Jump to content

A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    828
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    26

Πόντοι

1.160 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50
  • myBike: Κυβισμός
    72

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    C50
  • dreamBike: Κυβισμός
    72

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. disclaimer: Δε δικαιολογώ ούτε αιτολογώ τον χαρακτηρισμό του νηματοθέτη. Πώς ακριβώς εντοπίζεται ο ΑΥΤΟσαρκασμός στην τελευταία πρόταση; Πώς "χλευάζεις"/σαρκάζεις τον εαυτό σου στο τελευταίο σχόλιο; Εγώ προσωπικά δε βλέπω καν χιούμορ. Μπορεί να μην χαρακτηρίζεσαι γενικά και κατά κανόνα ως είρωνας, η προσωπικότητά σου να μην μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι, ωστόσο εγώ τη συγκεκριμένη απάντηση τη θεωρώ ειρωνική (την απάντηση αυτή καθ'αυτή, όχι το άτομο που την εκφέρει). Η ίδια νοηματικά απάντηση θα μπορούσε να γραφεί ως "Γνωρίζω το και το και το και το και το. Αλλά για μεγαλύτερη σιγουριά θα έλεγα να πας στην τροχαία της περιοχής σου μήπως μπορούν να σε κατευθύνουν καλύτερα". Και σαν γενικότερο σχόλιο τώρα και για τον κ. Συντονιστή, αν η απάντησή μας στις ερωτήσεις που θέτει κάποιος είναι "google it", ή "τί μας ρωτάς, ρώτα στο υπουργείο", "υπάρχουν δεκάδες tutorials στο dailymotion, τα έψαξες;", τότε μπορεί να μπει μπανεράκι όταν κάποιος μπαίνει στο forum που να λέει "μόνο για γνώστες, όχι ανόητες ερωτήσεις".
  2. Με σημαντική δόση ειρωνείας βέβαια, να τα λέμε όλα
  3. Μην υποτιμάς τόσο τις Α2 μοτοσυκλέτες. Το μόνο που αντικειμενικά δεν μπρούν να κάνουν είναι να βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, οκ, χαίρω πολύ. Πολύς κόσμος όμως έψαχνε μια προσωρινή ή ενδιάμεση λύση και βρήκε πολλά περισσότερα. Είναι πολλοί αυτοί που -ειδικά για το 500Χ της Honda- τις έχουν κρατήσει και κατευχαριστηθεί. Και στην τελική, το πουλάς και χωρίς σημαντική χασούρα down the line αν τόσο δεν σου κάνει. CB500R και Ninja 300/400 νομίζω είναι ωραιότατες επιλογές.
  4. Ή πολύ απλά "μπρος Δίπλωμα απεριόριστο και πίσω κάποια A2 μοτοσυκλέτα από τις πάρα πολλές που υπάρχουν πλέον στην αγορά". Δεν ξέρω σε τί μπάτζετ κινείσαι, αλλά πχ τα δικύλιδρα 500άρια της Honda τα έχει ευχαριστηθεί πάρα πολύ ο κόσμος.
  5. Ε προφανώς είναι και τα 5 και τα 2 και το 1 kw το πρόβλημά τους. Οι συμφωνίες (και οι νόμοι μια συμφωνία είναι) έτσι λειτουργούν, με ακρίβεια. Στο ράφι του σούπερμαρκετ συμφωνείς με τον επιχειρηματία μια τιμή για το προϊόν, θα γυρίσει να σου πει "δε νομίζω τώρα να έχεις θέμα που στο χρέωσα 5€ παραπάνω"; Με τον εργοδότη σου ή τον πελάτη σου έχετε συμφωνήσει μια αμοιβή, θα γυρίσει να σου πει "δε νομίζω να είναι θέμα τα 50€ λιγότερα"; Γενικότερα μην πορεύεσαι με αυτή τη λογική. Το έως και 70 σημαίνει μκρότερο ή ίσο του 70 και 0 παραπάνω (ένα από τα ωραία της γλώσσας μας είναι η μεγάλη νοηματική σαφήνεια των λέξεων). Το προϊόν τώρα που έβαλες δεν ξέρω πώς δουλεύει αλλά και πάλι δεν πέφτεις στην περίπτωση της αναμονής για το ΚΤΕΟ; Δηλαδή εσύ το παίρνεις και το βάζεις και περιορίζεις την ισχύ, δεν πρέπει αυτό κάπως να πιστοποιηθεί, από κάποιον εγκεκριμένο φορέα; Πιθανώς λοιπόν να γίνεται όπως σου είπαν κι από την αντιπροσωπεία αλλά λόγω επειδή "Ψωροκώσταινα", ούτε άκρη θα βρεις, ούτε γρήγορα θα μπορεί να γίνει, ούτε θα υπάρχει κανένας που θα θέλει να κάνει τη δουλειά του (χωρίς να έχει επιπλέον κέρδος από το να την κάνει - π.χ. ένας υπάλληλος σε γραφείο του Μεταφορών, τον ίδιο μισθό θα πάρει είτε ασχοληθεί με την περίπτωσή σου, είτε λύνει σταυρόλεξα, ούτε περισσότερα, ούτε λιγότερα)
