Jump to content

A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    810
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    20

A-nik-i last won the day on Μάιος 26

A-nik-i had the most liked content!

Πόντοι

1.149 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50
  • myBike: Κυβισμός
    72

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    C50
  • dreamBike: Κυβισμός
    72

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Δεν ήταν χειρόγραφη, ξέρεις, με λευκό χαρτί-κίτρινο χαρτί, ήταν αυτές που βγαίνουν σαν απόδειξη έτοιμη απο μηχανηματάκι. Λογικά θα έχουν εικόνα στον Δήμο. Θα προσπαθήσω να τη βρω πουθενά.
  2. Δεν ξέρω κι εγώ τίποτα τέτοιο. Όταν έρθει η ώρα για ανανέωση λόγω παρέλευσης χρόνου ή ηλικίας, ναι εκεί θα βγάλει το νέου τύπου. Αλλά δεν ξέρω κι εγώ τίποτα για υποχρεωτικότητα. Μια ερώτηση και από μένα: Είχα φάει πριν κάποιο καιρό μια κλήση για στάθμευση από δημοτική αστυνομία (λογικά) Δήμου Αθηναίων. Έχω φάει τον τόπο και δεν την βρίσκω. Μπορώ να δω κάπου online την οφειλή; Να προστρέξω πουθενά στον Δήμο να ενημερωθώ (και να πληρώσω) ; Ή να το αγνοήσω;
  3. Πολύ ωραίο το ταξίδι σου Κώστα, νομίζω κιόλας το solo ταξίδι είχε την καλύτερη παρέα (το SV). Αναμένουμε τη συνέχεια. Ευχαριστούμε που μας κάνεις "συνταξιδιώτες"
  4. Θα πεταχτεί κανένας γνώστης της ιστορίας της μοτοσυκλέτας που θα πει για μια DKW που κυκλοφόρησε σε αριθμημένα κομμάτια το '64 Αλλα Νομίζω η μόνη σου επιλογή είναι Honda NC700/750X DCT μόνο αν έβγαινε περιορισμένο για Α2 (που δεν το θυμάμαι)
  5. (εγώ τα λέω εγώ τ' ακούω για την ώρα) Με δυσκολία μπορεί να βρεθεί σε αυτά τα χρήματα και το Sym Citycom 300, με τσεκ σε όλα σχεδόν τα points πλην του ABS από κάποια χρονιά και πίσω (αυτά έχουν CBS). Το Geopolis 300, βρίσκεται σε αυτά τα χρήματα, 10ετίας όλα, χωρίς ABS και χωρίς ουσιαστικό χώρο κάτω από τη σέλα. Τα μοντέλα τύπου Citycom, People GTi, Geopolis 300, HD300 κλπ θεωρώ είναι πιο καλά για τη δική μου διάπλαση και αυτά που θέλω να κάνω με το σκούτερ. Από την άλλη το SH300, έχει χτισμένη ολόκληρη "θρησκεία" γύρω του και είναι σίγουρα το πιο σύγχρονο μοτερικά αλλά κάπως στριμωχτό (όπως καταλαβαίνω από εικόνες και βίντεο με πιο ψηλούς ανθρώπους στο τιμόνι)
