-
Δημοσιεύσεις
36 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
1
warez last won the day on Δεκέμβριος 20 2021
warez had the most liked content!
Πόντοι
11 GoodΣχετικά με το μέλος warez
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
MT-03
-
myBike: Κυβισμός
321
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
Καλησπέρα στην ομάδα! Ενα φιλαράκι έχει το Daytona Remix και ξεκίνησαμε να του κάνουμε ένα απλο service. Όταν αλλάζαμε λάδια συνειδητοποιήσαμε ότι δεν ξέραμε πόσο να σφίξουμε την βίδα αποστράγγισης του λαδιού. Ψάξαμε παντού για ένα manual ή έστω κάποιος σε κάποιο φορουμ να λέει κάτι. Δεν βρήκαμε τίποτα. Σε τέτοια περίπτωση, που πάμε στα τυφλά, πόσο σφίγγουμε αυτήν την βίδα; Δεν ξέρω κάτα πόσο μετράει, είναι 21άρα. Εγώ την έσφιξα στα 17 NM.
-
Έχω το ΜΤ-03 από το 2016 (τότε που τα χρώματα ήταν όμορφα ), πραγματικά στην κατηγορία του είναι μοναδικό. Το G310 το έχω οδηγήσει, δεν συγκρίνεται καν. Είναι στην κατηγορία του CB300r της Honda. Το MT-03 αν και 300 κυβικά, πιο πολύ συγκρίνεται με το CB500 της Honda. Πάρα πολύ αξιόπιστο, δεν μου έχει βγάλει τίποτα. Φυσικά έχει αρκετά μειονεκτήματα, είναι ένα μηχανάκι Α2 οπότε η Yamaha για να το κάνει φθηνό πρέπει να κόψει από παντού. Οι αναρτήσεις για μια νορμαλ χρήση είναι οκευ, αν θέλεις κάτι εξεζητημένο θα απογοητευτείς. Τα φρένα είναι απλά οκ. Το γκριπ του γκαζιού έχει μια απίστευτα μεγάλη διαδρομή. Αν είσαι πολύ ψηλός θα σε κουράσει σε μεγάλα ταξίδια (ναι κάνει και ταξίδια, ταξιδεύει άνετα - αν αντέχεις τον αέρα δηλαδή - με 140-150 στην εθνική). Είναι ο κύριος λόγος που σύντομα θα το αλλάξω. Εφόσον όμως όπως λες θα κρατήσεις το nmax, κοίτα και το MT-07. Αν θέλεις να το πας βήμα-βήμα πάρε ένα μεταχειρισμένο MT-03 κράτα το 1-2 χρόνια και μετά ανέβα κατηγορία. Εφόσον δηλαδή το nmax το κράτας για την χρηστικότητα, κοίτα η δευτερη μηχανή να καλύπτει την διασκέδαση σου(χώμα/ταξίδια/πίστα/βόλτα/ό,τι θες τελος παντων).
-
Όταν λέει "Πίσω αμορτισέρ με τηλεχειριζόμενη ρύθμιση" εννοεί ότι την ρυθμίζεις από το κοντέρ ή ότι έχουν βάλει έναν ρυθμιστή στα πλάγια ώστε να είναι πιο εύκολα προσβάσιμος;
-
Θα σου προτείνα να ξεκινήσεις με μια KLE 500 (που ειναι στο δίπλωμα Α2) ή με μια V-Strom 650 (αν θέλεις να πας κατευθειάν στο Α). Θα βρεις πολλά μεταχειρισμένα. Και τα 2 θα σε καλύψουν, βέβαια αν θέλεις πιο μακρινά ταξίδια το KLE 500 ίσως έχει λίγο μικρό κινητήρα. Παρόλα αυτά μπορεί να κρατήσει μια ταχύτητα των 120km/h έχοντας κάποια διαθέσιμη ροπή για προσπεράσματα. Ωστόσο να σου ξεκαθαρίσω ότι τα ταξίδια με την μηχανή δεν είναι όπως στα βίντεο. Είναι άβολο, κουραστικό, έχει κινδύνους και πρέπει να φοράς όλο τον μοτοσυκλετιστικό εξοπλισμό που υπάρχει. Από την άλλη είναι πανέμορφη και απίστευτη εμπειρία. Επίσης πολύ σημαντικό: μετά το δίπλωμα να πας αμέσως να κάνεις ένα σχολείο ασφαλούς οδήγησης, θα σε βοηθήσει παρά πολύ. Για αντικλεπτική προστασία, έχεις γκαράζ ή θα το αφήνεις στον δρόμο;
