-
Δημοσιεύσεις
8445 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
98
ksino1100 last won the day on Αύγουστος 7 2020
ksino1100 had the most liked content!
Πόντοι
13149 ExcellentΣχετικά με το μέλος ksino1100
-
Κλάση
Truth begins in lies
- Γενέθλια 10/06/1973
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Πάτρα
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Kawasaki
-
myBike: Μοντέλο
ZZR1400
-
myBike: Κυβισμός
1352
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Arai RX7 Corsair
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Kawasaki
-
dreamBike: Μοντέλο
ZZR1400
-
dreamBike: Κυβισμός
1352
-
MV Agusta Turismo Veloce ή μακριά και αγαπημένοι;
Ο ksino1100 δημοσίευσε στο Θέμα του Attreidis
Χ vs Ψ [vs Ω]...Εξαιρετικές Μάικ- 125 replies
-
- Italy
- Tre pistoni
-
(και %d ακόμα)
Tagged with:
-
Μπαμπινιώτης alert Υπάρχουν ωραιότατες ελληνικές λέξεις για under/oversteer κλπ Υποστροφή, υπερστροφή, πάτα-άσε, διπλώνει πίσω, φεύγει με τα 4 κοκ Το Rallye δεν έφερνε χαμόγελα στις ευθείες. Μόνο στις στροφές. Αρκεί ο ιδιοκτήτης να διατηρούσε την ανάρτηση σε ρυθμίσεις μαμά ή σχεδόν μαμά. Οι coilover κακό θα κάνουν στο δρόμο κ την τσέπη. Και αναγκαστικά θα σε κατεβάσουν τουλάχιστον 3 με 4 πόντους κάτω. Και αν είναι κ κούτσουρο χάνεις όλη την προοδευτική συμπεριφορά που θες στο όριο Με αριθμούς, έστω το μαμά ακουμπάει το 100 και με coil ανεβαίνεις στο 130. Σε οδήγηση εντός κυκλοφορίας με την μαμά θα φτάσεις άνετα το 80 με προοδευτικότητα και πληροφόρηση. Κ μπορείς με ασφάλεια να τσιμπήσεις κ ένα 10%. Με την coil θα είσαι άνετα στο 80, θα ανέβεις εύκολα στο 90 αλλά η αποτομη συμπεριφορά στο όριο δε θα σε αφήσει με ασφάλεια να ανέβεις κι άλλο αν δεν είσαι απόλυτα βέβαιος και οι συνθήκες το επιτρέπουν. Κ συνήθως δε το επιτρέπουν Ααα...και χάνεται κ το παιχνίδισμα
-
Σε περίμενα με χαμηλότερο pH στην απάντησή σου Παλιοαρκουδιάρη
-
Άχρηστη Αρκούδα... Ξεκίνα: https://www.imdb.com/title/tt0110478/reference Δες κ λίγες φωτο: Πχ της 14αρας (όπως είπες παραπάνω)
-
Ούτε βδομάδα μαρή αρκούδααααααα Είχε έρθει ο Μάβερικ (όχι ο γιαμαχαίος, ο καλός, ο Μελ) στο καζίνο και είχαμε καζινόξυλο και έμπλεξα
-
Ευχαριστώ πολύ ρεμάλια!! Να 'στε καλά!! Να πω τις ευχές μου στους συνονόματους
-
ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ER6N 2009.
Ο ksino1100 δημοσίευσε στο Θέμα του TsifKwn
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Αν έλεγε πως πάει γρήγορα το Πορδα, θα αντιδρούσα. -
ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ER6N 2009.
Ο ksino1100 δημοσίευσε στο Θέμα του TsifKwn
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Προσπαθήσατε να το βάλετε μπροστά με ρεύμα από αυτοκίνητο ή καλό starter? Σε επίσημο συνεργείο kawasaki με διαγνωστικό πήγες να δεις τι error βγάζει? Ή ακόμα υποθέσεις κάνετε? Ναι...Η kawasaki φταίει... -
Πιθανολογώ DIY shifter
-
Μεταφορα Μηχανης... ΒΟΗΘΕΙΑ!
