Jump to content

ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    8.508
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    112

Πόντοι

13.255 Excellent

4 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 06/10/1973

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Πάτρα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • myBike: Κυβισμός
    1352

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

20.640 προβολές προφίλ
  1. ksino1100

    Καλά Χριστούγεννα

    Αχχχ μαρή αρκουδιάρα με τα φτερά της πόρδα.... Για να δούμε, δουλεύει το θέμα τώρα?
  2. ksino1100

    Καλά Χριστούγεννα

    Χρόνια πολλά τσογλαναρέοι!! Με υγεία, ευτυχία και κανένα φράγκο (να 'χουμε να πληρώνουμε)
  3. 15 ετών τεύχος.... Πρακτικά ζητάς κάτι που πολύ δύσκολα θα βρεθεί. Θα κάνω μια προσπάθεια μπας κ βρω το τεύχος Οι πιθανότητες είναι εναντίον μας να ξέρεις
  4. ksino1100

    Με CBR και PCR

    Stf4i, ευχαριστούμε πολύ για το (ακόμα μια φορά) ευχάριστο ταξιδιωτικό σου. Είναι απολαυστικά τα κείμενά σου παλίκαρε!!!!! Υ.Γ.: μια αναφορά σου σε 190Ε πρέπει να αλλάξει σε 200Ε. Και για Golf III που τελικά είναι Golf II.
  5. Τα βασικότερα που πρέπει να μάθεις κ να συνηθίσεις είναι τα εξής 2: 1. Όταν βγαίνεις από διασταύρωση ελέγχεις πρώτα από δεξιά (από εκεί έρχονται τα αυτοκίνητα) 2. Στους κυκλικούς κόμβους (roundabouts που λένε στην Ινγκλατέρα) προτεραιότητα έχουν αυτοί που κινούνται εντός του κόμβου και όχι οι εισερχόμενοι. Θα σε συμβούλευα το εξής. Το πρώτο χρονικό διάστημα να κυκλοφορείς ως οδηγός αυτοκινήτου και όχι μοτοσυκλέτας. Γιατί στο αυτοκίνητο η θέση οδήγησης δεξιά (με λεβιέ αριστερά) θα σου χτυπάει συναγερμό πως κάτι άλλαξε δραματικά. Στα μηχανάκια δεν υπάρχει διαφορά και πχ σε σβέλτη οδήγηση σε επαρχιακούς (χωρίς νησίδα) είναι πανεύκολο να βγεις από στροφές στο αντίθετο ρεύμα....
  6. ksino1100

    Με CBR και PCR

    Κ@ύλα το CBRαράκι λέμεεεεεε Πάντως Stef4i, όταν διάβασα για βραδινό αεράκι και το ποτάμι στο βάθος να κυλάει, έχω την σαφή αίσθηση πως το "πέραν τούτου τίποτα" είναι για ξεκάρφωμα για το τι φλόγα άναψε η μπύρα στην 3η (τουριστική βίζα κλπ κλπ) και τον άγριο μηχανόβιο
  7. Η οθόνη οργάνων αναμενόμενη. Και πολύ άργησε. Ομοίως και η παπαριά yamahομούρη....
  8. ksino1100

