Jump to content

Tort

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Tort last won the day on Απρίλιος 11

Tort had the most liked content!

Πόντοι

6 Neutral

Σχετικά με το μέλος Tort

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Επανέρχομαι από αποχή λόγω έλλειψης εξελίξεων. Αρχίζω με απαντήσεις και πάω στο ζουμί με την συνέχεια του saga. Είμαι Αθήνα πλέον κι από κινητό, δυσκολεύομαι με τα quotes, θα πιάσω τα @ (sorry). @2noob2furious Έκλαψα με τον Ειρηνικό να ξέρεις! Κι εγώ έτσι με βλέπω πλέον για ότι επισκευές μπορώ, η έλλειψη γκαράζ όμως με δυσκολεύει πολύ. Ελπίζω εσύ να τα καταφέρνεις! @Tasos Meli Ευχαριστώ, τα είδα όλα car. Σε αυτό πχ λείπει το καπάκι. Πήρα τηλ πάντως, ήταν κρατημένο. Γενικά μόνο κομπλέ φιλτροκούτι μου σπρώχναν οι 2 που είχαν, 80 (χωρίς ΦΠΑ) και 100 με οι τιμές, το 80 με καρμπυρατέρ κιόλας. Βρήκα και διάφορες λίστες εμπόρων μεταχειρισμένων και τις μάζεψα σε πιο ενημερωμένη λίστα (που θα μπορούσα να ανεβάσω κάπου), πήρα τηλ όλους, σε μεταχειρισμένα δεν. Δεν κυκλοφόρησε πολύ το μοντέλο. Επειδή τα θεωρώ πολλά γι' αυτά που θέλω, σκοπεύω να ξαναπάω σε (καλύτερη) φιλτροχοάνη που θα αλλάζω συχνά και άδειασμα κούπας μέχρι να πετύχω κάτι πιο λογικό σε τιμές. Ακολουθώντας τις συμβουλές εδώ, βρήκα έναν φίλο που γνωρίζει παραπάνω από εμένα στα καρμπυρατέρ και προθυμοποιήθηκε να το καθαρίσει. Πήγα προχτές κι αρχίσαμε. Ο φίλος ήξερε από keihin μόνο του παπιού του οπότε είχαμε κάποια προβλήματα. Αρχικά δεν έπαιρνε μπρος μετά το δέσιμο, μετά έπαιρνε και υπερχείλιζε όταν την σβήναμε, μετά πάλι δεν έπαιρνε. Εν τέλη βρήκα ένα βιντεάκι με το καρμπυρατέρ του δικού μου συγκεκριμένα, το είδε και ένα πρόβλημα ήταν πως περνάει η βαλβίδα στην κούπα. Είναι μάλλον διαφορετικός ο τρόπος σε άλλα καρμπυρατέρ στο δικό μου μπαίνει στο φλοτέρ. Το άλλο θέμα ήταν πως για να χωρέσει η χοάνη, σπρώχναμε λίγο πάνω το καρμπυρατέρ κι αυτό έκανε υπερχείλιση. Αυτά τα ανακαλύψαμε μετά από ΠΟΛΛΕΣ ώρες troubleshooting, γενικά η δουλειά κάνα 8ωρο πήγε. Λύγισε και η μπαταρία κάποια στιγμή από τις μιζιές, την πήγα για καμιά ώρα φόρτιση.. Το ντεπόζιτο το αδειάσαμε, διακόπτη βενζίνης δεν έχει και ανάποδα τρέχει απ'το καπάκι. Έβγαλα το ρουμπινέτο, το φίλτρο ήταν πεντακάθαρο, τα σπειρώματα είχαν ελάχιστα σκουπιδάκια που καθάρισα. Τα σωληνάκια ήταν οκ, μόνο ένα αναθυμιάσεων ήταν στην βάση λίγο σκισμένο και το έκοψε λίγο. Καθάρισα πολύ χοντρικά και στα γρήγορα με βενζίνη λίγο τον κινητήρα από πάνω που ήταν χάλια. Το καρμπυρατέρ απ' ότι είδα και μου είπε ο φίλος ήταν αρκετά οκ, λίγο μάκα στις γωνιές είχε που έβγαλε. Καλό θα ήταν ένα Κιτ ανακατασκευής, αλλά δεν το είχαμε, ίσως το κάνω μόνος με το βίντεο. Τα main και min(pilot?) jet/ζιγκλέρ καθώς και η βελόνα είναι τα εργοστασιακά μεγέθη. Η βελόνα ήταν ρυθμισμένη στο πάνω αντί το μεσαίο (από τα 3 ύψη) το οποίο μου φάνηκε παράξενο αλλά την αφήσαμε εκεί. Αλλάξαμε και μπουζί. Έχω λίγες φώτο από αυτά αλλά με κινητό δυσκολεύομαι τώρα. Η ρύθμιση είναι μεγάλο κ@#λί τελικά. Καταρχάς δεν ξέραμε την εργοστασιακή ρύθμιση και δεν