Jump to content

Gouky7

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4059
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    197

Πόντοι

8407 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Gouky7

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 06/28/1986

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Benelli
  • myBike: Μοντέλο
    TRK
  • myBike: Κυβισμός
    251

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    T310

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

15652 προβολές προφίλ
  1. Το έχω. X lite all the way , επιμένω
  2. X lite μέχρι να σβήσει ο ήλιος από εμένα
  3. Ο άνθρωπος είναι από τη φύση του ατελές ον, με πάθη και μειονεκτήματα. Αν περιμένεις να επιζήσεις από την ατομική ευθύνη του διπλανού σου είσαι καταδικασμένος, πόσο μάλλον όταν ο διπλανός σου έχει μεγαλώσει σε ένα κράτος όπως το δικό μας. Ξέρεις, μου θυμίζει λίγο το επίκαιρο "γονείς δεν είχαν αυτά τα παιδιά " της Μάνδρου. Αυτό το νόημα έχει η δημοκρατία και οι νόμοι και γι αυτό πρέπει να εφαρμόζονται από το ίδιο το κράτος. Πόσα χρόνια γνωρίζει η ανθρωπότητα για το κάπνισμα και το τι αυτό προκαλεί; Πότε ψηφίστηκε η απαγόρευση σε κλειστούς χώρους, τι αντιδράσεις είχαμε και κατά πόσο τελικά τηρείται; Το πιάνεις το νόημα; Δεν ζητάω αστυνομική συνοδεία για να κλάσω. Το ότι δεν μου επιτρέπεται να κυκλοφορήσω ελεύθερος είναι λίίίίγο σημαντικότερο από την κλανιά, δεν νομίζεις; Την ίδια ώρα λοιπόν που με έχουν μαντρωμένο και η χώρα βρίσκεται σε καθολική απαγόρευση κυκλοφορίας , είναι κάπως αστείο να διαβάζω πως νέοι άνθρωποι πέθαναν σε μοτοβόλτα στις 11 το βράδυ σε έναν από τους κεντρικότερους δρόμους της Αττικής χωρίς να βρεθεί ένας να τους σταματήσει και η κοινωνία να στοχοποιεί αποκλειστικά τα θύματα για τις επιλογές τους χωρίς καν να ξέρει τι πραγματικά έχει συμβεί στο δυστύχημα. Η κοινωνία των αρίστων , των συνετών και των άξιων επιλέγει να αγνοήσει την υπαρκτή κρατική ανεπάρκεια και να αναλωθεί σε αναλύσεις πάνω σε υποθετικά σενάρια για το τι συνέβη κι αυτό είναι θλιβερό. Κουράστηκα προσωπικά να κράζω τον πιτσιρικά που είναι ακράνωτος κάθε μέρα στο φανάρι. Καιρός να τα ακούσουν και οι ΔΙΑΣ που είναι ακριβώς δίπλα του και δεν κάνουν τη δουλειά τους.
  4. Για να καταλάβω δηλαδή, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του δυστυχήματος ( το οποίο ναι μεν το σχολιάζουμε αλλά κανείς δεν ξέρει πως και τι συνέβη στην πραγματικότητα ) είναι η ατομική ευθύνη που δεν επέδειξε ένα παιδί 24 χρονών μεγαλωμένο μέσα στην Ελληνική κοινωνία και όχι το ότι εν μέσω απαγόρευσης κυκλοφορίας δεν βρέθηκε ένας αστυνομικός να σταματήσει το κομβόι ; Να μη μιλήσω για τα πλάνα από τον "φόρο τιμής ", έτσι; Γιατί πρέπει να τα ρίχνουμε όλα στους πολίτες οι οποίοι ουσιαστικά είναι τα θύματα της ίδιας της πολιτείας;
  5. Το μήκος και το πλάτος της διαδρομής της πίστας δεν μας ενδιαφέρουν κυρίως σε συνάρτηση με την χάραξη αυτής;
