Jump to content

ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    8.567
  • Εγγράφηκε

  • Days Won

    138

Πόντοι

13.310 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 06/10/1973

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πάτρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • myBike: Κυβισμός
    1352

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

25.629 προβολές προφίλ
  1. Καλησπέρα!!! Πιθανότατα οι φίλοι σου να φόρτωσαν κάποιον χάρτη «κονσέρβα» που να δουλεύει το μοτέρ με φτωχά μείγματα κ ρίσκο για την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Μια καυσανάλυση σε δυναμόμετρο θα σου δώσει απαντήσεις
  2. Καλησπέρα!! Έχεις θέμα με κάποια ή κάποιες γειώσεις. Ό,τι πυκνωτή κ να βάλεις, απλά θα κρύψεις (λίγο) το πρόβλημα κάτω από το χαλί. Ξεκίνα με τη γείωση της πηγής, Επίσης με τις γειώσεις στους ενισχυτές του ηχοσυστήματός σου (αν έχεις). Και κοιτάς κ τις κεντρικές γειώσεις του οχήματος (πάσχουν τα Japan στις γειώσεις τους)
  3. Τι ακριβώς σου παρουσιάζει ηχητικά? Πχ όταν ξεκινάς με 1η ακούγεται κάποιο τάκ στη μετάδοση? Κ νομίζεις πως έρχεται από την τελική μετάδοση (αλυσιδογράναζα)? Αν το ακούς κυρίως στην εκκίνηση ή σε άγαρμπο άνοιξε κλείσε του γκαζιού, υπάρχει επίσης πιθανότητα να φταίει η καμπάνα του συμπλέκτη που έχει αποκτήσει τζόγο.
  4. Καλησπέρα κ καλώς ήρθε στο mybike.gr Αν η μπαταρία σου είναι σε καλή κατάσταση, κάντε έναν έλεγχο στη μίζα μήπως κ τραβάει παραπάνω ρεύμα από το κανονικό. Επίσης ένας έλεγχος σε μπουζί, αυτόματο chock και κατάσταση φίλτρου αέρα, είναι κι αυτά στη λίστα «to do»!
  5. Καλησπέρα κ καλώς ήρθες στην παρέα! Εντός του 2025 έρχεται το Piaggio Medley 200 Όμορφο, καλά στημένο, πλούσια εξοπλισμένο, εξαιρετικό σε χώρους αναβάτη-συναναβάτη, top σε χώρο κάτω από τη σέλα. Οικονομικό, ικανότατο σε γκάζι κ πολύ όμορφο. Και η τιμή του κάτω από τα 4Κ σίγουρα (κάπου στα 3.7Κ υποθέτω θα βγει)
  6. ksino1100