    Με CBR και PCR

    Ωραίο πρωινό ξύπνημα με ταξιδιωτικό ρε αλήτη stF4νάκο!!!! Θα περίμενα περιγραφή κ φωτό του dp βενζινάδικου, αντιστάθηκες βλέπω
  9. 4. Βάλε φρέσκο παραφλού στο κύκλωμα ψύξης. Όχι τα φθηνά που κάνουν 5€ τα 4 λίτρα και απλά έχουν χρώμα πράσινο ή κόκκινο φωσφοριζέ για να εντυπωσιάζουν το βλέμμα. Είναι ένας απαραίτητος "συμβιβασμός" για να αποφύγεις υπερθερμάνσεις, καμμένες φλάτζες αλλά και κρακ σε μπλοκ κινητήρα αν μένεις σε περιοχή με χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα (από 5-6°C και κάτω)
  10. 1. Μπόλικο wd40 στο αξονάκι του πεντάλ συμπλέκτη. Και καπάκι χοντρό λαδάκι. Έτοιμος 2. Άσε τις παπαριές του μάστορα. Αφήνεις τη βαλβίδα να ανοίγει το βεντιλατέρ στους 90+ αλλά βάζεις ένα διακοπτάκι για να το ενεργοποιείς εσύ. Κυρίως σε πόλη και σταμάτα ξεκίνα. Απλά βαριέται γιατί πρέπει να τραβήξει γραμμή από μπροστά κ να βιδώσει κ διακόπτη αφού τρυπήσει κάπου το ταμπλό. Κατάλληλος χώρος αριστερά από την κολώνα του τιμονιού, κάτω από το διακόπτη φώτων 3. Μη γεμίζεις φουλ το ρεζερβουάρ. Πιθανότατα αν αλλάξεις τάπα ρεζερβουάρ (κανά 10αρικο) να στεγανοποιεί καλύτερα. Ίσως και υπάρχει κ κανένα χαζορηγματάκι στο σωλήνα από την τάπα προς τα κάτω. Γενικά γέμιζε ως τα 4/5 & όχι πλήρως
  11. Ωρε γκαβάδι που είμαι Φάτσα κάρτα το λέει..... Έψαχνα να βρω το μοντέλο στα άκρα της πρόσοψης και ήταν ΝΑ με το συμπάθειο στη μέση Χαχαχαχαχαχαχαχαχα Θενκ γιου αρκούδα!!!
  12. Αν και γενικά είμαι αντίθετος με τα πίσω ηχεία, οριζοντίως και καθέτως, αφού υπάρχουν θα χρησιμοποιηθούν. Θα τσεκάρεις αν η γραμμή τροφοδοσίας τους είναι εντάξει και θα τα βάλεις να παίξουν. Παράλληλα με τα εμπρός, αλλά θα ρυθμίσεις το fader της πηγής σε μια ρύθμιση κοντά στο 70% εμπρός και 30% πίσω. Άντε να δεχθώ μέχρι και ένα 65-35% Βασικά θα πρέπει από τη θέση που κάθεσαι να δέχεσαι πληροφορία (=μουσική) από εμπρός και τα πίσω ίσα που να τα ακούς. Πρακτικά τα πίσω θα δώσουν λίγο μπασσάκι παραπάνω και κυρίως θα ικανοποιήσουν περισσότερο τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα. Άρα κρατάς τα πίσω, ελέγχεις αν πατάνε καλά στην εταζιέρα (βασικά να μην είναι χαλαρά και τρίζουν) και βάλε μουσική να παίζει και άνοιξε πορτμπαγκάζ και στήσε αυτί να δεις αν «γρατσουνάνε» ή αν παίζουν σωστά. Μια χαρά είναι η πηγή σου. Αξιόπιστη και με ικανή ισχύ (ξέχνα το 4Χ50W, κάπου στο 4Χ22W Rms είσαι), θα οδηγήσει εύκολα τα ηχεία που χωρούν στην μικρή σου καμπίνα. Βγάλε μια φωτογραφία της προκοπής να δούμε ποιο μοντέλο είναι ώστε να τσιμπήσουμε αν έχεις έξοδο προενίσχυσης για να μπει ενισχυτής κλπ Πιθανότατα θα υπάρχει 1 έξοδος προενίσχυσης, επίσης πιθανότατα θα μπορείς μέσω του menu να ρυθμίσεις την έξοδο προενίσχυσης ως έξοδο sub. Αναμένω μοντέλο πηγής! Μείνε με το Pioneer. Πολύ καλύτερο από το blaupunkt. Στο μόνο που σίγουρα κερδίζει ο Γερμανο-κινέζος είναι ο δέκτης ραδιοφώνου που θα είναι από αρκετά ως πολύ καλύτερος. Αν στο αμάξι υπάρχει εξωτερική κεραία