Jump to content

achilleasv

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2084
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

achilleasv last won the day on Ιανουάριος 28

achilleasv had the most liked content!

Πόντοι

708 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος achilleasv

  • Κλάση
    Αχιλλεας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πήλιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    innova injecion
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K1 pinlockED

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB1000RRR KTM
  • dreamBike: Κυβισμός
    3000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5281 προβολές προφίλ
  1. Πολύ ωραία και απρόοπτη βόλτα. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ξεναγήσω τα παιδιά και σε άλλα μέρη λόγω υποχρεώσεων.. Την επόμενη φορά! Ήταν ανοιχτά για 'take away'. Να ρθείτε πολλοί την επόμενη φορά.
  2. Αν βάλεις led πρώτα βάζεις τη βάση μετα τη φούσκα και μετα τη λάμπα χωρίς να κόψεις το λάστιχο.
  3. Χαχαχαχαχα οι καθρέπτες είναι για τα παιδιά της πόλης εγώ είμαι από χωριό. Τους έβαλα μιας και έπρεπε να πάω ΚΤΕΟ. Μόνο που δεν τους πέταξα όταν λέει ο Τάσος... Πολύ άσχημο ρε γαμωτο το μηχανάκι με καθρέπτες... Τώρα που έχω και μαμά εξάτμιση... Λυπάμαι πραγματικά.
  4. Honda innova 140i. Μήπως πρέπει να αλλάξει ο τίτλος; Όχι. Το μηχανάκι που πήρα και έλεγα πως ποτέ δε θα το πειράξω στον κινητήρα. Που πάνω του έμαθα να βάφω, να κάνω πειράματα σε αυτό σε όλα τα σημεία. Μετά από συζήτηση με φίλο, και πολύ ψάξιμο αποφάσισα να το κάνω. Έκανα παραγγελία ότι χρειάζεται. Κύλινδρο και πιστόνι AaSa στα 55,5mm με γούβα για μανήσια κεφαλή. Καλύπτουμε τον σκελετό για τυχόν σκουπίδια. Βγάζουμε εξάτμιση και σώμα ψεκασμού. Αφαιρούμε μπουζί, λάμδα και αισθητήρα θερμοκρασίας λαδιού. Λύνουμε τα 4 παξυμάδια και τις 2 βίδες που είναι, όπως βλέπουμε από μπροστά, δεξιά. Έχουμε βγάλει τα καπάκια των βαλβιδών και το στρόγγυλο του εκκεντροφόρου. Φέρνουμε Τ και Ο στα σημάδια ώστε να είμαστε σε φάση συμπίεσης. Πιο πριν έχουμε αφαιρέσει και τεντωτήρα. Με δύναμη αφαιρούμε την σταυροκατσάβιση βίδα και μαζεύουμε το έμβολο με ένα λεπτό ίσιο κατσαβίδι. Κρατώντας το κατσαβίδι λύνουμε τον τεντωτήρα και τον βάζουμε στην άκρη. Πρέπει το έμβολο να επιστρέφει όταν αφήσουμε το ίσιο. Βγάζουμε γρανάζι Βγάζουμε και το πλακάκι που συγκρατεί εκκεντροφόρο και πύρους κοκκορακιών τα έτριψα όλα τα καπάκια και τις βίδες, παξυμάδια. Τραβάμε την κεφαλή. Και βλέπουμε το ΚΠ Βγάζουμε κύλινδρο Τη φλάτζα βάσης έκανα και 3 ώρες να τη βγάλω. Το ΚΠ ήταν σε άριστη κατάσταση για τα χλμ του και την χρήση που έκανα. Έκαιγε λίγα λάδια από τσιμουχάκια μόνο. Η κεφαλή μόλις βγήκε Η κεφαλή πήγε για πλανάρισμα (ένα ελαφρύ ίσα ίσα να πατήσει σωστά) Καθαρίστηκαν βαλβίδες και μπήκαν νέα ελατήρια και τσιμουχάκια. Σαν καινούρια. Εδώ το νέο πιστόνι