Jump to content

noodles

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4.599
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    76

Πόντοι

6.082 Excellent

Σχετικά με το μέλος noodles

  • Κλάση
    ευθειακιας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    k8 600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    gsxr 1000 L7

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

18.820 προβολές προφίλ
  1. το φρενο του κινητηρα ειναι που χρειαζεσαι, δε τρως τα φρενα ετσι (βεβαια τρως ιμαντα-καδενα κτλ). προσωπικα, οπως εγραψες πιο πανω, κραταω ροη κοιταω πολυ μπροστα κτλ. δε παταω πολυ φρενο, κοβω με τον κινητηρα κτλ (τα πολυ θετικα της μοτοσυκλετας. αντιληψη-περιφεριακη οραση κτλ. τσουλαω με το αμαξι, εχω δει τι κανει ο βλακας 4 αυτοκινητα μπροστα αρα αφηνω γκαζι αλλα ταυτοχρονα εχω τσεκαρει το Focus ST στο πρατηριο δεξια που ανεφοδιαζεται και την τυπισα που διασχιζει τη διαβαση) η κοπελα συνεπιβατης, εχει μενει "πως το κανεις με ρωταει" ε, τεχνικος Η/Υ ειμαι κανω multitasking @tasos polymeneas το trip καταναλωσης δεν ειναι 100% αξιοπιστο, σωστα μετρας με τα γεμισματα, πολυ καλα εισαι για αυτο το αυτοκινητο. αν δε θες τις ζαντες που σε ειπα (ειναι ακριβες συμφωνω) κοιτα σε ιταλικες αλλα οχι ρεπλικα. στο 100αρικο/ζαντα θα βρεις τιμια επιλογη. εχω autostrata των 110/ζαντα που τις ειχα στο corolla και μετα τις εβαλα στο iggy. τις ειχε γ@μησει ο φαδερ στις ακρες αλλα τις εφτιαξα με στοκο και τις ισιαξα σε μηχανιμα απο τις λακουβες (αριστη ποιοτητα αλουμινιου και πολυ ελαφριες). ρωτα το λαστιχα σου τι μπορει να σε βρει. jr μονο μη βαλεις, δεν αξιζουν τπτ. αμερικανικες Fond 1 και 2 βεβαια, καλυτερα να ρωτησεις τον δικο σου τι μπορει να σε βρει, ας δωσεις 10-20ε/ζαντα παραπανω σε αυτον... δωσε και τις εργοστασιακες σου, αν δεν εχουν χτυπηματα και εχεις λαστιχο με πελμα πανω (χρονολογια δε κοιταει κανεις να ξερεις) βαλτες σε ομαδα στο fb, θα φυγουν γρηγορα και θα βγαλεις 300-350ευρω, δε θα τις χρειαστεις ειναι υπερβολικες.
  2. noodles