-
Καλημέρα στην ομάδα, ύστερα από πολύ μάζεμα χρημάτων κατάφερα να μπορώ να αγοράσω την μηχανή που θέλω, καινούργια. Πρόκειται για την Tenere 700. Πήγα στην αντιπροσωπεία της Yamaha και τους εξήγησα ότι ενδιαφέρομαι να την αγοράσω 100% μετρητά, χωρίς δόσεις κτλπ. Περιμένα λοιπόν να με "επιβαβρεύσουν" με κάποιο αξεσουάρ δώρο. Γεμάτος περηφάνεια ο υπάλληλος μου είπε ότι θα μου κάνουν δώρο τις πινακίδες(!) (από ό,τι έψαξα μιλάμε για ένα αστείο πόσο). Στην ίδια αντιπροσωπεία πριν από αρκετά χρόνια που είχα πάρει το MT-03 με τον ίδιο τρόπο μου είχαν κάνει δώρο το special χρώμα (που είχε τίμη +500 ευρώ). Ο υπάλληλος μου εξήγησε εμμέσως ότι το Tenere πρόκειται για best seller, με πολλές προ-παραγγελίες, οπότε δεν τους ενδιέφερε να κάνουν κάτι καλύτερο. Θα πάω από εβδομάδα τσάρκα σε όλα τα μαγαζία. Αλλά ήθελα να σας ρωτήσω: τι να περιμένω; Ήμουν απλά άμπαλος στην διαπραγμάτευση με την αντιπροσωπεία ή όντως έχουν αλλάξει οι καιροί; Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω αν χάνεις κάτι αν η αγορά γίνει από κάποιο μαγαζί. Π.χ. βλέπω σε πολλές αγγελίες να παινεύονται για την αγορά από την αντιπροσωπεία. Το service δεν με ενδιαφέρει, τα περισσότερα τα κάνω μόνος.
-
Ναι όντως θα μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις και απλά για να γεφυρώσεις ένα χάσμα. Οι οδηγίες λένε: 1. Ο κοχλίας πρέπει να βιδωθεί με το χέρι μέσα από τον μεντεσέ του κυλίνδρου. (σημείωση: αυτό είναι το κομμάτι που δεν καταλαβαίνω) 2. Σταθμεύστε το όχημα σε επίπεδο και σταθερό εδαφος 3. Τοποθετήστε τις ράμπες (σημείωση: μπορείς να πάρεις 2 ράμπες και να κάνεις την ίδια δουλεία με αμάξι) στην καρότσα για να διευκολύνετε το μεταξόνιο του οχήματος φόρτωσης. 4. Βεβαιωθείτε ότι η πλάκα ή τα δάκτυλα της ράμπας είναι με ασφάλεια ασφαλώς (σημείωση: ναι 2 φορές η λεξη ασφαλεια) στην θέση τους. (σημείωση: εδώ εννοεί ότι η μια άκρη της ράμπας έχει κάποια δάκτυλα που πιάνουν στην επιφάνεια που θελεις να ανεβει το οχημα) 5. Εγκαταστήστε και ασφαλίστε ιμάντες ασφαλείας στον προφυλακτήρα του οχήματος (αν πρόκειται για αμάξι). Εδω εχει και ενα σχεδιο που εξηγει πως δενεις την ραμπα πανω στον αμαξι για να μην φυγει. 6) Οδηγήστε αργά το προς φόρτωση όχημα στις ράμπες φροντίζοντας τα ελαστικά να είναι πάντα κεντραρισμένα στο κέντρο. 7) Η επιταχυνση πρεπει να ειναι αργη ελεγχομενη και σταθερη. 8 ) Χρησιμοποιήστε το φρένο για να ελεγξετε την ταχύτητα σας. Ξαφνικό φρεναρισμά ή επιτάχυνση θα προκαλέσουν τις ράμπες να απομακρυνθούν από την θέση τους.
-
Όχι δεν θα ήταν καλή για να γεφυρώσει κάποιο χάσμα γιατί οι μεντεσέδες που κρατάνε τα δύο μέρη της δημιουργούν μια μικρή κλίση. Επομένως και τελειώς να την ανοίξεις δεν θα δημιουργήσει ευθεία. Πέρα από αυτό στις οδηγίες αναφέρει ξεκάθαρα ότι μπορείς να την χρησιμοποιήσεις για να φορτώσεις το όχημα σου κάπου (πχ να ανέβει σε μια καρότσα ή να ανεβει κάποια σκαλάκια).
