Jump to content

Mi_ka

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3.265
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

Πόντοι

2.346 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Mi_ka

  • Κλάση
    Εξυπνοβλακέντιος άνευ περικεφαλαίας

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    εις τόπον απέλπιδον και τον Μάιον, χλοερόν!
  • Ενδιαφέροντα
    πλλα
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    SeebarF4i(S)
  • myBike: Κυβισμός
    599

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei ξαραχνιασμένο

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Ιταλτζαπάν
  • dreamBike: Κυβισμός
    888

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4.698 προβολές προφίλ
  1. χμ, δε πρέπει να είναι Χόντα αυτό,ε?
  2. Mi_ka

    XT 600

    γιουβγκοντΠΜ
  3. Mi_ka

    XT 600

    Χα! Πριν 24 χρόνια ζούσα για ένα εξάμηνο πίσω από το Μαύρο Γάτο... Δυστυχώς δε μου έμεινε καμμιά επαφή στο νησί. Θα δυσκολευτείς να βρεις σωστό μη σκισμένο μηχανάκι, ειδικά στην Αθήνα στην οποία οι συνθήκες κίνησης ταλαιπωρούν πολύ όλα τα τροχοφόρα. Αντίθετα, σε πολλές επαρχιακές πόλεις κυκλοφορούν πολλές ευκαιρίες της σοδειάς που ψάχνεις αρκεί να ξέρεις κόσμο γιατί υπάρχουν αντίστοιχα πολλά κακοσυντηρημένα από άσχετους μαστόρους και ιδιοκτήτες και ας δείχνουν τέλειες στις φωτό. Κάτσε να ρίξω κάνα τηλέφωνο στην κοντινή μου Καρδίτσα, η οποία λόγω επιπεδότητας και χαλαρότητας είναι σχεδόν παράδεισος για τροχοφόρα πχ 200 000 χλμ σε αυτοκίνητο 15αετίας σαν 60 000 χλμ 5αετίας στην Αθήνα. Αν δεν έχεις αρκετές ώρες πτήσης θα έλεγα να ξεχάσεις τα μοτάρντ γιατί είναι για πιο ψαγμένη οδήγηση που θέλει εμπειρία για να γίνεται σωστά (αδιάφορο αν απλά θέλεις να το μοστράρεις στο καφέ και να μη το χαρείς σωστά οδηγικά ποτές).Αν είχες παραδάκι θα έλεγα να ψωνίσεις την επιλογή μονόδρομο για το τι θεωρούσαμε σχολείο κάποτε, απλά 25 κιλά βαρύτερο από αυτά που είχαμε εμείς, δλδ το CRF300L, και μετά από 2 χρόνια αφού μάθεις σωστά το ξαναβλέπεις. Ειδάλως το μόνο που είναι σαν αυτά που κοιτάς σε καινούριο είναι το Himalayan αλλά 40 κιλά βαρύτερο... Δυστυχώς τα απλά μεσαία μηχανάκια λογικού βάρους και απλότητας εξαφανιστήκανε, τα έφαγε η ευρωρυπομαρμάγκα... Το να βρεις κανένα αξιοπρεπές είναι περίπου λαχείο όσα λεφτά και να έχεις - είναι πολλά τα χρόνια πλέον.
  4. Mi_ka

    XT 600

    ακόμα περιμένω κοντινή πόλη
  5. Mi_ka

    XT 600

    κοντινή πόλη?
  6. Mi_ka

    XT 600

    περιοχή?
  7. Mi_ka

    ενεργειακο τζακι...

