-
Δημοσιεύσεις
3.287 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
15
Mi_ka last won the day on Φεβρουάριος 8
Mi_ka had the most liked content!
Πόντοι
2.364 ExcellentΣχετικά με το μέλος Mi_ka
-
Κλάση
Εξυπνοβλακέντιος άνευ περικεφαλαίας
Μέθοδοι Επικοινωνίας
-
Ιστοσελίδα
http://
-
ICQ
0
Άλλα Στοιχεία
-
Τόπος
εις τόπον απέλπιδον και τον Μάιον, χλοερόν!
-
Ενδιαφέροντα
πλλα
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
SeebarF4i(S)
-
myBike: Κυβισμός
599
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Shoei ξαραχνιασμένο
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Μοντέλο
Ιταλτζαπάν
-
dreamBike: Κυβισμός
888
-
αξιόπιστο τρελά ήταν (πόλη, ταξίδι, βουνό) αλλά σήμερα, μόλις χαλάσει κάποια στιγμή άντε να βρεις ανταλλακτικά
-
γράψε λάθος, κάπου 95 000 ήταν και είχε και άλλα 16 000 από τους προηγούμενους
-
έχοντας κάνει 115 χιλιάδες χλμ με το εικονιζόμενο στο άβαταρ μου σου λέω να μην πάρεις γιατί: α. αργά ή γρήγορα κάποια στιγμή θα χρειαστείς μπιέλα και από όσο ξέρω ποτέ δεν υπήρξε κιτ παρά μόνο πανάκριβος κομπλέ στρόφαλος και τρέχα γύρευε τη σήμερον ημέρα (ο καιρός του CRM έχει κάπου 20 χρόνια που πέρασε) και δεν ταιριάζει καμμιά μπιέλα από τίποτε άλλο και πατέντες με ρουλεμάν δεν δουλέψανε β. κάτω από 6-7 λίτρα/100χλμ κατανάλωση μην περιμένεις, εγώ με DEP κομπλέ και ανάλογο ζιγκλέρωμα και ανοικτό φιλτροκούτι ήμουν στα 9+ λίτρα, προσέθεσε και το λάδι για γενική χρήση είναι εξαιρετικό αν και στριμωγμένο σε διαστάσεις ΑΛΛΑ γ. καθαρόαιμο δεν είναι, ούτε και γίνεται, για σοβαρό χώμα δ. βρωμάς μονίμως διχρονίλα και πέρασαν οι καιροί που κάτι τέτοιο είναι απλά γραφικόν, οπότε σκέψου την επίδραση στις διαπροσωπικές σου σχέσεις και πρέπει να ψωνίζεις και καλό (ακριβό) λάδι για να αντέχεται η διχρονίλα πληροφοριακά η πρώτη μπιέλα μου έβγαλε 80 000 χλμ και την χάλασα από κακή χρήση (παρατεταμένο σκίσιμο σε ανάβαση βουνού σε άσφαλτο, ξέχασα να ρίχνω κούφιες γκαζιές στην κατηφόρα να την κρυώνω αμέσω μετά) γενικά για έναν εργένη είναι ένα εξαιρετικό μηχανάκι άλλη εποχής, περασμένης
-
γιουβγκοτ πμ
-
Άτσα η Βέσπα! Ωραίο μέρος για το σωστό μηχανάκι - μπα, γράψε εκπληκτικό μέρος καλύτερα!
-
αν είμαι σίγουρος ότι ο αγοραστής είναι καλοπροαίρετος και όχι σπάστης, θα μοιραζόμουν το κόστος επισκευής - το πότε και σε ποιανού χέρια θα σπάσει κάτι είναι λαχείο γι'αυτό και πχ τα φωτογραφικά μεταχειρισμένα τα παίρνω από το mpb που δίνει 6 μήνες εγγύηση γιατί δε μου περισσεύουν για επισκευές-θα ήμουν ευχαριστημένος που δεν έσπασε στα χέρια μου αν ο αγοραστής είναι κόπανος, ας πρόσεχε - τι θα έκανε στην αντίστροφη περίπτωση? θα έλεγε ω συγνώμη, να τα λεφτά σας πίσω συν ρήτρα ωδύνης???
-
... και έσπαγα το κεφάλι μου που δεν το θυμόμουν!
