Jump to content

ktm power

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2630
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    10

Πόντοι

1325 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος ktm power

  • Κλάση
    Στέλιος
  • Γενέθλια 01/10/1995

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Σαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSF650SA
  • myBike: Κυβισμός
    656

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh ST 701

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    SMT
  • dreamBike: Κυβισμός
    990

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3598 προβολές προφίλ
  1. ktm power

    Φόρμα

    δεν θελω να την ζυγισω ρε συ, οπως δεν θελω να ζυγισω και το μπαντιτ θα απογοητευτω
  2. οσοι μιλαμε με τον κσινο για μηχανακι strada παιρνουμε εν τελει χαχα
  3. ktm power

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    ταυλα το τριπλ σου εσυ ξερεις
  4. ktm power

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Και για 4κ το χορνετακι
  5. ktm power

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Έλα ρε κρίμα και ήθελα να το δω από κοντά αυτο το ζετ Έλα ρε κρίμα και ήθελα να το δω από κοντά αυτο το ζετ Πέρα από τον χαβαλέ το Street triple είναι φοβερή επιλογή, σαν δεύτερη βάλε και το σιβερ ίσως βρεις και με abs.
  6. @pitapola για z750 αυτον ρωτα. , περα απο τον χαβαλε με 5κ υπαρχουν πολυ καλες μηχανες. Νομιζω ενα naked ειναι καλυτερη επιλογη σε αυτα τα λευτα ανετα βρισκεις triple και εχεις ρεστα, επισης ανετα βρισκεις mt07
  7. εξ οψεως και ΟΠΩΣ ΘΥΜΑΜΑΙ το πρωην μηχανακι μου φαινεται να κανουν, δηλαδη πιαναν με τον ιδιο τροπο κλπ τωρα απο διαστασεις δεν μπορω να ειμαι σιγουρος
  8. ktm power

    Aprilia RS660

    απο τους καλυτερους κατ εμε στον χωρο
  9. ειδα στον δρομο σημερα το νεο tracer , και γαμω τα μηχανακια
  10. Τωρα ειδα οτι ειναι σαν να εχει πιασει το πανω μισο της δισκοπλακας το τακακι. Μιας και δεν εισαι σιγουρος επανελαβε την διαδικασια οπως σου γραψαμε και διπλο τσεκαρε οτι εχεις παρει το σωστο τακακι για την μηχανη.
  11. Κατοχος της ιδιας μηχανης εδω, με μια πρωτη ματια δεν καταλαβα ποιο ειναι το προβλημα,,, Οσο για την δυσκολια στο να μπει 'η να βγει ειναι επειδη εχει κανει ενα σχετικο νυχακι ο δισκος πραγμα λογικο μετα απο αρκετα φανταζομαι χιλιομετρα. Οσον αφορα την περιεργη αφη επισης λογικο για μια δισκοπλακα με αρκετα χιλιομετρα. Το εμβολο ειναι δυσκολο να μπει-βγει ειδικα αν δεν εχει καθαριστει ποτέ και εχει πιασει μουργα. Καλο θα ηταν αν τα ξανα βγαλετε τα τακακια να του ριξετε ενα καλο καθαρισμα με brake cleaner και οδοντοβουρτσα. Συγκεκριμενα βγαλε τα την δαγκανα βγαλτε τα τακακια πιεστε το ποδοφρενο ωστε να βγαλει το εμβολακι προς τα εξω και τριψτε το καλα. Προσοχη να μην το βγαλετε τελειως απο την "θηκη" του. ΥΓ ξεχασα να αναφερω οτι καλο θα ηταν αν εχετε ενα παχυμετρο να δειτε αν ειναι εντος spec ο δισκος Πρεπει να ειναι πανω απο 4.5mm
  12. προσωπικα θα το επερνα και γω σε αυτην την τιμη (αφου ειχα ελεγξει γεωμετρια)
  13. ισως και να "υποβαθμιστηκε" σε Z750 ειναι περιεργα τα πραγματα πλεον
  14. ktm power

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Τι να πω καλοριζικο και αντε με το καλο να το παρουμε καμια βολτα στο ρυσιο. Για το οτι δεν ειδατε την γεωμετρια του τι να πω δικα σου τα λεφτα ... γουστο σου καπελο σου.
×
×
  • Create New...