Jump to content

innova 04

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    10.316
  • Εγγράφηκε

  • Days Won

    59

innova 04 last won the day on Νοέμβριος 11

innova 04 had the most liked content!

Πόντοι

7.928 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος innova 04

  • Κλάση
    Pitiful form of life.

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Where the streets have no name
  • Ενδιαφέροντα
    'Όταν υπάρχει ανάγκη να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτα.
    T.R.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh S4

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. τι ανορθωτη έβαλες ? Πόσο κόστισε ? ελπιζω να κρατησες τον δικό του. Βαλε μας 1-2 φωτό το παπί, βοηθανε πάντα στη διαγνωση
  2. αλλαξε πρωτα μπαταρια. Δεν υπάρχει λογικη να αλλαξεις πηνία, τωρα.
  3. Πόσα βολτ δειχνει η μπαταρια ? Φόρτιση ?
  4. innova 04

    ΜΤ Helmets

    Αγρατζούνιστο.
  5. Ναι. Μεγαλύτερη ένταση εκκίνησης, πιο ξεκούραστη εργασία για την γεννήτρια, καλύτερη συμπεριφορά στα κρύα. Οσο περισσότερα Α, τόσο καλύτερα. Ειδικά στα αυτοκίνητα φαίνεται αμεσως η διαφορά. Βεβαια αυξάνει το βάρος της μπαταρίας. Εννοείται οτι πρέπει να ταιριάζουν οι διαστασεις και η πολικότητα της μεγαλύτερης μπαταριας στην υπάρχουσα βάση της μοτό/ΙΧ.
  6. Ποια εβαλες ? Δωσε κανα λινκ ψηνω αυτη = https://www.skroutz.gr/s/26811767/BS-Mpataria-Motosykletas-Lithium-LiFePO4-BSLi-02-me-CHoritikotita-2Ah-kai-24Wh.html
  7. innova 04

    Dayang Ανακατασκευή

    ξαναπόσταρε στα 125
  8. Τι λάδι εχει μεσα το μοτέρ ? (μαρκα, τυπος)
  9. Θα τον τοποθετησεις μόνος σου ?
  10. innova 04

