-
Δημοσιεύσεις
4538 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
44
efkola last won the day on Νοέμβριος 11 2020
efkola had the most liked content!
Πόντοι
7401 ExcellentΣχετικά με το μέλος efkola
-
Κλάση
Έξω για βόλτα
- Γενέθλια 12/12/1979
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
MT 07
-
myBike: Κυβισμός
689
-
Καινούργια Μοντέλα Daytona ( X310 / R310 )
Ο efkola δημοσίευσε στο Θέμα του BlackDiamond
Μοτο-ΕπικαιρότηταDaytona 310T2 Με πιο off προσανατολισμό, 19άρη μπροστινό τροχό, ακτινωτές ζάντες και tubeless ελαστικά, ένα δισκόφρενο μπροστά (300 mm) και ένα πίσω (230 mm) με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH, ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ τύπου αζώτου πίσω,Keyless system, δύο riding modes, ρεζερβουάρ 19 λίτρων, έγχρωμη TFT οθόνη, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, διπλή θύρα USB, LED φώτα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, χούφτες, κάγκελα. Βάρος: 193 κιλά(γεμάτο) Τιμή ίδια με το Τ1, 4.495€. -
Aprilia Tuono V4 1100 2021 Και Aprilia RSV4 2021 .
-
Moto Guzzi V9 Bobber & V9 Roamer
Ο efkola δημοσίευσε στο Θέμα του barticiani
Αλλες Κατηγορίες ΜοτοσικλέταςMoto Guzzi V9 2021 . Με τον κινητήρα του V85 o οποίος αποδίδει 65 hp και 73 Nm ροπής.Ενισχυμενο πλαίσιο, φώτα LED, νέα σέλα, νέα ψηφιακά όργανα. Σε δύο εκδόσεις, Bobber και Roamer. Διαθέσιμο και για Α2 διπλώματα. -
Moto Guzzi V85 TT 2021 Euro 5, αυξημένη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, δύο επιπλέον riding modes(πέντε συνολικά), tubeless ελαστικά, 1,5 κιλό ελαφρύτερη, standard cruise control και έγχρωμη TFT οθόνη.
-
Triumph Speed Triple 1200 RS Παρουσιάζεται επίσημα στις 26 Ιανουαρίου.
-
Φοράει το δικύλινδρο κινητήρα LC8c των 799cc της KTM. Θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις, μία με ακτινωτές ζάντες 19''-17'' και μία με αλουμινένιες ζάντες 19''-17''. Πηγή
-
Από 20+ μέχρι 30- και σε 17 διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού!
-
Παρουσιάζεται επίσημα εντός του α' τριμήνου του 2021. 95hp και 67Nm ροπής, 183 κιλά, $10.499 η αναμενόμενη τιμή του στις ΗΠΑ, κοντά στα 10 στην Ευρώπη. Σε 3 χρώματα: μαύρο, γκρι, κίτρινο.
-
7.150€ η τιμή του νέου μοντέλου στην Ελλάδα.
-
Ευτυχισμένο το νέο έτος για όλες/όλους και πολλές ευχές στους εορτάζοντες... @ksino1100 @tre @Gouky7 και λοιποί! Να μπει ο @klab να δώσει και τις δικές του "ευχές", παρακαλώ
-
Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο S.Pierer επιβεβαίωσε ότι το 2022 θα είναι διαθέσιμη η νέα σειρά των 500cc με αναμενόμενη ιπποδύναμη μεταξύ 55-60hp και 6τάχυτο κιβώτιο. Επίσης...Ο κ.Pierer τόνισε την τεράστια σημασία που δίνει στην CFMoto και την έναρξη παραγωγής του 790 σε λίγους μήνες στο νέο εργοστάσιο της Κίνας. Άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να μεταφερθεί και η παραγωγή του δικύλινδρου 490 στην Κίνα, στη CFMoto τώρα που θα κατασκευάζουν τον κινητήρα του 790 για χρήση στην Ασία αλλά και στη δική τους, νέα on-off μοτοσυκλέτα που έρχεται σε λίγο καιρό και στην Ευρώπη με την ονομασία 800ΜΤ. Από εδώ .
-
4.990€ για το 300άρι και 6.290€ για το 400άρι. Το πρώτο αναμένεται κατά τον Απρίλιο και λίγο αργότερα το μεγάλο.
-
Yamaha Exciter 155 2021 με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VVA. Άγνωστο ακόμα αν θα εισαχθεί στην Ελλάδα. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος και η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Ισχύς: 17,7 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. και ροπή 1,5 kgm στις 8.000 σ.α.λ. Ο κύλινδρος φέρει αντιτριβική επίστρωση DiAsil και σφυρήλατο έμβολο, χαρακτηριστικά που κάνουν τον κινητήρα πιο ανθεκτικό και ελαφρύ. Για την εκκίνηση εκτός από μίζα υπάρχει και μανιβέλα. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και ο συμπλέκτης είναι ολίσθησης. Νέο, ατσάλινο πλαίσιο και ψαλίδι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό. Βελτιωμένες είναι οι αναρτήσεις που αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ. Ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό χωρίς ABS. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 795 χλστ. και το βάρος του είναι 121 κιλά. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 5,4 λίτρα. Διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις Η στάνταρ είναι δύο κιλά ελαφρύτερη και θα κυκλοφορήσει σε τρία χρώματα (κόκκινο, μαύρο και λευκό) όπως και η Premium. H έκδοση GP, που διαθέτει καλύτερα φρένα μπροστά θα είναι διαθέσιμη μόνο στο κλασσικό μπλε της Yamaha.
-
Tο 300άρι HPE θα αποδίδει 25,8hp/8.000rpm και ροπή 26Nm/6.250rpm. Για το 400άρι ΗΡΕ: 35,4hp/7.500rpm και ροπή 37,7 Nm/5.500rpm. Νέο πλαίσιο, νέο πιρούνι Showa και πίσω αμορτισέρ Showa με ρυθμιζόμενη προφόρτιση 5 θέσεων. Τροχοί 16'' μπροστά, 14'' πίσω. Το 400άρι έχει διπλή απόληξη εξάτμισης και φοράει φαρδύτερα ελαστικά... 120/70(αντί 110/70) μπροστά και 150/70 (αντί 140/70) πίσω. Keyless system, LED φώτα, νέα LCD οθόνη 5,5'', σύστημα συνδεσιμότητας Piaggio MIA(standard στο 400άρι). Το απλό Beverly θα διατίθεται σε τρία χρώματα:Moon White, Oxygen Blue, Cloud Grey. To Beverly S ξεχωρίζει από τα σπορ ματ γκρίζα φινιρίσματα και θα διατίθεται σε τρία χρώματα:Cometa Silver και Storm Black και Sunset Orange . Η έκδοση S είναι εξοπλισμένη με μια νέα μαύρη σέλα σε δύο υλικά και σκούρες γκρίζες ζάντες. Περισσότερα εδώ .
-
Από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας. Euro 5 πλέον, 300 και 400cc, ψηφιακά όργανα, smartkey και προηγμένη συνδεσιμότητα. Αναμένονται τεχνικές λεπτομέρειες.