Ο ksino1100 δημοσίευσε στο Θέμα του Kostasyamaha123
Καταστήματα / ΥπηρεσίεςΞεβίδωσε καθρέπτες. Ντύσε ολο το μηχανάκι προσεκτικά με την μεμβράνη-με-τις-φυσαλίδες-που-όλους-μας-πιάνει-η-ψύχωση-να-τις-σκάμε Τη διαδικασία κανε την έξω από τη μεταφορική. Οπότε πάρε αρκετά μέτρα της μεμβράνης και 2 ταινίες αυτοκόλλητες για την συγκράτηση. Τους καθρέπτες τους κολλάς μπρούμυτα πάνω στη σέλα. Μια άλλη λύση είναι να βρεις μεγάλο χαρτόκουτο από μεγάλο ψυγείο που θα φορέσεις πάνω από το μηχανάκι και θα το στερεώσεις /δέσεις. Είναι η οικονομικότερη κ ασφαλέστερη λύση. Εναλλακτικά σκέψου/βρες κάποιον φίλο/γνωστό σου με αγροτικό που θα πάει Αθήνα. Οπότε με ένα καλό δέσιμο με ιμάντες στην καρότσα για το μηχανάκι κι εσένα μέσα στο όχημα και τη συμφωνία να πληρώσεις τα μισά καύσιμα και κανέναν καφέ για το δρόμο, έχουμε μια καλή περίπτωση -
Ένα καλό naked!!SOSssss
Ο ksino1100 δημοσίευσε στο Θέμα του John Bogdos
Σκόρπιες σκέψεις – προβληματισμοίΔεν υπάρχει τέλεια μοτοσυκλέτα. Ούτε αυτοκίνητο. Ούτε κινητό. Κοκ. Βάζουμε σε ένα χαρτί τα (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ) θέλω μας και συμπληρώνουμε σε μια λίστα ποια προϊόντα καλύπτουν αυτά τα θέλω όσο γίνεται περισσότερο. Ξεκινάμε πάντα από την αισθητική, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για εργαλεία πάθους, και συνεχίζουμε τα υπόλοιπα με φθίνουσα σειρά (το σημαντικότερο πρώτο και σιγά σιγά μειώνεται η ανάγκη) Όσο επεμβαίνει στραγγαλισμός λόγω χρημάτων, τόσο νερό στο κρασί μας βάζουμε ως προς τις επιλογές μας. Ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ταβάνι τα 3Κ€ που είναι ένα ψυχολογικό όριο ποσού, εντός του οποίου βρίσκεις από καινούριο scooter 125/200cc ως 1000+ μηχανάρες Αυτό που θα ήθελα να τονίσω μόνο είναι πως καλό το δέλεαρ του να πάρεις μηχανάρα αλλά πρέπει στο πίσω μέρος του μυαλού να θυμάσαι πως ναι μεν η τιμή του μεταχειρισμένου έχει πέσει στα τάρταρα, όχι όμως κ το κόστος συντήρησης της. Και εκεί ξεκινούν τα προβλήματα και η ομίχλη στον έρωτα. Ως προς την συγκριμένη φάση, προσωπικά θα έλεγα να επιλέξεις ένα καθαρό 2κύλινδρο, πχ το Gladius που αναφέρθηκε (αν κ οφείλω να αναφέρω πως η τιμή των 3Κ είναι ιδιαιτέρως χαμηλή). Σε σχέση με το transalp θα φανεί ιδιαιτέρως ταχύτερο (μιλάμε για τροχό πάνω από 50% σε ίππους), βελούδινο κ με αντίστοιχη ή χαμηλότερη κατανάλωση. Στο δε δρόμο οι διαφορές σε στρίψιμο και φρενάρισμα κοκ θα σου φανούν τεράστιες γιατί και τα transalp δεν ήταν κ τα καλύτερα μηχανάκια σε αυτό το φάσμα οδήγησης. Και το GSR είναι ωραίο εργαλείο, πρόσεξε πολύ διεξοδικά για κρακ πλαισίου στην περιοχή του λαιμού. Ιδιαίτερα για αυτό το μηχανάκι, ίσως έκανα και έναν έλεγχο πλαισίου με τα εξειδικευμένα εργαλεία που υπάρχουν στην αγορά πλέον. Παρ' όλ' αυτά, αν τα μάτια σου και η αισθητική σου δε δίνουν το ΟΚ, μη προχωράς. Και περίμενε μέχρι τη στιγμή που θα βρεις το νέο σου έρωτα. Υ.