Jump to content

innova 04

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    10.289
  • Εγγράφηκε

  • Days Won

    53

innova 04 last won the day on Ιανουάριος 6

innova 04 had the most liked content!

Πόντοι

7.915 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος innova 04

  • Κλάση
    Pitiful form of life.

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Where the streets have no name
  • Ενδιαφέροντα
    'Όταν υπάρχει ανάγκη να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτα.
    T.R.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh S4

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Επιφανειακη σκουριά σε ραφές/συγκολλήσεις. Ενα πιθανό αίτιο ειναι το αλάτι, μετα απο χειμωνιάτικη κυκλοφορια του σκουτερ. Αν δεν ξέπλυνες εστω με ενα λαστιχο νερού μετά. Κυνηγησε ξανα τη Χοντα (φροντισε να μιλας στους καταλληλους,) και απευθυνσου ακομη και στην Χοντα Ευρωπης. ολα με μειλ, οχι στο μιλητό. Η ζημια ειναι μικρη, ομως το σκουτερ ειναι ακομη σε εγγυηση
  2. innova 04

    Honda Hornet 600 2008

    ξαναναοιγεις τη φωτο σε νεα καρτελα = παιρνει το jpeg και πλεον την εισαγεις σαν εικονα στο ΜΒ
  3. Καλως ηρθες Georgia ! Με τι μοτό κυκλοφορεις τωρα / τα τελευταια 22 χρονια?
  4. Αλλη μία πηγη προβλήματος, ειναι το μπουτόν μίζας, όπου ''χανει'' την αρχικη επαφη. Με τα χρόνια πιάνει ακαθαρσία στην επαφή, και θέλει λίγο ψέκασμα με spray contact cleaner. Εχει άμεσο αποτέλεσμα.. εξηγησε το οκ. Ποσα χρονια ειναι επάνω ? Βγαζει καλη ταση ή εχει πεσει κατω απο 12 ? Ειδικα η μπαταρια, θελει κάποια εξτρα φροντιδα (1-2 καλες φορτίσεις / έτος σε εξωτερικο φορτιστη), και πέταμα μολις κάνει κιχ.
  5. Οι βαλβίδες ειναι σωστα ρυθμισμένες ?
  6. Aποσυμπιεστης δεν νομιζω να υπάρχει σε τοσα λιγα κυβικά. Τα συμπτωματα που γραφεις τα βλέπω κι εγω καμμια φορά. Η μίζα ειναι (την άλλαξα το 2010 με ιμιτασιόν) και μάλλον θελει πέταμα πάλι.
  7. Κάποια φισα, καπου εχει σμπαράρει με τα νερά που ειχε απο το πλυσιμο. Δες την ηλεκτρονικη που ειναι μαζι με ανορθωτη αν εχει καποια φισα μαυριλα. Ελεγξε και την φισα του αισθητηρα θερμοκρασιας λαδιου, που ειναι βιδωτος κατω απο τα καρτερ. Τα ηλεκτρικα στα Innova, ειναι λιγο εφιαλτης. Ψιλά καλώδια, μπορει καποιο να ειχε φθορά και ε τα νερα να εκανε σωμα και να καρβουνιασε. Τσεκαρε και την κλειδαρια απο πισω μεριά της μασκας να δεις αν ειναι οκ ή αν εχει καμμια μαυριλα περιεργη καμμια φισα. Η μπαταρια ειναι οκ, μετα απο τοσες προσπαθειες ? Φορτισε την , αν επεσε. Τα σφαλματα πως τα βρηκες ? Κουμπωσες καπου διαγνωστικό ? εχει θυρα ?
  8. στο φιλτροκούτι, εχει μια λαστιχενια τυφλή θηκη. Βγαλε τον σφιγκτηρα, να αδειασουν τα υγρα (νερα + λάδια) και βαλε την πάλι. Πιθανον τραβηξε νερό με την εκκινηση και εμεινε μεσα στην γραμμη αέρα. Ισως και να εχει στεγνωσει πλέον και να πάρει κανονικά, αλλα καλο θα ειναι να καθαριζεις τακτικα αυτο το τυφλό.