είχε μετρήσει βόλτες πριν το ανοίξει ο φίλος. Με ζόρι βρήκα βίντεο από VM22 που λέει 1.5-1.7 βόλτες την βίδα μίγματος και την βάλαμε εκεί. Η βίδα μίγματος βρίσκετε πίσω (πλευρά του κινητήρα) και κάτω. Ούτε κατσαβίδι νάνος δεν χωράει... Το κάναμε πλάι με το ντεπόζιτο στον αέρα και την αφήσαμε 1.5 στροφή γιατί είχε περάσει η ώρα, δεν ρυθμίσαμε παραπάνω. Το ρελαντί θέλει ανέβασμα το οποίο λογικά θα χαλάσει την ρύθμιση, να δω πως θα το κάνω... Την δούλεψα μόνο στην επιστροφή από εκείνον και πήγαινε άριστα πάντως. Από άλλα θέματα τώρα αν και off-topic, ο κινητήρας στην τέρμα ζέστη Αθήνας και ζορισμένος με διαδρομές, όταν πήγαινα στον φίλο (πριν κάνουμε κάτι) έκανε περίεργο θόρυβο, σαν λίγο πιο άγριο χτύπημα απ'όσο πρέπει. Έσταξε λίγο λάδι το οποίο περιορίσαμε πως προήλθε από την πάνω πλευρά του, αλλά δεν ξέρω από πού. Υπάρχει μια ύποπτη βίδα, αλλά παίζει να ερχόταν από πιο πάνω και περνούσε από κει. Δεν ξέρω τι να κάνω με αυτό, υποψιάζομαι πως είναι πολύ λεπτό το λάδι, αλλιώς παίζει κάτι άλλο. Θόρυβο τέτοιο πάντως δεν θυμάμαι να ξανά είχα. Από λάδι το εγχειρίδιο λέει να βάζω 10w30, με ψάξιμο που έκανα για θερμοκρασίες Ελλάδος και βίντεο που είδα να του βάζει ένας 40, κατέληξα να πάρω motul 7100 4T 10w40. Πήγα σε φουλ συνθετικό γιατί από την τελευταία αλλαγή σκληρύναν οι ταχύτητες και φαντάζομαι θα βοηθήσει. Δεν το έχω αλλάξει ακόμη, πείτε γνώμη εδώ για το 30 vs 40. Επίσης λέει 1.2L max και 1L minimum και άλλαγμα στο 1. Σε βίντεο που είδα όμως, 1 του βάζουν κι αλλού διάβασα πως δεν παίζει καλά μαξαρισμένο. Καμία ιδέα γι' αυτό? Από φίλτρο το πρόβλημα είναι πως ο λαιμός θέλει γωνία 45 μοίρες για χοάνη και δεν ξέρω τι να κάνω. Πήρα μια apido 42mm στρογγυλή κοντή αλλά δεν χωράει. Λαιμός απ'όσο έψαξα δεν υπάρχει . Είναι με την πατέντα ακόμα... Υπάρχει κάνα κόλπο για εδώ? Άλλαξα και λάμπα πινακίδας που ήταν καμμένη χρόνια με led, έβαλα led και την πίσω, χάρηκα με αυτά τουλάχιστον. Δυστυχώς είδα τα φλας πως δεν έχουν φίσες/ακροδέκτες, είχα πει σαν μικρός κάγκουρας όταν την πήρα να τα βγάλουν και μου κόψαν τους ακροδέκτες από την πλεξούδα. Με ψάξιμο είδα πως μπαίνουν σχετικά εύκολα τουλάχιστον. Δεν είμαι σίγουρος τι να βάλω όμως. Για bullet και μαχαιρωτούς λέγαν όσα είδα. Led μικρά φλας λέω να βάλω, όχι μαμά. Άλλο ένα θέμα που χρειάζομαι βοήθεια, μιας και χρειάζομαι αλλαγή τσιμούχες στο πιρούνι μπροστά. Λέω να αλλάξω και ξύστρες. Στα γνήσια τιμές μόνο που τα βλέπω δακρύζω, 60 στην καλύτερη μόνο αυτά πάνε, ρεαλιστικά προς 80. Βρήκα aftermarket σωστό μέγεθος (για άλλα μοντέλα), σετάκι όλα. Διάβασα πως οι τσιμούχες είναι universal, δεν γνωρίζω όμως αν είναι και οι ξύστρες. Να πάρω το σετάκι ή θα έχω θέμα? Για να σας προλάβω, αν ψάξω με το όνομα της μηχανής μόνο τσιμούχες παίζουν. Με πολύ ψάξιμο βρήκα τα σετ, τα οποία κάνουν σε πολλά άλλα μοντέλα. Το δικό μου όπως είπα είναι λίγο σπάνιο, ή δεν ασχολούνται καν να το βάλουν στις περιγραφές, ή κάτι παίζει με τις ξύστρες. Εάν δεν υπάρχει θέμα με τις ξύστρες, θα πάρω το σετάκι και τα λάδια, να τα πάω στο VGR που διάβασα καλά πράγματα να μου τα βάλουν, αυτό δεν νομίζω να μπορώ να το κάνω μόνος. Σχεδόν 20 χρονών ανάρτηση, φοβάμαι μην κολλήσω κάπου και δεν έχω εργαλεία. Πήγα off-topic με τα τελευταία, αν υπάρχει θέμα μπορούν να αφαιρεθούν, να ρωτήσω αλλού για το πιρούνι και τα φλας. Θα πάρω και χερούλια, μανέτα αύριο. Αυτό το update ως τώρα Edit: Υποψιάζομαι πως μου είναι αδύνατο να μην γράφω σεντόνια
