Jump to content

ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    8.547
  • Εγγράφηκε

  • Days Won

    130

ksino1100 last won the day on Φεβρουάριος 21

ksino1100 had the most liked content!

Πόντοι

13.290 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 06/10/1973

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πάτρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • myBike: Κυβισμός
    1352

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

22.369 προβολές προφίλ
  1. Καλησπέρα Γιώργο. Καλώς ήρθες στο mybike. Δες σε τι κατάσταση είναι τα σινεμπλόκ ψαλιδιού. Όχι τροχού. Αλλά εμπρός, εκεί που στηρίζεται το ψαλίδι στο πλαίσιο. Επίσης, λόγω επαγγελματικής χρήση, δεν ξέρω τι φορτία κουβαλάς. Αλλά κάνε έλεγχο σε τι κατάσταση είναι το πλαίσιο στην περιοχή στήριξης των αμορτισέρ (ψηλά, κάτω από τη σέλα) Και τέλος, δες σε τι κατάσταση είναι κ τα αμορτισέρ σου
  2. Καμία ειρωνεία δεν προκύπτει από το κείμενο του CRX. Μια δόση χιούμορ, μέσω της επανάληψης περί ερώτησης στην τροχαία, τη διακρίνω. Που και πάλι όμως υπάρχει για να τονίσει πως ο ενδιαφερόμενος που ψάχνει απαντήσεις στο πρόβλημά του, οφείλει να βρει ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ απαντήσεις στην τροχαία, πριν αποφασίσει οτιδήποτε. Πριν μπει σε έξοδα μεταφοράς του μοτοποδηλάτου, πριν θεωρήσει πως είναι εφικτό να βγάλει πινακίδες για να κυκλοφορήσει νόμιμα στην Ελλάδα. Το βασικότερο όμως, είναι πως δέχθηκες κι εσύ μια «σφαλιάρα» από τον Crazycow (που συνέχισε ως Q_Q), όπως ο CRX. Γιατί η απάντηση, εκ νέου επιθετική και με χαρακτηρισμούς, προσβάλλει κι εσένα που τον υποστήριξες και σαφέστατα δείχνει το ποιόν του Crazycow/Q_Q. Προσωπικά όχι μόνο δε μου αρέσει, αλλά μου επιβάλλει εκ νέου να πατήσω τα κουμπάκια συντονισμού. Γιατί αγαπητέ A-nik-i, δε μπορώ να δεχθώ πως μια ομάδα ανθρώπων καλωσόρισαν έναν περαστικό και ο περαστικός άρχισε να τους λέει μαλάκες. Μάλλον είναι η μόνη του ικανότητα προσφοράς, όπως είπε αργότερα: προφανώς όχι γνώσης, αλλά αγένειας και επιθετικότητας. Στο σπίτι μου, απλά θα τον πετούσα με τις κλωτσιές έξω. Στο φόρουμ όμως που φιλοξενούμαι, όπως ΌΛΟΙ ΜΑΣ, γιατί κάποιος «μαλάκας» πληρώνει και αγχώνεται για να μας χαρίζει χώρο/χρόνο και ανθρώπους να μιλάμε, οφείλω να τηρήσω απλά τους κανόνες, αυτούς που οφείλουμε όλοι μας να έχουμε διαβάσει πριν κάνουμε οποιοδήποτε post. Και οι κανόνες αυτοί απαιτούν να μην αρχίσω τις κλωτσιές, αλλά να κάνω τα κατάλληλα κλικ ανά περίπτωση.
  3. Όταν τελειώσεις με τη διαδικασία να πας αλλού να την εξιστορήσεις. Γιατί εδώ είσαι ανεπιθύμητος. Τα μπογαλάκια σου κ σε άλλη παραλία... Όταν χαρακτηρίζεις ανθρώπους που προσπάθησαν να σε βοηθήσουν, χωρίς να σε ξέρουν, κ απαντάς με μπινελίκι, δείχνει τι είσαι ο ίδιος. Κοιτάξου στον καθρέπτη και σάλτα και γράψου αλλού να βρεις απαντήσεις. Υ.Γ.: Το μήνυμά σου δε το διαγράφω για να σκεφτούν όλοι τους Goin' Through
  4. 2.5Κ για μεταχειρισμένο Dax.... Σε καμία περίπτωση. Ακόμα χειρότερα τα 4Κ (+?) για καινούριο... Έχουμε χάσει τ' αυγά κ τα πασχάλια.
  5. Καλησπέρα Πάνο, καλώς ήρθες στο mybike. Θα σε συμβούλευα να ΜΗ βάλεις λάμπα μεγαλύτερης ισχύος γιατί αφενός κινδυνεύεις να κάνεις ζημιά στο ηλεκτρικό κύκλωμα (καλώδια, διακόπτες, φις κλπ), αφετέρου θα κάνεις ζημιά και στο φανάρι λόγω αυξημένων θερμοκρασιών από την 55άρα λάμπα. Θα καεί το κάτοπτρο και πιθανότατα και το εξωτερικό "κρύσταλλο". Θα σου πρότεινα να βάλεις μια λάμπα led αν θέλεις παραπάνω φως χωρίς αύξηση στις καταναλώσεις κ θερμοκρασίες! Και ξαναρύθμισε την κατεύθυνση της δέσμης μήπως ενοχλεί τους απέναντι
