Jump to content

achilleasv

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2099
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

Πόντοι

716 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος achilleasv

  • Κλάση
    Αχιλλεας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πήλιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    innova injecion
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K1 pinlockED

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB1000RRR KTM
  • dreamBike: Κυβισμός
    3000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5490 προβολές προφίλ
  1. vpr κάποια ΄΄open΄΄ που είναι πιο όμορφη η μπούκα. Και έχει και λίγο πιο μεγάλη τελική εξαγωγή.
  2. Άλλα χρόνια! Ήμουν τόσα χρόνια με εξάτμιση. Έτυχα σε έναν βλάκα.. έγραφε εμένα με το παπί πλήρη εξοπλισμό και δίπλα περνούσανε κάτι διαλυμένα παπάκια χωρίς κράνος.. Δε θέλω να βάλω ξανά. Κάνει πολύ φασαρία όντως όταν το ανοίξω. Το πρόβλημα το έλυσα μάλλον. Ρύθμισα τον συμπλέκτη και στον ίδιο δρόμο με το πρόγραμμα στο 5 ανέβασε κανονικά μέχρι κόφτη η 2α. Εντάξει στα τελευταία 5 χλμ αργεί σε σχέση με την ελεύθερη εξάτμιση αλλά δεν πειράζει. Από όταν το ανέβασα το μοτέρ οι δίσκοι θέλουν κάθε μήνα τουλάχιστον ρύθμισμα. Τα σκληρά ελατήρια πλέον δεν είναι και τόσο σκληρά... Πρέπει να βρω ένα καλύτερο σύνολο συμπλέκτη.
  3. Χωρίς σιγαστήρα με γράψανε. Αλλά και με σιγαστήρα κάνει πάλι πολύ θόρυβο και άσχημο... Ακούγεται σα Sebring πως να το πω
  4. Καύσιμο λέω το καύσιμο μίγμα! Λες ε; Απλά ξέρω σε ποια θέση είναι το μίγμα όπως πρέπει και λίγο παραπάνω για να μην στεγνώσει το μοτέρ. Τώρα θέλω να φέρω την μαμά εξάτμιση λίγο πιο ελεύθερη. Οπότε λες να την ανοίξω και να επέμβω ξανά ε; Λες να το βάψω όταν ξεκινήσει να καίει λάδι για να πάρω τα κενά; Φίλε μου και με σιγαστήρα που τον είχα κάνει κιόλας κατά όλο το μήκος του τελικού με διάτρητο και διαδρομή διαφορετική... ακουγόταν πάλι αρκετά.. και γενικά είμαι της άποψης η εξάτμιση ελεύθερη η μανησια. Δεν αντέχω τον θόρυβο του σιγαστήρα. Αλλά και πάλι μου το κάνανε ξεκάθαρο ότι την επόμενη φορά με εξάτμιση δε θα δεχτούν καμιά ένσταση για να πάρω σύντομα τα χαρτιά κτλ... Ενώ με τη μαμά.. πόσο να ακουστεί; Και να ακούγεται λίγο παραπάνω λες έτσι το πήρα και το συζητάς... Άσε που περισσότερο ακούγεται το μοτέρ τώρα.
  5. Ίσως με μικρότερο διάκενο περάσει λίγο παραπάνω καύσιμο και χαμηλώσω το πρόγραμμα.. Κωστικο, αυτά σε παρακαλώ σε άλλους.. διάβασε και τα υπόλοιπα θέματά μου και ύστερα έλα από εδώ. Δεν έχω καμία όρεξη για σχόλια τέτοιου είδους.. Δεν έχω να αποδείξω σε κάποιον κάτι και το σταματάω εδώ. Α και αν δεν έχεις τι να κάνεις τόσο πολύ.. τύπωσε το!
  6. Τασάρα, κυρίως το ψάχνω για την σωστή λειτουργία.. Απόδοση είμαι κομπλέ. Αλλά ποτέ δε μας φτάνει βλέπεις! Αυτό που ζητάω τώρα είναι να ελευθερώσω λίγο το τελικό καζάνι και να ρίξω backpressure γιατί κατά την επικάλυψη πιθανόν να είναι μεγαλύτερη η πίεση στο θάλαμο της εξάτμισης από ότι στην εισαγωγή και έτσι μπερδεύεται η κατάσταση. Ψιλά γράμματα και μπακαλίστικα όπως τα λέω. Ναι, αύριο θα δοκιμάσω να κάνω το πιο φθηνό. Να βάλω διάκενο εισαγωγής 0.05 από 0.10 και στην εξαγωγή να το αφήσω 0.10. Να ρυθμίσω ξανά και συμπλέκτη για να ξέρω 100% ότι δεν φταίει η ρύθμιση. Αν έβαζα μπομπε θα ήθελα εντελώς άλλα πράγματα μετά και δε θα ήταν τόσο άνετο για τη χρήση που θέλω για μακρινές διαδρομές. Θα ζεσατινόταν γρήγορα.. Και θα ήθελα ελεύθερη εξάτμιση. Ενώ τώρα κάπως θα το βολέψουμε το θεμα..
