Jump to content

Χ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1744
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    29

Πόντοι

2987 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Χ

  • Κλάση
    Δεν έχω κλάση

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Είμι πλέουν προυτευουσιάνους

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CB500X
  • myBike: Κυβισμός
    471

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark Spartan Droze

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5582 προβολές προφίλ
  1. Χ

    Κοιταξτε τι αγορασα !!!

    Θα αναβοσβηνουν αλλα πολυ πιο γρηγορα. Επισης το ρελε (φλασιερα/φλασερ) δεν ειναι παντα ευκολη υποθεση να το φτασεις (μακαρι να ειναι στο πεγκασο, δεν ξερω) Στο cb πρεπει να σηκωθει ντεποζιτο...
  2. Χ

    Triumph Daytona 675 vs Suzuki GSX-R 600

    Αγορι δεν σε ξερω αλλα με ολο το θαρρος... Εισαι ενθουσιωδης και δεν το κρυβεις. Φανηκε απο τα πρωτα σου ποστ οπου ελεγες με σιγουρια οτι δεν παιζει να σου κανουν πουστια, οτι το μηχανακι ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ, οτι δεν εχει βγει σε βροχη, οτι δεν ειναι πιωμενο (γελανε τα λινα του πισινου), οτι 3 πραγματα θελει μονο και οτι ολα τα παραπανω ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ γιατι εσυ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΔΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ καθως και οτι θα ειναι ξενερα και για σενα σε προσωπικο επιπεδο να μην ειναι τα πραγματα ετσι... και μετα ηρθαν οι φωτο... ε και λες οκ δεν πειραζει (;!;!;!) Επειδη εμεινες με τον πρωτο εκεινον ενθουσιασμο (2011, λιγα χιλιομετρα, 1500€ ΜΟΝΟΟΟ!!!) κολλησες στο οτι ειναι ευκαιρια το μηχανακι, ο,τι και να σου ελεγαν εδω τα παιδια. Πιστευω πως αν ο μηχανικος ηταν διστακτικος θα ησουν σε φαση "Ρε συ σιγουρα; Ξαναδες το λιγο. Δεν φτιαχνεται; Μηπως αν βαλουμε την δισκοπλακα αναποδα; Αν το ξεματιασουμε;" κτλ κτλ Ο ενθουσιασμος αυτος να ξερεις, αν ο αλλος ειναι λιγο αλεπουδιτσα, δεν κρυβεται... Και η αλεπουδιτσα φιλος μια χαρα στο πουλησε οπως και η αλεπουδιτσα μηχανικος μια χαρα σε βρηκε. Ακριβως γιατι ηθελες φουλ απο μονος σου να το αγορασεις. Ας υποθεσουμε οτι δεν εχει προβλημα το πλαισιο και οτι δεν εχεις θεμα να περιμενεις μηνες ολοκληρους για να το κανεις μηχανη και οτι δεν σε πειραζει και το οικονομικο...(υποψιν απο λεφτα στο τελος δεν θα εχεις γλιτωσει τιποτα σε σχεση με ενα ατρακαριστο μεταχειρισμενο με τα διπλασια χιλιομετρα...που δεν θα εχει και κανενα τρεξιμο...) αλλα ρε συ, αληθεια... Μπορεις να οδηγας μηχανη με στραβο ψυγειο και να χαιρεσαι; Αληθεια τωρα... θα καθεσαι και θα το χαζευεις και δεν θα σε ενοχλουν αυτα...; (Γιατι αν πουμε οτι θα δωσεις 1000€ θα το κανεις απλα λειτουργικο. Εμφανισιακα θα ειναι λες και κατεβηκε ενα κρασπεδο οπως σου ειχαν πει...ξερεις τωρα... κρασπεδο...)
  3. Υποψιν οτι και πολλα (αν οχι τα περισσοτερα) συνεργεια μπορουν να σου περασουν λαστιχα.
  4. Χ