και οι ασφάλειες πύρου Μου ήταν πιο εύκολο να βάλω πρώτα τη μία ασφάλεια πύρου και να βάλω το πιστόνι πρώτα στον κύλινδρο Είχα ρωτήσει στο σύντομο τοπικ για τα ελατήρια σε ποιες γωνίες να τα βάλω αλλά τελικα είχε και στο εγχειρίδιο. Απλά δεν ξέρω γιατί το κοίταξα αφού τα εβαλα. Η απάντηση που μου έδωσε ο @ΓιωργοςΤΤ συμβάδιζε με αυτά που έλεγε το βιβλίο. Μόνο που στο βιβλίο έγραφε πως τα 2 του λαδιού να έχουν τουλάχιστον 22mm απόσταση οι εγκοπές τους. Όλα οκ δηλαδή. Προσεκτικά τα ελατήρια στο πιστόνι Βάζουμε νέα φλάτζα βάσης και με προσοχή τη 2η ασφάλεια του πίρου Φλάτζα κεφαλής και κεφαλή. Σφίγγουμε 24Nm τα παξυμαδια και προσεκτικα τις 2 βίδες Για να μπει ο εκκεντροφόρος πρέπει να βγάλουμε τον αποσυμπιεστή. Ελέγχουμε αν είμαστε στο Τ Βάζουμε κοκοράκια εκκεντροφόρο γρανάζι και χρονίζουμε Το Ο πέφτει λίιιιιγο πιο κάτω από το σημάδι στην κεφαλή. Χρονίζουμε και μετα βάζουμε τεντωτήρα με την ανάποδη σειρά που τον βγάλαμε. Κλείσαμε και είμαστε έτοιμοι. Με καινούρια λαδάκια. Επίσςη άλλαξα κι εκκεντροφόρο εναν shark 3ο στάδιο γιατί ο μαμά δεν ανέβαζε στροφές μέχρι τέρμα. Λεπτομέρερειες για την απόδοση σε επόμενο ποστ. Αυτά.
  5. Το innova έγινε 140 κυβικά! Πριν έρθουν τα πράγματα για την μετατροπή ασχολήθηκα με ότι είχα στο νου μου να κάνω. Δεν καταδέχομαι να έχω δυνατότερο μηχανάκι χωρίς τα περιφερειακά του να είναι τζετ. Αναρτήσεις φρένα φώτα καλωδιώσεις είμαστε ήδη έτοιμοι. Γρανάζια αλυσίδα σε άριστη κατάσταση όπως και οι τροχοί. Έπρεπε να ασχοληθώ με το πίσω μέρος του πλαισίου και την κατάσταση του ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΑΝΤΛΙΑ- ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ. Βγάζω αντλία Φύσημα τα σκουπιδάκια από το φίλτρο. Τρίψιμο να καθαρίσει το ντεπόζιτο από τη σκουριά εκεί που βιδώνει η αντλία. Άδειασμα βενζίνης και σκουπιδιών από το ντεπόζιτο. Καθάρισα και όλες τις βίδες ΟΛΕΣ.. Εντάξει το ντεπόζιτο, καθαρό, αλλά να μην είναι το σύνολο οκ?? Μια πριν μια μετά Όταν λέμε όλες τις βίδες Μπήκε και το προστατευτικό αλυσίδας, καθαρίστηκαν αμορτισέρ, ψαλίδι. Είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε το νέο κυλινδροπίστονο. Οι φωτογραφίες ακόμα δεν είναι έτοιμες στο imgur.. Οπότε συνεχίζω με το γυάλισμα πλαστικών που έκανα μετά την αναβάθμιση του κινητήρα. Όπως είχα γράψει το πρόβλημά μου εδω Είπα να δοκιμάσω να τρίψω όλα τα πλαστικά με κερί ώστε να έχω τα λιγότερα δυνατά έξοδα. Γραβάτα. Είχε λίγες σταγόνες από σπρέι που φύσηξε αέρας όπως και σε άλλα πλαστικά. Εξωτερική αριστερή ποδιά απλά ήθελε τρίψιμο να ασπρίσει από τις βρωμιές του δρόμου και καυσαερίων όπως και η εσωτερική. Το πλαστικό φαναριού και το φτερό απλά να φύγουν οι κολλημένες βρωμιές και η κιτρινίλα. Δυστυχώς 9 μήνες τώρα δεν του έκανα περιποίηση καθόλου. Μόνο από ένα πλύσιμο στα γρήγορα.. Η καρίνα έχει κολληθεί και δε φαίνεται. Είναι σαν καινούρια στο χρώμα. Η δεξιές ποδιές