  6. Καλησπέρα, καλώς ήρθες στο mybike. Όταν το μοτέρ σβήσει και το κλειδί παραμένει στο on, ή όταν περιστρέψεις το κλειδί στο on και ανάψουν κάποιες λυχνίες, το λαμπάκι της πίεσης λαδιού θα το δεις να είναι αναμμένο. Οπότε καμιά ανησυχία σε αυτό το θέμα. Ομοίως και το θέμα με το βεντιλατέρ, λόγω θερμών ημερών είναι λογικό σε στάση, να ανάψει το βεντιλατέρ για να σταθεροποιήσει τη θερμοκρασία αντιπηκτικού. Αυτό που θα έκανα στη θέση σου είναι απλά έναν έλεγχο στάθμης λαδιού στο μοτέρ και αντιπηκτικού στο δοχείο διαστολής του κυκλώματος ψύξης. Αν δε μπορείς να τα κάνεις, πετάξου ως την αντιπροσωπεία να ρίξουν μια ματιά. Και να βάλουν κ το μηχανάκι στο διαγνωστικό μήπως όντως εμφανιστεί κάποιο error που οδήγησε στο σβήσιμο του μοτέρ.
  7. Ωραιότατο το εργαλείο σου! Κ για τα χρόνια του κ τα χιλιόμετρά του δείχνει λουλούδι! Αφού έκανες συντήρηση και θεωρώ εκ προοιμίου τον μάστορα αξιόπιστο, ζήτησέ του να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα σε σταντ κ/ή καβαλέτο να ελέγξετε μήπως κάποια από τις δαγκάνες των φρένων έχει κολλημένα έμβολα και πηγαίνεις συνεχώς (έστω κ ελαφρώς) φρεναριστός. Είτε με ένα καλό καθάρισμα είτε με ένα κιτ επισκευής να βρεθεί η λύση. Και τέλος, κάνε κάτι ακόμα Με ζεστό το μοτέρ, ανέβασε με νεκρά στροφές κάπου στις 4000 και ρίξε μερικές γκαζιές ως τις 7.500-8000 κ κοίτα αν βγάζει μαύρο καπνό πίσω. Μήπως δουλεύεις με πλούσιο μείγμα τόσο καιρό
  8. Καλώς ήρθες στο mybike!! Η κατανάλωση είναι υψηλή για το ρυθμό που μας περιγράφεις. Θέλεις πιθανότατα ένα καλό service (αλλαγή φίλτρου αέρα, καθάρισμα κ ρύθμιση+συγχρονισμός καρμπυρατέρ, λαδάκια, ρύθμιση βαλβίδων) κ ίσως κ αλυσιδογράναζα που αυξάνουν πολύ τις τριβές αν έχουν μεγάλη φθορά.
  9. Καλησπέρα Μάνο. Καλώς ήρθες στο mybike.gr Για πες μας σε πρώτη φάση, τι σε χαλάει με τα φρένα του Versys. Φαντάζομαι αναφέρεσαι στο 650. Το έχεις από καινούριο? Πόσα χρόνια είναι στην κατοχή σου κ πόσα χλμ έχεις κάνει? Έχει ABS?
  10. Γιώργαρε, μάλλον μας ξεγελάει το πιο λεπτό ράμφος κ η διάταξη στο φωτιστικό σώμα!
  11. BMW R 1300 GS 2024: Οι πρώτες φωτογραφίες μετά από διαρροή Δύο εκδόσεις και τουλάχιστον τρεις χρωματισμοί Συνεχίζεται η διαρροή για το νέο GS, η τελευταία προέκυψε εχθές σε γερμανικό forum της BMW και είναι και η πληρέστερη αυτή την στιγμή καθώς δείχνει και την συνολική εικόνα της νέας μοτοσυκλέτας. Το τελευταίο διάστημα έχετε διαβάσει στο MOTO για το πως θα είναι η τελική μορφή του νέου BMW R 1300 GS 2024 το οποίο θα το δούμε να παρουσιάζεται στις 28 Σεπτεμβρίου, ενώ σε επόμενο άρθρο πήρατε μια πρώτη γεύση από τον ήχο του boxer κινητήρα του βαυαρικού μοντέλου. Στη συνέχεια διέρρευσε μέσω του online configurator του Αμερικάνικου site της BMW η τιμή η οποία θα πωλείται η ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας στις Η.Π.Α., ενώ τώρα στο σήριαλ αποκάλυψης BMW R 1300 GS 2024 ήρθαν να προστεθούν φωτογραφίες οι οποίες δείχνουν το μοντέλο σε δράση καθώς και διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς. Στις φωτογραφίες διακρίνουμε καλύτερα τον νέο σχεδιασμό του BMW R 1300 GS 2024, με το εμπρός φωτιστικό σώμα σχήματος Χ να μην έχει καμία ομοιότητα με αυτό των παλαιότερων εκδόσεων. Ο ανεμοθώρακας ο οποίος καλείται να προστατέψει τον αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης, φαίνεται να είναι μικρός σε διαστάσεις ωστόσο πρέπει να αποδειχθεί στην πράξη αν κάνει καλά τη δουλειά του. Στις φωτογραφίες βλέπουμε την νέα σχεδιαστική γραμμή του BMW R 1300 GS 2024, με το ρεζερβουάρ να είναι πιο στενό