

    ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟΣ ΜΟΤΟ

    Χαιρετώ την μοτοπαρέα και θέλω να κάνω μία ερώτηση και μία βοήθεια για ένα φίλο, άσχετο με το internet. Ειχε πάει ταξίδι με την μοτο του Ιταλία και Σλοβενία και η μοτο του ( yamaha tdm 900) έμεινε από δυναμό και μπαταρία στην Λουμπλιάνα...Οδική για εκτός Ελλάδος δυστυχώς δεν είχε. Πήγε στο συνεργείο της yamaha και του είπαν το ανταλλακτικό ( δυναμό ) θα έρθει σε ...μία εβδομάδα!!! Αναγκάστηκε λόγω δουλειάς και άφησε την μοτο στο συνεργείο χωρίς να την φτιάξει και επέστρεψε αεροπορικώς απο Λουμπλιάνα. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ( επειδή θέλει να την φέρει στην Ελλάδα και δεν θέλει να την φτιάξει εκεί γιατί του είπαν κάτι για 500+ και δεν έχει και εμπιστοσύνη) Μπορεί να γραφτεί σήμερα – αύριο στην Ελλάδα σε οδική βοήθεια για το εξωτερικό και να την φέρει αργότερα την μοτο ( μπορεί να την πάρει και σε 15-20 μέρες δεν βιάζεται γιατί έχει και σκουτεράκι). Σε τηλέφωνο που έκανε στην adac ( την είχα εγώ παλιά και ήξερα ότι έχει οδική βοήθεια εκτός Ελλάδος ) του είπαν ότι πρέπει να τηλεφωνήσει στην Γερμανία κλπ και δεν μπόρεσε να μάθει λεπτομέρειες, γιατί και τα αγγλικά του είναι μέτρια! Γνωρίζει κάποιος περισσότερες λεπτομέρεις και προυποθέσεις αναλυτικά; Μπορεί να γραφτεί σήμερα σε οδική και να φέρει την μοτο αργότερα ή έχασε... Μπορεί να την φέρει οδικώς με κάνα φορτηγό ας πούμε ή τραίνο με κάποιο άλλο τρόπο, αλλά να μην του πάρουν και το κεφάλι στα έξοδα. Γνωρίζουμε κάποιο link; Κάποια άλλη ιδέα από γνώστη φυσικά δεκτή..
  7. Αν επιλέξεις no horned jeans δεν σε αφήνει να προχωρήσεις
  8. Φίλε μου αν δείς καλά στο site μαζί με το κράνος πρέπει να αγοράσεις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και παντελόνι μηχανής (hornee jeans), οπότε το budjet πάει στα 285€ ( μαζί με τα μεταφορικά)
  9. Ομοιοπαθής και εγώ παιδιά και ψάχνω να βρώ την αιτία ( HONDA CBR 1100XX), αφού η μπαταρία δεν ...φορτίζει. Παρακαλώ τα φώτα σας! 1) Για το έλεγχο των πηνίων στα 3 κίτρινα καλώδια που έρχοναι από πηνία και πάνε ανορθωτή μου είπε φίλος να μετρήσω με πολύμετρο ( σε ohm) και αν δώ στο γεφύρωμα καλωδίων 1-2, 2-3, 1-3 την ένδειξη 0 είναι ΟΚ 2) Τον ανορθωτή πως τον μετράμε; ( Στα υπ' 'οψη δεν είμαι και..τέρας τεχνικών γνώσεων .)
  10. NXONTZ

