Jump to content

dankannn

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    530
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

215 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος dankannn

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 25/05/1973

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ - ΒΥΡΩΝΑΣ
  • Ενδιαφέροντα
    Piaggio vespa 50S CLASSIC - HONDA DAX ST 50 - YAMAHA TDR 250 - YAMAHA XT 600E - HONDA XLR600 - YAMAHA FAZER 600 facelift - HONDA CBR 600F THE BEST

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR 600F
  • myBike: Κυβισμός
    600 cc

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ARAI Mc COY Slide King

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    Thruxton rs
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3.274 προβολές προφίλ
  1. Αν έκανες τα παραπάνω σαν έλεγχο θα σου έλεγα να δεις το ρελλε της μίζας.
  2. Ναι βρε το διάβασα, απλα αν το χάσεις σου χαλάσει το παλιο την έκατσες.
  3. Σε ευχαριστουμε Το δινει ολο μαζι , αν τα λεω σωστα και δεν συμφέρει καθόλου 06454MBG415 Bracket Sub Assy., links Fr. Μετα δεν ηθελε κανα φλαντζακι νεο για το καπακακι? https://www.cmsnl.com/products/brkt-sub-assy-f_06454mbg415/
  4. Αν δεν κανω λαθος, η GT9B-4 ειναι ετοιμη απο το εργοστασιο ενω η GT9B-BS μπαταρια με τα υγρα χωριστα ( τα βαζεις εσυ. Και νομιζω οτι εχουν διαφορα στις μοιρες που μπορει να τις βαλεις η πρωτη ειναι 65 και η δευτερη 45. Λιθίου γιατι να βαλεις ? Νομιζω οτι για το xt δεν χρειαζεται
  5. Αν δεν κανω λαθος, η GT9B-4 ειναι ετοιμη απο το εργοστασιο ενω η GT9B-BS μπαταρια με τα υγρα χωριστα ( τα βαζεις εσυ. Και νομιζω οτι εχουν διαφορα στις μοιρες που μπορει να τις βαλεις, η πρωτη ειναι 65 και η δευτερη 45. Λιθίου γιατι να βαλεις ? Νομιζω οτι για το xt δεν χρειαζεται
  6. Η παλια μου γειτονια οταν ειμουν μικρος, εχει γινει χαλια πια. Παρασίου 38 εχει γκαραζαρ , κανα 25-30 τον μηνα περιπου θα δινεις και θα εισαι ήσυχος.
  7. Εχει μηνυμα δες το και πες οπου αλλου μπορω να σε βοηθησω
  8. Οι φλάντζες που κολλάνε με τον τεντωτηρα? Όταν ο τεντωτηρας είναι χαλαρός και πέφτουν οι στροφές ακούγετε ένα ελαφρύ κροταλισμα. Αυτό ακούς? Στα 30.000χλμ δύσκολο φίλε μου να θέλει όλα αυτά που λες. Τι μηχανάκι είναι? Στο cbr600f με μηχανικό τεντωτηρα άλλαξα γλυστρα καδενα στα 90.000χλμ από μόνος μου. Δες ρωτάς τον Αγοριτσα Μαρίνο, τον τεχνικό διευθυντή της honda? Αν θες εχω το mail του. Εμενα μου φενεται περίεργο όλο αυτό, αν έσπασε θα είχε πηδηξει δοντι.
  9. Γενικά δεν αξίζει να δώσεις στο χαλαρο ένα 800 € έτσι για να πάρεις 6-9 αλογα. Σχετικα με το ότι τα βάζω τα βγάζω η τα πουλάω αφορά μόνο αν πιάνουν τα χέρια σου. Με την ecu θα έδινες 250-300€ και τέρμα. Τέλος, κανείς δεν πήρε πίσω τα λεφτά που έδωσε για να βάλει extra πάνω στο μηχανάκι του ακόμα και αν τα πούλησε χωριστα. Ιδικα τώρα που έχουν σφίξει τα οικονομικά. Και τα έχω κάνει όλα αυτά που λες και σου λέω ότι δεν αξίζει, ιδικά το commander.
  10. Γιατί δεν φτιάχνεις τις παραμέτρους στην δικια σου ECU ? Δεν θες ?
  11. Είναι η πρώτη μεγάλη σου μοτοσυκλέτα ? Αν ναι , τότε λογικό να σου γλιστρήσει στους Ελληνικούς δρόμους . Μπορεί να είναι φιλικό αλλά έχει αρκετά άλογα. Τα λάστιχα σου πρέπει να είναι τα DUNLOP 214 , όχι ότι καλύτερο για τους δικούς μας δρόμους. Κάνε μια δοκιμή με πίεση 34 μπροστά -38 πίσω και δες πως θα πάει, θεωρώ ότι έχεις κάνει καμιά 200-300χλμ.με τα λάστιχα αυτά ? Ακομα το 33-36 που σου είπε ο Ανδρεας απο πάνω ειναι λίγο για δρόμο. Αν εξακολουθήσεις να έχεις ανασφάλεια βαλε κάτι άλλο σε λάστιχο έτσι ώστε να χαρείς το μηχανάκι σου..
  12. dankannn

    Προβλημα με ρεταρισμα

    ECU ειναι φιλε μου , το ειχε κανει και σε μενα παλια στο fiat punto που εχω , οτι σου ειπε ο Τασος Eχουν την ECU πανω στο moter και την ακουν απο την ζεστη. Αν ειναι καλος αυτος που σου λεει θα στον φτιαξει , και εγω τον ειχα στειλει καπου στην αθηνα και εδω και 10 χρονια δεν εχει κανει κιχ μετα την επισκευη. Για 300 € δεν πεταμε αμαξι ΥΓ , Ελπιζω να αλλάχτηκε ο πολλαπλασιαστής ? Και οχι απλα στα λογια.
  13. Και πως θα ζησουν τα συνεργεια και οι ηλεκτρολογοι ?
  14. Το μανουαλ λεει όχι πάνω από 15v αν θυμάμαι καλά στο cbr στις 5000 στροφές με τα μεγάλα φώτα αναμμένα. Σε βλέπω όμως παράτολμο, αν και την εχεις γλυτώσει θες σώνει και καλά να τα κάψεις όλα. ΟΚ, το ηλεκτρικό συστημα έχει περιθώρια αλλά για μια, δυο φορές. Αν εσύ δουλεύεις συνέχεια έτσι σίγουρα θα λιώσεις κάποιο καλωδιο η θα κάψεις κάποιο εξάρτημα της ηλεκτρονικής σου.
  15. Έχουμε και λέμε , ο arne είναι θεούλης με τις πληροφορίες που σου έδωσε και πρέπει να βγεις να τον κεράσεις. SX ELECTRONIC τίποτα ιδιαίτερο σαν ανορθωτής , τον είχα βάλει και το μετάνιωσα. Στο δια ταύτα , όταν παίρνεις μετρήσεις πρέπει να είναι ζεστό το moter για να κάνεις σωστό έλεγχο του ανορθωτή και η μπαταρία πλήρως φορτισμένη.. Αν σου κάνει αυτά που λες απλά τον πετάς γιατί θα τα κάψεις όλα , κάνει υπερφόρτιση όταν ζεσταίνετε, το ίδιο είχα πάθει εγώ με τον συγκεκριμένο ανορθωτή. Από τότε έβαλα mosfet της RMSTATOR και απλά ησύχασα.
×
×
  • Create New...