Jump to content

nikolai

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.045
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

395 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος nikolai

  • Κλάση
    cb1 power
  • Γενέθλια 24/04/1991

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Οπου γης και πατρις
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cb1 + cbr600f
  • myBike: Κυβισμός
    399

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei NXR

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    R51
  • dreamBike: Κυβισμός
    500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6.110 προβολές προφίλ
  1. Μαρεσει που ο φίλος εδω μιλάει για ss με μηδενική εμπειρία σε μηχανες, και κάνετε θέμα τη κοιλια, και μεις έχουμε κοιλια και είμαστε ψηλοι αλλά δε με εμπόδισε ποτέ να οδηγαω το gull arm που εχω και αυτό είναι πιο σκυφτό απο ρ6 και cbr600. Συν οτι η κοιλια βολεύει για να ξεκουραστείς πανω στο τεποζιτο. Για να τα συνοψιζουμε Τα ss δεν έχουν φιαχτει για να είναι βολικά ουτε είναι κατάλληλα για πρωτη μηχανή, ειδικα σε αυτό το bugget που δεν έχουν ηλεκτρονικα και abs, τωρα αν το πάρεις και ξεκινήσεις τα τρακ νταυ μαζι με κάποιον που ξέρει να σου δείξει 5 πράγματα πριν βγεις στο δρόμο αλλάζει, αλλα δε νομίζω να παίζει τέτοια περίπτωση εδώ. Ο σωματοτυπος σου δεν είναι ο ιδανικός και θα σε κουράσει λιγο παραπανω, καλο θα ήταν να εχανες και κανα κιλο (welcome to the club), δεν είναι αδύνατο αλλα θα είναι πιο κουραστικό απο οτι συνήθως. Χρειάζεσαι εξοπλισμό μια ζακέτα και ενα κρανος δε φτάνουν, τα ζουζούνια με 150 στα χερια και στα πόδια πονάνε. Η συντήρηση είναι λιγο πιο ακριβή σε σχέση με αλλες μηχανες εκτος αν τις θες μονο για καφετέρια, που παλι καλύτερα να πάρεις κτ άλλο. Μηχανές του στυλ fazer 1000 είναι καλύτερη και πιο βολική επιλογή (εχει και πιο πολύ γκάζι επίσης ) αν και παλι θεωρώ το 1000 λιγο too much, κοιτα καλυτερα κτ που να μοιάζει με ss, πχ το νεο ninja 650 η το cbr600f του 2011-2013 είναι σχετικά καλες επιλογές για αρχάριο με το cbr ισως για καποιους να είναι λιγο σκυφτό και κουραστικο.
  2. Οχι δεν υπάρχει. Μη περιμένεις πολλα πολλα και ειδικότερα σωστό ελεγχο απο συνεργείο στα Γιάννενα, στείλε μου πμ αν θέλεις να μου πεις λεπτομέρειες μπας και μπορώ να σε βοηθήσω μιας και είμαι απο κει.
  3. nikolai

    Συνεργειο Πατρα

    Πολυ καλησπερες, εν μεσω διακοπων ειμαι Ναύπακτο και χρειάζονται αλλαγη τα αλυσιδογραναζα της μοτο, υπάρχει καποιος νορμαλ μηχανικός Πατρα η Ναύπακτο η στις εδω γυρω περιοχες;;; Επίσης οποιος ψήνεται και για μπυρα πατρα είναι ευπρόσδεκτος να απαντήσει θα ειμαι καμποσες μερες εδω κατω
  4. μπορεις να δοκιμασεις να τις γυαλισεις με καποια αλοιφη , μικρο το κοστος και σου μενει και αλοιφη για την εξατμιση
  5. αυτα τα καρμπυρατερ φταινε για ολα , πραγματα του σατανα
  6. στο ebay στο λινκ που εβαλες εχει 70 € χωρις τα μεταφορικα ενω στο motor cycle spare parts εχει 122 σε 8 βαλβιδες η διαφορα ειναι 416 € ακομα και 10 € να ειχαν διαφορα θα ηταν 80 € κερδος σε καμια περιπτωση δεν λες το κοστος ανυπαρκτο . Ρωτα την αντιπροσωπεια την τοπικη σου η της αθηνας , πρεπει εν ετη 2020 να σταματησει αυτη η καραμελα με το οτι οι αντιπροσωπειες ειναι ακριβες δεν ισχυει συνηθως ειναι αρκετα πιο φθηνα απ το εξωτερικο , τα καινουργια ανταλακτικα ειναι που ειναι ακριβα η ο ιδιος ο ιδιοκτητης που εχει νομιζει πως επειδη η μηχανη του ειναι παλια και φτηνη θα ειναι και φτηνα τα ανταλακτικα. επισης οι υπαρχουσες βαλβιδες δεν παιρνουν επισκευη?? για πιο λογο θες να τις αλλαξεις σε προηγουμενο ποστ ελεγες οτι εγινε ρυθμιση βαλβιδων και λειτουργησε κομπλε νομιζω , εχει ανοιχτει το μοτερ για να δεις σε τι κατασταση ειναι? πιο μεγαλη ειναι η πιθανοτητα να χανει συμπιεση απο τα ελατηρια και το μοτερ ποσα κμ εχει?
  7. μακαρι να βλεπαμε ρ9
  8. nikolai

