Jump to content

ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    8.474
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    101

ksino1100 last won the day on Ιούλιος 29

ksino1100 had the most liked content!

Πόντοι

13.202 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 06/10/1973

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Πάτρα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • myBike: Κυβισμός
    1352

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

19.819 προβολές προφίλ
  1. Νεκροταφείο θα το κάνει
  2. Άφησε το αμάξι στον ήλιο με ανοικτά παράθυρα. Θα εξατμιστεί. Η βενζίνη είχε κ λάδι μίξης?
  3. ksino1100

    Aprilia tuareg 660

    Πολύ ωραίο. Δείχνει εξαιρετικό για γενική χρήση
  4. Δε χρειάζεται δήλωση άλλου οδηγού. Είναι γενικά μια παρανόηση αυτή η σκέψη που κάποιος την έχει κυκλοφορήσει. Το μοναδικό που χρειάζεται είναι επασφάλιστρο αν είναι κάποιος οδηγός/αναβάτης νέος οδηγός ή/και νέος σε ηλικία. Δε θυμάμαι τα όρια ηλικίας ή ετών διπλώματος που ο αναβάτης θεωρείται "νέος" ηλικιακά ή οδηγός. Μια ερώτηση στην ασφαλιστική εταιρεία θα δώσει απαντήσεις. Άμεσα όμως Πριν βγει το μηχανάκι στο δρόμο
  5. Το 120/90R18 έχει διάμετρο 673mm Το 4.00R18 έχει διάμετρο 660mm Πρακτικά, το μηχανάκι θα ψηλώσει πίσω κατά 6.5mm περίπου Και λέω περίπου γιατί λόγω σχεδίου και καμπυλότητας πέλματος υπάρχουν μικροδιαφορές Υ.Γ.: θεωρητικά το 110/90R18 είναι πιο κοντά στο μαμά 4.0 γιατί έχει εξωτερική διάμετρο 655mm. Λέω θεωρητικά γιατί δε ξέρω αν υπάρχουν στο εμπόριο οι διαστάσεις αυτές.
  6. Κανένα θέμα. Πρόσεξε μόνο στις στροφές γιατί το μπροστινό σου θα είναι αρκετά φορτισμένο (=επίφοβο για lowside) οπότε μη φρενάρεις με το εμπρός αλλά ρύθμισε το ρυθμό σου παίζοντας με το πίσω φρένο.
  7. Η εισαγωγή / κολάρο του καρμπυρατέρ φαντάζομαι είναι λαστιχένια. Έλεγξε αν έχει κάποιο ρήγμα. Παίζει να υπάρχει κ να μη φαίνεται. Για πρόχειρο έλεγχο ντύσ' την καλά με (συνεχόμενη, μη διακοπτόμενη) μονωτική ταινία και δοκίμασε εκ νέου. Το μηχανάκι φοράει κανονικό φίλτρο ή κάποια ελεύθερη φιλτροχοάνη? Γράφεις βέβαια για νέο φίλτρο αέρα, αλλά καλού κακού ρωτάω.
  8. ksino1100

    Διπλώματα προ-2013

    H 125 & η 200 Cosa, ήταν ίδιες σε σασί Μάλλον μπερδεύεσαι με την Cosetta που ήταν το μικρό σασί
  9. ksino1100