και μακρύ. Στις φωτογραφίες που διέρρευσαν όπως μπορείτε να δείτε οι εκδόσεις του νέου μοντέλου είναι δύο καθώς το ένα είναι με χυτές ζάντες και το άλλο με ακτίνες. Επίσης βλέπουμε πως θα υπάρχουν σίγουρα τρεις τουλάχιστον διαθέσιμοι χρωματισμοί αυτοί του λευκού, μπλε και πράσινου χρώματος. Στην φωτογραφία μάλιστα με το πράσινο χρώμα το νέο μοντέλο βλέπουμε να εφοδιάζεται πιθανόν με όλον τον εξτρά εξοπλισμό της γερμανικής εταιρείας καθώς υπάρχει και το τριβάλιτσο κιτ. Επόμενη της παρουσίασής του στο τέλος Σεπτεμβρίου θα είναι η δημοσιογραφική του παρουσίαση που έρχεται στο τέλος Οκτωβρίου με τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις ΠΗΓΗ: Περιοδικό ΜΟΤΟ
  12. Παιδιά, εύχομαι να είναι όλα καλύτερα. Είδα πως τα «δικά μας παιδιά» είναι ΟΚ, πάλι καλά! Τεράστια ζημιά που απαιτεί πολλή δύναμη από όλους τους κατοίκους των περιοχών. Την προσοχή σας τις επόμενες μέρες γιατί από Δευτέρα μιλούν πάλι για πολύ έντονα καιρικά φαινόμενα. Κι επειδή το κράτος δε πρόκειται να κάνει κάτι, προφυλαχθείτε όσο μπορείτε και βοηθήστε και τους γύρω σας.
  13. BMW - Παύση όλων των πωλήσεων μοτοσυκλετών με θερμικό κινητήρα στη Βόρεια Αμερική λόγω ρύπων Ενδέχεται να έχουμε το πρώτο σκάνδαλο παραποίησης στοιχείων εκπομπής ρύπων στον χώρο της μοτοσυκλέτας Η BMW με μία ανακοίνωση η οποία προκαλεί ερωτηματικά έκανε γνωστό πως σταματά τις πωλήσεις όλων των μοτοσυκλετών με κινητήρα εσωτερικής καύσης καινούργιων ή μεταχειρισμένων στη Βόρεια Αμερική, καθώς σύμφωνα με την ίδια ένα εξάρτημα στο σύστημα εξαγωγής πιθανότατα να μην συμμορφώνεται με τους κανονισμούς εκπομπής ρύπων. Διαβάζοντας τη συγκεκριμένη είδηση αναμφίβολα το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κανείς είναι το σκάνδαλο dieselgate που ξέσπασε στις H.Π.Α. το 2015 και αφορούσε τα οχήματα της Volkswagen και μετέπειτα της Audi και της Porsche τα οποία είχαν εγκατεστημένο παράνομο λογισμικό το οποίο παραποιούσε τις τιμές εκπομπής ρύπων. Μπορεί αυτό να αφορούσε τον χώρο του αυτοκινήτου ωστόσο έχει πολλά κοινά με τη δική μας περίπτωση. Αρχικά πρόκειται για μία γερμανική εταιρεία ενώ και η τοποθεσία είναι κοινή καθώς το συγκεκριμένο ζήτημα αφορά την Αμερική. Όσον αφορά την ανακοίνωση της βαυαρικής εταιρείας, αυτή αναφέρει πως η παύση των πωλήσεων συμβαίνει ελέω ενός εξαρτήματος το οποίο βρίσκεται στο σύστημα εξαγωγής και σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές της Βόρειας Αμερικής δεν πληροί τις προδιαγραφές των εκπομπών ρύπων. Η γερμανική εταιρεία αναφέρει επίσης πως δεν γνωρίζει σε ποια μοντέλα υπάρχει το συγκεκριμένο εξάρτημα και για αυτό τον λόγο αποφάσισε να σταματήσει ολοκληρωτικά τις πωλήσεις μοτοσυκλετών με θερμικό κινητήρα. Όπως μπορεί να καταλάβει κανείς η BMW προσπαθεί να βρει μία λύση καθώς το θέμα που σχετίζεται ξεκάθαρα με τους ρύπους μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα τα οποία μπορεί στη συνέχεια να οδηγήσουν σε απρόβλεπτες καταστάσεις και οδυνηρές συνέπειες, κυρίως στο εμπορικό κομμάτι. Ταυτόχρονα δεν μπορούμε να αφήσουμε έξω και το νομικό κομμάτι καθώς ακόμη και σήμερα για το σκάνδαλο dieselgate στελέχη των VW, Audi και Porsche βρίσκονται στις δικαστικές αίθουσες ώστε να αποδείξουν την αθωότητα τους. Παρόλα αυτά η BMW στην ανακοίνωση της ανέφερε πως οι πωλήσεις των ηλεκτρικών scooter της συνεχίζονται κανονικά. Μένει να δούμε αν αυτό το ζήτημα που προέκυψε στην γερμανική εταιρεία αποτελέσει την αρχή ενός μεγαλύτερου προβλήματος που αφορά τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. ΠΗΓΗ: Περιοδικό ΜΟΤΟ
  14. ksino1100

