Jump to content

warez

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    25
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

7 Neutral

Σχετικά με το μέλος warez

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    MT-03
  • myBike: Κυβισμός
    321

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Τελικά ήρθε το σερβις το μεγάλο οπότε στο συνεργείο μου την έκοψαν με ένα ντρεμελάκι και μου έβαλαν καινούργια. (άργησα λίγο να απαντήσω :Ρ)
  2. Ναι αλλά η βίδα είναι στρογγυλή οπότε δεν μπορώ να την πίασω. Πρέπει να κάνω αυτό που λέει ο φίλος με την λίμα το οποίο το ακούω ως καλή λύση.
  3. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Όντως καλά κατάλαβες δεν έχω πολύ εμπείρια, μόνος μου ψάχνομαι και μαθαίνω να κάνω τα βασικά πραγματάκια που θέλει η μηχανή. Dremel δεν έχω και τρυπάνι θα ήθελα να είναι η τελευταία λύση, γιατί όπως είπα δεν έχω πολύ εμπειρία και δεν θέλω να τα κάνω χειρότερα. Από την άλλη φοβάμαι ότι βάρα βαρά με το σφυρί (κάθετα ως προς το κεφάλι της βίδας, δηλαδή στην θέση που παίρνει ένα κατσαβίδι καθώς βιδώνει μια βιδα) μήπως δημιουργήσω πρόβλημα στο ψαλίδι. Αυτό το προστατευτικό αλυσίδας είναι ένα πλαστικό που κλαιν και να πάθει κάτι παίρνεις άλλο χωρίς κάποιο αξιοσημείωτο κόστος. Το θέμα είναι ότι αυτό δένει πάνω στο ψαλίδι σε 2 εξοχές που έχει με 2 αλλενοβιδες. Οπότε βαρά βαρά με το σφυρί μπορεί να γίνει ζημία εκεί. Η μύτη κουνίεται αρκετά (στον κάθετο ως προς την βίδα άξονα) λόγω της μπίλιας που έχει στην κορυφή. Για αυτό μου δίνει ελπίδες ότι μπορεί να βγει! Αν τελικά δεν τα καταφερω λέτε να πάω κατευθείαν σε μηχανουργείο ή στο επόμενο μεγάλο service να πω στο συνεργείο να κάνουν το μερεμετι;;
  4. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! Σε ποιά τρύπα λες; Στο κενό ανάμεσα στην μύτη και στην βίδα; Από ότι φαίνεται, έχει σφηνώσει στις κάτω γωνίες για τα καλά. Δοκίμασα με σφυρί και ένα πολύ μικρό κατσαβιδάκι που έχω. Θα δοκιμάσω και με ζουμπά που είναι σίγουρα πιο μυτερός.
  5. Καθώς έσφιγγα τις αλλενοβιδες του πλαστικού προστατευτικού της αλυσίδας το άλλεν έσπασε και η μύτη έμεινε μέσα. Έχω ένα ταφ άλλεν που στην μύτη ήταν λίγο στρογγυλέμενο (υποτίθεται για να πιάνει την βίδα και από γωνία). Οπότε αυτό έσπασε και έμεινε μέσα. Από τις 6 γωνίες που πίανει, στις 4 φαίνεται να περιστρέφεται εύκολα (βοηθάει η μύτη είναι στρογγυλή) ενώ στις άλλες 2 φαίνεται μαγκωμένο. Έχω δοκιμάσει κάθε (παλαβή) ιδέα που μου ήρθε ή διάβασα: WD-40 για να ξεκολλήσει (σε συνδυασμό με κάποια παρακάτω μέθοδο) (Ελαφρύ) κοπάνημα με σφυρί είτε από πίσω είτε από μπροστά, χρησιμοποιώντας κάποιο μικρό κατσαβιδάκι ως "καλέμι" Με μικρά κατσαβιδάκια (τύπου για επισκευή ρολογίου κινητού) να προσπαθήσω να την ξεκολλήσω από τις άκρες Να την τραβήξω με μαγνήτη ή με ηλεκτρική σκούπα Απλά να οδηγήσω μήπως φύγει Όλα αποτυχίες... Από ότι έχω καταλάβει η πιο αποτελεσματική μέθοδος είναι με έναν μικρό τρόχο να γίνει μια τομή και μετά να βγει με κάποιο κατσαβίδι. Αλλά τέτοιο τροχό δεν έχω. Έχετε καμία ιδέα;;;
  6. Τα Level 2 & 3 είναι που με έλκουν αλλά πρέπει πρώτα να έχεις πάρει το 1 (αν υπάρχει κάποιος κομπιναδόρος που τόλμησε να πει ψέματα εμπρός του μεγαλειότατου κ. Χούντρα και πήδηξε το 1 ας στείλει ένα pm ).