λήψης FM θα είσαι κομπλέ και με το Pioneer. Ποιος είπαμε σου είπε πως πρέπει τα εμπρός ηχεία να είναι ίδια μάρκα? Και ίσια μάρκα με την πηγή ή τα πίσω ηχεία? Ξέχνα το. Βάζεις ό,τι θες και μέχρι όσο φτάνει η τσέπη σου. Αν και στα Cinquecento οι επιλογές είναι δραματικά περιορισμένες. Εμπρός ηχεία έχω ήδη αναφέρει παραπάνω. Ακολουθείς με ένα σετ εμπρός ηχεία και έλεγχο των πίσω. ΓΙΑ ΑΡΧΗ μείνε έτσι. Με μια τυπική τετράδα μεγαφώνων/ηχείων. Όταν αργότερα σου λείπει το (ευχάριστο) φάσμα των χαμηλών συχνοτήτων, θα δούμε τι εναλλακτικές και τι χρήμα θα έχεις για να βάλεις ένα μικρό subwoofer. 155/70R13 ή αν θες να το παίξει πιο ψαγμένος βάλε 165/65R13 για λίγο καλύτερο τιμόνι και πάτημα. ΑΝ η διαφορά τιμής είναι μικρή. Αν η διαφορά τιμής ξεπερνά το 20%, πας σε 155/70. Το ευτύχημα είναι πως από ανταλλακτικά καλύπτεσαι με τα λιανά που έχεις στην τσέπη σου. Πχ προφυλακτήρες με 20 άντε 25€ ο καθένας, καθρέπτης εξωτερικός με κανένα 15άρι, αμορτισέρ με 120, δίσκος πλατώ ρουλεμάν με κανένα 65άρι, δισκόπλακες με κανένα 40άρι, τακάκια στο 20άρικο κλπ Απλά μη μπεις στη διαδικασία να αλλάζεις συνεχώς επειδή πληρώνεις λίγα γιατί δεν αξίζει τον κόπο Διακόπτη για ενεργοποίηση βεντιλατέρ να βάλεις. Θα σε σώσει. Επίσης τώρα που δροσίζει ο καιρός, έλεγξε αν ανεβάζει θερμοκρασία σωστά το μοτέρ. Θα πρέπει εντός 10λέπτου να είσαι κοντά στους 90°C. Αν οδηγείς σε κίνηση και η θερμοκρασία τον χειμώνα είναι χαμηλά, πχ 65-70, άλλαξε οπωσδήποτε θερμοστάτη. Μη φανταστείς. Κανένα 10άρικο με 13άρι πρέπει να έχει. Θα κάνεις άμεσα απόσβεση γιατί όταν το μοτέρ δουλεύει σε χαμηλή θερμοκρασία αφενός καίει τον πάτο του, αφετέρου δεν έχεις καλοριφέρ στην καμπίνα. Χώρια που αν κάνεις το λάθος να κυκλοφορείς κανά 2 χρόνια με θερμοστάτη χαλασμένο, θα πάρεις το μοτέρ στα χέρια. Επίσης έλεγξε ηχητικά τι παίζει με τους μπιλιοφόρους. Στρίψε τέρμα δεξιά και αριστερά το τιμόνι και ξεκίνα (νορμάλ, όχι drag race). Αν ακούς κρακ κρακ, πας για μπιλιοφόρους. Κανά 35άρι έκαστος το πολύ. Αν είναι και το πεντάλ του συμπλέκτη βαρύ, θα θες δίσκο συμπλέκτη. Οπότε βάλε μαζί συμπλέκτη και μπιλιοφόρους γιατί θα γίνουν ταυτόχρονα και θα δώσεις κανένα 80άρι στο συνεργείο και θα είσαι σούπερ. Με 200€ χοντρικά αλλάζεις συμπλέκτη και βαλβολίνες και μπιλιοφόρους. Αυτά προς το παρόν Ρώτα ό,τι θες. Το έχουμε
  13. ksino1100

    Husqvarna Norden 901 2022

    Έτοιμος ο νέος τίτλος θέματος, παλιοπαιδο
  14. ksino1100

    Νέο αυτοκινητάκι

    Συμφωνώ απολύτως με τον Γιώργο. Πολύ αμάξι με λίγα χρήματα. Θα έχεις και αερόσακους-ABS και υδραυλικό τιμόνι και ac (το απαραίτητο τρίπτυχο) 135€ πληρώνει η 1η γενιά Getz 1.3 (1341cc με όριο αλλαγής 1357) 240€ πληρώνει η 2η γενιά (πιο καμπυλόγραμμη εμπρός) επειδή φοράει 1400άρι μοτέρ (1399cc) 1st gen 2nd gen
  15. Συμβόλαιο ασφαλιστικής υπό μάλης και βουρ για τον δικηγόρο σας. Εναλλακτικά παίρνεις τηλ και αρχίζεις τα μπινελίκια. Συνήθως δουλεύει...
×
×
  • Create New...