Jump to content

nikolai

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.061
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Πόντοι

401 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος nikolai

  • Κλάση
    cb1 power
  • Γενέθλια 24/04/1991

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Οπου γης και πατρις
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cb1 + cbr600f
  • myBike: Κυβισμός
    399

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei NXR

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    R51
  • dreamBike: Κυβισμός
    500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6.286 προβολές προφίλ
  1. αν δεν θες να πειραξεις την δικια σου ecu , τοτε το κοστος θα σου βγει μια η αλλη
  2. nikolai

    A2 και Honda CBR 400RR

    cbr400 δεν καλυπτεται απο το διπλωμα ουτε το nc23 ουτε το nc29 , επισης μακρια απο παλια 400αρια με κιτ περιορισμου παρε το ΚΤΜ ειναι μια χαρα για αρχαριο , το cbr 400 ειναι καλυτερο αλλα με την προυποθεση να βρεις μια χρονομηχανη και να το φερεις καινουργιο απο το 1990 , ειναι πλεον 30φευγα χρονων μηχανες
  3. nikolai

    Triumph Sprint RS 955i 2003

    για αρχη τι διπλωμα εχεις?
  4. γενικα τα λαστιχα πρωτης τοποθετησης δεν ειναι οτι καλυτερο , ειδικα τα δια σου στους ελληνικους δρομους , με ενα λιγο πιο μαλακο λαστιχο θα ησουν καλυτερα
  5. το βασιλειο μου για μια φλαντζα ξερει κανεις που μπορω να βρω φλαντζα συμπλεκτη για nc29 ??? (cbr400 gull arm) η οποια κατα προτιμήση να μπορει να μου ερθει σπιτι σε 1-2 μερες μην μου πειτε για φλαντζοχαρτο δε το εχω τοσο με την χειροτεχνια
  6. Η αλλιώς τι έχει το έρμο και δυσκολεύετε να πάρει μπρος ??? Έχω ένα cbr600f abs 2011-2013 , πανομοιότυπο σχεδόν με το Hornet 600 του 2007 και μετά , το οποίο σε εντελώς random φάσεις δυσκολεύετε να ξεκινήσει σε σχέση με όταν το πήρα πχ , επέρνε πάντα με την μίση μιζια και τώρα μπορεί να χρειαστεί 2 και 3 μιζίες και άν είναι ζεστό μπορεί να χρειαστεί να επιμένω να πατάω το κουμπάκι της μίζας . Υποψιάζομαι σαν πιθανούς ένοχους το IACV (Idle Air Control Valve) , το βηματικό μοτέρ το οποίο είναι υπεύθυνο για το ρελαντί ή να πηγαίνει κάτι λάθος με την τρόμπα βενζίνης , αν και την άλλαξα πρόσφατα μαζί με το φίλτρο . Εννοείται έχει γίνει σέρβις σε μπουζια βαλβίδες κλπ κλπ Καμιά ιδέα ???
  7. η ακομα πιο απλα πας κα το παιρνεις και το πας καπου αλλου
  8. ναι γτ τα 400αρια δεν εχουν παει στο θεο αχαχαχαχα
  9. οι σοβαρες απαντησεις θελουν και σοβαρες ερωτησεις , πχ να διαλεξω χαγιαμπουσα η μοτο μορινι με πεταλια για να κανω ανετα και γρηγορα το γυρο της ευρωπης αλλο παραδειγμα γτ κουδουναει τοσο το μηχανακι που η γρια γειτονισα νομισε οτι ξανα ακουσε γερμανικο παντσερ, αν φουσκωσω τα λαστιχα και αλλαξω μπουζι θα στρωσει?
  10. το χω κανει μια , 2 φορες μετα βαρεθηκα να το κανω
  11. αυτα που κοιτας ειναι ακομα καινουργια και δεν εχουν βγει ολες οι παιδικες ασθενειες , και το nc23 γιαυτο χρειαζεται restoring γτ ειναι και αυτο σχετικα καινουργιο και βγαινει οφφ. Προτινω να παρεις κτ παλιο και δοκιμασμενο , επειδη λες οτι θες και φορτωμα προτινω μια βοιδαμαξα , ειναι παλια και δοκιμασμενη τεχνολογια και δεν προκειται να γινει ποτε project bike και φτανει ευκολα τα 1,8 χλμ ανα ωρα που εχεις βαλει για στοχο
  12. για 10 € διαφορα στο συνολο εγω θα εβαζα απλα το motocool της μοτουλ που ειναι και ετοιμο και θα υσυχαζα , επισης νομιζω θες 3,1 λιτρα οχι 4
  13. ε εκει ειναι το προβλημα χωστου μια τρομπα βενζινης να δεις
×
×
  • Create New...