Jump to content

ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1607
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    30

ΓιωργοςΤΤ last won the day on Σεπτέμβριος 22

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

2322 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Αερόψυκτος
  • Γενέθλια 09/05/1988

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4751 προβολές προφίλ
  1. Κάλλιο αργά παρά ποτέ λέει ο λαός. Από την στιγμή που το αγόρασα, κάτι δεν μου καθόταν καλά με την εξάτμιση. Σκαλίζοντας με τα χρόνια ανακάλυψα ότι το τελικό που φοράω, είναι από άλλη μηχανή, μάλλον μεγαλύτερου κυβισμού αν κρίνω από την διατομή, σε λάθος θέση με αποτέλεσμα η μυρωδιά στα ρούχα να είναι πολύ πιο έντονη. Επίσης μαυρίζει η πινακίδα και μια φορά μου έλιωσε το πίσω δεξί φλας. Πρώτη απόπειρα να αγοράσω κάτι ήταν το 2006. Πήγα με την τσέπη γεμάτη και έφυγα το ίδιο. Δεν υπήρχε πουθενά σε όλο το Βαρδάρη εξάτμιση για την μηχανή μου. Υποτίθεται ότι θα ερχόταν μια παραγγελία με DEP. Όσο την είδατε εσείς, τόσο την είδα και εγώ. Ίντερνετ δεν υπήρχε τότε όποτε οι επιλογές ήταν πολύ περιορισμένες. Με τα χρόνια αμέλησα να ασχοληθώ, η μοτοσυκλέτα τέθηκε σε ακινησία για πολύ καιρό και γενικά οι προτεραιότητες μου άλλαξαν στο πέρασμα των χρόνων. Όμως η όψη τις άθλιας πατέντας φρόντιζε συνεχώς να μου υπενθυμίζει μια υποχρέωση μου απέναντι στην πρώτη μοτοσυκλέτα μου. Έψαξα στο ίντερνετ, ρώτησα σε διάφορα μαγαζιά μήπως υπάρχει κάτι ξεχασμένο και τελικά βρήκα! Έστω και 16 χρόνια μετά. Να πω πως η τιμή που μου έκανε ο Έλληνας έμπορος ήταν σαφώς καλύτερη από την καλύτερη τιμή που βρήκα στο ebay. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να πάρω και τον σωλήνα αντήχησης αλλά η τιμή πήγαινε πολύ ψηλά για κάτι που στην ουσία δεν είναι απαραίτητο. Ίσως στο μέλλον. Ποιος ξέρει. Μπορεί μετά από 16 χρόνια.... Όταν φορεθεί και καθαριστεί το καρμπυρατέρ θα ανέβει βίντεο.
  2. Για να συνδέεις πλεξούδα χρειάζεσαι γνώσεις ηλεκτρολογίας Δευτέρας λυκείου, το διάγραμμα του οχήματος, ένα πολύμετρο και πολύ υπομονή. Αυτά που ψάχνεις δεν θα στα πει κανένα βιβλίο γιατί πολύ απλά είναι διαφορετικά από όχημα σε όχημα. Πολλά από αυτά τα μαθαίνεις με την εμπειρία. Μασημένη τροφή δεν υπάρχει πουθενά. Για να σε βοηθήσουμε ουσιαστικά, άνοιξε ένα θέμα όπου θα περιγράφεις το πρόβλημα σου, αν γίνεται βάλε και κάποια φωτογραφία.
  3. Το βιβλίο μηχανών εσωτερικής καύσης του ΕΠΑΛ είναι μια πολύ καλή αρχή. Μπορείς να το βρεις σε οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο.
  4. @sorath Καλορίζικο και καλόβολτο! Οτιδήποτε είναι πιο πολύπλοκο και έχει περισσότερη τεχνολογία από αλυσοπρίονο κανονικά πρέπει να απορρίπτεται, αλλά η αλήθεια είναι ότι σαν τον ψεκασμό δεν έχει! @Canardo Μήπως έβαλες μεταλλικά όπως έχω εγώ στο DT και σταματάω με τις φτέρνες? Αν και η αλήθεια είναι ότι μετά από τρία τέσσερα φρεναρίσματα πιάνει καλά
  5. Εννοείται ότι το 1290 είναι καλύτερο σε όλους τους τομείς. Είναι όντος τόσο μεγάλη η διαφορά στις επιδόσεις ώστε να δικαιολογήσει την διπλάσια σχεδόν τιμή σε μεταχειρισμένο; Το πρότεινα ως κάτι πιο οικονομικό και fun to ride σε παρόμοιο επίπεδο. Δεν έχω εμπειρία με το 1290 αλλά για να το λες σίγουρα ξέρεις καλύτερα.
  6. @klab Κάπου εκεί ήταν και η δικιά μου...
  7. ΓιωργοςΤΤ