    Ninja 250r η 250sl

    Καλησπέρα Κώστα. Καλώς ήρθες στο mybike.gr Τα δύο μηχανακια είναι εντελώς διαφορετικά. Σε όλα. Το ninja παλιότερο σχεδιαστικά κ ηλικιακά και 2κυλινδρο. Το SL πιο νέο, μονοκυλινδρο κ πολύ λιγότερα χλμ. Αν δε ψαρώνεις με αριθμούς στα προσπέκτους, πήγαινε για το SL
  7. Το άρθρο 27 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ορίζει ότι η αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης. Μάλιστα, το πρόστιμο για τους οδηγούς που κινούνται στην αριστερή λωρίδα ενός αυτοκινητόδρομου χωρίς να προσπερνούν ένα προπορευόμενο όχημα ή χωρίς να συντρέχει κάποιος άλλος λόγος, όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση, ανέρχεται σε 200 ευρώ. Συμπερασματικά. Έχεις κάθε δικαίωμα να πηγαίνεις ακριβώς με το όριο ταχύτητας του δρόμου. Λέει 120 και θες κι εσύ να πηγαίνεις με 120. Κάνε το αλλά όχι στην αριστερή. Κάτσε στη μεσαία ή κ πιο δεξιά αναλόγως τον δρόμο. Το να καβαλάς την αριστερή λωρίδα κ να πηγαίνεις με όσα λέει η ταμπέλα του ορίου, με πρόσχημα προσπέραση, είναι λάθος και απόλυτα εγωιστικό. Να φανταστώ πως όταν σε πλησιάζει ο πίσω του κάνεις νοηματάκια με το δεξί σου χέρι σε φάση ημιπεριστροφής σαν ερώτηση "που πας?". Γιατί είσαι ο απόλυτος άρχοντας του δρόμου, ο δικαστής. Κ πρέπει να μάθεις σε όλους τους υπόλοιπους πως υπάρχει όριο στα 120 κ πρέπει να μάθουν όλοι να το σέβονται. Και όχι μόνο ενεργείς εγωιστικά, αλλά προχωράς κ στο να δηλώνεις και να ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ σε άλλους να κάνουν κ brake check. Το οποιό ξεφεύγει από τα εγωιστικά κ περνά σε εγκλήματα. Και που όφειλες ΗΔΗ να πεις "εντάξει παιδιά, μαλακί@ έγραψα, από λάθος. Δε το εννοούσα". Όχι μόνο δε μαζεύεις πίσω την προτροπή σε έγκλημα αλλά βγήκες να μας ρωτήσεις που είναι η παρανομία κ παίζεις με τις λεξούλες. Ένα φαντάσου, κύριε δικαστά Dredd. Τη στιγμή που πίσω σου έρθει κάποιο ψηλό SUV, μαύρο, με κατράμι φιμέ κ σου κάνει σινιάλο εν τέλει να κάνεις δεξιά να προχωρήσει. Να του τσαμπουκαλευτείς πως είσαι ο νόμιμος κ απόλυτος δικαστής. Που, ΝΑΙ, είναι ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ ο SUVάς, αλλά εκεί θα την δεις δικαστής να κάνεις brake check? Ή τις σκέψεις αυτές τις κάνεις μπροστά σε κανένα αμαξάκι της πλάκας?
  8. Είναι εύκολο να παίξουμε με τις λεξούλες. Η αριστερή λωρίδα είναι για προσπέραση. Είσαι μεσαία. Και αφού ελέγξεις πως δεν έρχεται κάποιος (πολύ ή λιγότερο πολύ) γρηγορότερος από σένα, βγάζεις φλας κ προσπερνάς με τον ΤΑΧΥΤΕΡΟ δυνατό τρόπο κ ρυθμό για να ξαναμπείς στη μεσαία μετά την προσπέραση. Αν ο μπροστινός σου πηγαίνει με 115 και εσύ θες να ταβανιάσεις το κοντέρ στα 120, τότε ΔΕΝ προσπερνάς. Ούτε βγαίνεις να προσπεράσεις με 120 τον μπροστινό σου που πάει με 118 κ κάτσεις ένα τρίμηνο αριστερά. Τα BRAKE CHECK κ λοιπά τσαλίμια είναι άκρως επικίνδυνα, άκρως ανάρμοστα κ απροσάρμοστα για την κοινωνία. Αν προκαλέσεις ατύχημα/δυστύχημα με αυτές τις προκλητικές συμπεριφορές, να εύχεσαι ο οδηγός που ερχόταν από πίσω σου να φύγει με νοσοκομειακό. Εν πάση περιπτώσει, ο οδηγός του ασθενοφόρου κάποιον θα πάρει ξάπλα... Και ΔΕ θα δικαιωθείς στο δικαστήριο. Γιατί εσύ θα τις φας επειδή ο άλλος είναι εν βρασμώ. Ενώ εσύ έκανες εσκεμμένη πράξη που προκάλεσε χοντρό ατύχημα και θα θυμάσαι τη φάση και για την ποινή αλλά κ για τις φάπες. Win win δηλαδή