  2. Καταρχάς, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις... Ισχύει. Την δοκίμασα σήμερα μεσημέρι με ζέστη έξω (20+). Είχε πάλι θέμα στα χαμηλά, λίγο ζεστή καλύτερα, πολύ ζεστή το κάνει ελάχιστα, σχεδόν καθόλου. Τις άλλες φορές κάπως έτσι ξεκινούσε και χειροτέρευε σταδιακά, δεν υπάρχει ο κίνδυνος του νερού τώρα τουλάχιστον. Φοβάμαι γιατί δεν ξέρω και πόσο καθαρό είναι το κουτί ως έχει. Σκέφτομαι μήπως ξαναβάλω άλλη πιο ασφαλή και μικρή χοάνη μέχρι να πάω Αθήνα για να πάρω τα κομμάτια του φίλτρου, λογικά θα το αφήσω έτσι όμως. Τα βλέπω online στις (πολλές) σελίδες με τα διαγράμματα και googlαρω για να τα δω μέχρι τώρα. Δεν έχω δει ποτέ πως είναι οι κατάλογοι, προσφέρουν κάτι παραπάνω? Εδώ π.χ. το 5 ούτε βρίσκω φώτο στο google, ούτε ξέρω αν το έχει η μηχανή μου πάνω αν δεν βγάλω τον λαιμό, φαντάζομαι πως υπάρχει όμως για να πιάνει ο λαιμός. Αντιπροσωπείες έχει εδώ (επίσημα συνεργεία όχι), σοβαρή καμία, νομίζω στην μια είχε πάρει το μάτι να κοιτάει καταλόγους όταν έψαχνα για μανέτα όμως. Λάδι τσέκαρα και ήταν αρκετό και ξανθό, είδα πως γίνεται και θα βάλω ότι και όσο λέει το service manual. Μπουζί ήταν καθαρό, μια αλλαγή θα την κάνω τώρα που το πες. Αν γνωρίζεις τι εργαλείο θέλει για το μπουζί θα με βοηθούσε, γιατί απλό γαλλικό νομίζω δεν χωράει. Εδώ έχω λίγο θέμα, δεν έχω γκαράζ πλέον να την αφήσω λυμένη. Ας πούμε το κάνω, ζιγκλέρ δεν ξέρω ποιό ή ποιά να αλλάξω. Υπάρχουν 1-2 συγκεκριμένα ζιγκλέρ που αλλάζονται συνήθως, τα αλλάζουν όλα? Ψάχνοντας "ζιγκλέρ" και "jet" που λέγονται στα αγγλικά, είδα πως υπάρχουν πολλά jet μέσα σε ένα καρμπυρατέρ, δεν ξέρω απο που να αρχίσω. Αν κάποιος μπορεί να μου υποδείξει εδώ (πάλι τυχαίο site) το/τα ζιγκλέρ, θα βρω πως να τα βάλω. Βίντεο θα βρω λοιπόν για το καθάρισμα όταν είναι να το ανοίξω, οκ. Το ρύθμισμα δεν ξέρω πως γίνεται για να το πάω εργοστασιακές ρυθμίσεις, βρήκα μόνο το ρελαντί κι ανέβασα σήμερα. Σε βίντεο άλλου καρμπυρατέρ είδα πως υπάρχει βίδα μείγματος εξωτερικά, στο δικό μου δεν την βρήκα και δεν ξέρω πως λέγεται στα αγγλικά να ψάξω. Αυτή μόνο θέλει ρύθμιση? Το manual αναφέρει πως είναι "Mikuni VM20SS" μόνο, το οποίο δεν με βοήθησε με τόσα μοντέλα VM20 στην σελίδα της mikuni. Το μόνο σχετικό που βρήκα στο manual είναι αυτό που δεν καταλαβαίνω αν λέει ρυθμίσεις. Μεταξύ άλλων δεν καταλαβαίνω επίσης το min. jet, starter και jet power, βρήκα αυτό το χρήσιμο αλλά μάλλον τα ονομάζει αλλιώς το manual. Θα χρειαστώ λίγο βοήθεια να κατανοήσω την ρύθμιση αν δεν είναι μια βίδα μίγματος μόνο. Σχετικό με την ρύθμιση, τα μπουρδουκλώματα τα έκανε στα μεσαία πιο πριν και στα χαμηλά τώρα. Βλέπωντας εδώ, πρέπει να δω κάτι συγκεκριμένα