Jump to content

Denzo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4.964
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    32

Πόντοι

4.007 Excellent

Σχετικά με το μέλος Denzo

  • Κλάση
    baba yaga

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    crypton/Bergofs

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    90's Flipper gel custom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    1198sp
  • dreamBike: Κυβισμός
    1198

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

14.293 προβολές προφίλ
  1. Άμα δεν έχει τρύπες το ίδιο το σώμα , τα άλλα φτιάχνονται.(slide , jetakia, τρομπες, ελατήρια). Πάρτο φθηνά και φτιαξτο.
  2. Fcr δεν βρήκες? Γιατί με ένα μάτι είδα τουλάχιστον 2-3 μτχ που ίσως σου κάνουν. Μη σκαλίζεις το μαμά , εφ όσων η εξαγωγή είναι εργοστασιακή.
  3. Ένα πακετακι με διάφορα ανταλλακτικά ώστε να γίνει συνολικό σερβις σε Fcr. Googlare fcr 41 rebuild kit. Ιδανικά θα ήθελες και την τσιμουχα της αντλίας επιτάχυνσης μέσα αλλά μπορεί και να ζεί.( Βγάζει ο frankmxparts κομπλέ μαζί με αυτήν αν χρειάζεται)
  4. Ντιζες, να δεις αν μπαίνει στην γκαζιερα σου(δεν το γνωρίζω) ένα all balls fcr rebuild κιτ, και ένα μαστορα που ξέρει τι κάνει και έχει όρεξη να καθαρίσει και να σεταρει σωστά , αλλιώς υπομονή δική σου και διάβασμα.
  5. Helicoil, και τέλος . Κάτσε παίξε μετά με τα μπράτσα σου όσο θες
  6. Δεν γνωρίζω μάστορα να προτείνω , ψάξε όμως pdr (paintless dent repair) και την περιοχή που σε βολεύει και θα βρείς διαφορά καταστήματα. Αν πιάνουν τα χέρια σου υπάρχουν και έτοιμα κιτ με τα εργαλεία ώστε να το κάνεις και μόνος σου.
  7. Επιστροφή στο Αττικό μιξερ , καινούργιο αντιολισθητικο κάλυμμα σέλας selle dalla vale με εφαρμογή καλύτερη της εργοστασιακής, φυσικά από τις χερουκλες του @innova 04 . Ημέρα με τη νύχτα η διαφορα αλυσίδα γρανάζια καθάρισμα και μια απογευματινή βολτουλα για να περπατήσει μετά από 2 βδομάδες το σουηδικό μπειμπ.
  8. Denzo

    λαστιχα για wr250x

    Δεν υπάρχει κανένα λειτουργικό θέμα ως προς τις ζάντες , 3,5χ17 έχει εμπρος και 4,25 χ17 πισω, όπως σχεδόν όλα τα sm από το εργοστάσιο πλην κάποιον μεγάλων θαμπερς που έρχονται με 5αρα. Οι δείκτες επίσης είναι εντος προδιαγραφών κατασκευαστή. Για την διαφωνία περί επιδόσεων έχω να πω πως το wr είναι σημαντικά πιο ελαφρύ από τα υπόλοιπα της 250-400 cc οπότε δεν βρίσκω κάποιο αρνητικό ούτε εκεί εφ όσων πολλά ninja 250/300/400 ,r3,και σιμπιταφοι δουλεύουν το συγκεκριμένο κόμπο. Μια αναζήτηση στα ξένα φορα αυτό δείχνει τουλάχιστον. Το μόνο αρνητικό αν θέλουμε να είμαστε 100% σωστοί είναι πως πρέπει να μετρηθούν οι διαφορές σε ύψος και προφίλ ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις γεωμετρικά. Αλλά το ίδιο ισχύει σχεδόν σε όλα τα λαστιχα ίδιας διάστασης αλλά διαφορετικής εταιρείας, ανεξάρτητως μοτό καθώς κανένα 150 -60-17 δεν είναι ίδιο από τη μια εταιρεία στην άλλη. Πάντως για εμένα τα κέρδη υπερνικούν τα αρνητικά στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ότι θέλει βέβαια ο καθένας , το λάστιχο είναι αρκετά εξαρτομενο από τον τύπο χρήσης . Μπορεί πολύ σωστά όπως λες να διαλέξει από τα 3 διαθέσιμα μοντέλα σε 110 που έχουν απέραντη ποικιλία σε τύπο γόμας και ξεπατωθει στο r&d. Για αυτό είναι τα ίδια από το 2010
  9. Denzo

