Jump to content

Mi_ka

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3.284
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    13

Πόντοι

2.361 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Mi_ka

  • Κλάση
    Εξυπνοβλακέντιος άνευ περικεφαλαίας

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    εις τόπον απέλπιδον και τον Μάιον, χλοερόν!
  • Ενδιαφέροντα
    πλλα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    SeebarF4i(S)
  • myBike: Κυβισμός
    599

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei ξαραχνιασμένο

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Ιταλτζαπάν
  • dreamBike: Κυβισμός
    888

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5.146 προβολές προφίλ
  1. Άτσα η Βέσπα! Ωραίο μέρος για το σωστό μηχανάκι - μπα, γράψε εκπληκτικό μέρος καλύτερα!
  2. αν είμαι σίγουρος ότι ο αγοραστής είναι καλοπροαίρετος και όχι σπάστης, θα μοιραζόμουν το κόστος επισκευής - το πότε και σε ποιανού χέρια θα σπάσει κάτι είναι λαχείο γι'αυτό και πχ τα φωτογραφικά μεταχειρισμένα τα παίρνω από το mpb που δίνει 6 μήνες εγγύηση γιατί δε μου περισσεύουν για επισκευές-θα ήμουν ευχαριστημένος που δεν έσπασε στα χέρια μου αν ο αγοραστής είναι κόπανος, ας πρόσεχε - τι θα έκανε στην αντίστροφη περίπτωση? θα έλεγε ω συγνώμη, να τα λεφτά σας πίσω συν ρήτρα ωδύνης???
  3. ... και έσπαγα το κεφάλι μου που δεν το θυμόμουν!
  4. αγγλικά τον άξονα εξόδου του κιβωτίου ταχυτήτων προς αλυσίδα τον αποκαλούν countershaft για ιστορικούς λόγους στην περίπτωση σου μάλλον δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας καθώς βλέπω στην κουβέντα για τον ίδιο κινητήρα (XR650L) υπάρχουν αντίστοιχες αναφορές: https://www.thumpertalk.com/forums/topic/1263473-countershaft-end-play/ στο Dominator που είχα κάποτε δυστυχώς δε θυμάμαι αν είχε "παίξιμο" ή όχι.. απλά παρακολούθα το τακτικά και αν αυξηθεί τότε ψάξε το γιατί άμα γίνει μεγάλος ο τζόγος θα αρχίσουν προβλήματα αλλαγών ταχυτήτων, μέχρι και σπασμένο σαζμάν (με εσένα ξάπλα στο δρόμο αν είσαι άτυχος) αν συμπλεχθούν 2 ταχύτητες ταυτόχρονα
  5. όχι, ήδη από τέλη '80 υπάρχουν τέτοια συστήματα απλά το κόστος των εργαλείων ήταν για εταιρικό κεφάλαιο και όχι ιδιώτες - μέσα '90 συζητάγαμε με το μακαρίτη Πασχαλίδη (Ατομική) που εμφανίστηκαν και κάποια τσιπ με μπλοκς αναλογικών αντίστοιχα προγραμματιζόμενων αλλά δεν τα είδαμε ποτέ στα τσιποραφάκια γιατί εξαγοράστηκε η εταιρία από μεγαλύτερο ψάρι... λάθος, είσαι ΑΚΡΙΒΩΣ εκεί που πρέπει για να δεις τι και πόσο τιουνιγκ μπορείς να κάνεις γιατί σε λίγο οι ηλεκτροκάγκουρες θα αρχίσουν να χτυπάνε τις πόρτες των βελτιωτών και δε θα βρίσκουν κανένα να το κατέχει και προβλέπω πολλές φωτιές από τα πειράματα... όποιος είναι στην αρχή Νεωτερισμού και είναι γάτος, γίνεται φραγκάτος Τίγρης όσο προχωράει το τρένο - αν προσπαθήσεις να ανέβεις μετά, γάτος σκέτο θα παραμείνεις, ομιλώ εκ μικρής πικρής πείρας (πρωτοέγραψα 8051 assembly το '92 αλλά το έχασα το τρένο 10 χρόνια μετά και κατέβηκα εντελώς το '14)
  6. Mi_ka

    Συνδεση στροφομετρου

    αν είμασταν κοντά θα σου έλεγα να το δούμε σωστά και ολοκληρωμένα επί του πρακτέου και επί χάρτου
  7. Mi_ka

