Jump to content

ΓιωργοςΤΤ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.115
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    68

ΓιωργοςΤΤ last won the day on Μάρτιος 23

ΓιωργοςΤΤ had the most liked content!

Πόντοι

2.976 Excellent

Σχετικά με το μέλος ΓιωργοςΤΤ

  • Κλάση
    Αερόψυκτος
  • Γενέθλια 05/09/1988

Άλλα Στοιχεία

  • Ενδιαφέροντα
    Μηχανολογία
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TT 600E

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    F1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8.602 προβολές προφίλ
  1. ΓιωργοςΤΤ

    KTM duke 390 Info & upgrade.

    Χωρίς να ξέρω τα οικονομικά σου, αν έχεις να πληρώσεις μετρητοίς 5-55,5κ, κάνε ένα διακανονισμό και πήγαινε για καινούργιο SV. Εγω με τα δικά μου δεδομένα αυτό θα έκανα. Εσύ μπορεί να θέλεις κάτι άλλο. Απλά θεωρώ την διαφορά 2κ μεταξύ καινούργιου και μεταχειρισμένου μικρή για να πας σε στο δεύτερο.
  2. Τα Pirelli ήταν τα πιο ακριβά από όλα. Ίσως μόνο τα Metzeler έχουν παραπλήσιαι τιμή. Οι δρόμοι της Θεσσαλονίκης είναι για πατινάζ, ότι και να βάλεις δεν έχει πρόσφυση, φρόντισε να ανοίγεις το γκάζι αργά, να κρατάς αποστάσεις από το μπροστινό όχημα και όλα θα πάνε καλά.
  3. Το Michelin το φορούσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της Busa μου. Όταν το άλλαξα με Diablo Rosso III κατάλαβα ότι οδηγάω μηχανή. Το Michelin έχει πολύ κακή πληροφόρηση του τί συμβαίνει με το μπροστινό και πού πατάει το λάστιχο. Το Rosso II το φοράω στο ΤΤ. Για εμένα πάρε οποίο από τα δύο βρείς σε καλή τιμή. Υπόψιν κυκλοφορεί και ΙV. Αν το πάρεις από Θεσσαλονίκη, κανόνισε ένα ραντεβού εκείνη την μέρα να τα βάλεις αμέσως, μην ταξιδέψεις με τα παλιά και έχεις καμία έκπληξη στον δρόμο.
  4. ΓιωργοςΤΤ

    KTM duke 390 Info & upgrade.

    Ποιο μοντέλο σε ενδιαφέρει; Πάλι ΚΤΜ ή θα δεις και κάτι άλλο;
  5. ΓιωργοςΤΤ

    KTM duke 390 Info & upgrade.

