
Georgesix
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
17 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
0 NeutralΣχετικά με το μέλος Georgesix
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
-
Να ενημερώσω παιδιά ότι τελικά είναι βαλβίδες,χάσαμε την συμπίεση όπου και κάθε μέρα και χειρότερα ήταν μέχρι που έσβησε ακριβώς μπροστά στο συνεργείο, σήμερα μπαίνει για επισκευή αντικατάσταση βαλβίδων,τσιμουχακια,πλαναρισμα κεφαλής. Όλα μαζί το παιδί ζητάει 90 ευρώ,καλά είναι; Για γνήσια μιλάμε και ελπίζω γνήσια να βάλει
-
Και με κλειστό; Γιατί και χωρίς το κλειδί επάνω πάλι ανάβουν
-
Παιδια με κλειστο διακοπτη παταω μανιβελα και αναβουν τα φωτα,ειναι φυσιολογικο αυτο? Με ανοιχτο τον διακοπτη απο τα φωτα μιλαω
-
Τελικα παιδια ο ανορθωτης αλλαχτηκε και φαινετε ο παλιος ειχε προβλημα για αμεσως η ταση σταθεροποιηθηκε,το προβλημα ειναι οτι δεν κραταει ρελαντι δηλαδη ,η μπαταρια τσεκαρισμενη με το τεστερ της δειχνει οκ,με δικο μου τεστερ δειχνει παλι οκ. Βολτ κραταει και φορτιζει κανονικα με καθημερινο ελεχνο. Και κατι επισης σημαντικο ειναι οτι οταν αναβω το φωτα ο κινητηρας δειχνει να ζοριζετε και αν κατα τυχη κραταει ρελαντι αμεσως σβηνει. Μαλλον ηλεκτρολογο χρειαζετε και μαλλον για πηνια,εχω παρει τηλεφωνο καποιον ηδη και απο το τηλεφωνο εκανε διαγνωση αμεσως και οτι θα το παρω το μηχανακι πενα....ουτε το τιφταιει ουτε το τι το προκαλει ουτε ποσο θα κοστισει ουτε τι ποιοτητα ανταλλακτικο... Μονο θα το αφησω και θα το παρω ...μου φαινετε μασταρι για αρμεγμα ψαχνουν ολοι και δεν τα μπορω αυτα
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, Μάλλον θα ξεκινήσω να βγάλω την φυσά του κοντέρ για αρχή η αν έχω εύκολη πρόσβαση από την φίσα της βαλβίδας ταχυτήτων. Μετά πάμε για ανορθωτη...μετά μπαταρία γιατί ίσως τρώει φλασιες που βγαίνουν μόνο εν λειτουργία και τελευταία που απευχομαι πηνία... και τέλος τέλος σε έναν ηλεκτρολόγο . Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον,θα ενημερώσω αν βγάλω άκρη
-
Με νεκρά δεν προκαλείται πτώση τάσης όσο και να προσπάθησα... αντίθετα εν κινήσει σε οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να προκληθεί και να πέσει όπου όταν ανάβω φλας η πατάω οποιοδήποτε φρένο επανέρχεται η τάση φυσιολογική Θα δοκιμάσω το εξής φίλε μου γιατί δεν το έχω με το πολύμετρο, αν αφαιρέσω τις λάμπες των ταχυτήτων και δω ότι δεν έχει πρόβλημα; Δεν θα δείξει; Η δεν έχει σημασία?Δεν έχω παρατηρήσει ότι προκαλείται από κραδασμούς παρόλο που εν κινήσει το σακατεψα στο ξύλο το καημένο το μηχανάκι μήπως είναι καμία επαφή
-
Σήμερα έλυσα τα πλαστικά και εκανα ένα ελενχο τα καλώδια όπου δεν μου φάνηκε τίποτα κομμένο χαλαρό, επίσης εκανα με σπρέι ολες τις φυσες οσες ηταν εμφανες χωρίς τα πλαστικά και δεν ειδα βελτίωση . Το άλλο που παρατήρησα επίσης είναι με νεκρά χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο δεν το κάνει οσο και να προσπάθησα να το προκαλεσω προσπαθώντας να προσομοιάσω συνθήκες οδήγησης. Συμπέρασμα οτι μονο εν κινήσει πέφτει η ταση . Επίσης την μπαταρία την φόρτησα καλού κακού όπου το ενσωματωμένο τεστερ έδειξε 14,30 βολτ. Κάποια ιδέα ; Να αρχίσω με αντικατάσταση ανορθωτη πχ;
