-
Δημοσιεύσεις
822 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
5
BlackDiamond last won the day on Απρίλιος 3 2022
BlackDiamond had the most liked content!
Πόντοι
450 ExcellentΣχετικά με το μέλος BlackDiamond
-
Κλάση
Σπίτι, δουλειά
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Ήπειρος
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Suzuki
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Schuberth
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Μοντέλο
βουμ βουμ!
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
5.620 προβολές προφίλ
-
BlackDiamond παρακολουθεί Φωτογραφικές ανησυχίες, τι αγοράζω το 2023 με ταβάνι 2.5Κ, Ninja 250r η 250sl and και 3 άλλοι
-
Ίσως σε ενδιαφέρει αυτή η πρόταση https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343726442-suzuki-inazuma-250 Δεν θα γράψω τα θετικά - αρνητικά του. Είναι απλά ένα μηχανάκι για να κάνει πολλά σε σχέση τιμής απόκτησης - συντήρησης.
-
Ρίξε μια ματιά αν σε ενδιαφέρει .... https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343726442-suzuki-inazuma-250
-
Καλησπέρα σας! Καθώς διάβαζα το Manual από το vstrom 650 ( 3η γενιά ) είδα πως έχει 2 πίνακες συντήρησης... Ο πρώτος πίνακας βγάζει τα service που πρέπει να γίνονται ( ανά 6.000χλμ ). Ο δεύτερος πίνακας βγάζει τα ΙΔΙΑ service αλλά με διαστήματα 12.000χλμ ( πρώτον πρώτον δεν γράφει κάτι.... ενώ στον δεύτερο γράφει πως πρόκειται να χώρες της Ευρώπης και την Αυστραλία ). Κάνω την εξής ερώτηση στον αντιπρόσωπο και η απάντηση είναι εξής... Η επίσημη τοποθέτηση της εταιρείας είναι service στα 12.000 χιλιόμετρα ή στους 12 μήνες (ετήσιο) , ότι έρθει πρώτο για να έχει ισχύ η εγγύηση. Αν επιθυμεί ο πελάτης κάνει μια αλλαγή λαδιών στις 6.000 χλμ αλλά κάθε 1.000 χλμ λέει έλεγχο στη στάθμη του λαδιού Όντως τα 12.000 μου φαίνονται πολλά...
-
Έχω βρει ένα site από γερμανία αν θυμάμαι καλά που ουσιαστικά έχει τα πάντα για αρκετά μηχανάκια ( γνήσια ανταλλακτικά ). Για την δισκόπλακα ---> https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/2013-gw250-motorcycles/front-wheel Διότι έφαγα την μανίσια αλυσίδα από λιπαντικό το οποίο απλά δεν δούλευε στις 16.000 την άλλαξα ( το πιο πιθανό δεν έκανε για αυτό το μηχανάκι ... δεν νομίζω να ήταν τόσο μάπα το λιπαντικό γιατί είναι από γνωστή εταιρία ) πήγα σε DID. Συγκεκριμένα στην vx2 ( την είχα αγοράσει γύρο στα 80-85€ αν θυμάμαι καλά ) . Με ένα αρκετά καλό λιπαντικό αλυσίδας putoline ( αξίζει να το δοκιμάσεις αν δεν το έχεις ήδη ) έχω τώρα περίπου 28.000 χλμ με την αλυσίδα χωρίς κανένα πρόβλημα. Ένα τικ σφίξιμο κάθε 10-15.000 και ολα καλά.
-
Έφθασε στο σπίτι η Κυρία! (Suzuki SV650A)
Ο BlackDiamond δημοσίευσε στο Θέμα του Chris1981
ΕυχάρισταΠριν λίγους μήνες έκανα την κίνηση και πήγα σε αυτές --> https://www.electronicaeshop.eu/h4-led-12v-24v-100w-20000lm-6000k-ip68-a397-f06-novsight-2-x-50w-2-ete-eyyuese.html Απλά αλλάζει το φως που έχεις. Μέρα --> νύχτα -
Περιμένουμε εντυπώσεις από την καινούργια, αν έχεις όρεξη κάνε ένα συγκριτικό πριν - μετά.
-
Αν ξανακοίταγα για λάμπα θα πήγαινα σε αυτήν δεύτερη ( έβαλα link πιο πάνω ) . Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα πήγαινα πάλι σε πυρακτώσεως έως και αν δεν έβρισκα led για κάποιον λόγο.
