Jump to content

pitapola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1299
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    65

pitapola last won the day on Ιούλιος 12

pitapola had the most liked content!

Πόντοι

2903 Excellent

Σχετικά με το μέλος pitapola

  • Κλάση
    Δεξιόστροφος

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSX250R
  • myBike: Κυβισμός
    248

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Αυριο απογευματακι θα βαλω το καινουριο κτηνος στο Ρυσιο. ΜΕ την μπαγκαζιερα... Θερμοκρασια <27 οποτε ιδανικος καιρος για Ιουλιο. Οσοι πιστοι προσελθετε (εστω για καφε). @koukou @gkourv @kpapageo @Krosfala @snow @devil's animal @Canardo @xampos @theophilos13
  2. Θα σου επιτρέψω να διαφωνείς αν μου επιτρέψεις κι εσύ να διαφωνώ με τη σειρά μου. Είχα ΜΤ07 του 2014 και δεν είχε τέτοιο θέμα. Κανονικό το γκάζι του και μάλιστα σε αυτό το μηχανάκι έμαθα σούζα. Αυτή τη στιγμή το έχει αγοράσει φίλος stunter και έχει γίνει stunt bike. Χωρίς φλασάρισμα φυσικά. Τώρα για το "όλοι οι stunters κάνουν φλασάρισμα" καταλαβαίνεις πως είναι γενίκευση που δεν μπορεί να ισχύει. Ίσως πάντως επειδή η μηχανή σου είναι πιο πρόσφατη να έχουν γίνει αλλαγές για τα πιο αυστηρά πρότυπα που έρχονται και να είναι πιο έντονο το φαινόμενο, τι να σου πω. Το παλιό το 07 το ορθόδοξο μια χαρά ήταν. Σίγουρα καμία σχέση με το 09.
  3. Το καλό στην περίπτωσή σου πάντως είναι πως μιλάμε για στοκ μηχανή. Αν είναι κάπου να δουλέψει σωστά η κονσέρβα, αυτό είναι στο στοκ. Όταν αρχίζουν οι μετατροπές εκεί αρχίζει η ανάγκη για εξατομίκευση. Τώρα που διάβασα το σχόλιο του @xaotikos νομίζω ο TRE είναι αυτός που μου είχαν προτείνει, αλλά απ' ό,τι βλέπω έχεις ψαχτεί ήδη κι εσύ. Εγώ πάντως θα την έκανα την κίνηση.
  4. Ως πρωην κατοχος του ΜΤ09 πιστευω εχει βαση αυτο που σκεφτεσαι να κανεις. Οντως το jurkiness της μηχανης ειναι κατι που μπορει να διορθωθει με επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου και στο fz09.org απ'ολους οσους πηραν την αποφαση να το κανουν διαβαζα μονο καλα λογια. Ακομα και σε στοκ μηχανακι η διαφορα θα ειναι αισθητη. Το θεμα ομως ειναι ενα και σημαντικο: ποιος μπορει να σου το κανει αυτο στην Ελλαδα. Γιατι το να στειλεις την ECU στην Αμερικη και να μεινεις χωρις μηχανη για κανα διμηνο ειναι λιγο δυσκολο. Εδω δυστυχως δεν μπορω να σε βοηθησω. Θα προτεινα να μπεις σε κανενα γκρουπ του fb για το μηχανακι σου και να ρωτησεις εκει κατοχους για να μαθεις απο πρωτο χερι ποιον επαγγελματια και αν μπορεις να εμπιστευτεις. Σε καποια φαση που ειχα ψαχτει θυμαμαι οτι μου ειχαν προτεινει καποιον ο οποιος αγοραζει σεταρισμενα προγραμματα απο εξωτερικο, απο καποιον Ρωσο. Συγγνωμη για την ασαφεια μου, αλλα πανε καποια χρονια απο τοτε. Σου το λεω παντως επειδη με την τοτε ερευνα αγορας μου ειχα καταληξει πως υπαρχει ατομο που κανει σωστα αυτες τις δουλειες στην ΑΘηνα. Δεν το ειχα προχωρησει γιατι μενω Θεσσαλονικη και θα χρειαζοταν καμια βδομαδα να μεινω χωρις μηχανη. Για οσους λενε οτι δεν ειναι μεγαλο θεμα ή ειναι και καλο, να πω το προβλημα που ειχα εγω και δεν το εβρισκα καθολου ασημαντο. Σε γρηγορη οδηγηση πλησιαζεις τη στροφη, κλεινεις γκαζι, πεφτεις φρενα, ξαπλωνεις τη μηχανη και στο σημειο που εισαι σχεδον στη μεγιστη κλιση ερχεται η ωρα να ανοιξεις σιγα σιγα το γκαζι. Ε, αυτο το σιγα σιγα στο ΜΤ/900 δε γινεται. Υπαρχει ενα αποτομο ξεκινημα που οταν εισαι σε οριακη κλιση μπορει να σου δημιουργησει θεμα. Σε ολες τις αλλες καταστασεις ειναι κατι που βρηκα πως συνηθιζεται, αλλα σε αυτην που σας περιεγραψα ειναι προβλημα οπως και αν το δεις. Σε συζητηση με αλλους ιδιοκτητες σε φορουμ ειχαμε καταληξει οτι σε οδηγηση πιστας μπορει και να ειναι προτιμοτερο να οδηγας με το Β mode (κι ας ειναι το ψωφιο) αφου εκει το πεταγμα ηταν πιο περιορισμενο. Μεγαλο προβλημα και στη σουζα βεβαια το συγκεκριμενο κουσουρι. Οσο καλο ειναι το 09 για σουζα αν εισαι ασχετος (γιατι σηκωνεται μονο του), τοσο χαλια ειναι αν εισαι λιγο πιο προχωρημενος και παιζεις με σημειο ισορροπιας. Εκει το ανοιξε κλεισε του γκαζιου κανει τη ζωη δυσκολη. Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι stunter προτιμανε το μικρο αδερφακι με το αναλογικο γκαζι (ΜΤ07).
  5. pitapola

