Jump to content

pitapola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.504
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    92

Πόντοι

3.497 Excellent

Σχετικά με το μέλος pitapola

  • Κλάση
    Δεξιόστροφος

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSX250R
  • myBike: Κυβισμός
    248

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Σε αντίστοιχη θέση βρέθηκα πριν λίγους μήνες και κατέληξα σε KXCT 300. Όχι γιατί είχε κάτι ξεχωριστό το συγκεκριμένο μοντέλο, απλά πήρα την καλύτερη περίπτωση σε 300αρι σκούτερ με abs που υπήρχε στο μπάτζετ μου τη συγκεκριμένη περίοδο. Πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα, ειναι στη κατηγορία ντουζιέρας όπως είπες, με δυνατό μοτέρ και ποιοτική κατασκευή. Μειονέκτημα ο ιμάντας στα 180€ (απ ότι καταλαβαίνω τα kymco είναι λίγο τσιμπημενα στα ανταλλακτικά γενικά). Θετικό και το ότι είναι σπάνιο μοντέλο, δεν το φοβάμαι που το παρκάρω έξω. Για Beverly θες ~3500, στα τρία ό,τι βρεις θα θέλει να ρίξεις λεφτά. Μιλάω για μοντέλα abs. Συν το μειονέκτημα του ότι είναι τέρμα εμπορικό. Το HD δε μου άρεσε και τόσο πολύ σαν ποιότητα, μου φάνηκε ένα κλικ κάτω σε πλαστικά. SH ούτε εγώ ήθελα για τον ίδιο λόγο με σένα.
  2. pitapola

    Νέο αυτοκινητάκι

    Κώστα δυστυχώς θα συμφωνήσω με τον Τάσο. Είναι πολύ λίγα τα λεφτά. Προσωπικά σε αυτό το μπάτζετ μάλλον θα έπαιρνα κανένα Saxo /106 /206 αν μπορείς να βρεις πρώτο χέρι και τα ρέστα να βρίσκονται για τις όποιες επισκευές θα προκύπτουν (αργά ή γρήγορα).
  3. pitapola

    Βοήθεια με γάτα!

