-
Δημοσιεύσεις
1.780 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
31
Χ last won the day on Ιανουάριος 18 2022
Χ had the most liked content!
Πόντοι
3.048 ExcellentΣχετικά με το μέλος Χ
-
Κλάση
Δεν έχω κλάση
Άλλα Στοιχεία
-
Τόπος
Είμι πλέουν προυτευουσιάνους
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
CB500X
-
myBike: Κυβισμός
471
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Shark Spartan Droze
-
Τα κειμενα μενουν και ειναι απο πανω Αν βαριεστε να τα διαβασετε και να καταλαβετε τι εχω απαντησει σε ποιον, δικο σας θεματακι... Αλλο τοσο βαριεμαι κι εγω να εξηγω error logic λεει Δεν ξαναεβαλα καποιο... Το μονο που δειχνει να καλυπτει πολυ καλα αλλα ειναι καπως μπολικο στην εμφανιση ειναι το powerbronze. Ολα τα υπολοιπα απ'οτι βλεπω καλυπτουν και δεν καλυπτουν. Ειδικα το honda μπα θα ελεγα... Εμφανισιακα το Barracuda ειναι πολυ ομορφο και με chain guard αλουμινιου κουκλι. Αλλα πανακριβο (βασικα ολα πανακριβα ειναι αλλα γιου νοου...μοτοσυκλετες...)
-
Οι κατασκευαστές βγάζουν μηχανές για α2. Το κοινό τις αγοράζει. Αυτό δεν σημαίνει πως οι κατασκευαστές τις κάνουν φτηνιαρικες επειδή είναι μεταβατικές. Αυτό είπες κ σε αυτό διαφώνησα. Επίσης είναι σε θέση να γνωρίζω πως η σειρά των σιμπι πουλάει φουλ κ εκτός Ευρώπης με κόσμο που τα επιλέγει για να γυρίσει τον πλανήτη και μάλιστα έχουν φανατικό κοινό που τα κρατάει ως μοναδική all rounder... Δεν είναι θέμα της κλασικής καραμελιτσας Έλληνας φτωχολογιά μπλα μπλα... Τώρα όσον αφορά το άλλο που διαφωνείς, δεν μπορώ να διασταυρώσω αν ο εν λόγω κινητήρας είχε τόσο εξωτικά υλικά που το βάρος του ήταν πεπουλο...αυτό εννοούσα εγώ με το σχόλιο που παρεθεσες...εσύ το πας στο ποσό καινοτόμο ήταν γενικά...άσχετο όμως αυτό με το βάρος για το οποίο συζητάμε... Πόδια με συνθετικό υλικό τώρα...οκ γουάο αλλά ασχετο
-
Μιας κ δεν συγκρίνουμε (αλλά συγκρίνουμε....... Ινσεψιο...) : Το αχενα έχει 9 λίτρα ντεπόζιτο...17,5 το σιμπι... Δεν έχει καταλύτες, εξατμίσεις Maltezos γιατί...1988... Δεν έχει α-μπου-σου. Είναι μονοκύλινδρος με τεχνολογία Γαρδέλης... Παίρνει 1,6 λιγότερο λάδι. Λιγότερο ψυκτικό, μικρότερη μπαταρία... Κτλ κτλ... Αν τα παραπάνω δεν δικαιολογούν την διαφορά 63 κιλών (133/196) πάσο... Το ΜΥ2022 με τα διπλά δισκόφρενα κ το νέο πηρούνι πήρε 4-5 κιλά μόνο από αυτά...ενδεικτικό είναι πως μίκρυναν ελαφρώς το ψυγείο για να γλιτώσουν 100γρ. Οπότε αντιλαμβάνεστε... Δια της αναντιστοιχίας κ ένα mountain bike ή ακόμα καλύτερα ένα κουνιστό αλογακι (still περισσότερα άλογα από το τσεμπε, but that' another story...) είναι ελαφρύτερο........ Αυτό με το χάλυβα πάλι...μάντεψε τι πλαίσιο έχει το νέο Άφρικα... Αλήθεια δεν υπάρχει καμία διαφορά σε ποιότητα με οποιοδήποτε μοντέλο της γκάμας... Να δεχτώ ότι η ποιότητα κατασκευής παλαιότερα ήταν ανώτερη αλλά όχι ότι τα Α2 έχουν χάλυβα κ είναι σχεδιασμένα να κρατάνε λιγότερο... ποιο δεν έχει ατσάλινο πλαίσιο δλδ;;; Προχθές πέρασα ΚΤΕΟ για δεύτερη φορά...6 χρόνια, 60.000χιλ. και 10 χώρες μετα μονο μια βαλβίδα νεκράς... μάλλον ξέχασα να την αλλάξω στα 2 την φτηνοκατασκευή...άγιο είχα που δεν σκόρπισε ακόμα... Μιλάμε για μπεστ σελερ την τελευταία τουλάχιστον 5ετια ενώ είναι ελάχιστες οι αγγελίες μεταχειρισμένων σε σχέση με τις πωλήσεις καινούριων. Καταλαβαίνω το σκεπτικό "μεταβατικό μηχανάκι", και οντως ισχύει σε κάποιους, αλλά στην πραγματικότητα ελάχιστοι το αλλάζουν. Είναι χρυσή τομή σε όλα. Μέτρια χρυσή τομή για καποιους οκ, αλλά σε όλα.
