Jump to content

efkola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4.597
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    45

efkola last won the day on Ιανουάριος 27

efkola had the most liked content!

Πόντοι

7.448 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος efkola

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 12/12/1979

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    MT 07
  • myBike: Κυβισμός
    689

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

14.651 προβολές προφίλ
  1. efkola

    Aprilia Tuono 125 και RS125 Euro 5 2021

    Aprilia Tuono 125 και RS 125 Euro 5 2021 Με σχεδιαστικές επιρροές από τις μεγάλες αδερφές(με την καλή έννοια) των 660cc, τα 125άρια κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στην Ιταλία...νέος μονοκύλινδρος υδρόψυκτος 4βάλβιδος κινητήρας 14,9 hp/10.000 rpm με ροπή 1,1 kgm/8.000 rpm, αλουμινένιο πλαίσιο, μπροστινός δίσκος διαμέτρου 300mm, LED φώτα, νέα πλήρως ψηφιακά όργανα, ρεζερβουάρ 14,5 λίτρων, δικάναλο ABS της Bosch. Κάτω από τη σέλα και στα δύο μοντέλα, υπάρχει ένας αποθηκευτικός χώρος ικανός να χωρέσει ένα μεγάλο tablet 8 ιντσών, προσφέροντας παράλληλα και θύρα φόρτισης USB. Προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης συστήματος quick shift στο κιβώτιο των ταχυτήτων. Βάρος:144 κιλά γεμάτο Το RS διαθέσιμο σε δύο χρώματα και τιμή 5.270€ ενώ το Tuono σε τρία χρώματα και τιμή 4.870€ .
  2. Και εδώ ο υδρόψυκτος κινητήρας 1.252cc του Pan America... ισχύς 122hp/7.500 rpm και ροπή 125Nm/6.000rpm. Βάρος 228 κιλά, ρεζερβουάρ 11,7 λίτρων. Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, USD 43mm, cornering ABS,. Traction control, 4 riding modes, cruise control, ελαστικά 180/70/16 πίσω και 160/70/17 μπροστά, στρογγυλή TFT οθόνη 4". Σε τρία χρώματα: λευκό, μαύρο και αυτό το "πορφυρό" κόκκινο. Τιμή 15.500€ στη Γερμανία και 15.900€ στην Ιταλία. Πηγή
  3. efkola

    Aprilia Tuono 660

    Ανάκληση και αλλαγή κινητήρα για κάποιες σειρές των RS 660 και Tuono 660.
  4. efkola

    Aprilia tuareg 660

    Off road προσανατολισμός, τροχοί 21" μπροστά, 18" πίσω. Θα είναι διαθέσιμο μέχρι τα τέλη του 2021 ως μοντέλο του 2022. Πηγή
  5. efkola

    BMW R 1300 GS

    Νέο πλαίσιο, μεγαλύτερος κινητήρας,πιθανότατα κοντά στα 1300cc, λιγότερο ογκώδες, χαμηλότερο βάρος, μικρότερη εξάτμιση, νέα πλαστικά, διαφορετικό ρύγχος, τεχνολογία ραντάρ. Αναμένεται το αργότερο μέχρι το 2023. Πηγή
  6. Καλησπέρα ! Ρίξε μια ματιά στα SYM NH-T 200 , Benelli TRK 251 (υπάρχει και το γυμνό BN 251), ελαφρώς μεταχειρισμένο KTM 250 DUKE . Και ψάξε πληροφορίες στο διαδίκτυο για Bajaj pulsar 250/400, Voge 300DS.
  7. efkola

    Suzuki GSX-S 950 2021

    Μετά το θηρίο GSX-S 1000 2021, έρχεται και το θηριάκι GSX-S 950(Euro 5) για να αντικαταστήσει το GSX-S 750(Euro 4)... φοράει το μοτέρ του GSX-R 1000 του 2005 το οποίο εδώ αποδίδει 95 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. με ροπή 92Νm/6.500 σ.α.λ. Αντιγράφω μέρος από το δελτίο τύπου... Νέος προβολέας και πίσω φώτα τύπου LED. 3 διαθέσιμα χρώματα Metallic Triton Blue (YSF), Pearl Brilliant White (YUH) και Metallic Mat Black N°2. (YKV). Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 999cm3 είναι κατάλληλα ρυθμισμένος για ομαλή απόκριση στο φάσμα των χαμηλομεσαίων στροφών. Νέος ψεκασμός που μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα και βελτιστοποιεί την χαμηλή κατανάλωση ταυτόχρονα. Σύστημα Suzuki Clutch Assist System (SCAS) που παρέχει ήπια επιβράδυνση και καλύτερο έλεγχο στα κατεβάσματα σχέσεων με ελαφριά αίσθηση στο συμπλέκτη. Ψαλίδι αλουμινίου από το GSX-R1000. Ανεστραμμένο πιρούνι ø43mm KYB Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση. Ζάντες αλουμινίου 6 ακτινών. Ελαστικά Dunlop SPORTMAX Roadsport2. Ρεζερβουάρ 19L. Antilock Brake System (ABS). 4-πίστονες mono-block δαγκάνες Tokico σε συνδυασμό με πλευστούς δίσκους ø310mm Full-LCD πίνακας οργάνων. Βάρος γεμάτο: 214 κιλά. Αναμένεται στην Ελλάδα το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Πηγή Mπροστά θυμίζει τα ΜΤ του 2021..
  8. efkola