    HONDA CB500X Η YAMAHA TRACER 700

    Αυτο το λιγο χωμα το cb θα το κανει καλυτερα λογω 19αρη μπροστινου, μεγαλυτερης αποστασης απο το εδαφος και ελαφρως μεγαλυτερης διαδρομης αναρτησεων. Επισης τα πισω λαστιχα ειναι 180 στο tracer και 160 στο cb. Στην ασφαλτο το tracer ειναι σαφως πιο διασκεδαστικο με αυτον τον κινητηρα, δεν το συζηταμε. Τα περιφερειακα τους στο ιδιο ζουμι βραζουν... Ταξιδι εννοειται πως θα σου κανουν και τα 2 και με τριβαλιτσο και ο,τι θες. Το cb ομως με περιορισμους οσον αφορα τις ρεπριζ και τις ταχυτητες πανω απο 130-140. Καταναλωση αντε να εχει κανα λιτρο παραπανω το tracer. Το cb ειναι αρκετα πιο οικονομικο στο κοστος κτησης αλλα και ισως εεεεελαφρως στο κοστος χρησης. Ειναι ομως και πιο οικονομικο στις επιδοσεις και τις συγκινησεις του. Αξιοπιστα τερμα και τα δυο. Για μενα ζυγισε τα με βαση την οικονομικη διαφορα μεταξυ των 2, την χρηση (κατα ποσο θα μπαινεις χωμα και τι χωμα θα ειναι αυτο, κατα ποσο θα ταξιδευεις και τι απαιτησεις εχεις στο ταξιδι) και φυσικα την εμφανιση.
  5. Χ

    θέμα ύψους 😓

    Ειμαι 1,72, παταω ανετα και τα δυο ποδια κατω φουλ πελμα και μαλιστα με λυγισμενα γονατα σε ΜΥ2016 Το νεο cb εχει υψος σελας 830mm απο 810mm που εχουν τα προηγουμενα ΑΛΛΑ και ΠΙΟ ΣΤΕΝΗ ακριβως για να παραμεινει στα πλαισια του προηγουμενου. Αρα ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ (και χωρις να λαμβανουμε υποψιν το inseam του καθενος) δεν θα εχεις κανενα απολυτως θεμα. Το εχεις καβαλησει;
  6. Ναι ρε εννοείται, για το ποζεριλικι, ξεκαθαρα
  7. Μπλούζες Μοτοσυκλέτας - Skroutz.gr
  8. Diablo Rosso II (Υποψιν δεν σκεφτομαι να το βαλω, τουλαχιστον οχι τωρα, αλλα χαριν της συζητησης...) Diablo™ Rosso 2 - Motorcycle tyre | Pirelli Μπροστα: 120/70 ZR 17 M/C (58W) και 120/70 R 17 M/C 58H Πισω: 160/60 R 17 M/C 69H και 160/60 ZR 17 M/C (69W) Oριστε... Το CB500x εχει τελικη 180... και φοραει w απο το εργοστασιο. Πειτε μου ποιο βαζω και γιατι... αν το ζεσταμα ειναι το ιδιο... και ο δεικτης βαρους ιδιος επισης οπως βλεπουμε και απο τα νουμερα...
  9. Χ

    Κοιταξτε τι αγορασα !!!