    Εγώ παιδί της πόλης ήμουν οπότε με το ξύλο ως θέρμανση ασχολήθηκα μόνο τα τελευταία 10 χρόνια που ζω στα βουνά. Επιγραμματικά θα πω ότι για βασική πηγή θέρμανσης αξίζει τον κόπο μόνο υπό συνθήκες ή ως έσχατη λύση ανάγκης. Δηλαδή, εδώ το καυσόξυλο ήταν πάντα από φθηνό έως πάμφθηνο (πχ πέρυσι 150 ευρώ ο έτοιμος κομμένος στοιβαγμένος τόνος στον κάμπο, 35 ευρώ ο τόνος σε μορφή κούτσουρου εδώ) αλλά μετά την παράδοση των κούτσουρων, το μαμήσι του κοψίματος, στοιβάγματος , κουβαλήματος σε πολλαπλές δόσεις, κάυσης σε ξυλολέβητα 35kcal, τροφοδοσίας 3-4 φορές τη μέρα, καθαρίσματος 2 φορές τη μέρα με όλη την έκθεση σε καπνιά που συνεπάγεται, ξεφορτώματος της στάχτης, καθαρίσματος της πίσσας κλπ μας έκαναν να βλέπουμε το μέχρι πέρυσι διπλάσιο κόστος της καύσης πέλλετ τσάμπα με τη διαφορά κόπου που συνεπαγόταν (εκεί έχεις άλλα θέματα αλλά αν σου κόβει αξίζει ή τουλάχιστον μέχρι την εισβολή του μη-πόλεμου...). Στο τζάκι δε το συζητάμε, μόνο ενεργειακό αν δεν το θέλεις μόνο για θαλπωρή καθώς το απλό ρουφάει το ζεστό αέρα από το δωμάτιο και το ζεσταίνει μόνο με ακτινοβολία γι'αυτό το απλό του σπιτιού μας έχει 9 χρόνια να αναφτεί. Η εμπειρία μου από την καύση ξύλου είναι πως όταν έχεις καύση χαμηλής ταχύτητας σε μεγάλο φορτίο ξύλου (για να κρατήσει ώρες χωρίς τροφοδοσία πχ λέβητας νύχτα) τότε έχεις παραγωγή πυκνού καπνού με μεγάλο φορτίο πίσσας που και επικαλύπτει και σιγά σιγά μονώνει το θάλαμο καύσης και επικάθεται στην καπνοδόχο και αποτελεί κίνδυνο πυρκαγιάς όταν υπάρξει δυνατή φλόγα στην εστία (μας πήρε φωτιά μια φορά η καπνοδόχος του τζακιού-πολύ τρομακτικό) οπότε πρέπει να μην αμελείς το καθάρισμα. Το οποίο γίνεται με πνιγηρά χημικά που καις κατά καιρούς συν βούρτσες δλδ βρωμοδουλειά. Θα σου έλεγα να ψαχτείς για πέλλετ αλλά φέτος το πετρέλαιο μπορεί να είναι και φτηνότερο έτσι που έγινε η κατάσταση - στο πέλλετ σε λέβητα έχω πλέον τεχνογνωσία, για πελετοσόμπα ξέρω λίγα πράματα.
  8. Mi_ka

    freewind

    α. αν δεν έχει γίνει, ασχολείσαι με τις βίδες του διακόπτη νεκράς - SOS σε Freewind & DR650SE β. επίσης SOS, αν δεν έχει τοποθετηθεί, αγοράζεις και βάζεις το λαμάκι συγκράτησης τσιμούχας άξονα εξόδου αλυσίδας, πίσω από το μικρό γρανάζι αλυσίδας γ. αν νιώθεις περίεργη αίσθηση στις αλλαγές 1η-2α-3η, άνοιγμα έλεγχο φουρκέττες μπας και είναι στραβωμένες από έστω και ανώδυνη τούμπα που έμπλεξε ο λεβιές αυτά είναι SOS για ΟΛΑ τα DR650SE ('97 και μετά) και ΟΛΑ τα Freewind - αν το (α) δεν έχει γίνει και το αμελείς, αν τύχει να δεις σε πορεία το λαμπάκι νεκράς να τρεμοαναβοσβήνει στα καλά καθούμενα, σβήνεις παρκάρεις ΑΜΕΣΩΣ! οι βίδες είναι έτοιμες να πέσουν μέσα γιατί ξεβιδώθηκαν από συστολές-διαστολές και να τις μασήσει - το (β) είναι τσιγγούνικη παράβλεψη της μαμάς, κάποια στιγμή ξεραίνεται αρκετά και δραπετεύει στα καλά καθούμενα σκορπώντας και τα λάδι στο πίσω λάστιχο - είχα βάλει στο DR μου και σε Freewind φίλου, ακριβώς ίδια είναι στο σημείο αυτό - για το (γ) είναι η πιο πιθανή εξήγηση γιατί κάποια μηχανάκια έχουν στα καλά καθούμενα σπάσει το γρανάζι της 3ης, σπανίως της 2άς τέλος, για το συμπλέκτη των Freewind δε ξέρω ειδικά αλλά αν έχεις θέμα πατιναρίσματος ρίξε μια ματιά εδώ
  9. Mi_ka

    ενεργειακο τζακι...

