Jump to content

BlackDiamond

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    802
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

BlackDiamond last won the day on Ιούλιος 4

BlackDiamond had the most liked content!

Πόντοι

430 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος BlackDiamond

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Ήπειρος

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    βουμ βουμ!

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3810 προβολές προφίλ
  1. Το χειμώνα αυτό κάνω Αν θυμάμαι καλά 190 κομπλέ σε γνωστό λαστιχάδικο της πάτρας.
  2. @pitapola Σίγουρα έχεις περισσότερες επιλογές αλλά και πάλι μικρός ο αριθμός. Από την στιγμή που άλλαξα τα μανίσια όμως νιώθω πιο βαρύ το μπροστινό. Ειδικά σε πέταλα! Εκεί μπαίνει και το τιμόνι του κλιπ ον.... άσε. Στις εργοστασιακές διαστάσεις μου έκανε κλικ ένα λάστιχο από την metzeler αλλά έχω ακούσει πως είναι για πιο βαριά και πιο δυνατά μηχανάκια, ο λόγος για το roadtec 01 ( παίζει και σχεδόν στα ίδια λεφτά με το sportec που έχω +20€ αν θυμάμαι καλά ). Εφόσον δεν πατάω καθόλου νερό δεν ξέρω τι είναι προτιμότερο, ένα λάστιχο που κάνει ακριβώς αυτά που θες αλλά δεν βγαίνει στις εργοστασιακές διαστάσεις ή ένα λάστιχο που είναι στις εργοστασιακές διαστάσεις με διαφορετικό προσανατολισμό από αυτό που θες ? Με τα ήδη υπάρχων λάστιχα δύο αρνητικά έχω συναντήσει, πρώτο είναι η διαφορά στο ύψος του μπροστινού ελαστικού και δεύτερον ότι λόγο σκληρής γόμας στο κέντρο και έχοντας ελάχιστα άλογα αργεί να ζεσταθεί. Κατά τα άλλα απλά τέλειο!
  3. Όσο είχα τα irc στις μανίσιες διαστάσεις ( 110/80/17 και 140/70/17 ) τα λάστιχα πάταγαν ίδια μπρος πίσω και ένα τσικ περισσότερο πατημένο το μπροστινό. Από όταν άλλαξα στα metzeler ( 110/70/17 και 140/70/17 ) ενώ έχουν πολύ καλύτερο πάτημα στο δρόμο σε όλες τις καταστάσεις πατάει περισσότερο το πίσω απότι το μπροστινό. Μπροστά αριστερά Μπροστά δεξιά Πίσω αριστερά Πίσω δεξιά Από την δεξιά πλευρά στρίβω καλύτερα ανέκαθεν έστω και αυτό το λίγο. Λέτε να επηρεάζει τόσο αυτή η διαφορά στο ύψος του ελαστικού ?
  4. Τιμή ευκαιρίας!!! Τι είναι 3.000€ για αυτό το αριστούργημα ? Η αλήθεια είναι πως έχει πέσει δουλειά αλλά.... Οι υπόλοιπες φωτογραφίες στην αγγελία https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/26402921-suzuki-fx-125
  5. Εννοείς τα θεματάκια με την τάπα στο ντεπόζιτο που δεν άνοιγε ( και πήγε το κατσαβίδι σε άλλο τόπο ) και με το τζάμι ή βγήκαν και καινούργια?
  6. Εγώ επειδή αφήνω μόνιμα ένα κλικ τουλάχιστον για extra κλίση μήπως στραβώσει τίποτα πχ. χαζογλιστριματάκι από γρασόλαδα της αλυσίδας κλπ κλπ...θυμάμαι ότι τα irc ήταν στα ίδια επίπεδα μπρος - πίσω. Με τα metzeler όμως έχω πάει από 110/80/17 σε 110/70/17 στο μπροστινό και βλέπω ότι το πίσω τερματίζει πιο εύκολα. Δεν έχω βρει πατήθρα ( λογικό πάντα σε δρόμο ) . +Ότι τα IRC που τα άλλαξα με 12.500χλμ μου φάνηκε πως φαγώθηκαν γρήγορα ( ζεστένονταν πιο γρήγορα το κέντρο όμως ), να είχαν 5-6χλμ ακόμη μαξ. Ενώ τώρα έχω κάτι πάνω από 17.000χλμ και έχουν ακόμη άνετα άλλα 6-7χλμ.
  7. Δεν χρειάζονται βαλίτσες όταν έχει αυτό! Ναι ναι ναι φαίνεται πως είναι χοντα
  8. Τα μανίσια IRC που φόραγε μια φορά πριν τα αλλάξω τα είχα πιέσει σε μερικές στροφές και θυμάμαι να κάνουν ένα σφύριγμα όταν πιάσουν για τα καλά θερμοκρασία και σχεδόν "ανάψουν", το κάνουν ακόμη? Γιατί με τα metzeler δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο.
  9. Έχω κανα 2 χρόνια περίπου που παρακολουθώ ξένα κανάλια στο youtube και μαθαίνω διάφορα πράγματα... πχ. μια συναρμολόγηση κινητήρα από μια μηχανή. Έχω εξοικειωθεί σε μεγάλο βαθμό με κάποιες λέξεις και αντιλαμβάνομαι το εξής. Ενώ η ελληνική γλώσσα λένε πως έχει την περισσότερη λεπτομέρεια στο λεξικό της ( πχ. πέτρα , πετραδάκι , κλπ κλπ αντί για rock ) σε σχέση με την αγγλική γλώσσα, αυτοί την χρησιμοποιούν πολύ πιο σωστά! Ακούς παράδειγμα valve cover και κατευθείαν σου πάει το μυαλό έστω και από μετάφραση κατά γράμμα σε ένα κάλυμμα βαλβίδων. Ενώ εδώ λέμε ψευτοκάπακο και άλλα 1000 ονόματα. Σίγουρα παίζουν τεράστιο ρόλο 'οι παπαρίστικες ορολογίες των Ελλήνων μαστόρων από το 1921' αλλά φταίμε και "εμείς" που αντιγράφουν την βλακία και την κάνουμε ακόμη μεγαλύτερη.
  10. BlackDiamond

