Jump to content

ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.083
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    64

ΓιωργοςΤΤ last won the day on Νοέμβριος 22

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

2.961 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Αερόψυκτος
  • Γενέθλια 05/09/1988

Άλλα Στοιχεία

  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8.457 προβολές προφίλ
  1. Ένα ζεστό πρωινό του Αυγούστου, το DT έσβησε στα φρένα μιας διασταύρωσης. Είχαν προηγηθεί κάποιοι περίεργοι ήχοι στο ζέσταμα που σταμάτησαν πριν καν προλάβω να πατήσω τον διακόπτη. Το έσπρωξα για περίπου 2 χλμ, το έλυσα και η διάγνωση έδειξε καμένο πολλαπλασιαστή. Εύκολο σκέφτηκα. Παραγγελία μαζί με την αντλία λαδιού που είχε διαρροή, επιλογή αεροπορικής αποστολής και τα είχα στα χέρια μου μέσα σε 8 μέρες. Κρατήστε το 8 για μετά.... Αλλαγή λοιπόν του πολλαπλασιαστή, δοκιμή στον δρόμο και τί να δω.... Η μοτοσυκλέτα δεν είχε συμπίεση, δεν κρατούσε ρελαντί, επιτάχυνε απρόθυμα και γενικά ο ήχος δεν έδειχνε υγιή λειτουργία του μοτέρ. Το πρόβλημά μου ήταν φυσικά ότι είχαν μείνει δύο μέρες για να περάσω ΚΤΕΟ. Το πήγα μέχρι εκεί κακήν κακώς, πέρασε όπως πέρασε και την επόμενη μέρα έλυσα το μοτέρ. https://imgur.com/1zXfMS Οι φωτογραφίες τα λένε όλα, κύλινδρος και πιστόνι είχαν γίνει μύλος. Κάλεσα ένα γνωστό ρεκτιφιέ της Θεσσαλονίκης που ήξερα ότι έχει κύλινδρο έτοιμο, το αγόρασα πακέτο με πιστόνι σε εργοστασιακή διάμετρο και έφτασαν στα χέρια μου με την βοήθεια του @Canardo. Φλάντζες σκέφτηκα να παραγγείλω γνήσιες. Τραγικό λάθος όπως αποδείχτηκε. Παρήγγειλα φλάντζα κεφαλής, κυλίνδρου και ζουάν. Φλάντζα κεφαλής και ζουάν ήρθαν με αεροπορική σε 7 μέρες. Η φλάντζα κυλίνδρου όμως δεν ερχόταν με τίποτα. Είχα και μεγάλο φόρτο εργασίας εκείνη την περίοδο και για να μην πολυλογώ πέρασαν 25 μέρες με την μηχανή σε λυμένη. Κάπου εκεί εμφανίστηκε πάλι ο @Canardo που μου έστειλε ένα ολόκληρο σετ φλάντζες και τσιμούχες της Athena. Σήκωμα τα μανίκια λοιπόν και δουλειά. Ανοίγω για αρχή το πιστόνι, περνάω τα ελατήρια και έτοιμο. Ούτε καν.... Για κάποιο λόγο τα ελατήρια κολλούσαν, τα έβαλα εξαρχής σωστά, μετά τα έβαλα με κάθε πιθανό συνδυασμό αλλα και πάλι το αποτέλεσμα ήταν ίδιο. Τηλέφωνο στον μάστορα ο οποίος προς τιμήν του, αντικατέστησε το σετ δωρεάν και χωρίς τα γνωστά "εσύ το χάλασες". Άλλες τέσσερις μέρες καθυστέρηση. Όταν έφτασε το νέο πιστόνι. ξεκίνησα επιτέλους ένα δροσερό μεσημέρι του Οκτώβρη, αποφασισμένος να τελειώσω μέχρι το βράδι. Εξάλλου το είχα ξανακάνει. Πριν 18 χρόνια αλλά το είχα ξανακάνει.... Πιστόνι και κύλινδρος μπήκαν χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Όταν ήρθε η ώρα της φλάντζας όμως, διαπίστωσα ότι τα μπουζόνια του ανταλλακτικού κυλίνδρου ήταν στραβά. Αφού τα ίσιωσα με ευγενή μέθοδο (σφυρί-κοπίδι), πέρασα την φλάντζα και έβαλα και την κεφαλή. Την κοιτάω καλά και πάλι κάτι δεν μου άρεσε. Κάποιος κάποτε, κλώτσησε τα εργοστασιακά μπουζόνια και τα άλλαξε με άλλα