Jump to content

pitapola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1420
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    79

Πόντοι

3240 Excellent

Σχετικά με το μέλος pitapola

  • Κλάση
    Δεξιόστροφος

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSX250R
  • myBike: Κυβισμός
    248

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Μπορεις να κανεις εξουσιοδοτηση online εδω και να του τη στειλεις σε ηλεκτρονικη μορφη. Εσυ δηλαδη θα χρειαστει να βγεις απο το σπιτι σου μια κι εξω για να πας να την παραλαβεις απο τη μεταφορικη.
  2. Τι να σου πω φιλε, αυτα ειναι υποκειμενικα. Το τι αρεσει στον καθενα, το τι θεωρει πολλα και λιγα αλογα. Εγω τωρα τη βρισκω με μηχανακια που εχουν 25 αλογα οποτε μαλλον δεν ειμαι για να με συμβουλευτεις σε τετοια θεματα. Αυτο που ξερω ειναι οτι το εφταρι ειναι πολυ ροπατο, σηκωνεται και με τη σκεψη μονο και απο ηχο -με εξατμιση aftermarket- σκιζει (λογω crossplane 270°).
  3. Βρισκεις ωραιο ΜΤ07 με τα λεφτα σου που ειναι σουπερ μηχανακι, συγχρονο και ωραιο σκαλοπατι μετα τα 300. Θα το χαρεις πολυ. Αρκει να μην εισαι κανας τεραστιος (απο υψος ή κιλα) γιατι ειναι σχετικα μαζεμενο. Το ειχα στο παρελθον και το συστηνω με κλειστα ματια. Για το Ζ, αφου το μπατζετ δεν ειναι τα κλασικα-ορθοδοξα 3000€ δεν εχεις λογο να κοιτας μηχανακια 15ετιας. Σχετικα με το SS αν το ηθελες αρκετα ωστε να το αντεξεις δε θα μας ρωτουσες καν για γυμνο.
  4. Πηρες το; Μας φωτισες αδερφε! Δε χρειαζεται να μας ευχαριστεις, ειμαστε απαιτητικοι ετσι κι αλλιως. Παει, σου πηρε τα μυαλα το εργαλειο και δεν ξερεις τι γραφεις!!! Καλοταξιδο ο,τι κι αν ειναι. Δωσε φωτο.
  5. Μπορεί να έγινε και δεύτερη ίδια μετατροπή με μπούσουλα το er. Χρησιμοποιήθηκαν τα ίδια καλούπια, κτλ. Αλλά νομίζω πως είναι δύο διαφορετικές μηχανές.
  6. Και μετα σου λεει τα ρασα δεν κανουν τον παπα. Το ενα σουργελο, το αλλο πιστολι.
  7. Εμπνεύστηκε απ' αυτό; Ή είναι το ίδιο; https://www.motomag.gr/news/sto-stoma-toy-lykoy/h-metamorfosi
  8. Οταν θες να ανεβοκατεβαινεις κρασπεδα αλλα εχεις διπλωμα Α2. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/34440836-kawasaki-ninja-250-r
  9. pitapola

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    @graves Για τα σωληνακια -αν θες να φτιαξεις υψηλης- θα παρεις στο χερι τα παλια σωληνακια που θα εχει βγαλει ο μηχανικος σου απ'τη μηχανη και θα πας εδω να σου τα κανουν επι τοπου. Κι εμενα μελος του φορουμ μου το ειχε προτεινει το μαγαζι, εκει ειχα κανει υψηλης στο δευτερο 636. (σαν οικονομικη λυση το προτεινω, μπορεις φυσικα να πας και σε επωνυμα). Καλοταξιδο σου ευχομαι φιλε και να σου βγει οπως το φανταστηκες. Edit: Σε ~2000 χλμ θέλει και μεγάλο σέρβις με ρύθμιση βαλβίδων. Θα το έκανα κι αυτό μια κι έξω τώρα που θα την έχεις στο μηχανικό, να την πάρεις κομπλέ.
  10. pitapola

    Φόρμα

    Δεν ξερω αν θεωρουνται ολα ισοθερμικα, εγω ισοθερμικα λεω αυτα που ειναι για το κρυο. Παντως οι περισσοτερες εταιριες ειδων μοτοσυκλετιστη εχουν εσωτερικα layers. Καποια υλικα ειναι για το κρυο (μονωση, αντιανεμικη δραση) και αλλα ειναι για τη ζεστη (καλυτερος αερισμος, βοηθεια στην εξατμιση του ιδρωτα). Τα race undersuits ειναι στη δευτερη κατηγορια. Αντιστοιχα layers εχουν και μαρκες αθλητικων (πχ τα κολαν που φορανε κατω απο τις στολες καποιοι καλαθοσφαιριστες). Το δικο μου ειναι one piece της Clover και μοιαζει με αυτο , το υλικο ειναι δηλαδη πολυ ψιλο mesh (διχτυ?). Εχω και ισοθερμικα (για το κρυο) αλλα δεν ξερω πώς θα τα πανε με τον ιδρωτα, δεν εχω δοκιμασει ποτε να τα βαλω με θερμοκρασια πανω απο 5-10°C.
  11. pitapola

