Jump to content

nikolai

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.040
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

392 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος nikolai

  • Κλάση
    cb1 power
  • Γενέθλια 24/04/1991

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Οπου γης και πατρις
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cb1 + cbr600f
  • myBike: Κυβισμός
    399

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei NXR

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    R51
  • dreamBike: Κυβισμός
    500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5.626 προβολές προφίλ
  1. αυτα τα καρμπυρατερ φταινε για ολα , πραγματα του σατανα
  2. στο ebay στο λινκ που εβαλες εχει 70 € χωρις τα μεταφορικα ενω στο motor cycle spare parts εχει 122 σε 8 βαλβιδες η διαφορα ειναι 416 € ακομα και 10 € να ειχαν διαφορα θα ηταν 80 € κερδος σε καμια περιπτωση δεν λες το κοστος ανυπαρκτο . Ρωτα την αντιπροσωπεια την τοπικη σου η της αθηνας , πρεπει εν ετη 2020 να σταματησει αυτη η καραμελα με το οτι οι αντιπροσωπειες ειναι ακριβες δεν ισχυει συνηθως ειναι αρκετα πιο φθηνα απ το εξωτερικο , τα καινουργια ανταλακτικα ειναι που ειναι ακριβα η ο ιδιος ο ιδιοκτητης που εχει νομιζει πως επειδη η μηχανη του ειναι παλια και φτηνη θα ειναι και φτηνα τα ανταλακτικα. επισης οι υπαρχουσες βαλβιδες δεν παιρνουν επισκευη?? για πιο λογο θες να τις αλλαξεις σε προηγουμενο ποστ ελεγες οτι εγινε ρυθμιση βαλβιδων και λειτουργησε κομπλε νομιζω , εχει ανοιχτει το μοτερ για να δεις σε τι κατασταση ειναι? πιο μεγαλη ειναι η πιθανοτητα να χανει συμπιεση απο τα ελατηρια και το μοτερ ποσα κμ εχει?
  3. μακαρι να βλεπαμε ρ9
  4. nikolai

    XTX 660 για πρώτη μηχανή

    η μεγαλυτερη διαφορα που θα σου φανει ειναι το βαρος , και γενικοτερα τα χτ και χτχ ειναι βαριδια με συμπαθητικο μοτερ και σχετικα φτηνα κοστος χρησης, εγω θα κοιτουσα και κτ σε νιτζα 250 αν δεν ηθελα ψηλο Ναι μια χαρα ειναι για πρωτη σοβαρη μηχανη το χτχ , αν μπορουμε να το πουμε σοβαρη δηλαδη , αλλα να ξερεις δεν εχει καμια σχεση το γκαζι με 50αρι σκουτερ το μονο που ξερεις αυτη τη στιγμη ειναι η ισοροπια σε 2 τροχους δεν εχει καμια σχεση η οδηγηση μηχανης με 50αρι σκουτερ οτι και αν παρεις καλοταξιδο
  5. πιθανων τοτε η τρομπα βενζινης , αλλαξε την και αλλαξε και το φιλτρο μαζι
  6. Ανακαλυψα οτι μου ειναι τρυπια η μεμβρανη του καρμπυρατερ και ξεκινησα να ακουω νον στοπ το ειν ολα μαυρα
  7. ανωμαλιας συνεχεια τελικα δεν ηταν τρομπα βενζινης παρολο που και εκεινη ειχε βλαβη οποτε διωρθωθηκε , αλλαχτηκαν πολαπλασιαστες μπουζοπιπες διωρθωθηκε και μια βλαβη στην πλεξουδα αλλα το προβλημα παρεμεινε, ξαναανοιξα τα καρμπυρατερ να δω μηπως εχει βουλωσει κτ γτ πλεον δεν λειτουργουσε καθολου ο 4ος κυλινδρος παρολου που ειχε μια χαρα σπινθιρα καιιιιιι ΤΡΥΠΙΑ ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ !!!!! ? Λοιπον εχει κανεις καμια ιδεα πως το διωρθωνουμε? σκεφτομαι η να παρω ενα μεταχειρισμενο slide η να αγορασω καμια 4αδα μεμβρανες απο την NRP και να τις προσαρμόσω στα slides Τι λετε??
  8. nikolai

    Yamaha YZF-R7 ;

    δε ξερω παντως θα γουσταρα το μοτερ του 09 σε ss, αυτη η ροπη ειναι οτι πρεπει
  9. γενικα αν γραφεις χιλιομετρα και το θες για καθημερινη χρηση πηγαινε για κτ του στυλ s21 και πιστα μπαινει χωρις θεματα , τωρα αν δεν σε νοιαζει το κοστος συχνης αλλαγης ελαστικων τα d212 ειναι βεντουζες και στην πολη , αν και στην βροχη δε τα πανε τοσο καλα
  10. θερμοπιστολο power , με το θερμοπιστολο και μερικες ματσολιες ανοιξε κανονικοτατα
  11. nikolai

    Το φιαχνω για το πεταω ?

    Το λοιπον , εχω ενα καρμπ απο townmate το οποιο θελω να το ανοιξω για να το καθαρισω Το προβλημα ομως ειναι πως το λεκανακι με το σωμα του καρμουρατερ απο τα χρονια εχει γινει ενα σωμα υπαρχει καποιος safe τροπος να το ανοιξω για να το καθαρισω (ναι εχω δοκιμασει και ματσολα) (Ναι ο τιτλος ειναι clickbait να το φιαξω θελω) ΥΓ (πειτε ρε παιδια οτι το χα γραψει σε λαθος σημειο ξεχαστηκα)
  12. Το λοιπον , εχω ενα καρμπ απο townmate το οποιο θελω να το ανοιξω για να το καθαρισω Το προβλημα ομως ειναι πως το λεκανακι με το σωμα του καρμουρατερ απο τα χρονια εχει γινει ενα σωμα υπαρχει καποιος safe τροπος να το ανοιξω για να το καθαρισω (ναι εχω δοκιμασει και ματσολα) (Ναι ο τιτλος ειναι clickbait να το φιαξω θελω)
  13. χαμηλη συμπιεση απο διακενα σε τετοιο σημειο που να μην μπορει να παρει μπροστα το θεωρω αδυνατο , για να ρυθμισει βαλβιδες τα 400 ευρω ειναι υπερβολικα πολλα και για να αλλαξει ισως και λιγα , συνηθως για ρυθμισμα βαλβιδων παιρνουν 100-150 ε αλλα δεν ειναι περιεργο να παει και λιγο παραπανω χαμηλη συμπιεση ενα μοτερ εχει ειτε λογο κακης στεγανοποιησης του θαλαμου καυσης απο τα ελατηρια των κυλινδρων ειτε λογο βλαβης σε καποια απο της βαλβιδες (συνηθως στην εδρα της) ειπες οτι ειδες οτι εχει χαμηλη συμπιεση σε 3 απ τους 4 κυλινδρους , πως προεκυψε αυτο? μετρησε μπροστα σου την συμπιεση?? επισης η χαμηλη συμπιεση συνοδευεται και απο πτωση αποδοσης και δεν ειναι κτ που συμβαινει σε 1 μερα, πως ακριβως ξεκινησε να βγαζει το προβλημα?
  14. αφηνω αυτο εδω https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/35149887-honda-cbr-400
  15. Το ΕR εγινε πανεμορφο , και δε μου αρεσουν αφτου του ειδους τα μηχνακια κιολας
×
×
  • Create New...