  6. Βάσει του νόμου, με Α2 επιτρέπονται οι παρακάτω: Περιλαμβάνει λοιπόν και τις "διασκευασθείσες" μοτοσυκλέτες. Δεν βλέπω να αναφέρει για εργοστασιακή διασκευή ή για εκ των υστέρων διασκευή, δεν διευκρινίζεται. (οπότε οτιδήποτε δεν ορίζεται επακριβώς, επιτρέπεται. Εκτός κι αν έχει βγει κάποια ΠΟΛ που δίνει περισσότερες διευκρνήσεις την οποία να αγνοώ). Άντε όμως να μπλέξεις με έγκριση τύπου, ασφαλιστές κλπ. Δε θα ασχοληθεί κανένας εφόσον δεν είναι κάτι "μανίσιο". Αν και στη δική σου περίπτωση νομίζω πως ούτως ή άλλως δε θα ήταν εφικτό, καθώς απ'όσο μπορώ να δω το CBR είναι σχεδόν σε όλες τους τις εκδόσεις πάνω από 2x35kW
  7. Και να επιτρέπεται, δεν πρόκειται δυστυχώς κανένας να ασχοληθεί αρκετά με αυτό για να στο ασφαλίσει. Μπορεί να φέρεις εδώ τον εγγονό του Soichiro να καταθέσει ενόρκως, πάλι θα πούνε "έλα μωρε τί είναι αυτά δεν ξέρω εγώ από αυτά" και τελειώσαμε.
  8. 2 χιλιάρικα ευρώ Ελλάδας, ή Γερμανίας/Αυστρίας;
  9. Πάντως το budget και οι χρονολογίες είναι πολύ βασικό αν σε ενδιαφέρει και καμιά επιπλέον πρόταση που μπορεί να μην έχεις σκεφτεί. Διότι μπορεί να λέμε διάφορα εμείς αλλά ξέρεις, να είναι εντελώς αλλού γι'αλλού από αυτό που υπολογίζεις. Αν πάλι η κουβέντα γίνεται για επιλογή μεταξύ των τριών και μόνο, τότε θα επιστρέψω στην αρχική μου ψήφο, Bandit δαγκωτό.
  10. Εγώ πάλι θεωρώ οτι τα Supersport φέρνουν κάποιους συμβιβασμούς που δεν ξέρω αν θέλουν πολλοί αναβάτες να κάνουν. Σφιχτά, άβολα, έντονα, απαιτητικά. Προσωπικά θεωρώ πως η θέση τους είναι στην πίστα, για αναβάτες που ξέρουν να στρίβουν αγωνιστικά και να βγάζουν χρόνους. Δεν είναι κάτι που θα επέλεγα εγω αν ενδιαφερόμουν για το δικό σου usecase. Τα sport-touring θεωρώ είναι απείρως πιο ταιριαστά. Βάλε στην άκρη και μια αναζήτηση για VFR800, Triumph Sprint, BMW K1200/1300S. Ειδικά τα τελευταία τα βλέπω να τα σκοτώνουν τελευταία.
  11. Και για να είμαι και ειλικρινής, αν το budget σου το χωράει, εγώ θα πήγαινα κατευθείαν σε 4κ 1000άρι (Bandit 1250, CBF1000, Fazer κλπ κλπ. Αν μου έλεγες οτι θα σου χάριζαν ένα, τότε θα έλεγα ας πούμε το S1000XR ή το GSX-S1000GX για να καταλάβεις τί εννοώ -να μη μιλήσω για H2 SX και τα μυαλά στα κάγκελα). Αυτό βέβαια αν όντως η εξόρμηση στο βουνό που λες είναι κανένα ορεινό στροφιλίκι στις γερμανικές Άλπεις. Αν μιλάς για χώματα, οκ, άλλη συζήτηση. Αλλά το να ανοίγεις 4κ-1000άρι σε άδειο unrestricted κομμάτι Autobahn, θα είναι φαντάζομαι ψυχοθεραπευτικό. Η κατηγορία αυτή είναι ευσεβής πόθος πολλών νομίζω, απλά στην σημερινή Ελλάδα είναι λίγο όνειρο απατηλό (υψηλότερη κατανάλωση, ακριβότερη συντήρηση κλπ κλπ κλπ). Αν τα κουκιά στη Γερμανία βγαίνουν διαφορετικά, ε δε θα το σκεφτόμουν περισσότερο
  12. Ένα θα σου πω και εκεί σταματώ, το bandit έχει +20 άλογα και 4κυλινδρο.
  13. Εντάξει, πολύ ωραία επιλογή. Εφόσον έπαιζε το κασέρι για κάτι τέτοιο, βουρ. Καλά χιλιόμετρα και καλές σούζες και έντο
  14. A-nik-i