    CFMOTO 1250TR-G

    Ήμουν νιος και γέρασα περιμένοντας τους Κινέζους να κατακτήσουν την αγορά. Πιο σύντομα θα γίνει ο αποικισμός του συνονοματου σου πλανήτη, από ότι οι Κινέζοι σοβαροί κατασκευαστές μοτοσυκλέτας.
  8. Τι έκανα σήμερα με τις μηχανές μου... Ναι.... Ξεκινάω την μέρα μου βγαίνοντας στην αγορά ανταλλακτικών με το DT. Το αγόρασα τα απαραίτητα για να φέρω το καρμπυρατέρ σε κατάσταση σχεδόν καινούργιου. Βέβαια μέχρι να γίνει αυτό μηχανή ήθελε να μου το υπενθυμίζει συνεχώς, σβήνοντας σε κάθε φανάρι. Έτσι έπρεπε να μαρσαρω σαν τον Μπίλια σε κόντρα με τον Παπασουζα. Λυπήθηκα μόνο όσους είχαν ανοιχτά τα παράθυρα γύρω μου.... Αγανάκτησα τόσο πολύ που ήμουν έτοιμος να το ανταλλάξω επί τόπου με ηλεκτρικό πατίνι Xiaomi και διαφορά από μέρους μου. Με την Hayabusa δυστυχώς χτύπησα ένα πουλί. Πέταξε κάθετα μπροστά από το γεράκι, πέρασε κάτω από το φανάρι και έγινε κιμάς στην κάτω τιμονοπλακα.... Όταν λέω κιμάς το εννοώ. Γέμισε πούπουλα και αίμα το μπουφάν, το κράνος, τα γάντια, τα φαίρινγκ από την μέσα πλευρά, τα ψυγεία κλπ. Καλό καθάρισμα Γιώργο.... Στο ΤΤ τοποθέτησα το ράουλο της αλυσίδας που έλειπε από το πλαίσιο και πλέον δεν ακούγεται σαν Μ113 όταν οδηγάω. Μην ακούσω κανέναν κακοήθη να λέει για φτηνά ανταλλακτικά στα ιαπωνικά μοντέλα. Δεν γράφω τιμές γιατί διαβάζουν και γέροι άνθρωποι και μπορεί να πάθουν καμία καρδιά. Ο @Canardo πήρε μια ιδέα του τι εννοώ.
  9. ΓιωργοςΤΤ

    Καλησπερίζει ο νέος

    Καλώς μας ήρθες!
  10. Η οποία ηλικία είναι; EDIT: Τώρα διάβασα το θέμα όπου άνοιξες για το καλωσόρισμα! Λοιπόν. Στην θέση σου, θα κοιτούσα κάτι σε λιγότερα κυβικά και με λιγότερα χρήματα. Για παράδειγμα ένα 990 σε καλή κατάσταση δεν θα είναι πολύ χειρότερο από ένα 1290 σε θέμα επιδόσεων. Επίσης τα έξοδα κτήσης ( ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας) είναι πολύ μικρότερα. Δεν πιστεύω ότι αξίζει να διαθέσεις ένα τόσο μεγάλο ποσό για μια βόλτα τις Κυριακές. Για έκανα καλώς κοιτάς την συγκεκριμένη κατηγορία. Όλες οι μοτοσυκλέτες που ανέφερες είναι κορυφαίες σε επιδόσεις. Διάλεξε αυτή που σου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά. Αν θέλεις την προσωπική μου άποψη, στην θέση σου θα αγόραζα ένα 675, που το θεωρώ από τα καλύτερα γυμνά. Επιδόσεις, γεωμετρία, ήχος του αλλά και ποιότητα και ακρίβεια κατασκευής που αγγίζει ιαπωνικό επίπεδο.
  11. ΓιωργοςΤΤ

    CFMOTO 1250TR-G

    Στην Άπω Ανατολή.....
  12. Σε ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο έγραψες; Έλεγξε το ίδιο το μπουζί και την τροφοδοσία ( καρμπυρατέρ).
  13. Καλώς ήρθες! Τα χιλιόμετρα στα παλιά πάπια είναι 99,9% λάθος. Αλλά και σωστά να ήταν, το να αλλάξεις ένα μοτέρ είναι τόσο φτηνό και εύκολο που δεν θα έπρεπε να σε προβληματίζει. Στην θέση σου θα αγόραζα ένα καινούργιο Daytona. Τα περισσότερα θέματα τους έχουν λυθεί σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες που γράφουν στο φόρουμ. Υπάρχει και σχετικό θέμα αν ψάξεις, όπου αναλύονται και κάποιες εργασίες που γίνονται όπως για παράδειγμα πλήρωση των αναρτήσεων με λάδι, γιατί ο Κινέζος το τσιγκουνεύεται. Μην περιμένεις ποιότητα ιαπωνικού παπιου των 90s, αλλά θα κάνεις την δουλειά σου με αξιοπρέπεια. Το να δώσεις χρήματα, να μαζέψεις ένα λύκο παπί παλιό με όσα προβλήματα ενδέχεται να σου βγάλει, τα οποία θα πρέπει να πληρώσεις από την τσέπη σου δεν το βρίσκω λογικό. Πόσο μάλλον για παπί που δεν έχει πουλήσει πολύ και θα βρεις δύσκολα ανταλλακτικά. Στις ερωτήσεις τεχνικής φύσης, δεν γνωρίζω να σου απαντήσω.
×
×
  • Create New...