-
Πριν λίγες μέρες έκανα μια κίνηση να πάρω μια λάμπα led για τον εργάτη γιατί βαρέθηκα όπως λεει και ο strok να αλλάζω κάθε 2 μήνες λάμπα ... Δεν έκανα καμία μετατροπή και έβαλα αυτή https://www.skroutz.gr/s/17161943/H6-35W-με-ανεμιστήρα-LED-μοτοσυκλέτας-12V-2-SMD-S2-IP65-1-τεμ.html Πήγα σε ότι πιο δυνατό έβρισκα σε watt διότι λόγο δουλειάς πηγαινοέρχομαι σε έναν δρόμο κάθε μέρα ( μέρα - νύχτα ) με μηδενικό φωτισμό, οπότε θέλω κάτι που να "καθαρίζει" όσο πιο καλά γίνεται τον δρόμο μπροστά μου. Εγώ το φανάρι το έχω ρυθμισμένο τέρμα κάτω στο ύψος και μπορώ να πω ότι αξίζει με χίλια η κίνηση σε σχέση με την προηγούμενη απλή πυρακτώσεως, και με 2 άτομα όλα οκ. Δεν βγάζεις και τα μάτια στους απέναντι. Αρνητικά: 1) Έχει μόνο την ΠΑΝΩ πλευρά led, οπότε "χάνεις" τους καθρέπτες από το μισό φανάρι ( προσωπικά δεν με ενόχλησε και ιδιαίτερα, εφόσον κάνει αυτό που θέλω ) 2) Όταν πας να σβήσεις το μηχανάκι , παίζει το φως της λάμπας πολύ γρήγορα 2-3 φορές μετά σβήνει. Προσωπικά πιστεύω πως αξίζει σαν κίνηση. Αν δεν σε νοιάζει τόσο πολύ βραδινό κομμάτι ή οδηγείς σε δρόμους με καλό φωτισμού θα σου έλεγα να πας σε κάτι σαν --> https://www.electronicaeshop.eu/auto-moto/led-auto-moto/fota-poreias/h-6-286/thipolike-lampa-mechanes-led-ba20d-3-cob-12v-24v-12w-1000lm-6000k-psechro-leeko-1-tem-oem.html Ελπίζω να βοήθησα καθόλου
-
Έχεις δίκιο ... ναυάγησε σκέψη
-
Η ιδέα ήταν να είναι στο διπλό σταντ και ταυτόχρονα να βάλω και αυτό μπροστά ώστε να μην ακουμπάνε κάτω τα λάστιχα. Αυτός έχει κάποια εμπειρία με το προϊόν?
-
Βρίσκω στα 60 € περίπου αλλά φαίνεται παρόμοιας κατασκευής σαν αυτό, για επώνυμο ανεβαίνει αρκετά τιμή.
-
https://www.lidl-hellas.gr/p/exoplismos-autokinitou/crivit-vasi-anipsosis-motosikleton/p131927 Σε λίγες ημέρες θα το βγάλει το Lidl στα 30€. Αν και έχω διπλό stand σκέφτομαι να το πάρω για να μπορώ να σηκώσω και το μπροστινό ( όταν βρέχει χωρίς ουσιαστική διακοπή για πολλές μέρες, απλά βγάζω μπαταρία και το αφήνω μέσα ). Τι λέτε ?
-
όταν πατάς το μπροστινό φρένο πιάνει μόνο αυτό, όταν πατάς το πίσω πατιέται και το μπροστινό. Για απλή χρήση σε πόλη είναι μια χαρά.
-
Εδώ και κανα 2 χρόνια λέω να πάω στον Βοτανικό κήπο αλλά μόνιμα κάτι γίνεται και δεν... μπορώ να πω ότι μου έβαλες την ιδέα με την πρώτη ευκαιρία να πάω Είχα ακούσει για τσουχτερό εισιτήριο, ισχύει ?
-
Τι έκανες με/για την μηχανή σου σήμερα;
Ο BlackDiamond δημοσίευσε στο Θέμα του brutos
Γενική ΣυζήτησηΠριν 1 εβδομάδα έφτασε η ώρα για την δεύτερη αλλαγή ελαστικών μιας και τα metzeler έφτασαν στον τέλος τους, είχαν φτάσει και τον δείκτη φθοράς που δίνει ο κατασκευαστής ήταν φορεμένα 3 χρόνια και κάτι, με 23.000χλμ στην πλάτη τους. Πολύ ωραίο λάστιχο σε όλα του αλλά στα τελευταία 1.000χλμ είχε αρχίσει το μπροστινό να έχει αρκετούς κραδασμούς και στα τελευταία 200χλμ άρχισε να κουνάει... Λόγο τις κατάστασης που επικρατεί με τα λάστιχα κατάφερα πραγματικά κατά τύχη να βρω ένα ζευγάρι dunlop gpr 300. Με την ευκαιρία έκανα δύο test ride. BMW g 310 GS -> άνετο για την κατηγορία του με φρενούκλες και έχει ένα γκαζάκι τόσο όσο. καιιιι .... αμάν αμάν αμάν.... τι να πω... ένας καλός τρόπος για να περάσεις καλά το πρωινό σου!!!! Βρήκα και ένα v4, άλλη φάση αυτό και γυρνάμε στο θέμα πάλι κάνοντας τα πρώτα 50-60 χλμ είδα πως τα λάστιχα "έλιωσαν" στο κέντρο, μάλλον είναι κάποιο film που έχουν για καλύτερη προστασία μέχρι να φορεθούν. Μέσα στο σ/κ είχε βόλτα με αρκετό ορεινό στροφιλίκι ώστε να δούμε τι κάνουν. Πραγματικά ΑΡΙΣΤΑ! το μόνο περίεργο είναι πως το μπροστινό έχει πιο γρήγορη κορώνα σε σχέση με το προηγούμενο και ακόμη το μαθαίνω.