Jump to content

Deluxe

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    203
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

208 Excellent

Σχετικά με το μέλος Deluxe

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 02/07/1995

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Καβάλα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    FX
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA 10+ furia red

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Peugeot
  • dreamBike: Μοντέλο
    Deux
  • dreamBike: Κυβισμός
    2

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.658 προβολές προφίλ
  1. To fx είναι κανονικά 5ταχυτο με πρώτη κάτω και τις υπόλοιπες επάνω. Το ίδιο και το Ζ125 που ισως εχει 6ταχυτο(;) δεν το ξερω αυτο
  2. Εν τω μεταξύ σκεφτομουν να παρω ένα παρόμοιο για τυχόν μεγάλες διαδρομές στο μέλλον σε χωμάτινες μεγάλες διαδρομές στο βουνό. Η μόνη περίπτωση ίσως που μπορεί να χρειαστεί. Παρεμπιπτοντως flying, μετα απο μια εκδρομή με ανθρωπο που κάνει συνεχώς βουνό και κουβαλαει παρομοιο δοχείο και μαλιστα εκτεθειμένο σε πτώση, μας εδειξε οτι δεν σκίζεται η τρυπάει ετσι απλα.. Θελει υπερβολικη προσπαθεια καθώς εχει πολυ μεγάλη ανθεκτικότητα. Διότι είχαμε την ίδια απορία.
  3. Deluxe

    Α2 on/off - enduro

    Σε παρόμοια θέση ακριβώς με εσένα κατέληξα στο πολύ τίμιο Aprilia pegaso Trail. Ασε τις αρχαιοκαπηλείες και κοίταξε και αυτό. Μπορείς να το έχεις καθημερινό, μπορεις να το εχεις On off, μπορείς να ταξιδέψεις, μπορείς να πας στο βουνό! Ολα ταυτόχρονα. Απο αποψη αλόγων και άδειας , δεν θυμάμαι τι αναγράφει αυτή την στιγμή, αλλα μπορώ να κοιτάξω αν θές. Ειναι μεν ενα οχι τόσο εμπορικό μοντέλο στην Ελλάδα, με λιγοστά θέματα , στα οποία έχουν δωθεί λύσεις και σε πολύ δελεαστική τιμη συνήθως. Εγω προσωπικά είμαι πολυ ευχαριστημένος.
  4. Σωστή μεν και αυτή η παρατήρηση αλλά να σε ενημερώσω πως δεν γίνεται απ'οτι μου έχουν πει υπάλληλοι σε κτεο τουλαχιστον. Οι πληροφορίες μου λένε πως λόγω του συστήματος επικοινωνίας μεταξύ τους, εαν εντοπιστούν παραλείψεις στο πρώτο που θα πας, μετά πρέπει να πας σε εκέινο και για τον επανέλεγχο! Βεβαια... είμαι της αποψης Πιστευε και μη, ερευνα. Το κόμμα μετά το μη. Επομένως θα δοκιμασω επίτηδες αφού κανω την αλλαγή να παω σε άλλο ΚΤΕΟ. εαν μου που δεν γίνεται, θα παω, στο πρώτο με την παλιά άδεια. Και επειδή πθανότατα εκέι θα κανουν τους σερλοκ, θα δηλωσω και το νεο αριθμό μοτερ μπας και ξεμπλεξω...
  5. Μακάρι να ισχύει αυτό το όχι flying , αν και χλωμό το βλέπω, και ειλικρινά απορώ με αυτους μου εμπλεξα. 2 φορες έχω παει και μου το ψάχνουν το παπί λες και είναι κανένα εγκληματικό όχημα διαφυγής. Θα επανέλθω με νεότερα.
  6. Ξεθαβω το θέμα διότι έχω μπλεξει με κάποιους κομπλεξικους στο ΚΤΕΟ και θα ήθελα μια υπεθυνη απάντηση απο κάποιον που είναι σίγουρος. Συγκεκριμένα έχουμε: Αλλαγή μοτερ σε παπί με μοτερ ίδιου τύπου και ίδιου κυβισμού. C100ΒΒΒ - 00000 για παράδειγμα το αρχικό και C100ΒΒΒ - 11111 αυτό της αλλαγής. Στην αδεια αναγράφεται στο P5 εκτός του τύπου (c100ΒΒΒ) και ο αριθμός του.. Συνεπώς θα φαίνεται οτι είναι αλλο μοτερ στο νούμερο του.. Χρειάζεται η συγκεκριμένη περίπτωση αλλαγή; .Μόνο στην άδεια με χαρτί απόδειξης αγοράς και αποδειξη συνεργείου; Κάτι αλλο; Ειμαι πολυ σίγουρος οτι θα το ελεγξουν και θα με κόψουν οι "φιλοι" μου στο ΚΤΕΟ γιατι έχουμε και ενα ιστορικο..
  7. Ωραία διαδρομή . Μόλις αποκτήσω ενα τίμιο On off Που έχω στα σχέδια μου , θα την ψαξω συγχωριανέ! Σε ευχαριστούμε
  8. Έκανες ερώτηση σε καποιον οποιοδήποτε εξατμισα για κατασκευή σιγαστήρα και σου είπε πως δεν γινεται; Πιστευώ πως ολοι μπορουν να κάνουν, απλα με λίγο αυξημένο κόστος. Εναλλακτικά θα δεις απο τους φίλους μας του κινέζους , απο το aliexpress έτοιμες λύσεις , θα αγοράσεις και θα δοκιμάσεις. Καλή αναζήτηση!
  9. Λίγο προς αρχαιοκαπηλεία αλλα σκέψου και KLE500. Κάπου στα 3 ίσως και λίγο παραπανω το tenere 660. Μάλλον το ιδανικό πάντρεμα για αυτό που θες.
  10. Πριν ένα χρόνο πέρασα αστρεα με λιφαν 110 κτεο. Δεν κοιταξαν ποτε το μοτερ ενω τους το ανέφερα οτι το έχω αλλαξει και εχω και την αποδειξη. Δεν τους ενδιαφέρει. Το πλασιο κοιτανε και να μην εχει αλλαξει το κοντερ.
  11. Σύντομο ξέθαμα για να επιβεβαιώσω αυτο που δεν βρίσκω ξεκάθαρα στο διαδίκτυο. Σε περιπτωση αντικατάστασης χαμενης πινακίδας ενός μεταχειρισμένου οχήματος για 2η φορά, το παράβολο είναι 60ε διότι συμβαδίζουν οι απώλειες με το όχημα; Η συμβαδίζουν με τον οδηγό και αν είναι 1η απώλεια είναι 30Ε η επιβάρυνση;
  12. Deluxe

