Jump to content

ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    8.527
  • Εγγράφηκε

  • Days Won

    121

ksino1100 last won the day on Μάρτιος 5

ksino1100 had the most liked content!

Πόντοι

13.272 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 06/10/1973

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Πάτρα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • myBike: Κυβισμός
    1352

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

21.440 προβολές προφίλ
  1. Αυτό το σκηνικό, είναι ο ορισμός της αυθυποβολής!! Βάζε 98άρα το πολύ, όταν έχει προσφορά, και τα χρήματα που μένουν στην τσέπη, επένδυσέ τα σε κάτι καλύτερο από καύση μείγματος. Καθαριστικά κινητήρα, θα βρείς και στην 98άρα, οπότε win win
  2. 24 ετών παλικαράκι, θα περιμέναμε όλοι πως θα μπορούσες να καταλάβεις πως μιλάς για καραμπινάτη παρανομία. Δεν έχεις καμία θέση σε ένα δημόσιο φόρουμ με θέμα τον ΥΓΙΗ μοτοσυκλετισμό..... Γεια σου Λεωνίδα!
  3. Σε αερόψυκτο μοτέρ δε θα βρεις βεντιλατέρ (εξαιρώ παλιά κλασικά μοντέλα Vespa που είχαν το μοτέρ σε κλειστό κουτί και έστελναν αέρα ψύξης μέσω βεντιλατέρ που έπαιρνε κίνηση από την άκρη του στροφάλου, μόνιμα). Δε χρειάζεται. Υπό συνθήκες, σε αερόψυκτα μονοκύλινδρα, θα βρεις ψυγείο λαδιού (αεροελαιόψυκτα) Παλιότερα θα έβλεπες ίδιο σενάριο και σε 4κύλινδρα (πχ παλιά GSXR750 & 1100) Υ.Γ.: Καμία ερώτηση δεν είναι γελοία, αν είναι ειλικρινής!!
  4. Καλώς ήρθες στο mybike!! Και οι δυο απόψεις είναι λανθασμένες. Ο «δάσκαλος» μάλλον ήθελε να το σβήνετε για να μη καίτε βενζίνη. Αν η μοτοσυκλέτα είναι προσεγμένη σε θέματα συντήρησης (οπότε έχει ικανό αντιπηκτικό στο ψυγείο και το βεντιλατέρ δουλεύει σωστά κ στην ώρα του), τότε δεν έχει θέμα. Ίσα ίσα, αν το μοτέρ έχει ανεβάσει θερμοκρασία και το σβήσεις, είναι σαφώς χειρότερα. Υπάρχει ο κανόνας που λέει πως αν ενεργοποιηθεί το βεντιλατέρ, δε σβήνουμε το μοτέρ αν δε σταματήσει να ακούγεται. Το δε δίχρονο εντουράκι, χωρίς βεντιλατέρ, αν κινείται εκτός κίνησης (φανάρια, μποτιλιάρισμα πόλης κλπ) επίσης δε θα έχει θέμα. Απλά ως δίχρονο δε θέλει ταξίδι με σταθερές στροφές γιατί θα σου λαδώσει μπουζί και θα σου κάνει μπερδέματα (αν δε το βραχυκυκλώσει)
  5. Καλώς τον!! Καλώς ήρθες στην παρέα μας. Μια ανάγνωση σε αυτό παρακαλώ. Και ό,τι θες, το κουβεντιάζουμε μετά!
  6. Καλημέρα κι από μένα! Καλώς ήρθες στην παρέα μας. Αν δε μιλάμε για καθαρή αστοχία υλικού, θεωρώ υπερβολική την περίπτωση τέτοιας ζημιάς στο συγκεκριμένο μοτέρ. Αν δηλαδή σου μίλησαν για καδένα χρονισμού κ τον τεντωτήρα της. Μήπως έχει βγάλει κάποιο θέμα στη μετάδοση (dct) κ δε το κατάλαβες καλά? Πάρε μια γνώμη κ από άλλο συνεργείο. Και αναμένουμε εκ νέου πόρισμα!
