Jump to content

basiliss13

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    95
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

Πόντοι

280 Excellent

Σχετικά με το μέλος basiliss13

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 01/16/1977

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://2stroke-rgv.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Χαλκιδα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    rgv vj22
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    rgV
  • dreamBike: Κυβισμός
    500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

992 προβολές προφίλ
  1. και μια αναβάθμιση για να πάει καλά το 16..... ένα θέμα που είχα ήταν τα μπροστινά φρένα....το 1991 ήταν πολύ καλά,....αλλα με τα σημερινά δεδομένα είναι λίγα......έτσι έκανα την γνωστη μετατροπή από το 99 και μετά,(5KE μοντέλο)φοράνε ακτινικά φρένα,με ίδια διάμετρο μπροστινό......οι μπότες έχουν το ίδιο σπείρωμα,και φυσικά υπάρχουν στην yamaha στην τιμή τον 100 ευρο και οι δυο!!! οποτε παίρνουμε δυο μπότες ,αλλαγή,...και έτοιμος... βεβαια δεν είναι τόσο πολύ απλά τα πράγματα.....ένα θέμα που έχουμε είναι ο άξονας....τα νεότερα μοντέλα,με ακτινικά φρένα φοράνε πολύ μεγαλύτερο άξονα.....που σημαίνει αλλαγή ρολεμαν αποστάτες...η ? κουλούρι στην μπότα να μπει ο δικός μου άξονας και τέλος.... δισκόπλακες ferodo σκληρό ατσάλι για αγωνιστική χρήση δαγκάνες προς το παρόν φτηνή λύση(κακή μονο προς το βάρος)tokiko από gsxr k8 μου μείναν τα σωληνάκια υψηλής μιας και δεν μου φτάνουν τα παλιά.....και τέλος
  2. μάλιστα,....πολύ ενδιαφέρον,και με πολύ σωστά στοιχεια.... θα φύγω όμως από τα πολύ εξειδικευμένα.....και θα σε ρωτήσω μιας και φαίνεσαι ψαγμένος με το είδος.... εννοείτε ότι έγινε καρτέλα με το μηχανάκι,με όλες της σχέσης κιβωτίου,γρανάζια κ.τ.λ.,επίσης έγιναν 6 πατήματα με δυο από αυτά να είναι με υψηλή θερμοκρασία νερού(είχα την αίσθηση ότι όταν ανεβαίνει λίγο η θερμοκρασία χάνει σε απόδοση)το μονο δεν είχα λήψη στης φούσκες για τον λάμδα αυτό που ήθελα,είναι η βάση δεδομένων.....και μιας και το συγκεκριμένο είναι κοντά μου,πολύ συνεργάσιμο,αλλα και αρκετά αξιόπιστο το επέλεξα A) έκανα σωστά? βάση δεδομένων λοιπόν ώστε όταν γίνει κάποια αλλαγή να δω την διαφορα B)σωστά το σκέφτομαι? η καμπύλη που βλέπεις είναι από ρολάρισμα μετά της 4000 στροφές.....πέρα από μια κοιλια που λογικά μπουκώνει στης 7000,...βλέπω μια πολύ ομαλή άνοδο,και με μια κορύφωση που έχει καλή διάρκεια(ώστε στης αλλαγές να κρατάς την μέση δύναμη,...αν πούμε ότι θεωρητικά ρευτεί 1000 σε κάθε αλλαγή) Γ)τα λέω σωστά?εσύ πως το βλέπεις?
  3. 85 στον τροχό ναι,...στο παγκόσμιο πάντως αυτό που ακουγόταν ήταν 100-120+ στα 250cc... τώρα για τον τύπο του δυναμομέτρου δεν το κατάλαβα,...εννοείς ότι θα μπορούσε να έχει πάνω από 5% διαφορα?αν εννοείς αυτό....έχω δυο περιπτώσεις από μέτρηση σε dynojet,και καπάκι εκεί,....η διαφορα ήταν 2-3 άλογα(τίποτα δηλαδή)και οι δυο γίναν γιατί νόμιζαν ότι η ένδειξη του dynojet δεν ήταν έγκυρη...
  4. και μια ανανέωση με στοιχεια.... το yamaha όπως είπαμε φοράει τον κινητήρα από το τελευταίο μοντέλο(εκτος της κάσες που είναι ίδιες)με μικρές παρεμβάσεις σε ρεύματα,ροηκοτητα,θυρίδες,που όπως φαίνεται βοήθησαν στην ομαλή καμπύλη ροπής,αλλα και στην απόδοση(άλογα)...φαινόταν σε ένα πολύ καλο επίπεδο από άποψη κινητήρα,οποτε αυτό που ήταν επείγον ήταν μια μέτρηση σε δυναμόμετρο,ώστε να έχω μια βάση δεδομένων,αλλα να δω και τι κάνει στην πραγματικότητα.... 90 άλογα τροχό είναι ένα πολύ αισιόδοξο νούμερο...(85 δίνει ο κατασκευαστής)από την άποψη ότι το δικό μου έχει λίγο μικρότερη σχέση συμπίεσης,και 3/100 μίξη λαδιού για λόγους αξιοπιστίας....οποτε δεν μπορώ να μην είναι ενθουσιασμένος...