για τα χαμηλά-μεσαία όταν μάθω να ρυθμίζω? Στα 3/4+ γκάζι που ευθύνεται το main jet και φαντάζομαι πως είναι το πρώτο που μπήκε χέρι, δεν είχα ποτέ θέμα. Βαλβίδες εννοείς του κινητήρα? Ναι, δίκιο έχετε και μέχρι πρόπερσι δεν είχα ιδέα δυστυχώς. Μου το είχε πει το συνεργείο 3 όταν έψαχνε αρχικά το θέμα και νομίζω (αλλά δεν είμαι σίγουρος) πως είχε βάλει νέο φίλτρο βενζίνης. Την είχε αδειάσει απο καύσιμο πάντως, το θυμάμαι. Απο τότε προσέχω και βάζω λίγο-λίγο βενζίνη λίγο πάνω απο την μέση για να είναι φρέσκια, το αφήνω με κάτω απ'την μέση σε ακινησία, οπότε μπαίνει συχνά καθαρή. Το ρουμπινέτο μόλις έμαθα τι είναι, εύκολο check φαίνεται. Όταν βγει το καρμπυρατέρ που αναγκαστικά θα βγει και το ντεπόζιτο, θα το ελέγξω κι αυτό. Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα!! Προσπαθώ και δεν περίμενα να είναι τόσο δύσκολο Τουλάχιστον έμαθα, αν μου κάνουν "βελτιώσεις" θα λέω "δεν τις ζήτησα, πάρτες πίσω", πάντα θα ζητάω απο πράγματα ότι μένει, ιδανικά θα κάθομαι κι απο πάνω πλέον να βλέπω κι ας μην καταλαβαίνω. Ευγενικός και να μην ενοχλώ δεν έβγαλε πουθενά... Τώρα με τις βίδες δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι όταν πρέπει να την αφήνω, αυτή που άλλαξε ο 3 για δικιά του είδα πως δεν βιδώνει καν, απλά κρέμεται εκεί. Απο αλλού πάλι είναι 2 τυχαίες βίδες, λείπουν οι ειδικές ροδέλες στις μισές... Θα τα δω κι αυτά με τα πλαστικά αργότερα, τα βασικά πρώτα. Για να μην αρχίζω άλλο θέμα, τσέκαρα το moto σήμερα και είδα 3 πράγματα. Πρώτον μου λείπει το σωληνάκι 27, δεύτερον αυτός (photo 1) είναι απλά ένας βουλωμένος σωλήνας, τέλος ο σωλήνας της εξάτμισης (photo 2) ακουμπάει πάνω στην βάση του σίδερου απ'το πίσω πατάκι. Αν υπάρχει κάποιο θέμα με αυτά, παρακαλώ αναφέρε το. Ότι απαντήσεις πάρω γι' αυτά, για τα πάνω και για τα ακόμη παραπάνω, βοηθάνε πολύ
  3. Καλησπέρα. Κάτοχος XT 125 X ('06) κι έχω θέματα με το γκάζι. Θα κάνω λίγο vent (συγχωρέστε με) για κάποιους "μάστορες" που το πήγα, λέγοντας παράλληλα την σχετική ιστορία του για το πως ξεκίνησε το πρόβλημα. Σκοπός μου είναι να φτιάξει το θέμα και να έχει ένα μακροχρόνια σεβαστό σύστημα εισαγωγής αέρα πλέον η μηχανή, πραγματικά την νοιάζομαι και την λυπάμαι όπως είναι καιρό τώρα. Ιδανικά έχω σκοπό να τα κάνω σωστά και μόνος μου για να μην την ξαναπατήσω, καθώς και για οικονομία. Είχα αρκετά έξοδα τελευταία, μόλις έμαθα και για οικογενειακά θέματα υγείας. Γενικές πληροφορίες: Θα ξεκινήσω λέγοντας πως είναι 1ο χέρι, φοράει σχεδόν απο την αρχή ολόσωμη εξάτμιση Giannelli το μηχανάκι, ειδικά φτιαγμένη για το συγκεκριμένο μοντέλο απο την αγορά της. Ενδεικτικά τυχαίο βίντεο με ένα XT και την εξάτμιση. Επίσης έχει γίνει (μερική?) ανακατασκευή το μοτέρ πριν περίπου 2000 χλμ., με βαλβίδες Prox και piston kit Wiseco απο TTR 125 που είναι συμβατά. Προσπαθόντας να το βάλω μπροστα μετά απο ακινησία, έσπασε μια βαλβίδα. Το πιστόνι είδε ο τότε μάστορας κι έχανε λίγο λάδια όταν το άνοιξε, οπότε έβαλα και το kit. Μεγάλωμα κυβικών δεν έγινε, μόνο το απαραίτητο άνοιγμα για να μπει το νέο. Ας πούμε πως