-
Δημοσιεύσεις
10.343 -
Εγγράφηκε
-
Days Won
70
innova 04 last won the day on Ιανουάριος 16
innova 04 had the most liked content!
Πόντοι
7.942 ExcellentΣχετικά με το μέλος innova 04
-
Κλάση
Pitiful form of life.
Άλλα Στοιχεία
-
Τόπος
Where the streets have no name
-
Ενδιαφέροντα
'Όταν υπάρχει ανάγκη να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτα.
T.R.
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
ANF
-
myBike: Κυβισμός
125
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Airoh S4
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
Dominator
-
Τα πάντα για τα παπιά, εδώ !
Ο innova 04 δημοσίευσε στο Θέμα του innova 04
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;up ! Xmas edition '24.- 26 replies
-
- Κατηγορία 125 cc
- Παπί
- (και %d ακόμα)
-
innova 04 παρακολουθεί Αύξηση κατανάλωσης μετά από υπερκυβισμο, Αγορά νέας μηχανής-καθοδήγηση, Αλυσίδα-γραναζια and και 5 άλλοι
-
Με 6Κ budget , υπάρχει το Honda SH 350. Η καλυτερη έκδοση του μεχρι τωρα, δεν χανει ποτε σε αξία, ευκολη συντηρηση.
-
26+ 6 = 32 οπως σωστα ειπες. Τα 26 απο μόνα τους, ''καλούν'' για αντικατασταση γραναζιων + αλυσιδας. Η φθορά δεν φαινεται ευκολα, βλ. φωτό. Ουσιαστικά, μεγαλώνει το ημικύκλιο όπου ''κουμπώνει ο κρίκος της αλυσιδας για να μεταδώσει την κινηση. Η νεα αλυσιδα, θυσιαστηκε πανω στα παλιά γραναζια. Θα χρειαστει να αλλάξεις πάλι ολο το σετ, ωστε να ειναι σωστη η μετάδοση. Ο μηχ/κος σου θα τσεκαρει και τα silent blocks (αν δεν εχουν αλλαχτει ποτε, άλλαξε τα) και την παλια αλυσιδα που ''εβγαλε'' 6Κ μην την πεταξεις. Εχει ζωη ακομη. Θα την χρησιμοποιήσεις σε 10Κ * περιπου ή οταν αρχισει η νεα να κανει παλι κενο (εξαρταται απο το στυλ οδηγησης, απο την ιπποδυναμη, απο τις διαδρομες που γραφεις, ειναι καπως ατομικό να βρεις την στιγμη που θα την αλλαξεις). * Επίσης, ανετρεξε στο βιβλιο να μαθεις τα διαστηματα που προτεινει η Honda για αντικατασταση αλυσιδας + γραναζιων.
-
α) Πόσα χλμ ειχε συνολικά η μοτό εκεινη τη μερα? Εχουν αλλαχτει ξανα τα γρανάζια και αν ναι πόσα χλμ πριν εγινε η αλλαγή ? β) Ποιό ηταν το κόστος της αλυσίδας ? Χωρις εργασία κλπ.
-
Το 2ο. Διοτι παραμενει εμπρος το 14αρι, και το κοντερ δεν κλεβει τοσο πολυ προς τα πανω (+11%) χοντρικά με το 13αρι. Η χρυση τομη (μετα απο 4 αλλαγες) ειναι 14-37 όπου το παπι πλέον δεν κρεμαει χαμηλά, ουτε σκαει στην τελικη του. Παλι κλέβει φυσικά, αλλά πολυ λιγοτερο. Η JT βγαζει τετοια σετ και εχουμε ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιες διαστασεις σε δοντια / βημα / τρυπες με το Wave.