    Διπλώματα προ-2013

    1989 16 ετών, τρελαμένος για νόμιμη χρήση μοτοποδηλάτου, έδωσα για άδεια οδήγησης στην Τροχαία Πάτρας. Σήματα με χειρόγραφη συμπλήρωση σε ερωτηματολόγιο πολλαπλής επιλογής. Οδήγηση γύρω γύρω σε πλατεία (3ων Ναυάρχων στην Πάτρα, που δεν ήταν πεζόδρομος όπως τώρα). Έκανες έναν γύρο με υποχρεωτική χρήση χεριών ως δείκτη/φλας. Λίγο πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, στην κάθοδο προς Κανακάρη, σε περίμενε τροχαίος που σου έκανε σήμα με τα χέρια είτε να σταματήσεις, είτε να στρίψεις είτε να πας ευθεία. Έδωσα με αυτόματο benelli motorella (μιναρέλα). Voila!!! 1991 18 ετών και κατά τύχη την μέρα των γενεθλίων μου έδινα εξετάσεις για δίπλωμα αυτοκινήτου κ λίγες μέρες μετά για μοτοσυκλέτα. Τα σήματα/μηχανολογικά τα είχα δώσει αρκετές μέρες πριν τα γενέθλιά μου και οδήγηση ανήμερα. Στο αυτοκίνητο η κλασική βλακεία με τους εξεταστές εντός οχήματος να σου λένε να κάνεις λίγη πορεία, ένα φανάρι, ένα παρκάρισμα και μια (παράνομη πάντα) οπισθογωνία. Περιοχή Σκαγιοπουλείου για όσους ξέρουν από Πάτρα) Για μοτοσυκλέτα οδήγηση στο κρατικό ΚΤΕΟ (πάνω από τα Μποζαΐτικα). Έδωσα με Vespa Cosa 125 που βρήκα τυχαία στο χώρο, δανεική. 1 οχταράκι με χρήση φλας και μια πορεία ευθεία ανάμεσα σε 2 λευκές διαγραμμίσεις μήκους κάπου στα 20μ. Ψωφόκρυο εκείνη τη μέρα. Το θυμάμαι ακόμα. Αλλά ζεστάθηκα άμεσα επειδή το πήρα. Με τα τότε δεδομένα, θα μπορούσα να φύγω από το ΚΤΕΟ με οτιδήποτε μηχανάκι ήθελα, χωρίς περιορισμούς και λοιπές χαζομάρες που έχουν πλέον για να τα παίρνουν κάθε τρεις κ λίγο για επεκτάσεις διπλωμάτων.
  10. Θα έπρεπε να σταματήσεις. Τελεία. Ενημέρωσε τον πατέρα σου να είναι υποψιασμένος γιατί είναι πιθανό το παλικάρι με τη μηχανή να εκμεταλλευτεί τη φάση, να κάλεσε τροχαία, να δήλωσε τραυματισμό και να καταγραφεί στο δελτίο συμβάντων ως εγκατάλειψη θύματος. Η ιστορία όπως μας την περιγράφεις, δυστυχώς μπάζει από παντού. Αν είσαι τυχερός και έπεσες σε αναβάτη χωρίς δίπλωμα ή σε τίμιο συμπολίτη σου, παίξε λόττο. Στατιστικά δε θα εξελιχθεί ομαλά. Ενημέρωσε τον πατέρα σου και τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου για τα πάντα ώστε να μη βρεθεί εξ απροόπτου
  11. Στα έλεγα με το καλημέρα. Αντικατάσταση ασφαλειών σου είχα πει και απάντησες πως το είχες κάνει. Ο οπτικός έλεγχος που είχες κάνει, άνετα σε ξεγελάει κ γιαυτό τόνιζα το να τις αντικαταστήσεις. Κόστος σχεδόν μηδαμινό και θα είχες γλυτώσει τοοοοοοση βαβούρα. Ένα πολύ μεγάλο μπράβο στον @arneπου έδωσε ρέστα με τις απαντήσεις του. Ευχαριστούμε για το χρόνο κ την υπομονή σου
  12. Σε πρώτη φάση ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ κάθε ασφάλεια που βρίσκεται στο κρίσιμο κομμάτι που σε προβληματίζει. Με καινούριες. Προφανώς ίδιων Amperes Σε καμία περίπτωση μεγαλύτερες. Εννοείται πως κοιτάς και τα ρελέ.