  7. Καλησπέρα παιδιά! Σκεφτόμουν και εγώ να έκανα ένα σχολείο. Λόγο χρόνου που είχα σε αυτήν την καραντίνα, έβλεπα το Twist of the Wrist (και μερικά άλλα βιντεο), πήγαινα σε άδεια parking και έκανα τις ασκήσεις. Με τραβούσα βίντεο, τα ξαναέβλεπα και διορθωνόμουν,(όσο μπορούσα φυσικά). Προσπαθώ να καταλάβω αν αξίζουν τα λεφτά τα σχολεία. Αυτό που έκανα εγώ προφανώς δεν είναι το τέλειο: δεν έχεις κάποιον εκπαιδευτή πάνω από το κεφάλι σου να σου λέει τι είναι σωστό και τι όχι. Από την άλλη ούτε με 1 μέρα στο σχολείο σημαίνει ότι περνάει το μάθημα στο υποσυνείδητό σου : ναι μεν ο εκπαιδευτής το δείχνει αλλά για να περάσει στο μυαλό σου χρειάζονται άπειρες επαναλήψεις, που δεν γίνονται σε 1 μέρα, επομένως πάλι μπορείς εσύ να το κάνεις λάθος την επόμενη μέρα και να μην το καταλαβαίνεις. Όσον αφορά το χούντρα πήγε ένας φίλος και μου είπε αναλυτικά τις ασκήσεις: - Counter Steering: το έμαθα πριν πιάσω το τιμόνι με της μηχανές και έτσι έμαθα να οδηγάω. Για κάποιον ο οποίος δεν το έχει συνειδητοποιήσει είναι όντως σαν να ανοίγει ένας νέος κόσμος. Αλλά δεν υπάρχει κάτι να κάνεις λάθος εδώ. Είναι απλό. Το πόσο γρήγορα θα το κάνεις στην είσοδο της στροφής (που λένε στο CSS) έχει κάποιο ζουμί αλλά δεν το αναφέρει ο Χούντρας. - Φρένα: με abs η ασκήση είναι πάλι παιχνιδάκι: πήγαινε με τόσα χιλιόμετρα πατά τα φρένα και συνήθισε την αίσθηση του abs. Πάλι και εδώ δεν βλέπω κάτι περίπλοκο. Μπορεί ο οποιοσδήποτε να το κάνει σε ένα parking. Χωρίς abs πραγματικά αξίζει γιατί μαθαίνεις τι πάει να πει να μπλοκάρει το πίσω και τι το μπροστινό. (Έχω μηχανή με abs οπότε πάμε παρακάτω). -Θέση Σώματος (Πάνω από την λεκάνη): Εξηγείται η επιθυμητή θέση. Πιστεύω αυτό θέλει αρκετές ώρες δουλειάς, για να χαραχτεί στο υποσυνείδητο ότι τα χέρια είναι χαλαρά και κρατιόμαστε από πόδια. Επομένως η πραγματική εξάσκηση βρίσκεται έξω στον δρόμο, στην οποία δεν έχεις τον εκπαιδευτή σου εκεί. - Γκάζι: Ελαφρύ άνοιγμα αφού ολοκληρώσει η μηχανή την αλλαγή κλίσης (ας πούμε no trail braking) και μετά στην έξοδο το ανοίγεις προοδευτικά. Δεν το ανοιγοκλείνεις μέσα στην στροφή. Και εδώ θα πω ότι η εξάσκηση χρειάζεται να είναι καθημερινή, όπως και με την θέση σώματος. -Αλληλουχία κινήσεων μέχρι την στροφή: Η άσκηση είναι ως εξής Φρένα ON -> Φρένα OFF -> Θέση Σώματος -> Counter Steering -> Ελαφρύ Γκάζι. Πάλι η εξάσκηση πρέπει να είναι καθημερινή. Εγώ βλέπω ότι έχεις έναν ΣΤΟΧΟ. Ή θα στον πούνε οι καθηγητές ή θα τον βρεις από το internet (έχει και ο ίδιος ο χούντρας βιντεάκια που λέει τα παραπάνω). Στην ΕΚΜΑΘΗΣΗ έχεις στην πρώτη περίπτωση τους καθηγητές να σε διορθώνουν, ενώ στην άλλη πρέπει εσύ με κάποιον τρόπο να διορθώνεις τον εαυτό σου, πράγμα χρονοβόρο και με περιθώρια λάθους. Στην ΕΞΑΣΚΗΣΗ είσαι μόνος σου σε κάθε περίπτωση (περά της ημέρας του σχολείου). Υ.Γ.: δεν το παίζω "ξερόλας", ίσα ίσα πολλά πράγματα τα κάνω λάθος. προσπαθώ απλά να καταλάβω αν ισχύει ότι το υλικό που μπορείς να βρεις στο internet θα σε πάει από το 0 στο 60 και ο χούντρας από το 60 στο 70. αν κάποιος είχε ασχοληθεί πριν πάει σε χούντρα να διαβάσει, να μάθει και να εξασκήσει σε parking ή σε πίστα ας πει μια γνώμη πως του φάνηκε
  8. warez