  9. Αντιλαμβάνομαι οτι το πας λιγο μπερδεμενα (λογω των ερωτησεων που θετεις). Η ηλεκτρονικη μεταβιβαση ειναι μια εξαιρετικη λύση, ομως θα την ειχες ΗΔΗ επιλεξει = πιθανον να μην εχεις και καθολου εξοικιωση με gov.gr. Θα σε συμβούλευα να πας σε καποιο ΚΕΠ της περιοχης σου σημερα, και να ρωτησεις ΤΙ χρειαζονται να τους προσκομισεις, ωστε να κανεις απο εκει την μεταβιβαση. Ειναι πολυ πιο ασφαλές και δεν υπάρχει καμμια χρέωση. Η μεταβιβαση μοτο, απαιτει και παράβολα = τρεχα να πληρωσεις, μετα ξαναγυρνα στο ΚΕΠ, κλπ. Η διαδικασια ειναι απλή, αλλά ΠΡΕΠΕΙ να γινει σωστα, ωστε να μην κανεις ασκοπες κινησεις.
  10. Και θα χρειαστει και μια απλη δηλωση σε μια Α4, οτι σου πουλησε τη μοτό για 100ε ωστε να την δωσεις στον λογιστη σου. Το ιδιο θα κανεις κι εσυ, οτι εδωσες 100ε για αγορα, για να την προσκομισει και αυτος στον λογιστη του. Σωστα. Σοφό θα ειναι να εχεις και καναν φιλο σου μαζί στην συναλλαγη με μετρητα. Μην επιλεξετε μεταφορα απο/σε λογαριασμό, διότι τοτε πρεπει να δηλωθει ολη η αξια αγοράς...
  11. Ναι, σε οποιοδηποτε ΚΕΠ. Πλέον γινεται και ηλεκτρονικα και στην αποστελλει ο πωλητης στο μειλ σου (οπου επεχει θεση ηλεκτρονικης υπογραφης και δε χρειαζονται σφραγιδες/ταυτοτητες κλπ) Το ερωτημα που ζητα απαντηση ειναι η πληρωμη. Πότε θα πληρωσεις την αξία της μοτό ? Σκεψου σε ΠΟΙΟ σταδιο της αγοράς πρέπει να δωσεις τα λεφτά.
  12. 7 το απόγευμα, δεν ειναι καλή ωρα για γνωριμια/αγορά μοτό. Δεν φαινονται καλά διαφορα σημεια της μοτό, δυσκολα μπορεις να βολταρεις ενα αγνωστο μοτό σε άγνωστους δρόμους, εχεις μετα βραδυνη επιστροφη για Βόλο, κλπ. Πρωι γινονται αυτες οι δουλειες, κατα προτιμηση Κυριακές, που όλοι μπορούν. Οπτικός έλεγχος απο μακρυά (οταν φτασεις) και ΟΠΤΙΚΟ ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΑ κτεο σημα στην πινακιδα. Ελεγχος αδειας (να μην εχει παρακρατηση κυριοτητας), και ελεγχος ασφάλισης απο την πινακιδα. Διακριτικα με το κινητό σου (που θα εχεις ηδη πρόχειρη την εφαρμογη..) Αν το Χορνετ εινα οκ τελικα στα υπόλοιπα, η μεταβιβαση μπορει να γινει σε ΚΕΠ Βόλου, με μια εξουσιοδοτηση απο μερους του πωλητή, ωστε να την πάρεις στο όνομα σου.
  13. Καμμια σχεση οσα γραφεις. Οι φωτό (που κι εγω θα ηθελα να βαλεις), ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ την γενικη κατασταση της μοτό και βοηθανε πολυ ωστε να παρεις γνωμες ΚΑΙ για συνεργείο. Με 1000 χλμ / εβδομαδα , το ΚΛΕ θελει συχνη συντηρηση και μπόλικα αναλώσιμα. Να εισαι σιγουρος οτι ΜΟΝΟ το συνεργείο ΔΕΝ φτανει. Θα σου προταθούν και άλλα πράγματα που ευκολα θα μπορεις να τα βλέπεις/συντηρείς μόνος σου. Καλως ηρθες στο ΜΒ. Τα φόρα ειναι δημόσια, και η κριτικη ειναι επι των ιδεων κι των γραφόμενων, οχι επι του ατόμου που ποσταρει.
  14. innova 04

