Jump to content

GRR

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    220
  • Εγγράφηκε

Πόντοι

33 Excellent

Σχετικά με το μέλος GRR

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.372 προβολές προφίλ
  1. GRR

    Daytona Sprinter 125

    Τα Daytona Sprinter 125 και γενικά τα παπάκια της Daytona, με καλή συντήρηση φτάνουν τα 100000 χιλιόμετρα χωρίς επισκευή μοτέρ?
  2. GRR

    Συντήρηση Innova 125

    Για το μπουζί ισχύει το ίδιο? Κι αυτό δεν παθαίνει τίποτα εάν μείνει μέσα στην συσκευασία του για χρόνια?
  3. GRR

    Συντήρηση Innova 125

    Τώρα που το καλοπρόσεξα ξανά, στο πρώτο κυκλάκι που λέει 19,20,21,22,23,24 ίσως να είναι η χρονολογία κατασκευής. Στο δεύτερο κυκλάκι που λέει 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 ίσως είναι είναι ο μήνας κατασκευής. Στα άλλα δύο κυκλάκια όμως που λέει 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 και 0,1,2,3 τι να είναι άραγε? Ας μας πει κάποιος αν ξέρει
  4. GRR

    Συντήρηση Innova 125

    Το φίλτρο αέρος όταν το αγοράσουμε καινούργιο, εάν το έχουμε μέσα στην ζελατίνα χωρίς να την ανοίξουμε για πόσο καιρό διατηρείται? Θα χαλάσει ποτέ? Ακόμη, ήθελα να ρωτήσω αυτά τα νούμερα με τα κυκλάκια με τα βέλη στο φίλτρο αέρος τι ακριβώς μας δείχνουν?
  5. Βασικά έχω και εγώ παρόμοιο πρόβλημα με τον συμφορουμιτή που ξεκίνησε το θέμα. Το μηχανάκι είναι ένα σκούτερ yamaha Cygnus R 125 1998 μοντέλο με 90000 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα που έχει ακριβώς είναι το εξής: αν το αφήσω σε ακινησία από 2 ημέρες και πάνω δεν παίρνει καθόλου μπροστά (ούτε με μίζα, ούτε με μανιβέλα). Και παίρνει μόνο μπροστά με το εξής κόλπο: ανεβοκατεβάζω απότομα το γκάζι 3 φορές προς τα κάτω και μετά πατάω κατευθείαν την μίζα ή την μανιβέλα και παίρνει μπρος. Και μόλις παίρνει μπρος για περίπου 30 δευτερόλεπτα κάνει έναν θόρυβο λες και είναι κολλημένο κάτι και μετά σταματάει Τι ακριβώς μπορεί να φταίει? Δεν κατεβαίνει το καύσιμο στο καρμπυρατέρ? Να αναφέρω ότι το καρμπυρατέρ το είχα βγάλει και το είχα πάει σε μηχανικό. Και που το άνοιξε, δεν είχε βρει βρωμιά μέσα. Το μόνο πρόβλημα που είχε ήταν η μεμβράνη του καρμπυρατέρ που ήταν τρύπια και την αλλάξαμε. Αλλά το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει
  6. Ακόμη, υπάρχει περίπτωση να κολλάνε τα βαρελάκια/φλοτέρ στο καρμπυρατέρ και να μην παίρνει εύκολα μπροστά? Αν ναι, τι κάνουμε σ αυτήν την περίπτωση για να μην κολλάνε?
  7. Υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα η πίπα στο μπουζί (και όχι το μπουζί) και να μην παίρνει εύκολα μπροστά?
  8. GRR

    Συντήρηση Innova 125

    Οκ σας ευχαριστώ όλους για την απάντηση. Όσο αφορά το κανονικό φίλτρο που περνάει βενζίνη, ποιο πολλά χρόνια ποιο αντέχει το φίλτρο με χαρτάκι ή το φίλτρο με σίτα? Νομίζω ότι βγαίνει και σε aftermarket, και πρέπει να είναι αυτό εδώ: https://motoway.gr/fuel-filter-for-honda-moto-3-8-10mm-round-251-01-13041 και αυτό: https://www.mototrade.gr/el/αναλωσιμα/φιλτρα-αερος/φιλτρα-βενζινης-195/3965-φιλτρο-βενζινης-μοτοσυκλετας-universal-κυλινδρικο-10mm-detail Και βγαίνει λίγο ποιο φθηνό από το γνήσιο, στα 5 ευρώ
  9. GRR

    Συντήρηση Innova 125

    Πάντως το ίδιο ανταλλακτικό εδώ λέει ότι είναι φίλτρο βενζίνης γνήσιο για Honda Transalp: https://madmotors.car.gr/parts/view/16599797/ Τώρα αν στο Transalp περνάει βενζίνη μέσα από αυτό το φίλτρο δεν το ξέρω, ας μας πει κάποιος αν γνωρίζει. Στο innova πάντως δεν περνάει Το address έχει τέτοιο φίλτρο?
  10. GRR

    Συντήρηση Innova 125

    Αυτό εδώ το φίλτρο στο innova τι ακριβώς δουλειά κάνει; Ο κωδικός του ανταλλακτικού είναι 17260-KFL-D00 και λέγεται "φίλτρο βενζίνης μεγάλο". Μόνο που από εκεί δεν περνάει βενζίνη, αλλά συνδέεται με ένα σωληνάκι με το καρμπυρατέρ στο ένα άκρο, και στο άλλο άκρο συνδέεται με ένα άλλο σωληνάκι που επικοινωνεί με τον αέρα
  11. GRR

    Συντήρηση Innova 125

    Αν βάλεις κεφαλή από innova injection σε καρμπυρατεράτο innova θα έχει πρόβλημα? Το είχα ρωτήσει μια φορά σε κατάστημα ανταλλακτικών και μου είπαν ότι δεν έχει πρόβλημα
  12. Ακόμη, απ ότι νομίζω σε c50 ταιριάζει ολόκληρος κινητήρας από astrea που έχει 4 ταχύτητες που ζητάς (μεταχειρισμένος σε καλή κατάσταση ίσως να συμφέρει, η τιμή του θα είναι περίπου ίδια με τον lifan 110 καινούργιο) Επίσης, γίνεται να βάλεις γνήσιο πιστόνι από astrea σε c50. Το δείχνει εδώ στο 02:28
  13. Καλημέρα και καλώς όρισες στο forum. Απ ότι νομίζω γίνεται να το κάνεις 100αρι το Honda c50 χωρίς να βάλεις ολόκληρη μηχανή από lifan 110, αλλάζοντας κυλινδροπίστονο ή πιστόνι. Σ αυτήν εδώ την αγγελία πχ, λέει ότι είναι 100 cc και απ έξω δεν φαίνεται να είναι αλλαγμένος με lifan ο κινητήρας https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/21888064-honda. Παραπάνω λεπτομέρειες για το τι μάρκα είναι αυτά τα πιστόνια/κυλινδροπίστονα και τι ποιότητας είναι, δυστυχώς δεν ξέρω για να σε βοηθήσω περισσότερο
  14. GRR

    Astrea vs ANF Innova 125

    Τα πλαστικά στο innova τρίζουν χειρότερα απ ότι στο Astrea, ή το ίδιο?
×
×
  • Create New...