  6. Αγνοώντας κάπως το αυστηρό (τρομάρα μου) του χώρου κάτω από τη σέλα, βρίσκονται σε αυτά τα χρήματα και Kymco People GTi (200&300) αλλά και Honda SH 150+300, όμως και τα δύο σε χρονολογίες γύρω στο 2010-2012. Έχουν ABS σε εκείνες τις χρονιές; Μπορώ να εμπιστευτώ τέτοιας παλαιότητας σκούτερ;
  7. Καλησπέρα σε όλους. Αναζητείται μεταχειρισμένο σκούτερ για αγορά με ορισμένα κριτήρια πολύ αυστηρά και άλλα πιο λάιτ αλλά επιθυμητά. Κοιτάζω πρωτίστως μεταχειρισμένα διότι με αφορά περισσότερο το VFM και όχι η καινουργίλα. Τα κινητά (αυτοκίνητα μοτοσυκλέτες κλπ) χάνουν γρήγορα αξία, δεν είναι επουδενί επένδυση και πρωτίστως θέλω να κάνω τη δουλειά μου και όχι να βγάλω γούστα, οπότε μεταχειρισμένο it is. Αυστηρά κριτήρια: - Να έχει ABS - Να έχει >11-12 ίππους - Χώρο κάτω από τη σέλα για full-face κράνος - Να μην είναι "ξαπλωτό" - Να έχει μεγάλους τροχούς (ιδανικά 16", έστω ο μπροστά) - Να μπορεί να βρεθεί στην αγορά μέχρι 2.000€ χονδρικά - Να μην έχει τη φήμη του ζημιάρικου και του "ελκυστικού" σε περίεργους. - Κατανάλωση έως 3.5-3.7 λ/100 Επιθυμητά κριτήρια: - Μέχρι 5ετίας (2017+) - Να έχει >20 ίππους - Τάπα καυσίμου μπροστά - Υγρόψυκτο Ενδεικτικά να αναφέρω οτι τα αυστηρά κριτήρια τα καλύπτει το SYM Symphony ST200 (Euro4, νομίζω έχει ABS, πολλή γκρίνια από κατόχους για τριξίματα, φινίρισμα και ποιότητα συνεργείων) και επιπλέον τα επιθυμητά το SYM HD300 (αλλά όχι κάτω από 2.000€). Τα κριτήρια που βάζω στο car δυσκολεύουν λίγο το να αποκτήσω εικόνα για το ποιά είναι τα διαθέσιμα μοντέλα. Αν πχ βάλω κριτήριο το 2017+ και τα 2.000€ εξαφανίζονται σχεδόν όλα πλην των SYM Symphony 200. Δεν είμαι καθόλου γνώστης της αγοράς, ειδικά οι Ταϊβανέζοι βγάζουν μοντέλα με το τσουβάλι διαχρονικά και πραγματικά έχω χαθεί. δεν ξέρω πού να κοιτάξω. Έχω διαβάσει κάπως αυτό το παλαιότερο thread από το φόρουμ και με έχει βάλει κάπως σε μια τάξη. Η χρήση θα είναι σε μεγάλη πόλη (Αθήνα) που σημαίνει καθημερινές τρυφερές περιπτύξεις με το καυσαέριο στα φανάρια (ανάγκη μαζεμένων διαστάσεων και "ευκινησίας") αλλά και ικανότητα να βγει έστω δεξιά λωρίδα σε Κηφισό, Συγγρού, παραλιακή χωρίς να ανοίγω μπροστά το Συναξάρι και να φιλάω την εικόνα της Παναγιάς Κανάλας. Δικάβαλο σπάνια. Ύψος 1.85-85kg Ευχαριστώ
  8. A-nik-i