- 1.577 replies
-
- 1
-
Μοτοσυκλέτα τετρακύλινδρη με ΔΥΟ καρμπυρατερ, ποιές υπάρχουν;
Ο innova 04 δημοσίευσε στο Θέμα του Kostakis88
Χ vs Ψ [vs Ω]...που να δεις άλλα μονοκύλινδρα που'ναι twin spark, ν' αγοράζεις 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ μπουζι καθε φορά. -
Suzuki TS50, θα το παίρνατε για παιχνίδι;
Ο innova 04 δημοσίευσε στο Θέμα του psycho
Γενική Συζήτησημμμμμ, για κανα 200ρι ευρω, οχι περισσοτερα. Αντε 250. δεν φαινεται να κυκλοφορουσε σε χωμα, και απ'την αλλη η οψη του δειχνει άμπαλο ιδιοκτητη (κλειδαρια κουκου, ντιζες μαλλον απο φρεζα, τσιγκουνια αγορας μιας ιμιτασιον εστω μανιβελας, φτερο εμπρός απο YZ....) Τα πλαινα καπακια απο την αλλη δειχνουν καλά (θαυμα μετα απο 40 χρονια στο δρομο), η ποδιά ειναι στη θεση της, τα οργανα δεν ειναι σπασμενα, εχει σηκωσει και τον σταυρό στα καλαμια (μαλλον ψηλός ο κατοχος). 50ρι δεν εχει ΚΤΕΟ, αλλά πόσα χρόνια χρωσταει ανανεωση ? Προσεξε το. Τα μοτερ αυτά, ζητανε μια αλλαγη πιστονιού, ρεκτιφιέ θα το αντεξει μια χαρά. Η αντλια λαδιου δουλευει ή βαζει κατευθειαν ντεποζιτο ? Μπορει το δοχειο να εχει λαδι οπω φανηκε στο βιντεο, αλλά ειναι σιγουρο οτι αν πιεστει σε κανα χωμα, να τα φτυσει η αντλια. Ομοιως και τα ρουλεμαν στροφάλου. Η εξατμιση γιατι την εχει απλώσει ? -
Αλλαξή ιξώδους λιπαντικού μετά από αλλαγή δίσκων συμπλέκτη;
Ο innova 04 δημοσίευσε στο Θέμα του Σιδ.Σταυρος
Τεχνικά θέματαhttps://bobistheoilguy.com/forums/threads/bmw-advantec-pro-15w50-motorcyle-oil.254460/ εχει και μια χημικη αναλυση. Ουσιαστικα ειναι λαδι της Shell και οι Γερμανοι χωνουν και άλλα πρόσθετα όπως ψευδαργυρο και μόλυβδο που εχουν ''αποσυρθει'' πλέον εδω και χρόνια, ηταν προσθετα δεκαετιας '90 'οπου οι κατασκευαστες ακομη ψαχνονταν με τα χημικά προσθετα και δεν υπηρχε η τεχνολογια να τα παράξουν. -
Αλλαξή ιξώδους λιπαντικού μετά από αλλαγή δίσκων συμπλέκτη;
Ο innova 04 δημοσίευσε στο Θέμα του Σιδ.Σταυρος
Τεχνικά θέματαΗμισυνθετικό, θα ειναι μια χαρά. Προσοχή στα χαρακτηριστικά, διοτι κυκλοφορουν και λιπαντικά αποκλειστικά για σκουτερ = δεν καλύπτουν προδιαγραφες μοτό ΜΕ κιβώτιο ταχυτητων. διαβαζουμε πάντα τις ετικέτες εμπρος / πισω. -
Αλλαξή ιξώδους λιπαντικού μετά από αλλαγή δίσκων συμπλέκτη;
Ο innova 04 δημοσίευσε στο Θέμα του Σιδ.Σταυρος