    τουλαχιστον γινεται τασακι το κρανακι ή ποζεριλικι μονο;
  10. Χ

    Husqvarna 901 Svartpilen

    Μηπως αυτον τον τροπο διαλεξε για να περναει τα euro;
  11. Χ

    Ducati Monster 950 2021

    Με συγχωρειτε λιγο, να αφησω κατι δυο λεπτα... Petition · Save legacy of Ducati Monster · Change.org
  12. Οκ, μέσα, απλως τα λεει και ο racing manager της pirelli και καταλαβαινεις... "Acceleration and braking forces impart far more flex to the tire carcass, which is what generates the heat that then transfers to the tread compound as well (you often see Formula 1 cars weaving violently back and forth because automobile tires operate on a horizontal plane, so they have and use significant sidewall flex to generate heat)." (Το τελευταιο εξηγει νομιζω και τι γινεται με τα αυτοκινηταδικα ελαστικα) Προφανως και δεν τιθεται κανενα θεμα τριβης κτλ. Συμφωνουμε ολοι και γι' αυτο αλλωστε παιζει ρολο και το ποσο μαλακη ειναι η καθε γομα. Αυτο ομως εξηγει, εν μερει, την επιφανειακη θερμοκρασια του ελαστικου και οχι την συνολικη. Οι απο πανω λενε οτι το λαστιχο ζεσταινεται και απο μεσα, ε, μαλλον ισχυουν ολα λεω εγω. Γιατι αν τα περι ζικ ζακ ειναι σωστα (οτι δεν χρειαζονται) αλλα το οτι η ταλαντωση του σκελετου δεν ζεσταινει το ελαστικο, τοτε πως θα ζεσταθει ενα λαστιχο ομοιομορφα σε ολο το πελμα; Αν ειναι μονο η τριβη τοτε πρεπει να τριφτει παντου...αρα ζικ ζακ... αν οχι τοτε μαλλον παιζει και ο σκελετος τον ρολο του στο ζεσταμα... Και τα 2 αρθρα που εβαλα εχουν να κανουν με το στρωσιμο των ελαστικων (δεν ξερω αν γι' αυτο λες οτι δεν εχουν σχεση) αλλα επεκτεινονται και στο θεμα του warm up και ποσο ρολο παιζει ο σκελετος σε αυτο. Εφοσον ο δεικτης ταχυτητας εχει να κανει με τις αντοχες του σκελετου, ειναι λογικος νομιζω ο συνειρμος μου και σε αμεση σχεση με αυτο που συζηταμε. Αν λοιπον ενας σκελετος ειναι πιο "αδυναμος" δεν ειναι και πιο ευκαμπτος; Αρα δεν ζεσταινεται και πιο ευκολα συμφωνα με τα λεγομενα των (εγκυρων ή μη) αρθρων; Αυτο λεω. Και αν η μονη διαφορα ειναι αυτη, τοτε γιατι να μην εχουμε πολυ απλα ΕΝΑΝ δεικτη ταχυτητας για ΟΛΑ που να αντεχει το μαξ...;;; Πιστευω οτι ολα μαζι παιζουν τον ρολο τους και δυσκολα θα βρουμε σαφεις και ξεκαθαρες (εννοω με στοιχεια) απαντησεις... Γενικα η κυρια ερωτηση μου (και πιστευω ολων επανω στο θεμα) ειναι: Γιατι να παρω το W και οχι to H στο ιδιο ελαστικο, ιδιο μηχανακι. Ειναι χαος απο αποψεις το θεμα (οπως κατι λαδια, κατι ιξωδη...γενικα ο,τι εχει να κανει με θερμοκρασιες αποδεικνυεται του μυθου και της γνωμης το καγκελο να γινεται ) και οκ, καπου νυσαφι...τοσα χρονια εχουμε διαβασει λες και θα δωσουμε πανελληνιες, τις μηχανες μου μεσα. Ωραια η κουβεντα παντως, cheers!
  13. Εδω τα λενε λιγο αλλιως: (Δεν ξερω αν ισχυει, παραθετω απλως τι εχω βρει) "Έχουμε πει πολλές φορές ότι τα ελαστικά δεν ζεσταίνονται κάνοντας ζικ-ζακ αλλά στις ευθείες κατά την διάρκεια των επιταχύνσεων, των φρένων και διατηρώντας υψηλές ταχύτητες. Αυτό συμβαίνει διότι ο σκελετός κάμπτεται διαρκώς και με αυτόν τον τρόπο παράγεται θερμότητα από μέσα προς τα έξω, σε αντίθεση με τα ζικ-ζακ που απλώς δημιουργούν στιγμιαία τριβή στην εξωτερική επιφάνεια του ελαστικού." Καμια αντιρρηση σε αυτο. Εγω ομως, οπως θα ειδες, ρωταω θεωρητικα για το ιδιο μοντελο ελαστικου. Δεν ρωταω αν ολα τα Η ζεσταινονται πιο γρηγορα απο ολα τα W ανεξαρτητως κατηγοριας. Αυτο που ισχυει ειναι οτι ενα ελαστικο W διαχειριζεται καλυτερα οχι μονο την ταχυτητα αλλα και τις ΙΔΙΕΣ θερμοκρασιες σε σχεση με ενα H ή οτι ενα Η φτανει πιο γρηγορα και σε λιγοτερα χιλιομετρα την ιδια θερμοκρασια σε σχεση με ενα W, αρα και γι αυτο αντεχει λιγοτερο;
×
×
  • Create New...