  7. Καλησπέρα, καλώς ήρθες στην παρέα του mybike!! Έχουμε και λέμε: Ένα αξιόλογο κιτ αλυσιδογράναζα Ζ1000, «ανοικτού τύπου», θα παίξει κανένα 200άρι. Ένα σετ τακάκια πίσω ένα 30άρι. Άντε 35άρι. Σετ τσιμούχες, ξύστρες, λάδια για το μπροστινό υπολόγισε κανένα 100άρι (μάλλον υπερβάλλω) Να παίξει και ένα 100άρικο εργασία? Πας 430-435 Δεν είναι πολύ μακριά από την πρόταση του μάστορα, αλλά δες τι υλικά θα χρησιμοποιήσει. Γιατί πχ παίζουν και αλυσιδογράναζα στο 100άρικο και μετά από 7 με 10Κχλμ θα τα κλαίς Η εξάτμιση που χάνει? Εκεί που το χταπόδι ενώνεται με το τελικό? 4 σε 1 έχεις ή 4-2 όπως η μαμά?
  8. Ανορθωτής μυρίζει. Κάντε μια μέτρηση και αλλάξτε τον. Πριν φας εκ νέου μπαταρία & πηνία. Αν ο ανορθωτής στο μηχανάκι σου είναι σε σημείο που δε παίρνει αέρα, βάλ' τον σε μέρος που παίρνει αέρα (ροή συνεχής)
  9. Από δίσκους συμπλέκτη πως είσαι? Το μηχανάκι έχει μηχανικό συμπλέκτη (ντίζα) ή υδραυλικό?
  10. Θάνο, όταν προλάβεις πετάξου σε ένα εξειδικευμένο κατάστημα πώλησης/τοποθέτησης ελαστικών ΔΙΚΥΚΛΩΝ και πες τους να σου κάνουν έναν έλεγχο (Βασικά μια ζυγοστάθμιση στον εμπρός πρώτα και εξακολουθεί να το κάνει ελέγχετε και το πίσω). Η λογική του μάστορα πως επειδή δε το καταλαβαίνει εξαφανίζει και το πρόβλημα, είναι απλά γελοία... Και κάτι ακόμα. Επειδή το μηχάνημα είναι καινούριο, παίζει να θέλει ένα ελαφρύ σφίξιμο σε ρουλεμάν τιμονόπλακας. Όπως και να έχει, πρακτικά δε μιλάμε για κάτι επικίνδυνο. Είτε ως θέμα τροχού είτε ρουλεμάν. Απλά μη το εγκαταλείψεις, να δούμε τελικά από που ξεκινάει!!!
  11. Καλημέρα Μάκη! Σε τι μηχανάκι όλα τα παραπάνω? Υ.Γ.: μη γράφεις με κεφαλαία σε παρακαλώ!
  12. Ακόμα και ελαττωματικό να είναι το εμπρός λάστιχο, μπορεί να περαστεί εγγύηση! Δε θα είσαι ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος άτυχος που έπεσε σε λάθος παρτίδα! Αναμένουμε νέα σου, μεθαύριο, λοιπόν! Καλή επιτυχία
  13. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες θα ήταν θέμα ζυγοστάθμισης πίσω, Θάνο. Σε μικρές ταχύτητες, πχ λίγο πριν σταματήσουμε, είναι συνήθως θέμα εμπρός. Που μπορεί να είναι απλά μια ζυγοστάθμιση, ένα στραβό ελαστικό ή μια στραβή ζάντα (ανεβάζω σιγά σιγά το επίπεδο θέματος κ κόστους) Έχω προσπεράσει το σενάριο να είσαι βίαιος με το εμπρός φρένο και ο κραδασμός να οφείλεται στο πάτα άσε της αντλίας του abs που φέρνει κραδασμό εμπρός (κ στα πλαστικά). Καλά έκανα?
  14. Καλησπέρα Θάνο!! Καλώς ήρθες στο mybike. Αρχικά έλεγξε πίεση ελαστικών, ιδιαίτερα του εμπρός. Παίζει να έχει χάσει κάποια psi. Κατά τ' άλλα αφησε για λίγα χλμ τα πράγματα ως έχουν. Να στρώσουν / πατήσουν τα λάστιχα πάνω στις ζάντες. Και αν εξακολουθεί, κάνε μια ζυγοστάθμιση Υ.Γ.: Έχεις αλλάξει προφόρτιση στο πίσω αμορτισέρ? Την αύξησης για κάποιο λόγο? Ή είναι μαμά ρύθμιση?
×
×
  • Create New...