Γ.: νομίζω είδα κάποια αναφορά σε δράκους και φίδια παραπάνω. Gladius με τελική 230 κλπ κλπ. Αυτό δε παίζει σε καμία των περιπτώσεων. Αφενός γιατί μιλάμε για μηχανάκι με κάπου 62 με 65 άλογα τροχό, αφετέρου γυμνό. Υπολόγιζε κοντέρ κάπου στα 210 με 215 (και όχι εύκολα), πραγματικά κάπου στα 195 με 200. Η δε "πρακτική" τελική, όπως την λέω, είναι κάπου στα 180 κοντέρ και 170 πραγματική (ταχύτητα που μπορείς να δεις εύκολα σχετικά σε μια ικανή ευθεία χωρίς να κινδυνεύεις πολύ ώρα επιμένοντας να την κυνηγάς) -
https://cycle-ergo.com Πατάς σχετικά καλά κάτω. Πόσα κιλά είσαι και πως τα πας μυϊκά? Να θυμάσαι πως με δεύτερο άτομο και αναρτήσεις μαμά, χαμηλώνει το πίσω μέρος, οπότε θα πατάς ευκολότερα κάτω.
-
Άντε, να φεύγει σιγά σιγά το μ@λ@κισμένο 2020. Εύχομαι σε όλη την παρέα, καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία αλλά και πολλά χιλιόμετρα με τις αγαπημένες 2τροχες (κι όχι μόνο) αγάπες. Το 2021 να είναι καλύτερο και αν είναι δυνατόν να μη συμπεριλαμβάνει κλειδώματα και εξοδόχαρτα!!
- 7 replies
-
- 9
-
-
- Αει_στα_διάλα_2020
- Covid-19_ουστ
- (και %d ακόμα)
-
Αν το ψαλίδι είναι ατσάλινο και όχι αλουμινίου, φύγε τρέχοντας γιατί από το πολύ φιδεμπόριο ανέβηκε το level σε δράκους. Περιμένω αγωνιωδώς φωτογραφίες του dragon Z750 R...
-
ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ER6N 2009.
Ο ksino1100 δημοσίευσε στο Θέμα του TsifKwn
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Παλίκαρε καλημέρα. Εύχομαι να διορθωθεί το πρόβλημα (που πιθανότατα να είναι κάτι πολύ απλό). Στο πλαϊνό σταντ, όπως και στη βάση της μανέτας του συμπλέκτη, υπάρχουν δύο βαλβίδες που κόβουν το ρεύμα και πρέπει να πατάς συμπλέκτη για να πάρει μπροστά το μοτέρ. Συνήθως στις Kawasaki αν είναι χαλασμένα τα διακοπτάκια αυτά δε γυρνάει καν η μίζα. Κάντε ένα τσεκ εκεί. Περισσότερο ποντάρω σε πρόβλημα στη μίζα. Όχι σοβαρό. Θέλει καθάρισμα κ ίσως κ νέα καρβουνάκια. Έχω την υποψία πως εμφανίζει μεγαλύτερη αντίσταση και δεν αφήνει αρκετό ρεύμα για την εκκίνηση. Δοκιμάσατε με starter ή με κροκοδειλάκια να δώσετε ρεύμα από αυτοκίνητο? (Αν το δοκιμάσετε πάντως μη μιζάρετε πολλά δευτερόλεπτα γιατί το παραπάνω ρεύμα μπορεί να κάψει τη μίζα. Σε τέτοιες περιπτώσεις πατάμε το μπουτόν της μίζας για 2 ή 3 το πολύ 5 δευτερόλεπτα και αφήνουμε άλλα τόσα σε ηρεμία πριν ξαναπατήσουμε)