    Ο μικρός πόσο μικρός είναι? Γιατί η γενική λογική στο τζάκι είναι πως δεν το παρατάμε αναμμένο επί μακρόν χωρίς κάποια εποπτεία ακόμα και αν σφραγίζει πλήρως.
  10. Ειδικώς από παπίσια λάστιχα δεν κατέχω αλλά: Τα ελαστικά σε ίντσες είναι (πλην πολύ ειδικών εξαιρέσεων) ΠΛΑΤΟΣ/100, δηλαδή έχουν πάντα ύψος 100% του πλάτους οπότε ελαστικό σε ίντσες 2.75=25,4mm*2,75=70mm πλάτος δηλαδή συγκρίνεις λάστιχο (ίντσας 2.75) 70/100 με λάστιχο (μετρικό) 80/90 δηλαδή (70mm πλάτος - 70mm ύψος) εναντίον (80mm πλάτος - 72mm ύψος) οπότε η διαφορά στο ύψος είναι αμελητέα (3%) αλλά στο πλάτος το ελαστικό 80/90 είναι 14% φαρδύτερο οπότε σε ίδια ζάντα θα κάθεται πιο "μπαλονάτα" με λιγότερο επιμήκες ίχνος κύλησης πράγμα που επηρεάζει κατευθυντικότητα και φρενάρισμα ειδικά σε κλίση. Επιπλέον, συνήθως, μεγαλύτερος όγκος ελαστικού συνήθως σημαίνει και μεγαλύτερο βάρος δλδ πιο έντονο γυροσκοπικό φαινόμενο δλδ πιο βαρύ τιμόνι και μεγαλύτερη σταθερότητα δλδ λιγότερη ευελιξία και πιο αδύναμα φρένα που όμως εφαρμόζονται σε μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής οδοστρώματοσ δλδ πιο δύσκολο μπλοκάρισμα. Αν αυτές οι αλλαγές είναι προς το καλύτερο ή το χειρότερο εξαρτάται από το είδος του οχήματος και την επιδιωκόμενη χρήση πχ δες εδώ πως ρίχνει στα αυτιά ένα μηχανάκι με λάστιχα φλύδες σε σωστά φαρδολάστιχα μηχανάκια σε αυτή την πίστα Ιαπωνικού μοτο-ιππόδρομου. Έχε κατά νου ότι το διαστασολόγιο δε μας λέει τίποτα για τη φύση του προφίλ ειδικά υπό έμφορτη κλίση ("τριγωνικό" vs "κυκλικό" προφίλ) και κυρίως για τη γόμα/χάραξη και μετά ξέρε ότι γενικά οι κατασκευαστές κάνουν και ψιλοματσολιές στη διαστασιολόγηση ειδικά στα αυτοκίνητα και βλέπεις λάστιχα που απέχουν ένα νούμερο να έχουν ίδιο πλάτος πελματος και διαφορά στο πόσο "μπομπέ" είναι τα πλαϊνά κλπ κλπ
  11. λοιπόν, ο γέρος σαλεύω και πάλι και ένα θα δηλώσω: αν ο Μαρκ κατορθώσει να επανέλθει θα πρέπει να προμηθευτώ σομπρέρο να του βγάλω γιατί το απλό δε θα φτάνει... γιατί από εκεί που βρέθηκε χρειάζεται @@ πρωταθλητή για να γυρίσεις και στο μυαλό και στο κορμί καθώς το τρένο που καβαλάνε οι υπόλοιποι δε σταματά και αν κατέβεις σου βγαίνει η γλώσσα να ξαναανέβεις, αν σωματικά το μπορείς είδωμεν
  12. νομίζεις ότι δεν το βλέπουν χρόνια τώρα? απλά τα κοστούμια χ@στήκανε όσο τα πρωταθλήματα έρχονταν - μέχρι τώρα αλλά ας μη σπαταλάω το σάλιο μου, εσύ ξέρεις καλύτερα, πλάκα είχε και αυτό το φόρουμ όσο κράτησε, αντίος μουτσάτσος
  13. αφόδευσε μας ρε Φλάινγκ, πρώτο αγώνα θυμάμαι να είδα το Λάουντα το ‘79 σε ασπρόμαυρη μετάδοση - ή μήπως δεν πρέπει να αγγίζουμε τα ιερά και όσια @@ του ΜΜ και των ηλιθίων που τον ξεζουμίζουν?
  14. προς το παρών η ομάδα εκατομμυρίων είναι με χάντικαπ 75 βαθμών και χ@σμ@νη που κανείς άλλος δεν μπορεί να πάει το μηχανάκι της
×
×
  • Create New...