    Πρώτη Μηχανή

    Καλημέρα και καλώς ήρθες. Αυτές οι naked που αναφέρεις είναι ένα κλασικό μοτοσυκλετιστίκο trend που μοσχοπούλησε εκείνη την περίοδο. Το CB που λες (το hornet) εννοείς φαντάζομαι, είναι ένα εκπολιτισμένο CBR600 λίγο-πολύ. Έχουν αρκετά άλογα, πολλές εξ αυτών είναι 4-κυλινδρες (=υψηλότερη κατανάλωση, ακριβότερη συντήρηση) και προσωπικά δε θεωρώ ότι είναι καλή λύση για έναν εντελώς αρχάριο. Σου φαίνεται κάτι απλό και ασφαλές διότι είσαι σε ένα προστατευμένο περιβάλλον μαθημάτων οδήγησης που ανοίγεις το γκάζι στο 2-3%. Ένα άνοιγμα όμως με τρίτη στο κιβώτιο θα σου βγάλει τα χέρια. Είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα μυαλού εκεί, να ξέρεις πόσο συνετός μπορείς να είσαι. Αντίστοιχα με αυτά έβγαζε πχ η Kawasaki το δικυλινδρο εν σειρά ER6N, πιο φιλική μοτοσυκλέτα, πιο προσεγγίσιμη για κάποιον άπειρο. Ωστόσο υπάρχει μια γενικότερη φημολογία για θέμα στις βαλβίδες με αυτόν τον κινητήρα της Kawasaki, υπάρχει κι εδώ σχετικό thread αν κάνεις μια αναζήτηση. Η Suzuki πάλι, βγάζει εδώ και 25χρονια σχεδόν το SV650, 2κυλινδρο V, φαντάζομαι κάτι θα υπάρχει να βρεθεί στα χρήματα σου. Το MT07 που κοιτάς είναι όντως μια μηχανή που έρχεται κουτί στην περίπτωση σου, αλλά δεν ξέρω πού παίζουν οι τιμές για ένα αξιοπρεπές. Προσπάθησε ίσως μα δεις και το CB500F της Honda (μοντέλο από 2012 και μετά νομίζω). Δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο σαν το hornet αλλά είναι φιλικό, αξιόπιστο, οικονομικό και αξιοπρεπές. Να το συνοψίσω, θα σου πρότεινα κάτι πιο αδύναμο και πιο σύγχρονο σε σχέση με τις επιλογές που γράφεις. Καλή αναζήτηση
×
×
  • Create New...