    @Ratamahatta Ευτυχώς δεν χτύπησες. Τα σίδερα φτιάχνονται. Καλά ξεμπερδεματα.
  6. Οι megacycle, όσο μεγαλύτερο είναι το Χ* τόσο πιο ψηλά δουλεύουν. Ο δικός σου είναι για επιδόσεις στον κόφτη, αλλά αφού λες ότι δουλεύει όπως θέλεις, λογικά με αυτό το set up δεν θα έχει τόσο ακραία απόδοση δύναμης. Για το τελικό ισχύει, καλό το Leo Vince αλλά για πιο ήπιο μοτέρ. Και εγώ Φ60 φοράω.
  7. Λογικά έχουμε παρόμοια επεξεργασία στην κεφαλή. Σχετικά με τα FCR 35, έχω καταλήξει ότι είναι καλύτερα για χρήση δρόμου. Τα 98 mm είναι η χρυσή τομή μεταξύ επιδόσεων και αξιοπιστίας. Η μόνη μου ένσταση είναι ο εκκεντροφόρος που φοράς, είναι καθαρά για χρήση dragster. Λογικά φοράς και ελατήρια βαλβίδων τιτανίου. Ωραία μετατροπή στο σύνολο της. Και εγώ κάτι παρόμοιο έχω στο ΤΤ, απλά φοράω 39 mm καρμπυρατέρ.
  8. Καλώς ήρθες! Το ανάποδο μπροστινό από τί το πήρες; Μηχανικά έχεις αλλάξει κάτι;
  9. Έχεις κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα ή απλά για σέρβις; Περιοχή που να βρίσκεται το συνεργείο;
  10. Το οικολογικό αφήγημα λέει ότι στα μακρινά ταξίδια ή εκδρομές πρέπει να χρησιμοποιούνται ΜΜΜ. Εγώ φέρνοντας παραδείγματα από την προσωπική μου ζωή, γνωστούς κλπ συμπεραίνω ότι όσο βολεύει τους μισούς, άλλο τόσο είναι αδύνατον να εξυπηρετήσει τους άλλους μισούς. Ο πατέρας μου για παράδειγμα με ιδιόκτητο μαγαζί και σπίτι, σχετικά μικρή απόσταση σπίτι - δουλειά κλπ μπορεί να δουλέψει με ένα ηλεκτρικό. Εγώ από την άλλη, χωρίς σταθερή κατοικία και χώρο εργασίας είμαι ο πλέον προβληματισμένος για το τί θα γίνει στο μέλλον που θέλουν να καταργήσουν εντελώς τις ΜΕΚ.
  11. Η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να έχει χαμηλό αποτύπωμα στο περιβάλλον. Το πρόβλημα είναι το πώς θα την περάσουμε στα αυτοκίνητα, από την στιγμή που εξαρτώνται και αυτά από ορυκτό (λίθιο).
  12. Όσο το είχα λυμένο περιμένοντας τον κύλινδρο, άδειασα όλο το ντεπόζιτο και το καύσιμο ήταν καθαρό. Απο όταν το έφτιαξα έχω κάψει ήδη δύο ντεπόζιτα. Μέχρι τις 6.000 σαλ όλα δουλεύουν ρολόι, το πρόβλημα εμφανίζεται όταν έχω σταθερό γκάζι στις 7.000 σαλ. Αν ανεβάσω σταματάει.
  13. Η μοτοσυκλέτα επισκευάστηκε. Έβαλα ένα νούμερο πιο ψυχρό μπουζί. Το φαινόμενο ελαττώθηκε αλλά δυστυχώς παραμένει. Δεν είναι τόσο έντονο όσο πριν. Θα δοκιμάσω να ρίξω βελτιωτικό οκτανίων στην βενζίνη. Αν δεν πιάσει αυτό θα βάλω πιο ψυχρό μπουζί ξανά.
  14. Οι βόρειες χώρες έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι αραιά κατοικημένες, δεν υπάρχουν τα μεγάλα αστικά κέντρα του νότου και σίγουρα άναρχα δομημένες πόλεις όπως είναι η πλειοψηφία στην Ελλάδα. Το Τέσλα 3 είναι νομίζω το οικονομικό μοντέλο με κόστος περίπου 50.000€.
  15. Το μέλλον σίγουρα δεν είναι, είναι μια προσωρινή λύση ώστε να μεταφέρουμε ρύπους από τις πόλεις σε μέρη που είναι λιγότερο πυκνά κατοικημένα. Για καθημερινή μετακίνηση σε σταθερά σημεία, πχ σπίτι, δουλειά, σουπερμάρκετ κλπ και μικρές περιαστικές κινήσεις είναι ιδανικά. Για μακρινά ταξίδια, επαγγελματίες που δεν έχουν σταθερό τόπο εργασίας όποτε η πρόσβαση σε φορτιστή δεν είναι δεδομένη, σίγουρα δεν εξυπηρετούν. Τα ερωτήματα που υφίστανται ήδη είναι αν το λίθιο επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες, αν ανακυκλώνονται οι μπαταρίες και πιο είναι το κόστος για το περιβάλλον και σίγουρα αν το υφιστάμενο ηλεκτρικό δίκτυο μπορεί να αντέξει το φορτίο που θα καταναλώνουν όλα αυτά τα οχήματα κατά την φόρτιση. Τα Tesla δεν είναι ακριβά, φαίνονται ακριβά σε εμάς γιατί είμαστε η μπανανία της Ευρώπης, για τον υπόλοιπο δυτικό κόσμο θεωρούνται μεσαία αυτοκίνητα όσον αφορά το κόστος. Ποιοτικά έχουν αρκετά θέματα αλλά γίνονται βήματα βελτίωσης. Στο ακραίο κρύο του Καναδά που ξέρω από πρώτο χέρι, δεν παρουσιάζουν κάποια δυσλειτουργία.
×
×
  • Create New...