Jump to content

A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    643
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

A-nik-i last won the day on Ιούλιος 2

A-nik-i had the most liked content!

Πόντοι

938 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50
  • myBike: Κυβισμός
    72

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    C50
  • dreamBike: Κυβισμός
    72

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Βλέπω το παρακάτω στο Moto οπότε τί να πούμε, υπάρχουν ελπίδες: "Τα ταμπούρα εμπρός-πίσω δεν έχουν φυσικά ABS, όμως η νομοθεσία στην Ευρώπη είναι ικανοποιημένη με τα συνδυασμένα σε δίκυκλα έως 125 κυβικά, οπότε ο δρόμος προς τα μέρη μας δεν είναι τόσο δύσκολος."
  2. Αυτό είναι νέο μοντέλο; Κατάλαβα οτι ήδη κυκλοφορεί εκεί στη ΝΑ Ασία
  3. Εγώ διάβασα την ΚΥΑ και κοιταξα λίγο το παράρτημα του σχετικού ΦΕΚ που θα τροποποιηθεί. Και στο παράρτημα αυτό περιγράφονται κάτι κατηγορίες παρατηρήσεων που γράφονται δεξιά δεξιά στο πινακάκι της πίσω όψης του (καινούριου) διπλώματος. Και σύμφωνα με την ΚΥΑ, σε αυτούς τους κωδικούς που περιγράφουν παρατηρήσεις/τροποποιήσεις, θα προστεθεί και ο κωδικός "121: Η κατηγορία Β ισχύει και για οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1.". Δεν ξέρω τί ακριβώς εννοεί με αυτό, αλλά κάτι μου λέει πώς θα πρέπει κάτι να κάνεις για να πάρεις το "121" και δε θα είναι έτσι αυθύπαρκτα η κατηγορία Β ικανή να σου επιτρέψει να οδηγάς
  4. Διαφωνώ κάθετα με την προοπτική αυτή. Μπορεί ενδεχομένως στην ΕΕ να δουλεύει και να έχει μια λογική. Στη χώρα μας όμως τουλάχιστον, είναι που είναι η απόκτηση διπλώματος ένα ανέκδοτο (και λόγω σχεδιασμού της, που θέλει απλά να σε βγάλει γρήγορα γρήγορα οδηγό ή αναβάτη χωρίς καμία πρόβλεψη για να μάθεις σωστό χειρισμό ώστε να μη σκοτωθείς και να μη σκοτώσεις, αλλα και λόγω διαφθοράς-λαδώματος) νομίζω θα κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα. Από την άλλη, οσμίζομαι οτι ίσως τονώσει την αγορά καινούριων από κόσμο που δεν ήθελε καν να μπλέξει με το να δώσει για ένα ακόμη δίπλωμα αλλά τώρα θα πει "μωρέ δεν παίρνω ένα μηχανάκι να πηγαίνω πουθενά πέρα δώθε, αφού δε θέλει δίπλωμα". Σκεπτόμενος βέβαια, πόσα 200άρια έχω ακούσει από γνωστούς ή γνωστούς γνωστών να δίνονται για σίγουρο δίπλωμα, δεν είμαι αισιόδοξος για το να τους βάλεις όλους αυτούς πάνω σε 2 ρόδες χωρίς ούτε ένα μάθημα
  5. Από τον Σ.Μ. στο group MRCG στο facebook.
  6. Καμιά καλή πηγή για αρχή; Όπως ανέβασε ας πούμε ο @stavros-2stroker για τις ΜΕΚ
  7. Το αλίευσα από κατάστημα εστίασης στο Facebook (ας το βάλω εδώ, αν είναι να μεταφερθεί) https://streamable.com/ildata
  8. A-nik-i

    Vstrom 650 ή cbf 600

    Όπως τα λες, πράγματι το γυμνό είναι καλή επιλογή. Αν ειδικά δεν το κυνηγάς και στο ταξίδι, ο αέρας που θα φας για 2 ωρίτσες με ταχύτητες 120-130 δεν ειναι κάτι τρομερό ώστε να πεις "δεν παίρνω γυμνό χρειάζομαι φερινγκ" (που ακόμη και στο γυμνό το κράνος παίζει ρόλο, ένα μικρό μασκάκι που θα εκτρέπει λίγο τον αέρα παίζει ρόλο κ.ο.κ.. Δεν είναι δηλαδή μονολοθικό το "γυμνό-αέρας, ντυμένο-άνεση"). Όλα τα γυμνά ωραία είναι, το ER όντας δικύνλινδρο έχει αρκετή ροπή εκεί που τη θες χωρίς να χρειάζεται να στρίψεις πολύ τον καρπό. Και είναι φιλικό. Αλλά άμα παράλληλα λες οτι το V-Strom είναι έρωτας, μήπως μετά το μετανιώσεις αν πάρεις οτιδήποτε άλλο; Οι έρωτες είναι ζόρικα πράγματα!
  9. A-nik-i

    Vstrom 650 ή cbf 600

    Φίλε @Karavasilator19 νομίζω στη φάση που είσαι θα παίξουν 2 πράγματα ρόλο. 1) Τί είναι για σένα πιο σημαντικό να έχεις ή να θυσιάσεις (ο βουτυράτος χιλιομετροφάγος κινητήρας του CBF ή σχετική οικονομία του V-Strom, επίσης, αν σε ενδιαφέρει έστω και λίγο το χώμα, το V-Strom με ένα αντίστοιχο λάστιχο ΚΑΤΙ θα κάνει, ενώ με το CBF μάλλον ξεχνάς) 2) Τί θα βρεις σε καλύτερη κατάσταση. Τα γυμνά μάλλον τα ξεχνάς τόσο για το ταξίδι αλλά και όπως λες απο πάνω, μια μπαγκαζιέρα λ.χ. φαίνεται κάπως παράταιρη σε ένα γυμνό
  10. Μηχανάκι καφετέριας κανονικά, κάθεσαι και εξ αποστάσεως πατάς κόρνα σε πιπίνια
  11. A-nik-i

    Vstrom 650 ή cbf 600

    Πάντως, σε σχέση με το θέμα CBF600-VStrom, ένας παράγοντας σημαντικός είναι και τ' οτι το πρώτο είναι 4κύλινδρο ενώ το 2ο δικύλινδρο. Πιστεύω δηλαδή το CBF ταξιδεύει πολύ πιο άνετα, παράλληλα πρέπει να είναι πιο οικονομικό το Vstrom στις εντός πόλης μετακινήσεις
  12. Τί ωραία μέρη έχει και η χώρα μας πάντως. Μπράβο για τις ωραίες εικόνες!
  13. Άστους ρε, μας αδειάζουν την ουρά για το ταμείο του σουπερμαρκετ. Εγώ το εφαρμόζω ήδη
  14. Εννοείς ένα CB360 του '75, ή κάτι αντίστοιχης τεχολογίας φτιαγμένο σήμερα;
×
×
  • Create New...