    λαστιχα για wr250x

    Pirelli diablo Rosso 3 η 4 Dunlop sportsmart TT Και πήγαινε σε 120 εμπρός και 150 πίσω .
  10. Denzo

    λαστιχα για wr250x

    Για τι χρήση το χρειάζεσαι το ελαστικό? Το s είναι λαθος H χρειάζεται.
  11. Denzo

    λαστιχα για wr250x

    Για πόσο οικονομική μιλάμε?
  12. Όπως λέει εδώ ο @arne 100-200 ml αν δούλευει ψηλά στις στροφές η πας καντηλαναφτης μπορεί να στα επιστρέφει στο φιλτρκουτι μέσω των αναθυμιάσεων. Άνοιξε και κάνε έλεγχο σε όλη την εισαγωγή . Αν είναι μούσκεμα σκούπισε την με ένα καθαρό πανί και προχωράς δεν έγινε τίποτα.
  13. Πόσες ώρες έχει το μοτέρ? Πότε έκανε γενικό τελευταία φορά? τι αλλάχτηκε? και πόσες ώρες έχει από τότε? Τι χρήση βλέπει το μηχανάκι? Για τον ήχο ξεκινα από τα βασικά. Βαλβίδες έχουν ρυθμιστεί? Καδένα? Τσεκαρε τη βίδα της καμπάνας μέσα που δένει με τον στροφαλο μήπως έχει φύγει η ασφάλεια. Αν δεν είναι τίποτα από αυτά πας σε πιο εξειδικευμένους ελέγχους , δηλαδή τσεκαρε το axial play του στροφαλου , αν είναι εκτός ανοχών τότε πας σε αλλού. Γενικά τα μεγάλα rfs μοτέρ (450+ και άνω)όταν στροφαρουν υπερβολικά για μεγάλα χρονικά διαστήματα η έχουν μαζευτεί οι ώρες έχουν μία τάση να ανοίγουν τον στροφαλοφόρο. Ψάξε ktm rfs crank spreading και θα καταλάβεις . Ανταλλακτικά υπάρχουν λογικά μαμά. Τα 560 cc δεν υπάρχει λόγος να τα επιδιώξεις + ότι τα 560 smr είχαν τα μεγαλύτερα θέματα με crank spreading και έκοβαν αβερτα .
  14. Πες του να καλέσει την ασφαλιστική και να σε δηλώσει ως οδηγό οχήματος.(πιθανώς να υπάρχει μια μικρή χρέωση) Με αυτό + τα υπόλοιπα χαρτιά κυκλοφορείς κανονικά
  15. Denzo

    Yamaha MT-09 SP MY2021 Review

    Ωραίος ο Δάντης.Περιμένω και εντυπώσεις από τη μπιστα. Για την αλλαγή κατεύθυνσης σίγουρα πρέπει να δείς τιs επιλογές ελαστικών για να το βοηθήσει λίγο. Ερώτηση μάλλον χαζη,δεν υπάρχει ρύθμιση στα triple clamps για off set του τιμονιού? Η το καστ είναι χωρίς? Γιατί αν υπάρχει σίγουρα θα μπορούσες να κάνεις δοκιμές. Για μένα ξεκινά όπως το έχεις στο μυαλό σου πάντως με σεταρισμα αναρτήσεις και μετά επιλογές ελαστικών αφού φας τα s22. Καλοσουζοτο και πάλι κούκλα είναι! (Από τα καλάμια και πίσω)
×
×
  • Create New...