Jump to content

innova 04

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    10.128
  • Εγγράφηκε

  • Days Won

    32

innova 04 last won the day on Σεπτέμβριος 19

innova 04 had the most liked content!

Πόντοι

7.835 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος innova 04

  • Κλάση
    Pitiful form of life.

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Where the streets have no name
  • Ενδιαφέροντα
    'Όταν υπάρχει ανάγκη να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτα.
    T.R.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh S4

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Οχι, θα το εκμεταλλευτείς. Στο τέλος του θα φτιάξεις μια θηλιά κυλική να περνά απο μεσα μια 3.5 χ 16 βιδα, ΚΑΙ θα το βιδώσεις απο την πάνω μερια του απορροφητηρα, κάπου να τρυπήσει τη λαμαρινα (που δεν φαινεται) την κλέμα λοιπον, κλεισε την σε ενα απλο ηλεκτρολογικο κουτι, ωστε να μην μαζεψει (μοιραία) λάδια και σκονες. κι εισαι οκ. Τα Watt τα σηκώνει και 1.5αρι καλώδιο Και ΠΑΝΤΑ οταν αναβει ματι απο κατω, θα ενεργοποιείς τον απορροφητηρα. Πολυς κοσμος ΔΕΝ τον αναβει για εναν ελληνικό, αλλά ετσι μαζευει μάκα / λαδιλα / υδρατμούς.
  2. φαση= μαυρο και καφε ουδετερος = μπλε και γκρι το κιτρινο ειναι γειωση τα καλώδια απο τον τοιχο, πως τα ελέγχεις? (διακόπτης? ασφαλειοδιακόπτης πίνακα?) Βαλε κλέμα, μη τα δεσεις μεταξυ τους. Τι συσκευη ειναι ? Ποσα watt τραβάει ?
  3. Δε θα'πρεπε να σου φαίνεται. Ειναι λογικό να μπαίνει, εφόσον το Google μας βγαζει Νο6 στη σειρά, ΠΡΙΝ απο άλλα φόρα ή ακομα και site Ενημερωσης.. Επίσης, επαναλαμβανω οτι ΕΙΝΑΙ στην σωστη κατηγορία, όπου ανηκουν τα Μπλα-μπλα. Ειναι Γενικής φυσης Τοπικ. Κι ουτε ειναι προαπαιτουμενη η κατοχη μοτό, για την συμμετοχη στο φόρουμ
  4. το τοπικ, ανηκει στην σωστη Κατηγορία, Μπλα-μπλα.
  5. κατι ανάμεσα σε 8.5 με 9Κ. Δεν μπήκε στον κόφτη, ποτέ. Μία μόνο φορά, χρειάστηκε να οδηγησω σε τέτοιο ρυθμό, και ειναι πολυ πιθανό να πέφτω και εξω σχ. με το ρυθμό περιστροφής. Το Ιννόβα ειναι εργοστασιακό , απείραχτο, με κανα 30Κ τότε, και το ειχα πάρει καινούργιο το '10.
  6. Pinned. On topic, το μόνο που μπορω να επιβεβαιώσω σαν κάτοχος ΚΑΙ του ψεκαστού ANF, ειναι οι μεγιστες ταχύτητες που επιτυγχάνει ανα σχέση στο κιβώτιο.
  7. innova 04

    τι να κανω?

    Εχει αλλάξει η νομοθεσία, πρόσφατα. Με διπλωμα Β οχηματος, μπορεις να οδηγησεις και Α1. Ρωτα, σε σχολή οδηγων.
  8. Πουθενα δε γραφεις, ποια/τι σου αρέσει. Εισαι σιγουρος οτι θες μοτό ή απλα να παρεις κατι με 4Κ? Καλως ηρθες στο ΜΒ !
  9. Οχι βέβαια, δεν κλωτσάνε με τα χλμ, ουτε φθειρεται. Η ροπη συσφιξης και η ροδελα οπως γραφτηκε, ειναι οι υπαίτιοι. Θα σου πρότεινα να αγοράσεις τάπα αλουμινίου (υπάρχουν και με μαγνήτη), ωστε να αποφύγεις τυχον κλώτσημα πάλι. Τωρα θα βαλεις Helicoil, και θα'ναι οκ. Η ροδέλα ειναι κρίσιμη, διότι ''απλώνει'' τη δυναμη που σφίγγεις και στεγανοποιεί σωστα. Χαλκού ή αλουμινίου, οχι σιδερένια.. αν δεν εχεις ροποκλειδο, τοτε σημαδευεις με μια καθετη χαρακιά μικρή (κατσαβιδι) , την τάπα ΚΑΙ το καρτερ οταν σφιξεις. Ετσι εχεις σημαδι, ωστε να ΜΗΝ το υπερβείς στο επόμενο λύσε-δέσε.
  10. ειναι φίλτρο δευτερεύοντα αέρα. Οπως ειπωθηκε, ειναι για το συστημα εμπλουτισμου καυσαεριων. Το άλλαξα μία φορά στα 15 χρόνια, και εχει κόστος 7 ε. Μόνο γνήσιο υπάρχει αυτη η μπούρδα.
  11. Φθηνα ειναι, το ενα για καυσιμα, το άλλο καυσιμα και λάδι αλυσιδας. Τα'χει κανονικα η Stihl, παντού. Τα βαζεις σε ενα πλαστικο καφασι μικρό, να μην κοπανανε μεσα στο αυτοκινητο, και δεν παθαινουν τιποτα. Σφραγιζουν σωστα, δεν μυριζει καυσιμα το οχημα, ειναι ασφαλή, ανθεκτικά στη χρηση και ευκολα.
  12. innova 04

    Διπλωμα Α2 και ιπποι

    Μπηκε ετικετα, και επιστρεφει 43 αποτελέσματα
  13. γραφεις σε λαθος Κατηγορια
  14. Το μοτέρ (αν δεν εχει ανοιχτεί), χρειαζεται έλεγχο/αλλαγή στις βαλβιδες ,εδρες, τσιμουχάκια, καθάρισμα κεφαλής. Ομοιως ελατηρια πιστονιού ή ακομη και πιστονι ή σετ κύλινδρο-πιστονι. Τα χλμ ειναι αρκετά, κια όση καλη συντηρηση και να εχει γινει, ''πεφτει'' απο αυτα και μόνο η απόδοση. Επίσης, έλεγχος αντλίας λαδιού και πιθανόν αλλαγή. Τακτικο καθαρισμα στο καρμπυρατερ, ρυθμιση σωστη, και φρεσκο φίλτρο αέρα. Ρουλεμαν τροχών πέταμα, και αλλαγή με νέα. Αυτα τα λίγα συμβάλλουν πολύ, στην επαναφορά της ζωντάνιας του μοτέρ, και στην ποιότητα κύλισης στο δρόμο. Οι φωτό, δειχνουν πολυ προσεγμένο παπί. Βάλε τουλάχιστον τον αριστερό καθρέφτη. Θα στα πει ο @ShapeshifterGR98.
×
×
  • Create New...