    Ηχος σε Καζερ

    Είτε όταν ζεσταίνεται, είτε όταν είναι κρύο, αν δεν ακούσουμε τι ακούς εσύ (εν τέλει τι ακούγεται) δε μπορούμε να καταλάβουμε τι μπορεί να 'ναι!! Ακόμα κι αν πιστεύεις πως το 'κανε συχνότερα ή εντονότερα. Δοκίμασε να το ηχογραφήσεις/βιντεοσκοπήσεις κ να το ανεβάσεις στο youtube μπας κ καταλάβουμε. Στερέωσε το κινητό σου κοντά στο μοτέρ ή κάποια action camera και κάνε βόλτα ώστε να μας παρουσιάσεις το συμβάν με 3η σχέση στο σασμάν
  15. Άρα στο τέλος της Ηρώων Πολυτεχνείου. Κλασική θέση για μπλόκα. Ερχόταν κανένας άλλος πίσω ή μπροστά από σένα, Γιάννη? Αν ναι, μπορείς να ισχυριστείς πως πίστεψες πως έκαναν νόημα στον πίσω σου, γιατί δεν είχες κάνει κάτι παράνομο. Αναμένουμε τα συμπεράσματα που θα προκύψουν μετά την επίσκεψή σου στην τροχαία
×
×
  • Create New...