Jump to content

innova 04

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    9993
  • Εγγράφηκε

  • Days Won

    26

innova 04 last won the day on Μάιος 10

innova 04 had the most liked content!

Πόντοι

7718 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος innova 04

  • Κλάση
    Pitiful form of life.

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Where the streets have no name
  • Ενδιαφέροντα
    'Όταν υπάρχει ανάγκη να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτα.
    T.R.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh S4

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. οχι, τίποτα. Απλά θέλει ξανα καθάρισμα την επομένη, ωσπου να απομείνει καθαρό το τζάμι. Τα απλα spray σιλικονης που υπάρχουν, κάνουν την ίδια δουλειά. Και ακαθαριστο να μεινει δεν παθαινει κάτι, απλά μπερδευεται με τη μάκα απο τους καθαριστηρες (σε αμάξι) οπότε καλο ειναι να κάνεις και μια περασιά τα λάστιχα των υαλοκαθαριστηρων. Μετά, δουλευουν αθορυβα πανω στο παρμπριζ.
  2. Κάνει, ειναι συμβατό με ελαστικά μέρη. Δοκίμασε το σε μαύρο πλαστικό προφυλακτηρα οχηματος. Εξειδικευμενο λιπαντικό (και ακριβό), τα πάει άριστα στην μεταφορά θερμότητας μπαίνει στα καλοριφέρ λαδιού και σε μετασχηματιστές (που παλιά ειχαν κλοφέν). Συρόμενες πόρτες /σιτες αλουμινίου στα ροδάκια και στις ράγες, μεντεσέδες (δεν πιάνει σκόνη). Φερμουάρ παντός είδους, θα ανανεωθουν και θα δουλεύουν χωρις κομπιάσματα. Δοκίμασε να καθαρίσεις κι ενα οποιοδηποτε τζάμι (οικιας/οχηματος), θα εκπλαγείς οταν βρέξει.
  3. 75 φορά μαμίσιο main jet. Με εξατμιση Endurance απο το 2008, κατέληξα σε 82. Το pilot, δεν θελει καμμία αλλαγή, βελόνα στη θέση 3. 5 θέσεις έχει, αν πας στη 4 (μετράς απο πάνω προς τα κάτω) τρώει πολύ φαί και πάει ίδια τελική. Δοκίμασα και 90, πνιγόταν ψηλά. Μίγμα = 1.5 στροφή ξεβίδωμα απο τέρμα βιδωμένο. Θέλει να εχεις κατσαβίδι μαζί, για να το ρυθμίζεις ζεστό εως ότου να πετύχεις (εκει που αρχίζει ν'ανεβάζει στροφές). Ρυθμίζεις και το ρελαντί όσο πιο χαμηλά γίνεται (ωστε το πρωι = κρύο να μην σβήνει.) Απέφυγε πολλά λύσε-δέσε, διοτι θα εχεις διαρροές που δεν μαζεύονται.
  4. Τσαμπέ λύση, ειναι επίσκεψη στο συνεργείο/α της περιοχής, και ερώτηση αν εχει ο μάστορας ''κάνα κουτί απο butter cookies ή Nescafe με παλιά ζιγκλέρ παραπεταμένο κάπου''. Με τον ψεκασμό εδω και 20 χρόνια, κανεις πλέον δεν τα δουλεύει.. Θα ΕΧΕΙ 100%, και πες του να ψάξεις εσυ, να βρείς όποιο θες. Δεν θα σου ζητησει τιποτα σε χρημα, τα ζιγκλέρ δεν παθαινουν κάτι όσο παλιά και να'ναι. Τα Keihin εχουν ενα αστεράκι ζαβό, και γράφουν νούμερο.
  5. Μπά, δε νομιζω. Ανοικτό συστημα ψεκασμού ειναι
  6. ειναι σωστή, διοτι η θερμοκρασια ψυγείου δίνει πληροφορίες για την θερμοκρασία του μοτέρ, και μεταβάλλει την ποσοτητα καυσιμου. Στα ψεκαστα Innova, υπάρχει αισθητηρας θερμοκρασίας λαδιού, έντεχνα κρυμμένος στην κατω μεριά του κάρτερ. Τα 1200μ ειναι μέσο υψόμετρο, εχουμε πάει Αετομηλίτσα (μεσω Πληκάτι απο χώμα) που ειναι 1540 μ με DR 650, XL 600, Africa 750 φορτωμενα φουλ. Ισως η ροπή τους να έκανε μη αισθητη τη μειωση ισχύος και γενικά να μην το νιωθαμε. Στο Address υπάρχει κάποιος αισθητηρας να μετρα θερμοκρασια μοτέρ ? Εκει ειναι το θεμα, διοτι η υπερθερμανση ερχεται γρηγορα, οχι λόγω ανηφορας, αλλά λόγω αλλαγης ποσοστου οξυγόνου (όπως ειπε ο @ΓιωργοςΤΤ ) και μοιραία θελει επαναρυθμιση. Στις Άλπεις με κατι 3+ 4χιλιαρα υψόμετρα, θα κυκλοφορουσαν με κουτακια γεματα ζιγκλέρ, παλιά.
  7. Ελληνικα μόνο. Γκρικλις κλπ, δεν γράφουμε στο φόρουμ. Καλή τύχη αν στουκάρεις με κανέναν, κι εχει κέφια να σας τρέξει.
  8. innova 04