    ΠΡΩΤΗ ΜΗΧΑΝΗ

    Τα υπόλοιπα που είναι γύρω στα 300-400 cc είναι λίγο πιο παιχνίδια (από άποψη βάρους, διαστάσεων, "παρουσιας"). Με τα CB500.... τί να σου πω, δεν έχουν πρωτιά σε *τίποτα* αλλά δε θα σε απογοητεύσουν και πουθενά, έτσι νομίζω. Μετά δεν ξέρω τί εναλλακτικές υπάρχουν (που να είναι παρόμοια κατηγορία, μη μιλάμε δηλαδή για 250αρια-300αρια), μόνο τα κινέζικα Zontes, Benelli, Voge, CF Moto αλλά εκεί μπαίνουμε μετά σε άλλα μονοπάτια (no-name, αξιοπιστία, δίκτυο, ανταλλακτικά, αντιπροσωπεία, μάστορες, αξία μεταπώλησης). Όλα αυτά, πάντα αν μιλάμε για καινούριο, αν θες -οπως πολύ σοφά έχει πει κάποιος παλαιότερα στο φορουμ- να έχεις την πρώτη κλανιά στη σέλα.
  9. A-nik-i

    ΠΡΩΤΗ ΜΗΧΑΝΗ

    1) Αυτό για το MT δεν το γνωρίζω καθόλου, μην πω ψέματα. Reviews δημοσιογράφων αλλά και γνώμες χρηστών ίσως σε διαφωτίσουν 2) Το CB500F και το CBR500R είναι ουσιαστικά οι ίδιες μοτοσυκλέτες, με άλλο styling. Λίγο περισσότερο διαφέρει το CB500X (δες κι εδώ μια συνοπτική εικόνα για τα 3 αυτά μοντέλα) το οποίο έχει γίνει ουσιαστικά "best seller" στην Ελλάδα, έχει βγει λίρα 100. Τα έβγαλε η Honda το 2013 για να τα πλασάρει ακριβώς στο δίπλωμα Α2 (ω, τί λες, δεν είναι 400κ.εκ. όπως λένε οι σχολές) όντας παράλληλα σχετικά οικονομικά, αποδοτικά σε καύσιμο, φιλικά για νέους αναβάτες. Από την άλλη, κάπως αναιμικά, ταπεινά σε εξοπλισμό και περιφερειακά. Όμως είναι κόσμος που έχει πάρει -κυρίως- το CB500X, το έχει κάνει "δικό του" (με σχάρες, μπαγκαζιέρες, φωτάκια, σκατάκια, αξεσουάρ) και το έχει 3-5-7-10 χρόνια και δεν ξέρω κατά πόσο σκέφτονται "να πάρουν άλλο". Εξαρτάται λοιπόν πολύ από το πόσο "τα θέλεις όλα" και σε τί βαθμό από τη μηχανή που θα επιλέξεις. π.χ. 1) θα μπεις πίστα με το CBR500R; Θα μπεις. Θα περάσεις ωραία; Πολύ. Θα μάθεις και θα εξελιχθείς; Βεβαίως. Αλλά μετά θα σου φαίνεται λίγο, αν συνεχίζεις να κυνηγάς τις επιδόσεις. Π.χ.2) Θα κάνεις τα ταξιδάκια σου με το CB500X; Ουυυ. Θα ζήσεις όλο αυτό του "μοτοσυκλετισμού" του τύπου "λάδια, βενζίνη, αέρα, Φώτα, Φλας, Φρένα. τα μπαγκάζια μου, τον εξοπλισμό μου και ανοιχτός δρόμος"; Βεβαίως. Αν όμως αρχίσεις να λες "πάω και μακρύτερα", "θέλω και δεύτερο άτομο", "θα 'θελα λίγο πιο άνετο ταξίδι", "θα 'θελα λίγο χώμα περισσότερο" κλπ κλπ, πάλι θα σου φανεί "λίγο" και θα θες να το αλλάξεις. Νομίζω είναι ωραίες all-around μηχανές τα 500άρια της Honda. Το αν θα θες να τα αλλάξεις εξαρτάται μάλλον περισσότερο από σένα και πόσο θες να ανεβάζεις τον πήχη, παρά από αυτές.
  10. A-nik-i

