Jump to content

pitapola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.491
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    89

pitapola last won the day on Μάιος 27

pitapola had the most liked content!

Πόντοι

3.471 Excellent

Σχετικά με το μέλος pitapola

  • Κλάση
    Δεξιόστροφος

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSX250R
  • myBike: Κυβισμός
    248

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. pitapola

    Yamaha MT-09 SP MY2021 Review

    Αυτο που ειπες για το οτι η μηχανη μοιαζει να θελει να μεινει ξαπλωμενη οταν πεσει το ειχα προσεξει κι εγω. Πιστευα πως θα ειχε να κανει με τα λαστιχα αλλα και οταν ειχα βαλει τα ΤΤ (με αρκετα διαφορετικη κορωνα) παλι το ιδιο παρατηρουσα. Δε θα το πω μειονεκτημα παντως, το ιδιο χαρακτηριστικο δινει ωραια αισθηση σε μεγαλες στροφες που εισαι ωρα υπο κλιση. Να τη χαιρεσαι.
  2. pitapola

    KTM DUKE 200

    Εχει ενα cbr 250 σε τιμη πολυ κοντα στο μπατζετ σου. Ανωτερο απο το 200αρι σχεδον σε ολα τα επιπεδα. Σου εβαλα το λινκ της αγγελιας στο πιο πανω σχολιο αλλα μαλλον δεν το ειδες. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/24343937-honda-cbr-250
  3. pitapola

