Jump to content

BlackDiamond

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    808
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

BlackDiamond last won the day on Ιούλιος 4 2020

BlackDiamond had the most liked content!

Πόντοι

445 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος BlackDiamond

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Ήπειρος
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    βουμ βουμ!

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4.349 προβολές προφίλ
  1. Πριν 1 εβδομάδα έφτασε η ώρα για την δεύτερη αλλαγή ελαστικών μιας και τα metzeler έφτασαν στον τέλος τους, είχαν φτάσει και τον δείκτη φθοράς που δίνει ο κατασκευαστής ήταν φορεμένα 3 χρόνια και κάτι, με 23.000χλμ στην πλάτη τους. Πολύ ωραίο λάστιχο σε όλα του αλλά στα τελευταία 1.000χλμ είχε αρχίσει το μπροστινό να έχει αρκετούς κραδασμούς και στα τελευταία 200χλμ άρχισε να κουνάει... Λόγο τις κατάστασης που επικρατεί με τα λάστιχα κατάφερα πραγματικά κατά τύχη να βρω ένα ζευγάρι dunlop gpr 300. Με την ευκαιρία έκανα δύο test ride. BMW g 310 GS -> άνετο για την κατηγορία του με φρενούκλες και έχει ένα γκαζάκι τόσο όσο. καιιιι .... αμάν αμάν αμάν.... τι να πω... ένας καλός τρόπος για να περάσεις καλά το πρωινό σου!!!! Βρήκα και ένα v4, άλλη φάση αυτό και γυρνάμε στο θέμα πάλι κάνοντας τα πρώτα 50-60 χλμ είδα πως τα λάστιχα "έλιωσαν" στο κέντρο, μάλλον είναι κάποιο film που έχουν για καλύτερη προστασία μέχρι να φορεθούν. Μέσα στο σ/κ είχε βόλτα με αρκετό ορεινό στροφιλίκι ώστε να δούμε τι κάνουν. Πραγματικά ΑΡΙΣΤΑ! το μόνο περίεργο είναι πως το μπροστινό έχει πιο γρήγορη κορώνα σε σχέση με το προηγούμενο και ακόμη το μαθαίνω.
  2. BlackDiamond

    Πιεστικό μηχάνημα Karcher K 520 M

    Αγορασμένο εδώ και 15 χρόνια περίπου από τον πατέρα και ανέκαθεν έβγαζε ένα πρόβλημα ( σχεδόν κάθε χρόνο ). Το πρόβλημα έχει να κάνει με μια βαλβίδα η οποία ουσιαστικά είναι κάτι σαν on - off για την πίεση. Επειδή μπορεί να κάνει μερικούς μήνες να χρησιμοποιηθεί ( πχ. χειμώνας ) αυτή η βαλβίδα κολλάει από άλατα και δεν αφήνει το μηχάνημα να πάρει μπροστά. Σαν παραθέτω το video που φαίνεται --> Πριν ένα χρόνο το πήγα στο μάστορα για να μου ξεκολλήσει την βαλβίδα και μου πήρε 25 ευρώ ( 5€ ένα γράσο που μπαίνει στα o-ring της βαλβίδας και 20 εργατικά ). Μου βγάζει πάλι το ίδιο πρόβλημα και λέω ώπα.... είναι αρκετά λεφτά... και πήρα την απόφαση να το φτιάξω μόνος μου. Αρχίζω το λύσιμο και λέω να ρίξω και μια ματιά στα λάδια που το πιο πιθανό δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ, τα αλλάζω όλα κομπλέ, τα συνδέω μια χαρά και σήμερα κάνω την απόπειρα να το βγάλω μπροστά. Γυρνάω το on - off και τσουπ ακούω την αντλία ! Σε καλό δρόμο είμαστε λέωωω.... Πατάω σκανδάλη και δουλεύει... αλλάζω την πίεση για να δω αν δουλεύει σωστά σε όλο το φάσμα της δύναμής του και σβήνει. Στο περίπου πάνω από το 60% με 70% της δύναμής του ( γυρνώντας το πιστόλι ) το μηχάνημα σβήνει. Αν στρίψεις πάλι το πιστόλι στην χαμηλότερη πίεση και πατήσεις σκανδάλη δουλεύει κανονικά αλλά είναι μέχρι ένα σημείο. Για πείτε καμία ιδέα τι μπορεί να είναι ?
  3. BlackDiamond