    ΠΡΩΤΗ ΜΗΧΑΝΗ

    Προσωπικά πολύ δύσκολα θα αγόραζα καινούρια μηχανή έχοντας σε σκέψη "να το δώσω μετά και να πάω σε κάτι μεγαλύτερο". Και μοτοσυκλέτα 5ετίας (και βάλε θα πάω εγώ) να πάρεις, αν δεν είχε κανέναν Homo Habilis για ιδιοκτήτη και είσαι όπως πρέπει με τη φροντίδα της, θα σε εξυπηρετήσει άφοβα άλλα 5 κι άλλα 10 χρόνια και όσο θες. Εμένα τα naked είναι περισσότερο του γούστου μου από τα SuperSport (SS εν......"συντονιμία") -αν και είναι μόνο στο στυλ και τον σχεδιασμό SS αυτής της κατηγορίας- και γι'αυτό θα σου κάνω 3 προτάσεις που στα μεταχειρισμένα έχουν κάποιες επιλογές και κάτω από τις 5.000€. Kawasaki Z300/400, Yamaha MT-03 και Honda CB500F. Παίζουν και "δούκες" σε αυτά αλλά και σε χαμηλότερα χρήματα, αλλά προσωπικά δείχνω μια μεγαλύτερα συμπάθεια στα πρώτα 3 μοντέλα που σου ανέφερα καθότι δικύλινδρα.
  11. A-nik-i

    ΠΡΩΤΗ ΜΗΧΑΝΗ

    Το έχουμε πει αρκετές φορές σε νέους χρήστες που κάνουν αναφορά στα 400-500 κυβικά και το δίπλωμα Α2 (που βέβαια δεν έχεις κάποια "υποχρέωση" να ξέρεις, αν κι εύκολα βρίσκεται με λίγο ψάξιμο -π.χ. μια αναζήτηση πάνω-δεξιά της λέξης "δίπλωμα" επιστρέφει αρκετά σχετικά αποτελέσματα). ΠΟΥΘΕΝΑ στον νόμο δεν αναφέρει κυβισμό, πουθενά. Όλες οι αναφορές γίνονται σε ισχύ και σε λόγο ισχύος προς βάρος. Και μην παραξενεύεσαι καθόλου, οι σχολές είναι ως επί το πλείστον κάτι πιτσικόμηδες της κακιάς ώρας. Έχουν όλοι κάτι αρχαία CB400 για εκπαιδευτικά, οπότε λένε στον κόσμο "δίπλωμα μέχρι 400 κυβικά, να ορίστε τί μηχανή εννοούμε". Ειλικρινά, στο λέω καλοπροαίρετα, να πας και να το τρίψεις στη μούρη κάθε χαμένου με σχολή οδηγών. Μπορείς πάντως να βρεις εδώ σχετική απάντηση που είχα γράψει παλαιότερα για το ίδιο θέμα: Νομίζω για τα 500άρια Honda τα έγραψε ωραία ο costikos. Aπό εκεί και πέρα αν μιλάς γι'αυτό το στυλ μηχανών όπως το CBR, το CF Moto είναι μια πάααααααρα πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή, με δελεαστικά "περιφερειακά" μη δοκιμασμένη αρκετά όμως (έτσι θεωρώ εγώ). Η πιο "κοφτερή" επιλογή της κατηγορίας είναι μάλλον το RC390, η πιο "all-around" και βάση για πολύ καλό "track-day" bike, είναι μάλλον το Ninja 400.
  12. Δυστυχώς mail δεν κατάφερα να εντοπίσω, ούτε καν κάποια "Honda Ευρώπης". Μπόρεσα να βρω μόνο το παρακάτω, μια φόρμα επικοινωνίας (γραπτής) για την Honda Η.Β. https://www.honda.co.uk/general-information/contact-us/pan-divisional-contact-us.html
  13. Ίσα-ίσα, θα το χαρακτήριζα "υπο-ανάλυση". Μπορείς να βάλεις καμιά φωτογραφία να έχουμε εικόνα;
  14. A-nik-i

    Αγορά 3ης μηχανής

    +1 για τα Sport Touring. You can't go wrong νομίζω με VFR (και νομίζω μια μοτοσυκλέτα με μερακλήδες ιδιοκτήτες με αποτέλεσμα να βρεις προσεγμένες στις αγγελίες). Γενικά βέβαια η κατηγορία έχει επιλογές αν δε θες να παραμείνεις στη Honda (πχ Triumph Sprint)
×
×
  • Create New...