Jump to content

Gosi

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος Gosi

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSXR K6 1000
  1. Παιδια ειδα τιμές για ρουλεμαν τροχων και επαθα πλακα να πουμε. Ο λογος που θελω να τα αλλάξω ειναι επειδη σε δυο βολτες που την εχω παει, παρολο που εχει σταμπιλιζατερ, μου αρχισε τα χαστουκια το τιμονι και τις δυο φορες σε αναραταξη του δρόμου στα χιλιομετρα. Ευτυχώς με λυπηθηκε ο Μεγαλοδυναμος να πούμε, την μια δε φορουσα και κρανος και λεω πεθανα. Περα απο το πιρουνι που έχει στεγνωσει απο λαδι εντελώς και ειναι προφανης αιτια, πως μπορω αλλιως να καταλαβω αν τα ρουλεμαν θελουν αλλαγμα; μη σκασω τωρα 250 ευρω τσαμπα για δυο φλατζες Επισης τα σταμπιλιζατερ θελουν σερβις/πεταμα; αυτο παντως καλη κοντρα δινει και νομιζω αυτο με εσωσε (ειναι τοσο παλιο οσο και η μηχανη)
  2. Ευχαριστώ πολυ για τις απαντησεις ολων σας, πραγματικα πολυ πολυ χρήσιμα οσα μου ειπατε! Μου δωσατε αυτοπεποίθηση. Τα ειχα γενικα σαν μηχανακια που ζητανε πολυ απλα λιγοτερο απο ενα enduro πχ. αλλα ειναι οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω "πολιτικα" Για την τρομπα απο οσο μου ειπε και το παιδι που μου την εδωσε, ειχε γινει ανάκληση απο τη suzuki πριν χρονια αλλα ο ιδιος δεν ασχοληθηκε. Γενικα προσεγμενο παντως ως ενα σημειο Στο μυαλο μου η ασφαλεια μεσω σχολαστικης συντήρησης, νουμερο ενα προτεραιότητα στις υψηλες ταχυτητες οποτε θα τα σταξω! Καλες βολτες, καλη σεζον να εχουμε ολοι μας!
  3. Καλησπερα στην ομαδα, μη τα πολυλογω απεκτησα μια GSXR 1000 k6 η οποια καθεται σε ενα γκαραζ για χρονια. Εχω οδηγικη εμπειρια με μηχανες τετοιου κυβισμου αλλα οχι εμπειρια ιδιοκτησιας. Αυτο που θελω να πω, εκατσα και εψαξα λιγο τι χρειαζεται η μηχανη για ενα απλο σερβις το οποιο θελω να κανω μονος οπως εκανα με τα προηγουμενα μηχανακια μου. Απλα τα χρηματα μου φαινονται υπερβολικα πολλα. Και παραθετω : Φιλτρο λαδιου HIFLO HF138 : 8€ Λαδακι Motul 10w-40 1lt : 8€ 4x μπουζι CR9EIX iridium : 66€ (16,5τμχ) Φιλτρο αερα K&N SU1005 : 75€ !!! Φιλτρο βενζινης : 25€ Μιλαμε 185 ευρω ηδη, παραπανω απο οσα εδωσα γενικο ετησιο σερβις για το αμαξι μου (χωρις μπουζι) Και αυτα ειναι μονο η αρχη αφου θελω σερβις ψαλιδιου το οποίο θα παω μάστορα αλλα ειναι σιγουρα πανω απο 100€, επισκευη της τρομπας πισω φρενου, ρουλεμαν τροχων, αλυσιδογραναζα(150+ ανετα) και παλι λογο χιλιομετρων (50.000) παιζει να βρεθω αγκαλιτσα με κανα πιστονι καθως υπαρχει ενα κροταλισμα στη δεξια μερια του κινητηρα. Δεν μιλαω καν για λαστιχα. Συν το πενηνταρι για τη μπαταρια που εδωσα... Εσεις οταν το πατε μαστορα ή το κανετε μονοι, τοσο σας βγαίνει το απλο σερβις; Μηπως στην αγνοια μου διαλεξα εξεζητημένα υλικα αγωνιστικών προδιαγραφων;Δεν θελω να βαλω και τιποτα φτηνιες ομως. Σιγουρα μπορω να κοψω στα μπουζι αλλα και παλι...Ξερω οτι ειναι ακριβο σπορ αλλα παραπαει αυτο :Ρ Τα αλλα κοστη που περιγραφω, χονδρικα εσας ποσο σας βγαινουν στα χιλιαρια σας; Εβαλα τις εκτιμήσεις μου αλλα οσο ανεβαινουν κυβικα ξεφεύγουν οι τιμες και μαλλον λεω λιγα Τωρα ειναι δικο μου και τελος, καινουριο δεν μπορουσα να παρω και η αληθεια ειναι ηθελα Κ6 συγκεκριμενα (παιδικοι ερωτες)
×
×
  • Create New...