  5. μια άσχετη ερώτηση.....αλλα από άτομα που πάνε ίσος πάρω και απάντηση.... ωραίο πιστάκι για μικρά imr κ.τ.λ.,...αλλα στα μεγάλα,.....πως γίνετε να έχετε της Σέρρες διπλα και να πηγαίνετε εκεί?
  6. δυστυχώς δεν έκατσε ακόμα να συμμετέχω σε μια οργανωμένη διαδρομή(low level πάντα....)αλλα είναι κάτι που το έχω σκοπό για το νέο έτος..... και ενα video από free ride
  7. νάσε καλά φιλε....βεβαια σηκώνει κουβέντα αυτό που λες....και έχω επιχειρήματα.. ναι,κάποια στιγμή θα ανεβάσω και το rgv,....ναι έτσι,tyga,και το πρώτο στην ελλάδα έτσι.....(έχω δει και ένα aprilia με tyga αργότερα),..αλλα και ακτινικά και αλλα πολλά...
  8. το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχει η honda....ευτυχώς μπαίνουν εταιρίες με άφτερ ανταλλακτικά και κάτι γίνετε....
  9. δικύλινδρο όπως είπα δυστυχώς δεν υπάρχει τόσο νέο......125 ειδικά το aprilia rs με rotax κινητήρα,...είναι αξιόλογο μηχάνημα.....απλά θα πω μονο ότι με ένα τέτοιο μαμά,ο Κόλιας στην τρίπολη ράβει πολλά 250 racing.....
  10. ίσος γιατί στα χωματερά έχουν 2t καινούρια ακόμα......ενώ στα δρόμου,το ποιο σύχρονο 2t δικύλινδρο είναι ήδη 15αιτίας...
  11. έλα ρε Τάσο,.....εννοείτε οποτε θες,.... άλλωστε στο χρωστάω.....αξέχαστη εμπειρία με το tdr σου....επίσης αξια δουλειά στην διόρθωση που έκανες.....δυστυχώς έτσι είναι.....γιαυτο και σπανια βλέπεις διχρονακι καλο στον δρόμο.....συνήθως είναι χρεπια,που πάνε και δεν πάνε... καλά μην φανταστείς.....όπως είπα και λόγο δουλειάς,δεν έχω σχέση με της moto γενικά....έχουν περάσει αρκετές από τα χερια μου,φυσικά και 4t....αλλα πλέον είναι το χόμπι μου,και όχι μέσο μετακίνησης.... έχω κάνει ένα honda rs nf5 του 90,...ολική ανακατασκευή,πρόσφατα ένα yz250 που δυστυχώς το έδωσα για να πάρω το Tz.....έχω στα σκαριά ένα tdr50,και φυσικά το rgv μου.. ωραίο μηχάνημα το DT,και σχολειό για μονοπάτια.... σήμερα είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα με τα δίχρονα,.....τα χρονια περνάνε που έχουν σταματήσει,με αποτέλεσμα πολλά μοντέλα να έχουν μεγάλο θέμα με τα ανταλλακτικά.....θέλει προσοχή και ψάξιμο πριν μπλέξεις,....και φυσικά να ξέρεις τι παίρνεις και γιατί...
  12. το όλο θέμα το πέρασα λίγο σφεντόνα,χωρίς να μπαίνω σε λεπτομέρειες,ότι απορία,εδώ είμαστε.... το ανέβασα κυρίως για να δείξω έναν άλλο κόσμο τον 2t,που δεν έχει σχέση με γκουρού,με λαδιέρες,με χαλάνε,με κολλάνε,και ειδικά με τους σημερινούς δίχρονους......που νομίζουν ότι τα παίρνεις,βαζεις βενζίνη και λάδι και πας.......δεν πας πουθενά!!!είναι μηχάνημα,όπως όλα,...που σημαίνει θέλει την σωστή συντήρηση και περιποίηση,για να μπορεί και αυτό να σε περιποιείται.... το όλο κόστος είναι περίπου όσο ένα 600ss,πολύ οικονομία στα λάστιχα,...μιας και 102 κιλά...συνήθως μετά από πτώση συνεχίζει χωρίς πρόβλημα....και γενικά τα προτερήματα για χρήση πίστας είναι παρα πολλά...
  13. βιντεο......ορίστε..... εδώ είναι στα χρονομετρημένα του Σαββάτου και εδώ onboard από τον ένα και μοναδικό αγώνα που έκανα με αυτό...
  14. και κλείνοντας,...μερικές ακόμα από τον έναν αγώνα που έκανα με αυτό φέτος.....όλα πήγαν καλά,...και το χάρηκα όσο δεν πάει...
×
×
  • Create New...