Jump to content

ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1666
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    35

ΓιωργοςΤΤ last won the day on Νοέμβριος 21

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

2431 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Αερόψυκτος
  • Γενέθλια 09/05/1988

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5172 προβολές προφίλ
  1. Με γειά! Καλοφορετο!! Κάποιο link ή περιγραφή του μοντέλου?
  2. Αφού έβγαλες την μπουζοπιπα πώς πήρε μπρος;
  3. @ShapeshifterGR98 Δυστυχώς Σουζούκι θα οδηγήσω ξανά σε μερικά χρόνια... Αλλά όσο να είναι είμαστε πιο γρήγοροι! Πήραμε και παγκόζμιο στα Moto GP!!!!
  4. Γενικά για να ξέρεις τι παίζει: Πολλά γνήσια ανταλλακτικά κατασκευάζονται στα ίδια εργοστάσια με τα aftermarket. Για παράδειγμα η μπιέλα του ΧΤ 600 κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο με την μπιέλα της Prox. Ποια είναι η διαφορά τους? Ο ποιοτικός έλεγχος. Η πρώτη ύλη, η ακρίβεια κατασκευής κλπ είναι όλα ίδια. Απλά στις 100 μπιέλες η Yamaha ελέγχει τις 59 ενώ η Prox τις 10. Άλλη εταιρία όμως ενδέχεται εκτός από τον ποιοτικό έλεγχο να επιδιώκει κέρδος μέσα φτηνότερης πρώτης ύλης. Συνεπώς το να επιλέξεις aftermarket σε πράγματα ζωτικής σημασίας έχει πάντα ένα ρίσκο. Από την άλλη, πολλά πράγματα οι εταιρίες τα αγοράζουν έτοιμα, τα βάζουν σε σακουλάκι με την φίρμα τους και στα πουλάνε με καπέλο 600%. Τα ρουλεμάν του ΧΤ 600 είναι Koyo. Ακριβώς ίδια με αυτά που θα βρεις σε οποιοδήποτε κατάστημα ανταλλακτικών. Εκεί βάζεις άφοβα τα "aftermarket" προϊόντα. @ShapeshifterGR98 Στον θεματοθετη πάει το ποστ αλλά έγραψες ενδιάμεσα και δεν μπόρεσα να τα συγχωνεύσω.
  5. Και τα ρουλεμάν της Kawasaki κατά πάσα πιθανότητα Koyo είναι.
  6. Άλλαξε τα όλα για να έχεις πολλά χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Να θυμάσαι γενικά στην ζωή σου πως η φτήνια τρώει τον παρά. Από όσες μάρκες είπες, τα εργοστασιακά είναι σαφώς καλύτερα. Αν θες να την βγάλεις οικονομικά, κρατά αυτό το μοτέρ για ενθύμιο και βάλε επάνω ένα Lifan.
  7. @Denzo Δεν αναφέρομαι στο θέμα συντήρησης, αν και για πολλούς ανθρώπους είναι σημαντικό. Αναφέρομαι στην μοτοσυκλέτα σαν τρόπο λειτουργίας. Οδήγησα το 510 και αμέσως μετά το 610 (κάπου το 2008 ή 2009). Αν και το 510 στα χαρτιά έχει 10 ίππους παραπάνω, στον δρόμο δεν τα είδα ποτέ. Ο λόγος είναι ότι η αποδίδει την ισχύ του πιο ψηλά σε σχέση με το 610. Χαμηλά φαίνεται πιο αργό (δεν ξέρω αν όντος είναι). Αν είχα να διαλέξω εκείνη την στιγμή (που είχα δηλαδή, άλλο αν δεν το πήρα ποτέ) θα διάλεγα το 610. Είναι κάπως σαν να συγκρίνουμε τους 60 ίππους του RGV 250 με τους 60 ίππους ενός ΜΤ 07. Ίδια ισχύς στα χαρτιά, τελείως διαφορετική απόδοση στον δρόμο και την πίστα. Ο Θράσος ζει σε μια πόλη που πολλές φορές θα κολλήσεις πίσω από αυτοκίνητο και θα πρέπει να οδηγάς με 20, που πολλές φορές ο