    Φόρμα

    Ετικετα "Στολη" νομιζω θα ηταν χρησιμη. Κατι ακομα που ξεχασα να αναφερω για οσους τωρα μπαινουν στο χωρο. Μια πολυ καλη αγορα (ισως σε δευτερη φαση) ειναι καποιου ειδους undersuit.Οι περισσοτερες στολες εχουν αφαιρουμενη φοδρα που πλενεται, αλλα δεν ειναι και το πιο πρακτικο πραγμα να κανεις αυτη τη δουλεια καθε φορα που γυρνας απ΄την πιστα. Η εσωτερικη φορμα επιτρεπει καλυτερο αερισμο, βοηθαει στο ευκολο βαλε-βγαλε της στολης, προστατευει το δερμα απο τον ιδρωτα και ειναι πολυ βολικη στο πλυσιμο. Οταν γυρναω απ΄την πιστα βαζω κατευθειαν το undersuit στο πλυντηριο ενω η φοδρα της στολης (που βγαινει πιο δυσκολα, με φερμουαρ) πλενεται με πολυ μικροτερη συχνοτητα.
  12. pitapola

    Φόρμα

    Καλα το σκεφτεσαι νομιζω. Δεν ειναι για ολους το χομπι, πολλες στολες που αγοραζονται φοριουνται κανα δυο-τρεις φορες και μετα μενουν στη ντουλαπα. Δες αν ειναι οντως για σενα, αν θα βρεις και παρεα (που ειναι πολυ σημαντικη παραμετρος κι αυτη για να περνας καλα) και μετα εχεις ολο το χρονο να παρεις κατι πιο ακριβο. Πιο πιθανο να ξερεις και τι ακριβως σε βολευει (νουμερο, διατρηση) αφπυ εχεις μπει πιστα μερικες φορες.. Ετσι κι αλλιως μια στολη που κανει 150-200€ σε αγγελια παλι τοσο θα τη δωσεις αν οντως κρινεις πως δε σε καλυπτει. Το ρισκο ειναι ανυπαρκτο. Ενω στο καινουριο θα χασεις τριψηφιο νουμερο. Η πρωτη δε φαινεται να ειναι 52, τουλαχιστον αυτο βλεπω απο την ετικετα της στολης (ασχετως τι γραφει ο πωλητης). Η δευτερη φαινεται ωραια, ειναι και διατρητη.
  13. Καλη χρονια και καλες αγορες. Δε νομιζω οτι ξεχωριζει ιδιαιτερα καποιο απο τα δυο μοντελα. Οποτε η λογικη λεει οτι θα παρεις αυτο που θα βρεις σε καλυτερη κατασταση στα λεφτα σου. Και δεδομενου οτι στα λεφτα σου υπαρχει μονο το gladius του εμπορου... καλοταξιδο το Yamaha. Αν μπορεσεις να βρεις και καποιο με ABS ακομα καλυτερα.
  14. Αναμεσα στα δυο του τιτλου δε βλεπω να υπαρχει ξεκαθαρος νικητης, εξαρταται απο τη χρηση που θα κανεις (ειδος off road χρησης, ταχυτητες ταξιδιου, δικαβαλο, κοκ). Αν γενικα εισαι πιο ηρεμος αναβατης (και σου αρκουν τα 500cc) μαλλον προς το CΒ θα εκλινα παντως. ΥΓ: Στα λεφτα σου μια εξαιρετικη λυση θα ηταν και ενα NC750X ελαφρως μεταχειρισμενο. (τυχαιο παραδειγμα)
  15. pitapola

    Street triple 675 ή (...);

    Μαλλον η καλυτερη επιλογη για σενα το 675. Ολοκληρωμενη μηχανη και απευθυνεται (κατα βαση) σε συνειδητοποιημενο κοινο, οποτε ειναι πιο ευκολο να βρεις κατι προσεγμενο απο ανθρωπο που ηξερε τι και γιατι ειχε στα χερια του. Το μεσο triple που θα δεις στο car ειναι σε απειρως καλυτερη κατασταση απο τα αντιστοιχου κυβισμου ιαπωνικα για αυτον ακριβως το λογο. Το μονο αλλο μηχανακι της κατηγοριας που θα εβαζα στη συζητηση θα ηταν το monster 696. Πιο αδυναμο μεν αλλα ειναι κι αυτο ενα σοβαρο μηχανημα, ελαφρυ και με ωραια επιθετικη σταση οδηγησης. Το Ζ κανω πως δεν το διαβασα... Το fz1 εχει κι αυτο τη γλυκα του, αλλα για μενα το εξτρα βαρος και η οικονομικη επιβαρυνση ειναι σημαντικοι ανασταλτικοι παραγοντες. Ισως αν εδινες μεγαλυτερη βαση στα ταξιδια να σου ελεγα πως εχει νοημα να κοιτας και αυτην την κατηγορια. Αν οντως παντως κοιταξεις και προς τα εκει ψαξου σχετικα με το θεμα που ειχαν στο βολαν. Η συγκεκριμενη αγγελια που ανεβασες δε μου κανει ουτε κρυο ουτε ζεστη. Καθαρο φαινεται γενικα, προσωπικα δε θα το ακυρωσω το μηχανακι επειδη εχει πανω δυο κινεζικα αξεσουαρ. Βιβλιο σερβις δε βλεπω να αναφερεται πουθενα. Μου αρεσει το πατημα που εχει στα λαστιχα παρεμπιπτοντως, δειχνει ηρεμη οδηγηση αλλα οχι εντελως αμπαλο αναβατη -τοσο οσο θα ελεγα. Φαινεται περιπτωση που αξιζει να το κοιταξεις απο κοντα, χωρις να σημαινει κατι παραπανω αυτο.
×
×
  • Create New...