Jump to content

achilleasv

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.107
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

Πόντοι

721 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος achilleasv

  • Κλάση
    Αχιλλεας

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Πήλιο
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    innova injecion
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K1 pinlockED

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB1000RRR KTM
  • dreamBike: Κυβισμός
    3000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5.664 προβολές προφίλ
  1. Εννοείται braking. Θα δεις άλλο φρένο
  2. Το oring είναι εκεί για να περνάει το υγρό φρένων αν καταλαβαίνω σωστά τη φωτογραφία. Αφού είναι ακτινική δαγκάνα, με ένα σωληνάκι (στη μία πλευρά), ε κάπως πρέπει να περάσει το υγρό και στην άλλη πευρά. Οπότε, στη θέση σου, θα έκανα μια γενική επισκευή στις δαγκάνες. Αλλαγή σε όλα τα λαστιχάκια, υγρά, καθαρισμό και αν θέλεις και βαφή. Πάντως για να την ανοίξεις, τουλάχιστον πάρε ένα καινούριο oring.
  3. Κι όμως αξιζει! Και εγώ όταν το είχα μαμα είδα διαφορά. Μπορεί να βάλει μόνο εκκεντροφόρο μετα και να έχει το κατι παρπάνω.
  4. Ε καλά ρε δε θυμάσαι το δικό μου πως ήταν.. για μαμα σου λεω . Τώρα έχει δύναμη το δικό μου από χαμηλά και γενικά γέμισε σε όλο το φάσμα. Αλλα ναι μόνο με σφαλιάρες πάνε γενικα χαχαχαχ
  5. Τάσο, δεν είναι μόνο αυτό.. Και εμένα υπο είναι αλλά τα βγάζει πολύ ψηλά τα άλογα. Τη ροπή μεσαία.. Θα περίμενε πιο χαμηλές στροφές κάποιος αν έβλεπε μόνο Δ*δ. Είναι το πόσο άγριο εκκεντροφόρο έχει, τι πρόγραμμα έχει γίνει, το μήκος της μπιέλας, η διάμετρος και το πλήθος των βαλβιδών, βολάν συμπλέκτης... Τα παπιά μας είτε τετράγωνα είτε δεν ξέρω και γω τι, όπου και να έχουν τη ροπή πρέπει συνεχεια να το έχεις τέρμα για να σε δει ο θεος ?? Και η διαδρομή στο innova ειναι 57,9. Ενα τετράγωνο είναι λιγότερο πολύστροφο από ένα υπερτετράγωνο.
  6. Δεν παθαίνει τίποτα ρε συ.. Και έχει το καλύτερο κράτημα που μπορεί να έχει ένα παπί με αυτό το λάστιχο. Έτσι και αλλιώς και σε χώμα να μπεις, ότι και να έχεις δεν μπορείς να πας γρήγορα και να γλυστρήσεις επειδή δεν έπιανε το λάστιχο. Από αντοχή επίσης πολύ καλό. Pilot sport μεχρι να πατησουμε μαύρο χιόνι. Αφού ρε Τάσαρε το χεις δει να ουμε.. Ειδικά στις στροφές δεν συγκρίνεται.. έχει την πιο επιθετική κορώνα από τα υπόλοιπα.
  7. vpr κάποια ΄΄open΄΄ που είναι πιο όμορφη η μπούκα. Και έχει και λίγο πιο μεγάλη τελική εξαγωγή.
  8. Άλλα χρόνια! Ήμουν τόσα χρόνια με εξάτμιση. Έτυχα σε έναν βλάκα.. έγραφε εμένα με το παπί πλήρη εξοπλισμό και δίπλα περνούσανε κάτι διαλυμένα παπάκια χωρίς κράνος.. Δε θέλω να βάλω ξανά. Κάνει πολύ φασαρία όντως όταν το ανοίξω. Το πρόβλημα το έλυσα μάλλον. Ρύθμισα τον συμπλέκτη και στον ίδιο δρόμο με το πρόγραμμα στο 5 ανέβασε κανονικά μέχρι κόφτη η 2α. Εντάξει στα τελευταία 5 χλμ αργεί σε σχέση με την ελεύθερη εξάτμιση αλλά δεν πειράζει. Από όταν το ανέβασα το μοτέρ οι δίσκοι θέλουν κάθε μήνα τουλάχιστον ρύθμισμα. Τα σκληρά ελατήρια πλέον δεν είναι και τόσο σκληρά... Πρέπει να βρω ένα καλύτερο σύνολο συμπλέκτη.