    DT 125R 1997

    Ξύλα, κλαδιά απο ελιές κλπ, και φωτιά. Την στηρίζεις με μια μπετόβεργα στο χώμα όρθια, δεσιμο με συρμα. Θέλει και κάνα χτυπημα ενδιάμεσα, να πέφτουν τα κομμάτια, όπως θα καίγεται.
  9. innova 04

    DT 125R 1997

    Το πονάς, και το προσέχεις. Βρες βίδες άλλεν Μ4 ανοξείδωτες, απο ειδη αλιείας ή σιδηρικών, και άλλαξε τες στο λεκανακι. Εχουν, και ειναι κοντές ακριβως όσο οι παλιές.
  10. Ο ψεκασμός μπηκε στα ΙΧ το '90. Γιατι άργησε τόσο πολυ στα μοτό, και ειδικά στα παπιά ? Ενας λόγος (σημαντικός και με μεγάλο κόστος για τις εταιρίες) ήταν η σωστή και απροβλημάτιστη λειτουργία του σε μονοκύλινδρα. Ηταν το πιο δύσκολο κομμάτι, διότι έπρεπε να πετύχει με την 1η και να μην έχουν θέματα. Το διαπίστωσα το 2010, (6 χρόνια μετα την αγορά του innova 04 carb) όπου απέκτησα και το ψεκαστό (που ηδη ειχε βγει το 2007). Η Honda, δεν θα ρίσκαρε ποτέ να το βγάλει αν δεν ειχε λύσει όλα τα προβλήματα που συνόδευαν ενα μονοκύλινδρο ψεκαστό (αντλία καυσίμου, έλεγχος θερμοκρασίας λαδιού για εντολή μίγματος, σωστό ξεκίνημα κάθε φορά, διπλάσια διάκενα βαλβίδων = 0.10mm, σώμα ψεκασμού αξιόπιστο, κλπ). Το 2004 πλήρωσα κουτα 2000Κ, και το 2010 πλήρωσα κούτα 2100.
  11. Κόμπιασμα μιζιάς, με τα πρώτα κρύα. Ειναι η πιο εύκολη διάγνωση. Επίσης μία μέτρηση με πολύμετρο, μια στο τόσο (ακομη κι ενα συνεργείο ή ενα οποιοδηποτε μαγαζί με ηλεκτρολογικα θα'χει) δείχνει άμεσα την τάση (για να μην μπλέκεις με εγκατάσταση βολτόμετρου). Πάντως τα 3 χρόνια ειναι λίγα, τι χρήση κάνεις στο SH καθημερινα? Μηπως πρέπει να ελέγξεις ΚΑι ανορθωτή, μπας και εχει κάποιο ελάττωμα, και στην αδειάζει ύπουλα ? Ποιά μπαταρία θα αγοράσεις ? Βάλε κάνα λίνκ.
  12. α) Να γραφεις χλμ = φορτίζει η μπαταρία β) Φόρτιση στο σπίτι με συντηρητή. Αν α) = λιγα χλμ, τοτε β) αναγκαστικά και τακτικά. Σε νησί μένω ομοίως, και οι αποστασεις ειναι μικρές. Η νεα μπαταρία (οπως ειπωθηκε παραπανω), φρόντισε να ταιριαζουν οι διαστασεις και η πολικότητα, και πάρε ΟΣΟ μεγαλύτερη υπάρχει σε ΑH. Καλό θα κάνει, θα εχεις και ευκολότερα ξεκινήματα το πρωί.
