-
Δημοσιεύσεις
4.967 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
33
Denzo last won the day on Φεβρουάριος 14 2022
Denzo had the most liked content!
Πόντοι
4.013 ExcellentΣχετικά με το μέλος Denzo
-
Κλάση
baba yaga
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
crypton/Bergofs
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
90's Flipper gel custom
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Ducati
-
dreamBike: Μοντέλο
1198sp
-
dreamBike: Κυβισμός
1198
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
15.600 προβολές προφίλ
-
Γιατί να βάλεις πιο σκληρά ελατήρια? Θα βάλεις μεγαλύτερες βαλβιδες ( σε διάμετρο κεφαλής ,βαλβιδας η βάρος?) Αν όχι μόνο προβληματα μπορείς να δημιουργήσεις.(έδρες, οδηγούς, καδένα κτλ) Διότι χρειάζεται μεγαλύτερη ενέργεια για να γίνει η συμπίεση και η αποσυμπίεση του ελατηρίου . Αν είσαι μαμά πας για εργοστασιακές.
-
Δε νομίζω ότι είναι άχρηστη η 100αρα ειδικά όταν ξεπερναμε το 12- 12,5 σε συμπίεση. Αλλά στο παπί και στο τυπικό βεστρομ/4κτζαπανο τζενερια δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος. Απλά είναι αλήθεια ότι οι βενζίνες μας είναι πανάκριβες και για τα σκουπίδια ταυτόχρονα.
-
KTM 640 lc4 καρμπυρατερ και ρυθμισεις
Ο Denzo δημοσίευσε στο Θέμα του Datr
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Άμα δεν έχει τρύπες το ίδιο το σώμα , τα άλλα φτιάχνονται.(slide , jetakia, τρομπες, ελατήρια). Πάρτο φθηνά και φτιαξτο. -
KTM 640 lc4 καρμπυρατερ και ρυθμισεις
Ο Denzo δημοσίευσε στο Θέμα του Datr
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Fcr δεν βρήκες? Γιατί με ένα μάτι είδα τουλάχιστον 2-3 μτχ που ίσως σου κάνουν. Μη σκαλίζεις το μαμά , εφ όσων η εξαγωγή είναι εργοστασιακή. -
Ένα πακετακι με διάφορα ανταλλακτικά ώστε να γίνει συνολικό σερβις σε Fcr. Googlare fcr 41 rebuild kit. Ιδανικά θα ήθελες και την τσιμουχα της αντλίας επιτάχυνσης μέσα αλλά μπορεί και να ζεί.( Βγάζει ο frankmxparts κομπλέ μαζί με αυτήν αν χρειάζεται)
-
Ντιζες, να δεις αν μπαίνει στην γκαζιερα σου(δεν το γνωρίζω) ένα all balls fcr rebuild κιτ, και ένα μαστορα που ξέρει τι κάνει και έχει όρεξη να καθαρίσει και να σεταρει σωστά , αλλιώς υπομονή δική σου και διάβασμα.
-
Helicoil, και τέλος . Κάτσε παίξε μετά με τα μπράτσα σου όσο θες
-
Το τόπικ των σύντομων απαντήσεων vol. 3
Ο Denzo δημοσίευσε στο Θέμα του Στέργιος Βήχος
Γενική ΣυζήτησηΔεν γνωρίζω μάστορα να προτείνω , ψάξε όμως pdr (paintless dent repair) και την περιοχή που σε βολεύει και θα βρείς διαφορά καταστήματα. Αν πιάνουν τα χέρια σου υπάρχουν και έτοιμα κιτ με τα εργαλεία ώστε να το κάνεις και μόνος σου. -
Επιστροφή στο Αττικό μιξερ , καινούργιο αντιολισθητικο κάλυμμα σέλας selle dalla vale με εφαρμογή καλύτερη της εργοστασιακής, φυσικά από τις χερουκλες του @innova 04 . Ημέρα με τη νύχτα η διαφορα αλυσίδα γρανάζια καθάρισμα και μια απογευματινή βολτουλα για να περπατήσει μετά από 2 βδομάδες το σουηδικό μπειμπ.
-
Δεν υπάρχει κανένα λειτουργικό θέμα ως προς τις ζάντες , 3,5χ17 έχει εμπρος και 4,25 χ17 πισω, όπως σχεδόν όλα τα sm από το εργοστάσιο πλην κάποιον μεγάλων θαμπερς που έρχονται με 5αρα. Οι δείκτες επίσης είναι εντος προδιαγραφών κατασκευαστή. Για την διαφωνία περί επιδόσεων έχω να πω πως το wr είναι σημαντικά πιο ελαφρύ από τα υπόλοιπα της 250-400 cc οπότε δεν βρίσκω κάποιο αρνητικό ούτε εκεί εφ όσων πολλά ninja 250/300/400 ,r3,και σιμπιταφοι δουλεύουν το συγκεκριμένο κόμπο. Μια αναζήτηση στα ξένα φορα αυτό δείχνει τουλάχιστον. Το μόνο αρνητικό αν θέλουμε να είμαστε 100% σωστοί είναι πως πρέπει να μετρηθούν οι διαφορές σε ύψος και προφίλ ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις γεωμετρικά. Αλλά το ίδιο ισχύει σχεδόν σε όλα τα λαστιχα ίδιας διάστασης αλλά διαφορετικής εταιρείας, ανεξάρτητως μοτό καθώς κανένα 150 -60-17 δεν είναι ίδιο από τη μια εταιρεία στην άλλη. Πάντως για εμένα τα κέρδη υπερνικούν τα αρνητικά στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ότι θέλει βέβαια ο καθένας , το λάστιχο είναι αρκετά εξαρτομενο από τον τύπο χρήσης . Μπορεί πολύ σωστά όπως λες να διαλέξει από τα 3 διαθέσιμα μοντέλα σε 110 που έχουν απέραντη ποικιλία σε τύπο γόμας και ξεπατωθει στο r&d. Για αυτό είναι τα ίδια από το 2010
-
Pirelli diablo Rosso 3 η 4 Dunlop sportsmart TT Και πήγαινε σε 120 εμπρός και 150 πίσω .
-
Για τι χρήση το χρειάζεσαι το ελαστικό? Το s είναι λαθος H χρειάζεται.
-
Για πόσο οικονομική μιλάμε?
-
Όπως λέει εδώ ο @arne 100-200 ml αν δούλευει ψηλά στις στροφές η πας καντηλαναφτης μπορεί να στα επιστρέφει στο φιλτρκουτι μέσω των αναθυμιάσεων. Άνοιξε και κάνε έλεγχο σε όλη την εισαγωγή . Αν είναι μούσκεμα σκούπισε την με ένα καθαρό πανί και προχωράς δεν έγινε τίποτα.