  9. Χωρίς σιγαστήρα με γράψανε. Αλλά και με σιγαστήρα κάνει πάλι πολύ θόρυβο και άσχημο... Ακούγεται σα Sebring πως να το πω ?
  10. Καύσιμο λέω το καύσιμο μίγμα! Λες ε; Απλά ξέρω σε ποια θέση είναι το μίγμα όπως πρέπει και λίγο παραπάνω για να μην στεγνώσει το μοτέρ. Τώρα θέλω να φέρω την μαμά εξάτμιση λίγο πιο ελεύθερη. Οπότε λες να την ανοίξω και να επέμβω ξανά ε; Λες να το βάψω όταν ξεκινήσει να καίει λάδι για να πάρω τα κενά; Φίλε μου και με σιγαστήρα που τον είχα κάνει κιόλας κατά όλο το μήκος του τελικού με διάτρητο και διαδρομή διαφορετική... ακουγόταν πάλι αρκετά.. και γενικά είμαι της άποψης η εξάτμιση ελεύθερη η μανησια. Δεν αντέχω τον θόρυβο του σιγαστήρα. Αλλά και πάλι μου το κάνανε ξεκάθαρο ότι την επόμενη φορά με εξάτμιση δε θα δεχτούν καμιά ένσταση για να πάρω σύντομα τα χαρτιά κτλ... Ενώ με τη μαμά.. πόσο να ακουστεί; Και να ακούγεται λίγο παραπάνω λες έτσι το πήρα και το συζητάς... Άσε που περισσότερο ακούγεται το μοτέρ τώρα.
  11. Ίσως με μικρότερο διάκενο περάσει λίγο παραπάνω καύσιμο και χαμηλώσω το πρόγραμμα.. Κωστικο, αυτά σε παρακαλώ σε άλλους.. διάβασε και τα υπόλοιπα θέματά μου και ύστερα έλα από εδώ. Δεν έχω καμία όρεξη για σχόλια τέτοιου είδους.. Δεν έχω να αποδείξω σε κάποιον κάτι και το σταματάω εδώ. Α και αν δεν έχεις τι να κάνεις τόσο πολύ.. τύπωσε το!
  12. Τασάρα, κυρίως το ψάχνω για την σωστή λειτουργία.. Απόδοση είμαι κομπλέ. Αλλά ποτέ δε μας φτάνει βλέπεις! Αυτό που ζητάω τώρα είναι να ελευθερώσω λίγο το τελικό καζάνι και να ρίξω backpressure γιατί κατά την επικάλυψη πιθανόν να είναι μεγαλύτερη η πίεση στο θάλαμο της εξάτμισης από ότι στην εισαγωγή και έτσι μπερδεύεται η κατάσταση. Ψιλά γράμματα και μπακαλίστικα όπως τα λέω. Ναι, αύριο θα δοκιμάσω να κάνω το πιο φθηνό. Να βάλω διάκενο εισαγωγής 0.05 από 0.10 και στην εξαγωγή να το αφήσω 0.10. Να ρυθμίσω ξανά και συμπλέκτη για να ξέρω 100% ότι δεν φταίει η ρύθμιση. Αν έβαζα μπομπε θα ήθελα εντελώς άλλα πράγματα μετά και δε θα ήταν τόσο άνετο για τη χρήση που θέλω για μακρινές διαδρομές. Θα ζεσατινόταν γρήγορα.. Και θα ήθελα ελεύθερη εξάτμιση. Ενώ τώρα κάπως θα το βολέψουμε το θεμα..
  13. Τάσο είμαι αρκετά κοντά πιστεύω. Για το δικό μου όμως μόνο.. μπορεί δε μαμά ινοβα να μη δουλεύει καλά. Δεν περίμενα να πάρει τόση δύναμη σε όλο το φάσμα με τη βλακεία που έκανα! Χαχαχχα Πιστεύω πως αν βγάλω τον καταλύτη εντελώς και κάνω πιο εύκολη τη διαδρομή καυσαερίων προς τα έξω θα πέσει το back pressure και κάτι θα γίνει στα ψηλά.. Έχω την εντύπωση ότι στο παλάτζο γίνεται το θέμα μιας και άμα χαμηλώσω τη ρύθμιση του προγράμματος στο 3 από το 5 που δουλεύει παααααρα πολύ καλά, δηλαδη δεν προλαβαίνει να κάψει τη βενζίνη... Αλλά δε θα κάψουμε και το μοτέρ με το φτωχό μίγμα..
×
×
  • Create New...