είχανε σπρέι και αρκετή κιτρινίλα. Και έγινε έτσι Φαίνεται που έχω καθαρίσει τη μισή. Κοιτάξτε διαφορά και εδώ όλη γυαλίζει Η πίσω δεξιά ουρά είχε 2 σπασμενες βάσεις. Τις κόλλησα ξανά οπότε είμαστε εντάξει. Δείτε διαφορά από την εσωτερική στο τριγωνάκι. Επίσης μπορείτε να δείτε και εδώ Πλέον είναι όλα τα πλαστικά σαν το αριστερό Σκεφτείτε πως όλα τα πίσω είναι 10 χρονών πλαστικά. Μόνο εσωτερικές ποδιές έχω αλλάξει και του φαναριού πριν 4 χρόνια. Πιπίλα η innova Περιμένω τις φωτογραφίες και συνεχίζω για τον υπερκυβισμό,
  6. Νεκτάριε, αρχικά μιλάω σε φιλικό επίπεδο πάντα προσπαθώντας να έχω ρυθμό συζήτησης σε καφέ... Ότι ρώτησα το ρώτησα ώστε αν κάποιος είναι 100/100 σίγουρος να μου αποκλείσει κάποια ενδεχόμενα και να μην τα δοκιμάσω άσκοπα. Όσο για την εξάτμιση δεν είπα ότι η vpr με σιγαστήρα θα ανεβάσει περισσότερη θερμοκρασία από τη μαμά. Κανείς δεν το είπε. Αλλά δεν μου αρέσει να έχω σιγαστήρα. Σιχαίνομαι αυτόν το θόρυβο. Καλύτερα από το να ακούγεται το μηχανάκι έτσι να βάλω την εργοστασιακή. Επίσης, συμφωνούμε ότι με σιγαστήρα τη φέρνεις πιο γρήγορα σε συντήρηση. Είμαστε εδώ για να βοηθάμε ο ένας τον άλλον πάνω σε αυτό που αγαπάμε. Περιμένω να ανέβουν οι φωτογραφίες που χρειάζομαι στο imgur και θα γράψω για τη μετατροπή (και όχι μόνο) στο θέμα του innova μου
  7. Μόνο το ένα δε θα βάψω το τρίγωνο το αριστερό. Πίσω η αριστερή ουρά θα βαφτεί Θα αλλάξω ουρές δεξιά. Οπότε δε θα ξεχωρίζει καθόλου. Θα είναι καινούργια και βαμμένα τα υπόλοιπα.. από βάψιμο είμαι σε καλό επίπεδο οπότε δεν το φοβάμαι. Δεν νομίζω να έχει διαφορά με το καινούριο πλαστικό. Αλλά θα δω μήπως βρω κάποιον τρόπο να τα κολλήσω καινούργιες βάσεις στο πίσω για την ένωση της ουράς. Απλά θα πρέπει να βάλω ξανά όλα τα αυτοκόλλητα πάνω ενώ τα καινούργια θα τα έχουν έτοιμα.
  8. Θέλω να το βάψω γιατί έχει και κάποια χτυπήματα από πράγματα που έχουν πέσει πάνω κτλ... Θα βάψω μπροστινά και θα αλλάξω και τα πίσω και θα είναι τζετ. Σας ευχαριστώ!!
  9. Ο φίλος με πιέζει να το κάνω βυσσινί χαχαχχαχχα. Δικό μου είναι. Αύριο θα μιλήσω και με ένα άλλο μαγαζί που τα είδα για τη διθεσιμότητα. Ναι την άδεια ξέρω.. δεν με πειράζει αυτό το έχω υπολογίσει.. Φοβάμαι μην κάνει σαν κουδουνίστρα. Η πρόβλεψη από την μαντεία; Δε θέλω ν τη μάθω;
  10. Καλησπέρα σας. Έχω το μηχανάκι σε άσπρο. Καθώς έβαψα με σπρέι ένα κομμάτι πλαστικού για φίλο ξαφνικά φύσηξε αέρας και πήγε μια ποσότητα πάνω στις ποδιές δεξιά και στη γραβάτα. Επίσης οι δεξιές ουρές χρειάζονται αλλαγή. Έλεγα σε ένα φίλο μου πως θα βάψω όλα τα μπροστά στον εργοστασιακό κωδικό και αθ ααγοράσω καινούρια τα 2 κομμάτια της ουράς Ποδιές δεξιά αριστερά μέσα έξω, γραβάτα καρίνα (την οποία έχω κολλήσει γιατί την πάτησα μετά από την αλλαγη εξάτμισης μέσα στα νεύρα μου για το πρόστιμο επειδή την ξέχασα κάτω από το μηχανάκι) και το μπροστά φτερό αφού πρώτα επιβεβαιώσω πώς δε χρειάζεται