    Ελαστικά ΙΧ

    οι δεικτες, και ολες οι πληροφοριες γενικα που υπαρχουν βοηθανε καποιον που καταλαβαινει για να σχηματισει μια αποψη. σε ειπαμε καποια λαστιχα, διαβασες για καποια αλλα και εφτασες σε καποιες επιλογες. τα κοστη δεν ειναι τυχαια αυτα που ειναι, το καθε λαστιχο πληρει καποια κριτηρια σε αναλογο κοστος. τα michelin για μενα ειναι τοπ (2 και 4 τροχους) γιατι κανουν τελεια το 1 σοβαρο κριτηριο που εχω, σε καποιον αλλο δε κανουν ομως και τα θεωρει ακριβα. τa conti κανουν τα παντα στο 90% (το μοναδικο λαστιχο που ειναι τοσο ψηλα σε ολα) και ειναι η καλυτερη λυση, αλλα παλι δε ταιριαζει σε ολους (το γιατι δε το καταλαβαινω, εκτος απο τον οικονομικο παραγοντα). ομως εγραψες για κινηση στο βρεγμενο και φορτωμενο οχημα, εκει ολα τα λαστιχα στη χαμηλη κατηγορια θα τα βρουνε σκουρα, πραγμα λογικο. οπως και απολυτα λογικο το να εξικονωμησεις 200ευρω στην αλλαγη πχ michelin primacy vs viking four tech.
  3. παρακαλω, προσωπικα αυτο θα εκανα. 15αρα ειναι το καλυτερο να βαλεις. φθηνοτερα λαστιχα, πολλες επιλογες και καθεται καλα στο αμαξι. αν το ψαξεις θα δεις πως αυτο κανουν οι ιδιοκτητες Swift Sport (ειτε πανε πιστα ειτε δρομο). το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ καλο στα λεφτα του και δεν υπαρχει αντικαταστατης, με προυποθεση οτι μιλαμε παντα για οδηγηση σε στροφη. το νεοτερο ειναι ακομα καλυτερο. προσωπικα εχω τον προκατοχο ολων, το ignis sport αλλα το εχω παροπλησει δυστυχως. απο ζαντες τι θα εβαζα? speedline, team dynamics, rota. Αγγλικες ολες, απο τις καλυτερες σε σχεση ποιοτητας-τιμης. λαστιχο θα πας σε 195/55-15 το οποιο ειναι κοντα στο εργοστασιακο 195/45-17. αναρτηση αν εισαι για αλλαγη πας σε αυτη αν δεν θες να δωσεις πολλά $$ αλλιως εδω στην koni κιτρινη που σε ειπα ενα ζευγαρι τακακια μπροστα (50ε/δαγκανα), ebc green θα σε προτεινα και εισαι αρχηγος. τις στοκ ζαντες τις πουλας 200/300ευρω, + αν υπαρχουν λαστιχα και αναλογα την κατασταση. οι ζαντες που σε γραφω μαζι με λαστιχα παιζεις γυρω στο 1000αρικο (καινουρια ολα). αν θες κατι φθηνοτερο, φυσικα υπαρχουν επιλογες αλλα θα πρεπει να ψαξω. οσο το ειχα οδηγησει επαιζα στα 11-12λ (παντα flat out), εσυ αν εισαι στα 7 εισαι πολυ καλα. μεση γυρω στα 7 εχει, αλλα πρεπει να προσεχεις λιγακι. εχει κοντο σασμαν για να ειναι "σβελτο" και στριφτερο, αλλα δε βοηθαει καθολου στην οικονομια καυσιμου
  4. πολυ δυσκολο να συνδιαστουν ολα αυτα και να μπει η οδηγοκεντρικοτητα μεσα. για να παρεις αυτο που εχει το Swift θα ανεβεις πολυ σε budget. Leon-Golf=με τοσα λεφτα παιρνεις κατι σε 2005-2010 με αρκετα αλογα και βελτιωσεις, αλλα δεν ειναι οδηγοκεντρικα, πανε μονο ευθεια. οδηγοκεντρικο σε τετοιο πας σε golf Gti και golf R μετα το 2012 (πολλα λεφτα), το ιδιο και σε Leon μονο απο Fr η 3η γενια και πανω. colt, punto ειναι downgrade. 207rc και cooper s, ειναι λιωμενα τα οποια θα βγαλουν πολλα προβληματα και γιατι ειναι επιρεπη αλλα και γιατι δε τα προσεχουν. fiesta, καλο το 1.6 S απο 2008, αλλα δε κουνιεται βημα σε σχεση με το swift που εχεις, μπαινει πιο safe, αλλα λειπει δυναμη. εργαλειο το ST αλλα μιλαμε απο 15κ και πανω. Astra? αν η οδηγοκεντρικοτητα ειναι μονο υποστροφη, τοτε ναι σε καμια περιπτωση δεν αξιζει, ειναι οικογενειακο αμαξι με ωραια εμφανιση. ειχα swift sport φιλου σε διακοπες για 1 εβδομαδα (το εχω οδηγησει πολυ και το γνωριζω). ειναι πολυ fun to drive για τα λεφτα που δινεις. εχεις σκεφτει την επιλογη να βαλεις 15αρες και αλλη αναρτηση? Η koni yellow ειναι η καλυτερη σε φθηνη (δεν ξερω αν βγαινει ακομα). τις 17αρες θα τις πουλησεις ευκολα σε καμια ομαδα στο fb η αγγελια στο car. θα δεις ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο με αυτη την αναβαθμιση, βαζεις και καλο τακακι και εισαι τζετ. το bravo t jet το ειχε φιλος. ωραιο αυτοκινητο αν ηθελα να συνδιασω τα παντα. παιδια στο καρατε, δουλεια, σουπερμαρκετ και λιγο παιχνιδι στις στροφες. λιγο κατω σε οδηγικο απο swift αλλα εχει χωρους, μεγαλυτερο μεταξονιο=ασφαλεια στις ανοιχτες στροφες και ανεση κτλ. αν οντως θελεις να αλλαξεις αυτοκινητο, απο ολα αυτα, σε τετοιο budget μονο αυτο αξιζει.
  5. noodles

