Jump to content

ktm power

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2555
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

ktm power last won the day on Οκτώβριος 23

ktm power had the most liked content!

Πόντοι

1177 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος ktm power

  • Κλάση
    Στέλιος
  • Γενέθλια 01/10/1995

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Σαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSF650SA
  • myBike: Κυβισμός
    656

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    X-lite x603

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    SMT
  • dreamBike: Κυβισμός
    990

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3101 προβολές προφίλ
  1. Ημουν ακριβως στην ιδια φαση με σενα απλα τρωω λιγο πιο πολυ το φαι μου και με διναν λιπασμα μικρο (1,83 και 85kg)! Anyway το αναφερω αυτο γιατι αν ειχες 4χιλιαρικα ευρω και με τον σωματοτυπο σου θα ελεγα παρε mt07 και end of the conversation. Εχουμε και λεμε Yamaha FZ6 Fazer ή Naked Εδω κοίτα για τα s2 μοντέλα καθως εχουν βελτιωσεις εκει που πονούσε το s1. Κυριως να αναφερθει το s1 ειχε και θεματα με το πλαισιο του δεν ειναι λιγα τα παραδειγματα στα οποια εχει ραγισει σε σημεια. Εγω προσωπικα δεν θα ενιωθα ανετα να παω σε κατι τετοιο. Τωρα δεδομενου οτι ερχεσαι απο 125 θα ελεγα οτι το fazer ειναι μηχανακι που ψηλα θα σε τρομαξει οχι οτι αν εχεις μυαλο δεν ειναι διαχειρισιμο αλλα θελει συνεση σε αντιθεση με ενα cbf600 λογου χαρη που και πιο "ατσαλος¨ να εισαι θα στο συγχωρουσε. Kawasaki ER-6N (με χαλάει η έλλειψη ένδειξης επίπεδου καυσίμου και ABS, τα μοντέλα που διαθέτουν είναι αρκετά ακριβά) Η ελλειψη abs ειναι οντως θεμα και αφου πηρα μοτο με abs τελικα οντως σε ιδιο διλλημα με εσενα λεω καλυτερα αστο ειδικα αν συμπεριλάβουμε στην εξισωση οτι και εδω υπαρχουν παραδειγματα με σοβαρα θεματα στον κινητηρα (βλεπε χτυπησαν βαλβιδες). @kpapageo Honda CB600F Hornet Αυτο ειναι το μονο μοτο που αναφερεις και δεν το εχω οδηγησει, αν δεν σε ενοχλει το γεγονος οτι ειναι γυμνο και δεν του ταιριαζει ιδιαιτερα το σετακι top case και ζελατινα (οπως και στο gsr kai fazer naked) i would say go for it αλλα επισης μιλαμε για μοτο 100 αλογα οποτε παλι θα ελεγα απαιτει συνεση αν και αναφερεται ως πιο γραμμικο απο το s2. Suzuki Bandit 650 Το μηχανακι στο οποιο κατεληξα και εγω, ειμαι κατοχος εδω και περιπου 1 μιση μηνα. Το επελεξα με βασικο γνωμονα οτι δεν βρηκα πουθενα να βγαζει σοβαρα θεματα (γενικα βασικα δεν ακουγεται να βγαζει κατι με σημαντικη συχνοτητα), απο εκει και περα παιζουν σε καλες τιμες και συχνα με abs. Νομιζω το γεγονος οτι ειναι πιο γραμμικο απο μηχανακια που εχουν κινητηρες downtuned απο ss (βλεπε χορνετ και σ2 απο cbr600rr kai r6 αντιστοιχα) το κανει θα ελεγα πιο καταλληλο για καποιον χωρις ουσιαστικη εμπειρια. Το βασικο αρνητικο για μενα ειναι το βαρος του το οποιο εμενα με ενοχλει κυριως στατικα και σε μανουβρες οταν η μηχανη δεν εχει χιλιομετρα. Ισως και στην πιστα ενοχλει αλλα δεν νομιζω οτι σε αφορα ακομα. Η καταναλωση παιζει απο 4.5 αμα πας στην εθνικη με 110 σαν νεκρος μεχρι 8 αν το πας ψιλο ταπα. Λογικα μπορει να παει και παραπανω αν πας τελικες στην εθνικη κλπ αλλα ειναι extreme σεναριο. Suzuki GSR600/S Το μηχανακι αυτο το εχω οδηγησει αρκετα καθως ηταν αυτο με το οποιο πηρα το διπλωμα Α. Ειναι στην ιδια φιλοσοφια με hornet και s2. Λενε για καταναλωση ιδιαιτερη υψηλη και θα τους πιστεψω. Απο κινητηρα για καποιον με μικρη εμπειρια πανω κατω οτι ειναι και τα υπολοιπα 600αρια με 100 αλογα. Οταν διαβαζεις για μετρια φρενα και μετριες αναρτησεις να θεωρεις οτι μιλαμε για οδηγους που λιγο-πολυ εχουν χερια, δηλαδη σε ενα αρχαριο θα φανουν υπεραρκετα και ισως ψαξεις για αναβαθμισεις σε τομεις αφου εχεις γραψει αρκετα χιλιομετρα και μονο αν το "κυνηγας". Καταλεικτικα και δεδομενου το μπατζετ εγω θα εδινα μεχρι 2700 για gsr με αβσ σε αριστη κατασταση, μετα για σ2 και χορνετ θα εξαντλουσα το μπατζετ αν και ειδικα σ2 δεν νομιζω να βρεις σωστα με τα λεφτα σου. Αν θες κατι πιο ταξιδιαρικο και πιο γραμμικο- φιλικο και δεν σε ενοχλει το βαρος το bandit ειναι επισης πολυ καλη επιλογη. Επισης απο σερβις και λοιπα εξοδα πλην βενζινης ολα αυτα τα μοτο ειναι παραπλησια. Για εμενα ειναι πολυ σημαντικο να οδηγησεις ολα τα μοτο που αναφερεις ωστε να δημιουργησεις δικη σου αποψη και ετσι θα κανεις την καλυτερη επιλογη. Επισης θα ελεγα να δεις και τα εξης μοντελα που ταιριαζουν με αυτα που εχεις ηδη αναφερει- xj6 ιδιος κινητηρας με σ2 αλλα με μειωμενα αλογα και αυξημενη ροπη -πολυ πιο γραμμικο-. Aprilia shiver (gt) πολυ ανωτερα περιφερειακα απο τα προαναφερθεντα ωραιος κινητηρας (2κ που θεωρω οτι ειναι πιο σωστος αριθμος κυλινδρων για μικτη χρηση) και γενικα θα το επαιρνα εναντι του bandit ( το gt) αλλα δεν βρεθηκε κανενα της προκοπης. Just my 2 cents ολα τα παραπανω
  2. ktm power

