-
Δημοσιεύσεις
52 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
101 ExcellentΣχετικά με το μέλος mi-tech
-
Κλάση
Γυρνάει δεν γυρνάει
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
NC-X DCT
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
schuberth c3
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
1.158 προβολές προφίλ
-
Καλά τα λέει : http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/dokimh---Honda-NC-750-X-DCT-ABS_110280.asp
-
Ευρώ ή λίτρα, διότι αν είναι Ευρώ δεν είναι κι άσχημα. Πόσα πάει το λίτρο στην Ελλάδα? Billy, απίθανες φωτό όπως πάντα Αν μπορείς δώσε πληροφορίες από που πήρες τις βάσεις σαμαριών, τα hand guard και το tank bag.
-
Του φίλου δεν είναι DCT. Αλλά επειδή το δικό μου είναι, τί εννοείς με το μηδενισμό? Αυτού το κάνει και όταν είναι ζεστό, πιο λίγο φυσικά.
-
Φίλος έχει το 750Χ (μοντέλο 2014, εγγραφή 5/15), το manual και κατά το κούμπωμα της πρώτης , από νεκρά, ακούγεται πάρα πολύ. Το πήρε μτχ με 12000 χλμ. Λάδια αλλαγμένα 10w-30, καδένα και ντίζα συμπλέκτη σωστά ρυθμισμένα. Ακούγεται και από 1η σε 2α και από 2α σε 3η αλλά πολύ πιο λίγο. Το ίδιο και στο κατέβασμα. Επειδή αυτός πριν είχε στρώμα και το κιβώτιο ήταν πιο "μαλακό", έχει ξενερώσει. Το οδήγησα και δεν μου φάνηκε τόσο ενοχλητικό, εκτός από νεκρά σε 1η που όντως ακούγεται πάρα πολύ. Είναι φυσιολογικό ? υπάρχει τρόπος μείωσης του θορύβου? Οι έχοντες το μάνιουαλ, έχουν το ίδιο ¨πρόβλημα¨? Στο δικό μου (DCT) ακούγεται η 1η από νεκρά αλλά όχι σε τόσο βαθμό. Μπράβο σύντροχοι. Πολύ όμορφα τοπία, απ΄ότι λεν οι φωτογραφίες και ωραίες διαδρομές. Πάντα τέτοια και πάντα όρθιοι!!!
-
@billy84 & @ΣΑΒΒΑΣ απλά ........
-
Εδώ είσαι. 8cm πιο ψηλή από τη μαμά (όσο θέλεις την κάνεις φυσικά). Μέχρι τα 190km/h που πήγα δεν είχα κανένα πρόβλημα. Το ύψος μου 176 cm . Α, είναι και made in Cyprus, (εγγύηση δεδομένη), DIY.
-
Ακόμα ένας λόγος για να μας επισκεφθείτε
-
Πραγματοποιήθηκε την περασμένη βδομάδα, από την ομάδα μας, ο ετήσιος καθιερωμένος τετραήμερος γύρος της Κύπρου. Συμμετείχαμε 9 μηχανές και καλύψαμε μια διαδρομή 840χλμ. Η κατανάλωση του NC κυμάνθηκε στα 3,6 lt/100km. Οι καταναλώσεις των άλλων μηχανών κυμάνθηκαν, από 1,5 (Duke 690) μέχρι και 2+ φορές (Varadero με καρπυρατέρ) περισσότερο. Τo DCT παιδιά δεν περιγράφεται, ειδικά στις κλειστές ορεινές διαδρομές όπου χρειάζεται συνεχής αλλαγή ταχυτήτων. ΟΛΑ τα λεφτά!!! Η διαδρομή. Ξεκινήσαμε από Αγία Νάπα (ίσως ο δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός της Ευρώπης..... άντε της Μεσογείου ) Μερικές φωτό .... Τα δυο στριφτερά μαζί :-)
-
Καλοτάξιδα τα νεοαποκτηθέντα εργαλεία. Νάστε καλά να τα απολαμβάνετε. Πάντα όρθιοι!!!!
-
Στράτο σου έστειλα πμ.
-
E.... Είμαι και γω εδώ κάτω. Αν έχετε την καλοσύνη στείλτε μια διεύθυνση και το ποσό, ώστε να γίνει η αποστολή ταχυδρομικώς. Ενδιαφέρομαι για γκρίζα για να μπουν σε μαύρη επιφάνεια
-
Μόνο για όσους έχουν κόκκινο
-
Καλοτάξιδο, απροβλημάτιστο και αγρατσούνιστο. Πάντα όρθιος !!!
-
Εδώ το πατρόν: Πρόσοψη: Πίσω όψη http://i1296.photobucket.com/albums/ag20/miproto/NC750X/20160530_132058 1_zpsias7m2mj.jpg Κάτοψη ] Τελικό
-
Πέρα από τους λόγους που ανάφεραν οι σύντροχοι, όπως έγραψα και πιο πριν, οι ψύκτρες / πτερίγια του ψυγείου στραβώνουν ΠΟΛΥ εύκολα, είτε με κτύπημα ή πλύσιμο με πίεση ή ακόμα και με σκούπισμα αν ασκηθεί λίγη πίεση