    Suzuki GSX-S 1000 2021

    Έρχεται και touring έκδοση, το Suzuki GSX-S1000T .
  9. efkola

    Bajaj Dominar 250 και 400 2021

    Το Bajaj Dominar 400 κυκλοφορεί από το 2018 στην Ελλάδα.Τώρα ο κινητήρας του( ίδιος με αυτόν της σειράς 390 της ΚΤΜ) προσαρμόζεται στις Euro 5 προδιαγραφές, έχοντας ισχύ 41 ίππων. Για το 2021 ο εξοπλισμός του Dominar 400 περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων, ανασχεδιασμένη εξάτμιση και φωτιστικά σώματα LED. Η αναβαθμισμένη ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 43mm και αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου με διάμετρο 110mm. Δύο δισκόφρενα με δικάναλο σύστημα ABS, ρεζερβουάρ των 13 λίτρων. Βάρος: 187 κιλά. Διαθέσιμο σε πράσινο και μαύρο χρώμα. Στην αγορά διατίθεται πλέον και το Dominar 250 με μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο Euro 5 κινητήρα 248,8cc, με ισχύ 29 ίππων και ροπή 23,5 Nm. Διαθέτει χαλύβδινο περιμετρικό πλαίσιο, συνδυασμένο με ανεστραμμένο πιρούνι 37mm και μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση σε εννέα θέσεις. Δισκόσφρενα της Bybre, με την μπροστινή δαγκάνα να διαθέτει ακτινική στήριξη. Τα φωτιστικά σώματα LED, το ABS και οι αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών περιλαμβάνονται στον standard εξοπλισμό. Κιβώτιο 6 σχέσεων, βάρος:180 κιλά. Το Dominar 250 είναι διαθέσιμο σε κόκκινο χρώμα. Τιμή: 4.290€ για το 400 και 3.890€ για το 250. Οδηγούνται με δίπλωμα Α2. Πηγή
  10. efkola

    Honda ADV 350 2022

    Από τον Οκτώβριο του 2020 πληροφορίες που προέρχονταν από την Ταϊλάνδη προέβλεπαν τον ερχομό του ADV 350. Τώρα πλέον το τοπίο είναι πιο ξεκάθαρο, αφού η έλευσή του ως μοντέλο 2022 θα ανακοινωθεί σύντομα ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του νέου έτους. Επιπλέον είναι πολύ πιθανό να δούμε στην Ευρώπη και το ADV 150 το οποίο κυκλοφορεί ήδη στην Ασία. Το ADV 350 θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Forza 350 αλλά σχεδιαστικά θα είναι πιο κοντά στο ADV 150, θα είναι δηλαδή «πιο scοοter» από το X-ADV, με το μοτέρ και την εξάτμιση να βρίσκονται στην τυπική θέση για τέτοιου είδους δίκυκλο. Ο μονοκύνδρος, τετραβάλβιδος, κινητήρας προδιαγραφών Euro5 έχει χωρητικότητα 330 κ.εκ. Η ιπποδύναμη στο Forza 350 είναι 29,2 στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή 3,2 kgm στις 5.250 σ.α.λ. Αναμένεται να είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης HSTC, που μπορεί να απενεργοποιηθεί και φυσικά ABS. Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο αποτελούμενο από σωλήνες στρογγυλής διατομής. Οι αναρτήσεις θα έχουν μεγαλύτερες διαδρομές, τονίζοντας έτσι τον χαρακτήρα on off του ADV 350. Θα αποτελέσει έκπληξη αν δεν διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και αν δεν τοποθετηθεί η οθόνη TFT που φέρουν τα X-ADV και Forza 750. Αν συμβεί αυτό τότε θα είναι εξοπλισμένο και με το Smartphone Voice Control. Το «έξυπνο κλειδί» του Forza 350, θα βρίσκεται στην λίστα του στάνταρ εξοπλισμού. Ο κεντρικός διακόπτης ανάφλεξης απ’ όπου ξεκλειδώνει το τιμόνι και ο χώρος αποσκευών - διαχειρίζεται επίσης το προαιρετικό top box 45 λίτρων. Με το έξυπνο κλειδί στην τσέπη του αναβάτη, η μπαγκαζιέρα ξεκλειδώνει και κλειδώνει αυτόματα όταν ο αναβάτης απομακρύνεται. Μπορεί επίσης να κλειδωθεί από το κλειδί. Τα φλας θα έχουν τη λειτουργία στάσης έκτακτης ανάγκης. Μόλις ο αισθητήρας ABS ανιχνεύσει ξαφνικό φρενάρισμα, τα αλάρμ αναβοσβήνουν για να προειδοποιήσουν άλλα οχήματα. Πηγή
  11. efkola