    Benelli TRK 250 και 750

    Το 502 δεν με τρέλανε ούτε με ικανοποίησε ποιοτικά αλλά μου άφησε μια πολύ ωραία εμπειρία / πολλά υποσχόμενο στα επόμενα χρόνια! Μεγάλο μπράβο στην Benelli που έχει μπει πολύ δυναμικά στον χώρο ειδικά με το trk 502. Αν αποδειχθούν καλά ή έστω άξια για την τιμή τους από θέμα αξιοπιστίας πιστεύω πως θα πάρουν ένα κομμάτι της πίτας από vstrom - tracer - cb500x.
  11. Εκτός και αν έχεις μεταλλικές φλάντζες όπως τα daytona sprinter και αν ζεσταθεί για τα καλά βλέπεις να γλύφει
  12. Ώπα παρεξήγηση... Εγώ κατάλαβα πως το πρόβλημα είναι η φλάντζα στο ψευτοκάπακο όπως λες της κεφαλής...
  13. Καταρχάς όταν λέμε για φλάντζα δεν σημαίνει για όλους ότι αλλάζεις και λάδια / παραφλού / φίλτρο. Αν το πάμε έτσι θα πρέπει να γίνει και ρύθμιση στην βαλβίδες. Πρέπει να γίνει και μια διευκρίνιση εκεί. Δηλαδή κάθε φορά που ανοίγεις την κεφαλή για ένα service ( φλάντζα / ρύθμιση βαλβιδών ) πηγαίνεις την κεφαλή για ρεκτιφιέ?
  14. Πριν λίγους μήνες άνοιξα την κεφαλή για ρύθμιση βαλβιδών. Έβγαλα από το σπίτι μου τα πλαστικά και το πήγα μόνο με το ντεπόζιτο. Εξοικονομείς χρόνο και χρήμα ταυτόχρονα.
  15. Ας πούμε οτι σου βάζει την γνήσια ) να κάνει 30ευρώ? 50? 60?! Και θέλει αλλα 100 τουλάχιστον για τοποθέτηση? Ρωτα και αλλού!
×
×
  • Create New...