    full face or flip up για Scooter???

    Στο sharp μετράνε τι δύναμη φθάνει στο κεφάλι σου αν φοράς κράνος και χτυπηθείς σε συγκεκριμένα σημεία. Ανάλογα παίρνεις τα αντίστοιχα αστέρια. Δεν έχει σχέση αν είναι flip up ή full face. Εκεί κοιτάνε όπως έγραψα πόσες φορές το κράνος δεν άνοιξε. Δες εδώ περισσότερα https://sharp.dft.gov.uk/sharp-testing/
  9. warez

    full face or flip up για Scooter???

    Το οτι ένα κράνος είναι flip up δεν σημαίνει ότι οταν το έχεις κλειστό θα παραμείνει κλειστό. Μπορείς να δεις το SHARP που είναι ένα site που τεστάρει κράνη, αρκετά αξιόλογο: https://sharp.dft.gov.uk/helmets/?manufacturer=All&model=All&type=3 Αυτό που λέει Latch % είναι το ποσοστό των φορών που το κράνος έμεινε κλειστό κατά την διάρκεια των δοκιμάσιων που του έκαναν. Τώρα προσωπική άποψη, ασυζητητί full face κράνος, εκτός και αν κάνεις ντελιβερι. Η πιθανότητα να χτυπήσεις το σαγόνι είναι μικρότερη από άλλα σημεία του κεφαλιού, όπως έγραψαν παραπάνω, αλλά αν χτυπήσεις σοβαρά στο σαγόνι θα έχεις θέμα (σκέψου σε όλες τις πολεμικές τέχνες το σαγόνι το λιγουρεύονται...) .
  10. Καλησπέρα παιδιά, ξεθάβω πολύ παλιό θέμα. πήρα πέρυσι πρώτη φορά μηχανή στο όνομα μου. Στο σύστημα του taxisnet υπάρχει (π.χ. για να τυπώσω τα τέλη) αλλά στην φορολογική δήλωση δεν βλέπω τίποτα. Ξέρει κάποιος τι πρέπει να κάνω; Έχω υπεύθυνη δήλωση από τον φίλο που μου την πούλησε με το πόσο της αγοράς. Ευχαριστώ
  11. Και για μένα δεν νοείται κράνος χωρίς sun visor σε ένα περιβάλλον όπως η ελλάδα. Μπορεί να είναι χειμώνας να πας μια βόλτα και σε μια στροφή να σου πεταχτεί μπροστά σου ο ήλιος. Άπαξ και το κάνεις λίγες φορές μετά τον ανεβοκατεβάζεις εν κίνηση πάρα πολύ εύκολα. 2ον για τον αερόσακο που λες, το έιχα ψάξει και εγώ κάποτες. Αν το έχεις χρηματικά και θα τον φοράς (ξέρεις μην αρχίσεις τα, "ελα μώρε μια μικρή βολτίσα πάω σιγα μη το βαλω") ασυζητητί να πάρεις. Φυσικά όπως θα έχεις δει ο αερόσακος δεν καλύπτει τα άνω άκρα όποτε θα χρειαστεί να φοράς κάποιο μπουφάν με προστασίες εκεί. Αν διαβάσεις μελέτες για τα ατυχήματα με μηχανή (πχ https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3217482/) θα δεις ότι οι πιο επικίνδυνοι για την ζωή τραυματισμοί είναι στον θώρακα, στην σπονδυλική στήλη, στο κεφάλι και στην κοιλιακή χώρα. Σε όλα αυτά ο αερόσακος προστατεύει. Και για το κεφάλι προστατεύει, στην κατά εμέ, μεγάλη πλειονότητα των περιπτώσεων που το σώμα σου προσκρούει στο έδαφος με μικρή γωνία. Σε τέτοια περίπτωση ο αερόσακος θα χτυπήσει πρώτος στο έδαφος απορροφώντας κάποια δύναμη από το χτύπημα. Μάρκα ωστόσο δεν έχω να σου προτείνω :Ρ
  12. warez

