Jump to content

A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    853
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    36

A-nik-i last won the day on Αύγουστος 30

A-nik-i had the most liked content!

Πόντοι

1.179 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50
  • myBike: Κυβισμός
    72

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    C50
  • dreamBike: Κυβισμός
    72

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Πολύ έξυπνος επιχειρηματίας. Έχασε έναν σίγουρο πελάτη, έναν πολύ πιθανό εκ νέου μελλοντικό πελάτη καθώς και τον κύκλο του.
  2. Το μεγαλύτερο θέμα σου στην περίπτωση αυτή δεν είναι το "Έχω Α2 άρα μπορώ να χειριστώ μέχρι 35kW, στα 36 χάνω τον έλεγχω και σκοτώνομαι", ούτε το "κλάιν μάιν μωρέ, οι τροχαίοι δε σε γράφουν για 2 άλογα μιας νομικής τυπικούρας". Ο μεγάλος κίνδυνος είναι η ασφαλιστική, που σε περίπτωση κάποιου ατυχήματος, είτε είσαι στα 50 άλογα, είτε στα 150, βρίσκεσαι εκτός κάλυψης του Α2 κι επομένως εκτός ασφαλιστικής κάλυψης και μετά δε θα έχεις καλά ξεμπερδέματα.
  3. A-nik-i

    Μηχανη

    Τί εννοείς "έχω"; Αν εννοείς χρήση, τότε όχι. Αν εννοείς να κατέχεις ως ιδιοκτήτης, πιθανότατα ναι.
  4. @PanL Καλησπέρα, δεν ξέρω αν ακόμα διαβάζεις το φόρουμ αλλά είδα την είδηση για ένα καινούριο μοντέλο της RE, λίγο πολύ όπως σκεφτόμουν ότι θα υπάρξει. Το Guerrilla 450, στην ίδια πλατφόρμα με το καινούριο Himalayan. Δυστυχώς χάνει αυτά τα scrambler στοιχεία του Scram411 (όπως τον 19αρη τροχό μπροστά) αλλά πρόκειται συνολικά για κάτι αρκετά πιο ραφιναρισμένο και σύγχρονο. Απ όσο καταλαβαίνω θα είναι και σε ανταγωνιστική τιμολόγηση. Τσεκαρε το μήπως σε ενδιαφέρει
  5. Το καινούριο το Ducati, το Supermono ή πώς το λέει. Αδιανόητο εργαλείο
  6. A-nik-i

    Επιλογή μηχανής

    Είσαι αρνητικός να δεις κάτι σε σκούτερ σε αυτά τα κυβικά; Έχουν πλεονεκτήματα στις απαιτήσεις της καθημερινής μετακίνησης με τους αποθηκευτικούς χώρους, την κάλυψη από αέρα/βροχή κ.ο.κ. και επίσης έχουν σίγουρα πιο άνετες "παροχές" για συνεπιβάτη. Βέβαια, οκ, δεν είναι "μοτοσυκλέτες" με όλη αυτή την αίσθηση της δυναμικής της μοτοσυκλέτας, αλλά εντάξει, τη φάση σου θα μπορείς να την κάνεις. Εγώ τουλάχιστον τα έχω αρκετά "ψηλά". Από την άλλη, οι μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες που αναφέρεις, με τη ντελικάτη σιλουέτα, εκ των πραγμάτων έχουν αυτό το πρόβλημα με τον συνεπιβάτη. Δεν ξέρω αν διαφέρουν λίγο τα μικρά Triumph (Scrambler-Speed 400) καθώς και τα 350άρια της Royal Enfield (Hunter 350 και νομίζω υπάρχει και Meteor 350?). Αν ήταν τα δικά μου χρήματα θα πήγαινα σε ένα από τα δύο που είπες, με προβάδισμα στο Ζ. Μετά πας σε άλλο στυλ, τύπου Voge 300DS κλπ
  7. A-nik-i

