Jump to content

A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    747
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    10

A-nik-i last won the day on Ιανουάριος 29

A-nik-i had the most liked content!

Πόντοι

1.079 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50
  • myBike: Κυβισμός
    72

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    C50
  • dreamBike: Κυβισμός
    72

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. A-nik-i

    Let's see your bike!

    Ε πλένε περισσότερο, έχουμε θέμα ανομβρίας σε κάποιες περιοχές!
  2. A-nik-i

    Πύ-πύ-πύραυλος!

    Χριστέ και Παναγία ένα πιστόλι! Καλά χιλιόμετρα εύχομαι!
  3. @crussifier Εγώ εννοώ οτι εδώ υπάρχει κάποιο δάγκωμα λαμαρίνας, κάποιο απωθημένο, κάτι "ανεξήγητο" και όχι "λογικά ορισμένο". Αλλά αυτό δεν είναι και ο πυρήνας του μοτοσυκλετισμού; Μήπως δηλαδή να μην το φοβηθείς τόσο και να το δοκιμάσεις; Μιλάμε για δεύτερη μηχανή, για βόλτα, για περιστασιακή χρήση, πρέπει να είναι κάτι που σε "καίει". Για μένα εδώ υπάρχει a match made in heaven.
  4. Μήπως να το παραδεχτείς ότι σου έχει κάνει κάτι το F800S; Για τις παραπάνω αγγελίες τώρα, χωρίς να ξέρω, μου φαίνονται ωραίες και "καθαρές"
  5. A-nik-i

    Suzuki GSX-S 1000 2021

    μπα όχι θα διαφωνήσω. Ο κώλος είναι λίγο κουτσουμπός μεν, αλλά συνολικά μ αρέσει (σχετικά "μ'αρέσει", μέσα σε όλη αυτή τη transformer σχεδιαστική λογική που έχει επικρατήσει. Εγώ προτιμώ γενικά πιο καμπύλες γραμμές και λιγότερο εκτεθιμένους όγκους)
  6. A-nik-i

    Suzuki GSX-S 1000 2021

    Μιλάμε αυτή η σειρά MT τα έχει σαρώσει όλα σχεδιαστικά. Βάλε λίγο προηγούμενης γενιάς MT μαζί με τα πλαϊνά της προηγούμενης γενιάς 1200GS και το έφτιαξες. (αν και δε μου φαίνεται άσχημο γενικά)
  7. A-nik-i

    Testarossa με 2 ρόδες

    Καλά χιλιόμετρα και πάντα ορθιος (σε μία ρόδα) εύχομαι!
  8. Τώρα πρέπει να κάτσουμε να βρούμε σύνδεση και μοτίβα μεταξύ των στοιχείων του Επιφάνιου, του Λέρα και του νες(καφέ;)τορα. Από ημερομηνία εγγραφής έως και το αν είναι έμμετρα και με τί μέτρο τα μηνύματά τους.
  9. A-nik-i

    Αγορά μηχανής

    @pitapola Με το "Ινδία-Κίνα" δεν αναφερόμουν στις χώρες αυτές καθεαυτές αλλά στις εταιρείες που εδρεύουν εκεί. Προφανώς, μπορείς να πάρεις μια παραγωγική διαδικασία από την Ιαπωνία και να την πας στην Κίνα ceteris paribus και να μιλάμε ουσιαστικά για το ίδιο πράγμα. Δηλαδή με αυτό που λες στις πρώτες σου προτάσεις συμφωνώ απόλυτα. Τί δημιουργεί την τελική μείωση στην τιμή; Χαμηλότερη εταιρική φορολογία στην Κίνα; Δε χρειάζεται να απορρίπτουμε υπεύθυνα τα απόβλητα του εργοστασίου; Πληρώνουμε χαμηλότερους μισθούς; (αν και το τελευταίο μπορεί να σημαίνει "χρησιμοποιούμε άπειρους και χωρίς γνώσεις εργαζομένους). Εγώ απλά έθεσα τον παράγοντα της διάρκειας στη συνεργασία αυτή και στο ότι έχουν κυκλοφορήσει σχετικά αρκετά. Σε μια δεκαετία μοντέλων λογικά κάποιο συμπέρασμα πρέπει να έχει βγει. Οπότε ψιλο-διαχωρίζω τα made in India KTM από τα διάφορα Χο Τσι Μιν
  10. A-nik-i

    Αγορά μηχανής

    Εκτιμώ οτι το λέει με αρνητική χροιά, αλλά να πούμε και κάτι. Αν διαβάζω σωστά από καναδυό πηγές, η συνεργασία Bajaj-KTM είναι περίπου 10-12 χρόνια. Το 200 ή το 125 Duke ήταν το πρώτο που θυμάμαι να βγαίνει από Ινδία. Δεν ξέρω, νομίζω υπάρχει ένα σχετικά καλό όνομα μετά από μια δεκαετία και υπάρχουν και κάτοχοι δηλαδή. Οπότε ενώ κι εγώ είμαι αρνητικά προκατειλημμένος με Ινδία-Κίνα θέλω παράλληλα να είμαι και πιο ανοιχτόμυαλος και να το βλέπω έτσι συνολικά.
  11. A-nik-i

    Αγορά μηχανής

    Όντως δεν ξέρω ποιός το πρότεινε αλλά και το SV είναι πολύ ωραία περίπτωση
  12. A-nik-i

    Αγορά μηχανής

    TIL οτι υπάρχει και Svart* και Vit* 401. Πάντως επί του θέματος, νομίζω το CB είναι ωραία περίπτωση, μη το ξεγράψεις κατ'εμέ. 2-3 σκέψεις (τουλάχιστον) τις αξίζει
  13. A-nik-i

    glx isioma rodes

    Το 2011 είναι όχι 2 αλλά 10 χρόνια πίσω......
  14. A-nik-i

    Zontes 310t2

    Εξαρτάται η γνώμη για το GP σε ποιούς θα απευθύνεται. Για ποιά από τις πτυχές του θα μιλήσω; Για την πίστα, ή για το πέρα-δώθε στη δουλειά; Συμφωνώ πώς αν δεν ξέρεις καλύτερα, δεν ξέρεις αν αυτό που θεωρείς φυσιολογικό είναι όντως το σωστό (και είπε ο Τάσος επιγραμματικά μερικά χαρακτηριστικά). Αλλά υπάρχουν και πτυχές που η γνώμη του αρχάριου μετράει ίσως και το ίδιο. Δηλαδή το "πιάστηκε ο κώλος μου" δε θέλει και ΤΟΣΗ εμπειρία για να ειπωθεί.
  15. A-nik-i

    Zontes 310t2

    Ε δε θα βγάλεις ένα συγκριτικό συμπέρασμα, θα βγάλεις ένα συμπέρασμα "in a vacuum" . Και εννοείται, η γνώμη κάποιου με εμπειρία και χρόνια μοτοσυκλετισμού, βαρύνει περισσότερο έναντι κάποιου αρχαρίου. Αλλά από την άλλη και ο αρχάριος, μπορεί να βλέπει πράγματα που είναι χρήσιμα για άλλους αρχάριους κι ένας πιο έμπειρος αναβάτης να μην τους δίνει σημασία. Γενικά, ό,τι γράφεται στη γνωσιακή βάση του mybike θετικό είναι κατά τη γνώμη μου. Αρκεί να είναι ειλικρινές.
×
×
  • Create New...