  9. Βρήκα λύση Μπαγκλαντέζικη Άντε με τον κάθε αλήτη παπόβιο. Την πλέμπα Και με νόμο - χαρτί να μη δικαιούται να πάει σε ΩΡΛ για ένα χρόνο μετά την τιμωρία!!
  10. Τι είναι αυτά που γράφεις? ΤΙ ΕΙΝΑΙ??????? Ποιος σας διόρισε δικαστές Ντρεντ στους δρόμους? Εκ προθέσεως δολοφόνους? BRAKE CHECK επειδή ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ πάτε με 120 στην αριστερή λωρίδα? Τι είναι αυτά που γράφετε? Θα υποχρεώσετε τον άλλον να σταματήσει το λάθος του, κάνοντας ένα εκ προθέσεως ΕΓΚΛΗΜΑ?????????????????? Βγείτε σας παρακαλώ από τη γυάλα και χαλαρώστε....
  11. Παίδες, έχει πάρει γραμμή πως η καθημερινή σας μετακίνηση, αν μπει στο στόχαστρο ενός μαύρου κουτιού (για το καλό όλων μας, βεβαίως βεβαίως), θα χάσετε το δίπλωμά σας για κανένα 6μηνο, πριν προλάβει να κλείσει η μέρα? Σας χαλάνε τα πάντα γύρω σας, να στείλουμε στην πυρά κάποιον και το μηχανάκι του στην πρέσα. Εστιάζετε στον παπόβιο με την εξάτμιση και προσπερνάτε (στην κουβέντα) δεκάδες παρανομίες που θα μας έστελναν στον τάφο και θα μιλούσαμε για άλλο ένα παλικάρι που χάθηκε άδοξα. Ναι, σπάει αρχίδι@ η μ@λακισμένη εξάτμιση στην πάπια. Κυρίως επειδή μας σπάει τ' @ρχίδια περισσότερη ώρα για να διασχίσει τα δύο οικοδομικά τετράγωνα μπροστά μας. Αλλά αν σκάσει μύτη o ντουκατάκιας με τη V4RSTUV με την Τερμινιόνι ή ο Gixxerάκιας με το γιοσιμούρι, παθαίνουμε ερρέξιον. Ακόμα κι αν η τερμι είναι ρέις γιουζ όνλυ... Ας ξεκινήσουμε να συζητήσουμε να φορούν όλοι κράνος Ας ψήσουμε το γκομενάκι πως η εξάτμιση προκαλεί μόνο λίγη τσαντίλα. Το story στο fb που μόλις ανέβασε από το smartάκι, για να διαφημίσει τον freddo που πήρε από τον Αλέξανδρο με τα ωραία μπράτσα όταν διέσχιζε τα στενά στο ψυχικό, είναι κ εκνευριστικό αλλά κ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ επικίνδυνο. Ας δούμε τον μ@λ@κα το γείτονα που κάθε ξημέρωμα Κυριακής παρκάρει το SLK/ Ε90/ A4 S-Line λοξά κ παράταιρα επειδή μετά το 2ο μπουκάλι στον Οικονομόπουλο....οδηγεί καλύτερα. Κάπως έτσι πάντα στοχοποιούμε το εύκολο θύμα. Τον μεροκαματιάρη, τον φοιτητάκο, τον δουλεύω-15-ώρες-τη-μέρα-για-να-πάρω-τα-βασικά-στη-φαμίλια. Και αφήνουμε τέρατα να περνούν δίπλα μας. Ψήσατε τον εαυτό σας να δεχθεί στο πετσί του τα λόγια του πάνχοντρου αληταρά που με το ζόρι έκανε τη φράση «μαζί τα φάγαμε» καραμελίτσα στα υπόλοιπα γουρούνια για να μας γ@μάνε και να νιώθουμε και τύψεις. Και να θεωρούμε την τιμή των 14€ στη φέτα δίκαιη, τη βενζίνη στα 2€/λίτρο νορμάλ, το ρεύμα σε τιμές εγκεφαλικού μια χαρά κοκ Επίσης ψήσατε τον εαυτό σας να δεχθεί κ τα λόγια του άλλου πάνχοντρου ζώου, να μας ζητήσει να δεχθούμε το χαράτσι της ΔΕΗ με το έτσι θέλω, για να σώσουμε τις τράπεζες των φίλων του που αυτός και ο Mr-Ελιάς βοηθούσαν να παίξουν στις πλάτες του κοσμάκη. Που θα ήταν για λίγο καιρό. Και μετρά ήδη 