αλλαγή μιας και είδα ένα ράγισμα. Μαζί θα βάψω και την ένωση των ουρών αλλά και την αριστερή ουρά για να φρεσκαριστεί. Στην οποία όμως θα πρέπει να βάλω και καινούριο αυτοκόλλητο μετά Κόστος βαφής 30 ευρώ (μόνο τα χρώματα γιατί θα τα βάψω μόνος) Κόστος αγοράς των πλαστικών με μεταφορικά 90 ευρώ και αν χρειαστεί και το μπροστά φτερό είναι +26. Και το αυτοκόλλήτο για πίσω έχει 8 ευρώ. Ενώ τα αυτοκόλλητα σε γραβάτα και ποδιές έχουν 20 αν θυμάμαι σωστά. Άρα συτρογγυλά θα πάει 150-180 ευρώ για να επιδιορθώσω το παρόν σετ που έχω στο άσπρο χρώμα που λατρεύω όλα αυτά τα χρόνια. Είπα στο παιδί, πιο πολύ για να δω αντίδραση, πως υπάρχει σετ πλαστικών στα 100 ευρώ σε βυσσινί χρώμα. Μπορώ να του βάλω όλα τα αυτοκόλλητα που λένε Honda σε μαύρο χωρίς φόντο και σε λευκό αυτά που λένε fuel injection... σε άσπρο. Και μου λέει να πάρω αυτά τα πλαστικά γιατι θα είναι μια ωραία αλλαγή. https://www.motokarras.gr/koustoumi-set-plastika-honda-innova-125-inj-mpornto Πιστεύω δε θα ξεθωριάζουν εύκολα... Αλλά δεν ξέρω για την ποιότητα συναρμογής. Δεν είμαι και σίγουρος στο να τα εμπιστευτώ... Τι γνώμη έχετε?
  11. Η μαμά εξάτμιση δεν με ενδιαφέρει πόση θερμοκρασία ανεβάζει και δε με ενδιαφέρει αν θα χαλάσει. Η ελεύθερη εξάτμιση με τον σιγαστήρα θα κάψει το μαλλί πολύ πιο γρήγορα από ότι χωρίς. Η απιντο συγκεκριμένα είναι τόσο μουφα που μπορεί να μην είχε καθόλου υλικό από την αρχή και δεν μπορεί να ακουστεί και πολύ χειρότερα. Επίσης με τον καιρό δεν μπορείς να καταλάβεις αν η εξάτμιση ακούγεται όπως πρώτα. Στην προηγούμενη vpr που δεν έβαζα σιγαστήρα μετά από 2 χρόνια όταν έβαλα άλλη καινούργια είχε πολύ πιο μπάσο ήχο. Χωρίς να είχε καει η προηγούμενη γιατί την είχα ανοίξει και την είδα. Η μανησια δεν έχει κάτι να χαλάσει. Έχω αλλάξει πολλές εξατμίσεις και έχω βγάλει συμπεράσματα. Επίσης δεν υπάρχει λόγος να έχεις σιγαστήρα σε μια τέτοια εξάτμιση γιατί. 1. Δεν ελαττώνει το θόρυβο. Απλά τον αλλάζει και τον κάνει πολύ άσχημο. Γιατί να εχεις σιγαστήρα και να μη βάλεις τη μανησια να τελειώνεις; 2. Γιατί να αγοράσω εξάτμιση την οποία θα την ταπωσω; Υποτίθεται πως τη βάζεις για να ακούγεται όμορφα. Επίσης δεν είπα πως η ελεύθερη με σιγαστήρα ανεβάζει περισσότερη θερμοκρασία από την μανησια. Πουθενά δεν το είπα αυτό. Μίλησα καθαρά για την ελεύθερη με η χωρίς.
  12. Για τον ίδιο λόγο δεν συνεχίζω και εγώ. Άλλα λέμε άλλα λέει. Δεν είναι όλα απόλυτα.. κακώς η καλώς.
  13. Ο Τάσος είπε για το τελικό. Ότι ανεβάζει θερμοκρασία. Και ο κινητήρας ανεβάζει όμως και είναι ένας από τους λόγους βάζουμε ελεύθερη εξάτμιση. Κρίμα να χαλάσω το τελικό λοιπόν με τον σιγαστήρα. Άσε που ο σιγαστήρας δεν κόβει αλλά αλλάζει το θόρυβο. Όσο για το ποιος το είπε στον Τάσο η αν είναι δικό του συμπέρασμα, δεν είναι κουτσομπολιο για να το εξακριβώσουμε. Είναι κάτι που ισχύει και σωστά το είπε. Μην είσαι τόσο επιθετικός.
×
×
  • Create New...