αυτό έγινε στο συνεργείο 0 που θεωρείται καλός μηχανικός. Σε αυτόν είχα πάει άλλη φορά να μου αλλάξει μπροστά λάμπα. Ξαναπέρασα την επομένη να ρυθμίσει το ύψος που φώτιζε όπου να 'ναι, νευρίασε με την βίδα, την πέταξε και είπε "έτοιμος"... Παρότι ήμουν ευχαριστημένος με τον κινητήρα, απο τότε προφανώς δεν ξαναπήγα. Δεν γνωρίζω κατα πόσο είναι σχετικά τα παραπάνω, οπότε τα ανέφερα στα γρήγορα. Σίγουρα σχετικό, η μηχανή τρώει αρκετή ακινησία γενικότερα, τις περισσότερες φορές (αλλά όχι πάντα) προστατευμένη. Επίσης δεν γνωρίζω απο μηχανές/κινητήρες, ούτε προσπαθούσα να μάθω, γι' αυτό πάω σχεδόν πάντα σε συνεργείο, υπέθετα πως είμαι ήσυχος διότι ξέρουν την δουλειά τους και είναι επαγγελματίες. Ιστορία θέματος: Χρονικά λοιπόν, αρχίζω με το συνεργείο 1, ήταν κοντά στο σπίτι και πήγαινα αρχικά. Για απλό service την άφησα, είδε ο τύπος πως φορούσε εξάτμιση και αποφάσισε να μου βάλει φιλτροχοάνη. Το ανέφερε όταν την παρέλαβα, κόστος μικρό, ήταν και μακρινός ξάδερφος οπότε τον ευχαρίστησα για την βελτίωση και δεν έδωσα παραπάνω σημασία. Η μηχανή δεν είχε θέματα. Απο τότε είχε αρκετή ακινησία αλλά προστατευμένη. Δύο χρόνια πριν περίπου, βρισκόμουν πρωτεύουσα. Πήγα για ποτό σε μακρινή μου περιοχή και μόλις φτάνω σπάει το κόκαλο γκαζιού, στο σημείο που κρατάει την ντίζα γκαζιού. Ψάχνω κοντινά συνεργεία για να την σπρώξω, βρήκα ένα (ας πούμε συνεργείο 2) και την πήγα. Δεν υπήρχε ανταλλακτικό άμεσα, την αφήνω εκεί. Την παραλαμβάνω 2 μέρες μετά, μου λέει πως μου άλλαξε και το (ή τα, δεν θυμάμαι) ζιγκλέρ διότι με χοάνη και εξάτμιση θα λειτουργεί καλύτερα. Κόστος πολύ χαμηλό, υπήρχε και συμπάθεια μεταξύ μας, ωραία λέω. Τον ευχαριστώ για την βελτίωση, δεν δίνω παραπάνω σημασία. Εκεί ξεκίνησε με ελάχιστα μπουρδουκλώματα, τα οποία αυξήθηκαν πάρα πολύ τις επόμενες μέρες. Τα αγνόησα όσο μπορούσα, ξαναήταν ούτος ή άλλος σε ακινησία η μηχανή και πολύ ζεστή δεν είχε τόσο θέμα. Λίγο καιρό μετά λοιπόν (πέρυσι?), ασχολήθηκα με το θέμα, είχε χειροτερέψει αρκετά. Την πήγα στο συνεργείο 3 να δει τι συμβαίνει, ήταν το συνεργείο που πήγαινα μετά το συμβάν με το συνεργείο 0. Την άφησα τότε, όταν την παρέλαβα μου είπε πως 1. άλλαξε τα ζιγκλέρ γιατί ήταν λάθος (νομίζω είχε πει πολύ μεγάλα) για την μηχανή μου, 2. ρύθμισε το καρμπυρατέρ, 3. έβαλε μονωτική στην χοάνη για να περιορίσει τον αέρα, διότι έπαιρνε πολύ και αυτό ήταν το κυρίως θέμα. Το θέμα είχε μειωθεί αλλά δεν είχε φτιάξει, το γκάζι στην μέση ουσιαστικά δεν υπήρχε. Όταν πέρασα την επόμενη μέρα και του το είπα, μου είπε να του πάω τα μαμά φίλτρα και μόνο έτσι θα σταματήσει το θέμα, επίσης να προσέχω που την αφήνω γιατί μπορεί να μπεί νερό με βροχή στην χοάνη. Έψαξα λίγο τα μαμά φίλτρα, δεν τα βρήκα, ξεχάστηκε το θέμα, η μηχανή ξαναμπήκε σε ακινησία. Φτάνουμε λοιπόν στο κοντινό παρόν, μπήκε άνοιξη, έπιασα να την δουλεύω περισσότερο. Μετά απο μια βδομάδα παρκαρισμένη έξω και βροχές ενδιάμεσα, έπαιρνε μπρος και δούλευε νορμάλ με ανοιχτό τσόκ, αλλά κρατούσε λίγο ρελαντί μόλις το έκλεινα κι έσβηνε. Το γκάζι δούλευε κανονικότατα με