-
Να σε πω την αλήθεια το πρόσεξα αυτό με την ασφάλεια που δεν πατούσε καλά και την ασφάλισα κάπως σταθερά. Ίσως να δοκιμάσω να αλλάξω τόν τύπο τής και από την εργοστασιακή που έχει να βάλω μια καλύτερη πχ αυτοκίνητιστικου τύπου που είναι πιο σταθερή Δυστυχώς δεν έχω πολύμετρο για να μετρήσω ούτε το έχω με τα ηλεκτρικά. Θα δοκιμάσω πρώτο βήμα την ασφάλεια όπως είπες. Παρατήρησα επίσης σήμερα ότι δεν κρατάει ρελαντί όταν έχω τα φώτα αναμμένα αλλά κρατάει όταν είναι σβηστά
-
Gel είναι https://www.skroutz.gr/s/13908216/Outdo-Μπαταρία-Μοτοσυκλέτας-YTX12-BS-με-Χωρητικότητα-10Ah.html?from=account_favorites
-
Χαίρετε Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με το τι μπορεί να προκαλέσει την πτώση τάσης ξαφνικά στο παπί και επαναφορά αυτής όταν πχ πατάω φρένο,ανάβω φλας. Η μπαταρία με το τεστερ που έχει πάνω δείχνει σχεδόν 550 ημέρες λειτουργίας και τάση 13.3 v με σβησμένο κινητήρα. Πηνία άραγε; ανορθωτης; Κάποιο καλώδιο εσωτερικά κομμένο η γυμνό;....τα φώτα σας παρακαλώ και έναν αρχικο μπουσουλα. Ευχαριστώ
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, και κάποια κομμάτια καρβουνιλα περιμετρικά στο χείλος δεν είναι κάτι ανησυχητικό δηλαδή.
-
Γεια σας παιδια, θα ηθελα την γνωμη-διαγνωση σας σχετικα με το χρωμα μπουζι στο παπακι Modennas kriss 125 2009 καρμπυρατερ το οποιο χρωμα μετα απο περιπου 1000 χιλιομετρα ειναι αυτο. Δεν το βλεπω σωστο και θα ηθελα την αποψη σας και την εμπειρια σας. Ευχαριστω
-
Γεια σας παιδια, θα ηθελα την γνωμη-διαγνωση σας σχετικα με το χρωμα μπουζι στο παπακι Modennas kriss 125 2009 καρμπυρατερ το οποιο χρωμα μετα απο περιπου 1000 χιλιομετρα ειναι αυτο. Δεν το βλεπω σωστο και θα ηθελα την αποψη σας και την εμπειρια σας. Ευχαριστω
-
Με την πρωτη ευκαιρια αυτο θα κανω,μια επαναληψη μετρησης με το μεγαλυτερο γραναζι,μετα θα τοποθετησω το εργοστασιακο και θα το ξαναμετρησω να δω διαφορα..Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. Οσο για το θερμομετρο παντα ειναι χρησιμο ενα οργανο ενδειξης ακομα και αν αποκλινει γνωριζωντας ομως τον βαθμο αποκλισης,και λες να το κλεψουνε? δεν ειναι και οτι καλυτερο να ειναι χωρις την ταπα και εκτεθειμενο ξεταπωτο ακομα και αν το καταλαβεις αμεσως οτι λειπει. Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις
-
Να εισαι καλα φιλε μου,οποτε ειναι το φυσιολογικο και να μην ψαχνω οτι κατι δεν λειτουργει σωστα. Με την πρωτη ευκαιρια θα βαλω το μανισιο του γραναζι παλι οποτε τζαμπα να μην το ζοριζω. Να κανω και μια αλλη ερωτηση παρεπιτοντως μηπως υπαρχει για αυτο το μηχανακι καποιο θερμομετρο ταπας λαδιου οπως βλεπω για αλλες μηχανες? πρακτικο εργαλειο φαινετε