    Ελαστικά ΙΧ

    μπορει το Viking να ναι αριστο γι'αυτο που ειναι (οκ 55ευρω/ελαστικο, δε περιμενεις πολλα οπως και στα αντιστοιχα) δεν αμφιβαλλω αλλα κοιτωντας τους δεικτες, πχ σε σχεση με το kleber dynaxer hp4 (το οποιο εχει B σε κρατημα βρεγμενου αλλα γλυστραει το ατιμο) το Viking εχει C στο βρεγμενο οπως F στην οικονομια και C αντιστοιχα το Kleber. 4-5 εταιριες ειναι στην κορυφη πλεων. οι υπολοιπες ειναι θυγατρικες ειτε αγορασμενες ειτε δημιουργημενες. απολυτα λογικο βεβαια, τα premium ελαστικα ειναι μονο για τους "premium" για τους υπολοιπους πρεπει να δημιουργησουν κατι πιο προσιτο που το εκαναν, αλλα δυστυχως σπανια να πετυχει η συνταγη (αγνωστο γιατι). εκει που ενα ix 1.6 100 αλογων εβγαζε 60-70κ με 1 τετραδα ελαστικων, σμρ ζητημα να βγαλει 40κ. δε ξοδευουν πολλα στο R&D λενε, βαζουν φθηνα υλικα, συνδιασμος και των 2?
  6. noodles

    GASGAS SM 700

    τι παιχτηκε στη συνεργασια τους? δεν εχω εικονα
  7. noodles

    GASGAS SM 700

    ολοι γνωριζουμε το KTM 690 και αργοτερα το παρομοιο αλλα νεοτερο Husqvarna 701 η συνεργασια KTM-GAS GAS εφερε το αποτελεσμα του Gas Gas 700 (ιδια μοτοσυκλετα με τα αλλα 2 ειναι, με διαφορες σε εμφανιση και στησιμο). ωραιος χρωματισμος, επιβλητικη μοτοσυκλετα, πιστευω θα πουλησει (εγω βεβαια πιστος στο 701) καποιες πληροφοριες στα παρακατω λινκ https://www.bikeit.gr/nea-gas-gas/item/30467-gasgas-sm-700-2022 https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/GASGAS-ES-700-kai-SM-700-Paroysiash-kai-timh_140270.asp
  8. noodles

    Ελαστικά ΙΧ

    @innova 04 αν το κοστος δεν ειναι παραγωντας και ψαχνεις την καλητερη επιλογη βαλε το Conti Ultra. λιγο παρακατω το Michelin primacy. πιο κατω θα μπει ο παραγωντας κοστος (στο kleber ναι σωστα ειπες διαφορα 20ευρω/ελαστικο κοστιζει), οπου χανεις πλεονεκτηματα. hankok ventus prime, kinergy κτλ πιστευω πως ειναι υπερκοστολογημενα. στην πραξη ειναι ενα "επωνυμο" κινεζολαστιχο, για οχηματα που απλα θελουν να μετακινουντε με φρεσκο ελαστικο.
  9. @peterpan τυχαινει να γνωριζω προσωπικα το θεματοθετη και εντελως τυχαια να εχει δει πως μπορει να παει ενα cbr 250r στη διαδρομη Χανια-Ζαγορα (αν δε κανω λαθος εκει ημασταν). πληροφοριακα, ειμαι απο αυτους που δεν εχει κατι να χασει (ευτυχως δεν εχω παιδια-σκυλια κτλ), αν μπορεσει να στο περιγραψει καλως. Εσυ για ποιο λογος βαζεις το παραδειγμα σου, που θες να καταληξεις με αυτο? δε "κερδισε" το ktm καλα στημενο κτλ με καλο αναβατη, αλλα το Bandit με 2πλο ατομο. ναι γινεται δεν αμφιβαλω (εχω κανει προσωπικα κατι πολυ πιο κουλο) Ολο αυτο για να πεις πως ειναι καλυτερο το Hornet απο το MT? τι ακριβως? δεν εχω παρει γραμμη.
  10. ορθα απαντησε ο αντιπροσωπος. απο τη στιγμη που τα επισημα σερβις απο την εταιρια ειναι αυτα, δεν εχεις λογο να αμφιβαλλεις. εχουν εξελιχθει οι κινητηρες, οπως επισης και η οικονομια τον πολιτων. παιρνεις vstrom με τη λογικη να κανεις μακρινες βολτες-ταξιδια οικονομικα. αν ηταν να πας σερβις καθε 6κ και να καις 8λ/100 παρε πχ ktm 690, ss 1000 η δε ξερω τι αλλο που ναι πιστολια να καις βενζινη και να γουσταρεις. κανε κανονικα οπως τα γραφει στα 12κ κτλ, δε θα εχεις κανενα θεμα!
  11. @peterpan ολοι μας εχουμε τετοια παραδειγματα πιστευω, ειναι καθαρα θεμα αναβατη στο 90%. το μοτο, τα λαστιχα κτλ δε πρεπει να σε απασχολουν οταν εισαι σε χαμηλο επιπεδο ικανοτητων, το οποιο πιστευω καταλαβε ο τυπακος με τα σκλικ κανε και εσυ το λαθος και γραψε "Bandit 650 vs Hornet 600", ο αλλος εχει ηδη ετοιμο παραπεμπτικο για ψυχιατρο, μονο τα στοιχεια θα αλλαξει να ξερεις
  12. noodles