τσοκ, χωρίς τσοκ έσβηνε εκτός αν το τερμάτιζα. Ψάχνω τα μαμά φίλτρα πριν την πάω στον 3, πουθενά. Αντιλαμβάνομαι πως (λογικά) το συνεργείο 1, δεν μου τα έδωσε ποτέ, ακόμη δεν ήξερα πόσα κομμάτια έλειπαν όμως... Ξαναπάει συνεργείο 3 πριν μια βδομάδα (Πέμπτη ή Παρασκευή). Αναφέρω τι μου είχε πει πέρυσι για τα μαμά φίλτρα και λέω "δες και πες μου τιμή να τα βάλουμε αν είναι". Μιλάμε, λέει πως την έφτιαξε αλλά θα μείνει μια μέρα παραπάνω να τεστάρει πως είναι οκ. Δεν είναι θέμα αυτό του λέω, να φτιάξει μόνο. Μου στέλνει Σάββατο πρωί πως είναι έτοιμη και το κόστος το οποίο ήταν διπλάσιο με τριπλάσιο σε σχέση με άλλες φορές (60€), οπότε αυτόματα υπέθεσα πως μπήκε επιτέλους το μαμά (μεταχειρισμένα και μη) ή aftermarket σωστό συμβατικό φίλτρο λοιπόν. Υπενθυμίζω πως δεν γνωρίζω τι λείπει απο το σύστημα φίλτρου, απλά έχω δει πως το φίλτρο σκέτο (photo 1) κάνει 15-20€. Παραλαμβάνω και ρωτάω τι έκανε, αναφέρει πως έκανε πατέντα για λαιμό φίλτρου απο kawasaki διότι δεν υπήρχε ο μαμά και τελειώνει εκεί. Ζητάω να δω το φίλτρο (2 βίδες να βγει η σέλα), είχε δουλειά το αφήσαμε. Φεύγω και λειτουργούσε άριστα, βλέπει όμως (ευτυχώς) φίλος τυχαία πως είχε ξεχάσει μια βίδα όταν πάρκαρα. Την πιάνω την επόμενη μέρα (Κυριακή), έκανε πάλι λίγα μπουρδουκλώματα στα χαμηλά αυτήν την φορά. Ξαναπάω Δευτέρα, βάζει μια βίδα ότι να 'ναι, μου λέει λόγω καιρού/θερμοκρασίας το κάνει. Γνωρίζω πολύ καλά πως συμπεριφερόταν μαμά η μηχανή, ποτέ δεν το έκανε αυτό ανεξαρτήτως θερμοκρασίας. Επίσης είχα άλλες δύο φορές το ίδιο θέμα, ξέρω (και ελπίζω πως κάνω λάθος) πως θα χειροτερέψει. Πηγαίνω πάλι Τετάρτη αφού άλλαξα λάστιχα να μου βάλει αποστάτη στην εξάτμιση, διότι έβρισκε η γόμα στην ρόδα με βαρύ 2ο άτομο πίσω (εδώ και 10 χρόνια). Ζήτησα και την κανονική βίδα αντί για την τυχαία που έβαλε στο πλαστικό (είχα ενημερώσει να την βρει). Παρατηρώ πως ενώ ξεβίδωσε την σέλα, την άφησε πάνω και υποψιάζομαι πως το έκανε για να μην φανεί το φίλτρο. Την σηκώνω, βλέπω ένα βιδομένο χαρτόνι στο φιλτρόκουτο με σφουγγαράκια να εξέχουν απο κάτω, δεν ήξερα τι έβλεπα για να σχολιάσω όμως. Απο εκεί και πέρα λοιπόν, μου μπήκαν φιτιλιές. Εδώ αρχίζω το πολύ vent, σημερινά γεγονότα. Την πιάνω να τρίψω επιφανειακές σκουριές. Βγάζω και την σέλα να δω τι έκανε. Βλέπω βιδομένο το χοντρό χαρτόνι με τρύπες και 2 κομμένα λεπτά κομματάκια απο αφρολέξ (λογικά φίλτρου) να εξέχουν απο κάτω (Photo 2). Αυτά πάνω στο φιλτρόκουτο κατευθείαν βιδομένα... Τα βγάζω, άδειο το φιλτρόκουτο (Photo 4). Περνούσε ένας φίλος μου, τα βλέπει κι αυτός, πιάνει να γελάει. Άρα είναι ο λαιμός απο kawasaki πιασμένος με πλαστικά tire up και στην υποδοχή του φίλτρου είναι το τρύπιο χαρτόνι με τα λεπτά κομματάκια ολίγων χιλιοστών (photo 3) απο κάτω να φιλτράρει... Νευριάζω, ξενερώνω και αποφασίζω να ασχοληθώ ενεργά με το θέμα. Ψάχνω online, βλέπω τι λείπει όντως σε σχέση με το μαμά. Από αυτό το σχεδιάγραμμα μου λείπουν τα 3, 4, 8, και 6,7 που είναι ο λαιμός. Ίσως λείπουν κι άλλα που δεν γνωρίζω, όπως είπα δεν έχω ακόμη τις γνώσεις, ενεργά μαθαίνω. Όλα αυτά