    Γιώργο να ξέρεις απλά ότι παρά τη γενική αντίληψη το γάλα δεν είναι καλή τροφή για τις ενήλικες γάτες.
  4. Για το μηχανάκι που έχεις που έτσι κι αλλιώς δεν είναι για πολλά πολλά και ως πρωτάρης σε πίστα, βάλε ένα οποιοδήποτε supersport λάστιχο και μην αγχώνεσαι. Ο αρχάριος πηγαίνει πιο αργά στις στροφές και δεν ανοίγει επιθετικά το γκάζι υπό κλίση. Στα λάστιχα με πολλές γόμες (sport) αυτό που τρώγεται στη πίστα είναι το μαλακό κομμάτι που είναι στο άκρο του ελαστικού. Ακριβώς το αντίθετο με ό,τι συμβαίνει στην οδήγηση στο δρόμο. Αυτός είναι και ο λόγος που οι αγωνιζόμενοι πουλάνε τα λάστιχά τους και με αυτά οι απλοί αναβάτες βγάλουν πολλά χιλιόμετρα στο δρόμο. Με λίγα λόγια στην πίστα τρως κυρίως τις άκρες, στο δρόμο κυρίως το κέντρο. Πιο πάνω έχουν αναφερθεί κάποια πράγματα που είναι λίγο ως πολύ λάθος. Ως αρχάριος δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να τελειώσεις τα λάστιχα σε μια δύο τρεις επισκέψεις στη πίστα. Θα κόψεις λίγα χιλιόμετρα φυσικά απ τη ζωή που θα είχαν ως καθαρά πολιτικά αλλά ως εκεί. Μην περιμένεις τίποτα τραγικό. Και φυσικά θα έχεις χιλιάδες χιλιόμετρα χρήσης.
  5. Όταν μιλάτε με μεταφορικές κάντε μια ερώτηση αν έχουν dolly για μηχανή (ειδική βάση που κλειδώνει πάνω της η μηχανή) ή αν οι μηχανές μπαίνουν έτσι στο φορτηγό. Φυσικά προτιμάμε το πρώτο.
  6. Υποθετω οτι αφου μιλαμε για βαφη το μηχανακι εχει λυθει απο το μηχανικο και εχουν παει στο βαφειο κομματια για βαψιμο. Το να πας και να το παρεις μια κουβεντα ειναι. Θα το παρεις λυμενο; Θα σου το δεσει ο μηχανικος; Και αν ναι δε θα θελει να πληρωθει για το λυσιμο δεσιμο; Να πεταξεις και χρονο και χρημα και να μη γινει η δουλεια; Μακαρι να βγει ακρη.
  7. Δυστυχως δεν ειναι θεμα μοτοσικλετιστικο αλλα γενικοτερης φυσης. Το βαφειο δινει προτεραιοτητα σε αλλες μεγαλυτερες δουλειες και αφηνει πισω το δικο σου. Ειδικα αν εισαι και κανενα παιδι χαμηλων τονων που δεν ενοχλει, ακομα καλυτερα γι'αυτον. Η μονη λυση ειναι να γινεις λιγο πρηξαρχιδας προς τον μαστορα ωστε να σε βαλει επιτελους σε προτεραιοτητα. Επισης μπορεις να δωσεις μια τελικη ημερομηνια μεχρι την οποια εισαι διατεθειμενος να περιμενεις. Πχ αν μεχρι την Παρασκευη δεν ειναι ετοιμη ερχομαι και την παιρνω. Οχι οτι ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει, γιατι αν πχ το βαφειο εχει τωρα ανοιγμενη καμια μεγαλη δουλεια που θα του αφησει καλο χρημα δε θα ιδρωσει το αυτι του. Επισης ευθυνη εχει και το συνεργειο σου στην ολη υποθεση. Παρε και κραξε κι εκει. Γενικα μονο με πιεση θα βγει ακρη. Αν δεν το εχεις εσυ με τις φωνες βαλε κανεναν αλλον να μιλησει που μπορει να το κανει. Καναν πατερα, κανα φιλο... Φυσικα δε λεω οτι η λυση ειναι παντα να γινομαστε αγριανθρωποι, αλλα καποια ζωα μονο σε αυτη τη γλωσσα καταλαβαινουν.
  8. Εφοσον δεν ειμαι υποψηφιος αγοραστης δε θα ενοχλουσα, οπως δε θα ηθελα να με ενοχλουν και μενα σε αντιστοιχες περιπτωσεις. Ειπα μηπως αναγνωριζε κανεις το μοτερ απο τη φωτο να μου λυθει η απορια ή υπαρχει καμια γνωστη μετατροπη. Thanks anyway.
  9. Αφού είναι τόσο σπάνιο όπως λέει ο Γιώργος πιθανώς να έγινε από ανάγκη μετά από σούπα και δυσκολία για εύρεση ανταλλακτικών. Εγώ πάντως που δεν είμαι purist και τα βλέπω σαν εργαλεία γενικά τα δίκυκλα, δεν το βρίσκω κακό. Θα ήθελα καμία πληροφορία παραπάνω για το πώς προέκυψε το 400 βέβαια...
  10. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/315426111-yamaha-rd-400 Για πειτε λιγο ρε παιδια, τι βλεπουμε εδω; Με εχει μπερδεψει ο τυπος... @FlyingInADream
  11. Καταρχήν υπάρχει διαφορά και εντός πρώτης γενιάς. Τα πρώτα-πρώτα μοντέλα δεν είχαν tc, είχαν μόνο τα τρία προγράμματα απόκρισης γκαζιού. Απ το 16 αν δεν κάνω λάθος η πρώτη γενιά είχε και το tc. Το αν έχει το μοντέλο που σε ενδιαφέρει traction το βλέπεις εύκολα απ'τα όργανα. Αν βρίσκεις στα λεφτά σου με tc προτείνω να το προτιμήσεις. Στο βρεγμένο ειδικά είναι χρήσιμο για μηχανή με τόση ροπή. Στη δεύτερη γενιά νομίζω βελτιώθηκαν οι αναρτήσεις και μπήκε quickshifter, ενώ παράλληλα χειροτέρεψαν τα φώτα.
  12. Ναι, πιστεύω πως και με την εργοστασιακή θα είσαι κομπλέ στο δρόμο. Εγώ έκανα την αλλαγή λόγω πίστας, αν και η βελτίωση ήταν δυσανάλογα μεγάλη σε σχέση με το ποσό (~250€) οπότε είναι μετατροπή που την προτείνω ανεξαρτήτως χρήσης. Για να λες πως θα δώσεις 640 και θες να βάλεις λίγα λεφτά για πρώτη γενιά σε κόβω.πάντως.
  13. Εγώ στο 09 είχα βάλει πίσω ανάρτηση από 636 (σχεδόν plug and play η αλλαγή) και η βελτίωση ήταν τεράστια. Ήταν μηχανή που έμπαινε και πίστα, οπότε για μέση οδήγηση σε δρόμο θα σε καλύψει απόλυτα. Εκτός κι αν είσαι κανάς τρελός χεράς. Πήγαινε για το 09 αν μπορείς, είναι όντως φοβερό μηχάνημα και το γκάζι είναι αρρωστημένο.
×
×
  • Create New...