Jump to content

A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    765
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    10

A-nik-i last won the day on Ιανουάριος 29

A-nik-i had the most liked content!

Πόντοι

1.099 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50
  • myBike: Κυβισμός
    72

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    C50
  • dreamBike: Κυβισμός
    72

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. A-nik-i

    Aprilia Tuono 125 και RS125 Euro 5 2021

    Προσωπικά δε βρίσκω ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ για όλα αυτά τα 125cc μοτοσυκλετάκια. Α1 = παπί για εμένα και δεν ξέρω αν όντως δεν αντέχει κάποιος 2 χρόνια για να πάρει μηχανή με Α2. Εκεί, στα 250-350 θα ήθελα να δω περισσότερες επιλογές, που θεωρώ είναι το sweetspot στο τρίπτυχο "αστική μετακίνηση+διασκέδαση+οικονομία"
  2. Δεν είναι ακριβώς με μοτοσυκλέτα, αλλά αφορά τα καρμπυρατέρ. Από τα πιο ενδιαφέροντα βίντεο που έχω δει (και γενικότερα το κανάλι του Destin είναι χρυσωρυχείο)
  3. Όντως πολύ ωραία δουλειά και να πω την αλήθεια δεν είναι διόλου άσχημο το μαύρο αντί για το carbon.
  4. A-nik-i

    Βελτίωση παπιού

    4 κύλινΤΡοι επί 135cc, εγώ το λέω 600άρι SS και είμαι κοντά
  5. Βέβαια να πούμε οτι το "γρήγορα" μπορεί να εξαρτάται και από το πόσο γρήγορα μπορεί να στα κάνει η σχολή τα μαθήματα ώστε να πας γρήγορα και για τα 2 σκέλη εξέτασης. Αν είναι κανένας πνιγμένος ή τεμπελάκος, θα σου βάζει 1-2 μαθήματα τη βδομάδα. Κάποιος άλλος μπορεί να στα βάλει σερί κάθε μέρα, ή ακόμη και περισσότερες διδακτικές ώρες σε μια μέρα
  6. Ναι, βλέπω κάποια, αλλά δε θέλω να κάνω κι άλλες τρύπες στο πάτωμα και τα συγκεκριμένα έχουν βγει καλά, στιβαρά
  7. 'Εχω κάτι μαγνητικά στοπ πόρτας. Είναι σε 3 κομμάτια, μια βάση που βιδώνει στο πάτωμα, ένας κύλινδρος που βιδώνει πάνω στη βάση και περιέχει τον μαγνήτη (ή τον έναν πόλο τέλος πάντων) και μετά το κομμάτι που μπαίνει στην πόρτα. Ο κύλινδρος λοιπόν, σαν να είχε ξεχαρβαλώσει. Αποσυναρμολόγησα λίγο τα 2 κομμάτια του πατώματος και βλέπω οτι οι "βόλτες" που έχει ο κύλινδρος για να βιδώνει στη βάση εχουν λίγο φθαρεί. Αποτέλεσμα είναι οτι και να βιδώσεις μέσα τη βίδα, μπορείς με λίγο φινέτσα να τη βγάλεις με το χέρι. Έχει κανείς στο μυαλό του τρόπο να το φτιάξω; Δεν παίζει να ανοίξω μεγαλύτερη τρύπα ή να ξαναφτιάξω τις βόλτες. Σκέφτηκα ή να βάλω κόλλα στη βίδα και να το βιδώσω και να το σετάρω, ή δεν ξέρω, να τρυπήσω με τη βίδα κάποιο πλατύ+λεπτό λάστιχο ώστε να είναι σαν διεπαφή μεταξύ βίδας και "κυλίνδρου". Ιδέες;
  8. Ε εντάξει, δεν το λες και τόσο Adv το NC, άλλο τί θέλει να πει η Honda. Αν και για τη συγκεκριμένη βόλτα, πιο περιοριστικός παράγοντας μάλλον τα λάστιχα ήταν
  9. Οι σοφότεροι σου είπαν να το προσέξεις με τις διαστάσεις σου, οπότε θα σου πρότεινα να βρεις κάπως κάπου κάποιο SS και απλά να κάτσεις πάνω να δεις. Μην κάνεις τίποτα, αν δεν κάτσεις έστω πάνω
  10. Όντως, το CB500R είναι πολύ καλή περίπτωση. Σχεδόν SS αλλά not quite, τόσο όσο. Δεν ξέρω, πρώτη "κανονική" μηχανή να είναι 4κ 600άρι SS μου μοιάζει λίγο απερίσκεπτο. Όχι ότι είσαι εσύ άμυαλος, ή βλάκας, ή άσχετος αλλά αυτά είναι μηχανήματα ξυράφια και θέλουν μια ειδική αντιμετώπιση (συν τα υπόλοιπα "μειονεκήματά" τους). Αν βέβαια, εσύ θες να ξυρίζει το αφτί ήχος από 4κύλινδρο SS, τότε το 500R δεν είναι τέτοιο και θα σε απογοητεύσει
  11. Σωστός, ακριβώς. Πάλι καλά που μπήκαν κάτι προϋποθέσεις (αν θυμάμαι καλά) και πρέπει να αναβαθμίσουν κι αυτοί τις μηχανές τους (να έχουν ABS κλπ κλπ κλπ)
  12. Το λένε οι σχολές οδηγών. Αβέρτα. Πιθανολογώ επειδή έχουν όλες CB400 για το Α2.
  13. Βρε εννοείται είναι υπερβολικό το παράδειγμά μου, δεν αντιλέγω (δεν είμαι και σχετικός του χώρου άλλωστε). Αλλά τί, καταλήγουμε τελικά στο οτι είναι "για επιδέξιους κώλους" το LC4; Αυτό πιο πολύ θέλω να καταδείξω, είναι το να λέμε ξεκάθαρα οτι η τάδε μοτοσυκλέτα θέλει μια ιδιαίτερη προσοχή/φροντίδα/συντήρηση whatever. Εκτός αν το target group είναι τύποι που απ΄τα "λύσε-δέσε" πλέον σφίγγουν τις βίδες με τα δάχτυλα, οπότε ναι, γι'αυτούς τίποτα δεν είναι ιδιαίτερο. Κατ'εμέ το νόημα δεν είναι ούτε στο να μάθεις απ'έξω το manual, ούτε να πας στον γιόγκι-μάστορα έξω από το Μαντράς που "μόνο αυτός ξέρει να τα δουλεύει αυτά". Δε λέω, το κάνεις; All the power to you και μπράβο σου και σε ζηλεύω, αλλά εκεί έχουμε μπει στα χωράφια άλλου τύπου χρήστη από αυτόν που εγώ έχω στο μυαλό μου.
  14. Πάντως να πω τί πιστεύω σε κάτι: Το πάθος του χομπίστα ή η γνώση του επαγγελματία δεν πρέπει να είναι προαπαιτούμενο για τη χρήση ενός αγαθού από τον μέσο άνθρωπο. Και αν είναι, τότε αυτό πρέπει να λέγεται ξεκάθαρα οτι είναι έτσι "Φίλε το κινητό μου είναι πολύ γρήγορο και η κάμερα απίστευτη, αλλά κάθε μέρα το πρωί πρέπει να συντάσσεις τον kernel"
  15. Πρέπει το car να βάλει ειδική κατηγορία/επιλογή. Ίσως στην επιλογή " Έχει Ζημιά": Ναι-Όχι-GIWRGIS TECH"
×
×
  • Create New...