Jump to content

Ravendark

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6.447
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    49

Πόντοι

6.393 Excellent

Σχετικά με το μέλος Ravendark

  • Κλάση
    Εγκάθετος KTM SouthEast Europe
  • Γενέθλια 26/04/1981

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Mattighofen

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    1290 SD GT
  • myBike: Κυβισμός
    1301

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    KTM Shoei X-Spirit III

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    1290 SD GT
  • dreamBike: Κυβισμός
    1301

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6.763 προβολές προφίλ
  1. το δικό μου τσίμπαγε λίγο λαδάκι, γύρω στα 100ml ανά 1.000χλμ, οπότε θεωρώ είναι νορμάλ
  2. Μέταλ μόνο ρε
  3. Εσύ τότε με τόσα χόνδα, όλα μηχανάκια είναι δλδ. Και που ορίζεται η μοτοσυκλετιστική παιδεία να πάω να διαβάσω τι είναι, γιατί μάλλον δεν έχω.
  4. Ravendark

    Πύ-πύ-πύραυλος!

    πληροφορίες λένε ότι τα πρώτα tuono & rsv4 είναι αυτά που βλέπεις στην 3η φωτό περιμένει σε μια βιτρίνα, αν κατάλαβα καλά!
  5. Ravendark

    Πύ-πύ-πύραυλος!

    @klab τα μισά να μου έλεγε
  6. Ravendark

    Πύ-πύ-πύραυλος!

    Οι κατασκοπευτικές ικανότητες του κλαμπίνου νομίζω χτύπησαν ταβάνι! Ναι ο καινούριος κάτοχος του 2021 Tuono V4 Factory είναι όντως ο @Wolf1138. Καλορίζικο, καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!
  7. Ravendark

    Πύ-πύ-πύραυλος!

    Συμφωνώ απολύτως αγαπητέ!
  8. Ravendark

    Πύ-πύ-πύραυλος!

    Συγχαρητήρια, ένα γλειφιτζούρι, παρακαλώ περάστε στο ταμείο.
  9. Ravendark

    Πύ-πύ-πύραυλος!

    Είναι κόκκινο. Έχει LED φώτα. Τι είναι και ποιος το πήρε;
  10. Ravendark

    Testarossa με 2 ρόδες

    Καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα! έχω την εντύπωση πως είναι καλογκάζωτο
  11. Χόνδα δεν ήθελες; μόνο στα dreams είναι το power
  12. @Ratamahattaπάλι καλά που δεν είχες χειρότερα. Τελευταίο να είναι. --- Η οδύσσεια του κατέμ μου, έφτασε επιτέλους στο τέλος της... Πέρυσι, αρχές του έτους, έληξε η εγγύηση και μπήκα στην πρίζα να το σκαλίσω. Έβγαλα καταλύτη, του έβαλα ένα DNA φίλτρο στο μαμά φιλτρόκουτο. Όλα καλά. Το πήγα για μια δυναμομέτρηση και έβγαλε τα παρακάτω: Εντάξει μια χαρά όλα ωραία και καλά. Μετά μπήκα πάλι στην πρίζα και μια μέρα βλέπω αυτό: Με συνοπτικές διαδικασίες, το παραγγέλνω, μου έρχεται το βάζω πάνω, παραγγέλνω και ένα PCV, το βάζω και αυτό πάνω και λέω τώρα είμαστε κομπλέ, πάμε να το ρυθμίσουμε. Κανονίζω με ένα μαγαζί στον Υμηττό, το πηγαίνω από εκεί, μου λέει φιλαράκο το wideband είναι 18mm, οι μούφες στους λαιμούς σου είναι 12, δεν κάνουμε δουλειά. Έντάξει λέω, νο πρόμπλεμ. Βγάζω λαιμούς, πάω στον παπαγιάννη, του λέω βγάλε μου τις μούφες αυτές, και βάλε μου 18mm για να πάω να το ρυθμίσω. Εντάξει φιλαράκι, περίμενε λιγάκι...σε 20 λεπτά έρχεται πάλι πίσω, έτοιμος... Βάζω τους λαιμούς στο μηχανάκι και πάω όλο χαρά στο μαγαζί πάλι για να το ρυθμίσω το ρημάδι το PCV επιτέλους. Όλα αυτά τώρα, όποτε θα περιγράφω κάτι, φανταστείτε μια διαφορά 1-2 ΣΚ ανάμεσα σε κάθε εργασία, γιατί καθημερινές δεν προλαβαίνω να κλάσω από τη δουλειά, οπότε ότι εργασία γίνεται στο μηχανάκι γίνεται αποκλειστικά ΣΚ. Πάω που λέτε στο μαγαζί, ο πίσω κύλινδρος κομπλέ, στον μπροστά, η μούφα είχε μια μικρή κλίση προς τα μέσα και έβρισκε στο μοτέρ. Φιλαράκι μου λέει πάλι, δεν γίνεται δουλειά. Το κέρατό μου. Πάλι πίσω. Βγάζω λαιμούς πάλι, ξαναπάω παπαγιάννη, λέω άσε τη μούφα εκεί όπως είναι και βάλε μια δεύτερη στο πλάι. Εντάξει φιλαράκι, περίμενε λιγάκι...σε 10 λεπτά έρχεται πάλι πίσω, έτοιμος... Ξανά οι λαιμοί πάνω και πάω όλο χαρά στο μαγαζί πάλι για να το ρυθμίσω το ρημάδι το PCV επιτέλους. Εν τω μεταξύ, επειδή οι λαιμοί έγιναν ελβετικό τυρί, βρήκα ένα σετ μεταχειρισμένουν από θείο μπέη. Έχονται, τους καθαρίζω, τους γυαλίζω και λέω με το που το ρυθμίσω θα τους κάνω τράμπα γιατί κρίμα είναι το μωρό μου να είναι με αυτούς τους λαιμούς πάνω. Πένα, καλύτεροι και από καινούριοι. Φιλαράκι, έχουμε πρόβλημα, χάλασε το δυναμόμετρο. (πολλά καντήλια...) Από ένα σημείο και μετά, το επεισόδιο γίνεται PG18, γιατί μπήκε και ο κορωνοϊός στη μέση, ο dynojetάς, κάτι έπαθε με τη μέση του... Για να μην τα πολυλογώ από πέρυσι το γενάρη φτάσαμε στο πριν 2-3 βδομάδες. Έβγαλα τελικά το PCV από πάνω και πήγα στον @tre για να βάλει επιτέλους ένα τέλος στο μαρτύριό μου και να μου ρυθμίσει το μηχανάκι με φλασάρισμα στην ECU. Δι εντ.
  13. Ravendark

    Aprilia Tuono V4 1100 2017

    Σόρρυ αλλά σε σχέση με αυτό, το τζιτί μου είναι μο*νάρα (που είναι δλδ έτσι και αλλιώς )
  14. κράνος σε χάρλεϋ... να και κάτι καινούριο
×
×
  • Create New...