-
Και εγώ κάτι τέτοιο είχα σκεφτεί αλλά υποτίθεται έχει κατασκευαστεί για να μην χρειάζεται να βάζεις εξτρα τάκους. Έλεγα να το ποστάρω εδώ μήπως χρησιμοποιεί και άλλος ράμπα με ποδαράκια για να μου πει τι κάνει. Μπορεί να είναι κάτι τελείως προφανές που να μην το βλέπω :Ρ
-
1) Γενικά όσα λιγότερα χιλιόμετρα τόσο καλύτερα. Περισσότερα χιλιόμετρα σημαίνει περισσότερη χρήση και συνεπώς περισσότερη φθορά. Από την άλλη και τα πολύ λίγα χιλιόμετρα φανερόνουν ότι η μηχανή ήταν παρατημένη. Προσωπικά θα έλεγα το minimum είναι 5 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο. Υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα αυτό ωστόσο. Για παράδειγμα αν η μηχανή ήταν σε κάποιο νησί είναι λογικό να έχει λίγα χιλιόμετρα. 2) Ωστόσο μην κοιτάς τα χιλιόμετρα. Υπάρχουν πάρα πολλοί που ρίχνουν την ένδειξη του χιλιομετρητή της μηχανής. Είναι μια εύκολη διαδικασία που μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε μηχανή. Επομένως απλά μην εμπιστεύεσε τι γράφει ο καθένας στην αγγελία. 3) Μια μεταχειρισμένη μηχανή είναι απαραίτητο να την κοιτάξεις πριν την πάρεις. Θα σου πρότεινα πρώτα να συναντηθείς εσύ με τον πωλητή και να κοιτάξεις την μηχανή. Μπορείς να πάρεις και κάποιον φίλο σου αν εσύ δεν έχεις τις γνώσεις. Εσύ προσωπικά μην επικεντρωθείς τόσο στο μηχανικό σκέλος, πρόσπαθησε να καταλάβεις τι τύπο έχεις απέναντι σου. Δες και το πρώτο βίντεο που βάζω παρακάτω. Δεύτερον απαραίτητα να πας την μηχανή σε έναν ειδικό να την κοιτάξει. Μπορείς να συμβουλευτείς τους φίλους σου για κάποιο καλό συνεργείο. 4) Μηχανές σε νησί σημαίνει μηχανές που έχουν έρθει σε επαφή με πολύ αλάτι (με μια λέξη "σκουριά"). Οπότε αν βρεις μηχανή από νήσι φρόντισε να την ελέγξεις πάρα πολύ καλά για πιθανόν σκουριασμένα μέρη 5) Πάρε και 2 βίντεο:
-
Υπάρχει η κατηγορία sport-touring που είναι μηχανές για να κάνεις κάποια ταξίδια και ταυτόχρονα διατυρούν ένα sport χαρακτήρα. Ωστόσο και πάλι για μεγάλα ταξίδια ή για χωμάτινες διελέυσεις δεν είναι οι καταλληλότερες. Μετά υπάρχει η κατηγορία on-off που είναι για ταξίδια και κάποιες χωμάτινες διελεύσεις. Αυτές θα σου δώσουν περισσότερη άνεση και καλύτερη ανεμοκάλυψη με κόστος μια λιγότερο sport εμπειρία. Η επόμενη ερώτηση που πρέπει να απαντήσεις είναι η ιπποδύναμη. Θα έχεις δει φαντάζομαι τις κατηγορίες διπλωμάτων. Το να πάρεις για πρώτη μηχανή μια που ανήκει στο δίπλωμα Α έχει κινδύνους. Αν θέλεις να ξεκινήσεις βήμα-βήμα μπορείς να πάρεις κάτι με ιπποδύναμη Α2, να το κρατήσεις μερικά χρόνια και μετά να επενδύσεις σε κάτι του Α. Φέρνω δύο -χαρακτηριστικά- παραδείγματα για να καταλάβεις τι εννοώ. Μια μηχανή που είναι στο Α2 είναι η Kawasaki KLE 500 ενώ στο Α η Suzuki V strom 650. Τέλος, η γνώμη μου ότι με (σχεδόν) όλες τις μηχανές μπορείς να κάνεις (σχεδόν) τα πάντα. Δεν λέω ότι με μια sport μηχανή μπορείς να κάνεις enduro αλλά μπορείς να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι, ακόμη και αν δεν έχει κατασκευαστεί για αυτό. Εντέλει το πιο σημαντικό είναι να σου αρέσει και η όρεξη που σου δημιουργεί να υπερνικάει το προβλήματα.