  13. Οταν πέσει αρκετα η τάση μπαταρίας, εχει κάποιο σύστημα που δεν επιτρέπει να περάσει ρεύμα. Προστατεύει το ηλεκτρικό συστημα της μοτό, και σε ''ενημερώνει'' οτι ΘΕΣ μπαταρία άμεσα. Οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια εκκίνησης, ΙΣΩΣ κανει ζημιά, διαβασε το βιβλίο του. Ψεκασμός, ρελέ και διάφοροι αυτοματισμοί, απαιτουν τάση μπαταρίας εντος ορίων. Η φόρτιση που έκανες, μάλλον εγινε αργά.
  14. Μπα, ουτε κατα διάνοια. Στο δίκυκλο (απο τη φύση του), βρίσκουν εφαρμογή πολλά φαινόμενα και νόμοι της Φυσικής. Πολλά περισσότερα απο το τρίκυκλο, και απο το τετράτροχο. Οπως σωστα προειπαν οι @CptAngel + @FlyingInADream ειναι πρωτίστως θέμα ισορροπίας και αφετέρου κατανόησης της κίνησης της μοτό. Κλίσεις, επιβράδυνση, γυροσκοπικό, φυγόκεντρος, αλλαγή όλων με 2ο άτομο ή φορτίο σε μπαγκαζιέρα, αυτα που ζούμε κάθε μέρα και τα κάνουμε αυτόματα. Όσοι ΘΑ'ναι άμπαλοι (με την ισοδυναμία Β + Α1 όταν ισχύσει), θα αππορίπτονται μόνοι τους, πιστευω, και δεν θα ξαναβγαίνουν όξω. Ή με την πρώτη ψιχάλα, θα χώνονται στο ΙΧ.
  15. Σε πολλές Ευρωπαικες χωρες, ισχυει ηδη εδω και πολλά χρόνια. Και οδηγουν κανονικά μοτό Α1 με διπλωμα ΙΧ. Το ίδιο ''δικαίωμα'' εχουμε κι εμεις, σε αυτες τις χωρες, μπορουμε να οδηγησουμε νοικιάρικη μοτό Α1 με διπλωμα ΙΧ ακομη κι αν δεν εχουμε πάρει ποτέ διπλωμα μοτό στην Ελλάδα. Οι ΕΕ τουριστες που νοικιαζουν μοτό στην Ελλάδα, ΔΕΝ εχει -σχεδον- κανενας αδεια οδηγησης Α1. Νοικιαζουν με το διπλωμα ΙΧ. Φοράνε πάντα κράνη, και τσακίζονται στην 1η γυαλισμένη στροφή.. Η εναρμόνιση ΙΜΟ, ειναι σωστη και έπρεπε να εχει γινει 20 χρόνια πίσω. Οι λόγοι δίνονται στο ποστ @CptAngel και στο άρθρο Φελούκα. Να προσθεσω, ότι ΘΑ αποκτά καποιος ευκολα την οπτικη της μοτό και θα προσεχει 100 φορες περισσοτερο τα δίκυκλα πισω απο ενα τιμονι ΙΧ. Θα επανεκτιμήσει την διαφορά πρόσφυσης του δρόμου ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ, και θα κατανοήσει γιατι ειναι τόσο ακριβά τα ελαστικά μοτό.
×
×
  • Create New...