μπροστά σου θα σταματήσει να πιάσει κουβέντα με τον φίλο του και δεν χώρας να περάσεις από δεξιά ή αριστερά κλπ. Δεν ζει Αθήνα που βγαίνεις στην Συγγρού με 2,5 λωρίδες, ανοίγεις γκάζι και εξαφανιζεσαι. Μια μοτοσυκλέτα με κάθετο διάγραμμα απόδοση δεν είναι πρακτική. Γιατί να παιδευεται με το 510 ενώ μπορεί να πάει στο 610 χωρίς συμβιβασμούς σε θέματα χαρακτήρα, απόδοσης κλπ. Το γράφω γιατί το ζω. Ζω σε παρόμοια πόλη, αν και αισθητά καλύτερη, αλλά πάλι η απότομη λειτουργία του ΤΤ είναι θέμα. Και σκέψου ότι φοράω επίτηδες αργό εκκεντροφόρο. Θυσίασα ισχύ ψηλά για να έχω λίγο καλύτερες μεσαίες.
  8. Το 510 απλά βγάλε το από το μυαλό σου. Είναι μια μοτοσυκλέτα καθαρά για πίστα, ΔΕΝ κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο (τεχνικά κυκλοφορεί, πρακτικά όχι). Το 610 είναι ένα 510 το οποίο ΕΧΕΙ ροπή σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, δεν υστερεί σε δύναμη ή γεωμετρία, τα σέρβις γίνονται με βάση τα χιλιόμετρα κλπ. Καλή φάση το έχω το racing μηχάνημα όσο είναι στο μυαλό μας, στην βραση κολλάει το σίδερο. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές αναπολώ την γραμμική λειτουργία του εργοστασιακού YDIS καρμπυρατέρ του ΤΤ σε σχέση με τα ιδιότροπα FCR... Αν θέλεις και μια βοήθεια από εμένα, στη θέση σου θα έκανα το εξής: θα έβρισκα το πιο φτηνό 640 της αγοράς με την προϋπόθεση να είναι ίσιο, θα το έκανα βίδες και θα είχα μοτοσυκλέτα για πολλά χρόνια. Υγ: Αν θυμάμαι καλά υπάρχει ένας δούκας στην Θεσσαλονίκη στα 800 (το παζαρευεις χαλαρά) με πρόβλημα στα ρουλεμάν στροφαλου, αλλά εξωτερικά δείχνει καλό.
  9. @A-nik-i Ναι έκανε διάφορα τέτοια. Πχ θυμάμαι σε ένα οικογενειακό είχε πάρει βαλίτσες να δει πόσες όντος χωράνε μέσα! Δείτε και ένα βίντεο ενός αγώνα ράλι που θυμάμαι από παιδί. Εποχές ράλι που έτρεχαν σοβαρές ομάδες με κανονικούς οδηγούς.
  10. @costikos Ο Θεόφραστου με το επί τροχών ήταν από τις καλύτερες εκπομπές αυτοκινήτου. Είχε χιούμορ, ουσιαστικές παρουσιάσεις νέων μοντέλων, ανέλυε όλα όσα ενδιαφέρουν έναν υποψήφιο αγοραστή, χωρίς να χαϊδεύει αυτιά όπως κάνουν κάποιοι σήμερα, που οι παρουσιάσεις τους είναι ταυτόχρονα "τοποθέτηση προϊόντος". Έδειχνε στιγμιότυπα από αγώνες όπως WRC που δεν είχε τηλεοπτική κάλυψη στην Ελλάδα για πολλά χρόνια, εποχές που το ίντερνετ ήταν άγνωστη λέξη για εμάς. Το επίπεδο της εκπομπής για κρατικό κανάλι ήταν πολύ καλό.
  11. @st3li0s Λεπτομέρειες? Σε τι όχημα θα μπουν?
  12. Τα παλαιά μηχανήματα τα βγάζουν πάντα πλαστά. Τα νέα υποτίθεται είναι σωστά ρυθμισμένα αλλά έχουν πρόβλημα τα ίδια τα χαρτονομίσματα. Τρέχα γυρεύε.
  13. Τα νέα πενηνταρικα έχουν πολλά θέματα πιστοποίησης γνησιότητας
  14. Σκαστρα???? Είναι τουρβο το παπί? Εντάξει σοβαρά τώρα, μην αλλάξεις τίποτα. Δεν θα δουλέψει σωστά.
  15. Η μόνη περίπτωση όπου ξέρω λάδι να μεταφέρει κίνηση είναι σε μετατροπέα ροπής. Κάπου αλλού δεν ξέρω.
×
×
  • Create New...