-
αγγλικά τον άξονα εξόδου του κιβωτίου ταχυτήτων προς αλυσίδα τον αποκαλούν countershaft για ιστορικούς λόγους στην περίπτωση σου μάλλον δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας καθώς βλέπω στην κουβέντα για τον ίδιο κινητήρα (XR650L) υπάρχουν αντίστοιχες αναφορές: https://www.thumpertalk.com/forums/topic/1263473-countershaft-end-play/ στο Dominator που είχα κάποτε δυστυχώς δε θυμάμαι αν είχε "παίξιμο" ή όχι.. απλά παρακολούθα το τακτικά και αν αυξηθεί τότε ψάξε το γιατί άμα γίνει μεγάλος ο τζόγος θα αρχίσουν προβλήματα αλλαγών ταχυτήτων, μέχρι και σπασμένο σαζμάν (με εσένα ξάπλα στο δρόμο αν είσαι άτυχος) αν συμπλεχθούν 2 ταχύτητες ταυτόχρονα
-
όχι, ήδη από τέλη '80 υπάρχουν τέτοια συστήματα απλά το κόστος των εργαλείων ήταν για εταιρικό κεφάλαιο και όχι ιδιώτες - μέσα '90 συζητάγαμε με το μακαρίτη Πασχαλίδη (Ατομική) που εμφανίστηκαν και κάποια τσιπ με μπλοκς αναλογικών αντίστοιχα προγραμματιζόμενων αλλά δεν τα είδαμε ποτέ στα τσιποραφάκια γιατί εξαγοράστηκε η εταιρία από μεγαλύτερο ψάρι... λάθος, είσαι ΑΚΡΙΒΩΣ εκεί που πρέπει για να δεις τι και πόσο τιουνιγκ μπορείς να κάνεις γιατί σε λίγο οι ηλεκτροκάγκουρες θα αρχίσουν να χτυπάνε τις πόρτες των βελτιωτών και δε θα βρίσκουν κανένα να το κατέχει και προβλέπω πολλές φωτιές από τα πειράματα... όποιος είναι στην αρχή Νεωτερισμού και είναι γάτος, γίνεται φραγκάτος Τίγρης όσο προχωράει το τρένο - αν προσπαθήσεις να ανέβεις μετά, γάτος σκέτο θα παραμείνεις, ομιλώ εκ μικρής πικρής πείρας (πρωτοέγραψα 8051 assembly το '92 αλλά το έχασα το τρένο 10 χρόνια μετά και κατέβηκα εντελώς το '14)
-
αν είμασταν κοντά θα σου έλεγα να το δούμε σωστά και ολοκληρωμένα επί του πρακτέου και επί χάρτου
-
αν θυμάμαι καλά πρέπει να έχει thermal shutdown, όπως τα 78άρια - δε μπαίνω πιο ενεργά γιατί δεν έχω μυαλό για τηλεδιάγνωση αλλά τα 4Ω ο Ιάπων τα είχε ακριβώς ως φορτίο που λέει και ο Costikos, αν κάνεις το ισοδύναμο κύκλωμα θα καταλάβεις ότι είναι σε σειρά με το ωμικό κομμάτι των πηνίων τα οποία επίσης λειτουργούν ως φορτίο μαζί με την αντίσταση (ή/και τα φώτα) με σκοπό τη περίπου σταθερή εμπέδηση της γεννήτρια ασχέτως σβηστών/αναμένων φώτων για να μην επηρεάζεται το ρελαντί/σβήνει από τις μεταβολές φορτίου
-
το χάρισα όταν χάλασε, δηλαδή δούλευε αλλά ήθελε 6-7 κατοστάρικα μάζεμα, χαααααλαγε καιρό σιγά σιγά, πότε θα έφτυνε τον οδηγό βαλβίδας μέσα δεν ξέρω μόνο
-
και που λες, σε σφοδρό μποτιλιάρισμα κάποτες, πήγα όλη τη μικρονησίδα (~25cm πλάτος?) του τριγώνου του Αθηναϊκού διαβόλου όρθιος, τρομερή γεωμετρία το Ντόμι - κρίμα που ποτέ δε φτιάξανε Ντόμη ΙΙ με το μοτέρ του XR650R - το μοτέρ του Ντόμι χαλάει στην κεφαλή αλλά με αργό ρυθμό αλά Τιτανικός
-
(ενναλακτικαί ονομασίαι των αναβατών χώματος)