  6. https://g.page/RidingSchoolAthens?share Χούντρας https://goo.gl/maps/XXNRxKtxRFHrzrBy5 Speed force Δείτε με δορυφόρο τους δύο χώρους / πίστες και μετά κάνε εικόνα μια μεγάλη μηχανή εκεί μέσα ( προφανώς απαγορεύεται στην Speed Force ). Ο χώρος , για αυτό που κάνει , είναι κακός. Τελεία. Αυτόν διαθέτει ο άνθρωπος , αυτόν χρησιμοποιεί και ξαναλέω πως τον προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους ανεξαρτήτου μηχανής αλλά το άσπρο δεν γίνεται μαύρο. Εγώ ας πούμε πήγα και για τα δύο. Δεν νομίζω πως τον κρίνει κανείς αυστηρά τον Χούντρα , ίσα-ίσα. Ας μην ξεχνάμε πως είμαστε έξω από τον χορό, έτσι. Κι εγώ θα ήθελα να είναι καλύτερες οι εγκαταστάσεις αλλά δεν νομίζω ο Θανάσης να έχει γίνει εκατομμυριούχος από τα μαθήματα και να μην επενδύει στην ανάπτυξη της επιχείρησής του. Μεροκαματιάρης άνθρωπος είναι πιθανότατα που αν δεν είχε και τις χορηγίες / υποστήριξη των Ντουκάτι και ΕΚΟ ίσως να μην μπορούσε να ανταπεξέλθει ούτε και σε αυτά που προσφέρει σήμερα.
  7. Σωστά. Ασφαλής οδήγηση = σωστή τεχνική όμως. Όσο πιο σωστή τεχνική έχεις , τόσο γρηγορότερα θα πας. Αβίαστα , όχι εσκεμμένα. Καταλαβαίνεις πως δένει; Την βάση και την γενική ιδέα στην δίνει το σχολείο τύπου Χούντρα. Χωράει συζήτηση βέβαια το κατά πόσο εξυπηρετούν τα άλλα δύο λέβελ μετά το πρώτο αλλά είναι άλλη κουβέντα αυτό.
  8. Δεν έχω δει ΠΟΤΕ άνθρωπο που θέλει να κάνει το σχολείο του Χούντρα να ενδιαφέρεται για τα ουσιαστικά που συζητάμε εμείς. Όλοι, μα ΟΛΟΙ , κοιτάζουν να πετύχουν καλύτερη τιμή μέσω πολλών συμμετοχών που επιτυγχάνονται από τα groupάκια του FB , των φόρουμ κτλπ. Προσφορά και ζήτηση λέγεται, τι να κάνει ο κάθε Χούντρας όταν αυτό ζητάει το κοινό στο οποίο απευθύνεται; Το μικρό μηχανάκι είναι τεράστιο + εκεί μέσα ξεκάθαρα. Εγώ , με τα καλά του και τα στραβά του , το προτείνω ανεπιφύλακτα. Σε τελική ανάλυση δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης για να κάνουμε την οποιαδήποτε κουβέντα πάνω σε αυτό.
  9. Ξεκινώντας από το τέλος, αλίμονο αν δεν ενδιαφερόμαστε για τη δική σου γνώμη ρε Τζωρτζ. Η εμπειρία σου στην πίστα είναι μεγαλύτερη από όλων όσων συμμετέχουμε στην κουβέντα οπότε προφανώς και η γνώμη σου έχει άλλη βαρύτητα. Για να μην κουράζω, συμφωνώ σε όλα μαζί σου μέχρι τελείας με μια μόνο υποσημείωση. Τον Χούντρα τον κλείνεις άνετα και με γκρουπάκι κάτω των 7 ατόμων. Όπως όμως έχω ξαναπεί και πιο πριν, θεωρώ αυτονόητο πως για να έχει νόημα το όποιο λέβελ ολοκληρώνεις θα πρέπει μετά να κάνεις και κάποια ατομικά μαθήματα πάνω στα όσα διδάχθηκες. Εκτός των προφανών λόγων , το πιστάκι του Χούντρα είναι μια αθλιότητα κυριολεκτικά. Με δεδομένο πως για να εξασκήσεις τα περισσότερα πράγματα χρειάζεσαι μια Α ταχύτητα όταν μιλάμε για μηχανές 200+κιλών σε τόσο κλειστά κομμάτια αλλά και με το δεδομένο πως οι προσπεράσεις απαγορεύονται ( ορθώς φυσικά ) δια ροπάλου είναι με μαθηματική ακρίβεια βέβαιο πως θα πετύχεις μπροστά σου κάποιον που θα σε καθυστερεί χαρακτηριστικά με αποτέλεσμα να σου καταστρέφει κυριολεκτικά τη μέρα.
  10. Νίκολα δεν φταίω , εγώ στο Google έγραψα Multistrada 1200 Vs Honda Crosstourer και με πήγε μόνο του εκεί