13 χρονάκια.... Επίσης ψήσατε το κεφάλι σας να θεωρείται λογικό να είμαστε εντελώς αναλώσιμοι σε ένα ταξιδάκι με τραίνο για δουλειά, εντελώς χαλαροί στο να βάζετε το χέρι στην τσέπη για απογευματινά χειρουργεία και να σας λένε πως τα απορρυπαντικά στην Ελλάδα είναι καλύτερης ποιότητας από τα Γερμανικά και τα covid tests είναι καλύτερα από τα Κυπριακά επειδή εκείνα είναι κινέζικα. Οπότε, για να μη σας ζαλίζω.... Είμαστε μια χώρα ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ σε κάθε τομέα. Θα έπρεπε να μας αδειάσει στην κεφάλα ένα νέο Enola Gay το φορτίο του κ να ξαναφτιαχτούμε από την αρχή. Γιατί τόσες κ τόσες γενιές κοιτούσαμε την κατσίκα του γείτονα που βελάζει κ μας χαλάει τη μεσημεριανή σιέστα, τη στιγμή που η χώρα βιάζεται καθημερινά σε ένα τεράστιο παιχνίδι πουστιάς, κλεψιάς και έλλειψης ηθικής και φραγμών. Ας κοιτάξουμε πάλι την εξάτμιση του κάγκουρα. Ας προσπεράσουμε όλα τα άλλα.... Και μη ξεχάσουμε. Την Κυριακή να τσαντιστούμε με την εξάτμιση του Innova και να ξεχάσουμε πως πρέπει με ένα κωλόχαρτο σε ένα κωλόκουτο να προσπαθήσουμε να τρίξουμε τα δόντια μας.
  12. Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω
  13. Καλησπέρα κι από μένα. Σχεδόν στοιχηματίζω πως παίζει ζημιά στο καλάθι του συμπλέκτη. Αν θυμάμαι καλά, το μοτέρ σου έχει και σασμάν τύπου κασέτας. Λύστε καμπάνα και βγάλτε κ σασμάν να δείτε με άνεση τι παίζει. Μοτέρ κατά 99% θα το γλυτώσετε.
  14. Full παράνομος για όλους. Και αν μιλάμε για ZX6R (636) μιλάμε για υπερβολή που δε μαζεύεται με τίποτα. Σε περίπτωση ατυχήματος πας φυλακή. Μεταφορικά και κυριολεκτικά Ιδιαίτερα με τα νέα νομοσχέδια
  15. Χρησιμοποιώ μαγνητικά tank bags εδώ κ δεκαετίες. Στην οδήγηση με τελικές πρακτικά δε θα σε προβληματίσουν ποτέ. Η δύναμη του αέρα έχει την τάση να σπρώχνει την τσάντα προς τα πίσω, δηλαδή προς τα εσένα. Επομένως το σώμα σου θα λειτουργεί ως φρένο. Μόνο σε εξαιρετικά οριακό φρενάρισμα ίσως να παρουσιάσει τάση να ανασηκωθεί από πίσω προς τα εμπρός. Με δοκιμές θα δεις τι παίζει κυρίως γιατί έχει να κάνει με το που βρίσκονται οι μαγνήτες και τι κούρμπες παρουσιάζει το ρεζερβουάρ σου. Η λύση που προτείνει ο Νίκος από πάνω, είναι εξαιρετικές και να τις λάβεις υπ' όψιν. Αυτό που οφείλεις πάντα να κάνεις, είναι πριν ακουμπήσεις την τσάντα στο ρεζερβουάρ, να τη γυρίσεις ανάσκελα και να δεις στην επιφάνεια επαφής μην έχεις «τσιμπήσει» καμιά καρφίτσα/συνδετήρα/συρραπτικό που θα σου κάνουν καλές γρατσουνιές σε μια επιφάνεια που θα την βλέπεις συνεχώς μπροστά σου. Επίσης πρόσεχε σε καφετέριες κ καταστήματα εστίασης, όταν ακουμπήσεις την τσάντα για να πιεις τον καφέ σου, στο φεύγα κοίτα μη πάρεις μαζί σου και το τραπέζι/καρέκλα που είχες παρκάρει την τσάντα σου πιο νωρίς. Τέλος αν έχεις την τάση να κουβαλάς μέσα αποθήκευσης data (κινητά, HDD, SSD, nvme, flash usb κλπ) ΜΗ τα τοποθετείς χαμηλά στην τσάντα, κοντά στους μαγνήτες. Υ.Γ.: Το ισχυρότερο και σταθερότερο tank bag ήταν ένα μεγάλο και φθηνό στα lidl. Ήρθε δυο φορές, πριν από καμιά 15αριά+ χρόνια, δε ξαναήρθε ποτέ ξανά.
×
×
  • Create New...