    T50

    Διότι, ειναι ημίρευστο. Τα γρασα εχουν NLGI δείκτη/συντελεστη. Πχ. το Νο2 ειναι τα ευρεως χρησιμοποιούμενα, ενω του χορτοκοπτικου παιζει να ειναι 00. Στο Τ, θα πρεπει να βρεις τουλαχιστον τον δεικτη που πρότενε καποτε η Yamaha (πιθανολογω κατι αναμεσα σε 2 ή 3, πιο πιθανο 3). παιζουν ρόλο οι RPM, και η ποσότητα που θα βαλεις. Δε θελει ουτε πολυ (θα αναψει η μεταδοση ή θα σπασει το κέλυφος), ουτε λιγο (που δεν θα κανει λιπανση επαρκη, θα παει στα τοιχωματα.) Ολα τα γρασα εχουν σαν βαση ενα λάδι, και υστερα προστίθεται ο σάπωνας (ασβεστιο, λιθιο, αλουμίνιο, χαλκός, κλπ) και άλλα συστατικά . Το βλέπει κα΄ποιος ευκολα, σε ενα κλειστο χρησιμοποιημενο δοχειο γρασου, όπου το λάδι ''ερχεται'' πάνω οταν ζεστανει ο καιρός. Αυτο λεγεται διαχωρισμός (και δεν δειχνει ποιοτικο γρασο, γενικά ). Για να διέρρευσε όλο στο Τ, σημαινει οτι εχει οπή απο κατω και η κορώνα-πινιόν ειναι ολικης απώλειας = απορρίπτει με την χρήση γρασο, αλλά και τυχόν υγρασια/νερό και ρυπαντες που εισχωρουν. Πιθανολογω, οτι θα εδινε στις οδηγιες η Yamaha λυσιμο/καθαρισμα καθε Χ χιλιομετρα και επαναπλήρωση με νεα ποσοτητα. Τι θα εκανα? Βαλε ενα οποιοδηποτε κοινο NLGI 2, γεμισε το χωρο μεχρι τα 3/5 με το ματι, κλεισε το και δουλεψε το να γραψεις 5-10 χλμ. Ελεγξε με το χερι αν θερμαινεται ΠΟΛΥ το κελυφος, και αν ζοριζεται το παπι ή αν ακους κανα περιεργο θορυβο. Ενταξει, το παπι δεν εχει υψηλες στροφες η μεταδοση, αλλά και παλι δεν ειναι κακο να εχει λιγοτερο. Η μεγαλυτερη ποσοτητα κανει ζημιά. Αν δεις οτι το χανει ΚΑΙ αυτο, πήγαινε σε NLGI 3. Προτιμησε λιθίου, ειναι ποιοτικοτερο και πιο σταθερο απο ασβεστιου.
  11. Καλως ηρθε στο ΜΒ ! 1) https://www.mybike.gr/forum/40-αλλες-κατηγορίες-μοτοσικλέτας/ 2) Ανοιξε ενα τοπικ στη Γενικη Συζητηση 3) εχεις 30' για οποιαδηποτε τροποποιηση. καθε φορα που τροποποιεις, η πλατφορμα δειχνει την ωρα τροποιησης. οταν παρελθει το μισαωρο, δεν σου επιτρεπει πλεον.
  12. 2 στα 2 ο καιρός να σφυροκοπά τα ίδια μερη, δεν ξερω τι ερμηνεία σηκωνει.* Η αλλαγη στο παγκοσμιο κλίμα επελαύνει, και σιγουρα ερχεται πολυ γρηγορα (απ'οτι ειχε προβλεφθει). Η τεχνολογια εν ετει '23 εχει κανει αλματα, το ιδιο και η μετεωρολογία, ομως δεν βλέπω να υπάρχει θεληση ή βούληση απο κρατη/οργανισμους/ για προσαρμογη / αλλαγη. Ο πολιτης τρεχει να σωσει το βιός του, η πολιτεια εχει μεινει αγκυρωμενη σε σχεδιασμούς πόλεων 50 χρονια πισω, με ατελειωτη γραφειοκρατια (συμπληρωνεις χειρογραφες αιτησεις αποζημιωσεων, όπου εχει κενο κουτακι για αναγραφη...telex), η Πολιτικη Προστασια ΑΚΟΜΗ μαθαινει να μπουσουλάει, οι εργολαβοι μασουλανε, οι πολιτες ξαναψηφιζουν τους ιδιους θεσμικούς. Ειμαι 100% σιγουρος οτι απο την μανια της φυσης σε Μαγνησια/Θεσσαλία, εχουμε δει μόνο τα εμφανη. Στους μηνες που θα ερθουν, θα μαθουμε οτι η καταστροφη ειναι ακομη μεγαλύτερη σε χλωριδα/πανιδα/εδάφη, πραγμα που θα σημανει οτι ισως να μην υπάρχει και επιστροφη (ευκολη) στην πρότερη κατασταση. * Τα εζησα κι εγω, με Ιανό + Μπάλο στο νησί. Ακομη πιο παλιά το 2006, ακόμη ψαχνουμε τι μας χτυπησε με χιονιά + ριπές αερα 200km/h. Τότε, ουδεις ειχε δωσει πολλη σημασια, απλά τρεχαμε να βρουμε γεννητριες. Οι σεισμοί φανταζουν χάδι, μπροστα στην πλημμυρα. Μπορει να εμπεριεχουν άλλα χαρακτηριστικα όπως αγνωστο χρονο γεννεσης και ισχύος, αλλά δεν προκαλούν ΤΕΤΟΙΑ καταστροφη όπως η πλημμυρα. Υγ. Περιμενω τον @The Dread Rider (οταν το δει) να μας πει πως ειναι.
  13. σωστος ο Φλαινγκ. ακομη θυμαμαι τα US - XR που εφθαναν μεταχειρισμενα εδω, και ειχαν σωληνωσεις / κανιστρα / κουτια για τους ρυπους, και εμοιαζαν με μοντελα απο....Mad Max. Το δικο μου DR 650, (που ηταν US ) ειχε τελικο εξάτμισης μαμισιο ιδιο με....βαποριου σε όγκο και σε βαρος απο τα εξτρα διαφραγματα. Πηρε ποδάρι σε 1 μηνα.
×
×
  • Create New...