Jump to content

Denzo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4805
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    19

Denzo last won the day on Νοέμβριος 2

Denzo had the most liked content!

Πόντοι

3751 Excellent

Σχετικά με το μέλος Denzo

  • Κλάση
    baba yaga

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    crypton/Bergofs

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    90's Flipper gel custom

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    1198sp
  • dreamBike: Κυβισμός
    1198

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

12158 προβολές προφίλ
  1. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/32448382-ducati-hypermotard-821
  2. Denzo

    Triumph Tiger 850 Sport 2021

    Easy fix
  3. Εισαι διανομέας (ζεις απο το παπακι αυτο) και συζητάμε πως θα σκατζάρουμε μικροποσά από ανταλλακτικά που είναι Κυριακή χαρά Δευτέρα λύπη. Ολα oem για εμένα ωστε να πηγαίνουν τα μεροκάματα στην τσεπη σου .
  4. @ΓιωργοςΤΤ Α και να συμπληρώσω οτι το να συγκρινουμε το 510 με το 610-630 είναι σαν να συγκρίνουμε ενα Duc 1098s με ένα μηχανάκι σπορτ τουρινγκ . Γεωμετρία, απόδοση, Αναρτήσειs , Βάρος (118 γεμάτο το 510 140-150κ το 610) παντού είναι συμβιβασμός και ετσι πρέπει, μηλά με μήλα, αχλάδια με αχλάδια.
  5. Λιγο λογικο το πως δεν τα βρήκες τα 50-55 αλογα του 510 (rev happy) αφού στροφάρει στις 10.500-11 χιλιάδες,( ροπιάζει τις 5,5-6) (Στροφάρισμα που ζηλευουν 2κυλ. και καποια 4κυλ) στροφές και οχι 7μαξ κάτι όπως το 610 .. Και σίγουρα στην καθημερινοτητα η χαμηλή ροπή του 610 είναι πιο χρηστική. Δεν αντιλέγω, Απο τις 10 φορές τις 6-7 τ 610 είναι πιο ευκολο, αλλα για τις2-3 που θα θες να το τεντώσεις και να του τα σκάσεις ,το αλλο θα είναι πολλες κατηγορίες πάνω. Το πόσο αξίζουν αυτες οι 2-3 ειναι διαφορετικό για τον καθένα και εκεί κρινεται η αποφαση) Παρόλα αυτά η συγκεκριμένη συζήτηση , είναι συμβίωσης με τον χαρακτήρα μιας μοτοσυκλετας και οχι αν είναι racing .(π.χ ενα Υαμαχα Ρ6 2006+ με ένα απο τα τελευταία 20011-13 cbr 600 F, το R6 δίνει εκεί που ο κουβάς της χοντα πεθαίνει.) Το θέμα πόλης , καθημερινότητα κτλ είναι καθαρά θεμα χρήσης και απόφασης του ενδιαφερόμενου ,δεν θα πω ουτε εγώ ουτε κανένας άλλος τι θα επιλέξει, εμείς σαν συνολο προβαλουμε τις πληροφορίες που γνωρίζουμε. Το μαχαιρι-καρπουζι είναι αλλουνού. Καταλαβαίνω οτι απο σκέψη προς τον ίδιο εβαλες σαν παράμετρο το περιβάλλον στην εξισωση , όμως αυτό είναι δικό του θεμα και κρητηριο εφ οσων γνωρίζει τι κοιτάει . Πιστευω γνωρίζει, αν και δεν έχει το πιο συμβατικό μηχανάκι για πρώτο, όμως αυτό θα φανεί χρήσιμο σε περίπτωση που πάει σε κατι πιο απαιτητικό. Αν πάλι θελει κανένα sm 160 kιλα με 40 αλογα με κόφτη στις 6,5 κ στροφες και καθε 3κ λαδια μπουζιακι καθε 2η λαδια και μετα δρομο για καμια μπαντουλα, δεν υπάρχει τιποτα λαθος ουτε με αυτό. Συμφωνώ λοιπόν σε όσα λες, όμως εγώ ρίχνω βάρος στην πληροφορία και όχι στη σφαιρική προσεγγιση και αυτή είναι η διαφορά που θέτω. (πολυ απλά γιατί δεν ξερω τον καθένα που ζει, αν εχει σκυλο,παιδια,πεθερά,3 γυναικες κτλ, ουτε το τι εκ/ρο εβαλες στο ΤΤR ακι για την δικια σου χρηση. ) Αλλα ας είμστε ειλικρινεις αμα κοιτάς Χασκι 510 , κατεμια 525-530 κλπ δεν είσαι και ο πιο συμβατικός ,ξέρεις τι ζητανε και τι προσφέρουν .
  6. Πραγματικά πιστεύω ότι γενικά γνωρίζεις τα μηχανάκια σου , αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση του 510 είσαι λάθος. Racing μηχάνημα είναι ένα ΤΜ SMX 450 ξερό απινακιδοτο , μόνο για πίστα. Ενδεικτικά το 510 βάση μανιουαλ για χρήση δρόμου λέει άνοιγμα και ελέγχος κάθε 10.000 χλμ .(αν πούμε ότι ξεκινάς με 0) Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες στο café husqy που το τηρούν , δεν βρίσκουν μη φυσιολογικές φθορές και τις περισσότερες φορές με ένα πιστόνι 2 mains και φλατζουλες είναι ένταξει. Μην κάνουμε ένα μηχανάκι που για χρήση δρόμου έχει πιο mild συντήρηση και από ένα 525 να φαίνεται κακό και ρεισινγκ ΜΟΝΟ , δεν υπάρχει λόγος.
  7. Tσιμπάς ένα Ηusqy SM510 R με 3-4κ και δεν χρειάζεται να πονοκεφαλίαζεις για τίποτα από αυτά . Μόνο το μοτεράκι να είναι καλό.
  8. Μια σωστή μετατροπή απο enduro σε σμ κάνει τουλάχιστον οσο ένα καλό ριμπίλτ σε ωράτο μχανάκι. Χωρίς να το παρακάνεις με αλπινα ζαντες , μπερινγκερ φρενα, cartrigde εμπρος, γρανάζωματα κλπ.. σε μπατζετο δουλιές αναφέρομαι .(πλεξιματα σε καννα μτχ excel ζαντολαστιχο, οβερ δισκπλακα, καμια δαγκανουνλα μ4 απο ντουκ ή 640-690, μονο ελατήρια και σετάρισμα σε αναρτήσεις, τετοια πραγματα.)
  9. Spam post. Έτσι έλεγε και ένα φιλαράκι στη σχολή πού ήταν από κει. Του λέγαμε για κρύο στην Πάτρα και εκείνος έλεγε ελάτε πάνω να δείτε κρύο και υγρασία που σπάει κόκκαλα. και η άλλη του φράση ήταν Κομοτηνή είναι τσάμπα το μ....ι
  10. Οτι γράφει fs 650 E (e-starter) Είναι μιζατο Ότι γραφει Fs 650 C (competition) είναι χωρίς και με 5αρα ζάντα πίσω από το εργοστάσιο. Ο λεβιές πάνω από τον συμπλέκτη είναι decomp lever όπως λέει ο canardo.
  11. Denzo

    Ducati Multistrada V4 2020

    Καλό παιδι αλλά αμα ξεκινάς χοντάκιας , εκεί καταλήγεις.
×
×
  • Create New...