  7. Τάσο είμαι αρκετά κοντά πιστεύω. Για το δικό μου όμως μόνο.. μπορεί δε μαμά ινοβα να μη δουλεύει καλά. Δεν περίμενα να πάρει τόση δύναμη σε όλο το φάσμα με τη βλακεία που έκανα! Χαχαχχα Πιστεύω πως αν βγάλω τον καταλύτη εντελώς και κάνω πιο εύκολη τη διαδρομή καυσαερίων προς τα έξω θα πέσει το back pressure και κάτι θα γίνει στα ψηλά.. Έχω την εντύπωση ότι στο παλάτζο γίνεται το θέμα μιας και άμα χαμηλώσω τη ρύθμιση του προγράμματος στο 3 από το 5 που δουλεύει παααααρα πολύ καλά, δηλαδη δεν προλαβαίνει να κάψει τη βενζίνη... Αλλά δε θα κάψουμε και το μοτέρ με το φτωχό μίγμα..
  8. Καλησπέρα συμφορουμίτες μου και Καλή Χρονιά με υγεία και καλά χιλιόμετρα! Δεν προλαβαίνω να επισκέπτομαι το φόρουμ συχνά λόγω δουλειάς και επειδή ασχολούμαι και με το αυτοκίνητο πλέον... Του έκανα αυτά που ήθελα οπότε ασχολήθηκα ξανά με την innova μου. Όπως έχω γράψει στο θέμα μου, είναι στα 140 κυβικά με πιστόνι με γούβα για να μην ανεβάσει συμπίεση, έναν λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον μαμά και τον παράλληλο takegawa. Με γράψανε για εξάτμιση πριν ένα χρόνο και πήρα την χαζή απόφαση να την πουλήσω και να μην ξαναβάλω.. Έβαλα και καθρέφτες.. Έγινα προβλεπόμενος για το MYBIKE νομίζω ε; Με την μαμά εξάτμιση το μηχανάκι στις ψηλές στροφές, ενώ μπορούσε να δώσει, ζοριζόταν. Δηλαδή το άκουγες πρόθυμο αλλά μέχρι εκεί. Πήρα έναν σωλήνα από innova σαν της apido για να είναι πιο χοντρός και έκοψα την εξάτμισή μου σε δυο σημεία για να αλλάξω όλο τον σωλήνα μέχρι τον καταλύτη. Τον καταλύτη τον άφησα και πίσω του, στο διάτρητο, άνοιξα αρκετές τρύπες παραπάνω (μπορεί και άλλες τόσες). Μοντάρω, κολλάω όμορφα να μην φαίνεται και πάω βόλτα. Πήρε πιο πολύ δύναμη από ότι με μαμά λαιμό μέχρι και περίπου λίγες στροφές πριν τον κόφτη. Η δευτέρα σε ανηφορικό δρόμο δεν κοφτάρει αμέσως όπως έκανε με την VPR. Τα τελευταία 4-5 χλμ ανεβαίνουν πολύ αργά. Να βγάλω καταλύτη εντελώς; Πολύ μικρός ήταν και μετά από 10 χρόνια δεν ξέρω αν έχει και λόγο ύπαρξης.. Να ανοίξω πάλι και να κάνω καμία τρύπα στα διαφράγματα του τελικού; Αφού έγινε πιο ελεύθερη μπροστά η λογική λέει να γίνει και πίσω. Από θόρυβο δεν άλλαξε αισθητά πολύ. Περιμένω τις γνώμες σας.
  9. Πόσος έργάτης να είναι μια κατοστάρα γουρουνίτσα Ή λίγο μικρότερη ανακρίβεια Φίλε μου αν μπορείς να πάρεις μια μεγαλύτερη θα ήταν το καλύτερο. Εκτός αν τόσο πολύ σε ικανοποιεί.. Είναι λίγα κυβικά για γουρούνα. Ακόμα και να την ανεβάσεις θα το βαρεθείς σε λίγες μέρες.. Σε ένα παπί ναι αξίζει.. Αλλά η γουρούνα έχει πιο πολλές ρόδες, μπορεί περισσότερο βάρος, οπότε περισότερες τριβές = απώλειες.
  10. Δες τη βίδα που λέει ο Σπύρος. Λογικά πριν αλλάξεις δίσκους, κάποτε θα την είχες πειράξει από την εργοστασιακή θέση και τώρα με καινούριους δίσκους είναι σκληρό.
  11. Τάσο βάλε ένα μοτέρ ινοβα να ησυχάσεις
  12. Τα έχω φτιάξει τα φις του αερόσακου. Χαχχαχαχαχα. Μονο αυτο ομως.τ ο πηρα απο χέρι
  13. Το σπαστό ωράριο της πρακτικής εργασίας δε βοηθά καθόλου στο να επισκέπτομαι το φόρουμ, δυστυχώς.. Η innova είναι μια χαρα στα 140 κυβικά. Τα μαμά Χ τα δίνουμε εύκολα. Τώρα είναι μέσα για το σέρβις τον 50κ χλμ. Επίσης τον Μάιο αγόρασα ένα αυτοκίνητο (ναι δεν μου αξίζει πλέον να είμαι μαημπαηκαανός) clio ii 1.2 Με τον Τάσο @ShapeshifterGR98κάναμε αρκετές (πολλές) ωραίες βόλτες μέσα στο καλοκαίρι. Μου λείψατε.
  14. Έχεις δοκιμάσει σιαγωνες γραμμωτους; Εγώ τους έχω βάλει και το φρένο είναι απίστευτο σε αίσθηση και απόδοση. Και οδηγώ στο Πήλιο.
×
×
  • Create New...