    KTM DUKE 200

    Θα συμφωνησω οτι τα Ninja 250 πουλιουνται ακριβα γι'αυτο που ειναι (πλεον). Επισης ειναι εξαιρετικα αναιμικο μοτερ χαμηλα, πιστευω πως θα ειναι κουραστικο ως καθημερινο εργαλειο. Το Δουκακι οδηγικα ειναι πολυ ωραιο, πιο μηχανη απ΄οσο θα περιμενε κανεις. Ποιοτικα δεν ξερω τι ρολο βαρανε. Θα κοιτουσα να παω οσο γινεται πιο καινουριο σιγουρα αν εβλεπα προς τα εκει. Εγω παντως λεω να κανετε μια κουβεντουλα με τον Βαγγελη @noodles και να τα βρειτε εκει περα, να κανετε κι οι δυο τη δουλεια σας. Honda, ολο προσοντα.
  4. Αν τα πραγματα ειναι οπως μας τα ειπες (δλδ σε χτυπησε το μηχανακι με δικη του υπαιτιοτητα) δε βλεπω το λογο να εχει καλεσει αστυνομια. Χαρη του εκανες που εφυγες. Γλυτωσε τρεχαματα με την ασφαλιστικη του για να σου καλυψει τη ζημια που σου εκανε.
  5. Βοηθα στο να μην στραμπουλας τον καρπο σου οποτε θες να ανοιξεις το γκαζι. Στο ΜΤ07 ειναι ενοχλητικα μεγαλη η στοκ διαδρομη του γκαζιου (90°). H γκαζιερα του r6 εχει τη μιση διαδρομη (45°). Βασικα με ενα γκουγκλαρισμα θα τα βρεις ολα, ειναι απο τις πλεον κλασικες μετατροπες στο μηχανακι.
  6. @crussifier Καλοταξιδο. Δες για την γκαζιερα απο R6 (R6 throttle tube), ηταν η πιο vfm μετατροπη που ειχα κανει στο δικο μου. Αξιζει 100%.
  7. Καλη επιλογη, μιας και μιλας για οδηγηση στην πολη αν βρεις με abs προτιμησε το. Ειναι μπατζετ κατασκευη και αυτο φαινεται σε αρκετα πραγματακια (καινουριο εκανε καπου 4500€ αλλωστε). Αν αυτο το συνδυασεις με το γεγονος οτι η Kawa ειναι ετσι κι αλλιως ο φτωχος συγγενης των Ιαπωνων, τοτε το Japan της υποθεσης ειναι λιγο σχετικο. Σε σχεση με τα Ινδικα παλι ειναι σιγουρα μια κλαση επανω παντως. Εχει τσαγανο το μοτερακι και ειναι παναλαφρο (βαρος και ογκος απο 125αρι). Για νεο οδηγο θα ειναι ο,τι πρεπει. Παντως και το 390 δε θα το φοβομουν απο πλευρας επιδοσεων σε καμια περιπτωση. Αλλα με το μπατζετ σου θα ψωνισεις απο το κατω ραφι και αυτο ειναι παντα κακη ιδεα (ενα παραπανω για ινδικο ΚΤΜ).
  8. Αύριο μεσημεράκι θα πάμε Ρύσιο με δύο μέλη του φόρουμ, πρώτη επίσκεψη μετά την καραντίνα. Αν ψήνεται κανείς έρχεται.
  9. Αγγελε, επειδη εγω εχω κουραστει -φανταζομαι ποσο θα εχουν κουραστει και οι υπολοιποι- το παραπανω μηνυμα ηταν το τελευταιο που ειχα να πω κατι επι της ουσιας Απο εκει και περα το εχω ριξει στην πλακα, ως φυσικη αντιδραση σε καποιους χαρακτηρισμους. Δε μου εχει αλλαξει η γνωμη προσωπικα σε τιποτα απ'οσα γραφω στο παραπανω μηνυμα, πραγμα το οποιο προφανως και δε χρειαζεται να σε απασχολει καθολου. Εκει που σιγουρα συμφωνουμε ειναι πως δεν ειναι μηχανηματα για ολους και θελει ενα συγκεκριμενο mentality η ΚΤΜ γενικα. Αυτο το "ετσι ειναι αυτα, χαλανε-δεν ειναι κατι 200€ θελει και εισαι ενταξει" που λες κανα δυο-τρεις φορες στο πρωτο βιντεο ειναι κατι που προσωπικα δε μου ταιριαζει, οπως δεν μπορω να καταπιω και τη σταση της ΚΤΜ να κανει την παπια σε σοβαρα θεματα και να αποφευγει τις ανακλησεις (απλα παμε στο επομενο μοντελο και περαστικα στους ατυχους που πηραν το πρωτο 640 που ραγιζε, το πρωτο 390 που εκαιγε φλαντζα, κοκ...). Αν εχεις μεχρι τρια χιλαρικα και θες ντε και καλα πιστολι ειναι σχεδον μονοδρομος, εκει συμφωνω απολυτα. Αυτα απο μενα, απο την πλευρα μου συγγνωμη στους υπολοιπους αν σας κουρασα. Γενικα μην τα παιρνετε ολα οσα γραφονται τοις μετρητοις και ακομα περισσοτερο να μην παιρνουμε τους εαυτους μας στα σοβαρα. Κανενας εδω μεσα δεν εχει το μοτοσυκλετιστικο επιπεδο που να προαπαιτει να του μιλαμε με απολυτο σεβασμο και χωρις ιχνος πλακας/αστεϊσμου/πειραγματος. Και πρωτα απ΄ολους εγω. Over and out.