  13. Καλησπέρα!! Η διαδικασία στα παπιά είναι εξαιρετικά απλή. Ο λεβιές των ταχυτήτων βρίσκεται αριστερά όπως κ στο CBF σου. Και παίζει διπλό ρόλο: συμπλέκτη και αλλαγή ταχυτήτων. Υποθέτω πως βρισκόμαστε σε νεκρά. Αν πατήσεις με το πόδι σου προς τα κάτω το εμπρός μέρος του λεβιέ, μπαίνει 1η. Απελευθερώνεις το πόδι από το λεβιέ και όταν ανοίξεις γκάζι, ο αυτόματος συμπλέκτης θα απελευθερωθεί και θα ξεκινήσεις. Αν ξαναπατήσεις εμπρός θα μπει 2α. Αν κρατήσεις πατημένο το πόδι θα είναι σα να κρατάς πατημένο συμπλέκτη. Οπότε βάζεις δευτέρα και απομακρύνεις το πόδι από το λεβιέ για να φορτώσεις κ τη δευτέρα. Αν ξαναπατήσεις εμπρός μπαίνει 3η κ ομοίως 4η. Για να κατεβάσεις τώρα από 4η σε 3η κοκ, είτε ανασηκώνεις το λεβιέ προς τα πάνω (σα να πήγαινες 2α σε 3η στο cbf) είτε ακομα ευκολότερα πατάς το λεβιέ των ταχυτήτων στο πίσω μέρος του (θεωρητικά θα λέγαμε πως ο λεβιές στα περισσότερα παπιά είναι μεγάλος σε μήκος πάνω από διπλάσιος σε σχέση με το cbf. Ο άξονας περιστροφής του είναι στην περιοχή του αριστερού μαρσπιέ σου, υπάρχει μισός λεβιές εμπρός προς τον εμπρός τροχό και άλλος τόσος προς τα πίσω, προς τον πίσω τροχό. Και οι δύο άκρες έχουν επιφάνεια πατηματος). Άρα στο cbf είναι: 1η κάτω οι άλλες πάνω Στο παπί είναι όλες κάτω. Σε κάποια παπιά υπάρχει κυκλική αλλαγή σχέσεων. Δηλαδή όταν έχεις τη μεγαλύτερη σχέση στο σασμάν σου, πχ 4η, αν συνεχίσεις προς τα κάτω μπαίνει νεκρά και αν ξαναπατήσεις εμπρός πας για 1η. Προσοχή λοιπόν μη το κάνεις αυτό εν κινήσει. (Θεωρώ στα σύγχρονα παπιά θα υπάρχει ασφάλεια για να μη μπαίνει 1η εν κινήσει) Αυτό είναι πολύ βολικό σε φανάρια που φτάνεις με 4η και αντί να πατάς το πίσω μέρος του λεβιέ 4 φορές ώστε να πέσεις σε 3η και 2α και 1η και Ν, όπως είσαι με 4η, πατάς μια εμπρός και είσαι στη νεκρά. Τέλος, όπως σου ανέφερα και στην αρχή, ο λεβιές είναι και συμπλέκτης Δηλαδή αν κάνεις τη μισή διαδρομή προς τα εμπρός μπορείς να πατιναρεις την σχέση που έχεις. Επίσης αν καρφώνεις πχ 1η αλλά όταν ακούσεις το κρακ κρατήσεις πατημένο το πόδι, είναι σα να έβαλες πρώτη στο cbf αλλα εξακολουθείς να έχεις πατημένο τον συμπλέκτη σου. Πρακτικά αυτό σου επιτρέπει να στροφάρεις το μοτέρ ώστε όταν αφήσεις το πεντάλ να έχεις παραπάνω στροφές πχ για να φύγεις γρηγορότερα ή για να κάνεις σούζα!!!
  14. Βρες έναν ομαλό χωματόδρομο ή πάρκινγκ. Κάτσε με το μηχανάκι να κοιτάει την κατηφόρα. Όχι κατηφόρα....Διόρθωση. εννοώ τη μεριά που έχει κάποια αδιόρατη κλίση. Βάλε μπροστά το μοτέρ και ξέχνα το γκάζι. ΧΩΡΙΣ γκάζι λοιπον, πάτα συμπλέκτη, βάλε πρώτη στο σασμάν και άφηνε αργά αργά το συμπλέκτη. Πάντα ΧΩΡΙΣ γκάζι. Όσο απελευθερώνεις τη μανέτα του συμπλέκτη, θα νιώσεις κάποια στιγμή αύξηση κραδασμών και το μηχανάκι δειλά δειλά να μετακινείται. Αυτό είναι το κρίσιμο σημείο της διαδρομής του συμπλέκτη. Εξακολουθείς να ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΓΚΑΖΙ. Κ συνεχίζεις πολύ γλυκά να αφήνεις τον συμπλέκτη οπότε το μηχανάκι πλέον κυλά με κανένα 5αρι km/h. Όταν ολοκληρώσεις τη διαδικασία (απελευθέρωση πλήρως της μανέτας) πατάς συμπλέκτη ως το γκριπ κ σταματάς. Επαναλαμβάνεις τη διαδικασία καμιά δεκαριά φορές ώστε να καταχωρηθεί στο εγκέφαλο η διαδικασία. Στη συνέχεια, το μόνο που μένει είναι να συντονίσεις το ότι όταν το αριστερό χέρι έχει απελευθερώσει λίγο πριν το κρίσιμο σημείο, το δεξί θα ανοίξει ένα 20% το γκάζι Voila. Αυτό ήταν Υ.Γ.1: Αν δεν έχεις μίζα στο μηχανάκι (λογικά δεν έχεις) θα λιώσεις στις μανιβελιές αλλα αυτό είναι καλό γιατί θα σε αναγκάσει να μάθεις. Υ.Γ.2: Πήγαινε με τον πατέρα σου. Αφενός θα σου δείξει / δώσει συμβουλές, αφετέρου θα βοηθήσει σε περίπτωση στραβής
  15. Κωστή, εξαιρετικός, όπως πάντα. Εύγε!!!!
×
×
  • Create New...