πιο μακριά από τα εργοστασιακά. Όλα καλά μέχρι εδώ. Όμως τα εργοστασιακά παξιμάδια είναι τυφλά και δεν μπορούσα να σφίξω. Αναζήτηση παξιμαδιών και σε 40 λεπτά είχα τα νέα στα χέρια μου. Αφού έδεσα το μοτέρ, έβαλα επάνω εξάτμιση, πλαστικά κλπ, και βάζω μπροστά. Πήρε κανονικά, σφιχτή λειτουργία βέβαια αλλά όλα καλά. Σκέφτηκα να το ζεστάνω και να βγω μία βόλτα αλλά όταν το ξανασκέφτηκα αποφάσισα να το σβήσω γιατί είχα ξεχάσει να βάλω νερό στο ψυγείο!!!! Όταν τελείωσα είχε σουρουπώσει ήδη. Το πάρκαρα και το κλείδωσα. Την επόμενη μέρα που πήγα στην δουλειά, έκανα έλεγχο για τυχόν διαρροές. Καθόσον της νύχτας την δουλειά την βλέπει η μέρα και γελά, είχα ξεχάσει να σφίξω το μπουζί. Ακόμα είμαι στο στρώσιμο, δεν έχω φτάσει καν στα μισά. Άλλαξα και αλυσίδα με γρανάζια, τακάκια μπρος πίσω, την χαλασμένη αντλία λαδιού, αντικατέστησα και ένα κομμένο σωληνάκι στο καρμπυρατέρ και πλέον ελπίζω να μην χρειαστεί κάτι άλλο πέρα από λάδια και βενζίνη για τον υπόλοιπο ενάμιση χρόνο που (ελπίζω να) έχω ακόμα στο νησί. Οι φωτογραφίες είναι από διάφορες εργασίες, δεν τις έχω με την σειρά μιας και δεν είναι τεχνικό θέμα. Το λειτουργικό αποτέλεσμα είναι άψογο, το αισθητικό όχι αλλά αυτή την στιγμή για εμένα ακόμα και να πλύνω την μηχανή αποτελεί πολυτέλεια. Και φυσικά, το βράδι που έδεσα το μοτέρ, με κάλεσε η αντιπροσωπεία για να με ενημερώσει ότι έφτασε και η τελευταία φλάντζα που περίμενα!!!! Απλά τις πλήρωσα και συμπλήρωσα το σετ της Athena. ΥΓ, @Canardo ευχαριστώ για όλη την βοήθεια!
  2. Καλημέρα! Για την περιοχή που μένεις δεν ξέρω να σου πω. Γενικά το καλύτερο είναι ένα κλειστό γκαράζ, αλλά αν δεν είναι διαθέσιμο προσπάθησε να την ασφαλίσεις όσο καλύτερα γίνεται. Στα της οδήγησης: να πηγαίνεις με ρυθμό που εσύ νιώθεις άνετα. Προερχόμενος από επαρχιακή πόλη, έπαθα πλάκα με τους ρυθμούς που οδηγάνε και κάνουν σφήνες κλπ. Πιάσε ένα αυτοκίνητο και ακόλουθα το με απόσταση. Όταν η κίνηση σταματάει, μπορείς να περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα και να φτάνεις πρώτος στο φανάρι.
  3. Το πράσινο παίρνει σήμα από την ηλεκτρονική. Το μαύρο είναι η γείωση. Βγει μια καθαρή φωτογραφία να σου πούμε τί να συνδέσεις που. Εκείνη που λες ότι φαίνονται όλα καθαρά είναι αυτός που έχεις στα χέρια σου; Με δυο καλώδια; Δεν μπορώ να καταλάβω έτσι όπως τα έγραψες. Αν δεν έχει υποδοχή για την γείωση, τότε λογικά έχει μεταλλικό σώμα και το γειώνεις απευθείας με καλώδιο.
  4. Μαθητές του Ευκλείδη πίνουν καφέ στην Τούμπα, Θεσσαλονίκη 1993.
  5. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Έχω το manual και δεν αναφέρει κάτι για ροδελες. Μπορείς και από το παξιμάδι να το πειράξεις. Το δικό μου είναι εργοστασιακό, δεν έχω πειράξει θυρίδες κλπ όποτε το αφήνω ως έχει. Επίσης η εξάτμιση του 125 δεν έχει διαφράγματα. Τα ζιγκλερ σίγουρα έχεις μπερδέψει με κάτι άλλο, το 125 φοράει 210 στην περιορισμένη έκδοση και 240 στην κανονική.