    Ktm duke 390 vs Yamaha mt 03 660

    Απο τα τεσσερα κριτηρια που εχεις βαλει το μονο που τα καλυπτει ολα ειναι το 07. Αμεσως μετα παει το 390 (υστερει σε αξιοπιστια). Το ΜΤ03 καλο, χρυσο αλλα δεν μπορει να μπει στα ισια σε μια συζητηση με το 07 και το duke. Με την καμια ομως. Αλλης γενιας μηχανη, αλλης φιλοσοφιας γενικοτερα. Και το λεω εγω που παντα μου αρεσε σαν μοντελο. DRZ το βγαζω εντελως απο τη συζητηση, σχεδον αδυνατο να βρεις κατι καθαρο σε νορμαλ τιμη. Και ειναι και αρχαιολογια εδω που τα λεμε σε σχεση με τα πρωτα δυο. Αν δεν υπηρχε το θεμα του διπλωματος θα σου ελεγα 07 με κλειστα ματια. Αλλα επειδη καταλαβαινω οτι θα καιγεσαι τωρα, για μενα καθαρα πας για το ΚΤΜ. Και η Παναγια μαζι σου...
  6. Γαλλικο ειναι Γιωργο, ventilateur.
  7. pitapola

    carbyrater kaze-r

    3/4 ειναι τρια τεταρτα, δηλαδη 0,75. Σκεψου ενα ρολοι. Μια περιστροφη ειναι να ξεκινησεις απο το δωδεκα και να κανεις εναν ολοκληρο γυρο μεχρι να ξαναπας στο δωδεκα. 3/4 ειναι να ξεκινησεις απο το 12 και να φτασεις στο 9.
  8. Μεταξύ σοβαρού κι αστείου το λέω. Οι βορειολλαδιτες ξέρουν όμως πως έχει μια βάση. Κι εγώ έχω καεί από χαλκιδικιωτη στο παρελθόν. Αρκετή κουτοπονηριά σε συνδυασμό με νοοτροπία επαρχίας στο θέμα συντήρησης (άμα δουλεύει δεν το πειράζω) και έλλειψη αξιόλογων συνεργείων. Προφανώς δεν ισχύει για όλους, αλλά ας πούμε ότι θα το βρεις σε μεγαλύτερη συχνότητα από τη Θεσσαλονίκη πχ.
  9. Από Χαλκιδικιώτη δεν αγοράζεις μηχανάκι.
  10. Τα 90's στο χωριο σε μια φωτογραφια.
  11. Κατσε να ρωτησουμε καποιον σχετικο τοτε. @giorgos.boun Εχω δυο προβληματα με τον συλλογισμο. Πρωτον μου φαινεται τερμα τραβηγμενο οτι μπορει καποιος να στραφει κατα του ΚΤΕΟ. Και δευτερον οταν γραφτει κατι ως δευτερευουσα παρατηρηση, αυτο ειναι κατι που πρεπει να εχει επιδιορθωθει μεχρι τον επομενο ελεγχο. Δηλαδη το θεμα με τα φρενα ειναι κατι που δεν μπορει να σου το γραφει το ΚΤΕΟ καθε φορα (αν υποθεσουμε οτι το κανουν συστηματικα). Στον δευτερο ελεγχο η ιδια δευτερευουσα παρατηρηση νομιζω γινεται αιτια απορριψης. Παντως το να υπαρχει μια μικρη διακυμανση στην αποδοση των φρενων δεν ειναι και τοσο περιεργο. Λιγο στραβος δισκος, λιγο να μην εχει πατησει τελεια το τακακι, μια μικρη διαφορα στην αποδοση των φρενων ειναι νορμαλ σε μη καινουρια οχηματα. Γι'αυτο και ως 20% δε σε κοβουν γι'αυτο αλλωστε.
  12. Πηγη για αυτο; Σου το εχει πει καποιος του χωρου ή δικια σου υποθεση; Δεν καταλαβαινω τι καλυψη χρειαζεται το ΚΤΕΟ.
  13. pitapola

    Αγορά 690 tips & tricks

    Η φτήνια τρώει τον παρά λένε. Σε βλέπω για την ίδια ρότα με την προηγούμενη φορά, φτηνό στην αρχή που θα βγει ακριβό στο τέλος. Στα μεταχειρισμένα πάντα συμφέρει να βρεις το μηχανάκι που θέλει τα λιγότερα, κι ας στοιχίζει λίγο παραπάνω ως αγορά.
×
×
  • Create New...