λογικά τα κράτησε το συνεργείο 1 όταν μπήκε η χοάνη πριν πολλά χρόνια. Κόστος αυτών των ανταλλακτικών σαν καινούρια τριψήφιο, αν και δεν το έψαξα ακόμη διεξοδικά. Πηγαίνω στο συνεργείο 3, του εκφράζω την δυσαρέσκεια μου για το "φίλτρο" του, ειδικά σε αυτήν την τιμή περίμενα έστω το φίλτρο (15€) του μέσα. Έπιασε εμφανώς εκνευρισμένος να μου φωνάζει για τις εργατοώρες του, την ρύθμιση καρμπυρατέρ, κάτι για τα σωληνάκια υποπίεσης (που άλλαξε?), την δουλειά που έκανε στον καινούριο λαιμό kawasaki (πάλι με μονωτική, επίσης ήταν γεμάτος χώμα για καινούριος), καθώς και την δουλειά στο χαρτόνι για να είναι οι τρύπες στην σωστή θέση... Το μηχανάκι είπε "το παρέλαβες και λειτουργούσε άριστα". Του λέω άλλες 2-3 φορές πως είναι απαράδεκτο αυτό για φίλτρο εν μέσω λεκτικού διαξιφισμού πλέον, πως δεν ζήτησα κάτι τέτοιο, δεν με ενημέρωσε για τίποτα τέτοιο και πως του ζήτησα να δει για κανονικό φίλτρο. Απαντάει πως δεν υπάρχουν τα υλικά και θα αργούσε (στο google μια χαρά υπάρχουν), πως μαμά που το θες είναι ακριβό (παρότι δεν με ενημέρωσε γι' αυτήν την πληροφορία ώστε να κάνω όποια επιλογή θεωρούσα σωστή), έπιασε να επαναλαμβάνει τα προηγούμενα λεγόμενα του και κάπου εκεί κατάλαβα πως δεν υπήρχε αμοιβαία κατανόηση και λύση. Συνειδητοποίησα πως θα μπάλωνε την μηχανή και θα μου την έδινε εάν συνέχιζα με αυτόν, το θέμα δεν θα λυνόταν για χρόνια ή και ποτέ. Εν τέλη λέει φέρε εσύ τα υλικά και σου ρυθμίσω το καμπυρατέρ τσάμπα. Αγανακτισμένος απαντώ πως χάθηκε η εμπιστοσύνη πλέον απο μέρους μου, τον ευχαριστώ για τα χρόνια συνεργασίας με μια χειραψία και αποχώρησα. Τέλος το κομμάτι δράμα. Αν έχετε οποιοδήποτε σχόλιο, γράψτε το. Πραγματικά θέλω να δω αν είμαι τρελός ή όχι που αντέδρασα έτσι, λογικά γνωρίζετε και κάτι παραπάνω απο εμένα. Ή ΠΟΛΥ άτυχος με όλα τα συνεργεία είμαι, ή εγώ ο μα*άκας, αμφιβάλω και για τον εαυτό μου με τέτοιο σερί πλέον. Ερωτήσεις: Διάγνωση: Φτάσαμε στο τώρα λοιπόν. Με αυτές τις πληροφορίες, μπορεί να καταλάβει κανείς τι φταίει? Η μεγάλη ποσότητα αέρα στο φίλτρο είναι όντως προβληματική? Με την χοάνη αρχικά δεν είχα θέματα και δεν είχε μονωτική πάνω για περιορισμό του αέρα τότε. Ήταν σε γκαράζ, αλλά είχε φάει σίγουρα βροχές και δεν είχε θέμα για χρόνια. Επηρεάζουν οι βροχές την χοάνη (δεν γνωρίζω και που ήταν, δεν την έβλεπα πάντως)? Μετά τα ζιγκλέρ άρχισαν όλα στο συνεργείο 2, είναι τυχαίο επειδή έφαγε και κάποιες καλές βροχές πρόπερσι? Με τα ζιγκλέρ απο το συνεργείο 3 βελτιώθηκε αρχικά λίγο, αλλά πάλι δεν έφτιαξε, έκανε μόνιμα μπουρδουκλώματα και σε έναν χρόνο με ελάχιστη χρήση, δεν έπαιρνε ούτε μπρος. Φίλτρο: Ανεξαρτήτως με τα μπουρδουκλώματα, με το φίλτρο τι να κάνω? Με το χαρτόνι δεν θα την αφήσω, ούτε καλά (φαντάζομαι) πως φιλτράρει με 2 φλοίδες για φίλτρο και θα σαπίσει με την υγρασία. Είναι όντως κακή η χοάνη και τα φίλτρα ελευθέρας? Το κόστος να ξαναβάλω χοάνη είναι μικρό, ενώ γνήσιων είναι αρκετά μεγάλο. Επίσης λένε πως με την εξάτμιση βοηθάει (αν και δεν είδα διαφορά ποτέ). Σε περίπτωση γνησίων, υπάρχουν Αθήνα μάντρες με πεταμένα, μεταχειρισμένα