    2021 Γ ΕΣΣΟ

    Αχιλλέα έχω περίπου ένα μήνα που πήρα την ταυτότητα και τα έχω αρκετά φρέσκα.... για ότι χρειαστείς σαν απορία στείλε pm
  4. @noodles θα ακουστεί κάπως χαζό αλλά είναι σωστά σφιγμένοι οι σφικτήρες? Την είχα πάθει έτσι
  5. Όταν αρχίζει αυτό το μονοπάτι υπάρχει πινακίδα που λέει κάτι σαν --> απαγορεύεται η διέλευση, συνεχίζεται με δικιά σας ευθύνη. Αν δεν πας χειμώνα δεν νομίζω να έχεις θέμα, αλλά σίγουρα δεν είναι για άτομα με υψοφοβίες κλπ κλπ
  6. 5.000 για ένα μηχανάκι δεκαετίας με γυρισμένα χιλιόμετρα κατά 95%, αρκετές μόντες από τον κάθε "γνώστη" που ήθελε να κάνει το tdm πύραυλο και τελικά έγινε τριμπου***λο... Τουλάχιστον 2 χέρια στην καλύτερη περίπτωση με μεγάλη πιθανότητα να έχει περάσει από τον κλασσικό 19χρονο κάγκουρα της καφετέριας. Όπως λένε και οι περισσότεροι, καλό χρυσό αλλά για 2,5 άντε 3... Πάρτε ένα mt / sv με κάτι παραπάνω αλλιώς πηγαίντε σε ένα tracer 700 / vstrom 650 σε αυτά τα λεφτά και στο περίπου ίδια κατηγορία. Κάτι σαν crypton x κατάσταση... μηχανάκι 10ετιας που αγοράστηκε 2800 έχει 70.000 και πουλιέται στα 2000 Αααααχ αυτοί που είχαν τσιμπήσει τα bandit 1250 με 6.000 από τον σφακιανάκη.... πονεμένη ιστορία. Μετά από καιρό είπα να γράψω
  7. BlackDiamond

    Funny pics 3

    Ο δικός μας "Άγιος Βασίλης" ...
  8. BlackDiamond

    Honda CB500X

    Αν δεν έχεις πρόβλημα με μείγματα τις περισσότερες φορές έχει μαζέψει αρκετή βρομιά από το καύσιμο/σκουριά από ντεπόζιτο στο φίλτρο της αντλίας. Καλό είναι να αλλάζετε και προληπτικά γιατί ζοριζεται η αντλία με αποτέλεσμα να μείνεις εντελώς απο αντλία ( παθών γνωστός μου που δεν αλλάζε φίλτρο με 15ευρώ και έφαγε μανίκι τώρα )
  9. Το χειμώνα αυτό κάνω ? Αν θυμάμαι καλά 190 κομπλέ σε γνωστό λαστιχάδικο της πάτρας.
  10. @pitapola Σίγουρα έχεις περισσότερες επιλογές αλλά και πάλι μικρός ο αριθμός. Από την στιγμή που άλλαξα τα μανίσια όμως νιώθω πιο βαρύ το μπροστινό. Ειδικά σε πέταλα! Εκεί μπαίνει και το τιμόνι του κλιπ ον.... άσε. Στις εργοστασιακές διαστάσεις μου έκανε κλικ ένα λάστιχο από την metzeler αλλά έχω ακούσει πως είναι για πιο βαριά και πιο δυνατά μηχανάκια, ο λόγος για το roadtec 01 ( παίζει και σχεδόν στα ίδια λεφτά με το sportec που έχω +20€ αν θυμάμαι καλά ). Εφόσον δεν πατάω καθόλου νερό δεν ξέρω τι είναι προτιμότερο, ένα λάστιχο που κάνει ακριβώς αυτά που θες αλλά δεν βγαίνει στις εργοστασιακές διαστάσεις ή ένα λάστιχο που είναι στις εργοστασιακές διαστάσεις με διαφορετικό προσανατολισμό από αυτό που θες ? Με τα ήδη υπάρχων λάστιχα δύο αρνητικά έχω συναντήσει, πρώτο είναι η διαφορά στο ύψος του μπροστινού ελαστικού και δεύτερον ότι λόγο σκληρής γόμας στο κέντρο και έχοντας ελάχιστα άλογα αργεί να ζεσταθεί. Κατά τα άλλα απλά τέλειο!
  11. Όσο είχα τα irc στις μανίσιες διαστάσεις ( 110/80/17 και 140/70/17 ) τα λάστιχα πάταγαν ίδια μπρος πίσω και ένα τσικ περισσότερο πατημένο το μπροστινό. Από όταν άλλαξα στα metzeler ( 110/70/17 και 140/70/17 ) ενώ έχουν πολύ καλύτερο πάτημα στο δρόμο σε όλες τις καταστάσεις πατάει περισσότερο το πίσω απότι το μπροστινό. Μπροστά αριστερά Μπροστά δεξιά Πίσω αριστερά Πίσω δεξιά Από την δεξιά πλευρά στρίβω καλύτερα ανέκαθεν έστω και αυτό το λίγο. Λέτε να επηρεάζει τόσο αυτή η διαφορά στο ύψος του ελαστικού ?
  12. Τιμή ευκαιρίας!!! Τι είναι 3.000€ για αυτό το αριστούργημα ? Η αλήθεια είναι πως έχει πέσει δουλειά αλλά.... Οι υπόλοιπες φωτογραφίες στην αγγελία https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/26402921-suzuki-fx-125
  13. Εννοείς τα θεματάκια με την τάπα στο ντεπόζιτο που δεν άνοιγε ( και πήγε το κατσαβίδι σε άλλο τόπο ) και με το τζάμι ή βγήκαν και καινούργια?
×
×
  • Create New...