Jump to content

Χ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1713
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    28

Πόντοι

2911 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Χ

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Είμι πλέουν προυτευουσιάνους

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CB500X
  • myBike: Κυβισμός
    471

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark Spartan Droze

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5112 προβολές προφίλ
  1. Με τον εναν ή τον αλλον τρόπο, το ιταλικο πρεπει να χασει λαδι...
  2. Χ

    επιλογή κράνους

    Οχι, το πηρα απο πωλητη που δεχοταν επιστροφες δωρεαν. Θεσσαλονικη τα φερνει το mega stock bazaar
  3. Χ

    επιλογή κράνους

    Εχω το spartan εδω και δυομιση χρονια. Συνοπτικα: Εξαιρετικα αθορυβο Πολυ καλος ο επάνω εξαερισμος, οχι και τοσο ο κατω. Το υποσιαγωνο ειναι πτυσσομενο και μεγαλο. Το ανοιγοκλεινεις και εν κινησει, οποτε μεγαλο συν. Πολυ καλη καλυψη Η εσωτερικη ζελατινα ηλιου κατεβαινει μεχρι τερμα κατω, καλυπτει ολο το πεδιο ορασης και ειναι τοσο σκουρη οσο πρεπει και οχι ψευτια . Εννοειται πως τον χειμωνα θολωνει κατευθειαν με κλειστη την εξωτερικη ζελατινα. Καλο βαρος Πολυ καλη αεροδυναμικη. Γυρνα το κεφαλι σου οπως θες, δεν καταλαβαινει τιποτα. 5 χρονια εγγυηση Συμπεριλαμβανεται pinlock (τουλαχιστον απο εξωτερικο που το πηρα εγω) double d-ring Στα μειον οτι δεν εχει πισω εξαερισμο, ο επανω μπροστινος ομως ειναι τοσο καλος που δεν νοιωθεις να σου λειπει το air-flow. Αν υπηρχε προφανως και θα αυξανοταν ο θορυβος, οποτε ακολουθησαν σχεδιο schuberth εδω. Επισης το carbon ειναι carbon SKIN, οπερ και σημαινει πως εχει μια εξωτερικη επιστρωση carbon και το εσωτερικο ειναι fiberglass. Και τα δυο παραπανω "μειονεκτηματα" αποτελουν λεπτομερειες για μενα προσωπικα. Ειλικρινα, μου την δινει τρομερα στα νευρα το να παινευει καποιος κατι ως το καλυτερο, μονο και μονο επειδη το εχει ο ιδιος του, αλλα πραγματικα δεν βρισκω κατι κακο στο εν λογω κρανος και πραγματικα δεν μου κανει εντυπωση που πολλοι το συγκρινουν με το gt-air. Ειδικα στα 220 (σκετο fiberglass, απο ebay) που το ειχα παρει, δεν το συζηταω καν.
  4. Χ

    Benelli TRK 250 και 750

    Σορυ, παμε παλι με τον ιδιο ενθουσιασμο:
  5. Χ

    Benelli TRK 250 και 750

    Ολα τα LOL του κοσμου
  6. Χ

    Triumph Trident 2021

  7. https://www.facebook.com/advhellas/ (χωρις να ειμαι σιγουρος για το υλικο)
  8. Οχι. 2 bt016 που εχω βαλει, το dot τους ηταν του τελευταιου τριμηνου... ειναι λαθος αυτο που ειπωθηκε παραπανω. Και btw το προτεινω και σαν λαστιχακι για την χρηση που κανει ο φιλος. Η τιμη του ειναι τεραστιο δελεαρ . (H διαφορα τιμης βεβαια με τα s20 ειναι μικρη σχετικα και αξιζει τον κοπο. Προφανως και με τα s21 κ.ο.κ. ...)
  9. Μπραβο ρε Νικολα! Καλες συνέχειες!
  10. Χ

    Crypton x

    Με το που βγήκε ο Λερας αναστήθηκε ο αχενα και ο innova πήρε husa.
  11. Πιο inside joke δεν γινεται... Εννοειται πως δεν θα παρω θεση... εχει τρομερη λιακαδα εξω...
  12. Mε Ducati το "μονη" θα συνοδευτει και απο το "μενω" οποτε εγγυημενη επιτυχια.
  13. Συμφωνω και διαφωνω με τον @efkola. Οντως αυτη η τοποθετηση με βαση τα δεδομενα ειναι η σωστοτερη. Ομως απο την αλλη κανενα απο τα 3 δεν τα θεωρω σοβαρο upgrade. Θα δεις διαφορα σε δυναμη αλλα θα ειναι τετοια που σε 2-3 αντε 6 μηνες θα την εχεις χωνεψει... Με αποτελεσμα παλι να ψαχνεσαι... Ειδικα οταν λες πως σε τρωει το κατι αλλο... Θα σε ξαναφαει, αλλα πολυ πιο συντομα. Και μιλαμε για αγορες καινουριων... Ή κανεις σοβαρο upgrade (με εννοειται χασουρα σε καταναλωση, ευελιξια κτλ.) ή μενεις στο cb. Ιδανικα και αν το σηκωνεις βεβαια, παπακι/σκουτερ για μεσα και κατι καλο για εξω. Αλλα για μια στο τοσο ταξιδι μαξ 400χιλ και ολο το αλλο πολη,... εχεις ηδη την ιδανικη μηχανη.
×
×
  • Create New...