Jump to content

innova 04

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    9964
  • Εγγράφηκε

  • Days Won

    26

innova 04 last won the day on Μάιος 10

innova 04 had the most liked content!

Πόντοι

7692 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος innova 04

  • Κλάση
    Pitiful form of life.

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Where the streets have no name
  • Ενδιαφέροντα
    'Όταν υπάρχει ανάγκη να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτα.
    T.R.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh S4

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. innova 04

    Scooter βαρύτερο λάδι

    Δε θα αλλάξει τίποτα με 50ρι λάδι. Προτιμότερο ειναι να βάλεις φθηνότερο λάδι, και να δρομολογήσεις άμεσα αλλαγή/επισκευη.
  2. 4ο θεμα, κατεβαινοντας.
  3. Μετά το κούρεμα του γκαζόν, βάνουν μπρος την πομόνα για πότισμα... Τι μανομετρικό έχει ? Καλορίζικη Νικόλα και μακρυα απο στούκες !
  4. Λογικά, το φίλτρο αέρα ειναι αποθηκευτικός χώρος..
  5. innova 04

    Innova 125 i, έσβησε.

    Είναι εύκολο να αντιληφθεί κάποιος, ότι κάτι ξεκούμπωσε και κάπως (?) κούμπωσε/έκανε επαφή. Κλειδαριά, ανορθωτής, διακόπτης στάντ, κάτι δεν εχει κουμπώσει σωστα στο δέσιμο.
  6. Το πινακάκι, ειναι μπούσουλας, και εχει πλέον ξεπεραστεί. Τα λιπαντικά εχουν εξελιχθεί σε απίθανο βαθμό, λόγω νομοθεσίας ρύπων και αυξησης ιπποδύναμης στα μοτέρ. Τα αερόψυκτα 2βάλβιδα που αναφέρεις, εχουν άλλες ανοχές, άλλα διάκενα βαλβίδων, άλλη συμπίεση. Το 10/30 που προτείνει η Honda, δουλεύει σε αυτά μια χαρά, αλλά αλλάζεται συχνότερα. Το υδροψυκτο 150ρι σου, θα δουλέψει μια χαρά με κάποιο 30ρι λάδι ποιοτικό (και όχι των 6e/lt). Οι 100°C στο λάδι, ειναι δύσκολο να τους πιάσεις. ΑΝ συμβεί, το λάδι χάνει μεγάλο μέρος των ιδιοτήτων του. Πρέπει να συνδυαστεί θερμοκρασια περιβάλλοντος ανω των 35°C, υψηλο φορτίο στο μοτέρ, μεγάλο χρονικό όριο λειτουργίας, χαμηλή ταχύτητα , κλπ. Στο υδροψυκτο μοτέρ, θα εχεις ηδη ενδείξεις υπερθέρμανσης, θα δουλεύει ο ανεμιστήρας υπερωρίες. Οδηγάμε μοτοσυκλέτες, οχι φορτηγά.
  7. Μάλιστα, κατάλαβα. Οπότε, ειναι μονόδρομος η αγορά γνήσιου.
  8. Δεν χαλάνε. Οταν τον αφαιρεσεις, εχει ενα κινητό στοιχείο, που ασφαλίζει με μια πολυ μικρη στρόγγυλη ασφάλεια, κουμπωτή. Τα δοντάκια της ''ανοίγουν'' λογω χρήσης = το κινητό στοιχείο των επαφών ΔΕΝ κανει πλέον καλή επαφη = δειχνει οτι ναν'ναι. Αφαιρεσε προσεκτικα την ασφάλεια, και ΛΥΓΙΣΕ ελαφρα προς τα μέσα τα δόντια της = μόλις μπει ΘΑ σφίξει σωστά πάνω στο μέταλλο. ΜΗΝ προσπαθησεις να το κανεις επανω στο στοιχειο. Αφαιρεσε την ασφάλεια, αλλιως θα τα σπασεις όλα
  9. Τι έπαθε δηλαδη? Δεν εδειχνε σωστα ή εφευγαν εξαρτήματα ? 16 χρονια που'χω το παπί, δεν μ' εχει απασχολήσει το φλοτέρ.
  10. και έλεγξε κατα την αγορά, την πολικότητα. Να ταιριάζουν οι πόλοι της μπαταρίας (θετικό-αρνητικό/ δεξιά-αριστερά), με τους ακροδέκτες του R6.
  11. 7Κ, έβγαλαν τα τακάκια της EBC. Πήγαν μεχρι τέλους, ''χάθηκε'' ο οδηγός, και απέδιδαν πάντα σωστά. Δεν χάραξαν καθόλου το δίσκο. Ο δίσκος της Standard δεν εχει βγαλει σκουριά καθόλου, και εβαλα πάνω κατι PT Federal που ειχα στην αποθήκη. Μαζί, αλλαξα και σιαγώνες πίσω και καταφερα για 1η φορά να μην εχω κανένα φρένο μεχρι να...στρώσουν.
  12. Ναι, κάνουν. Χρησιμοποίησε παλιά οδοντόβουρτσα, για να τριψεις εμβολα/δαγκάνα/πείρους/γλύστρες.
×
×
  • Create New...