-
Δημοσιεύσεις
2.486 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
2
telephoner last won the day on Οκτώβριος 19 2016
telephoner had the most liked content!
Πόντοι
2.250 ExcellentΣχετικά με το μέλος telephoner
-
Κλάση
Έξω για βόλτα
- Γενέθλια 15/02/1997
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Triumph
-
myBike: Μοντέλο
Daytona 675
-
myBike: Κυβισμός
675
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Kawasaki
-
dreamBike: Μοντέλο
ZX10R
-
dreamBike: Κυβισμός
1000
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
10.029 προβολές προφίλ
-
Το τόπικ των σύντομων απαντήσεων vol. 3
Ο telephoner δημοσίευσε στο Θέμα του Στέργιος Βήχος
Γενική ΣυζήτησηΠαπί δεν το λες αλλά ευχαριστώ όπως και να 'χει. -
Χειρότερο θόρυβο από Typhoon με κομμένη εξάτμιση από λαιμό δεν έχω ακούσει στη ζωή μου. Ποιά ξετάπωτη και Rx: .
-
Το τόπικ των σύντομων απαντήσεων vol. 3
Ο telephoner δημοσίευσε στο Θέμα του Στέργιος Βήχος
Γενική Συζήτηση1) Θέλω να αλλάξω στο Daytona ρουλεμάν τιμονιού. Υπάρχει κάποιο + στα κωνικά για να τα προτιμήσω; 2) Μου έκαναν δώρο ένα Bel-Ray Thumper 4L το οποίο λέει ότι προτείνεται για μονοκύλινδρα. Υπάρχει θέμα να το βάλω στο σουτιέν; Μήπως πρέπει να βγάλω 2 μπουζόπιπες μετά να το πηγαίνω μονοκύλινδρο; -
Περιμένω φώτο τόσο καιρό με κανένα όρθιο να ευχηθώ αλλά δεν βλέπω φως, γίνατε όλοι politically correct. Καλοτάξιδο το μωρό, φαίνεται μπριλάντι έτοιμο για γούστα . Αναμένω οφθαλμόλουτρο και από κοντά.
-
GSXR 1000 K6 Σερβις και δακρυ
Ο telephoner δημοσίευσε στο Θέμα του Gosi
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Τα απλά service δεν κοστίζουν. Αν το μηχανάκι το θυμόμαστε όμως μια φορά τη 10ετία για σέρβις ναι θέλει χρήμα για να κυκλοφορήσει. Όλα αυτά μαζί δεν αλλάζονται ποτέ, απλά το μηχανάκι ήταν "παρατημένο" καιρό πριν μπει στο γκαράζ. Βάλε σειρά σιγά σιγά με προτεραιότητα σε λάστιχα και θα γίνουν όλα. -
Τι πραγματικά ισχύει με τα διπλώματα (ΑΜ,Α1,Α2,Α)
Ο telephoner δημοσίευσε στο Θέμα του CrazyTsach
ΣυμβουλέςΝαι. -
Αν θυμάμαι καλά στο R έχουμε ρυθμιζόμενα "μπροστινά" (απόσβεση συμπίεσης - επαναφοράς και προφόρτιση) καθώς επίσης και 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες & ακτινική τρόμπα. Πίσω πάλι έχουμε ρυθμιζόμενο αμορτισέρ(συμπίεση-επαναφορά-προφόρτιση) και λίγο πιο μακρύ γι'αυτό κάθεσαι και πιο ψηλά στο R. Νομίζω όλο το πακέτο προέρχεται από το Daytona. Άρα έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε : Μη ρυθμιζόμενο μπροστινό σύστημα-2πίστονα συμβατικά φρένα-πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης vs Full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος-πίσω - 4πίστονα ακτινικά - γαμάτο κοντέρ. Επίσης όλα αυτά όπως σου είπαν και παραπάνω έχουν + και - ανάλογα τη χρήση που θες. Εγώ θα έπαιρνα το R γιατί φορτώνεις πιο εύκολα με ειδικές εκδόσεις μοτοσυκλετών. Εκτός και αν είναι Ducati που φορτώνεις και με monster που δεν έχει ούτε ρύθμιση προφόρτισης. Με το Z και cartridge να έχεις .