    Συνδεση στροφομετρου

    αν θυμάμαι καλά πρέπει να έχει thermal shutdown, όπως τα 78άρια - δε μπαίνω πιο ενεργά γιατί δεν έχω μυαλό για τηλεδιάγνωση αλλά τα 4Ω ο Ιάπων τα είχε ακριβώς ως φορτίο που λέει και ο Costikos, αν κάνεις το ισοδύναμο κύκλωμα θα καταλάβεις ότι είναι σε σειρά με το ωμικό κομμάτι των πηνίων τα οποία επίσης λειτουργούν ως φορτίο μαζί με την αντίσταση (ή/και τα φώτα) με σκοπό τη περίπου σταθερή εμπέδηση της γεννήτρια ασχέτως σβηστών/αναμένων φώτων για να μην επηρεάζεται το ρελαντί/σβήνει από τις μεταβολές φορτίου
  8. το χάρισα όταν χάλασε, δηλαδή δούλευε αλλά ήθελε 6-7 κατοστάρικα μάζεμα, χαααααλαγε καιρό σιγά σιγά, πότε θα έφτυνε τον οδηγό βαλβίδας μέσα δεν ξέρω μόνο
  9. και που λες, σε σφοδρό μποτιλιάρισμα κάποτες, πήγα όλη τη μικρονησίδα (~25cm πλάτος?) του τριγώνου του Αθηναϊκού διαβόλου όρθιος, τρομερή γεωμετρία το Ντόμι - κρίμα που ποτέ δε φτιάξανε Ντόμη ΙΙ με το μοτέρ του XR650R - το μοτέρ του Ντόμι χαλάει στην κεφαλή αλλά με αργό ρυθμό αλά Τιτανικός
  10. (ενναλακτικαί ονομασίαι των αναβατών χώματος)
  11. με τουτού δεν κατεβαίνουμε κατηφόρα με νεκρά & ρελαντί καθώς καίμε τσάμπα καύσιμο και φρένα - διαλέγουμε τη σωστή σχέση που θα μας κρατάει σταθερά οπότε ο εγκέφαλος κόβει τελείως τον ψεκασμό=κατανάλωση 0, φθορά φρένα 0 (πάνω από 1500 σ.α.λ για διατηρείται σωστά ροή λίπανσης&ψύξης)
  12. Mi_ka

    Ελαστικά ΙΧ

    σύμφωνα με τα ratings και εγώ είχα πολλές επιφυλάξεις αλλά όταν ο εδώ βουλκανιζατεράς και πρώην αγωνιζόμενος μου τα έδειξε στο δικό του "μικρό" του οικογενειακού του στόλου (Polo 1.4) είπα ας δοκιμάασω με ένα ζευγάρι μπροστά... και απλά κουφάθηκα! στο συγκεκριμμένο όχημα πάντα με τις σούπα αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές και χάλια τιμόνι ξαφνικά μετά από 12 χρόνια ιδιοκτησίας, "πάτησε"! και όντας 4εποχών αρχίζουν να γλυστράνε με αρκετό γκριπ πριν παραφορτίσουν τις αναρτήσεις οπότε άρχισα και να διασκεδάζω με ψιλοντριφτ από εκεί που έστριβα μαγκωμένα σβέλτα με γραμμές γιατί όλα τα προηγούμενα ξεκολάγανε απότομα με λίγα χαω παραπάνω πρόσφυση εντός στροφής - σου λέω, κουφάθηκα! σημαντικό: τα ratings ειδικά σε τεστ Γερμανών κλπ αφορούν συνήθως συγκεκριμμένα νούμερα και αν το λάστιχο που θες είναι σε άλλες ίντσες ζάντας και άλλο προφίλ τα ratings που βλέπεις είναι απλές ενδείξεις και πολύ πιθανώς, άσχετες όπως διαπίστωσα αν το προτιμήσεις ρώτα αν συνεχίζει η προσφορά δωρεάν αντικατάστασης επιτόπου 24/7 όπου και να είσαι αν πατήσεις κάνα καρφί (προωθητική κίνηση προ 6μήνου)
  13. Mi_ka

    Ελαστικά ΙΧ

    ...απλά να μεταφέρω τη θετικότατη εμπειρία μου από 4εποχών Viking 185/60-14 στο γλήγορο Sirion 1.3 (100+hp, 1000-κιλά, αναρτήσεις σούπα) που πλέον είναι αγορασμένη από Conti και δεν πουλιέται μόνο Υπερβόρεια - εξεπλάγην ευχάριστα και αναπάντεχα εκεί που παλιότερα "καλά" Pilot sport, Dunlop Fastresponce βγήκαν πατάτα και τα Toyo Proxes CF & CF2 βγήκαν μέτρια - σε βαρύτερο αμάξι ίσως τα Viking να λιώνουν σε υψηλές θερμοκρασίες
×
×
  • Create New...