    yamaha crypton x πρόβλημα

    Καλησπέρα στην παρέα Φίλος με crypton x μοντ. 2013 και 2.800χλμ έχει το παρακάτω πρόβλημα. Λίγες φορές ( 1-2 φορές ) την βδομάδα όταν σταματά και βαζει 1η για να φύγει το παπί σβήνει. Μετά ξεκινά κανονικά! Ο μάστορας του λέει είναι……. φυσιολογικό. Τι λέτε;;
  11. Ελέγχεις 1) πλεξούδα καλωδίων κάτω και δεξιά από το τιμόνι γιατί σε πολλά κοβότανε 2) αντλία νερού ( σε όλα σχεδόν έχει χαλάσει) 3) αν έχει αλλαχθεί το φίλτρο βενζίνης ( είναι ακριβό έχει 110-120€ γιατί έχει και κάποια άλλη λειτουργία, δεν θυμάμαι ακριβώς ) Αν πιάνουν τα χέρια σου, τίμιο μηχανάκι και με φθηνά ανταλλακτικά για BMW . Οπωσδήποτε και έλεγχο σε μάστορα που ξέρει τα μηχανάκια αυτά Παπί στην πόλη και ταξιδάκια 120-140χλμ άνετα και με ελάχιστους κραδασμούς Εχω κάνει 117.000 χλμ με BMW F 650GS ( ίδιο μοτέρ ) και μου έχουν τύχει στα 10 χρόνια από βλάβες τα 2 πρώτα. Και από οικονομία κορυφή!
  12. NXONTZ

    BMW F650 Funduro

    Κάτοχος και του 650 funduro για 2 χρόνια και του 650 gs αργότερα. Προβλήματα του 1ου είναι ότι κάνει ένα μικρό σκορτσάρισμα χαμηλά και έχει βγάλει σε πολλά πρόβλημα στον ανορθωτή και του 2ου έχει βγάλει σε πολλά κόμπλερ μίζας και σε όλα σχεδόν αντλία νερού και πρόβλημα στα καλώδια όταν στρίβει το τιμόνι! Στα + χαμηλή κατανάλωση, σχετικά καλή ποιότητα και αξιοπιστία και το κυριώτερο χαμηλή κατανάλωση. Πάντως για μικρή διαφορά χρημάτων προτίμησε το 650 gs που έχει ABS και ψεκασμό. Κόστος συντήτρησης αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου χαμηλό!! Σε ταξίδια μέχρι 130-140 λίγοι κραδασμοί και χαμηλή κατανάλωση και πάει σχετικά άνετα
  13. Δώσε και μένα καλέ κύριε!
  14. honda rules! προσωπική γνώμη πανέμορφο
  15. Καλησπέρα και από μένα Παρέλαβα χθές το newman n1 αγορασμένο και με περασμένα ελληνικά από etotalk Άπό πρώτη ματιά πολύ value for money κινητό ΑΛΛΑ οταν προσπάθησα να τηλεφωνήσω δεν.....και μου βγάζει "μη έγκυρο ΙΜΕΙ" Εχω vodafon οι οποίοι δεν μπόρεσαν να με βοηθήσουν. Μετά από περιήγηση στο internet είδα ότι πολλοί έχουν παρόμοιο πρόβλημα και σε άλλα τηλέφωνα, αλλά λύση δεν βρήκα. Πατώντας *#06# μου βγάζει μη έγκυρο ΙΜΕΙ. Το ίδιο μου βγάζει όταν πηγαίνω στις πληροφορίες τηλεφώνου. Στο τηλέφωνο υπάρχει γραμμένο το ΙΜΕΙ, αλλά δεν γνωρίζω πως μπορώ να το περάσω!!!Αναμένοντας απάντηση από ETOTALK μού ήρθε μήνυμα ( το ίδιο λεπτό, προφανώς αυτοματοποιημένο ) που έλεγε Due to the high demand of email communication every day, some emails reply may take longer than expected, hope to recieve your kind understanding. Normally we will reply from the oldest emails to the latest. So please do not resend same topic of emails twice to avoid extra delay. Thanks for your kind cooperation! Τα περί πολλής δουλειάς βέβαια δεν τα έλεγαν όταν έπαιρναν το μαρούλι .Προφανώς τα ίδια λένε σε όλους. Η πλάκα είναι ότι πλήρωσα παραπάνω για να το παραλάβω γρήγορα ( με θήκη και λοιπά μπλιμπλίκια 165 € ) Κάθε βοήθεια δεκτή ( και καφεδάκι κερνάω!) επειδή είμαι και λίγο κουλός όπως είπα!
×
×
  • Create New...