    Ελαστικά ΙΧ

    @innova04 αριστα τα conti που θες (η μονο εταιρια που βγαζει ελαστιχα τα οποια συμπεριφερονται αριστα σε ολες τις συνθηκες) γιαυτο και ειναι τοσο ακριβο. το ultra contact αναμεσα στο eco και premium. το eco για απλα επιβατικα, το ultra για κατι καλυτερο με οδηγο που χει ανησηχιες και το premium μια αριστη λυση για βελτιωμενο οχημα στο οποιο θες πολιτικο λαστιχο, αυτα λιγο χονδρικα. απο τις αναγκες που γραφεις θα σε προτεινα αυτο https://www.skroutz.gr/s/29354006/Kleber-Dynaxer-HP4-185-65-R15-88T-Θερινό-Λάστιχο-για-Επιβατικό-Αυτοκίνητο.html?from=listing ειναι σα τα μεσης κατηγοριας michelin (θυγατρικη η kleber) δηλ τυπου primacy, energy saver κτλ χωρις να δινεις τοσα λεφτα. εχω αλλαξει 2 ζευγαρια απο το 3 και 2 απο το 4. στην προσφατη τελευταια αλλαγη στο corolla 1.4 2000 98 αλογων, πηγα σε dunlop streetresponse γιατι ο μπρο ηθελε να παει χωμα κτλ (ασχετα αν 2 μηνες μετα πηρε δικο του αμαξι). σκληρο το dunlop, αλλα γραφεις πως δε θες κατι τετοιο. kleber hp4 απο μενα. ωραιο, μαλακο, αντεχει πολυ χρηση (το hp3 στο corolla τοτε με αναρτηση κτλ, μονιμα λιωμενα στους ωμους ενω στη μεση ειχαν περιθωριο). το μονο αρνητικο, δε τους αρεσει το βρεγμενο, θελουν περισσοτερη προσοχη απο energy saver. αν δε το συναντας συχνα και δε σε χαλαει, βαλτα αφοβα.
  13. Αυτό είναι μια πολιτισμένη απάντηση, όπως και οι δικές μου πιο πίσω. Έχω ξεκαθαρίσει από την αρχή πως δε αναφέρομαι στο θεματοθετη (έχει ήδη πάρει την απόφαση του), σε κάποιον σαν εσένα, η σε κάποιον που γνωρίζει πως είναι ανώτερο και καλύτερο το νέο μοτό αλλά θέλει κάτι άλλο για Χ η ψ δικούς του λόγους, καμία αντίρρηση σε όλα αυτά. Στον Τάσο πήγαινε όλο αυτό που έχει κλειστεί σε μια δική του παλιά γυάλα και δε γνωρίζει πόσο έχουν εξελιχθεί τα 2τροχα. Φυσικά δεν είχε να μου πει τπτ που να χει βάση, γιατί δε γνωρίζει και what a surprise πιο ένοχος από πότε, το γυρναει στην προσωπική επίθεση προσβάλλοντας τον αλλο. 4χρονια πωλητής σε κατάστημα κινητής ήμουν, με έχουν βρίσει, με έχουν προσβάλει αμέτρητες φορές (αν είχα 1€ κάθε φορά θα χα παρει busa), σιγά μη με πτοήσει το κάθε φρούτο σε ένα φόρουμ στο νετ
  14. Το Κώστα το λεπίδα ξέχασες, το χει πει και αυτός. To χοντα το καλό το χορνετ, γ@μ@ει, 4κυλ @ρχιδατο εργαλείο για σκληρούς άντρες, και ωραία σχεδιασμένο...
  15. Σε μοτοσυκλετιστικο φορουμ δεν εισαι? εχουμε πουθενα κουβεντα για ντραγκστεραδες η κοντρακιδες εδω? Δεν αξιολογω τπτ γιατι ετσι μου ηρθε. 1000αδες αλλοι το λενε πως ειναι καλυτερες οι νεες μοτο σα συνολο. καποιοι ξοδεψανε $$ στο R&D για να γινουν καλυτερες οι μοτοσυκλετες, δε μπορει να τους ανερει ο Χ η Ψ γιατι του αρεσει κατι αλλο και γιατι ετσι θελει. ειναι δεδομενο πως γινανε καλυτερες οι μοτοσυκλετες, ας μην εχουν την αριστη βαφη και τα χοντρα πλαστικα του 2005...
×
×
  • Create New...