    Ηλεκτρικά αυτοκίνητα

    Οι φορτιστες στην Ελλάδα επιδοτουνται κι αυτοι, με κόστος κανα 500ρι. Με κόστος σημερινο ας πούμε 0,15-0,20e/kWh στο σπίτι, το FIAT των 42 KW φορτιζει φουλ με 9-10e με φορτιστη οικιακό στο γκαραζ του. 3 φορές την εβδομάδα (αναμεταδιδω ολα τα λεγομενα φιλου κατοχου, που γραφει χλμ στην Αθηνα ΟΜΩΣ πολλές φορές επιλέγει να φορτίζει εξω (λόγω χρόνου) σε ταχυφορτιστές ΔΕΗ το κόστος εκει ειναι 0.45e/kWh = 20e που και πάλι τον συμφέρει! Δεν αναφερω αναλωσιμα λαδια/φιλτρα αερος-λαδιου/μπεκ/μπουζί/ DPF/ καταλύτη/ εξάτμιση/ τέλη κυκλοφοριας/ και άλλα διοτι θεωρειται αυτονόητο η απεμπλοκη απο όλα αυτα που αφορούν την συντηρηση ενος θερμικου κινητηρα. Ο Στεφανος το ζεί, και ορθα γραφει για προγραμματισμό διαδρομής. Πράμα που το κάνουν τα ηλεκτρικά εύκολα, μεσω των συστηματων που κουβαλάνε. Στην Ελλαδα με 7% EV συνολικα σημερα, οσοι διεθεσαν το ποσο για αγορα EV, θα το εχουν υπόψιν τους και θα ρυθμιζουν τις δαδρομες με πρόγραμμα (υποθετω το ιδιο θα καναμε όλοι), διότι ειναι ΛΙΓΑ ακομη τα EV και δεν φαινεται το πρόβλημα. Ακόμη. Πριν 70 χρόνια τα πρωτα βενζιναδικα στην Ελλάδα αρχισαν να ξεφυτρώνουν, μαζι με το μεγαλο μπουμ της αυτοκίνησης. Και τότε υπήρε το άγχος της αυτονομίας, και κουβαλαγαν μαζι τους ντεπόζιτα / χωνιά μεχρι να βρουν αντλία να φορτώσουν. Η λύση (ισως) να ερθει απο τα πρατηρια υγρων καυσιμων, όπου θα βάλουν κι εκει φορτιστές ωστε να υπάρχουν παντού. Το πρόβλημα της ευρεσης τεραστιων ποσων ηλ. ενεργειας εναι υπαρκτό για την Ελλάδα (οπως σωστα αναφερθηκε πιοπ ανω σχ. με τα A/C το καλοκαιρι), και θα χρειαστει να το επιλύσουν οι εταιρείες παραγωγης , όπως και το κράτος. Το πρόβλημα της ανακύκλωσης μπαταριών (που δεν θα αργησει να φανει) ειναι ακόμη σοβαρότερο (τωρα επιτυγχάνουν 90% ανακυκλωση αλλά ΔΕΝ απαντανε τι διάολο γινεται το υπόλοιπο 10%) και ελπίζω να ερθει απάντηση απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες και την εξελιξη της τεχνολογιας μπαταριων ΚΑΙ συστηματων διαχειρησης ενεργειας των EV.
×
×
  • Create New...