  6. Χρόνια πολλά σε όλους! Άδραξα την ευκαιρία της αργίας για μια σημαντική εργασία που έμενε πίσω συνεχώς λόγω του "αφού δουλεύει ακόμα, δεν πειράζει άμα στάζει". Αναφέρομαι στην αντλία λαδιού. Η διαδικασία είναι εύκολη, αφαιρούμε ένα καπάκι με τρεις βίδες, αποσυνδέσουμε σωληνάκια, ντιζα και τις δύο βίδες που συγκρατούν την αντλία και το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό. Εδώ βλέπουμε το καπάκι, την νέα αντλία όπως και την παλιά. Μετά την αντικατάσταση πρέπει οπωσδήποτε να γίνει εξαέρωση του συστήματος, ώστε να μην δουλέψει ο κινητήρας χωρίς λάδι. Ανακάλυψα και ένα σωληνάκι στο καρμπυρατέρ που έχει κοπεί χωρίς προφανή αιτία, δύο χρόνια αφού είχε αντικατασταθεί. Μπαίνει και αυτό στην λίστα με τις εργασίες. Γενικό πλύσιμο θα γίνει στο τέλος. Αυτά για σήμερα!
  7. Καλησπέρα! Δυστυχώς το τί βολεύει και τί όχι, είναι εντελώς υποκειμενικό. Δηλαδή ένα ποδήλατο που βολεύει εμένα, μπορεί να μην βολεύει εσένα και το αντίθετο. Άρα πρέπει να πας σε ένα κατάστημα και να δοκιμάσεις. Δεν νομίζω το βάρος σου να είναι πρόβλημα, τα ποδήλατα αντέχουν και ας μην το δείχνουν. Σαν συμβουλή που μπορώ να σου δώσω με βάση την χρήση που αναφέρεις, είναι να προτιμήσεις κάποιο χωρίς αναρτήσεις.
  8. Για να βάλεις 56mm πρέπει να βάλεις μεγαλύτερο χιτώνιο. Μεγαλύτερο χιτώνιο σημαίνει άνοιγμα κάρτερ. 73 άλογα ο Νταλάρας που τα βρήκε;;;;;;;
  9. Το τί μπορεί να βάλεις θα στα πει αυτός από τον οποίο θα αγοράσεις τα ανταλλακτικά. Αυτό που προτείνω και εγώ είναι να το αφήσεις ως έχει, οτιδήποτε πας να "βελτιώσεις" θα κάνει το μηχανάκι χειρότερο. 56mm δεν νομίζω ότι μπαίνει χωρίς να ανοίξεις κάρτερ. Βάλε μια εξάτμιση, ένα φίλτρο, ρύθμισε το καρμπυρατέρ και έλεγξε τις βαλβίδες. Αυτά είναι τα καλύτερα που μπορείς να κάνεις. Αν όπως λες το οικονομικό δεν είναι πρόβλημα, βάλε ένα μοτέρ takegawa και τέλος. Και δεν θα μείνεις χωρίς μηχανάκι όταν ανατιναχτεί.
  10. Μάθε στην ζωή σου ότι το ύφος μιας απάντησης ή μη απάντησης είναι ανάλογο με το ύφος της ερώτησης. Διάβασα τρεις φορές το κείμενο σου και δεν κατάλαβα ούτε τί θέλεις να κάνεις ούτε καν πόσα χρήματα έχεις για να το κάνεις. Τί να απαντήσω λοιπόν σε ένα κείμενο χωρίς σαφώς διατυπωμένη ερώτηση;
  11. 2 μήνες μετά την βλάβη, κατάφερα να δέσω το μοτέρ και να την φέρω σπίτι! Η λειτουργία είναι άψογη, το αποτέλεσμα όχι στο επίπεδο που θέλω και αρμόζει σε μοτοσυκλέτα ιδιοκτησίας μου αλλά η ανάγκη για όχημα έκανε τις απαιτήσεις μου στην άκρη. Είχα την ευκαιρία να εξετάσω προσεκτικά αλυσίδα και τακάκια, τα οποία θα αντικατασταθούν σύντομα. Περισσότερες λεπτομέρειες στο "βίος και πολιτεία"...
  12. Επειδή ακριβώς μιλάμε για παπί, δεν αξίζει να επενδύσεις ούτε ένα ευρώ επάνω του.
  13. ΓιωργοςΤΤ

    CFMOTO 800MT 2021

    Άντεξα να δω μέχρι εκεί που λέει ότι πάτησε γκάζι. Τί κερδίζω;
  14. ΓιωργοςΤΤ

    ktm exc 125

    Αφήστε τις ιστορίες τρόμου, έχω κάνει πολύ παραπάνω με το DT και έχω δει άλλους να κάνουν με Husqvarna και Gas Gas, κανένα δεν ανατινάχθηκε....
  15. ΓιωργοςΤΤ

    KTM Duke vs KTM lc4

    Απαράδεκτο για πράκτορες!!!!!
×
×
  • Create New...