υλικά να πάρω οικονομικά τα κομμάτια? Έχω δει τυχαία μεταχειρισμένα κομμάτια στο car, αλλά δεν ξέρω πως να τα βρω και που να πάω να τα δω και να τα πάρω όλα μαζί. Ένα παρατημένο XT125 να έχουν, γίνεται δουλειά με τα κομμάτια, μόνο φίλτρο (αφρολέξ) θα πάρω καινούριο. Δεν ξέρω πως γίνεται τόση ζημιά απο την χοάνη, και σε παπί με χοάνη είχα θέματα παλιά, ίσως να ήταν τυχαίο/κάτι άλλο όμως. Ρύθμιση καρμπυρατέρ: Απο κει και πέρα, ότι κι αν βάλω, χρειάζεται ρύθμιση το καρμπυρατέρ μετά? Αν ναι, μπορείτε να μου δώσετε κάποιο link απο video σε παρόμοιο καρμπυρατέρ να δω αν και πως μπορώ να το κάνω μόνος? Χρειάζομαι ειδικά υλικά, εργαλεία? Μαθαίνω γρήγορα, θα ασχοληθώ να μάθω και να το κάνω με σωστή καθοδήγηση, κατέβασα και το service manual αν βοηθάει κάπου. Έχω αγανακτήσει με αυτό το θέμα, τόσα λεφτά έχω ρίξει στο XTάκι και δεν βλέπω αποτέλεσμα απ' τους μάστορες που πήγα, κάτι φτιάχνει και κάτι χαλάει ή λείπει μετά. Ήταν πολύ αξιόπιστο και μετά την ανακατευή νιώθω πολύ καλά τον κινητήρα, έχει πάρα πολλά χλμ ακόμη να δώσει και πολύ λίγα σύνολο με τόση ακινησία, το λυπάμαι. Θέλω να του βάζω ποιοτικά τα σημαντικά πράγματα όσο αντέχω όπως τις βαλβίδες, το wiseco kit, ενα επώνυμο τιμονάκι γιατί είχε στραβώσει το δικό του, τα λάστιχα. Κοιτούσα και να βάψω ή να αλλάξω και τα πλαστικά αργότερα επειδή νόμιζα πως ξεμπέρεψα με το φίλτρο και τα μπουρδουκλώματα. Μόνιμα όμως ασχολούμαι με αυτό το θέμα που δεν θα έπρεπε να υπάρχει χρόνια τώρα. Ειλικρινά και απο τα βάθη της καρδιάς μου, βοηθήστε με σας παρακαλώ να το επαναφέρω
  4. PC building/modding, console modding, theme design, vaping, gaming, σειρές. Γενικά προς τα τεχνολογικά τείνω. Λόγω τενοντίτιδας, δυστυχώς έχω μειώσει το χρόνο που αφιερώνω και στα περισσότερα απο αυτά. Εσύ?
  5. Χαίρετε στα 2-3 άτομα που θα τσεκάρουν το post . Με θεματάκια που έχω κατα καιρούς και googlάρω, βρίσκω συχνά σχετικά θέματα ή/και λύσεις εδώ. Αποφάσισα κι επισήμως να μπω λοιπόν, να κάνω τις noobοερωτήσεις μου όταν χρειάζεται, αντί για hit and run (too soon?). Οδηγώ motos απο το 04-05 περίπου, ξεκάθαρα ο αγαπημένος τρόπος μεταφοράς. Τα νιώθω προέκταση του σώματος θα έλεγα, όχι οχήματα. Η εμπειρία μου είναι με μικρού κυβισμού κυρίως, κάτοχος XT 125 X πολλά χρόνια και παπιού πιο πριν. Έχω κάνει αρκετές βόλτες με 600άρες μηχανές, δεν είχα θέμα, ιδανικά κοιτάω να πάω προς τα εκεί κάποια στιγμή. Δεν μου αρέσουν πλέον τα παπιά. Επίσης δεν συμπαθώ τα scooter λόγω μεγάλου κόστους επισκευής και συμπεριφοράς οδήγησης, το αυτόματο κομμάτι *αμάει όμως. Δεν τα πάω καλά με κινητήρες, συνεργεία, επισκευές γενικότερα. Αυτά που ψάχνω είναι για να μην με πιάνουν κότσο, ή για να πάρω υλικά να τους τα πάω. Πιάνουν τα χέρια μου για μικροπράγματα, έχω αλλάξει λάμπα, τιμόνι, χερούλια π.χ., αλλά δεν θέλω να αναλάβω κι άλλο hobby, ούτε έχω χώρο, εργαλεία, χρόνο και όρεξη για κάτι παραπάνω. Δεν έχω καλές εμπειρίες με συνεργεία γενικότερα δυστυχώς, ο καθένας βάζει/βγάζει ότι του καπνίσει χωρίς να ρωτήσει. Αυτά τα ολίγα, καλωσόρισα!
×
×
  • Create New...