    Α2 on/off - enduro

    Αξιόπιστα άλλο τίποτα. Ειδικά το KLR έχει τη φήμη του unkillable. Υπάρχει και μεγάλη κοινότητα, aftermarket parts (ειδικά ΗΠΑ), ιδέες για μόντες κλπ. Μοντέλο-θρύλος. Βέβαια δεν βγήκε ποτέ "sm" έκδοση, ό,τι βλέπεις σε αγγελίες προφανώς είναι κάποια μετατροπή που έκανε ο κάτοχος. Κατανάλωση......ε θα είναι ψηλά. Αρχαία thumpers, δεν μπορείς να περιμένεις πολλά. Δυστυχώς είναι δύσκολη εξίσωση τα Motard τα μεταχειρισμένα + Α2. Κατά τη δική μου γνώμη και τα 250άρια είναι plenty fun (πχ Yamaha WR250X). Μετά είναι κλασικά κανένα DRZ400 αλλά εκεί πληρώνεις πολλά κερατιάτικα
  8. Προσπαθώ ακόμα να καταλάβω την παρανομία που μάλιστα τονίζεις με κεφαλαία γράμματα. Παίζουμε με τις λέξεις; Δόθηκε εκφραστική βαρύτητα σε μια λέξη και μετά "παίζουμε"; Εν ολίγοις μου λες να υποχωρήσω/υποκύψω σε κάποιον παράνομο/αντικοινωνικό, όντας απόλυτα νόμιμος εγώ, κάτι το οποίο -καθώς την έσπασα τη γυάλα- δεν προτίθεμαι να κάνω πια. Από την ασέβεια σε μια πωλήτρια μέχρι τις οδικές παραβάσεις, όποιος κοιτάει τη δουλίτσα του γιατί "πού να μπλέκεις" είναι ατομιστής και τον υποτιμώ.
  9. Το "ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ" πώς προκύπτει; Ακόμα και στη λωρίδα προσπέρασης, κατά τη διαδικασία προσπέρασης βραδύτερου οχήματος, δεν επιτρέπεται η υπέρβαση του ορίου. Πώς εξάγεται το "παρανόμως";
  10. Πολύ χριστιανικό για μια ζωή καθόλου ουτοπική. Έκφραση-ομπρέλα που δε σημαίνει τίποτα. Η αμαρτία είναι σχετική (αμαρτία είναι και να μη νηστεύεις) οπότε ποιός είναι αναμάρτητος; Εάν δεν είναι κανείς αναμάρτητος, τότε το βρήκαμε, κανένας λίθος δε θα εκτοξευθεί ποτέ και θα διαιωνίζεται η αμαρτία. Από εκεί και πέρα, έχει περισσότερη αξία το τώρα και το αύριο σε σχέση με το χθες. Κάποιος που "αμάρτησε" πριν 5-10-15 χρόνια, έχει μεγάλη αξία αν έχει αλλαγή συμπεριφορών και είναι κάποιος που μπορεί να βάλλει τον λίθο. Οι γεροντίζουσες μετάνοιες δεν έχουν καμία σημασία και δεν μπορούν να έχουν καμία αξίωση έναντι της προοπτικής της προόδου στο μέλλον. Επειδή εγώ έτρεχα μικρός, δε θα σκίσω τον βλάκα που χτύπησε μητέρα και παιδί τις προάλλες ενώ περνούσαν τη διάβαση;
  11. Είναι κάτι που εγώ ονομάζω "ασυδοσία" και με το οποίο έχω τεράστιο πρόβλημα (που πλέον σε κάθε ευκαιρία προσπαθώ να εκφράζω, διότι μεγαλώνοντας κουράστηκα να ανέχομαι). Η ασυδοσία γενικότερα αποτελεί αντικοινωνική συμπεριφορά. Με τα καλά του και τα κακά του ζούμε σε μια κοινωνία, όλοι είμαστε μέρος της αλυσίδας αυτής και όλοι επηρεαζόμαστε με κάποιον τρόπο από τις πράξεις, ή τις παραλείψεις των υπολοίπων. Δυστυχώς υπάρχει σημαντική μερίδα ανθρώπων που αυτό δεν το αποδέχονται και δεν το σέβονται και προτάσσουν μόνο το άτομο ή τον κύκλο τους (οικογένεια, φίλοι και that's it). Δεν έχω σε καμία εκτίμηση τον άνθρωπο που για να βολευτεί θα παρκάρει σε μια ράμπα αναπήρων. Που επειδή γουστάρει γκαν-γκαν θα ξεσηκώσει τους γύρω του. Που επειδή "ταχύτητα για ζωή" θα παραβιάζει τα όρια ταχύτητας και θα οδηγεί επικίνδυνα. Που για να δει τώρα το reply στην παπαριά που ανέβασε, θα αποσύρει τα μάτια του από τον δρόμο. (θα μπορούσα να γράφω όλη μέρα) Δεν αναφέρομαι σε νομιμοφροσύνη, οι νόμοι ορίζονται από 151 άτομα συχνά ρεμάλια. Μιλάω για τον πηγαίο σεβασμό που πρέπει να δείχνει ο νοήμων άνθρωπος για το περιβάλλον μέσα στο οποίο κατοικεί (εκεί εντάσσω και το φυσικό περιβάλλον). Λυπάμαι πολύ που η τιμωρία για τον ατομισμό και την ανήθικη ως προς το κοινωνικό καλό συμπεριφορά δεν υφίσταται. Αυτό που εμείς μπορούμε να κάνουμε είναι να μην ανεχόμαστε την ασυδοσία των άλλων. Όταν κάποιος πετάξει αποτσίγαρο στον δρόμο, πέτα το στο αμάξι του μέσα. Αν παρκάρει σε ράμπα αναπήρων ή σε όδευση τυφλών, ρώτα τον αν γνωρίζει τον πατέρα του. Αν σου σκάει φώτα για να τρέξει στην αριστερή με 180, κάν'του ένα break check. Το πολύ πολύ να αρπάξεις κανα 2 μπουκέτα. Στο τέλος και την αποζημίωση για σωματική βλάβη θα πληρώσει αλλά σημαντικότερο και εσύ θα ξέρεις οτι έκανες το σωστό και δεν έκανες πίσω απέναντι στον εχθρό της κοινωνίας.
  12. A-nik-i