    Yamaha YZF-R7 ;

    Ο γνωστός δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας CP2 με μέγιστη ισχύ 73,4 ίππων (54kW) στις 8750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 67Nm στις 6.500 σ.α.λ. Οι αποκλειστικές αλλαγές που έχουν γίνει στον υφιστάμενο κινητήρα CP2 περιλαμβάνουν νέες προδιαγραφές ECU και βελτιστοποιημένες εισαγωγές αέρα, καθώς και επανασχεδιασμένη εξάτμιση και βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου. Χρήση συμπλέκτη Assist & Slipper (A&S) που προσφέρει ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων και εμποδίζει την υπερστροφία του κινητήρα και τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού κατά το δυνατό φρενάρισμα, με αποτέλεσμα πιο προβλέψιμη και ελεγχόμενη οδική συμπεριφορά κατά την προσέγγιση σε στροφές. Ένα άλλο πλεονέκτημα του συμπλέκτη A&S της R7 είναι ότι προσφέρει σημαντικά ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα, περίπου 33% λιγότερη από έναν κανονικό συμπλέκτη. USD KYB 41mm με πλήρως ρυθμιζόμενη προφόρτιση αλλά και απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, μεταξόνιο 1395mm, βάρος 188 κιλά(γεμάτο). Πίσω σύστημα ανάρτησης Monocross με μοχλικό και νέας σχεδίασης αμορτισέρ Ελαφρύς σωληνωτός σκελετός με κεντρική ράβδο αλουμινίου για ακαμψία πλαισίου Επιθετικός διπλός προβολέας σειράς R με φώτα θέσης LED Ισχυρός κεντρικός προβολέας LED Ελαφριές ζάντες από χυτό κράμα με 10 ακτίνες Ακτινικής τοποθέτησης δαγκάνες μπροστινού φρένου με ακτινική κύρια αντλία Brembo Σχεδιασμός θέσης οδήγησης οργάνων Supersport με πλήρη όργανα LCD Κεντρικός μπροστινός αεραγωγός σε σχήμα M Λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου 13 λίτρων με βαθιά διαμορφωμένες εσοχές γονάτων Ουρά στο στυλ της σειράς R Μπροστινό ελαστικό 120/70, πίσω ελαστικό 180/55 Διαθέσιμο σε 2 χρώματα: Yamaha black, Icon Blue....και σε έκδοση για Α2 διπλώματα. Στις εκθέσεις από το φθινόπωρο. Πηγή
  12. H KTM ετοιμάζει νέα σειρά Adventure, Duke και Supermoto δικύλινδρων μοτοσυκλετών 750cc για το 2022 σε συνεργασία με τη CFMOTO η οποία θα αναλάβει να παράγει τη νέα αυτή σειρά στο εργοστάσιο της στην Hangzhou με δυνατότητα παραγωγής 50.000 μοτοσυκλετών σε ετήσια βάση. Η νέα σειρά των 490cc θα παραχθεί σε συνεργασία με την ινδική Bajaj. Και οι δύο νέες σειρές θα παραχθούν αρχικά για τις αγορές της Ασίας χωρίς να έχει γίνει ακόμα γνωστό αν θα έρθουν και στην Ευρώπη. Πηγή
  13. efkola

    Yamaha XSR 125 2021

    Απευθύνεται τόσο στους κατόχους διπλώματος A1 όσο και στους οδηγούς αυτοκινήτου που πληρούν τις προϋποθέσεις για να την οδηγήσουν με το δίπλωμα B. Euro 5 κινητήρας 125cc όμοιας σχεδίασης με αυτόν των R125 και MT-125 αποδίδοντας 15 ίππους με τεχνολογία μεταβλητής λειτουργίας βαλβίδων VVA της Yamaha. USD 37mm, πλαίσιο τύπου Deltabox. Eλαστικά 110/70-17 και 140/70-17 με ειδική σχεδίαση πέλματος ώστε να προσθέτουν στο ρετρό στυλ. LED φώτα, όργανα τύπου LCD. Το XSR 125 2021 θα γίνει διαθέσιμο σε 3 χρωματισμούς: Redline, Tech Black και Impact Yellow, ενώ οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου. Πηγή
  14. efkola

    KTM 390 Adventure

    Αναμένονται ανατιμήσεις
×
×
  • Create New...