-
Χωραει κανονικα, δεν χρειαζεται καμια πατεντα Οταν ειναι σε ολα μεγαλυτερο, τοτε πώς ακριβως δεν δικαιολογειται το επιπλεον βαρος;
-
Vstrom 650 NC700 ή 750 Transalp 700 Καλά ταξίδια!
-
Αγορά μετρητοίς cb500x το 2016, με τιμή τότε 6750€, βρήκα προσφορά είτε αξεσουάρ 700€ της επιλογής μου, είτε έκπτωση 450€ επί της αρχικής. Το πήρα από Αθήνα ενώ εμενα τότε Θεσσαλονίκη. Οι εκεί έμποροι έδιναν δώρο ένα συναγερμό ή μπαγκαζιερα (της πλάκας κ τα δυο...) Ομολογουμένως σπάνια περίπτωση, αλλά για μένα ψάξου όσο μπορείς.
-
Έβαλα κ φωτό να βοηθήσω... Την άλλη φορά θα ανεβάσω φωτό με την ανάρτηση και θα σας ρωτήσω πώς σας φαίνεται το χρώμα στα μπουζί... @Denzo ευχαριστώ πολύ!
-
Βαθουλώματακι στο ντεπόζιτο
-
Εξτρα βαρος απο το upside down και την επιπλεον δισκοπλακα. Αν δεν κοβανε απο τα παραπανω που αναφερει το αρθρο η αυξηση βαρους θα ηταν μεγαλυτερη.
-
Γνωρίζει κανείς πού μπορώ να παω Αθήνα για επισκευουλα; (Όχι Ουρουκ Χάι...ανθρωπο που να νοιώθει...)
-
Μπηκα στην σκοτεινη συνομοταξια αυτων που αν τα γραναζια δειχνουν οκ αλλαζουν μονο αλυσιδα.
-
spartan - Κράνη Μηχανής - Skroutz.gr Εδω μπορεις να δεις και την εμπειρια μου απο το συγκεκριμενο.
-
Μπορεις παντα να πας και προς τα εδω: Car.gr - Honda CBR 500 R '14 Car.gr - Honda CBR 500 R '16 Θα εχεις εμφανιση ss οπως θελεις, με πολυ πιο ανετη θεση οδηγησης ομως μιας και τα κλιπ ον ειναι αρκετα πιο ψηλα εδω σε σχεση με ενα καθαροαιμο και γενικα οι γωνιες του σωματος ειναι πιο ανοιχτες. Για απλες βολτες μια χαρα σε καλυπτει (ειδικα μετα απο παπακι) και οικονομικο φουλ. Ηχο 2κ και οχι 4κ αλλα οκ... Γενικα ειναι ο,τι πρεπει για μεταβαση σε "μεγαλη μοτο" και θα σου παρει αρκετο καιρο μεχρι να αντιληφθεις οτι και αυτο παπακι ειναι... Παιρνεις μια γευση και βλεπεις μετα πως θα κινηθεις και αν σου παει
-
Τελικα η βιδεμπορικη μας εδωσε το μεγαλο το πουλι (δεν μπηκα σε διαδικασια "μα στο site σας εχετε"... η ζωη ειναι πολυ μικρη), οποτε η λυση δοθηκε (και με αριστη εξυπηρετηση) δυο στενα πιο κατω... Ευχαριστω πολυ καρντασιμ, εμενα μεφαγε η πρωτευουσα και τα ξεχασα τα με σε...τωρα τοστ ειναι μονο το τετραγωνο...
-
Ευχαριστω σε ταγοριμ, βρηκα κι εγω την βιδεμπορικη μετα το χθεσινο μου ποστ οποτε ευελπιστω να εξυπηρετηθωμεν εκειθε