Jump to content

ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    8415
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    96

ksino1100 last won the day on Απρίλιος 2

ksino1100 had the most liked content!

Πόντοι

13067 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 10/06/1973

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πάτρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • myBike: Κυβισμός
    1352

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

17628 προβολές προφίλ
  1. 14.04€/έτος * 20 έτη = 280.80€ Αν το μηχανάκι είναι στο όνομά σου ή σε όνομα κάποιου για τον οποίο θα ήθελες να κάνεις αποδοχή κληρονομιάς, φτιάξε τα χαρτιά γιατί απλά το έξοδο αυτό θα σε κυνηγάει αυξανόμενο (τουλάχιστον) αναλογικά. Αν δεν είναι δικό σου ζύγισε αν το μηχανάκι έχει εμπορική αξία τουλάχιστον 300€ για να μη μπεις και μέσα. Αλλιώς κοίτα κάτι άλλο... Οδηγίες για το πως θα κινηθείς στην Τροχαία
  2. ...χώρια που δεν είναι και τόσο απότομο. Μόνο στο "σπορτ" mode είναι κάπως πιο άμεσο. Δε θα το έλεγα ενοχλητικό Χώρια που είναι ωραίο για σούζες
  3. Βγάλε το μοχλικό του λεβιέ των ταχυτήτων. Ψέκασε καλά με wd40 Μετά γράσαρε καλά κ επανατοποθέτησε. Δοκίμασε κ πες μας αν δούλεψε
  4. Κοιμήσου ήσυχος. Δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σε ανησυχεί. Ούτε θα σε αφήσει το μηχανάκι στα κρύα του λουτρού. Στο επόμενο service τους ζητάς αντικατάσταση ή επισκευή. Εκτός αν η εγγύησή σου λήγει πιο νωρίς (οπότε προσαρμόζεσαι ανάλογα)
  5. Λάθος συμπεριφορά της Ελαστρακ Από όσα έχω αντιμετωπίσει ως τώρα, είναι απλά ακατάλληλοι υπάλληλοι που όσες πωλήσεις πετυχαίνουν είναι λόγω εξαιρετικού προϊόντος. Λάθος στρατηγικές, λίγοι τύποι ελαστικών (αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών), μικρό στοκ Που ΊΣΩΣ να τα δικαιολογούσα ως ένα σημείο λόγω κρίσης, αλλά δε τους δικαιολογώ γιατί εφαρμόζουν χαζές τακτικές επί δεκαετίες. Αν λοιπόν φθάνουν και στο σημείο να μη καλύπτουν και θέματα εγγυήσεων, απλά είναι απαράδεκτοι. Υ.Γ.: @GPAP μήπως κατά τύχη δοκιμάσατε κάποιο μεταχειρισμένο πίσω λάστιχο που υπήρχε στο κατάστημα? Για να εκμηδενιστεί το σενάριο εξωγενούς παράγοντα (πχ έστω και κατ' ελάχιστον στραβή ζάντα, θεματάκι ρουλεμάν κοκ
  6. ksino1100

    carbyrater kaze-r

    Μπράβο ρε Πετράν!!! Ένα κέρασμα καφέ/μπύρα από μένα. Για τις λίγες αράδες λέξεις που απέδειξαν πως 1 φορά μάγκας αλλά και 3/4 και 4/3. Το ίδιο βέβαια ισχύει και σε αρνητικές καταστάσεις (πχ βλαξ, γκρίνιας κοκ) αλλά θα τα κουβεντιάσουμε στο καφέ.
  7. Αλήτη Νίκ Άρχισες τα Καλαματιανά πάλι βλέπω Μαντίλια, χορούς και πανηγύρια.... Σημαντικό πως γλύτωσες από τις πομόνες άντλησης νερού. Το νέο σου μηχανάκι είναι ζούπερ και κάνε απολύμανση. Όχι για κορωνοϊό και λοιπά χαζά. Αλλά μην ήταν αγγλίδα ο προηγούμενος Περιμένω φωτό με σένα πάνω στο μηχανάκι. Μη μας παίζεις καμιά μπουστιά, αλήτη Υ.Γ.: Καλορίζικη, καλοτάξιδη και εσύ πάντα χαμογελαστός ρε αλήτη με τα ράστα
  8. Καλησπέρα και καλώς ήρθες στην παρέα του mybike.gr Θα σου πρότεινα αρχικά να βρεις ένα VStrom και να ανέβεις επάνω, έστω και στατικά, ώστε να δεις αν αισθάνεσαι σιγουριά πάνω του (ως προς το ζύγισμα και κυρίως ως προς τα πατήματά σου στην άσφαλτο, αποστάσεις σέλας και χειριστηρίων κοκ). Μια και σου αρέσει πολύ, αν μπορούν να ξεπεραστούν οι ανησυχίες σε μανούβρες/ζύγισμα, μπορείς να προχωρήσεις άφοβα σε ένα τέτοιο. Που είναι αξιόπιστο, σβέλτο, οικονομικό, με χώρους για 2κάβαλο + 3βάλιτσο (ή έστω και μια βαλίτσα για τα ταξιδάκια σου) και κυρίως ευκολοπούλητο όταν κάποια στιγμή αποφασίσεις να το αλλάξεις. Υ.Γ.: δίπλωμα που καλύπτει ιπποδυνάμεις άνω των 50 ίππων, έχεις? Ή πρέπει να συζητάμε για πιο ήπια μηχανάκια?
  9. Καλορίζικη, καλοτάξιδη και πάντα χαμογελαστός!!! Ευχαριστούμε που μοιράστηκες τη χαρά σου μαζί μας
  10. Δοκίμασε σε πρώτη φάση το απλούστερο για σένα. Ή βάλε πίσω το 53άρι το μαμά (οπότε να παίξεις 14/53) Ή βάλε εμπρός το μαμά (οπότε να παίξεις 11/48) Το έχεις μακρύνει πολύ. Η λογική λέει πως απλά το μοτέρ σου δεν έχει την απαιτούμενη δύναμη να υπερνικήσει την αεροδυναμική αντίσταση στα 110km/h Υ.Γ.: αν βρεις καμιά κατηφόρα «γκρεμό», εξακολουθεί να μην ανεβάζει? Αναρωτιέμαι μην υπάρχει κάποιος κόφτης στο κοντέρ
  11. ksino1100