    CB00X/F & MT03

    Ναι εννοούσα MT/CB500F. Το CB500X που είχα οδηγήσει μου είχε φανεί ότι είχε 1 κλικ λιγοτερή δύναμη. Ίσως ήτανε ιδέα μου λόγω της πιο ψηλής θέσης και της ζελατίνας. Πάντως ρε παιδί μου δεν θέλω να κρίνω τα μηχανάκια στο 100% όριο τους γιατί πρώτον δεν έχω την γνώση να το κάνω και δεύτερον γιατί δεν νομίζω το παιδί ή κανείς μας να τα πηγαίνει στο 100% σε καθημερινή οδήγηση. Η διαίρεση που έγραψες ωστόσο είναι σωστή αλλά για μένα δεν μπορεί να κρίνει δύο μηχανάκια από μόνη της. Κρίνει την κατάσταση τους στην μέγιστη απόδοση του κινητήρα. Σε χαμηλές, σε μεσαιές στροφές μπορεί κάποιος από τους 2 κινητήρες αποδίδει καλύτερη σχέση κιλά/άλογο. Όπως και να έχει leonardo3 επειδή γράφεις για κατανάλωση. Εννοείται αυτά που έγραψα είναι τι βλέπω εγώ στο κοντέρ με μαμα setup. Αν ψάξεις στο ιντερνετ τι δίνουν οι εταιρείες είναι ό,τι να ναι. Βρες κάποιον που να έχει την μηχανή ή παίζουν και κάποια sites που μετράνε την πραγματική κατανάλωση
  13. warez