Τεχνικά θέματαΟι δεικτες 15/20/5/10/0W αντιστοιχούν στην ικανότητα του λαδιού, στο κρυο ξεκινημα. W= winter = αν κατοικει καποιος στον Εβρο, παει σε 10 ή ακομη και 5w = πιο εύκολη εκκινηση τα παγωμενα πρωινα = Οσο κατεβαινει ο δεικτης προς το 0, τοσο πιο ακριβο το λάδι, ευνόητο λογω πρόσθετων και διεργασιας παραγωγης, ωστε να παραμενει σωστο το ιξωδες με τα κρυα = συνεπακόλουθο αυτων των ιδιοτητων, ειναι η ποιότητα του λιπαντικου (VI= Viscosity Index ο δεικτης ιξωδους, ενας συντελεστης που δειχνει την ποιότητα του λιπαντικου με μια ματιά) να ειναι καλύτερη συνολικά με χειρότερο το 20w (αντεχει εκκινηση σε -15 C) και καλύτερο το 0w (που αντεχει εκκινηση σε -45 C). Υπόψιν, οτι τα εγκεκριμενα λιπαντικα απο τις σοβαρες εταιριες παραγωγης, εγκρινονται μετα απο τεστ που υποβαλλονται και αναγκαστικα εμπίπτουν σε συγκεκριμενο ευρος ιξωδους και θερμοκρασιας λειτουργιας Το αλλο νουμερο 50/40/30/20, ειναι το ιξωδες του λιπαντικού στους (40 C), το οποίο οταν ζεσταθει πλέον το μοτέρ, παραμενει 50αρι λάδι ΑΣΧΕΤΩΣ του πρωτου δεικτη (0/5/10/15/20W) = επιλογη παντα του ιξωδους μας και αγορά με οσο χαμηλοτερο τον πρωτο δεικτη, ισοδυναμει με την καλυτερη προταση για το μοτερ (το ίδιο φυσικα ισχυει και για μοτερ οχηματος). Με μια πρόχειρη ψαχτικη, θα εκπλαγεις με το πόσο κοντα ειναι πλέον οι τιμες... Το 10/40 μπορει να το σηκωσει το μοτέρ, και το πρωτο που θα καταλαβεις αμεσα ειναι η ευκολη εκκινηση, το γρηγορο ζεσταμα και η αυξηση ευστροφίας του μοτέρ. Υπάρχει η πιθανοτητα να καψει λαδι βεβαια σε χοντρες ζέστες ή ζόρισμα = τακτικος ελεγχος σταθμης. Τα λιπαντικα εχουν εξελιχθει σε βαθμό αηδίας, και οι τιμες πλέον ειναι πολυ κοντα σε ημι + φουλ συνθετικά. Τα ορυκτελαια δε βλέπω κανα λογο να τα προτιμησεις παλι, ειναι πολυ μικρη η ποσοτητα που παιρνει το Τ50, και δεν αξιζει καν τετοια οικονομια. Καταλήγοντας, θα έμενα στο 15/50 με αλλαγη ανα 1500 χλμ. -
Κατάλληλο λάδι μετάδοσης scooter (Forza 300)
Ο innova 04 δημοσίευσε στο Θέμα του ChrisM
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Βαλε φωτο σελιδας του manual. -
Σα να ψάχνεις βιβλίο του Μαρξ στη Μακρόνησο, λέμε. Βεβαια ΑΝ βρει κανενα ο φιλος, παει για τζοκερ/Ξυστο, όλα μαζι..
-
Περιγραφεις τον πυρήνα-κριτήριο που ψωνιζουμε μοτό, απο τοτε που εφευρεθηκε το δίτροχο. Τα Virago 535/750/1100 ειναι καλες λύσεις, αν και θελει ψαξιμο στην Yamaha αν υπάρχουν ακομη ανταλλακτικά, πρόσεξε το αυτό διοτι κοντευουν να ειναι 40 ετων μοτό. Τα Steed επισης ειναι βατές λύσεις. Οτι και να βρεις, στειλε μας εδω την αγγελια ή φωτό, ωστε να το ''ξεψειρίσουμε'' και να βοηθησουμε οσο γινεται με τους δεινόσαυρους που πα να μπλέξεις. καλως ηρθες στο ΜΒ !
-
Αύξηση κατανάλωσης μετά από υπερκυβισμο
Ο innova 04 δημοσίευσε στο Θέμα του xmario64
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΚαλησπερα, το θεμα σου μεταφερθηκε στα 125, βλ. σχετικη Κατηγορια οταν ξανανοιξεις θεμα. Ανυπομονώ να δω απαντήσεις..