    Α2 on/off - enduro

    Αν δεν κάνω λάθος ο κινητήρας του 660 είναι εκτός Α2. Ξέρω, οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες αλλά εκεί έχω καταλήξει κι εγώ. Άσε που το συγκεκριμένο μοντέλο έχει κανιβαλιστεί αρκετά και γενικότερα τα XT κρατάνε μια τιμή αδικαιολόγητα υψηλή.
  13. A-nik-i

    Ερώτηση

    Στα 18 -> Δίπλωμα Α1 - Έως 125cc (νετα-σκέτα νομίζω αλλά δε θυμάμαι καλά) Στα 20 -> Δίπλωμα Α2 - Έως 35kW (περίπου 44-45 άλογα). Έχει και κάτι άλλους αστερίσκους αλλά ας μην μπούμε σε αυτά. ΔΕΝ έχει να κάνει με κυβικά. Στα 24 (ή 2 χρόνια από την απόκτηση του Α2, όποιο έρθει πρώτο) -> Δίπλωμα Α - απεριόριστο (σε ισχύ, κυβικά, τα πάντα) Το 600cc μην το έχεις στο μυαλό σου. Κάποια 600αρια έχουν 40 ίππους, κάποια 100+. Οπότε αντιλαμβάνεσαι ότι δε λέει από μόνο του κάτι αυτό, και γι αυτόν τον λόγο δεν βάζει αυτό το όριο ο νόμος, αλλά όριο στην ισχύ. Οι διάφορες σελίδες που βλέπεις, είναι συνήθως από σχολές οδηγών, που αποτελούν μια συντεχνία άσχετων, ηλίθιων και απατεώνων σε ανησυχητικά μεγάλο βαθμό. Η πιο σωστή πληροφόρηση σου για το θέμα μπορεί να γίνει από το ΦΕΚ που περιλαμβάνει το Προεδρικό Διάταγμα που ρυθμίζει τα θέματα αυτά περί διπλωμάτων. Θα το βρεις εύκολα
  14. Ναι, φαντάζομαι κατάλαβα καλά τί εννοεί, από 117 έως ~130 άλογα, ανάλογα τη χρονολογία. Υποθέτω εννοεί αυτό το "κακομούτσουνο" του 2003
  15. Ήμουν μέσα στο thread οπότε θα σου απαντήσω εγώ αν προλάβω τον Τάσο. Το δίπλωμα που έχεις δεν είναι μέχρι κάποια συγκεκριμένα κυβικά αλλά μέχρι κάποια συγκεκριμένη ισχύ, ιπποδύναμη. Συγκεκριμένα μέχρι 35kW (ή περίπου 44-45 άλογα). H 636 έχει τα τριπλά. Δεν καλύπτεσαι σε καμία περίπτωση, για τον νόμο είναι σαν ΝΑ ΜΗΝ έχεις δίπλωμα. Εφόσον έχεις το Α2, να ξέρεις οτι σε 2 χρόνια από την ημερομηνία που το πήρες μπορείς να κάνεις επέκταση σε Α-σκέτο (δηλαδή απεριόριστο). Αν πχ είσαι 20, δε χρειάζεται να περιμένεις τα 24. Αν είσαι 23, τότε μπορείς σε έναν χρόνο (δηλαδή στα 24).
×
×
  • Create New...