Jump to content

ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.008
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    59

ΓιωργοςΤΤ last won the day on Ιούνιος 2

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

2.913 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Αερόψυκτος
  • Γενέθλια 05/09/1988

Άλλα Στοιχεία

  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7.797 προβολές προφίλ
  1. ΓιωργοςΤΤ

    Service

    Να σου πω πόσα θα έπαιρνα εγώ ή πόσα παίρνει ένα συνεργείο;
  2. Αυτό έχει να κάνει πιο πολύ με το συνεργείο παρά με τις διαδικασίες. Μην σου πω και πως αν δεχτεί να πληρώσει θα το έχεις και πιο γρήγορα στα χέρια σου.
  3. Λάθος που δεν πήρες την τροχαία. Αν και δεν κατάλαβα το ερώτημα, σου εύχομαι καλή τύχη!
  4. ΓιωργοςΤΤ

    honda fmx 650 !?

    Τί θέλεις να μάθεις;
  5. Δηλαδή πήρες την πρεσβεία, ρώτησες αν μπορείς να πιστολιασεις και περίμενες να ακούσεις κάτι διαφορετικό;
  6. ΓιωργοςΤΤ

    53mm

    Respect που το διορθωσες κιόλας
  7. Αντλία βενζίνης, καθαρισμός μπεκ, φίλτρο αέρος, μπουζί. Επίσης έλεγχος σε αισθητήρες εισαγωγής και εξαγωγής.
  8. Μια χαρά είναι. Αν πέσεις σε λακούβα-πηγάδι, ότι και να έχεις θα καταλάβεις κραδασμό. Γενικά δεν έχουν θέμα. Τα φρεάτια με ράγες είναι επικίνδυνα ακόμα και για μοτοσυκλέτα. Να τα αποφεύγεις.
  9. Καλημέρα! Λυπάμαι για την αναστάτωση που πέρασες και χάλασε το ταξίδι σου. Όπως είπε και ο @costikos, πριν πας ταξίδι με μηχανή, ελέγχεις την κάποια βασικά πράγματα όπως φόρτιση μπαταρίας, στάθμες υγρών κλπ. Ακόμα και με την Hayabusa, όταν είχα ταξίδι με πλοίο, η μηχανή περνούσε γενικό έλεγχο. Στις κοντινές εγχώριες διαδρομές πχ Θεσσαλονίκη-Αθήνα, απλά τα βασικά, έτσι και αλλιώς είχα οδική όποτε δεν με ένοιαζε και πολύ. Το πρόβλημα με τις παλιές μοτοσυκλέτες είναι αυτό, δεν ξέρεις τί θα σε αφήσει και πότε. Μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό και να φτιάχνεται με ένα κατσαβίδι, μπορεί να είναι μια πιο σοβαρή βλάβη που να χρειάζεται ανταλλακτικά. Για το συνεργείο τί να σχολιάσω... Καλή συνέχεια σε ότι επιλέξεις να κάνεις!
  10. Γενικά θα σε βοηθήσουν να βρείς το ύψος της σέλας και την γωνία του τιμονιού αλλά από εκεί και πέρα είναι και τί βολεύει εσένα. Είναι πολύ εύκολο να αλλάξεις τις ρυθμίσεις μόνος σου. Μην σε αγχώνει αυτό.
  11. Μέσω ποιου site θέλεις να αγοράσεις; eBay ή από το site του κατασκευαστή;
  12. ΓιωργοςΤΤ

    KTM RC 390

    Δεν έχω ιδέα πόσο κοστίζει πλέον ένα σέρβις, έτσι και αλλιώς τα κάνω μόνος μου τα περισσότερα. Όπως μου είχε πει και ένας συμφορουμιτης σεσημασμενος στις αγοραπωλησίες δικύκλων, στην σωστή τιμή όλα πωλούνται.
  13. 1. Η ανάρτηση βοηθάει εκτός δρόμου, αλλά στην άσφαλτο χάνεις σε ταχύτητα επειδή μέρος της δύναμης που βάζεις στα πετάλια απορροφάται από την ανάρτηση και κανείς τραμπάλα. Σε μια μικρή βόλτα στην πόλη δεν θα το καταλάβεις αλλά σε μεγάλη απόσταση είναι κουραστικό. Αντίθετα, αν μπορείς να την κλειδώσεις έχεις καλύτερη απόδοση στον δρόμο και δεν θυσιάζεις την άνεση που προσφέρει όταν βγείτε εκτός. 2. Προσωπικά θεωρώ ότι το ποδήλατο πρέπει να είναι απλό και ελαφρύ. Σε απλή χρήση ερασιτέχνη δεν βρίσκω νόημα στα δισκόφρενα. Δεν μιλάω για καταστάσεις που κάνεις κατάβαση 20 χλμ, εκεί τα χρειάζεσαι. Αλλά σε απλή χρήση ή σε ρυθμούς βόλτας είναι τσάμπα βάρος. Βέβαια οι ανόητοι δεν το καταλαβαίνουν και νομίζουν ότι αν έχουν δισκόφρενα και ειδικά υδραυλικά την έχουν μεγαλύτερη. Με απογοήτευση είδα ότι πλέον έχουν καθιερωθεί και στις κούρσες. Στα αρνητικά βάλε και το έξτρα κόστος. Από όσα έβαλες έχω οδηγήσει το Ideal pro rider, δεν τίθεται θέμα ποιότητας κατασκευής κλπ, απλά ΕΓΩ το βρήκα κουραστικό στην πόλη σε σχέση με ένα trekking που είχα τότε. Σε σχέση με το fitness που έχω τώρα καμία σχέση, πολύ πομιο βολικό το fitness.
  14. Από την χρήση που περιγράφεις, καταλαβαίνω πως ένα trekking ποδήλατο είναι αυτό που ψάχνεις. Τα MTB έχουν πολύ αργές ταχύτητες και πολύ μαλακές αναρτήσεις. Επίσης λόγω τύπου ελαστικών έχουν κακή ποιότητα κύλισης στον δρόμο και η μικρή ρόδα έχει μικρό βήμα με ότι αυτό συνεπάγεται. Τα fitness από την άλλη είναι περισσότερο προσανατολισμένα για χρήση δρόμου. Πολλά φοράνε και λάστιχα κούρσας, όπως το δικό μου. Μην κολλάς γενικά σε ονόματα και κατηγορίες γιατί την περασμένη εβδομάδα που έριχνα μια ματιά είδα διάφορα είδη για πολλές χρήσεις που δεν μπορείς ξεκάθαρα να τους δώσεις χαρακτηρισμό. Φρόντισε να αγοράσεις κάτι που να έχει τρείς δίσκους, μπροστινές αναρτήσεις που να κλειδώνουν και αν βρεις κάτι με V-Brakes και όχι δισκόφρενα.
×
×
  • Create New...