    CB00X/F & MT03

    Θα σου απαντήσω ως κάτοχος MT03 και ως μεγάλος λάτρης του CB500X (το έχει φίλος): Το ΜΤ03 για μένα είναι top στην κατηγορία του (naked A2). Και μέσα στην πόλη είσαι ευκίνητος, και τα γκάζια του έχει και είναι πολύ ελαφρύ, πράγμα που σε βοηθάει σε χωματόδρομους κτλπ. Για κατανάλωση θα κάψεις μινιμουμ 4L/100 σε εθνική με χαλαρή οδήγηση και 6L με οδήγηση στο τέρμα (κόφτες, τέρμα γκάζια) κτλπ). Εγώ όταν οδηγάω μόνο πόλη που πηγαίνω σαν άνθρωπος αλλά οκέυ θα το ανοίξω που και που μου καίει γύρω στο 5L. Με άλλα λόγια, όντως είναι μηχανάκι που δουλεύει στις ψηλές στροφές αλλά αυτό δεν ανεβάζει τρελά την κατανάλωση. Μέσα στην πόλη είναι παιχνιδάκι. Τώρα με τα κιλά θέλει μια προσοχή: στο εγχειρίδιο λέει ότι δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 160. Αυτό δεν το έχω ξεπεράσει ποτέ γιατί είμαι λίγα κιλά οπότε δεν ξέρω να σου πω. Πάντως δεν είναι μηχανή να πας δικάβαλο ταξίδι μακρινό με πράγματα. Το μοτέρ θα τραβήξει αλλά τα φρένα πχ ίσως ζοριστούνε. Τέλος το MT έχει υποδειγματικό ABS. Το CB500f λέω να το απορρίψεις. Ανάμεσα σε αυτό και στο MT, το MT υπερτερεί πιστεύω σε όλα. Ακόμα και τα 5 παραπάνω αλογάκια του CB εξισορροπούνται με τα +25 κιλά που είναι. Αρά γιατί να πάρεις ένα πιο βαρύ μηχανάκι; Τώρα μετά οι διαφορές που παίζουν είναι αμελητέες. Το CB500F ίσως έχει μια λιγότερο σπορ εμφάνιση. Στα φρένα δεν ξέρω τι κάνει αν και έχει και αυτό μονή δαγκάνα μπρος/πισω. To CB500f έχει λίγο μεγαλύτερη δαγκάνα μπροστά, αλλά είναι και +25 κιλά. Το CB500X για μένα συνδυάζει τα γκάζια του MT/CB500X και λίγο πιο touring επιλογές. Να ξέρεις ωστόσο ότι η διαφορά τους σε ύψος είναι κυριολεκτικά 1 εκατοστό. Που οκέυ είναι μια διαφορά αλλά δεν είναι μια καθαρόαιμη touring μοτοσυκλέτα. Τώρα εδώ έχεις και τον ανεμοθώρακα που σε εκδρομές σε εθνική κτλπ δίνει μια παραπάνω άνεση. Αλλά αυτό λες δεν σε ενδιαφέρει. Άλλο θετικό του cb500x είναι ότι εμφανισιακά "παίρνει" μπαγκαζίερα πίσω. Θα μου πεις παντού μπορείς να βάλεις τα πάντα αλλά εμφανισιακά το MT03/Cb500F με μπαγκαζίερα δεν θα μου άρεσε. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι και πολλές μεταχειρισμένες CB500X θα έχουν μπαγκαζίερα πράγμα που σε γλυτώνει λεφτά. Στο MT για να βάλεις μπαγκαζιέρα σκας ένα 300ρικο. Μέσα στην πόλη είσαι πάλι ευκίνητος αλλά αν πχ με το ΜΤ είσαι 9/10 με το CB500X είσαι 8/10. Εν ολίγοις: Αν βρεις καλή προσφορά σε CB500X τσίμπα το. Επειδή αυτό είναι δύσκολο όμως θα σου έλεγα MT03. Το μόνο που σκέφτομαι είναι τα κιλά σου. Μονοκάβαλο θα είσαι μια χαρά. Και μονοκάβαλο με πράγματα θα είσαι μια χαρά. Δικάβαλο με πράγματα θα δυσκολευτείς. Φυσικά δεν αναφέρομαι να πας 5 χιλιόμετρα απόσταση σε 1 νησί, αναφέρομαι σε ένα ταξίδι στην εθνική, σε ένα απροόπτο φρενάρισμα που θα πρέπει τα φρένα να αντεπεξέλθουν περισσότερο από αυτό που κατασκευάστηκαν.
  14. Καλησπέρα στην ομάδα, χάζευα το εγχειρίδιο χρήστη της μηχανής μου και στην συντήρηση λέει αυτολεξεί: "Για να ελέγξετε την φθορά στα τακάκια των φρένων, ελέγξετε τις αυλακώσεις ένδειξης φθοράς. Αν έχει σχεδόν εξαφανιστεί η αυλάκωση, αλλάξτε τα τακάκια". Και μετά αυτό εδώ το ωραίο σχεδιάκι: Ε κοιτάω τα πίσω, όλα καλά. Κοιτάω τα μπροστινά πριν μια εβδομάδα, είχε μείνει πολύ λίγη από την αυλάκωση. Λέω θέλουν άλλαγμα. Τα κοιτάω και σήμερα και η αυλάκωση έχει εξαφανιστεί τελείως. Ε λέω ας πεταχτώ να πάρω (σημείωση: από την επίσημη αντιπροσωπεία). Εκεί επί την ευκαιρία ρωτάω (μιλάμε για υπάλληλο service της επίσημης αντιπροσωπείας) και μου λέει ότι ο δείκτης φθοράς δεν είναι αυτός. Οι αυλακώσεις αυτές είναι για να διοχετεύεται η θερμότητα κατά το φρενάρισμα. Ο δείκτης φθοράς είναι το πάχος που έχει το τακάκι και το όριο είναι σχεδόν το... 0 (δηλαδή μόλις ακουμπάει μέταλλο δαγκάνας με μέταλλο δίσκου θέλει άλλαγμα). Το μπροστινό φρένο μια χαρά λειτουργεί και δεν ακούγεται μεταλλικός ήχος οπότε η απορία μου είναι περισσότερο θεωρητική παρά πρακτική. Προφανώς ούτε το εγχειρίδιο μπορεί να κάνει λάθος ούτε το παιδί που το είδε.
×
×
  • Create New...