  11. @FlyingInADream Δεν έχεις εντελώς άδικο σε αυτό που λες, απλά έπιασες τα άκρα. Αυτός που γυρίζει κάτω από 1:20 στις Σέρρες προφανώς και δεν θα κάνει CSS για να βελτιωθεί όταν το ρεκόρ στην πίστα είναι στο 1:17.6 από μηχανή που κοστίζει 40 χιλιάρικα. Ναι, αγωνιζόμενος λέγεται κι αυτός όπως αγωνιζόμενος λέγεται και κάποιος που θέλει να τρέξει στην Open όπου πιστεύω πως μπορεί να βοηθηθεί από τέτοιες σχολές στα πρώτα του βήματα. Ο γενικότερος κανόνας πάντως είναι πως CSS και Χούντρας απευθύνονται για οδήγηση στο δρόμο. Στις άλλες σχολές που ανέφερα και πιο πάνω, προπονούνται κανονικά άνθρωποι που γυρίζουν στους χρόνους που ανέφερες. Fan fact , αν δεν κάνω λάθος δηλαδή, ο Μαυρόπουλος που προπονεί αρκετούς από αυτούς δεν τρέχει σε αγώνες ούτε φέρει κάποιον σημαντικό χρόνο στα γαλόνια του. ΥΓ : Εν μέρει
  12. Μπα, δεν το βλέπω να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Πολύ πιθανότερο να πεθάνει η κατηγορία XR παρά τα μεγάλα on-off. Δεν είναι τυχαίο που ολόκληρη Χόντα δεν συμμετέχει καν στην κατηγορία. Επίσης, η Ντουκ δεν όρισε ούτε κατά διάνοια την έννοια touring αλλά έδωσε μια πιο sport αίσθηση στη διάρκεια του τουρισμού με τα οποία μειονεκτήματα βέβαια έφερε αυτό στο κομμάτι του ταξιδιού. Για αυτό και το γύρισαν κι αυτοί στα πρότυπα GS με το νέο V4.
  13. @A-nik-i το μέλλον της κάθε κατηγορίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το προφίλ των αγοραστών που κυριαρχεί στην εκάστοτε εποχή ( που φυσικά διαμορφώνεται από τις ίδιες τις εταιρείες , πχ εγώ δεν ξύπνησα ένα πρωί και μου άρεσε μια on/off με αποκλειστικά 17αρη τροχό , κάποια τάση με οδήγησε εκεί ). Αν προσπαθήσουμε να αναλύσουμε λοιπόν τα πολλαπλά προφίλ υποψηφίων αγοραστών , θα δούμε πως το μεγαλύτερο - με συντριπτική διαφορά - μέρος αυτών , προσανατολίζονται σε μηχανές τύπου GS / Africa ( φυσικά και ΔΕΝ είναι τυχαίο ότι και οι δύο εταιρείες έχουν ισχυρή παρουσία στους 4 τροχούς με ο,τι αυτό συνεπάγεται για μελλοντικές καινοτομίες ). Αν λοιπόν υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να το σπάσει αυτό , θα ήταν μόνο το οπτικό του θέματος. Χτες έπεσε στα χέρια μου μια φωτό από το V4 πάνω σε ένα δυναμομετεο εδώ στην Ελλάδα. Συνειδητοποίησα λοιπόν πως τόσο το GS όσο και το Άφρικα είναι κατά τη γνώμη μου οι ομορφότερες on/off που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή. Φτάσαμε στο σημείο όπου μια Ντουκατι , στα μάτια ενός ανθρώπου που γουστάρει την μάρκα πολύ περισσότερο από τη BMW , να είναι αισθητά πιο άσχημη. Έβλεπα το V4 , έκανα Alt+tab στο 1250 και το BMW φάνταζε MV. Θεωρώ λοιπόν πως έτσι δεν πας πουθενά και πως τα GS/Africa ορίζουν εξ ολοκλήρου την κατηγορία με τη μόνη κερδισμένη από όλο αυτό πιθανότατα την ΚΤΜ η οποία όμως κάποια στιγμή θα κληθεί κι αυτή να αντικαταστήσει τον εκπληκτικό V2 της.
  14. Γκουγκλαρε Game of bones - Winter is cumming ή κάπως έτσι τελοσπαντων και θα στο βγάλει
  15. Μου αρέσει που έβαλαν τον Καλ Ντρογκο να διαφημίσει μια μηχανή που απευθύνεται σε Βισερις Ταργκαριεν.
×
×
  • Create New...