  10. Άμα δεν έχεις χέρια για σοβαρά εργαλεία παίρνεις 250αρι. Δε νομίζω να είναι ντροπή, τόσο μπορώ τόσο κάνω. Πήγα να κάνω το συνήγορο του διαβόλου για να γίνει συζήτηση. Δεν ξέρω τι άλλο θα έπρεπε να περιμένω να βγει. @Canardo Ο φίλος έκανε διατριβή σε συνεργεία ΚΤΜ και έμαθε. Εσύ μωρή κουφάλα πού πηγαίνεις να πάω κι εγώ; Αρκετά με τα καφενεία, θέλω να τα κόψω. Με κοροϊδεύουν στα φόρουμ.
  11. Επιμένετε πάντως για καφενεία, Μπαμπηδες με crypton κτλ. Σε μοτοφόρουμ δεν είμαστε ρε παιδιά; Δλδ τι πτυχίο χρειάζεται για να πει κανείς τη γνώμη του επί μηχανών εδώ μέσα; Ο Κώστας ξέρω πως δεν είναι μηχανικός,ο Άγγελος επίσης (το λέει στο βίντεο). Μήπως μιλάνε μόνο οι κάτοχοι 640; Τότε μόκο όλοι και κάμερα στον Αγγελο. Να σας αφήσουμε να κάνετε like ο ένας στον άλλον ή επιτρέπεται η διακοπή του circlejerking; Ρητορική ερώτηση. Δε βγάζει και πουθενά έτσι κι αλλιώς.
  12. Ωραία, για να κλείσω την παρένθεση. Πρόκειται για ένα μοτέρ με απαιτητική συντήρηση (για πολιτικό πάντα), η οποία από την πλειονότητα δεν ακολουθήθηκε. Επειδή είναι και λίγο πιεσμένο το μοτεράκι (τα άλογα δε βγαίνουν μόνα τους), η ελλιπής συντήρηση και λάθος χρήση εν γένει έκανε τη ζημιά σε πολλά από αυτά. Μάλλον συμφωνώ με το ότι η φήμη του είναι δυσανάλογα αρνητική με το προϊόν αυτό καθαυτό. Βάλανε το χεράκι τους και άλλοι. Διαφωνώ σίγουρα πως πρόκειται για αστικό μύθο τα "πόσα και αν σπάσανε". Το βρίσκω λίγο συζήτηση για το αν ο ουρανός είναι γαλάζιος. Απ την άλλη βρίσκω τρομερή υπερβολή τον χαρακτηρισμό "δεινόσαυρος" για ένα μοτέρ που με σωστή συντήρηση κατάφερε να περασει μόλις τα 50 χιλιάδες χιλιόμετρα. Bare minimum θα έλεγα για να πεις ότι δεν είναι αναξιόπιστο, όχι το αντίθετο. Σα να λέω εγώ ότι το z250 είναι γρήγορο επειδή πιάνει 160. Όχι δεν είναι γρήγορο, απλά αν δεν τα έπιανε θα ήταν αργό του θανατά. Και για να κλείσουμε, όλα καλά με αυτά που λέτε αλλά ο υποψήφιος αγοραστής σήμερα από αυτούς τους άσχετους θα πρέπει να βρει και να αγοράσει μηχανάκι. Καινούριο δεν πουλιέται πλέον να το προσέχεις όπως πρέπει απ την αρχή. Τα περισσότερα έχουν αλλάξει πολλά χέρια και το ιστορικό της μηχανής χάνεται στο πέπλο του μυστηρίου και του χρόνου. Άρα ο ενδιαφερόμενος προχωράει με δικό του ρίσκο. Γιατί 640 με φουλ βιβλίο σέρβις με όλη την προβλεπόμενη συντήρηση δεν ξέρω πόσα και αν υπάρχουν.
  13. Μπλέκω με φανατικούς τώρα αλλά δε γαμείς... Δεκτά όλα αυτά Κώστα. Αλλά στα περί αστικού μύθου διαφωνώ. Όλη μέρα στο car είσαι άλλωστε και τα βλέπεις. Υπάρχει περίπτωση να λένε ψέματα ότι έχει γίνει ανακατασκευή; Έχουν κάποιο κέρδος από ένα τέτοιο ψέμα που μου διαφεύγει; Παρεμπιπτόντως, τα 52Κ χιλιόμετρα που αναφέρθηκαν θεωρούνται πολλά για πολιτικό μοτέρ; Γιατί αν κατάλαβα καλά αναφέρθηκε το νούμερο ως απόδειξη αξιοπιστίας.
  14. Να κάνω εγώ λίγο το συνήγορο του διαβόλου... Γιατί οι μισές αγγελίες 640 είναι με μοτέρ από ανακατασκευή; Έχουν μαζευτεί όλοι ο άσχετοι και αγοράζουν μόνο αυτά τα μηχανάκια ενώ οι σχετικοί αγοράζουν τα άλλα; Έχει κάποιες ιδιαιτερότητες/ειδικές απαιτήσεις αυτό το μοτέρ; Σπάνε απ το κακό μάτι γιατί τα ζηλεύουν όλοι; Όλα τα παραπάνω;
  15. pitapola

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Δευτερα και Τριτη ρεπαρω. Αν βολευει στειλε pm να κανονισουμε κανα Λιβαδι.
×
×
  • Create New...