-
Αυτό ακριβώς είχα στο μυαλό μου όταν έλεγα "καθαρό" Triple. Κουκλί .
-
Το 675 θεωρητικά είναι πιο αναξιόπιστο από το Z. Τα ηλεκτρολογικά του είναι για τον διάολο (πηνία, ανορθωτής, μίζα), αν και υπάρχουν λύσεις για όλα που μάλλον ξενοιάζεις. Τα Ζ συνήθως μια αντλία βενζίνης βγάζουν. Σαν μηχανάκια, αν τα έχεις οδηγήσει ξέρεις ήδη. Εγώ θα πήγαινα καρφί για το 675 χωρίς σκέψη (ιδανικά για το R). Αυτό ωστόσο εξαρτάται και από το τι ζητάς εσύ και από το budget που ίσως είναι οριακό για καθαρό Triple.
-
1) Στα 240€ τι περιλαμβάνεται; Αρκετά ορμάλ μου ακούγεται για γνήσια ανταλλακτικά Yamaha. Βέβαια εγώ θα άλλαζα και μπιέλα μια και καλή. 2) Δεν υπάρχει νωρίς ή αργά στη ζημιά. Μόνο τρόπος χρήσης και συντήρηση. π.χ. άλλη χρήση κάνει ένας ηλικιωμένος και άλλη ο @ax_ena_honda. Ο πρώτος μπορεί να κάνει επισκευή στα 150.000χλμ και ο δεύτερος στα 1.500χλμ. Γι`αυτό ακριβώς θα άλλαζα και μπιέλα.
-
Μπαταρία για ποιο λόγο άλλαξες; Κοίταξε τους πόλους μήπως έχουν χαλαρώσει και μέτρα με ένα πολύμετρο.
-
Για να συνεχίσουμε στα του τοπικ, σαν πρώην κάτοχος RWD και παράλληλα FWD και έχοντας οδηγήσει διάφορα κάρα έχω να πω ότι ποτέ δεν με ενδιέφερε που είναι η κίνηση. Έχω διασκεδάσει ισάξια με FWD και RWD όπως επίσης έχω ξενερώσει αντίστοιχα. Πχ, ένα Clio RS 197 με κάνει να ΧΥΝ κάθε φορά που το οδηγώ ενώ ένα E46 318is μου προκαλεί ατελείωτη βαρεμάρα που δεν γυρνάει ούτε με λινά και AVA. Άρα δεν είναι θέμα άξονα κίνησης αλλά γενικού συνόλου και χαρακτήρα αυτοκινήτου. Θέλω να πω ότι θα προτιμούσα πολλά FWD αντί για κάποιο RWD. Όπως επίσης και κάποια "σωστά" RWD απέναντι σε κάποιο FWD. Το πρόβλημα είναι ότι για να πάρεις RWD της προκοπής πρέπει να μπει το χέρι βαθιά στην τσέπη. Σαφώς και όλα άυτα είναι κουβέντα για όταν ψάχνεις το κάτι παραπάνω και όχι ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ 2.
-
Δεν πάει προς την αξιοπιστία του "που θα θες" αλλά ως προς την αλλαγή κατηγορίας στο μέλλον(με την απελευθέρωση του διπλώματος).
-
Κατάθεση ψυχής, σεβασμός. Το αγαπημένο του θείου Γιάννη στο GT5...
-
Το MT είναι γάμος. Ένας φίλος κόντεψε να το χαρίσει μέχρι να το δώσει. Αν θες να το διώξεις μετά, που θα θες, σκέψου το σοβαρά. Ανοίξτε ένα τοπικ να συζητήσουμε περι του θέματος κίνησης, έχει πολύ ψωμί όπως το βλέπω. Ξεκινάω με τυράκι : Όσοι υποστηρίζουν ότι η σωστή κίνηση είναι πίσω έχουν φάει όβερ 10 τσαγιέρες από προσθιοκίνητο && δεν ξέρουν να κάνουν ένα παντιλίκι της προκοπής, CHANGE MY MIND.