-
Καλησπέρα στην ομάδα, έχω απηύδησει με μια ράμπα φόρτωσης μηχανής που έχω αγοράσει. Πρόκειται για αυτήν εδώ Ενώ γενικά είναι οκευ δεν έχω καταλάβει πως στέκονται τα ποδαράκια της. Τα βιδώνω στο κατάλληλο ύψος άλλα κάθε φορά που πάω να περάσω την μηχανή από πάνω αυτά μαζεύουν. Δεν την χρησιμοποιώ για κάτι τρελό, ίσα ίσα να ανέβει 2 μικρά σκαλιά. Προφάνως η τριβή μεταξύ αυτών και του εδάφους δεν είναι αρκετή για να τα κρατήσουν. Θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να εμποδίζεται η περιστροφή τους όταν η ράμπα έχει στηθεί. Όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες έχουν μια βίδα και ένα παξιμάδι που μέσω ενός μεταλλικού δακτυλίου σφίγγουν το πόδι. Ωστόσο όσο και να σφίξω την βίδα και το παξιμάδι αυτά συνεχίζουν να περιστρέφονται κανονικά. Στις οδηγίες το μόνο που λέει είναι "Ο κοχλίας πρέπει να εισαχθεί και να βιδωθεί με το χέρι μέσα από τον μεντεσέ του κυλίνδρου". Δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό.
-
Σπάσμενο αλλεν μέσα στην αλλενοβιδα
Ο warez δημοσίευσε στο Θέμα του warez
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Τελικά ήρθε το σερβις το μεγάλο οπότε στο συνεργείο μου την έκοψαν με ένα ντρεμελάκι και μου έβαλαν καινούργια. (άργησα λίγο να απαντήσω :Ρ) -
Σπάσμενο αλλεν μέσα στην αλλενοβιδα
Ο warez δημοσίευσε στο Θέμα του warez
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Είμαι Αθήνα, στο Μαρούσι -
Σπάσμενο αλλεν μέσα στην αλλενοβιδα
Ο warez δημοσίευσε στο Θέμα του warez
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Ναι αλλά η βίδα είναι στρογγυλή οπότε δεν μπορώ να την πίασω. Πρέπει να κάνω αυτό που λέει ο φίλος με την λίμα το οποίο το ακούω ως καλή λύση. -
Σπάσμενο αλλεν μέσα στην αλλενοβιδα
Ο warez δημοσίευσε στο Θέμα του warez
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Όντως καλά κατάλαβες δεν έχω πολύ εμπείρια, μόνος μου ψάχνομαι και μαθαίνω να κάνω τα βασικά πραγματάκια που θέλει η μηχανή. Dremel δεν έχω και τρυπάνι θα ήθελα να είναι η τελευταία λύση, γιατί όπως είπα δεν έχω πολύ εμπειρία και δεν θέλω να τα κάνω χειρότερα. Από την άλλη φοβάμαι ότι βάρα βαρά με το σφυρί (κάθετα ως προς το κεφάλι της βίδας, δηλαδή στην θέση που παίρνει ένα κατσαβίδι καθώς βιδώνει μια βιδα) μήπως δημιουργήσω πρόβλημα στο ψαλίδι. Αυτό το προστατευτικό αλυσίδας είναι ένα πλαστικό που κλαιν και να πάθει κάτι παίρνεις άλλο χωρίς κάποιο αξιοσημείωτο κόστος. Το θέμα είναι ότι αυτό δένει πάνω στο ψαλίδι σε 2 εξοχές που έχει με 2 αλλενοβιδες. Οπότε βαρά βαρά με το σφυρί μπορεί να γίνει ζημία εκεί. Η μύτη κουνίεται αρκετά (στον κάθετο ως προς την βίδα άξονα) λόγω της μπίλιας που έχει στην κορυφή. Για αυτό μου δίνει ελπίδες ότι μπορεί να βγει! Αν τελικά δεν τα καταφερω λέτε να πάω κατευθείαν σε μηχανουργείο ή στο επόμενο μεγάλο service να πω στο συνεργείο να κάνουν το μερεμετι;;