    Aprilia RS660

    δεν διαφωνω οτι ειναι πιο χρησιμη μετρικη τα αλογα στην ροδα! αλλα πρεπει να υπαρχει ομοιομορφια στις αναφορες μας, με την εννοια ή οτι οταν μιλαμε για αλογα πρεπει παντα να εννοουμε αλογα στην ροδα ή παντα αυτα που ανακοινωνει η εταιρια ή τελοσπαντων να υπαρχει κοινη γραμμη.
  3. ktm power

    Aprilia RS660

    οκ, το λεω επειδη γενικα επικρατει το να γινεται αναφορα στα αλογα που ανακοινωνει ο κατασκευαστης. Για παραδειγμα οταν μιλαμε για το cb500x λεμε οτι εχει 47 αλογα, τωρα ποσα εχει τροχο και στροφαλο και δεν ξερω γω που ειναι αλλη ιστορια, γενικα βλεπω δυο μετρα και δυο σταθμα αλλα whatever keep on going
  4. ktm power

    Aprilia RS660

    απο πότε οταν μιλαμε για αλογα αναφερουμε τα αλογα στον τροχο?
  5. @Canardo θα γραψω να επιβεβαιωσω τα λεγομενα σου αναφορικα με τον @pitapola. Γενικα πολυ ωραια φαση χθες
  6. καλησπερα, πολυ ιδια φαση με εσενα ημουν κατεληξα σε bandit 650s, αλλα ειδα και 2-3 gsr στην σαλονικη και ψαχτηκα για το μοτο αυτο (το ειχα και για το διπλωμα Α). Τιμιο μοτο στα λεφτα που παιζουν τα μεταχειρισμενα και μπορεις να βρεις ακομα και με 2500 μοντελα μετα του 2008 που εχουν και abs. Τις προαλες ειχε μια τρελη ευκαιρια στην αθηνα gsr 600 2010 abs που εμοιαζε ΑΨΟΓΟ με τιμη στο καρ 2700, δυστυχώς σε αυτα τα λεφτα απο οτι εχω δει και γω αλλες αξιολογες επιλογες δεν εχει, οποτε απο μενα βουρ. Θεωρω δεδομενο οτι ξερεις τα περι καταναλωσης κλπ.
  7. Θα ακολουθησουν καποιες φωτογραφιες τις επομενες μερες και ισως αργοτερα ενα μινι review το οποιο βεβαια σιγουρα δεν χρειαζεται το μηχανακι καθως αφενός ειναι της περασμενης δεκαετιας και αφετερου εχει κυκλοφορησει αρκετα. Οπως και να εχει ευχαριστω οσους βοηθησαν στην επιλογη και ιδιαιτερα τους @kpapageo kai @Χ
  8. Η αναζητηση εληξε και πλεον ειμαι κατοχος ενος bandit 650s :)))
  9. τι να τα κανεις τα αλογα ρε κωστα
  10. τι να πω... το xmax απο πανω το περναει
  11. ktm power

    Adventure μέχρι 5.000

    V storm 250 'η μετα αν μπορεις να ανεβεις λιγο στο μπατζετ + καμια προσφορουλα το versys 300x
  12. Μικρη ανασταση του θεματος... Μεταξυ αυτων τι θα περνατε με δεδομενο οσα εχουμε πει παραπανω https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/30855621-suzuki-gsf-650-s-bandit https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/20324276-honda-cb-600f-hornet https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/30623849-suzuki-gsr-600 Γενικα για να κανω ενα update μετα απο το ψαξιμο τα μοντελα που προκυπτει να κοιταω ειναι cb600f hornet, cbf600 Bandit 650s, gsr 600 (οταν δεν ειμαι καλα κοιταω και στρωματα (dl650)) yamaha fazer s2, xj6 diversion shiver gt (δεν εχει παρα ελαχιστα) Ξερω οτι μερικα απο τα παραπανω ειναι γυμνα ενω άλλα sport touring αλλα και τα γυμνα που κοιταω μια ζελατινα και μια μπαγαζιερα την παιρνουν οποτε με καλυπτει νομιζω. Καμια γνωμουλα μπας και ξεμπερδευτω?
  13. Τα εχω κατα νου και αυτα, απλα πριν αρχιζω να κοιταω σε ολη την ελλαδα εχω περιοριστει σε μια ακτινα 200χλμ απο σαλονικη ελπιζω να αρκει για να βρω κατι συντομα
×
×
  • Create New...