    Wolf 250 vs BN 251

    Με τόσο μικρή διαφορά πήγαινε στο καινούριο. Επιπλέον δε, το Wolf ποτέ δε μου άρεσε οδηγικά. Κάποια βλακεία έχει παίξει στη γεωμετρία ή/και/ίσως διαστάσεις ελαστικών, με αποτέλεσμα να είναι αναίτια δύσκολο στο στρίψιμο κάτι που το κάνει ακόμα χειρότερο για άπειρο αναβάτη. Δεν έχω οδηγήσει το BN βέβαια, ελπίζω εκεί να είναι καλύτερα τα πράγματα. Εν τέλει... Προσωπικά θα πήγαινα στο νέο, τόσο λόγω εγγυήσεων όσο και εκείνη τη καινουργίλα που δε ξέρεις πότε και αν τη ξαναζήσεις. Επιπλέον, τα κοστολόγια συντήρησης σε τέτοια μηχανάκια γενικά είναι πολύ λογικά, ανεξάρτητα του που θα τα κάνεις. Υ.Γ.: αν πας σε Wolf, έχε καβάντζα μια 80άρα (αν θυμάμαι καλά) για μίζα γιατί έχουν θέμα. Όταν θα αρχίσει να μη παίρνει μπροστά ζεστό, την αλλάζεις (πρωτού αρχίσεις να λιώνεις τις ΑΚΡΙΒΕΣ μπαταρίες του Wolf. Αν θυμάμαι καλά έχει 12άρα μπαταρία, λες και θα εκκινήσει 1200cc μοτέρ)
  12. ksino1100

    Kawasaki ZX6R vs Honda CBR600RR 2007

    Νομίζω έχεις ήδη αποφασίσει αν κρίνω από το κείμενό σου. Αν λοιπόν τεχνικά καλύπτεσαι περισσότερο από το ZX και επιπλέον (βασικό) σου αρέσει περισσότερο, δε χωρούν πολλά πολλά. Αυτό που θα σου πρότεινα να κάνεις είναι το εξής: να βρεις τα 2 καλυτερα μηχανάκια (kawa/honda) που σε καλύπτουν σε κόστος και κατάσταση. Και τότε να ζυγίσεις ΚΑΙ την μεταξύ τους σύγκριση σε κατάσταση. Οπότε να έχεις πλήρη εικόνα.
  13. Δε ξέρω αν δουλεύει. Δοκίμασε
  14. Εξαιρετική η παρατήρηση Μιχάλη. Δε το είχα προσέξει πως ήταν. nz Το έγραψα και στο προηγούμενο ποστ μου πως μιλάμε για καγκουροδόλλαρα. Με σημερινή ισοτιμία μιλάμε για 9845€ Και ναι, για την τεχνολογία της είναι εξαιρετική τιμή. Άλλο αν μας κακοφαίνεται "το 10χιλιαρο για 250αρακι" για την τσέπη μας Επειδή το 2009 πχ έπαιρνες Gixxer 1000 με 13Κ
  15. 16K$ ( new Zealand = Australia) Λίγο πιο κάτω από το ZX6R. Αναμενόμενο (λόγω τεχνολογίας σε κάθε τμήμα της: Showa SFF, brembo monoblocks, ηλεκτρονικά, πλαίσιο κλπ) αλλά σίγουρα σοκαριστικό. 10 χρόνια πριν σε αυτά τα χρήματα έπαιρνες ZZR1400. Απίστευτο το άλμα. Δυστυχώς οι τιμές έχουν ξεφύγει πλέον. Πολύ. Και οι μισθοί και έξοδα στην Ελλάδα μας κάνουν μόνο να ονειρευόμαστε...
×
×
  • Create New...