    XTX 660 για πρώτη μηχανή

    η μεγαλυτερη διαφορα που θα σου φανει ειναι το βαρος , και γενικοτερα τα χτ και χτχ ειναι βαριδια με συμπαθητικο μοτερ και σχετικα φτηνα κοστος χρησης, εγω θα κοιτουσα και κτ σε νιτζα 250 αν δεν ηθελα ψηλο Ναι μια χαρα ειναι για πρωτη σοβαρη μηχανη το χτχ , αν μπορουμε να το πουμε σοβαρη δηλαδη , αλλα να ξερεις δεν εχει καμια σχεση το γκαζι με 50αρι σκουτερ το μονο που ξερεις αυτη τη στιγμη ειναι η ισοροπια σε 2 τροχους δεν εχει καμια σχεση η οδηγηση μηχανης με 50αρι σκουτερ οτι και αν παρεις καλοταξιδο
  9. πιθανων τοτε η τρομπα βενζινης , αλλαξε την και αλλαξε και το φιλτρο μαζι
  10. Ανακαλυψα οτι μου ειναι τρυπια η μεμβρανη του καρμπυρατερ και ξεκινησα να ακουω νον στοπ το ειν ολα μαυρα
  11. ανωμαλιας συνεχεια τελικα δεν ηταν τρομπα βενζινης παρολο που και εκεινη ειχε βλαβη οποτε διωρθωθηκε , αλλαχτηκαν πολαπλασιαστες μπουζοπιπες διωρθωθηκε και μια βλαβη στην πλεξουδα αλλα το προβλημα παρεμεινε, ξαναανοιξα τα καρμπυρατερ να δω μηπως εχει βουλωσει κτ γτ πλεον δεν λειτουργουσε καθολου ο 4ος κυλινδρος παρολου που ειχε μια χαρα σπινθιρα καιιιιιι ΤΡΥΠΙΑ ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ !!!!! ? Λοιπον εχει κανεις καμια ιδεα πως το διωρθωνουμε? σκεφτομαι η να παρω ενα μεταχειρισμενο slide η να αγορασω καμια 4αδα μεμβρανες απο την NRP και να τις προσαρμόσω στα slides Τι λετε??
  12. nikolai

    Yamaha YZF-R7 ;

    δε ξερω παντως θα γουσταρα το μοτερ του 09 σε ss, αυτη η ροπη ειναι οτι πρεπει
  13. γενικα αν γραφεις χιλιομετρα και το θες για καθημερινη χρηση πηγαινε για κτ του στυλ s21 και πιστα μπαινει χωρις θεματα , τωρα αν δεν σε νοιαζει το κοστος συχνης αλλαγης ελαστικων τα d212 ειναι βεντουζες και στην πολη , αν και στην βροχη δε τα πανε τοσο καλα
  14. θερμοπιστολο power , με το θερμοπιστολο και μερικες ματσολιες ανοιξε κανονικοτατα
  15. nikolai

    Το φιαχνω για το πεταω ?

    Το λοιπον , εχω ενα καρμπ απο townmate το οποιο θελω να το ανοιξω για να το καθαρισω Το προβλημα ομως ειναι πως το λεκανακι με το σωμα του καρμουρατερ απο τα χρονια εχει γινει ενα σωμα υπαρχει καποιος safe τροπος να το ανοιξω για να το καθαρισω (ναι εχω δοκιμασει και ματσολα) (Ναι ο τιτλος ειναι clickbait να το φιαξω θελω) ΥΓ (πειτε ρε παιδια οτι το χα γραψει σε λαθος σημειο ξεχαστηκα)
×
×
  • Create New...