    Υψος αναβάτη

    Εγω με υψος 178-179 και με ανατομική σέλα που ειναι λιγα διαφορετικα διαμορφωμένη παταω ολόκληρο το πέλμα. Σε μια εργοστασιακή είσαι με τις μύτες αλλα πατας. Βλεπε και εδω: https://cycle-ergo.com/
  13. Καλησπέρα στους εναπομείναντες ρομαντικούς του φόρουμ. Δεν ανοιγω νεο θέμα, κλασικά ξεθαβω τα παλια. Ερωτηση περι προβολακίων. Εχουμε ενα παπι (astrea dream με κινητήρα Lifan αμιζο 110cc.) Τοποθέτησα 2 προβολακι απο 15w έκαστος = 30w, με την παροχή να προέρχεται απο το On του διακόπτη, διότι με το κερι που έχει για φως αρκετές φορες ήθελαν να περάσουν απο επάνω μου. Ολα καλα μέχρι εδώ, πολυ αποτελεσματικά. Μετα απο λίγο καιρό παρατήρησα οτι η μπαταρία πέθανε. Νομιζα οτι ηταν η ωρα της, ωστόσο οχι. Εχω βάλει πλεον voltometro και παρατηρώ οτι μόλις τα ανάβω η τάση βουτάει 1volt κάτω. οταν ειμαι στα 12,5 δηλαδή θα πάει στα 11,5. Οταν σε πορεία έχω 13,8-14 , που δείχνει οτι ο ανορθωτής ειναι οκ, φαντάζομαι, αν τα ανάψω θα πεσεί κατευθειαν στα 12v. με αλλα λογια κλαταρει...δεν τα αντεχει. Ειναι θεμα κατασκευης η να υπάρχει καποιο πρόβλημα; Υπάρχει λύση ενισχυμένων πηνίων/αλλου ανορθωτη για να μην συμβαινει κατι τετοιο;
  14. δοκίμασε αν παίρνουν πλην μαζί να τα διαχωρίσεις και πες μας το αποτελεσμα. Ειδικά αν έχεις κοινή ενδειξη όπως λεει ο flying
  15. Θα μπορούσε να γίνει μια συνάντηση αναβίωσης αν υπάρξει αρκετό ενδιαφέρον!
×
×
  • Create New...